Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.974 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

zelfs bij mij staat invalid details dus dat zal wel een fout bij hun zijn O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Hidde schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 08:06:
[...]

Zelfde hier, volgens mij heb ik verkeerde verification code ingevuld... tis mn moeders kaart, Mastercard, moet maar eens uitzoeken waar die verification code staat.

Der staat dat de kaart gister gebilled werd, maar dat is nog steeds pending en ik kan nog steeds spelen...
Ja precies, dat heb ik dus ook...
Die verificationcode is echt wazig, moet je nu 3 of 4 cijfers invulle? het staat wel omcirkeld, maar dás niet alles.

Hij pakt het zowel met 3 als met 4 cijfers, maar toch invalid details..
Ik bel vanavond de costumer support wel ofzo...

maar zolang ik nog kan spelen vind ik het best.

EDIT pheace: ja, zou kunnen, maar hij is ook nogsteeds niet gebilled, dus ik denk ook dat de fout bij ons ligt..

[ Voor 8% gewijzigd door enira op 15-03-2005 08:21 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die verificationcode is echt wazig, moet je nu 3 of 4 cijfers invulle? het staat wel omcirkeld, maar dás niet alles.
3 getallen op mijn Mastercard.
maar wel lekker bevooroordeeld zeg "kamp van de rebellen". Zeg dan gewoon "Horde-kamp" ofzo. Op deze manier vind ik het niet gek dat mensen sneller geneigd zijn Alliance te kiezen.
:P Het alliance camp in SV heet "Rebel Camp" of iets van dien aard. Het horde stadje het Grom nogwat dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:18
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:27:
[...]

:{

Ik vind iemand neermaaien als hij met mobs vecht echt lama, of het nou bij pvp hoort of niet.
En ik vind het heerlijk als ik weet dat zo iemand vervolgens aan het vloeken is, de gedachte alleen al hahahahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Gister deed ik met raiz, rooligan(uit the lowlanders) en nog 2 anderen(waarvan ik de naam ff ben vergeten) gnomeregan

was een lvl 42 NE rogue bij. Gaat die knuppel dingen looten die hij nog niet eens kan gebruiken en/of al betere dingen in zijn equip heeft.
Zo met bracers, en een mace. daarna nog 1x met iets. wat een lijer zeg :X

Net voor het einde van de instance (waren net bij die dark iron dingen, maar dan in diezelfde gang aan de andere kant, met rode poppetjes), knalt de instance server eruit, zucht....

2uur voor niets gedaan, maar wel een boel xp
vanavond maar weer opnieuw doen, hoef alleen computer D nog van die punchcards, waar zit die precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
keldon schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 04:07:
[...]

En dan zijn ze opeens niet zo uber meer hoor, van gelijk level wanneer je ze unstealthed aantreft en zelf de opening hebt :Z Huilen en Vanish is dan nog het enige wat ze kunnen eigenlijk.
Een rogue moet zijn openers vanuit stealth doen, dus als jij ze unstealthed tegenkomt dan missen ze hun kracht, en dan vind je het gek dat ze vanish gebruiken. DOH

Ik zou ook vanish gebruiken, terugkomen en sappen, heal pot en rambambam, weer een dooie iwin free mount class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 08:32:
[...]
En ik vind het heerlijk als ik weet dat zo iemand vervolgens aan het vloeken is, de gedachte alleen al hahahahaha!
hehehe, kan ik me iets bij voorstellen soms. :P
Alhoewel ik de meeste horde's met rust laat tijdens het questen.
Gisteravond was er een kleine raid in Southshore van de horde (meeste die waren lvl <40), en er liepen vooraan steeds een lvl60 rogue :+
Ik was daar samen met guild mate (lvl41 druid, ikzelf lvl44 hunter), na een aantal keer gekilled te zijn door die rogue is het ons 2x gelukt om die rogue neer te krijgen, ik had met flare die rogue ontdekt, druid cast fearie fire (rogue kan niet stealthen dan etc), roots erop en schieten maar, daarna kwam die los en toen concussive shot en weer root, en zo eventjes door, en toen was die zo dood ;).

2e keer met behoorlijk wat luck gered, weer met fearie fire en roots, alleen toen gebruikte die rogue sprint en begon op mij in te hakken (crit van 1000+ dmg :S), ik kon nog net weggekomen en druid weer roots en de guards hielpen toen ook mee =)

Dat voelde wel even goed om zon lvl60 rogue af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
jarnotjuh schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 08:21:
[...]

Ja precies, dat heb ik dus ook...

Hij pakt het zowel met 3 als met 4 cijfers, maar toch invalid details..
Ik bel vanavond de costumer support wel ofzo...

maar zolang ik nog kan spelen vind ik het best.

EDIT pheace: ja, zou kunnen, maar hij is ook nogsteeds niet gebilled, dus ik denk ook dat de fout bij ons ligt..
verification code is die laatste 3 cijfers aan de achter kant van je mastercard. Er staan daar 4 en 3 cijfers, die laatste moet je dus hebben.

Vul ook de gegevens in EXACT zoals ze op je kaart staan. Blizzard vraagt wel om je voornaam, maar daar moet je dus je voorLETTERS in vullen zoals op je kaart staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En inmiddels is Sacrifice level 17, maar twee leveltjes gisteren gehaald. :( Ook 1 gold uitgegeven aan skills. :( Achja, heb nog genoeg doekoe :P Ben alleen wel bezorgd over mijn armor, heb maar 400 armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Bosmonster schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 08:53:
[...]

verification code is die laatste 3 cijfers aan de achter kant van je mastercard. Er staan daar 4 en 3 cijfers, die laatste moet je dus hebben.

Vul ook de gegevens in EXACT zoals ze op je kaart staan. Blizzard vraagt wel om je voornaam, maar daar moet je dus je voorLETTERS in vullen zoals op je kaart staan.
Nofi hoor, maar een paar posts hierboven heb ik al gezegt dat dat niet werkte...
ik heb vanmorgen maar de eerste 4 cijfers ingevult voor de verandering, hope that helps.

anders vanavond toch maar bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:00
Gistermiddag na mijn werk thuis gekomen en eens gekeken hoe het met mijn abbo staat. Staat het abbo dus op frozen. Het lange wachten op het verkrijgbaar worden van de timecards is begonnen! . Gelukkig zondag nog even kunnen questen waardoor ik 36,5 ben geworden wtb level. Vind ik voor een maand toch wel een erg goede score ( even niet meldend dat ik 20 quests in mijn log heb met allemaal oranje of rood elite als label )..

Ik heb zondag ook nog van een guildmember een leuk pakketje via de post gehad namelijk een verzameling power crystals ( blauw, groen , rood ). Aangezien hij er erg veel moeite voor heeft moeten doen heb ik hem daarvoor 5 goud terug gemailt ( alles wat ik kon missen ).

Hij was me hier erg dankbaar voor maar vond het wel heel veel dus stuurde het geld terug. Heb het hem weer terug gestuurd met de melding dat hij het echt verdient heeft. Hij weet half niet wat ik kan bouwen met die crystals volgens mij. Dat is toch het leuke van een guild dat er mensen zijn die jou wat sturen en dat als je meuk hebt waar jij niks mee kan je dat kan sturen naar mensen in je guild die er wel wat mee kunnen.

Ben benieuwd hoeveel post ik heb als ik weer in wow kan via mijn timeard. Aangezien ik met iemand anders had afgesproken dat hij mij wekelijks zooi zou sturen die hij niet nodig had en ik hem ook zooi zou sturen. Ben ook erg benieuwd naar het level van de meesten binnen de guild als ik weer terug ben.. zwak vermoeden dat dat vrij hoog zal zijn ( nog 13 dagen geen wow ;( )

nog een laatste screenshot van mijn char @ lvl 34.. waarschijnlijk het laatste shotje wat ik van dwarvenstone zal zien tot 28 maart:

Afbeeldingslocatie: http://212.123.190.140/pijpkonijn/WoWScrnShot_030705_233417.jpg

p.s. nog een vraagje. Een kennis van mij vertelde mij dat er in Gouda in de V&D nog een aantal timecards lagen. Heb hem ff gevraagd waarom hij dat vertelde toen ie al terug was en niet toen hij in de V&D stond.. kan iemand mij vertellen of er elders in NL nog timecards @ de v&d liggen of dat die idngen daar gewoon niet verkocht worden? ( V&D en games is bij mij namelijk nooit een goede combo gweest )

[ Voor 29% gewijzigd door Webgnome op 15-03-2005 09:30 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ben op dit moment 39.51 maar heb 16G. Wordt nog lang farmen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:47:
[...]

We hadden 2x lvl 45 mee, en de rest was rond de lvl 35 - 38, dus een hoger level gebied raiden zat er niet echt in, je moet een bepaalde overwinnings-zekerheid-marge in acht nemen :D

Ik ben overigens wel met je eens dat dit 1x leuk is, en dan niet meer. Dat zou idd erg lame zijn, maar 1x, just 4 fun, vind ik wel meoten kunnen ;)
jullie gaan mini raiden en ik wordt niet uitgenodigd :(

van je guild moet je het hebben :P

btw kan je voor donderdag voor mij een Iron counterweigth regelen?

het is erg fijn als me mograines might ietsje meer atk speed krijgt ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Hidde schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 08:06:
[...]

Zelfde hier, volgens mij heb ik verkeerde verification code ingevuld... tis mn moeders kaart, Mastercard, moet maar eens uitzoeken waar die verification code staat.
Als ik het goed heb dan staat er een 3-cijferige verification code op de achterkant van je moeders Mastercard.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:24:
Ik ben op dit moment 39.51 maar heb 16G. Wordt nog lang farmen denk ik.
hehe sparen voor mount is erg pittig, geld uitgeven gaat veel makkelijker dan sparen.
Ik ben zelf rond lvl38 begonnen met sparen en toen ik lvl40 was had ik 55g, toen ben ik echt gaan grinden en had begin lvl42 mijn mount kunnen betalen. (heb alleen de aller belangrijkste skill gekocht, rest heb ik nadat ik mount had gekocht)
Die striped frost sabers zijn wel liev O+

Ik heb ook eigenlijk te veel wow gespeeld, sinds 18 feb en nu lvl44 :/ (ja ik heb beta gespeeld, tot lvl24)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
butsj schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:33:
[...]

hehe sparen voor mount is erg pittig, geld uitgeven gaat veel makkelijker dan sparen.
Ik ben zelf rond lvl38 begonnen met sparen en toen ik lvl40 was had ik 55g, toen ben ik echt gaan grinden en had begin lvl42 mijn mount kunnen betalen. (heb alleen de aller belangrijkste skill gekocht, rest heb ik nadat ik mount had gekocht)
Die striped frost sabers zijn wel liev O+

Ik heb ook eigenlijk te veel wow gespeeld, sinds 18 feb en nu lvl44 :/ (ja ik heb beta gespeeld, tot lvl24)
same here ongeveer ook op lvl 42 me mount

Frostsabre's samen met die Rammen van de dwarfs en de wofl van de orcs vind ik trouwens de mooiste mounts

helaas als Tauren met ik gedoomd tot de Kodom maar hijs wel leuk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 08:28:
:P Het alliance camp in SV heet "Rebel Camp" of iets van dien aard. Het horde stadje het Grom nogwat dacht ik.
Rebel Camp voor alliance en Grom'Gol voor Horde ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 08:38:
Ik zou ook vanish gebruiken, terugkomen en sappen, heal pot en rambambam, weer een dooie iwin free mount class.
Zit je wel diep he? Wat mensen al niet verzinnen om hun acties te legitimeren.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:41:
[...]

Frostsabre's samen met die Rammen van de dwarfs en de wofl van de orcs vind ik trouwens de mooiste mounts

hehe, inderdaad vind ik de mounts van Night Elves het mooiste (daarom ben ik óók NE :+), en idd als ik nog een keer horde ga spelen kies ik waarschijnlijk voor orc, die wolven zijn ook mooi, de rest vind ik eigenlijk niet super.
Paarden zijn zo standaard :), jammer dat orc's geen mage kunnen zijn want die zou ik nog wel eens willen spelen als 2e char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat ik vorige week maandag al mijn gamecard heb kunnen bemachtigen bij MediaMarkt Groningen. :P

Anders had ik nu waarschijnlijk ook stil gezeten en niet verder gekund met mijn L29 Tauren druid.

Als ik straks ook in de 35+ begin te komen, ga ik ook maar eens farmen en instance runs doen om op de beoogde 80 G te komen. :)

Wat ik wel moeilijk vind is het inschatten van start bids op groene items (weapons of armor) als het een blauw item is dan reken ik gewoon 50% over het bedrag heen wat ik zou krijgen bij een NPC merchant. Dat is dan het start bedrag om op te bieden. Zou ik een paars item vinden dan en ik kan het niet gebruiken dan zou ik waarschijnlijn 500% boven op de merchant prijs gooien.

Maar ik blijf het moeilijk vinden om het in te schatten om een item op de AH aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:01:

Wat ik wel moeilijk vind is het inschatten van start bids op groene items (weapons of armor) als het een blauw item is dan reken ik gewoon 50% over het bedrag heen wat ik zou krijgen bij een NPC merchant. Dat is dan het start bedrag om op te bieden. Zou ik een paars item vinden dan en ik kan het niet gebruiken dan zou ik waarschijnlijn 500% boven op de merchant prijs gooien.

Maar ik blijf het moeilijk vinden om het in te schatten om een item op de AH aan te bieden.
Eerst even zoeken naar soortgelijke items om te kijken voor hoeveel die er op staan :) Ik zet vaak de eerste keer hoog in en mocht niemand em kopen, dan kan ik het alsnog proberen voor een iets minder bedrag. Soms lukt het, soms niet. Gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:53:
[...]

Wat ik verzin ik dan? Want, zoals wel vaker, heb ik moeite om op jouw uberhoge niveau mee te denken dus zou je het mischien in simpele zielen taal willen uitleggen meneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
butsj schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:54:
[...]

hehe, inderdaad vind ik de mounts van Night Elves het mooiste (daarom ben ik óók NE :+), en idd als ik nog een keer horde ga spelen kies ik waarschijnlijk voor orc, die wolven zijn ook mooi, de rest vind ik eigenlijk niet super.
Paarden zijn zo standaard :), jammer dat orc's geen mage kunnen zijn want die zou ik nog wel eens willen spelen als 2e char.
De mooiste mount vind ik eigenlijk gewoon die van de warlock met die flaming hoofs :P En de lelijkste toch wel die van gnomes, bah zon ijzeren kip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:53:
[...]

andere mensen kennelijk ook, want ze blijven huilen omdat de rogue de voor hem beschikbare talents en skills gebruikt om iemand te killen :?
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:01:
.....

download Lootlink en Auctioneer :) erg handig
lootlink is alleen nodig omdat auctioneer anders niet goed werkt, met Auctioneer kan je zien hoeveel het item stacked, wat het verkoopt bij NPC wat de laatste ah prices zijn, en voor welke proffesions het gebruikt wordt :)

verder qua prijzen, mja ik auction alleen grondstoffen eigenlijk en echt goede items.

Hou rekening met de stats van je item, bepaalde items zijn goed voor bepaalde classes, maar kunnen "waardeloos" worden omdat ze 'verkeerde' stats hebben, in dat geval is het beter NCP voer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem toch aan dat je met blauwe of paarse items altijd in de prijzen valt qua verdienste op de AH. :7

Ik heb zo'n idee dat tradegoods het niet goed doen op de AH. (leather, hides etc.), dit omdat daar zo veel van in omloop is, of het moet echt heel zeldzaam zijn. Tenminste ik heb meerdere malen geprobeerd om Light Leather en Medium Leather aan te bieden in stacks van 10, maar ik vond dat geen succes.

Kreeg het weer terug op de mail dat ik unsuccesfull was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Zo ben eindelijk lvl 36 met me NE Druid...maar wil binnenkort ook een keertje Horde gaanspelen..Maar twijfel tussen een Tauren Shaman of een Warlock..Heeft 1 van jullie beiden al gespeelt? Zo ja, welke h eeft je voorkeur en waarom?
Shaman lijkt me zo gefoccesed op die Totems, terwijl die met 1 spel/slag ook weer weg zijn...en je maar 1 van een type kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:54
jarnotjuh schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:14:
[...]

Nofi hoor, maar een paar posts hierboven heb ik al gezegt dat dat niet werkte...
ik heb vanmorgen maar de eerste 4 cijfers ingevult voor de verandering, hope that helps.

anders vanavond toch maar bellen.
Ik heb precies hetzelfde, ik kan nog wel spelen. Een CVScod van Mastercard is wel altijd 3 cijfers (dacht ik :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:21:
Ik neem toch aan dat je met blauwe of paarse items altijd in de prijzen valt qua verdienste op de AH. :7

Ik heb zo'n idee dat tradegoods het niet goed doen op de AH. (leather, hides etc.), dit omdat daar zo veel van in omloop is, of het moet echt heel zeldzaam zijn. Tenminste ik heb meerdere malen geprobeerd om Light Leather en Medium Leather aan te bieden in stacks van 10, maar ik vond dat geen succes.

het hangt volkomen af van in welke gebied je zit , hoe je server population in dat gebied is etc. In bijvoorbeeld IF is de kans vrij klein dat je iets van leather verkoopt ( althans uit mijn ervaringen ). Silver, Iron en die hele handel is dan toch weer goed verkocht. Terwijl Copper dan weer neit verkoopt (dat vind je dan dus ook overal ) .

Misschien was je buyout prijs te hoog. als iets voor vendors voor 3 silver verkoopt ga je er geen buyout van 1 gb op zetten. Dat is gewoon abnormaal. Dan zet je er een buyout op van 10 max. Althans zo doe ik dat. En wat je zelf al zegt, als er po de AH al 100den bids staan van copper bars ga je er niet nog een keer je eigen zooi op zetten . of je moet wel heel erg onder de byout van de rest gaan zitten om ook maar van je meuk af te komen

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26
Sjoan schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:24:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, ik kan nog wel spelen. Een CVScod van Mastercard is wel altijd 3 cijfers (dacht ik :) )
yup.. 4 cijfers proberen, dan kun je net zo goed pietje puk als naam opgeven, werkt niet :P

Zal toch iets anders fout zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Nou ik verkoop leather en ore bij de vleet!! Gewoon je buyout niet zo belachelijk zetten. Slaat nergens op dat je voor sommige dingen 4 keer zoveel betaald. Ik vind als je een items echt wil d.m.v. buyout dat je gewoon 2 keer zoveel betaald. Hoger ga ik niet en meestal zelfs nog iets lager maar het verkoopt wel.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SaURoN schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:22:
Zo ben eindelijk lvl 36 met me NE Druid...maar wil binnenkort ook een keertje Horde gaanspelen..Maar twijfel tussen een Tauren Shaman of een Warlock..Heeft 1 van jullie beiden al gespeelt? Zo ja, welke h eeft je voorkeur en waarom?
Shaman lijkt me zo gefoccesed op die Totems, terwijl die met 1 spel/slag ook weer weg zijn...en je maar 1 van een type kan plaatsen.
shaman i niet gefocused op totums, het is van alles wat, totems zijn een hulpmiddel
als een shaman al gefocused is, zou het meer op shocks zijn, of enhancements, maar dat is maar welke richting je specced

totems zijn een hulpmiddel, so wat dat ze met 1 slag stuk zijn, das 1 slag minder die jij krijgt

ik ben op dit moment Enhancement specced + 10 in elemental voor wat shock voordeel en de rest in restoration voor NS

Enhancement specced is voornamelijk melee supportive, Flurry + Windfury + Enhanced WF + 2H

Als Shaman moet je rekening houden met het feit dat je altijd op het middenveld zal staan, vooraan in battle zal je als eerste gemaaid worden omdat je niet genoeg dmg doet om de plate dragers te grinden, en niet genoeg armor hebt om de klappen op te vangen.

solo pvp zal je kunnen ownen, als je je class goed kent,

tot lvl 40-50 zal je ook nog redelijk kunnen tanken.

je bent manus van alles :) zelf zweer ik bij me shaman, heerlijk voor solo grinding, en perfect in instances

hmz bij mij was ook de CC gegevens incorrect, vanochten vroeg aangepast en hij staat nu nog op pending :/ maar de billing info staat dat me CC gebilled wordt op 15 maart om 8:15

:/ vaaaag

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 15-03-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-09 14:32
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:32:
[...]

shaman i niet gefocused op totums, het is van alles wat, totems zijn een hulpmiddel
als een shaman al gefocused is, zou het meer op shocks zijn, of enhancements, maar dat is maar welke richting je specced

totems zijn een hulpmiddel, so wat dat ze met 1 slag stuk zijn, das 1 slag minder die jij krijgt

ik ben op dit moment Enhancement specced + 10 in elemental voor wat shock voordeel en de rest in restoration voor NS

Enhancement specced is voornamelijk melee supportive, Flurry + Windfury + Enhanced WF + 2H

Als Shaman moet je rekening houden met het feit dat je altijd op het middenveld zal staan, vooraan in battle zal je als eerste gemaaid worden omdat je niet genoeg dmg doet om de plate dragers te grinden, en niet genoeg armor hebt om de klappen op te vangen.

je bent manus van alles :) zelf zweer ik bij me shaman, heerlijk voor solo grinding, en perfect in instances
^^ eensch is :) Heb je toevallig ook ene profile op allakhazam? altijd wel leuk om te vergelijken met een mede shaman en mischien iets te leren :)

ik zelf ben een melee shaman die het veel van me shocks en enhacements moet hebben :) werk altijd met een 1h mace/axe en een shield.

mijn profile ^^ http://wow.allakhazam.com/profile.html?59733

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren nog zwaar geowened door een lv45 undead warlock (ben zelf lvl 45 paladin). Die gast had me eerst gebackstabed tijdens een gevecht met 2 NPC's dus ik wilde wraak. Maar ik kwam niet eens echt in de buurt van hem. Werd steeds gesheeped dan gebruikte hij weer Ice (zit je vast aan de vloer) dan weer gesheeped (veels te sterke spell als je het mij vraagt). En als ik mezelf wilde healen deed hij een anti spell waardoor mijn spells stopte (dus geen heal). Kan je wel zeggen "paladin heeft toch divine shield" maar daar heb je dan ook geen zak meer aan aangezien die maar 10 seconden werkt en je zelf bijna niks meer kan doen (ja wegrennen). Daarbij komt nog eens dat die Warlock gewoon teleporteerde toen ik hem eindelijk gestuned had wat ik erg vreemd vind want je moet dan niks kunnen doen (bug misschien).

Dus het is wel erg vreemd dat mensen steeds zeggen dat paladins overpowered zijn terwijl ze eigenlijk totaal hopeloos zijn tegen bv warlocks. maar ik heb me lesje wel weer geleerd zo min mogelijk PVP doen tenzij je zeker weet dat je wint :). Ook werd Booty Bay nog geraid gisteren avond ik was er toevallig voor een quest zie je het vol liggen met lijken en een zooitje 50+ hord rondlopen, dus maar even geholpen hun af te slachten vallen ineens die stomme goblins (die groene gasten van BB) mij aan en je kan ze niet terug aanvallen. Beetje vreemd dus maar ja gebeurde ook in Tarnasis toen een Hord geowned werd door een allience member, direct daarna gingen al die groene gasten de allience aanvallen terwijl Hord begon met aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 16-09 10:25
Pheace schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 08:15:
zelfs bij mij staat invalid details dus dat zal wel een fout bij hun zijn O_o
Same here. Heb het nu twee keer correct ingevuld. Heb via de webform een mailtje verstuurd en hoop snel reactie te krijgen...

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Een warlock sheepen en frosten?? je bedoeld een mage?

Je speelt je pally verkeerd als je van een mage verliest.. en counterspell is het gene wat een mage gebruikt om je te silencen.. daarnaast is blink het enige redmiddel van een mage tegen stevige melee.. Hoe ben jij lvl 45 geworden?? Ik heb een mage hooggeleveld.. en een paladin als alt.. dus weet goed hoe je met beide moet spelen.. paladin wint makkelijk van een mage.. en btw sheep is niet overpowered omdat je volle HP regen krijgt als het gebeurd.. ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Skeiron462 op 15-03-2005 10:58 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Jaguar645 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:45:
[...]

^^ eensch is :) Heb je toevallig ook ene profile op allakhazam? altijd wel leuk om te vergelijken met een mede shaman en mischien iets te leren :)

ik zelf ben een melee shaman die het veel van me shocks en enhacements moet hebben :) werk altijd met een 1h mace/axe en een shield.

nope geen profile

heb nog voornamelijk leather op dit moment, ben nog steeds lvl 42 en ben langzamerhand over te stappen op mail, gebruik solo en als ik tank ben inderdaad 1h mace/dagger/axe + shield

als ik niet hoef te tanken, dan pak ik 2H mace/axe/staff voor hogere dmg output icm Grave of Air totem (+43 agi) shocks alleen om te pullen en als afmaker (frost shocks voor humanoids die willen vluchten icm Earthbind)

Gisteren trouwens wel leuke party gehad voor SM runs

1x lvl 42 shaman
1x lvl 42 mage
1x lvl 38 mage
1x lvl 38 priest
1x lvl 42 shaman (ik)

ging ook erg goed moet ik zeggen, steeds een hele zut totems om ons heen ^^ combined DPS was zeer bruut

heb jij ook parry genomen? zit te twijfelen, vind het wel een erg duur talentpoint namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:32:
[...]

hmz bij mij was ook de CC gegevens incorrect, vanochten vroeg aangepast en hij staat nu nog op pending :/ maar de billing info staat dat me CC gebilled wordt op 15 maart om 8:15

:/ vaaaag
Ah een shaman kenner :P Hmm ok, nouja ik zag zo veel van die totem apparaten dat ik het een totem kerel vond..Maar dat is dus niet zo..Ok bedankt, je maakt me keuze toch weer ff moeilijker..
Shaman lijkt toch niet in de verste verte op een druid he, manusje van alles maar niks supergoed haha want dat manusje van alles is me druid al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 15-09 02:54
Webgnome schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:28:
[...]

het hangt volkomen af van in welke gebied je zit , hoe je server population in dat gebied is etc. In bijvoorbeeld IF is de kans vrij klein dat je iets van leather verkoopt ( althans uit mijn ervaringen ). Silver, Iron en die hele handel is dan toch weer goed verkocht. Terwijl Copper dan weer neit verkoopt (dat vind je dan dus ook overal ) .
Ik heb juist tientallen Goudstukken verdiend met de verkoop van leer via de AH in IronForge :)

De meeste mensen vragen schandalig veel geld voor hun leer, dus als je daar 10silver onder gaat zitten verkoopt het erg snel. Ik heb het zelfs al een paar keer gehad dat ik 100light leather aanbood op de AH, dit was binnen 5 minuten allemaal verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Adagio schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:52:
[...]

Same here. Heb het nu twee keer correct ingevuld. Heb via de webform een mailtje verstuurd en hoop snel reactie te krijgen...
via het webform krijg je nooit snel reactie. Bellen is de enige snelle oplossing ( bel dan wel ff tijdens etenstijd ( 17:00 - 18:00 uur ).

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ie je heeft gesheeped weet ik 1 dinge cker en dat is dat het geen warlock was maar een mage ;)
En idd die ownen palladin op hoger lvl ***(super hoge DPS)*** ben nu lvl 37 en zit met crits tusendoor al dik over de 500 ;) en dat silence is gewoon een goeie counter spell........
Verder mag je blij zijn dat je een mage treft die je sheeped is namelijk wel leuk maar het nadeel is dat ie eigenlijk is om ff iemand bezig te houden of om hard weg te rennen want de persooon die je sheeped Daarvan gaat namelijk de regeneration rate van health omhoog duz ben je sneller heel ;) .......
Persoonlijk kies ik altijd voor deze volgorde.
- Pyroblast
- Fireball
- FIreblast
- Vast zetten in ijs
- *(low on health)** dan scorch
- *(anders)* nog 1 keer Fireball en 1 keer fireblast vaak is het dan ver over.....

maar ben da op dit moment puur arcan ;) bijna 30 points in fire talents en nog 20k xp dan lvl 38 ;)
heb nu eindelijk 30 G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Sjoan schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:58:
[...]

Ik heb juist tientallen Goudstukken verdiend met de verkoop van leer via de AH in IronForge :)

De meeste mensen vragen schandalig veel geld voor hun leer, dus als je daar 10silver onder gaat zitten verkoopt het erg snel. Ik heb het zelfs al een paar keer gehad dat ik 100light leather aanbood op de AH, dit was binnen 5 minuten allemaal verkocht :)
jep zoals ik ook aangaf in een van mijn eerdere posting.. Als je de prijs een beetje normaal houd dan verkoopt het allemaal als een tiet :) maar ja de vraag is.. wat is een goede prijs :0

mage vs paladin is toch voor de paladin easy te doen?

- Devotion Aura
- stun
- Seal of Light > mage
- Seal of Righteousness

en dan tussendoor er ff op inhakken met de juiste tools met de juiste enhanchements.. of zie ik nu iets over het hoofd (zal wel natuurlijk :P )

[ Voor 18% gewijzigd door Webgnome op 15-03-2005 11:09 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:02:
[...]

jep zoals ik ook aangaf in een van mijn eerdere posting.. Als je de prijs een beetje normaal houd dan verkoopt het allemaal als een tiet :) maar ja de vraag is.. wat is een goede prijs :0
starting price van AH aanhouden en BO 3x zo hoog :)
Dat doe ik altijd, behalve bij hele goede green/blue items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

ik las net dat iemand zei van warriors betalen MINDER voor skills ..
zo te zien heb je de nieuwe patch noted niet gelezen
ALLE callses betalen minder voor class skills BEHALFE warrior ..die betalen MEER!!!

en geloof mij, als ik iets roll wat NIET zwaard of mail is krijg ik dikke gezeur!!

verder heb ik gisteren de HELE dag in deadmines geslayed...
paar party's lukte het niet, dus ik roep paar guild mates om te helpen!

we killde Mr.Smite met moeite, en nog eindelijk bij VanCleef ...ook dood ...maar dan komen de guards onverwacht...en is iedereen dood ..dus toen we probeerde weer treug te gaan was alles all respawned :(

dus hele dag naar de maan :'(
en ook geen VC's head voor de quest!
werd gewoon paranoid daarvan |:(

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat als je bij een shaman zijn totem neermept, dat je als Rogue je combo points verliest? me een paar keer opgevallen... Of is het mogelijk meerdere targets te hebben tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
vind het een beetje lastig te achterhalen wie het nou over PvP heeft en wie over NORMAL.
Of ben ik daarin niet de enige? :?
Misschien een PvP apart topic maken?
Trouwens heb gister eindelijk (3uur werk) trial of the sea lion af gemaakt als NE druid zijnde. Wat een werk! :D

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:08:
[...]

Green items disenchant ik, maar het is alleen maar +1 stuff en 20 armor etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:09:
andere mensen kennelijk ook, want ze blijven huilen omdat de rogue de voor hem beschikbare talents en skills gebruikt om iemand te killen :?
Het gaat me erom dat mensen 't ganken van lowbies of mensen die bezig zijn met een mob proberen te legitimeren met dingen als "maar het is oorlog", "paladins zijn een Iwin class" of wat dan ook. Ik ben ZO blij dat ik op Argent Dawn speel zeg, jezus.

Zondag nog in de Hillsbrad Foothills perongeluk PvP flagged geraakt dankzei een horde-faction NPC die tussen een aantal quests mobs stond. Ik sta daarna rustig andere mobs te killen, komt er een Tauren shaman van 4 levels hoger aan. Ik denk van "Hmm, kut, PvP flagged, low mana, en hij is 4 levels hoger". Hij zwaait gewoon, en loopt door. Als ik een Horde speler weg zie rennen van een groep mobs jaag ik daar ook een paar kogels in.

Mensen die plezier halen uit easy kills zijn gewoon sneu, klaar. Ganken is echt iets voor kleuters.
WoW is een Massive MULTIPLAYER spel. Die andere mensen willen ook graag plezier in het spel hebben, net zoals ieder anders. Je plezier halen uit het verpesten van het plezier van een ander is gewoon bijzonder zielig. Zegt een hoop over iemands persoon.
se7en schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:10:
we killde Mr.Smite met moeite, en nog eindelijk bij VanCleef ...ook dood ...maar dan komen de guards onverwacht...en is iedereen dood ..dus toen we probeerde weer treug te gaan was alles all respawned :(
Daarom moet je ook eerst de adds pakken, en dan de boss. Als je dat doet zijn zowel Smite als VanCleef niet zo bijzonder. je ziet vaak dat mensen als een kip zonder kop zo snel mogelijk de boss gaan pakken om zo snel mogelijk bij de drops te komen, maar dat moet ze maar afgeleerd worden.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:08:
Dan nog verkoop je niet alles hoor. Ik stel meestal de starting bid iets boven de vendor price in, en de BO tussen de 1.5 en 2 keer zo hoog. Veel items gaan er niet uit omdat je gewoon pech hebt, of omdat de items gewoon niet zo bijzonder zijn.

Gisteren wel een leuk stuk blue mail armour verkocht voor 2 gold, best lekker :)

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 15-03-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-09 14:32
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:55:
[...]

nope geen profile

heb nog voornamelijk leather op dit moment, ben nog steeds lvl 42 en ben langzamerhand over te stappen op mail, gebruik solo en als ik tank ben inderdaad 1h mace/dagger/axe + shield

als ik niet hoef te tanken, dan pak ik 2H mace/axe/staff voor hogere dmg output icm Grave of Air totem (+43 agi) shocks alleen om te pullen en als afmaker (frost shocks voor humanoids die willen vluchten icm Earthbind)

Gisteren trouwens wel leuke party gehad voor SM runs

1x lvl 42 shaman
1x lvl 42 mage
1x lvl 38 mage
1x lvl 38 priest
1x lvl 42 shaman (ik)

ging ook erg goed moet ik zeggen, steeds een hele zut totems om ons heen ^^ combined DPS was zeer bruut

heb jij ook parry genomen? zit te twijfelen, vind het wel een erg duur talentpoint namelijk
Ik heb Parry ook genomen ja, het werkt tot nu toe wel goed, of ik merk iig wel dat er veel geparried wordt en dat scheelt wel qua dmg take dan :)

tevens ga ik mijn 2h skillpoint wegdoen en ergens anders gebruiken :) ik zit vrijwel altijd in de standaard formatie Xcapos, Xanga, Xephon, en ben meer de tank in de gevallen, 2h dmg is wel leuk dan maar meer armor is gewenster. Daarnaast doen de shocks ook erg leuke dmg en dan rockbiter rank6 op je wapen is ook al een stuk beter ^^ eigenlijk wordt 2h weap dmg overbodig dan :)

als je het nog niet gedaan heb zou ik wel voor Elemtal Fury gaan, 100% extra crit dmg is errug leuk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:56:
[...]

Shaman lijkt toch niet in de verste verte op een druid he, manusje van alles maar niks supergoed haha want dat manusje van alles is me druid al :)
Ik ben zelf ook een Tauren Druid en ik vind het best en leuke class. Hij is misschien niet echt een class die gespecialiceerd is en mellee of casting. Alhoewel spels zoals Starfire en Moonfire best veel damage doen. En de bufs die je kan gebruiken zijn ook wel zinvol zoals Thorns en Mark of The wild.

En dan heb je nog de heal spels zoals Healing Touch en Regrowth kunnen tanks in een instance aardig redden. Rejuvenation vind ik niet zo'n goede healing spell.

En je kan als druid zelf ook nog eventueel als 2e tank optreden in Bearform en later Dire Bear form.

En wat ook een voordeeltje is, is travelform. Kun je net even iets langer zonder mount door het leven. :)

Maar toch wil ook mijn eigen kodootje :9~

Die druids zijn toch niet zulkse rare jongens. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje voor de mages, hoe beperken jullie je downtime zoveel mogelijk? Oftewel, wat is eigenlijk het meest efficiente xp 'grinden'? Ik ga nu voor xp op creatures die iets hoger zijn dan mijn lvl. Dat betekent wel 2 kills en weer zitten en sapjes drinken. Het begint me aardig te irriteren. Vooral als ik dan een hunter verderop zie, die niet eens mana/health verliest (zelfde lvl als ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:41:
[...]

Helaas?! Man, zon kodo berijden is het mooiste wat er is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:28:
vraagje voor de mages, hoe beperken jullie je downtime zoveel mogelijk? Oftewel, wat is eigenlijk het meest efficiente xp 'grinden'? Ik ga nu voor xp op creatures die iets hoger zijn dan mijn lvl. Dat betekent wel 2 kills en weer zitten en sapjes drinken. Het begint me aardig te irriteren. Vooral als ik dan een hunter verderop zie, die niet eens mana/health verliest (zelfde lvl als ik)
Als je als hunter voor full-damage gaat verlies je net zo goed mana. En jullie kunnen water e.d. summonen, bovendien killen jullie een mob een stuk sneller. XP per uur is in ieder geval hetzelfde.

Maar ik weet hoe 't voelt, heb zelf ook een mage op level 6 en vind het zitten drinken steeds ook irritant. Ik ben liever iets langer bezig met een mob als ik daarna de volgende kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:22:
Lachen, alleen ik heb de beslissing al genomen :). Heb al een level 3 Tauren Shaman :). Ik ben level 34 met mijn NE Druid, gaat best lekker.

Ik ben trouwens een Shaman tegengekomen onderweg en die mikte er 3 neer. Die totems die door NPCs neergezet werden kon ik trouwens niet raken. Verder speel ik niet PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:33:
[...]

Als je als hunter voor full-damage gaat verlies je net zo goed mana. En jullie kunnen water e.d. summonen, bovendien killen jullie een mob een stuk sneller. XP per uur is in ieder geval hetzelfde.

Maar ik weet hoe 't voelt, heb zelf ook een mage op level 6 en vind het zitten drinken steeds ook irritant. Ik ben liever iets langer bezig met een mob als ik daarna de volgende kan pakken.
als dat zo is, waarom liggen met dezelfde speeltijd mensen die tegelijkertijd met mij begonnen zijn nu dan zo'n 3 a 4 levels voor? Zie ik ook bij een andere mage die achterblijft bij de menigte. Volgens mij het levellen gewoon echt trager.

Misschien moet ik maar eens aan mn warlock gaan werken, kan ik mn rest bubbles op de mage mooi gebruiken als ik daarmee inlog, om het nog enigszins leuk te houden. (ik vind de Mage class trouwens overigens geweldig, alleen de duur van het levellen is echt vervelend)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:53:
Een warlock sheepen en frosten?? je bedoeld een mage?

Je speelt je pally verkeerd als je van een mage verliest.. en counterspell is het gene wat een mage gebruikt om je te silencen.. daarnaast is blink het enige redmiddel van een mage tegen stevige melee.. Hoe ben jij lvl 45 geworden?? Ik heb een mage hooggeleveld.. en een paladin als alt.. dus weet goed hoe je met beide moet spelen.. paladin wint makkelijk van een mage.. en btw sheep is niet overpowered omdat je volle HP regen krijgt als het gebeurd.. ;)
Speel paladin prima, je moet bij iemand zien te komen op hem te kunnen raken. lukt je dat niet dan valt er weinig te doen. En kunnen blinken in stune mode is gewoon bullshit, stun = stun dus niks kunnen doen klaar. Sheep is wel overpowered omdat je geen ZAK kunt doen als je sheep bent en dat vrij lang. Kan hij zichzelf healen lekker ver weg lopen zodat je weer naar hem toen moet ect ect ect. En kunnen sheepen zo vaak achter elkaar is helemaal shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Maegrim schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:29:
die gloves zijn niet boeiend, heb ik al een paar keer op AH voor 10s langs zien komen (ik heb nu bijna de hele set, alleen het armor nog dat alleen VC zelf dropt en bind on pickup is :()
Laat ik nu dat armor hebben ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:19:
[...]Het gaat me erom dat mensen 't ganken van lowbies of mensen die bezig zijn met een mob proberen te legitimeren met dingen als "maar het is oorlog", "paladins zijn een Iwin class" of wat dan ook. Ik ben ZO blij dat ik op Argent Dawn speel zeg, jezus.

Mensen die plezier halen uit easy kills zijn gewoon sneu, klaar. Ganken is echt iets voor kleuters.
WoW is een Massive MULTIPLAYER spel. Die andere mensen willen ook graag plezier in het spel hebben, net zoals ieder anders. Je plezier halen uit het verpesten van het plezier van een ander is gewoon bijzonder zielig. Zegt een hoop over iemands persoon.
Sorry hoor maar dat jouw interpertatie van een MMORPG verschilt van die van andere mensen betekent helemaal niet dat iemand dan een sneu zielig kindje is.

Dat ik gasten gank die lager dan mij zijn zegt helemaal niets over mijn persoon. Je moet eens nokken met je flamebaits tegen mensen die een andere speeltstijl en interpertatie hebben dan jou.

Je mag wel eens gewoon een beetje normaal en vriendelijk doen dan telkens jouw mening door te draven. Alles wat je niet aanstaat wordt meteen afgebekt. Het is ook constant ikke ikke ikke, wat Hydra vindt telt en wat iemand anders vindt is totaal niet belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

ik ben niet 100% zeker maar..
ik denk als je mobs grindit is het best dat je van je eigen lvl neemt!
krijg je meer XP en is makkelijker dan hogere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

se7en schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:46:
tja ik heb inmiddels alles wel geprobeerd. Ik grind nu op swipetail raptors of hoe ze ook heten. (Wetlands ten westen van Ironbeard's Tomb) Lvl 23/ 24/25/26/27 Ben zelf lvl 26. Dan levert het in ieder geval ook nog behoorlijk wat knaken op. (raptor teeth en scales verkopen goed. 1 scale = 9s aan vendors)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:21:

Dan verkoop je het te duur. ik verkoop enorm veel trade goods op de AH en dat levert grof geld op. Ik verkoop wool/linnen en leather altijd in stacks van 20 en ga dan een x aantal silver boven de aangegeven waarde zitten qua buyout. Gaat las een trein. Enige wat nog wel eens wil terug komen is een groen itempje...

Ik doe zelf mining/blacksmithing en verkoop dus geen ore/bars, maar koop momenteel wel copper bars bijvoorbeeld om sneller te levelen voor BS.

Ben momenteel l28 dwarven Pally en heb alle skills gekocht, koop regelmatig een nieuw wapen in de AH en heb nog steeds 12+ gold. Niet slecht vind ik zelf ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:38:
[...]

als dat zo is, waarom liggen met dezelfde speeltijd mensen die tegelijkertijd met mij begonnen zijn nu dan zo'n 3 a 4 levels voor? Zie ik ook bij een andere mage die achterblijft bij de menigte. Volgens mij het levellen gewoon echt trager.

Misschien moet ik maar eens aan mn warlock gaan werken, kan ik mn rest bubbles op de mage mooi gebruiken als ik daarmee inlog, om het nog enigszins leuk te houden. (ik vind de Mage class trouwens overigens geweldig, alleen de duur van het levellen is echt vervelend)
Hmm, eigenaardig. Heb zelf ook een mage, ben weer opnieuw begonnen, en ik zit na 9 uur spelen op lvltje 17. Heb geen enkele moeite met 1 a 2 lvl hoge creatures. Mochten ze met zijn 2en of meer komen, dan frost ik er een paar, 1 tje in sheep. Dan 2 fireballetjes, fireblast, nog een paar keer met me zwaardje hakke, ondertussen met me firewand wat schieten... dan vult me mana ook weer bij en klaar is kees.

Nou op lvl 17 heb ik ook arcane explosion en wat betere firespells, dan is het helemaal een eitje.
bevriezen, dan die zuil van fire erop fireball erop en klaar :D

Ben blij dat ik ben overgestapt van een hunter... die zuigt als je pet dood is. Ben je veels te afhankelijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:15:
klopt het dat als je bij een shaman zijn totem neermept, dat je als Rogue je combo points verliest? me een paar keer opgevallen... Of is het mogelijk meerdere targets te hebben tegelijkertijd.
zodra je van target veranderd ben je je combo points kwijt :P daarom plant ik altijd cheap ass totems als ik tegen rogues vecht
Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:19:
[...]
Het gaat me erom dat mensen 't ganken van lowbies of mensen die bezig zijn met een mob proberen te legitimeren met dingen als "maar het is oorlog", "paladins zijn een Iwin class" of wat dan ook. Ik ben ZO blij dat ik op Argent Dawn speel zeg, jezus.
ik zeg ook neit dat ik het goedkeur, maar die mensen heb je nou eenmaal, je kan er lang of krot over lullen maar het helpt toch geen reet :) en daarom zijn er inderdaad verschillende servers
Zondag nog in de Hillsbrad Foothills perongeluk PvP flagged geraakt dankzei een horde-faction NPC die tussen een aantal quests mobs stond. Ik sta daarna rustig andere mobs te killen, komt er een Tauren shaman van 4 levels hoger aan. Ik denk van "Hmm, kut, PvP flagged, low mana, en hij is 4 levels hoger". Hij zwaait gewoon, en loopt door. Als ik een Horde speler weg zie rennen van een groep mobs jaag ik daar ook een paar kogels in.
Dat soort mensen heb je ook op PVP servers :)
zie eerder commentaar :)

zelf speel ik pvp omdat veel van mijn vrienden ook pvp spelen, en de ganks, ach die neem ik wel voorlief, het is nu al veel minder dan toen ik lvl 20-30 was
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:28:
downtime beperk je door te zorgen dat je zo min mogelijk dmg neemt, als mage zijnde heb je de ongeveer de hoogste DPS die er is, maar omdat je mana depended bent heb je zowieso downtime

heb zelf weingi ervaring met mage's eerlijk gezegd maar het principe is hetzelfde, mogelijk is alleen je mobkeuze anders ivm je mindere armor en dergelijk.

waar het om gaat is "speed of the kill"

hogere monsters geven meer exp, maar ook meer down tiem, terwijl lagere monsters minder exp geven maar wel sneller killen, kijk over tijd hoeveel exp je krijgt van 1 soort monsters met zo min mogelijk downtime

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 15-03-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:07

CaDje

Framedrops for life

Lijkt erop dat ik een probleem heb met m'n Credit Card.

Payment Method: MasterCard

Invalid details

Waar die invalid details dan op slaat staat er niet bij. Ik weet toch zeker dat ik 'm goed heb ingevuld en ik kreeg toen ook de melding dat het allemaal klopte.

Heeft iemand anders nog dit probleem? Ik ga vanaaf 'm nog een keer invullen en anders neem ik wel ff contact op met blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:45:
[...]

Mag ik jou een tip geven gebaseerd op je items? Het heeft 4 andere mensen nodig en het heet Maraudon. Al je Shaman items van lvl 48-58 of zo kun je daar van de bosses krijgen.

Dit ben ik http://wow.allakhazam.com/profile.html?56263 (alhoewel het nu niet helemaal lijkt te werken?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

oke tips voor mages als je wilt grinden

eerst frostbolt, loopt ie trager naar je toe

hit meteen fire bolt

dan een kline firebolt, als hij/zij je raakt, meteeen frost nova!! BLINK! dan fire bolt, dan frostbolt, of kleine firebolt als ie nog leeft!

doe ik altijd ..makkelijk en hij raakt me een keertje ^^

hopelijk heb je wat hieraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:51:
[...]

Hmm, eigenaardig. Heb zelf ook een mage, ben weer opnieuw begonnen, en ik zit na 9 uur spelen op lvltje 17. Heb geen enkele moeite met 1 a 2 lvl hoge creatures. Mochten ze met zijn 2en of meer komen, dan frost ik er een paar, 1 tje in sheep. Dan 2 fireballetjes, fireblast, nog een paar keer met me zwaardje hakke, ondertussen met me firewand wat schieten... dan vult me mana ook weer bij en klaar is kees.

Nou op lvl 17 heb ik ook arcane explosion en wat betere firespells, dan is het helemaal een eitje.
bevriezen, dan die zuil van fire erop fireball erop en klaar :D

Ben blij dat ik ben overgestapt van een hunter... die zuigt als je pet dood is. Ben je veels te afhankelijk van.
Ik heb geen problemen met meerdere mobs aanvallen. Helemaal niet zelfs aangezien je er soms wel 3 aankan, poly er 1, frost ze allebei, blink, fireballs gooien, arcane missiles of arcane explosion, frost, blink, fireballs op de andere. Dan komt de 3e uit poly en heb je als je geluk hebt genoeg mana over om die nog af te maken. Maar dan is het dus ook echt op. Dan ben je dus de komende 3 minuten bezig om minstens 2 flasks te drinken (want met 1 flask (+836 mana of zo) haal je het niet meer als je een mana pool van 2100 hebt) en misschien ook nog wel de noodzaak om nieuwe te conjuren. In die tijd heeft menig andere class dus al weer zeker een extra monster/mob omgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij da'k niet op een PvP server speel zeg, al dat gezanuk erover :). PvE forever :)!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:41:
[...]

Speel paladin prima, je moet bij iemand zien te komen op hem te kunnen raken. lukt je dat niet dan valt er weinig te doen. En kunnen blinken in stune mode is gewoon bullshit, stun = stun dus niks kunnen doen klaar.
Volgens mij ben ik met Blink altijd foetsie. Blink meestal achterwaarts weg. Of haal ik stun en dazed
door elkaar?

Bij Thottbot staat ook "frees the caster from all stuns and bonds"

http://www.thottbot.com/?k=560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mage vs paladin is toch voor de paladin easy te doen?

- Devotion Aura
Devotion Aura is nutteloos tegen Mages. Zo ook concentration aura en retribution aura. Beter een frost/fire protection aura gebruiken.
volgens verscheidene "expert" grinders op de US forums, ed, is 2 levels onder je eigen level het snelste. snelle kills, vrijwel geen downtime. per uur schijnt dit de meeste XP op te brengen.
Dat ik gasten gank die lager dan mij zijn zegt helemaal niets over mijn persoon.
sure :O het zegt dat je het leuk vind andere spelers bewust te kwallen zonder ze ook maar de kans te geven om iets te doen. zegt genoeg over jou persoon. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep blink werkt vooral goed met die snares en stuf. Hele mooi skill in pvp. Vooral leuk toen ik blink voor het eerst kreeg en een vriend (rogue zelfde lvl) uitdaagde tot duel. Ik quoot "Where the f**k did you go?" :D

Vooral leuk in de zones waar je hoog gras/water hebt enzo :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook wel lkkr vind vinden van mage ..
Als je dan toch de downtime van je manna inrekend reken dan ook gelijk de downtime van je health erbij.. op lvl 36 kun je 16 botles conjurn die 2400 ofzow manna geven in few sec beetje eten erbij manna agaatje..
Dan duik je tussen een vrij grote groep mobs lvl 30 / 31 manna shield up die 300 dmng houd .. en dan EoA spells gevolgd door onophoudelijk Arcane Blast..
Op die manier kun je een stuk of 5 a 6 mobs tegelijk aan en ben je zelfde tijd bezig met bijkomen als wanneer je er 3 van hoger lvl pakt,, en toch heb je meer XP ;)

:P
En het ziet er vet uit als er dan zo'n trage pally staat te kijken die er maar 1 per keer kan ;) en jij dan zo veel tegelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:41:
[...]

Speel paladin prima, je moet bij iemand zien te komen op hem te kunnen raken. lukt je dat niet dan valt er weinig te doen. En kunnen blinken in stune mode is gewoon bullshit, stun = stun dus niks kunnen doen klaar. Sheep is wel overpowered omdat je geen ZAK kunt doen als je sheep bent en dat vrij lang. Kan hij zichzelf healen lekker ver weg lopen zodat je weer naar hem toen moet ect ect ect. En kunnen sheepen zo vaak achter elkaar is helemaal shit.
Niet helemaal goed omdat je 0 weet van andere classes.. Nadat je dichtbij een mage komt en hem een paar keer raakt zal hij je frosten.. max 5 sec sta je vast meestal korter omdat hij damage tegen je doet.. mooie tijd om te beginnen met healen.. daarna weer rennen naar hem toe meeste instants heeft hij gebruikt en zal ie gaan blinken.. nadat hij geblinkt heeft stun je hem.. en dan is het afgelopen.. ;) natuurlijk heals enzo erin gooien tussen in en niet wachten tot ie counterspell gebruikt dus vroegtijdig beginnen met healen.. als je kijkt naar de timers heb je 25 sec de tijd om naar hem toe te lopen om hem te laten blinken..

Sheep duurt steeds korter in PvP.. eerste sheep duurt met geluk 7 sec.. 2de 4 a 5 sec en dan met geluk 1 a 2 sec.. dus................... leer je eigen class maar ook de andere classes dat helpt enorm met PvP.. succes met je volgende gevecht tegen een mage..

edit: frost mages zijn wel lastiger btw maar hebben een veel lagere dps.. dus pas op voor hun kite frostbolts.. Maar door lagere dps red je het ook tegen hun..

[ Voor 6% gewijzigd door Skeiron462 op 15-03-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:08:
Als je dan toch de downtime van je manna inrekend reken dan ook gelijk de downtime van je health erbij.. op lvl 36 kun je 16 botles conjurn die 2400 ofzow manna geven in few sec beetje eten erbij manna agaatje..
Dan duik je tussen een vrij grote groep mobs lvl 30 / 31 manna shield up die 300 dmng houd .. en dan EoA spells gevolgd door onophoudelijk Arcane Blast..
Op die manier kun je een stuk of 5 a 6 mobs tegelijk aan en ben je zelfde tijd bezig met bijkomen als wanneer je er 3 van hoger lvl pakt,, en toch heb je meer XP ;)

En het ziet er vet uit als er dan zo'n trage pally staat te kijken die er maar 1 per keer kan ;) en jij dan zo veel tegelijk ;)
In die tijd dat je de 3 bottles wegwerkt heb je je health al 3 keer geregenned. Daar heb ik maar 1 conjured rye voor nodig. Health is toch maar 1/4e van mijn mana o.d.m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:08:

Probeer maar eens een goede grindspot te vinden tussen lvl 35 en 39.. die vind je bijna niet meer.. ben zelf een lvl 42 mage.. dan lacht de pally jou weer uit ;).. en de downtijd is niet lekker rond lvl 36/37 omdat ik toen al 2 bottles mana nodig had voor volle regen.. En die 2 bottles komen zo af en toe zwaar terug.. en btw het is Arcane Explosions en AoE(Area of Effect) ;)

btw een goede pally grind niet op groene zoals jij nu doet.. maar grind op oranje voor xp.. ;) op oranje grinden zie je een mage niet doen..

[ Voor 6% gewijzigd door Skeiron462 op 15-03-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

die spell dat je vast staat heeft toch weinig zin als je je freedom spell gebruikt?

sta je vast hup freedom dan snel weer might
en weer verder met knokken,

zowiezo denk ik dat je met lay on hands van weinig characters kunt verliezen.

Wel werd ik laats gruwlijk geoont door een mage. die was dan wel 5 levels hoger maar toch.
kon er helemaal niks tegen beginnen, sheep / drain / paar instants en dood was ik :S

Moet ik wel zeggen dat ik niet serieus bezig was. had geen zin om lay on hands / bottles te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Tpn schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:27:
die spell dat je vast staat heeft toch weinig zin als je je freedom spell gebruikt?

sta je vast hup freedom dan snel weer might
en weer verder met knokken,

zowiezo denk ik dat je met lay on hands van weinig characters kunt verliezen.

Wel werd ik laats gruwlijk geoont door een mage. die was dan wel 5 levels hoger maar toch.
kon er helemaal niks tegen beginnen, sheep / drain / paar instants en dood was ik :S

Moet ik wel zeggen dat ik niet serieus bezig was. had geen zin om lay on hands / bottles te gebruiken
Hehe blessing of freedom spell kan zeker.. maar ik vind af en toe lekker om dan een heal te gebruiken omdat ik toch al vast sta en de mage meestal probeert zo snel mogelijk zijn mana op te burnen.. als ik freedom spell gebruik worden ze bang en gaan ze nadenken en meestal rennen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Ben een lvl 39 Paladin op de Burning Legion pvp server, bijna lvl 40 :)
Maar heb geen problemen met mages, je moet gewoon overleven tegen ze. Ze zitten zo zonder mana. En mages kunnen niet healen.. En stun werkt niet op een mage ze kunnen er zo uit teleporten. Maar een mage dood krijgen is wel moeilijk meestal rennen ze weg en teleporten ze een paar keer verder weg... Jammer dat we geen ranged weapon hebben.
Heb alleen veel problemen tegen warlocks en priests, word helemaal gek van die fears die ze doen..
Maar had ergens gelezen dat je met blacksmith iets kan maken dat je anti fear geeft voor een aantal seconden? Weet iemand daar wat meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

Afgelopen zondag level 40 geworden, en m'n mount gekocht :)
met de allerlaatste slag, die mij deed levelen, kreeg ik m'n laatste 2 zilver die ik nodig had voor de mount :)

Het was wel een bitch om die poen bij elkaar te krijgen :)
Gelukkig kon ik goeie armors blacksmithen, die op zich als warme broodjes voer de toonbank gingen :)

http://www.thottbot.com/?i=4149 (4 goud per stuk)

nu is alles weer super duur
sinds gisteren dus defensive en berserker stance geleerd (n00b he)
en nu weeeeer, 1000den skills erbij

ik heb gewoon weer 40 goud nodig om alles bij te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Wat wel mijn manco is dat ik niet goed mijn seals beheers
enige wat ik meestal doe is seal of crusader casten en dan seal of command gebruiken.

Je hebt zoveel meer seals maar ik gebruik ze eigenlijk nooit. Kan iemand mij maybe andere combo´s aandragen?

en welke seals zijn nu beter op welke mobs/players?

Kan iemand hier wat over roepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Janspj schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:33:
Ben een lvl 39 Paladin op de Burning Legion pvp server, bijna lvl 40 :)
Maar heb geen problemen met mages, je moet gewoon overleven tegen ze. Ze zitten zo zonder mana. En mages kunnen niet healen.. En stun werkt niet op een mage ze kunnen er zo uit teleporten. Maar een mage dood krijgen is wel moeilijk meestal rennen ze weg en teleporten ze een paar keer verder weg... Jammer dat we geen ranged weapon hebben.
Heb alleen veel problemen tegen warlocks en priests, word helemaal gek van die fears die ze doen..
Maar had ergens gelezen dat je met blacksmith iets kan maken dat je anti fear geeft voor een aantal seconden? Weet iemand daar wat meer van?
Meeste mages gebruiken blink na frost.. dat betekend dat ze 15sec het niet meer kunnen gebruiken dus op dat moment kan je ze stunnen.. altijd stun gebruiken na een blink niet ervoor.. Is een gouden tip die ik ook heb gelezen op een forum en daarna heb ik veel minder problemen met mages...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Tpn schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:38:
Wat wel mijn manco is dat ik niet goed mijn seals beheers
enige wat ik meestal doe is seal of crusader casten en dan seal of command gebruiken.

Je hebt zoveel meer seals maar ik gebruik ze eigenlijk nooit. Kan iemand mij maybe andere combo´s aandragen?

en welke seals zijn nu beter op welke mobs/players?

Kan iemand hier wat over roepen?
dat probleem heb ik tot op heden dus ook dat ik veel seals heb maar niet echt het nut van elke seal inzie. Maar goed wat ik de laatste tijd veel doe is een combo van :

Seal of Righteousness , seal of crusader, Seal of Light en een seal of justice die ik over een mob heen gooi als het om een mob gaat die op het eine als ie bijna dood is weg rent. Als het een mob is die zichzelf kan healen en dat dus ook doet als ie bijna dood is dan houd ik deze seal gewoon over mij en dan stun ik hem zo af en toe.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:43:
[...]
Dat ik gasten gank die lager dan mij zijn zegt helemaal niets over mijn persoon. Je moet eens nokken met je flamebaits tegen mensen die een andere speeltstijl en interpertatie hebben dan jou.

Je mag wel eens gewoon een beetje normaal en vriendelijk doen dan telkens jouw mening door te draven. Alles wat je niet aanstaat wordt meteen afgebekt. Het is ook constant ikke ikke ikke, wat Hydra vindt telt en wat iemand anders vindt is totaal niet belangrijk.
Ganken is:
a- niet vriendelijk (ook in het spel hoor je net als in RL vriendelijk tegen anderen te zijn)
b- puur voor je eigen gerief (zeker NIET voor andersmans plezier)
c- geen uitdaging aan, m.a.w. getuigd van een beetje laffe houding

Alles wat je ingame doet zegt iets over iemands persoonlijkheid, net als in RL. Niks "speelstijl", je verneukt gewoon bewust het plezier van andere mensen die machteloos staan tegenover je "speelstijl".
Ben benieuwd hoe jij reageert als je continue afgemaakt wordt door hogere spelers zonder iets te kunnen doen ("o nee, dan blijf ik vrolijk, ook als ik na de 10e keer wéér 3 maps door moet lopen" ? |:( )

Ik speel het spel niet eens (alleen de demo), maar op zoiets wil ik dan toch wel effe reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje n00bish vraag, maar blink ? Krijg je pas bij lvltje 20?
Of is het een talent waar ik maar overheen blijf kijken..? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:43:
Dat ik gasten gank die lager dan mij zijn zegt helemaal niets over mijn persoon.
Ja dat doet het wel. Typisch undead-rogue ganker gedrag. Meestal 15-jarige puistekoppies. Dat je bijna een jaar ouder bent dan ik verbaast me gewoon. Niks flamebait, ik heb gewoon een hekel aan mensen die andermans spelplezier zitten te verzieken.

In een MMORPG valt of staat je spelplezier met het gedrag van anderen op je server. Ik hoop van harte dat ze ooit nog eens een keer het honour systeem op een zodanige manier implementeren dat gray-ganken een flink nadeel heeft voor de ganker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:48:
[...]

Ja dat doet het wel. Typisch undead-rogue ganker gedrag.
undead? of NE, of Human, of gnome

moet eerlijk zeggen dat ik bjina nooit orc of troll rogues zie ganken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
[...]

Ja dat doet het wel. Typisch undead-rogue ganker gedrag. Meestal 15-jarige puistekoppies. Dat je bijna een jaar ouder bent dan ik verbaast me gewoon. Niks flamebait, ik heb gewoon een hekel aan mensen die andermans spelplezier zitten te verzieken.

In een MMORPG valt of staat je spelplezier met het gedrag van anderen op je server. Ik hoop van harte dat ze ooit nog eens een keer het honour systeem op een zodanige manier implementeren dat gray-ganken een flink nadeel heeft voor de ganker.
nou nou nou zo kan die wel weer. Ik ben het neerhalen van iemand die gewoon grijs voor je is not-done is maar dat je dan meteen gaat stellen dat dat soort mensen undeads zijn, 15 jarig en puistekop vind ik tegenvallen.

Je doet het niet uit principe maar houd er rekening mee dat het spel ( de wereld van warcraft dus ) nog steeds stelt dat de horde en de alliance een ruzie hebben en waar oorlog is vallen dooie.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:48:
Beetje n00bish vraag, maar blink ? Krijg je pas bij lvltje 20?
Of is het een talent waar ik maar overheen blijf kijken..? :-)
Idd bij lvl 20.

Kijk ook eens bij Thottbot, scheelt jou het stellen van n00bisch vraagjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Ik ben van mening dat dat gewoon toegestaan is, tuurlijk het is lam, maar het is;
a) toegestaan aangezien je op een PVP speelt in plaats van een PVE
b)je op dat moment niet in veilig gebied zit en het gewoon het risico is van dat gebied
c)een mooie manier om die mijn/bloem/skin of w/e wel te krijgen.

Lam of niet dit hoort bij PVP. Mensen die daar niet tegen kunnen zouden wat mij betreft op PVE gaan spelen.

Tuurlijk ik word ook vaak in de rug gepompt, leuk is anders.
Zelf laat ik hordes vaker lopen dan dat ze dat met mij doen. maar het is wel een keuze die je maakt.

Zoals met elke MMORPG.

Moet trouwens ook wel zeggen dat mijn spel gedrag zwaar te beinvloeden is.
Word ik vaak gegankt pak ik ook hordes terug. doen ze dat niet bij mij dan ben ik gewoon zo veel mogelijk bezig met questen.

Spelers die mij vaker dan 1 keer pakken terwijl ik bezig ben met mobs aan het killen blijf ik ook wel is net zo lang corpsecampen totdat ik er zelf genoeg van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Judgement of the Crusader + Seal of Righteousness
-> verhoogt de holy damage van SoR met zo'n 50% (afhankelijk van het lvl van de seals en je talents)
-> goed met 1-handers

Judgment of Command + Seal of Judstice + Hammer of Justice
-> holy damage elke keer dat je stunt met SoJ/HoJ
-> vooral gebruikt in PvP

Judgment of Light + Seal of the Crusader
-> kans om te healen bij elke slag, en met SoCr sla je sneller
-> perfect tegen bosses

Judgement of Wisdom + Seal of Crusader
-> kans om mana te krijgen bij elke slag, en met SoCr sla je sneller
-> minder handig als JoL+SoCr, omdat melee klassen in je party hier niets aan hebben

Judgement of Fury + Seal of Righteousness
-> goed om aggro te houden, holy damage van SoR wekt meer aggro op door JoF
-> handig als tank, maar niet gebruiken indien je priest holy damage spamt

Judgement of Fury + Seal of Command
-> zelfde verhaal
-> minder handig als JoF+SoR, omdat SoC nogal onbetrouwbaar is en je eerder aggro verliest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

/signed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

whoah your my new best friend ^^

Judgment of Light + Seal of the Crusader
-> kans om te healen bij elke slag, en met SoCr sla je sneller
-> perfect tegen bosses

deze ga ik vanavond ff uitproberen of dat nog leuk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Webgnome schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:56:
[...]

nou nou nou zo kan die wel weer. Ik ben het neerhalen van iemand die gewoon grijs voor je is not-done is maar dat je dan meteen gaat stellen dat dat soort mensen undeads zijn, 15 jarig en puistekop vind ik tegenvallen.

Je doet het niet uit principe maar houd er rekening mee dat het spel ( de wereld van warcraft dus ) nog steeds stelt dat de horde en de alliance een ruzie hebben en waar oorlog is vallen dooie.
Oorlog wordt het in de battlegrounds, als het nu oorlog zou zijn zou niemand meer aan questen toe komen. Als ik geganked wordt door een high lvl en ben bijna dood doe ik schield en /lol
Vind het zelf heel erg laag, ik laat iedereen lager dan mij met rust en wordt je geganked door een hoger lvl voor geen enkele reden, als die dat voor ze plezier doet is het in mijn ogen gewoon een uber noob, ik haal alleen plezier uit eerlijke gevechten.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik heb het over stereotypen natuurlijk. Aan de alliance side zijn er net zogoed genoeg irritante spelers. Het ging me om een bepaald type spelers. Dat ganken, griefen en corpscampen op dit moment mogelijk is, betekent niet dat je het automatisch ook maar moet doen. Als je zo nodig moet k1llZ0r3n kun je beter CS gaan spelen, een MMORPG draait om de community, niet om zo veel mogelijk lowbies af te slachten.

Euh, er is geen oorlog. Er is een "uneasy peace". FvF gaat zelfs rechtstreeks tegen de orders van Proudmore en Thrall in :) En dat hele wel/niet oorlog gedoe is geen excuus. Ik speel op een RP server met PvE rules, maar daar wordt ook gewoon aan raids gedaan. Hardstikke leuk. We werden zondag nog grondig afgeslacht door een hoop Hordies (hoewel ze hoger waren in level kwam het vooral omdat we compleet ongeorganiseerd waren), maakt me niet uit. FvF is leuk. Een dagger in je rug krijgen als je op 10% health zit na 't killen van een moeilijke mob is dat niet. Voor niemand. Als je dat niet uitmaakt, of het zelfs LEUK vindt dat die persoon dat klote vindt, ben je gewoon zielig. En dat is geen mening, mensen willen zieken is zielig. Punt.
Tpn schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:01:
Spelers die mij vaker dan 1 keer pakken terwijl ik bezig ben met mobs aan het killen blijf ik ook wel is net zo lang corpsecampen totdat ik er zelf genoeg van heb.
Geeft perfect aan waarom dergelijk gedrag de community verziekt. Nogmaals: dat het KAN is geen reden. Ik KAN iemand ook neerschieten als ik dat wil. Het is ook praktisch onmogelijk een PvP ruleset te bedenken waarbij je het onmogelijk maakt dat mensen griefen. Maar da thet kan, betekent niet automatisch dat het ook 'goed' of 'leuk' is.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 15-03-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:14:
[...]
Sheep duurt steeds korter in PvP.. eerste sheep duurt met geluk 7 sec.. 2de 4 a 5 sec en dan met geluk 1 a 2 sec.. dus................... leer je eigen class maar ook de andere classes dat helpt enorm met PvP.. succes met je volgende gevecht tegen een mage..
De keren dat ik wordt gesheeped, duurt de eerste sheep het altijd 20+ seconden. Dat is toch wel een hele lange tijd om niks te kunnen doen. Op latere levels wordt dit alleen maar erger aangezien sheep steeds langer gaat duren.

Verder nog even tegen de mensen die er niet tegen kunnen dat ze worden aangevallen (en ik dacht dat ik dit nooit zou zeggen). Ga op een PVE server spelen. Als je er niet tegen kunt dat je op ieder moment (in een contested of vijandelijke zone) kan worden aangevallen, dan heb je niets op een PVP server zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:25:
En dat is geen mening, mensen willen zieken is zielig. Punt.
..
Maar dat het kan, betekent niet automatisch dat het ook 'goed' of 'leuk' is.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:10
idd ik speel dit spel juist om mensen te irriteren en lame te corpse kampen. Dat is juist de bedoeling om je tegenpartij het zo zuur mogelijk te maken. Tuurlijk is het soms irritant, want gister had ik er ook last van effe, maar ja dat is PVP!!!!

In de tweede wereld oorlog gingen we de duitsers ook geen hand geven hoor :P

DOOD AAN DE ALIANCE!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over corpscampen, ganken enzo..... Kijk ik vind het helemaal niet erg als ik eens keer onverhoeds aangevallen word door een Aliance Char. Maar zoals voor een week terug werd het toch echt te gek, dat ik en 4 andere Guildmembers constant werden op gewacht door High LvL Aliance in BFD.

Loop je de grot in, denk je bijna bij de instance Portal te zijn, word je weer afgeslacht. :(
En dit tot 4 of 5X toe.

Toen hebben we maar even over het Guild Channel even onze High LvL mensen opgeroepen.
Binnen een kwartier stonden 2 40+ bij BFD. Wij naar binnen weer toen was het ook gelijk afgelopen met de fun voor die gasten. })

Maar in ieder geval ik vind het helmaal niet erg om op een PVP server te spelen, want het kan ook anders, zoals gisteren bij een Quest in 1000 needles dat zowel Horde als Aliance gewoon hun quest doen waar ze mee bezig zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:33:
Verder nog even tegen de mensen die er niet tegen kunnen dat ze worden aangevallen (en ik dacht dat ik dit nooit zou zeggen). Ga op een PVE server spelen. Als je er niet tegen kunt dat je op ieder moment (in een contested of vijandelijke zone) kan worden aangevallen, dan heb je niets op een PVP server zoeken.
Het gaat niet om het aanvallen perse, dat is het risico dat je neemt. Het gaat om het ganken van grays. Inderdaad moet je geen PvP gaan spelen als je dit een probleem vindt. Ik vind het een probleem, en speel o.a. daarom op Argent Dawn, PvE/RP. Ik heb er zelf dus geen last van.

Wat ik dan zit te zeuren? Ik kan slecht tegen dergelijke mensen denk ik. Je hebt altijd mensen die plezier halen uit het verneuken van iemand anders' spel plezier. Kan ik het voorkomen? Nee. Ik kan alleen maar hopen dat ze het honour systeem goed gaan implementeren.
PacinoAllstars schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:35:
idd ik speel dit spel juist om mensen te irriteren en lame te corpse kampen.
En dat maakt je, IMHO, een inferieur persoon.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 15-03-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:35:
idd ik speel dit spel juist om mensen te irriteren en lame te corpse kampen. Dat is juist de bedoeling om je tegenpartij het zo zuur mogelijk te maken. Tuurlijk is het soms irritant, want gister had ik er ook last van effe, maar ja dat is PVP!!!!

In de tweede wereld oorlog gingen we de duitsers ook geen hand geven hoor :P

DOOD AAN DE ALIANCE!!!! :P
Mja, maar in WO II kon je maar 1 keer dood en stonden ze je niet bij je graf nog een keer op te wachten. Ik vind dat tenzij je met opzet aan het pvp-en bent in een gebied waar anderen van jouw lvl ook pvpen (andere faction dus) je niet moet gaan liggen griefen. Zeker niet in gebieden waar opposing faction van 10 lvls lager aan het levellen is. Als je ze tegenkomt, gewoon afmaken en een potje knokken, daar is het een pvp server voor. Maar elkaar het leven zuur maken is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:53:
[...]

undead? of NE, of Human, of gnome

moet eerlijk zeggen dat ik bjina nooit orc of troll rogues zie ganken :)
Bedankt bokkie:)

ben nu zelf Orc Rouge lvl 44 op Zenebar
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.