Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.969 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Skeiron schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:36:
[...]

Sorry maar een Ice mage is ook geen bijzondere build.. rond lvl 50 begint die pas echt in te kicken door talent specs.. Een Fire/Arcane of een Arcane/Fire mage red je het niet tegen.. Ben zelf een Arcane/Fire mage met mijn improved Counterspell + POM voor een andere lekkere combo heb ik nog nooit van een Paladin verloren.. als je op Bladefist realm zit wil ik het wel demonstreren.. ;)

Edit: heb het hier over duels... ;) aangezien ik een Gnome Mage ben..
Zit inderdaad op bladefist :) welk level ben je? me nick is "wigg" pm me vanvond maar ff dan gaan we duelen :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
redfoxert schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:02:
En hoe heet deze figuur ? Ik merk sowieso op Bladefist dat er ERG VEEL gegankt word. Hoge levels die lagere levels gewoon zonder omkijken afslachten, al word het nu ik wat hogere levels bereik wat minder aangezien het ze te moeilijk word. Gister viel een lvl40 rogue mn vriendin aan (lvl 32) maar die kreeg de schrik van zn leven toen ik er nog naast liep waarna we hem eens flink de oren gewassen hebben. Hij kon nog net wegkomen anders was ie dood geweest.
Kleine tip: ga af en toe eens dergelijke types 'baiten'. Dus in een group gaan zitten met 4 level 40+ ers en 1 30er, en dan in een area waar veel gankers bezig zijn die level 30 een beetje bezig laten zijn. Werkt 't fijnst als je rogues / nightelves hebt die kunnen stealthen / melden. Vroeger of later komt er wel een ganker langs die denkt dat 'ie die level 30 even af kan maken. Een paar guidl genoten van me hebben dit een paar keer op een PvP server gedaan, en 't schijnt erg leuk te zijn :)
THE_LJURK! schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:59:
Heb ook een nieuwe tactiek gevonden om hogere lvl te verslaan. Ik heb een instant dmg spell die 100 -150 dmg doet die 1 soulshard kost. Als ik 20 soulshards heb kan ik 20x achter elkaar instant dmg doen van. Dat betekend dat ik binnen een paar seconden toch maximaal 3000 dmg kan doen.
Niet slecht. Nadeel is dat het soulshards kost en die nemen nogal wat ruimte in.
Je bedoelt shadowburn neem ik aan?
Muppet schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:58:
20-30 ?? Op 30 krijg je daar geen exp meer hoor.

Hoogste baas daar ( Van Cleef) is lvl 24 en in het begin zijn de 17 a 18.
Inderdaad, op level 30 kun je die instance soloen. De level range is meer iets van 18-24. 18 is wat aan de lage kant, want dan heb je echt een probleem met VanCleef. Bovendien krijg je op je 20e vaak nieuwe unieke skills die je in een instance erg goed kunt gebruiken.

Ik wil ook nog eens een uitstapje maken naar WC, ben helaas nu wat te hoog om er echt wat mee te doen.

[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 10-03-2005 13:10 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
*snip*

[ Voor 99% gewijzigd door Hydra op 10-03-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
*snip*

Vervelend dat je je posts niet kunt deleten, ben niet helemaal helder vandaag.

[ Voor 86% gewijzigd door Hydra op 10-03-2005 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:02:
[...]

Zit inderdaad op bladefist :) welk level ben je? me nick is "wigg" pm me vanvond maar ff dan gaan we duelen :)
Nog een bladefister hier, ook gnome mage. M'n nick is Ardygon :) Ben lvl43 nu en arcane/fire specced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook op bladefist:

Fruitcake - Lvl 21 Gnome Mage
Nightshade - Lvl 17 NE Druid

Kun je die papegaai en andere pets pas vanaf een bepaald lvl halen? Anders denk ik dat ik mn items ff bij de bank in IF dump en zo'n papegaaitje ga halen in Booty Bay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:58:
20-30 ?? Op 30 krijg je daar geen exp meer hoor.

Hoogste baas daar ( Van Cleef) is lvl 24 en in het begin zijn de 17 a 18.
Van Cleef is lvl21. Ik heb gister geprobeerd hem te solo'en maar ik haalde het steeds maar niet :D die rogues krijg ik wel dood maar als ik dan naar het water ga en hem weer aanval zijn ze er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:22:
ook op bladefist:

Kun je die papegaai en andere pets pas vanaf een bepaald lvl halen? Anders denk ik dat ik mn items ff bij de bank in IF dump en zo'n papegaaitje ga halen in Booty Bay :)
Nee is gewoon vanaf alle lvls maar je moet wel helemaal naar BB er voor en dat is op jouw lvl niet echt te doen. De aapjes komen regelmatig achter je aanrennen en als je pech hebt in het begin ook al tijgers. Nog niet gesproken over de horde die 24/7 ganked in STV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer :( Op zich maakt het mij niet zoveel uit hoe vaak ik dood ga, ik wil een papegaai :D

edit: Ik las net dat je binnen 15min van Westfall Lighthouse naar Booty Bay zwemt. Zelfs in je teen levels. Dat ga ik dus eens proberen. :D

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:22:
ook op bladefist:

Bij de instance van vancleef kan je die ook halen, alleen ben je wel erg laag level tegen die elites die daar rondlopen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

DarkShadow schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:30:
hey die lesser infernals en die andere elite slave zijn wel erg vet...

ik ben gewoon hunter en heb dus gewoon pets, maar als ik een elite tame (heb net king bangalash getamed in SV (lvl43 elite)) dan wordt hij een normale cat en in mijn geval kon hij ook niets (geen bites of claws etc). Hoe werkt dit systeem precies voor warlocks, hoe moet je er aan zien te komen etc. Ik zie bv nauwelijks warlocks met een lesser infernal en gigantisch veel met zo'n demonisch vrouwtje (waarvan het lijkt dat ze zichzelf slaat met een zweep :P ), en ik heb helemaal nooit een warlock gezien met een elite mob, blijven die beesten gewoon elite dan?
Die infernals kun je pas enslaven als je vrij hoog lvl bent, en dat demonische vrouwtje bv. krijg je als je lvl 20 bent en wat quests ervoor gedaan hebt.

Verder werkt dat enslaven maar voor even, terwijl dat vrouwtje bij je blijft tot ze dood is. (of ze weereens veels te langzaam achter je aan liep natuurlijk... :'( )

En die gast die blij was dat ie zo'n 3000dmg kan doen met ShadowBurn, sorry hoor, maar met die cooldown daarvan maakt elke andere class je alsnog zo af.

Ben blij als ik lvl 26 ben iig zodat mijn succubje ook eindelijk kan seducen, en ik dan EINDELIJK eens kans maak te winnen in PvP als ik alleen ben....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:58

FunkyTrip

Funky vidi vici!

[quote]Webgnome schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:27:
[...]

ik speel dan geen pvp maar wel altijd pvp aan staan ( of nou ja altijd.. most of the time ). Als de sfeer bij een pvp server net zo is als die op doomhammer is dan zijn er in arathi highlands bijna geen gankers te vinden de meeste horde die ik daar tegen ben gekomen zijn nog te bang om een scheet te laten aldaar en dat geld ook voor de alliance..
[quote]

Bloodscalp is anders. Het is daar 1 groot gankfest en meestal in het voordeel van Horde aangezien ze in de meerderheid zijn en gemiddeld veel hoger level zijn. Gisteren zat ik even in een deadlock. Stranglethorn Vale waar ik heel veel questen heb lopen was ontoegankelijk omdat een grote groep Horde (45-55) alle quest mobs campte en elke alliance gankte. In Arathi kon ik even geen groep vinden voor quests die ik nog moest doen (+5 elite quests). Ashenvale is zowiezo bijna niet te doen voor Alliance door de Horde aanwezigheid aldaar.

Kortom, maar een beetje explored en hopen dat het vandaag rustiger is.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
Lees veel over priests, warlocks en mages... wat is er met de druid gebeurt? Telt die niet mee op PvP?

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
ashenvale is wel toegankelijk hoor je moet gewoon uit de buurt van de weg blijven. Ik heb er eigenlijk alleen maar 20+ horde gezien en die kan ik zelf ook wel aan. Je ziet er eigenlijk alleen hoge hordes als ze die 500+ boss in darnassus willen gaan raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Zaagmans schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:00:
Lees veel over priests, warlocks en mages... wat is er met de druid gebeurt? Telt die niet mee op PvP?
jawel hoor, als backup healer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:50:
En die gast die blij was dat ie zo'n 3000dmg kan doen met ShadowBurn, sorry hoor, maar met die cooldown daarvan maakt elke andere class je alsnog zo af.
Inderdaad. dat is mijn punt dus, hij lult uit z'n nek. Ik had al zo'n vermoeden want het grootste probleem met paladins is dat ze zichzelf erg lang in leven kunnen houden. Tegen de tijd dat een warlock 11 levels lager echt damage heeft gedaan is z'n mana gewoon op.

Als hij dan ook nog begint over dat 'ie met Shadowburn in een paar seconden 3000 damage kan doen, tja, een leuke theorie waarbij hij over het hoofd heeft gezien dat Shadowburn een 15 sec cooldown heeft. Shadownburn is een finishing move. je gebruikt 'em aan 't eind van 't gevecht om zonder dat 't je mana kost 't monster om zeep te helpen. Time je 'em verkeerd, dan ben je een soulstone kwijt.

[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 10-03-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Het timen aan het einde van een kill is alleen voor de soulstone, dit boeit niet echt als je het gebruikt als damage spell in pvp dus. Mana kost het toch wel.

Dat ShadowBurn 3000 dmg doet is pure onzin. Misschien op lvl 60 met alle talents, inclusief +100% crit en dan dus een crit..

Seduce is trouwens aardig overrated imho. Het is geinig, maar aangezien je als Warlock afhankelijk ben van je DoT's en Seduce dan niet meer werkt wordt het nogal lastig te gebruiken...

Ik gebruik het zelf nooit, voor PvP roeleert de imp, zeker met de improved fireball (destruction)

Seduce werkt alleen als je meerdere vijanden hebt, om er eentje tijdelijk uit te schakelen.

[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:19:
Het timen aan het einde van een kill is alleen voor de soulstone, dit boeit niet echt als je het gebruikt als damage spell in pvp dus. Mana kost het toch wel.
Soulshard ;)

wat ik me afvraag aan jou dan is welke talent kant je opgaat .. destruction demonic of affliction ?

Ik zelf wil 31 in affliction en 20 in destruction doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
druid is gewoon niet zo super in pvp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarja elke class heeft dat wel met een critcal strike
ik bedoel shaman met een shock spell plus elemental fury en en mastery kom je ook snel aan die
3k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:25:
[...]

Soulshard ;)

wat ik me afvraag aan jou dan is welke talent kant je opgaat .. destruction demonic of affliction ?

Ik zelf wil 31 in affliction en 20 in destruction doen
Ja shard.. haal die dingen altijd door elkaar :P Zelfs met een lvl 40 Warlock :P

Ik ga zelf voor affliction/demonology. Destruction wordt imho pas interessant als je er 10+ talent points in stopt, maar pas echt boeiend als je er volledig op specd. Al die talent points alleen voor shadowburn bijvoorbeeld is beetje zonde.

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:29

The End

!Beginning

Ik zit op een PvE server en heb meerdere characters gemaakt. Een Human Paladin met Blacksmithing en mining en een Undead Mage met Tailoring en Skinning. Ik zou graag spullen willen uitwisselen tussen die 2.

Ik kan niet mailen tussen die 2, omdat ze niet in dezelfde alliance zitten. Weet iemand of het wel mogelijk is om te traden met een andere allience op een PvE server?

[ Voor 8% gewijzigd door The End op 10-03-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:26:
druid is gewoon niet zo super in pvp :P
In groep pvp (wat in mijn ogen hetgene is waar het om draait) kan een druid anders erg vervelend zijn met entanglement. Mark of the wild is een van de betere buffs. En Tranquility ziet er belovend uit, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
The End schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:39:
Ik zit op een PvE server en heb meerdere characters gemaakt. Een Human Paladin met Blacksmithing en mining en een Undead Mage met Tailoring en Skinning. Ik zou graag spullen willen uitwisselen tussen die 2.

Ik kan niet mailen tussen die 2, omdat ze niet in dezelfde alliance zitten. Weet iemand of het wel mogelijk is om te traden met een andere allience op een PvE server?
jepp, gadgetztan AH :P
gooi je stuff erin voor 1 copper ofzo en laat iemand die je kent 't snel eruitkopen (wel doen als 't rustig is en met iemand die te vertrouwen is)
op die manier kan je ook geld van je horde char naar alliance char (en andersom) overgooien
gewoon een nutteloos item eringooien voor 10G met je char waar je 't geld op wilt, en iemand die je kent 10G geven van je andere char voor buyout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:29

The End

!Beginning

kEv4h schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:44:
[...]

jepp, gadgetztan AH :P
gooi je stuff erin voor 1 copper ofzo en laat iemand die je kent 't snel eruitkopen (wel doen als 't rustig is en met iemand die te vertrouwen is)
op die manier kan je ook geld van je horde char naar alliance char (en andersom) overgooien
gewoon een nutteloos item eringooien voor 10G met je char waar je 't geld op wilt, en iemand die je kent 10G geven van je andere char voor buyout :P
Ja! Ik weet het al.
Mage zet 10 light leather te koop voor 90s en buyout 1g
Paladin zet 20 linnen te koop voor 90s en buyout 1g

Dan ben ik wel iets aan overhead kwijt, maar altijd goedkoper dan kopen in AH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:35:
[...]

Ja shard.. haal die dingen altijd door elkaar :P Zelfs met een lvl 40 Warlock :P

Ik ga zelf voor affliction/demonology. Destruction wordt imho pas interessant als je er 10+ talent points in stopt, maar pas echt boeiend als je er volledig op specd. Al die talent points alleen voor shadowburn bijvoorbeeld is beetje zonde.
Nee helemaal niet ShadowBurn is heel erg handig. Want meestal als je een horde tegen komt of als je een hord bent en Alliance tegen komt probeeren ze weg te rennen als ze weinig health hebben en Shadowburn heeft best een lange range en als je ongeveer lvl 35,36 ben dan is het hit van shadowburn rond 200 en dat is zeker niet weinig voor iemand die 5% , 10% health heeft of je gebruikt lash of pain. ik heb helemaal niks in affliction gezet allemaal destruction ik heb een lvl 36 warlock mijn mening is alles op destruction te zetten en een aantal op demonology zoals VW,Succubus,imp, Felhunter enzo te zetten.
Het enige nadeel is je kan niet te veel soulshards hebben anders heb je geen plek voor andere dingen ik hoop dat ze dat verbeteren in een nieuwe patch.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
The End schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:49:
[...]

Ja! Ik weet het al.
Mage zet 10 light leather te koop voor 90s en buyout 1g
Paladin zet 20 linnen te koop voor 90s en buyout 1g

Dan ben ik wel iets aan overhead kwijt, maar altijd goedkoper dan kopen in AH :)
yeh, maar je kan items in de AH die een char op jouw account heeft aangemaakt niet uitkopen geloof ik, vandaar dat je nog iemand nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die nog een online shop weet waar je nog gamecards kan krijgen? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
KãBuS schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:49:
[...]

Nee helemaal niet ShadowBurn is heel erg handig. Want meestal als je een horde tegen komt of als je een hord bent en Alliance tegen komt probeeren ze weg te rennen als ze weinig health hebben en Shadowburn heeft best een lange range en als je ongeveer lvl 35,36 ben dan is het hit van shadowburn rond 200 en dat is zeker niet weinig voor iemand die 5% , 10% health heeft of je gebruikt lash of pain. ik heb helemaal niks in affliction gezet allemaal destruction ik heb een lvl 36 warlock mijn mening is alles op destruction te zetten en een aantal op demonology zoals VW,Succubus,imp, Felhunter enzo te zetten.
Het enige nadeel is je kan niet te veel soulshards hebben anders heb je geen plek voor andere dingen ik hoop dat ze dat verbeteren in een nieuwe patch.
Hoewel ik enigszins moeite heb je stukje te lezen (leestekens/hoofdletters?). Zeg ik ook niet dat Shadowburn nutteloos is. Shadowburn is een geweldige skill, maar imho niet de enorme berg talentpoints waard als je alleen voor die skill gaat. Als je het al doet, spec je dan volledig in Destruction.

Destruction spec is dan weer niet zo nuttig op endgame PvE.. waar bijna alle monsters wel fire-resistant zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeey fokes wask weer, omg gisteren een hele lame actie meegemaakt was bij een cemetary komt er een undead warlock ofzo aan onbekend lvl die killed me gaat ie me opwachten bij het kerkhof ik vind het ganken van fokes niet erg ofzo maar campen bij een kerkhof vink wel lame hoor magoed naja ik koos voor pvp dus tjah :), maare gisteren eindelijk lvl 20 berijkt :D:D:D mooi die aspect of the cheetah :D das wel fijn vooral met lange quest beetje haast er in en dual wield das helemaal mooi :), maare welke gebieden kan ik nu het beste verder questen dan ??? persoonlijk denk ik Wetlands ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Zou dit een beetje werken voor een rogue met dual swords? Ik ben niet zo'n stealth iemand, maar ik hou wel van snel killen (en niet warrior 'hak ... 2 sec wachten ... hak' style):

*_Assassination Talents_* (31 points)

# *Malice* - 5/5 points
Increases your critical strike chance by 5%.

# *Improved Eviscerate* - 3/3 points
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.

# *Ruthlessness* - 3/3 points
Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target.

# *Murder* - 2/2 points
Increases your chance to hit while using your Sap, Ambush, Garrote, or
Cheap Shot abilities by 5%.

# *Relentless Strikes* - 1/1 point
Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy.

# *Lethality* - 5/5 points
Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike,
Gouge, Backstab, Ambush, Ghostly Strike, or Hemorrhage ability by 30%.

# *Vile Poisons* - 5/5 points
Increases the damage dealt by your poisons by 15%.

# *Cold Blood* - 1/1 point
When activated, increases the critical strike chance of your next
Sinister Strike, Backstab, Ambush, or Eviscerate by 100%.

# *Seal Fate* - 5/5 points
Your critical strikes from abilities that add combo points have a 100%
chance to add an additional combo point.

# *Vigor* - 1/1 point
Increases your maximum Energy by 10.

*_Combat Talents_* (20 points)

# *Improved Gouge* - 3/3 points
Increases the effect duration of your Gouge ability by 1.5 seconds.

# *Improved Sinister Strike* - 2/2 points
Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5 Energy.

# *Lightning Reflexes* - 5/5 points
Increases your Dodge chance by 5%.

# *Deflection* - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

# *Precision* - 5/5 points
Increases your chance to hit with melee weapons by 5%.

*_Subtlety Talents_* (0 points)

# None

Graag jullie feedback!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:01:
eeey fokes wask weer, omg gisteren een hele lame actie meegemaakt was bij een cemetary komt er een undead warlock ofzo aan onbekend lvl die killed me gaat ie me opwachten bij het kerkhof ik vind het ganken van fokes niet erg ofzo maar campen bij een kerkhof vink wel lame hoor magoed naja ik koos voor pvp dus tjah :), maare gisteren eindelijk lvl 20 berijkt :D:D:D mooi die aspect of the cheetah :D das wel fijn vooral met lange quest beetje haast er in en dual wield das helemaal mooi :), maare welke gebieden kan ik nu het beste verder questen dan ??? persoonlijk denk ik Wetlands ????
Goh, hier moet ik gelijk denken aan wat Bosmonster boven je zei:
Hoewel ik enigszins moeite heb je stukje te lezen (leestekens/hoofdletters?).

O-)

Ik ben tussen level 15-25 erg druk geweest in Loch Modan en Redridge Mountains .. mijns inziens prima areas voor dat level. Neem hier ook eens een kijkje voor meer info.

[ Voor 13% gewijzigd door PhoeniX- op 10-03-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey naja dat boeit toch ook niet echt magoed ben @werk en heb een klant aan de lijn dus let niet echt compleet op magoed :P.

Ok waar kan ik het beste trainen ben een lvl 20 NE hunter met een lvl 19 beer pet!

Persoonlijk denk ik in Wetlands.

En bovendien ik gebruik een 2h sword die best wel leip is :D maarja dual daggers is ook niet verkeerd :).

maare kvind wel dat als je @ kerkhof bent gerespawned dan moet je daaro niet aangevallen moet kunnen worden want als je daar gecamped word is best lame gebeurde @ wetlands op shadow moon.

Maare ff wat anders he ik wil best naar een andere server vanwege die lange wachtrijen altijd, maar dan moet blizzard maar gewoon komen met de optie dat je je char kan verplaatsen naar andere server zonder enig verlies van je equip en geld enz.

Greetz me

P.S. iemand belang stelling een x samen te questen en in bezit is van een microfoon ik heb een eigen ventrillo channel lijkt me gezellig :D

btw ty PhoeniX- voor je advice :D kzal na het werk wel ff kijken, oooeee nog tot kwart over 9 planet en hetnet klanten helpen helpdesk @ noobs :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als lvl 20 NE kan je beter eerst in Ashenvale rondhangen en rond 22-24 pas naar Wetlands gaan, dat is althans mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil heel graag ook wow spelen, maar zit nog te stoeien met een goede betaalbare PC

Asus A8N-SLI Deluxe Socket 939
AMD Athlon 64 3000+ Boxed Socket 939
Club 3D nVidia GF 6600GT 128MB PCX
TwinMOS DDR PC400-3200 2x512MB Dual Channel

heeft iemand enig idee of ik met deze configuratie en met name met die videokaart het spel goed kan spelen, of heeft iemand een beter idee qua samenstelling. Dit zou met HD, behuizing/voeding en CD-rom speler tussen de 700 en 800 euro uitkomen en meer wil ik ook niet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:34:
Ik wil heel graag ook wow spelen, maar zit nog te stoeien met een goede betaalbare PC

heeft iemand enig idee of ik met deze configuratie en met name met die videokaart het spel goed kan spelen, of heeft iemand een beter idee qua samenstelling. Dit zou met HD, behuizing/voeding en CD-rom speler tussen de 700 en 800 euro uitkomen en meer wil ik ook niet betalen.
dat moet ruim voldoende zijn, ik heb een p4 2.6ghz, 9800pro, 512MB en draai @ 1152x768 alles op high met AA en AF aan (niet voluit tho) gewoon met goed speelbare FPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:31:
Maare ff wat anders he ik wil best naar een andere server vanwege die lange wachtrijen altijd, maar dan moet blizzard maar gewoon komen met de optie dat je je char kan verplaatsen naar andere server zonder enig verlies van je equip en geld enz.
Quote uit de FAQ:

Q: Can I move my character to another server?

A: This is something that is not offered at the moment, and if this situation changes there will be an announcement made on the main website.

ik heb nog even verder gezocht maar kon het niet meer vinden, zag laatst een post van Blizzard dat ze ermee bezig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:37:
[...]

dat moet ruim voldoende zijn, ik heb een p4 2.6ghz, 9800pro, 512MB en draai @ 1152x768 alles op high met AA en AF aan (niet voluit tho) gewoon met goed speelbare FPS :)
ok mooi om te horen :) bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Misschien een tip voor mensen die hem nog zoeken. Ga niet bij de standaard winkels langs, maar bij de minder standaard winkels. Een vriend van mij(dezelfde als met mijn Guest key) heeft een moeder die in een boekenhandel werkt en daar hadden ze er ook nog 1. Inmiddels niet meer dus ;). Maar ik denk dat je in dat soort zaken de meeste kans maakt omdat minder mensen daar kijken.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ongeveer dezelfde samenstelling, alleen een niet deluxe versie van het moederbord en dezelfde videokaart alleen dan van gigabyte. Draait allemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Ik heb ook een 6600GT en draai alles max. Draait als een zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Bosmonster schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:43:
[...]

Ik heb ook een 6600GT en draai alles max. Draait als een zonnetje :)
ik heb ook een 6600GT, maar soms toch (bijv tijdens het vliegen) draait het niet echt super soepel.
Ik draai op 1024x768 alles max, en met AA en AF op 2x dacht ik, voor de rest heb ik een AMD 2600+ en 1GB ram. (evt kijk systeemspecs link in sig)
Heb jij ook AA enzo aan staan?

[ Voor 4% gewijzigd door butsj op 10-03-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:19:

Dat ShadowBurn 3000 dmg doet is pure onzin. Misschien op lvl 60 met alle talents, inclusief +100% crit en dan dus een crit..
Heb je zijn post wel gelezen? Hij zegt niet dat 1 shadowburn 3000 damage doet, hij zegt dat omdat z'n shadowburn 100-150 damage doet, hij met 20 shards, in een paar seconden tot 3000 damage kan doen. Wat natuurlijk, dankzei de 15 sec cooldown, gewoon gelul is. Shadowburn doet op rank 6 tot 500 damage. Met Ruin kom je op een crit bonus van ongeveer 300% uit, wat, als je geluk hebt, dus lijdt tot een damage van ongeveer 1500. Lijkt veel, maar je kunt dit maar 1 keer per 15 seconden doen, wat dus op een DPS komt van 100. M'n level 31 hunter heeft met z'n autoshot een DPS van tegen de 50, en dat is dus exclusief crits (verhoogde kans, ga full marksmanship), en crit damage bonus.

In een paar seconden 3000 damage doen lukt een mage op 60 misschien als 'ie geluk heeft met z'n crits, maar een level 60 warlock lukt dat niet, laat staan een level 20-nogwat warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ok dit is mijn Undead Mage build:

http://home.kabelfoon.nl/~damien/udmage.htm

Ik heb advies nodig of misschien tips van mensen die al wat ervaring hebben op gedaan.

Op dit moment ben ik L19,8 :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 15-09 17:03
Weet iemand nog een site met een route planner? De link uit de startpost is dood.
Ik wil wat gaan verkennen. Heb nu westfall en lochmodan gezien en wat gequest en wil nu wat andere plaatsen bekijken waar je als level 15 leuk kan questen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Hydra schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:48:
[...]

M'n level 31 hunter heeft met z'n autoshot een DPS van tegen de 50, en dat is dus exclusief crits (verhoogde kans, ga full marksmanship), en crit damage bonus.
Ik ben ook hunter en ga ook voor bijna full markmanship, ben ondertussen level40 en heb verhoogde chance crits op rank5, crit dmg bonus op rank5 (50%) en dit is best wel fijn, aangezien ik ook nog eens best veel agility heb. Ik schiet nu naar mijn idee echt veel crits, soms wel 3/4 achter elkaar (naja beetje kwestie van geluk misschien).
op zijn tijd gebruik ik Aimed shot (Rank 3?, iig +200 dmg) ook wel eens (normaal zonder crit 275 dmg) en met crits af en toe rond de 500-650 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
pingkiller schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:55:
Weet iemand nog een site met een route planner? De link uit de startpost is dood.
Ik wil wat gaan verkennen. Heb nu westfall en lochmodan gezien en wat gequest en wil nu wat andere plaatsen bekijken waar je als level 15 leuk kan questen.
dan stel ik voor om naar Redridge Mountains te gaan aangezien dat redelijk dichtbij ligt:

15-20
Loch Modan (10-20)
Westfall (10-20)
Redridge Mountains (15-25)
Darkshore (10-20)

dit haal ik van: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/questlevels.html
Deze link werd even hierboven ook al gegeven dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
@butsj
Ik kende die plaatsen al. Er staat ook maar 1 vraagteken in mijn post en dat is bij de zin over een route planner voor wow. Maar toch bedankt voor de moeite ;)

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
pingkiller schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:07:
@butsj
Ik kende die plaatsen al. Er staat ook maar 1 vraagteken in mijn post en dat is bij de zin over een route planner voor wow. Maar toch bedankt voor de moeite ;)
http://www.kaldorei.com/worldmap/

Kan je ook route mee plannen en zien wat de kosten zijn.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
pingkiller schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:07:
@butsj
Wat bedoel je met een routeplanner? Iets als dit?

edit:

/spuitelf

[ Voor 4% gewijzigd door PhoeniX- op 10-03-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
ik kwam nog een screenie van m'n pally in beta tegen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/gimbooze_lv60.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
In de ts stond een link naar een routeplanner. Ik zoek iets waar ik kan uitvinden hoe ik moet lopen als ik van loch modan naar Redridge Mountains wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller
In de ts stond een link naar een routeplanner. Ik zoek iets waar ik kan uitvinden hoe ik moet lopen als ik van loch modan naar Redridge Mountains wil.

van loch modan naar Storm wind en dan naar gold shire en als je dan links afslaat bij goldshire kom je in redridge uit.

:) de plaats waar ik vanavond ook te vinden ben @ moon shadow :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
pingkiller schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:14:
Joh, kijk gewoon op de kaart, zo moeilijk is dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Hydra schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:31:
[...]

Joh, kijk gewoon op de kaart, zo moeilijk is dat toch niet?
achja sommige mensen kunnen niet goed kaart kijken :+
ik volg gewoon de weg en kijk af en toe op de kaart welke kant ik op moet (noord/zuid/west/oost), en naast de weg staat het wel aangegeven met bordjes wat waar is :)

[ Voor 4% gewijzigd door butsj op 10-03-2005 16:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hydra

Euhm als je nog nooit in dat gebied bent geweest dan is dat ook niet te zien maarja als je de bordjes volgt in elwin forrest jah dan heb je gelijk :) magoed.

zo ff met pauze :) ff babbelen over WoW, btw hoelang heeft iedereen zn abo verlengt ik zelf met 3 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ik met 1 maand het scheelt maar 3 euro ofzo als je 1 doet ipv van 3 en als ik onverwachts een week of 2 op vakantie ga en dat komt redelijk goed uit heb je het al weer uitgespaard. liever de mogelijkheid om iedere maand te kunnen stoppen dan gelijk vast te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er weer veel te laat achter dat morgen mn laatste dag is op mn gratis maand. Morgen heb ik wel een vrije dag, weet iemand nog een adres in Utrecht waar ik een gamecard kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:34:
@Hydra

Euhm als je nog nooit in dat gebied bent geweest dan is dat ook niet te zien maarja als je de bordjes volgt in elwin forrest jah dan heb je gelijk :) magoed.

zo ff met pauze :) ff babbelen over WoW, btw hoelang heeft iedereen zn abo verlengt ik zelf met 3 maanden
Heb 2 accounts en beiden met 3 maanden. Dacht dat ik dat toch minimaal nog wel vol ging houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook met drie maanden verlengt.

vanavond maar is kijken hoe het gaat om het undead gedeelte van SM te soloen.

Moet nog driekwart lvl tot aan 40, dan eindelijk mijn mount. het geld ervoor heb ik al bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook met 3 maanden verlengt. Ik wil ook mijn ultra coole warlock mountje ... nog 4.5 lvl haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

3 maanden ook hier, die tijd heb ik ook nog wel minimaal nodig om mijn mount te gaan halen :@

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44

:o
Kom ik aan met mijn pc...
Asus A7M 266
AMD Athlon Thunderbird 1.2 GHz
Geforce 2 GTS 32MB AGP
2x 256 dane elec DDR 2100

Draait trouwens ook goed, ben nu alleen nog op een PVE server bezig. Kwam laatst een aantal (stuk of 10 horde tegen 10 alliance) PVP-ers tegen (??) en toen trok m'n pc het niet helemaal meer... 8)

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoW loopt bij mij gemiddeld met 20fps. en als we een instance ingaan (bijv) dan heb ik maar 10fps...
Niet echt veel. Nu wil ik een 512 RAM erbij kopen. want ik dacht dat je het meeste had aan RAM?
Mijn vraag nu is of het wat uitmaakt als ik 512 erbij koop.
Wat ik nu heb:

1024RAM
2000+
radeon 9800 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:41:
WoW loopt bij mij gemiddeld met 20fps. en als we een instance ingaan (bijv) dan heb ik maar 10fps...
Niet echt veel. Nu wil ik een 512 RAM erbij kopen. want ik dacht dat je het meeste had aan RAM?
Wat ik nu heb:

1024RAM
2000+
radeon 9800 pro
Ik heb 1024 mb ram een 9800 pro. een 2600+ En alles op z'n hoogst en draai standaar 50 fps. Als ik dorpjes enzo binneloop dan springt het naar de 20 maar ook maar ff. Alleen bij grote raids gaat het echt omlaag. Ik zou dus zeggen dat hij het bij jou wel beter moet doen aangezien het me sterk lijkt dat het aan de processor ligt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Gisteravond waren er zowaar 6 man op Ventrilo voor The Horde!

Kom op lui, tis gezellig, even naar www.ravenblood.nl en berichtje van de voorpagina lezen en installen!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hiero mijn systeem

Amd athlon 64 3200+
512 mb ram pc 3200 over 2 week ga ik daar maar ff 1024 mb van maken
120 gig hd 40 @5200 rpm en 80 @7200 RPM
en een Ati Radeon 9600 pro 128 mb!
ik heb verder @home breedband 512/64
het lagt some wel in IF maarja dat zal wel komen door de drukte in die stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 09:28:
[...]

zo te zien gebruik hij gypsmod met mogelijk wat andere addons
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v235/stienz/WoWScrnShot_030905_222450.jpg

Idd, Gypsymod met AvgXP en achtergrond color achter de logs+chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 13:07

Phydomir

Dennis

Aankomende zaterdag loopt mijn 1e maand wow af en nu ben ik net al heel de stad af geweest maar nergens gamecards te koop. pas in de loop van volgende week weer :/

Maar goed, nu is het zo dat ik een niet bestaand CC nummer heb in gevult. Om gezeik te voorkomen wil ik change subsribtion doen.
Als ik op wow-europe.com nu daar Cancel recurring subscription plan doe, blijft mijn account dan wel gewoon bestaan? En kan ik dan later gewoon alsnog een timecard opgeven?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Phydomir

Jah je account blijft dan wel bestaan echter kan je niet spelen totdat je betaald heb, zoek anders ff iemand vriend of familie waarvan je het cc mag gebruiken en dat jij hem of haar betaald tot de gamecards weer worden geleverd.
Ik gebruik samen met een paar anderen ook een vriends CC kaart we betalen hem dan gewoon zodra de rekening er is en niemand heeft probs.

Wie van jullie speelt er btw op Shadow Moon en is rond de lvl 20 mischien kunnen we dan wel samen questen, zoals ik eerder aangaf ik heb een ventrillo channel kunnen we wat beter communiceren :).

Dus wie wil meld je maar.

Greetz ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:39:
[...]

In groep pvp (wat in mijn ogen hetgene is waar het om draait) kan een druid anders erg vervelend zijn met entanglement. Mark of the wild is een van de betere buffs. En Tranquility ziet er belovend uit, maar daar heb ik geen ervaring mee.
True maar Tranquility zuigt :P tenminste ik vind um niet zo fijn als hij doet lijken :P

[ Voor 7% gewijzigd door SaURoN op 10-03-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

ik vind die capes zo gay, voor mij geen cape ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, mijn paard is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
SaURoN schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 22:18:
[...]

True maar Tranquility zuigt :P tenminste ik vind um niet zo fijn als hij doet lijken :P
Hmm, om te healen is hij niet handig. Wel handig om hem te casten, en dan snel bearform te gaan :) heb je met één spel Hate van de Mage, Priest en Warlock (en ook de Warrior :P) afgekregen :*)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Three-Day Extension to Launch Players
10/03/2005
The first month of World of Warcraft will soon be over for the players who registered during or shortly after the European launch on February 11. We’re happy to inform players who registered their account during February that as a thank you for joining us during our successful launch period, and to balance the fact that our first month was a short one, an additional 3 days extra playing time will be added to their account prior to the start of billing. So for those players who registered their account on 11th February, the billing process will begin on Monday, 14th March.

Please note that the subscription period is measured in months, not in increments of 30 days. If you register your account on the 31st of a month you will be charged on the last day of the month payment is due. Pre-paid cards, however, will add exactly 60 days to your account.

To avoid unexpected account closures, we urge all players to go now to their account management page to verify their account information and ensure the following details are correct:

* Name and address
* Credit card details or ELV details (pre-paid cards are verified when submitted and thus need no additional verification)
* E-mail address (the preferred method to contact players)

If you experience any problems after entering your correct details please do not hesitate to contact our billing support hotline.

You can find the account management page through this link, which is also found on the game log-in screen and in the upper right corner of the web site: http://www.wow-europe.com/account/

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo geil, Guildies doen even een BRS run and pakken gelijk de plannetjes voor de beste axe in de game op :D

http://www.thottbot.com/?i=14268

Dat worden leuke dagen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vandaag Gnomish Engineer geworden! Dus morgen maar eens mijn Net-o-Matic uitproberen op de immer gankende Alliance. Zal ze leren om weg te rennen :P

En van het weekend maar eens een Gnomish Battle Chicken in elkaar schroeven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 23:55
butsj schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:01:
[...]

Ik ben ook hunter en ga ook voor bijna full markmanship, ben ondertussen level40 en heb verhoogde chance crits op rank5, crit dmg bonus op rank5 (50%) en dit is best wel fijn, aangezien ik ook nog eens best veel agility heb. Ik schiet nu naar mijn idee echt veel crits, soms wel 3/4 achter elkaar (naja beetje kwestie van geluk misschien).
op zijn tijd gebruik ik Aimed shot (Rank 3?, iig +200 dmg) ook wel eens (normaal zonder crit 275 dmg) en met crits af en toe rond de 500-650 =)
ik doe met mn aimed shot soms een crit van 800 :), nu lvl43, maar ik had het met lvl40 ook al wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 00:35:
Zo geil, Guildies doen even een BRS run and pakken gelijk de plannetjes voor de beste axe in de game op :D

Welke server? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

ff nieuwe wapens gekocht, nieuwe bijl, nieuwe gun en een nieuw zwaard :) 2 ervan zijn wel lvl 34 terwijl ik pas 33 ben, maar dat is nog maar 2000 xp Hak nu met Thermaplugs arm, best mooie bijl :) ff mn 2handed axe skill opkrikken, had ook ff 11gold geleend aan een guildgenoot, die had ff 220 gold nodig voor een bijl :D hij is lvl 49 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fixxx schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 07:28:
ff nieuwe wapens gekocht, nieuwe bijl, nieuwe gun en een nieuw zwaard :) 2 ervan zijn wel lvl 34 terwijl ik pas 33 ben, maar dat is nog maar 2000 xp Hak nu met Thermaplugs arm, best mooie bijl :) ff mn 2handed axe skill opkrikken, had ook ff 11gold geleend aan een guildgenoot, die had ff 220 gold nodig voor een bijl :D hij is lvl 49 ofzo
How very interesting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:41:
WoW loopt bij mij gemiddeld met 20fps. en als we een instance ingaan (bijv) dan heb ik maar 10fps... en als er een raid is soms zelfs met 3fps.......................
Wat ik nu heb:

1024RAM
2000+
radeon 9800 pro
kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
pingkiller schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:14:
Vanuit loch modan ga terug naar dun morogh en Ironforge, vanuit hier neem je de hypogryph naar stormwind of de ondergrondse trein. dan loop je stormwind uit elwynn forest in, dan ga je oost en je zit in Redridge mountains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je al hebt zou meer dan genoeg moeten zijn voor een goede framerate. Controleer je instellingen in WoW eens, en zet bijv. viewing distance 10-20% van max, en je resolutie op 1024 als je 'm op 1280 hebt staan (om te testen). Ook ff proberen de laatste videodrivers te downloaden enzo. Je zou gewoon nette FPS moeten krijgen met die machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 07:41:
[...]

Wat je al hebt zou meer dan genoeg moeten zijn voor een goede framerate. Controleer je instellingen in WoW eens, en zet bijv. viewing distance 10-20% van max, en je resolutie op 1024 als je 'm op 1280 hebt staan (om te testen). Ook ff proberen de laatste videodrivers te downloaden enzo. Je zou gewoon nette FPS moeten krijgen met die machine.
mja alles wat je me daar aanraad heb ik al gedaan.
alles staat op z'n laagst, resolutie 1024, view distance staat zelfs op z'n laagst net zoals de rest van mijn instellingen. de nieuwe catalyst driver heb ik ook al geinstalled zonder effect :(
ik snap ook echt niet hoe mijn pc bij vrijwel elk spel schokkerig gaat.
maar iig bedankt voor je reactie :)

mijn vraag blijft dan nog staan: zou het helpen met 512ram erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 00:35:

da's een mooi ding idd :)
alleen arcanite is DUUR, in beta ging een arcanyte crystal voor 15G in de AH en dan moet je nog een alchemist weten te vinden die wil transmuten ook :(
heb je weleens gezien hoe die eruit ziet? ik kan er een screenie van posten als ik thuis ben als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@solosuperior

Ik denk persoonlijk dat jou CPU het probleem vormt de rest is geen probleem, alhoewel ik me dan afvraag is wat voor Ram geheugen heb jij ???? pc ? want volgens mij werkt jou cpu met pc266 ram geheugen.

Controleer dat ff voor de zekerheid.

Maare vanochten voor het onderhoud ff 2 nieuwe daggers gekocht voor lvl 21 ben zelf lvl 20 altijd vooruit denken he :) vind het wel gaaf om met dual wield te werken.

En best wel leuk dat we 3 dagen extra krijgen maar dat is denk ik vanwege de waiting lines, heb het artikel niet helemaal goed doorgelezen.
Maare meer speel plezier :D:D

Naja Solo ik wens je suc6

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bladefist :)
kEv4h schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 08:16:
[...]

da's een mooi ding idd :)
alleen arcanite is DUUR, in beta ging een arcanyte crystal voor 15G in de AH en dan moet je nog een alchemist weten te vinden die wil transmuten ook :(
heb je weleens gezien hoe die eruit ziet? ik kan er een screenie van posten als ik thuis ben als je wilt :)
Ja, heb plaatjes ervan gezien. Machtig mooi ding ook :)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 08:29:
[...]

Bladefist :)

[...]

Ja, heb plaatjes ervan gezien. Machtig mooi ding ook :)
heh ok :)
jepp ik vind het echt een van de mooiste/stoerste wapens ingame, toen ik em voor 't eerst zag zat ik echt van WOAH o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vanacht waren ik en Sweethard wat leuk aan het questen in Hillsbrad, ging allemaal vrij snel en opeens was mijn conectie weg :(, ik dachtm hey heeft bliz eindelijk server onderhoud van half 2 tot 7 ofzo, maar helaas :( @home was de verbinding kwijt :(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Phydomir schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:40:
Aankomende zaterdag loopt mijn 1e maand wow af en nu ben ik net al heel de stad af geweest maar nergens gamecards te koop. pas in de loop van volgende week weer :/

Maar goed, nu is het zo dat ik een niet bestaand CC nummer heb in gevult. Om gezeik te voorkomen wil ik change subsribtion doen.
Als ik op wow-europe.com nu daar Cancel recurring subscription plan doe, blijft mijn account dan wel gewoon bestaan? En kan ik dan later gewoon alsnog een timecard opgeven?
Ja, je account blijft gewoon bestaan en "active", zodat je kunt blijven spelen.

Het enige wat je met "Cancel subscription" doet is het stopzetten van de betaling. Dat wil zeggen, zodra je periode afloopt, wordt er niks meer van je rekening afgehaald, en wordt op dat moment je account "inactive" gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 14:52
Waaaaah 3 dagen ziek geweest en dus even lvl 36, 37 en over 2 bubs 38.

Gisteren op 37 met guild meegegaan naar Scarlet. Op de USA server was ik met mijn 36 hunter daar nooit aan toegekomen. Mijn god, die instance is echt goed gemaakt, daar kan Deadmines, WC of RFD echt niet aan tippen.

Groupsetup:
1. ik 37 rogue
2. 40 priest
3. 41 paladin
4. 41 warrior
5. 42 rogue

Binnen 2 uur had ik 48% exp bij elkaar, ik was voor we naar binnen gingen 37 geworden en dus 2 uur later 37.48. Leuke items ook, die vervolgens in de AH s'avonds 6G opleverden. Tevens de SM quests opgelost en nu de black menace in mijn bezit samen met de toxic revenger.

S'avonds RFD gaan doen, de boss Gutton dropt hele mooie rogue shoulders :) Helaas hadden we alleen een druid bij als healer welke vervolgens ook vaak afk was. Na 2 wipes ben ik geheartstoned.

Toen was het 21:30 en ben ik in Hillsbrad even babyhordes gaan annoyen bij de Hillsbrad Fields :P

Trouwens, mijn guild heeft een prog welke je WoW char profiel upload naar onze site, zie hier mijn profiel: http://wow.cow.be/gp_profile.php?character=Acuna

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-03-2005 08:46 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarWolf schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 08:38:
[...]

Ja, je account blijft gewoon bestaan en "active", zodat je kunt blijven spelen.

Het enige wat je met "Cancel subscription" doet is het stopzetten van de betaling. Dat wil zeggen, zodra je periode afloopt, wordt er niks meer van je rekening afgehaald, en wordt op dat moment je account "inactive" gezet.
Ik wil geen reclame maken maar ik heb al meerdere mensen verwezen naar Het Computer Collectief
te Amsterdam. Zij hebben nog voldoende GameCards te koop (ook online, bestellen = volgende dag in huis) ! Ik zou zeggen kijk eens op www.comcol.nl ! en suc7 met bestellen ... ze hebben zelfs nog WoW op voorraad (tot gister in ieder geval) ! Game on zou ik zeggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"World of WarCraft Pre-Paid Game Card - 60 dagen
— TIJDELIJK UITVERKOCHT. Eind Maart 2005 weer verwacht"

"pc/mac CD-ROM World of WarCraft
— TIJDELIJK UITVERKOCHT. April 2005 weer verwacht "

Jammer dan

[ Voor 36% gewijzigd door MrVegeta op 11-03-2005 08:52 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 11:03
Die config zou toch moeten volstaan om met een behoorlijke framerate te draaien, al is het dan met wat aangepaste instellingen in het Video Options menu. Ben je zeker dat het gaat om grafische lag en niet om connection lag, d.i. dat je bandbreedte niet door andere applicaties opgeslorpt wordt? Ik kan ook niet tegelijk WoW spelen en tegelijk ISO's van een Linux-distro downloaden :-)

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 08:38:
Waaaaah 3 dagen ziek geweest en dus even lvl 36, 37 en over 2 bubs 38.

Gisteren op 37 met guild meegegaan naar Scarlet. Op de USA server was ik met mijn 36 hunter daar nooit aan toegekomen. Mijn god, die instance is echt goed gemaakt, daar kan Deadmines, WC of RFD echt niet aan tippen.

Groupsetup:
1. ik 37 rogue
2. 40 priest
3. 41 paladin
4. 41 warrior
5. 42 rogue

Binnen 2 uur had ik 48% exp bij elkaar, ik was voor we naar binnen gingen 37 geworden en dus 2 uur later 37.48. Leuke items ook, die vervolgens in de AH s'avonds 6G opleverden. Tevens de SM quests opgelost en nu de black menace in mijn bezit samen met de toxic revenger.
*Tip: ga terug naar SM, doe library runs tot je Hypnotic Blade hebt zodat je Toxic revenger kan dumpen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 08:09:
[...]

mja alles wat je me daar aanraad heb ik al gedaan.
alles staat op z'n laagst, resolutie 1024, view distance staat zelfs op z'n laagst net zoals de rest van mijn instellingen. de nieuwe catalyst driver heb ik ook al geinstalled zonder effect :(
ik snap ook echt niet hoe mijn pc bij vrijwel elk spel schokkerig gaat.
maar iig bedankt voor je reactie :)

mijn vraag blijft dan nog staan: zou het helpen met 512ram erbij?
Als het bij elk spel is zou het idd kunnen zijn dat er hardwarematig iets mis is. Je CPU is geen monster, maar zou t toch wel moeten trekken. Zoals al opgemerkt, ff controleren of je het juiste geheugen hebt, en misschien wat benchmarks draaien om te kijken of dat nog info oplevert.. En anders misschien eens denken aan een nieuw moederbord+CPU+geheugen ofzo. Als je drivers OK zijn, en het treedt bij elk spel op, zie ik weinig andere opties. (misschien scheve BIOS settings evt nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik kan momenteel niet inloggen, heb ik iets gemist? Krijg alleen een lege realmlist te zien.

WoW-europe site krijg ik een dns error op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same here, pjiuw gelukkig niet de enigen :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.