Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.706 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:28:
[...]

Sorry hoor, maar als je erop geilt mensen te killen die geen schijn van kans maken, mag je daar best op reageren. Dit is kwestie van een andere speelwijze hebben, dit is gewoon zieken. Als iemand een topic opent over hoe fijn 'ie een klasgenootje gepest heeft, reageer ik net zo.

Ik geil er niet op, ik kill gewoon alles :), voor sommige vinden dat triest mag je vinden,
Maar vind het anders als je zegt..
streafer ben het niet eens wat je doet of je zegt
Je bent een "lowlife"etc etc

[...]

Mij raak je persoonlijk door me carebear te noemen, nou goed? Als je graag grays ganked moet je niet gaan huilen als mensen dat extreem sneu vinden. Wees dan ook een vent zeg, pfff.
De manier waarop je dat duidelijk maakt had wel andersgemogen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
tranztaz schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:33:
offtopic:
Bosmonster doe wat... Je merkt al welke kant het op begint te gaan :/
Als ik hier enige bevoegdheid had had ik dat allang gedaan...

Maar W&G staat nog steeds voor 'Webdesign & Graphics' en helaas niet 'World of Warcraft & andere Games' :P

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 15-03-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-04 16:39
streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:30:
[...]Heb ook nooit gezegd dat iedereen dat moest spelen????
Min en min is plus :D uit jou opmerking viel voor een onwetend persoon op te maken dat het verplicht was :) (als de overheid belasting op frikandelen "invoerd" is dat verplicht ;))
Afijn ik zeg niets meer, jij hebt toch altijd gelijk he lieverd B)

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 15-03-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:19

SkyStreaker

Move on up!

Bosmonster schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:36:
[...]

Als ik hier enige bevoegdheid had had ik dat allang gedaan...

Maar W&G staat nog steeds voor 'Webdesign & Graphics' en helaas niet 'World of Warcraft & andere Games' :P
offtopic:
Hehe, da's een goeie :D _/-\o_ . Even aan de zere neuzen kant: Ik doelde meer op het feit dat jij sneller in contact kan komen met andere moddereters en sneller actie kan bewerkstelligen op deze manier.

[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 15-03-2005 16:41 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Anoniem: 136675 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:33:
Zeer veel mensen hebben een tyfushekel aan gankers zoals jij, die er lol in hebben anderen bewust te irriteren (zoals een andere lolbroek hier zo luid verkondigde). Nogal logisch dat jullie gehaat worden door de meerderheid van alliance and horde spelers.
Inderdaad. Er is nu ook een groot probleem ontstaan voor een hoop mensen die graag op een PvP speler, daar een character tot level 20 ofzo gekregen hebben, en er dan tot hun grote schrik achter komen dat ze als casual player geganked worden door groepjes puistekoppen en daar gewoon helemaal niks aan kunnen doen. Ja, naar een andere area gaan, en daar door een andere groep geganked worden.

Dan kun je wel zeggen dat ze maar naar een PvE server moeten gaan, maar dat is ook niet echt een optie als je al op level 20 zit he?
tranztaz schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:40:
Hehe, da's een goeie :D _/-\o_ . Even aan de zere neuzen kant: Ik doelde meer op het feit dat jij sneller in contact kan komen met andere moddereters en sneller actie kan bewerkstelligen op deze manier.
Komop zeg. Mag er nooit eens een pittige discussie ontstaan? Ik denk dat er na al die "0h l0lz0rz ik heb zo lekker een level -10 geganked" posts ook wel eens een weerwoord mag komen.

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 15-03-2005 16:44 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
*nerf afwezigheid delete knop*

[ Voor 92% gewijzigd door Hydra op 15-03-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Draco Leonis schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:33:

kom op zeg, nu in een keer de slachtofferrol spelen. :O

Feit: Ganken is toegestaan, maar dat maakt het nog niet tot goed gedrag (ethiek enzo? snap ik, is lastig voor sommigen)

Ethiek in een spelletje waar je vijanden hebt vind ik ( persoonlijk overdreven )
in counterstrike ga ik ook niet zwaaien naar een terrorist of samen bom planten?

Feit: Ganken (aangevallen worden zonder reden door spelers +10 lvls hoger, door groepen (geen raids), of als je net met een mob aan het vechten bent) staat op elke PvP server in de top 3 lijst van grootste ergernissen.

Snap het vershil niet tussen groep van 5 of groep van 50 , in beide gevallen word je geganked .. alleen bij de laatse is het wel eerlijk of fair? imo precies hetzelfde.

Feit: mensen die het ganken van spelers die bijna dood zijn, in gevecht zijn met een mob, of meer dan 10 levels lager zijn, leuk vinden (zoals jij en andere lolbroeken) zijn veruit in de minderheid, op elke PvP server.

Valt wel mee op ravencrest, hier word ik meestal niet met rust gelaten als ik alliance zie.

Zeer veel mensen hebben een tyfushekel aan gankers zoals jij, die er lol in hebben anderen bewust te irriteren (zoals een andere lolbroek hier zo luid verkondigde). Nogal logisch dat jullie gehaat worden door de meerderheid van alliance and horde spelers. Dat irritante pubergedrag van jullie verpest de sfeer van het spel voor een hoop spelers. Er is totaal geen reden om mensen bewust te pakken die 10 tot 20 levels lager zijn dan jou in gebieden zoals Wetlands of Redridge, die ook nog half dood zijn en tegen mobs vechten. Om nog maar niet in te gaan op corpsecampen en dergelijke onzin.

Als hierbovne op onze server niet echt. word redelijk veeel gepvped.
Lolbroek?? ben ik het niet mee eens, ik kill gewoon alles, ( mijn mening blijft gewoon dat het de vijand is en dood moet )
ze waren eigenlijk 30 levels lager, ik kwam uit searing gorge ( ligt erboven ) en kon de andere uitgang niet vinden.
Tja dan maar ff door redrigde .. ff gekeken hoe sterk gaurds etc waren :)
Maar als mensen gewoon weg liepen van die stad , dan was er geen probleem geweest.
dan is de lol voor mij er ook zo af. maar als ze blijven terug komen vragen ze imo erom.

Corpsecampen is idd lame .. maaaar als wraak word het vaak wel als normaal bezien, vind dat ook beetje uit verband getrokken , want dan mag het ineens wel.

En dan komen ze weer hoor, die gankertjes die te veel ge CT'ed hebben. "ga dan op een carebear server spelen". :O FYI: PvP |= mensen bewust zoveel mogelijk irriteren. Waarom is het zo moeilijk om mensen te pakken van je eigen level, die niet al bezig zijn om een mob af te maken? Heeft iemand van jullie ook maar een reden waarom? Of worden jullie echt zo gelukkig van de irritaties van anderen, en is er verder geen andere reden? In dat geval is een bezoek aan de psycholoog niet overbodig.

Ik doe nooit emotions chat etc, boeit me niet. mensen spelen op de server.
Meeste mensen wisten dat het die hard pvp zou worden , dan heb je ook consequentie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Bosmonster schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:27:
Nog Warlocks die wat te vertellen hebben over hun builds?

Zelf ga ik deze richting op (combo PvE/PvP build).
Affliction Talents (22 points)

Suppression - 1/5 points
Reduces the chance for enemies to resist your Affliction spells by 2%.

Improved Corruption - 5/5 points
Reduces the casting time of your Corruption spell by 2 seconds.

Improved Drain Soul - 2/2 points
Gives you a 100% chance to get a 100% increase to your Mana regeneration for 10 seconds if the target dies while while you drain its soul. In addition, your Mana may continue to regenerate while casting at 50% of normal.

Improved Life Tap - 2/2 points
Increases the amount of Mana awarded by your Life Tap spell by 20%.

Fel Concentration - 5/5 points
Gives you a 70% chance to avoid interruption caused by damage while channelling the Drain Life, Drain Mana, or Drain Soul spell.

Amplify Curse - 1/1 points
Increases the effect of your next Curse of Weakness or Curse of Agony by 50%, or your next Curse of Exhaustion by 20%.

Grim Reach - 2/2 points
Increases the range of your Affliction spells by 20%.

Nightfall - 2/2 points
Gives your Corruption and Drain Life spells a 3% chance to cause you to enter a Shadow Trance state after damaging the opponent. The Shadow Trance state reduces the casting time of your next Shadow Bolt spell by 100%.

Siphon Life - 1/1 points
Transfers 13 health from the target to the caster every 3 seconds. Lasts 30 seconds.

Curse of Exhaustion - 1/1 points
Reduces the target's speed to 90% of normal for 12 seconds. Only one Curse per Warlock can be active on any one target.

Demonology Talents (8 points)

Demonic Embrace - 5/5 points
Increases your total Stamina by 15%, but reduces your total Spirit by 5%.

Improved Imp - 3/3 points
Increases the effect of your Imp's Firebolt, Fire Shield, and Blood Pact spells by 30%.

Destruction Talents (21 points)

Improved Shadow Bolt - 5/5 points
Your Shadow Bolt critical strikes increase the next 4 sources of Shadow damage dealt to the target by 20%.

Bane - 5/5 points
Reduces the casting time of your Shadow Bolt and Immolate spells by 0.5 seconds.

Shadowburn - 1/1 points
Instantly blasts the target with 87 to 99 Shadow damage. Requires 1 Soul Shard. If the target dies from Shadowburn, and yields experience, the caster gains a Soul Shard.

Improved Firebolt - 2/2 points
Reduces the casting time of your Imp's firebolt spell by 1 second.

Devastation - 5/5 points
Increases the critical strike chance of your Destruction spells by 5%.

Destructive Reach - 2/2 points
Increases the range of your Destruction spells by 20%.

Ruin - 1/1 points
Increases the critical strike damage bonus of your Destruction spells by 100%.

dit is mijn build .. heb ik wel van een website gejat maar goed ;) hij lijkt mij voor pvp aardig goed door wat destruction te gaan

edit: Ik ben bezig met een crit build trouwens en heb dan ook al flink wat intellect (180+) op lvl 38

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 55165 op 15-03-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

@ Hydra, op Zenedar valt het eigenlijk allemaal reuze mee, soms wordt ik zelfs geholpen door Horde of andersom :)
Door Hydra

Komop zeg. Mag er nooit eens een pittige discussie ontstaan? Ik denk dat er na al die "0h l0lz0rz ik heb zo lekker een level -10 geganked" posts ook wel eens een weerwoord mag komen.
Je denkt net de verkeerde richting in. Ik moedig een pittige discussie aan, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het alleen een beetje te off-topic gaan en meer een ander topic waard als : WoW en Ganking discussie. :)

[ Voor 67% gewijzigd door SkyStreaker op 15-03-2005 16:49 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:44:
Ethiek in een spelletje waar je vijanden hebt vind ik ( persoonlijk overdreven )
in counterstrike ga ik ook niet zwaaien naar een terrorist of samen bom planten?
Dat is IMHO het grote nadeel van WoW, om een of andere reden trekt het veel meer van die CS types aan dan andere MMORPGs.
tranztaz schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:45:
@ Hydra, op Zenedar valt het eigenlijk allemaal reuze mee, soms wordt ik zelfs geholpen door Horde of andersom :)
Oh, het zal ook regelmatig voorkomen hoor. Grievers zijn eigenlijk altijd een grote minderheid. Er zijn twee problemen eigenlijk. Ten eerste is er geen RP PvP server, dat is het belangrijkste. En ten tweede zul je altijd gankers blijven houden, een minderheid die het voor een grote meerderheid verpest. Pas als ze d.m.v. een honour systeem gray-ganking gaan belasten ga ik weer PvP spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Laatst online: 10-03 12:12

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

En dan komen ze weer hoor, die gankertjes die te veel ge CT'ed hebben. "ga dan op een carebear server spelen". :O FYI: PvP |= mensen bewust zoveel mogelijk irriteren. Waarom is het zo moeilijk om mensen te pakken van je eigen level, die niet al bezig zijn om een mob af te maken? Heeft iemand van jullie ook maar een reden waarom? Of worden jullie echt zo gelukkig van de irritaties van anderen, en is er verder geen andere reden? In dat geval is een bezoek aan de psycholoog niet overbodig.
Zelf doe ik het niet maar ik ken zat mensen die zeggen "red = dead". het gaat er hun ook niet om welk level het character is. 60 of 20 maakt niet uit. Het hele idee van het spel is dat er een oorlog aan de gang is tussen de horde en de alliance, en wat dat betreft zijn deze spelers dus trouw aan het idee achter het spel. Toen jij koos voor een PvP server wist je dat dit zou kunnen gebeuren. Wil je lekker in kunnen PvE-en zonder aangevallen te worden dan moet je maar op een PvE/RP server spelen.

Ik vind het persoonlijk wel leuker dat je overal in de contested territories aangevallen kunt worden. Hierbij bedoel ik niet dat de corpse runs in STV en ashenvale nou zo leuk zijn, maar het voegt wel wat toe aan de spanning in het spel als je weet dat je altijd aangevallen kunt worden.

Het is waarschijnlijk niet wat je wilt horen maar het is gewoon zo: als je voor een PVP server kiest moet je niet zeuren over ganks.

* -GSF-JohnDoe speelt Zebox, lvl 58 gnome mage op Shattered Hand (US retail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
lol, het forum van Blizzard word overspoeld met gamers die niet meer kunnen inloggen :P .
Jammer alleen dat ik er 1 van ben..... :( :'( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 55165 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:45:
[...]

dit is mijn build .. heb ik wel van een website gejat maar goed ;) hij lijkt mij voor pvp aardig goed door wat destruction te gaan

edit: Ik ben bezig met een crit build trouwens en heb dan ook al flink wat intellect (180+) op lvl 38
Ik ga voornamelijk voor stamina, omdat ik als affliction warlock bijna geen mana gebruik door de DoT's. Het is voornamelijk een low-downtime build (PvE dus). Tweede komt bij mij spirit. Int is minder boeiend voor mij, geen spells die crits kunnen doen. Bovendien hebben de meeste items toch wel iets aan int bonussen op cloth/staves etc.

Berg DoT's/imp/drain -> snelle kills/weinig mana.

Iets minder effectief in PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Vandread schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:36:
[...]

Min en min is plus :D uit jou opmerking viel voor een onwetend persoon op te maken dat het verplicht was :) (als de overheid belasting op frikandelen "invoerd" is dat verplicht ;))
Afijn ik zeg niets meer, jij hebt toch altijd gelijk he lieverd B)
OH ook nooit gezegd !!!! :P ( ik krijg zo een slechte imago !!! ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128961

Tjonge tjonge......ben al dagen bezig om deel 1 tot en met 21 door te nemen om zoveel mogelijk te leren (Op 25 maart komt hopelijk mijn pakketje van bol.com binnen). Als NOOB m.b.t. WOW kan ik haast al jullie gebrabbel niet begrijpen.

Is er een woordenlijst beschikbaar of leer je dat tijdens het spel wel.......

Ik zal als 43 jarige ( ahummm) wel belanden op een RP server. Welke raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Bosmonster schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:53:
[...]

Ik ga voornamelijk voor stamina, omdat ik als affliction warlock bijna geen mana gebruik door de DoT's. Het is voornamelijk een low-downtime build (PvE dus). Tweede komt bij mij spirit. Int is minder boeiend voor mij, geen spells die crits kunnen doen. Bovendien hebben de meeste items toch wel iets aan int bonussen op cloth/staves etc.

Berg DoT's/imp/drain -> snelle kills/weinig mana.

Iets minder effectief in PvP.
Mjaaaa ik zit op een pvp server en dan is snel afmaken een must meestal :P Als ik solo dan heb ik mijn voidwalker voor de klappen op te vangen bij solo PVP gebruik ik meestal mijn "sm meesteresje"

En als ik echt ga PvPen dan doe ik dit meestal met een shaman of druid en gebruik ik mijn impje.. Die zorgt dan weer voor extra health en de healers healen me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 128961 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:57:
Tjonge tjonge......ben al dagen bezig om deel 1 tot en met 21 door te nemen om zoveel mogelijk te leren (Op 25 maart komt hopelijk mijn pakketje van bol.com binnen). Als NOOB m.b.t. WOW kan ik haast al jullie gebrabbel niet begrijpen.

Ik zal als 43 jarige ( ahummm) wel belanden op een RP server. Welke raden jullie aan?
Ik ben 24, studeer een game-development achtige studie, speel erg veel wow en alsnog begrijp ik van de echte freaky posts hierboven ook geen bal ;) (nou ja, weinig)

En ik kan PvP aanraden, veel leuker/spannender :)

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 15-03-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-GSF-JohnDoe schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:51:
Zelf doe ik het niet maar ik ken zat mensen die zeggen "red = dead". het gaat er hun ook niet om welk level het character is. 60 of 20 maakt niet uit. Het hele idee van het spel is dat er een oorlog aan de gang is tussen de horde en de alliance,
Nogmaals; er is GEEN oorlog aan de gang!
Waarom zou je dan 'wel belanden' op een RP server? RP is een keuze die je bewust maakt.

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 15-03-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-05 13:44

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Anoniem: 55165 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:58:
[...]

Mjaaaa ik zit op een pvp server en dan is snel afmaken een must meestal :P Als ik solo dan heb ik mijn voidwalker voor de klappen op te vangen bij solo PVP gebruik ik meestal mijn "sm meesteresje"

En als ik echt ga PvPen dan doe ik dit meestal met een shaman of druid en gebruik ik mijn impje.. Die zorgt dan weer voor extra health en de healers healen me :)
Zit ook op pvp server als warlock :) Nu lvl 32, maar meeste gevechten komen als ik aan het levellen ben. Taktiek is dan meestal fear dot dot dot dot fear dot dot dot dot :P Omdat ik aan solo'en ben heb ik ook voidy uit, handig shield voor als het slecht mocht gaan.

Kwa gear doe ik gewoon 'eagle' zut meestal, dus int/sta. Monsters dot ik meestal (CoA, corruption, immolate, siphon), dan 2x tap (mana erbij) en dan drain life (5e dot :P). Op deze manier kan ik mooi solo'en zonder echt downtime (en dat zonder dark pact, yay :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 11:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dat al die begrippen je nu nog niets zeggen is niet erg hoor, je wordt echt stap-voor-stap meegenomen in het spel. En sowieso wordt je vanaf het begin goed beschermd tegen invloeden van buitenaf.
Daarnaast blijft het natuurlijk het leukst om spelenderwijs te leren.

En ik ben ook iemand die niet meer kan inloggen! :(

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online

Je moet nooit zeggen dat je oud bent, onze guild is gem. leeftijd 33

pve server: voor mensen die vooral willen levelen tegen monsters, heel af en toe pvp,
voordelen
* je gaat niet snel dood door pvp
* stuk minder naar je lijk lopen
* questen gaat sneller

nadelen
* veel minder spanning dan pvp server
* weinig pvp

Pvp: voor mensen die van spanning houden, je kan dus in elk gebied boven lvl 20 zomaar worden aangevallen
voordelen
* spanning is hoog
* veel pvp

nadelen :
* je gaat veel vaker dood dan op pve server
* je komt mensen tegen die alles en iedereen killen. ( sommige vinden dat niet leuk, andere geven er niet zoveel om.

rp: roleplaying, is mensen die met hun character spelen,

wat wel belangerijk is, leeftijd doet er niet toe.
Onze guild gem. leeftijd 33, en die spelen allemaal die hard pvp.

Het gaat er om wat je zelf wilt, en wat je leuk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Join the club zou ik zo zeggen... als werkende mens is het voor mij ook niet makkelijk om up to date te blijven met alles... en de vrouw zorgt er ook wel voor dat ik niet elke dag kan levelen... :o
als ik aan 6 uur playing time per week kom zal het veel zijn :X
betreffende ganken enzo... nog nooit last van gehad omdat ik geen character heb dat een afdoende level heeft om in contested area te gaan rondhossen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Stukje WoW terminologie en MMORPG-jargon door elkaar heen denk ik :P

Gewoon gaan spelen. Als je niet de hektiek van een PvP server wilt, zou ik PvE gaan. RP is voor de echt role-players.

Persoonlijk ben ik erg blij op een PvE server. Er is genoeg te beleven zelfs in PvP-modus als je wilt, maar als je rustig je ding wilt doen kan dat tenminste ook.

Niks zo rustgevends als 's-avonds lekker door de bossen struinen en een beetje beren schieten terwijl je aan het ouwehoeren bent met wat vrienden :+

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 15-03-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 117217 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:08:
[...]

Join the club zou ik zo zeggen... als werkende mens is het voor mij ook niet makkelijk om up to date te blijven met alles... en de vrouw zorgt er ook wel voor dat ik niet elke dag kan levelen... :o
betreffende ganken enzo... nog nooit last van gehad omdat ik geen character heb dat een afdoende level heeft om in contested area te gaan rondhossen :P
Hehe, ik ben daar met m'n lvl 23 ook nog niet echt aan toe :P Wel jammer, kan niet wachten totdat ik dalijk lvl 40+ ben en dan lekker horde territory in kan hossen om te wachten tot 20 man me op me nek vliegt. Geweldig :P PVE-servers rulen 8)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:06:
nadelen
* veel minder spanning dan pvp server
* weinig pvp
Dat is een misconceptie. Een PvE server betekent niet dat er niet of weinig PvP is, het is alleen zo dat alle PvP consentual is. Je kunt dus alleen mensen aanvallen die hun PvP flag 'aan' hebben staan. Dit betekent NIET dat r geen PvP is, integendeel. Ik speel op Argent Dawn, een van de twee RP / PvE servers, en daar zijn continue raids (aanvallen in vijandelijk gebied). Het voornaamste verschil is dat, als je gewoon wil questen, dit ook kunt doen.
Bosmonster schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:11:
Gewoon gaan spelen. Als je niet de hektiek van een PvP server wilt, zou ik PvE gaan. RP is voor de echt role-players.
Valt mee hoor. Het is geen kwestie van dat je extreem erg met je character bezig bent. Wat alleen echt 'not done' is, is praten over real-world onderwerpen in public chat.

[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 15-03-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67933

Sinds mn Bol.com order tot de 26e delayed is :'( :

weet iemand nog een plek waar ik WoW prepaid cards kan kopen?
Ik wil niet ver achterlopen bij de rest van mn guild en 2 weken geen WoW kan frustrerend zijn :P

bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 11:14
Anoniem: 117217 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:08:
Ik snap ook niet waar iedereen de tijd vandaan haalt :) Ik ben nu level 26 en voor m'n gevoel heb ik er echt al veel te veel tijd in gestoken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:15:
[...]

Dat is een misconceptie. Een PvE server betekent niet dat er niet of weinig PvP is, het is alleen zo dat alle PvP consentual is. Je kunt dus alleen mensen aanvallen die hun PvP flag 'aan' hebben staan. Dit betekent NIET dat r geen PvP is, integendeel. Ik speel op Argent Dawn, een van de twee RP / PvE servers, en daar zijn continue raids (aanvallen in vijandelijk gebied). Het voornaamste verschil is dat, als je gewoon wil questen, dit ook kunt doen.

[...]

Valt mee hoor. Het is geen kwestie van dat je extreem erg met je character bezig bent. Wat alleen echt 'not done' is, is praten over real-world onderwerpen in public chat.
pve is dus wel duidelijk minder pve. want voor pvp zijn 2 partijen nodig en als 1 van die 2 niet wil , heb je geen pvp :)
ik zeg ook niet dat er geen pvp is, maar zeker veel minder dan pvp server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Eerst lag en nu kan ik niet inloggen.

Vervelend allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
--MeAngry-- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:11:
[...]

Hehe, ik ben daar met m'n lvl 23 ook nog niet echt aan toe :P Wel jammer, kan niet wachten totdat ik dalijk lvl 40+ ben en dan lekker horde territory in kan hossen om te wachten tot 20 man me op me nek vliegt. Geweldig :P PVE-servers rulen 8)
Wat jij beschrijft betreft een pvp server. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:20:
pve is dus wel duidelijk minder pve. want voor pvp zijn 2 partijen nodig en als 1 van die 2 niet wil , heb je geen pvp :)
ik zeg ook niet dat er geen pvp is, maar zeker veel minder dan pvp server
Afhankelijk van je definitie van PvP. Er is inderdaad geen gegank e.d., maar er zijn continue raids aan de gang.

En als 1 van die 2 partijen niet wil, wat is er dan in hemelsnaam leuk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Al ben ik pas gisteren begonnen, en ben ik pas een armzalige lvl 6 tauren mage, volgens deze link , zijn simpel weg alle servers down,
en hier staat waarom.

EDIT:
Ik ga er van uit dat dit wereldwijd geldt, omdat in deze post, de US servers specifiek worden genoemd.

EDIT2:

Ach ja, inderdaad wij hebben geen kont te maken met al het bovenstaande, maar goed, geef toe, hij was best leuk gevonden.... |:( |:( |:( |:( Volgende keer moet ik maar eens wat beter opletten... :D

[ Voor 46% gewijzigd door FirePuma142 op 15-03-2005 17:42 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
tnx man, niet eens aan gedacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

PhoeniX- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:19:
[...]

Ik snap ook niet waar iedereen de tijd vandaan haalt :) Ik ben nu level 26 en voor m'n gevoel heb ik er echt al veel te veel tijd in gestoken!
Ik ben ook al 120+ uur bezig in totaal :P

@ Rickstar, alleen wat wrang dat we dat ook in Europa merken op de inlogserver :)

[ Voor 14% gewijzigd door SkyStreaker op 15-03-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FirePuma142 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:28:
Al ben ik pas gisteren begonnen, en ben ik pas een armzalige lvl 6 tauren mage, volgens deze link , zijn simpel weg alle servers down,
en hier staat waarom.
Euh, dat zijn de US servers. Die hebben maintenance op dinsdag, wij op vrijdag. Dat heeft dus NIKS met de huidige problemen te maken.

Zijn er trouwens nog meer mensen die niet in kunnen loggen op de fora? Had er gister ook al last van, terwijl ik toen wel gewoon in 't spel kon komen.
FirePuma142 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:28:
Ik ga er van uit dat dit wereldwijd geldt, omdat in deze post, de US servers specifiek worden genoemd.
Het is een post op de US forums, waarom zou dat op de EU servers gelden? :?

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 15-03-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
tranztaz schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:30:
[...]

Ik ben ook al 120+ uur bezig in totaal :P

@ Rickstar, alleen wat wrang dat we dat ook in Europa merken op de inlogserver :)
Ik zit op ruim 8 dagen online tijd (zo'n 200 uur dus). Dit in iets meer dan een maand en naast een fulltime baan :P

Het KAN dus WEL! :+

(en ja ik heb een vriendin, zij speelt ook :+)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 15-03-2005 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik kom de server niet meer op, wordt gedisconnected :(
Bloodscalp pvp server

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Bosmonster schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:42:
[...]

Ik zit op ruim 8 dagen online tijd (zo'n 200 uur dus). Dit in iets meer dan een maand en naast een fulltime baan :P

Het KAN dus WEL! :+

(en ja ik heb een vriendin, zij speelt ook :+)
Jou vriendin wel ja :(

;)
Cthulhu schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:50:
Ik kom de server niet meer op, wordt gedisconnected :(
Bloodscalp pvp server
Cthulhu! Ik dacht ingame al dat ik je naam ergens van kende! :o
Ik ben Treag (Tauren warrior lvl 37), we hebben wel eens gepartied (onmogelijke elite onderwaterquest int noorden van Stranglethorn Vale :) )

Maargoed, wat ik zeggen wou, als je wat naar boven leest, zie je dat je bij lange na niet de enige bent met dit probleem :D

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 15-03-2005 17:58 . Reden: Cthulhu verkeerd getypt! :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

UltraR-pc schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:21:
[...]

Wat jij beschrijft betreft een pvp server. :>
Heu, ja, ik zit op een Normal server, zet PvP aan, en moet jij es opletten hoeveel man ik achter me aan krijg :P

(Wie maakt een nieuw topic btw? :) )

[ Voor 8% gewijzigd door --MeAngry-- op 15-03-2005 17:52 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:50:
[...]

Jou vriendin wel ja :(

;)

[...]

Chtulu! Ik dacht ingame al dat ik je naam ergens van kende! :o
Ik ben Treag (Tauren warrior lvl 37), we hebben wel eens gepartied (onmogelijke elite onderwaterquest int noorden van Stranglethorn Vale :) )

Maargoed, wat ik zeggen wou, als je wat naar boven leest, zie je dat je bij lange na niet de enige bent met dit probleem :D
Mijn ingame naam is niet Cthulhu, maar Absinth :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cthulhu schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:55:
[...]

Mijn ingame naam is niet Cthulhu, maar Absinth :P
Lol, oops B)

Hey! Ik ken je niet! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:44
Hebben meer mensen het probleem dat ze disconnecten tijdens het inloggen?
http://www.wow-europe.com/account/ ligt er ook uit, rare zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:41

Xeo

Zody schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:25:
Hebben meer mensen het probleem dat ze disconnecten tijdens het inloggen?
http://www.wow-europe.com/account/ ligt er ook uit, rare zaak :)
Mja dit is al langer aan de gang.... niet zo leuk, maar het is niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Dit is dus al een paar keer voorbij geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131931

Ik ken nu ook niet op de server connecten, Dragonmaw...

B en ondertussen level 44 hunter, in minder dan een maand.

Waar kan ik nog prepaid kaarten halen zonder te bestellen? Waar hebben jullie ze vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Kan nog steeds niet inloggen, is al vanaf een uur of 4, klotezooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 131931 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:29:
Ik ken nu ook niet op de server connecten, Dragonmaw...

B en ondertussen level 44 hunter, in minder dan een maand.

Waar kan ik nog prepaid kaarten halen zonder te bestellen? Waar hebben jullie ze vandaan?
Zit op Bloodscalp, 36 UD Mage.
Heb mn kaart bij Dynabyte gekocht, maar die hadden maar een zeer beperkt aantal binnen gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
WoW connect prima hoor :p
bijna lvl 34 \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hier niet :(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131931

Ik ga het zo nog is proberen....

Mensen waar halen jullie je prepaid kaarten behalve Dynabyt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131931 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:45:

Ze zijn, zoals vaker vermeld, vrijwel over op.

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137730

Anoniem: 131931 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:45:

Bartsmit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heet jij soms ingame (of in de beta: ) Vegetaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:01
Anoniem: 136675 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:33:
[...]

kom op zeg, nu in een keer de slachtofferrol spelen. :O

*lange post*
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Dat domme argument van "er is oorlog" slaat ook helemaal nergens op. IRL slacht je ook geen kinderen af of wel? Als je weet dat diegene kansloos is tegen jou, wat voor lol is er dan aan om hem alsnog dood te maken? Geeft je dat voldoening? "Hihihihi, ik ben lvl 40 en hij is slechts lvl 20, wat een n00b". Ik kan er echt met m'n hoofd niet bij wat daar leuk aan is. Het is gewoon lame, punt. En dat "had je maar geen PvP moeten kiezen"-geschreeuw maakt het echt nog niet minder lame.

Veder, Kaap, je bent gewoon hypocriet. Eerst lopen zeuren dat je wordt geflamed omdat men je een lamer vindt, maar vervolgens wel de mensen die op een PvE server lopen spelen als 'carebear' mode bestempelen. Dat is net zo goed een flame, gezien je daarmee impliceert dat PvE voor mietjes is. Ik weet dat ik je toch niet kan overtuigen dat ganken lame is, want jij bent, net zoals Hydra, compleet overtuigd van je eigen instelling en kan blijkbaar niet inzien dat het gewoon fucking irritant is om geganked te worden. Misschien dat JIJ het niet erg vindt, maar er zijn echt een hoop mensen die dat wel vinden. Ik ben er één van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Thijs schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:50:
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Dat domme argument van "er is oorlog" slaat ook helemaal nergens op. IRL slacht je ook geen kinderen af of wel? Als je weet dat diegene kansloos is tegen jou, wat voor lol is er dan aan om hem alsnog dood te maken? Geeft je dat voldoening? "Hihihihi, ik ben lvl 40 en hij is slechts lvl 20, wat een n00b". Ik kan er echt met m'n hoofd niet bij wat daar leuk aan is. Het is gewoon lame, punt. En dat "had je maar geen PvP moeten kiezen"-geschreeuw maakt het echt nog niet minder lame.
Ben het jelemaal met je eens! Jammer genoeg denken niet alle mensen er zo over :(

Baal er wel van dat ik atm niet kan inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo

Xeo

Is dit soms alleen op Bloodscalp? Want dr schijnen massa's mensen op andere servers te zijn die wel kunnen inloggen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117859

ik baal er ook enorm van. ik kan namelijk ook niet inloggen. maar op de forums bij mijn posts staat ook helemaal geen realm waar ik inzit. wel het lvl en class/race :| wel beetje raar
BTW, ik zit op daggerspine, dus ligt niet aan bloodscalp.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 117859 op 15-03-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:14

heuveltje

KoelkastFilosoof

nope er kunnen ook zat mensen op bloodscalp wel inloggen, (volgens het wow forum)
en zelfs al was het dat, dan kon je nog steeds geen andere realm kiezen
iig is t mooi klote

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Veder, Kaap, je bent gewoon hypocriet. Eerst lopen zeuren dat je wordt geflamed omdat men je een lamer vindt, maar vervolgens wel de mensen die op een PvE server lopen spelen als 'carebear' mode bestempelen. Dat is net zo goed een flame, gezien je daarmee impliceert dat PvE voor mietjes is. Ik weet dat ik je toch niet kan overtuigen dat ganken lame is, want jij bent, net zoals Hydra, compleet overtuigd van je eigen instelling en kan blijkbaar niet inzien dat het gewoon fucking irritant is om geganked te worden. Misschien dat JIJ het niet erg vindt, maar er zijn echt een hoop mensen die dat wel vinden. Ik ben er één van.
Mensen, mensen, wat maken we ons toch allemaal druk om deze ene persoon die er anders tegenaan kijkt als de rest.
Hieruit blijkt iig dat er veel meer mensen zijn die niet van dit gedrag houden, en dat is het pluspunt.
Ga dr gewoon verder niet op in, en probeer deze "ganker" niet te bekeren, dat lukt niet, wil hij niet, en daar moet je geen moeite voor willen doen. Iedereen speelt zoals hij wil, en het kan nooit 100% gaan hoe jij het wil, want iedereen is anders, en speelt anders.

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

<zucht> laatste keer dat ik mij meng is de specifieke discussie: Er is geen oorlog. Er heerst een onstabiele vrede na het relaas van "Frozen Throne." In de contested area's om het verhaal aan te houden: niet iedereen is het eens met het besluit tot vrede en het ligt in bepaalde gebieden erg gevoelig. Hier moet je op je tellen passen, hier komen mensen en horde die het nog steeds niet zo goed met elkaar kunnen vinden.

Speel WC3 en haar uitbreiding "Frozen Throne", dan wordt je veel meer duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35957

Toen ik als level 30 stranglethorn vale in kwam werd ik een heleboel keer ge-ganked, minstens 1x per uur ongeveer. en daarom gank ik vooral daar nu alle horde als ik mijn guildmates aan het helpen ben, en sowieso kill ik alle mensen van Blood Pact die ik tegenkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126604

Op sunstrider kan ik er ook niet op.

En ganken is leuk, ja als je 1 keer iemand killt en dan niet meer. Anders ben je gewoon een klein mannetje zonder skills, anders zou je wel iemand van jouw level nemen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
[...]

Hij moet gewoon dood, tis mijn vijand .. klaar
Neuh , geil er niet op hij moet gewooon dood.

En thijs .. kaap verdedigde me alleen omdat paar mensen zich genoodzaakt voelde om mij persoonlijk aan te vallen.

Pve is niet voor mietjes .. nooit gezegd ..
pvp is duidelijk ook niet voor die hards .. blijkt maar weer als ik zie hoeveel mensen klagen nadat ze dood gaan.

Feit is je moet niet zeiken als je dood gaat op pvp , want als je dat erg vind had je wel gewoon pve moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo

Xeo

Zeg anders houden we ff op met dit nutteloze geblaat. Je hebt vast wel iets beters te doen met je leven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Feit is als je 10 keer achter elkaar door dezelfde ganker of corpsecamper afgemaakt wordt, je daaraan behoorlijk gaat ergeren. Verder hou ik nu echt mijn mond dicht, betreffende.

@ hieronder: nou nou, een paar voorwaarden van niks. Zo wordt het wel erg makkelijk natuurlijk, snap je dat?

[ Voor 47% gewijzigd door SkyStreaker op 15-03-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Anoniem: 126604 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:05:
Op sunstrider kan ik er ook niet op.

En ganken is leuk, ja als je 1 keer iemand killt en dan niet meer. Anders ben je gewoon een klein mannetje zonder skills, anders zou je wel iemand van jouw level nemen... :/
ik gank wel mannetjes van eigen level
onder volgende voorwaarden
1. hij is low hp
2. hij let niet op of is afk
3. we zijn met 4 of meer man
4. hij heeft net 3 mobs op zich
5. geen mana als mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:13:
[...]

1. hij is low hp
5. geen mana als mage
hahaha, lol, lol, lol OMG!
Lees je eigen post nu eens en durf dan eens te beweren dat je niet ontzettend lame te werk gaat.
'ik gank alleen spelers die tegen mij geen schijn van kans hebben! Ik ben echt een held joh! Ik verlies nooit een pvp gevecht :D !!!!

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:38
is het normaal dat als je je account hebt uitgezet 'frozen' dat je dan nog kan spelen en inloggen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Webgnome schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:16:
is het normaal dat als je je account hebt uitgezet 'frozen' dat je dan nog kan spelen en inloggen?
Je hebt immers betaald of nog gratis tijd te gaan en die laten ze je ook uitspelen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:01
streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:09:
[...]

Hij moet gewoon dood, tis mijn vijand .. klaar
Neuh , geil er niet op hij moet gewooon dood.

En thijs .. kaap verdedigde me alleen omdat paar mensen zich genoodzaakt voelde om mij persoonlijk aan te vallen.

Pve is niet voor mietjes .. nooit gezegd ..
pvp is duidelijk ook niet voor die hards .. blijkt maar weer als ik zie hoeveel mensen klagen nadat ze dood gaan.

Feit is je moet niet zeiken als je dood gaat op pvp , want als je dat erg vind had je wel gewoon pve moeten spelen.
Lees dan mijn post. Ik zeg niet dat JIJ het zegt, ik zeg dat Kaap dat zegt met z'n "carebear server" grapje. En ik vind het echt niet erg om dood te gaan, hell, zelfs niet erg om af en toe geganked te worden, maar zodra het echt vaak achter elkaar gebeurt begint het me toch wel te irriteren. Feit is gewoon dat er veel mensen zijn die het de hele tijd door doen en dat vind ik gewoon lame. Als ik verlies van iemand rondom m'n eigen level dan snap ik ook wel dat dat gewoon bij het spel hoort, ik ben iemand die goed tegen z'n verlies kan. ;) Maar goed, zoals gezegd, dit is een oneindige discussie gezien geen van ons ooit zal toegeven dat ganken cool of lame is. :+

Edit:
UltraR-pc schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:15:
[...]

hahaha, lol, lol, lol
Lees je eigen post nu eens en durf dan eens te beweren dat je niet ontzettend lame te werk gaat.
'ik gank alleen spelers die tegen mij geen schijn van kans hebben! Ik ben echt een held joh! Ik verlies nooit een pvp gevecht :D !!!!

:/
Volgens mij is dat extreem sarcastisch bedoeld. :D Tenminste, ik mag het hopen. :+

[ Voor 17% gewijzigd door Thijs op 15-03-2005 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Als de termijn van je vorige betaling nog niet is verlopen wel lijkt me.

Waar bevries je je account? En hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 16:03

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

wel als je nog krediet hebt ja. Je account gaat pas op non-actief als je krediet op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Ik durf te wedden dat wanneer zij 10x achter elkaar gegankt en gecorpsecamped worden pvp ook niet zo leuk vinden :). Overigens durf ik ook te wedden dat ze rogue zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

streafer schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:13:
[...]

1. hij is low hp
5. geen mana als mage
Man, man, waarom blijf je je standpunt verdedigen? Je krijgt daar geen sympathie voor hier, je standpunt is duidelijk en om nou alleen maar deze discussie uit te blijven lokken, daar wordt niemand vrolijk van (ook de modjes, hoop ik, niet).

Neem van mij aan, je standpunt is duidelijk, of de anderen het er mee eens zijn of niet, ik (en ik denk dat ik voor meerderen spreek) heb geen zin om deze zinloze discussie te filteren tussen de daadwerkelijk interessante posts.

Edit:
Hoewel de andere posts eigelijk alleen inhouden dat iemand niet kan inloggen... :+

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 15-03-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:11

spaceboy

Op grote hoogte

Is er op dit moment een probleem met inloggen?
Ik kan zowel op de website niet bij m'n account inloggen (There was an error while trying to sign you on. Please try again later.) als in het spel...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

Ik heb het zelfde, maar een vriend van mij kan wel gewoon inloggen, dus beetje vaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je zou het bijna denken hé met al die posts hier op het forum dat niemand kan inloggen, |:(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spaceboy schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:26:
Is er op dit moment een probleem met inloggen?
Ik kan zowel op de website niet bij m'n account inloggen (There was an error while trying to sign you on. Please try again later.) als in het spel...
In de vorige 20 posts kom je hier ongeveer 6 meldingen van tegen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

URGH NOG AAN TOE: tranztaz in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."

Voor inlogproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vreemd. Ben nu ingelogged op Argent Dawn, geen problemen whatsoever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo

Xeo

Het is weer up, ik kan inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xeo schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:54:
Het is weer up, ik kan inloggen
Hoera!! _/-\o_

Ik zit nog op mn werk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69294

Hydra schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:03:
[...]

Nogmaals; er is GEEN oorlog aan de gang!
Nogmaals; er is WEL een oorlog aan de gang.
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69294 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:00:
[...]

Nogmaals; er is WEL een oorlog aan de gang.
})
Tussen mensen die vinden dat er wel oorlog is en mensen die vinden dat er geen oorlog is bedoel je?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Jammer dat het publiek hier nog steeds een gemiddelde leeftijd van -4 heeft. Ik heb het nu helemaal gehad met dit topic en ga vanaf nu (dus ook in het volgende deel van het topic) voor het minste en geringste geflame OWs uitdelen.

Het is jammer dat Slam FM al de uitspraak "Wie niet horen wil moet maar voelen" heeft gepakt, want het zou hier heel goed van toepassing zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Nu ik mijn nieuwe systeem heb, wil ik dolgraag World of Warcraft spelen. Er is echter 1, groot, probleem! Het spel is echt overal uitverkocht, en ik heb geen zin om 2 weken te wachten tot de volgende levering. Kent iemand misschien een winkel die het spel heeft? Of een Tweaker die het spel heeft, maar nooit heeft gespeeld? (Wat ik betwijfel ;))

Bij voorbaat dank! :>

(De search levert allemaal oude resultaten op, die vandaag de dag niet meer gelden (lees; uitverkocht))

[ Voor 13% gewijzigd door Derek S. op 15-03-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na de melding van Terr (waar ik blij mee ben) maar een ontopic vraag:

Weet iemand waar je (volgens mij heet het artisian) de first aid skill 225 - 300 kan krijgen? Ik zit nu al een tijdje tegen de 225 aan te hikken, en ik wil mezelf graag meer kunnen healen dan 640 hp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23393

Kan iemand mij een reden geven waarom ik het spel nu niet gewoon bij amazon.com of zo ga bestellen? Of bij gamstop.com bijvoorbeeld..

Ik kan toch op dezelfde servers spelen?

Nog een korte vraag.. ik heb een 9800 Pro en GB geheugen... echter slechts een ahtlon xp 1700... zou dat een beetje willen denken (weten?) jullie?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:46:
Na de melding van Terr (waar ik blij mee ben) maar een ontopic vraag:

Weet iemand waar je (volgens mij heet het artisian) de first aid skill 225 - 300 kan krijgen? Ik zit nu al een tijdje tegen de 225 aan te hikken, en ik wil mezelf graag meer kunnen healen dan 640 hp ;)
Je moet daarvoor in ieder geval lvl 40+ voor zijn, daarna ga je naar je FA trainer in een main city en die geeft je dan een zeer makkelijke quest om te completen, en daarna kun je hogere skill maken, en volgens mij moet je ook bij diegene waar je de quest complete, de nieuwe bandages halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Niet online
Anoniem: 23393 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:46:
Kan iemand mij een reden geven waarom ik het spel nu niet gewoon bij amazon.com of zo ga bestellen? Of bij gamstop.com bijvoorbeeld..

Nog een korte vraag.. ik heb een 9800 Pro en GB geheugen... echter slechts een ahtlon xp 1700... zou dat een beetje willen denken (weten?) jullie?

Alvast dank!
Ik kan je wel een reden geven; omdat het overbrengen van iets uit Amerika 9 tot 23 dagen kan duren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Derek S. schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:49:
[...]

Ik kan je wel een reden geven; omdat het overbrengen van iets uit Amerika 9 tot 23 dagen kan duren. :)
Als jij een snellere methode weet hou ik me van harte aanbevolen :-)
Is nog altijd sneller dan hier pre-order op de re-release toch? Bij bol.com wordt het dan al 15 april.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alvast dank!
Omdat je dan de bestanden van het spel moet gaan editen, en als je daar niet zo in thuis bent dat over het algemeen afgeraden wordt.
Ook zit je met garantie, ondersteuning en registraties die niet via de met die softwareversie bedoelde procedure afgehandeld worden.

Ik zou het sowieso, al is het alleen maar voor de gemoedsrust, de versie die bedoeld is voor de EU kopen. (uiteraard heb ik makkelijk praten want ik heb m al :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:52:
[...]

Omdat je dan de bestanden van het spel moet gaan editen, en als je daar niet zo in thuis bent dat over het algemeen afgeraden wordt.
Ook zit je met garantie, ondersteuning en registraties die niet via de met die softwareversie bedoelde procedure afgehandeld worden.

Ik zou het sowieso, al is het alleen maar voor de gemoedsrust, de versie die bedoeld is voor de EU kopen. (uiteraard heb ik makkelijk praten want ik heb m al :) )
Okay duidelijk verhaal. Misschien nog een tip waar ik het beste zou kunnen bestellen? Kan niet wachten om te beginnen namelijk, grr!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:19

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit

Alvast dank!
dat zal meer dan genoeg zijn, denk ik zo
ik draai hem vloeiend op AMD TB 1,4Ghz 512MB Ram en Radeon 9000Pro, op 1024x768 met alles op high... het spel heeft niet superveel nodig...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BiG-GuY schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:56:
[...]

dat zal meer dan genoeg zijn, denk ik zo
ik draai hem vloeiend op AMD TB 1,4Ghz 512MB Ram en Radeon 9000Pro, op 1024x768 met alles op high... het spel heeft niet superveel nodig...
Okay thanks, dan moet het inderdaad zeker lukken op mijn comp :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Niet online
En nu nog een antwoord op mijn vraag a.u.b. :+

Ik moet dit spel echt snel hebben! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Derek S. schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:01:
En nu nog een antwoord op mijn vraag a.u.b. :+

Ik moet dit spel echt snel hebben! :9
Ja man ik ook... Aargghh.. Waar vinden we die game?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:12
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.