Het grote DELL Inspiron 9300 topic !

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.699 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerder gepost dat ik problemen had met FarCry, maar ik had dus geen rekening gehouden met de patch van Ubisoft zelf. Dus nu draait ie wel perfect met de hoogste settings. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:13
He! Ik wil misschien ook een snap-on cover kopen voor mijn Inspiron 6000. Ik zag dat jij de carbon fiber versie had. Heb je daar misschien foto's van?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Weet iemand of in de NVIDIA drivers in te stellen is of je het beeld 1 op 1 wil, of helemaal schermvullent,
Inspiron 6000f schermvullent maar met behoud van beeldverhoudingen?

@bsm power:

Dit is de enige pic die ik heb gezien:
Afbeeldingslocatie: http://img.dell.com/images/emea/products/insp/6000_top_cf_108x80.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij had ook niemand gezegd dat ie die carbon cover had? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
[b][message=23064604,noline]Gunny45 schreef op maandag 28 maart 2005 @
......
Ben nogal veel bezig met videobewerking met StudioPlus van Pinnacle.
Voor video bewerken is een snelle en grote hd een pré.
Weet je zeker dat je dit niet liever op een desktop pc wil doen met harddisks in raid-0?

Ik heb mij XPS gen2 met 60gig 7200 rpm nog niet binnen dus ik spreek niet uit ervaring, maar notebook harddisks schijnen echt véél langzamer te zijn dan de desktop broertjes.
Misschien dat iemand dit kan bevestigen of weerleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 15:56

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik heb mijn 3dmark2003 score binnen:

8021 punten.

Op de 2001 test ging ik rond de 19000 punten.

Laten we eens zien of iemand met de 9300 (niet xps natuurlijk :') ) die score kan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Merk je het verschil tussen 5400rpm en 7200rpm eigenlijk echt? En dan niet in games. Want het scheelt wel bijna €73 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Hier heb ik nog een service manuel gevonden van de XPS gen2 (zelfde als de i9300)
http://support.dell.com/s...ems/insXPSG2/sm/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
Ik heb vanochtend een email gestuurd naar sales_nl over het feit dat deze laptop vorige week zo'n 700 euro goedkoper was... Wil hem graag bestellen, tegen de prijs van vorige week :+

Ben benieuwd wat ze voor me kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Felke schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 14:54:
Ik heb vanochtend een email gestuurd naar sales_nl over het feit dat deze laptop vorige week zo'n 700 euro goedkoper was... Wil hem graag bestellen, tegen de prijs van vorige week :+

Ben benieuwd wat ze voor me kunnen doen
Mja, begrijp me niet verkeerd, ik gun het de mensen die het lukt natuurlijk van harte. Maar jij wil hem voor 700 minder omdat Lennart dan ook had, hij wil het omdat wolf het ook had, en als ze op die manier doorgaan kunnen ze dat ding net zo goed permanent afprijzen :+

Dell zal dus bij iemand de grens trekken en stoppen met het verlenen van korting, en ik vermoed dat het dus bij deze geluksvogels zal blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
HTT-Thalan schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 14:55:
[...]

Mja, begrijp me niet verkeerd, ik gun het de mensen die het lukt natuurlijk van harte. Maar jij wil hem voor 700 minder omdat Lennart dan ook had, hij wil het omdat wolf het ook had, en als ze op die manier doorgaan kunnen ze dat ding net zo goed permanent afprijzen :+

Dell zal dus bij iemand de grens trekken en stoppen met het verlenen van korting, en ik vermoed dat het dus bij deze geluksvogels zal blijven :P
wie niet waagt, wie niet wint O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Dell zal dus bij iemand de grens trekken en stoppen met het verlenen van korting, en ik vermoed dat het dus bij deze geluksvogels zal blijven
Zoals ik al eerder zei... snik... I didn't get lucky!
Oh well... DELL aan de lijn gehad, ze wilden nog wat informatie betreft mijn bestelling.
Heb niks meer van ze gehoord dus ik denk dat alles wel rond is en dat de bestel procedure in gang kan worden gezet.

Ben 4 mei jarig... hopelijk is hij voor die tijd binnen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:43:
[...]

Oh well... DELL aan de lijn gehad, ze wilden nog wat informatie betreft mijn bestelling.
Heb niks meer van ze gehoord dus ik denk dat alles wel rond is en dat de bestel procedure in gang kan worden gezet.

Ben 4 mei jarig... hopelijk is hij voor die tijd binnen! :P
mmm.. misschien dat ze mij ook 4 mei een laptop met korting geven ;) Tis dan tenslotte ook mijn verjaardag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Felke schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:09:
[...]

mmm.. misschien dat ze mij ook 4 mei een laptop met korting geven ;) Tis dan tenslotte ook mijn verjaardag :+
Oh, dan wil ik graag van dell een extra 24 inch tft'tje kado bij de pas aangeschafte 9300 als verjaardagskado op 3 april :')

Ze zijn geen sinterklaas hey :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
offtopic:
lollig , zelf ben ik naar een laptopje aan het kijken en deze dell was wel erg kewl :P , xps eigenlij knog mooier alleen daarvoor heb ik het geld niet. en gues what... ik ben op 04-05 jarig :+

[ Voor 3% gewijzigd door k5052 op 29-03-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kenny89 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:14:
offtopic:
lollig , zelf ben ik naar een laptopje aan het kijken en deze dell was wel erg kewl :P , xps eigenlij knog mooier alleen daarvoor heb ik het geld niet. en gues what... ik ben op 04-05 jarig :+
Laten we een TT change aanvragen dan.

Het grote "regel hier groepskorting bij dell voor alle mensen die op 4 mei jarig zijn" - topic Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:43:
[...]

....
Wanneer heb je 'm besteld en voor welke pijs?
En welke config?
Ik heb op mijn bestel lijst "european - midnight grey dell A425 speakers" er op staan, heb jij die er ook op staan? Ik vond het wel vreemd dat er externe speakers opstonden. Ik had via de telefoon achteraf besteld dus hij heeft vor die 2079,- een zelfde systeem weer totaal op moeten bouwen en op de lijst moeten zetten, misschien heeft hij dit per ongeluk gedaan?

En ik dacht ook dat jij korting had gehad...
offtopic:
Naja, ze geven bij dell dan ook alleen zulke zieke kortingen aan mensen die op 16 april jarig zijn :Y)
Dus de menssen die op 4 mei jarig zijn hebben helaas pech :+

vraagje aan i9300 en XPS gen2 bezitters:
Weet iemand of in de NVIDIA drivers in te stellen is of je het beeld 1 op 1 wil, of helemaal schermvullent, of schermvullent maar met behoud van beeldverhoudingen?

[ Voor 23% gewijzigd door Lennart_1337 op 29-03-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Lennart_1337 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:32:

vraagje aan i9300 en XPS gen2 bezitters:
Weet iemand of in de NVIDIA drivers in te stellen is of je het beeld 1 op 1 wil, of helemaal schermvullent, of schermvullent maar met behoud van beeldverhoudingen?
Je kan in de bios aangeven (zeer luxe bios, trouwens) of je de niet-native resoluties wel of niet wilt stretchen. Ik heb dat niet gedaan, de balken zouden me waarschijnlijk meer storen dan het stretchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Maar stretchen met behoud aan aspect ratio kan niet? (dus dat ik 800x600 gebruik in games en dit naar de maximale 1600x1200 word gestrecht met 2 blaken aan weerzijden ipv een postzegel van 800x600 in het midden van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet ofwel stretchen of je krijgt balken 't is het een of het ander denk ik.
of kent er iemand een andere manier?
misschien via het aantal dpi te veranderen?

soit, heb vandaag mijn inspiron ontvangen
gretig uit de doos gehaald. eerste wat me in het oog sprong, was de omvang ervan
het is geen LAPtop maar een draagbaar mediacenter(laten we het zo noemen)
tijdens het spelen van spelletjes bemerk je wel dat sparkeleffect bij witte kleuren ( een soort van zeer lichte glans) waardoor velen de schermen van dell slecht vinden maar ik vind het niet ergerlijk. je merkt het eigenlijk na een tijdje op omdat zoveel mensen erover spreken.

vraagje: komen er ook spellen uit die die breedbeeldresoluties ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al zoveel spellen uit die breedbeeld resoluties ondersteunen, al is het met 1920*1200 misschien wat minder. :)

Spellen die ik hier al op 1920*1200 gespeeld heb zijn; FarCry, UT 2004 en HL2 / CSS. Ik heb PES4 in 1280*800 (?) gespeeld.

Misschien mis ik er hier nog een aantal maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook pes4 maar 1280*800 is geen breedbeeldresolutie want hierbij zijn de ventjes veel te breed en is de bal eerder ei-vormig dan een bal. misschien moet ik iets instellen?
welke instellingen gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

htt-thalan welke specs heb jij voor jou inspiron 9300?
straks ga ik ook eens 3dmark 2003 testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 20:34:
htt-thalan welke specs heb jij voor jou inspiron 9300?
straks ga ik ook eens 3dmark 2003 testen
de geforce kaart, 1,86ghz cpu, 1x1024mb ram (geen 2x512 tbv dual channel dus) en de 7200rpm 60gb schijf. En de dvd brander, maar ik denk dat iedereen die wel genomen heeft.

Owja, en het geile scherm natuurlijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb nog even naar PES4 gekeken, de bal is toch echt rond en de posturen vond ik altijd al iets breder in PES 3 en 4. 1 en 2 ken ik niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan MaSTahB: hmmm. hoeveel dpi pak jij? 96 of 120?
heb je het sterke of het gewone scherm?
(ik heb het gewone)

aan htt-thalan: heb ongeveeer dezelfde specs maar heb niet het sterk scherm en de dvd-brander ook niet (zal die er later bijkopen als ze rapper worden en tweezijdig kunnen branden en goedkoper worden)
dus van mij zal het ongeveer dezelfde score zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:24:
(ik heb het gewone)

aan htt-thalan: heb ongeveeer dezelfde specs maar heb niet het sterk scherm en de dvd-brander ook niet (zal die er later bijkopen als ze rapper worden en tweezijdig kunnen branden en goedkoper worden)
Als je toch al zoveel geld uitgeeft is die kleine meerprijs voor het scherm en de brander toch ook wel te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 notes for the record:

1) die dvd brander was toch dual layer?

Herschrijfbaar DVD-station:
Bullet 8x DVD+/-RW-station voor meerdere formaten; 8x DVD+R-schrijfsnelheid; 4x DVD+RW-schrijfsnelheid; 2,4x DVD+R-schrijfsnelheid (dubbellaags); 24x CD-R-schrijfsnelheid; 16x CD-RW-schrijfsnelheid; 8x DVD-ROM-schrijfsnelheid; 24x CD-ROM-leessnelheid; 8x DVD-R-schrijfsnelheid; 2X DVD-RW-schrijfsnelheid

Bullet Maximale mediacapaciteit:
DVD+R of DVD+RW - 4,7 GB
DVD-R of DVD-RW - 4,7 GB
Dubbellaags DVD+R - 8,5 GB
CD van 74 minuten - 650 MB
CD van 80 minuten - 700 MB

2) wat die dual channel betreft, de winst is slechts zeer beperkt tot nauwelijks merkbaar in de meeste combinaties. Heb hier op got topic gezien daarover waarbij het slechts in enkele gevallen dan nog maar 5% voordeel heeft... Als iemand meer info heeft, feel free to post, maar ik stel het (hopelijk vanaf morgen als ie eindelijk es wil aankomen) met 1x1024 (waar ik feitelijk ook 2x512 op het order staan had).

/edit: Bingo:
http://www.tomshardware.c...119/sonoma_alviso-23.html
Het heeft (een beetje) effect indien je geen dedicated gpu hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
ik had gister morgen een mail gestuurd naar sales_nl van dell, heeft iemand enig idee hoelang het duurt voordat deze mensen antwoord geven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Felke schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 08:45:
ik had gister morgen een mail gestuurd naar sales_nl van dell, heeft iemand enig idee hoelang het duurt voordat deze mensen antwoord geven :?
Bij mij duurde het 3 weken 8)7
Niet dat ik er zat op te wachten of zo, verwachtte al lang geen antwoord meer ook. En het lijkt er op dat mijn antwoord op die mail ook een tijdje onbeantwoord zal blijven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Als ik vragen heb bel ik meestal even, dan heb je zo antwoord.

[ Voor 4% gewijzigd door HTT-Thalan op 30-03-2005 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
HTT-Thalan schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 09:23:
Als ik vragen heb bel ik meestal even, dan heb je zo antwoord.
Heb ik ook eens gedaan, gingen mij al direct een laptop verkopen. Heb dan gezegd dat ik er toch nog eens wou over nadenken, na wat gezaag ging hij dan maar eens terug bellen de avond nadien. Nooit meer iets van gehoord :?
Maar van die gast die mijn eerste mail beantwoord heeft, moet'k ook nog altijd antwoord krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
ComBax schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 09:34:
[...]

Heb ik ook eens gedaan, gingen mij al direct een laptop verkopen. Heb dan gezegd dat ik er toch nog eens wou over nadenken, na wat gezaag ging hij dan maar eens terug bellen de avond nadien. Nooit meer iets van gehoord :?
Maar van die gast die mijn eerste mail beantwoord heeft, moet'k ook nog altijd antwoord krijgen...
ik dacht dat dell stond voor snelle service? Dan ga ik ze vanavond aan de telefoon maar eens overtuigen dat die 700 euro meer echt niet kan :Y) en dat ik hem ook graag voor 2079 eurie wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Lennart...

Ik heb voor mijn XPS II iets meer dan 2700 euries moeten neer tellen.
Dit met 1 gig geheugen, de DVD re-rewriter, en de 100 gig @ 5400 RPM harddisk.
Voor de rest de standaard opties als aangegeven op de sheet.
Geen extra accessoires ook... zelfs geen tas.
(Heb een stevige Eastpak... moettie ook in kunnen... :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:52
Darkwolf_1982 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:56:
Lennart...

Ik wil niet lullig doen hoor...

Maar je koopt iets voor zo'n prijs en dan kan er geen tas bij?

En je stopt zo'n duur ding in je school/rugtas?

Nou als ik iets kocht voor zoveel geld, kon me die € 50 meer ook niet bommen (of wat zo'n tas ook maar kost ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felke schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 09:41:
[...]

ik dacht dat dell stond voor snelle service? Dan ga ik ze vanavond aan de telefoon maar eens overtuigen dat die 700 euro meer echt niet kan :Y) en dat ik hem ook graag voor 2079 eurie wil hebben
yeah right,

ik heb besteld op 22 maart ... gisteren gebeld en ten vroegste 22 april zal hij hier arriveren
zeer 'snel'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:24:
(ik heb het gewone)

Ik neem aan dat je met "sterke" die hoge resolutie schermen bedoeld? Zo ja die heb ik dan (1920*1200)

En DPI staat hier op 96, die heb ik veranderd van 120 naar 96 omdat Dell nogal de neiging heeft omdat op 120 te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:12:
[...]

yeah right,

ik heb besteld op 22 maart ... gisteren gebeld en ten vroegste 22 april zal hij hier arriveren
zeer 'snel'
Ben ik dan een uitzondering met een levering binnen 4 dagen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Darkwolf_1982 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:56:
Lennart...

Je hebt dus nu 500 euro meer betaald dan mij voor 0,14 ghz extra en een snellere gpu :P

De snelheid op de cpu is verwaarloosbaar en dus betaal je 500 euro voor een videokaart die meer stroom slurpt, het gezien het enorme overklokpotentieel in de Go versie is het verschil nog niet eens zo groot tussen die 2 :P

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Ik heb ook een xps besteld (voor 2079,-) en ook geen tas!
Loop je daar over centraal met een tas waar op staat:
"DELL XPS2 GEN2" ....wie o wie neemt me mee....
Right!!! (not!) :+

Dus ik doe 'm ook lekker in mijn schooltas te samen met misschien wat schuimrubber ofzo.
(dat moet ik nog even knutselen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

specs: intel pentium m 1.86
1*1024 ram
geforce go 6800
60 gb 7200 tpm

3dmark 2003: 7395(mastahb hoe kom jij aan zo'n hogere score)

met powermizer ingesteld op balance i.p.v. maximum performance heb ik een score van rond de 3000
waaruit je kan afleiden dat powermizer er wel zeer goed in slaagt om de grafische kaart te controleren en zijn energieverbruik te verminderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:33:
specs: intel pentium m 1.86
1*1024 ram
geforce go 6800
60 gb 7200 tpm

3dmark 2003: 7395(mastahb hoe kom jij aan zo'n hogere score)

met powermizer ingesteld op balance i.p.v. maximum performance heb ik een score van rond de 3000
waaruit je kan afleiden dat powermizer er wel zeer goed in slaagt om de grafische kaart te controleren en zijn energieverbruik te verminderen
Ik vermoed dat jij nog op de standaard drivers draait. Ik heb speciaal aangepaste forcewaredrivers van een of andere site gehaald, deze werden aangepast om te kunnen werken met oa de powermizer en de aangepaste kaart zelf. 8021 was mijn eerste en enige run. Overklokken heb ik nog niet gedaan, maar als ik zoals ik elder op internet lees echt een stabiele overklok van 40% haal met deze kaart voorspel ik lekkere scores 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Je hebt dus nu 500 euro meer betaald dan mij voor 0,14 ghz extra en een snellere gpu

De snelheid op de cpu is verwaarloosbaar en dus betaal je 500 euro voor een videokaart die meer stroom slurpt, het gezien het enorme overklokpotentieel in de Go versie is het verschil nog niet eens zo groot tussen die 2
Mwaahh... beetje kort door de bocht... die ULTRA heerst ook over de opgefokte non-ULTRA's.
Gamen doe je zowiezo aan het stroom dus dat is niet echt boeiend dat hij meer verbruikt.
Met DVD's kijken op de accu gaat hij echt niet meer verbruiken dan de non-ULTRA om een voorbeeld te geven.
Die CPU is bijzaak dat het wat sneller is, maar zoals ik al eerder zei: Vergeet niet het ultra geile design met die LED's... sorry maar dat is echt iets voor mij dus!
Plus dat mijn harddisk ook wat extra's heeft gekost aangezien deze wat meer rounds per minute maakt.

En betreft die tas... FOK die tas! ;)
Mijn Eastpak is een pittige stevige dikke tas waar ik ook mijn X-BOX in vervoer.
Ga ik niet nog eens 60+ euro neer tellen voor een DELL tas.
Liever iets dat niet zo opvalt inderdaad wat Lennart al heel mooi als reden geeft.

Nee ik heb geen spijt dat ik wat extra euries heb moeten neertellen voor een videokaart die zich een heuse ULTRA mag noemen, er super mega stoer uitziet met costumizable LED's, en een net iets snellere processor en harddisk heeft! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

htt-thalan waar heb je die site met die drivers gevonden?
zijn dat de nieuwe nvidia forceware drivers die je bedoelt of zijn het niet-officiële drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn de drivers die meegeleverd worden met de inspiron voor de geforce de meest recente of zijn er al nieuwe OFFICIELE drivers uitgekomen voor de geforce kaarten die nog niet op de computer staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zat eerst ook met die drivers te klote maar als ik die drivers van dell verwijder staan ze er gewoon weer op na een reboot? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Lennart_1337 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:33:

Dus ik doe 'm ook lekker in mijn schooltas te samen met misschien wat schuimrubber ofzo.
koop dan een hardcover op second skin, maar 2000 euro zo lekker los in je tas :X
http://www.crumplerbags.c...=131&prodType=Bag&catId=5

[ Voor 10% gewijzigd door Murcielago op 30-03-2005 17:10 . Reden: link toegevoegd ]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je mij die link kunnen geven van die optimized drivers HTT-Thalan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Voor alle gegadigden:

http://www.laptopvideo2go.com/

Weet niet meer waar ik de link vandaan heb, maar alle drivers die je op deze pagina in het ROOD ziet, zijn WHQL certified, dus officieel geschikt voor benchmarks. Ik heb ze zelf ook en daar haalde ik 8021 mee op 3dmark2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Lennart_1337 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:33:

Dan moet je verhuizen :P

Je bent er zelf toch bij? En er zijn heus wel tassen waar geen XPS2 GEN opstaat hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:42:
Voor alle gegadigden:

http://www.laptopvideo2go.com/

Weet niet meer waar ik de link vandaan heb, maar alle drivers die je op deze pagina in het ROOD ziet, zijn WHQL certified, dus officieel geschikt voor benchmarks. Ik heb ze zelf ook en daar haalde ik 8021 mee op 3dmark2003.

Cool, alleen een vraagje. Hoe heb jij deze geinstalleerd? Als ik de drivers van Dell verwijder zijn ze nl terug na een reboot. Of heb jij ze er gewoon overheen geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 20:46:
[...]

Cool, alleen een vraagje. Hoe heb jij deze geinstalleerd? Als ik de drivers van Dell verwijder zijn ze nl terug na een reboot. Of heb jij ze er gewoon overheen geinstalleerd?
Yup, gewoon installeren en overal lak aan hebben. Zo gaat het bij mij al jaren goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomInDelft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 14:47
Ok, die van mij is ook besteld:

XPS Gen2
P-M 770 2.13Ghz
2GB memory
100GB 5400 RPM
DVD+- writer
WinXP pro
met tas : ) Kan altijd nog overspuiten of iets leuks mee doen.

Ben wel nieuwsgierig naar de lampjes : )

[ Voor 3% gewijzigd door TomInDelft op 30-03-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Wat heeft jouw laptop wel niet gekost! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:09:
[...]

Ben ik dan een uitzondering met een levering binnen 4 dagen? :P
yeah rub it in master
who's the man
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmurcielago schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:07:
[...]

koop dan een hardcover op second skin, maar 2000 euro zo lekker los in je tas :X
http://www.crumplerbags.c...=131&prodType=Bag&catId=5
idd leuke bags, maar je kan ze wel niet laten verzenden naar onze streken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomInDelft
Zeg, ik wil geen onrust zaaien, maar er zijn nogal wat geruchten over slechte WUXGA schermen op de amerikaanse forums. Problemen lijken zich te focussen op de LG schermen en niet op de Samsung schermen. Om erachter te komen welke je hebt kan je een programmaatje downloaden.

Problemen met de LG schermen schijnen voornamelijk slechte witbalans en 'sparkle' te zijn, een soort noise achtige rotzooi die je vooral goed ziet als je scherm helemaal groen is, en een irritant metallic achtige coating laat zien bij witte beelden.

heeft iemand een WUXGA scherm die zou kunnen vertellen hoe het eruit ziet en welk type hij heeft gekregen?

hier een link naar de thread op een ander forum:
http://notebookforums.com....php?t=69266&page=1&pp=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomInDelft
Lennart_1337 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 23:35:
Wat heeft jouw laptop wel niet gekost! >:)
Teveel om een laptop te krijgen met een slecht scherm iig...
Had m wel besteld tijdens de 15% actie.

[ Voor 10% gewijzigd door TomInDelft op 31-03-2005 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewiekste 'dellse' haaien
wel dat was als je hun echte naam wou weten
hehe
slopel mannekes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 03:19:
gewiekste 'dellse' haaien
wel dat was als je hun echte naam wou weten
hehe
slopel mannekes
:?

Verklaar u nader, o brabbelende onbekende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi dudes en dudesses,

Ik heb een tijdje jullie berichten gevolgd, zeer amusant en leerzaam ook. Ik heb mijn 9300 op 10-3 besteld en hij komt naar zeggen van Dell op 6-4 binnen. Ik ben vooral zeer benieuwd naar het scherm (1900x1200) en hoe de reflectie is. Je kan er van alles over lezen maar je moet het uiteindelijk toch zelf ondervinden. Ik heb nu een Inspiron 8500, GEWELDIG scherm. Dit scherm heeft geen enkele reflectie en het verschil zal dus enorm zijn.
Ik speel ook games, voornamelijk America's Army, een leuk en gratis te downloaden spel dat je online speelt. Op de inspiron 8500 gaat dit niet meer met framerates van onder de 10. ik hoop nu VEEEEL meer te halen, laat ik nog weten.
Voor diegene die mijn specs willen weten:
2,13GHz - 1900x1200 - 1GB memory, 60GB 7200 rpm - geen dvd brander (had ik al) - tas ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Nice! € 1.900 ongeveer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomInDelft
Ik heb mijn oder afgeketst. Na een week beweren ze nog steeds dat mijn geld niet is binnengekomen. Grote lariekoek, ze kunnen gewoon niet op tijd leveren. Dat plus de horrorverhalen van dat scherm maakt mij afzien van de xps2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Bij mij heb ik inderdaad ook nog geen betalings bevestiging ontvangen!
Ik heb het wel pas vorige week vrijdag op de post gedaan en gisteren heeft iemand de betaling die in een zelfde anvelop zat bevestigt dus ik geef ze nog even voor dat ik ga bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Jullie zijn allemaal tweakers, geven 2 tot 3k euro uit voor een laptop. En jullie doen niet via internetbankieren/telefoon/bank een spoedoverboeking voor 5 euro! Dit is niet bedoelt als een flame (alhoewel je het wel zo kan opvatten), Maar de medewerker waar ik een Dell PC + 2005FWP bestelde raadde me aan om een spoedoverboeking te doen. Ik had alles dan ook binnen 4 werkdagen binnen.

Edit: btw de orderstatus klopt voor geen meter. Dus daar zou ik ook niet al te erg van uit gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 31-03-2005 14:41 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indd, de orderstatus werkt voor geen meter.

Ik heb sinds gisteren mijn i9300, en ik moet zeggen, fraaie laptop!

Mijn specs:
1440x900
6800 Go
1 GB ram
60 GB 5400
1,73 Ghz Mobile

3dMark2005: 3058 (en ik ben blijkbaar de enige met die videokaart die in de futuremark database zit?)
Iemand anders reeds een 2005 benchmark gedaan om te vergelijken?

Ik heb gisteravond eens BF:Vietnam gespeeld, 1024x768x32 (gaat niet hoger), alles max detail. Zalige gfx en fantastische fps: 60-90 fps online met deze settings, zelf met veel "leven" op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:51:
Indd, de orderstatus werkt voor geen meter.

Ik heb sinds gisteren mijn i9300, en ik moet zeggen, fraaie laptop!

Mijn specs:
1440x900
6800 Go
1 GB ram
60 GB 5400
1,73 Ghz Mobile

3dMark2005: 3058 (en ik ben blijkbaar de enige met die videokaart die in de futuremark database zit?)
Iemand anders reeds een 2005 benchmark gedaan om te vergelijken?

Ik heb gisteravond eens BF:Vietnam gespeeld, 1024x768x32 (gaat niet hoger), alles max detail. Zalige gfx en fantastische fps: 60-90 fps online met deze settings, zelf met veel "leven" op je scherm.
Nou, dan zal ik het vanavond ook eens een poging wagen >:)

En @ hoedje: Dat kan wel kloppen, ik heb ook een spoedboeking gedaan, was binnen 4 dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Dan heb ik 'm ook over 4 dagen hoop ik, aangezien de andere betaling wel al eengekomen was.
En een spoed overboeking, daar had ik geneens aan gedacht maarja wat houd een spoed overboeking in vlak voor de paasdagen? Of werkt dell gewoon door tijdens pasen?

Ik hoop ook dat ik mijn laptop binnenkort krijg, en hoe ruk is dat order status volg systeem?
En kunnen ze bij dell dan wel vertellen of de betaling al binnen is en hoe de vork in de steel zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey

jullie die de vette laptop met het wuxga scherm voor jullie hebben staan,
zouden jullie iets kunnen zeggen over die zogezegde sparkles die op de dell schermen te zien zouden zijn ? is dit überhaupt zo en zo ja is dit storend ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie van jullie heeft allemaal zijn harde schijf al geformateerd en opnieuw geïnstalleerd?
ik denk eraan om dat ook te doen want telkens ik m'n computer opstart blijkt dat ik nog maar
700 MB ram van 1000 MB ram over heb.
welke programma's zijn eigenlijk overbodig die dell levert? zitten de drivers van de grafische kaart wel op de cd-rom want ik heb gehoord dat velen de drivers opnieuw op het internet moeten gaan zoeken.
waar staan de drivers van de grafische kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:12:
wie van jullie heeft allemaal zijn harde schijf al geformateerd en opnieuw geïnstalleerd?
ik denk eraan om dat ook te doen want telkens ik m'n computer opstart blijkt dat ik nog maar
700 MB ram van 1000 MB ram over heb.
welke programma's zijn eigenlijk overbodig die dell levert? zitten de drivers van de grafische kaart wel op de cd-rom want ik heb gehoord dat velen de drivers opnieuw op het internet moeten gaan zoeken.
waar staan de drivers van de grafische kaart?
Al eens gedacht aan de mb's die windows opslurpt? :P

De drivers kun je krijgen op de link die ik hierboven gaf, en de rest van de drivers staan sowieso op de losse drivercd die er heel netjes meegeleverd werd :)

En wat betreft die sparkles, ik heb helemaal nergens last van, het is een droomscherm, dus ik weet niet waar je het over hebt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderstatus,

Dat is inderdaad niets meer dan een leuk idee. Mijn order heeft ruim 3 weken in preproduktie gestaan.Daarna kreeg ik meteeen dat mijn laptop gereed en verstuurd was. Ik hoop dat ik hem nog voor het weekend krijg, kan ik nog lekker ff knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Wat ik me nog afvraag: is het vervangen van de harde schijf moeilijk? Want een upgrade naar een 60Gb harde schijf op 7200 toeren kost evenveel als de verkoopsprijs in de pricewatch. Lijkt me dus interessanter om die harde schijf appart te kopen, te verwisselen en de standaard 40gb dan in een externe behuizing steken die ik hier nog heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij heeft de HDD wel succesvol vervangen en dat was in een Inspiron 9100 maar goed. Ik zit er ook aan te denken om er een snellere schijf in te doen, ik dacht nl dat ik er nog één had liggen maar niet dus. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Afbeeldingslocatie: http://img193.exs.cx/img193/8366/3dmarkscore0vx.th.jpg

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb nog een beetje met mijn settings en de drivers gekloot, en dat hielp 8)

Afbeeldingslocatie: http://img220.exs.cx/img220/9293/score3gu.th.jpg

En om te bewijzen dat ik niet met photoshop in de weer ben, nog even een analoge screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://img220.exs.cx/img220/5576/proof0ho.th.jpg

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je dan ook even kunnen vertellen wat je gedaan hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:39:
Zou je dan ook even kunnen vertellen wat je gedaan hebt? :)
Gewoon, het normale tweakwerk, anti virus uit, beetje met de forceware spelen, residente shit eruit, beetje rivatunen, zorgen voor recente drivers en zorgen dat je cpu zo min mogelijk te doen heeft naast het benchen ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal toch eens gaan kijken vanmiddag of in het weekend. :)

Haalde een paar dagen geleden, zonder zooi uit te zetten en alles, iets in de 3300. Is nog iets van de helft sneller als me pc maar goed. :P

Ik had trouwens een aantal benchmarks bewaard van 3dmark maar hoe open je die weer? Ik had ergens gelezen dat het met Excel kon maar dat lijkt niet te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 08:28:
Zal toch eens gaan kijken vanmiddag of in het weekend. :)

Haalde een paar dagen geleden, zonder zooi uit te zetten en alles, iets in de 3300. Is nog iets van de helft sneller als me pc maar goed. :P

Ik had trouwens een aantal benchmarks bewaard van 3dmark maar hoe open je die weer? Ik had ergens gelezen dat het met Excel kon maar dat lijkt niet te werken?
Laten we ons even allemaal registreren op futuremark en dan domineren we even de 6800 Go sectie van de score database :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij wast met de default drivers nog op de standaard windows, nix aangepast en ik zit met een 1.73 cpu (denk dat de meesten een 1.86 hebben zeker?).

Heb nu sinds gisteren mijn software erop gezet en een format gedaan. Zal mijn bench dan nog eens posten met deze config.

Maareuh, ben ik de enige die naast zijn C partitie, nog 2 partities op die schijf heeft? Er staat een dellutility partitie van 86Mb vooraan en een partitie met recover data achteraan van 2816Mb. Dat stoort mij een beetje, want doordat ik door het toevoegen van een extended partitie er 4 staan heb, kan ik Norton Ghost niet meer draaien omdat de MBR vol zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:50:

Maareuh, ben ik de enige die naast zijn C partitie, nog 2 partities op die schijf heeft? Er staat een dellutility partitie van 86Mb vooraan en een partitie met recover data achteraan van 2816Mb. Dat stoort mij een beetje, want doordat ik door het toevoegen van een extended partitie er 4 staan heb, kan ik Norton Ghost niet meer draaien omdat de MBR vol zit...
Staat bij Dell het bios niet op de harde schijf? Of was dat vroeger/bij een ander merk zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

ComBax schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:00:
[...]

Staat bij Dell het bios niet op de harde schijf? Of was dat vroeger/bij een ander merk zo?
Volgens mij is het van het XT tijdperk geleden dat men het bios op de HD bewaarde, maar ik kan er een paar jaartjes naast zitten hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet beter 2 partities aanmaken:
C : Windows
D : Applicaties en Data

Dan blijft het systeem redelijk gescheiden van de data. Heb je direct het probleem met Ghost opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Opzoek naar het nummer van de nederlandse verkoop afdeling:

Ik bel del, krijg een meid die mij het volgende nummer geeft: 0870-9074000
Blijkt dit nummer niet te werken |:(

dus, ik bel nog een keer, krijg vervolgens een engelsman die mij totaal niet begrijpt (nee, me engels is gewoon goed) :X
Na wat uitleg snapt hij het toch, en zegt dat er geen nederlands nummer is.... :?

Is er totaal geen nederlands nummer voor de verkoop van de xps2?
Iemand?

[ Voor 51% gewijzigd door Felke op 01-04-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 9300 is binnen, eerste indruk is goed. Hetscherm (1900x1200) is wennen, geen last van glare oid. Het spiegeld uiteraard wel maar als je gewoon kijkt valt het nauwelijks op. Het toetsenbord is prima.
Direct format C: en alles opnieuw geinstalleerd zonder alle rimram. Vanavond America's Army erop en dan is kijken wat de fps zijn (eerst met de meegeleverde drivers, daarna met de getweakte).

Voor de twijfelaars, ik heb er zeker geen spijt van, alles ziet er solide uit met alles erop en eraan. Het scherm is wennen maar zeker de moeite waard. Als je slechte ogen hebt wordt het wellicht te klein met deze resolutie, kan je beter het andere scherm nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Ik heb mijn XPS gen2 bij deze meneer besteld:
Bas Visser
Sales Representative DHS
Phone: 020 674 4029

[ Voor 3% gewijzigd door Lennart_1337 op 01-04-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 23:03

tismij

???

Felke schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:32:
Opzoek naar het nummer van de nederlandse verkoop afdeling:

Ik bel del, krijg een meid die mij het volgende nummer geeft: 0870-9074000
Blijkt dit nummer niet te werken |:(

dus, ik bel nog een keer, krijg vervolgens een engelsman die mij totaal niet begrijpt (nee, me engels is gewoon goed) :X
Na wat uitleg snapt hij het toch, en zegt dat er geen nederlands nummer is.... :?

Is er totaal geen nederlands nummer voor de verkoop van de xps2?
Iemand?
Je kunt ook itwebwinkel (www.itwebwinkel.nl) bellen.
Mogelijk kunnen ze je een betere prijs leveren dan Dell zelf. 8)

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn 9300 afbesteld en vervangen door een XPS Gen2.
Ik moest slechts 100 EURO opleggen maar heb dan wel lekker onderstaande specs.

Inspiron Processor: Intel® Pentium® M Processor 770 (2.13 GHz, 2MB L2 Cache, 533MHz FSB)
Windows XP Professional SP2
17" WUXGA LCD Display
1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
256MB NVIDIA® GeForce™ 6800 Go ULTRA GDDR3, PCI-Express x16
100GB Ultra ATA/100 ((5400 rpm) Harde Schijf
Internal 8X DVD+/-RW Drive met Software
Intel® ProWireless 2200 802.11b/g Mini PCI Wireless LAN Card (Centrino)
Bluetooth Card: Dell Wireless 350 Bluetooth 2.0 Module
Lithium Ion 80WHr (9 cell) batterij
XPS Gen 2-rugzak

Levertijd: 10 tot 15 dagen
Dit beestje moet toch wel knallen zeker !?!

Weet er iemand waarom Dell de Engelse Windows versie levert en niet de Nederlandse ?
Heb alsnog gevraagd de Nederlandse Windows versie te installeren. Hopelijk doen ze het ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier gewoon de nederlandse Windows XP Pro SP2 van Dell dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 10:59:

Inspiron Processor: Intel® Pentium® M Processor 770 (2.13 GHz, 2MB L2 Cache, 533MHz FSB)
17" WUXGA LCD Display
XPS Gen 2-rugzak
Zo dat is een relaxed laptopje, wel jammer dat hij alleen zo duur is. Ik kom uit op 3000 euro ofzo. Dat vind ik toch een beetje te veel van het goede, maar misschien koop ik hem nog wel :)

Laat effe je bevindingen weten over het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:03:
Kan je niet beter 2 partities aanmaken:
C : Windows
D : Applicaties en Data

Dan blijft het systeem redelijk gescheiden van de data. Heb je direct het probleem met Ghost opgelost.
Ik maak normaal 3 partities, 1 primary en 2 in de extended. Ghost kan enkel werken en backuppen indien er niet meer of 3 partities zijn (primaries). Nu heeft dell 2 primaries ingenomen met hun boel, en een derde voor mijn C. Dus tenzijn ik mijn C op mijn C wil backuppen wat sowieso niet kan, moet ik er een 4e bijmaken (primary of extended) en werkt Ghost bijgevolg niet meer.

Dus Dell met hun 2 partities blokkeren mij om op gelijk welke manier te ghosten. En indien ik vanaf opstartschijf Ghost draai wil die zelf gewoon het programma niet laden, wat ik nog vreemder vind.

PS: aan al diegenen die die 100Gb schijf kopen, wat is het nut daarvan? Ik heb 320Giga aan externe discs, dan heb ik aan 40 of 60 intern toch meer of genoeg, en je kunt die externe HD nog elders gebruik ook. Ik denk voor de meerprijs die je betaalt minstens 200Gb extern hebt (7200rpm en 8Mb buffer)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Dell heeft afgedaan bij mij. Antwoorden op e-mails gebeurt of na 3 weken of gewoon niet. Heb eens gebeld naar de persoon waarmee ik al gemaild heb, deze was niet beschikbaar en heb een berichtje ingesproken. Nog steeds niets van gehoord. En volgende week komt volgende laptop in de Makro in België in reclame:
Asus V6800V
- Pentium M750
- 512Mb ram
- X600 met 128Mb (maar op de site van Asus wordt alleen gesproken van 64Mb, dus kan zijn dat'k dat slecht onthouden heb)
- 15" SXGA scherm (1400 x 1050)
- 60 of 80Gb harde schijf (weet'k ook niet meer precies)
- dvd-writer
- bluetooth
- b/g wireless lan
- etc...
Voor €1800

Als ik de prijzen op de Dell-site bekijk (Inspiron 6000 dan wel), dan komt de Asus zelfs nog goedkoper uit en dat is gewoon gaan halen een meenemen.
Aangezien draagbaarheid wel een belangrijke factor is voor mij, zal het dus meer dan waarschijnlijk de Asus worden (precieze specs zal'k maandag posten, dan krijg'k de reclamefolder in de bus). Tenzij Dell nog met een prachtige aanbieding komt natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 10:59:

17" WUXGA LCD Display
XPS Gen 2-rugzak

Levertijd: 10 tot 15 dagen
Dit beestje moet toch wel knallen zeker !?!

Weet er iemand waarom Dell de Engelse Windows versie levert en niet de Nederlandse ?
Heb alsnog gevraagd de Nederlandse Windows versie te installeren. Hopelijk doen ze het ook!
------------------------------

Ik heb bij de XPS 2 geen optie gezien voor de Bleutooth Card, bij de 9300 had je die optie wèl........weet je zeker dat je dat besteld hebt..??
Heb namelijk ook de XPS 2 besteld..!
Wat betreft de Engelse versie van XP : na een telefoontje heb ik dat ook kunnen wijzigen in de NL-versie......dat zou wel goed komen werd me gezegd.......dus daar vertrouw ik dan maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Die bluetooth kaart moet je telefonische in je configuratie laten verwerken.
Dus het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Willen de toekomstige eigenaren van de XPS ook even een benchmarkje draaien? Ik wil weten hoever ik nog moet gaan om mijn Go net zo snel te laten fps'en als de ultra 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Haha lol,

Maar je vergeet dat wij de ultra ook gaan opfokken dus die hoe je niet bij... >:)
(de ultra had ook sneller geheugen meen ik gelezen te hebben)

Ik hoop dat ze volgende week eindelijk mijn betaling binnenkrijgen, postbank + overschrijving duurd lang.
Ik had een spoedbetaling moeten doen maar had daar niet aan gedacht :o stom 8)7
Had het vorige week vrijdag overgemaakt. Ik hoop dat als ze maandag de betaling bevestigen dat ik 'm dan halverwege de week erop krijg :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomInDelft
Ik vind het echt heel bijzonder dat niemand hier last heeft van slechte schermen, terwijl de amerikaanse forums bols taan van de klachten.
Zouden wij andere schermen hebben gekregen?
Ik heb mijn xps nog niet, maar kan iemand het programma powerstrip eens draaien op zijn machientje, om te zien welke merk/type lcd paneel hij heeft gekregen (LOG Philips of Samsung)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Bram,

Van die 3000 EURO mag je er 500 afdoen. Ik had eerst een 9300 besteld maar dan kwam plots die XPS.
Ik heb dus met Dell gebeld en heb dan die XPS gekregen voor slechts 100 EURO meer dan mijn 9300 configuratie.

Totaalprijs voor mijn XPS is 2.565,20 EURO inclusief BTW en de 1,65 EURO recupel.

Is dat niet mooi ?

En ja hoor, op de Franse site van Dell kost dit ding mij 3.309,34

Heb dus beslist een zeer goede zaak gedaan.

Nu nog 10 tot 15 dagen wachten op de levering!
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste