De laatste tijd lijkt hij stabieler bij games maar heb de quality settings ook flink teruggeschroeft naar medium settings en 1024x768. Via speedfan krijg ik 2 readings: HD0: 40C (normaal gebruik), Temp1: 57C (normaal gebruik. De fan hoor ik ook niet blazen en Automatic fan speed staat aan.
Ik hou altijd genoeg ruimte voor de fan en hij staat op een kaarsrecht bureau
Soms heb ik het idee dat hij nogal gevoelig is voor temperatuur van buitenaf..maar als het 30 graden buiten is zou je toch gewoon zonder problemen moeten kunnen gamen right?
Misschien verwacht ik teveel..maar ik heb hier ook een desktop P4 3.0 ghz, 512 MB intern en ATI 9600 PRO en die lijkt games beter/ stabieler af te handelen..dus ergens klopt er iets niet.
Ik hou altijd genoeg ruimte voor de fan en hij staat op een kaarsrecht bureau
Soms heb ik het idee dat hij nogal gevoelig is voor temperatuur van buitenaf..maar als het 30 graden buiten is zou je toch gewoon zonder problemen moeten kunnen gamen right?
Misschien verwacht ik teveel..maar ik heb hier ook een desktop P4 3.0 ghz, 512 MB intern en ATI 9600 PRO en die lijkt games beter/ stabieler af te handelen..dus ergens klopt er iets niet.