Op mijn server (shattered hand) hoef je het niet eens meer aftespreken volgens mij, in een group krijg ik nooit de 'regels' te lezen maar toch passed iedereen voor dingen die ze niet nodig hebben, zo deed ik eens SM met 2 warriors, 1 druid, een warlock en ik (rogue), en ik kreeg gewoon elk leren item
ook, als je met 1 of 2 in een group zit en er dropt iets wat niemand nodig heeft dan type ik snel Roll! in omdat anders ik de item krijgt omdat ze allemaal passen en ik roll, en dan voel ik mij zo slecht v_v
gister nog een hele shitty experience gehad; ik zat in arathi highlands en moest een mob killed die nog moest spawnen. ik, lvl 36 orc-rogue, stond daar te wachten en er komt een human-warlock lvl 39bij. Die zag dat ik ook daar stond te wachten dus hij /bow't en ik /wave en de warlock gaat weer weg om andere mobs die eromheen stonden te killen. De mob spanwed (lvl 39) en ik ga met hem vechten, gaat zeer goed omdat het een magie-mob is en ik dus kan kicken en stunklocken... dan komt oppeens de warlock terug en spelt immoliation en corruption op mij... mijn health gaat dus metteen naar 0%, vanish gedaan maar hielp niet omdat er twee DoTs op mij zaten dus ik dood...
Ik ren z.s.m terug om wraak te nemen! in ghost vorm die ik die warlock net die cave uitrennen met lage health, dus ik revive en sprint/stealth achter hem aan. Zoals ik al verwachtte ging hij op een heuveltje zichzelf healen, hij zat pas op zo'n 80% health toen ik begon: CS > SS > Rupture, nu kwam er oppeens een lvl 35 Hunter hem helpen die werd gelijk geblind met de gedachte "Jij bent zo metteen aan de beurt"

De warlock ging dus best snel dood.. van zijn pet (vrouwlijke demoontje) had ik niets gemerkt. De hunter ging daarna ook lekker dood, hij vocht wel mooi met zijn two handed sword maar het mocht niet baatten zonder pet.
Aan het einde was het een mooi gezicht om twee alliance op de grond te zien liggen, hoewel die hunter niet dood hoefde omdat hij waarschijnlijk die warlock die "door een no-life rogue verrast werdt terwijl hij aan het healen was" wilde helpen.. maarja moeten maar geen rogue aanvallen met melee wapens en geen pet.....