Iemand vroeg of iemand 1006 al had geprobeerd, ja ik hem er net opgezet, en werkt goed hier
Anoniem: 138893
Nee sorry gelijk naar Beta 7 gegaan.
Blijft een ricico, maar deze doet het ook goed bij mij !
Blijft een ricico, maar deze doet het ook goed bij mij !
Anoniem: 36381
Je onbekende apparaat is hoogstwaarschijnlijk de "ATK0110 ACPI Utility" onder de System Devices van de Device Manager. De driver hiervoor heet ASACPI.SYS en staat op de meegeleverde ASUS Moederbord CD.
Bij mij lijkt 1006 stabieler dan de 1007 beta, overclocked had ik nogal wat crashes als ik games speelde bij 1007 nu niet meer met 1006 op dezelfde snelheid.
Anoniem: 129295
deze nf4 cooler die superstil zou zijn lijkt mij toch een goede keuze wou eerst de blauwe zalman bestellen maar de temp. loopt toch op dus ging ik er nog een stille fan onder monteren dan zat ik ook aan 20 euro en ik ben van Belgie op de nederlandse site moet ik 36 euro betalen voor nf4 cooler op dezelfde duitse site slechts 29 dus voor 9 euro meer ben ik er zeker van dat die chipset niet te warm wordt.(http://www.ikbenstil.nl/p...products_id=1571)Trouwens die orginele asus cooler weigert nu al dienst ik moet hem telkens "manueel in gang duwen "of hij draait niet.... wat een bagger!
Als je een Arctic Silencer 6 rev. 2 op je videokaart zet, dan past dat niet in combinatie met een hogere chipsetkoeler dan er standaard opzit!
Het was inderdaad iets van de CD. Het ging niet om de ASACPI, maar om de NVRAID controller. Die is vreemd genoeg niet goed meegekomen bij de installatie van de drivers.Anoniem: 36381 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 18:53:
Je onbekende apparaat is hoogstwaarschijnlijk de "ATK0110 ACPI Utility" onder de System Devices van de Device Manager. De driver hiervoor heet ASACPI.SYS en staat op de meegeleverde ASUS Moederbord CD.
Bedankt voor de hulp!
Chookity-pok
Ik heb mijn a8n-sli nu 3 dagen draaien en nu al maakt de NB fan een verschrikkelijke herrie. Je zou toch verwachten dat ze wel fan erin zouden zetten die het langer dan 3 dagen zou uithouden zonder herrie te maken.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Je bent niet de enigepingkiller schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 07:54:
Ik heb mijn a8n-sli nu 3 dagen draaien en nu al maakt de NB fan een verschrikkelijke herrie. Je zou toch verwachten dat ze wel fan erin zouden zetten die het langer dan 3 dagen zou uithouden zonder herrie te maken.
Volgens mij heeft iedereen hier last van

bij mij heeft die nb fan nooit gedraaid, voordat de stroom erop ging was ie al vervangen door een zalman:P
ik weet niet of 't al eerder gevraagd is, maar als je zo'n zalman NB koelblokje erop zet, kan je dan de oude fan er ook weer terug op zetten als je aanspraak wil maken op de garantie?
Is dit een passieve koeling? Wat voor temperaturen bereikt jouw NB nu dan?IRCfreAk schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:34:
bij mij heeft die nb fan nooit gedraaid, voordat de stroom erop ging was ie al vervangen door een zalman:P
Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt
Anoniem: 125150
Ik niet... heb nog 5 andere fans draaien. (excl. psu en cpu fan)Intergalactrick schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:52:
[...]
Je bent niet de enige![]()
Volgens mij heeft iedereen hier last van
Samen maken ze een harmonieus airflow geluid.
Moet alleen nog rubbertjes aanbrengen om case-vibes te dempen.
Anoniem: 115890
Ik had op een site opgevangen dat Twinmos Speed premium niet goed zou werken ? iemand enige ervaring met dit geheugen ?
Dit zijn de sys specs die ik ga kopen
AMD64 3500
Asus A8N-SLI
2x512 Twinmos speed premium pc 3200 ( gaat hierdoor me niet pc een beetje tragen omadt het 3500 is ? sorry ben een noob in dit soort stuff )
6800GT PCI-e
200GB Diamond 10
Dit zijn de sys specs die ik ga kopen
AMD64 3500
Asus A8N-SLI
2x512 Twinmos speed premium pc 3200 ( gaat hierdoor me niet pc een beetje tragen omadt het 3500 is ? sorry ben een noob in dit soort stuff )
6800GT PCI-e
200GB Diamond 10
Ik heb opgemerkt dat ik de nvidia netwerk verbinding niet kan uitschakelen in WinXP. Wanneer ik dat probeer krijg ik de melding dat het niet kan ivm het gebruik van 1 of meer protocollen zonder plug en play ondersteuning.
Wat is dit nou weer???
Met de Marvell netwerk verbinding heb ik geen problemen.
Ik heb het systeem al een paar keer helemaal opnieuw geinstalleerd, maar ik blijf het probleem houden.
Wat is dit nou weer???
Met de Marvell netwerk verbinding heb ik geen problemen.
Ik heb het systeem al een paar keer helemaal opnieuw geinstalleerd, maar ik blijf het probleem houden.
ja het is een rotding. Ik kan me niet voorstellen dat Asus er geen massa klachten over krijgt. Heb het bordje in een Artic Silent Case gezet, en vond eerst maar niet waar die herrie vandaan kwam. Je schrijft "zou" superstil zijn. Kan je, of iemand anders, over je ervaring met deze koeler berichten als je 'm zou installeren? Ik ben uiteraard ook naar een vervanger op zoek, en tot ik jouw berichtje las, overwoog ik ook die passieve Zalman met een 12cm front size case koeler ervoor. Maar nu twijfel ik toch, omdat die chip zo warm wordt, het misschien toch beter is er een stillere actieve koeler op te zetten. Stom van Asus. zo'n prima mb anders..Anoniem: 129295 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:52:
deze nf4 cooler die superstil zou zijn lijkt mij toch een goede keuze wou eerst de blauwe zalman bestellen maar de temp. loopt toch op dus ging ik er nog een stille fan onder monteren dan zat ik ook aan 20 euro en ik ben van Belgie op de nederlandse site moet ik 36 euro betalen voor nf4 cooler op dezelfde duitse site slechts 29 dus voor 9 euro meer ben ik er zeker van dat die chipset niet te warm wordt.(http://www.ikbenstil.nl/p...products_id=1571)Trouwens die orginele asus cooler weigert nu al dienst ik moet hem telkens "manueel in gang duwen "of hij draait niet.... wat een bagger!
Hier anders nog geen klachten over die koeler. Hij maakt dusdanig weinig herrie dat ie in het niet valt bij mijn Casefans, HD's, CPU en VGA. Kan er gewoon bij slapen als dat ding aan staat.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
die fans zijn inderdaad de slechtste chipset fans die ik heb gezien. gelijk nieuw uit te doos had dat ding een teringherrie die boven alles uitkwam. zelfs boven de muziek uit op een goed volume.
slapen kun je er zeker niet bij... je denkt van je went er wel aan, maar dat geluid is zo luid en zeurderig dat je er niet aan KUNT wennen. heb er daarom ook snel een Zalman NB47 op gepleurt... Silence!
slapen kun je er zeker niet bij... je denkt van je went er wel aan, maar dat geluid is zo luid en zeurderig dat je er niet aan KUNT wennen. heb er daarom ook snel een Zalman NB47 op gepleurt... Silence!
Chookity-pok
Ik denk dat ze dat ook wel gehad hebben. Vandaar dat ze voor de 'opvolger' van de A8N-SLI Deluxe nu een andere chipsetfan hebben gekozen.Entr_opy schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:23:
[...]
ja het is een rotding. Ik kan me niet voorstellen dat Asus er geen massa klachten over krijgt
Plaatje op: http://www.nordichardware.se/news-pics/A8Nprem.jpg
[ Voor 6% gewijzigd door biobak op 11-03-2005 14:15 ]
Ik neem aan dat we die gratis kunnen krijgen van asus, net zoals toen in de tijd met de Abit IC7?
Stuur ze een e-mail zou ik zeggen. Ik wacht in elk geval met m'n aankoop totdat de Premium versie op de markt is.STIMPPYYY schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:28:
Ik neem aan dat we die gratis kunnen krijgen van asus, net zoals toen in de tijd met de Abit IC7?
whoei! om 1600 kan ik anar de ptg (pgt ptt whatever) om mn bestelling po te halen!
Als alles fatsoenlijk werkt zal ik meteen een update plaatsen!
maar nog even een klein vraagje voor straks,
Ik draai dadelijk geen SLI, ga er een 6800GT op zetten, zal ik voor de zekerheid toch een molex op mn mobo aansluiten (bij de grafischekaart)? of is dit dan echt overkill?
Als alles fatsoenlijk werkt zal ik meteen een update plaatsen!
maar nog even een klein vraagje voor straks,
Ik draai dadelijk geen SLI, ga er een 6800GT op zetten, zal ik voor de zekerheid toch een molex op mn mobo aansluiten (bij de grafischekaart)? of is dit dan echt overkill?
nee, dit is niet nodig, maar kan geen kwaad. als je nog een connector over hebt kun je er hem gewoon insteken. kwaad kan het niet
Wat is de beste bios om over te clocken op de Asus A8N SLI NON DELUXE!
ik zie alleen maar deluxe bios'sen!
Ja idd, zou ik ook wel eens willen weten...Gurbe de n00b schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 16:52:
offtopic:
ARG die ptt mensen zijn echt erg! nu kan ik mn pakketje pas om 1800 ophalen (na veel zeiken, want eigelijk kon het morgen pas!)
* ixl85 haat bureaucratie
ARG die ptt mensen zijn echt erg! nu kan ik mn pakketje pas om 1800 ophalen (na veel zeiken, want eigelijk kon het morgen pas!)
* ixl85 haat bureaucratie
Heeft er hier al iemand het deluxe moederbordje draaien met 4x 512MB pc3200 van kingston?
Ik geef niets om overklokken maar ben benieuwd of het bord stabiel draait als je de 4 dimm sloten vol hebt zitten.
Ik hoop het wel want ik heb hem al besteld
Ik geef niets om overklokken maar ben benieuwd of het bord stabiel draait als je de 4 dimm sloten vol hebt zitten.

Heb ook zo'n arctic silentium case, eerst dacht ik dat het m'n zalman was die ik pas op m'n videokaard had gezet, maar nadat ik er een fan controller op had gezet bleef de lawaai. Die NB fan maakt minstens 3x zoveel herrie als de rest in m'n kast, wordt er kriegel van om een helicopter naast me te hebben. Daarintegen ook geen zin om het mobo er weer uit te halen om die fan te vervangen ...Entr_opy schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:23:
[...]
ja het is een rotding. Ik kan me niet voorstellen dat Asus er geen massa klachten over krijgt. Heb het bordje in een Artic Silent Case gezet, en vond eerst maar niet waar die herrie vandaan kwam. Je schrijft "zou" superstil zijn. Kan je, of iemand anders, over je ervaring met deze koeler berichten als je 'm zou installeren? Ik ben uiteraard ook naar een vervanger op zoek, en tot ik jouw berichtje las, overwoog ik ook die passieve Zalman met een 12cm front size case koeler ervoor. Maar nu twijfel ik toch, omdat die chip zo warm wordt, het misschien toch beter is er een stillere actieve koeler op te zetten. Stom van Asus. zo'n prima mb anders..
Anoniem: 134809
Ik heb dit ook gehad, na het installeren van de nieuwe nforce4 drivers van nvidia was dit probleem verholpen. Ik heb de drivers gepakt van de nvidia site die specifiek voor de Nforce4 zijn.Mickman schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:04:
Ik heb opgemerkt dat ik de nvidia netwerk verbinding niet kan uitschakelen in WinXP. Wanneer ik dat
............
ik heb zo'n zalman nb47j liggen
alleen vraag ik me af of het wel past met me 2 nv silencers erop

Waarom neem je niet gewoon 2 modules van 1GB?Procyon for life schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:06:
Heeft er hier al iemand het deluxe moederbordje draaien met 4x 512MB pc3200 van kingston?
Ik heb Corsair TWINX2048-3200CPT geheugen erin zitten en dat werkt perfect.
Volgens mij loop je met 4 modules n groter risico op incompatibiliteit dan met 2 modules.
If it ain't broken, tweak it!
Anoniem: 128151
Twinmos speed premium werkt bij mij prima met de A8N-SLI non deluxe. Schijnen wel speed premiums te bestaan die het moederbord niet zo fijn vind, maar die van mij, daar heeft hij geen problemen mee.
Chipset fan is niet de stilste, maar valt bij mij nog mee, ligt ongeveer op hetzelfde niveau als de andere case fans. Ik zat er aan te denken gewoon alles aan waterkoeling te hangen, maar dan kan ik gelijk een nieuwe behuizing kopen. De Chieftech behuizing die ik heb gekocht voor mijn nieuwe PC is prima als het op luchtkoeling komt, maar om er een radiator in te hangen is er overal net iets te weinig plaats, tenzij ik de kast zwaar met een dremel ga bewerken en daar heb ik de werkruimte niet meer voor
Chipset fan is niet de stilste, maar valt bij mij nog mee, ligt ongeveer op hetzelfde niveau als de andere case fans. Ik zat er aan te denken gewoon alles aan waterkoeling te hangen, maar dan kan ik gelijk een nieuwe behuizing kopen. De Chieftech behuizing die ik heb gekocht voor mijn nieuwe PC is prima als het op luchtkoeling komt, maar om er een radiator in te hangen is er overal net iets te weinig plaats, tenzij ik de kast zwaar met een dremel ga bewerken en daar heb ik de werkruimte niet meer voor
Maar als me mobo het geheugen niet zo leuk vind wat moet ik dan doen ? terug sturen naar leverancier en een ander merk pakken of gewoon vragen voor een nieuw setje ?Anoniem: 128151 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:51:
Twinmos speed premium werkt bij mij prima met de A8N-SLI non deluxe. Schijnen wel speed premiums te bestaan die het moederbord niet zo fijn vind, maar die van mij, daar heeft hij geen problemen mee.
Ik zie net dat er via windowsupdate een nieuwere driver voor de Silicon Image controller te downloaden is. Misschien lost dit de problemen op die sommige mensen hebben.
Anoniem: 138893
Ik haal met mijn A8N-ALI Deluxe met 3500+ cpu Met Asus N6600GT
in 3dmark 2005 een score van 3751 !
En dat is nog niet OC
Is dat goed of slecht ???
En dat is nog niet OC
Ik had eerst 2 Hi Res foto's van dit bord van boven af maar ben ze nu kwijt.
Heeft iemand die foto's nog (zelfde foto als in start post) maar dan Hi Res dus Mega groot ?
Heeft iemand die foto's nog (zelfde foto als in start post) maar dan Hi Res dus Mega groot ?
[ Voor 9% gewijzigd door Cyrus The Virus op 12-03-2005 01:58 ]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Volgens mij is dat non-oced wel redelijk.Anoniem: 138893 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 01:28:
Ik haal met mijn A8N-ALI Deluxe met 3500+ cpu Met Asus N6600GT
En dat is nog niet OC
Ik had ook 3700 toen ik mijn kaart per ongeluk in het zwarte slot had gedaan (PCI Express x1) maar dan alles overgeclockt.
Een maf feitje: als je alle IO-brackets bij de deluxe versie installeerd, is er nog precies ruimte voor een enkele videokaart. Alles zit verder vol...
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Wie gaat serieus al die brackets erin zetten?Joost E. Boere schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 10:44:
Een maf feitje: als je alle IO-brackets bij de deluxe versie installeerd, is er nog precies ruimte voor een enkele videokaart. Alles zit verder vol...
Anoniem: 60896
Ik had hetzelfde probleem: Proberen windows 64bit te installeren op een stripe-array op de nvidia raid. Tijdens installatie vragen om 2 .cat bestanden die niet op de floppy staan, en in een reset loop terechtkomen na installatie.Anoniem: 138893 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 00:17:
Dus ben niet de enige met dit probleem ?
Ik heb het opgelost door alle verwijzingen naar de .cat bestanden te verwijderen uit txtsetup.oem, nvraid.inf en nvatabus.inf.
Hierna liep de installatie gewoon door, alleen kreeg ik een melding dat de drivers niet gecertificeerd zijn. Windows 64 bit start nu wel gewoon op.
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 60896 op 12-03-2005 11:03 ]
als hij uberhaupt komt... denk maar eens terug aan de Asus A8N-E Premium die nooit is gekomen...Darth_Punk schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:37:
tja en wanneer de a8n-sli premium goed verkrijgbaar is in Nederland dan ben je weer minstens 3 maanden verder
Chookity-pok
Er zijn momenteel, maar 3 BIOS-versies.ixl85 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:18:
[...]
[...]
Ja idd, zou ik ook wel eens willen weten...
1001-FIN
1002-003
1002-004
Mijn ervaringen met 1002-003 zijn qua OCen het beste. 1001-FIN biedt te weinig instelmogelijkheden wat moemory-timings betreft en 1002-004 was bij mij niet 123 stabiel te krijgen. Zie ook het volgende topic
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
niemand?alvv schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 02:02:
misschien een stom vraag, maar waar kan je de north bridge temp vinden?
Niet kun je nergens uitlezen
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Whoei!
Ik draai nu op mn nieuwe systeem (nouja... oud systeem met nieuwe onderdelen)
3500+ winchester
xfx 6800GT
512 TwinX 3200XL (2.2.2.5) (1gb totaal)
A8N SLI (non-delux)
Antec Neopower 480watt
Maar er zijn 2 dingen die ik tot nu toe vreemd vind...
Als ik de update gebruik van asus ziet ie geen nieuwe bios'en terwijl Kalizec zegt dat er 3 zijn
(someone, enlighten me).
En de voltages die mn mobo weergeeft kloppen niet... (maar dat was al bekend in dit topic, dat dat er was)
12v = 11.5
5v = 4.89
3.3v = 3.28
Vreemd dat de 12volt zo 'laag' word aangegeven...
En mn Vcore word volgensmij ook niet goed weergegeven...
maar welke uitlezing moet ik vertrouwen volgens jullie?
De Bios, of bijv Zcpu of het C&Q-proggie?
wat een mooi bordje is het btw in het echt
/edit
ow een vraag...
wat is btw beter?
mijn onboard AC97 of mijn losse PCI Creative Soundblaster Live 5.1...
het enige wat ik weet is dat mn Creative kaartje meer Hardwarekanalen aan kan... (meer dan het dubbele oid)...
maar ik heb _geen_ idee wat nou beter is qua cpuperformance en klank...
Ik draai nu op mn nieuwe systeem (nouja... oud systeem met nieuwe onderdelen)
3500+ winchester
xfx 6800GT
512 TwinX 3200XL (2.2.2.5) (1gb totaal)
A8N SLI (non-delux)
Antec Neopower 480watt
Maar er zijn 2 dingen die ik tot nu toe vreemd vind...
Als ik de update gebruik van asus ziet ie geen nieuwe bios'en terwijl Kalizec zegt dat er 3 zijn
(someone, enlighten me).
En de voltages die mn mobo weergeeft kloppen niet... (maar dat was al bekend in dit topic, dat dat er was)
12v = 11.5
5v = 4.89
3.3v = 3.28
Vreemd dat de 12volt zo 'laag' word aangegeven...
En mn Vcore word volgensmij ook niet goed weergegeven...
maar welke uitlezing moet ik vertrouwen volgens jullie?
De Bios, of bijv Zcpu of het C&Q-proggie?
wat een mooi bordje is het btw in het echt
/edit
ow een vraag...
wat is btw beter?
het enige wat ik weet is dat mn Creative kaartje meer Hardwarekanalen aan kan... (meer dan het dubbele oid)...
[ Voor 18% gewijzigd door ixl85 op 12-03-2005 16:28 ]
memory devider instellen heeft geen zin, de bios pakt gewoon wat ie wilt.
jumper reset gedaan, maar dit helpt niet, heeft iemand ook dit probleem?
jumper reset gedaan, maar dit helpt niet, heeft iemand ook dit probleem?
Ik heb 2 jaar geleden een computer gekocht met daarin een voorloper van de AC97 uit dit moederbord (Realtek ALC850), dat was de Realtek ALC650. Deze Realtek ALC850 viel me zwaar tegen in vergelijking met een Soundblaster Live! 5.1 Player. Nu heb ik sinds 4 weken dit Asus A8N-SLI mobo en ik moet zeggen dat de geluidschip uit dit mobo me zeker niet heel erg tegenvalt, maar stiekem vind ik het geluid uit mijn Creative SB Live! 24 Bit toch beter klinken. Zeker met een surroundset merk je het verschil wel.ixl85 schreef:
ow een vraag...
wat is btw beter?
Qua cpu-belasting kan je sowiezo beter voor je losse geluidskaart kiezen, want deze onboard-geluidskaart belast de cpu zeker bij zware applicaties meer dan een losse. Hij moet als het ware meer 'berekenen'. (Het is een software-codec) Bij mijn oude computer merkte ik tevens dat hoe langer ik de computer had, hoe meer de geluidschip processorkracht vrat. Dit moet je trwz wel relativeren hoor, zoveel belast zo'n chip je processor nou ook weer niet...
[ Voor 22% gewijzigd door mathijsv op 13-03-2005 02:01 ]
Ik heb sinds kort spy sweeper nieuwste versie geinstalleerd. Na het starten van he programma en even te wachten krijgt de pc een blauw scherm.... Hebben meerdere personen met de a8n-sli deluxe problemen met spy sweeper? Verder draait alles oke. Kun uren lang films kijken / spellen spelen etc!
Vind het nogal gek dat spy sweeper de pc doet vast lopen! pakket scant nog niet. ik heb er een ide schijf inzitten met een soundblaster live player! heb de digidin nodig, vandaar.
Vind het nogal gek dat spy sweeper de pc doet vast lopen! pakket scant nog niet. ik heb er een ide schijf inzitten met een soundblaster live player! heb de digidin nodig, vandaar.
Athlon64 X2 3800+@2200MHz (11x200) / Asus A8N-SLI Deluxe / 1x XFX 7900GT / 2x512MB TwinMOS (1-2.5-3-3-7)/19" 451 Pro Iiyama
Nog een vraagje heb momenteel twinmos pc3200 512 x 2. Hiermee haal ik sisoft sandra 6000mb/sec
met de memory bandwidth benchmark. Nu ben ik benieuwd wat mensen bv. met crosair geheugen cl2 halen?? Ben misschien van plan over te stappen, vandaar.
//quote nog geen antwoord op gehad.
Ik heb sinds kort spy sweeper nieuwste versie geinstalleerd. Na het starten van he programma en even te wachten krijgt de pc een blauw scherm.... Hebben meerdere personen met de a8n-sli deluxe problemen met spy sweeper? Verder draait alles oke. Kun uren lang films kijken / spellen spelen etc!
met de memory bandwidth benchmark. Nu ben ik benieuwd wat mensen bv. met crosair geheugen cl2 halen?? Ben misschien van plan over te stappen, vandaar.
//quote nog geen antwoord op gehad.
[ Voor 52% gewijzigd door winter200 op 13-03-2005 12:49 ]
Athlon64 X2 3800+@2200MHz (11x200) / Asus A8N-SLI Deluxe / 1x XFX 7900GT / 2x512MB TwinMOS (1-2.5-3-3-7)/19" 451 Pro Iiyama
Ik denk dat je met een ijzerzaagje een deel van je nb47 zal moeten afzagen, omdat de silencer in de weg zit. Ik heb hier zelf nog geen ervaring mee, maar zit er aan te denken om ook een silencer aan te schaffen voor m'n 6600GTstar-saber schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:09:
ik heb zo'n zalman nb47j liggen
Dan kan je alle 'pootjes' wegzagen want de Silencer 6 gaat helemaal over de chipsetcooler!!

Voor de mensen die het nodig hebben ik heb een Vcore mod gemaakt voor de A8N-SLI
http://users.pandora.be/C...0Deluxe%20Vcore%20Mod.JPG
http://users.pandora.be/C...0Deluxe%20Vcore%20Mod.JPG
Ow thnx, ik heb nu mn soundblaster er in hangenmathijsv schreef op zondag 13 maart 2005 @ 01:54:
[...]
Ik heb 2 jaar geleden een computer gekocht met daarin een voorloper van de AC97 uit dit moederbord (Realtek ALC850), dat was de Realtek ALC650. Deze Realtek ALC850 viel me zwaar tegen in vergelijking met een Soundblaster Live! 5.1 Player. Nu heb ik sinds 4 weken dit Asus A8N-SLI mobo en ik moet zeggen dat de geluidschip uit dit mobo me zeker niet heel erg tegenvalt, maar stiekem vind ik het geluid uit mijn Creative SB Live! 24 Bit toch beter klinken. Zeker met een surroundset merk je het verschil wel.
Qua cpu-belasting kan je sowiezo beter voor je losse geluidskaart kiezen, want deze onboard-geluidskaart belast de cpu zeker bij zware applicaties meer dan een losse. Hij moet als het ware meer 'berekenen'. (Het is een software-codec) Bij mijn oude computer merkte ik tevens dat hoe langer ik de computer had, hoe meer de geluidschip processorkracht vrat. Dit moet je trwz wel relativeren hoor, zoveel belast zo'n chip je processor nou ook weer niet...
Ik ben altijd tevreden geweest met de geluidsquali hier van.
Maar weet iemand hoe het zit met de bios'en voor de Non-delux versie?
ik kan met AsusUpdate namelijk niks te pakken krijgen via de officiele sites...
ik draai nu nog 1001 en volgensmij is dat niet de beste bios om te clocken.. (wat ik nog niet heb gedaan, en mn core een 0129 is (moet goed clocken... als het mee zit))
Volgens mij gaat hij er niet helemaal over. Je kan het ook op een andere manier oplossen. Zie de fotoverwijzing in deze post. Mickman in "Het GeForce 6600 (GT) topic! Deel 6"Epitome schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:15:
Dan kan je alle 'pootjes' wegzagen want de Silencer 6 gaat helemaal over de chipsetcooler!!
[ Voor 7% gewijzigd door Mickman op 13-03-2005 15:00 ]
Koop je er toch zelf één, dan kom je er vanzelf achter...

wtf!
Ik had wat problemen met mn mails te versturen...
zie hier:
[rml]ixl85 in "Het grote @home problemen topic [ deel 7]"[/rml]
Ik had mn netwerk aangesloten op de onboard netwerkkaart...
nu verwissel ik hem en sluit mn netwerk aan op mn PCI netwerkkaart en ik kan mn mails versturen..
weet iemand war dit aan kan liggen? ik snap er niks van (en wil eigelijk mn onboard netwerkkaart gebruiken... ivm gigabitlan)
zie hier:
nu verwissel ik hem en sluit mn netwerk aan op mn PCI netwerkkaart en ik kan mn mails versturen..
weet iemand war dit aan kan liggen? ik snap er niks van (en wil eigelijk mn onboard netwerkkaart gebruiken... ivm gigabitlan)
wat is eigenlijk de laatste status rond het 1T probleem? ASUS belooft van alles, maar nog steeds geen nieuwe bios (1007 final) die dit probleem oplost. ik betwijfel of het er ooit nog van komt...
zijn er mensen die meer weten dan hoor ik dat graag!
Simon-Paul
Simon-Paul
Daikin 4MXM68A2V1B9 + FTXA50C2V1BB + 2x FTXM25A5V1B + FTXM20A5V1B. SolarEdge 13960 Wp PV array + SE9K inverter
Nope er is nog niks van bekend mss komende week, ik hoop het in ieder geval want dan kan ik nog wat benchen als het koud issp_strikwerda schreef op zondag 13 maart 2005 @ 19:03:
wat is eigenlijk de laatste status rond het 1T probleem? ASUS belooft van alles, maar nog steeds geen nieuwe bios (1007 final) die dit probleem oplost. ik betwijfel of het er ooit nog van komt...
Simon-Paul
misschien dak met me 4 modules ook T1 kan draaien dan op DDR400
als 1007 uitkomt
heeft iemand de nieuwe graphics drivers al geprobeerd, ik werk nu met 7590 beta maar de nieuwe 7184 whql is uitgekomen op 11mrt op de nvidia site.
Op hoeveel draaien ze nu als ik vragen mag?Cyrus The Virus schreef op zondag 13 maart 2005 @ 19:16:
[...]
Nope er is nog niks van bekend mss komende week, ik hoop het in ieder geval want dan kan ik nog wat benchen als het koud ismet meer mhz op geheugen
Bij mij draaien ze max 250 stabiel, en ik hoor zelfs geruchten dat het niet gefixt kan worden met een bios.Anoniem: 125150 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:25:
[...]
Op hoeveel draaien ze nu als ik vragen mag?
Want er zijn wat borden in omloop met nieuwe reversie en die kunnen wel 280 2-3-3-5-1T
ssjjeeheejt..Cyrus The Virus schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:15:
[...]
Bij mij draaien ze max 250 stabiel, en ik hoor zelfs geruchten dat het niet gefixt kan worden met een bios.
Want er zijn wat borden in omloop met nieuwe reversie en die kunnen wel 280 2-3-3-5-1T
Mijne loopt ook op 250..
Maar het rare eraan is dat wanneer ik 10*250 met mem divider 199 wel werkt.
En 9*300 met mem divider op 166 niet wil..

edit: welke borden zijn dat trouwens?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 125150 op 14-03-2005 13:21 ]
Hallo lui.
Ik heb mijn pc ook opnieuw opgebouwd om een Asus A8n sli (non de-luxe)
De kast, hdd, floppy drive dvd rom, en dvd rw had ik nog, de rest heb ik verkocht.
Ik had er een 350 watt no-name voeding in zitten, die het mischien net zou doen, maar dar heb ik voor de zekerheid ook maar een nieuwe voor gekocht.
Het moederbord had ik gekocht bij Mycom, (het was daar in de aanbieding voor 135 euro).
De volgende onderdelen heb ik bij de Pc Concurent gekocht: Voeding; Sweex 650 watt, Athlon 64 3000.
Twinmos dual channel geheugen kit (1GB) en een Xfx geforce 6600 gt.
De boxed versie van de processor was schijnbaar moeilijk leverbaar, (dit bleek toen ik na 2 weken nog niets in huis had). Dus ben ik akkoord gegaan met de levering van een tray versie met een losse koeler.
Dit werd een Spire Kestrelking II (van zo'n 6 euro).
Nog een paar weken later had ik eindelijk alles in huis. Ik had inmiddels al bij een ander bedrijf een Zalman northbridge koeler en een atx verloopstekker van 20 naar 24 pins. Dit gezien de ervaringen op dit forum met de standaard koeler.
De processor bleek een flink aantal scheve pinnen te hebben, ik ben meer dan een uur bezig geweest met een aardappelschilmesje om ze weer in het gelid te krijgen voordat ie in de socket paste.
Verder werd de grafische kaart (die alleen maar Dvi uitgangen heeft) gelevert zonder verloopstekkers, na enig heen en weer bellen en mailen heb ik nu de toezegging dat ze nog toegestuurd worden.
Ik heb er inmiddels zelf al eentje gekocht bij de plaatselijke computerboer.
Inmiddels heb ik alles ingebouwd en geinstalleerd. Tot nog toe zijn de ervaringen goed, ik heb nog geen echt zware spellen geinstalleerd, maar wel een paar keer 3d mark gedraaid, memtest doet het ook goed en Sisoft Sandra vind ook geen problemen.
De processorkoeler maakt op volle snelheid nogal lawaai, maar door cool 'n quiet is ie nu best stil.
Voor de grafische kaart wil ik wel nog een andere koeler. Die maakt nu nog het meeste lawaai.
De kast had standaard maar een 80 mm koeler die een hoop lawaai maakte maar weinig lucht verplaatste, ik heb daar dus een groter gat uitgezaagd en een 120 mm met temp sensor ingebouwd.
Aan de voorkant zit een 92 mm die op 5 volt draait. Lekker stil en goed genoeg om de north bridge koel te houden denk ik.
Groeten, Ger.
Ik heb mijn pc ook opnieuw opgebouwd om een Asus A8n sli (non de-luxe)
De kast, hdd, floppy drive dvd rom, en dvd rw had ik nog, de rest heb ik verkocht.
Ik had er een 350 watt no-name voeding in zitten, die het mischien net zou doen, maar dar heb ik voor de zekerheid ook maar een nieuwe voor gekocht.
Het moederbord had ik gekocht bij Mycom, (het was daar in de aanbieding voor 135 euro).
De volgende onderdelen heb ik bij de Pc Concurent gekocht: Voeding; Sweex 650 watt, Athlon 64 3000.
Twinmos dual channel geheugen kit (1GB) en een Xfx geforce 6600 gt.
De boxed versie van de processor was schijnbaar moeilijk leverbaar, (dit bleek toen ik na 2 weken nog niets in huis had). Dus ben ik akkoord gegaan met de levering van een tray versie met een losse koeler.
Dit werd een Spire Kestrelking II (van zo'n 6 euro).
Nog een paar weken later had ik eindelijk alles in huis. Ik had inmiddels al bij een ander bedrijf een Zalman northbridge koeler en een atx verloopstekker van 20 naar 24 pins. Dit gezien de ervaringen op dit forum met de standaard koeler.
De processor bleek een flink aantal scheve pinnen te hebben, ik ben meer dan een uur bezig geweest met een aardappelschilmesje om ze weer in het gelid te krijgen voordat ie in de socket paste.
Verder werd de grafische kaart (die alleen maar Dvi uitgangen heeft) gelevert zonder verloopstekkers, na enig heen en weer bellen en mailen heb ik nu de toezegging dat ze nog toegestuurd worden.
Ik heb er inmiddels zelf al eentje gekocht bij de plaatselijke computerboer.
Inmiddels heb ik alles ingebouwd en geinstalleerd. Tot nog toe zijn de ervaringen goed, ik heb nog geen echt zware spellen geinstalleerd, maar wel een paar keer 3d mark gedraaid, memtest doet het ook goed en Sisoft Sandra vind ook geen problemen.
De processorkoeler maakt op volle snelheid nogal lawaai, maar door cool 'n quiet is ie nu best stil.
Voor de grafische kaart wil ik wel nog een andere koeler. Die maakt nu nog het meeste lawaai.
De kast had standaard maar een 80 mm koeler die een hoop lawaai maakte maar weinig lucht verplaatste, ik heb daar dus een groter gat uitgezaagd en een 120 mm met temp sensor ingebouwd.
Aan de voorkant zit een 92 mm die op 5 volt draait. Lekker stil en goed genoeg om de north bridge koel te houden denk ik.
Groeten, Ger.
https://inara.cz/elite/cmdr/425104/
Iemand ooit eens getest met 1x256MB geheugen, ik denk zal het eens testen maar doet niks met 1 reepje 256MB BH5 geheugen
Is de northbridge temperatuur niet gewoon de motherboard temperatuur? Zo nee, wat wordt er dan met de motherboard temperatuur bedoeld?
Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt
ja ik quote mezelfixl85 schreef op zondag 13 maart 2005 @ 17:08:
wtf!
zie hier:
Kan iemand me hier even mee helpen... vind het namelijk een rot probleem!
(heb geen firewall/virriscan op dit moment)
Heb je ook je nVidia firewall uit staan? die staat standaard aan 
Start --> programma's --> Nvidia Corporation --> Network access manager --> nVidia Firewall
Start --> programma's --> Nvidia Corporation --> Network access manager --> nVidia Firewall
en zo is het voorspeld!
Als dit niet met een bios update opgelost kan worden gaat dit ding dus lekker de deur uit... belachelijk dat ze het dan op de markt durven te brengen.
Nee die rommel heb ik niet eens geinstalleerd..Res-q schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:00:
Heb je ook je nVidia firewall uit staan? die staat standaard aan
vind een firewall het meest irritante dat er is..
(zit nu toch ook al achter mn router, en nee...die instellingen zijn goed.. want ik heb nu een pci-netwerkkaart en daar werkt het wel mee... het zit dus echt in de netwerkkaart van mn mobo)
welke van de 2 gebruik je, ik gebruik de onderste (dus de rechtse) en heb de andere uitgezet voor de rest zouw ik het niet weten mss driver opnieuw installenixl85 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:19:
[...]
Nee die rommel heb ik niet eens geinstalleerd..
vind een firewall het meest irritante dat er is..
(zit nu toch ook al achter mn router, en nee...die instellingen zijn goed.. want ik heb nu een pci-netwerkkaart en daar werkt het wel mee... het zit dus echt in de netwerkkaart van mn mobo)
Nou... jammer genoeg heb ik een NON-deluxe (als ik wist dat ze daar pas bij bios 1001 mee waren had ik 20euro meer neer gelegd alleen voor de bios support!Cyrus The Virus schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:53:
[...]
welke van de 2 gebruik je, ik gebruik de onderste (dus de rechtse) en heb de andere uitgezet voor de rest zouw ik het niet weten mss driver opnieuw installen
in deze bios die ik draai kan ik niet eens de multi goed veranderen
(elk programma zegt dan weer iets anders... bij de ene staat ie op 10, bij de andere op 11

Maargoed,
ik heb dus maar 1 netwerkkaart onboard...
Echt een heel maf probleem is het..
alleen bij mails verzenden naar de smtpserver doet ie zo vreemd
Nou ik zal hem morgen eens uit mn hardwarelist gooien en de nieuwste forceware er overheen gooien (daar zitten die netwerkdrivers toch ook in? (ben jaren VIA gewend, even over schakelen "_forceware_"
helemaal nixCyrus The Virus schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:58:
Iemand ooit eens getest met 1x256MB geheugen, ik denk zal het eens testen maar doet niks met 1 reepje 256MB BH5 geheugen
Nope geen beeld
Anoniem: 124837
De nvidia ethernet controller is echt een ramp.
Ik had eerst een realtek kaart in gebruik met een router, maar heb besloten over te stappen op de onboard oplossing. Scheelt weer een extra kastje (router
).
Telkens als ik meerdere verbindingen open, dus poorten gebruik, krijg ik een blauw scherm. irc driver is less or equal.
Ik had eerst een realtek kaart in gebruik met een router, maar heb besloten over te stappen op de onboard oplossing. Scheelt weer een extra kastje (router
Telkens als ik meerdere verbindingen open, dus poorten gebruik, krijg ik een blauw scherm. irc driver is less or equal.
cool & quiet vraagje.
men zegt dat bij overclocken c&q best uitgeschakeld wordt voor de stabiliteit.
maar als ik in cpu-z kijk zie ik dat mijn voltage als hij terug clockt ook steeds hoger komt te liggen. --> hierdoor blijft mijn pc toch even stabiel als zonder c&q ingeschakeld niet ?
men zegt dat bij overclocken c&q best uitgeschakeld wordt voor de stabiliteit.
maar als ik in cpu-z kijk zie ik dat mijn voltage als hij terug clockt ook steeds hoger komt te liggen. --> hierdoor blijft mijn pc toch even stabiel als zonder c&q ingeschakeld niet ?
Geen antwoord op jouw vraag.. maar ik ben behoorlijk tevreden over de Nvidia controller. Het ding doet zonder moeite 115 MByte/s.
Nu zou ik nog graag zien dat Nvidia met opensource linuxdrivers komt voor dat ding
Nu zou ik nog graag zien dat Nvidia met opensource linuxdrivers komt voor dat ding
Erg makkelijk om de nvidia kaart de schuld te geven, kijk eerst eens verder aub.Anoniem: 124837 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:36:
De nvidia ethernet controller is echt een ramp.
Ik had eerst een realtek kaart in gebruik met een router, maar heb besloten over te stappen op de onboard oplossing. Scheelt weer een extra kastje (router).
Stop die module maar eens in slot B1 of B2, dus een van de onderste, dan doet hij het echt wel.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB
epo schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:02:
[...]
Erg makkelijk om de nvidia kaart de schuld te geven, kijk eerst eens verder aub.
Accepteer nou maar gewoon dat een product misschien bepaalde gebreken heeft door drivers of wat dan ook
Realtek pci kaart werkt zonder problemen.
Nvidia onboard controller was disabled.
Nvidia onboard controller enabled en in gebruik genomen.
Laatste drivers.
blauw scherm en onstabiel systeem tijdens browsen terwijl dit voor gebruik niet het geval was.
Lijkt me duidelijk genoeg dat er een probleem is met onboard gigabit lan (in mijn geval) .
Had nog een paar andere gevallen gelezen van mensen met hetzelfde probleem.
systeem:
amd 64 3200 + @ 2600 (stabiel)
a8n-sli deluxe
2X xfx 6800GT
1 gb corsair value
Bios: 1007-002
Windows xp sp2 + all updates.
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 124837 op 14-03-2005 23:01 ]
Anoniem: 133816
Goed niews ik zie dat ASUS een FINAL bios en een Beta bios op hun site heeft staan
.link
- Final 1006
- Beta 1007.002
Haha deze mazzelpik heeft binnenkort ook SLI, heb net een kaartje gewonnen op hardware.info
Ik las laatst iets dat het misschien ook mogelijk werd om met 2 verschillende kaarten SLI te gaan draaien of heb ik het nou helemaal verkeerd.
Anders verkoop ik mijn XFXje wel en haal er een Asus bij
Ik las laatst iets dat het misschien ook mogelijk werd om met 2 verschillende kaarten SLI te gaan draaien of heb ik het nou helemaal verkeerd.
Anoniem: 110584
echt beter die 1006 draai nu eindl stabiel op 2400 mhz en hoger met m'n 3000+Anoniem: 133816 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 23:02:
Goed niews ik zie dat ASUS een FINAL bios en een Beta bios op hun site heeft staan.link
- Final 1006
- Beta 1007.002
htt: 4x
cpu: 9x266 1,55v
mem: max 333 2,75v 2,5-4-4-7 lekka los
e-form: Ik zou toch eens die netwerkkaart proberen zonder die overklok, misschien helpt dat.
Niet nodig, hier precies hetzelfde.
Ook voor ik ging overklokken.
De oplossing was bij mij om de Firewall-software uit te zetten voor ik zwaar ging downloaden. Vooral veel TCP-connecties die allemaal aandacht willen leverde een IRQ NOT LESS OR EQUAL error op.
Dit trad zowel in WinXP als Win2K op na schone installaties.
Definitieve oplossing kan alleen middels nieuwe drivers van Nvidia.
Ook voor ik ging overklokken.
De oplossing was bij mij om de Firewall-software uit te zetten voor ik zwaar ging downloaden. Vooral veel TCP-connecties die allemaal aandacht willen leverde een IRQ NOT LESS OR EQUAL error op.
Dit trad zowel in WinXP als Win2K op na schone installaties.
Definitieve oplossing kan alleen middels nieuwe drivers van Nvidia.
Anoniem: 101975
Om SLI te draaien heb je 2 identieke kaartjes nodig, je zult dan dus inderdaad je XFX moeten verkopen voor een 2de Asus. Of gewonnen Asus weer verkopen en nog een XFX nemenSjod schreef op maandag 14 maart 2005 @ 23:27:
Haha deze mazzelpik heeft binnenkort ook SLI, heb net een kaartje gewonnen op hardware.info![]()
ik vraag me dan af wat voor scsi raid oplossing jij er aan hebt hangen om 115mb/s te halen over het netwerkFatalError schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:56:
Geen antwoord op jouw vraag.. maar ik ben behoorlijk tevreden over de Nvidia controller. Het ding doet zonder moeite 115 MByte/s.
Met pci lock zou dat toch niet uit moeten maken?FatalError schreef op maandag 14 maart 2005 @ 23:35:
e-form: Ik zou toch eens die netwerkkaart proberen zonder die overklok, misschien helpt dat.
Even een vraagje tussendoor: zijn er ook nog tweakers die wél tevreden zijn met hun plankje?
Ik hoor enkel en alleen commentaar op de NB cooler, voltlijnen die niet deugen enz. Als ik dit zo lees, ben ik met een Asrock net zo goed af als de A8N-SLI
Ik hoor enkel en alleen commentaar op de NB cooler, voltlijnen die niet deugen enz. Als ik dit zo lees, ben ik met een Asrock net zo goed af als de A8N-SLI
Na de BIOS updates en een beetje configureren, ben ik echt supertevreden met dit mobo!! 
Mijn chipsetkoeler maakt echt niet veel herrie, vooral niet in vergelijking met de stockcooler van mijn 6600GT videokaart.
Prima moederbord, maar in topics over hardware vind je meestal meer klachten dan positieve geluiden. Als iets goed werkt ga je dat niet posten, dan focus je op een ander probleem...
Mijn chipsetkoeler maakt echt niet veel herrie, vooral niet in vergelijking met de stockcooler van mijn 6600GT videokaart.
Prima moederbord, maar in topics over hardware vind je meestal meer klachten dan positieve geluiden. Als iets goed werkt ga je dat niet posten, dan focus je op een ander probleem...
Tweakers zijn een nogal kieskeurig volkje wat over ieder product wel wat te klagen hebben.Gumball schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:06:
Even een vraagje tussendoor: zijn er ook nog tweakers die wél tevreden zijn met hun plankje?
Al was het Asus A8N-SLI board perfect zouden we nog klagen over zaken als lay-out of missende features die er misschien nog bij gekund hadden.
Kort samengevat, ik ben tevreden over mijn aanschaf. Maar zou toch graag zien dat Asus een aantal van de problemen middels een BIOS-update oplost.
Yep hier ben ik het mee eens,Kalizec schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:20:
[...]
Tweakers zijn een nogal kieskeurig volkje wat over ieder product wel wat te klagen hebben.
Al was het Asus A8N-SLI board perfect zouden we nog klagen over zaken als lay-out of missende features die er misschien nog bij gekund hadden.
Kort samengevat, ik ben tevreden over mijn aanschaf. Maar zou toch graag zien dat Asus een aantal van de problemen middels een BIOS-update oplost.
Ik vind Layout top, hij is er mooi uit, hij is super stabiel, veel functies, alleen wat Bios problemen maar verder super bord voor weinig geld vergeleken met de andere merken
Nieuws? Die zijn al een week uit ofzo...Anoniem: 133816 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 23:02:
Goed niews ik zie dat ASUS een FINAL bios en een Beta bios op hun site heeft staan.link
- Final 1006
- Beta 1007.002
Sorry, maar je gaf me valse hoop op een nieuw bios met 1T fix
ik denk wel dat ze deze week met nieuwe bios komen of het dan ook gefixt is weet ik niet. Als het niet gefixt is begin ik toch wel te twijfelen of het ooit goedkomtsjakietrekhakie schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:01:
[...]
Nieuws? Die zijn al een week uit ofzo...![]()
Sorry, maar je gaf me valse hoop op een nieuw bios met 1T fix
Ik heb geprobeerd de Nvidia Network Management Software te installeren, maar tijdens de installatie begint hij te zeuren dat hij bepaalde firewall bestanden niet kan kopieren. Ik wilde de software alleen proberen, maar daar kom ik niet eens aan toe.Cyrus The Virus schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:53:
[...]
welke van de 2 gebruik je, ik gebruik de onderste (dus de rechtse) en heb de andere uitgezet voor de rest zouw ik het niet weten mss driver opnieuw installen
welke drivers heb je gepakt, die op de CD werken niet je moet de drivers van Nvidia.com hebben (of die werken weet ik ook niet want gebruik die zooi nietMickman schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:18:
[...]
Ik heb geprobeerd de Nvidia Network Management Software te installeren, maar tijdens de installatie begint hij te zeuren dat hij bepaalde firewall bestanden niet kan kopieren. Ik wilde de software alleen proberen, maar daar kom ik niet eens aan toe.
natuurlijk wel de laatste versie bij Nvidia vandaan geplukt. Maar ik gebruik het ook niet, dus ik zal het niet missen, aangezien ik nu niet weet wat ik mis
.
Ik heb een vraagje, Het ASUS A8N-SLI mobo heeft geen updated heb ik opgevangen, maar als je niet wilt overclocken heb je deze updates dan nodig ? of raden jullie me aan om een deluxe te kopen omdat je deze kunt updaten ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Neem dit eens door: PMG Beleid - De "Grote xxxxx"- en "Ervaringen" topics
Samengevat:
* Basic Vraagjes worden niet getolereerd.
* Problemen horen in een eigen topic.
* Ervaringentopics zijn om ervaringen uit te wisselen.
Neem dit eens door: PMG Beleid - De "Grote xxxxx"- en "Ervaringen" topics

Samengevat:
* Basic Vraagjes worden niet getolereerd.
* Problemen horen in een eigen topic.
* Ervaringentopics zijn om ervaringen uit te wisselen.