Logitech diNovo Media Desktop deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 10.826 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm accu's zijn zowieso niet zo'n ramp en ik denk dat veel mensen die groene batterijtjes in hun toetsenborden rammen...

zelf ga ik straks voor de laptop edition, ook al istie op USB... die bluetooth komt bij mn mediacenter te liggen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
ik zit er ook erg sterk aan te denken om hem te kopen maar heb een vraagje.
Ik ben zelf oa een hardcore gamer (speel UT en 2k4 instagib op hoog niveau) en dan is een draadloze muis natuurlijk geen optie. Ik heb zelf een mx518.
Nou zag ik in deel1 van dit topic dat iemand problemen had om de drivers van zijn mx510 naast de drivers voor de diNovo te installeren. Hij gaf aan dat er al een nieuwere versie van drivers installed was. Is dat probleem al bij andere mensen voorgekomen? Of is het gewoon mogelijk om een andere muis+drivers naast je toetsenbord+mediapad te gebruiken? Ik wil mijn mx518 aansluiten op ps/2.

alvast bedankt!

[ Voor 1% gewijzigd door Rossi op 07-06-2005 00:09 . Reden: typfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik heb er geen problemen mee @ mx510...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
KeeZ schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 01:09:
je hebt de drivers van je mx510 ook gewoon installed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

zeker weten... task switchen met dat knoppie is onmisbaar :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Ha kijk, iemand die het begrijpt ;)

Volledig mee eens, en aangezien ik die mx518 heb zit ik voor de lol ook nog wel eens te spelen met dat DPI veranderen door middel van de knopjes op je muis :)

Bedankt voor de info! Ga morgen zeker de desktop 2.0 halen dan. Weet jij toevallig welke winkel (geen webshop dus) het goedkoopst is?

[ Voor 12% gewijzigd door Rossi op 09-06-2005 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

de mediamarkt is redelijk aan de prijs... mycom doet het ook wel prima

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shakespeare2000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-07 20:48
Heb er vanmorgen ook eentje besteld, was de laatste, maar ik kan 'm morgen ophalen! :*)
Kan ik er het hele weekend lekker mee spelen. :9

[ Voor 27% gewijzigd door Shakespeare2000 op 09-06-2005 18:30 ]

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

computerland heeft een aardige prijs. Scheelt al gauw 25E met mycom (had de mijne acuut nodig , en dat scheelde best wel).

Verder zijn ze soms gewoon in de reclame, maar dat is geluk hebben (zag laatst gewone shop die ze voor 185E dumpte...).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:02

epo

KeeZ schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 01:09:
fijn, maar als je ook nog verteld hoe je dat doet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92875

Na alle software geuinstalled te hebbe ben ik weer gaan installeren. Nu ben ik de wizzard doorgelopen alleen de wizzerd voo rhet connecten met mijn muis keyboard en numpad is weg ( wizzard waar je de cijfers moets in toetsen om verbinding te maken). Ook is de blauwe bluetooth icoon op mijn desktop weg. Hoe krijg ik dit weer terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

epo schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:39:
[...]

fijn, maar als je ook nog verteld hoe je dat doet??
Ja dat wil ik wel doen :P eerst logitech mouseware installeren, dan daar de dinovo overheen installeren ZONDER muisopties...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Ik heb net een 2de hands setje dinovo md 2 gekocht, echt mooi apparaat. Alleen loopt deze bij mij te zeuren dat ik al een bluetooth apparaat heb geinstalleer op mijn acer aspire 2001
dit had ik ook, (een usb pen) dus alles geformateerd want kreeg deze niet ongedaan, maar nu krijg ik dezelfde melding.

Heeft iemand hier een oplossing voor, want nu kan ik niet mijn telefoon op deze hub aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 21:44
deze week in de prijslijsten verschenen:
Logitech diNovo Media Desktop Laser (Logitechnr: 967562-0510)
prijs: 180-190 euro
verder nog niets over te vinden, ben benieuwd!
Gezien de prijs (goedkoper dan de 2.0) waarschijnlijk RF, en geen Bluetooth MX1000 dus

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:30
TonyB schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:20:
Gezien de prijs (goedkoper dan de 2.0) waarschijnlijk RF, en geen Bluetooth MX1000 dus
Volgens mij wordt het dan inderdaad RF, maar aangezien Logitech nog geen andere laser-muis heeft, zou het goed kunnen dat die erbij zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisc2
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-07 20:29
Na een miskoop op keyboard (Microsoft met Fingerprint Reader) gebied (nu aan het verkopen) heb ik een Dinovo gekocht.... Wat een top toestenbord... Heerlijk.. moet helaas even weg.. maar dit voelt top aan....

Dacht nieuwe PC, nieuwe Camera.. ff afmaken met een goed keyboard...Nu spelen kijken wat er allemaal nog mee kan...

Kanonnier zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

ghehe je dinovo moet je vooral gebruiken om veel mee te typen, programmeren wat dan ook doen... het werkt zeer inventief en ik denk dat ik zeker meer dan 50% van mijn tikfouten weggewerkt heb...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07 06:32
Heb sinds een week ook dit geweldige setje. Kunnen jullie via de media buttons ook doorspoelen in winamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

doorspoelen niet, maar dat moet vast wel mogelijk zijn door de ini files te wijzigen die bij je dinovo directory staan, even dit topic en het vorige deel doorbladeren om die toetsen toe te wijzen, dan moet dat wel lukken :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143892

Heb nu al een paar weken dit setje en ik moet zeggen het bevalt me uitstekend.

Een ding stoort mij echter af en toe, mn tijdens het film kijken, en dat is het blauwe ledje op de Bluetooth Draadloze Hub. Is er een mogelijkheid om deze tijdelijk uit te zetten?

Greets Spike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
nou ff moeilijk doen hoor.

Ik vind dit dus een heel aardig zetje. Ik dacht die gaan we kopen, maar ik vind het design van de notebook versie stiekem mooier. (met het zilver) Maar daar zit dan weer een lullig muisje bij.

Wat zijn de precieze verschillen nou?? ik heb al gekeken in het topic en de search gedaan, maar kwam niet veel verder dan de muis. Verder heeft de duurste versie bluetooth, wat wel geinig is, maar voor 10 euro haal ik zon bluethooh usb connector..

Is de notebook versie wel een volwaardig toetsenbord?? (grootte en toetsen etc.) want dan koop ik die gewoon met een betere muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:21

DDX

tja voor de notebook zou ik juist een bluetooth versie nemen (mitst je laptop natuurlijk bluetooth ingebouwd heeft) hoef je ook geen externe kabels/usb dongles in te pluggen oid

zo gebruik ik de muis van m'n dinovo nu zowel met m'n desktop en met m'n laptop

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 11:54
Zie net op de logitec site dat er een nieuwe versie komt, met laser muis en loss BT stick, dus zonder de oude ps2 aansluiting. Gaat nog eens $50 minder kosten.

Hier: http://www.logitech.com/i...CRID=2158,CONTENTID=10777

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
thanks,

maar ik heb helemaal geen notebook hoor. :)
Ik vind alleen het zilver wat mooier dan het donkeren zwart/blauw.

Ik vroeg me af of ze verder identiek waren.

O hey thanks for the link, op dat plaatje is de laser versie in het zilver. dat zou prachtig zijn, koop ik die.

[ Voor 26% gewijzigd door Jerox op 30-08-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Extra alert: Er is een nieuwe versie van setpoint 2.40 De laatste goedgekeurde voor de DiNovo was 2.22 maar heb net de 2.40 getest die blijkbaar alleen voor nieuwere TB's word gebruikt, maar werkt helemaal perfect. Er is zelfs een nieuwe game optie voor de mx900, weet alleen nog niet wat dat inhoud, kom ik later op terug. Dus mensen updaten die hap ;) Gelukkig voor ons gooit logitec alle drivers van alle verschillende sets in één groot pakket en selecteerd pas bij uitpakken welke jij/wij daarvan nodig hebben.

Link: http://www.logitech.com/i...CRID=1796,contentid=10752

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Jerox schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:54:
thanks,

maar ik heb helemaal geen notebook hoor. :)
Ik vind alleen het zilver wat mooier dan het donkeren zwart/blauw.

Ik vroeg me af of ze verder identiek waren.

O hey thanks for the link, op dat plaatje is de laser versie in het zilver. dat zou prachtig zijn, koop ik die.
Die mx1000 is alleen in het blauw verkrijgbaar...

de notebook edition is volledig hetzelfde als de standaard dinovo, daar hoef je niet over in te zitten. Voordeel is er wel als je er dan even een ander muisje bijkoopt dat je meteen klaarbent... en natuurlijk zo'n bluetooth dongletje...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
TonyB schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:20:
Officiële aankondiging
Het lijkt er dus op dat het én bluetooth én laser wordt :9~
Zou wel eens mijn volgende toetsenbordje kunnen worden, want mijn huidige set (4 jaar oude Logitech cordless desktop optical) is wel eens aan vervanging toe. Werkt wel nog goed, maar het wordt weer tijd voor iets nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
Keez, die muis zou wel eens blauw kunnen zijn, maar dat toestenbord krijgt in ieder geval een mooi zilver randje. Is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind het wat hipper en vrolijker dan het donkere zwart van versie 2.0.

Dat nieuwe lasersetje is precies wat is zoek, wat een mazzeltje, ik ben er helemaal tijdelijke gelukkig van. Ik hoop dat de accu van die muis wat langer meegaat dan die van de mx700 want die krijg ik soms op een dag net helemaal leeg.

verwacht in okt. nou dan wachten we nog even......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTelekoocies
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-01-2024

McTelekoocies

Hooft Rijstebreier

KeeZ schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:15:
de notebook edition is volledig hetzelfde als de standaard dinovo, daar hoef je niet over in te zitten.
De notebook versie
-is iets lichter van kleur (meer richting zilver)
-is op RF gebaseerd en bevat/ondersteunt dus geen bluetooth
-de numpad heeft geen feedback van de pc, mediaweergave en msn aanmeld weergave zijn dus niet mogelijk.
-Hij geeft de datum weer met alleen getallen (9/04 19:15). De BT versie heeft datumweergave met maandnaam (Sep 04 19:15)
-Heeft een temperatuursensor (de BT versie volgens mij niet) en weergave van de (kamer) temperatuur op het display

-Is compatible met de mx1000! (bij mij iig :D). In plaats van het mini laptopmuisje kan je dus de mx1000 gebruiken met alleen de kleine ontvanger geleverd bij de dinovo. Lekker in de trein werken met een mx1000 X). Andersom kan je het laptopmuisje gebruiken met de mx1000 ontvanger, keyboard en numpad werken daarop echter niet. Voor het opladen van de mx1000 zal je de originele ontvanger alsnog nodig hebben, maar voor het multi-pc gebruik van de mx1000 hoef je dus niet meerdere ontvangers te verwisselen.

Mogelijk werkt dit ook met andere logitech rf muizen? Laat het ff weten als je meer mogelijkheden vind!

edit: uitbreiding info :)

[ Voor 14% gewijzigd door McTelekoocies op 04-09-2005 19:25 ]

What Happen?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
thanks een heel nuttige reply.

Nou ik wacht even het design van de Dinovo laser af en als die zilver is, dan koop ik die. Anders haal ik de notebook versie met een losse mx1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

McTelekoocies schreef op zondag 04 september 2005 @ 19:22:
[...]

De notebook versie
-is iets lichter van kleur (meer richting zilver)
-is op RF gebaseerd en bevat/ondersteunt dus geen bluetooth
-de numpad heeft geen feedback van de pc, mediaweergave en msn aanmeld weergave zijn dus niet mogelijk.
-Hij geeft de datum weer met alleen getallen (9/04 19:15). De BT versie heeft datumweergave met maandnaam (Sep 04 19:15)
-Heeft een temperatuursensor (de BT versie volgens mij niet) en weergave van de (kamer) temperatuur op het display
Goed sorry dit is natuurlijk anders, het gaat mij meer om 'de volledigheid' en het gevoel...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Laatst online: 08-07 13:04
Jongens, ik heb een probleempje. Ik heb een Logitech diNovo for notebook. Alles werkt zoals het moet. Alleen als ik via remote desktop connection iets met mijn numerieke blokje type, dan drukt ie niks af.

Dus, als ik via remote desktop connection in Excel/Word een getal type, dan komt er niks te staan.
Dit gebeurt alleen met cijfers. *, / of Enter etc. werkt wel.

Numlock staat aan!.
Iemand een idee?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Laatst online: 23-06 06:25
Weet iemand wat het verschil is tussen versie 1 en 2.0 van deze set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Everdij schreef op zondag 11 september 2005 @ 16:26:
Weet iemand wat het verschil is tussen versie 1 en 2.0 van deze set?
BT versie, is beter en sneller, ff zoeken ;)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41187

Heb de laatste tijd probleem met opladen, me muis wilt niet meer opladen.
Het lijkt wel of er op de koperen plaatjes roest is gekomen. Waardoor hij niet meer goed oplaad :(.
Heeft iemand een tip hoe ik dat het beste eraf krijg ?
Heb het probleem al een paar weken, me batt gaan snel leeg. Om de 3 dagen moet ik de batt vervangen :(. Maak nu gebruik van een gewone oplader. Maar dat hoort natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Heel fijn schuurpapier doet wonderen. En mss zijn je batterijen fucked up, de mijne deden het in begin ook niet best, lijkt nu iets beter te gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinus op 11-09-2005 23:17 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41187

Met de batt. is niks mis. Hier in huis hebben we ook nog een mx700 en die doet het gewoon perfect in mijn oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Naar Logitech bellen? Die doen daar meestal niet zo moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
ComBax schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:21:
Naar Logitech bellen? Die doen daar meestal niet zo moeilijk over.
dat is toch niet de echte tweaker gedachte? maar goed is ook een optie.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AEZscf
  • Laatst online: 09-07 06:32
Mijn DiNovo v2.0 bluetooth mediapad heeft wel eens vertraging of last van weigerende nummers? Bekend probleem?
Viel me trouwens op dat ik, tijdens een herinstall van windows dit weekend, dat voordat de drivers zijn geïnstalleerd. Er geen vertraging of weigering plaatsvond.
Heeft iemand hier nog meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:10
Anoniem: 41187 schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:37:
Heb de laatste tijd probleem met opladen, me muis wilt niet meer opladen.
Het lijkt wel of er op de koperen plaatjes roest is gekomen. Waardoor hij niet meer goed oplaad :(.
Heeft iemand een tip hoe ik dat het beste eraf krijg ?
Heb het probleem al een paar weken, me batt gaan snel leeg. Om de 3 dagen moet ik de batt vervangen :(. Maak nu gebruik van een gewone oplader. Maar dat hoort natuurlijk niet.
Ja, daar heb ik ook last van. Na een jaartje waren mijn batterijen gewoon gaar. Die lader van de logitech set is niet echt accuvriendelijk. (tenzij je een MX1000 hebt)

Is er verder trouwens niemand hier die iTunes heeft geinstalleerd en gebruikt zonder problemen met Setpoint? Ik krijg af en toe meldingen als: server bezet e.a. als ik iTunes opstart/gebruik/afsluit.
Met name bij het afsluiten irri, moet ik soms 2x afsluiten klikken + 4 vensters wegklikken. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Laatst online: 08-07 13:04
albert04 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:25:
Jongens, ik heb een probleempje. Ik heb een Logitech diNovo for notebook. Alles werkt zoals het moet. Alleen als ik via remote desktop connection iets met mijn numerieke blokje type, dan drukt ie niks af.

Dus, als ik via remote desktop connection in Excel/Word een getal type, dan komt er niks te staan.
Dit gebeurt alleen met cijfers. *, / of Enter etc. werkt wel.

Numlock staat aan!.
Iemand een idee?

Alvast bedankt.
Niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

eerdepeer schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:02:
[...]

Ja, daar heb ik ook last van. Na een jaartje waren mijn batterijen gewoon gaar. Die lader van de logitech set is niet echt accuvriendelijk. (tenzij je een MX1000 hebt)

Is er verder trouwens niemand hier die iTunes heeft geinstalleerd en gebruikt zonder problemen met Setpoint? Ik krijg af en toe meldingen als: server bezet e.a. als ik iTunes opstart/gebruik/afsluit.
Met name bij het afsluiten irri, moet ik soms 2x afsluiten klikken + 4 vensters wegklikken. :S
volgens mij maakt setpoint gebruik van de server script interface van iTunes en geeft iTunes daarom een waarschuwing... dat moet registerwijs te veranderen zijn, maar hoe exact kan ik je niet vertellen...

Deze plek is te koop.

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
*schopje*

Hier nog een nieuwsberichtje gevonden van de diNovo Laser, met ook een aantal duidelijkere plaatjes. Daar wordt ook vermeld dat er gebruik gemaakt zal worden van BT 2.0 (bestaat dat dan al? :)), ipv 1.1 (op de diNovo dan, want de diNovo 2.0 had BT 1.2).

Ik vind het alleen nog steeds raar dat ze het steeds over de MX1000 hebben, als ie BT heeft geef je em toch gewoon een nieuwe naam (net zoals MX700/MX900)?

Edit: hier nog een bericht met een duidelijk plaatje :9~

[ Voor 20% gewijzigd door Tsunami op 18-09-2005 17:49 ]

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

Ik zit er over te denken om de DiNovo aan te schaffen, dit omdat het natuurlijk een erg mooi setje is en die lossie numpad me ook wel handig lijkt (vooral als "afstandsbediening"). Nu zit ik echter nog met een paar vragen waar ik op internet en op dit forum eigenlijk geen goed antwoord op kan vinden:

1. Hoe zit het met de F-lock toets? Kan je die via de software op standaard aan laten staan? Het lijkt me namelijk zeer vervelend om op de f-toetsen te drukken om je dan steeds weer te bedenken dat je eerst de f-lock toets in moet drukken......
2. Ik lees her en der dat de software een beetje karig / buggy zou zijn, op andere plekken lees ik echter weer dat de software prima in orde is, hoe zit dit nu eigenlijk?

Gemberthee: water met een smaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Laatst online: 17:03
anonimoes schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 23:08:
Ik zit er over te denken om de DiNovo aan te schaffen, dit omdat het natuurlijk een erg mooi setje is en die lossie numpad me ook wel handig lijkt (vooral als "afstandsbediening"). Nu zit ik echter nog met een paar vragen waar ik op internet en op dit forum eigenlijk geen goed antwoord op kan vinden:

1. Hoe zit het met de F-lock toets? Kan je die via de software op standaard aan laten staan? Het lijkt me namelijk zeer vervelend om op de f-toetsen te drukken om je dan steeds weer te bedenken dat je eerst de f-lock toets in moet drukken......
2. Ik lees her en der dat de software een beetje karig / buggy zou zijn, op andere plekken lees ik echter weer dat de software prima in orde is, hoe zit dit nu eigenlijk?
1. Je kan hem opzich niet uitzetten, maar je kan de toetsen wel zelf instellen, en ook de F1 toets indrukken is mogelijk.
2. Software heb ik nog geen last van gehad, misschien eens aan anderen vragen wat voor problemen zei hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Hmm de setpoint software heb ik nog geen problemen mee gehad en wordt ook met de versie stabieler en rustiger. Misschien dat je die mediacenter zooi bedoelt van ze ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes

anonimoes

sackie schreef op zondag 25 september 2005 @ 02:15:
1. Je kan hem opzich niet uitzetten, maar je kan de toetsen wel zelf instellen, en ook de F1 toets indrukken is mogelijk.
Dus ik zou ook gewoon de F1 - F12 in kunnen stellen voor de functietoetsen zodat het dus niet uitmaakt of ik F-lock nu aan of uit heb staan. (Dat neem ik tenminste aan?)
sackie schreef op zondag 25 september 2005 @ 02:15:
2. Software heb ik nog geen last van gehad, misschien eens aan anderen vragen wat voor problemen zei hebben.
Ok, dan is dat dus kennelijk opgelost met een nieuwe versie, da's natuurlijk alleen maar mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes

anonimoes

Zoals hier al gemeld wordt zal er ook een dinovo met mx1000 laser verschijnen. Nu heeft de "gewone" set zoals logitech dat noemt "true boot support" wat wil zeggen dat er via een PS2 connecter nog wel een aansluiting voor het tobo overblijft om in bijvoorbeeld he bios te werken. Nu zie ik die feature niet staan bij de laser editie. Zou je misschien ook gewoon dat access point in zo'n usb -> ps2 converter kunnen stoppen en dan toch nog in je bios wat aan je tobo hebben? Ik heb namelijk geen idee of dat werkt. Wat denken jullie? (aangezien hij nog niet uit is kan geen van jullie dat nog testen lijkt me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Het enige probleempje wat ik met het toetsenbord heb is dat de pijltjestoetsen in spellen nogal eens "blijven hangen" dan druk je dus 2x naar rechts ipv 1x of je blijft even een tijdje naar links strafen in een shooter.

Eens kijken of een andere versie van de software dat oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123pakkie321
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-04 05:57

123pakkie321

^^~~^^

En ik hoop dat ze ondertussen drivers updates voor 64 bit hebben...
Heb het nu nog niet nodig, maar mijn volgende systeem gaat 64 bit zijn...
Heb eens naar Logitech getelefoneerd hiervoor, en ze vertelden mij dat ze de 64 bit drivers enkel voor blootooth nog niet hadden...

Intel 2.4GHz /AsusP4S533-E/Log diNovo med desktop/1.25GB DDR pc2100/2x120 GB IDE HD/Lacie extHD 500 GB/Log Z-680/Audigy 2 ZS Pla Pro/Xaser III VM3000A Screwl mid Tow Skull/Enermax EG465AX/21inch CRT Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
De DiNovo Laser is op voorraad, iig bij Perfect Systems. Ga em morgen halen, ben benieuwd!

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Voorraad: 2 stuks op vrije voorraad
Das veel :P Anyways, ik wacht wel tot ze em bij HardwareTotaal.nl hebben, daar is ie 15 euro goedkoper en dan kan ik em ophalen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Tsunami op 27-09-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes

anonimoes

TonyB schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:42:
De DiNovo Laser is op voorraad, iig bij Perfect Systems. Ga em morgen halen, ben benieuwd!
Beter! Het is wel een erg mooi setje vind ik (betere muis m.i.). Zou je misschien willen testen of je ook in het bios je tobo kan gebruiken? Eventueel met zo'n verloopstekkertje usb -> PS2 als je die hebt? Alvast bedankt! Dit is namelijk wel een heikel punt vind ik, om nou steeds een tobo standby te hebben voor als je het bios in moet vind ik namelijk eigenlijk een beetje jammer.....

• Tsunami
  • Niet online
Ja hoor, hij is op vooraad bij HardwareTotaal.nl :) Ga em nu bestellen, hopelijk kan ik em vrijdag of zaterdag ophalen :D

• TonyB
zo, heerlijk plankje zeg! werkt bij iig gewoon in de bios via USB.

Carpe Noctem

• anonimoes

anonimoes

TonyB schreef op donderdag 29 september 2005 @ 03:22:
zo, heerlijk plankje zeg! werkt bij iig gewoon in de bios via USB.
Ok dan! Dat is erg goed nieuws vind ik. Ik had geen idee dat tobo's ook via USB in het bios konden functioneren. (Of zou dit per mobo verschillen? @Tsunami: zou jij dit wellicht daarom ook nog kunnen proberen?) Bedankt dat je het geprobeerd hebt!

[ Voor 9% gewijzigd door anonimoes op 29-09-2005 12:53 ]

• ComBax
anonimoes schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:52:
[...]

Ok dan! Dat is erg goed nieuws vind ik. Ik had geen idee dat tobo's ook via USB in het bios konden functioneren. (Of zou dit per mobo verschillen?) Bedankt dat je het geprobeerd hebt!
Hangt er vanaf hoe oud je pc is, maar aangezien mijn pc van 3 jaar oud die optie al heeft, zal dat wel geen probleem zijn ;)

• Tsunami
  • Niet online
anonimoes schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:52:
[...]

Ok dan! Dat is erg goed nieuws vind ik. Ik had geen idee dat tobo's ook via USB in het bios konden functioneren. (Of zou dit per mobo verschillen? @Tsunami: zou jij dit wellicht daarom ook nog kunnen proberen?) Bedankt dat je het geprobeerd hebt!
Ik zal het wel proberen, maar mijn mobo is ook 3 jaar oud dus verwacht wel dat die het zal doen.

Overigens zal het denk ik wel maandag worden dat ik em op kan halen, heb em gisteren besteld en als het 4 dagen duurt kom ik op zondag uit...

[ Voor 14% gewijzigd door Tsunami op 29-09-2005 18:04 ]

• anonimoes

anonimoes

Tsunami schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:03:
[...]

Ik zal het wel proberen, maar mijn mobo is ook 3 jaar oud dus verwacht wel dat die het zal doen.

Overigens zal het denk ik wel maandag worden dat ik em op kan halen, heb em gisteren besteld en als het 4 dagen duurt kom ik op zondag uit...
Ok, ach waarschijnlijk zal mijn mobo dat inderdaad ook wel ondersteunen (asus a7v8x-x). Moet eigenlijk eens zien dat ik dat kan testen op de 1 of andere manier, kan er niet echt iets over vinden op inet maar zal vermoedelijk wel werken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 08-07 12:32

Shaidar

Ik heb m'n oude DiNovo verkocht (althans, dat hoop ik toch dat die deal nog doorgaat). Dit was de allereerste versie (met bluetooth en MX900 dus) ...

... en ik ben me een DiNovo for Notebooks gaan halen!

Eindelijk van dat rotte Bluetooth af, gewoon een normale 2.4Ghz draadloze connectie, zónder die vervelende 10 seconden 'pause' als je je PC opstartte ...

Hij ziet er compleet hetzelfde uit, behalve:

- er zit een andere muis bij (die ik niet eens uitgepakt heb, heb een G7 voor m'n muizenissen)
- de mediapad heeft een "on/off" knop
- de anderskleurige rand links, rechts en bovenaan is veel lichter (past nu goed bij m'n 2001FP)
- De ontvanger is zo groot als een USBstickje, en dus niet meer die lompe klommel, die oplader van de MX900
- er moeten maar 2 batterijen in het Keyboard, ipv 4 van de bluetooth versie
- Toetsen voelen iets stijver aan, maar dat kan zijn omdat ie helemaal niew is...

Pics vind he hier: http://gallery.damn.be/v/Computers/hardware/dinovo-notebook

[ Voor 7% gewijzigd door Shaidar op 01-10-2005 16:51 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes

anonimoes

@ shaidar:

Heeft bluetooth een 10s. lag na het opstarten? Wat vaag. Dat is gewoon elke opstart zo neem ik dan aan? Verder heeft de laser editie ook zo'n klein stickje voor de connectie, er zit ook nog wel een lader bij voor de muis maar die is een stuk eleganter vormgegeven dan het vorige exemplaar vind ik.

Het is natuurlijk persoonlijk maar ik vind dan toch de donkerdere versie mooier dan de notebook versie, alhoewel ze eigenlijk natuurlijk beide erg mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
anonimoes schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 21:45:
@ shaidar:

Heeft bluetooth een 10s. lag na het opstarten? Wat vaag. Dat is gewoon elke opstart zo neem ik dan aan? Verder heeft de laser editie ook zo'n klein stickje voor de connectie, er zit ook nog wel een lader bij voor de muis maar die is een stuk eleganter vormgegeven dan het vorige exemplaar vind ik.

Het is natuurlijk persoonlijk maar ik vind dan toch de donkerdere versie mooier dan de notebook versie, alhoewel ze eigenlijk natuurlijk beide erg mooi zijn :)
De eerste versie van de Dinovo Bluetooth set heeft hier idd last van dat het minimaal 10 seconden duurt voordat hijh reageert in Windows, maar de bluetooth 1.2 set heeft hier geen last van, en max 2 seconden duurt het dan nog maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Hoe zit het met die lag met de laser editie.
Ik zag m namelijk net pas in pricewatch, lijkt me een mooie combinatie van de notebook en 2.0 versie beter looks en functies.
Als ik nu eens een hoop geld had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

TranceSetter schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 22:31:
[...]

De eerste versie van de Dinovo Bluetooth set heeft hier idd last van dat het minimaal 10 seconden duurt voordat hijh reageert in Windows, maar de bluetooth 1.2 set heeft hier geen last van, en max 2 seconden duurt het dan nog maar...
En nét die 2 seconden heb ik ook niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Ik ben dit nagegaan en inderdaad hebben we uw betaling verkeerd verwerkt.
...
Alle artikelen zijn inmiddels gereserveerd behalve de Logitech diNovo Media Desktop Laser. Deze wordt in de loop van volgende week verwacht.
Ik had gehoopt dat dit een mooie winkel in de buurt zou zijn, maar ik ben toch niet zo enthousiast over hun site en hoe ze te werk gaan. En ik moet dus nog een week wachten op mn mooie tobo'tje :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb sinds gisteren de Logitech Dinovo Bluetooth Laser set. Ik heb echter het probleem dat als mijn systeem een beetje na moet denken dat er dan een soort van 'lag' in de muis komt, zodat hij pas een halve seconde nadat ik een beweging maakte die beweging maakt. Dit is dus heel irritant, en weet niet hoe ik het op kan lossen... :S

Iemand met hetzelfde probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 09-07 11:39
Ik heb hem nu ook gekocht ........ gaaf ding om op je bureau te hebben .... maar ik heb een probleem met de muis.

Soms gaat de muis een eigen leven leiden, ik wijs naar links en gaat dan vervolgens naar boven |:( ik heb geen idee waar dit van komt ...een soort lag zeg maar of hij doet het voor 20 seconden helemaal niet .............. iemand mischien een idee ?

Hoop dat iemand een oplossing weet .... anders breng ik hem wel terug.... hier word ik een beetje gallish van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
De mijne is sinds enkele dagen kompleet kapot lijkt het wel, na een herstart krijg ik geen van de verschillende onderdelen aan de praat helemaal niks meer. BT zegt XP niet aanwezig te zijn. Iemand een idee? Al software ge re-installed, BT het install etc.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 22:56
Martinus schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:15:
De mijne is sinds enkele dagen kompleet kapot lijkt het wel, na een herstart krijg ik geen van de verschillende onderdelen aan de praat helemaal niks meer. BT zegt XP niet aanwezig te zijn. Iemand een idee? Al software ge re-installed, BT het install etc.
Ja dat had ik ook. Dat hij het ineens niet meer deed, ook niet meer na herinstallatie en dergelijke. Ik heb hem gewoon opgestuurd en een nieuwe ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
jozy schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:29:
[...]

Ja dat had ik ook. Dat hij het ineens niet meer deed, ook niet meer na herinstallatie en dergelijke. Ik heb hem gewoon opgestuurd en een nieuwe ontvangen.
via winkel of via logitech zelf?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
TranceSetter schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 20:14:
Ik heb sinds gisteren de Logitech Dinovo Bluetooth Laser set. Ik heb echter het probleem dat als mijn systeem een beetje na moet denken dat er dan een soort van 'lag' in de muis komt, zodat hij pas een halve seconde nadat ik een beweging maakte die beweging maakt. Dit is dus heel irritant, en weet niet hoe ik het op kan lossen... :S

Iemand met hetzelfde probleem???
Dit probleem heb ik ook! Hetzelfde gebeurt bij mij ook, als het systeem na moet denken. Superirritant! Ik dacht eerst dat het wel zal komen omdat mijn systeem sowieso het af en toe nogal zwaar heeft (eigenlijk aan re-install toe), maar als jij het ook hebt...nog meer mensen?

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Welke setpoint versie hebben jullie? Ik heb hier 2.42a ... Misschien helpt een nieuwere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb zelf SetPoint versie 2.46. Deze heeft hij geupdate onder de installatie, dus ik mag toch aannemen dat dit de nieuwste versie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Die van mij heeft ook geupdate tijdens de installatie, maar ik zit op 2.44.460...
Edit: geupdate naar 2.46.537, nu maar ff afwachten hoe het gaat.

[ Voor 30% gewijzigd door TonyB op 09-10-2005 13:40 ]

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Martinus schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:55:
[...]

via winkel of via logitech zelf?
Ik heb het via winkel gedaan en zij hadden hem weer opgestuurd naar logitech. Logitech nederland heeft een flinke reorganisatie gehad waardoor ik mijn tobo muis ruim een maand kwijt was. Dus als ik jou was, maar dat is waarschijnlijk nu opgelost. Dus direct naar logitech opsturen, natuurlijk eerst bellen en een rma nummer vragen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111610

Ik heb ook 2.42 en bij updates zegt 'ie dat er geen nieuwe beschikbaar zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
De update heeft bij mij niets uitgehaald...

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
TonyB schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 18:29:
De update heeft bij mij niets uitgehaald...
Ik heb de USB-stick eens in een andere USB-poort geduwd. Tot nu toe heb ik nog geen last gehad van lag en hij zit er toch al een dag in... Erg gek dat dit zomaar aan de USB kan liggen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
heeft iemand wat real life pictures van die dinovo laser set??
nog dingen anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:07
^^ Wat wil je zien?

Ik heb dat ding nu ook binnen, en tot nu toe is het een geweldig tobo en muis. Het enigste probleempje is dat hij eventjes na moet denken zodra m'n mediacenter uit standby komt. Het duurt dan zo'n 5 seconden voordat de muis reageert. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
ik wou gewoon zien hoe dat ding op een bureau eruit ziet. Soms toch anders dan die shop plaatjes.
Verder is die lader geloof ik anders???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Ik heb best wel een vaag probleempje. Elke keer als ik windows opnieuw opstart, moet ik eerst account kiezen en een wachtwoord intikken en tot zover gaat alles goed, maar éénmaal in windows moet ik mijn toetsenbord opnieuw connecten en weer opnieuw die code intikken. Dit heb ik dus elke keer als ik mijn pc opnieuw opstart en dat is rete vervelend. Wie heeft hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Heb de Dinovo bij een kennis geinstalleerd ... wat een gaaf ding zeg !
Valt me wel op, dat regelmatig het toetsenbord ge-reconnect moet worden. Nu 2x binnen 2 uurtjes !
Blijft dat zo of kan het beter ingesteld worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Het zou als het goed is niet moeten. Ik heb mijn (eerste) Dinovo set geinstalleerd, en deze heeft daarna zeker 6 maanden gefunctioneerd, zonder opnieuw te moeten reconnecten.

Echter kan het wel voorkomen dat bij de installatie iets niet helemaal goed gaat, en je opnieuw gevraagd wrdt om opnieuw te connecten, of dat bijv. je tobo niet meer reageert. Daarna heb ik daar dus geen last meer van gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes

anonimoes

TranceSetter schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:49:
Het zou als het goed is niet moeten. Ik heb mijn (eerste) Dinovo set geinstalleerd, en deze heeft daarna zeker 6 maanden gefunctioneerd, zonder opnieuw te moeten reconnecten.
Ik neem aan dat je het hier over de 'gewone' media editie hebt (zonder laser)?

Wat ik me afvraag: Er zijn hier nu de laatste tijd heel wat negatieve berichten mbt de laser editie. Is dit gewoon omdat de mensen zonder problemen niet posten dat hun setje wel goed werkt? Vandaar dus de volgende oproep: Zouden mensen die wel gewoon na een keer installeren en connecten goed en ongestoort kunnen werken met dit setje dat misschien willen melden? De posts van de afgelopen tijd schetsen namelijk wel een erg negatief beeld en weerhouden mij er nog een beetje van om dit setje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 09-07 11:39
Ik heb het setje snel terug-gebracht ..... bij mij kon hij het tobo ook niet vinden en moest dan weer reconnecten. Ook de muis gaf af en toe vreselijke lag.

Voor een set van 200 euro mag dit niet kunnen ..... opzich is het wel een degelijke set... maar ik had deze set liever gezien met een "draadje"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Ik heb nu de normale (1ste versie) van de Di Novo, de lasermuisversie, én de Di Novo for Notebooks onder m'n poten gehad, en die laatste (die ik nu thuis ook heb) is toch echt wel de allerbeste van alle modellen. Enige vereiste is dat je Bluetooth moet opgeven, maar dat was voor mij geen probleem, eerder een zegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Na een beetje gerommel met de Laser-dinovo set heb ik hem nu ook aan het werk, zoals ik gisteren al postte. Het heeft me een maar even geduurd zonder het testen mee te tellen.

Verder nergens meer last van, en heb dus nog niet mijn ToBo of mediapad moeten reconnecten.

Tot nu toe dan toch nog erg tevreden over de laser-muis versie, aangezien ik die muis persoonlijk toch beter in de hand vind liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Heb nog niet hoeven reconnecten, maar heb nog steeds last van een soms echt enorme lag.
Zo erg dat er soms echt niet meer mee te werken is, en het bijna onmogelijk is om op een knopje te klikken. Maar ik weet dus niet, of dit aan m'n pc ligt...

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
TonyB schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:57:
Heb nog niet hoeven reconnecten, maar heb nog steeds last van een soms echt enorme lag.
Zo erg dat er soms echt niet meer mee te werken is, en het bijna onmogelijk is om op een knopje te klikken. Maar ik weet dus niet, of dit aan m'n pc ligt...
ga hier maar niet van uit. Dit probleem had ik dus ook. Nadat ik de usb-stick verplaatst had naar een andere usb-poort, was de lag wél weg. Ik weet nog steeds niet waardoor dat dit nou precies komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Heb al m'n USB poorten al geprobeerd, voor- en achterzijde...

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:10
Ae Gaste,
Ik heb twee weken geleden een half flesje bier in mn toetsenbord laten vallen (oeps) en nu typt het rechtergedeelte met een naar geluid en wat stroever. Ik heb zitten lezen dat je bij een gewoon toetsenbord je plaat eruit kanhalen en in een sopje kan doen, maar bij die dinovo zit dat helemaal in 1 met die printplaat. Weet iemand hoe ik dit ding schoon kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Laatst online: 17:03
eerdepeer schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:23:
Ae Gaste,
Ik heb twee weken geleden een half flesje bier in mn toetsenbord laten vallen (oeps) en nu typt het rechtergedeelte met een naar geluid en wat stroever. Ik heb zitten lezen dat je bij een gewoon toetsenbord je plaat eruit kanhalen en in een sopje kan doen, maar bij die dinovo zit dat helemaal in 1 met die printplaat. Weet iemand hoe ik dit ding schoon kan maken?
Ik denk dat het de bedoeling is dat je dit niet zelf doet aangezien de schroeven zelfs verzegeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
  • Laatst online: 22-06 10:38
TonyB schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:57:
Hier heb ik dus ook last van. Ik heb ook de Logitech DiNovo Laser. Ik heb al verschillende USB-poorten gebruikt, maar ik blijf last houden van lags. Van muis, keyboard en media-pad. Ik heb de nieuwste SetPoint erop staan. Het is heel vervelend met werken en bij het gamen is het ook frustrerend. Ik heb iedere 10min wel een keer een lag.

Heb je het opgelost TonyB? Mensen met ideeen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Heb het nog niet opgelost...
Ben nu op andere harde schijf nieuwe windows install aan het doen, maar dit gaat natuurlijk gepaard met een aantal flinke problemen... zoals dat mijn hele dinovo niet herkend wordt.
Heb het voor vandaag wel weer gehad, morgen weer verder.

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb in games vooral last van lag als AA en AF aanstaan.
Laatst beide uitgezet en FarCry in HDR gedraaid en ineens was de lag weg. Vooral tijdens het typen (in de console) had ik er last van en bij andere spellen in de menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
  • Laatst online: 22-06 10:38
Uit frustratie vandaag met Logitech gebeld. Zij kwamen met wat handelingen die ik een uur geleden heb uitgevoerd, en ik ben nog geen probleem tegen gekomen :).
Het zat heb volgens hun in de USB. Daar had ik dan schijnbaar teveel apparaten ooit aan aangesloten waardoor er conflicten waren of dat er niet genoeg resources waren. (Klonk een beetje als een onsamenhangend voorleesverhaal van de medewerker die er volgens mij de ballen verstand van had..)

Naja, ik heb het volgende gedaan:
  • PC uit, alle USB apparaten eraf. PS2 keyboard+muis eraan. PC opstarten.
  • Regedit: HKEY_LOCAL_MACHINE/system/current control set/enum/
    Op USB rechtermuis -> permissions -> everyone: full control -> apply, ok.
    Alle subfolders die beginnen met VID verwijderen.
  • PC opnieuw opstarten met alleen PS2 muis/tobo.
  • Logitech Bluetooth ding erin. USB wordt herkent.
  • PC opnieuw opstarten, DiNovo connecten.
  • PC uit, PS2 muis/tobo eruit, andere USB erin. PC aan.
Dat was het, kort verteld, registry benaming kan niet helemaal juist zijn, maar als je het volgt kom je er wel. Wanneer dit alles toch niet voor mij gewerkt heeft kom ik hier nog even terug :).

Succes TonyB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Een mogelijke oplossing (maar ik heb de Logitech diNovo niet, dus kan het niet testen):
Draait er geen bluetooth-service of iets dergelijks? Als je de prioriteit daarvan op max zet, zou je toch geen lag mogen hebben. Want dan komt de verwerking van de bluetooth-service (en dus muis en toetsenbord input) voor alle andere services.
Het is maar een ideetje, maar het zou volgens mij wel kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Ad Hox

N/A

Ik heb de Notebook versie net aangeschafd, en hoe kan je berichten (MSN) of iets anders op je keypad display ontvangen?

Zie alleen tijd datum en temp. Oja en rekenmachine als ik op +/= druk.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste