Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.971 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Elke vrijdag van 8 tot 11 is er serveronderhoud. :(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok kijk dat vind ik dan wel weer jammer dat mensen dat nu nog niet weten!

EDIT: verdorie die vegeta was sneller dan ons alle 3 :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:38

Nemesizz

Untouchable

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:11:
hmm ik kan momenteel niet inloggen, heb ik iets gemist? Krijg alleen een lege realmlist te zien.

WoW-europe site krijg ik een dns error op...
Vrijdags is altijd de weekelijkse onderhoud en zijn alle servers even offline.

*edit* damn, terwijl ik dit type zijn er alweer een paar mensen sneller dan mij...

[ Voor 12% gewijzigd door Nemesizz op 11-03-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
weekly maintenance toch?

edit: ook te laat

[ Voor 31% gewijzigd door bcd87 op 11-03-2005 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jongens, ik ben sneller dan het licht!

Ik hoop dat dit x de servers echt weer open gaan om 11 uur, kan ik tenminste naar een inn rennen voor wat resting points, at home crashte vanacht :(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:16:
ok kijk dat vind ik dan wel weer jammer dat mensen dat nu nog niet weten!

EDIT: verdorie die vegeta was sneller dan ons alle 3 :P
persoonlijk zou ik eerder zeggen dat he triest is, maar dat mag niet, want dat is een troll

gisteravond 3 SM runs gedaan en het heeft me geen ene reeet opgelverd behalve dan dikke epx :/ terwijl ik verdomme goud wil en die mace(s) en shield :/ schijtzooi

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Jah ik ga zeker vaker die Library runnen. Zeker als rogue zijnde moet dat goed lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een party van 26+ genoeg om DM Instance te clearen?

Ik wil namelijk graag die chest stuk van de defias armour set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:27:

makkelijk, deadmines is een 18-22 instance dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online

ruim genoeg ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Kaap schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:26:
Jah ik ga zeker vaker die Library runnen. Zeker als rogue zijnde moet dat goed lukken.
Gisteravond toevallig 2x gedaan :) Vriend van me wilde dagger, en ik de staff.

En voila, eerst een dagger, daarna de staff :D

En ook Mograine nog een keer gedaan. Andere vriend wilde z'n hoedje hebben, maar dat is een 1/3 drop. Dit was de vierde keer dat we het deden en gelukkig eindelijk raak :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 11-03-2005 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:51
Wat jij nu hebt moet gewoon goed genoeg zijn, heb je al je instellingen van je videokaart nagelopen? Probeer ook even verschillende drivers, de omegadrivers bevallen sowieso altijd goed...

ik heb een 2500+@3000+, 1024 mb ddr, en radeon 9700@pro en bij mij draait het meestal tussen de 40 en 20 fps een enkele keer eronder. Ik heb wel eens in een instance last gehad van gigantische schokken, was gnomoregan, maar dat was verder een bug en lag niet aan mn opstelling.

Let er sowieso ff op dat je geen fsaa etc gebruikt, en probeer anders gewoon met een progje wat standaard profiles te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
Bosmonster schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:39:
[...]

Gisteravond toevallig 2x gedaan :) Vriend van me wilde dagger, en ik de staff.

En voila, eerst een dagger, daarna de staff :D

En ook Mograine nog een keer gedaan. Andere vriend wilde z'n hoedje hebben, maar dat is een 1/3 drop. Dit was de vierde keer dat we het deden en gelukkig eindelijk raak :P

SM is echt uber voor mage loot.
Kan ik de library soloen op lvl 36 rogue ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SiNisTrAD schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:40:
[...]

Kan ik de library soloen op lvl 36 rogue ?
Betwijfel het, de boss alleen al is een lvl 37 elite die niet te makkelijk is :P

Maar verder zijn de gangetjes vrij smal, dus lastig te stealthen.

Het is een hele korte instance overigens, dus als je wat mensen bij elkaar krijgt. Een library run is niet langer dan een half uurtje ofzo.

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 11-03-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Op level 26 kun je 'em bijna soloen denk ik. Zone trash is tussen de level 18 en de 20 ongeveer. VanCleef is een level 21 elite met twee level 20 hulpjes.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:08:
Zou dit een beetje werken voor een rogue met dual swords? Ik ben niet zo'n stealth iemand, maar ik hou wel van snel killen (en niet warrior 'hak ... 2 sec wachten ... hak' style):

........

Graag jullie feedback!
Het gaat er helemaal om wanneer je die massa damage wil doen, ik richt me vooral op subtlety.
sneak achter doel, en gebruik ambush (45% change crit) dat is op lvl 33 al zo'n 350-400 damage. Dan de normale roque attacks (2x gouge +backstab) en dan eviscerate. Crit komt nog best vaak voor en met 5 combopoint evi is dat tegen de 600 damage.
als ik iemand wil pvp, ga ik achter em staan ambush en 2 sec later backstab en is bijde crit (komt best vaak voor) mist hij al 600hp, en dat is behoorlijk veel aangezien ik dan de helft van mijn hp kwijt zou zijn...

edit: ik zou toch mainhand dagger nemen, want backstab is echt heerlijk ;) ben nu lvl 34 roque

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond heb ik een leuke speelavond gehad, in de Stonetalon Mountains een beetje gequest liepen ook Aliance lui rond maar deden niks, waren ook aan het Questen. Daar viel ook nog leuk blue item. Ik zelf kon er niks mee op de AH gezet 9 G gevangen. :)

Later nog even RFK geprobeerd maar dat werd hem dus niet 2x gewiped door overtal Mobs.

Kon ook niet anders, eigenlijk waren we te laag van level voor die instance. De hoogste was L28 de laagste L21. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[quote]-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:24:
[...]

persoonlijk zou ik eerder zeggen dat he triest is, maar dat mag niet, want dat is een troll

? Eh waarom, omdat ik het topic hier lees en toevallig die posts zag staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:49:

? Eh waarom, omdat ik het topic hier lees en toevallig die posts zag staan?
nee dat mensen nog steeds niet weten dat elke vrijdag onderhoud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Eh, ja dat wist ik ook wel, ik vertel het ff aan die 2 anderen, snuggere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:43:
[...]

Het gaat er helemaal om wanneer je die massa damage wil doen, ik richt me vooral op subtlety.
sneak achter doel, en gebruik ambush (45% change crit) dat is op lvl 33 al zo'n 350-400 damage. Dan de normale roque attacks (2x gouge +backstab) en dan eviscerate. Crit komt nog best vaak voor en met 5 combopoint evi is dat tegen de 600 damage.
als ik iemand wil pvp, ga ik achter em staan ambush en 2 sec later backstab en is bijde crit (komt best vaak voor) mist hij al 600hp, en dat is behoorlijk veel aangezien ik dan de helft van mijn hp kwijt zou zijn...

edit: ik zou toch mainhand dagger nemen, want backstab is echt heerlijk ;) ben nu lvl 34 roque
Ik heb het beide geprobeerd (sword /sword - sword /dagger, en dagger /dagger) en ik moet zeggen dat wanneer je een heel erg hoge damage, maar erg trage 1 handed sword in main hand hebt, je ERG harde sinister strikes doet, terwijl dit een stuk minder is met een dagger. Daarentegen heb je wel weer ambush als opener en backstab met een dagger in main hand, maar tog, zodra je geen energy meer hebt, moet je eerst wachten totdat je weer genoeg energy hebt om een backstab te doen. Dit kost redelijk wat tijd, dus dan is je damage weer wat lager, totdat je weer genoeg energy hebt om een backstab te landen :P.

Met andere woorden, een sword / dagger combinatie is ook een uitstekende optie, vooral met cheap shot als opener vooral omdat je hogere consistente damage doet, terwijl je met een backstab ambush build meer spiky damage doet, wat al zeer bekend was. Maar dan heb je op lagere lvls ook nog het probleem van de langzame opbouw van combo points, aangezien je nog niet echt veel talents hebt (seal fate en initiative ofzo) om snel combo points op te kunnen bouwen voor een 5 pt evis.

Daarom zou ik dus aanraden om sowieso met een sword in main te beginnen, later kun je altijd nog switchen, zodra je genoeg talent punten hebt imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:55:
Eh, ja dat wist ik ook wel, ik vertel het ff aan die 2 anderen, snuggere.
ik reageerde ook niet op jet feit dat jij sneller was, maar op het feit dat de betreffende persoon meteen kom 'klagen' dat hij de server niet op kan, terwijl hij op de wow site kan zien dat er maintenance is :)

bakc ontopic

IN RFK en RFD moet je oppassen met doorlopen na het killen van een mob, want soms spawnen er 'plotseling' 2 van die zwijnen die elite zijn :) als je dan al de volgende 2 a 3 mobs gepulled heb kan dat naar uitpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 14-09 22:41
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:56:
[...]

Ik heb het beide geprobeerd (sword /sword - sword /dagger, en dagger /dagger) en ik moet zeggen dat wanneer je een heel erg hoge damage, maar erg trage 1 handed sword in main hand hebt, je ERG harde sinister strikes doet, terwijl dit een stuk minder is met een dagger. Daarentegen heb je wel weer ambush als opener en backstab met een dagger in main hand, maar tog, zodra je geen energy meer hebt, moet je eerst wachten totdat je weer genoeg energy hebt om een backstab te doen. Dit kost redelijk wat tijd, dus dan is je damage weer wat lager, totdat je weer genoeg energy hebt om een backstab te landen :P.

Met andere woorden, een sword / dagger combinatie is ook een uitstekende optie, vooral met cheap shot als opener vooral omdat je hogere consistente damage doet, terwijl je met een backstab ambush build meer spiky damage doet, wat al zeer bekend was. Maar dan heb je op lagere lvls ook nog het probleem van de langzame opbouw van combo points, aangezien je nog niet echt veel talents hebt (seal fate en initiative ofzo) om snel combo points op te kunnen bouwen voor een 5 pt evis.

Daarom zou ik dus aanraden om sowieso met een sword in main te beginnen, later kun je altijd nog switchen, zodra je genoeg talent punten hebt imo.
Ik werd gisteren geambushed door een lvl 44 rogue (ben zelf 36) ik was dood voordat hij uit stealth was zo snel ging t gewoon, ok ik was wat health kwijt want was aan t looten van spinnetje ... Zo sterk is ambush. Ik gebruik zelf sword/dagger omdat ik vooral ook CS,SS,EVIS rogue ben. Maar heb wel weapon switch macro als ik toch een keer stealth aanval doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Weer even wachten, ondertussen even bijlezen op alle fansites en de officiele site.

* pagani wordt erg vrolijk van http://www.worldofwarcraft.com/pvp/pvp-article-part2.html

Mol nu al best veel Alliance, als ik wat hoger geleveled ben zal dit denk ik een van mijn hoofddoelen in het spel gaan worden. Echt top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn toch aardige mensen van Blizzard krijgen wij nog 3 dagen extra erbij. :)

The first month of World of Warcraft will soon be over for the players who registered during or shortly after the European launch on February 11. We’re happy to inform players who registered their account during February that as a thank you for joining us during our successful launch period, and to balance the fact that our first month was a short one, an additional 3 days extra playing time will be added to their account prior to the start of billing. So for those players who registered their account on 11th February, the billing process will begin on Monday, 14th March

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[quote]-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:59:
[...]

ik reageerde ook niet op jet feit dat jij sneller was, maar op het feit dat de betreffende persoon meteen kom 'klagen' dat hij de server niet op kan, terwijl hij op de wow site kan zien dat er maintenance is :)

bakc ontopic
---------------------------------

Ok sorry ;).

Ik ben nu lvl 32, heb een lvl 42 (entering the SM) geloof ik, moet ik nog maar even mee wachten hihi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:56:
[...]

bouw een macro om een dagger in je mainhand te gooien, backstab doen en weer terugswitcht naar je sword/dagger setup
kan je toch nog backstab etc doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dit al gelezen?

http://forums.worldofwarc...023&p=1&tmp=1#post1892023

GEWELDIGE post gewoon, vinger op de zere plek leggen noemen we dat ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn pre-paid gamecard ingevoerd, alleen het zorgde voor een probleem. Toen ik me creditcard betaling annuleerde, verdween ook mijn 60 dagen gamecard van de betalingshistorie. Ik heb vervolgens een e-mailtje naar de support gestuurd. Ik kreeg vanmorgen de 60 dagen opnieuw bijgeschreven + 3 extra dagen. prima service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Wat ik me afvroeg, moet je bij het invullen van je cc nummer ook de spaties invoeren?

Immers is een cc nummer opgebouwd als xxxx xxxx xxxx (et cetera). Nu heb ik zelf deze spaties ook ingegeven bij de wow info. Maar is dit wel nodig? (Dat ik niet straks ineens problemen heb en niet kan spelen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOu komt er bij mij toch ook nog een klein vraagje op :P

Ik heb gister ook me pre paid kaartje ingevoerd voor 60 dagen nou zij de site dat het erbij komt en dat ik dus 60 dagen langer kan gamen..

Nou staat er op dit moment toch nogsteeds de CC ingevoerd met volledige gegevens zou het kunnen kloppen dat deze verandereingen in betalings methode pas worden doorgevoerd op het moment dat de nieuwe maandjes ingaan??

;) nog 5 lvltjes dan mount eindelijk...
Vind het toch wel moeilijk om goed geld te verdienen eigenlijk heb nu bijna 20 G op lvl 35 en heb als profesions skinning en enchanting..
nou kost enchanting veel geld in de vorm van items om te disenchanten :P
gisteren ff maatje geholpen met deathmines ;) voor de blouwe items voor hem en de groene voor mij om te disenchanten ;) mss vanavond even kijken of ik mensen kan overhalen om SM in te gaan met me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:02

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:23:
[...]

Van Cleef is lvl21. Ik heb gister geprobeerd hem te solo'en maar ik haalde het steeds maar niet :D die rogues krijg ik wel dood maar als ik dan naar het water ga en hem weer aanval zijn ze er weer.
Gisteren hebben we voor de lol een speedrun gedaan met 3 man :p
In exact een half uurtje waren we er doorheen. Hebben wel alles afgemaakt wat we onderweg tegen kwamen :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

kixor schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:51:
Wat ik me afvroeg, moet je bij het invullen van je cc nummer ook de spaties invoeren?

Immers is een cc nummer opgebouwd als xxxx xxxx xxxx (et cetera). Nu heb ik zelf deze spaties ook ingegeven bij de wow info. Maar is dit wel nodig? (Dat ik niet straks ineens problemen heb en niet kan spelen...)
normaal gesproken niet geloof ik , heb het zelf toch nooit zo gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Weet iemand waar de gamecards nog op voorraad zijn. Ik va vanmiddag ff uden door. Maar ik vrees het ergste(heb nog wel een week, maar toch).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopla! Tog maar ff 512 ram erbij gegooit (nu dus 1024 DDR pc3200)

Loopt als een zonnetje. Enorm verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit nu te bedenken waar we vanavond eens is lkkr verder zullen gaan questen.....
heb er nu een aantal gevonden in ... (* damn naam ff vergeten *) het gebied ten zuiden van duskwood ;) hoop dat het genoeg zegt :P voor wie daar geen questen meer kan vinden als je daar vanuit het dorpje langs het water een stukje naar het zuiden loopt kom je aan bij een npc met een Q.

die Q voer je uit dan komen er daar een stuk of 7 questjes vrij allemaal lvl 30 t/m 36 ;) kun je daar ook weer ff lkkr verder lvlen zijn voornamelijk kill dit kill dat questjes ....
Volgens mij is deze quest te doen voor horde en voor alience want zie er constant van bijde fracties rondrennen rond het quest poppetje zonder hem te killen of zo iets :)

*(WARR AGAINST THE ROQUES)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
En we wachten en wachten...

Wil zo m'n mining en engineering even wat gaan upgraden, denk dat ik maar eens in Ashenvale op iron-ore ga minen.

Of toch questen :? Hrm, lastige keuze, alles is zó leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:41
Gister eindelijk lvl 40 geworden, kon van guild mate ff 40 gold lenen, dus dat was wel relax :)

We gingen ook met een paar naar SM, en zei er eentje "Kom laten we naar Undercity gaan". Zo gezegd zo gedaan, we konden zo Undercity binnenlopen. Geen guards niks. Ik had wel verwacht dat er guards stonden :?. Maar goed, de undead kwamen allemaal kijken natuurlijk. Sjah, en toen gingen er een paar aanvallen. Ik kon wel nog net wegkomen maar een ander gingen dood. Toen kwam er nog een lvl 50 orc en een 43 warlock achter ons aan. Warlock had nog een andere geslacht, en ik was nog over. Ondertussen probeerde die warlock te slopen. Maar goed dat ging niet helemaal goed aangezien er nog 3 andere aankwamen :P Ik ging terug naar m'n corpse, pakte me mount en ging naar de rest van me party, en kwam die lvl 50 orc warrior achter me aan :/ Toen ik eenmaal bij m'n party was hadden we hem hard gebeukt. Toen gingen we naar SM en even later kwam ie weer terug ... en hadden we hem weer gebeukt en nog een lvl 43 rogue. Party bestond uit een lvl 40 warrior, lvl 42 paladin, lvl 44 rogue en lvl 40 priest (ik). Dus opzich best lame maar goed, was wel leuk :P

Ik had nog een paar screenies gemaakt, zal ik vanavond wel ffies posten (zit nou op stage).

[ Voor 6% gewijzigd door silentsnake op 11-03-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
rogue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Zijn er nog mensen die problemen hebben met de billing ?

Ik heb vorige week m'n visa nummer inegeven met vali code en exp date, tot daar geen probleem. Nu kijk ik vandaag of hij gebilled is en staat er billing information incorrect. Ik geef het nummer nogmaals in (komt zo een wit balkje onder dan met wat ik daarvoor getypt had, ja, onveilig maar boeie :p) en het is exact hetzelfde.

JumpieFox op irc had hetzelfde probleem en ook op de wow fora zijn er enkele mensen die er last van hebben.

Zijn er hier nog mensen die dit probleem hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
silentsnake schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:20:
Gister eindelijk lvl 40 geworden, kon van guild mate ff 40 gold lenen, dus dat was wel relax :)

We gingen ook met een paar naar SM, en zei er eentje "Kom laten we naar Undercity gaan". Zo gezegd zo gedaan, we konden zo Undercity binnenlopen. Geen guards niks. Ik had wel verwacht dat er guards stonden :?. Maar goed, de undead kwamen allemaal kijken natuurlijk. Sjah, en toen gingen er een paar aanvallen. Ik kon wel nog net wegkomen maar een ander gingen dood. Toen kwam er nog een lvl 50 orc en een 43 warlock achter ons aan. Warlock had nog een andere geslacht, en ik was nog over. Ondertussen probeerde die warlock te slopen. Maar goed dat ging niet helemaal goed aangezien er nog 3 andere aankwamen :P Ik ging terug naar m'n corpse, pakte me mount en ging naar de rest van me party, en kwam die lvl 50 orc warrior achter me aan :/ Toen ik eenmaal bij m'n party was hadden we hem hard gebeukt. Toen gingen we naar SM en even later kwam ie weer terug ... en hadden we hem weer gebeukt en nog een lvl 43 rogue. Party bestond uit een lvl 40 warrior, lvl 42 paladin, lvl 44 rogue en lvl 40 priest (ik). Dus opzich best lame maar goed, was wel leuk :P

Ik had nog een paar screenies gemaakt, zal ik vanavond wel ffies posten (zit nou op stage).
Undercity heeft geloof ik alleen guards binnenin, beetje bleke ogre-achtige figuren, niet echt vriendelijke types :P
DinX schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:22:

Ik heb vorige week m'n visa nummer inegeven met vali code en exp date, tot daar geen probleem. Nu kijk ik vandaag of hij gebilled is en staat er billing information incorrect. Ik geef het nummer nogmaals in (komt zo een wit balkje onder dan met wat ik daarvoor getypt had, ja, onveilig maar boeie :p) en het is exact hetzelfde.

JumpieFox op irc had hetzelfde probleem en ook op de wow fora zijn er enkele mensen die er last van hebben.

Ik kan niet op de account management pagina, zal straks eens kijken.

[ Voor 21% gewijzigd door pagani op 11-03-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
silentsnake schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:20:

je ben waarschijnlijk alleen in de Ruins geweest :)

als je UC inwil moet je namelijk eerst met een lift naar beneden, en laat die lift nou net bewaakt worden door 2 uber lelijke guards ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Weet iemand eigenlijk hoe lang een maand bij blizzard duurt. Want als dat gewoon tot dezelde dag volgende maand is dan heeft blizzard iets heel vies gedaan met het uibrengen van WoW europe. Namelijk in februari waar de maand minstens 2 dagen minder heeft.

Dus krijg je gewoon 30 dagen gratis of echt precies een maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:22:
[...]

Undercity heeft geloof ik alleen guards binnenin, beetje bleke ogre-achtige figuren, niet echt vriendelijke types :P
Dat zijn abominations ;)
goh, servers zouden toch al up moeten zijn.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

kevinp schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:29:
Weet iemand eigenlijk hoe lang een maand bij blizzard duurt. Want als dat gewoon tot dezelde dag volgende maand is dan heeft blizzard iets heel vies gedaan met het uibrengen van WoW europe. Namelijk in februari waar de maand minstens 2 dagen minder heeft.

Ze tellen 30 dagen. Maar we hebben nu 3 dagen extra gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
kevinp schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:29:

Lees topic, vanwege de korte maand hebben ze drie dagen extra gametime gegeven :Z

En ja, de servers mogen onderhand wel weer up B)

Ik (als Tauren Hunter) ben nu twee keer in Undercity geweest, echt grauwe akelige sfeer, wil er absoluut niet graag naar terug (alleen voor het leren van speren, ofwel poles). Maar, dit is natuurlijk wel goed gedaan, undercity komt echt creepy over.

[ Voor 19% gewijzigd door pagani op 11-03-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:43:
[...]

Ik ben hard bezig met mijn rogue en die talents spoken door mijn hoofd. Dus mensen wat denken jullie hiervan?

SUB Alles voor improved ambush.
COMBAT Imp SS
ASSA: remorseless attacks 5/5
malice 5/5 -> lethality 5/5
imp eviscerate 3/3

Je opent naturlijk met ambush

Uitleg: remorseless proc = 40% crit change op je volgens ss/bs/ambush
verbeterde ambush = 45%
dan kan je minemaal nog zo een 16 base crit erbij optellen. Dat maakt dus 100% kans op crit. En dan een gegarandeerde (altijd) kans op.

Dit werkt ook met backstab. Dan gebruik je cheapshot, backstab en finish met een maar ss's en een evi.

Imp Backstab word dan zo een 30% crit + remorseless 40 + basis.

Je kan ook nog switchen naar een heavy sword/mace. Of gewoon je dagger houden, maakt opzich niet zoveel uit. Want als je de correcte mobs grind, duurt het zo een seconde of 2 per mob.

Wat ook kan is al the way tot SF gaan... Of de comba tree vullen, al dat parry gedoe enzo is natuurlijk ook leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 16-09 10:25
DinX schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:22:

Ik had het ook met Mastercard. Alles opnieuw ingevoerd en ipv 1-maand 3-maanden gekozen - omdat ik toch bezig was :) Nu lijkt alles goed te zijn....

Alles met WoW (zowel game- als webservers) lijkt op dit moment down te zijn overigens :D Ik kan het niet ff checken dus...

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:25:

Welke zere plek :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Adagio schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:37:
[...]

Ik had het ook met Mastercard. Alles opnieuw ingevoerd en ipv 1-maand 3-maanden gekozen - omdat ik toch bezig was :) Nu lijkt alles goed te zijn....

Alles met WoW (zowel game- als webservers) lijkt op dit moment down te zijn overigens :D Ik kan het niet ff checken dus...
Mja, hij checkt het pas binnen 3 dagen weer hè. Nu is er niks mis mee (net zoals 1 week geleden). Maar nu zien wat het geeft als hij maandag gebilled wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Adagio schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:37:
[...]

Heb je bij het invoeren van de CC gegevens ook de spaties meegenomen tussen de getallen?

Indien nee, dan zal ik dit zelf denk ik ook maar even veranderen :)

Edit: knudde dat de site het niet doet btw... en game kan ik ook niet inloggen. Gister nog gespeeld maar nu krijg ik de melding dat er iets corrupt is of dat er een extra programma zit te knoeien.. naja straks nog maar eens proberen

[ Voor 18% gewijzigd door kixor op 11-03-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:41
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:25:

Die is echt geniaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het is leuk verzonnen, dat niet, maar ik kan WoB vervangen met ieder willekeurig MMORPG en dan klopt ie ook...

Niks WoW specifieks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

kixor schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:43:
[...]

Heb je bij het invoeren van de CC gegevens ook de spaties meegenomen tussen de getallen?

Indien nee, dan zal ik dit zelf denk ik ook maar even veranderen :)
Mja, normaal moeten er toch geen spaties tussen hè ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Realms komen weer up by the way :) (en shadow moon zoals gewoonlijk weer als een van de laatsten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

DinX schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:48:
[...]

Mja, normaal moeten er toch geen spaties tussen hè ?
Dat weet ik dus niet, heb er geen ervaring mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Als ze het geheel enigzins goed gemaakt hebben worden spaties er gewoon uitgefilterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdje op US gespeeld, en daar waren wel wat zere plekjes. Nu zijn ze nog erger, servers blijken constant te crashen en hoge latency e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

johnnyv.nl schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:51:
Als ze het geheel enigzins goed gemaakt hebben worden spaties er gewoon uitgefilterd.
Mja, zal wel moeten als ze hem willen validaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31
Ik ben gister maar eens gewoon aan het reizen gegaan om verschillende locaties te bekijken en flightpaths te vinden , even wat afwisseling van al dat hakken en slachten

Best spannend :P

Ik ben als NE na mn petquest eigenlijk gelijk vertrokken naar de Estern Kingdoms en op Kalimdor nog niet zoveel gezien

Dus hup met de boot naar Auberdine - vervolgens n flink stuk wandelen naar Astranaar , daarna de weg gevolgd naar het zuiden Het gelijk op een rennen moeten zetten bij de grens van The Barrens :P

Vervolgens zonder veel problemen (PvE server he ;) ) via the gold road naar Stonetalon mountains gelopen , en weer een flightpath gehaald in Stonetalon Peak , best rustig daar trouwens weinig spelers te bekennen

Na de cartography site bekeken te hebben leek het me wel n leuk idee om ook in Desolace het flightpath even te halen , wat enigszins tegenviel omdat mn NE nog maar lvl25 is.

Uiteindelijk toch gehaald en van daar te Griffion genomen naar Theremore isle , en met de boot weer terug naar Wetlands :)

/Reisverslag

Weet iemand waar ik wat beesten kan vinden met Bite 4 / Claw 4 om aan Azrael mn Nightsaber te leren ?

[ Voor 3% gewijzigd door Optical op 11-03-2005 12:00 ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Hrm, nog frustrerender, inloggen werkt niet :P (er gebeurt gewoon niets, success!! en dan noppes :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

johnnyv.nl schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:58:
Hrm, nog frustrerender, inloggen werkt niet :P (er gebeurt gewoon niets, success!! en dan noppes :P )
Hmm.. (almost) same here.. 'unable to validate game version, this may be due to corrupted bla bla bla'

(Note: gisteren nog gespeeld ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Ik weet niet in hoeverre dit al bekend was, maar hier is een fix die ik op het officiele forum tegen kwam.

Het gaat om een fix die de problemen oplost voor mensen met onbegrijpbare lag bij het openen van windowtjes in-game.

Ik weet dat het niveau v/d uitleg een beetje over-done is voor GoT-maatstaven, maar ik heb deze vertaling dan ook gemaakt voor mijn mede guild-leden, waaronder zich ook mensen van 11 bevinden. ;-)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
In de map (folder)
"<WoW folder>/WTF/Account/<jouw account naam>/<characternaam>/"
Zit een bestand dat "layout-cache.txt" heet.
Van dit bestandje maak je een kopie die je "layout-cache-backup.txt" noemt.
(of een andere naam die je zelf zeker weten herkent.)

daarin zie je een hele berg info staan, waaronder:

Frame: SpellBookFrame[]FrameLevel: <HEEL HOOG GETAL>[]X: 270[]Y: -94[]

(!!!de waarden achter X: & Y: kunnen/zullen anders zijn.!!!)

Dat hele hoge getal moet je tussen de 1 & de 20 tot 30 maken. 
(!!!ik heb b.v. 20 genomen, maar kijk ff of dat voor jou ook goed is.!!!)
Dat geld voor ELKE keer dat "FrameLevel: <EEN GETAL>" voorkomt (12 keer) tenzij je vanaf "Frame: ItemRefTooltip" een getal onder de 10 tegenkomt. (zoals bij mij ook het geval was.) Dan is het niet verder dan tot dat punt nodig.

als je hiermee klaar bent sla je het bestand weer op en bekijk je de eigenschappen ervan. 
(!!!Rechts-klikken op het bestand-->[eigenschappen/properties]!!!)
Daar zie je onderin een aantal vakjes waaronder "read only" of "Alleen lezen", die moet je aanvinken om te voorkomen dat WoW de zelfde problemen weer veroorzaakt.

!!!LET OP!!!
Voor de nieuwe patch kan het nodig zijn (is hoogst waarschijnlijk) dat je dit vinkje uit moet zetten om de patch goed te kunnen installeren.

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 06:30
Vandaag naar Dynabyte geweest om z'n prepaid kaart te halen, blijkt het dat ze die dingen nog niet hebben en dat de levering over 2 weken komt...lekker geregeld dit allemaal weer.
En nou? Jah nu 2 weken wachten op z'n ding...weet eimand anders nog waar je nog z'n kaart kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
kixor schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:02:
[...]

Hmm.. (almost) same here.. 'unable to validate game version, this may be due to corrupted bla bla bla'

(Note: gisteren nog gespeeld ;))
Ik krijg verder nieteens een melding :P

Tijdje success!!, dan gaat ie over op realm selection, als ik dan dubbelklik op shadow mon logging into gameserver (into eternity)

* pagani weet dat deze discussie elke week weer komt, maar dit vind ik toch weer ronduit slecht :) (ze hebben nu niet aangekondigd tot 15.00 bezig te zijn :P )

[ Voor 23% gewijzigd door pagani op 11-03-2005 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Optical schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:55:
Weet iemand waar ik wat beesten kan vinden met Bite 4 / Claw 4 om aan Azrael mn Nightsaber te leren ?
http://goodintentionsguild.info/hunters.html :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

johnnyv.nl schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:09:
[...]

Ik krijg verder nieteens een melding :P

Tijdje success!!, dan gaat ie over op realm selection, als ik dan dubbelklik op shadow mon logging into gameserver (into eternity)

* kixor weet dat deze discussie elke week weer komt, maar dit vind ik toch weer ronduit slecht :) (ze hebben nu niet aangekondigd tot 15.00 bezig te zijn :P )
'T is inderdaad slordig... maintenance van 0700 tot 1100 is gewoon tot 1100.. niet tot 1215...

In feite zou langer onderhoud niet eens zo een probleem zijn, mits je dan wel de info kon vinden op de site. Maar goed, die is ook al enkele uren niet bereikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Van de Europese site:
Blizzard Europe continues to grow
Ryann, 11/03/2005
To make good our promise to the European community that we would provide them with the best playing experience possible, we are extending our existing data centre in Frankfurt to accommodate the growing number of European players.
We are also expanding our staff to ensure that all the players can enjoy an unparalleled level of customer support. If you want to be part of Blizzard Europe, then take a look at our job opportunities and send us your resume and cover letter today.

Once again, we would like to thank you, the players, for making World of Warcraft a truly global success. You’ve more than supported our belief that the online gaming market in Europe is thriving and growing.

May our paths cross in Azeroth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
kixor schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:17:
[...]

'T is inderdaad slordig... maintenance van 0700 tot 1100 is gewoon tot 1100.. niet tot 1215...

In feite zou langer onderhoud niet eens zo een probleem zijn, mits je dan wel de info kon vinden op de site. Maar goed, die is ook al enkele uren niet bereikbaar...
hij doet t hier gewoon al de hele dag (en nog steeds) hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip

Heb net WOW gehaald bij de Mediamarkt Breda. Ze hadden er nog een stuk of 10. Ook gamecards hebben ze nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dat jullie het er lastig mee hebben dat je niet kan gamen als je een vrijdagje rustig vrij heb;) ben vandaag ook lkkr vroeg klaar 15:00 :P hoop dat het dan toch weer online is

maargoed weer ff ONtopic
Als jullie wat anders willen wat zou je dan willen ?? Dat de realms helemaal niet geupdate worden ofzow? ik snap het niet hoor maar iedereen heeft door dat het een vrij grote update gaat worden cker als je de patch notes hebt gelezen......
(goed iedee voor een ieder die zich nu zit te vervelen)) ga lezen..
Er komen gwoon veel veranderingen en datsoort dingen vragen gewoon tijd..
De rest is geloofi k al over gediscussierd (waarom dan niet snachts) maar ik denk dat voor de meeste normale mensen dit best wel en goede tijd is... Het is namelijk voor de meeste mensen gewoon een normale werkdag ;)
En voor die paar uur die je nu niet kan spelen krijg je wel de komende week weer langer wat meer speelplezier van terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
A: Het is onderhoud, heb nergens iets gezien van het uitbrengen van een patch vandaag, laat staan langer serveronderhoud
B Ook al is het groots en veel werk, 11.00 is 11.00. Denk je eens in dat je als systeembeheerder van een groot bedrijf je standaard serveronderhoud laat uitlopen met anderhalf uur, zullen ze echt blij van worden ;)
kEv4h schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:20:
[...]

hij doet t hier gewoon al de hele dag (en nog steeds) hoor
Onmogelijk, tenzij je op US op private server speelt :P

[ Voor 27% gewijzigd door pagani op 11-03-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Hij bedoelt de site. Niet de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:24:
A: Het is onderhoud, heb nergens iets gezien van het uitbrengen van een patch vandaag, laat staan langer serveronderhoud
B Ook al is het groots en veel werk, 11.00 is 11.00. Denk je eens in dat je als systeembeheerder van een groot bedrijf je standaard serveronderhoud laat uitlopen met anderhalf uur, zullen ze echt blij van worden ;)

[...]

lees 't nog eens door ;) hij heeft 't ook over de website :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben hier wel blij mee :D, maar ik denk dat dit meer een compensatie is voor de wachtrijen op de servers magoed boeie :D 3 xtra days :D:D:D ff doorlevelen :D en dan payen en dan lvlen ach wat boeit het ook :D woot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
kEv4h schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:27:
[...]

lees 't nog eens door ;) hij heeft 't ook over de website :P
De site is ook de hele ochtend down geweest :P Vandaar dat ik niks had gelezen over de patch. Wel vreemd dat deze nog niet te downen is...

[ Voor 20% gewijzigd door pagani op 11-03-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Een guestkey is toch eigenlijk genoeg voor een volwaardig account?
Je krijgt een dag of 10 en kunt vervolgens gewoon bijkopen toch? Misschien zijn er onderhand wel van die guestkeys op marktplaats te koop als je nog steeds geen wow hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Wilde net gamecards gaan halen, maar bij de Dixons hadden ze er maar 2 gehad, bij de FRS verkochten ze alleen via de site (zeiden ze) en bij de bartsmit hadden ze nog helemaal niks binnen gehad enzo.

Best crappy van Blizz imo.
Mgoed, ben volgende week toch de hele week weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
QuarK schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:29:
Een guestkey is toch eigenlijk genoeg voor een volwaardig account?
Je krijgt een dag of 10 en kunt vervolgens gewoon bijkopen toch?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Om het even duidelijk te maken: Je kunt na de 10 dagen het spel kopen en de key veranderen naar de nieuwe key, met behoud van je chars. Je zult dus alsnog het spel moeten kopen. Als je alleen de key koopt kan dit natuurlijk ook.

[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 11-03-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ben ik de enige die niet kan inloggen?
Ik krijg wel de realm list te zien, en mijn server staat r ook online (Skullcrusher) maar als ik m aanlik komt r te staan 'logging in op game server' maar verder doet ie niks... Zo ook bij andere servers :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!
ik speel nu een kleine maand WOW, ik wilde ff kwijt dat ik dit spel GRUWELIJK vind!
ik heb laatst zo gelachen! Ik was aan het questen met iemand uit mijn guild (double dutch)
ik begon striders te killen, waarop mijn party vroeg: waarom?
Voor in de soep antwoorde ik! lol. koken is echt een grappige skill, ik ken ondertussen al een stuk of 20 recepten en ben bijna expert kok. Het mooie van WOW is dat je gewoon lekker je eigen tempo bepaald, af en toe ff vissen,kampvuurtje bouwen...FANTASTISCH! Ik ben ook een herbalist/alchemist dus af en toe de wildernis in voor herbs.ik ben een nightelf rogue van lvl 19 genaamd "wraithblade" vanavond weer ff die hard tot een uur of 4! als er nog mensen zijn van double dutch die dit lezen, ik ben net in ironforge gearriveerd dus als je zin hebt om te questen..let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
sOidivUs schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:10:
Ben ik de enige die niet kan inloggen?
Ik krijg wel de realm list te zien, en mijn server staat r ook online (Skullcrusher) maar als ik m aanlik komt r te staan 'logging in op game server' maar verder doet ie niks... Zo ook bij andere servers :'(
Zoals in de afgelopen pagina al erg vaak gemeld: de servers zijn nog niet te bereiken, en ja, dat is idd crap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:19
Xrenity schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:42:
Wilde net gamecards gaan halen, maar bij de Dixons hadden ze er maar 2 gehad, bij de FRS verkochten ze alleen via de site (zeiden ze) en bij de bartsmit hadden ze nog helemaal niks binnen gehad enzo.

Best crappy van Blizz imo.
Mgoed, ben volgende week toch de hele week weg.
Dont blame blizz maar Vivendi. Zei geven die hele handel uit in Europe

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Niet te geloven dit. Nogsteeds is mijn server down. En het is niet de enige server, ik check net (13.15) op http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ en 40% van de servers zijn down! :(

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:13:
[...]

Zoals in de afgelopen pagina al erg vaak gemeld: de servers zijn nog niet te bereiken, en ja, dat is idd crap :(
Had vorige pagina ook al ff doorgelezen, maar zag t niet... Waarschijnlijk staat de capaciteit van de pagina's anders ingesteld :)

Anyway, nu is server ineens weer offline... Maar ik kan wel inloggen op BladeFist.

Moet trouwens wel ff kwijt dat ik het een beetje zat begin te worden dat het standaard een paar uur langer duurt voordat ik eindelijk kan spelen na de maintainance... Vind het niet erg om te wachten, maar wel als ze zeggen dat het tot 11.00 duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
En ik heb overigens ook een fout bij m'n account pagina w.b. credit card, namelijk "Invalid details"

Iemand een idee wat dit inhoudt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Een uur, het is nu 2 uur en 15 minuten over tijd en ik kan nog steeds neit op skullcrusher. Ik vind dat ze hiervoor ook wel een extra dag aan je gratis maand mogen toekennen, want vorige week duurde het ook al langer als geplaned. Toen stond er 15:00 uur(wegens onvoorziene dingen) en toen liep het nog uit.

Ze moeten gewoon lekker 'snachts aan die dingen werken daar betalen we ze voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt wel een vet spel, was gelukkig nog net op tijd om er afgelopen maandag 1 aan te schaffen. Op dat moment waren er nog 12 exemplaren, de dag erna was alles verkocht.
Tot nu toe zeker een goede ervaring met de servers gehad. Idd jammer dat er nu even gewacht moet worden op sommige servers maarja, kan ik mooi mijn huiswerk doen :P

Wat ik al wel heb gezien is dat er echt een hoop dingen zijn waar ik nog effe achter moet komen, echt een grote spelwereld! Ik heb zeer zeker geen spijt van mijn aankoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 18:50

Rmg

johnnyv.nl schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:16:
En ik heb overigens ook een fout bij m'n account pagina w.b. credit card, namelijk "Invalid details"

Iemand een idee wat dit inhoudt :?
Nou gok eens :X Invalid details... valse of niet correcte credit card nummer ingevoerd toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:10:
Hallo allemaal!
ik speel nu een kleine maand WOW, ik wilde ff kwijt dat ik dit spel GRUWELIJK vind!
ik heb laatst zo gelachen! Ik was aan het questen met iemand uit mijn guild (double dutch)
ik begon striders te killen, waarop mijn party vroeg: waarom?
Voor in de soep antwoorde ik! lol. koken is echt een grappige skill, ik ken ondertussen al een stuk of 20 recepten en ben bijna expert kok. Het mooie van WOW is dat je gewoon lekker je eigen tempo bepaald, af en toe ff vissen,kampvuurtje bouwen...FANTASTISCH! Ik ben ook een herbalist/alchemist dus af en toe de wildernis in voor herbs.ik ben een nightelf rogue van lvl 19 genaamd "wraithblade" vanavond weer ff die hard tot een uur of 4! als er nog mensen zijn van double dutch die dit lezen, ik ben net in ironforge gearriveerd dus als je zin hebt om te questen..let me know!
Geld deze uitnodiging alleen voor DD'ers of mag een lvl22 Lowlander NE ook zich aanmelden?
verdeer kan ik het niet meer met je eens zijn...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Webgnome schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:14:
[...]

Dont blame blizz maar Vivendi. Zei geven die hele handel uit in Europe
Dan vind ik het enorm crap van Vivendi :P
Gelukkig gaat het tot 15 maart :) Dan bestel ik die cards wel ergens online, en kan ik weer verder wanneer ik terug ben uit Engeland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Raz- schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:23:
[...]

Nou gok eens :X Invalid details... valse of niet correcte credit card nummer ingevoerd toevallig?
Nope, nope. Gewoon m'n eigen normale mastercard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 16-09 11:03
Even een balletje opgooien :).

Het excuus van Blizzard voor de maintenance vrijdagvoormiddag is dat de personeelskosten te hoog zouden oplopen als dit tijdens de nacht gedaan zou moeten worden. Ik ben het hier persoonlijk niet echt mee eens, in de ICT-wereld is het immers gebruikelijk om zulke dingen te doen op ogenblikken dat de doorsnee gebruiker er geen last van heeft - dit moet gewoon in het abonnementsgeld verrekend zitten.

Ik spreek nu wel puur theoretisch - vrijdag is voor mij ook een werkdag, dus van spelen komt er op dat ogenblik toch niets in huis, maar het principe klopt volgens mij niet...

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31
Optical schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:55:

Blablabla

/Reisverslag

Leuk mezelf quoten :P

Maar ik heb het al gevonden misschien ook wel handig voor andere hunters :

http://www.goodintentionsguild.info/hunters.html

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
Ok ik lees net ergens op het internet dat ik naar Ironforge moet om Maces te leren (als NE druid zijnde) :o
Dat wordt een flinke reis...
Iemand al een keer die reis ondernomen en ervaringen voor onderweg waar ik rekening mee moet houden?

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

johnnyv.nl schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:31:
[...]

Nope, nope. Gewoon m'n eigen normale mastercard.
Apart ik zou het nummer eens checken en anders billing of suport mailen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
kevinp schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:18:
......

Ze moeten gewoon lekker 'snachts aan die dingen werken daar betalen we ze voor.
ow? waar staat dat?
HellPunk schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:31:
Even een balletje opgooien :).

Het excuus van Blizzard voor de maintenance vrijdagvoormiddag is dat de personeelskosten te hoog zouden oplopen als dit tijdens de nacht gedaan zou moeten worden. Ik ben het hier persoonlijk niet echt mee eens, in de ICT-wereld is het immers gebruikelijk om zulke dingen te doen op ogenblikken dat de doorsnee gebruiker er geen last van heeft - dit moet gewoon in het abonnementsgeld verrekend zitten.

Ik spreek nu wel puur theoretisch - vrijdag is voor mij ook een werkdag, dus van spelen komt er op dat ogenblik toch niets in huis, maar het principe klopt volgens mij niet...
nee dat zit dus niet in de kosten verrekend, omdat anders de kosten omhoog zouden gaan
ik kene geen enkele MMORPG die 's nachts zijn onderhoud doet.

en bovendien, omdat JIJ dus een doorsneegebruiker bent, moeten de mensen die geen doorsnee gebruiker zijn (wisseldiensten en dergelijke) daar de dupe van worden?

net als in de ICT zijn er ALTIJD gebruikers die er last van hebben, heb regelmatig gehad dat als er op zaterdag serveronderhoud was we steevast op maandag een zooi calls hadden van gebruikers die niet konden inbellen of hun mail niet konden berijken.

mag maintenace 's ochtends/overdag uitgevoerd worden, ja natuurlijk, is vrijdag een ongelukkig dag daarvoor? ja helaas wel, ivm mensen met 1 vrije dag hebben die meestal op vrijdag.

maak een petitie met de community om dag proberen te veranderen, zeg neit dat het helpt, maar het komt beter over dan te zeuren op hun fora over de downtime.

dit is niet specieif tegen de persoon die ik quote, maar gewoon in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Zaagmans schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:33:
Ok ik lees net ergens op het internet dat ik naar Ironforge moet om Maces te leren (als NE druid zijnde) :o
Dat wordt een flinke reis...
Iemand al een keer die reis ondernomen en ervaringen voor onderweg waar ik rekening mee moet houden?
Als NE he ? half uurtje ongeveer als je wat doorloopt :P

Van auberdine naar menethil gaan met de boot dan door de wetlands lopen naar IF en je bent er zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Heb een topic op WoW forum gevonden, je voornaam moet je dus blijkbaar veranderen in je voorletters zoals deze op de kaart staan, werkt nu.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.