See you in the Galaxies Far, Far Away ....
misschien wel, maar dat deed hij niet. Ik dacht dat blink trouwens vanaf de nieuwe patch de mogelijkheid biedt om uit dit soort dingen weg te "breken".Azqi schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:03:
[...]
Ehh, had hij hij hem met Blink toch niet kunnen smeren? Ben zelf pas lvl 19 dus kan het niet testen...
Als undead zijnde gebruik ik WotF. Immune to fear, sleep and charm
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Verwijderd
Doh, wist niet dat je ook op GoT zat PhantomPhantom schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:18:
Gisteren met Elander, Jtm en Arthor en nog iemand (ingame namen, weet de namen hier niet.. Arthor is Kefs volgens mij) Scarlet Monastery gedaan, ging erg goed.. lekker veel xp, en ook het geld was goed. Jammer alleen dat het schild niet dropte die Arthor wil hebben.
Is wel voor herhaling vatbaar
Vanavond maar eens die skeletons voor je killen zodat je ook die quest hebt in scarlet monestary (dat je alle bosses moet doden) gaat wel weer erg leuk worden
kan je niet een nieuw poppetje maken en die earth totem naar je orginele char mailen?Tazzy schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:13:
Ik heb het vermoeden dat ik aan het begin van het spel mijn "Earth Totem" verpatst heb... is er nog een manier om hier opnieuw aan te komen? Kan nu geen totem spells oproepen.
als die earth totem net zoiets is als hearth stone, dan kan het nietCyrus-The-Virus schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:03:
[...]
kan je niet een nieuw poppetje maken en die earth totem naar je orginele char mailen?
soublound
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Dan zit jij er toch even VET naastHydra schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:44:
[...]
Inderdaad. Die warlock kon 't met z'n blote vuisten nog winnen. Iemand die 'rood' voor je is, kun je al gewoon niet verslaan omdat je de helft van je hits missed. 14 levels verschil is gewoon dik ??. Compleet ongeloofwaardig.
Verwijderd
Je zal alleen wel moeten wachten tot je termijn is afgelopen wat je al betaalt hebt want het is niet zo dat je tussen door maar even kan zeggen van ik ga er even tussen uit of zo. Betaald is betaald
Jaja, hunters zijn toch wel erg handig heh?Snappie88 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:26:
het! Alleen is het zo jammer dat een Rogue Vanish kan doen en je hem niet meer kan vinden (51 hé...).
Huntersmarkje erop en vanishen is niet meer mogelijk
datn stond jij tegenover een hele slechte paladin.. kom op 11 lvls hoger ..Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:55:
[...]
Dan zit jij er toch even VET naastIk als lvl 29 warlock heb net even een lvl 40 paladin ingemaakt. Ik had dan nog wel 25 hp over, maar dat maakt even geen ruk uit. Met pvp is het namelijk zo dat als je tegen iemand moet die 10+ lvls hoger is, dat je die gewoon kunt raken, alleen doe je minder damage als normaal. Dus een iemand verslaan met 14 lvl's verschil kan dus WEL.
sinds kort heel erg te happeren en loopt dan ook zelfs erg vast. Normaal heeft
hij zo'n 45frms p/s en dan op eens naar 8 of lager.
Met andere karakters heeft hij er geen last van.
Hij heeft een amd 2800+ en een ati 9600 en 1gb aan geheugen.
Waar kan het aanliggen. Wedermaal met andere chars heeft hij er geen last
van.....
Verwijderd
Als je een pvp server joined, dan houdt dat niet in dat je meteen door iedereen gehakt wordt -_-StephaN schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:04:
Een vraagje: komt er binnenkort een nieuwe server (of een reset). Want ik wil ook wel pvpen, maar heb geen zin om door alles en iedereen afgemaakt te worden
Verwijderd
Je plaatst je item in dat vakje in het AH. Dan druk je nog niet op OK, maar je klikt op het tabje Bids. Daarna ga je terug naar je auction. Dan zijn de deposit costs 0 geworden.
Is dit een bug?
Nee ok, dat begrijp ik, maar ik wil graag gelijk met de rest beginnen. Want nu zijn er al veel mensen die het max level behaald hebben denk ik? Wat is overigens een indicatie van het aantal dagen dat nodig is om je max level te behalen?Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:09:
[...]
Als je een pvp server joined, dan houdt dat niet in dat je meteen door iedereen gehakt wordt -_-
Niet dat ik een power leveler ben hoor, maar ben daar wel benieuwd naar.
Ik vandaag me 1e quest gehad namelijk World Of Warcraft kopen maja jullie raden het al nergens te bekenen ( Zoetermeer ) dus ik naar Leiden gefietst en ook daar was alles uitverkocht. De wanhoop nabij via Leiden maar ff naar Voorschoten en ook daar alles uitverkocht.
Weet iemand nog een winkel waar ze hem hebben? En zo niet dan zeggen al die winkels dat ze in April weer krijgen is dit een lucky guess of kan ik er echt op rekenen dat hij er in april is?
alvast bedankt.
Davidita
Bol.com meldt dat bij hen de game op 25-03 binnen zou moeten zijn.Davidita schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:56:
En zo niet dan zeggen al die winkels dat ze in April weer krijgen is dit een lucky guess of kan ik er echt op rekenen dat hij er in april is?
| Specs Aurora24 | My music |
Hij geeft 0 aan, maar je saldo wordt wel minder als je op ok drukt...Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:32:
Wisten jullie al dat je gratis dingen aan kunt bieden in het Auction House?
Je plaatst je item in dat vakje in het AH. Dan druk je nog niet op OK, maar je klikt op het tabje Bids. Daarna ga je terug naar je auction. Dan zijn de deposit costs 0 geworden.
Is dit een bug?
ik heb vandaag één level 60 human gezien, en in totaal een stuk of acht, hoge levels zijn best zeldzaam (zeker als je net begint, de kans dat je geganked word in de lvl 0-10 en 10-20 gebieden is erg klein)StephaN schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:56:
[...]
Nee ok, dat begrijp ik, maar ik wil graag gelijk met de rest beginnen. Want nu zijn er al veel mensen die het max level behaald hebben denk ik? Wat is overigens een indicatie van het aantal dagen dat nodig is om je max level te behalen?
Ik vraag me af hoe je iemand wil 'ganken' in de level 1-20 gebieden.Maegrim schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:27:
ik heb vandaag één level 60 human gezien, en in totaal een stuk of acht, hoge levels zijn best zeldzaam (zeker als je net begint, de kans dat je geganked word in de lvl 0-10 en 10-20 gebieden is erg klein)
https://niels.nu
Hangt van je speeltijd per dag af, en hoeveel je van het spel weet. Denk dat een powergamer die in de beta ook flink heeft zitten spelen het in 1.5-2 weken redt, aangenomen dat ie werkloos/lifeloos is. Hou je misschien ook nog wel wat tijd over om te eten.StephaN schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:56:
[...]
Nee ok, dat begrijp ik, maar ik wil graag gelijk met de rest beginnen. Want nu zijn er al veel mensen die het max level behaald hebben denk ik? Wat is overigens een indicatie van het aantal dagen dat nodig is om je max level te behalen?
Kijk even op het forum van WoW-Europe.. Dit probleem is daar namelijk al tot in den treure behandeld.R2D3 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:03:
Een maat van me heeft een probleem, hij is nu een lvl 33 mage en wow loopt
sinds kort heel erg te happeren en loopt dan ook zelfs erg vast. Normaal heeft
hij zo'n 45frms p/s en dan op eens naar 8 of lager.
Met andere karakters heeft hij er geen last van.
Hij heeft een amd 2800+ en een ati 9600 en 1gb aan geheugen.
Waar kan het aanliggen. Wedermaal met andere chars heeft hij er geen last
van.....
Komt erop neer dat Cosmos de boosdoener is, en dan met name de mod voor verschuifbare vensters.
http://forums-en.wow-euro...15263&p=1&tmp=1#post15263
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2005 23:45 ]
en andere vraag, het spel is toch 14 februari uit gekomen?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Zo moeilijk is dat niet. Waarschijnlijk was die paladin ook niet zo slim, maar dat maakt niet uit. Heb van hem gewonnenWebgnome schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:59:
[...]
datn stond jij tegenover een hele slechte paladin.. kom op 11 lvls hoger ..
Ik pomp binnen 6 seconden 3 draining spells over hem heen die tezamen al voor bijna 600 damage zorgen. Ik gebruik een paar keer fear, zodat die gast als een malloot rond gaat rennen zodat ik een paar shadowbolts erop af vuren (1e shadowbolt deed critical wat 250dmg opleverder) en de andere shadowbolts deden bijna 180dmg per keer. Dan weer fear doen en een zooi searing pain erover (1.5 seconden per cast wat toch zo even 70dmg doet) Ook nog even drain life doen bij die gast, zodat ik weer hp aanvulling krijg en zo krijg je hem dood. Het duurde even en met wat mazzel is hey wel gelukt.
Maar goed. Ik hoef me niet te bewijzen tegenover jou. Als je het niet wilt geloven, zelf weten.............

Laten we nou meer weer lekker ontopic gaan en laten we niet zo zeuren dat het niet kan of wat dan ook. Het is een feit dat het wel kan. Ben zonet zelf nog ingemaakt door een lvl 20 rogue. Ook irritant die mannetjes.
Voor de rest vermaak ik me nog steeds heel erg goed met dee game. Heb er toch zo'n 130 uur spelen opzitten.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 23:48 ]
1. Account Management info op de sitekevinp schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:43:
Is het eigenlijk mogelijk om te zien hoe lang je account nog loopt.
en andere vraag, het spel is toch 14 februari uit gekomen?
2. 11 feb
Net deze uit SM gehaald trouwens
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2005 23:47 ]
rustig aan meneertje.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:44:
[...]
Zo moeilijk is dat niet. Waarschijnlijk was die paladin ook niet zo slim, maar dat maakt niet uit. Heb van hem gewonnen![]()
Ik pomp binnen 6 seconden 3 draining spells over hem heen die tezamen al voor bijna 600 damage zorgen. Ik gebruik een paar keer fear, zodat die gast als een malloot rond gaat rennen zodat ik een paar shadowbolts erop af vuren (1e shadowbolt deed critical wat 250dmg opleverder) en de andere shadowbolts deden bijna 180dmg per keer. Dan weer fear doen en een zooi searing pain erover (1.5 seconden per cast wat toch zo even 70dmg doet) Ook nog even drain life doen bij die gast, zodat ik weer hp aanvulling krijg en zo krijg je hem dood. Het duurde even en met wat mazzel is hey wel gelukt.
Maar goed. Ik hoef me niet te bewijzen tegenover jou. Als je het niet wilt geloven, zelf weten.............![]()
![]()
Laten we nou meer weer lekker ontopic gaan en laten we niet zo zeuren dat het niet kan of wat dan ook. Het is een feit dat het wel kan. Ben zonet zelf nog ingemaakt door een lvl 20 rogue. Ook irritant die mannetjes.
Voor de rest vermaak ik me nog steeds heel erg goed met dee game. Heb er toch zo'n 130 uur spelen opzitten.

Verwijderd
Bedoel het niet verkeerd hoor, maar als jij je aangevallen voelt: Mijn excuses.Webgnome schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:56:
[...]
rustig aan meneertje.ik zeg niet dat ikhet niet geloof ik zeg alleen dat die paladin er dan geen bal van snapt hoe het wel moet. Ik heb op levl 34 al een arsenaal spels en handel die dat wat jij zegt toch aardig kunnen doen omkeren , het zal niet makkelijk zijn maar het moet te winnen zijn met een verschil van 11 lvls .. en dan heb ik het nogniet over de het wapen wat je op zo'n level kunt hebben incl armor
Voor de rest heb helemaal gelijk. Ik had ook verwacht dat ie wel wat spells zou gebruiken om dat ongedaan te doen, maar blijkbaar niet. Ik had er zelf ook niet op gerekend dat ik zou winnen. Valt me wel op dat ik behoorlijk wat hp heb. Kom zelf lvl 25 warrior tegen die maar 950 hp hebben, terwijl ik met lvl 29 toch ook al 950 hp heb.
Je zou verwachten dat je als warrior op lagere lvl flink wat meer hp heeft. Maar niet dus. Moet wel toegeven, dat ik wel behoorlijk sterk ben geworden, omdat van de 13 items die ik draag er 11 stuks heb die blauw zijn die flink wat extra stats geven.
Ga nu lekker slapie doen en tot de volgende keer.
Ik heb een guild dinges gekocht. Netjes handtekeningen verzameld. Ben toen terug gegaan naar undercity om me guild te krijgen en opeens is mijn papiertje weg met handtekeningen maar heb geen guild geloof
weet je zeker dat het niet darkshire wasVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 01:18:
Raid op Lakeshire, aanval over water:
pics
FOR THE HORDEEEEEEEEEEEEE!
Nieuwe 2 handed Axe: http://www.thottbot.com/?i=4578
Nieuw 1 handed zwaard: http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3934
Nieuw schild: http://www.thottbot.com/?i=3653
Nou heb ik een mooie 2h axe / 1h zwaard + schild combo. nu alleen nog een enchanter zoeken
hey das Xanx uit mijn Guild ^^Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 01:18:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Reis erheen:
[afbeelding]
shit man, me auctions lopen helemaal niet meer

heb nog 94% exp om 55G te verzamelen

vanavond maar even proberen om in SM Mograine te halen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Da's zeker geen Darkshire...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
wat op die shot staat is ook zeke geen darkshare
ok.. 11 levels verschil betekent wel een newbie paladin, maar de enige classes waar pallies echt zwak tegen zijn, dat zijn magic classes (warlocks, mages en priests).. misschien lag dit toen de tijd aan m'n talentbuild (denk het niet) maar alle melee classes en hunters gingen harstikke makkelijk neer, maar bij warlocks, mages en priests ging ik meestal neer..Webgnome schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:56:
[...]
rustig aan meneertje.ik zeg niet dat ikhet niet geloof ik zeg alleen dat die paladin er dan geen bal van snapt hoe het wel moet. Ik heb op levl 34 al een arsenaal spels en handel die dat wat jij zegt toch aardig kunnen doen omkeren , het zal niet makkelijk zijn maar het moet te winnen zijn met een verschil van 11 lvls .. en dan heb ik het nogniet over de het wapen wat je op zo'n level kunt hebben incl armor
je moet dan echt AL je skills kunnen gebruiken wil je alleen al een kans hebben (denk aan lay on hands bv)
dus zo onwaarschijnlijk is dat verhaal niet eens
- Seal of the Crusader
- Blessing of Might
- Seal of Righteousness
- Judgement
- Devotion Aura
-Holy Light
- Seal of Light
kom ik in de meeste gevallen toch al een heel eind.
lay on hands gebruik ik echt maar heel af en toe als ikhet echt niet meer zie zitten. Want het probleem van loh is dat je je mana kwijt bent en dat is voor een paladin in combat NIET handig
* Webgnome heeft vandaag zijn laatste dag wow van de free month.. en geen timecard
[ Voor 25% gewijzigd door Webgnome op 10-03-2005 08:35 ]
daarom LoH ook pas gebruiken als je geen mana meer hebt voor een normale heal in PvP he
goed getimed is het de beste skill die een paladin heeft voor PvP
[ Voor 37% gewijzigd door bcd87 op 10-03-2005 08:36 ]
(ik kon het niet zo snel vinden in het topic

Edit:
Laat ik het anders zeggen:
• Moet ik dus van 1 month naar No recurring Billing gaan
• Moet ik het gewoon laten en Blizzard er zelf achter laten komen dat het nummer niet kan en ik automagisch 'on hold' gezet wordt
[ Voor 28% gewijzigd door Notna op 10-03-2005 08:59 ]
ik meen zoiets gelezen te hebben in blauwe text @ wow-europe forums
Verwijderd
Wat ik me afvraag bij 11 levels verschil, resist die pala niet heel erg veel van je spells?kEv4h schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 08:15:
[...]
ok.. 11 levels verschil betekent wel een newbie paladin, maar de enige classes waar pallies echt zwak tegen zijn, dat zijn magic classes (warlocks, mages en priests).. misschien lag dit toen de tijd aan m'n talentbuild (denk het niet) maar alle melee classes en hunters gingen harstikke makkelijk neer, maar bij warlocks, mages en priests ging ik meestal neer..
je moet dan echt AL je skills kunnen gebruiken wil je alleen al een kans hebben (denk aan lay on hands bv)
dit gebeurd dacht ik alleen bij mobs/npc's van zoveel levels hoger, maar niet tegen gewone players.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 09:03:
[...]
Wat ik me afvraag bij 11 levels verschil, resist die pala niet heel erg veel van je spells?
*correct me if im wrong
Verwijderd
Van welke GUI maak jij gebruik? Ziet er wel goed uit namelijk.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 01:18:
zo te zien gebruik hij gypsmod met mogelijk wat andere addonsVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 09:09:
[...]
Van welke GUI maak jij gebruik? Ziet er wel goed uit namelijk.
Hehe, dat had ik ook opgemerkt, dus meteen getest... Helaas wordt het geld wel degelijk van je rekening afgeschreven.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:32:
Wisten jullie al dat je gratis dingen aan kunt bieden in het Auction House?
Is dit een bug?
Dit dus.
Het moet idd een extreme newbie geweest zijn, want als ik level 35 ben, dan is het voor mij echt compleet onmogelijk om te verliezen van een level 25 tenzij ik in rode health zit en een mob op mijn nek heb. Gewoon een duel kan ik echt niet verliezen. Daar doe ik inmiddels veel te veel schade voor.kEv4h schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 08:15:
[...]
ok.. 11 levels verschil betekent wel een newbie paladin, maar de enige classes waar pallies echt zwak tegen zijn, dat zijn magic classes (warlocks, mages en priests).. misschien lag dit toen de tijd aan m'n talentbuild (denk het niet) maar alle melee classes en hunters gingen harstikke makkelijk neer, maar bij warlocks, mages en priests ging ik meestal neer..
De spells en curses mogen dan wel doorkomen, maar met honderden hp minder, minder armor en minder dps redt je het toch niet tegen iemand die weet hoe PvP werkt. Maar toch netjes gedaan
Dit dus.
Warlocks hebben vaak veel health door de voorkeur voor int/sta itemsVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 00:10:
[...]
Bedoel het niet verkeerd hoor, maar als jij je aangevallen voelt: Mijn excuses.
Voor de rest heb helemaal gelijk. Ik had ook verwacht dat ie wel wat spells zou gebruiken om dat ongedaan te doen, maar blijkbaar niet. Ik had er zelf ook niet op gerekend dat ik zou winnen. Valt me wel op dat ik behoorlijk wat hp heb. Kom zelf lvl 25 warrior tegen die maar 950 hp hebben, terwijl ik met lvl 29 toch ook al 950 hp heb.
Je zou verwachten dat je als warrior op lagere lvl flink wat meer hp heeft. Maar niet dus. Moet wel toegeven, dat ik wel behoorlijk sterk ben geworden, omdat van de 13 items die ik draag er 11 stuks heb die blauw zijn die flink wat extra stats geven.
Ga nu lekker slapie doen en tot de volgende keer.
Iemand van mijn Guild op Bloodhoof heeft een kaartje voor me gehaald ergens in Duitsland
En zodra ik mijn kaartje binnenheb, wisselen we weer een code uit.
Best wel bijzonder toch..?
Bol.com had een waardebon van 5 euro toegekend, alsof iemand daarmee geholpen is
Maar voorlopig kan ik weer gamen tot 11 mei
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Fear breekt zogauw je damage doet menneke, een player of mob fearen waar je al je dots op gezet hebt kan helemaal niet.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:44:
Ik pomp binnen 6 seconden 3 draining spells over hem heen die tezamen al voor bijna 600 damage zorgen. Ik gebruik een paar keer fear, zodat die gast als een malloot rond gaat rennen zodat ik een paar shadowbolts erop af vuren (1e shadowbolt deed critical wat 250dmg opleverder) en de andere shadowbolts deden bijna 180dmg per keer.
Het enige wat die gozer had hoeven doen is je melee aan stukken te hakken, met 11 levels meer hoeft 'ie nieteens moeite te doen. Als je 'em gekilled hebt was 'ie zeker AFK ofzo.
Weet iemand nog een winkel die hem nog heeft?
Thanks a lot!
David
Verwijderd
er stond in het vorige deel, dat er nog een paar in groningen liggen bij de lukas, mischien dat je iemand kent die ze daar kan halen???Davidita schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:21:
Helaas hij is ook bij de mycom uitverkocht![]()
Weet iemand nog een winkel die hem nog heeft?
Thanks a lot!
David
Verwijderd
uhm nee dus ... fear breekt helemaal niet altijd als je damage doet ... Ik cast 3 dots als 35 warlock zijnde fear hem en kan meestal 2 soms 3 shadow bolts sturen voordat hij breekt ...Hydra schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:10:
[...]
Fear breekt zogauw je damage doet menneke, een player of mob fearen waar je al je dots op gezet hebt kan helemaal niet.
Het enige wat die gozer had hoeven doen is je melee aan stukken te hakken, met 11 levels meer hoeft 'ie nieteens moeite te doen. Als je 'em gekilled hebt was 'ie zeker AFK ofzo.
er is een kans dat die breekt dat wel
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 10:23 ]
Fear KAN breaken als je damage doet, maar dit gebeurt niet zo vaak.Hydra schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:10:
[...]
Fear breekt zogauw je damage doet menneke, een player of mob fearen waar je al je dots op gezet hebt kan helemaal niet.
En kap nou eens met je denegerende opmerkingen.. 'menneke'...
DoT's + fear is trouwens een heel veel gebruikte tactiek, vooral in pvp.. beetje vreemd dat je dan denkt dat het niet kan..
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2005 10:25 ]
Anyway, die lui van de Horde gaan dus bij die Wyvern master staan. Iemand gebruikt een AoE spell, en hoppa, 3 enraged Wyverns. Punt is, dat die beesten mij ook aggroden, terwijl ik alleen aan 't toekijken was. Op zich wel grappig, die beesten zijn level 55, maar als je dan doodgaat moet je wel een pleurisend lopen.
Ten eerste vind ik het nogal flauw om bij die Wyvern master te gaan staan. Ze deden dat niet om makkelijk weg te kunnen komen. Maar ik vind het vreemd dat die Wyverns dan ook nog eens aggroen op mensen die er niks mee te maken hebben.
Heb je niets beters te doen ofzo ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Die kansberekening is van een aantal factoren afhankelijk, o.a. het level van je tegenstander. Fear, net zoals Sheep en Vines, breken sneller als het level verschil groter is. Die calculatie wordt gedaan iedere keer als je damage doet. Als jij een zooi DoTs stacked op een speler die 11 levels hoger is, is de kans dat de fear blijft hangen ongeveer nul.Bosmonster schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:23:
Fear KAN breaken als je damage doet, maar dit gebeurt niet zo vaak.
ELKE class kan iemand 11 levels lager aan. Als dat een probleem zou zijn, zou een class compleet unbalanced zijn. Die persoon was of AFK, of z'n broertje van 5 zat achter de PC, of het hele verhaal is gewoon niet gebeurd. Het is hoe dan ook niet iets om over op te scheppen.
Verwijderd
Ik wil dus gewoon met een gerust hart die PC weg kunnen brengen ... en dus niet daluk ineens niet meer kunnen spelen. Dus .... moet ik dan CANCEL ACCOUNT clicken, PC wegbrengen, en account weer activeren als 'ie terug is?Pheace schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:28:
je kan hem stoppen , dan wordt je account gewoon een tijdje ON ICE gezet zeg maar. Het is niet dat ze gelijk alles deleten of zo.
Je zal alleen wel moeten wachten tot je termijn is afgelopen wat je al betaalt hebt want het is niet zo dat je tussen door maar even kan zeggen van ik ga er even tussen uit of zo. Betaald is betaald
Ik heb namelijk constante problemen met error messages als ik de PC opstart, problemen met file "windows/system32/config/system", ook wel eens error 132, ik gok een memory of HD probleem. Ik zit nog binnen de garantie, dus het systeem gaat terug.
Voordeel van een Night Elf hunter
Yup, als je cancelled wordt het billing stopgezet, en je kunt niet meer spelen als je huidige termijn afgelopen is. Als je weer activeerd kun je gewoon met je huidige characters doorspelen.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:36:
Ik wil dus gewoon met een gerust hart die PC weg kunnen brengen ... en dus niet daluk ineens niet meer kunnen spelen. Dus .... moet ik dan CANCEL ACCOUNT clicken, PC wegbrengen, en account weer activeren als 'ie terug is?
[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 10-03-2005 10:39 ]
Ben van duskwood naar booty bay gelopen en ondertussen ff wat quests geaccepteed. DAMN wat is dat jungle mooi. Niet de mooiste plek van het spel maar toch zeker een top 3 notering wtb sfeer. Krijg spontaan zweet op mijn voorhoofd als ik het jungle binnen loop.
In booty bay zelf nog naar die verdomde bakker (krazek?) gezocht. Echt helemaal de pl.. gezocht blijkt dat erin de inn waar ie zou zitten nog een xtra verdieping zit en ja daar stond ie met zijn vriendjes. En dan zoek je dus dik een uur voor 1400 exp.
Ow iemand trouwens ook een trotse bezitter van een papegaai?
p.s. nog een vraagje.. ik heb al een tijdje een aantal seals die wat extra threat bezorgen maar wat wil dat precies zeggen? dat ze minder snel op je af komen ofzo?
[ Voor 10% gewijzigd door Webgnome op 10-03-2005 10:53 ]
Verwijderd
Ik heb zelf een horned owl, zijn best leuk die beestje alleen je hebt er verder helemaal niets aan
je moet een beetje uitkijken met in neutral cities te vechten, in beta was er eens een knokpartij bij gadgetztan, waarbij we de horde wyvernmaster sloopte, gevolg: unfriendly/hated rep bij de gehele steamwheedle cartel (gadgetztan, winterspring, booty bay etc)Hydra schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:28:
Knap vaag trouwens. Ik was gisteren bezig in Booty Bay (moet een NPC hebben voor een Scope schematic), en een paar Horde speler vielen daar aan (ik speel op een RP server, maar een hoop mensen gebruiken EverPvP), wat dus uitliep op een aardige battle. Het was eerst 3 horde tegen 2 alliance, maar laten kwamen er van beide partijen meer mensen bij zodat redelijk gebalanceerde team onstonden. Ik hield me er trouwens buiten, als level 31 tegen mensen van rond de 50 knokken vond ik niet zo nodig
Anyway, die lui van de Horde gaan dus bij die Wyvern master staan. Iemand gebruikt een AoE spell, en hoppa, 3 enraged Wyverns. Punt is, dat die beesten mij ook aggroden, terwijl ik alleen aan 't toekijken was. Op zich wel grappig, die beesten zijn level 55, maar als je dan doodgaat moet je wel een pleurisend lopen.
Ten eerste vind ik het nogal flauw om bij die Wyvern master te gaan staan. Ze deden dat niet om makkelijk weg te kunnen komen. Maar ik vind het vreemd dat die Wyverns dan ook nog eens aggroen op mensen die er niks mee te maken hebben.
niet erg fijn dus
En hoe heet deze figuur ? Ik merk sowieso op Bladefist dat er ERG VEEL gegankt word. Hoge levels die lagere levels gewoon zonder omkijken afslachten, al word het nu ik wat hogere levels bereik wat minder aangezien het ze te moeilijk word. Gister viel een lvl40 rogue mn vriendin aan (lvl 32) maar die kreeg de schrik van zn leven toen ik er nog naast liep waarna we hem eens flink de oren gewassen hebben. Hij kon nog net wegkomen anders was ie dood geweest.Snappie88 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:26:
Whahaha, zojuist een prachtig stukje PvP meegemaakt op Bladefist.
Ik (Druid 36) was dus samen met Colossus (een vriend, Priest 33) en een Rogue (33) en een Paladin (36) op stap in Stranglethorn Vale. Wij gingen naar het Alliance camp in het noorden, alleen bleef de Paladin achter. Horen we opeens over de chat 'Heeeelp' dus wij drieën rennen weer terug naar die Paladin. Wordt die gast gegankt door een level 51 (!!!) Undead (goh...) Rogue (goh...
). En die naam kwam al helemaal bekend voor, gister was ié nog level 50 en gankte hij al level 30's in Booty Bay. Hebben wij met z'n vieren met veel pijn en moeite hem kunnen verslaan! Zonder verliezen! Vervolgens heb ik voor het eerst in mijn WoW-carriere gecorpsecampt, want deze zak verdiende het! Alleen is het zo jammer dat een Rogue Vanish kan doen en je hem niet meer kan vinden (51 hé...
).
Desalniettemin een geweldig stukje PvP. Als ik hem in de toekomst tegenkom zal ik er alles aan doen om die UD Rogue weer te grazen te nemen, want die gast is zo laag bezig
*Snappie wordt langzaam maar zeker evil*
Verwijderd
Verwijderd
40s - je kan hem kopen van zo'n yoda (Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:56:
quanta costa?
die lesser infernal is wel _HEEL_ vetVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:05:
[...]
die heb ik ook en die wissel ik afentoe af met mijn mechanische squirrel
heb trouwens nog 2 leuke screens:
[afbeelding]
Dit is een mooie zons ondergang in 1000 needleskwam ik toevallig tegen
[afbeelding]
En dit ben ik samen met mijn lesser infernal die ik ge enslaved heb
edit: beide clickable btw
Met memtest gaf het programma aan dat er geen problemen waren gevonden (extended test).
Owh trouwens: probeer prime 95 eens te draaien als je machine raar doet met WoW. Bij mij was het na een kwartier afgelopen met de 'foute' combinatie en liep de machine vrolijk door met de nieuwe combo.
[ Voor 19% gewijzigd door Viper2k1 op 10-03-2005 11:12 ]
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Ik vind het ganken wel mee vallen op bladefist, als ik horde zie hoger lvl dan mij loop ik altijd gewoon langs en trekt me niks van hun aan, steel ook regelmatig frags van zeredfoxert schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:02:
[...]
En hoe heet deze figuur ? Ik merk sowieso op Bladefist dat er ERG VEEL gegankt word. Hoge levels die lagere levels gewoon zonder omkijken afslachten, al word het nu ik wat hogere levels bereik wat minder aangezien het ze te moeilijk word. Gister viel een lvl40 rogue mn vriendin aan (lvl 32) maar die kreeg de schrik van zn leven toen ik er nog naast liep waarna we hem eens flink de oren gewassen hebben. Hij kon nog net wegkomen anders was ie dood geweest.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Sommige servers hebben nu nog een lage populatie, dus je zal zeker nog terecht kunnenStephaN schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:41:
Ook ik kon helaas het spel nergens meer vinden, nou ja dan nog maar een maand wachten ik neem aan dat ze dan ook wel weer een nieuwe server hebben om overpopulatie te voorkomen?
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
jeppStephaN schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:41:
Ook ik kon helaas het spel nergens meer vinden, nou ja dan nog maar een maand wachten ik neem aan dat ze dan ook wel weer een nieuwe server hebben om overpopulatie te voorkomen?
http://forums-en.wow-euro...48899&p=1&tmp=1#post48899
Hehe zoiets zou het wel geweest zijn, ik stond gisteren in hilsbrad voor de tarren mill horde uitedagen met wat guild genoten, toen die erineens vandaar gingen om iemand te killen stond ik daar tegenover 2 shamans lvl 30 en 31, ze zagen een mooie kans om mij als pala lvl 43 te pakken maar helaas ging dit behoorlijk mis, heb 1 keer hoeven healen en geen 1 shield of loh hoeven te gebruiken om ze alle 2 te killen. Het is dus duidelijk dat die pala die gebeat werd een uber noob was die mischien geen eens ze talent point gebruikt heeeft.(als je zo slecht ben zou je er ook wel geen ruk van afweten)Hydra schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:35:
[...]
ELKE class kan iemand 11 levels lager aan. Als dat een probleem zou zijn, zou een class compleet unbalanced zijn. Die persoon was of AFK, of z'n broertje van 5 zat achter de PC, of het hele verhaal is gewoon niet gebeurd. Het is hoe dan ook niet iets om over op te scheppen.
Ook nog grapig, ik ging gisteren duelen tegen een vriend van mij lvl 38 mage, we begonnen op een redelijk afstandje en ik liep rustig naar hem toe zonder te runnen, cleansde al ze slow spells, en hij werd alsnog gewoon geownt, geen enkele kans. las ook ergens dat iemand zei dat pala slecht is tegen casters. Pala ownt mage, wordt geownt door priest (mana burn) en warlock heb ik nog niet kunnen proberen maar aangezien die geen heal/shield/mana brn hebben denk ik dat het niet zo moeilijk is.
Wel 4 keer dood gegaan geloof ik, en bijna 30 tot 45 min onderweg geweest, maar onderweg een ideale plek gevonden om te gaan grinden
Arathi highlands, daar bij die rufugi (?) point, daar op dat weilandje, makkelijke mobs en ze droppen silk en soms mageweave en bijna altijd 1 silver!
Dus daar ga ik vanmiddag ff grinden...
Aangezien ik bijna alleen maar oranje quests heb
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
ja en ik liep er achterVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:05:
[...]
die heb ik ook en die wissel ik afentoe af met mijn mechanische squirrel
heb trouwens nog 2 leuke screens:
[afbeelding]
Dit is een mooie zons ondergang in 1000 needleskwam ik toevallig tegen
[afbeelding]
En dit ben ik samen met mijn lesser infernal die ik ge enslaved heb
edit: beide clickable btw
niet alle pala's ownen mages hoor, dit ligt denk ik dan aan je talentbuild want ik had echt moeite met magesevilpin0 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:52:
[...]
Hehe zoiets zou het wel geweest zijn, ik stond gisteren in hilsbrad voor de tarren mill horde uitedagen met wat guild genoten, toen die erineens vandaar gingen om iemand te killen stond ik daar tegenover 2 shamans lvl 30 en 31, ze zagen een mooie kans om mij als pala lvl 43 te pakken maar helaas ging dit behoorlijk mis, heb 1 keer hoeven healen en geen 1 shield of loh hoeven te gebruiken om ze alle 2 te killen. Het is dus duidelijk dat die pala die gebeat werd een uber noob was die mischien geen eens ze talent point gebruikt heeeft.(als je zo slecht ben zou je er ook wel geen ruk van afweten)
Ook nog grapig, ik ging gisteren duelen tegen een vriend van mij lvl 38 mage, we begonnen op een redelijk afstandje en ik liep rustig naar hem toe zonder te runnen, cleansde al ze slow spells, en hij werd alsnog gewoon geownt, geen enkele kans. las ook ergens dat iemand zei dat pala slecht is tegen casters. Pala ownt mage, wordt geownt door priest (mana burn) en warlock heb ik nog niet kunnen proberen maar aangezien die geen heal/shield/mana brn hebben denk ik dat het niet zo moeilijk is.
priests ownen pallies idd (ook door perma shielded door talents waardoor physical dmg niet aankomt bij ze) en warlocks kunnen ook best moeilijk zijn door fear, waardoor je soms wint van ze en soms verliest
maargoed met PvP kan het altijd anders uitvallen dan verwacht natuurlijk (dankzij goede talentbuilds etc)
Een voordeel van pala vs casters is dat pala tegen al hun (?) soort damage een aura heeft wat de boel minder damage laat doen, en 1500 dmg idd erg veelkEv4h schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:00:
[...]
niet alle pala's ownen mages hoor, dit ligt denk ik dan aan je talentbuild want ik had echt moeite met magesmaargoed ik begon pas echt te PvP-en op lv60, misschien dat mages rond dat level pas uber abilities krijgen waardoor ze zo moeilijk waren voor me (1500dmg fireball bv non-crit o_O)
priests ownen pallies idd (ook door perma shielded door talents waardoor physical dmg niet aankomt bij ze) en warlocks kunnen ook best moeilijk zijn door fear, waardoor je soms wint van ze en soms verliest
maargoed met PvP kan het altijd anders uitvallen dan verwacht natuurlijk (dankzij goede talentbuilds etc)
Verwijderd
Stoer
Kort vraagje..ik weet werkelijk niets van warlocks, behalve dan dat ik mn vinger op de toets voor berserker rage moet hebben in pvp
Oppassen voor de reus die daar rondloopt, en natuurlijk de Alliance gankersMrVegeta schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:56:
Vanmorgen van Freewind post naar tje badlands gelopen, wat een eind man.
Wel 4 keer dood gegaan geloof ik, en bijna 30 tot 45 min onderweg geweest, maar onderweg een ideale plek gevonden om te gaan grinden.
Arathi highlands, daar bij die rufugi (?) point, daar op dat weilandje, makkelijke mobs en ze droppen silk en soms mageweave en bijna altijd 1 silver!
Dus daar ga ik vanmiddag ff grinden...
Aangezien ik bijna alleen maar oranje quests heb.
ik weet niet welk lvl je precies bent, maar als je lvl 39 bent SM graveyard (linker instance in SM) is redelijk solo te doen, en er dropt daar goed spul en NPC voer
O ik ben trouwens ook al een tijdje bezig (in ongeveer 5 dagen gelvled) op bloodscalp ik heb nu een lvl 20 NE Hunter (bijna 21) genaamd Alyza (nee ik ben geen wijf ik vond NE male er alleen niet zo vet uitzien als NE female dus vandaar). Ik vroeg me af of ik ook in The Lowlanders kon ik ben erg active en ik heb zowat alle quests samen met een van jullie members gedaan (hij heet Handak speeld op zn NE Rogue).
Ik zal vandaag ff wat screentjes posten of ff mn profile aanmaken op zon WoW profiler website.
ik speel dan geen pvp maar wel altijd pvp aan staan ( of nou ja altijd.. most of the time ). Als de sfeer bij een pvp server net zo is als die op doomhammer is dan zijn er in arathi highlands bijna geen gankers te vinden de meeste horde die ik daar tegen ben gekomen zijn nog te bang om een scheet te laten aldaar en dat geld ook voor de alliance..-=BoKKiE=- schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:17:
[...]
Oppassen voor de reus die daar rondloopt, en natuurlijk de Alliance gankers
ik weet niet welk lvl je precies bent, maar als je lvl 39 bent SM graveyard (linker instance in SM) is redelijk solo te doen, en er dropt daar goed spul en NPC voer
En euhm die reus.. dat is fozruk.
ik ben gewoon hunter en heb dus gewoon pets, maar als ik een elite tame (heb net king bangalash getamed in SV (lvl43 elite)) dan wordt hij een normale cat en in mijn geval kon hij ook niets (geen bites of claws etc). Hoe werkt dit systeem precies voor warlocks, hoe moet je er aan zien te komen etc. Ik zie bv nauwelijks warlocks met een lesser infernal en gigantisch veel met zo'n demonisch vrouwtje (waarvan het lijkt dat ze zichzelf slaat met een zweep
ben tijdens het verzamelen van die shards voor "Princess Trapped" herhaaldenlijk geganked / corpsecampend door 2 lvl 43+ rogues, terwijl ik zelf lvl 37 wasWebgnome schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:27:
[...]
ik speel dan geen pvp maar wel altijd pvp aan staan ( of nou ja altijd.. most of the time ). Als de sfeer bij een pvp server net zo is als die op doomhammer is dan zijn er in arathi highlands bijna geen gankers te vinden de meeste horde die ik daar tegen ben gekomen zijn nog te bang om een scheet te laten aldaar en dat geld ook voor de alliance..
En euhm die reus.. dat is fozruk.
Sorry maar een Ice mage is ook geen bijzondere build.. rond lvl 50 begint die pas echt in te kicken door talent specs.. Een Fire/Arcane of een Arcane/Fire mage red je het niet tegen.. Ben zelf een Arcane/Fire mage met mijn improved Counterspell + POM voor een andere lekkere combo heb ik nog nooit van een Paladin verloren.. als je op Bladefist realm zit wil ik het wel demonstreren..evilpin0 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:52:
[...]
Edit: heb het hier over duels...
[ Voor 4% gewijzigd door Skeiron462 op 10-03-2005 12:36 ]
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Dat is een instance genaamd "Scarlet Monastery", dit is een instance voor players tussen lvl35-45.DrProctor schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:24:
Wat is SM als ik het vragen mag?
Deze instance bevind zich trouwens in horde territory (vlakbij the undercity in Trisfal oid)
Ja zeker die zijn er ook:DrProctor schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:44:
ok zijn er ook instances voor lvl 20 mensen? en zijn er ook veel players die die instances doen?
http://worldofwarcraft.gameamp.com/wow/viewInstances
hier staat wel het een en ander erover en waar ze zijn, etc.

Wat boeit dat? Het hangt er helemaal vanaf wie er achter de muis zit en of diegene z'n class wel helemaal goed door heeft.
blaat blaat
[ Voor 30% gewijzigd door Maegrim op 10-03-2005 12:53 ]
Hoogste baas daar ( Van Cleef) is lvl 24 en in het begin zijn de 17 a 18.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Fout. Als ik fear gebruik en ik gebruik draining spells dan blijft die fear gewoon werken. Als ik dat gewoon shadowbolts doe, dan gaat de fear weg. Maar meestal staat is dan zo ver weg, dat ik met gemak nog 1 a 2 keer shadowbolt op hem af kan vuren.Hydra schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:10:
[...]
Heb ook een nieuwe tactiek gevonden om hogere lvl te verslaan. Ik heb een instant dmg spell die 100 -150 dmg doet die 1 soulshard kost. Als ik 20 soulshards heb kan ik 20x achter elkaar instant dmg doen van. Dat betekend dat ik binnen een paar seconden toch maximaal 3000 dmg kan doen.
Niet slecht. Nadeel is dat het soulshards kost en die nemen nogal wat ruimte in.
Dit topic is gesloten.
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.