Wat voor een "ander" reservoir heb je er dan op zitten?guAsTo schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:42:
ik heb ook de TT bigwater, maar mijn cpu is ong rond de 50 graden na een dag aan staan..... ik vind dit best raar.
ik heb niet het orginele maar een ander resevoir in gebruik, en ik heb er een extra koeler op de 8terkant gezet.
Bij de TT Bigwater is het pompje ook gelijk het reservoir. Dus ik snap niet zo goed waarom je er een extra reservoir bij doet?!
Waarschijnlijk zal je temp wel vrij wat hoger worden, maar ik denk dat er op dit moment al iets verkeerd is in je setup, aangezien hij nu al 50 graden wordt. Ik zou eerst dit probleem oplossen en dan kijken of je een vga-bok erbij kan zetten.ik wil er volgende week waarschijnlijk ook een vga blokje tussen zetten, maar gaat me water dan niet helmaal koken.
Waarmee meet je eigenlijk je temps? Het kan ook aan je temp sensor liggen.
In principe zou je je kaart wel iets kunnen overclocken. Maar nogmaals er is waarschijnlijk nu al wat mis met je temps.en als ik er een vga blokje tussen zet kan ik dan mijn videokaart nog wel gewoon goed over klocken en tot hoever ong (heb een 6600GT van club3d)
Als je gewoon even de tijd neemt om je stock cooler eraf te halen, en je blokje erop te zetten, moet het niet zo heel moeilijk zijn.ik heb mijn amd 2400 XP nu niet overklocked (gister stond die wel op 2.14 gh en gaf aan als amd 2600) ik wil eigenlijk wel weten hoe ik mijn grades omlaag krijg en wat ik het best met mijn vga blokje kan doen (kan je die er makkelijk op krijgen?? me eerste x nl)
De stock cooler zit meestal heel simpel vast, of met van die soort pinnetjes die je er zo uit "floept" of me schroeven en een veertje bv.
Ik zou gewoon ff goed de handleiding doornemen en ff reviews zoeken van het vga blokje, waar meestal ook wel wat pics en/of tips staan over waar je op moet letten.