Het grote DELL Inspiron 9300 topic !

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.697 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die mij "kritiek" kunnen geven waarom ik in godsnaam voor de XPS 2 zou willen gaan?
Of waarom je het niet zou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
MAher schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:00:
[...]

Ik weet niet wat voor configuratie jij dan neemt, een overloaded 6000 en een kale 9300 of zo? Je moet wel eerlijk vergelijken natuurlijk. Er is al 60e verschil tussen het 9300 scherm met 1900 x 1200 en dat van de 6000.

Ik kom in ieder geval op een heel ander prijsverschil, 300€ met mijn semi-low-budget config.

EDIT: Ok moet ik zelf ook wel eerlijk vergelijken :P Ik kijk er een beetje selectief naar, op een 6000 hoef ik geen GIG geheugen maar krijg die 'gratisch' wel op de 9300. Als ik dat dan ga compenseren op de 6000 dan komt mijn prijs al weer een heel stukje meer in de richting van die van de 9300. Er overheen zelfs. Zelfde geldt voor de videokaart en de resolutie... Dus inderdaad, als je alles op de 6000 wilt wat de 9300 ook heeft (excl. 17" scherm en DVI) dan ben je duurder uit met de 6000 :D
Gewoon bijna identieke configuraties.
Even uit het hoofd:
Pentium Mobile 750
1024Mb Ram
Radeon X300 128Mb ram
60gb harde schijf
DVD-writer

Scheelde dacht'k iets van een €50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:07:
[...]

Ik heb nog een acer te koop nu ik die dell heb, waar je perfect op kan gamen hoor, uren en uren, ding word gewoon handwarm :P

offtopic: wat voor een Acer? Daar ben ik wel geïnteresseerd in als je er perfect op kan gamen.. :)

Maar deze laptop lijkt me ook wel een goede aanwinst :) Alleen iets duurder.. Ik heb alleen mijn twijfels bij dat 17" scherm. Ik heb nog nooit een laptop gehad (en ik spaar al sinds twee jaar geleden, heb meelij ;)) maar ik heb wel wat reacties gehoord dat hij licht is voor een 17" :) Kun je hem makkelijk overal mee naar toenemen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan hoe je reist :P Als je echt van plan bent er lang mee te lopen zou ik verder kijken, anders is dit een goede keus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:27

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:55:
[...]

offtopic: wat voor een Acer? Daar ben ik wel geïnteresseerd in als je er perfect op kan gamen.. :)

Maar deze laptop lijkt me ook wel een goede aanwinst :) Alleen iets duurder.. Ik heb alleen mijn twijfels bij dat 17" scherm. Ik heb nog nooit een laptop gehad (en ik spaar al sinds twee jaar geleden, heb meelij ;)) maar ik heb wel wat reacties gehoord dat hij licht is voor een 17" :) Kun je hem makkelijk overal mee naar toenemen of niet.
Het scherm is werkelijk heerlijk om naar te kijken, kraakhelder en lekker scherp. De laptop is inderdaad niet erg zwaar, ik heb er iig geen moeite mee om hem mee te leuren.

offtopic:
Mail me even op thalan_dbasics Apestaart hetemail punt com, dan geef ik je de details wel. Het is een Acer Travelmate met Radeon videokaart, en ik game er al een paar maanden op, zaken als Generals, Unreal Tournament, Counterstrike en Warcraft draaien er perfect op, en zelfs in de native resolutie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

im buying this shit man
there's nothin to it im fucking buying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Voor de gene die een DELL 9300 willen gaan bestellen en van een beetje gamen houdt en een flashy uiterlijk, zal ik toch de DELL Inspiron XPS Generation 2 adviseren.

Als je deze nu bestelt bij DELL, heb je ook nog eens 15 procent korting.
Dit komt erop neer dat ik voor 100 EURO minder vergeleken met de Inspiron 9300 order die ik net geannuleerd heb het volgende extra krijg:

- De Geforce 6800 Go ULTRA i.p.v de non-ultra
- Een 5400 RPM 100 gig schijf i.p.v de 4500 RPM 100 gig schijf
- Een iets hoger geklokte (de 660) Pentium M processor

Ik heb nogmaals flink wat reviews gelezen en wat foto's bekeken van de XPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:36:
im buying this shit man
there's nothin to it im fucking buying
Volgens mij heb jij hier meer aan:

Afbeeldingslocatie: http://www.drtoy.com/1999_b/vtech_1999_b.jpg

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha grapjas
nee serieus bedankt voor alle info hier echt leerrijk
als gamer/programmeur/filmfreak/multitasker lijkt me dit een prachtig machien

thnx people !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Mja Darkwolf. Ik heb nu zelf ook even op de site gekeken, en voel me wel genaaid nu.

Temeer omdat 1 week voor ik bestelde, mij expliciet verteld werd dat de XPS Gen 2 niet naar nederland zou komen. Op basis van die info besloot ik de 9300 te bestellen.

En nu, minder dan een week nadat ik hem in handen heb, komt de XPS doodleuk naar nederland, en nog wel voor minder geld dat de 9300, en met betere specs. Ik heb mijn verkoopmanager gemaild met deze informatie, en nu maar duimen dat ze me een handje willen helpen met omruilen of cash back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Darkwolf_1982 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:49:
Voor de gene die een DELL 9300 willen gaan bestellen en van een beetje gamen houdt en een flashy uiterlijk, zal ik toch de DELL Inspiron XPS Generation 2 adviseren.

Als je deze nu bestelt bij DELL, heb je ook nog eens 15 procent korting.
Dit komt erop neer dat ik voor 100 EURO minder vergeleken met de Inspiron 9300 order die ik net geannuleerd heb het volgende extra krijg:
Dan heb je waarschijnlijk de Inspiron 9300 met 6800 grafische kaart en snelste proc? Ik denk er ook aan om een Inspiron 9300 te kopen, maar met de X300 en M750 processor, qua prijs ligt die toch nog een stuk lager (zelfs met de korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn de foto's dan eindelijk, pics are clickable: :)

Het zijn er nog maar twee omdat de batterijen van me camera leegwaren en ik deze nog net naar me computer kon sturen. Waarschijnlijk komen er in het weekend meer.

Afbeeldingslocatie: http://zooi.souheil.nl/thumbDSC00209.JPG

Afbeeldingslocatie: http://zooi.souheil.nl/thumbDSC00210.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:18:
Hier zijn de foto's dan eindelijk, pics are clickable: :)

Het zijn er nog maar twee omdat de batterijen van me camera leegwaren en ik deze nog net naar me computer kon sturen. Waarschijnlijk komen er in het weekend meer.

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat vind jij van de hele XPS situatie? Had je die niet liever gehad voor datzelfde geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee eigenlijk niet, ik vind dit goed genoeg. Ook omdat ik deze laptop ook voor zakelijke dingen op me werk zal gebruiken. Ze zien me aankomen met zo'n regenboog laptop. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 19:39
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:51:
Nee eigenlijk niet, ik vind dit goed genoeg. Ook omdat ik deze laptop ook voor zakelijke dingen op me werk zal gebruiken. Ze zien me aankomen met zo'n regenboog laptop. 8)7
Nee eigenlijk niet? Hoezo heb je niet liever iets wat hetzelfde kost maar beter presteerd? 8)7

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze gewoon mooier, vind die xps opzich ook wel mooi maar denk dat ik me snel ga ergeren aan die kleurtjes :S en ik vind dit gewoon goed, geweldig maar goed :)

Edit: Al vind ik het natuurlijk wel jammer van die 6800 Ultra

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Mja Darkwolf. Ik heb nu zelf ook even op de site gekeken, en voel me wel genaaid nu.
Dat kan mij heel goed voorstellen Thalan.
Ik wist ook niet wat ik zag op hun site en zeker met die korting niet!
Daar keek ik niet naar en klikte na het configureren "update prijs" en zag tot mijn verbazing een nog lagere prijs staan dan die voor mijn 9300!
Heb meteen DELL gebeld en de 9300 order geannuleerd!
Blijkbaar sla ik de plank steeds alles behalve mis bij DELL als ik een nieuw laptopje koop.

Mijn eerste laptop ooit (meer als 2 jaar terug) die in de bestelling had staan was de Inspiron 8100 met Pentium III en Geforce 2 Go.
Net zoals nu gebeurde het mij 2 dagen later dat ik de nieuwe Inspiron 8200 lijn zag met Pentium 4, Geforce 4 Go, en DDR geheugen.
Meteen die andere geannuleerd en hup voor het monster waar ik zoveel over gelezen had.
Nu gebeurt mij precies hetzelfde, en met nog een betere deal ook nog qua prijs en prestatie!

@Combax: Als je nogmaals leest betreffende het stukje dat je niet gequote hebt van mij, dan zie je een keurige lijst van vergelijkingen van de DELL 9300 vs. DELL XPS 2! ;)
Het is ook maar net wat je wilt... daarom zei ik ook expliciet in mijn post ALS je van fancy vormgeving houdt en wat extra horsepower voor het nodige gamewerk... ;)

@MastahB: Gave foto's! De 9300 is echt een mooi apparaatje! Wacht op de vervolg (close-up) foto's! :D
Als ik hem al binnen had gehad, zou ik het wel kut vinden inderdaad nu die XPS 2 er is.
Toch had ik het geen ramp gevonden om in het bezit te zijn van een 9300!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf, had je al betaald en hoe gaat dat dan in zijn werk als je annuleert? Zoals het er nu voor staat kan ik nog een maand wachten op mijn 9300 wegens onderdelen die te kort zijn, mss door nu een xps te bestellen als de prijs indd beter uitvalt voor mij, dat ik dan effectief een mooi beestje in mijn handen heb. Enneuh, heeft het gevolgen door te annuleren?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Edit: Al vind ik het natuurlijk wel jammer van die 6800 Ultra
...Ja want die presteert 2x beter op vele vlakken dan zijn non-ultra broertje!
En wat extra RPM voor je HDD is ook wel fijn!
Ook is elke extra clockcycle op je CPU mooi meegenomen!
Als je dan ook nog eens 100 EURO minder hoeft neer te tellen voor juist weer al dat extra's! ;)
Plus die lampjes kun je uitzetten opzich... je kunt zelfs de kleuren veranderen, en de brightness!
Sterker nog: Je kunt ze laten reageren op bepaalde events... zoals HDD activiteit of als een bepaald programma opstart.
How cool is that!? :9~ O+ :9
(Maar das iets persoonlijks... I love that flashy stuff zoals ik al zei! :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:06:
Darkwolf, had je al betaald en hoe gaat dat dan in zijn werk als je annuleert? Zoals het er nu voor staat kan ik nog een maand wachten op mijn 9300 wegens onderdelen die te kort zijn, mss door nu een xps te bestellen als de prijs indd beter uitvalt voor mij, dat ik dan effectief een mooi beestje in mijn handen heb. Enneuh, heeft het gevolgen door te annuleren?

Thx!
Nee totaal niet!
Zowel met "mijn" Inspiron 8100 iets meer dan 2 jaar terug als met "mijn" Dell 9300 sinds vandaag:
Een telefoontje, en het is binnen 2 tellen voor je geregeld.
Ik zei er ook maar even bij dat ik hun XPS systeem ging bestellen als reden van annulering, nou dan gaan ze wel aan de slag voor je hoor!
Mijn telefoontje was 3 minuten van begin tot eind.

Vrijdag ben ik weer thuis en kan ik heb bestellen (aangezien ik niet mijn ID bij me heb).
Hopelijk zijn ze wat sneller met die XPS dan met sommige orders van jullie betreft de 9300... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, die korting van 100 euro heb ik wel nog niet zien staan en voor de xps kom ik uit met lage config op 2450 zonder levering, en de 9300 op 1900 met levering :s uh oh

Edit: Via dellnl ipv dell.be komt die dan wel indd even goedkoop uit ongeveer? Kan je via dell.nl bestellen en in België laten levering, of heeft dat met belasting en taxen te maken?

Edit2: Voor 3 euro meer kom ik via dell.nl uit op een systeem xps dat de ultra heeft,de 1920 resolutie heeft ipv 1440, een 2.0Ghz cpu ipv 1.73 en een 9 cell battery. :X Kan ik daar bestellen? Twordt toch allemaal in Ierland gemaakt, no? En is er een verschil tussen een NL adapter en een BE?

Edit3: Bon, net even gebeld. Mja in NL krijg je dus lekker veel korting en promo op de xps, met bovendien lagere beslating erop, maar die kan je enkel laten bezorgen in nl. De belgen hebben weer dikke pech...

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Laatst online: 09-09 14:56
Ik heb vanmiddag ook mijn bestelde i9300 laten annuleren en een xps besteld. Tenminste dat was de bedoeling, ik belde mijn account maneger maar toen ik mijn configuratie ging opnoemen was het systeem uit de lucht, en hij kon mijn bestelling niet uitvoeren. Hij zal mij wel ff terugbellen. Dus ik denk om 16.45 laat ik ff vragen hoe het zit met die acties van dubbel geheugen en gratis bezorgen. Is hij 'm al gepeert.... :+

Dus ik ff de hele configuratie in een word documentje gepropt en gemailt dat ik dat graag wil hebben met de kortingen die vandaag nog gelden. Dit omdat ik al met bestellen bezig was maar door overmacht niet verder kon gaan met bestellen. Maar ik denk dat hij dit wel doet.

De reden dat ik via hem bestel en niet via internet is dat ik nog een beetje heb kunnen onderhandelen over nog extra korting boven op de 15% en dubbel geheugen en gratis bezorg kosten. >:)
(+een beetje extra zekerheid als je iemand aan de telefoon hebt ipv via de site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Darkwolf_1982 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:02:
[...]
@Combax: Als je nogmaals leest betreffende het stukje dat je niet gequote hebt van mij, dan zie je een keurige lijst van vergelijkingen van de DELL 9300 vs. DELL XPS 2! ;)
Het is ook maar net wat je wilt... daarom zei ik ook expliciet in mijn post ALS je van fancy vormgeving houdt en wat extra horsepower voor het nodige gamewerk... ;)
Die power heb ik dus niet echt nodig, mijn huidig desktop-pc doet het nog voldoende ;)
En €2500 (prijs in België) kan'k niet betalen, ongeveer €2000 voor de 9300 zal al krap worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:07
heeft die Pentium M dual channel RAM?
en heeftie er wat aan (zie Nforce2 op AXP)?

je kan nl niet echt voor 2x512 kiezen ipv de standaard 2x256, wel 1x1024

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Die 1x1024 kan je nu niet nemen, er zijn namelijk flinke leverings problemen mee....
Dus dat word 2x512mb, je kan het beste telefonisch bestellen en extra korting vragen. Je word er namelijk altijd beter van als je telefonische besteld omdat die mensen bij dell provisie krijgen....

Ik heb ook 2x512 besteld anders kan ik nog wel een paar maanden wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Lennart_1337 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:46:
Die 1x1024 kan je nu niet nemen, er zijn namelijk flinke leverings problemen mee....
Dus dat word 2x512mb, je kan het beste telefonisch bestellen en extra korting vragen. Je word er namelijk altijd beter van als je telefonische besteld omdat die mensen bij dell provisie krijgen....

Ik heb ook 2x512 besteld anders kan ik nog wel een paar maanden wachten ;)
Ik heb 2x512 besteld en ik kreeg 1x1024 geleverd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb niet kunnen kiezen en zit nu te wachten waarschijnlijk op die 1x1024, morgen eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Tis afgelopen met de aanbieding op de XPS geloof ik, hij is weer omhooggeschoten naar 2800 euro wanneer je dezelfde config kiest als met mijn 9300. 600 euro verschil dus.

Ik heb even gebeld met mijn verkoper, en mijn rotgevoel hierover uitgelegd, en hij snapte gelukkig wel waar het hem zat. Ik vertelde dat ik die 70 euro verschil echt niet erg vond, en met het verschil in cpu kon ik ook echt wel leven, maar die videokaart dat vond ik echt superjammer. Hij gaat daarom nu eens kijken of, en zo ja in welke hoedanigheid hij iets voor mij kan betekenen.

Schappelijke mensen daaro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomInDelft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 14:47
Die aanbieding van gisteren was een fout op de website. Ze vinden het zelf ook niet zo leuk heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Heeft Darkwolf nog net op tijd die XPS besteld en gaat hij hem ook voor die prijs krijgen of niet? Dat zou wel een lekker meevallertje zijn, en voor degenen die een 9300 hebben gekocht valt de 'pijn' dan weer een beetje mee :)

Is het niet zo dat je die 6800 GO eventueel later erin kan prikken i.p.v. de X300 of die andere kaart? Is toch gewoon allebei PCI-Express (ok is wel duurder dan in 1 keer die kaart erin maar goed)?

System | Suomalaiset Lehmät.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MAher schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:51:
Heeft Darkwolf nog net op tijd die XPS besteld en gaat hij hem ook voor die prijs krijgen of niet? Dat zou wel een lekker meevallertje zijn, en voor degenen die een 9300 hebben gekocht valt de 'pijn' dan weer een beetje mee :)

Is het niet zo dat je die 6800 GO eventueel later erin kan prikken i.p.v. de X300 of die andere kaart? Is toch gewoon allebei PCI-Express (ok is wel duurder dan in 1 keer die kaart erin maar goed)?
Ja precies, als hij geluk heeft krijg hij dan idd de xps voor die prijs. Foutjes kunnen gebeuren, deze keer heeft iemand er baat bij. De pijn is idd minder nu hij weer terug duur is. Maar feit blijft dat ik waarschijnlijk de xps had besteld als ik had geweten dat hij zou komen. En of de kaarten uitwisselbaar zijn, ivm pci-x16, daar kom ik snel achter hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
Ik begrijp dus dat die xps gen 2 niet meer zo'n goeie keuze is vanwege de 600 euro meer prijs?
Ik zit er ook over te denken de 9300 aan te schaffen.... Hopen dat ze binnenkort die xps2 toch in de aanbieding gaan gooien!

Kwil hem toch gaan gebruiken voor CAD (solid works 2004)... Maar mij lijkt die xps2 zoveel groter? Of zie ik dat nou vekeerd? :?

Hoe zit het met het accu verbruik? Ik wil hem voor school gebruiken.. wel zo fijn als ie niet binnen een uur dood is :)

edit: accuduur / typo

[ Voor 20% gewijzigd door Felke op 24-03-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze precies even groot waren maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:33:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze precies even groot waren maar dat weet ik niet zeker.
door die zwarte contouren lijkt dat misschien zo ;)

XPS:
Afmetingen
Bullet Hoogte: 42,4 mm
Bullet Breedte: 394 mm
Bullet Diepte: 288 mm

9300:
Afmetingen
Bullet Hoogte: 41,5 mm

Hijz dus alleen iets dikker, en owja, minimaal 300 gram zwaarder 8)7 ... maar wel 600 euro duurder

[ Voor 38% gewijzigd door Felke op 24-03-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Felke schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:35:
[...]

door die zwarte contouren lijkt dat misschien zo ;)

XPS:
Afmetingen
Bullet Hoogte: 42,4 mm

9300:
Afmetingen
Bullet Hoogte: 41,5 mm

Hijz dus alleen iets dikker, en owja, minimaal 300 gram zwaarder 8)7 ... maar wel 600 euro duurder
Ja, maar dan heb je wel een 2,13ghz cpu ipv 1,86 en een ultra gpu ipv de go variant. En je hebt een hele vette cover met ledjes.

En de accu zal ook wel minder lang meegaan want de ultra slurpt 66,7 watt stroom tegenover de 26,7 watt die de go variant trekt. De cpu's zullen mekaar op spaarstand weinig ontlopen (800mhz) maar op full load gok ik dat de 2,13 nog net iets meer doet, zal niet veel schelen, hoogstens 10 watt denk ik.

[ Voor 21% gewijzigd door HTT-Thalan op 24-03-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Ja maar die ultra 6800go heeft powermizer en ik heb gelezen dat hij dan in 2d modus en tijdens dvd kijken maar 1a2 watt gebruikt!
En kwa cpu gebruik, het is maar net wat hoeveel je laptop belast word. Als je er niks mee doet zal de 3d kaart, cpu en hardeschijf allemaal naar een spaarstand gaan en ook het lcd scherm is dimbaar. Dus het hangt allemaal van je instellingen en gebruik af. En de pentium-m mag toch "maar" max 27 watt verstoken ongeacht snelheid die hij max haalt?

Ik heb gisteren mijn account manager een word documentje gestuurd met een copie en paste van de configuratie en de prijzen die gisteren golden. Hij kon gisteren alleen niet mijn order afhandelen maar had mij verzekert het tegen de zelfde actie voorwaarden als gisteren te doen... Ik zag de bui al hangen maar dat het zoveel scheelt :o

Dus ik ga 'm zo terug bellen om de order difinitief af te handelen, hij is nu ff niet bereikbaar :|
Acties die ik krijg:
-15% korting
-gratis bezorgen
-dubbelgeheugen

Dus 2079,- in totaal incl. verzendkosten >:) (vandaag 2792,- incl. verzendkosten }) )
Word documentje met mijn config en kosten (!!1mb!!)

Maar ik heb bestelt en hij heeft toegezegt dus wanneer hij het afhandelt is niet mijn probleem. (hoop ik)

[ Voor 52% gewijzigd door Lennart_1337 op 24-03-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Wat steken ze daar bij Dell uit met hun prijzen?
Vandaag kijk ik nog eens naar de config die ik zou willen nemen, de prijs is nu bijna €200 hoger dan toen ik hem begin deze week samenstelde :o :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

ComBax schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:00:
Wat steken ze daar bij Dell uit met hun prijzen?
Vandaag kijk ik nog eens naar de config die ik zou willen nemen, de prijs is nu bijna €200 hoger dan toen ik hem begin deze week samenstelde :o :r
Tja, het zijn gloednieuwe producten, en het komt meerendeel uit amerika. Vind je het gek dat de prijs schommelt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Lennart_1337 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:10:
Ja maar die ultra 6800go heeft powermizer en ik heb gelezen dat hij dan in 2d modus en tijdens dvd kijken maar 1a2 watt gebruikt!
En kwa cpu gebruik, het is maar net wat hoeveel je laptop belast word. Als je er niks mee doet zal de 3d kaart, cpu en hardeschijf allemaal naar een spaarstand gaan en ook het lcd scherm is dimbaar. Dus het hangt allemaal van je instellingen en gebruik af. En de pentium-m mag toch "maar" max 27 watt verstoken ongeacht snelheid die hij max haalt?

Ik heb gisteren mijn account manager een word documentje gestuurd met een copie en paste van de configuratie en de prijzen die gisteren golden. Hij kon gisteren alleen niet mijn order afhandelen maar had mij verzekert het tegen de zelfde actie voorwaarden als gisteren te doen... Ik zag de bui al hangen maar dat het zoveel scheelt :o

Dus ik ga 'm zo terug bellen om de order difinitief of te handelen, hij is nu ff niet bereikbaar :|
Acties die ik krijg:
-15% korting
-gratis bezorgen
-dubbelgeheugen

Dus 2079,- in totaal incl. verzendkosten >:) (vandaag 2792,- incl. verzendkosten }) )

Maar ik heb bestelt en hij heeft toegezegt dus wanneer hij het afhandelt is niet mijn probleem. (hoop ik)
belachelijk |:( Scheelt je gewoon 700 euro... alleen maar omdat ze besluiten geen actie meer te houden? Nu zul je zien dat je niks meer van hem hoort... haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Heeft iemand de XPS2 al? Ik ben zeer benieuwd naar ervaringen / Foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Komen ze: (van internet geplukt)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/16.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/21.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/dell/22.jpg

Ik hoop dat het er genoeg zijn ;)
Je kunt niet genoeg plaatjes hebben van deze prachtige laptop :9

Weet iemand of je ook 2 externe schermen er op aan kan sluiten te gelijkertijd?
En dan met een dvi > vga adapter.
En dan ook nog het ingebouwde lcd scherm aan, dus 3 schermen tegelijk aan. >:)

Ik hier namelijk 2x22" crt voor mijn neus staan en een triple monitor setup zie ik wel zitten.... :9

[ Voor 13% gewijzigd door Lennart_1337 op 24-03-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
LED control :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:30
Hele vette foto's!

Maar het is ook een som geld })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Dit word het XPS topic begrijp ik? :)

Maar ja ik heb een aantal spellen nu geprobeerd, die probleemloos op de hoogste instellingen draaien.

Doom 3
HL2 / CSS
NFSU 2
UT 2004

Ik had wel wat problemen met FarCry maar dat kan komen omdat ik een gare versie heb en ik dacht al eerder in dit topic gelezen te hebben dat iemand wel succesvol FarCry kon spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:52:
offtopic:

Maar ja ik heb een aantal spellen nu geprobeerd, die probleemloos op de hoogste instellingen draaien.

Doom 3
HL2 / CSS
NFSU 2
UT 2004

Ik had wel wat problemen met FarCry maar dat kan komen omdat ik een gare versie heb en ik dacht al eerder in dit topic gelezen te hebben dat iemand wel succesvol FarCry kon spelen. :)
Klopt, dat was ik 8)

Behalve chronicles of riddick, dat was op native resolutie meer een powerpoint presentatie dan een spel :{

Maar dat is dan ook een poort, en de rest van mijn spellen draaien als een droom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de 9300 gekocht dankzij jullie allemaal
:-)))
keep it up guys
solid stuff

m.art.in.oooh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:52:
offtopic:

Doom 3
HL2 / CSS
NFSU 2
UT 2004

Was dat trouwens allemaal in de native resolutie? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je doom native ultra kon draaien aangezien riddick bij mij frame voor frame binnenkwam. De engines van doom en riddick lijken best veel op elkaar.

Highest settings lukken met op native tot nu toe soepel bij farcry, hl2 en de wat oudere zaken zoals CS, UT en Warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:37:
[...]

Was dat trouwens allemaal in de native resolutie? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je doom native ultra kon draaien aangezien riddick bij mij frame voor frame binnenkwam. De engines van doom en riddick lijken best veel op elkaar.

Highest settings lukken met op native tot nu toe soepel bij farcry, hl2 en de wat oudere zaken zoals CS, UT en Warcraft.
Ik kon doom 3 in ultra settings spelen op 1600x1400 (?) want widescreen reso's stonden er niet tussen? Maar dat draaide soepel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 06:40:
[...]

Ik kon doom 3 in ultra settings spelen op 1600x1400 (?) want widescreen reso's stonden er niet tussen? Maar dat draaide soepel iig.
1600*1400? Dat is verticale widescreen :P

Als het goed is moet hij dat wel kennen. Ik zal het zelf vanavond wel even testen tussen Counterstrike en Warcraft door 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bon, na mijn pre-productie wachttijd tem 28 april zoals er stond krijg ik vanmorgen ineens een mail dat hij gisteren verzonden is uit de fabriek en morgen wordt geleverd. Ik heb zowaar fase 3-4-5 nimmer gezien op orderwatch...

Net nu ik me erbij neergelegd had dat ik even op het toestel ging moeten wachten... Miljaar, mooie surprise van Dell... Ik join jullie imperium van elite laptop gamers hopelijk zo snel mogelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:33
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:18:
Bon, na mijn pre-productie wachttijd tem 28 april zoals er stond krijg ik vanmorgen ineens een mail dat hij gisteren verzonden is uit de fabriek en morgen wordt geleverd. Ik heb zowaar fase 3-4-5 nimmer gezien op orderwatch...
Dat had ik ook bij mijn 510m.
Maar die van jou zal wel volgende week geleverd worden aangezien UPS niet in de weekenden werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

ChristiaanB schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:24:
[...]

Dat had ik ook bij mijn 510m.
Maar die van jou zal wel volgende week geleverd worden aangezien UPS niet in de weekenden werkt.
Das dan weer een domper op zijn geluk he :>

Mijn datum sprong ook van hot naar her, maar hij was er uiteindelijk binnen 1 week, dus dat vind ik vrij snel. Ik heb trouwens mijn eerste probleempje gevonden, althans, dat denk ik.

Als ik een spel zoals C&C Generals heb gespeeld, of Max Payne II (bij deze ben ik het iig wel al tegengekomen) en ik start daarna Warcraft III op, dan heb ik over bijna de complete bovenzijde van mijn scherm een trillende zwarte horizontale band, alsof je storing op je tv hebt. Het is softwaregerelateerd, want als ik reboot, is het weg. Waarschijnlijk een driverfoutje dunkt me. Ik zal binnenkort eens kijken naar nieuwe forceware drivertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Lennart_1337 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:10:

Dus ik ga 'm zo terug bellen om de order difinitief af te handelen, hij is nu ff niet bereikbaar :|
Acties die ik krijg:
-15% korting
-gratis bezorgen
-dubbelgeheugen

Ik heb 'm besteld!
Zie link hierboven voor de specs.
Hij koste idd. 2079,- euro incl verzendkosten en 2 jaar garantie >:)
Dus ik ben nu de laptop idd voor 2079,- ipv de 2796,40 euro van vandaag >:)

Edit:
Ik steek jullie wel de ogen uit maar misschien kunnen jullie een dell medewerker bellen en zeggen dat je woensdag toen deze actie nog geldig was en donderdag niet kon bestellen omdat de site plat lag. (je kon namelijk tot vandaag niet via de stie bestellen) en dat je nu die laptop maar telefonische besteld maar dat je wel de prijs eist die in het word documentje staat )incl gratis bezorgen).

De dell medewerker weet dat je idd 2 dagen niet heb kunnen bestellen en dat de laptop toen idd. 600a700 euro goedkoper was. En ze krijgen op elke laptop die ze verkopen een zakcentje dus de kans bestaat dat je met dezelfde config als mij nog voor die prijs kan krijgen. En anders ga je maar flink moeilijk doen en als er toch te weinig van af gaat zeg je gewoon "ik wil niet meer dan bedrag X betalen" en als ze zeggen helaas... ja dan heb je idd pech.

NEE heb je Ja kun je krijgen! :o

[ Voor 31% gewijzigd door Lennart_1337 op 25-03-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Lennart_1337 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:03:
[...]

Ik heb 'm besteld!
Life is a cruel, sadistic bitch ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Welke games zijn eigenlijk allemaal op 1920x1200 te spelen?

-Halflife2 - Ja
-WarcraftIII - ?
-Farcry - ?

Misschien dat er nog mensen bekende spellen weten die het wel of juist niet doen op 1920x1200.
Dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten als ik de laptop heb.
(ik heb bovenstaande games wel maar die liggen op een andere plek waar ik deze week ff niet bij kan.)

En dat subwoofertje van 1watt, klinkt dat een beetje? En is het echt een super verbetering ten opzichte van andere laptops of maakt het niet zoveel uit? Ik dacht ook dat de front speakertjes ook beter waren dan de gemiddelde laptop speakertjes klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Lennart_1337 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:09:
Welke games zijn eigenlijk allemaal op 1920x1200 te spelen?

-Halflife2 - Ja
-WarcraftIII - ?
-Farcry - ?

Misschien dat er nog mensen bekende spellen weten die het wel of juist niet doen op 1920x1200.
Dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten als ik de laptop heb.
(ik heb bovenstaande games wel maar die liggen op een andere plek waar ik deze week ff niet bij kan.)

En dat subwoofertje van 1watt, klinkt dat een beetje? En is het echt een super verbetering ten opzichte van andere laptops of maakt het niet zoveel uit? Ik dacht ook dat de front speakertjes ook beter waren dan de gemiddelde laptop speakertjes klopt dit?
Far Cry draait prima native, en met AA op Low. Warcraft kent geen breedbeeld, en moet het zodoende met 1600*1200 doen, maar dat draait natuurlijk als een trein.

Ik speel alles in native, behalve C.o Riddick (gepoort spel) en NFSU2 (1024 maar wel ultra detail)

Oudere spellen: Max Payne 2 kent native breedbeeld res, draait perfect, en ook Unreal Tournament heeft er geen moeite mee natuurlijk.

De subwoofer is klein, maar verplaatst een hoop lucht (goed te voelen als je je hand erop legt) en je moet er natuurlijk geen wonderen van verwachten, maar het geluid is boven verwachting vergeleken met conventionele laptops. Klinkt er goed, en vrij vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Dat is fijn dat die games in native te spelen zijn, alleen een beetje jammer dat warcraftIII het niet kan.
Ik heb blizzard ff een mailtje gestuurd over widescreen resoluties en 1920x1200 en ik hoop dat ze mijn engrish begrijpen :+

En draait NFSU2 niet lekker op 1920x1200 of ondersteund die deze resolutie ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Lennart_1337 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:03:
[...]

Ik heb 'm besteld!

Edit:
[...]
Wanneer krijg je hem binnen? Ik ben zo benieuwd naar je ervaringen met deze laptop!
Dat ding ziet er echt helemaal totaal geweldig uit! Hoewel er 1 minpuntje is naar mijn mening.
Waarom worden deze high-end laptop nooit eeens gemaakt met 15,4 inch schermen?
Nu krijg je gelijk zo colosaal ding.

Iemand in om een XPS topic te starten? :+

[ Voor 44% gewijzigd door Felke op 25-03-2005 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Lennart_1337 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:36:
Dat is fijn dat die games in native te spelen zijn, alleen een beetje jammer dat warcraftIII het niet kan.
Ik heb blizzard ff een mailtje gestuurd over widescreen resoluties en 1920x1200 en ik hoop dat ze mijn engrish begrijpen :+

En draait NFSU2 niet lekker op 1920x1200 of ondersteund die deze resolutie ook niet?
Nou, ik kreeg hem niet hoger ingesteld dan 1024, maar ik heb ergens gelezen, ben even kwijt waar, dat het wel hoger zou moeten kunnen.

Ik heb overigens ook even getest wat het verschil in NFSU2 wanneer ik de stroomstekker eruit snok. Je framerate zakte nog sneller in dan mijn oma in een spookhuis :')

Ik heb de kaart dan ook zo ingesteld dat hij de kloksnelheid minimaliseert op de accu om stroom te sparen. Je zal nog steeds goed kunnen gamen, maar dan moet je de details wel wat terugschroeven. Dat is ook niet meer dan logisch, als je ziet dat deze laptop ondanks zijn techniek en snelheid toch nog 4 uur op 1 accu kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
De verwachte levertijd is 8 tot 10 werkdagen na ontvangst va betaling, daar kan ik wel mee leven ;)
Ik zal idd. mijn bevindingen posten, en dat deze laptop een 17" scherm heeft beschouw ik als een voordeel omdat je dan veel werk ruimte heb. Alleen is het idd. wel een bakbeest om mee te sjouwen, ik hoop dat het een beetje meevalt want ik ga 'm wel elke dag naar school slepen...
Ik heb mijn klas al gewaarschuwd dat ik een "sjouweble computer" heb besteld en geen "laptop" :P

En een appart XPS topic is denk ik niet nodig, de XPS is een i9300 met ultra 6900 en kertboom verlichting erin en net standaart wat betere hardware maar die ook bij de i9300 te kiezen zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Lennart_1337 op 25-03-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Lennart_1337 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:05:
De verwachte levertijd is 8 tot 10 werkdagen na ontvangst va betaling, daar kan ik wel mee leven ;)
Ik zal idd. mijn bevindingen posten, en dat deze laptop een 17" scherm heeft beschouw ik als een voordeel omdat je dan veel werk ruimte heb. Alleen is het idd. wel een bakbeest om mee te sjouwen, ik hoop dat het een beetje meevalt want ik ga 'm wel elke dag naar school slepen...
Ik heb mijn klas al gewaarschuwd dat ik een "sjouweble computer" heb besteld en geen "laptop" :P

En een appart XPS topic is denk ik niet nodig, de XPS is een i9300 met ultra 6900 en kertboom verlichting erin en net standaart wat betere hardware maar die ook bij de i9300 te kiezen zijn.
je hebt meer werkruimte.. en meer ruimte nodig om te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:13
"werkruimte" is trouwens afhankelijk van resolutie en niet van schermgrootte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Ja, maar ik denk dat 1920x1200 op een 17" beter kijkt dan op 15,4" (al moet ik bekennen nooit die resolutie op een 15,4" scherm gezien te hebbben)

Ik hier namelijk 2x22" crt voor mijn neus staan en een triple monitor setup zie ik wel zitten.... :9

[ Voor 54% gewijzigd door Lennart_1337 op 25-03-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Lennart_1337 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:59:
Ja, maar ik denk dat 1920x1200 op een 17" beter kijkt dan op 15,4" (al moet ik bekennen nooit die resolutie op een 15,4" scherm gezien te hebbben)

Ja, mijn baas heeft een dell latitude met 1920*1200 op 15 inch..... :')

Serieus, je ziet echt niks meer, je hebt bijna het windows vergrootglas nodig om de startknop te vinden :P

En je kunt maar 1 uitgang gebruiken, want je hebt maar 2 ramdac's waarvan er 1 door de lcd gebruikt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Toch niet helemaal:
"DVI and VGA ports for dual external monitor support"
Bron: http://www.nvidia.com/object/dell_xps_gen2.html
Maar dan doet het lcd scherm het denk ik niet...

Kan iemand met een i9300 dit even testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil het wel voor je testen maar ik heb geen derde monitor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:45:
Wil het wel voor je testen maar ik heb geen derde monitor. :)
Ik heb thuis nog 5 15 inch schermen staan, maar zulke inferieure schermen ga ik niet op mijn luxe laptop aansluiten Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/we.gif

Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Ik ben benieuwd wat de prijs over 2 maanden is :p

edit: oeps, iets te snel gelezen

[ Voor 86% gewijzigd door Felke op 25-03-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
HTT-Thalan schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:22:
[...]
Ik heb thuis nog 5 15 inch schermen staan, maar zulke inferieure schermen ga ik niet op mijn luxe laptop aansluiten
Zou jij anders willen testen of je 2 externe schermen tegelijk werkent kan krijgen met of zonder het lcd van de laptop aan?
Het zal wel strak zijn als ik mijn 2x 22" op deze laptop aan kan sluiten en dan hopelijk ook het lcd scherm vna de laptop aan.

Ik snap dat je liever niet die 15" inch schermen aan je i9300 wil hangen maar 5 min kan toch geen kwaad? Anders doe je de gordijnen dicht als het een "doodszonde" is zodat niemand anders ziet dat jij 15" schermen op zo'n prachtige laptop aansluit. ;)
Dan kan ik zeggen: "Ik heb triple monitor setup op je laptop" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Lennart_1337 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:55:
[...]

Zou jij anders willen testen of je 2 externe schermen tegelijk werkent kan krijgen met of zonder het lcd van de laptop aan?
Het zal wel strak zijn als ik mijn 2x 22" op deze laptop aan kan sluiten en dan hopelijk ook het lcd scherm vna de laptop aan.

Ik snap dat je liever niet die 15" inch schermen aan je i9300 wil hangen maar 5 min kan toch geen kwaad? Anders doe je de gordijnen dicht als het een "doodszonde" is zodat niemand anders ziet dat jij 15" schermen op zo'n prachtige laptop aansluit. ;)
Dan kan ik zeggen: "Ik heb triple monitor setup op je laptop" >:)
Ja, ware het niet dat die schermen een paar kilometer verderop staan in een ander huis en ik daar weinig zin in heb dat alles mee te leuren :P

Zodra ik de kans krijg kijk ik wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Ok, dan houden we dat te goed!
Als ik eerder mijn XPS gen2 binnen heb dan jij dit kunt testen zal ik het natuurlijk zelf gaan testen en uitgebreid verslag doen. :)

Ik vraag mij af wanneer de garantie eigenlijk allemaal vervalt als je aan de laptop gaat klussen.
Of je bijv. wel de hardeschijf mag vervangen of ander geheugen erin zet.
Zitten hiervoor verzegelings stickers op de luikjes of is het gewoon een kwestie van de orgineele hardware er weer in schroeven als er een defect is waarvoor hij voor garantie terug moet?

[ Voor 53% gewijzigd door Lennart_1337 op 25-03-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Shit!
Serieus?
Een foutje op de site betreft die 15% korting?
Site down?

Vandaag was pas mijn kans om daadwerkelijk die XPS 2 te bestellen, want ik had mijn ID niet bij me waar het nummer op stond die ze nodig hadden om die persoonlijke lening te kunnen realiseren via Comfort Card.

Vandaag was ik eindelijk weer thuis en kon dus mijn ID erbij pakken om die XPS 2 eindelijke te bestellen.
Maar nee hoor... niks geen 15% korting meer... en dus de 2700+ euro neer moeten lappen.

Hmz.
Nee sorry guys.
Een gouden kans door een foutje op de site.
Maar helaas ben ik deze hopeloos mis gelopen.
En dat allemaal door een nutteloze training via werk waarvoor ik ergens moest overnachten en dus geen toegang had tot mijn ID (lag thuis) Internet.

Damnit.

Maar je moet wat over hebben voor je droom machine.
En mijn Inspiron 8200 meer dan twee jaar terug koste altijd alsnog wel een dikke 3600 euro met tas, extra geheugen (265MB), en extra accu.

Even wat confirmatie en papierwerk en terug sturen naar Comfortcard als hun papierwerk naar mij toe komt en hoppa!
Ruim gerekend (maar hopelijk veel eerder) heb ik mijn droom in huis: De DELL Inspiron XPS Generation II laptop.
Wat een geil ding is dat zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Heb jij een dell verkoper aan de lijn gehad?
Anders moet je even de situatie uitleggen en zeggen dat je
m alleen koopt voor de prijs van woensdag!

Dit is mijn configuratie:
(is een kopie en paste van mijn configuratie op woensdag avond gemaakt met alle prijzen erbij)
http://home.hccnet.nl/h.uittenbogert/XPSconfiguratie.doc

Als je dit naar de medewerker stuurd en zegt dat je deze config samen hebt gesteld maar verhinderd was te bestellen dat het niet lukte. Deze 15% actie zou geloof ik nog een paar weken duren maar was ineens weg toen je thuis kwam. En ik heb dus wel mijn laptop gekocht voor 2079,- ipv 2797,- via een dell medewerker gisteren! (alleen ik had woendag die gast al gebelt hierover en hij had gezegt dat hij vrijdag pas tijd had om de koop te regelen) En als je dingen wil veranderen dan verander je die, de meer en minderprijzen staat gewoon in het word document!

Ik hoop dat dit je 700,- bespaart! (maar je moet wel even op je strepen staan en die verkoper wijs maken dat je 'm alleen voor die prijs neemt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Lennart_1337 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 11:22:
Ik hoop dat dit je 700,- bespaart! (maar je moet wel even op je strepen staan en die verkoper wijs maken dat je 'm alleen voor die prijs neemt!)
Zou dat ook lukken met de 9300? De config die ik op het zicht had is (zoals eerder ook al gezegd) namelijk €200 opgeslagen sinds begin van de week :(
Prijs nu met een M750 is bijna gelijk aan de prijs met een M770 maandag 8)7
En nog wat extra korting kan nooit kwaad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Ik ben nu bezig een 9300 uit te kiezen. Ik neem het WUXGA scherm erbij omdat ik dan een vet geile resolutie van 1920 x 1200 puntjes heb :P Verder de dvd brander, 60gb schijf en 9 cells accu (natuurlijk, toch?).. kosten liggen rond de 1560 euro incl alles.

Wat is wel een vet nadeel vind.. ding is ZWAAAAR!!! 3.6KG!!!!!!

[ Voor 12% gewijzigd door SAiKO op 26-03-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Ik weet niet of die onboard video kaart wuxga ook zo leuk vind......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb hem uitgebreid, er hangt nu ook een usb2 tuner van pinnacle aan, en een nostromo n52 speedpad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me nooit echt verdiept in die USB tuners, maar zijn die nou even goed / slechter / beter dan een pci kaart voor je pc ofzo. Die video recorder van mij is me nl een doorn in het oog tegenwoordig, kwaliteit rent achteruit en dergelijk. Dus ik ben een beetje aan het rond kijken naar een opvolger. Of dat nou een DVD Recorder, een pci tuner of usb (2.0) tuner is. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 17:39 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 17:39:
Ik heb me nooit echt verdiept in die USB tuners, maar zijn die nou even goed / slechter / beter dan een pci kaart voor je pc ofzo. Die video recorder van mij is me nl een doorn in het oog tegenwoordig, kwaliteit rent achteruit en dergelijk. Dus ik ben een beetje aan het rond kijken naar een opvolger. Of dat nou een DVD Recorder, een pci tuner of usb (2.0) tuner is. :)
Ik heb jarenlang een Pinaccle PCI tuner gehad, en alhoewel de tuners met een philips tuner (i.e. asus) een scherper beeld geven, is de bt chipset van de pinnacle echt niet slecht. Het grote voordeel van een pinnacle kaart is dat geen enkel softwarepakket beter werkt dan dat van pinnacle.

Bij de asus kon ik bv niet eens handmatig zenders instellen, of het venster resizen. Pinnacle werkt inuitief en handig, en vrij snel ook. De beeldkwaliteit van deze usb tuner is het zo goed als die van de pci variant, is mijn ervaring. Ik kan er gewoon breedbeeld tv mee kijken, en er zitten ook scvd en coax ingangen op voor videoediting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:40:
(Ben ook heel blij dat er een patch is voor Dawn om deze op mijn ATi X800XT PE te laten draaien... kan blijven kijken naar haar zo gedetaileerd en mooi! Wat een werk en techniek moet daar achter zitten zeg!)
[off topic]
Ik heb ook een X800XT PE, maar mij lukt het niet om Dawn te draaien met de patch die je overal kunt downloaden. Zou je mij kunnen uitleggen welke stappen je neemt en in welke volgorde?
Ik zou namelijk ook graag Dawn op mijn ATI kaart willen draaien. :)

Ik draai trouwens onder de Catalyst 5.3 driverset.

[/off topic]

Laat maar, ik heb het net aan de praat gekregen. Gebruikte de verkeerde wrapper. :D

[ Voor 15% gewijzigd door RMYuma op 27-03-2005 23:45 ]

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Denk er hard over om een 9300 of een XPS gen 2 aan te schaffen. Ik vind het wel belangrijk dat het de laptop relatief stil is tijdens het gebruik. Heb begrepen dat iig de fan’s van de 9300 continu draaien.
Kan iemand aangeven wat de geluidsproductie van de fan's is tijdens het spelen van games op de 9300 of XPS gen 2?
Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Onboard? Er zit toch een PCI express ding in? Ik heb die 128mb versie gepakt.. die ati x300.

Mocht iemand dat franse stukje in het nederlands willen lezen, hier is de directe babelvis link:
http://babelfish.altavist...ujet-14305-1.htm&lp=fr_nl

edit: lol... erg grappig trouwens om die pagina met die kromme "AYBABTU-taal" te lezen. "ik wil de tegels niet graag mirroir! ik heb het recht niet!!?? " :D

[ Voor 18% gewijzigd door SAiKO op 27-03-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 22:17:
Hallo,

Denk er hard over om een 9300 of een XPS gen 2 aan te schaffen. Ik vind het wel belangrijk dat het de laptop relatief stil is tijdens het gebruik. Heb begrepen dat iig de fan’s van de 9300 continu draaien.
Kan iemand aangeven wat de geluidsproductie van de fan's is tijdens het spelen van games op de 9300 of XPS gen 2?
Bvd.
Ik heb nog geen één keer last gehad van de fans, ik hoor ze eerlijk gezegd niet eens tijdens het gamen. :)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb ook een inspiron 9300 besteld en normaal komt ie nu maandag toe.
probleem is dat het nu maandag paasmaandag is en ik vraag me af of USP dan wel werkt?

volgende vraag: Treed er veel vervorming op bij games door het breedbeeldscherm?
en hoe kan je dit voorkomen indien er vervorming is want ik vraag me af of alle games wel resoluties voor breedbeeld ondersteunen.

p.s.: dell heeft bij mijn laptop 1*1024 i.p.v. 2*512 ram besteld zonder meer geld te vragen en blijkbaar krijg ik ook gratis een draagtas.Gebeuren zo'n fouten vaak bij dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Zal wel geen fout zijn. Ik heb gratis een jaar extra service erbij... weet niet of jij dat ook hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook nog een vraagje over de geforce go 6800
hoe moet je die overclocken en hoever kun je hem overclocken?
ik wel hem niet juist tot op de grens clocken want ik wil dat hij lang meegaat
moet je een programma gebruiken om dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Met het geheugen zijn ze aan het gochelen...
Die 1024 reepjes zijn bijna niet leverbaar waardoor je 2x512 moet bestellen.
En als ze weer een stapeltje 1024 binnen hebben dan doen ze die erin ofzo.
Ik hoor namelijk idd. allemaal verhalen over mensen die 1x1024 krijgen ipv vna hun bestelde 2x512.
Maarja ook 2x512 besteld en ik hoop op 1x1024

Pentium-m gebruikt toch ook dual channel geheugen?

En voor overclocken moet je na elke overclock een flinke tijd benchen (30min minimaal) als je tijdens je benchmark geen rare artifacten krijgt dan is de overclock geslaagt. Maar bedenk wel dat hij de warmte in zo'n laptop bijna niet kwijt kan en dat de levensduur wel bekort kan worden. (*niet dat ik mijn XPS niet ga overclocken als ik 'm heb ;) )

Weet iemand of de pentium-m te overclocken is? >:)
(Dan bedoel ik wel de pentium-m in de i9300 of XPS gen2)

Vraagje:
Zitten er op de schijf bij levering ook hidden partities met tools en drivers etc.?
Of is alles wat op de hardeschijf verstopt zit ook bijgelevert op cd?
Als ik de laptop ontvang denk ik er namelijk over om mijn eigen versie van xp profesional er op te zetten zonde rare tools en software waar ik niks aan heb.

En mocht de laptop retour moeten naar dell, zit er ook een restore cd bij?
Of maakt het dell niet uit of je een eigen instalatie er op gezet heb?

[ Voor 77% gewijzigd door Lennart_1337 op 27-03-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Is dat nou een onboard videokaart of niet? Ik wilde een notebook van rond de 1500 euro en heb daarom niet die geforce kaart gepakt omdat ik hem niet voor games gepakt heb. Ik zou het wel beter vinden wanneer ik over een aantal jaar er een nieuwe videokaart in zou kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
De x300 is in plaats van de geforce 6800 en die zit niet onboard.

Ik dacht dat er de keuze was uit zo'n intel onboard ding, een radeon X300 of geforce 6800.
Maar het blijkt om 2 versies van de X300 te gaan ipv een onboard intel geval.

De X300 klinkt mij niet erg snel in de oren maar voldoet meestal wel voor de meeste games als je genoegen neemt met gamen in mindere kwaliteit en lage resolutie.
Maar bij deze laptop is het een ander verhaal!!!
Als je gamed moet je dat namelijk in de native resolutie vna 1920x1200 doen.
Anders worde het beeld lelijk door het interpoleren (dit is een aaname omdat dat met tft's vaker is, misschien dat iemand er wat meer over kan zeggen?)
In inder geval gaat die X300 in geen enkele game 1920x1200 trekken.

Zie deze benchmark:
http://www.digital-daily....-benchmarking/index12.htm

En over het wisselen van de 3D-kaarten, daar zal ik niet te veel op rekenen. Ik had begrepen dat omdat er het vorige model (i9200) een radeon 9700 zat en ze niet zoveel aan het ontwerp hebben verandert de 3D-kaarten die je kan kiezen voor deze laptop allemaal dezelfde vorm moesten hebben als die radeon 9700. Dus het lijkt mij dat deze kaarten custum built zijn voor dell.

Binnekort introduceren ATI en NVIDIA een eigen niet onderling uitwisselbare 3D-kaart standaart zodat je dan wel 2 gestandariseerde standaarden heb zodat je na 1 jaar nog een nieuwe erbij kan kopen.

Bel anders DELL even op want die weten het tenminste zeker.
Ze vinden het in ieder geval niet leuk als je zelf je laptop open gaat schroeven, iets met garantie die vervalt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Nou, hoef ik niet voor te bellen. De bluetooth kon je later al niet meer bij laten plaatsen..laat staan een videokaart. Waarschijnlijk kan het dan wel maar ben je je garantie kwijt. Ik weet van HP dat je sommige uitbreidingen alleen mag laten doen bij, door hun aangewezen, service points. Ik heb al een offerte laten maken voor de 9300 met de x300 en goedgekeurd. Nu vraag ik me af of ik hier spijt van ga krijgen :S

Ik heb wel al het WUXGA scherm gepakt omdat deze later natuurlijk niet te wijzigen is... laptop is overigens niet om te gamen maar meer (web)design, audio- en videobewerking. Eigenlijk gewoon Macromedia en Adobe pakketten. Voor de rest speel ik alleen CS...

Als ik nu kijk dan kom ik met mijn setup alweer hoger uit.. als ik dan die geforce erbij pak dan kom ik op 1796 euro uit. Ik heb nu een offerte liggen voor 1561 euro.. scheelt toch wel erg veel geld. Ik denk dat ik vroeg of laat toch tegen allerlei gebreken aanloop.. dat weet je toch.. al heb je de allerduurste dan zul je over een half jaar of een jaar zien dat er laptops verschijnen die hetzelfde kunnen maar lichter of weet ik wat zijn. Ik zat te twijfelen tussen deze Dell en deze Diabloo:
http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=3542

Prijs is ongeveer hetzelfde maar nu heb ik een groter scherm met hogere resolutie. Maar dat kost me dan ook weer een extra kilo meeslepen... tja.. ik heb niet veel boeken mee naar school te slepen.. mijn laptop is mijn "boeken"...

[ Voor 37% gewijzigd door SAiKO op 27-03-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Dat is toevallig!
Ik had ook de diabloo w2600 besteld bij de laptopper.

Maar naar 2 weken wachten kreeg ik een mailtjes dat ze 3 of 4 weken dicht gingen voor reorganisatie, tel daar dan nog maar een week bij op.... Dus ik heb die laptop geannuleerd omdat dell een mooie actie had. Namelijk een XPS gen2 voor 2079,- euro ik heb toen flink zitten wikken en wegen en vond de extra 400,- euro waard omdat de de XPS veel meer kan.

Over die video kaart,
Ik denk dat je een juiste keus hebt gemaakt voor de eisen die jij steld. Maar bedenk wel dat de X300 waarschijnelijk farcry, halflife2, counterstrike source/2, doom3 etc. niet gaat trekken!
(of je moet op de VGA uitgang een CRT monitor hangen en in 800x600 gaan spelen. Dat is denk ik niet om aan te zien als het gestretcht is naar 1920x1200 :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Ik hoop dat er een antwoord op de vraag eerder in dit topic kan komen voor de mensen die een breedbeeld laptop hebben en/of the 9300.......

....Vertekend het beeld niet bij games?
Omdat het een breedbeeld scherm is?

Ik zat vandaag achter een 1 jaar oude Acer met 15 inch widescreen scherm.
Hij had het spel "Revolt" erop staan.
Nou mooi dat die auto's veel te breed waren, en het perspectief dus niet meer klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Hier is een toppic over widescreen gaming met een oplossing:
4:3 resoluties op 15.4" breedbeeld?

Nij nvidia is het denk ik net zo in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Lennart_1337 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:11:
Dat is toevallig!
Ik had ook de diabloo w2600 besteld bij de laptopper.

Maar naar 2 weken wachten kreeg ik een mailtjes dat ze 3 of 4 weken dicht gingen voor reorganisatie, tel daar dan nog maar een week bij op.... Dus ik heb die laptop geannuleerd omdat dell een mooie actie had. Namelijk een XPS gen2 voor 2079,- euro ik heb toen flink zitten wikken en wegen en vond de extra 400,- euro waard omdat de de XPS veel meer kan.

Over die video kaart,
Ik denk dat je een juiste keus hebt gemaakt voor de eisen die jij steld. Maar bedenk wel dat de X300 waarschijnelijk farcry, halflife2, counterstrike source/2, doom3 etc. niet gaat trekken!
(of je moet op de VGA uitgang een CRT monitor hangen en in 800x600 gaan spelen. Dat is denk ik niet om aan te zien als het gestretcht is naar 1920x1200 :o )
Mja, mijn 9300 gaat me 1561 kosten en die diabloo was 1540. Dat is een ruime 500 euro verschil en dat vind ik toch wel erg veel.. al moet ik zeggen dat is toch wel jaloers ga zijn als ik zie dat iemand z'n XPS uit z'n tas haald.

Ik speel eigenlijk alleen Counterstrike 1.6.. deze zou er toch prima op moeten lopen.. En CS:Source, zou die niet lopen op die Ati 128? Misschien op een lagere resolutie ofzo? Voor wars enzo boeit de "schoonheid" van het spel toch niet.. daar gaat het om vloeiende gameplay en beelden.

[ Voor 12% gewijzigd door SAiKO op 27-03-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Lennart_1337 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:33:
Hier is een toppic over widescreen gaming met een oplossing:
4:3 resoluties op 15.4" breedbeeld?

Nij nvidia is het denk ik net zo in te stellen.
Crap...
Toch die verticale balken zoals al eerder in het topic werdt gezegd enz.
Hmz...

Vandaar dat ik ook wat game ervaringen wil naast het feit dat ik lees hoe mooi en snel het allemaal draait.
Die verticale balken lijken me zo irritant.
Ben je er van af met de films, heb je er weer last van (verticaal nog wel!) met gaming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SAiKO schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:43:
[...]

Mja, mijn 9300 gaat me 1561 kosten en die diabloo was 1540. Dat is een ruime 500 euro verschil en dat vind ik toch wel erg veel.. al moet ik zeggen dat is toch wel jaloers ga zijn als ik zie dat iemand z'n XPS uit z'n tas haald.

Ik speel eigenlijk alleen Counterstrike 1.6.. deze zou er toch prima op moeten lopen.. En CS:Source, zou die niet lopen op die Ati 128? Misschien op een lagere resolutie ofzo? Voor wars enzo boeit de "schoonheid" van het spel toch niet.. daar gaat het om vloeiende gameplay en beelden.
Ik speel hier CS: Source met 1920*1200, vloeiend met hoogste instellingen dus ik denk dat het best te spelen is op die Ati kaart. :)

Edit: Al heb ik dus wel die 6800 Go

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:33
Ik denk dat dat interpoleren hier ook wat wordt onderschat. Over het algemeen valt dat bij games heel erg mee. Bij video enz. merk je er ook niets van. Alleen bij letters en dergelijke is het vervelend. Ik heb hier een 20 inch dell 2005FWP en daar is prima op te gamen met lagere resoluties. Alleen is het breedbeeld soms irritant, maar dat heeft te maken met de aspect ratio en nix met de interpolatie.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Guys,

Heb mij ook een Inspiron 9300 aangeschaft met volgende specs.

Inspiron Processor: Intel® Pentium® M Processor 770 (2.13 GHz, 2MB L2 Cache, 533MHz FSB) (+ EUR 250,00 EUR)
17" WUXGA LCD Display
1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
256MB NVIDIA® GeForce™ 6800 Go, PCI-Express x16
100GB Ultra ATA/100 (4200 rpm) Harde Schijf
Internal 8X DVD+/-RW Drive met Software
Intel® ProWireless 2200 802.11b/g Mini PCI Wireless LAN Card (Centrino)
Bluetooth Card: Dell Wireless 350 Bluetooth 2.0 Module

Ik begrijp alleen niet waarom Dell daar een HD instopt aan slechts 4200 rpm.
Zal dat geen invloed hebben op de prestaties van dit monster?
Ben nogal veel bezig met videobewerking met StudioPlus van Pinnacle.

Graag een reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
-Die 100gig is ook verkrijgbaar in 5400 toeren, moet je ff voor bellen.
Door de dichtheid van de data schijnt het beperkte rpm opgeheven te worden.

-Ik zie dat je een stevige specificaties heb uitgezocht, heb je ook voor de grap al een XPS gen2 geconfigureert?
Ik had namelijk eerst ook een i9300 besteld maar toen bleek dat ik voor 50,- meer een XPS gen 2 had met betere specificaties!
En een bluetooth module in de XPS gen 2 is ook mogelijk, moet je even voor bellen.

Ik zou eigenlijk altijd bellen want dan kan je meestal korting afdingen.
Zo van: "begin van de weeg was hij nog 700,- goedkoper" en dan iets over 200,- van de prijs af ofzo.
(je bent (waarschijnelijk) namelijk een hele zieke korting misgelopen die op dinsdag en woensdag gelde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Hey Gunny!

CANCEL CANCEL CANCEL!
Geld teveel ofzo?
Cancel die hap!

Zoveel geld is die snelste processor echt niet waard hoor! Die zoveel extra euries!
Ga inderdaad eens een XPS 2 configuratie bekijken.
Die wordt standaard geleverd met een 760M processor.
Dus je zit net aan die mooie 2.x gigahertz als het je daar om gaat!

Just a tip... ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste