Shit, nog 5 dagen extra wachtenVerwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:16:
Beste Peter,
Als het nog lang blijft duren dan kunnen we het geld natuurlijk altijd terugstorten.
Met vriendelijke groet,
Michiel Kok
PCSNEL.NL BV
>> Nee joh... bijna alle bedrijven hebben problemen met het leveren van deze laptop.
>> Daar komt nog eens bij, dat als ik hem opnieuw ergens anders bestel ongetwijfeld
>> weer onderaan het lijstje kom te staan, en ik weer opnieuw moet beginnen met zeuren
>> ;-)
>> Dit houd ik nog wel een weekje bij jou vol...!
>> Met vriendelijke groet,
>> Peter Dorn
PCSnel verwacht hem nou de 26e....
Ik was een van de gelukkigen wiens laptop wel bij de zending zat (bij 4Launch dus), had hem overigens de 9de al besteld, dus nog netjes binnen de gegeven levertijd.
Vandaag verzonden, mag hem morgen toch wel verwachten denk ik.
Mochten er bakstenen bij zitten, dan laat ik het wel even weten
Vandaag verzonden, mag hem morgen toch wel verwachten denk ik.
Mochten er bakstenen bij zitten, dan laat ik het wel even weten
Lijkt me slecht voor je reputatie, bakstenen verzenden. Heb je wel meteen wat om door hun ruit te gooien
Cool : PCSnel heeft m'n laptop in huis...
Zaterdag ophalen.
Ik bleek de eerste geweest die de A6Va had besteld, maar door omstandigheden is hij pas op de tweede inkoop uitgeleverd. Ach... ik krijg em tenminste.
En ik moet zeggen dat ik de moeite die PCsnel nam om het allemaal uit te zoeken zeker kan waarderen.
Nou mijn geld nog ff op ee rijtje zetten zodat ik daar niet met een lege bankrekening kom aanzetten.
Zaterdag ophalen.
Ik bleek de eerste geweest die de A6Va had besteld, maar door omstandigheden is hij pas op de tweede inkoop uitgeleverd. Ach... ik krijg em tenminste.
En ik moet zeggen dat ik de moeite die PCsnel nam om het allemaal uit te zoeken zeker kan waarderen.
Nou mijn geld nog ff op ee rijtje zetten zodat ik daar niet met een lege bankrekening kom aanzetten.
Verwijderd
Wanneer heb je hem besteld als ik vragen mag? Ik op de 13e en moet nog even wachten zo te lezen.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Verwijderd
kunnen we nu ophouden over die bakstenen? doe gewoon wat je zelf goeddunkt en vul een topic met relevante zaken, en niet zo'n ongeduldig geneuzel als zal ik wel of niet bestellen, lijkt me niet iets waar we van elkaar kunnen leren. Of zeur ik nu zelf mischien teveel?
Dit topic is gesloten.