Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.979 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28
Het is voor mij, zelfs als enchanter, logisch om niet overal op te rollen, maar alleen de dingen die ik nodig heb. Komt zelfs erg vaak voor dat iedereen passed op bepaalde items. Dan is het meestal wel 'let the enchanter take it'.

Maar overal voor rollen? Als iedereen dat zou doen in de party was ik allang wat anders gaan doen...

Ik zie het al voor met met bind-on-pickup items in hogere level instances... Waar mensen uren en uren bezig zijn om bij de boss te komen.

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 14-03-2005 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:00:
[...]

Ook in pickup groups kun je best rekening met anderen houden. Goed, als iedereen op alles rolled dan doe ik dat ook, maar als iemand een item graa wil gebruiken, is het wel zo netjes 't gewoon te geven.
Ben ik voledig met je eens, als ik met een groep ben rol ik alleen voor de dingen die ik zelf kan gebruiken. En anders laat ik het lopen. Helemaal als het Bind when Picked up items zijn denk ik 2 keer na voor dat ik beslis om mee te rollen of te passen. Ook om kistjes word bij ons gerolled. Het is jammer dan als een medespeler wint en er blauw item uitvist. Volgende keer heb ik misschien geluk.

Maar wat ook wel is gebeurt dat iedereen het item laat liggen, dan neem ik het alsnog en verpats het op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kisten wordt bij ons ook op gerold... al is het sommige mensen in pickup groups nogal lastig uit te leggen blijkbaar als ze voor de derde keer achter elkaar gewoon op de kist afstormen alsof het een competitie is wie het eerst bij de kist is...

Ach ja.. pickup groups zijn niet mijn favo bezigheid, gelukkig ook zelden nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Je punten kloppen wel, denk dat het ook aan je speelstijl ligt, die sleep die je kan casten is inderdaad heel erg handig. Een extra heal moment kan je inderdaad redden tegen casters verder niet cruiciaal tegen melee, kick kan disrupten maar kick is 10 sec cooldown en dan kun je alsnog een heal doen. Het is moeilijk te zeggen welke pala er nou echt beter is maar ik ga persoonlijk voor zo veel mogelijk dmg om het gevecht zo snel mogelijk aftemaken.

Ik gebruik op dit moment de stoneslayer en dat is echt een verschrikkelijk sloom wapen (3,90)
nou was ik het een en andere aant proberen, nl om te slaan en dan afstand te nemen aangezien het zolang duurt voordat je wapen weer charged helaas werkte dit niet echt en word je gewoon geraakt als je 3/4 meter van je tegenstander afstaat. Nu weet ik dat er in deze game geen "fps" skills voorkomen, maar toch erg jammer :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
heb tot nu toe nooit probs gehad met pukup groups :)

standaard regels

- kisten = roll
- BOP => eerst kijken of iemand het echt nodig hebt als in dragen/gebruiken, indien niemand nodig heeft -> rolt iederen
- voor de rest als iemand nodig heeft, passed, en anders is het free roll

nou is het in SM wel redelijk makkelijk aangezien iedereen alleen maar voor 2 a 3 endboss items gaat, kan dus iedereen voor alles rollen ^^ tot je bij de eindbaas bent :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Ik heb nooit problemen gehad in een party met rollen. Ja 1 keer, waren 2 van die kindjes die constant liepen te zeuren dat ze nooit wat goeds kregen terwijl het gewoon free roll was.

Gewoon van te voren met iedereen afspreken en de meeste zijn wel zo volwassen om die afspraken dan ook na te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
Ik check ook voordat ik naar SM of RFD ga, de gear van groupmembers. Heb al vaker gehad dat iemand iets claimt terwijl die een betere item al droeg. Daar trap ik niet in.

Gister naar RFD gegaan, rule was blauw need eerst, anders allemaal rollen. Green was open roll. Dat ging hard maar helaas nog niet de leather gloves en shoulders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

ach...
ik zit weer te twijfelen tussen mijn 29Mage of 21Warrior of 21 Rogue door te gaan tot max ...!!

alleen die rogue was mijn eerste en heb all 3 weken niet meer gespeelt!
dus of 21 warrior of 29 mage!

soms denk ik 29 mage want ben dichterbij naar mount lvl (40) ^_^

maar mijn 21warrior heb ik wel een gezelig guild, maar mijn 29mage NIET!
hoewel ik een guild gevonden heb om te joinnen alleen ze willen dat ik goed wordt in Deuls en tegen Allience, raar, want erzijn geen guildwars net als CS of UT enzo!

ps, mijn mage is op Zenedar en mijn warrior is op Sunstrider
(rogue is op skullcrusher)

btw weet iemand toevalig waneer je een charc naar andere server kun verplatsen?
want had ik nog gehoort/gelezen dat het wel mogelijk is later ofzo!

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je zegt het zelf al, het is misschien mogelijk, later. ;)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn server (shattered hand) hoef je het niet eens meer aftespreken volgens mij, in een group krijg ik nooit de 'regels' te lezen maar toch passed iedereen voor dingen die ze niet nodig hebben, zo deed ik eens SM met 2 warriors, 1 druid, een warlock en ik (rogue), en ik kreeg gewoon elk leren item :)

ook, als je met 1 of 2 in een group zit en er dropt iets wat niemand nodig heeft dan type ik snel Roll! in omdat anders ik de item krijgt omdat ze allemaal passen en ik roll, en dan voel ik mij zo slecht v_v

gister nog een hele shitty experience gehad; ik zat in arathi highlands en moest een mob killed die nog moest spawnen. ik, lvl 36 orc-rogue, stond daar te wachten en er komt een human-warlock lvl 39bij. Die zag dat ik ook daar stond te wachten dus hij /bow't en ik /wave en de warlock gaat weer weg om andere mobs die eromheen stonden te killen. De mob spanwed (lvl 39) en ik ga met hem vechten, gaat zeer goed omdat het een magie-mob is en ik dus kan kicken en stunklocken... dan komt oppeens de warlock terug en spelt immoliation en corruption op mij... mijn health gaat dus metteen naar 0%, vanish gedaan maar hielp niet omdat er twee DoTs op mij zaten dus ik dood...

Ik ren z.s.m terug om wraak te nemen! in ghost vorm die ik die warlock net die cave uitrennen met lage health, dus ik revive en sprint/stealth achter hem aan. Zoals ik al verwachtte ging hij op een heuveltje zichzelf healen, hij zat pas op zo'n 80% health toen ik begon: CS > SS > Rupture, nu kwam er oppeens een lvl 35 Hunter hem helpen die werd gelijk geblind met de gedachte "Jij bent zo metteen aan de beurt" :9 De warlock ging dus best snel dood.. van zijn pet (vrouwlijke demoontje) had ik niets gemerkt. De hunter ging daarna ook lekker dood, hij vocht wel mooi met zijn two handed sword maar het mocht niet baatten zonder pet.

Aan het einde was het een mooi gezicht om twee alliance op de grond te zien liggen, hoewel die hunter niet dood hoefde omdat hij waarschijnlijk die warlock die "door een no-life rogue verrast werdt terwijl hij aan het healen was" wilde helpen.. maarja moeten maar geen rogue aanvallen met melee wapens en geen pet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

se7en schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:47:
ach...
ik zit weer te twijfelen tussen mijn 29Mage of 21Warrior of 21 Rogue door te gaan tot max ...!!

alleen die rogue was mijn eerste en heb all 3 weken niet meer gespeelt!
dus of 21 warrior of 29 mage!

soms denk ik 29 mage want ben dichterbij naar mount lvl (40) ^_^

maar mijn 21warrior heb ik wel een gezelig guild, maar mijn 29mage NIET!
hoewel ik een guild gevonden heb om te joinnen alleen ze willen dat ik goed wordt in Deuls en tegen Allience, raar, want erzijn geen guildwars net als CS of UT enzo!

ps, mijn mage is op Zenedar en mijn warrior is op Sunstrider
(rogue is op skullcrusher)

btw weet iemand toevalig waneer je een charc naar andere server kun verplatsen?
want had ik nog gehoort/gelezen dat het wel mogelijk is later ofzo!
Ik zou persoonlijk voor de Mage gaan. Heb zelf een lvl 37 hunter, lvl 23 druid en lvl 22 mage. De Mage is gewoon het leukst om te spelen en heeft een superhoge dps. Je schopt kont met een lvl 60 mage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kaap schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:44:
Gister naar RFD gegaan, rule was blauw need eerst, anders allemaal rollen. Green was open roll. Dat ging hard maar helaas nog niet de leather gloves en shoulders :(
Op Argent Dawn gaat het er over 't algemeen erg netjes aan toe. NBG is ook echt Need, en niet Ability. Ik zie nooit bijvoorbeeld warriors op cloth rollen, hoogstens perongeluk en dan is het eenmalig. Over het algemeen wordt er ook pas geloot als iedereen uitgevochten is zodat je rustig de tijd hebt de items te checken.

Ik zie bijvoorbeeld ook regelmatig 1h swords langkomen met een flinke hoeveelheid DPS, maar als dat dan +str if +dmg zwaarden zijn, heb ik er helemaal niks aan. Ik heb eigenlijk alleen wat aan +agi items.

Gisteren in Gnomeregan met een guild-group geweest (wel relaxed, je weet dat je met die group gewoon die instance afmaakt, we hadden een paar slechte pulls maar daar werden ook gewoon systematisch alle mobs om zeep geholpen), maar daar rollden we allemaal op cloth. We hadden 4 leather dragers(2x hunter en 2x druid), en 1 warrior bij ons. Alle zut werd na afloop aangeboden aan de guild.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Er zit inderdaad een zwaar verschil in rollen naar wat je kan gebruiken en ook gaat gebruiken. Ik zat laatst met een nederlander in de party genaamd Loezoe en die vond het belachelijk dat ik op groene items rollde die ik niet kon gebruiken :) Maar aangezien niemand die items gaat gebruiken rol ik er gewoon op. Als iemand het nodig heeft kan hij dat daarna toch nog vragen en dan check ik eerst diegene zijn equip.

Alleen dat verhaal van Will Use or Can Use gaat er niet bij alle partymembers in... En dan krijg je van die kreten als gierigaard enzo :P Achja ik weet beter denk ik dan.

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:34
-=BoKKiE=- schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:52:
[...]

rock elementals in Badlands

van 45g -> 90g 3 dagen :)

cemetary in SM schijtn ook erg goed te zijn mits je hem solo'ed
En hoeveel game tijd is dat ongeveer? Geen 72 uur hoop ik :o

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Gisteren mij helemaal de schompes gelachen om een guild mate niet normaal :D

We waren aan het questen in Tanaris. Dicht bij de de un´goro crater (wat wij op dat moment nog niet wisten)
Beetje bezig met creeps van lvl 48-50 killen (wij 45 en 45 pala) waar we op een gegeven moment iets teveel van achter ons aan kregen. Hup wij rennen, maatje loopt zo´n bergje op daar, hoor je opeens "hoo fuck..." verder niet al te veel aandacht aan besteed aangezien hij al weer op me af kwam lopen. Na goed, wij weer veilig. zegt ie opeens op ventrilo "heej kom is kijken man ik flikkerde hier net bijna af" ik daar heen zie ik hem zo op zijn paardje alsnog die afgrond in sodeflikkeren, gevolgd door een dikke schelkannonade.

That sure made my day :D

eerst zie je dat paardje met mannetje erop naar beneden flikkeren. en dan met een lichte ventrilo vertraging van 1/2 sec zijn gescheld :D

Ge-wel-dig

:D
nu al tijdens het tikken van dit verhaaltje de gehele tijd weer een dikke grijns op mijn snavel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
pwvliet schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:23:
[...]

En hoeveel game tijd is dat ongeveer? Geen 72 uur hoop ik :o
hmmz vrijdag avond 19:00 - 01:00
Zatardag 8:00 - 12:45 en 19:00 - 01:00
zondag - 8:00 - 19:00 en 20:30 - 23:30

:X

zatrdag had ik een verjaardag dus was "even" weg in de middag
zondag hele dag kunnen spelen omdat me vriendin naar haar moeder ging ^^

:+

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 14-03-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
-=BoKKiE=- schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:27:
hmmz vrijdag middag 19:00 - 01:00
Zatardag 8:00 - 12:45 en 20:00 - 01:00

:X
Zit jij bij dat guild "No social life"? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

ow das maar 30 uur en 45 minuten :) valt toch wel mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:34
-=BoKKiE=- schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:27:
[...]

hmmz vrijdag avond 19:00 - 01:00
Zatardag 8:00 - 12:45 en 19:00 - 01:00

:+
Auw....
Scheelt niet veel dus :)
Ik denk dat ik dan liever door quest in die tijd, level ik ook door en kan ik ook wel geld bij elkaar sparen. Of valt er bij die Elementals echt veel meer geld en spullen dan bij andere vegelijkbare level Mobs?

Peter.

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Gister EINDELIJK een nieuwe guild aangemaakt (oude naam was echt cheap). Met z'n "allen" (de meeste die online waren) op naar de guild master dus *klik*.

Vervolgens nog even een groepsfoto maken: normaal | met mounts.

Iedereen die voorbij kwam lopen meteen ff stoppen: "cool" en "nice" enzo. :p Was wel grappig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik heb een mooi topic voor rogues @ official forums gevonden
http://forums-en.wow-euro...t=1087&p=1&tmp=1#post1087
hoe je op lv30 een toxic revenger kan halen (solo :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
PhoeniX- schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:30:
[...]

Zit jij bij dat guild "No social life"? >:)
nee ik zit in "Semi Nice"

speel wel redelijk veel ja :/ maar dit weekend was wel erg extreem hoor :) voornamelijk omdat ik dit weekend gewoon em Mount wilde halen :)
pwvliet schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:33:
[...]

Auw....
Scheelt niet veel dus :)
Ik denk dat ik dan liever door quest in die tijd, level ik ook door en kan ik ook wel geld bij elkaar sparen. Of valt er bij die Elementals echt veel meer geld en spullen dan bij andere vegelijkbare level Mobs?

Peter.
spullen niet echt, het is ook alleen maar de moeite waard als er niet meer dan 2 andere gasten ook aan het farmen zijn

er is daar een platteu vlakbij de horde basecamp waar iets van 10 Rock elementals spawnen (lvl 38-40) precies op genoeg afstand van elkaar dat je ze individueel kan killen zonder een andere agro te pullen, als je daar alleen bent, kan je ze allemaal achter elkaar killen, tegen de tijd dat je daar de laatste killed is de zijn de eerste paar alweer gespawned :) nonstop killen

ik farmde daar van alleen de NPC junk gemiddeld 3g per uur en dan ook nog af en toe wat groene items, die of 30s opleverde of AH voer waren

wel afgewisseld met SM runs (die ondanks de isntance crashes alsnog wel redelijke cash en exp opleverden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cemetary in sm is in principe nog beter, maar er is op lvl 40 bijna niet te komen alleen. Als je wat hulp krijgt tot in de cemetary is het daar mega cashen.

De lvl 30/31 ofzo geesten (NON-elite!) daar spawnen in groepjes van 3 en hebben zo'n 6s per stuk.

Zelf cash ik genoeg door gewoon m'n quests te doen. Krijg je vaak weer aardige items van die ik kan disenchanten. Om vervolgens enchantments te gaan verkopen.

Dit begint op onze server eindelijk een beetje te lopen nu veel mensen hun mount hebben en een beetje geld beginnen te krijgen. Dan komen ze erachter dat een paar G voor een goeie enchant eigenlijk super cheap is.

[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 14-03-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik overigens wel een perfecte manier vind om geld te verdienen is het zoeken naar daggers (groene) en dan gwoon door te gaan met farmen en als je een roque ziet hem ff inspecten vaak als ze dezelfde al 1 keer hebben dan willen ze die 2e er ook wel bij omdat dat mooier staat als ze geinspect worden en als je dan ook nog ff ze allle 2 een mooie rooie gloed kan geven verdien je er zomaar 2g a 2g 50s mee....
Tenminste zo haal ik tussendoor G binnen ;)
Werkt prima het lijkt wel alsof roques graag 2 dezelfde daggers hebben ;)
cker als ze dan ook nog 20+ dps doen gister voor een groene dagger met 20, nogiets dps 1g 40s gevangen zonder enchant... (op bovenstaande manier duz)
houdt duz gwoon lkkr je ogen open en dan kom je er wel ;)

*(mm vandaag trainen voor lvl 38 :S heb maar 23G :S dat wordt doorfarmen voor mount duz)*

da's het voordeel van in een guild gaan als iedereen je iets van 1 g sponsort dan ben je er zo of je moet een guildie hebben die gewoon genoeg verdient...

Weet trouwens iemand al wat meer over wanneer het honor system wordt ingevoerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Bosmonster schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:01:
cemetary in sm is in principe nog beter, maar er is op lvl 40 bijna niet te komen alleen. Als je wat hulp krijgt tot in de cemetary is het daar mega cashen.

De lvl 30/31 ofzo geesten (NON-elite!) daar spawnen in groepjes van 3 en hebben zo'n 6s per stuk.

Zelf cash ik genoeg door gewoon m'n quests te doen. Krijg je vaak weer aardige items van die ik kan disenchanten. Om vervolgens enchantments te gaan verkopen.

Dit begint op onze server eindelijk een beetje te lopen nu veel mensen hun mount hebben en een beetje geld beginnen te krijgen. Dan komen ze erachter dat een paar G voor een goeie enchant eigenlijk super cheap is.
Volgens mij gaat men ook met geld strooien zodra ze hun mount hebben. Ik heb veel mensen gezien die bijna niets uitgeven, omdat ze aan het sparen zijn voor hun mount. <-- mensen van lvl 20 dus
Die mount helpt eigenlijk de economy onder de lvl 40 omzeep. Dus van mij mogen ze die mount voor 5g geven en dan het leren om hem te berijden voor 2g.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

welke enchant geeft de rode gloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

BitByter schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:24:
welke enchant geeft de rode gloed?
Beastslaying (dus damage vs beasts +zoveel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan nu miner beastslayen ben hard onderweg om me formule van lesser beastslaying te leren die in me tasje zit... Maar zal wel weer veel verwarring geven in me standaard party:S vond gister namenlijk de recepy voor counter weight: laat nou me andere maatje dat kunnen nu;) doei enchant bij 3 man :S kost bakken om ze weer voor ze terug te krijgen :P:P
Eigenlijk is op dit moment bij mensen boven de lvl 40 met mount en geld over deamonslaying helemaal in:P daar wordt dik voor betaald : deze geeft flammetjes uit je wapen weer ::

maarjah heb hem al gezien maar de highbider gaf er 50 G voor : en gaf hem weg aan een guildy :P
dat wordt lvl 40 + werk eer dat ik dat ga kunnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik heb Demonslaying + 6 maar daar word niet echt voor betaald of zo!!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik vind die +dmg enchants zo raar. +7 dmg op je wapen laten enchanten, je wapen heeft een dmg range van zeg 40 - 90 dmg. In het beste geval wordt dat dan 97?

Werkt het nou zo want als dat echt het enigste is snap ik niet waarom daar op Burning Legion 16G voor gevraagd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik heb momenteel ongeveer lvl 100 enchanting, en lvl 130 tailoring.
Het is onvoorstelbaar duur je enchanting een beetje omhoog te levelen.

Zelf ben ik een warrior, en ik zit er over te denken om mijn skills op te geven voor mining en blacksmithing.
Ik denk dat daar meer geld mee te halen valt..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

nhimf schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:26:
[...]

Maakt het uit hoe hoog die skill is / moet zijn?

http://www.thottbot.com/?i=11835
is die goed genoeg daarvoor?

[ Voor 14% gewijzigd door BitByter op 14-03-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor minor beastslaying lvl 90 ofzow
voor lesser beastslaying lvl 175
deamon geloof ik 235
zit nu zelf op 169 en het is idd erug duur en gaat traag
gelukkig laatst een maatje van me geholpen met deadmines en aangezien hij priest lvl 18 is en ik mage lvl 37 duz aan de items waar hij niets aan heeft heb ik ook niets maar verkopen valt ook niet nice dus disenchanit ik ze en het is verbazing wekkend hoeveel groene items daar droppen;)
dan heb je weer ingredients om te lvlen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over de deadmines gesproken, hoe kom ik daarin? De ingang lijkt afgesloten. Moet ik die met een quest open maken? Zo ja welke? En heeft het zin om daar met een lvl 25 mage te gaan levellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ja maar ik heb enchanting lvl 206 en met de items die ik in deadmines vind heb ik geen kont aan.

Voor Lesser impact bijv heb ik dit nodig. http://www.thottbot.com/?i=7502 Die lage glimmering shard heb ik alleen een 100% kans op bij sommige lvl 21-25 blauwe items!!

Tel uit je winst, verkoopt maximaal voor 1,5G
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:58:
over de deadmines gesproken, hoe kom ik daarin? De ingang lijkt afgesloten. Moet ik die met een quest open maken? Zo ja welke? En heeft het zin om daar met een lvl 25 mage te gaan levellen?
Dan zit je verkeerd. Als je al je quests netjes gedaan hebt kan je het iig zo vinden. Volg de traitor!

[ Voor 40% gewijzigd door Muppet op 14-03-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja enchants, en glow, leuk allemaal, maar ik spaar maar voor 1 enchant, en die moet ongeveer 80G gaan kosten, ik ga daar voor sparen voor mijn (bijna) endgame wapen (tenzij ik inene in gold omkom)

enige enchant die ik wil hebben: Crusader encahnt :9~

glow is grappig, maar boeit niet, gaat om het effect van de enchat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Hallo als je op lvl 60 geen 80G hebt doe je toch echt wat mis hoor!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bosmonster schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:01:

Ik begrijp je niet niethelemaal, ben zelf nog niet in de cemetary geweest hoor maar wat voor mobs zitten daar dan voor nog? En als rogue zijnde kun je er dan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:59:
[...]

Dan zit je verkeerd. Als je al je quests netjes gedaan hebt kan je het iig zo vinden. Volg de traitor!
Dan moet ik waarschijnlijk een andere ingang hebben? Ik was nu bij de ingang aan de westkant van de berg. (min of meer wijzend naar de Westfall Lighthouse) En zodra ik daar binnen ging gaf deze aan 'deadmines'. Ik ging er dus min of meer vanuit dat dat de enige ingang was. Enniewees, waar is dan de andere? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
De enige ingang van de deadmines is in Moonbrook.
Het laatste gebouw aan de linkerkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Waar jij nu bent is de uitgang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kaap schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:04:
[...]
Ik begrijp je niet niethelemaal, ben zelf nog niet in de cemetary geweest hoor maar wat voor mobs zitten daar dan voor nog? En als rogue zijnde kun je er dan komen?
lvl 31/32 elites. Probleem zijn niet de elites in principe, maar wel de aantallen. Je krijgt in het beginstuk zo met 3-4 tegelijk en das toch lastig in je eentje ;)

Als rogue zou je het kunnen proberen.

Heb zelf iets van 211 enchanting ofzo en verkoop enchantments voor alles tussen 50s en 3G momenteel. Vrij eenvoudig enchantments (+5 str/sta/spi op je bracers) kosten niet zoveel en doe ik voor 50s. +50 armor op cloak voor 90s. En Impact (+5 dmg, goeie blauwe glow, niet dat wazige gedoe :P) voor 3G.

Ik ben nu lvl 40 en heb bijna 50G. Niet slecht voor een warlock met enchanting en tailoring (duurste profession/class combinatie :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 09:07

CaDje

Framedrops for life

Azqi schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:27:
[...]

Geen probleem, dit is een discussieforum en daar mogen best eens afwijkende meningen gepost worden. :P

Overigens ben ik dit weekend samen met een druid (in bearform) Chok Sul wezen verblijden met een bezoekje, en dat ging super lekker. Hij als tank en ik sheep en damage spells erover heen gooien.
Je hoort hier niet veel van druids en kom ze ook weinig tegen in het spel en dat vind ik na de goede
ervaringen van dit weekend jammer. Zie met de party members van andere klasses nog wel eens, dat hun pets toch de schaapjes niet met rust kunnen laten...
In mijn guild zitten toch even 2 Druids :P. lvl 44 en 46. 1 is healer en de ander is altijd tank. De healer heeft 3500 mana en doet z'n werk beter dan menig Priest.

Nadeel van de Druid is dat ie eigenlijk alles kan, maar nergens echt super goed in is. Mja, misschien dat de patch dat veranderd.

[ Voor 8% gewijzigd door CaDje op 14-03-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over loot rules...

echte need vs greed werkt slechts zo nu en dan, wanneer je met je eigen guildies bent, of in gewoon een goede party zit. Helaas is dit vaak niet het geval. Daarom zijn simpele regels vaak het beste.

plate is voor warrior/paladin, chains voor shaman/hunter, enz.

Ook al equipt de persoon die dan loot niet altijd alles, wat boeit het? De ene keer dropt er heel veel plate, de andere keer heel veel cloth. Ene keer heb je geluk, andere keer pech. wat je over hebt kan je verkopen op de AH. Simpel.

En enchanters krijgen geen voorrang. Tuurlijk hebben zij green en blue items nodig voor hun skill. Maar iemand die blacksmith/engineer is heeft extreem veel geld nodig voor zijn skills. En een skinner/miner juist helemaal niet. Zo blijf je bezig met regeltjes.

Zo ook krijgen mensen die sparen voor een mount geen voorrang. Want daar kan je ook weer over discussieren, dat een druid met travel form minder hard een mount nodig heeft dan een trage priest. Of dat een Paladin juist weer meer en duurdere equipment moet kopen.

Allemaal onzin eigenlijk. Een speler kiest zelf voor een class en zelf voor een profession. Indien ie het te duur vind kan ie iets anders kiezen, geen gezeur. Had je maar geen enchanter (of vul elke willekeurige job/class in) moeten worden, zo simpel is het.

Meer gedetaileerde regels gebruik ik in goede parties of met guildies, maar anders is de regel simpel. De need before greed loot optie die blizzard erin gezet heeft werkt daarvoor aardig (alleen kunnen warriors nogsteeds op cloth rollen, stomgenoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je dan met slechte hunters heb gewerkt die kunnen nl instellen hoe hun pet staat en in instance is het het beste om hem soms zelfs te dismissen hij geeft alleen maar elende in zo'n kleine ruimte... Laat de hunter gwoon op z'n gemak pullen dan zijn ze super handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:26:
Over loot rules...

echte need vs greed werkt slechts zo nu en dan, wanneer je met je eigen guildies bent, of in gewoon een goede party zit. Helaas is dit vaak niet het geval. Daarom zijn simpele regels vaak het beste.

plate is voor warrior/paladin, chains voor shaman/hunter, enz.

Ook al equipt de persoon die dan loot niet altijd alles, wat boeit het? De ene keer dropt er heel veel plate, de andere keer heel veel cloth. Ene keer heb je geluk, andere keer pech. wat je over hebt kan je verkopen op de AH. Simpel.

En enchanters krijgen geen voorrang. Tuurlijk hebben zij green en blue items nodig voor hun skill. Maar iemand die blacksmith/engineer is heeft extreem veel geld nodig voor zijn skills. En een skinner/miner juist helemaal niet. Zo blijf je bezig met regeltjes.

Zo ook krijgen mensen die sparen voor een mount geen voorrang. Want daar kan je ook weer over discussieren, dat een druid met travel form minder hard een mount nodig heeft dan een trage priest. Of dat een Paladin juist weer meer en duurdere equipment moet kopen.

Allemaal onzin eigenlijk. Een speler kiest zelf voor een class en zelf voor een profession. Indien ie het te duur vind kan ie iets anders kiezen, geen gezeur. Had je maar geen enchanter (of vul elke willekeurige job/class in) moeten worden, zo simpel is het.

Meer gedetaileerde regels gebruik ik in goede parties of met guildies, maar anders is de regel simpel. De need before greed loot optie die blizzard erin gezet heeft werkt daarvoor aardig (alleen kunnen warriors nogsteeds op cloth rollen, stomgenoeg).
Helemaal mee eens. Ik ben dus ook van mening mail > warrior (ben nog geen lvl 40), leather > hunter/shaman enz.
Wapens iedereen, net als necklace, trinkets (nog nooit gezien) en rings.
Evt kan je later nog ruilen, maar in een drukke instance moet je niet teveel regels hebben, maar geen regels werkt niet. Een free-for-all werkt niet, omdat je er altijd wel 1 hebt die meer voor het looten gaat dan voor het questen,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Yeah, en net als voor chests ook gewoon rollen.
Sommigen weten nog niet dat je met "/random 100" ook kan rollen.

Zelf pass ik op spullen die voor een ander nuttig zouden kunnen zijn.
Tenzij het wapens zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door FragNeck op 14-03-2005 16:35 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 09:07

CaDje

Framedrops for life

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:26:
Ik denk dat je dan met slechte hunters heb gewerkt die kunnen nl instellen hoe hun pet staat en in instance is het het beste om hem soms zelfs te dismissen hij geeft alleen maar elende in zo'n kleine ruimte... Laat de hunter gwoon op z'n gemak pullen dan zijn ze super handig..
Die pets willen nog wel eens buggen ja :P. Bijvoorbeeld als je door Gnomeregan loopt, de hunter naar een lager gelegen pad springt en de pet helemaal om loopt en dan alles met zich mee aggro'd :P. (komen er een hoop van die kippetjes op je af ^^)
En die pets kunnen ook recht de berg op glitchen }:O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
CaDje schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:35:
Die pets willen nog wel eens buggen ja :P. Bijvoorbeeld als je door Gnomeregan loopt, de hunter naar een lager gelegen pad springt en de pet helemaal om loopt en dan alles met zich mee aggro'd :P.
.
Yup. Vervelend (ben zelf ook een hunter) maar daar kun je rekening mee houden natuurlijk. Het zou op zich wel fijn zijn als een pet je gewoon achterna komt. Als jij ergens overheen kunt springen, kan je pet dat ook. Als ik van een hoge berg afspring komt 'ie me ook gewoon achterna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Zijn er nog meer mensen die nu tijd niks meer kunnen doen omdat iedereen meer dan 1 game card koopt zodat ze niet meer te krijgen zijn en pas weer in April leverbaar zijn :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

De meest simpele manier om te rollen is gewoon op alles te rollen behalve bind on pickups.

Als iemand iets nodigt heeft dan hoor je dat gauw genoeg. "wow! i can use that one!"... na afloop trade je dat gewoon even. Klaar.

bind on pickups wacht ik even met rollen tot iedereen heeft aangegeven dat hij hem wel/niet nodig heeft.

Nooit problemen mee gehad. Ik heb er een hekel aan als de warrior alle swords,axes en mail krijgt die toch het meest droppen. Een warrior heeft zowiezo al het minst geld nodig voor zijn skills.

Dus mijn motto: Ik roll altijd tenzij Bind on Pickup. Wil iemand het hebben? Dan krijgt hij het zonder morren.

[ Voor 30% gewijzigd door FunkyTrip op 14-03-2005 16:55 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:39

Sf1nX

Tuinder

Ik heb ff een probeempje met de chat in Wow
Hij doet het niet :P

Maar ff het probleem
Als ik wat zeg dan zie ik het niet in het chatscherm staan. En ik zie ook niet wat de andere zeggen. Ik kan alleen wat zeggen met /1 enz. Maar ik zie daarin weer niet wat de andere zeggen.
Ik kan nu dus met niemand chatten! :( Erg vervelend en eenzaam.
Weet iemand wat er loos is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Muppet schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:53:
Zijn er nog meer mensen die nu tijd niks meer kunnen doen omdat iedereen meer dan 1 game card koopt zodat ze niet meer te krijgen zijn en pas weer in April leverbaar zijn :'( :'(
Neuh, heb gewoon een CC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

FunkyTrip schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:54:
Nooit problemen mee gehad. Ik heb er een hekel aan als de warrior alle swords,axes en mail krijgt die toch het meest droppen. Een warrior heeft zowiezo al het minst geld nodig voor zijn skills.
.
Ja maar jij hoeft niet elke 3 lvl's je wapen te vervangen!!

Mijn priest loopt nog met een deadmines staff . . lekker belangrijk de dps. Maar als je als Warrrior 3 a 5 lvls geen gear meer hebt gekocht kan je het schudden!!!

Dus die vergelijking gaat niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Ik heb het geluk gehad dat iemand (een duitser notabene :P) mij een code gaf van een gamecard, die hij voor mij had aangeschaft, omdat BOL.COM de cards niet op tijd kon leveren :)
Er waren nog 2 anderen die een gamecard hadden voor me, hehe, ik heb het wel getroffen denk ik.

Overigens is dit allemaal op vertrouwen gedaan, dat ik hem een code geef wanneer ik mijn cards binnen krijg.

Gelukkig kan ik nu iig tot 11 mei spelen, en als het goed is, komen volgende week de 3 cards binnen die ik op bestelling heb staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Sf1nX schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:55:
Ik heb ff een probeempje met de chat in Wow
Hij doet het niet :P

Maar ff het probleem
Als ik wat zeg dan zie ik het niet in het chatscherm staan. En ik zie ook niet wat de andere zeggen. Ik kan alleen wat zeggen met /1 enz. Maar ik zie daarin weer niet wat de andere zeggen.
Ik kan nu dus met niemand chatten! :( Erg vervelend en eenzaam.
Weet iemand wat er loos is?
Denk dat je ff wat poorten open moet zetten op je firewall/router. Welke is vast wel ergens te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:26:
[...]

Of demonslaying, dat is een "vuurachtige" gloed en +5 demonslaying, ziet er nog vetter uit! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Muppet schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:58:
[...]

Ja maar jij hoeft niet elke 3 lvl's je wapen te vervangen!!

Mijn priest loopt nog met een deadmines staff . . lekker belangrijk de dps. Maar als je als Warrrior 3 a 5 lvls geen gear meer hebt gekocht kan je het schudden!!!

Dus die vergelijking gaat niet op!
Druids moeten ook elke level hun gear maximaliseren. Ik krijg in elk gevecht klappen en als ik even in caster vorm vecht wil ik toch echt klappen kunnen uitdelen.

Maar het punt was dat ik gewoon roll op een sword ook al gebruik ik hem niet. Ik heb ook cash nodig. Als die warrior het zwaard nodig heeft, dan hoor je dat over het algemeen gauw genoeg ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FunkyTrip schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:21:
Maar het punt was dat ik gewoon roll op een sword ook al gebruik ik hem niet. Ik heb ook cash nodig. Als die warrior het zwaard nodig heeft, dan hoor je dat over het algemeen gauw genoeg ;)
Zolang mensen ook daadwerkelijk items afstaan en eerlijk zeggen of ze een item gaan gebruiken heb ik daar ook geen problemen mee, bij BoE items dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 18-09 10:55
Wel een goedkope manier om aan een account te komen aangezien je characters daar aan verbonden zijn, en volgens mij niet kunnen worden over gezet naar een ander account.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
whahhahha, krijg net een telefoontje van de CC maatschappij.

Ze hebben een fraude transactie getraceerd op mijn CC :)

Het bedrijf Blizzard Entertainment heeft 12,95 afgeschreven

de vraag was of dit wel klopte :) hahahaha

Blizzard doet aan illegale praktijken ;) hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me alleen een ding af, HOE levellen mensen zo snel?
Ik doe per level misschien 2 dagen over en dan speel ik nog wel 2 a 3 uurtjes perdag...
Hoe doen jullie het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:54
kEv4h schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:51:
[...]

nou, weer er trots op man!
vind je dat zelf nou ook niet een beetje lame?
iemand zou een item goed kunnen gebruiken, maar jij rolt er ook op om em daarna te disenchanten..
lame.. iets anders kan ik er niet over zeggen
Ik roll zelf ook op vrijwel alles, aangezien er altijd wel een guildmember is die iets kan gebruiken, en anders is er altijd nog de AH.

Laatst zat ik in een party en toen won ik een vrij rare item (een staff). Iemand anders in de party kon die erg goed gebruiken (zei hij) en ik gaf het item dus ook maar aan hem.... en toen kwam ik een uur later datzelfde item tegen in de AH, aangeboden door de user aan wie ik hem gaf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:54:

Warriors hebben inderdaad minder kosten aan hun skills (wordt overigens met de update van 18 maart duurder), maar je vergeet dat warriors volledig afhankelijk van hun equipment zijn en deze ook vaak moeten upgraden. Dit kost, hoe hoger je level hoe meer het kost, erg veel. Ook gebruiken zij vaak de profession blacksmithing om hun equipment te kunnen verbeteren, wat ook veel geld kost. Dit alles om hun character lvl-waardig te kunnen houden, dus zij hebben wel degelijk deze gear nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Kaap schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:48:
[...]

Nou jongen, zoek jij maar eens naar mooie daggers met goede stats, voor op level 60, zoals andere classes wapens daarvoor hebben.

Ik heb de toxic revenger en black menace. Leuke dps, een scheet als proc, en geen agility of stamina stats. Als ik dan eens kijk naar wapens voor lvl 50+ voor andere classes, dikke dps en goede stats.

Ik zie zelfs daggers met int en spirit, wtf is dat voor trash.
Dat, mijn beste rogue. zijn daggers voor Priests & Warlocks. Er zijn ook nog normale mensen die die dingen gebruiken, niet alleen lowlife backstabbers zoals jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:57:
Ik vraag me alleen een ding af, HOE levellen mensen zo snel?
Ik doe per level misschien 2 dagen over en dan speel ik nog wel 2 a 3 uurtjes perdag...
Hoe doen jullie het?
Mja ik heb nu ong 1 lvl per dag... 7/8 lvls per week... Meeste mensen levellen snel door de beta die ze gespeeld hebben, weten dan al alles enz.

Als je zo'n account koopt is het misschien leuk voor je, mij lijkt het niks omdat je niks hebt meegemaakt van WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verkopen van je account en/of je geld (virtueel geld) is verboden aldus blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwvliet schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:42:
Ik heb per ongeluk nog een extra gamecard in mijn bezit, die weg kan. Ik weet alleen niet of dat hier mag? Anders hoor ik graag waar het wel kan.
Als mensen me een berichtje willen sturen kan dat in ieder geval op pwvliet (a) home . nl
Ik heb hem via Dynabyte besteld voor €32,65 (incl rembourskosten)

Peter.
Inmiddels level 39 Tauren Druid, met slechts 30 goud, dus die mount duurt nog wel even :-(
Bij deze erg bedankt _/-\o_ erg snelle en persoonlijke afhandeling. En ik hoop dat je binnenkort je mount hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de laatste WOW opgehaald bij Mediamarkt in Breda :D

Nu installeren en gamen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
keldon schreef op maandag 14 maart 2005 @ 18:19:
[...]

Dat, mijn beste rogue. zijn daggers voor Priests & Warlocks. Er zijn ook nog normale mensen die die dingen gebruiken, niet alleen lowlife backstabbers zoals jullie :P
Elke avond als ik kleine warlockjes neermaai met 3 mobs op hun kont, dan lach ik omdat ik weet dat er ergens in Europe iemand ligt te janken op zijn keyboard omdat ie gemold is door een rogue. Lompe free mount class.

Wat moet een priest of warlock met een dagger anyway, ze hebben toch spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook last van, ik hen de 6e besteld bij bol nog steeds "wordt verwerkt" status :S

khad het nooit moeten toevertrouwen maarja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:16:
[...]
Elke avond als ik kleine warlockjes neermaai met 3 mobs op hun kont, dan lach ik omdat ik weet dat er ergens in Europe iemand ligt te janken op zijn keyboard omdat ie gemold is door een rogue. Lompe free mount class.

:{

Ik vind iemand neermaaien als hij met mobs vecht echt lama, of het nou bij pvp hoort of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:27:
[...]

:{

Ik vind iemand neermaaien als hij met mobs vecht echt lama, of het nou bij pvp hoort of niet.
Behalve als hij hetzelfde bij jou gedaan heeft of je bent lekker aant raiden :D

Ik heb gisternacht van 1:30u tot 3:30u met een raid van 7 man (niet veel, maar wel gaaf :P) met een gemiddeld level van 42 de ingang tot dat allaince dorp in de wetlands bezet gehouden :D

Ik heb me echt prima vermaakt, een boel alliance (redelijk low lvl, maar daarom ook met zon klenie raid) lafjes af zitten maken voor die ingang, niemand kwam er in en niemand kon eruit :D
Als ze met zn allen tegelijk op ons afgestormd waren hadden ze ons zo te grazen kunnen nemen, want we waren heavily outnumbered, maar dat durfden/wilden ze niet :D
Na 2 uur was de lol er wel af en werd het aantal alliance in dat gebied steeds minder, maar in dit soort gevallen vind ik het lame ganken van alliance wel kunnen. Daarvoor zijn er raids ;)

Edit:
Ik wil nog even toevoegen dat t geweldig voelt als er 3 NE's en dwarfs bij die ingang staan, en steeds verder achteruit rennen als jij dichterbij komt :P MACHT!

offtopic:
For the horde!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:54
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:36:
[...]

Behalve als hij hetzelfde bij jou gedaan heeft of je bent lekker aant raiden :D

Ik heb gisternacht van 1:30u tot 3:30u met een raid van 7 man (niet veel, maar wel gaaf :P) met een gemiddeld level van 42 de ingang tot dat allaince dorp in de wetlands bezet gehouden :D

Ik heb me echt prima vermaakt, een boel alliance (redelijk low lvl, maar daarom ook met zon klenie raid) lafjes af zitten maken voor die ingang, niemand kwam er in en niemand kon eruit :D
Als ze met zn allen tegelijk op ons afgestormd waren hadden ze ons zo te grazen kunnen nemen, want we waren heavily outnumbered, maar dat durfden/wilden ze niet :D
Na 2 uur was de lol er wel af en werd het aantal alliance in dat gebied steeds minder, maar in dit soort gevallen vind ik het lame ganken van alliance wel kunnen. Daarvoor zijn er raids ;)
Inderdaad ook erg leuk voor diegene die quests moeten inleveren daar, ook erg leuk is het feit dat het een lvl20-30 gebied is ;).

Waarom een raid in zo'n low level gebied, en waarom kies je niet voor wat meer uitdaging door een raid te gaan doen in een gebied waar de levels ongeveer gelijk zijn?

En ik denk niet dat het aan het niet durven/willen van de alliance lag, maar meer aan het niet kunnen :)

Zoveel lvl40+s lopen daar niet rond.

[ Voor 6% gewijzigd door Sjoan op 14-03-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 11-07 15:13
Wie weet het meest over World of Warcraft?
  1. In een WoW-woestijn vind je racebaan. Welke gebroeders runnen de races daar?
  2. In één van de steden wonen twee heren, die steeds opnieuw slachtoffers mishandelen.
    Hoe heten de heren en waarom heten ze zo?
  3. In het zuiden, vlakbij het kamp van de rebellen, heeft een onderzoeker een klein tentenkamp. Hoe heet hij?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke prijsvraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoan schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:40:
[...]

Inderdaad ook erg leuk voor diegene die quests moeten inleveren daar, ook erg leuk is het feit dat het een lvl20-30 gebied is ;).

Waarom een raid in zo'n low level gebied, en waarom kies je niet voor wat meer uitdaging door een raid te gaan doen in een gebied waar de levels ongeveer gelijk zijn?

En ik denk niet dat het aan het niet durven/willen van de alliance lag, maar meer aan het niet kunnen :)

Zoveel lvl40+s lopen daar niet rond.
We hadden 2x lvl 45 mee, en de rest was rond de lvl 35 - 38, dus een hoger level gebied raiden zat er niet echt in, je moet een bepaalde overwinnings-zekerheid-marge in acht nemen :D

Ik ben overigens wel met je eens dat dit 1x leuk is, en dan niet meer. Dat zou idd erg lame zijn, maar 1x, just 4 fun, vind ik wel meoten kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 11-07 15:13
PC Zone Benelux maart 2005 nummer 90 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
ik heb op sunstrider opeens een ping van 400 ms :S

altijd is die rond de 60? meer mensen lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Epitome schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:44:
  2. In één van de steden wonen twee heren, die steeds opnieuw slachtoffers mishandelen.
  3. In het zuiden, vlakbij het kamp van de rebellen, heeft een onderzoeker een klein tentenkamp. Hoe heet hij?
Hmm 3 is Nessingway (Nessingway's Expedition in Stranglethorn Vale)
2 echt geen idee en 1 gaat in ieder geval over de Shimmering Flats in Thousand Needles (is geen woestijn, maar een zoutvlakte) en daar racen gnomes en goblins tegen elkaar. Geen idee hoe ze heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ff een vraagje.

Probeer nu een account aan te maken. Installer vraagt hoe je wilt betalen. Moet ik hier iets invullen want ik dacht dat er 1 maand gratis spelen bij zit.

Als ik gamecard kies, die ik niet heb, dan gaat ie niet verder en een credit card heb ik niet.

Hoe verder te handelen??

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:12:
Heb ff een vraagje.

Probeer nu een account aan te maken. Installer vraagt hoe je wilt betalen. Moet ik hier iets invullen want ik dacht dat er 1 maand gratis spelen bij zit.

Als ik gamecard kies, die ik niet heb, dan gaat ie niet verder en een credit card heb ik niet.

Hoe verder te handelen??
Je kon voor zover ik weet gewoon nulletjes of x'jes neerzetten ipv cc nummer. Maar als je gc moet je het wel ff omzetten :p

Of je kan even een vriend die wel een CC heeft vragen of hij je account even wilt activeren.

[ Voor 9% gewijzigd door Chester op 14-03-2005 21:20 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Vanavond dropte er bij van Cleef een set item. (mijn eerste :9 )

http://www.thottbot.com/?i=6499

Zou deze nou bij de AH behoorlijk wat doen, of is het een veel te laag lvl item nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
ik kijk meestal wat ze opbrengen bij vendors, dan maak ik daar het startbid van en buyout 2-3x zo hoog
als het minder dan 30s is bij een vendor, doe ik meestal geen moeite om een auction aan te maken

[ Voor 33% gewijzigd door CU2morO op 14-03-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
die gloves zijn niet boeiend, heb ik al een paar keer op AH voor 10s langs zien komen (ik heb nu bijna de hele set, alleen het armor nog dat alleen VC zelf dropt en bind on pickup is :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Het lijkt me echt een heel kicke spel, maar ik kan nergens vinden of er ook een demo is? En zo ja, waar en hoe dat werkt? Ik zou het namelijk graag eerst even willen testen...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:47:
Ik ben overigens wel met je eens dat dit 1x leuk is, en dan niet meer. Dat zou idd erg lame zijn, maar 1x, just 4 fun, vind ik wel meoten kunnen ;)
Ja, kijk, zolang het voor jullie fun is, why not he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:49

Rmg

Azqi schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:21:
Vanavond dropte er bij van Cleef een set item. (mijn eerste :9 )

http://www.thottbot.com/?i=6499

Zou deze nou bij de AH behoorlijk wat doen, of is het een veel te laag lvl item nog?
Helaas doet iedereen VC en de meesten wel 10x ;) probeer een wat leuke SM te scoren en je hebt meer kans op wat spul wat veel waard is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:30

DinX

Motormuis

Raz- schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:23:
[...]

Helaas doet iedereen VC en de meesten wel 10x ;) probeer een wat leuke SM te scoren en je hebt meer kans op wat spul wat veel waard is ;)
Zoals m'n nieuwe mace die gisteren dropte :)

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3567

[ Voor 6% gewijzigd door DinX op 14-03-2005 22:26 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Hebben meer mensen hier met adsl hoge lag in WoW?

Ik namelijk wel het slaat nergens op. Had voor vandaag altijd een ping van 60ms!

Er zijn meer mensen die er last van hebben check maar http://forums-en.wow-euro...18543&p=1&tmp=1#post18543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 18-09 10:55
Chester schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:19:
[...]

Je kon voor zover ik weet gewoon nulletjes of x'jes neerzetten ipv cc nummer. Maar als je gc moet je het wel ff omzetten :p

Of je kan even een vriend die wel een CC heeft vragen of hij je account even wilt activeren.
Nee, gaat niet meer. Ik heb het volgens mij al eerder gezegd. Die 000 of xxx werder gewoon toen de gamecard nog niet uit was gedoogd om de gratis maand te kunnen spelen. Nu kan je een gamecard kopen(nou ja, zou kunnen) en is die manier van die xen niet meer nodig, iig dat vind blizzard.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:13
PacinoAllstars schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:31:
Hebben meer mensen hier met adsl hoge lag in WoW?

Ik namelijk wel het slaat nergens op. Had voor vandaag altijd een ping van 60ms!

Er zijn meer mensen die er last van hebben check maar http://forums-en.wow-euro...18543&p=1&tmp=1#post18543
Ja, ik met een 8mbit adsl verbinding heb zo'n 600+ tot wel 1000 ms ping op the Skullcrusher server.
Deze was altijd zo'n ~80 ms.
(bbned Telebyte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-08 21:11
Ja bij mij ook op AL'Akir en Shattered Hand
hele dag al slechte ping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amotea
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 17:45
Had ik ook op Shattered Hand, heb even een traceroute gedaan en zag dat er dichtbij de server 6 hops van 500ms elk genomen werden. Er zit dus waarschijnlijk ergens iets in een paar routers fout. Heb blizzard maar even gemaild, maar denk dat zij er ook weinig aan kunnen doen naast misschien hun provider inlichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Kaap schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:16:
[...]

Erm, voor de stats alleen al zijn ze soms de moeite waard? Ik sleep ook een wand mee, echt niet omdat die veel dmg doen of omdat ik ze gebruik maar de stats die erop zitten tellen wel mee.

Ik heb een tijdje de Hypnotic Blade (dagger dus met +Int) en de Arcanite Rod uit SM (drop + Quest) gehad, en dat was bij elkaar opgeteld +20 Intellect. Dat is voor een Priest erg belangrijk. Twee dagen later dropte Illusionary Rod trouwens, iets minderr INT maar wel meer Spirit & Stamina. Dus het feit dat ze ze kunnen gebruiken betekent ook dat er daggers zijn met +INT & +SPI :)

En juist omdat jij warlockjes ganked met 3 mobs op hun kont (stel je voor dat je wacht tot hij weer full health heeft, dat zou nog iets van 'eer' betekenen) staan Rogues op mijn KoS. Al zijn ze 30 levels lager, ze moeten en zullen dood gaan.

En dan zijn ze opeens niet zo uber meer hoor, van gelijk level wanneer je ze unstealthed aantreft en zelf de opening hebt :Z Huilen en Vanish is dan nog het enige wat ze kunnen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
die heb ik ook :/ maar ik wil http://www.thottbot.com/index.cgi?i=7662 en http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3653

gisteren 2x mograine gerunt, 1e x dropte shield, maar ik verloor de roll met 73 tegen 75 :/

2e keer dropte die boots en gloves :( maar ik ga net zo lang door tot ik ze allebei heb, shield is belangrijker dan mace btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:20
ik weet dat het al vaker voorgekomen is maarja, toch nog maar een keer

11 mrt zei er iemand dat ie last had van invalid CC details, op de inlog page van WoW. hier heb ik nu ook last van ,en mijn gegevens kloppen wel gewoon...
Ik had gelezen dat je je voornaam zo moest veranderen als hoe ze op de kaart staan, maat dat heeft bij mij dus geen nut, nu heb ik die error weer.
johnnyv.nl schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:40:
Heb een topic op WoW forum gevonden, je voornaam moet je dus blijkbaar veranderen in je voorletters zoals deze op de kaart staan, werkt nu.
Hier dus niet...

Nu ga ik hier niet de CC gegevens van iemand anders neerzetten, maar ik zal toch wel geholpen moeten worden.
Ik ben er zeker van dat het CCnr en exp. date kloppen, alleen die verification code, moet je daar bij mastercard 4 of 3 cijfers invullen? want dat vaktje op die site van hun is mij nog te wazig :P

Het vreemde is dat ik nog wel gewoon kan spelen(na die 3 gratis dagen), nu kan ik nog gewoon inloggen in WoW...
Wie helpt me? anders vanavond maar even de support bellen..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:44:
Uit m'n hoofd:

1) Rizzle en Fizzle nogwat (Crankbolt?)
2) Geen flauw idee...zal wel over alliance steden gaan. Weet wel dat het in Scarlet Monastery gebeurd, maar dat is geen stad.
3) Zal wel Hemet Nesingwary zijn, maar wel lekker bevooroordeeld zeg :/ "kamp van de rebellen". Zeg dan gewoon "Horde-kamp" ofzo. Op deze manier vind ik het niet gek dat mensen sneller geneigd zijn Alliance te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
jarnotjuh schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 07:36:
ik weet dat het al vaker voorgekomen is maarja, toch nog maar een keer

11 mrt zei er iemand dat ie last had van invalid CC details, op de inlog page van WoW. hier heb ik nu ook last van ,en mijn gegevens kloppen wel gewoon...
Ik had gelezen dat je je voornaam zo moest veranderen als hoe ze op de kaart staan, maat dat heeft bij mij dus geen nut, nu heb ik die error weer.

[...]
Hier dus niet...

Nu ga ik hier niet de CC gegevens van iemand anders neerzetten, maar ik zal toch wel geholpen moeten worden.
Ik ben er zeker van dat het CCnr en exp. date kloppen, alleen die verification code, moet je daar bij mastercard 4 of 3 cijfers invullen? want dat vaktje op die site van hun is mij nog te wazig :P

Het vreemde is dat ik nog wel gewoon kan spelen(na die 3 gratis dagen), nu kan ik nog gewoon inloggen in WoW...
Wie helpt me? anders vanavond maar even de support bellen..
Zelfde hier, volgens mij heb ik verkeerde verification code ingevuld... tis mn moeders kaart, Mastercard, moet maar eens uitzoeken waar die verification code staat.

Der staat dat de kaart gister gebilled werd, maar dat is nog steeds pending en ik kan nog steeds spelen...
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.