Het grote DELL Inspiron 9300 topic !

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.705 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 10:21:
[...]

Ik kreeg niet eens een e-mail dat ie verzonden was. 8)7 Het is dat ik zelf UPS in de gaten hield anders had dat gastje (meerdere malen) voor niks voor de deur gestaan. |:(
Een verzendmail krijg je alleen als je je hebt aangemeld bij OrderWatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er mij iemand zeggen wat de beste drivers zijn voor geforce go 6800
ik heb gekeken op die link over drivers maar ik versta de werking van die site nie.
welke zijn de beste stabiele drivers nu en hoe moet ik ze installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 23:03

tismij

???

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:03:
....Wat mij overigens erg opvalt, is dat men veel klaagt over het WUXGA scherm. Niet alleen de Amerikanen, maar ook mensen uit Engeland, die hun spulletjes net als wij uit Ierland krijgen.

Ze klagen over o.a.
- sparkle (glittering o.i.d. op lichte achtergronden)
- light leakage (light niet evenredig verdeeld over scherm, m.n. onderaan lichter)
.....

Ik lees hier nauwelijks negatieve berichten. Zijn die Amerikanen dan echt zo gek? Graag jullie mening over het scherm.

...
LPL0000 = LG-Philips
SEC5557 = Samsung
Heb der ook vanalles over gelezen (begon al te twijfelen totdat ik bedacht dat de beruchte "sparkle" volgens mij altijd voorkomt bij glimmende schermen).
Heb gisteren mijn 9300 binnen gekregen en het scherm goed bekeken... PRACHTIG !!
Dat glimmende is ff wennen (zonlicht achter je en je ziet niets meer) maar het resultaat is erg mooi beeld (vooral ook foto's bewerken gaat erg goed).
Heb trouwens met Powerstrip getest en heb een SEC5557.
Hiervan zeggen ze op notebookforums dat de kleuren flets zijn, klopt niets van de kleuren zijn erg realistisch (belangrijk voor fotobewerking).
Moet wel nog een keertje calibreren met mijn printer maar da's weer wat anders.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
damn, hoe meer ik erover lees, hoe erger het wachten aanvoelt. mijn estimated del. date staat nu op 19/4... tismij, hoelang heb jij op je 9300 moeten wachten? en heb je die goed kunnen volgen via de site of ging die van pre-production plots naar verzonden? is nog 9 dagen wachten ALS dell die shipdate haalt en is toch lang ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

lapino schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:07:
damn, hoe meer ik erover lees, hoe erger het wachten aanvoelt. mijn estimated del. date staat nu op 19/4... tismij, hoelang heb jij op je 9300 moeten wachten? en heb je die goed kunnen volgen via de site of ging die van pre-production plots naar verzonden? is nog 9 dagen wachten ALS dell die shipdate haalt en is toch lang ze :)
Heb hem via een tussenleverancier gekocht (als bedrijfsbestelling), dus zelf niet kunnen volgen.
Vandaag 2 weken geleden besteld, afgelopen zaterdag geleverd (had eigenlijk afgelopen vrijdag moeten zijn).

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:27:
kan er mij iemand zeggen wat de beste drivers zijn voor geforce go 6800
ik heb gekeken op die link over drivers maar ik versta de werking van die site nie.
welke zijn de beste stabiele drivers nu en hoe moet ik ze installeren?
http://www.laptopvideo2go.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie..! Vandaag nieuwe orderbevestiging ontvangen..!
Verwachte leverdatum : 18 april 2005

Slechte nieuws is dat er op m'n order nog steeds een Engelse versie van XP Pro vermeld staat.
En dat terwijl ik nadrukkelijk (telefonisch) om een NL-versie heb gevraagd..! :(
Heeft iemand hier ervaring mee..? Levert Dell alleen maar Engelse XP-versies..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:38:
Joepie..! Vandaag nieuwe orderbevestiging ontvangen..!
Verwachte leverdatum : 18 april 2005

Slechte nieuws is dat er op m'n order nog steeds een Engelse versie van XP Pro vermeld staat.
En dat terwijl ik nadrukkelijk (telefonisch) om een NL-versie heb gevraagd..! :(
Heeft iemand hier ervaring mee..? Levert Dell alleen maar Engelse XP-versies..??
Ook NL maar EN is toch veel koeler joh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixal schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:11:
[...]

Ook NL maar EN is toch veel koeler joh :)
Ja dat wel, maar waarom staat Engels nog steeds op mijn order.....weet jij dat, misschien..??
Jij werkt bij Dell, toch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:45:
[...]

Ja dat wel, maar waarom staat Engels nog steeds op mijn order.....weet jij dat, misschien..??
Jij werkt bij Dell, toch..?
Mja niet die afdeling, ik kan orders niet aanpassen. Ik kan wel je reparatie volgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat had ik begrepen.....maar ik bedoel; krijg ik nou wel de gevraagde NL-versie ondanks dat er Engels op mijn order staat of moet ik maar WEER voor de zoveelste keer hierover bellen..?

Stond er bij jou wèl NL-versie op je order..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje voor de audiofielen onder de 9300 bezitters: is de microfoon-aansluiting ook een line-in (eventueel door jack-sensing) of heeft deze notebook geen line-in ? Ik zou er er namelijk graag nog wel eens een minidisc of ander audioapparaat op aan om op te nemen zoals ik nu met me ouwe compaq Pentium266Mhz/64MB notebookgeval doe. Deze gaat dus waarschijnlijk binnenkort vervangen worden. :9~ Moet me wel gaan spoeden want de aktie verdubbeling geheugen en gratis transport (en ook nog een gratis printer) loopt af op 13/4.

P.S.: is er iemand die van die "color covers" besteld heeft ? Heb er nog geen fatsoenlijke foto's van gezien namelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Ik denk dat de acties alleen beter kunnen worden, wat moet je met zo'n gaare dell printer :X .
Ik de enige acties die ik tegen ben gekomen zijn:

-verdubbeling geheugen
-gratis transport
-%korting
-vaste korting in euro's
-gratis printer

De printer actie is bijna over dus daarna kunnen het alleen maar betere acties worden. Enkel in mijn geval (en andere met mij) had ik mijn xps gen2 met 15% korting, een vaste korting (het start bedrag was lager dan dell zelf had gewilt namelijk 1850,- ipv 2250,-) gratis transport en gratis verdubbeling vna het geheugen. Dus ik had bijna alle acties tegelijk! >:)

Ik hoop voor je dat na de printer actie weer andere acties worden opgestart en de printer actie zit er dan niet meer bij dus het kan alleen maar een mix van zinnige acties worden waar je wat aan hebt. En anders valt er telefonische nog een hoop te regelen met een verkoper en kan je zelf je eigen acties keizen... :7

[ Voor 14% gewijzigd door Lennart_1337 op 11-04-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga sowieso telefoneren denk ik. Thanks for the tip.

Trouwens Lennart_1337, je vroeg een tijdje geleden of er op een nVidia kaart ook iets ingesteld kon worden in verband met het stretchen van het beeld naar 4:3 of 16:9 verhouding in Windows. Op die andere pagina stond een ATI control panel maar in nVidia settings heb je ook zoiets. Zie het volgende screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/kfalliance/personal/lennart.JPG

Als je de rood omlijnde optie neemt, dan krijg je een beeld dat toch zijn aspect ratio respecteerd. De standaard optie is om de lcd scherm dat zelf af te laten handelen. Sommige gebruikers hebben gerapporteerd dat er in de bios een optie zou zijn maar die werkt op een of andere manier niet in Windows, dus hebben misschien meer mensen hier iets aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:32:
Ja, dat had ik begrepen.....maar ik bedoel; krijg ik nou wel de gevraagde NL-versie ondanks dat er Engels op mijn order staat of moet ik maar WEER voor de zoveelste keer hierover bellen..?

Stond er bij jou wèl NL-versie op je order..?
Er staat altijd aangegeven welke taal iemand krijgt. Je krijgt geen NL als er op de order EN staat, dat zou te verwarrend worden, de database moet ten allen tijde kloppen. Als ik jou was zou ik er dus toch even achteraan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixal schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 00:45:
[...]

Er staat altijd aangegeven welke taal iemand krijgt. Je krijgt geen NL als er op de order EN staat, dat zou te verwarrend worden, de database moet ten allen tijde kloppen. Als ik jou was zou ik er dus toch even achteraan bellen.
Oké,....dank je Pixal..!
Wel vreemd allemaal, hoor. :? Ik HAD daarover al gebeld namelijk en ze zouden dat veranderen in de NL-versie. Nu sturen ze weer precies dezelfde order als wat ik eerst had, voordat ik belde (anderhalve week geleden..)
Waar ik eigenlijk bang voor ben; is dat ze wéér mijn order gaan aanpassen, waardoor ik dan weer terug bij af ben en WEER een week voor niks moet wachten.............AAAHHHHHHHHHHH.......om GEK van te worden..!
Dammit,.!! }) ......wat is er nou zo moeilijk aan om i.p.v. Engels, Nederlands te plaatsen.
Maar goed,....ik zal maar weer mijn engelengeduld tonen.....wish me luck..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie link. In Duitsland kun je een 9300 voor slechts € 1.499 kopen met vette specs.

http://www1.euro.dell.com...c=de&cs=dedhs1&l=de&s=dhs

Als ik bovenstaande configuratie op de NL site van Dell samenstel, kom ik uit op ongeveer € 1.900.... :'(

Waar zit dit verschil van meer dan € 400,- in?? Het lijkt wel alsof Nederland tegenwoordig het duurste land van de E.U. is, terwijl dit voorheen juist andersom was.......toch maar emigreren.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Thnx FaTaLXcepTioN,
Hier heb ik idd. veel aan!

Ik was al bang dat deze optie zal ontbreken waardoor bepaalde spellen niet normaal te spelen zouden zijn. Misschien dat mensen deze optie eens zouden kunnen uitproberen om te kijken of het ook gewoon in spellen etc. werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:43
kan iemand mij vertellen hoe die laptop er in het echt uitziet is hij een beetje mooi? Van wat ik zie van foto's ed ziet hij e rniet uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat is moeilijk te zeggen natuurlijk, smaken verschillen. Ik vind hem (veel) mooier als op de foto(s) iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
verdoemme hé... gisteren keek ik nog eens op site Dell en tot mijn grote vreugde zag ik dat de laptop op status "3. PRODUCTIE" stond... toen ik halfuur nadien nog eens die pagina bekeek, stond de laptop terug in '2. PRE-PRODUCTIE"... wtf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Mijn status staat op 4, dus ik kan over een paar dagen mijn laptop verwachten!
Ik zal wel een hele foto sessie doen als ik 'm heb zodat jullie een betere impressie krijgen van de XPS gen2. (en natuurlijk een beetje pimpen... ;) )

Zijn er mensen die ervaring hebben hoelang het duurd voordat de laptop gelevert word als je in status 4 zit? Hij is vanacht (?) 8)7 om 02.00 naar status 4 gegaan en de verwachte leverdatum staat op 15 april. Is dit een richtdatum of kan de laptop al voor die tijd er zijn? En ik heb me aangemeld voor zo'n mailtje wanneer de laptop bezorgt word; maar krijg je altijd eerst een mailtje of status update voor dat hij gelevert word of kan hij ook gewoon "stiekem" gebracht worden zonder vooraankondiging? :o

[ Voor 3% gewijzigd door Lennart_1337 op 13-04-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
wanneer heb jij je XPS2 besteld dan Lennart? En hoelang heeft die in pre-productie gestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Ze hadden vorige week dinsdag pas mijn geld binnen en ik had 'm 25-03 besteld en geld overgemaakt. Dinsdag hadden ze dus mijn geld en ging ik gelijk in préproductie, daar ben ik gisteren uit gekomen en vanacht is die uit productie naar status 4 gegaan. Dus ik hoop dat ze 'm snel bezorgen! Doen ze dat ook in het weekent? Anders moet ik misschien nog een weekend wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar ik had hem de 23e besteld, en het enige wat ik anders heb aan mijn config is dat ik een dvd brander heb en jij niet. Maar die van mij staat nog in status 2 :( en het geld hebben ze al 31 maart binnen dus dat kan het niet zijn. Dan hebben ze denk ik een leveringsprobleem met de dvd-branders???? (of jij word gewoon voorgetrokken omdat jij geen korting >:) heb gehad en ik wel 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Ik heb zeer zeker wel korting gehad 2079,- ipv. 2800,- >:)
Maar ik vind het idd. wel raar dat ze zo aan het gochelen zijn met de leveringen. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik het niet erg vind als ik mijn laptop over 2 dagen krijg! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
klopt richard, volgens paar posts op notebookforums.com zou er inderdaad een tekort zijn aan dvd branders. ik heb ook een dvd brander besteld en sta ook nog altijd in pre-productie (besteld op 07/04, geld hadden ze op 08/04 via creditcard)... wachten kan lang duren hé :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Lennart_1337 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:40:
Ik zal wel een hele foto sessie doen als ik 'm heb zodat jullie een betere inpressie krijgen van de XPS gen2. (en natuurlijk een beetje pimpen... ;) )

Zijn er mensen die ervaring hebben hoelang het duurd voordat de laptop gelevert word als je in stus 4 zit? Hij is vanacht (?) 8)7 om 02.00 naar status 4 gegaan en de verwachte leverdatum staat op 15 april. Is dit een richtdatum of kan de laptop al voor die tijd er zijn? En ik heb me aangemeld voor zo'n mailtje wanneer de laptop bezorgt word; maar krijg je altijd eerst een mailtje of statud update voor dat hij gelevert word of kan hij ook gewoon "stiekem" gebracht worden zonder vooraankondiging? :o
ja doe dat pimp! .. ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Lennart_1337 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:03:
Doen ze dat ook in het weekent? Anders moet ik misschien nog een weekend wachten :'(
Aflevering gaat alleen doordeweek volgens mijn info.

Als iemand andere ervaringen heeft update ik graag mijn info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennart_1337 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:40:
Ik zal wel een hele foto sessie doen als ik 'm heb zodat jullie een betere inpressie krijgen van de XPS gen2. (en natuurlijk een beetje pimpen... ;) )

Zijn er mensen die ervaring hebben hoelang het duurd voordat de laptop gelevert word als je in stus 4 zit? Hij is vanacht (?) 8)7 om 02.00 naar status 4 gegaan en de verwachte leverdatum staat op 15 april. Is dit een richtdatum of kan de laptop al voor die tijd er zijn? En ik heb me aangemeld voor zo'n mailtje wanneer de laptop bezorgt word; maar krijg je altijd eerst een mailtje of statud update voor dat hij gelevert word of kan hij ook gewoon "stiekem" gebracht worden zonder vooraankondiging? :o
7 dt fouten niet normaal makker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Sorry voor de spel fouten maar ik had het even onder de les getikt en ben heel slecht in taal :|

Ik zie net dat ik in status 5 zit, dus hij is verzonden. Ik heb alleen geen idee hoe lang het nu gaat duren voordat hij hier aan de voordeur aangeboden word :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Kunnen de mensen wiens Dell9300/XPS2 is verzonden eens posten wanneer zij hun bestelling hebben geplaatst en hoelang die in pre-productie heeft gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Lennart_1337 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:01:
Sorry voor de spel fouten maar ik had het even onder de les getikt en ben heel slecht in taal :|
Mag ik dit de kromste zin van de dag noemen?

Ik denk niet dat er verdere uitleg nodig is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Kunnen de mensen die een XPSgen2 of i9300 hebben de tijd die jullie met één accu lading kunnen doen posten? En dan natuurlijk ook het type accu en welke speciale instellingen je hebt gebruikt en welke bezigheden in die tijd zijn verricht. Ook de stand van de lcd brightness is denk ik heel interessant omdat dit op het 17" scherm waarschijnelijk veel uitmaakt.

offtopic:
Kromste zin van de dag? :P
Ik zat op school in de les en ik zat even te gotten, maar ik heb toen niet gezien dat ik zoveel spelfouten had gemaakt. En de spelling; het zijn idd. vooral "dt" fouten die ik maak. En het ergste is dat als ik het overlees die fouten niet eens zie. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn grootste ontdekking aller tijden..!!

Ik heb ontdekt dat er bij de klantenservice van Dell allemaal garnalen werken.
Op 23 maart heb ik een bestelling gedaan, maar ik kan al wekenlang mijn orderstatus niet bekijken.
Na diverse telefoontjes en dagen van frustraties weet ik NOG niks..! :(
Op 1 april heb ik gebeld over het geheugen (1x1024 mb i.p.v. 2x512 mb) en over een NL-versie van XP Pro i.p.v. een Engelse versie.
Het zou allemaal aangepast en veranderd worden, maar ik zou dan wèl een nieuwe orderbevestiging krijgen.
Afijn,....na anderhalve week zonder orderstatus, maar met heel veel frustraties, onduidelijkheden en opgekropte woede heb ik pas op 11 april een nieuwe orderbevestiging gekregen.!
En wat denk je..?....ik kon wèl m'n orderstatus bekijken, maar ik kreeg precies dezelfde order MET een Engelse versie van XP en 2x512 mb geheugen..!
Ik weer gebeld naar Dell voor een verklaring....kreeg ik een muts aan de lijn, die doodleuk zei : "Ja, ik kan niet zien wat er fout is gegaan, maar ik kan het wel voor u veranderen......het duurt wel minstens een week.."
Ik zei : "Ja de groeten,....weet u wat.?...laat het maar lekker staan, laat alles maar ongewijzigd".
Kijk ik de volgende dag m'n orderstatus na, blijkt die wéér onbereikbaar te zijn..!! })
En dan te bedenken dat ik nadrukkelijk gevraagd had om het niet te wijzigen.

Je wordt bij wijze van spreken gewoon gestraft als je de klantenservice belt en dat terwijl ik altijd beleefd en geduldig ben gebleven aan de telefoon. O-)
Mijn advies is dan ook : ALS je een bestelling hebt gedaan bij Dell; bel dan NIET naar de klantenservice, want je krijgt alleen maar mensen met een extreem laag IQ te spreken....wees gewaarschuwd..!
Dit is niet om te flamen, maar enkel om te adviseren... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Dat is idd. minder,

Ik heb telefonische besteld bij een account manager, die heeft de koop geregelt en daar kan ik met al mijn vragen naar toe. Het punt is dat hij mij die laptop heeft verkocht en precies weet waar het om gaat. Die "garnalen" aan de helpdesk klanten service weten het natuurlijk allemaal niet en werken langs elkaar heen. Misschien een idee om eens een account manager te bellen ipv. de helpdesk klanten service?

Als ik jou was zou ik dan ook over korting beginnen want met deze lange levertijd mag je denk ik wel een tegemoedkoming verwachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Lennart_1337 op 13-04-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennart_1337 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:30:
Dat is idd. minder,

Ik heb telefonische besteld bij een account manager, die heeft de koop geregelt en daar kan ik met al mijn vragen naar toe. Het punt is dat hij mij die laptop heeft verkocht en precies weet waar het om gaat. Die "garnalen" aan de helpdesk weten het natuurlijk allemaal niet en werken langs elkaar heen. Misschien een idee om eens een account manager te bellen ipv. de helpdesk?

Als ik jou was zou ik dan ook over korting beginnen want met deze lange levertijd mag je denk ik wel een tegemoedkoming verwachten.
Hé,....wat een goede tip..!! :D
Maar.....hoe bel ik een account-manager.?
En krijg je dan steeds dezelfde persoon of krijg je dan ook meerdere account-mannetjes.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Je krijgt steeds dezelfde persoon en hij begleid eigenlijk de hele koop tot het moment dat je 'm in huis hebt. Je krijgt ook na aankoop zijn e-mail en interne telefoon nummer bij dell. Dan krijg je gelijk die persoon aan de telefoon zonder tussen personen of wachttijden. (of moet net met iemand anders in gesprek zijn) Ik mail je de gegevens van mijn account manager en misschien kan hij je helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennart_1337 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:16:
Je krijgt steeds dezelfde persoon en hij begleid eigenlijk de hele koop tot het moment dat je 'm in huis hebt. Je krijgt ook na aankoop zijn e-mail en interne telefoon nummer bij dell. Dan krijg je gelijk die persoon aan de telefoon zonder tussen personen of wachttijden. (of moet net met iemand anders in gesprek zijn) Ik mail je de gegevens van mijn account manager en misschien kan hij je helpen.
Te gek, als je dat wil doen, graag....!
Je hebt mijn e-mail....toch..?
Bedankt alvast..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Lennart_1337 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:30:
Misschien een idee om eens een account manager te bellen ipv. de helpdesk?
pardon???

de helpdesk zit in een compleet ander gebouw dan klantenservice..

zelfs ik krijg wat van die klantenservice, dus de klant waarschijnlijk helemaal

zitten allemaal mutsen denk ik, bel je 4 weken nadat je een computer zou krijgen.. zeggen ze.. oh, ja diegene die hem heeft besteld is ontslagen dus de order is stopgezet voor uw gemak.. aaaah, ok.. goedzo.

maarja, als 1 op de 1000 fout gaan gaat er ook een heleboel goed :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Ik snap alleen niet waarom mijn pakket bestaat uit 2 dozen met een gezamelijk gewicht van 11,5 kilo!
Ik heb maar één laptop besteld niks meer! Wie weet hoe dat komt? (*2x een xps gen2 voor de prijs van één vind ik ook niet erg, heb ik er één reserve :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennart_1337 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:37:
Ik snap alleen niet waarom mijn pakket bestaat uit 2 dozen met een gezamelijk gewicht van 11,5 kilo!
Ik heb maar één laptop besteld niks meer! Wie weet hoe dat komt? (*2x een xps gen2 voor de prijs van één vind ik ook niet erg, heb ik er één reserve :P )
Misschien een gratis printertje..??
Zou niet verkeerd zijn,......als goedmakertje voor het LANGE wachten bv..! :r
Naaaah,......heb er een hard hoofd in....máááár het zou je wel sieren, DELL..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is verstuurd ha,ha volgens orderstatus zou hij pas 26 april komen.
Maar nu is mijn XPS 2 al onderweg.

I really can't wait

Vorige week stond mijn orderstatus opeens op 9 juni en nu is ie al
verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lapino schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:52:
Kunnen de mensen wiens Dell9300/XPS2 is verzonden eens posten wanneer zij hun bestelling hebben geplaatst en hoelang die in pre-productie heeft gestaan.
23 maart telefonisch besteld
2 april pre-productie
13 april verzonden al met al heb ik niks te klagen geloof ik
(buiten mijn eerste 9300 bestelling)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

koop gewoon een 1150 elastigirl..

klant vandaag:

woensdag besteld
vrijdag betaald
dinsdag in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang heeft het geduurd nadat je gebeld had dat je die orderbevestigingmail had ?Is dat enkele uurtjes of gaan daar dagen overheen ? Ik bedoel dus het emailtje waarop de betalingsinstructies staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... Ik en twee vrienden van me zitten er alle drie erg serieus aan te denken om een 9300 te kopen. Als we nu met Dell bellen en door hen een offerte voor 3 systemen (wel met verschillende configs) laten opzetten in één keer, zouden we dan ook een korting voor elkaar kunnen krijgen? :)
Dus één gezamelijk bedrag voor de drie systemen samen bv..

Nog een paar dingetjes die ik me afvraag:
Hij is behoorlijk groot, kan je hem nog wel met goed fatsoen op je schoot houden? Of moet je m echt op een buro hebben staan (so much for het begrip "lap-top")? En ALS ie op schoot kan, wordt ie dan snel warm?

Ohja...en iets wat ik ook nergens kan vinden: hoe hoog is de laptop (het toetsenbord gedeelte dus waar je polsen op rusten) als je je scherm open hebt staan? Moet je je polsen erg hoog houden? Mn huidige laptop (medion) is zo'n 3,5cm hoog met de klep open en dat vind ik eigenlijk behoorlijk hoog.

Verder wil ik m gebruiken voor normaal internet gebruik, media afspelen en voornamelijk veel photoshoppen/dreamweaveren/illustratoren, ik neem aan dat je met gemak photoshop en illustrator tegelijk kan draaien en gebruiken? (ik ben helaas niet zoveel gewend :'( zit hier met een gare medion laptop uit 2002...één en al geklooi sinds dag 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 00:23:
Hoe lang heeft het geduurd nadat je gebeld had dat je die orderbevestigingmail had ?Is dat enkele uurtjes of gaan daar dagen overheen ? Ik bedoel dus het emailtje waarop de betalingsinstructies staan.
wait and find out
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

23 maart telefonisch besteld
2 april pre-productie
13 april verzonden al met al heb ik niks te klagen geloof ik
(buiten mijn eerste 9300 bestelling)
23 maart via internet besteld
1 april in pre productie
14 april verstuurd

Ik kan niet wachten tot ik het verschil ga merken op school kwa snelheid:P.
(ja we werken nu nog op P3's 1000mhz of althon 1800+'s en in het beste geval op een P4 2.8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 17:57

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 00:30:
Hmm... Ik en twee vrienden van me zitten er alle drie erg serieus aan te denken om een 9300 te kopen. Als we nu met Dell bellen en door hen een offerte voor 3 systemen (wel met verschillende configs) laten opzetten in één keer, zouden we dan ook een korting voor elkaar kunnen krijgen? :)
Dus één gezamelijk bedrag voor de drie systemen samen bv..

Nog een paar dingetjes die ik me afvraag:
Hij is behoorlijk groot, kan je hem nog wel met goed fatsoen op je schoot houden? Of moet je m echt op een buro hebben staan (so much for het begrip "lap-top")? En ALS ie op schoot kan, wordt ie dan snel warm?

Ohja...en iets wat ik ook nergens kan vinden: hoe hoog is de laptop (het toetsenbord gedeelte dus waar je polsen op rusten) als je je scherm open hebt staan? Moet je je polsen erg hoog houden? Mn huidige laptop (medion) is zo'n 3,5cm hoog met de klep open en dat vind ik eigenlijk behoorlijk hoog.

Verder wil ik m gebruiken voor normaal internet gebruik, media afspelen en voornamelijk veel photoshoppen/dreamweaveren/illustratoren, ik neem aan dat je met gemak photoshop en illustrator tegelijk kan draaien en gebruiken? (ik ben helaas niet zoveel gewend :'( zit hier met een gare medion laptop uit 2002...één en al geklooi sinds dag 1)
Ik denk dat je best wel wat kan regelen bij dell als je er 3 koopt, vragen staat vrij.

Hij is behoorlijk groot, maar niet té groot. Je kan er prima wireless mee in de bank zitten, en hij neemt niet enorm veel plek in op een bureau. Warmte valt ook reuze mee, de meeste hitte komt (als hij al warm word) aan de achterkant vrij.

Ik denk dat de medion die je nu beschrijft niet veel scheelt qua dikte met de dell, maar ik heb er geen moeite mee er langere teksten op te typen, hij typt ontzettend fijn. Als je er veel zware dingen mee wilt gaan multitasken zou ik als ik jou was zowieso voor de 1024 ram of meer gaan, een snelle schijf (7200rpm) en de 2,13 ghz centrino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Ik ben wel heel erg.
(Zeker als ik iedereen hier zie wachten en wachten en wachten...)
Wacht ik heel erg op mijn XPS 2, zit ik te treuzelen en heb ik nog steeds geen papieren terug gestuurt naar Comfortcard.
Goed zo Wolf... ga zo door, heb je die laptop binnen no time binnen... 8)7

PS: Mooie site Pixar! Wist niet dat je bij Dell werkte op de tech support voor laptops! Vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
mijn 9300 staat nog altijd in pre-productie... had misschien beter een CDRW besteld ipv DVD-RW...damn :( heb al mailtje gestuurd naar de account manager via wie ik de 9300 bestelde met vraag waarom het zo lang duurt maar krijg geen antwoord (wat een verrassing)

[ Voor 44% gewijzigd door lapino op 14-04-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Jullie hebben wel pech zeg, ik hoefde helemaal niet zo lang te wachten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
vermoedelijk heb jij een CDwriter ipv DVDwriter besteld dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

lapino schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:03:
vermoedelijk heb jij een CDwriter ipv DVDwriter besteld dan
Neen, gewoon een Nec 6500 Dvd Dual layer brander :P

Maar lees de eerste pagina van dit topic nog maar eens door. Mensen beweerden dat Dell geen spoedservice kende. Ik heb het tegendeel bewezen gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
mja... vraag is dan natuurlijk wat te doen om hem via 'spoed' geleverd te krijgen hé. er was mij beloofd dat ik 'm ZEKER tegen 18/4 zou hebben want heb de laptop tegen dan eigenlijk nodig maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier al eea gelezen over de 3 jaar of 1 jaar garantie, maar hoeveel van jullie hebben nu voor de 3 jaar gekozen? Het scheelt gewoon IDIOOT veel geld!!! Ik weet het niet, stel mn beeldscherm gaat kapot na 2 jaar...volgens mij kost een nieuw beeldscherm dan nog niet eens 300 euro..dus ik vat niet waarom ze die 3 jaar garantie zoveel geld laten kosten.

..en toch twijfel ik...want "wat als...!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Ik kwam een verzekering tegen voor 130,- met 100,- eigen risisco.
Die covert ook valschade etc. en technische mankementen. Ik denk dat ik die verzekering er bij ga nemen. Ik moet nu weg maar vanmiddag post ik wel de prijzen en de verzekeraar, die weet ik nu even niet uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Darkwolf_1982 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:11:

PS: Mooie site Pixar! Wist niet dat je bij Dell werkte op de tech support voor laptops! Vet!
Thnx! Bloed zweet en tranen en dan nu mijn eerste compliment :P
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:40:
Ik heb hier al eea gelezen over de 3 jaar of 1 jaar garantie, maar hoeveel van jullie hebben nu voor de 3 jaar gekozen? Het scheelt gewoon IDIOOT veel geld!!! Ik weet het niet, stel mn beeldscherm gaat kapot na 2 jaar...volgens mij kost een nieuw beeldscherm dan nog niet eens 300 euro..dus ik vat niet waarom ze die 3 jaar garantie zoveel geld laten kosten.

..en toch twijfel ik...want "wat als...!"
Een nieuw scherm in een 9300 kost je voor het wxga+ scherm iig iets van 575 euro ex btw. Voor de wuxga variant zijn de prijzen nog iets hoger.

3 jaar NBD is ontzettend duur, probeer anders telefonisch 3 jaar car, zelfde zekerheid maar dan een stuk minder kosten

[ Voor 58% gewijzigd door Pixal op 14-04-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixal schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:25:
koop gewoon een 1150 elastigirl..

klant vandaag:

woensdag besteld
vrijdag betaald
dinsdag in huis
Nee, dank je...
Ik heb al een XPS Gen 2 besteld... :9
Ga in mei nl. naar de E3 in LA (business-class)
Nu nog hopen dat ik em vóór 18 mei binnenkrijg, kan ik em daar aan wat collega's showen :*)
Ik zie het wel, ik wacht geduldig af,.............. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
antwoord Dell:
"De verwachte bezorgdatum is 4 mei. Er is een bepaald onderdeel dat niet voldoen de is geleverd, daar staat hij nu op te wachten. Ik vind het erg vervelend, ik wist hier van tevoren ook niks van.

Hopelijk levert dit geen al te grote problemen op voor u.

Nogmaals mijn excuses voor de vertraging, met vriendelijke groet,

Sales Representative DHS"

yeah right! denk dat ik 'm ga annuleren dus!! verdoemme...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lapino schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:32:
antwoord Dell:
"De verwachte bezorgdatum is 4 mei. Er is een bepaald onderdeel dat niet voldoen de is geleverd, daar staat hij nu op te wachten. Ik vind het erg vervelend, ik wist hier van tevoren ook niks van.

Hopelijk levert dit geen al te grote problemen op voor u.

Nogmaals mijn excuses voor de vertraging, met vriendelijke groet,

Sales Representative DHS"

geduld is een deugd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lapino schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:32:
antwoord Dell:
"De verwachte bezorgdatum is 4 mei.
[...]
Ja, dat zeiden ze bij mij ook. Verwachte afleverdatum van 26 april, maar inmiddels heb ik 'm al weer enkele dagen binnen. Met DVD-brander :9

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
hoezo? ineens of wa? als ik nu naar de order status kijk, staat er echter geen verwachte leverdatum meer bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lapino schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:25:
hoezo? ineens of wa? als ik nu naar de order status kijk, staat er echter geen verwachte leverdatum meer bij
zo gaat dat bij Dell ... die orderwatch werkt niet echt naar behoren of wordt niet goed geupdate.
Bij mij stond de verwachte afleverdatum op 29 april en morgen is hij hier dus no worries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Hebben andere mensen ook dat hun laptop in 2 dozen word verstuurd?
En volgens dell weegt het totaal 11 kilo!
Ik heb alleen een XPS gen2 besteld :o

Ik snap er helemaal niks van, het ééne pakket staat nog bij ups in ierland en het andere is nu in eindhoven, nu maar hopen da tik morgen mij laptop heb en niet de verkeerde doos met andere troep (wat zal er in de 2e doos zitten??? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:44:
[...]zo gaat dat bij Dell ... die orderwatch werkt niet echt naar behoren of wordt niet goed geupdate.
Bij mij stond de verwachte afleverdatum op 29 april en morgen is hij hier dus no worries.
heb de verwachte leverdatum van 4/5 echter wel van een account manager bij Dell (allé iemand die verkoopt via telefoon) en niet via order watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
soz, double post

[ Voor 94% gewijzigd door lapino op 14-04-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn xps 2 is er en hij is helemaal te gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
hoe zit annulatie bij Dell eigenlijk in elkaar? mijn creditcard staat nu gecrediteerd (maar geld is nog niet van rekening). kan ik morgen gewoon bellen en schrappen ze dan die creditcard rekening of hoe gaat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:38:
mijn xps 2 is er en hij is helemaal te gek
Hoeveel dozen heb jij gehad?
En wat zat er in de verschillende dozen?
En hoe komt dell aan die 11kilo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

HTT-Thalan schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:55:
[...]

Maar lees de eerste pagina van dit topic nog maar eens door. Mensen beweerden dat Dell geen spoedservice kende. Ik heb het tegendeel bewezen gekregen :)
In de mijne zit een Sony DVD, maakt dat nog iets uit (is de ene beter dan de andere ?).
Zijn toch beide dual layer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennart_1337 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 21:51:
[...]

Hoeveel dozen heb jij gehad?
En wat zat er in de verschillende dozen?
En hoe komt dell aan die 11kilo? :P
Ik had maar 1 doos 6 kilo.

Oh ja en ik heb ook een samsung beeldscherm in de mijne.
Wel engelse xp pro maar ja je kunt niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennart_1337 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:29:
Hebben andere mensen ook dat hun laptop in 2 dozen word verstuurd?
En volgens dell weegt het totaal 11 kilo!
Ik heb alleen een XPS gen2 besteld :o

Ik snap er helemaal niks van, het ééne pakket staat nog bij ups in ierland en het andere is nu in eindhoven, nu maar hopen da tik morgen mij laptop heb en niet de verkeerde doos met andere troep (wat zal er in de 2e doos zitten??? :P )
ik heb just hetzelfde voor maat
ben aan het hopen dat ze per ongeluk 2 pakketjes met hetzelfde hebben gestuurd
fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
mensen die hem al hebben pics please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Rustig ;) , als ik morgen de laptop binnen heb dan volgen de pics vanzelf. Maar dan moet UPS hem wel morgen komen brengen... :o anders heb ik een heel weekend om er op te wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

HTT-Thalan schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:55:

Je was er wat eerder bij dan de mensen die nu zitten te wachten. Het part is gewoon moeilijk leverbaar geworden nu hij wat bekender is.

Ik zal morgen eens vragen of ze met spoed kunnen bestellen. Ben nieuwsgierig geraakt nu. Ik denk het toch echt niet namelijk. De bestelling wordt namelijk gewoon verstuurd naar de plaats waar systemen worden gebouwd en je komt in de rij te staan. De enige spoed die ik ken is bij de schreinende gevallen, waar het echt goed mis is gegaan in welke zin dan ook. De verkoper is niet de laatste die de order door stuurt. Alles wordt gechecked door een volgende persoon en die zal het echt een worst wezen dat jij games leuk vindt. Hij moet het kunnen verantwoorden waarom er speciaal voor dit systeem geen kosten gespaard worden.

Maar iig wel goed dat je hem snel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
dat je moet wachten op levering is één ding,maar ondertussen zijn er nieuwe acties waarbij ik mijn zelfde laptop goedkoper zou kunnen bestellen. dus eigenlijk kan ik beter mijn huidige annuleren en nieuwe bestellen voor minder geld, wachten moet ik sowieso doen! ben benieuwd of ik reactie ga krijgen van Dell ivm annulatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Pixal schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 01:53:
[...]

Je was er wat eerder bij dan de mensen die nu zitten te wachten. Het part is gewoon moeilijk leverbaar geworden nu hij wat bekender is.

Ik zal morgen eens vragen of ze met spoed kunnen bestellen. Ben nieuwsgierig geraakt nu. Ik denk het toch echt niet namelijk. De bestelling wordt namelijk gewoon verstuurd naar de plaats waar systemen worden gebouwd en je komt in de rij te staan. De enige spoed die ik ken is bij de schreinende gevallen, waar het echt goed mis is gegaan in welke zin dan ook. De verkoper is niet de laatste die de order door stuurt. Alles wordt gechecked door een volgende persoon en die zal het echt een worst wezen dat jij games leuk vindt. Hij moet het kunnen verantwoorden waarom er speciaal voor dit systeem geen kosten gespaard worden.

Maar iig wel goed dat je hem snel had.
Ja, maar ik vroeg er niet om he, let wel. Ik raakte met haar in gesprek, en toen ze hoorde hoe enthousiast ik erover was, zei ze letterlijk dat ze als verkoper 'wel enige invloed hebben' in het productietraject. Ik hoopte nergens op, maar uiteindelijk had ik hem in 4 dagen.

Spoed geen spoed, ik was blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een score van 4931 gehaald in 3dmark05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img186.echo.cx/img186/9536/snap14xr.th.jpg

XPS 2
M760 processor
1 Gb ram
80 Gb Harde schijf 5400 rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:25:
Heb net een score van 4931 gehaald in 3dmark05
Ik doe maar 4100 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
heb mijn 9300 gecancelled. vanmorgen telefoon dat het evengoed half mei kan worden. ja zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:50:
[afbeelding]

XPS 2
M760 processor
1 Gb ram
80 Gb Harde schijf 5400 rpm
Prachtig!
Maar wij willen pictures!
Die Dell XPS 2 is zo verschikkelijk mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
net telefoon gekregen van account manager Dell, ze gaat mijn 9300 opnieuw bestellen in "spoed", ze vermoedt dat die dan redelijk snel zal geleverd worden. ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img191.echo.cx/img191/7411/dsc002672zp.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img191.echo.cx/img191/4033/dsc002680zv.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img191.echo.cx/img191/2710/dsc002696zq.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img191.echo.cx/img191/6110/dsc002717wt.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img191.echo.cx/img191/9504/dsc002725gm.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img191.echo.cx/img191/6356/dsc002734pc.th.jpg

Hier heb je wat pics Wolf

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Ik heb ook mijn xpsgen1 binnen!
Het is echt een mooi ding en lekker snel, hl2 gaat super vloeient!

Weet iemand nog tooltjes om de clocksnelheid en energy verbruik van de pentium-m te monitoren/intestellen?

Hier doet hij helaas nog niet zolang met zijn accu maar dat gaat denk ik wel veranderen als ik 'm een paar keer heb opgeladen en ontladen en de laptop beter configureer.

Ik type dit verhaal btw op de xps gen2 en dat typt lekker, ik ben een naturel mulitimedia toetsenbord gewent, zo 1 die in 2 helfden gevormt is; dus ik moet er nog even aan wennen.

De fans staan bij mij ook altijd aan maar dat geluid is niet hinderlijk. Het meeste word ook gedempt door het 17" scherm dat als een soord geluids scherm functioneert. Het fan geluid komt namelijk van achteren. Ik wil nog wel een hoop foto's maken maar ik zag dat per31 al foto's geplaatst had.
In het begin miste ik een hoop ruimte op mijn bureablad van windows maar het bleek dat de dpi en font instelling hoog stonden dus die staan nu weer op normaal.

In de 2e doos die ik gehad heb zat een extra 2.1 speakerset, ik heb ook een dell muis erbij gehad maar die vind het hout van mijn bureau niet echt leuk, de cursur verspringt elke keer.

Het geluid van de laptop is ook super, ik heb in windows media player met de equaliser de midden/lage tonen geboost en het klinkt dan gelijk een stuk voller. De laagste tonen zorgen voor een raar vervormt geluid omdat de speakers dat niet aan kunnen dus die boost ik niet. Het licht achter de multimedia toetsen ziet er ook zuper cool uit en de toetsen werken gewoon met windows media player en media player classic. (misschien ook wel met andere software) Ik was namelijk bang dat die toetsen alleen zouden werken met een 1 of andere vaage dell media player.

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en kan geen kapotte pixels ontdekken en merk geen licht-lekage op. Echt een aanrader, zelfs als het model zometeen veroudert is en langzaam; dan ziet hij er nog steeds pimp uit en heb je nog steeds een pimp-ass 17" scherm en super goed geluid! >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Lennart_1337 op 15-04-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Right on Lennart ik heb hier weinig aan toe te voegen ook typend ook mijn XPS 2 ha ha.
Het is echt een vet laptopje _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
mijn 9300 is nu terug besteld door account manager Dell maar is nu blijkbaar een "GEDIS order". Kan iemand die bij Dell werkt eens zeggen wat dit eigenlijk is, die "GEDIS" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
--Hier stond een probleem dat ik nu al heb opgelost--

[ Voor 179% gewijzigd door Lennart_1337 op 16-04-2005 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand met een wuxga scherm last van vlekken in het scherm.
Ik heb dat namelijk wel maar alleen links in het beeld in het midden een donkere vlek of zo maar alleen bij een lichte kleur scherm. Ik zie dit eigenlijk alleen als ik aan het internetten ben.

Bij een andere kleur zie ik er verder weinig meer van.

Ik vroeg mijn eigen af of meer mensen hier last van hebben.

Misschien ligt het aan mezelf want ik heb nog niet zo vaak met een lcd scherm gewerkt.

Verder ben ik uitermate tevreden over mijn XPS 2 ook over het beeldscherm want het ziet er
voor de rest echt wel vet uit.

any comments please??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kan ik pas a.s. dinsdag maandag wat over zeggen,......want dan wordt de mijne GELEVERD..!! :D

Heb je niet stiekem op het scherm gedrukt.?
Of een paar pixels hebben het misschien begeven.? :?
Ik heb hier een manier om het te testen : http://www.gdargaud.net/Hack/DeadPixels.html

G :) :) d luck..!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennart_1337 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 02:58:
--Hier stond een probleem dat ik nu al heb opgelost--
Toch geen pixel-probleem hoop ik, hè....please.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Elstigirl er zitten geen dead pixels in mijn scherm gelukkig maar het is eerder een donkere vlek.

Er valt op zich best mee te leven hoor. Ik ben gewoon erg kritisch.

Zit op mijn werk altijd achter EIZO 20" schermen en thuis was ik een 19" brilliance van Philips gewend.
Het is gewoon even wennen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:10:
Thanks Elstigirl er zitten geen dead pixels in mijn scherm gelukkig maar het is eerder een donkere vlek.

Er valt op zich best mee te leven hoor. Ik ben gewoon erg kritisch.

Zit op mijn werk altijd achter EIZO 20" schermen en thuis was ik een 19" brilliance van Philips gewend.
Het is gewoon even wennen denk ik.
Pfeew,..!....gelukkig..!
Misschien trekt het wel wat bij....laten we het hopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SIMPY.be
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-07 09:58
Voila na 1 maand deze laptop in bezit te hebben, toch eens mijn site online gezet http://users.simpy.be/inspiron9300/
Geniet ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk gedaan! He, volgens DELL is het 'slechte leveringsprobleem' niet meer van toepassing. Ik belde ze net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
we'll see... de order status pagina van dell.be is al sinds gisteren offline en mijn (her)bestelde 9300 (kan op orderstatus door wat url manueel in te tikken) staat nu op fase 1 (blijkbaar moeten ze mijn creditcard nog aanrekenen dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SIMPY.be schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:53:
Voila na 1 maand deze laptop in bezit te hebben, toch eens mijn site online gezet http://users.simpy.be/inspiron9300/
Geniet ervan!
Hahahaha,.......volgens mij hou jij wel van knippen en plakken, hè..!? :D
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste