Tweakers.net Foto Contest - napraten

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 783 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Ik zou m'n D70's verkopen en een 20D kopen als ik jou was. >:)

[ Voor 13% gewijzigd door FaceDown op 15-03-2005 17:56 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:49
of een foto maken met je D70 van...ehh...je D70? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Alle winnaars krijgen morgen mail. De winnaars van de hoofdprijzen (ScSilver en rept) worden uitgenodigd op T.net Office om de prijzen in ontvangst te nemen. De winnaars van de geheugenkaarten mogen iig vast in de PW gaan kijken wat voor kaartje ze willen hebben, de details over hoe het afgehandeld krijgen ze morgen in de mail :)

Die 100 euro is dus puur voor het geheugenkaartje, de verzendkosten betalen wij uiteraard ook.

[ Voor 14% gewijzigd door Grrrrrene op 15-03-2005 18:42 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogen er wel toeschouwers komen? Moet natuurlijk wel een spectaculaire happening worden met muziek, laser, hapjes en noem maar op :D En Fotografen om alles vast te leggen? ;)

Tweakers.net Headoffice... hmm, dat zit in Amersfoort toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 17:06
Fijn dat we gewoon in de pricewatch een kaartje uit mogen zoeken! Bedankt voor de info Grrrrrene :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan B
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2023
Ah, meteen effe de pricewatch induiken! Tof!

Loeibaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti_Uhl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09-2012
heeft er iemand een idee van de foto neu wache in portretten is ? want ik vind dit nergens terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:50:
Mogen er wel toeschouwers komen? Moet natuurlijk wel een spectaculaire happening worden met muziek, laser, hapjes en noem maar op :D En Fotografen om alles vast te leggen? ;)

Tweakers.net Headoffice... hmm, dat zit in Amersfoort toch?
Is er ook bier? Dan kom ik ook! :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Ti_Uhl schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:59:
heeft er iemand een idee van de foto neu wache in portretten is ? want ik vind dit nergens terug :)
Hier kan ik echt niks van maken :? een idee van een foto in portretten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtuv schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:12:
[...]

Hier kan ik echt niks van maken :? een idee van een foto in portretten is?
Hij doelt op de foto "Neue Wache"
Weet alleen niet precies wat de vraag is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:30:
[...]Hij doelt op de foto "Neue Wache"
Weet alleen niet precies wat de vraag is.
Tot zover kon ik het ook begrijpen ja ;)

Die locatie ben ik trouwens wel geweest, dat is in Berlijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

mijn gok:
heeft er iemand een idee van wie de foto neu wache in portretten is ? want ik vind dit nergens terug
En nog gefeliciteerd Rept! Ik hoop dat je nu ook actief wordt op het forum (in fotografie natuurlijk) :)

[ Voor 20% gewijzigd door T.T. op 16-03-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Argh, ik zit dus die mailtjes te sturen nu, mail ik Xtuv net dat hij zijn HP Photosmart 325 _camera_ opgestuurd krijgt, ik neem aan dat Xtuv wel snapt dat dat een printer is he? :*

Edit: Iedereen heeft nu mail.

[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 16-03-2005 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Grrrrrene schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:23:
Argh, ik zit dus die mailtjes te sturen nu, mail ik Xtuv net dat hij zijn HP Photosmart 325 _camera_ opgestuurd krijgt, ik neem aan dat Xtuv wel snapt dat dat een printer is he? :*

Edit: Iedereen heeft nu mail.
Krijg ik dus toch nog een camera :D Bedankt!!! :P

hehe, neehoor.. komt goed :) ben nog niet thuis, dus nog geen mail gelezen, maar ik zie het straks wel dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Oja zit er nog een tijd verbonden met het plaatsen van een bestelling ??

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nee, hoewel Daniel het vast niet waardeert als je over een jaar nog 's aan komt zetten met een bestelling. Ik neem aan dat je je bestelling zo snel mogelijk wil hebben, anders moet je ff met Daniel overleggen, mocht je bijzondere wensen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:16

Superflip

*pwiet*

rept schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:35:
Intussen al wat bekomen van de emotie 8) en de thread al een beetje doorgelezen.

Om alvast te antwoorden op enkele zaken: ik ben al jaren een trouwe lezer van tweakers.net en op het forum geregistreerd sinds 20 maart 2003 (volgens e-mail met paswoord). Op het forum ben ik eerder een lurker :P

Ten slotte: Bedankt aan de organisatie en crew voor het fantastisch initiatief en het vele werk dat ze er in hebben gestoken! _/-\o_
Maar jou kennen we wel van BD ;) :p

Nog is proficiat trouwens :p

[ Voor 3% gewijzigd door Superflip op 16-03-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:55

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Grrrrrene schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 14:22:
Ik neem aan dat je je bestelling zo snel mogelijk wil hebben, anders moet je ff met Daniel overleggen, mocht je bijzondere wensen hebben.
Probleem is dat het product dat wij willen hebben gisteren nog 99.95 kostte, en vandaag opeens 103. Vandaar dat we even willen wachten tot de prijs weer onder de 100 zakt :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-09 08:05
Gizz schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:35:
[...]

Probleem is dat het product dat wij willen hebben gisteren nog 99.95 kostte, en vandaag opeens 103. Vandaar dat we even willen wachten tot de prijs weer onder de 100 zakt :P
Sluit een deal met Daniel dat je die 3.5 euro bijlegt? Daar zul je wel niet van doodgaan, toch?

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Ik heb mijn bestelling doorgegeven,
1x 2GB Kingston Elite :9
1x 1GB kingston Elite :9
samen €189

De overblijvende 11 euro's mogen van mij naar de anderen zodat ze net een Extreme 3 kaartje kunnen kopen ;)

Ik kan komende vakantie weer even vooruit iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Gizz schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:35:
[...]

Hehe precies :) Daarom wil ik ff wachten tot hij onder de 100 euro zakt... Anders leg ik zelf wel die paar euro bij als het moet.... Ach en anders maar een iets minder snelkaartje :)

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Gefeliciteerd, degenen die prijzen hebben gewonnen. :)
Grrrrrene schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 14:22:
Nee, hoewel Daniel het vast niet waardeert als je over een jaar nog 's aan komt zetten met een bestelling. Ik neem aan dat je je bestelling zo snel mogelijk wil hebben, anders moet je ff met Daniel overleggen, mocht je bijzondere wensen hebben.
Eén bijzondere wens die sommigen misschien wel zullen hebben:
"Ik wil dit en dat geheugenkaartje, maar het kost 129 euro. Ik betaal de overige 29 euro wel zelf; kan dat?"

Of:
"Ik mag een geheugenkaartje van 100 euro uitkiezen, maar ik had graag een XSDrive 2160 voor 85 euro. Mag dat?"

Dat lijken me heel reëele vragen en wensen...

edit: En FireCow is al uit op de eerste optie zie ik :P

[ Voor 13% gewijzigd door Katsunami op 16-03-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr kriebel
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09-2024
Ik wil ook graag de Compact Flash 1GB (SanDisk, Extreme III), maar die is net paar euro'tjes meer.
Ik vind het helemaal geen probleem om die paar euro bij te betalen, ik zie trouwens dat meer mensen dit probleem hebben. Die kaart wil ik namelijk erg graag!!!
Ik hoop dat dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

dr kriebel schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:26:
Ik wil ook graag de Compact Flash 1GB (SanDisk, Extreme III), maar die is net paar euro'tjes meer.
Ik vind het helemaal geen probleem om die paar euro bij te betalen, ik zie trouwens dat meer mensen dit probleem hebben. Die kaart wil ik namelijk erg graag!!!
Ik hoop dat dit mogelijk is.
Oh ik dacht "He jammer, die is net te duur... :(" dus maar de Ultra II besteld...
Als het idd mogelijk is die 3 euro zelf te betalen, dan wil ik ook wel een Extreme III :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 09:16

vanDaal

-ismeereentje

McFlipp schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:20:
Oh ik dacht "He jammer, die is net te duur... :(" dus maar de Ultra II besteld...
Als het idd mogelijk is die 3 euro zelf te betalen, dan wil ik ook wel een Extreme III :)
Hetzelfde geldt voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Zou iemand van de crew de moeite kunnen nemen om onze vragen te beantwoorden? :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Aangezien Daniel hier echt niet iedere dag leest, zou ik zeggen: Mail hem de bestelling van 103 euro en vraag hem of je 3 euro bij moet betalen. De verzendkosten varieren per shop zo erg dat die 3 euro hem hoogst waarschijnlijk echt niet kunnen boeien. Als je iets van 130 euro uitzoekt is het een ander verhaal, maar ook dat is ongetwijfeld mogelijk in overleg.

Maar nogmaals: ik ga niet over de financien op T.net, qua communicatie is het dus stukken makkelijker als je ff daniel mailt :)

Edit: Daniel is nu ff niet online, dus ik kan het hem niet direct vragen. McFlipp: Als ik jou was zou ik Daniel ook meteen ff mailen, misschien heeft hij nog niks besteld. Voor die 3 euro zou het wel jammer zijn als je een Extreme II kreeg ipv een III ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Grrrrrene op 18-03-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ok, ik ga mailen.

Bedankt voor je antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Grrrrrene schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:47:
Aangezien Daniel hier echt niet iedere dag leest, zou ik zeggen: Mail hem de bestelling van 103 euro en vraag hem of je 3 euro bij moet betalen. De verzendkosten varieren per shop zo erg dat die 3 euro hem hoogst waarschijnlijk echt niet kunnen boeien. Als je iets van 130 euro uitzoekt is het een ander verhaal, maar ook dat is ongetwijfeld mogelijk in overleg.

Maar nogmaals: ik ga niet over de financien op T.net, qua communicatie is het dus stukken makkelijker als je ff daniel mailt :)

Edit: Daniel is nu ff niet online, dus ik kan het hem niet direct vragen. McFlipp: Als ik jou was zou ik Daniel ook meteen ff mailen, misschien heeft hij nog niks besteld. Voor die 3 euro zou het wel jammer zijn als je een Extreme II kreeg ipv een III ;)
Hehe, ja ik heb Daniel al gemaild :) Had het meteen gedaan toen ik dat over die Extreme III las hier :) Maar nog steeds geen mail terug gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 17:20

Daniel

Kapitein NCC-1701
Van die 3 euro voor die Extreme III ga ik niet dood...het is meer werk om dat door jullie weer bij te laten leggen dan het zelf te doen :) Bovendien zal ik eens kijken wat ik met Azerty kan dealen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt allemaal voor de tweede plaats die ik heb behaald met mijn foto van het valkhof..
Ben erg blij met de waardering en mijn moeder zal erg blij zijn met de prijs.. de camera..
Ik heb mijn mooiste foto ingestuurd.. en ik was toch wel verrast gezien de vele goeie andere inzendingen.. En ook omdat ik eigenlijk sinds kort bezig ben met fotografie.. Denk dat geluk toch wel een rol heeft gespeeld met deze foto.. Ik heb een hele serie foto's met kunstlicht in de mist..Waarvan deze toch het beste is gelukt.. denk dat het ook een voorbeeld kan zijn dat met photoshop een hoop te redden valt.. Als je naar het origineel kijkt dan snap je wat ik bedoel..

origineel

Scheelt een hoop tijd om in iedergeval de witbalans goed te hebben..

Nogmaals bedankt en ik zou zeggen maak liever teveel foto's dan te weinig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Daniel schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 08:43:
Van die 3 euro voor die Extreme III ga ik niet dood...het is meer werk om dat door jullie weer bij te laten leggen dan het zelf te doen :) Bovendien zal ik eens kijken wat ik met Azerty kan dealen :)
Thnx! Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr kriebel
Daniel schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 08:43:
Inderdaad ja, dit is goed nieuws! Kun je de Extreme III al bestellen of moet ik nog even wachten tot het definitief besloten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft die gemaakt?
http://tca.gathering.tweakers.net/photos/1/8/org/1254.jpg

ik moet daar namelijk elke dag voorbij :p

idd een mooie locatie om fotos te maken, het arenberg park in leuven. Helaas vind ik het 'kasteel' nogal 'gepatcht', veel van alles, en weinig samenhang.

Ik vraag het maar om te weten of die persoon toevallig nog meer mooie fotos van mijn campus en arenberg park heeft liggen. Het zou me zeker interesseren. het licht is daar soms echt ideaal, ik wou dan steeds dat ik ook een digicam had, ma ik weet niet van mezelf of ik het wel in me heb om een goede foto te maken... Maar als die persoon er nog heeft ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ah dus de winnaar van de digicam (2e plek) krijgt z'n prijs niet omdat hij pas na de ingangsdatum als user geregistreerd is?
Waarom staat dit nergens vermeld hier op GoT vraag ik me af?

Jullie hadden ook wel eerder tot die conclusie kunnen komen en nu hem de prijs is toegezegd kunnen jullie hem de prijs niet eens weigeren gezien de overeenkomst die er is tussen organisatie en de betreffende winnaar. Er zal dus niks anders opzitten dan EN plek 2 EN plek 3 een digicam te geven, aangezien jullie de laatste er ook al een hebben toegezegd.

[ Voor 52% gewijzigd door FaceDown op 22-03-2005 16:24 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Of we laten het de organistatie even zelf regelen.. |:(
Ik vind het nogal onbehoorlijk om hier dan weer zo mee binnen te vallen Facenoob, vooral gezien je er in feite geen zak mee te maken hebt :|

[ Voor 57% gewijzigd door Xtuv op 22-03-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik heb meegedaan aan de wedstrijd en foto's ervoor beschikbaar gesteld dus ik vind wel degelijk dat ik iets te maken heb met de uitslag.
En vragen om opheldering heeft niets met 'onbehoorlijk gedrag' te maken, imho. En het is nog ontopic ook. :)
Maar ik begrijp dat je bang bent dat ze nu gaan zeggen dat je toch niet de digicam krijgt, maar toch wel de printer? Gezien de toezegging die ze je gedaan hebben hoef je je daar geen zorgen om te maken. Overigens heb je die toezeggingen zelf openbaar gemaakt.

En laten we de discussie vooral volwassen proberen te houden.

[ Voor 83% gewijzigd door FaceDown op 22-03-2005 16:36 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Dat je nu gaat zeggen dat ik het stil wil houden omdat ik anders geen camera krijg zat ik al op te wachten :z
Het gaat mij om je attitude, je vraagt niet om opheldering, je begint meteen met het trekken van conclusies. Slecht uitgangspunt voor een "volwassen discussie".
Ik heb de toezegging enkel bevestigd gezien het op DPZ al duidelijk was geworden dat alles door zou schuiven. Dat was niet mijn idee, ik heb Daniel een mailtje gestuurd met de vraag om opheldering en of nog een bekendmaking zou komen op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

De enige conclusies die ik trek is dat ze er eerder achter hadden kunnen en moeten komen en dat ze (wettelijk) nu verplicht zijn om 2 mensen een digicam te geven. Lijken me eerder feiten dan nergens op gebaseerde conclusies dus ik zie het probleem niet zo. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Ehmm ik zei aan het begin van het topic al dat een aantal mensen (mogelijk) niet op voldeed aan de regels wat betreft de registratie:
T.T. schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:28:
De nummer 2 bij de users is ook net geregistreerd op Got (26 december 2004). Diens account kan ik helaas niet vinden op de Frontpage, maar ik neem aan dat de crew dat wel gecontroleerd heeft.

De winnaar bij Sport Hidje is ook pas net lid geworden van het forum (13 januari 2005). Ook daar kan ik helaas geen Frontpage account van vinden.
Daar heb ik echter nooit een reactie op gezien, hoe weten jullie nu opeens dat F-D niet op tijd geregistreerd was? Ik kon destijds zijn FP account niet vinden.

Volgens mij heb ik iets gemist?

[ Voor 4% gewijzigd door T.T. op 22-03-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dat is meen ik, gemaild door de jury aan degene die nu een andere prijs krijgen.

[ Voor 135% gewijzigd door Justawitte op 22-03-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
F-D heeft dat zelf gemeld en we hebben al aan het begin gezegd dat mensen die niet aan de regels voldoen, geen prijs winnen. Hoe F-D uberhaupt mee heeft kunnen doen is ons echt een raadsel, want de check heeft verder gewoon gewerkt, zo lijkt het.

Maar inderdaad: dit regelt de jury verder wel, hoef je je niet druk om te maken. Het is in het kort zo:

F-D voldeed niet aan de voorwaarden, zijn 2e plaats blijft gehandhaafd, maar zijn prijs gaat naar de nummer 3: Xtuv. Xtuv's prijs schuift door naar de nummer 4: Gizz. Gizz was met die foto ook categorie winnaar, maar gezien de regel dat je met 1 foto maar 1 prijs wint, gaat de categorie winnaar naar de nummer 2 uit de categorie Transport: STN.

Het klinkt allemaal ingewikkeld, maar Daniel heeft inmiddels met de betrokkenen contact opgezocht, ik zie niet zo waarom dat allemaal via het forum moet eigenlijk. 't Is geen geheim ofzo, maar mailen gaat gewoon makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo is dat en dan mag hier nu een slotje op :P
Tot volgend jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Is er al iets meer bekend over het versturen van de prijzen? (en over een eventuele deal met Azerty) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan B
En? Is er inmiddels een mooie deal met Azerty?? Ik zou graag met m'n prijs spelen :)

Loeibaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 01:54

Erikie

www.erikie.nl

w00t.. ik sta toch 20e van de ruim 900 pics :) ben dr best blij mee.. (7.1). Vraag me nou af of dat nou om het meisje gaat, de compositie, of omdat t analoog is.. 'k neem aan de 1e optie :)

volgend jaar voor nr 1 dan maar he lol :)

Ennuh, gefeliciteerd, winnaars :)

[ Voor 19% gewijzigd door Erikie op 31-03-2005 05:35 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
vanDaal schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:02:
Is er al iets meer bekend over het versturen van de prijzen? (en over een eventuele deal met Azerty) :)
Arjan B schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 03:59:
En? Is er inmiddels een mooie deal met Azerty?? Ik zou graag met m'n prijs spelen :)
Het begint een beetje een standaard antwoord te worden, maar ik denk echt dat je daarvoor beter met Daniel kunt mailen, hij regelt dat en is geen FG modje, dus ik vermoed dat hij dit niet gaat lezen. Hem mailen gaat veel sneller dan het hier vragen :* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Ik heb vandaag in ieder geval mijn moederbord ontvangen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan B
Gefeliciteerd VanDaal!! (Ik dacht dat je ook een cf-je kreeg...)

Kreeg net een mail terug van Daniel:
Ik heb gisteren de bestellingen geplaatst. De kaartjes moeten als het goed is binnen enkele dagen bezorgd worden.
Blij blij blij :)

Loeibaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Arjan B schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:16:

Kreeg net een mail terug van Daniel:

[...]

Blij blij blij :)
Ah relaxt! Nou wachten op de postbode dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Arjan B schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:16:
Klopt, en zo te zien komt die ook binnenkort 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Mijn photosmart is ook binnengekomen vandaag! :)
Nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
...en nu maar hopen dat ze genoeg CF kaartje op voorraad hadden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Pakje van Azerty gehad vandaag! Mijn CFjes zijn er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan B
Ook pakje gehad van Azerty! De Sandisk Extreme III zat er nog in ook :P

Loeibaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

* vanDaal ook 8)

Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Ook ik heb m'n pakketje ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die foto gemaakt... Beetje late reply maar ik lees dit nu net pas.
Heb overigens de verkeerde versie ingestuurd had er ook eentje met rechte horizon.

Ik moet er ook alle dagen voorbij wegens student zijnde, helaas heb ik nog niet zoveel foto's kunnen maken van die omgeving, ik probeer wel eens om erop uit te gaan met men digicam maar in Heverlee zelf lukt dat niet zo vaak wegens altijd wel allerlei bezigheden.

Heb wel nog paar foto's van het kasteel en enkelen van campus maar niet zoveel en niet zo speciaal allemaal (zoals deze ook niet zo speciaal is in feite).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr kriebel
joepie!!! pakketje is hier ook binnen gekomen... super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..en ook Silver is een blij mens :) Mijn spulletjes zijn binnen, gloedjenieuw!
Thnx Daniël.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klokop
  • Laatst online: 06-07 11:48

klokop

swiekie swoeng

Jeu, net ontdekt dat ik met 'n foto not neeeeeeeet in de top50 sta, op nr. 47 :P.
Ik zie ook dat individuele foto's zowel met een 1 als met een 10 beoordeeld zijn... en dat reacties van verschillende mensen elkaar vaak tegenspreken. Zo zie je maar weer hoe subjectief zo'n fotoverkiezing is...
spijtig geen scherpte aan de top van de cactus :S
door minder te focussen op de top, lijkt de cactus groter(leuk!)
foto

"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die reacties spreken elkaar helemaal niet tegen hoor. De 2e persoon wil juist uitleggen waarom hij de foto leuk vind. ;)

Dat een foto met zowel een 1 (slechtste foto van de contest) als met een 10 (beste van de contest/categorie) beoordeeld wordt is wel krom. Mensen die alleen maar 1 of 10 stemmen hebben geen genuanceerde mening, aka doen maar wat (polls op muziekzenders werken net zo: 1 is slecht, 10 is goed en maar een enkeling durft gewoon een cijfer te geven welke geen uiterste is.)

Maar goed, dit voorkom je niet echt, het hoort bij een verkiezing als dit. Hoogstens met een script dat bij meer dan 10 uitgebrachte stemmen controleert of >=50% van de stemmen {1,10} is, maar of dat nou de dev moeite waard is. Bovendien heeft iedereen wel last van een verdwaalde 1.

[ Voor 7% gewijzigd door Voutloos op 21-04-2005 14:38 ]

{signature}

Pagina: 1 2 3 Laatste