Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.985 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:05:
[...]

Geen want er zijn vrijwel geen goede fistweapons in WoW. Het is nog erger dan daggers en guns/bows.
Daggers erg? Ik weet niet welk lvl je bent maar m'n lvl 30 rogue met 2 'blauwe' daggers 0wnt je waarschijnlijk hard.
=D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 15:31
R2D3 schreef op zondag 13 maart 2005 @ 00:48:Wel kut kwaliteit van blizzard zeg....
(noem me maar een zeur maar je betaald er wel voor)
Je betaalt niet om de servers 100% online te houden. Dat is bij geen enkele mmorpg zo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op zondag 13 maart 2005 @ 00:02:
[...]

http://wowvault.ign.com/V...ld=Comments&sort_dir=desc

Probeer deze link eens. Gewoon even zorgen dat je de meeste votes en daarbijkomend het hoogste gemiddelde uitzoekt. Ik kan me niet voorstellen dat een build met 40+ votes en dan 4,5 ster een slechte build is. Dus dan hoef je alleen nog te kiezen welke tree(s) je wil gaan gebruiken :P ;)

(ik ben er achter dat die keuze nog moeilijker is)
Dank je, dit ziet er goed uit. Wel veel PvP builds, en daar doe ik niet aan.. maar er zitten wel hele goeie tips tussen.

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al in Old ironforge geweest?Ben er vandaag maar eens met een specaal voor de gelegenheid gecreerde gnome female :D naar toe gegaan

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_031305_112204.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_031305_112244.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_031305_112303.jpg
rechter muur
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_031305_112311.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_031305_112326.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_031305_112335.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_031305_112345.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_031305_112349.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_031305_112355.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_031305_112408.jpg
Doe dit aleen met een test char want als je in het water valt,er is geen mogelijkheid meer om eruit te komen
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_031305_112500.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_031305_112509.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op zondag 13 maart 2005 @ 10:14:
[...]

Je betaalt niet om de servers 100% online te houden. Dat is bij geen enkele mmorpg zo :P.
Inderdaad, Zenedar lag er gisteravond ook uit, maar het was o zo irritant. Met z'n 4en druk bezig met de Van Cleef quest in de Deadmines, we waren er bij, nog 1 deur door en hop, server plat. Zo net weer ff gekeken, maar we moeten weer overnieuw beginnen. Ik bekijk het maar van de positieve kant, er zit een boel exp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:30:
Zojuist met een crappy party (2x Rogue, 2x Warlock, 1x Druid) Scarlet Monastery geprobeerd. Heb mooie blauwe Leather Shoulders, een blauw schild en uiteraard Illusionary Rod te pakken kunnen krijgen in de Library. Daarna de volgende geprobeerd (Harod ofzo), en toen werder we totaal geasskickt :D blijkbaar heb je toch wel een Tank nodig :)

Overigens goede zaak dat Blizz in één keer 1000 accounts blockt! Hopelijk blijven ze zo streng optreden, want in FFXI werd de economie een beetje om zeep geholpen door campers en gilsellers :(
Grappig.. had gisternacht ook SM gedaan met 2x rogue (lvl 40 en 43), 2x mage (38 en 40) en 1 druid (42) alleen wij gingen er heel soepel doorheen. Zelfs Harod stelde niks voor dus je hebt zeker geen tank nodig. Wel hadden we het voordeel dat vier van de vijf mensen voorkennis hadden zodat we wisten op welk moment het rennen geblazen was :p. Wel jammer dat die ene persoon die het niet wist net dood ging op het eind en de rest niet :D.

1x Sap en 2x sheep is echt een uitkomst waardoor we eigenlijk constant op 1 vijand konden concentreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:36:
Iemand al in Old ironforge geweest?Ben er vandaag maar eens met een specaal voor de gelegenheid gecreerde gnome female :D naar toe gegaan
Hehe.

Ja, ik ben daar al geweest, maar dan 'in leven' in plaats van als geest. Dit is niet stoer natuurlijk ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Waarom kan ik niet inloggen ? Zegt datk me Userinterface heb veranderd ( cosmos ? )

Of mag je geen cosmos meer gebruiken ?

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:55:
[...]

Hehe.

Ja, ik ben daar al geweest, maar dan 'in leven' in plaats van als geest. Dit is niet stoer natuurlijk ;)
cool,dacht dat aleen als geest kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 07:41
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 01:24:
[...]

Daggers erg? Ik weet niet welk lvl je bent maar m'n lvl 30 rogue met 2 'blauwe' daggers 0wnt je waarschijnlijk hard.
=D
Nou jongen, zoek jij maar eens naar mooie daggers met goede stats, voor op level 60, zoals andere classes wapens daarvoor hebben.

Ik heb de toxic revenger en black menace. Leuke dps, een scheet als proc, en geen agility of stamina stats. Als ik dan eens kijk naar wapens voor lvl 50+ voor andere classes, dikke dps en goede stats.

Ik zie zelfs daggers met int en spirit, wtf is dat voor trash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
www.badako.nl/public/images/54warrior1.jpg

www.badako.nl/public/images/54warrior2.jpg

Dat wapen vond ik gisteren :)

Ps. blacksash bedankt voor het hosten

[ Voor 15% gewijzigd door marshallq op 13-03-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:34
Weet iemand vanaf welk level je een beetje geld kan verdienen met enchantments? Ik ben een level 40 enchanter maar kan volgens mij kan ik nog niet echt iets waar mensen voor willen betalen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 10:37:
[...]

Dank je, dit ziet er goed uit. Wel veel PvP builds, en daar doe ik niet aan.. maar er zitten wel hele goeie tips tussen.

:Y)
Ik snap dat hele build idee sowieso niet. Waarom zou je iets doen 'wat anderen ook doen'? Ik kies gewoon helemaal m'n eigen build. Ik heb zojuist op die site gekeken maar in bijna elke build zijn echt veel talent points verspild aan dingen die ik totaal niet belangrijk vind (bijv. meer damage voor een spell die ik amper gebruik). Ik kijk gewoon persoonlijk naar elke talent en vraag me af wat voor mij nuttig is. Op www.worldofwar.net --> je eigen class kiezen in de sidebar --> talent tool kan je dan mooi alles kiezen wat je wilt en kan je ook rekening houden met de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 21:35

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Als we nu eens een World of Warcraft topic kunnen aanmaken 'check mijn interface', zodat je handige interface indelingen kan zien?

Mijn interface is een combinatie van Nurfed,ctmod en wat losse mods en ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.mbouman.cistron.nl/gui.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door FunkyTrip op 13-03-2005 16:31 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gretver, sta je net voor Eranikus, bam, server dood en instance reset.

Geweldig weer hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het gaat niet helemaal goed met wow lijkt het, de instance servers zijn weg (en mijn main character zit in een instance :( ), en op bladefist (waar mijn 2e char rondhangt) is heel Kalimdor weg :o

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:36:
hoe kom je daar? :X

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Yup, Kalimdor is weg op Bladefist (zodra ik klaarben zal de server misschien al weer gerestart zijn), en de Alliance AH was helemaal leeg :| Heb dus meteen wat Silk erop gezet om te kijken of er idioten zijn die het gaan kopen :)

Het lijkt trouwens wel alsof de servers altijd down zijn als ik erop wil. Maar het kan ook zo zijn dat het komt omdat ik gemiddeld 4 uur per dag aan WoW besteed atm (één maand voorbij, ruim 5 dagen speeltijd :))

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is bijv 16 block op shield, is dat de kans dat je iets kan blocken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 08:47
Weet niet hoeveel ik zit te spelen per dag ,
Heb gewoon nog men werk enzo en men girly .
Maar zit nu op 12 dagen en 11 uur .

Ook nu pas voor het eerst last van een extreme latency van 1500 .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

niks van gemerkt op bloodscalp. vandaag lekker gequest en 3 lowlanders gekilled.
today was a good day ;)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek eventjes met Google. Ook hier is het geen helpdesk

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Spring in the forge (in de lava dus), zo dicht mogelijk bij de throneroom. In de throneroom, achter een van de grote deuren, zit een doorgang naar Old Ironforge. Je kunt daar als ghost doorheen, en dan aan de binnenkant ressen. Het is wel een idee om eerst je equipement in de bank te stoppen, want om buiten te komen moet je binnen in de Lava springen, en dan bij de healer ressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 19-09 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:52:
[...]
Grappig.. had gisternacht ook SM gedaan met 2x rogue (lvl 40 en 43), 2x mage (38 en 40) en 1 druid (42) alleen wij gingen er heel soepel doorheen. Zelfs Harod stelde niks voor dus je hebt zeker geen tank nodig. Wel hadden we het voordeel dat vier van de vijf mensen voorkennis hadden zodat we wisten op welk moment het rennen geblazen was :p. Wel jammer dat die ene persoon die het niet wist net dood ging op het eind en de rest niet :D.

1x Sap en 2x sheep is echt een uitkomst waardoor we eigenlijk constant op 1 vijand konden concentreren.
Niet zo vreemd in een party waar maar 1 iemand onder de 40 is, dan heb je idd geen tank nodig in SM. Maar meestal zijn de parties in SM <40 en kom je niet echt heel ver zonder goeie tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 21:35

FunkyTrip

Funky vidi vici!

rhermans schreef op zondag 13 maart 2005 @ 17:59:
Weet niet hoeveel ik zit te spelen per dag ,
Heb gewoon nog men werk enzo en men girly .
Maar zit nu op 12 dagen en 11 uur .
12 dagen=288 uur
spel is ongeveer 30 dagen oud dus 288/30 is ruim 9 uur per dag.

Dus je speelt gemiddeld 9 uur per dag MET werk en MET een vriendin...

Knap! Ik vind dat ik al veel te lang speel elke dag en ik heb geen vriendin...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vandaag deed horde een raid op SW met zon 150 tot 200 man. Dit wisten we dankzij spionnen gisteravond al maar goed.

Horde doet de raid, komt bij SW, server crash.

En bedankt horde lompo's van Burning Legion })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

ja hallo

daar ging me quest :(
stelletje eikels :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 15:20
De wachtrijen lopen soms wel erg hoog op :( Ik moet nu een half uur wachten. 428 mensen voor me. Ik vind dat wel erg hoog voor die 13euro die je per maand betaalt. Ik weet dat het zondagavond is maar als ik wil spelen wil ik ook meteen spelen en niet een half uur later pas. Ik vind dit slecht...ik heb geen ervaring met andere online games dus als ik het fout heb zeg het dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 19-09 19:15

Glorificationer426

come we hero rush yes?

dan neem je toch een low server : )
(dat zou blizz zeggen iig :P)

voor de rest is et gewoon stfu and have a cookie :>

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op Argent Dawn (RP) en heb nog nooit in de rij moeten staan of moeten wachten voordat ik kon inloggen. Ben blij dat ik hier geen last van heb, ik zou me er enorm aan storen. Ik zit nog steeds met de vraag of je beter een 2H zwaard met bijvoorbeeld 21 dmg/s in de handen kan hebben of 2 1H dagger/zwaarden/bijlen met beide ong. 16 dmg/s. Word het dus bij elkaar opgeteld of werkt het anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijs_a schreef op zondag 13 maart 2005 @ 20:26:
De wachtrijen lopen soms wel erg hoog op :( Ik moet nu een half uur wachten. 428 mensen voor me. Ik vind dat wel erg hoog voor die 13euro die je per maand betaalt. Ik weet dat het zondagavond is maar als ik wil spelen wil ik ook meteen spelen en niet een half uur later pas. Ik vind dit slecht...ik heb geen ervaring met andere online games dus als ik het fout heb zeg het dan maar :)
Op zich natuurlijk heel vervelend, maar naar mijn idee niet op te lossen.
Er zijn genoeg servers waarop geen wachttijden zijn, dus het ligt niet aan een tekort aan servers.
Als ze die wachtrij zouden afschaffen zouden er weer problemen tijdens het spelen komen op drukke servers. Om te beginnen natuurlijk lag, maar als er veel te veel spelers zijn speelt het zoiezo voor geen meter. Dan sta je een uur te wachten tijdens je quest omdat de mobs die je moet killen constant al dood zijn voordat je er ook maar bij kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 15:20
Glorificationer schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:07:
dan neem je toch een low server : )
(dat zou blizz zeggen iig :P)

voor de rest is et gewoon stfu and have a cookie :>
Mijn server was low populated maja dat verandert het en je kan niet switchen :( Soms wordt ik gek van blizzard :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Laatst online: 18-09 22:35

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Heeft er iemand een werkende link naar die UI mod van Kev (1.2). Die link van Kev zelf via chello is kapot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Mensen, is het bij het aanmaken van een nieuw account nu ook mogelijk om een credit card achterwege te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
HitmanWVU schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:03:
Mensen, is het bij het aanmaken van een nieuw account nu ook mogelijk om een credit card achterwege te laten.
Ja, maar dan moet je ff een gamecard zien te vinden. En dat is niet makkelijk.

Verder werkt de "truck" met de nullen ook niet meer er zit inmiddels een verrifecatie op.

Bij mijn account(inmiddels tijdelijk gecanceld totdat gamecard binne is(hopelijk voor 22 mrt)). Had ik aangemaakt met een "verlopen"credit card en een aantal nullen.

Maar dat gaat niet meer, dit wilde we ook bij een vriend doen(die van het guest account) en dat ging niet meer. Dus toen hebben we ook maar het guest account gebruikt, wat eigenlijk niet de bedoeling was omdat alweer iemand anders daarmee speelde. Maar het kon dus niet meer anders.

Het lijkt dus of blizzard de nullen wel "express" heeft getollereerd voor de gratis maand toen er geen gamecards waren.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 10:59

Rmg

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:18:
Ik speel op Argent Dawn (RP) en heb nog nooit in de rij moeten staan of moeten wachten voordat ik kon inloggen. Ben blij dat ik hier geen last van heb, ik zou me er enorm aan storen. Ik zit nog steeds met de vraag of je beter een 2H zwaard met bijvoorbeeld 21 dmg/s in de handen kan hebben of 2 1H dagger/zwaarden/bijlen met beide ong. 16 dmg/s. Word het dus bij elkaar opgeteld of werkt het anders?
Werkt anders want als je dual wield hebt gaat de miss chance ook omhoog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Heeft er misschien iemand goeie Engineering tips, dingen waar ik aardig wat silver voor kan krijgen via het AH?

Bronze Tubes verkopen gaat op dit moment wel lekker, kwam ik achter... weten jullie misschien nog meer dingen?

Zit met Eng. op 113, dus extreme dingen kan ik nog niet verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 07:57

m0nk

16-09-2003 15.15

Kaap schreef op zondag 13 maart 2005 @ 20:14:
Vandaag deed horde een raid op SW met zon 150 tot 200 man. Dit wisten we dankzij spionnen gisteravond al maar goed.

Horde doet de raid, komt bij SW, server crash.

En bedankt horde lompo's van Burning Legion })
Horde pwnz :P raids zijn leuk!

[ Voor 10% gewijzigd door m0nk op 13-03-2005 22:42 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Tijs_a schreef op zondag 13 maart 2005 @ 20:26:
Jij bent nog nooit naar Disneyland geweest of zo zeker? Enig idee hoeveel je daar betaalt om in de rij te staan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 19-09 09:11
Pheace schreef op zondag 13 maart 2005 @ 23:27:
[...]

Jij bent nog nooit naar Disneyland geweest of zo zeker? Enig idee hoeveel je daar betaalt om in de rij te staan? :)
In Disney heb je dan weer die Fastpasses die je kunt gebruiken, jammer dat dat met WoW niet kan >:)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
kevinp schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:08:
[...]

Ja, maar dan moet je ff een gamecard zien te vinden. En dat is niet makkelijk.

Verder werkt de "truck" met de nullen ook niet meer er zit inmiddels een verrifecatie op.

Bij mijn account(inmiddels tijdelijk gecanceld totdat gamecard binne is(hopelijk voor 22 mrt)). Had ik aangemaakt met een "verlopen"credit card en een aantal nullen.

Maar dat gaat niet meer, dit wilde we ook bij een vriend doen(die van het guest account) en dat ging niet meer. Dus toen hebben we ook maar het guest account gebruikt, wat eigenlijk niet de bedoeling was omdat alweer iemand anders daarmee speelde. Maar het kon dus niet meer anders.

Het lijkt dus of blizzard de nullen wel "express" heeft getollereerd voor de gratis maand toen er geen gamecards waren.
Kortom, om een account aan te maken, moet ik hoe dan ook al een gametimecard kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Mensen ik zit een beetje vast. Ben nu eeen lvl19 ud rogue en mijn quests in silverpine forrest zijn een beetje opgeraakt. Alleen nog de rode elite quests heb ik, maar die zijn veelste moeilijk nog.

Wat kan ik nu het beste gaan doen om snel exp te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

PacinoAllstars schreef op maandag 14 maart 2005 @ 00:37:
Mensen ik zit een beetje vast. Ben nu eeen lvl19 ud rogue en mijn quests in silverpine forrest zijn een beetje opgeraakt. Alleen nog de rode elite quests heb ik, maar die zijn veelste moeilijk nog.

Ga gewoon naar andere gebieden en doe daar wat quests.
Ik begin zelf in SW, quests lopen langzaam over naar WF, levels stijgt te snel, dus dan maar huppelen naar RB, nieuwe quests, level is weer beetje te hoog, huppel naar IF, nieuwe quests, loopt vanzelf over naar Wetlands, nieuwe quests.... enzovoort.... Nu ben ik wat bezig in Duskwood.
Jammer dat je maximaal 20 quests op zak mag meenemen, anders kan ik lekker uitzoeken en toch nog levelen (en dus niet te zware quests) :)
Veel quests gaan weer naar andere gebieden, vooral SW als veel voorkomende plek.
Dus blijf niet te lang bezig in 1 gebied, dat zal niet meer vlot gaan omdat quests beetje opraken of te zwaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op een UK server en heb eigenlijk nooit probs met inloggen :)

Loop nu rond met een lev 23 Huntress :) leuk hakwerk maar t word toch echt leuk als je met zo`n mannetje of 70 eventjes een orc kampement gaat slopen }) they never knew what hit them :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 19-09 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

TangLeFuzZ schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:39:
Heeft er misschien iemand goeie Engineering tips, dingen waar ik aardig wat silver voor kan krijgen via het AH?

Bronze Tubes verkopen gaat op dit moment wel lekker, kwam ik achter... weten jullie misschien nog meer dingen?

Zit met Eng. op 113, dus extreme dingen kan ik nog niet verkopen..
Deadly Blunderbussen verkopen verschrikkelijk goed. Niet omdat de gun zo goed is maar iedereen heeft ze nodig rond level 25 voor de Warsong Supplies quest (blauwe reward).

Ik vrees alleen dat het nu weinig zin heeft om die nog te gaan massa produceren aangezien de grote golf op je server al 25+ is. Voor Advanced Target Dummies geld hetzelfde, ook nodig voor een 30-ish quest in Desolace.

Helaas heb ik afgezien van de vraag naar questitems nog niet echt een manier gevonden om dik geld te verdienen met engineering (wel 40g verdiend met DB's maar die verkopen nu niet zo goed meer).
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 01:42:
Ik zit op een UK server en heb eigenlijk nooit probs met inloggen :)

Loop nu rond met een lev 23 Huntress :) leuk hakwerk maar t word toch echt leuk als je met zo`n mannetje of 70 eventjes een orc kampement gaat slopen }) they never knew what hit them :P
Waar denk je dat 80% van de mensen in dit topic speelt dan, franse server ofzo :?

[ Voor 20% gewijzigd door Ace op 14-03-2005 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op maandag 14 maart 2005 @ 00:37:

Dat je het daar zo lang hebt uitgehouden vind ik al knap, maar ik zou eens gaan kijken op het andere continent.
Daar liggen de barrens, en stonetalon mount.
Pak zep naar ogri .... en loop naar crossroads en als je ff zin hebt naar thunderbluff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:48:
[...]

Nou jongen, zoek jij maar eens naar mooie daggers met goede stats, voor op level 60, zoals andere classes wapens daarvoor hebben.

Ik heb de toxic revenger en black menace. Leuke dps, een scheet als proc, en geen agility of stamina stats. Als ik dan eens kijk naar wapens voor lvl 50+ voor andere classes, dikke dps en goede stats.

Ik zie zelfs daggers met int en spirit, wtf is dat voor trash.
na lv50 ga je meestal toch niet voor dagger in je mainhand, maar een sword ofzo.. langzaam met hoge dmg per swing iig, offhand gewoon een snelle dagger (boeit niet echt hoeveel dps) zodat je poison veel landt en een leuke CoH ability ofzo

int+spirit op dagger.. hmm warlock dagger misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

als je een iron counterweight aan je wapen attached
kan het dan nog geenchant worden ??

en zo niet, kan je dat kreng dan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
BitByter schreef op maandag 14 maart 2005 @ 08:27:
als je een iron counterweight aan je wapen attached
kan het dan nog geenchant worden ??

en zo niet, kan je dat kreng dan verwijderen?
ik geloof 't niet.. counterweight is perma en een enchant ook..
enchant+sharpening stone werkt bv weer wel omdat enchant perma is maar sharpening stone is temp..
verwijderen niet, maar je counterweight replacen met je enchant kan weer wel (daar vraagt die gewoon om als je em enchant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gisteren eindelijk genoeg gold voor mount verdient ^^ zonder te hoeven lenen :P

mount @ lvl 42 :D yay grijze Kodo ownage

ook lekkere SM runs gedaan, 20 mins voor Library :)

daarna speedrun op Mograine, maar ging fout in catehdral :/ resultaat -> wipe, mijn fout ook nog :X verkeerde knop, pullde met chainlightning ipv gewoon lightning:/ hoppa 4 mobs mee

naja ff wachten en na opnieuw de instance ingerend te zijn alsnog beloond met "Mograine's Might" }>

nu nog Hand of Righteousness en Aegis of scarlet commander en dan kan ik weer verder questen in badlands :)

gisteren gelukkig geen last gehad van Instance crashes zoals vrijdag en zaterdag.

@klagen over Endgame Rogue daggers

probeer het eens als shammie :/ op alle wapens die wij kunnen gebruiken krijgen alle andere classes "voorrang" :/

btw instance group SM maakt niet zoveel uit, als je maar een priest heb, dan red je het wel

snelste/effectiefste group tot nu toe waarmee ik het gedaan heb

Rogue 38
Mage 42
Hunter 41
Priest 36 :D (resto specced)
Shammie 41 (ik)

sheep + sap + dikke combined DPS => rush :D mits je goede puller heb

hoewel de groep van gisteravond ook erg vlot ging

Rogue 38
Rogue 40
Mage 40
Priest 39 (shadow specced)
Shammie 42 (ik)

mage en priest zijn voor mij eigenlijk must haves als ik een party maak

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

kEv4h schreef op maandag 14 maart 2005 @ 08:36:
[...]

enchant+sharpening stone werkt bv weer wel omdat enchant perma is maar sharpening stone is temp..
verwijderen niet, maar je counterweight replacen met je enchant kan weer wel (daar vraagt die gewoon om als je em enchant)
OH, je bent m'n held :)
ik kan 'm dus toch laten enchante (gelukkig !!!)

anders had ik een khoo's point weg kunnen gooien
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=5288

toch maar 's gaan zoeken naar een enchanter die een rooie gloed eroverheen kan enchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het nu even niet meer

In de begine post lees ik dat all koop je een gamecard dat ik als nog een creditcard nodig heb en als ik dan de lose post lees, lees ik weer dat je 1 van de 2 moet hebben????
Dus of een creditcard of een gamecard en niet allebij.

Kan iemand mij vertel of ik altijd een credit crad nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Op dit moment is 1 van de 2 voldoende. Je moet of je cc nummer of het nummer van je gamecard invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke mooi dan heb ik dus geen credit card nodig thx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, je hebt geen cc nodig je kan ook gewoon een gamecard kopen en dat nummer invullen inplaats van je cc nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op maandag 14 maart 2005 @ 08:36:
[...]
Je kunt een enchant gewoon overschrijven met een andere enchant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Laatst online: 18-09 22:35

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Weet iemand trouwens een goed alternatief voor:
http://www.wowrankings.com/

Die site is erg traag en de profile updates lopen altijd erg achter.

Er is die 'Akhelelezm' site maar die is niet zo uitgebreid als WoW Rankings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
kEv4h schreef op maandag 14 maart 2005 @ 08:18:
[...]

na lv50 ga je meestal toch niet voor dagger in je mainhand, maar een sword ofzo.. langzaam met hoge dmg per swing iig, offhand gewoon een snelle dagger (boeit niet echt hoeveel dps) zodat je poison veel landt en een leuke CoH ability ofzo

int+spirit op dagger.. hmm warlock dagger misschien? ;)
Ik ben nu al sword/sword, op dit moment black menace in offhand vanwege dps. Maar je moet toch daggers hebben voor je backstab? Ik hoop althans dat je dat gebruikt na gouge of kidneyshot.

Als ik kijk hoeveel daggers er zijn ivm maces en swords is dat om te janken.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-03-2005 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey fokes wask weer, gisteren loop ik daar een beetje door wetlands begint de boel me te laggen ik denk pfff neej he kut computer maar neej was de server Komt me daar toch een rade party aan van wel 50 hordes ofzo geen kans voor mij, ze gingen recht op minithril harbor af was best gaaf hoor iedereen riep vrienden van de alliance bij mekaar, allemaal lui van IF overgekomen was me toch een slachtpartij daaro niet normaal in 1e instantie d8en we dat ze verslagen waren zaten ze midden in het middelste gebouw dikke rush van die gasten kregen we er flink van langs, komen er zown 20 alliances op mounts aan en via de griphons wat een lichamen daaro zeg :D, was het 1e gevecht wat ik meemaakte maar dat word cker niet het laatste binnenkort maar ff doorstooten met de alliance naar The Barrens :D, maare fokes wie was er gisteren bij dan op de server Moon Shadow.

PVP ROELES :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Nu ik een wat hoger level heb (37) stroom het geld lekker binnen. Na allerlei upgrades (artisan miner, artisan blacksmith, warrior, blacksmithing zelf) had ik nog maar 3,5g over (van de 25g ofzo), gister was dat al weer 10g en gisteravond (uurtje of 3 spelen) alweer 17g. Op dit tempo ga ik mijn 80g voor mijn mount toch op tijd bij elkaar krijgen.
De hogere quests leveren lekker geld op of items die lekker verkopen. Ik gok niet/nauwelijks op de AH, omdat ik op een low populated server zit en veel dingen slecht verkopen. Ook denk ik dat er weinig mensen zijn die voor 3 a 4g een mace kopen (die voor 1.2g bij de npc verkoopt). Ik zet meestal de openings bid op wat de AH zelf geeft en dan een buy-out op 2-4x het openingsbod. Soms verkoopt het, maar meestal niet.
Dus verkoop ik meestal alles bij de npc, gister vond ik geheel gratis (lees dropte) er een 12s bag, dus heb ik extra ruimte om alles mee te nemen wat ik vind.

Nu moet ik alleen op zoek hoe ik armorsmith kan worden, dit doe ik omdat ik met een guildmate heb afgesproken dat hij voor weaponsmith gaat. En daarnaast wil ik liever armorsmith, omdat de meesten voor weaponsmith gaan.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, maar gebruik punten in je zin.

Is geen touw aan vast te knopen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
ja nhimf, foei :+

level 32 nu, maar het gaat erg langzaam de laatste tijd, 1 level in 3 dagen ofzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 14 maart 2005 @ 09:51:
[...]

Ik ben nu al sword/sword, op dit moment black menace in offhand vanwege dps. Maar je moet toch daggers hebben voor je backstab? Ik hoop althans dat je dat gebruikt na gouge of kidneyshot.

Als ik kijk hoeveel daggers er zijn ivm maces en swords is dat om te janken.
klopt (hier heb ik btw een super addon voor, die gooit er een functie in waarmee je met een druk op je knop tussen verschillende weaponsets kan switchen, als je em moet hebben moet je 't maar ff zeggen :))
maar offhand hoef je niet echt voor DPS te gaan (omdat in je offhand je toch maar een klein deel van de eigenlijke DPS hebt), speed is hier veel beter omdat je poison dan vaker landt in een gevecht

maarja 't ligt er ook aan voor watvoor build je gaat natuurlijk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Maegrim schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:07:

level 32 nu, maar het gaat erg langzaam de laatste tijd, 1 level in 3 dagen ofzo :'(
hmmz dat is wel erg traag?

hoeveel speel je per dag? en in welk gebied quest je?

heb van het weekend even gepowergrind voor mijn mount,
vrijdag lvl 39@60% -> gisteravond lvl 42@46% :X

voornamelijk rock elementals in badlands (goeie exp en gold) en SM runs

op lvl 32 kan je op redelijk veel plaatsen goed questen

Desolace, Alterac, en Arathi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 09:07

CaDje

Framedrops for life

Ik krijg langzaam een beetje de schijt aan die raid groups. De hele zooi gaat laggen en als ik dan met m'n lvl 44 NE rogue er tegen wil vechten gaat dit niet omdat ik dan 'out of range' bent, dit terwijl ik gewoon in m'n tegenstander sta. 1on1 vind ik m'n rogue wel goed, maar tegen grote groupen kun je volgens mij toch het beste ranged zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
-=BoKKiE=- schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:19:
hmmz dat is wel erg traag?

hoeveel speel je per dag? en in welk gebied quest je?
het kwam vooral omdat ik zaterdag cosmos even herinstallde met meteen wat extra addons, daarna in een paar uur om het kwartier crashde met een #132 error, en de oude cosmos terug moest zetten.

op zondag werd ik een paar keer gedisconnect zodat ik niet meer in kon loggen, toen ben ik maar met m'n hunter verder gaan spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
nhimf schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:00:
Nu moet ik alleen op zoek hoe ik armorsmith kan worden, dit doe ik omdat ik met een guildmate heb afgesproken dat hij voor weaponsmith gaat. En daarnaast wil ik liever armorsmith, omdat de meesten voor weaponsmith gaan.
hehe, veel succes :D
ik heb deze quests ook gedaan en ben er echt een week mee bezig geweest, en dan heb ik nog een hoop van de mithril in de AH gekocht ook (om tijd te besparen), in totaal gaat er echt 70-80G (als 't niet meer is) aan mats gewoon weg naar de questgivers, en dit zie je niet meer terug ook.
Dan ben je uiteindelijk armorsmith en dan zie je dat er maar weinig plans zijn die armorsmith ook echt nodig hebben, en de stats op die armor meestal niet super is (in instances kan je VEEL betere stuff halen)
Ik ben toen armorsmith geworden omdat ik zo graag geld wou verdienen op de invulnerable mail (een epic item), toen ik uiteindelijk de plans ervoor had en naar de materials ervoor keek zag ik dat de materials alleen al 600-700G waren o_O

maw: armorsmith is de moeite niet waard, niet voor jezelf en niet om geld te verdienen. Nu in ieder geval nog niet, maar misschien veranderd dit wel met komende patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja alles wat je me daar aanraad heb ik al gedaan.
alles staat op z'n laagst, resolutie 1024, view distance staat zelfs op z'n laagst net zoals de rest van mijn instellingen. de nieuwe catalyst driver heb ik ook al geinstalled zonder effect
ik snap ook echt niet hoe mijn pc bij vrijwel elk spel schokkerig gaat.
maar iig bedankt voor je reactie
als je het nog niet opgelost hebt:

meer mensen met jou systeem (of vergelijkbaar) hadden last met WoW. Bleek vreemd genoeg vaak aan de voeding te liggen (mensen die een noname 350w ding hadden ofzo, en met een snelle videokaart en een aantal harddisks aan de slag gingen). Staat volgens mij een topic over op de US WoW forums...oplossing was dus simpel: voeding met hoger wattage -> geen problemen meer
Ik ben op zoek naar wat keiharde feitjes over het bouwen van een pala (en dan met name het indelen van de talents). Er zijn echt zoveel sites waar van alles en nog wat geroepen wordt, maar wat is er nou echt waar?

Of een site waar op staat waar je absoluut geen talentpoints aan moet besteden.
Er bestaat niet zo iets als de ideale talent build (had je waarschijnlijk ook wel begrepen), maar er zijn wel enkele zaken die vast staan (of waar in ieder geval consensus over is):

31-11-9 build: Veruit de meest gebruikte talent build voor paladins. (31 ret (tot BoK), 11 Holy (tot Divine Favor), 9 Protection (tot Toughness). Persoonlijk vind ik dit echt een van de meest debiele talent builds voor een paladin, maar goed. ;)

11 holy: Een must. Spiritual Focus + Illumination + Divine Favor. Gratis critical heal, en 70% minder kans (of 100% minder kans met concentration aura) dat je casting gedelayed wordt. Extreem handig solo, extreem handig als back-up healer, en zeer handig als tank wanneer je healer OOM is of het niet bij kan houden.

"consensus" over individuele talents:

PROTECTION:

IDA: nutteloos solo, handig als je de enige paladin bent in een party met veel cloth dragers. DA heeft wel z'n nut, maar 5 talent points voor een zeer kleine verbetering (relatief) is wel wat veel.

Redoubt: zeer handig als je een schild gebruikt. En een must als je Holy Shield wilt gebruiken.

Toughness: na de 11 holy punten (SF+IL+DF) is dit ook een must. Tot 10% meer armor.

ISoF: nog niet super om aggro te houden, maar voor een paladin helpen alle beetjes. als je van plan bent te gaan tanken zijn 5 punten hierin geen verspilling.

IBoF: zeer handig in PvP (tegen druids bv), vrijwel nutteloos in PvE.

ISoJ: zelfde verhaal. veel gebruikt in PvP, beperkt bruikbaar in PvE. Schijnt buggy te zijn.

Reckoning: buggy, maar wordt gefixed in volgende patch

Holy Shield: handig solo en als tank. Gebruik in combinatie met Redoubt voor maximale resultaat.

IBoS: voor luie mensen.

Repentence: beperkte crowd control voor PvE, en tegen runners. Maar veruit de meest handige skill voor PvP.

RETRIBUTION:

Benediction: beperkt bruikbaar, behalve als je Consecration wil spammen (Dan is het een must)

Deflection > Anticipation

SoC: indien je een 2-hander gebruikt, anders is SoR (icm SoCr) beter.

Consecration: mana-hog, een ramp voor crowd control (heft polymorph, sap, repentence op), maar goed om aggro van meerdere mobs te houden.

BoK: handig in groepen. Solo zijn BoM en BoW beter

HOLY:

Spiritual Focus: zeer handig, vooral icm Concentration Aura (zorgt ervoor dat je casting minder/niet gedelayed kan worden)

IBoW: extra effect te beperkt om 5 punten waard te zijn. alleen nemen indien je Divine Wisdom wil hebben voor extra mana.

Illumination + Divine Favor: gratis crit heal. een must.

ICA: vooral nuttig in groepen met casters. solo heb je hier niets aan indien je SF hebt (aangezien je met de normale CA al geen kans op delays hebt).

Holy Shock: enige ranged attack van paladins (muv Excorcism tegen undead). handig om te pullen en tegen runners, maar wel mana-hog (en relatief weinig damage).

En mijn analyse waarom de retribution (zoals de 31-11-9) builds kut zijn: een paladin is geen rogue! zelfs met een retribution build is je DPS vet laag (ver onder die van een mage, rogue, hunter). Bovendien offer je daarvoor je sterktes op (je armor), en gimp je jezelf. Als tank wordt je nutteloos. Je wordt afgemaakt zonder schild, en als je wel een schild gebruikt heb je niets aan al je talents in 2-handed mastery en Seal of Command, en je hebt geen punten in Shield Spec, Redoubt of Holy Shield, waardoor je een stuk minder lang mee gaat als een Protection build en dus een gegimpte tank bent. De enige manier om voldoende aggro te houden met zo'n build is concecration spammen, wat mana vreet en wat crowd control onmogelijk maakt. Bovendien lachen ze je in PvP uit als ze wegrennen aangezien je geen Repentence hebt of Holy Shock om ze van een afstand om te leggen of stil te zetten.

De redenen dat iedereen toch iedereen deze build neemt (vaak ook nog in combinatie met bear-equipment ipv eagle-equipment) is omdat:
A. iedereen het doet, dus moet het wel goed zijn.
B. hoge DPS "cool" is.
Probleem is dat die mensen gewoon de verkeerde klasse gekozen hebben. Warrior/Rogue is beter voor hun, maar ja.

Kort gezegt:
Ret build: slecht als tank, slecht in PvP, iets sneller solo
Prot build: goed als tank, goed in PvP, iets langzamer solo
Holy build: zeer goed in group PvP, kan pullen, beperkt in de rest

dus als je een paladin bent, en je wilt nuttig zijn in PvE (dus tanken!) dan zijn 21 punten in Prot een must (redoubt, toughness, shield spec, improved seal of fury, holy shield). Een must solo, en zeer handig in de meeste situaties zijn 11 punten in holy (ja ja, ik herhaal mezelf :P). Heb je dus 19 punten over. Repetence is een goede keus. Of je kan Holy Shield droppen en voor Holy Shock gaan, of ergens 2 punten droppen (holy shield en 1 in Shield Spec) en voor Seal of Command en Consecration gaan. Als je enkel wilt soloen op een PvE server kan je met een ret build uit de voeten. Wil je gaan PvPen dan is Holy Shock of Repentence zeer handig. Aan jou de keus. :)

Dit zijn uiteraard niet de harde feiten die je wilt, tis maar mijn mening. ;) Maar wel gebasseerd op de "feiten", en de meningen van de betere Paladins op de US servers waar ik een tijdje verbleven heb. Top Paladins kiezen in de regel voor een holy build voor PvP raids of een prot build voor instance raids, maar er zijn een hoop uitzonderingen. Kies in ieder geval wat bij je past. Maar houdt er wel rekening mee dat je mogelijk moet respeccen als bv blijkt dat je met een ret build toch niet zo'n geweldige tank bent, of dat je alleen kan zwaaien als een Tauren Shaman je warstompt, dan ghost wolft en wegrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op maandag 14 maart 2005 @ 08:39:
probeer het eens als shammie :/ op alle wapens die wij kunnen gebruiken krijgen alle andere classes "voorrang" :/
Hoe bedoel je, voorrang? Als je een wapen kunt gebruiken maak je in een NBG roll even veel kans.

Gisteravond weer Gnomeregan gedaan, daar 34 gedinged, gaat wel lekker. Ben eerst in STV bezig geweest, maar nu naar de Arathi Highlands. Een nadeel van STV is, dat het een pleurisend lopen is naar Booty Bay (enige plek met een Inn), en je als level 30 dan ook nog eens tussen gorilla's van 40+ door moet manouvreren. Die krengen resisten m'n Feign altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
MrDummy schreef op maandag 14 maart 2005 @ 00:54:
[...]
Ga gewoon naar andere gebieden en doe daar wat quests.
Ik begin zelf in SW, quests lopen langzaam over naar WF, levels stijgt te snel, dus dan maar huppelen naar RB, nieuwe quests, level is weer beetje te hoog, huppel naar IF, nieuwe quests, loopt vanzelf over naar Wetlands, nieuwe quests.... enzovoort.... Nu ben ik wat bezig in Duskwood.
Jammer dat je maximaal 20 quests op zak mag meenemen, anders kan ik lekker uitzoeken en toch nog levelen (en dus niet te zware quests) :)
Veel quests gaan weer naar andere gebieden, vooral SW als veel voorkomende plek.
Dus blijf niet te lang bezig in 1 gebied, dat zal niet meer vlot gaan omdat quests beetje opraken of te zwaar worden.
ok dan. Dus gewoon de weg een beetje richting tamelmill volgen voor mij dan en zo door gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:57:
[...]

Hoe bedoel je, voorrang? Als je een wapen kunt gebruiken maak je in een NBG roll even veel kans.

Gisteravond weer Gnomeregan gedaan, daar 34 gedinged, gaat wel lekker. Ben eerst in STV bezig geweest, maar nu naar de Arathi Highlands. Een nadeel van STV is, dat het een pleurisend lopen is naar Booty Bay (enige plek met een Inn), en je als level 30 dan ook nog eens tussen gorilla's van 40+ door moet manouvreren. Die krengen resisten m'n Feign altijd :)
voorrang als in -> kan wel gebruiken, maar een andere class "heeft er meer aan"

om die reden ben ik op dit moment dus omnispecced qua wapens, ik kan alle wapens gebruiken die een shaman ook maar kan gebruiken.

Gisteren met geluk mograine's might gekregen, is beter dan rod off illusion die ik eerst als 2 hander gebruikte.

gnomeran vind ik echt een kut instance :P in STV zit als het goed is een windrider/gryphon rider naar BB (voor de horde in iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:32
Gisteren Uldaman voor het eerst gedaan met een bekende groep :)

Aantal keer doodgedaan omdat we meer creeps pullde dan we konden hebben, maar uiteindelijk lukte het wel met een tactiek die eerder op een bug lijkt dan een echte tactiek (zal hem niet verklappen, maar op de screenies kun je wel zien hoe we het hebben gedaan)

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/WoWScrnShot_031305_191128_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/WoWScrnShot_031305_191254_small.jpg

*clickable*

Ik had gehoop dat de mace of het zwaard gedropt zou worden, maar helaas.. een ring. Volgende keer beter :)

Groep bestond uit:
- Lvl 43 Priest (Lourker)
- Lvl 41 Mage (Jtm)
- Lvl 43 Hunter (Elander)
- Lvl 46 Warrior (Kazi)
- Lvl 44 Paladin (ik)

[ Voor 19% gewijzigd door Mior op 14-03-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Ik weet niet of dit de goeie plek is om dit te vragen, maar ik probeer het toch :+

ik heb sinds vrijdag een mount (toen lvl42), nu ben ik hunter en ben ik er achter gekomen dat als je op mount zit en aspect of the beast aan hebt, dat beesten waar je langs loopt je minder lang/snel achtervolgen.

Nu wil ik graag een macro hiervoor maken:
/cast Aspect of the Beast * Cast AotB
/script UseConainerItem(0,4) * Use item voor Mount

alleen dit werkt niet, Another action is already busy (oid).
Dus hier moet een delay van 1 sec tussen, nu heb ik het wow forum doorgespit maar nu schijnt /in 1 er te zijn, maar dit werkt alleen met cosmos.
Cosmos heb ik gehad alleen gaf best wat problemen, is er een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
kEv4h schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:17:
[...]

klopt (hier heb ik btw een super addon voor, die gooit er een functie in waarmee je met een druk op je knop tussen verschillende weaponsets kan switchen, als je em moet hebben moet je 't maar ff zeggen :))
maar offhand hoef je niet echt voor DPS te gaan (omdat in je offhand je toch maar een klein deel van de eigenlijke DPS hebt), speed is hier veel beter omdat je poison dan vaker landt in een gevecht

maarja 't ligt er ook aan voor watvoor build je gaat natuurlijk.. :)
De mod die ik gebruik hiervoor switched automatisch als ik stealth of unstealth. Maar keybind zit er ook in. Volgens mij heb ik die mod al 10 keer gespammed hier sinds de Euro release. Ook in USA gebruikte ik de mod.

Musthave IMO voor rogue.

Ik las vant weekend op offi forums dat er een knakker vond dat dit soort mods verboden moeten worden. Zijn class: mage. Pff gewoon QQ omdat ie weer es door een rogue geganked werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:25:
[...]

De mod die ik gebruik hiervoor switched automatisch als ik stealth of unstealth. Maar keybind zit er ook in. Volgens mij heb ik die mod al 10 keer gespammed hier sinds de Euro release. Ook in USA gebruikte ik de mod.

Musthave IMO voor rogue.

Ik las vant weekend op offi forums dat er een knakker vond dat dit soort mods verboden moeten worden. Zijn class: mage. Pff gewoon QQ omdat ie weer es door een rogue geganked werd.
mods als WeaponSwap verboden? haha wat een nerd :P
maarja mensen zeiken ook al over custom UI's dat die gebanned moeten worden :S
dingen als autopotion vind ik wel weer iets te ver gaan tho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar ik nog ergens een pre paid game card kan krijgen vandaag ? liefst in omg. Eindhoven maar ik wil best een eindje rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:31:
[...]

dus als je een paladin bent, en je wilt nuttig zijn in PvE (dus tanken!) dan zijn 21 punten in Prot een must (redoubt, toughness, shield spec, improved seal of fury, holy shield). Een must solo, en zeer handig in de meeste situaties zijn 11 punten in holy (ja ja, ik herhaal mezelf :P). Heb je dus 19 punten over. Repetence is een goede keus. Of je kan Holy Shield droppen en voor Holy Shock gaan, of ergens 2 punten droppen (holy shield en 1 in Shield Spec) en voor Seal of Command en Consecration gaan. Als je enkel wilt soloen op een PvE server kan je met een ret build uit de voeten. Wil je gaan PvPen dan is Holy Shock of Repentence zeer handig. Aan jou de keus. :)

Dit zijn uiteraard niet de harde feiten die je wilt, tis maar mijn mening. ;) Maar wel gebasseerd op de "feiten", en de meningen van de betere Paladins op de US servers waar ik een tijdje verbleven heb. Top Paladins kiezen in de regel voor een holy build voor PvP raids of een prot build voor instance raids, maar er zijn een hoop uitzonderingen. Kies in ieder geval wat bij je past. Maar houdt er wel rekening mee dat je mogelijk moet respeccen als bv blijkt dat je met een ret build toch niet zo'n geweldige tank bent, of dat je alleen kan zwaaien als een Tauren Shaman je warstompt, dan ghost wolft en wegrent.
i disagree, waar het eigenlijk om gaat voor mij is PVP en de enigste manier om te winnen van iemand is door hem aftemaken voor die jouw afmaakt, daarbij moet je dus erg veel dmg doen, vanzelfsprekend: als je meer dmg doet heb je je tegensatden sneller dood en heb je dus minder hp/armor nodig.

verder is de reti build in mijn ogen zeer zeker wel goed, in totaal voegt dit zich aan je stats toe:
+5% dmg
+5%parry
+3% meer raak kans
+5% meer kans op crit, icm met venanges is wat 15% extra doet zowel holy als gewoon als je een crit maakt, kan dit als je gelukt hebt en met je seal of command raakt de dmg erg verhogen.
en dan nog de BoK wat al je stats met 10% verhoogd dus nog meer kans op crit,parry,hit en wat meer dmg

Dit alles bij elkaar maakt pala een aanzienlijk beter in melee. En nogmaals om te winnen zul je dmg moeten doen ivp van incaseren. De meeste classen kunnen zonder veel problemen van je wegkomen als ze willen, ik heb in de badlands een mooie item gevonden daarvoor, een stopwacht wat je speed voor 10 sec 40% verhoogt ook erg handig om weg te komen ook :) Stun -> stopwatch -> mounth

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe speler hier!

Sacrifice op ... server (oftewel vergeten, iig iets met ald rhun nogwat :P), zaterdag mijn boxje ontvangen en hele weekend in vrije tijd gespeeld.

Ben nu een level 15 Night Elf Rogue - Enchanter (lvl 8) - Leather worker (lvl 1). Zit nog te denken om die laatste aan te passen... Enchanting is gewoon iets wat ik leuk vind, zou eigenlijk iets willen hebben als profession waar ik geen anderen bij nodig heb (zoals enchanting).

Zit erover te denken een guild/clan/corp op te richten, met oog op International/ European players. Maar ik weet niet wat dat van mij eist. Wil iig een powerlevelers groep hebben waar ik lekker mee kan levelen/duelen e.d... Word wel iedere keer als ik een town inga platgebombadeerd door mensen die me bij hun guild willen, zonder dat ze je ooit eerder gesproken hebben... Zou graag een automated reject daar op willen, erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:49:
Nieuwe speler hier!

Sacrifice op ... server (oftewel vergeten, iig iets met ald rhun nogwat :P), zaterdag mijn boxje ontvangen en hele weekend in vrije tijd gespeeld.

Ben nu een level 15 Night Elf Rogue - Enchanter (lvl 8) - Leather worker (lvl 1). Zit nog te denken om die laatste aan te passen... Enchanting is gewoon iets wat ik leuk vind, zou eigenlijk iets willen hebben als profession waar ik geen anderen bij nodig heb (zoals enchanting).

Zit erover te denken een guild/clan/corp op te richten, met oog op International/ European players. Maar ik weet niet wat dat van mij eist. Wil iig een powerlevelers groep hebben waar ik lekker mee kan levelen/duelen e.d... Word wel iedere keer als ik een town inga platgebombadeerd door mensen die me bij hun guild willen, zonder dat ze je ooit eerder gesproken hebben... Zou graag een automated reject daar op willen, erg irritant.
enchanting en leatherworking? niet echt een goede combi ;)
als rogue zijnde zou ik voor skinning+leatherworking gaan, maar als je enchanting leuk vindt zou je enchant+gathering kunnen gaan (gathering voor extra geld), of enchanting+tailoring zodat je de stuff die je met tailoring maakt weer kan disenchanten
maar zoiezo zou ik enchanting pas nemen als je genoeg geld te besteden hebt, omdat dit een van de duurste professions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Maegrim schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:07:

huh foei?¿ * nhimf is confused
Door kEv4h - maandag 14 maart 2005 10:30

ik heb deze quests ook gedaan en ben er echt een week mee bezig geweest, en dan heb ik nog een hoop van de mithril in de AH gekocht ook (om tijd te besparen), in totaal gaat er echt 70-80G (als 't niet meer is) aan mats gewoon weg naar de questgivers, en dit zie je niet meer terug ook.
Dan ben je uiteindelijk armorsmith en dan zie je dat er maar weinig plans zijn die armorsmith ook echt nodig hebben, en de stats op die armor meestal niet super is (in instances kan je VEEL betere stuff halen)
Ik ben toen armorsmith geworden omdat ik zo graag geld wou verdienen op de invulnerable mail (een epic item), toen ik uiteindelijk de plans ervoor had en naar de materials ervoor keek zag ik dat de materials alleen al 600-700G waren o_O

maw: armorsmith is de moeite niet waard, niet voor jezelf en niet om geld te verdienen. Nu in ieder geval nog niet, maar misschien veranderd dit wel met komende patches.
Hmmz ik zal dan de keuze heroverwegen inderdaad. Wat ik wel eens ben, is dat je armor veel moeilijker kwijt raakt dan weapons, aangezien er niemand (naast warriors) onder de lvl 40 mail kan dragen. En degene die het kunnen (warriors), hebben vaak zelf mining/blacksmithing.

Maar boven de lvl 40 komen er een aantal bij die mail kunnen dragen (oa shamans)., dus dacht ik dat het wel handig was. Maar ff verder inlezen dus :P

ps. Ik ben dus horde en paladins bestaan niet voor mij :P Het zijn dingen die niet in het landschap horen :+

[ Voor 4% gewijzigd door nhimf op 14-03-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:30:
[...]

Maar geef toe die Trinket waarmee je dat Epic 1hand mace kan maken is wel erg tof ;). Verder totaal mee eens, ik was eindelijke armor smit en dan zie je maar 2 nieuwe plans, die ook nog eens flut waren ook. Erg jammer en een grote teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:05:
voorrang als in -> kan wel gebruiken, maar een andere class "heeft er meer aan"
Nouja. Als jij een bepaald wapen gebruikt, en dat wapen ook daadwerkelijk wil gaan gebruiken, heb je er evenveel recht op. Een shaman doet behoorlijk veel aan melee. Kijk, dat een mage gaat rollen op een +agi + sta dagger is vervelend, maar als een wapen een flinke verbetering is, heb je er net zo goed recht op.
-=BoKKiE=- schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:05:
gnomeran vind ik echt een kut instance :P in STV zit als het goed is een windrider/gryphon rider naar BB (voor de horde in iig)
Niet voor Alliance. De enige Gryph gaat vanuit Booty Bay, en die verbindt met Westfall, Duskwood en Stormwind. Als je in 't noorden van STV aan 't questen bent is het handiger om naar Darkshire te lopen en daar een Gryph naar BB te nemen, dan te lopen. Helemaal als je level 31 bent (ben nu 34), dan komen die *peep* gorilla's echt van mijlenwer op je af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
nhimf schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:56:
[...]

huh foei?¿ * nhimf is confused

[...]

Hmmz ik zal dan de keuze heroverwegen inderdaad. Wat ik wel eens ben, is dat je armor veel moeilijker kwijt raakt dan weapons, aangezien er niemand (naast warriors) onder de lvl 40 mail kan dragen. En degene die het kunnen (warriors), hebben vaak zelf mining/blacksmithing.

Maar boven de lvl 40 komen er een aantal bij die mail kunnen dragen (oa shamans)., dus dacht ik dat het wel handig was. Maar ff verder inlezen dus :P

ps. Ik ben dus horde en paladins bestaan niet voor mij :P Het zijn dingen die niet in het landschap horen :+
jepp, maar als je armorsmith bent maak je bijna geen mail meer, maar plate ;)
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:57:
[...]

Maar geef toe die Trinket waarmee je dat Epic 1hand mace kan maken is wel erg tof ;). Verder totaal mee eens, ik was eindelijke armor smit en dan zie je maar 2 nieuwe plans, die ook nog eens flut waren ook. Erg jammer en een grote teleurstelling.
haha das wel zo ja :D
wat was ik blij toen ik dat ding in m'n handen had zeg hehehe :P maargoed die kun je ook krijgen als je de weaponsmith kant opgaat (ornate mithril quests kan je zoiezo als blacksmither nemen afaik)
weaponsmith is gewoon the way to go voor geld en bruikbaarheid voor jezelf imo

[ Voor 31% gewijzigd door bcd87 op 14-03-2005 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft je vraag niet binnen 24 uur te herhalen. Zeker niet binnen 2 uur 33 minuten

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:38:
Kan iemand mij vertellen waar ik nog ergens een pre paid game card kan krijgen vandaag ? liefst in omg. Eindhoven maar ik wil best een eindje rijden
Mediamarkt Breda had ze vrijdag nog volgens een eerdere reaktie in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die had ik gezien en heb hun net gebelt maar ze hebben ze nu niet meer dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze morgen nog een kleine raid gehad in SS. Screenshots zijn toch altijd leuker dan alleen tekst!

Afbeeldingslocatie: http://img45.exs.cx/img45/7356/wowscrnshot0314051024529fk.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img107.exs.cx/img107/3479/wowscrnshot0314051025065wb.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:07:
[...]

Nouja. Als jij een bepaald wapen gebruikt, en dat wapen ook daadwerkelijk wil gaan gebruiken, heb je er evenveel recht op. Een shaman doet behoorlijk veel aan melee. Kijk, dat een mage gaat rollen op een +agi + sta dagger is vervelend, maar als een wapen een flinke verbetering is, heb je er net zo goed recht op.
sommige mensen denken daar helaas anders over :/
[...]

Niet voor Alliance. De enige Gryph gaat vanuit Booty Bay, en die verbindt met Westfall, Duskwood en Stormwind. Als je in 't noorden van STV aan 't questen bent is het handiger om naar Darkshire te lopen en daar een Gryph naar BB te nemen, dan te lopen. Helemaal als je level 31 bent (ben nu 34), dan komen die *peep* gorilla's echt van mijlenwer op je af.
mja ik zag het op de map inderdaad net :)

btw kort verhaal,

zag laatste een lvl 14 NE hunter door STV rennen :D werdt achterna gezeten door een hele horde apen, tigers en raptors, zat nog te twijfelen om em te naaien (was zelf lvl 38 op dat moment) maar dacht van nah, is niet leuk hij rend voor zijn leven, dus ik denk ik help em ff en ik cast een stone claw totem, althans dat was de bedoeling :X naast mijn stoneclaw knop zit earthbind :X

foutje bedankt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

-=BoKKiE=- schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:22:
[...]

sommige mensen denken daar helaas anders over :/
In een party, waar ik de andere leden niet ken, zou ik er zeker op rollen. Voor de disenchant of voor de cash.

Ken je de andere spelers, is het een ander verhaal.

Wees blij, ik speel op een andere server en lang niet zoveel als jij. Je hebt dus weinig kans om me tegen te komen. :o
[...]

btw kort verhaal,

zag laatste een lvl 14 NE hunter door STV rennen :D werdt achterna gezeten door een hele horde apen, tigers en raptors, zat nog te twijfelen om em te naaien (was zelf lvl 38 op dat moment) maar dacht van nah, is niet leuk hij rend voor zijn leven, dus ik denk ik help em ff en ik cast een stone claw totem, althans dat was de bedoeling :X naast mijn stoneclaw knop zit earthbind :X

foutje bedankt :+
lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:05
Ik heb per ongeluk nog een extra gamecard in mijn bezit, die weg kan. Ik weet alleen niet of dat hier mag? Anders hoor ik graag waar het wel kan.
Als mensen me een berichtje willen sturen kan dat in ieder geval op pwvliet (a) home . nl
Ik heb hem via Dynabyte besteld voor €32,65 (incl rembourskosten)

Peter.
Inmiddels level 39 Tauren Druid, met slechts 30 goud, dus die mount duurt nog wel even :-(

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Azqi schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:34:
[...]
In een party, waar ik de andere leden niet ken, zou ik er zeker op rollen. Voor de disenchant of voor de cash.
[...]

lol :P
nou, weer er trots op man!
vind je dat zelf nou ook niet een beetje lame?
iemand zou een item goed kunnen gebruiken, maar jij rolt er ook op om em daarna te disenchanten..
lame.. iets anders kan ik er niet over zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
pwvliet schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:42:
Ik heb per ongeluk nog een extra gamecard in mijn bezit, die weg kan. Ik weet alleen niet of dat hier mag? Anders hoor ik graag waar het wel kan.
Als mensen me een berichtje willen sturen kan dat in ieder geval op pwvliet (a) home . nl
Ik heb hem via Dynabyte besteld voor €32,65 (incl rembourskosten)

Peter.
Inmiddels level 39 Tauren Druid, met slechts 30 goud, dus die mount duurt nog wel even :-(
rock elementals in Badlands

van 45g -> 90g 3 dagen :)

cemetary in SM schijtn ook erg goed te zijn mits je hem solo'ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

kEv4h schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:51:
[...]

nou, weer er trots op man!
vind je dat zelf nou ook niet een beetje lame?
iemand zou een item goed kunnen gebruiken, maar jij rolt er ook op om em daarna te disenchanten..
lame.. iets anders kan ik er niet over zeggen
Als je quote, quote dan goed.

Het gaat er niet om of je er trots op bent, maar schaam me er ook niet voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i disagree, waar het eigenlijk om gaat voor mij is PVP en de enigste manier om te winnen van iemand is door hem aftemaken voor die jouw afmaakt, daarbij moet je dus erg veel dmg doen, vanzelfsprekend: als je meer dmg doet heb je je tegensatden sneller dood en heb je dus minder hp/armor nodig.
Daarom is soloen ook beter te doen met een ret build. Maar de situatie ligt totaal anders in PvP of group PvE. Als een Pally is het in PvP niet het doel om de ander af te maken voor die jou afmaakt, maar om de ander te overleven. Anders moet je rogue spelen, als die hun tegenstander niet snel doodkrijgen zijn ze zelf dood. Als paladin heb je geen haast, je hebt veel STA, mitigate/blocked veel, en kan healen (en je hebt nog veel INT ook als je eagle equipment draagt). Hij zal langzaam z'n HP kwijtraken, en jij wint dus. ;)
verder is de reti build in mijn ogen zeer zeker wel goed, in totaal voegt dit zich aan je stats toe:
+5% dmg
+5%parry
+3% meer raak kans
+5% meer kans op crit, icm met venanges is wat 15% extra doet zowel holy als gewoon als je een crit maakt, kan dit als je gelukt hebt en met je seal of command raakt de dmg erg verhogen.
en dan nog de BoK wat al je stats met 10% verhoogd dus nog meer kans op crit,parry,hit en wat meer dmg
Inderdaad, Ret zorgt voor leuke stat boosts. :) Klopt zeker. Maar solo gebruiken de meeste ret paladins nog gewoon BoM, omdat die je DPS nog net iets meer omhoog gooit.
Dit alles bij elkaar maakt pala een aanzienlijk beter in melee.
Je DPS zal hoger zijn dan die van een holy of protection paladin, maar je bent niet beter in Melee gevechten. Als je het uitrekend zal je zien dat het % waamee je dps omhoog gaat, minder zal zijn als je extra mitigation/block (en extra STA van je schild, als je een goede neemt). Tegen een warrior of rogue, andere melee klassen dus, heb je meer aan een Protection Paladin dan een Retribution Paladin.

Goed voorbeeld, Paladin vs Rogue.

Retribution Paladin zal vertrouwen op een 2-hander, SoC en Consecration. M.a.w, die zal proberen een Rogue te out-dps-en. Lukt nooit. Als je goed speelt win je wel dankzij godmode en heals, tuurlijk. Maar het zal niet altijd makkelijk zijn.

Protection Paladin gebruikt heeft meer AC, dus meer Mitigation dus minder damage. Vaak ook nog meer STA door extra stats op zowel wapen als schild. Maar de killer voor rogues is Holy Shield + Shield Spikes + Retribution Aura + Reckoning. Rogues vallen snel aan met duel wield, critten veel. Door deze skills te gebruiken zal de Rogue extreem veel schade aan zichzelf!!!!! toebrengen, en zal je zelf veel damage beperken door mitigation (ik zit op lvl 41 en die is nu al 54%) en block (kans op blokken met redoubt + holy shield = +70%). Elke normale aanval doet hem pijn door retri aura (goed, heeft ret pally ook), elke geblockte aanval doet extreem veel pijn (retri aura + holy shield + shield spike) en elke critical hit ook (retri aura + reckoning, plus het activeert redoubt). Ik heb dus nog nooit van een rogue verloren in PvP, ze maken zichzelf dood als ze me aanvallen.

Warriors zelfde verhaal. Ze hebben (dacht ik) een leuke techniek waarbij elke aanval tijdelijk crit. Zie verhaal hierboven. Ze doen zichzelf pijn. In de meeste gevallen hoef ik niet eens te healen tegen warriors/rogues van mijn level. Extreme defense icm pijnlijke tegenaanvallen = teh win.

Casters is iets anders, dan switch ik ook naar mijn 2-hander, want een schild is nutteloos. Dan is een retri pally iets in het voordeel, maar een retri pally kan niets doen als ie gekite wordt. Een prot paladin cast simpelweg Repentence en loopt vrolijk naar z'n tegenstander toe en kan gaan hakken. Bovendien is repentence een extra kans om te healen (want tegen casters heb je niets aan Blessing of Protection).

Dus in melee gevechten tegen warriors of rogues heeft een prot paladin het veel makkelijker dan een retri paladin.

En ook een duel tussen een prot pally en ret pally is simpel te winnen voor de prot paladin. ;) Zeker als die retris ook nog "of the bear" equipment hebben tegen mijn "of the eagle". Van retri pallies van hetzelfde level heb ik dus ook nooit verloren in duels. Ik heb in de regel meer extra mitigation/block (en vaak STA) dan zij extra dps hebben, ik heb in de regel meer INT (dus meer heals) en met Repentence (heb ik op dit moment niet in EU retail, duurt nog 10 lvls), ook nog een extra heal moment of een interrupt van hun heals als ze BoP gebruiken. Ik heb het alleen wel heel moeilijk indien SoC en hun normale aanval beide critten, maar die kans is zeer klein (1 op 100 indien je een crit kans van 10% hebt).

Tegen casters is er voor beide builds wat te zeggen. Je damage zal tegen cloth wearers duidelijk hoger zijn, maar Repentence kan ik persoonlijk niet missen. Een extra heal moment, of om kiters te stoppen (hoe doe je dat anders, als je hammer al gebruikt hebt?). Ik kan niet zonder. Maar de meningen verschillen. :)

En over het algemeen is Repentence de enige manier om runners te stoppen als ze verder dan een paar meter van je vandaan zijn (buiten hammer range). Wat in de praktijk dus extreem vaak gebeurd. :(
En nogmaals om te winnen zul je dmg moeten doen ivp van incaseren. De meeste classen kunnen zonder veel problemen van je wegkomen als ze willen,
Als je veel damage wil doen dan moet je dus rogue spelen, daar liggen je sterktes niet als paladin zijnde. En met Repentence (of in mindere mate Holy Shock) kunnen je tegenstanders dus niet van je wegrennen. :P
ik heb in de badlands een mooie item gevonden daarvoor, een stopwacht wat je speed voor 10 sec 40% verhoogt ook erg handig om weg te komen ook Stun -> stopwatch -> mounth
Met trinkets wordt alles anders. Stopwatch, rocket boots, net gun, etc. Maar niet iedereen heeft die, niet iedere Pally is een engineer, enz. Ik had het gewoon over de paladin's eigen mogelijkheden. :)

Maar zoals ik al zij, ik ben in de minderheid. De meeste pallies op PvP servers zijn retri specced. In group PvE zijn ze daarom minder effectief. Zal ook niemand ontkennen. Alleen de PvP discussies blijven doorgaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Azqi schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:53:
[...]

Als je quote, quote dan goed.

wat is er mis met m'n quote dan?

ah ok, das mooi. veel succes later dan om parties te vinden, als je dit soort dingen flikt in high level dungeons wanneer iedereen sets aan 't verzamelen is etc wordt je binnen de kortste keren overal uitgekotst.

maar leg eens uit, waarom doe je dit dan? gun je andere mensen niks ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Azqi schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:53:
Ook in pickup groups kun je best rekening met anderen houden. Goed, als iedereen op alles rolled dan doe ik dat ook, maar als iemand een item graa wil gebruiken, is het wel zo netjes 't gewoon te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

kEv4h schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:00:
[...]

wat is er mis met m'n quote dan?
Mijn smiley is enigszins uit de context gerukt en lijkt nu bij het "rollgedeelte" van mijn reaktie te horen.
ah ok, das mooi. veel succes later dan om parties te vinden, als je dit soort dingen flikt in high level dungeons wanneer iedereen sets aan 't verzamelen is etc wordt je binnen de kortste keren overal uitgekotst.
Nog niet mee te maken gehad. Ben pas lvl 21 en kan gemiddeld een uur per dag spelen ofzo, dus zie wel, hoe het gaat als ik zover ben. Heb er overigens nog nooit commentaar op gehad van andere
spelers. (behalve jij dan ;) ) Maar niet in-game dus.
Hydra schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:00:
[...]

Ook in pickup groups kun je best rekening met anderen houden. Goed, als iedereen op alles rolled dan doe ik dat ook, maar als iemand een item graa wil gebruiken, is het wel zo netjes 't gewoon te geven.
Dat is een ander verhaal. Tot nu toe heb ik het 1 x meegemaakt dat niet iedereen rollde. (in de met onbekende medespelers party situatie dan)

Bij een verzoek van je medeleden, ligt het anders. Maar is nog niet voorgekomen.

[ Voor 31% gewijzigd door Azqi op 14-03-2005 13:09 . Reden: prutswerk in mijn reaktie layout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Azqi schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:06:
[...]

Mijn smiley is enigszins uit de context gerukt en lijkt nu bij het "rollgedeelte" van mijn reaktie te horen.
hehe sorry voor dat dan. Ik zit op m'n werk en blok alle smileys hier zodat m'n baas niet raar staat te kijken als die binnenkomt, waardoor het me niet opviel. :)

[ Voor 6% gewijzigd door bcd87 op 14-03-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Azqi schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:06:
[...]

Dat is een ander verhaal. Tot nu toe heb ik het 1 x meegemaakt dat niet iedereen rollde. (in de met onbekende medespelers party situatie dan)

Bij een verzoek van je medeleden, ligt het anders. Maar is nog niet voorgekomen.
Ik kom het erg vaak tegen, dat niet iedereen rolt. Meestal spreken we het ook van te voren af.
Ook spreken we dan af dat 1 bepaald persoon pulled.
Houden mensen zich er niet aan, dan kan je ze kicken of alsnog gaan rollen voor dingen die je niet nodig hebt.
En voor die afspraken kan je gewoon zelf het initiatief nemen door die regels te stellen. Veel mensen denken niet echt na en zullen ook niet zelf met een voorstel komen.

Zelf heb ik nu een goed maatje voor het quests, hij is een undead warrior van hetzelfde level (ik orc warrior) en we hebben inmiddels een tactiek die we veel gebruiken: p&c (pull & charge)
1 van de 2 pulled met een gun, de ander charged voor de rage opbouw. Werkt prima en geen last van bakken met beasts die ineens op je afkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

kEv4h schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:11:
[...]

hehe sorry voor dat dan. Ik zit op m'n werk en blok alle smileys hier zodat m'n baas niet raar staat te kijken als die binnenkomt, waardoor het me niet opviel. :)
Geen probleem, dit is een discussieforum en daar mogen best eens afwijkende meningen gepost worden. :P

Overigens ben ik dit weekend samen met een druid (in bearform) Chok Sul wezen verblijden met een bezoekje, en dat ging super lekker. Hij als tank en ik sheep en damage spells erover heen gooien.
Je hoort hier niet veel van druids en kom ze ook weinig tegen in het spel en dat vind ik na de goede
ervaringen van dit weekend jammer. Zie met de party members van andere klasses nog wel eens, dat hun pets toch de schaapjes niet met rust kunnen laten...
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.