Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.874 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-06 11:11
Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:42:
[...]

Het gaat niet om het aanvallen perse, dat is het risico dat je neemt. Het gaat om het ganken van grays. Inderdaad moet je geen PvP gaan spelen als je dit een probleem vindt. Ik vind het een probleem, en speel o.a. daarom op Argent Dawn, PvE/RP. Ik heb er zelf dus geen last van.

Wat ik dan zit te zeuren? Ik kan slecht tegen dergelijke mensen denk ik. Je hebt altijd mensen die plezier halen uit het verneuken van iemand anders' spel plezier. Kan ik het voorkomen? Nee. Ik kan alleen maar hopen dat ze het honour systeem goed gaan implementeren.

[...]

En dat maakt je, IMHO, een inferieur persoon.
Je kan het wel voorkomen. Ga rp (wat je al doet) spelen en mensen de hele dag aangeven, omdat ze een naam hebben die niet past in de sprookjes wereld :D

En hoezo ben ik nou weer minderwaardig? Omdat ik mensen op een pvp server aanvalt? Wat een grap zeg daar is het voor bedoelt.

Met irriteren bedoelde ik overigens steeds lame killen niet iemand uitschelden ofzo, maar doe de groeten aan de hobbits op de rp server :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:42:
[...]
Wat ik dan zit te zeuren? Ik kan slecht tegen dergelijke mensen denk ik. Je hebt altijd mensen die plezier halen uit het verneuken van iemand anders' spel plezier. Kan ik het voorkomen? Nee. Ik kan alleen maar hopen dat ze het honour systeem goed gaan implementeren.
[...]
En dat maakt je, IMHO, een inferieur persoon.
Op Deathwing is er een lvl 55 paladin Jupiter genaamd. Deze gaat regelmatig door Booty Bay en sloopt daarbij alle Horde characters die hij tegenkomt. Daar is niks inferieur of zielig aan.
Het is juist leuk om daar met een aantal man tegen in te gaan. Ook al ben je tig levels lager.

De eerste keer dat je door iemand wordt afgeslacht is het niet jouw schuld. Maar als je daarna in de buurt rond blijft hangen terwijl je weet dat er iemand rond loopt die je graag afslacht dan is het gewoon je eigen schuld. Roep of een paar guilde maten bij elkaar en doe er iets aan of ga naar een andere plaats. Ook dat hoort er bij op een PVP server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Woei

payment status eindelijk geupdate, hij heeft me CC geslikt en ik kan nu weer inloggen op de wow forums :)

wat ganken betreft, vind ik nog tot daar aan toe, maar als iemand me corpsecamped, komt ie op mijn shitlist en zal ik zijn wow leven een hell maken, ook al moet ik daar 2 uur voor corpse campen.

boeit me geen reet dat ik dan net zo erg ben, iemand die op zo'n manier zijn lol haalt, zal dan even moeten voelen hoe leuk dat inderdaad is.

mensen vinden het altijd erg leuk, tot ze de verkeerde tegenkomen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:38
Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:48:
[...]

Ja dat doet het wel. Typisch undead-rogue ganker gedrag. Meestal 15-jarige puistekoppies. Dat je bijna een jaar ouder bent dan ik verbaast me gewoon. Niks flamebait, ik heb gewoon een hekel aan mensen die andermans spelplezier zitten te verzieken.

In een MMORPG valt of staat je spelplezier met het gedrag van anderen op je server. Ik hoop van harte dat ze ooit nog eens een keer het honour systeem op een zodanige manier implementeren dat gray-ganken een flink nadeel heeft voor de ganker.
Dan kan je daar wel een hekel aan hebben maar in feite weet iedereen die een PVP server joined, dat dit kan gebeuren. Als je dit niks vindt, of daar niet tegen kan, dan moet je absoluut niet op een PVP server spelen, en gewoon een carebear server joinen en je pvp flag nooit aanzetten.

Wat mij stoort aan jou, is dat je hier soms post alsof je 1 of ander geloof predikt, al enkele topics lang, dat alleen jouw mening telt en iedereen die niet voldoet aan jouw speelwijze, minder is. Jij vindt ganken niks, maar hou dan je uitspraken over lamers, en dat die mensen minder, sneu en kinderachtig zijn voor je, want ook die mensen posten hier. En daarmee val je dus die personen persoonlijk mee aan en dat is hier niet nodig. En dat is gewoon wel een flamebait, ook al zie jij het als het verkondigen van jouw heilige mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:56:
wat ganken betreft, vind ik nog tot daar aan toe, maar als iemand me corpsecamped, komt ie op mijn shitlist en zal ik zijn wow leven een hell maken, ook al moet ik daar 2 uur voor corpse campen.

boeit me geen reet dat ik dan net zo erg ben, iemand die op zo'n manier zijn lol haalt, zal dan even moeten voelen hoe leuk dat inderdaad is.

Dit is nu net wat het spelen voor mij op een PVP server leuk maakt.

Meestal zie je in bepaalde quest gebieden een onrustige vrede tussen horde en alliance. Het kan ieder moment gebeurd zijn met de vrede. Maar beide kanten weten als ze beginnen, dan komt de andere kant zeker terug om wraak te nemen.

Ik vind het hunter kamp in STV en mooi voorbeeld hiervan. Horde en alliance kunnen daar quests krijgen. Meestal gaat het goed, maar soms slaat de vlam in de pan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:56:

Corpsecampen zal ik echter nooit doen mits diegene dat, zoals je zelf ook beschrijft, niet bij mij doet.

Het leukste wat er is is overigens FFA, ik vind het jammer dat er geen FFA WoW server is. FFA is Free For All. Je kan dan iedereen, ook je eigen realm, aanvallen. Zeer vermakelijk, je hebt wel een dikke huid nodig dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 97943 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:03:
[...]

Meestal zie je in bepaalde quest gebieden een onrustige vrede tussen horde en alliance. Het kan ieder moment gebeurd zijn met de vrede. Maar beide kanten weten als ze beginnen, dan komt de andere kant zeker terug om wraak te nemen.

Ik vind het hunter kamp in STV en mooi voorbeeld hiervan. Horde en alliance kunnen daar quests krijgen. Meestal gaat het goed, maar soms slaat de vlam in de pan.
waarom zou ik 'wraak' nemen als het een goede battle was waarin ik heb verloren?

ik neem dat verlies en vecht een andere keer weer een battle

ik neem wraak, als mijn plerzier vergalt wordt

voorbeeld:

tijdje terug was ik in desolace aan het questen dat ie een centaur side moet kiezen.

iedere keer als ik bijna een centaur dood had, kwam een pally mij killen om vervolgens zelf die kill te pakken, dit niet 1x, maar wel stukf of 8 keer.

die heb ik dus een half uur lang staan griefen, nadat ik mijn quest gehaald hebt, ben hem gevolgd naar het noorden van desolace en heb hem daar 30 mins lang gecorpsecamped en iedere keer als ie dood was /rude /spit

toen had ie wel door dat ik het niet op prijs stelde.

dat soort dingen heeft geen ene reet meer met pvp te maken, maar is alleen maar zieken. maar hij staat nog steeds op mijn kos list die palladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 97943 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:03:
[...]

Jep! Same here. Als ik horde tegenkom, dan voel je gewoon de spanning stijgen. De ander staat je aan te kijken, loopt wat onrustig heen en weer, vingers boven de eerste move/spell. En dan is het soms in de aanval, maar soms ook niet. Maar die spanning is gewoon cool. Gisteren nog naast een orc warrior gezeten (ik ben dwarf warrior) dus dat had wel iets :) En dit weekend kwam ik een lvl34 tauren shaman tegen, ik was nog maar lvl31, dus hij had op zich van mij geen last, maar toch..heel voorzichtig...stapje doen, even zwaaien, terugzwaaien...en er dan naast gaan zitten....da's gewoon cool. Zonder de pvp spanning is het een stuk minder leuk. En ja, ik wordt ook wel s gekilled, tja, dat hoort er bij. Had ik maar wat voorzichtiger moeten zijn en beter om me heen moeten kijken. En als ik gekilled wordt door een speler die +10 lvl's hoger is, so be it... in een fps ga je toch niet zeuren dat je wordt gefragged door een speler met veel meer skills dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:09:
[...]
waarom zou ik 'wraak' nemen als het een goede battle was waarin ik heb verloren?
Ik heb het in dit geval over een groep alliance die een horde group in een quest gebied wiped. Ja je kunt iets anders gaan doen. Maar ik vind het leuker om dan met een groep die alliance op te gaan jagen.
Wraak nemen is voor mij dus niet iemand een uur lang griefen.
ik neem dat verlies en vecht een andere keer weer een battle
Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.
ik neem wraak, als mijn plerzier vergalt wordt
Het een sluit het ander niet uit.

Als iemand bewust tegen mij bezig is en constant aan het spitten dan roep ik wel een paar mensen bij elkaar om hem te griefen. Dat is tot nu toe nog maar één keer nodig geweest.
voorbeeld:

tijdje terug was ik in desolace aan het questen dat ie een centaur side moet kiezen.

iedere keer als ik bijna een centaur dood had, kwam een pally mij killen om vervolgens zelf die kill te pakken, dit niet 1x, maar wel stukf of 8 keer.

die heb ik dus een half uur lang staan griefen, nadat ik mijn quest gehaald hebt, ben hem gevolgd naar het noorden van desolace en heb hem daar 30 mins lang gecorpsecamped en iedere keer als ie dood was /rude /spit

toen had ie wel door dat ik het niet op prijs stelde.

dat soort dingen heeft geen ene reet meer met pvp te maken, maar is alleen maar zieken. maar hij staat nog steeds op mijn kos list die palladin
Hier heb je zelf natuurlijk even veel schuld aan. Als je weet dat die pally in de buurt is en dat hij achter je aant komt. Waarom maak je hem dan niet eerst af?
Dit soort figuren komen bij mij dus ook gewoon op de KOS list te staan. Maar dit heeft niets met wraak nemen te maken. Dit is gewoon puur griefen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86072

Het maakt echt niet uit hoe hoog lvl je bent gloof me je blijft toch altijd geganked worden als ze je moeten hebben ben je echt de lul desnoods komen ze met meer dan 3 man..

maatje van me is nu lvl 40 pally en die werdt laatst geganked door 2x lvl 45+ dus wat dat betreft...
en ik kom regelmatig lvl 43+ tegen die het leuk vinden om op hun mount te showen dan af te stappen om me vervolgens ff te killen :S

maargoed precies wat ze zijden dat is pvp en idd soms ontketent het een hele batle ;)

Mooi voorbeeld is idd STV ;) was laatst een lvl 50+ aan het ganken nou dan kun je hem al voelen aankomen he ;) opeens sloeg de sfeer om en werdt er een raid georganiseerd om heel STV horde vrij te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:33
Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:07:
Corpsecampen zal ik echter nooit doen mits diegene dat, zoals je zelf ook beschrijft, niet bij mij doet.
Ah, grayganken mag, maar corpsecampen gaat weer te ver. Als je toch aan 't griefen bent, waarom ga je dan niet all the way? :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

just a quick question.

Wat is KOS? heb het al een paar keer voorbij zien komen maar snap het niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
Persoonlijk heb ik niks tegen grey-ganken zoals jullie dat zo mooi noemen, mits die 'grey' in een hoog level gebied loopt.

Als je in STV een lvl 20 ofzo tegenkomt is die gewoon dom en dood. Of ik nu lvl 30 of 60 ben. Z'n levensverwachting daar was toch niet hoger dan zeg een seconde of 10 :P

Maar als je speciaal naar lagere level gebieden gaat om low levels af te maken is weer een heel ander verhaal natuurlijk.

Je moet niet verwachten dat je als low level zomaar in contested gebied rond kan wandelen en gezellig kan zwaaien naar alle vijanden omdat ze toevallig een paar levels hoger zijn...

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 15-03-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 97943 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:20:

Hier heb je zelf natuurlijk even veel schuld aan. Als je weet dat die pally in de buurt is en dat hij achter je aant komt. Waarom maak je hem dan niet eerst af?
Dit soort figuren komen bij mij dus ook gewoon op de KOS list te staan. Maar dit heeft niets met wraak nemen te maken. Dit is gewoon puur griefen.
omdat als ik hem afmaak, ik in een circel terecht kom waarin ik alleen nog maar mijn tijd aan die pally aan het verdoen ben en niet meer aan mijn quest toekom.

zoals je zelf zegt, dat is gewoon griefen ja, hij grieft mij, heeft daar kennelijk lol in, dus ik laat hem even weten hoe leuk dat is inderdaad.

maar omdat ik wil questen is het mijn schuld dat ik gegriefed wordt, dikke bullshit, griefen is not done .

part of the game, sure, maar verwacht niet dat iedereen het slikt en dat je lekker je gang kan gaan. zoals ik al zei, ze komen vanzelf de verkeerde tegen. dit keer was ik de verkeerde, de volgende keer is het iemand met 20 lvl 50+ vriendjes

edit: KOS = Kill On Sight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-06 16:23
Ik zit op al'akir en daar is het best gezellig word nie echt veel gegankt behalve als je gewoon echt in enemy gebied komt. Maar is STV word je 90% van de tijd met rust gelaten. Je hebt natuurlijk wel dat er ineens 5 alliance en 5 horde gasten tegenover elkaar staan en dat er dan 1 begint aan te vallen dat de hell los breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kill On Sight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:24:
[...]

Ah, grayganken mag, maar corpsecampen gaat weer te ver. Als je toch aan 't griefen bent, waarom ga je dan niet all the way? :)
Lekkere redenatie :Z

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

is dat dan een lijst waar je bepaalde mensen in kan zetten zodat ze met een andere kleur worden aangegeven dan? of is dat iets wat je voor je zelf onthoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:24:
[...]

Omdat geganked worden op een PVP server kan, mag en gebeurt en iedereen weet dat het kan en heeft er vrede mee. Corpsecampen is gewoon lame en ik hoor ook vrij weinig verhalen van mensen die dat bewust doen.

Nee Hydra, we zijn echt niet zo slecht als jij vindt dat we zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is 1 ding wat ik en een paar party leden van mij cker weten en dat is dat zodra we alle drie een mount hebben wat ong teglijk zal zijn omdat we altijd samen spelen ;)
Dan gaan we ff lkkr onze mount show offen in Ashenvale ;) aangezien we daar op onze lvl 24 questjes zo vaak door van die gankers van lvl 30+ die dat leuk vonden en stoer omdat ze zow veel hoger waren **(repectieveljik 8 tot 10 levels)** Duz die moeten we nog even terug pakke :P
Moet gewoon...
En ff showen op de barens is nooit weg ;) altijd leuk weten ze wat ze kunnen verwachten zodra ze in contest komen ;)

So horde be aware in a few days ;) 2 pallys and 1 mage coming your way ;)

:P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Tpn schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:30:
is dat dan een lijst waar je bepaalde mensen in kan zetten zodat ze met een andere kleur worden aangegeven dan? of is dat iets wat je voor je zelf onthoud
hou ik zelf bij.

maar er zijn ook addons waarmee je dat kan doen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo iets noemen ze ook weleens een notitie boekje naast het keyboard;)

en aangezien ik links schrijf en rechts muis lukt dat aardig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wel iets om mee te pimpen hoor.. een gratis mount :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tpn schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:30:
Op den duur onthoud je bepaalde mensen c.q. guilds en die kill je on sight. Soms worden zogenaamde shitlists op guidlniveau bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar vaak als het te gek wordt lossen we het meteen op door een /yell en dan paar mensen erbij

Of een /guild en dan een paar mensen erbij heb je toch alle tijd voor terwijl je voor de 2e of 3e keer terug loopt naar je lijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
De No Life Clan (Horde op Bloodscalp) er is zo eentje. Veel lamer wordt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Ook maar is gaan doen dan, ben namelijk al paar keer hard gecampt :)

was in stv daar moest je van die gorilla´s killen.

Waren 2 lvl 45 roque + shaman die mij ong 10/15 keer pakten toen ik aan het vechten was tegen zo´n aapie.

Kon er weinig tegen beginnen als lvl 38 op dat moment :)

ben zelf maar weg gegaan omdat het best vervelend werd. had ongeveer 4 aapjes gekilled in 1 uur :)
beetje lage kill percentage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Om eventjes het voor Hydra op te nemen (goh, niet verwacht dat ik dat zou doen :P), het zijn (op Bladefist athans) voornamelijk Undead Rogues die ganken. Ja, er zijn zat andere classes die ganken, andere rassen ook. Maar UD Rogues spannen gewoon de troon. Ik heb nu voor mezelf ook een KoS ingesteld voor iedere UD Rogue die ik zie, level 1-60 range :)

En wat ganken betreft. Het is inderdaad een onrustige vrede, maar je zit niet voor niets op een PvP server. Kijk, een persoon die tien levels lager (gray dus) meer dan eens neermeppen is not done, maar als je hem gewoon één keer laat merken wie de baas is, daar is niets mis mee. Ik zeg niet dat die ander het leuk moet vinden, maar het is een mogelijkheid op een PvP server. En he is inderdaad heel simpel, vindt je het niet leuk om gegankt te worden, moet je naar een PvE server verhuizen.

Overigens moet ik wel zeggen dat Blizzard met het Honorsysteem een grote fout maakt. In het artikel staat namelijk dat ganken niet bestraft wordt, terwijl dat juist het hele idee achter het Honorsysteem was. Nu wordt het KoS op de PvP servers, en als er per ongeluk een grijs kenteken achter die persoon hangt is dat gewoon jammer. Ik ben dus erg benieuwt hoe die patch wordt ontvangen.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 09:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 08:38:
[...]
Een rogue moet zijn openers vanuit stealth doen, dus als jij ze unstealthed tegenkomt dan missen ze hun kracht, en dan vind je het gek dat ze vanish gebruiken. DOH

Ik zou ook vanish gebruiken, terugkomen en sappen, heal pot en rambambam, weer een dooie iwin free mount class.
Volgens mij ben jij in de veronderstelling dat ik Warlock ben ofzo :? Ben gewoon Priest hoor :) Dus ik moet ook mijn zuurverdiende goudstukjes neertellen voor een mount deze week.

Weer zo'n Alliance Rogue die denkt er met een simpele Vanish vanaf te komen :) Al moet ik je achterna zitten tot aan de gate van Ironforge, dood gaan zal je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik als mage ook hartstikke leuk vind bij roques van zeg 5 a 10 lvls lager als mij...
Ze een heel harde klappen geven zodat ze op sterven na dood zijn dan gaan ze heel hard wegrennen ,,, dan sheep ik hem gwoon zodat zijn health generation omhoog gaat en dan loop ik gwoon weg ;) weet hij wie de baas is en ik vind het leuk enige wat ie dan heeft is wat damage ;)
het leukste is wel als ie dan vriendjes erbij gaat halen dan wordt het pas leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Sarcasme schat, sarcasme.
Anoniem: 86072 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:31:
Dan gaan we ff lkkr onze mount show offen in Ashenvale ;) aangezien we daar op onze lvl 24 questjes zo vaak door van die gankers van lvl 30+ die dat leuk vonden en stoer omdat ze zow veel hoger waren **(repectieveljik 8 tot 10 levels)** Duz die moeten we nog even terug pakke :P
Moet gewoon...
Die mensen die jullie toen lastig vielen, zullen waarschijnlijk nog steeds hoger in level zijn. Het enige wat je dus zou kunne doen is zelf lowbies af gaan maken, wat je net zo slecht maakt.

Anyway, have fun. Ik snap werkelijk waar niet wat er leuk aan is, maargoed. Geef mij maar grote raids met allemaal mensen die ook willen raiden.
Snappie88 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:38:
En wat ganken betreft. Het is inderdaad een onrustige vrede, maar je zit niet voor niets op een PvP server. Kijk, een persoon die tien levels lager (gray dus) meer dan eens neermeppen is not done, maar als je hem gewoon één keer laat merken wie de baas is, daar is niets mis mee.
Probleem is dat die persoon probeert te questen, of te levellen. De enige manier om op een PvP server verder te komen dan level 20, is je in 'gevaarlijk' gebied te begeven. Die persoon is misschien in dat uur al 3 keer laten zien wie 'de baas' is.

Ik snap gewoon niet, wat er leuk aan is om mensen aan te vallen die geen enkele kans maken. Iemand 4 levels onder je, okay, die kan met een beetje geluk nog wegkomen, of jou in ieder geval zo veel schade doen dat je jezelf in gevaar brengt. Maar een grey aanvallen, dat is net zo iets als snoep jatten van een kind.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 15-03-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:34:
[...]
Op den duur onthoud je bepaalde mensen c.q. guilds en die kill je on sight. Soms worden zogenaamde shitlists op guidlniveau bijgehouden.
mja sommige namen en guilds zijn wel makkelijk

noitieblok naast keyboard kan ook, maar ik heb thuis paperless desk :P

je kan ook Blacklist gebruiken, maar ik onthoud het wel goed :) ben nogal haatdragend namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:37

CaDje

Framedrops for life

Ik had laastst een orc hunter gepakt in SV, ging dood alleen de pet bleef leven...... goh hoe zou dat toch kunnen :P. Dus ik die pet killen om daarna in stealth (jaja een rogue ^^) te gaan en te wachten totdat de hunter weer uit feign death komt :P.

Ik heb trouwens al een keer gehad dat we met z'n 3en in Ashenvale een lvl 30 hunter gepakt hadden, deze dood ging, (na wij dachten) maar ik 'm nog wel kon aanvallen. terwijl de andere dit niet konden. Ik weet niet of dit een resist was (was toen lvl24 ofzo) of een bug, maar hij ging wel dood terwijl hij op de grond lag :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Koetjeboe schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:37:
[...]

Hangt van je speeltijd per dag af, en hoeveel je van het spel weet. Denk dat een powergamer die in de beta ook flink heeft zitten spelen het in 1.5-2 weken redt, aangenomen dat ie werkloos/lifeloos is. Hou je misschien ook nog wel wat tijd over om te eten.
In andere games worden accounts some gedeeld tussen mensen die in verschillende tijdzones leven, waardoor dit account 24 uur per dag geleveld word. Posseidon in Lineage was hier een goed voorbeeld van: level 75 knight (level 75 houd in 3 jaar aan man uren) 1% per 8 uur werd er gehaald, en deze 4 man wisselden elkaar af. Ook was er een gerucht dat deze gasten werden gesponsored, betrof hier een koreaanse server iets wat niet ongewoon is gezien gamen in sommige landen een echte baan/sport word beschouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Ik had nog wat leuke pvp momenten meegemaakt:

Paar dagen geleden waren we met onze guild (oblivion op spinebreaker) naar razorfan down gegaan om hier te raiden. Dit ging allemaal leuk en aardig ( en snel maar wat wil je met 12 man van 25-43 ) en we hebben zelfs dat grote skelet en al die kleine skelletjes afgemaakt. Toen we buiten kwamen moesten nog wat mensen een quest doen daar door die ambasadeur te killen.. Dit waren we dus aan het doen maar een iemand van lvl 30 ofzo raakte beetje achterop en leek gekilled te gaan worden door een LvL 52 paladin. Tenminste dat d8 de paladin.. Die schrok zijn eigen even een hoedje toen hij geroot werd en gekilled door 12 man :P zal je leren!

En gisteren ook nog in de badlands.. daar was ik al heengelopen en daarna dus heengevlogen en heb toen 2 mensen daar gevraagd of ze me konden helpen om wat mensen te summonen ( ben warlock :) ). Na 3 man hierheen te hebben gesummoned en een vriend van iemand die me hielp zijn we met 4 man wezen partyen.. We raakte een beetje verspreid van elkaar en toen hoorden we opeens de hoogste (44) in chat roepen HELP!! .. dus wij kijken werd die bijna gekilled door een lvl 45 rogue (toeval?) en nog een lvl 44 ofzo en die hebben we dus ook even het kerkhof gewezen toen we met 3 man over de heuvel kwamen :P

PvP kan ook leuk zijn namelijk haha

Beetje minder was toen ik samen met een spanjaard op weg naar de badlands werd gecorpscamped door 2 lvl 52 mages ... en dan nie 1 keer nee echt 40 min lang ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Overigens moet ik wel zeggen dat Blizzard met het Honorsysteem een grote fout maakt. In het artikel staat namelijk dat ganken niet bestraft wordt, terwijl dat juist het hele idee achter het Honorsysteem was. Nu wordt het KoS op de PvP servers, en als er per ongeluk een grijs kenteken achter die persoon hangt is dat gewoon jammer. Ik ben dus erg benieuwt hoe die patch wordt ontvangen.
Jammer weer en gemiste kans van Blizzard, maaar misschien valt hel allemaal wel mee. Ik moet zeggen over het algemeen is het kans percentage op Bloodscalp dat ik in een Aliance val trap klein. Meestal zie ik ze van te voren wel lopen door rode letters boven hun hoofdjes en shapeshift ik in Catform en tegelijk Prowl aan. Kunnen ze me niet zien en ontloop ik het gevecht als dat er komt.

Maar die vlieger gaat niet altijd op, want laatst was ik aan het questen in Ashenvale. Splintertree Post en omgeving. Toen liep er ook een high LvL NE Hunter voorbij en die kon mij blijkbaar wel waarnemen. Jammer dan, helaas genadeloos afgeslacht.

Een half uurtje later heb ik met een Horde maat diezelfde Hunter weer terug gepakt. Toen was hij kansloos, tis gewoon een spelletje van verdeel en heers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:33:
[...]

Helaas?! Man, zon kodo berijden is het mooiste wat er is!!
moet zeggen dat ik hem inderdaad steeds leuker vind ^^

friggin huge ^^

btw kan jij ook Green Iron Hauberk maken geert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als je zo graag een dishonourable systeem wilt, waarom ben je dan geen carebear gaan spelen? Dan had je in feite hetzelfde effect gekregen. M.a.w. als je het niet leuk vindt om door hogere lu gekilled te worden, ga dan op een PVE server spelen en kies wanneer je zelf wil vechten.

In ieder geval zorgt dit honoursysteem er nog altijd voor dat mensen pas punten krijgen als ze lui van hetzelfde level killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136558

Ik ben een lvl 50 ud rogue op bladefist, ganken vind ik heerlijk :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
keldon schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:40:
[...]

Volgens mij ben jij in de veronderstelling dat ik Warlock ben ofzo :? Ben gewoon Priest hoor :) Dus ik moet ook mijn zuurverdiende goudstukjes neertellen voor een mount deze week.

Weer zo'n Alliance Rogue die denkt er met een simpele Vanish vanaf te komen :) Al moet ik je achterna zitten tot aan de gate van Ironforge, dood gaan zal je :P
Kan je lang wachten, priest is 1 van de classes die, mits goed gespeeld, vrijwel onmogelijk is voor een rogue. Ik zal je dus zowiezo nooit aanvallen als je out of combat bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:44

SkyStreaker

Move on up!

Voor de mensen die inlogproblemen hebben, hier is het draadje voor gewone posters:

http://forums-en.wow-euro...support-en&ThreadID=19086

Hier is het draadje van de support staff:

http://forums-en.wow-euro...-en&t=62&p=1&tmp=1#post62

[ Voor 36% gewijzigd door SkyStreaker op 15-03-2005 15:12 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-06 10:53
Ben ik de enige die niet meer kan inloggen met wow?
Als ik mn username en pass invoer gaat ie connecten, logt ie in (handshake succesful) en dan krijg ik direct de melding "Disconnected from server"

Ik heb ook al een paar dagen steeds een ping van tussen de 200- en 400ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Check mijn post dus even :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:10:
[...]
Kan je lang wachten, priest is 1 van de classes die, mits goed gespeeld, vrijwel onmogelijk is voor een rogue. Ik zal je dus zowiezo nooit aanvallen als je out of combat bent.
Ook al is ie grijs??

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het is het aloude verschil tussen slecht gedrag bestraffen, of juist het goede gedrag te belonen en te stimuleren.

Bestraffen is niet iets wat je wilt doen in een game, tenzij het echt niet anders kan. Dit is dus ook de insteek van Blizzard. Ze proberen het eerst zo, lost het niks op, dan zal de rest er ook zeker komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

Paar vragen voor de Warriors onder ons

Voor Talents gebruik ik een beetje wat templates die ik hier en daar heb kunnen vinden.
Gebruik een Main-Hand Axe en een Schield van 560 armor, gaat wel lekker zo vooral in partys wordt ik lekker veel gehealed door andere peeps en ik maar hakken :).
Maar nu ik een beetje op een wat hoger level begin te komen moet ik vast rekening houden met wat dingen,wat kan/moet ik kopen of waar moet ik gewoon heen ? of als mensen wat tips hebben hoor ik het graag
Vanavond naar de Shadowfang Keep toe om daar eens wat exp op te doen en daarna zien we wel weer
Ik wacht de tips af... :)

P.S mischien staan er ergens in de vorige 20 delen iets voor warriors maar ik kon zo snel niks bruikbaars vinden.. dus vandaar mn post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Das wat anders...neej heb het over 50+ combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bosmonster schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:25:
[...]

Het is het aloude verschil tussen slecht gedrag bestraffen, of juist het goede gedrag te belonen en te stimuleren.

Bestraffen is niet iets wat je wilt doen in een game, tenzij het echt niet anders kan. Dit is dus ook de insteek van Blizzard. Ze proberen het eerst zo, lost het niks op, dan zal de rest er ook zeker komen.
_/-\o_ heel mooi gezegd Monster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Anoniem: 135339 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:27:
Paar vragen voor de Warriors onder ons

Voor Talents gebruik ik een beetje wat templates die ik hier en daar heb kunnen vinden.
Gebruik een Main-Hand Axe en een Schield van 560 armor, gaat wel lekker zo vooral in partys wordt ik lekker veel gehealed door andere peeps en ik maar hakken :).
Maar nu ik een beetje op een wat hoger level begin te komen moet ik vast rekening houden met wat dingen,wat kan/moet ik kopen of waar moet ik gewoon heen ? of als mensen wat tips hebben hoor ik het graag
Vanavond naar de Shadowfang Keep toe om daar eens wat exp op te doen en daarna zien we wel weer
Ik wacht de tips af... :)

P.S mischien staan er ergens in de vorige 20 delen iets voor warriors maar ik kon zo snel niks bruikbaars vinden.. dus vandaar mn post
Hhmmm waar moet je heen . . tsja het zou toch zoooo veel geholpen hebben als je verteld wat voor class je speelt.

Aangezien je shield gebruikt zou ik protective talents gebruiken. Nog iets over talents builds . . probeer zelf gewoon uit! Heeft gewoon te maken met je speelstijl en welke skills jij gebruikt.

Maar lvl 20 vind jij hoger lvl worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:42

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ok ik ben nog niet zover maar ik heb het id dat de warrior vanaf lvl 28 ongeveer een beetje bijtrekt (ik ben nu 34). met mn dual wield doe ik iig aardig wat dmg. toch zal ik in een 1:1 tegen een ander class van hetzelfde lvl verliezen.

ben de laatste anderhalf week minder geganged dan in het begin (ok ik speel ook wat minder)... heb nu ook de kans gehad om zlef wat lvl 24-28 horde te butsen... achja oog om oog tand om tand :D

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bosmonster schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:25:
[...]

Ze zeggen het inderdaad, als je een paar slechte punten hebt dan is het niet erg. Niks aan de hand, daar het even de kat uit de boom kijken is voor alle partijen. Blijft het echt de spuigaten uitlopen, dan komt (aldanniet geleidelijk aan) de hele santekraam geactiveerd en eerlijk gezegd vindt ik dat geen probleem, ik ben het dus eens met deze acties. We kunnen nu eenmaal niet én màsse naar PvE-servers.

[ Voor 1% gewijzigd door SkyStreaker op 15-03-2005 15:33 . Reden: beter nederlands ik schrijf moet... :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik kan niet meer inloggen! :(
Ik vul inlognaam en wachtwoord in, druk op login en dan verschijnt dat schermpje met logging in, handshaking, etc.. Maar als dat is geweest staat er 'disconnected from server'. Als ik het dan nog een keer probeer komt er alleen nog maar cancel te staan :'( .
Ik heb de pc al opnieuw opgestart maar dat helpt niks, vanochtend kon ik nog gewoon spelen, nu opeens niet meer.
Wat kan dit zijn, en, vooral, wat kan ik er aan doen?

ps. ik speel op bloodscalp.

[ Voor 6% gewijzigd door UltraR-pc op 15-03-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:52:
Maar die vlieger gaat niet altijd op, want laatst was ik aan het questen in Ashenvale. Splintertree Post en omgeving. Toen liep er ook een high LvL NE Hunter voorbij en die kon mij blijkbaar wel waarnemen. Jammer dan, helaas genadeloos afgeslacht.
Wat betreft stealth: het level verschil is nogal belangrijk. Ik heb er zelf geen enkel probleem mee een level 27 rogue te spotten (ben zelf 34), en dan heb ik nieteens track hidden aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
...... sorry. :X
en bedankt.

[ Voor 7% gewijzigd door UltraR-pc op 15-03-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Ze gaan echt niet snel bestraffen.

waarom niet, het hoort bij het spel.
ik kill iedereen, boeit me niet of ie wit of grijs of groen etc is!
Kill vaak zat grijze mensen grappig toch, ojah heeeel zielig voor hun.
Samen met marshall redrige plat gelegd .. gasten waren 30 levels lager. Tja balen voor hun .. maar zo is het nou eenmaal.
Ze moeten gewoon dood, het is verdorie de vijand.

Ganken is een domme term gebruikt als negatief, terwijl het niet negatief is. je pakt het gewoon slim aan om de vijand te pakken.

Nu gaat het voor vele van jullie erg ver om dit met oorlog te vergelijken.
Maar eigenlijk is het dat wel, dat is het hele verhaal lijn.
Dus alle Alliance MOETEN DOOD.

who gives a fuck dat je dood gaat.
Het slechte vind ik dat je te weinig verliest, ik zou liever willen zien dat het nog spannender word, dus dat je bv 5 % level verliest of iig iets meer dan terug lopen naar je corpse.

waarom?

Omdat je dan tacktics met clans gaat krijgen, en je krijgt veel meer spanning.
Daarom zit ik ook op redleijk die hard pvp server, hier zijn veeel clans die alles killen wat lost en vast zit.

En ik hoop dat ze wat ergere dingen op death gaan zetten ( voor mijn part xp loss. 10 of 20 k xp )

Ik weet dat vele van gotters mijn gedrag aso vinden.
Pech :)
Mensen die zeiken over geganked worden op een pvp server, zitten duidelijk verkeerd.
ga pve ga lekker dansen ( tis je goed recht ) . Maar ik houd daar niet van, Hoe meer spanning ( pvp ) hoe beter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
Vat blaatschaap niet negatief op hoor, zo noem ik mezelf ook in een quote :)
streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:43:
Ze gaan echt niet snel bestraffen.

waarom niet, het hoort bij het spel.
ik kill iedereen, boeit me niet of ie wit of grijs of groen etc is!
Kill vaak zat grijze mensen grappig toch, ojah heeeel zielig voor hun.
Samen met marshall redrige plat gelegd .. gasten waren 30 levels lager. Tja balen voor hun .. maar zo is het nou eenmaal.
Ze moeten gewoon dood, het is verdorie de vijand.

Het is niet de vijand, als je de WC games had gespeeld, dan had je begrepen dat er een vrede is, ook al is hij onstabiel

Ganken is een domme term gebruikt als negatief, terwijl het niet negatief is. je pakt het gewoon slim aan om de vijand te pakken.

Het getuigt anders van behoorlijk zielig gedrag om extreem low-levels meer dan 1 keer te killen en helemaal bij een begraafplaats. Let wel, ik heb het nu niet over jou, dit is algemeen gesproken.

Nu gaat het voor vele van jullie erg ver om dit met oorlog te vergelijken.
Maar eigenlijk is het dat wel, dat is het hele verhaal lijn.
Dus alle Alliance MOETEN DOOD.

Nee, onzin. Je hebt duidelijk het verhaal niet gelezen. Heb je ooit wel eens de WC RTS games gespeeld?

who gives a fuck dat je dood gaat.
Het slechte vind ik dat je te weinig verliest, ik zou liever willen zien dat het nog spannender word, dus dat je bv 5 % level verliest of iig iets meer dan terug lopen naar je corpse.

waarom?

Omdat je dan tacktics met clans gaat krijgen, en je krijgt veel meer spanning.
Daarom zit ik ook op redleijk die hard pvp server, hier zijn veeel clans die alles killen wat lost en vast zit.

Oneens, niks 5% level d'r af. Er zijn veel spelers die maar een uurtje of 2 per dag hebben om te spelen en kunnen dit dus absoluut niet gebruiken. Bovendien, AFK-chars afmaken is ook maar lekker makkelijk

En ik hoop dat ze wat ergere dingen op death gaan zetten ( voor mijn part xp loss. 10 of 20 k xp )

Ik vind het al duur en lang genoeg zo

Pech :)
Ik ben blij dat je het zelf eerlijk toegeeft. Je bent het ook qua spelgedrag, maar dat is je goed recht. Verder stoor ik mij niet aan je. Wees alleen bereid en zo ridderlijk om negatief kritiek te incasseren zoals dit en andermans mening te respecteren.

Mensen die zeiken over geganked worden op een pvp server, zitten duidelijk verkeerd.
ga pve ga lekker dansen ( tis je goed recht ) . Maar ik houd daar niet van, Hoe meer spanning ( pvp ) hoe beter !

Er komen dus dingen die jij wel spannender gaat vinden, zoals die battles tegen elkaar in speciale instances. Persoonlijk vind ik gankers prima, als ze ook maar een beetje etiquette aandoen dat het vermoorden van 1 char genoeg is, dus niet 2 keer Tranztaz afmaken, maar 1 keer :)

[ Voor 88% gewijzigd door SkyStreaker op 15-03-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
tranztaz schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:44:
[...]

offtopic:
Vat blaatschaap niet negatief op hoor, zo noem ik mezelf ook in een quote :)
np

Toch nog ff een ander blaatschaap vraagje :P :
Ik wil mn gamecard halen bij de mycom (daar krijg ik 5 Euro korting). Ik heb nu mn moeder dr cc staan als payment method. Die wil ik dus vervangen. De gamecard is echter pas vanaf 21 maart te krijgen bij mycom. Mijn gratis maand eindigd 18 maart (incl. 3 extra dagen). Nu wil ik dus ff 3 dagen gewoon niet spelen (van 18 maart tot 21 maart).
Hoe pak ik dit aan? Gewoon Cancel recurring subscription plan?
Als ik dat nu doe, kan ik dan wel gewoon nog tot 18 maart door blijven spelen en op 21 maart met mn gamecard weer vrolijk verder gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Zodra ze xp-loss bij death gaan doen dan is het tijd om een ander spel te zoeken... Daar zit ik dus echt niet te wachten.

Momenteel kost het je geld en tijd, en dat lijkt me wel even voldoende. Het belemmert je niet in je spelen.

Snap niet waarom mensen dit wel graag zouden willen, lijkt me mogal masochisme eerlijk gezegd. Ik speel een spel voor de lol, niet om constant gestraft te worden door andere spelers en het spelsysteem.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 15-03-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bosmonster schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:57:
Zodra ze xp-loss bij death gaan doen dan is het tijd om een ander spel te zoeken... Daar zit ik dus echt niet te wachten.

Momenteel kost het je geld en tijd, en dat lijkt me wel even voldoende. Het belemmert je niet in je spelen.

Snap niet waarom mensen dit wel graag zouden willen, lijkt me mogal masochisme eerlijk gezegd. Ik speel een spel voor de lol, niet om constant gestraft te worden door andere spelers en het spelsysteem.
Dat was in DAOC ook zo, das zon slechte methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bosmonster schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:57:

Inderdaad, zoals ik ook al aangaf. Geheid krijg je dan ook spelers/bots die speciaal op zoek gaan naar AFK-ers. Zodra er ook iets van XP-loss erbij komt, dan kap ik er mee, subiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:43:
heel vrhaal hoe die stoer ganked

Pech
Valt te merken dat je van spanning houd.

je bent gewoon een noob als je lowbies gaat killen voor fun, kun je het niet winnen van je eigen level?

En over mensen die zeggen dat als je niet geganked wilt worden dat je maar naar een pve server moet, su plz . Ik speel dit spel eigenlijk alleen voor pvp maar het is natuurlijk alleen leuk om tegen je eigen lvl te spelen.

[ Voor 53% gewijzigd door evilpin0 op 15-03-2005 16:06 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Als undead hoort het toch echt wel bij het verhaal, wij ( ud ) proberen wereld te verorveren :)

Low levels tja pech, zeker als ze blijven terugkomen.
Kijk als ik in een gebied 10 x word gekilled ga ik wel ergens anders levelen.
Dus als we redrige aant afbranden zijn, en de lvl 23 blijft maar terug komen , tja heeft ie pech.
ik kill gewoon meestal alles, als het me niet teveel extra tijd kost :)
En ach als ie al op graveyard is hoeft ie niet ver te lopen ( scheeld toch ook tijd :) )

mensen die maar 1 of 2 uur per dag spelen hebben zowiezo al achterstand tegen over die hards.
kunnen ze daar niet tegen moeten ze maar pve. Als ze dat wel kunnen dan maar pvp.
en wat is 5 %??? NIKS in wow ben je zo snel 60.

Duur van het spel, ach als je 60 bent en je verliest 20k heb je dat weer terug in uurtje , wat boeit dat dan?
( in echte die hard grinders game linage2 ) ging je tijdens castle siege zo vaak dood, en verloor je zoveel xp dat je weer halve week aant grinden was om bij te komen , nou is dat ook weer overdreven. maar 20k xp loss op lvl 60 geeft misschien weer wat spanning.

Battlegrounds zullen zeker tof zijn. maar mensen moeten niet zeuren als ze dood gaan op pvp server, want imo bestaat er geen lame gedrag daar.
Zolang we geen gezamelijk tegenstander hebben, zijn we altijd al aant vechten geweest in wc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:35
Streafer is een geval van : had a live .... then got a modem... ? :+

Je mag wel een beetje eerzucht hebben hor :/

[ Voor 27% gewijzigd door Vandread op 15-03-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:03:
Als undead hoort het toch echt wel bij het verhaal, wij ( ud ) proberen wereld te verorveren :)

Low levels tja pech, zeker als ze blijven terugkomen.
Kijk als ik in een gebied 10 x word gekilled ga ik wel ergens anders levelen.
Dus als we redrige aant afbranden zijn, en de lvl 23 blijft maar terug komen , tja heeft ie pech.
ik kill gewoon meestal alles, als het me niet teveel extra tijd kost :)
En ach als ie al op graveyard is hoeft ie niet ver te lopen ( scheeld toch ook tijd :) )

mensen die maar 1 of 2 uur per dag spelen hebben zowiezo al achterstand tegen over die hards.
kunnen ze daar niet tegen moeten ze maar pve. Als ze dat wel kunnen dan maar pvp.
en wat is 5 %??? NIKS in wow ben je zo snel 60.

Duur van het spel, ach als je 60 bent en je verliest 20k heb je dat weer terug in uurtje , wat boeit dat dan?
( in echte die hard grinders game linage2 ) ging je tijdens castle siege zo vaak dood, en verloor je zoveel xp dat je weer halve week aant grinden was om bij te komen , nou is dat ook weer overdreven. maar 20k xp loss op lvl 60 geeft misschien weer wat spanning.

Battlegrounds zullen zeker tof zijn. maar mensen moeten niet zeuren als ze dood gaan op pvp server, want imo bestaat er geen lame gedrag daar.
Zolang we geen gezamelijk tegenstander hebben, zijn we altijd al aant vechten geweest in wc :)
wat voor jouw geen lame gedrag is is het voor mensen met wat eergevoel wel. totaal disrespect for you, niet dat het me verder iets kan boeien ofzo zit ook maar op me werk me tijd te verdoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Exp loss is kut!!

Voor de die hard gamers misschien leuk. Maar met lineage waar ik misschien soms 's avonds 2 uurtjes kon spelen en dan net aan 8% exp er bij had. Aan het einde 2 keer dood ging en 20% kwijt was!!

Vet goed systeem man voor de casual gamer met wel een prive leven en niet 6 uur per dag tijd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
L2 was ook overdreven ,
Dus eigenlijk moet blizzards paar extra servers maken
1. rp
2. pve
3. pvp
4 die hard pvp :)

maar grote vershil met l2 is dat je in wow 10000 x zo snel levelt en xp er ook weer zo terug hebt, als je iets zou verliezen.

Eer??? kan je dat eten ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Blizzard zal zoiets ook nooit invoeren. Ze weten wat een mmorpg LEUK maakt. En straf hoort daar niet bij :P Laat ze liever focussen op hoe PvP LEUKER te maken (gebieden veroveren, bonussen en BELONINGEN).

Als je die-hard wil grinden, moet je uberhaupt geen WoW spelen.. Daar is het simpelweg de game niet voor.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 15-03-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:59:
[...]

moet zeggen dat ik hem inderdaad steeds leuker vind ^^

friggin huge ^^

btw kan jij ook Green Iron Hauberk maken geert?
Heb er iig nog geen Plans voor, en ik kan ook niet op je linkje klikken hier op mn werk, voor welk BS lvl is dat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Jij was zeker ook een NK bij Diablo.... }:O
evilpin0 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:14:
eer onderscheid de lamers van de gewone gamers/pro gamers
You walk the walk _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door Vandread op 15-03-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:12:
L2 was ook overdreven ,
1. rp
2. pve
3. pvp

maar grote vershil met l2 is dat je in wow 10000 x zo snel levelt en xp er ook weer zo terug hebt, als je iets zou verliezen.

Eer??? kan je dat eten ofzo? :)
eer onderscheid de lamers van de gewone gamers/pro gamers

die hard pvp server = gank server?

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 15-03-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:03:
Nee. Als je je nou even hard verdiept in het verhaal dat het enige wat de Forsaken (die zich afgesplitst hebben van de Scourge) willen, gewoon een eigen plek om te overleven is. Is het je niet opgevallen dat je juist in je startgebied undead skeletten moet afmaken?

Anyway: ik vind je echt een lowlife, en ga verder geen woorden aan je vuil maken. Types als jij verpesten een goed concept. Gelukkig kom ik types als jij nooit tegen op Argent Dawn.
streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:12:
L2 was ook overdreven ,
1. rp
2. pve
3. pvp
Prima. Laat ze maar een soort 'hardcore' servers maken. Zul je zien dat die servers compleet leeg blijven omdat al die grievers helemaal geen eerlijk gevecht willen. Daarom zitten die types altijd zo op de PvE servers te zeiken, 't liefst willen ze dat juist die mensen, die helemaal geen zijn hebben in PvP, ook te vermoorden zijn wanneer ZIJ dat willen.

[ Voor 32% gewijzigd door Hydra op 15-03-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:13:
Blizzard zal zoiets ook nooit invoeren. Ze weten wat een mmorpg LEUK maakt. En straf hoort daar niet bij :P Laat ze liever focussen op hoe PvP LEUKER te maken (gebieden veroveren, bonussen en BELONINGEN).

Als je die-hard wil grinden, moet je uberhaupt geen WoW spelen.. Daar is het simpelweg de game niet voor.
Bliz heeft nog vele ergere dingen ingevoerd bij diablo 2
de regel dood = dood :) ( beetje extreem maar toch vonden veel mensne dit leuk )

en wat maakt pvp leuk ??? Juist de spanning. dus als je met kleine losses de spanning hoger maakt vind ik dat niet erg.

wow is idd geen grindgame ( beetje wel op lvl 60 voor items en set )
maar ik heb het niet over die hard grinden , als ik20 k verlies op lvl 60 heb ik dat binnen een uur wel weer erbij, dat noem ik niet veel grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Whatever streafer :+

Veel plezier verder. Tijd om weer met volwassenen te gaan praten (mensen met een baan enzo die savonds af en toe eens spelen.. zeg zo'n 80% van het mmorpg publiek).

[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 15-03-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

Muppet schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:31:
[...]

Hhmmm waar moet je heen . . tsja het zou toch zoooo veel geholpen hebben als je verteld wat voor class je speelt.

Aangezien je shield gebruikt zou ik protective talents gebruiken. Nog iets over talents builds . . probeer zelf gewoon uit! Heeft gewoon te maken met je speelstijl en welke skills jij gebruikt.

Maar lvl 20 vind jij hoger lvl worden??
Zal wel hebben geholpen inderdaad als ik mn Class erbij had gezet.. ik ben Orc Warrior dus en ben bijna lvl 25 dus, niet zo super hoog maar gaat de goeie kant op
Ik ben inderdaad al druk bezig met de protective talents.
Nog meer tips van de (Horde) Warriors onder ons ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:17:
de regel dood = dood :) ( beetje extreem maar toch vonden veel mensne dit leuk )
Hardcore werd juist vooral PvE gespeeld, nauwelijks PvP.
maar ik heb het niet over die hard grinden , als ik20 k verlies op lvl 60 heb ik dat binnen een uur wel weer erbij, dat noem ik niet veel grinden.
Ah. Dus jij vind het niet erg om een uur te moeten werken omdat iemand 20 levels hoger jou omzeep helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
evilpin0 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:03:
[...]

Valt te merken dat je van spanning houd.

je bent gewoon een noob als je lowbies gaat killen voor fun, kun je het niet winnen van je eigen level?

En over mensen die zeggen dat als je niet geganked wilt worden dat je maar naar een pve server moet, su plz . Ik speel dit spel eigenlijk alleen voor pvp maar het is natuurlijk alleen leuk om tegen je eigen lvl te spelen.
Graag mensen in hun waarde laten, staat vast wel ergens in de regels op GoT. Je mag iemand niet aanvallen op mening, geloof etc, dus ook mijn speelwijze niet.

SU plz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:17:
Anyway: ik vind je echt een lowlife, en ga verder geen woorden aan je vuil maken. Types als jij verpesten een goed concept. Gelukkig kom ik types als jij nooit tegen op Argent Dawn.
Volgens mij mag je mensen op GoT niet persoonlijk aanvallen, meneer carebear, ook al is het je mening, dan mag je die niet zomaar kenbaar maken als je daarmee mensen persoonlijk raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Die vorm is een keuze, geen verplichting. En was eigenlijk alleen maar do-able door het speedboosten (naar lvl 90 v/d 100 in 1 dag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Ik zou het zeker niet leuk vinden, Wel zou ik het accepteren.
En ik denk dat mensen zeker guilds veel meer samen gaan levelen, dus zeg halve guild in 1 gebied, op zo'n manier word je ook niet snel gepakt.
De eenheid zal er denk ik zeker door vergroot worden ( onder horde an alliance )

en bosmonster hoezo?
In een best bekende en die hard guild is de gem. leeftijd 33 jaar.
En ik heb nooit mensen gekritiseerd die anders willen spelen.

Alleen gezegd dat mensen die pvp spelen niet moeten zeuren als ze dood gaan.

Iedereen zijn eigen speel type, alleen van mij mag het wat extremer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bosmonster schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:20:
Whatever streafer :+

Veel plezier verder. Tijd om weer met volwassenen te gaan praten (mensen met een baan enzo die savonds af en toe eens spelen.. zeg zo'n 80% van het mmorpg publiek).
/me Zich aansluit, wat betreft de "wat dan ook"

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 15-03-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:22:
[...]
Graag mensen in hun waarde laten, staat vast wel ergens in de regels op GoT. Je mag iemand niet aanvallen op mening, geloof etc, dus ook mijn speelwijze niet.

SU plz.
het is geen aanval maar mijn mening en die mag ik geven.
als ik gankers als jouw zie doe ik /lol lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nog Warlocks die wat te vertellen hebben over hun builds?

Zelf ga ik deze richting op (combo PvE/PvP build).

Affliction Mastery
Suppression Rank 2
Improved Corruption Rank 5
Improved Life Tap Rank 2
Improved Drain Life Rank 5
Improved Curse of Agony Rank 2
Fel Concentration Rank 5
Amplify Curse Rank 1
Nightfall Rank 1
Improved Drain Mana Rank 2
Siphon Life Rank 1
Curse of Exhaustion Rank 1
Improved Curse of Exhaustion Rank 4
Shadow Mastery Rank 5
Dark Pact Rank 1
Affliction Total: 37

Demonology Mastery
Improved Healthstone Rank 2
Improved Imp Rank 3
Demonic Embrace Rank 5
Improved Voidwalker Rank 3
Fel Domination Rank 1
Demonology Total: 14

Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:22:
Sorry hoor, maar als je erop geilt mensen te killen die geen schijn van kans maken, mag je daar best op reageren. Dit is kwestie van een andere speelwijze hebben, dit is gewoon zieken. Als iemand een topic opent over hoe fijn 'ie een klasgenootje gepest heeft, reageer ik net zo.
Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:25:
Volgens mij mag je mensen op GoT niet persoonlijk aanvallen, meneer carebear, ook al is het je mening, dan mag je die niet zomaar kenbaar maken als je daarmee mensen persoonlijk raakt.
Mij raak je persoonlijk door me carebear te noemen, nou goed? Als je graag grays ganked moet je niet gaan huilen als mensen dat extreem sneu vinden. Wees dan ook een vent zeg, pfff.

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 15-03-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Vandread schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:26:
[...]

Die vorm is een keuze, geen verplichting. En was eigenlijk alleen maar do-able door het speedboosten (naar lvl 90 v/d 100 in 1 dag)
Heb ook nooit gezegd dat iedereen dat moest spelen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
Bosmonster doe wat... Je merkt al welke kant het op begint te gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

dat alleen jouw mening telt en iedereen die niet voldoet aan jouw speelwijze, minder is. Jij vindt ganken niks, maar hou dan je uitspraken over lamers, en dat die mensen minder, sneu en kinderachtig zijn voor je, want ook die mensen posten hier. En daarmee val je dus die personen persoonlijk mee aan en dat is hier niet nodig.
kom op zeg, nu in een keer de slachtofferrol spelen. :O

Feit: Ganken is toegestaan, maar dat maakt het nog niet tot goed gedrag (ethiek enzo? snap ik, is lastig voor sommigen)
Feit: Ganken (aangevallen worden zonder reden door spelers +10 lvls hoger, door groepen (geen raids), of als je net met een mob aan het vechten bent) staat op elke PvP server in de top 3 lijst van grootste ergernissen.
Feit: mensen die het ganken van spelers die bijna dood zijn, in gevecht zijn met een mob, of meer dan 10 levels lager zijn, leuk vinden (zoals jij en andere lolbroeken) zijn veruit in de minderheid, op elke PvP server.

Zeer veel mensen hebben een tyfushekel aan gankers zoals jij, die er lol in hebben anderen bewust te irriteren (zoals een andere lolbroek hier zo luid verkondigde). Nogal logisch dat jullie gehaat worden door de meerderheid van alliance and horde spelers. Dat irritante pubergedrag van jullie verpest de sfeer van het spel voor een hoop spelers. Er is totaal geen reden om mensen bewust te pakken die 10 tot 20 levels lager zijn dan jou in gebieden zoals Wetlands of Redridge, die ook nog half dood zijn en tegen mobs vechten. Om nog maar niet in te gaan op corpsecampen en dergelijke onzin.

En dan komen ze weer hoor, die gankertjes die te veel ge CT'ed hebben. "ga dan op een carebear server spelen". :O FYI: PvP |= mensen bewust zoveel mogelijk irriteren. Waarom is het zo moeilijk om mensen te pakken van je eigen level, die niet al bezig zijn om een mob af te maken? Heeft iemand van jullie ook maar een reden waarom? Of worden jullie echt zo gelukkig van de irritaties van anderen, en is er verder geen andere reden? In dat geval is een bezoek aan de psycholoog niet overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:28
eey mensen,

Heb ik eindelijk WoW nu nog een pre-paid kaartje weet iemand nog waar deze te koop zijn. Het wordt een beetje hetzelfde probleem als WoW zelf namelijk overal uitverkocht.

Greetzz

Davidita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:28:
[...]

Sorry hoor, maar als je erop geilt mensen te killen die geen schijn van kans maken, mag je daar best op reageren. Dit is kwestie van een andere speelwijze hebben, dit is gewoon zieken. Als iemand een topic opent over hoe fijn 'ie een klasgenootje gepest heeft, reageer ik net zo.

Ik geil er niet op, ik kill gewoon alles :), voor sommige vinden dat triest mag je vinden,
Maar vind het anders als je zegt..
streafer ben het niet eens wat je doet of je zegt
Je bent een "lowlife"etc etc

[...]

Mij raak je persoonlijk door me carebear te noemen, nou goed? Als je graag grays ganked moet je niet gaan huilen als mensen dat extreem sneu vinden. Wees dan ook een vent zeg, pfff.
De manier waarop je dat duidelijk maakt had wel andersgemogen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
tranztaz schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:33:
offtopic:
Bosmonster doe wat... Je merkt al welke kant het op begint te gaan :/
Als ik hier enige bevoegdheid had had ik dat allang gedaan...

Maar W&G staat nog steeds voor 'Webdesign & Graphics' en helaas niet 'World of Warcraft & andere Games' :P

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 15-03-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:30:
[...]Heb ook nooit gezegd dat iedereen dat moest spelen????
Min en min is plus :D uit jou opmerking viel voor een onwetend persoon op te maken dat het verplicht was :) (als de overheid belasting op frikandelen "invoerd" is dat verplicht ;))
Afijn ik zeg niets meer, jij hebt toch altijd gelijk he lieverd B)

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 15-03-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bosmonster schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:36:
[...]

Als ik hier enige bevoegdheid had had ik dat allang gedaan...

Maar W&G staat nog steeds voor 'Webdesign & Graphics' en helaas niet 'World of Warcraft & andere Games' :P
offtopic:
Hehe, da's een goeie :D _/-\o_ . Even aan de zere neuzen kant: Ik doelde meer op het feit dat jij sneller in contact kan komen met andere moddereters en sneller actie kan bewerkstelligen op deze manier.

[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 15-03-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 136675 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:33:
Zeer veel mensen hebben een tyfushekel aan gankers zoals jij, die er lol in hebben anderen bewust te irriteren (zoals een andere lolbroek hier zo luid verkondigde). Nogal logisch dat jullie gehaat worden door de meerderheid van alliance and horde spelers.
Inderdaad. Er is nu ook een groot probleem ontstaan voor een hoop mensen die graag op een PvP speler, daar een character tot level 20 ofzo gekregen hebben, en er dan tot hun grote schrik achter komen dat ze als casual player geganked worden door groepjes puistekoppen en daar gewoon helemaal niks aan kunnen doen. Ja, naar een andere area gaan, en daar door een andere groep geganked worden.

Dan kun je wel zeggen dat ze maar naar een PvE server moeten gaan, maar dat is ook niet echt een optie als je al op level 20 zit he?
tranztaz schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:40:
Hehe, da's een goeie :D _/-\o_ . Even aan de zere neuzen kant: Ik doelde meer op het feit dat jij sneller in contact kan komen met andere moddereters en sneller actie kan bewerkstelligen op deze manier.
Komop zeg. Mag er nooit eens een pittige discussie ontstaan? Ik denk dat er na al die "0h l0lz0rz ik heb zo lekker een level -10 geganked" posts ook wel eens een weerwoord mag komen.

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 15-03-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
*nerf afwezigheid delete knop*

[ Voor 92% gewijzigd door Hydra op 15-03-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Draco Leonis schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:33:

kom op zeg, nu in een keer de slachtofferrol spelen. :O

Feit: Ganken is toegestaan, maar dat maakt het nog niet tot goed gedrag (ethiek enzo? snap ik, is lastig voor sommigen)

Ethiek in een spelletje waar je vijanden hebt vind ik ( persoonlijk overdreven )
in counterstrike ga ik ook niet zwaaien naar een terrorist of samen bom planten?

Feit: Ganken (aangevallen worden zonder reden door spelers +10 lvls hoger, door groepen (geen raids), of als je net met een mob aan het vechten bent) staat op elke PvP server in de top 3 lijst van grootste ergernissen.

Snap het vershil niet tussen groep van 5 of groep van 50 , in beide gevallen word je geganked .. alleen bij de laatse is het wel eerlijk of fair? imo precies hetzelfde.

Feit: mensen die het ganken van spelers die bijna dood zijn, in gevecht zijn met een mob, of meer dan 10 levels lager zijn, leuk vinden (zoals jij en andere lolbroeken) zijn veruit in de minderheid, op elke PvP server.

Valt wel mee op ravencrest, hier word ik meestal niet met rust gelaten als ik alliance zie.

Zeer veel mensen hebben een tyfushekel aan gankers zoals jij, die er lol in hebben anderen bewust te irriteren (zoals een andere lolbroek hier zo luid verkondigde). Nogal logisch dat jullie gehaat worden door de meerderheid van alliance and horde spelers. Dat irritante pubergedrag van jullie verpest de sfeer van het spel voor een hoop spelers. Er is totaal geen reden om mensen bewust te pakken die 10 tot 20 levels lager zijn dan jou in gebieden zoals Wetlands of Redridge, die ook nog half dood zijn en tegen mobs vechten. Om nog maar niet in te gaan op corpsecampen en dergelijke onzin.

Als hierbovne op onze server niet echt. word redelijk veeel gepvped.
Lolbroek?? ben ik het niet mee eens, ik kill gewoon alles, ( mijn mening blijft gewoon dat het de vijand is en dood moet )
ze waren eigenlijk 30 levels lager, ik kwam uit searing gorge ( ligt erboven ) en kon de andere uitgang niet vinden.
Tja dan maar ff door redrigde .. ff gekeken hoe sterk gaurds etc waren :)
Maar als mensen gewoon weg liepen van die stad , dan was er geen probleem geweest.
dan is de lol voor mij er ook zo af. maar als ze blijven terug komen vragen ze imo erom.

Corpsecampen is idd lame .. maaaar als wraak word het vaak wel als normaal bezien, vind dat ook beetje uit verband getrokken , want dan mag het ineens wel.

En dan komen ze weer hoor, die gankertjes die te veel ge CT'ed hebben. "ga dan op een carebear server spelen". :O FYI: PvP |= mensen bewust zoveel mogelijk irriteren. Waarom is het zo moeilijk om mensen te pakken van je eigen level, die niet al bezig zijn om een mob af te maken? Heeft iemand van jullie ook maar een reden waarom? Of worden jullie echt zo gelukkig van de irritaties van anderen, en is er verder geen andere reden? In dat geval is een bezoek aan de psycholoog niet overbodig.

Ik doe nooit emotions chat etc, boeit me niet. mensen spelen op de server.
Meeste mensen wisten dat het die hard pvp zou worden , dan heb je ook consequentie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Bosmonster schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:27:
Nog Warlocks die wat te vertellen hebben over hun builds?

Zelf ga ik deze richting op (combo PvE/PvP build).
Affliction Talents (22 points)

Suppression - 1/5 points
Reduces the chance for enemies to resist your Affliction spells by 2%.

Improved Corruption - 5/5 points
Reduces the casting time of your Corruption spell by 2 seconds.

Improved Drain Soul - 2/2 points
Gives you a 100% chance to get a 100% increase to your Mana regeneration for 10 seconds if the target dies while while you drain its soul. In addition, your Mana may continue to regenerate while casting at 50% of normal.

Improved Life Tap - 2/2 points
Increases the amount of Mana awarded by your Life Tap spell by 20%.

Fel Concentration - 5/5 points
Gives you a 70% chance to avoid interruption caused by damage while channelling the Drain Life, Drain Mana, or Drain Soul spell.

Amplify Curse - 1/1 points
Increases the effect of your next Curse of Weakness or Curse of Agony by 50%, or your next Curse of Exhaustion by 20%.

Grim Reach - 2/2 points
Increases the range of your Affliction spells by 20%.

Nightfall - 2/2 points
Gives your Corruption and Drain Life spells a 3% chance to cause you to enter a Shadow Trance state after damaging the opponent. The Shadow Trance state reduces the casting time of your next Shadow Bolt spell by 100%.

Siphon Life - 1/1 points
Transfers 13 health from the target to the caster every 3 seconds. Lasts 30 seconds.

Curse of Exhaustion - 1/1 points
Reduces the target's speed to 90% of normal for 12 seconds. Only one Curse per Warlock can be active on any one target.

Demonology Talents (8 points)

Demonic Embrace - 5/5 points
Increases your total Stamina by 15%, but reduces your total Spirit by 5%.

Improved Imp - 3/3 points
Increases the effect of your Imp's Firebolt, Fire Shield, and Blood Pact spells by 30%.

Destruction Talents (21 points)

Improved Shadow Bolt - 5/5 points
Your Shadow Bolt critical strikes increase the next 4 sources of Shadow damage dealt to the target by 20%.

Bane - 5/5 points
Reduces the casting time of your Shadow Bolt and Immolate spells by 0.5 seconds.

Shadowburn - 1/1 points
Instantly blasts the target with 87 to 99 Shadow damage. Requires 1 Soul Shard. If the target dies from Shadowburn, and yields experience, the caster gains a Soul Shard.

Improved Firebolt - 2/2 points
Reduces the casting time of your Imp's firebolt spell by 1 second.

Devastation - 5/5 points
Increases the critical strike chance of your Destruction spells by 5%.

Destructive Reach - 2/2 points
Increases the range of your Destruction spells by 20%.

Ruin - 1/1 points
Increases the critical strike damage bonus of your Destruction spells by 100%.

dit is mijn build .. heb ik wel van een website gejat maar goed ;) hij lijkt mij voor pvp aardig goed door wat destruction te gaan

edit: Ik ben bezig met een crit build trouwens en heb dan ook al flink wat intellect (180+) op lvl 38

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 55165 op 15-03-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

@ Hydra, op Zenedar valt het eigenlijk allemaal reuze mee, soms wordt ik zelfs geholpen door Horde of andersom :)
Door Hydra

Komop zeg. Mag er nooit eens een pittige discussie ontstaan? Ik denk dat er na al die "0h l0lz0rz ik heb zo lekker een level -10 geganked" posts ook wel eens een weerwoord mag komen.
Je denkt net de verkeerde richting in. Ik moedig een pittige discussie aan, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het alleen een beetje te off-topic gaan en meer een ander topic waard als : WoW en Ganking discussie. :)

[ Voor 67% gewijzigd door SkyStreaker op 15-03-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:44:
Ethiek in een spelletje waar je vijanden hebt vind ik ( persoonlijk overdreven )
in counterstrike ga ik ook niet zwaaien naar een terrorist of samen bom planten?
Dat is IMHO het grote nadeel van WoW, om een of andere reden trekt het veel meer van die CS types aan dan andere MMORPGs.
tranztaz schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:45:
@ Hydra, op Zenedar valt het eigenlijk allemaal reuze mee, soms wordt ik zelfs geholpen door Horde of andersom :)
Oh, het zal ook regelmatig voorkomen hoor. Grievers zijn eigenlijk altijd een grote minderheid. Er zijn twee problemen eigenlijk. Ten eerste is er geen RP PvP server, dat is het belangrijkste. En ten tweede zul je altijd gankers blijven houden, een minderheid die het voor een grote meerderheid verpest. Pas als ze d.m.v. een honour systeem gray-ganking gaan belasten ga ik weer PvP spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Laatst online: 17-06 13:02

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Zelf doe ik het niet maar ik ken zat mensen die zeggen "red = dead". het gaat er hun ook niet om welk level het character is. 60 of 20 maakt niet uit. Het hele idee van het spel is dat er een oorlog aan de gang is tussen de horde en de alliance, en wat dat betreft zijn deze spelers dus trouw aan het idee achter het spel. Toen jij koos voor een PvP server wist je dat dit zou kunnen gebeuren. Wil je lekker in kunnen PvE-en zonder aangevallen te worden dan moet je maar op een PvE/RP server spelen.

Ik vind het persoonlijk wel leuker dat je overal in de contested territories aangevallen kunt worden. Hierbij bedoel ik niet dat de corpse runs in STV en ashenvale nou zo leuk zijn, maar het voegt wel wat toe aan de spanning in het spel als je weet dat je altijd aangevallen kunt worden.

Het is waarschijnlijk niet wat je wilt horen maar het is gewoon zo: als je voor een PVP server kiest moet je niet zeuren over ganks.

* -GSF-JohnDoe speelt Zebox, lvl 58 gnome mage op Shattered Hand (US retail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
lol, het forum van Blizzard word overspoeld met gamers die niet meer kunnen inloggen :P .
Jammer alleen dat ik er 1 van ben..... :( :'( |:(
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.