Ow op zo'n fiets ;-)
Ja ik ga het proberen, zal ook even de webcam testen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 95% gewijzigd door Pedr0 op 14-07-2005 09:37 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad. Paar piccies of clipjes zou wel gaaf zijn.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:05:
Ow op zo'n fiets ;-)
Dan zien we ook wie achter de naam AdriKodde schuildDaar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad. Paar piccies of clipjes zou wel gaaf zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Pedr0 op 14-07-2005 11:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
test dan ook ff de bluetooth ...ik ben tog niet de enigste waarbijVerwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 15:19:
Nou, ik zit nu lekker op me laptopje te prutsen, t is me wel een dinkie hoor! Hij is erg stil vind ik en het scherm is erg goed!
Ik ga de boel nu eerst maar een formatteren en "home" eraf gooien.
Hou jullie op de hoogte!
Verwijderd
Verwijderd
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Verwijderd
objectief2 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:42:
Hier is trouwens nog een review van de grotere en duurdere broer van deze A6va, namelijk de Asus W2V. Briljant volgens de review. Misschien interessant voor de beginnende lezer:
http://www.tcmagazine.inf...tion=show&showarticle=165
[ Voor 18% gewijzigd door SayWhatAgain! op 14-07-2005 22:16 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Pedr0 op 15-07-2005 09:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Pubbert op 15-07-2005 15:55 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Pedr0 op 15-07-2005 16:34 ]
Verwijderd
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 17:06 ]
Inderdaad gewoon naar info. Een reactie binnen een dag na een eerste mail vind ik klantvriendelijk.Thund3r schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:54:
Waar heb je naartoe gemailed? Ik heb nog steeds geen reactie? (info at laptops4u.nl)
[ Voor 5% gewijzigd door dvdhoek op 15-07-2005 17:24 ]
[ Voor 85% gewijzigd door objectief2 op 15-07-2005 17:41 ]
Verwijderd
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wanneer heb je ze gesproken? Kan ook zijn dat ik net buiten die levering val. Ach ja, zie het mailtje wel verschijnenThund3r schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:34:
Aan de telefoon vertelden ze mij de 18de volgens hun leverancier.
Het wordt een desktop vervanger. Ik ga er XP Pro opzetten en daarna Oracle + WebSphere Studio Application Developer op draaien. Wellicht in de toekomst de Integration Edition en die slurpt geheugen. 1 Gig had ik nu ook wel mee vooruit gekund, maar heb geen zin om na een jaar zelf te gaan zitten knoeien met die geheugenchips. Heb begrepen dat laptop geheugen redelijk specifiek is. En ach, nu ik toch al ruim boven het voorgenomen budget zit, maakt die 115 euro meer ook niet zoveel meer uitVerwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:39:
Dank jullie!
Benchmarks ga ik niet maken (net iets teveel werk..). Als iemand die heeft, graag eventjes opsturen dan zet ik ze er eventjes op.
@dvdhoek:
2 x 1024, hoezo 'overkill'... Draai je daar heel XP op ofzo ;-)
Verwijderd
Op deze zit standaard geen pixel garantie, die moet je er ev. bij kopen. Bij pcsnel.nl heb je voor €45 excl. 7dagen pixelgarantie.SayWhatAgain! schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 11:13:
Wel jammer dat er geen 2915 netwerkchippie inzit. Die kan ook op de weinig gebruikte 5GHz band werken.
Ik heb nog wat andere vraagjes:
-Heeft iemand al ervaring met de accuduur?
-Is HD vervangen en geheugen bijplaatsen makkelijk zelf te doen?
-En garantie (ook pixel), dat zit bij Asus wel goed toch?
Ik denk dat ik er toch wel een 80GB 5400rpm schijf in wil. Koop ik een externe behuizing voor die er in zit, heb ik weer een backuppschijfje er bij.
Deze laptop wint steeds meer terrein op de Promedion m400a, wat betreft mijn keuze.
Verwijderd
Je hebt ook PC4200, wat ook werkt op 533 mhz iig. Redelijk verkrijgbaar. Die kost rond de 60 a 70 euri. Heb pc4300 gespot hiero (enige webshop overigens waar ik hem gezien hebt):objectief2 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 18:02:
Het laptopgeheugen is redelijk specifiek heMisschien een vraag aan Adri of Shaolinwarrior...als jullie een reepje van 512mb hebben bijgeplaatst, of het nog gaan doen, wat stop je er dan in.
DDR2-SODIMM 4300 of 3200 met lagere CAS. Voor de rest heb ik geen vragen meer, ik wacht en hoop dat de prijzen nog wat zakken en bestel dan volgende week. Het liefst 1 bestelling ineens (o.a. 1gb extra voor de vaste pc) dus dan is het wel handig om te weten wat voor 512MB SODIMM reepje ik moet nemen
Dan is dat een reden temeer om te bestellen bij laptops4u denk ikMelniek schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:12:
Volgens mij geldt dat zero bright dot alleen maar voor de duurdere modellen en niet voor de A6Va. Dit vond ik op de Asus site http://www.asus.com/999/html/events/notebook/zbd/index.htm
[ Voor 21% gewijzigd door objectief2 op 16-07-2005 14:26 ]
Verwijderd
Das een zeer belangrijk woordjeobjectief2 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:01:
Verder lees ik op de site van Laptops4u over de Zero Bright Dot garantie van Asus:
De ASUS ZBD Garantie
Onverzettelijke toewijding aan kwaliteit is de drijfveer achter de ZBD Policy’s belofte. ASUS is de eerste die zich onderscheidt en gebruikers wereldwijd een belofte doet die LCD-panelen met zero bright dots garandeert in geselecteerde notebook-series. Zelfs indien slechts één bright dot wordt gevonden, wordt een gratis paneelomruil gegarandeerd binnen 30 dagen na de oorspronkelijke aanschaf.
Dit demonstreert ASUS' vertrouwen in productkwaliteitmanagement en tevens de vastbeslotenheid om de beste aanbieder te worden van hoge-kwaliteit 3C-oplossingen. Met deze geruststelling kunnen gebruikers nu ASUS-notebooks aanschaffen met volledig vertrouwen in een totaal bevredigende afloop.
Kortom: het lijkt mij persoonlijk volkomen geldverspilling om een dodepixelgarantie te kopen. Al lees ik het alleen op genoemde site
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk ook niet dat het dezelfde schermen zijn, de duurdere modellen hebben vaak bij Asus ook nog een anti-reflecterende laag en zijn vaak SXGA met een hogere resolutie...Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:48:
ik denk niet dat het dezelfde schermen zijn, waarom zou Asus namelijk niet op dit type dan 0 policy geven, vanuit hun zelf verkopen ze geen pixelgaranties en bij heel veel winkels kan je niet eens pixelgarantie bij kopen
[ Voor 4% gewijzigd door Pubbert op 16-07-2005 19:47 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
John
Verwijderd
Melniek schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:12:
Volgens mij geldt dat zero bright dot alleen maar voor de duurdere modellen en niet voor de A6Va. Dit vond ik op de Asus site http://www.asus.com/999/html/events/notebook/zbd/index.htm
Verwijderd
Toevallig werk ik zelf bij UPC, dus kan je hier wel even over inlichten ;-)jdbeste1 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 22:53:
Ook ik heb vandaag bij 4Launch de A6Va besteld.Wanneer die binnenkomt weet ik niet maar ik wacht wel af. Nu heb ik ff een vraag .Ik wil eigenlijk meteen als hij er is draadloos kunnen internetten.
Ik heb een kabel abonnement via UPC (chello).Ik weet nu niet precies wat in nog nodig heb.Moet ik nog een access point erbij nemen of moet ik op zoek naar een router ? Ik wil ook meteen een printer
aanschaffen die ik ook draadloos wil koppelen aan het netwerk.Wie heeft hier een tip voor en wie weet
welke apparatuur hier het beste voor is en welk merk ik het beste kan bestellen.
Graag een berichtje hierover aub?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 01:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Pedr0 op 17-07-2005 11:18 ]
Verwijderd
Bij MyCom verkopen ze een Asus breedband router die ook een USB aansluiting voor een printer heeft. Je moet wel een router kopen, Access Point heb je niets aan.jdbeste1 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 22:53:
Ook ik heb vandaag bij 4Launch de A6Va besteld.Wanneer die binnenkomt weet ik niet maar ik wacht wel af. Nu heb ik ff een vraag .Ik wil eigenlijk meteen als hij er is draadloos kunnen internetten.
Ik heb een kabel abonnement via UPC (chello).Ik weet nu niet precies wat in nog nodig heb.Moet ik nog een access point erbij nemen of moet ik op zoek naar een router ? Ik wil ook meteen een printer
aanschaffen die ik ook draadloos wil koppelen aan het netwerk.Wie heeft hier een tip voor en wie weet
welke apparatuur hier het beste voor is en welk merk ik het beste kan bestellen.
Graag een berichtje hierover aub?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 11:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 113% gewijzigd door Pedr0 op 18-07-2005 12:29 ]
Wat bedoel je hiermee?maar niet alle seinen staan bij mij op groen bij deze shop
[ Voor 26% gewijzigd door Pedr0 op 18-07-2005 12:44 ]
Verwijderd
Jawel hoor...is geen probleem.Betalingen boven de 1000 euro kunnen volgens mij niet onder rembours... maargoed.
[ Voor 11% gewijzigd door dvdhoek op 18-07-2005 14:16 ]
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 14:52 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Pedr0 op 18-07-2005 15:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
Het is inderdaad een glanzend scherm en ik moet zeggen dat ik daar beter over te spreken ben als welke laptop ik hiervoor ook gezien heb!! Ik zit dit nu gewoon buiten te typen op m'n Asus en een flauw zonnetje doet daar niets aan af.Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:44:
Ik sta dus op het punt om de A6Va-Q016H aan te schaffen vraag me alleen af of hij nu zo'n spiegel (super glanzend) scherm heeft, die ook de sony notebooks hebben. Dit omdat het scherm gespecificeerd wordt met "glare". Een gelukkige eigenaar die dit kan ophelderen?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 16:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
van dat laatste geloof ik geen drol. En denk je echt dat die 100mhz zoveel verschil maakt?Pedr0 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:42:
[...]
Wat bedoel je hiermee?
Mensen, hoe zit het trouwens met de garantie als ik Laptops4u b.v. een HDD 5400rpm laat plaatsen. Wat zegt ASUS hiervan als ik hem ooit moet opsturen?
Waar ik een beetje mee zit is dat je zometeen met Windows 'Longhorn' min. een Pentium M 750 moet hebben om het een beetje fatsoenlijk te laten draaien.
Verwijderd
Ja eigenlijk ik ook, nu dacht ik de M6Va dus als uitwijkmogelijkheid te hebben... heeft die zo'n felblauwe aan/uitknop midden boven je toetsenbord.... ik weet het, ben een mierenneuker.... en de ultieme laptop bestaat dan ook nog nietVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:21:
Nu twijfel ik toch weer om de asus met 1400x1050 resolutie te nemen... Ben niet zo'n fan van die spiegelende schermen, hoewel ik er nog geen werkervaring mee heb, erger ik me in winkels toch aan de enorme spiegeling. Maar misschien valt dat in de praktijk wel reuze mee.
Vraag zijn er mensen die zo'n spiegelend scherm hebben er er op afgeknapt zijn?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq