Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik sta nooit in de queue en ik werk dus van die vrijdagochtend maintenance heb ik ook al geen last.
Verwijderd
Kan je een voorbeeld geven want ik heb net hetzelfde... maar ik snap je uitleg nietjohnnyv.nl schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:40:
Heb een topic op WoW forum gevonden, je voornaam moet je dus blijkbaar veranderen in je voorletters zoals deze op de kaart staan, werkt nu.
Edit: Gevonden... in mijn geval moest heel mijn naam (zowel voor- als achternaam) in hoofdletters staan.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 14:59 ]
Gelukkig heb ik de juiste gekozen, en heb ik er weinig tot geen last van.
Same hereKaap schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:52:
Ik heb anders nooit last van wachten...
Ik sta nooit in de queue en ik werk dus van die vrijdagochtend maintenance heb ik ook al geen last.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ergens in moonbrooke hoorde ik...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
In westfall (het dorpje waar de instance zich bevind heet idd Moonbrook), vanaf sentinell hill naar het noorden lopen als ik mij niet vergis.Nitai schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:09:
Iemand enig idee waar de DM zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 15:10 ]
ZW zelfs
[ Voor 25% gewijzigd door Maegrim op 11-03-2005 15:12 ]
Alle defias quests leiden je er vanzelf naartoeNitai schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:09:
Iemand enig idee waar de DM zijn?
Maar in het zuidwestelijke puntje van Moonbrook vind je een huis met de ingang. Ten zuidwesten daarvan is de uitgang (een grot) in Dagger Hills.
Daarom noemde ik het ook een balletje opgooien
nee dat zit dus niet in de kosten verrekend, omdat anders de kosten omhoog zouden gaan
ik kene geen enkele MMORPG die 's nachts zijn onderhoud doet.
en bovendien, omdat JIJ dus een doorsneegebruiker bent, moeten de mensen die geen doorsnee gebruiker zijn (wisseldiensten en dergelijke) daar de dupe van worden?
De grootste hinderpaal voor de meesten is het maandelijkse bedrag dat er opgehoest moet worden. Veel mensen verwachten dan ook een goede uptime, en die heb je niet met servers die elke week een hele voormiddag (of nog langer) plat liggen.
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Deze weekly maintenance is ten eerste aangekondigd, en daarnaast helemaal niet 'veel'. Ter vergelijking, Eve gaat elke dag een uur (minstens) offline. Daarnaast heeft Blizzard al gezegd dat in de toekomst die maintenances korter en minder frequent zijn. Ze hebben bovendien voor een periode gekozen waarbij er weinig mensen online zijn.HellPunk schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:34:
De grootste hinderpaal voor de meesten is het maandelijkse bedrag dat er opgehoest moet worden. Veel mensen verwachten dan ook een goede uptime, en die heb je niet met servers die elke week een hele voormiddag (of nog langer) plat liggen.
Dus als mensen dat een reden vinden om niet te willen betalen; prima. Their loss.
https://niels.nu
Als je geen zin hebt om door de wetlands te lopen. (lvl probs) kan je van de steiger afspringen in Menethil en richting het zuiden zwemmen. Aardig eindje. Totdat je een inham ziet waar als je in zwemt in je scherm komt te staan dat je in Dun Morogh bent. Daar jezelf verdrinken. Dan resurect je in Kharanos. Ook een tip om als lage lvl dwerg quests te doen. Erg leuk daarRaz- schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:39:
[...]
Als NE he ? half uurtje ongeveer als je wat doorloopt
Van auberdine naar menethil gaan met de boot dan door de wetlands lopen naar IF en je bent er zo
Verwijderd
Verwijderd
Ben op zich wel benieuwd waarom jullie je afgesplitst hebben en wat jullie anders willen daan doen dan the lowlanders. Met die info kan ik namelijk een afweging maken.Xrenity schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:45:
Samen met wat ex-LowLanders hebben we de guild 'Royal Orange' opgericht, dus ieder die intresse heeft kan mij of bijvoorbeeld Denamon whisperen
Ik heb liever dat de servers van 7-11 down gaan dan van 3-7 's nachts. Nu hebben alleen ochtendmensen er last van en die zijn raar. Wie is er nou wakker voor 12 uur nadat je tot 5 uur WoW hebt zitten spelen?HellPunk schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:31:
Even een balletje opgooien.
Het excuus van Blizzard voor de maintenance vrijdagvoormiddag is dat de personeelskosten te hoog zouden oplopen als dit tijdens de nacht gedaan zou moeten worden. Ik ben het hier persoonlijk niet echt mee eens, in de ICT-wereld is het immers gebruikelijk om zulke dingen te doen op ogenblikken dat de doorsnee gebruiker er geen last van heeft - dit moet gewoon in het abonnementsgeld verrekend zitten.
Ik spreek nu wel puur theoretisch - vrijdag is voor mij ook een werkdag, dus van spelen komt er op dat ogenblik toch niets in huis, maar het principe klopt volgens mij niet...
Totaal geen last van het feit dus dat de servers op die uren down gaan, alleen last van het feit dat ik wel moet werken als ik tot 4 uur doordeweeks doorspeel

Moet je even whisperenVerwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:57:
[...]
Ben op zich wel benieuwd waarom jullie je afgesplitst hebben en wat jullie anders willen daan doen dan the lowlanders. Met die info kan ik namelijk een afweging maken.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
ten eerste je mag geen leden werven @ got, ten 2e zeg het dan gewoon hier zodat iedereen het weet.
Ik ben ook benieuwd en whisperen gaat pas zondagavond weer
Oh mag dat niet.. sorryM1lamb3r schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 16:19:
[...]
ten eerste je mag geen leden werven @ got, ten 2e zeg het dan gewoon hier zodat iedereen het weet.
Maar ok, dan zal ik het even vertellen.
The Lowlanders was een guild met veel mensen (pluspunt wel imo) maar ook (te?) veel regels en een hoop onzin. Ayana had soms wat dictatoriale eigenschappen en niet iedereen kon zich daarin vinden. Dus wij zijn toen geleaved en hebben een guild uit de grond gestampt. Natuurlijk is hij er net, we hebben dan ook nog maar weinig leden, maar het idee was dus gewoon om een wat vrijere en misschien wel leukere guild te maken
Als het zo 'geheim' is, zullen jullie d'r wel uitgekicked zijn ofzo
Verwijderd
Ja oppassen dat je mij niet tegen komt.Zaagmans schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:33:
Ok ik lees net ergens op het internet dat ik naar Ironforge moet om Maces te leren (als NE druid zijnde)
Dat wordt een flinke reis...
Iemand al een keer die reis ondernomen en ervaringen voor onderweg waar ik rekening mee moet houden?
FOR THE HORDE =]
Maar als je nu gewoon zorgt dat je heartstone daar is waar je het meeste moet zijn kun je gewoon terug teleporten steeds scheelt veel tijd. In de Wetlands ofzo
Echt verslavend spel ben nu lvl 40 rogue (14mage, 10priest, 12 warrior 14 warlock, 10 shaman)
Voorliefde voor het spel is een vereist
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Ik heb nu een 2H zwaard in mn handen van 21.3 dmg/s. Kan ik dan beter twee 1h axes, of 2 daggers met 16,5 dmg/s gebruiken?
Class: Hunter, dual wield heb ik al geleerd
Ik heb al een tijdje geleden een versie van WOW gekocht, welke nog steeds gesealed is. Probeer me over te halen om het spel uit te pakken en te installeren, en zo ongeveer 100 euro per jaar kwijt te zijn aan 1 spel. Wat maakt dit spel het waard? Ik heb het reeds eerder gespeeld (mijn broertje heeft de CE-versie), ik vind het spel wel leuk, maar ik weet niet of ik het over zeg een maand of 3 ook nog leuk vind. Wat kun je in de toekomst van dit spel verwachten?
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Heel veel, omdat het spel zich continu zal uitbreiden. Denk aan battlefields en nieuwe area's. Bovendien zullen de leuke mensen ongetwijfeld als laatste overblijvenI.R. Butcher schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:34:
Goed, ik heb een probleem, waar jullie me vast wel mee kunnen helpen
Ik heb al een tijdje geleden een versie van WOW gekocht, welke nog steeds gesealed is. Probeer me over te halen om het spel uit te pakken en te installeren, en zo ongeveer 100 euro per jaar kwijt te zijn aan 1 spel. Wat maakt dit spel het waard? Ik heb het reeds eerder gespeeld (mijn broertje heeft de CE-versie), ik vind het spel wel leuk, maar ik weet niet of ik het over zeg een maand of 3 ook nog leuk vind. Wat kun je in de toekomst van dit spel verwachten?
Overigens kun je ook wel gedoseerd betalen hoor. Maandje wel, maandje niet, dat idee...
Agree to disagree... | Sort that one out!
Klinkt makkelijk, maar staat stom.TokkieB schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:51:
[...]
Als je geen zin hebt om door de wetlands te lopen. (lvl probs) kan je van de steiger afspringen in Menethil en richting het zuiden zwemmen. Aardig eindje. Totdat je een inham ziet waar als je in zwemt in je scherm komt te staan dat je in Dun Morogh bent. Daar jezelf verdrinken. Dan resurect je in Kharanos. Ook een tip om als lage lvl dwerg quests te doen. Erg leuk daar
Nooit gehoord van heartstone? Als je slim bent, kun je ff die laten koppelen aan een inn van je belangrijkste plek. Gewoon hearthstone activeren en je komt mooi netjes aan. Geen gedoe met zwemmen of zelfmoord plegen. En geen verliezen als je laat resurrecten bij de healer.
De volgende activering is wel 1 uur, maar dat speel je zo wel weer weg.
Zo heb ik mijn heartstone op IF gezet, omdat ik heel vaak daar kom vanwege bank, forge en auction house. Dus kom ik regelmatig kijken.
Denk je vaak in een bepaalde stad (omgeving dus) quests te doen dan laat je heartstone daar koppelen. Is zo gebeurd en kost niks.
Maar eigenlijk is het tegelijk domme daad. Wie gaat nou als low level gelijk rennen naar zwaardere gebieden? De gouden tip bij vechten: ga nooit enemies te lijf aan die hoger zijn dan je eigen level. Dan zal vaak sneller je dood betekenen.
Ook camps vol paar enemies zijn super gevaarlijk. Want eentje lokken uit de camp zal niet lukken, er gaan altijd anderen mee uit de camp. Onthoud dat goed.
Levelen gaat het sneller met quests. Alsmaar enemies slappen is traag en dat is ook minder goed voor je reputatie: die is ook sloom.
Elite quests moeten bijna altijd in groepen gebeuren. Alleen zal praktisch nooit lukken. Want ook al is level gelijk of lager dan je eigen level, de elite enemies zijn juist extra gevaarlijker en sterker.
Bouw daarom eerst goed aan je level, blijf zoveel mogelijk in gebied totdat je echt naar andere gebied moet. En rushen is fout: bekijk eerst de situatie, bedenk de strategie en anderen erbij roepen mag altijd. Dit is geen Quake of Battlefield, bij welke je makkelijk snel respawnt in de basis.
En toch zie ik wel aardig lijken onderweg van spelers die dood gaan. En paar spelers met erg lage levels... tsk tsk tsk.
Mensen die hier continu vragen waar bla bla is... waarom kijk je niet op www.thottbot.com? Erg handige database, je komt zo weer uit. Is het niet beetje suf om hier alsmaar te vragen terwijl er zat informatie te vinden is?
Helaas heeft deze populaire site een aantal gemene sites gekregen. Die sites mikken op tikfoutjes van de surfer. Tik je www.thotbot.co.m of www.tthotbot.co.m of misschien wel www.tthottbot.co.m (die puntje in co.m heb ik erin gedaan tegen per ongeluk klikken) dan kom je op deels sex/warez/spyware site. En toch zie je daar WoW links staan. Maar dat is misleidend. Je zult rommel tegenkomen en vast wel spyware zooi op je pc... Ik haat deze sites die mensen om tuin proberen te leiden.

[ Voor 24% gewijzigd door MrDummy op 11-03-2005 18:15 ]
't kost zo'n 150 Euro per jaarI.R. Butcher schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:34:
Goed, ik heb een probleem, waar jullie me vast wel mee kunnen helpen
Kortom, ik zie het probleem niet.
[ Voor 5% gewijzigd door UltraR-pc op 11-03-2005 18:45 ]
uhm... ik val bijna _altijd_ enemies aan van hoger level (mobs dan, niet horde) lukt handig als je ze 1 voor een neer haalt, en je krijgt er een lekkere exp voor. Tevens in de eerste paar weken was ik een NE Druid in ik liep met lvl 12 al door Wetlands (level 20-30 terrain) om in IF te komen, dus die gouden tip klopt niet helemaal.MrDummy schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:05:
[...]
Maar eigenlijk is het tegelijk domme daad. Wie gaat nou als low level gelijk rennen naar zwaardere gebieden? De gouden tip bij vechten: ga nooit enemies te lijf aan die hoger zijn dan je eigen level. Dan zal vaak sneller je dood betekenen.
Ook camps vol paar enemies zijn super gevaarlijk. Want eentje lokken uit de camp zal niet lukken, er gaan altijd anderen mee uit de camp. Onthoud dat goed.
Levelen gaat het sneller met quests. Alsmaar enemies slappen is traag en dat is ook minder goed voor je reputatie: die is ook sloom.
Het is inderdaad algemeen regel dat zolang je op de paden blijft lopen, er weinig gevaar is (alleen wel even afstand nemen van enemies die dicht bij paden komen of zelfs oversteken) en kan je dus stad bereiken.M1lamb3r schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:48:
[...]
uhm... ik val bijna _altijd_ enemies aan van hoger level (mobs dan, niet horde) lukt handig als je ze 1 voor een neer haalt, en je krijgt er een lekkere exp voor. Tevens in de eerste paar weken was ik een NE Druid in ik liep met lvl 12 al door Wetlands (level 20-30 terrain) om in IF te komen, dus die gouden tip klopt niet helemaal.
Sommige chars hebben al vrij veel power of kunnen zich healen. Dan is level hoger dan je wel mogelijk. Maar dat werkt niet bij elke enemy, vandaar algemeen regel als safe.
Anderen die niet goed kunnen vechten of healen kunnen beter dat uit de voeten houden.
Dat is dus ook onzin. Als een area 10 levels hoger is dan jij (dus als je als level 10 door een level 20-30 area loopt), trek je beesten echt van mijlen ver aan. De aggro radius is nl. afhankelijk van het level verschil.MrDummy schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:02:
Het is inderdaad algemeen regel dat zolang je op de paden blijft lopen, er weinig gevaar is (alleen wel even afstand nemen van enemies die dicht bij paden komen of zelfs oversteken) en kan je dus stad bereiken.
Verwijderd
Ze ruiken angst.Hydra schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:26:
[...]
Dat is dus ook onzin. Als een area 10 levels hoger is dan jij (dus als je als level 10 door een level 20-30 area loopt), trek je beesten echt van mijlen ver aan. De aggro radius is nl. afhankelijk van het level verschil.
Verwijderd
Kan een druid ook schilden? Zo nee, zou ik staves leren (of kan een druid dat zoiezo alZaagmans schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:33:
Ok ik lees net ergens op het internet dat ik naar Ironforge moet om Maces te leren (als NE druid zijnde)
Dat wordt een flinke reis...
Iemand al een keer die reis ondernomen en ervaringen voor onderweg waar ik rekening mee moet houden?
@MrDummy: het was niet z'n bedoeling om naar een highlevel area te gaan als lowlevel, maar, behalve als je zwemt, moet je haast wel door de Wetlands heen kuieren wil je in IF belanden. Makkelijkste is gewoon daar dood gaan en in Thelsamar of Kharamos ressen bij de Spirit Healer, dan kom je vanzelf wel in IF uit, met 1x dood te zijn gegaan. Je idee van heartstone klopt wel, maar als je nog nooit in IF geweest ben kan je daar moelijk naartoe met je heartstone he
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 19:44 ]
Ik heb de re-release gepreorderd alleen staat bij bol.com dat ze hem 25 maart binnen krijgen en de freerecordshop zegt dat ie helemaal nooit meer komt en de dynabite zegt juni.
Weet iemand welke datum nou waar is?
Greetzz
Davidita
Maar dan moet je wel eerst een keer bij die Inn geweest zijnMrDummy schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:05:
[...]
Klinkt makkelijk, maar staat stom.
Nooit gehoord van heartstone? Als je slim bent, kun je ff die laten koppelen aan een inn van je belangrijkste plek. Gewoon hearthstone activeren en je komt mooi netjes aan. Geen gedoe met zwemmen of zelfmoord plegen. En geen verliezen als je laat resurrecten bij de healer.
Dus de 1e keer naar IF zal hij toch echt zelf moeten lopen/vliegen.

Ik kon daar wel gewoon rondlopen enzo, maar ja er gebeurde niet zo veel. Erg leuk maar nou zit ik mooi vast en kan ik niet meer inloggen omdat die instance plat ligt

[ Voor 15% gewijzigd door silentsnake op 11-03-2005 22:24 ]
is al de 2e keer vanavondsilentsnake schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:23:
Woepie Scarlet Monastery knalt er net uit, dus ik uit de instance maar er gebeurde niks. Dus ik loop naar een stukkie grijs toe (waar je SM verlaat) en toen kwam ik hier in terecht:
[afbeelding]
Ik kon daar wel gewoon rondlopen enzo, maar ja er gebeurde niet zo veel. Erg leuk maar nou zit ik mooi vast en kan ik niet meer inloggen omdat die instance plat ligt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Hij komt zeker weten nog een keer uit. Een exacte datum is niet bekend, maar ik vermoed dat die dichter bij juni in de buurt ligt dan bij eind maart...Davidita schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:02:
Eey mensen,
Ik heb de re-release gepreorderd alleen staat bij bol.com dat ze hem 25 maart binnen krijgen en de freerecordshop zegt dat ie helemaal nooit meer komt en de dynabite zegt juni.
Weet iemand welke datum nou waar is?
Greetzz
Davidita
Agree to disagree... | Sort that one out!
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
3x One Day Exempt.11/03/05 N/A One-Day Exempt Active
12/03/05 N/A One-Day Exempt Pending
13/03/05 N/A One-Day Exempt Pending
14/03/05 35.97€ Three-Month Subscription Pending
Vraag Blizzard maar waarom.
Staat gewoon op de frontpage van wow. Omdat februari zo kort was.Hidde schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 00:46:
Lijkt erop dat ik 3 gratis dagen WoW heb gekregen....
[...]
3x One Day Exempt.
Vraag Blizzard maar waarom.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
nee ik zit met een probleem en da tis een GC die zijner simpelweg niet, en gezien VIVENDI en dus NIET Blizzard verantwoordelijk is voor de brakke distributie hebben ze on 3 extra dagen gegeven(waarin ze denken dat ze GC naar winkels kunnen brengen(en nee GC scoren via de helpdesk werkt niet
oh btw ben Thorinor op Doomhammer voor degene die ik miss ontmoet heb
target assimilated
Verwijderd
Beetje races kijken

Merkwaardige Gnomish bouwsels

En daar kwam ik voor, PVP en quests!

Gisteravond zag ik nog 2 exemplaren WoW bij Dynabyte Purmerend liggen.
*zucht*
Verwijderd
Iemand anders met connectie problemen?
btw, ik het kader van de verkrijgbaarheid, bij de Makro in Vianen hadden ze er ook nog een aantal liggen..
Intertoys in de cronje in haarlem heeft nog een CE liggen, geen normale meer...
laat ik nou net een gewone versie willen...
weet iemand in haarlem waar hij nog te krijgen is??
Battle.net Spud#2543
lol wees blij dat je er nog één kon bemachtigenTepelStreeltje schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 11:24:
Als we dan toch alles aant opnoemen zijn waar wat ligt...
Intertoys in de cronje in haarlem heeft nog een CE liggen, geen normale meer...
laat ik nou net een gewone versie willen...
weet iemand in haarlem waar hij nog te krijgen is??
(geen idee of dit al langs is gekomen, ik heb het dan gemist in de brij)Over the recent weeks we have been investigating the activities of certain individuals who have been farming gold in order to sell it in exchange for real world currency. After researching the situation, we have issued permanent suspensions to over one thousand accounts that have been engaging in this practice. We do not condone such actions and will take decisive action as they are against our policy and damage the game economy as a whole. We will continue researching this matter. If you suspect someone of taking part in said gold farming, please eMail the report to wowgm@blizzard.com.
Maleki
In-Game Support Manager
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
In het centrum van r'dam is hij nergens te krijgen ook niet bij de Mediamarkt, ook bij de mediamarkt in alexandrium is hij al uitverkocht.
Weet iemand of ze nog te krijgen zijn bij me Makro in delft? Anders ga ik dadelijk daar eens kijken.
[ Voor 24% gewijzigd door Fietsbel op 12-03-2005 12:44 ]
39
Maakt het trouwens veel uit voor WoW, als ik bij dit systeem de 512mb vervang voor 1024mb?:
Athlon 2500xp
512mb ddr
80gb 7200rpm hd
geforce 6800le @ 16ps/6vs
In mijn situatie wel. Ik had eerst laptop dat op 512 MB loopt, en mijn andere computer ook 512 MB. Tijdens spelen in WoW kan ik wel zeggen dat het aardig schokt als er heel veel spelers in beeld komt. Ook plotselinge veranderingen (gryphon vliegen, van centrum naar buiten of omgekeerd) waar meteen veel elementen ingeladen moeten worden zal voor schokkende beelden zorgen.StephaN schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:45:
Maakt het trouwens veel uit voor WoW, als ik bij dit systeem de 512mb vervang voor 1024mb?:
Met 1024 MB geheugen is er al behoorlijke verbetering te zien, de hd swapt minder en overgangen gaan soepel, schokken zijn er bijna niet meer te zien. Een hele opluchting is het zeker.
Mycom heeft ze volgens mij nog (wel alleen de horde-edition, maar ik vond dat beter dan niks).Homedisc schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:41:
Weet iemand nog een plek waar ik WoW kan kopen? Omg. rotterdam
In het centrum van r'dam is hij nergens te krijgen ook niet bij de Mediamarkt, ook bij de mediamarkt in alexandrium is hij al uitverkocht.
Weet iemand of ze nog te krijgen zijn bij me Makro in delft? Anders ga ik dadelijk daar eens kijken.
Slechts 39,95
Verwijderd
uiteraard! nederlanders moeten elkaar online steunen. ja toch? bij DD zitten we eraan te denken om meer te communiceren met de andere nederlandse guilds... de alliance wordt namelijk vrij hard aangevallen de laatste tijd. We kunnen het beste samenwerken om de raids te gaan counteren. we heten niets voor niets ALLIANCE!Routed schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:24:
[...]
Geld deze uitnodiging alleen voor DD'ers of mag een lvl22 Lowlander NE ook zich aanmelden?
verdeer kan ik het niet meer met je eens zijn...
Het Grote World of Warcraft MOD topic
Daar kun je verder praten over zelfgemaakte of zelf samengestelde GUI indeling in WoW, plus alle tools en hulpmiddelen om reizen door WoW makkelijker te maken.
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
neeVerwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:14:
ben ik de enige die problemen met inloggen heeft?

Overigens goede zaak dat Blizz in één keer 1000 accounts blockt! Hopelijk blijven ze zo streng optreden, want in FFXI werd de economie een beetje om zeep geholpen door campers en gilsellers
Surfin' paradise!
DANK U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 03:50:
Mediamarkt Breda heeft nog een paar Wow liggen... stuk of tien toen ik er vanmiddag was.
heb hem gereserveerd en ga hem vanaaf afhalen!
mijn dank is groot
btw nog ff een vraagje
Ik wil in dezelfde realm als een vriend van me alleen hoe zie je in welke realm je zet behalve in het begin? Of is er een manier waarop ik hem kan vinden?
Greetz
Davidita
EDIT: Hoeveel kost WoW eigenlijk bij de mediamarkt?
[ Voor 6% gewijzigd door Davidita op 12-03-2005 16:55 ]
Verwijderd
Ik heb de release build gedownload en de Interface map in de WoW folder geplaatst, de cosmos exe heb ik in de WoW hoofdfolder staan. Als ik dan vervolgens WoW start is het Addon knopje bij mijn character selection verdwenen. Mijn andere addon is er een die het aantal EXP tot het volgende level telt, maar die doet het dan ook niet meer.
In het ESC menu zou dan een Cosmos optie moeten staan maar die doet het ook niet.
Iemand?
[ Voor 101% gewijzigd door StarWolfer op 12-03-2005 19:03 ]
Verwijderd
of was dat al een tijdje

Verwijderd
Een druid kan fist-weapons gebruiken, kan een druid ook 2 gebruiken? Zoja: waar. Zonee: wat is het NUT van fist weapons???
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Welke mod is dat die de player en party bars zo laat zien ?silentsnake schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:23:
Woepie Scarlet Monastery knalt er net uit, dus ik uit de instance maar er gebeurde niks. Dus ik loop naar een stukkie grijs toe (waar je SM verlaat) en toen kwam ik hier in terecht:
[afbeelding]
Realm kiezen is niet automatisch...Davidita schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:21:
[...]
btw nog ff een vraagje
Ik wil in dezelfde realm als een vriend van me alleen hoe zie je in welke realm je zet behalve in het begin? Of is er een manier waarop ik hem kan vinden?
Vraag aan je vriend welke realm hij in zit en kies die voordat je een character aanmaakt
-edit; Realm zie je bij je character scherm... Dacht rechtsbovenin ?
[ Voor 8% gewijzigd door Stealth2000 op 12-03-2005 17:11 ]
Waar kan je zien in welke realm je zit? want die vriend weet niet waar die dat kan zienStealth2000 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:06:
[...]
Realm kiezen is niet automatisch...
Vraag aan je vriend welke realm hij in zit en kies die voordat je een character aanmaakt

Btw. Hoeveel kost WoW eigenlijk in de mediamarkt?
Wederom bedankt
David
Minen / skinning nemen als professions.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:53:
wat is de beste manier om geld te verdienen in het spel?
Verwijderd
Tot lvl 20 misschien, daarna zijn er zoveel mogelijkheden. Ik zie en hoor echt heel veel manieren die mensen bedenken om veel geld te verdienen, en geen daarvan is minen of skinnen
Ik verdien bakken met geld met m'n engineering bijvoorbeeld
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 18:01 ]
Geen want er zijn vrijwel geen goede fistweapons in WoW. Het is nog erger dan daggers en guns/bows.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:59:
Ik vraag me een ding af:
Een druid kan fist-weapons gebruiken, kan een druid ook 2 gebruiken? Zoja: waar. Zonee: wat is het NUT van fist weapons???
Verwijderd
Wanneer komt die "major update" nou de EU kant op? Ik kan niet wachten op de updates/upgrades voormn warrior
Stond op frontpage van wow europe. Hier zit trouwens nog niet het honorsysteem in.The next patch, which is currently scheduled to go live after our regular realm maintenance on the 18th of March
Verwijderd
Oeps, niet gezienAmotea schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 19:19:
[...]
Stond op frontpage van wow europe. Hier zit trouwens nog niet het honorsysteem in.
Vertel! Aangezien de rek er nu wel een beetje uit is met de Deadly Blunderbussen (waar ik idd goud geld mee verdiend heb). De Advanced Target Dummies verkopen lang zo goed niet en leveren minder winst op.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:59:
[...]
Tot lvl 20 misschien, daarna zijn er zoveel mogelijkheden. Ik zie en hoor echt heel veel manieren die mensen bedenken om veel geld te verdienen, en geen daarvan is minen of skinnen
Ik verdien bakken met geld met m'n engineering bijvoorbeeld
Guns verkopen ook niet echt (misschien na de patch wel). En ben je Goblin of Gnomish?
Verwijderd
Ik ben op zoek naar wat keiharde feitjes over het bouwen van een pala (en dan met name het indelen van de talents). Er zijn echt zoveel sites waar van alles en nog wat geroepen wordt, maar wat is er nou echt waar?
Of een site waar op staat waar je absoluut geen talentpoints aan moet besteden.
Momenteel een lvl 24 pala, wordt dus de hoogste tijd om m wat up te graden
Verwijderd
Erg leuk als je erin zit, Je kan dan namelijk NIETS. Ook niet eruit
Dit dus.
Verwijderd
Hmm het was alleen een server restart en wat ik op de realm status page zag was het alleen bloodscalp maar goedFunkyTrip schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:07:
Nou niet alleen de instance server ook... alle realms liggen plat nu
Blij als ik lvl40+ ben iig.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
En dan moet je weer kilometers lopen, 100 lvl 40 mobs doodmaken voor 10 andere quest itemsOn_E schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 22:12:
Af en toe word ik wel een beetje moe van weer kilometers lopen, 100 mobs doodmaken voor bv. 10 quest items etc.
Blij als ik lvl40+ ben iig.
Dit dus.
Hehehe, het gaat om het ideeFunkyTrip schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 22:21:
[...]
En dan moet je weer kilometers lopen, 100 lvl 40 mobs doodmaken voor 10 andere quest items
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Geen dank!Davidita schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:21:
[...]
DANK U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb hem gereserveerd en ga hem vanaaf afhalen!
mijn dank is groot
btw nog ff een vraagje
Greetz
Davidita
EDIT: Hoeveel kost WoW eigenlijk bij de mediamarkt?
Ik betaalde 39,99
Ik zou eerst eens goed de info van het wapen lezen wat je wilt equippen , ben je zeker dat ze niet beide voor de Main hand zijn?Svennos schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 22:08:
Ik ben een lvl 22 human warrior op het moment en zou graag twee wapens tegelijk willen gebruiken. Ik heb nu getrained voor Dual Wielding maar kan nog steeds niet bv twee zwaarden hanteren ..... Begrijp ik nou iets niet ?
Mocht dat niet zo zijn zorg dan dat je het 2de wapen op je offhand slot sleept , waarschijnlijk je schild op het moment in plaats van rechtermuisknop te klikken op het wapen want dat vervangt je main hand alleen maar.
succes
http://wowvault.ign.com/V...ld=Comments&sort_dir=descVerwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 20:37:
Even een vraagje..
Ik ben op zoek naar wat keiharde feitjes over het bouwen van een pala (en dan met name het indelen van de talents). Er zijn echt zoveel sites waar van alles en nog wat geroepen wordt, maar wat is er nou echt waar?
Of een site waar op staat waar je absoluut geen talentpoints aan moet besteden.
Momenteel een lvl 24 pala, wordt dus de hoogste tijd om m wat up te graden![]()
Probeer deze link eens. Gewoon even zorgen dat je de meeste votes en daarbijkomend het hoogste gemiddelde uitzoekt. Ik kan me niet voorstellen dat een build met 40+ votes en dan 4,5 ster een slechte build is. Dus dan hoef je alleen nog te kiezen welke tree(s) je wil gaan gebruiken
(ik ben er achter dat die keuze nog moeilijker is)
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
Net afgemaakt door lvl 53 horde (zelf lvl 36).
Heel menthil harbor was daar afgemaakt......
Wel kut kwaliteit van blizzard zeg....
(noem me maar een zeur maar je betaald er wel voor)
Dit topic is gesloten.
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.