Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.967 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Webgnome schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 10:55:
Verder ja je moet diverse instances in en dat vind ik gewoon ronduit k... in je eentje
Instances zijn ook bedoeld voor groepen, daarom zijn alle mobs daar Elite :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Belgar schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 10:54:
Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat het een goede keus is geweest om te starten op een RP server. Ik ben zelf geen hard-core RP'er, maar de sfeer is duidelijk beter.

Ik herken werkelijk geen van de ervaringen zoals ik die tot nu toe heb gelezen. Ik heb nog maar in 1 slechte groep gezeten. Deels vind ik het jammer dat het geen PvP-flagged server is, aan de de andere kant was de server anders gebruikt als backup-PvP server.

Ik speel vooral voor mijn plezier en niet om de levels. RP servers kunnen dan erg relaxing zijn.Ik heb laatst 15 minuten staan te onderhandelen met een tailor die zijn divers gekleurde shirts verkocht, echt hilarisch.

hij: here try this shirt sir (trade screen open)
ik: you are trying to sell a RED shirt to a tauren?
hij: It's like Orc battlescars, they are provocative and makes you look very macho, good with the ladies.
ik: no thanks
hij: ok try this one (trade screen open)
ik: (aanpassen) hmm this makes me look like a humie
hij: there is no need to get insulting about my craft sir!
etc.

Sommigen hebben het troll "slang" er zo goed in zitten, dat ik vaak 2 keer moet lezen wat er nu eigenlijk staat. Van sommige spelers kun je aan het taalgebruik zien welk ras ze spelen, zonder ze te zien (dit tegenover de meeste PvP servers waar je meestal de gemiddelde leeftijd van de echte persoon kan herlijden :P )
Vervolgens zijn er ook altijd mensen in de barrens glchat die komen klagen dat hun avatar "leetbasher" gerenamed is door een GM... :D )
Ik ben ook blij dat ik op een PvE server zit. (thunderhorn) sfeer is goed. Wel veel n00bs (lees mensen die niet lezen/zoeken, maar voor de hand liggende dingen altijd maar weer vragen), maar geen 1337 5p34k mannetjes. Minder Roleplaying dan met een RP server, dat wel.
Als je iemand bezig ziet met een quest waar jij ook mee bezig bent, wordt er vaak gevraagd voor teamup, of ik vraag het en wordt bijna altijd geaccepteerd.

Wat trouwens ook leuk is, om als lvl 34 te helpen met ragefire chasm, je wordt dan gelijk als een soort god gezien als je 5+ lvl 16 elites tankt :P en dat terwijl ik eigenlijk niet eens high-lvl ben.

Zodra je als orc uit de barrens gaat, worden de mensen veel vriendelijker, omdat je dan minder n00bs en meer spelers tegen komt. Je heb ook minder last van kiddo's die zichzelf op lvl 12 erg stoer vinden. Op zich weinig last van deze kiddo's, maar er zijn er altijd wel een paar die raar doen.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:12
Gisteren met Elander, Jtm en Arthor en nog iemand (ingame namen, weet de namen hier niet.. Arthor is Kefs volgens mij) Scarlet Monastery gedaan, ging erg goed.. lekker veel xp, en ook het geld was goed. Jammer alleen dat het schild niet dropte die Arthor wil hebben.

Is wel voor herhaling vatbaar :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mior op 09-03-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SM heb ik nog niet gedaan maar voor welk lvl is ie dan eigenlijk ? lijkt me ook wel leuk om een keer te doen tenminste als er leuke spullen voor een mage droppen.

ben zelf nu lvl 34 mage.
In de server WarSong *( Jah weet het waarom die server die is super druk)* (nou dat is omdat toen ik erbij ging 1 van de eerste was) . ;)
name = xinith ;)

Wat ik wel voor verbetering vatbaar vind is de plaatsing van het allied dorpjei n desolace zonder hulp had ik hem niet zomaar gevonden stond al helemaal aan de andere kant van desolace was er straal voorbij gelopen ;) :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Phantom schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:18:
Gisteren met Elander, Jtm en Arthor en nog iemand (ingame namen, weet de namen hier niet.. Arthor is Kefs volgens mij) Scarlet Monastery gedaan, ging erg goed.. lekker veel xp, en ook het geld was goed. Jammer alleen dat het schild niet dropte die Arthor wil hebben.

moet ook nog een paar SM quest doen inderdaad :)

zelf wilde ik eerst de staff, maar die hoef ik nu niet meer, heb nu mijn zinnen gezet op Mograine's Might of Hand of righteousness

hoewel als ik die 1H mace eerder vind, ik daar ook de Aegiss of Scarlet commander bij wil hebben natuurlijk ^^

*zucht* dat wordt flink wat SM runnen :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

DinX schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:03:
[...]

Zou ik wel eens geweest kunnen zijn :p
In de meeste gevallen begin ik zelf geen pvp, zeker niet als we daar met de 2 groepen aan het questen zijn. Gisteren waren er bvb enorm veel horde en alliance tegelijk in stromgarde. Niemand deed elkaar wat aan. Ik heb daar toen ook met een tauren zitten dansen die dan begon te flirten enzo :+

Gebeurt wel vaker zo, en is wel eens leuk op z'n tijd :)
lol zou heel goed kunnen. zit je op de Spinebreaker server. want ik was gistere avond ook in dat gebied aan het rond dwalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey

als ik inlog staat dat ik nog 3 dagen te spelen heb. ik heb een geldige credicard ingevuld en dat zou dus geen probleem zijn. ik heb al bij manage account gekeken en daar staat alles goed. zou deze telling meschien voor de betaling gelden dat er over 3 dagen geld wordt afgehaald. ik las dat meerdere mensen dit probleem ook hadden. meschien kan iemand een beter antwoord geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Warsong is ook de realm waar ik speel samen met een grote groep vrienden.

Terugkomend op de opmerking dat gm´s de namen veranderen, dat hebben ze dus ook met mijn naam gedaan :S

Ik had de naam Tpn (kan er inzien dat ze geen afkortingen ingame willen hebben) en de redenen dat mijn naam was gewijzigd was dat het een copyrighted name was, 8)7

Toen brak mijn spreekwoordelijke klompje toch wel even. Copyrighted nickname?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Tpn schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:34:
Ik had de naam Tpn (kan er inzien dat ze geen afkortingen ingame willen hebben) en de redenen dat mijn naam was gewijzigd was dat het een copyrighted name was, 8)7

Toen brak mijn spreekwoordelijke klompje toch wel even. Copyrighted nickname?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=tpn&lr=

TPN bestaat in vele vormen als (gecopyrighted) bedrijfsnaam.
En dat mag niet volgens de policy van WoW

Iemand tips voor een leuk druid build op een PvP server?
Ik dacht namelijk aan rogue, helemaal uitgezocht... alleen rogue's worden nogal ondergeschoffelt omdat er zo veel gankende rogue's zijn :X

[ Voor 15% gewijzigd door Vandread op 09-03-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TPN wat is je nick ingame dan?
kan ik ff waven als ik je zie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

nu is het Jyuken, momenteel aan het questen in the badlands.

Lvl 43 dwarf paladin member van de Combat Bunny´s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Maandag met mn guild sunrock retreat geraid :) hele dorp was op een gegeven moment dood, we waren lekker sneaky aan de achterkant naar binnen gesneaked :D Toen was iemand zo briljant de hoeder van die beesten aan te vallen die de horde gebruikt voor transport, dat deed au :D
De daarna arriverende cavalarie ook trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat doe je toch als lvl 43 pally in de wetlands??
ik heb er al geen quests meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.wow-europe.com/en/pvp/pvp-article-part2.html

PVP battlegrounds en honor-systeem.
Ziet er echt gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:11
Hey ff vraagje... voor de cc gebruikers hier:
Next Bill Date: 11 March 05 03:58 CET
Notes:
Your Mastercard will be automatically billed on 11 March 05 03:58 CET

35.97€ Three-Month Subscription Pending
dat zie ik staan bij account management..... klopt dit? Ik wil wel kunnen blijven spelen...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Lord_T schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:09:
Hey ff vraagje... voor de cc gebruikers hier:

[...]

dat zie ik staan bij account management..... klopt dit? Ik wil wel kunnen blijven spelen...
Next Bill Date: 11 March 05 03:58 CET
Notes:
Your Mastercard will be automatically billed on 11 March 05 03:58 CET

35.97€ Three-Month Subscription Pending
als jij met CC wil betalen, en je wilt voor 3 maanden betalen dan klopt het ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
jep dat wil ik dus wel :) alleen dat pending vind ik raar, maar zal dus wel kloppen :)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
The elite commander's PvP mount you can buy when you reach rank 11, for example, costs one-tenth the price of a normal elite mount.
8G voor een mount, niet slecht :P

OMFG die shaman PvP reward set o_O
Afbeeldingslocatie: http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/images/pvp-2/armor-horde-shaman/shaman.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door bcd87 op 09-03-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
uhm elite mount... dus zal wel 90g zijn ;) alsin 10% van lvl 60 mount...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:57:
wat doe je toch als lvl 43 pally in de wetlands??
ik heb er al geen quests meer
Badlands schat, badlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Lord_T schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:20:
uhm elite mount... dus zal wel 90g zijn ;) alsin 10% van lvl 60 mount...
100G dan, epic mount is 1000G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
10% korting vanwege honored status......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
nm hier stond iets stoms :P

je hebt gelijk smultie :) *slaps himself

[ Voor 136% gewijzigd door bcd87 op 09-03-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SO damn sweet die rewards :)
mar zou die pvp epic mount ook 100% sneller zijn netzow als een gewone epic mount??

Begin het ergens nu wel een beetje jammer te vinden dat ik geen mail of leather kan dragen volgens mij zijn de hoger lvl items van cloth minder vet :S maargoed het is maar wat je speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

kEv4h schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:23:
[...]

100G dan, epic mount is 1000G :)
Epic mount was toch 900G...
Er is ook een baas in een lvl 60 dungeon die er op rijdt.. 0,001% kans dat ie een epic mount dropt :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
ReCreator schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:32:
[...]

Epic mount was toch 900G...
Er is ook een baas in een lvl 60 dungeon die er op rijdt.. 0,001% kans dat ie een epic mount dropt :P
met honoured status 900G ja, lager dan honoured dan is die 1000G (was dit ff vergeten ^^)

edit: die baas zit in stratholme :) ik heb nog een filmpje van dat hele event geloof ik op m'n pc staan die ik heb gerecord in beta. als ik hem nog heb kan ik em wel uploaden als er interesse is?

[ Voor 23% gewijzigd door bcd87 op 09-03-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch als je naar de mount van de palla krijgt dan zie je dat dat paard zelfs mail draagt ;)
nou zou het wel een leuke addon worden als ze je de kans geven om ook kleding / armor voor je mount te kopen. kun je hem een beetje op jezelf aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:18:

En Athaeus, toch? Purechaos op GOT.

Ik heb zelf gisteren Uldaman gedaan, maar ik vind dit de saaiste instance die ik tot nu toe tegen ben gekomen.

Ik ben op zoek naar een groep die Zul'farrak in Tanaris wil gaan doen, erg leuke ring met 13agi en 5 stamina, kun je krijgen als quest reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey allemaal, heeft er iemand nog een idee hoe ik dit spel kan krijgen op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:36:
Toch als je naar de mount van de palla krijgt dan zie je dat dat paard zelfs mail draagt ;)
nou zou het wel een leuke addon worden als ze je de kans geven om ook kleding / armor voor je mount te kopen. kun je hem een beetje op jezelf aanpassen.
Pimp my mount!

(23" chrome spinners, booskijkers op de oogjes, sportuitlaatje, verlaagde poten en vinyl op de buik :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:36:
Ja, dat lijkt me zeker een goed idee voor een nieuwe update.
Items voor je Mount, dekens, helmen, en ook dat je bijvoorbeeld een lans kan dragen :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een achterstallige betaling wordt je CD-Key echt niet ge perm-banned. Je kan er gewoon niet op tot je weer betaald hebt
was bij FFXI wel zo. geen betaling = ban. onmiddelijk. geen gezeur, game over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:26
hoe kan ik vissen?

Heb een hengel en heb de profession geleerd....

Maar ik kan niet uitwerpen :d

WEL DIK SPEL ZEG BEN PAS LVL12 NA 2dagen spelen, maar ja kan niet alles hebben. Kan niet wachten om lame te gaan doen en mensen neer te meppen van de opposing force :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:54:
[...]

Dat is bij WoW niet zo :7

offtopic:
Geen gezeur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:54:
[...]

Vreemde policy.. alsof je mensen die te laat betalen ook niet meer terug wilt hebben ofzo :P

Marketing technisch nogal.. dom..

Je account werkt natuurlijk wel direct niet meer als je niet betaalt (logisch). Maar die kun je wel weer gewoon activeren door weer te betalen.

Wat dat betreft is een tijdje niet spelen hetzelfde, gewoon niet betalen, abonnement afgelopen klaar. Volgende keer weer betalen en account is er weer...

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vergeet de neon eronder ;)

maaruh dat van die lans is ook niet slecht dat je iniedergeval nog iets van verweer heb vanaf je mount want dat heb je nu totaal nietmeer ;)

mss leest blizzard het ook en vinden ze het de moeite waard ;) is wel leuk heb je na lvl 40 of lvl 60 als je verder jezelf op en top op uiterlijk en prestatie aan het aanpassen bent nog iets anderrs ben je straks zelf helemaal Über en dan zit je op zo'n standaard paardje :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:52:
[...]

Pimp my mount!

(23" chrome spinners, booskijkers op de oogjes, sportuitlaatje, verlaagde poten en vinyl op de buik :D )
Twee TFT schermen aan de zijkanten met constant re-runs van je mooiste raids.
En natuurlijk een dikke Xbox onder de staart.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:52:
[...]

Ja, dat lijkt me zeker een goed idee voor een nieuwe update.
Items voor je Mount, dekens, helmen, en ook dat je bijvoorbeeld een lans kan dragen :P
en 20 slot backpacks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:02:
[...]

Vreemde policy.. alsof je mensen die te laat betalen ook niet meer terug wilt hebben ofzo :P

Marketing technisch nogal.. dom..

Je account werkt natuurlijk wel direct niet meer als je niet betaalt (logisch). Maar die kun je wel weer gewoon activeren door weer te betalen.

Wat dat betreft is een tijdje niet spelen hetzelfde, gewoon niet betalen, abonnement afgelopen klaar. Volgende keer weer betalen en account is er weer...
Zo zou je als je op vakantie wilt een maand, of gewoon ff een maand geen WoW .... geen mogelijkheid hebben en wel moeten lappen voor het niet spelen. Logisch toch, je begint weer met betalen en je kan weer spelen. Niet betalen en meteen een ban is inderdaad ERG dom. Ik zou zowieso dan niet meer zelfs ook maar een mogelijkheid zoeken om weer te kunnen spelen, dan kunnen ze het dak op Dus bij FF gaan ze arvan uit dat je niet op vakantie gaat en alleen maar blijft spelen en betalen .... je PC zal maar verrot gaan en je moet hem wegbrengen .... 3 weken je PC kwijt .... en maar doorbetalen ..... dacht het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Webgnome schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 10:55:
offtopic:
waar ligt de hamer eigenlijk die je daar moet zoeken, want de laatste keer dat ik er geweest ben kon ik hem niet bepaald vinden
offtopic:
hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:05:
[...]

Twee TFT schermen aan de zijkanten met constant re-runs van je mooiste raids.
En natuurlijk een dikke Xbox onder de staart.

_/-\o_
Hoe kon ik dat nou vergeten! :o

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
Wat stond er nou onderdaan deel 20?
iets over alleen nuttig posten O-)

tft schermen.... doe meteen new-tech buigbare beeldschermen ;) kan je meteen jezelf "onzichtbaar" maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

is er ook een quest die alleen voor hunters is eigenlijk? ben dwarf hunter btw

eneh gisteren ct mod geinstalleerd, nog een beetje mee spelen, maar bevalt erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
fixxx schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:43:
is er ook een quest die alleen voor hunters is eigenlijk? ben dwarf hunter btw

eneh gisteren ct mod geinstalleerd, nog een beetje mee spelen, maar bevalt erg goed!
http://www.thottbot.com/i...axol=&empire=A&cat=Hunter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm, dat honor systeem is opzich super vet, maar alle levels die normaal experience zouden opleveren leveren ook honor op.. dus een player 5 levels onder jou level levert óók honor op.. ik denk dat dit juist vrij veel gegank opleverd, omdat iedereen nu die kans grijpt als hij iemand met ene groen level ziet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

lol :) nee ik bedoel iets zoals die quest hierboven van die paladin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:15:
[...]

Zo zou je als je op vakantie wilt een maand, of gewoon ff een maand geen WoW .... geen mogelijkheid hebben en wel moeten lappen voor het niet spelen. Logisch toch, je begint weer met betalen en je kan weer spelen. Niet betalen en meteen een ban is inderdaad ERG dom. Ik zou zowieso dan niet meer zelfs ook maar een mogelijkheid zoeken om weer te kunnen spelen, dan kunnen ze het dak op Dus bij FF gaan ze arvan uit dat je niet op vakantie gaat en alleen maar blijft spelen en betalen .... je PC zal maar verrot gaan en je moet hem wegbrengen .... 3 weken je PC kwijt .... en maar doorbetalen ..... dacht het niet!
Nee.. juist niet :?

Je kunt je abo gewoon stopzetten (of niet meer betalen). Dan is je account gewoon tijdelijk inactief..

Bij FF zou het zo zijn (geen idee nooit gespeeld), dat je hele account gebanned is als je niet betaalt en je vervolgens een nieuw spel mag kopen ofzo :? Lijkt me erg sterk trouwens.. maar goed... iemand beweert dit hierboven ergens.

WoW doet het als alle andere MMORPG's die ik gespeeld heb.. gewoon abo en abo hoef je niet te verlengen. Kun je gewoon pauze inlassen en andere keer weer abo oppikken en verder spelen.

[edit]
Ah na je stukje 3x gelezen te hebben snap ik eindelijk dat je het met me eens was ipv oneens...

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als iemand 5 lvl's boven je is dan kun je nog proberen weg te komen, daar onder is het meestal instant kill, ik heb zonet ook een lvl 35 druid (ik ben een 31 priest) bijna helemaal gekilled, dus ik vind het wel aardig, als je alleen lui mag killen van 2 lvls onder je dan haal je nooit echt veel punten.
Want ik kom ze niet tegen,,,

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
iemand 5 lvl onder je killen is gewoon ganken in mijn ogen, je zal wel zeer weinig honor points krijgen dan neem ik aan om gegank niet aantemoedigen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:18

Glewellyn

is er ook weer.

MrVegeta schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:05:
<snip> zonet ook een lvl 35 druid (ik ben een 31 priest) bijna helemaal gekilled, <snip>
Dus nu is hij een beetje dood :?

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Erg warrig verhaal (drunk? :P ), maar volgens mij bedoel je dat je het goed vind dat je niet hoeft te betalen als je voor een bepaalde tijd niet de mogelijkheid hebt te spelen.

Toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Ik heb het vermoeden dat ik aan het begin van het spel mijn "Earth Totem" verpatst heb... is er nog een manier om hier opnieuw aan te komen? Kan nu geen totem spells oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:09:
iemand 5 lvl onder je killen is gewoon ganken in mijn ogen, je zal wel zeer weinig honor points krijgen dan neem ik aan om gegank niet aantemoedigen
tja ligt eraan hoe het loopt denk ik. Ik zag gisteren een lvl 19 rogue een lvl 23 hunter dik inmaken :D Nooit onderschatten dus!

Diezelfde rogue maakte mij daarna ook in :( (mage lvl 20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:14:
[...]

tja ligt eraan hoe het loopt denk ik. Ik zag gisteren een lvl 19 rogue een lvl 23 hunter dik inmaken :D Nooit onderschatten dus!

Ik zag eergisteren een lvl 24 UD rogue een lvl 38 orc warlock inmaken op een zeppelin :P (nee, de orc had geen ressurection sickness)

Dus wat dat betreft... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:16:
[...]

Ik zag eergisteren een lvl 24 UD rogue een lvl 38 orc warlock inmaken op een zeppelin :P (nee, de orc had geen ressurection sickness)

Mwoah, lijkt me heeeeeel stug.
Wellicht was de Warlock AFK ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:17:
[...]

Mwoah, lijkt me heeeeeel stug.
Wellicht was de Warlock AFK ?
Ik lag ook helemaal dubbel, maar de warlock was heftig aan het terugvechten (zou natuurlijk kunnen dat een n00b maat van de warlock speler de orc bestuurde tijdens dat duel...)

Het is waar.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
fixxx schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:57:
[...]

lol :) nee ik bedoel iets zoals die quest hierboven van die paladin :)
dat zijn de enige hunter specific quests for alliance die op thott staan, en thott heeft 99% van alle quests op de website dus.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 15:10
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:16:
[...]

Lijkt me idd zeer stug, je kunt als lvl24 een lvl38 niet eens raken, tenzij de warlock geen spullen aanheeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:59
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:14:
[...]

slechte hunter dan >:)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maddog_rvo schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:25:
[...]

Lijkt me idd zeer stug, je kunt als lvl24 een lvl38 niet eens raken, tenzij de warlock geen spullen aanheeft
Ik praat echt geen onzin hoor :P
Weet natuurlijk niet hoe de situatie was tijdens dat duel, zag alleen de lvl's en dat er geen res sickness was :D

[edit]
Gooi t er anders maar op dat ik de lvl's verkeerd gelezen heb als je me niet gelooft :z

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:19:
[...]

Ik lag ook helemaal dubbel, maar de warlock was heftig aan het terugvechten (zou natuurlijk kunnen dat een n00b maat van de warlock speler de orc bestuurde tijdens dat duel...)

Het is waar.

;)
Hmm, ik ben nu lvl 39 (40 over 3 minuten :P) maar als ik een lvl 53 beest aanval (en dat is dus een beest = makkelijker dan andere spelen of NPC) dan zie ik alleen maar MISS - MISS - DODGE - PARRY - MISS etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:15

Rannasha

Does not compute.

Oke, dit wordt de stomste vraag ooit... maar waar op/in/aan mijn WoW doosje vind ik m'n CD-key. Heb zojuist mijn sealed package dat door de postbode is bezorgd uitgepakt, maar ik kan hem niet vinden :(

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:10:
[...]

Erg warrig verhaal (drunk? :P ), maar volgens mij bedoel je dat je het goed vind dat je niet hoeft te betalen als je voor een bepaalde tijd niet de mogelijkheid hebt te spelen.

Toch? :D
Juist. Drunk, dat is mijn default status :). Ik zit op mijn werk, en dan tik ik gewoon wat er in me opkomt .... en ga ik niet uren na zitten denken over of het wel klopt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Species5618 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:27:
Oke, dit wordt de stomste vraag ooit... maar waar op/in/aan mijn WoW doosje vind ik m'n CD-key. Heb zojuist mijn sealed package dat door de postbode is bezorgd uitgepakt, maar ik kan hem niet vinden :(
Onder CD3 op de binnenkant van het hoesje ;)
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:28:
[...]

Juist. Drunk, dat is mijn default status :). Ik zit op mijn werk, en dan tik ik gewoon wat er in me opkomt .... en ga ik niet uren na zitten denken over of het wel klopt :).
Respect O+

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:15

Rannasha

Does not compute.

r2dGeert you are my hero _/-\o_

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tazzy schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:13:
Ik heb het vermoeden dat ik aan het begin van het spel mijn "Earth Totem" verpatst heb... is er nog een manier om hier opnieuw aan te komen? Kan nu geen totem spells oproepen.
Hoe kun je die verkopen ?
maar belangrijker voor jou, hoe kan je er weer aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
SMulTiE schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:27:
[...]

Hmm, ik ben nu lvl 39 (40 over 3 minuten :P) maar als ik een lvl 53 beest aanval (en dat is dus een beest = makkelijker dan andere spelen of NPC) dan zie ik alleen maar MISS - MISS - DODGE - PARRY - MISS etc.
Je damage/miss rate wordt mede bepaalt door welk lvl je tegenstander is, hoe hoger minder damage. Vanaf ongeveer 3 lvls hoger is de damage reduction en miss rate zo gestegen dat je feitelijk niet kunt winnen. Uiteraard moet je bij zon vergelijking wel 2 spelers van onegeveer zelfde skill en equip hebben, als je op lvl 33 een lvl 33 epic wapen vind en je hebt andere zeer goede equip verhoogt dat je kans om te winnen natuurlijk aanzienlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Volgens mij kan je hem niet verpatsen of weggooien, heb je hem wel gehad?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Nu online
Gister killde ik als lvl 28 warlock een lvl 22 paladin die met een lvl 27 mage op stap was.

Ik liep rond in The charred vale in the Stonetalon mountains (harpy boss killen) en ineens komen die 2 op me afgestormd.

Ikzelf was nog met een harpy bezig maar ik kreeg net nightfall en ik shadowbolt die harpy..dood.
Dan kan ik me mooi concentreren op die 2 alliances.

Allereerst stuur ik me Succubus op de Mage af en Seduce.. 15 seconden uitgeschakeld.
De paladin geef ik CoA en Corruption (dankzij 5 TP daarin is die instant cast). Nog een immolate erachteraan en de paladin krijgt het heet onder de voeten... hij heeft waarschijnlijk ineens in de gaten dat die mage staat te kwijlen bij mijn succubus en de paladin kiest eieren voor zijn geld en rent weg. Een paar welgeplaatste Searing Pains en nog wat geknal met de wand en die paladin legt het loodje.

Dan komt de Mage.. Eerst wat DoT's, dan breekt de sedcution. Mijn Succubus begint lustig met haar zweep de SM-bitch uit te hangen. Wat geknal heen en weer en ik sta als laatste overeind (nauwelijks)..

Met het honor systeem zou dat 1 dishonorable kill zijn geweest, en 1 honorable kill.
De Paladin was lvl 22 maar hij valt mij aan.. mag ik mezelf dan niet verdedigen om maar geen dishonorable kill op mijn naam te krijgen?

De mage daarintegen was slechts 1 lvl lager, daar moet ik gewoon de punten voor krijgen als het honor systeem live is.

Als het verschil max. 5 levels mag zijn.. hoe gaat het dan (bij wijze van..) met 5 x lvl 24's tegen 1 x lvl 30 ?

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 17:44
Iedereen die nog op zoek is naar WoW, ik heb mijn game een paar dagen geleden gekocht bij de Dixons, in mijn geval was dat de Dixons in Waalwijk.
Nu nog wachten op mijn credit card :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt je abo gewoon stopzetten (of niet meer betalen). Dan is je account gewoon tijdelijk inactief..

Bij FF zou het zo zijn (geen idee nooit gespeeld), dat je hele account gebanned is als je niet betaalt en je vervolgens een nieuw spel mag kopen ofzo Lijkt me erg sterk trouwens.. maar goed... iemand beweert dit hierboven ergens.

WoW doet het als alle andere MMORPG's die ik gespeeld heb.. gewoon abo en abo hoef je niet te verlengen. Kun je gewoon pauze inlassen en andere keer weer abo oppikken en verder spelen.
Tuurlijk kan je bij FFXI je account tijdelijk stopzetten (je char wordt nog een paar maanden bewaard...3 dacht ik, daarna is ie weg), en weer opnieuw beginnen na betaling. Echter, zolang je niets aangeeft gaan ze er standaard van uit dat je je account verlengt en proberen ze geld van je CC af te schrijven (Square ondersteunt geen andere betalingswijzen). Indien je een niet geldig CC nummer hebt opgegeven, of als de betaling niet door gaat om wat voor reden dan ook wordt je account onmiddelijk geblokkeerd. Indien de fout niet bij jezelf lag kan je na contact te hebben opgenomen met Square weer inloggen (na betaling uiteraard), maar als je tijdens je "gratis" maand bewust een niet bestaand CC nummer, of een willekeurig CC nummer van iemand anders waarvoor je geen toestemming hebt, hebt ingevuld wordt je gelijk gepermabanned. Het is daar dus niet zo als men zegt/verwacht dat het bij Blizzard is, dat al die mensen die BEWUST een VALS CC nummer hebben opgegeven gewoon vrolijk kunnen doorspelen zodra ze toch betaald hebben. Er bij Square iig een behoorlijk wat mensen gepermabanned door zulke CC geintjes. En terecht overigens. Bewust een vals CC nummer invullen is gewoon fraude, zo simpel is het. Als je daarbij ook nog een CC nummer in hebt gevuld die van iemand anders blijkt te zijn dan heb je kans dat je helemaal de lul bent indien de persoon van wie de CC is verdere acties wil ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zoveer ik weet komt er dus geen dishonorble :) Ze hadden het beter ook een andere naam kunnen geven "honorable kills" want er is niks meer dishonorable dan in een groep gasten killen van je lvl en dan nog honor points erbij krijgen. Als ze het nou gewoon frag/own points noemen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wordt je eerste gold mailen aan mij (Treag), graag gedaan :D

Have fun mate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:19:
[...]

Het is waar.

;)
ja misschien vochten ze volgens bepaalde afspraken. ik als warrior ben ook wel eens tegen iemand gaan duelen zonder wapens bv.
En laatst nog tegen een hunter die geen pet en gun zou gebruiken ;) omdat hij ruim hoger was.
dat kan natuurlijk.

maar als hij serieus vocht zelfs al is het een noob dan zou die nog gewonen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Nu online
evilpin0 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:40:
Zoveer ik weet komt er dus geen dishonorble :) Ze hadden het beter ook een andere naam kunnen geven "honorable kills" want er is niks meer dishonorable dan in een groep gasten killen van je lvl en dan nog honor points erbij krijgen. Als ze het nou gewoon frag/own points noemen ofzo :)
Druk maar eens op "C" in-game..
ik zie daar dishonorable kills en honorable kills staan.. ?

Op zich is het geen slecht idee, om dat gegank tegen te gaan maar ja.. hoe ga je het dan tegen dat 5 low levelers tegen 1 mid-leveler gaan knokken.. ?

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 15:31

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Volgens mij kan je beter overnieuw beginnen. >:)

(Als je tenminste nog met Earth Totems aan de gang wilt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
't is geen FPS ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:41
Jawel, alleen gelden die alleen tegen NPCs en niet tegen players. Als je iemand sloopt die 10 levels lager dan je is krijg je geen honorable kill maar ook geen dishonorable kill volgens dit stuk. Correct me if I'm wrong.
Player versus player battles are always best when played out between opposing forces of equal level. Thus, our system creates incentives to attack foes around your level. And it also does not reward those who kill players far below their level. If the player or PvP-enabled NPC you kill is trivial (i.e. gray to you), then you won't get an Honorable Kill. In fact, if you kill an NPC who is not PvP-enabled or who is PvP-enabled and trivial, you will gain a Dishonorable Kill. This exacts a penalty on those who, for whatever reason, kill trivial NPC bystanders. To make it easier to identify a potential Dishonorable Kill, such NPCs will be labeled as "civilians" in their tooltip. Note that dishonor does not apply to killing players, regardless of their level.
Wat ik wel krom vind is dat ze ganken gaan aanmoedigen :/ Nou wordt solo-en in contested gebied nog moeilijker. Ze moeten juist dishonorable kills gaan geven als het 4 tegen 1 is als je het mij vraagt, maar ja. Ook zouden ze juist dishonorable kills moeten geven als je iemand sloopt die 10 levels lager is, maar ja :/

[ Voor 15% gewijzigd door silentsnake op 09-03-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Warbringer schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:48:
[...]

Druk maar eens op "C" in-game..
ik zie daar dishonorable kills en honorable kills staan.. ?

Op zich is het geen slecht idee, om dat gegank tegen te gaan maar ja.. hoe ga je het dan tegen dat 5 low levelers tegen 1 mid-leveler gaan knokken.. ?
Is het honor systeem al ingebouwt? of heb ik het ovet hoofd gezien? had ff de blizzard site snel doorgelezen en vange iets op van dat je alleen dishonorable kills krijgt van lowlvl npc, maar kan er te snel overheen gelezen hebben :)

En ganken voor honor points is denk ik haast niet tegen te gaan, mensen zullen toch wel proberen honor points te verzamelen op een honorable manier...of niet :)

edit: wordt hier zo snel reageert dat ik 2 beeldschermen nodig heb.. 1tje om het topic te refreshen en 1 om een reply te typen :)

[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 09-03-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He jongens, als jullie nog gamecards willen halen moet je snel zijn. Bij de dynabyte (ik werk er zelf ook :P ) zijn net nieuwe gamcards binnen gekomen met de vracht en ik heb net al een belletje gekregen dat mijn 2 gereserveerde gamecards binnen zijn. Kan ik soiezo weer 4 maanden spelen. ;) Vologens mij krijgen we per filiaal ongeveer 20 a 30 stuks binnen en voor je het weet zijn ze uitverkocht. Dus je moet snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
niQ2001 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:50:
[...]

Volgens mij kan je beter overnieuw beginnen. >:)

(Als je tenminste nog met Earth Totems aan de gang wilt)
probeer een GM aan te spreken en zeg gewoon dat je Totem weg is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Warbringer schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:36:

Allereerst stuur ik me Succubus op de Mage af en Seduce.. 15 seconden uitgeschakeld.
Ehh, had hij hij hem met Blink toch niet kunnen smeren? Ben zelf pas lvl 19 dus kan het niet testen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:56:
[...]

Is het honor systeem al ingebouwt? of heb ik het ovet hoofd gezien? had ff de blizzard site snel doorgelezen en vange iets op van dat je alleen dishonorable kills krijgt van lowlvl npc, maar kan er te snel overheen gelezen hebben :)

En ganken voor honor points is denk ik haast niet tegen te gaan, mensen zullen toch wel proberen honor points te verzamelen op een honorable manier...of niet :)

edit: wordt hier zo snel reageert dat ik 2 beeldschermen nodig heb.. 1tje om het topic te refreshen en 1 om een reply te typen :)
Nee, is niet ingebouwd. Als je de GUI Cosmos gebruikt dan zie je idd bij je character status ("C") honorable en dishonorable kills staan, maar hier gebeurt (nog) niets mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silentsnake schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:53:
[...]
Wat ik wel krom vind is dat ze ganken gaan aanmoedigen :/ Nou wordt solo-en in contested gebied nog moeilijker. Ze moeten juist dishonorable kills gaan geven als het 4 tegen 1 is als je het mij vraagt, maar ja. Ook zouden ze juist dishonorable kills moeten geven als je iemand sloopt die 10 levels lager is, maar ja :/
Als je gaat solo-en in contested gebied dan vraag je in mijn ogen om een enkeltje graveyard. Het is oorlog, remember ;) En als een gebied bedoelt is voor lvl30-40 en je loopt met je lvl30 char net een groupje lvl35+ tegen het lijf, tja, pech dan :)

Ik denk dat blizzard het geven van dishonorable kills voor het killen van spelers pas aan gaat zetten als het echt niet meer te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk trouwens, blink... Ik was weer als een gek aan het rondspringen in Auberdine zoals ik altijd doe (tja ik ben een gnome, wat wil je) ik dacht ik blink een keer om wat looptijd te besparen. Beland ik opeens ONDER de map, en ik blijf maar vallen en vallen, totdat ik ineens zag staan. Spirit Release 6 min...

Dus ik vanaf t kerkhof naar mijn lijk. Kan ik niet resurrecten, omdat mijn lijk dus te ver weg ligt. Oftewel, kilometers onder waar ik op dat moment stond. Ik heb een aantal items die ik nodig moet repareren, omdat ik ze anders kwijt raak. Als ik nu dus bij de Spirit Healer mezelf laat resurrecten, ben ik misschien items kwijt. Dus maar ff een ticket naar de GMs gestuurd :) Hopelijk is het probleem opgelost als ik straks inlog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
UneXisT schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:35:
[...]

Volgens mij kan je hem niet verpatsen of weggooien, heb je hem wel gehad?
Lijkt me wel, ik weet vrij zeker dat ik die quests voltooid heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretender
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:27:
[...]

Ik praat echt geen onzin hoor :P
Weet natuurlijk niet hoe de situatie was tijdens dat duel, zag alleen de lvl's en dat er geen res sickness was :D

[edit]
Gooi t er anders maar op dat ik de lvl's verkeerd gelezen heb als je me niet gelooft :z
Een NPC die 4lvls hoger is kun je bijna niet meer raken.
Een Player die 10-20 levels hoger is kun je nog steeds raken.

Alleen niet zo hard.. Maar dat verhaal kan wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:10:
leuk trouwens, blink... Ik was weer als een gek aan het rondspringen in Auberdine zoals ik altijd doe (tja ik ben een gnome, wat wil je) ik dacht ik blink een keer om wat looptijd te besparen. Beland ik opeens ONDER de map, en ik blijf maar vallen en vallen, totdat ik ineens zag staan. Spirit Release 6 min...

Dus ik vanaf t kerkhof naar mijn lijk. Kan ik niet resurrecten, omdat mijn lijk dus te ver weg ligt. Oftewel, kilometers onder waar ik op dat moment stond. Ik heb een aantal items die ik nodig moet repareren, omdat ik ze anders kwijt raak. Als ik nu dus bij de Spirit Healer mezelf laat resurrecten, ben ik misschien items kwijt. Dus maar ff een ticket naar de GMs gestuurd :) Hopelijk is het probleem opgelost als ik straks inlog...
Je raakt geen items kwijt... je kunt ze (tijdelijk) niet meer gebruiken als ze op 0 staan.. kun je gewoon repairen.

Bovendien wordt je ticket gedeactiveerd als je uitlogt trouwens... wordt pas weer in behandeling genomen als je inlogt. (voor zover ik weet)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:18

Glewellyn

is er ook weer.

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:10:

Items kwijtraken? Als de durability op 0 komt doen de items alleen niets meer.. Na reparatie kan je ze gewoon weer gebruiken.

Of heb ik iets gemist? :?

edit:
Bosmonster was me weer eens voor

[ Voor 3% gewijzigd door Glewellyn op 09-03-2005 15:16 ]

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is mij idd ook al een paar keer overkomen dat je als je blinkt ineens onder de grond duikt :S
Die bug wordt eruit gehaald met de volgende update het staat er expleciet in..... ;)

finaly durf ik weer te blinken in het dorpje in Desolace... daar gebeurde het gister met mij en nog met een andere mage ;) allebij tegelijk :P

en de brug bij Stormwind zit ook nog zo'n stukje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:16:
Dat is mij idd ook al een paar keer overkomen dat je als je blinkt ineens onder de grond duikt :S
Die bug wordt eruit gehaald met de volgende update het staat er expleciet in..... ;)

finaly durf ik weer te blinken in het dorpje in Desolace... daar gebeurde het gister met mij en nog met een andere mage ;) allebij tegelijk :P

en de brug bij Stormwind zit ook nog zo'n stukje ;)
Darnassus ook.. Ben een Gnome Mage.. Maar gelukkig kwam ik in soort water terecht waardoor ik omhoog kon jumpen... Ik weet klinkt vaag.. maar nog vager was dat ik geen breath balkje kreeg.. kon dus oneindig onder water/onder de map blijven leven..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Whahaha, zojuist een prachtig stukje PvP meegemaakt op Bladefist.

Ik (Druid 36) was dus samen met Colossus (een vriend, Priest 33) en een Rogue (33) en een Paladin (36) op stap in Stranglethorn Vale. Wij gingen naar het Alliance camp in het noorden, alleen bleef de Paladin achter. Horen we opeens over de chat 'Heeeelp' dus wij drieën rennen weer terug naar die Paladin. Wordt die gast gegankt door een level 51 (!!!) Undead (goh... :|) Rogue (goh... :|). En die naam kwam al helemaal bekend voor, gister was ié nog level 50 en gankte hij al level 30's in Booty Bay. Hebben wij met z'n vieren met veel pijn en moeite hem kunnen verslaan! Zonder verliezen! Vervolgens heb ik voor het eerst in mijn WoW-carriere gecorpsecampt, want deze zak verdiende het! Alleen is het zo jammer dat een Rogue Vanish kan doen en je hem niet meer kan vinden (51 hé... :|).

Desalniettemin een geweldig stukje PvP. Als ik hem in de toekomst tegenkom zal ik er alles aan doen om die UD Rogue weer te grazen te nemen, want die gast is zo laag bezig :)

*Snappie wordt langzaam maar zeker evil }) *

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 15:31

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Tazzy schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:15:
[...]

Lijkt me wel, ik weet vrij zeker dat ik die quests voltooid heb
Kan je die quest niet gewoon nog een keertje doen?

http://www.thottbot.com/index.cgi?q=119

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
kan dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Je moet wel aangezien je hem niet verkocht hebt want dat kan niet met totems.. Dus je moet hem vernietigd hebben door buiten je bag te slepen.. De quest is dus weer te halen vanaf dezelfde plek maar als je doorgeleveld bent staat er geen geel uitroepteken boven maar kan je wel spreken met de NPC voor de quest.. mocht dit alles niet werken vraag dan pas aan een GM voor hulp..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Niet betalen en meteen een ban is inderdaad ERG dom.
Ik geloof er ook niks van. Typisch van die paniekverhalen op een of ander forum dat meteen maar voor waar wordt aangenomen.
maddog_rvo schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:25:
Inderdaad. Die warlock kon 't met z'n blote vuisten nog winnen. Iemand die 'rood' voor je is, kun je al gewoon niet verslaan omdat je de helft van je hits missed. 14 levels verschil is gewoon dik ??. Compleet ongeloofwaardig.
Skeiron schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:37:
Je moet wel aangezien je hem niet verkocht hebt want dat kan niet met totems.. Dus je moet hem vernietigd hebben door buiten je bag te slepen.. De quest is dus weer te halen vanaf dezelfde plek maar als je doorgeleveld bent staat er geen geel uitroepteken boven maar kan je wel spreken met de NPC voor de quest.. mocht dit alles niet werken vraag dan pas aan een GM voor hulp..
Die uitroeptekens verdwijnen overigens als een quest 'gray' voor je is. Je kunt ze dan nog wel krijgen als je met die persoon praat, maar je ziet geen uitroepteken meer.

[ Voor 76% gewijzigd door Hydra op 09-03-2005 15:49 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Volgens mij kan je een totem niet vernietigen (zit op mijn stage dus kan het niet controleren, al is het wel lullig als ik hem echt vernietig :))

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Gaan we vanavond maar even uitproberen, thanks!

Geloof dat ik een soort halve flashback heb, kan best zijn dat ik em vernietigd heb... d0h zeg maar

[ Voor 53% gewijzigd door Tazzy op 09-03-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:44:
[...]

Ik geloof er ook niks van. Typisch van die paniekverhalen op een of ander forum dat meteen maar voor waar wordt aangenomen.
Zoals ik (en anderen) een stukje terug al kort en krachtig aangaf:

Blizzard bant niet als je niet op tijd betaald.

:/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Iemand gezien waar ze nog Gamecards verkopen in de regio Almere/Amsterdam?

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.