• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Le0032 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:42:
We hebben 'm net binnen gehad, hij zit in een mooie "WalkMan" verpakking. Wel apart dat oranje als je 'm aanzet... Nog even wachten jongens, morgen start officiele verkoop!
Ik kan niet wachten, ik hoop dat 2call 'm morgen krijgt en gelijk op de post doet zodat ik er zaterdag mee kan gaan spelen (zal mijn vriendin wel niet zo leuk vinden.....)

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

• Bartholomew
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04-2024
zojuist besteld bij gsm track, gratiz bij 2 jaar verlengen T-Mobile 150 en uit voorraad leverbaar zeggen ze dus ik ben benieuwd hoe snel ik em heb ...

Verwijderd

• TheMess
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2018
Klopt ik heb meteen mijn contract verlengt 8) .
Alleen ze wachten 7 werkdagen voordag ze beginnen aan de verlening en de besteling opsturen :( .
Weet iemand of het mogelijk is deze "cool down" periode over te slaan?

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
oh das vrij vet moet ik zeggen :P

hmmm even zien :D

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
een klein beetje off-topic, maar is dat Telfort een beetje conform KPN/T-Mobile qua dekking/kwaliteit
en waar zou ik daarover wat info kunnen vinden, want dit lijkt wel een goede deal!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:36
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 02:21:
Het grote verschil van de W800 is idd het andere uiterlijk, de muziekfuncties, de 512MB MS stick en de oordopjes... maar de K750 ziet idd zakelijker uit, dat ben ik met je eens...
De enige muziekfunctie die ik heb kunnen ontdekken die de K750 niet heeft, is de 'flightmode'. Dus dat je wel muziek kunt luisteren, maar verder niet bereikbaar bent. Maar ik heb mn telefoon 24/7 aan.
512MB vind ik een beetje overdreven voor een "mp3 speler". Met 64MB red ik me ook prima. Update hem liever elke week met nieuwe muziek dan dat ik moet gaan zoeken naar de nummers die ik op dat moment wil horen. Als ik uberhaupt al muziek op het ding wil gaan afspelen...
Ik schop mezelf wel naar het K750 topic ;)

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 11-08-2005 13:55 ]

• TheMess
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2018
Ik heb zelf nooit problemen gehad met bereik van telfort.
Ik had hiervoor t-mobile en destijds was het ontvangst van t-mobile in mijn dorpje slechter dan telfort.

(offtopic heb nu ondertekende brief ingestuurd naar telfort waardoor ik niet op een 7 werkdagen durende "cool down" periode hoef te wachten. Nou maar hopen dat alles snel aankomt walkmandag zal ik helaas wel niet halen)

• nurk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:27
met dat telfort abbonement kost het toestel dus

12 x 26=312 EURO

daar heb ik hem nergens voor los.
ik heb al een aboo dus daar heb ik niks aan
maarja dit is wel het voordeligste tot nu toe!! of heb ik het verkeerd

Verwijderd

Is het nu echt nodig om hier alle abonnementsvormen te bespreken?

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
ja waarom niet? de verkoop begint morgen pas!

vanpeltje

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:43

The Legend

*Plop*

The Legend schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:26:
Ik ga hem denk ik bestellen bij 2call.nl met een 1 jarige verlenging van m'n Free 30 naar Free 32,50 + €94 bij lappen :)
Net besteld en alles gefaxt, hopelijk is hij morgen direct uit voorraad leverbaar *D

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Nog even over abovormen :

Ik moet zeggen dat ik hele goede ervaring heb met Telfort. Woon in Breda, kom regelmatig bij de grens van Belgie en altijd wel goed (telfort)ontvangst eigenlijk. Ik zelf ga zaterdag mn Telfort 400 voor 1 jaar verlengen en dan krijg ik die W800 erbij. Heb m gereserveerd voor als hij binnen zou zijn. Nou maar hopen dat er geen leveringsproblemen zijn..

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 18:06
nurk schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:22:
met dat telfort abbonement kost het toestel dus

12 x 26=312 EURO

daar heb ik hem nergens voor los.
ik heb al een aboo dus daar heb ik niks aan
maarja dit is wel het voordeligste tot nu toe!! of heb ik het verkeerd
Je kan die belminuten misschien nog cashen. Levert je 120 euro op :)

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 22:05
frickY schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:55:
[...]

De enige muziekfunctie die ik heb kunnen ontdekken die de K750 niet heeft, is de 'flightmode'. Dus dat je wel muziek kunt luisteren, maar verder niet bereikbaar bent. Maar ik heb mn telefoon 24/7 aan.
512MB vind ik een beetje overdreven voor een "mp3 speler". Met 64MB red ik me ook prima. Update hem liever elke week met nieuwe muziek dan dat ik moet gaan zoeken naar de nummers die ik op dat moment wil horen. Als ik uberhaupt al muziek op het ding wil gaan afspelen...
Ik schop mezelf wel naar het K750 topic ;)
de mediaplayer zou ook veel beter zijn in de w800i

• Matjan
  • Laatst online: 08:21

Matjan

:D

WE HEBBEN HEM BINNEN!!!!!

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Verwijderd

En? En? En?! En?!! :Y)

Verwijderd

[...]
de mediaplayer zou ook veel beter zijn in de w800i
Als dat zo zou zijn denk ik dat je die binnenkort ook op je k750 kan zetten

• Borduif81
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:34
Ik heb hem ook :9 ook al mag hij pas morgen verkocht worden.
Ik hem hem snel met een K750 vergeleken, scherm is niet slechter. zelfs met foto's maken zijn de kleuren van de w800 beter.
nu ga ik maar even verder prutsen

Verwijderd

Zojuist gebeld met The Phone House & Belcompany. Beiden leveren de telefoon morgen aan 469 euro.
En die CRIMINELEN geven maar 20 euro voor m'n T68i'jte :'( 8)7 }:O :O ;(

(dit bericht geldt voor Belgie)

Woehoo! Zojuist eentje apart laten leggen :9
Wanneer hij binnen is horen jullie het asap van me :9~

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 16:10 ]

• Dutch

Dutch

Alfisti

@Matjan of @Borduif81, kan iemand eens een foto maken en die plaatsen, want ik vertrouw die andere sites niet helemaal met hun foto's. Ik wl wel eens zien hoe de foto's eruit zien...thx!

• nurk
  • Laatst online: 11-09 14:27
djmartyn schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:29:
[...]

Je kan die belminuten misschien nog cashen. Levert je 120 euro op :)
weet je dat zeker?? ik kan het namelijk nergens vinden op de site van telfort????
anders is dat het voordeligste voor iedereen die een losse telefoon wil kopen!!

edit:
net iemand van telfort gebeld. maar zegt dat dat niet kan cashen van geld. toch is het nog
het voordeeligste alleen zit ik met de verzekering die erbij zit. Die is niet echt super.
niet verzekerd tegen vochtschade etc. erg balen!! want ergens anders verzekeren zit er
volgens mij niet echt in??

[ Voor 62% gewijzigd door nurk op 11-08-2005 16:27 ]

• DarkChylde
  • Laatst online: 16-09 13:10
let trouwens ff op, de abo-korting (10 maanden 50%) is alleen voor KPN Mobile en NIET HI...
(ik maakte die fout ;) mobile is een stuk duurder in belkosten, maar heeft andere voordelen)

is trouwens ook gratis bij een telfort 200 bij belco?
want daar stond ie op de site nog voor 109 icm met telfort 200 abo :|

[ Voor 26% gewijzigd door DarkChylde op 11-08-2005 16:36 ]

• frickY
The Legend schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:26:
Ik ga hem denk ik bestellen bij 2call.nl met een 1 jarige verlenging van m'n Free 30 naar Free 32,50 + €94 bij lappen :)
Op de Orange site staat hij voor €79,50 bij een 1-jarige Free 32,50 abbo ;)
https://shop.orange.nl/proddet.asp?productbundel=3985
En dat is inclusief;
3 maanden gratis bundel
1 maand gratis SMS Voorraad
1 maand gratis Orange World
1 maand gratis Orange Premier

[ Voor 17% gewijzigd door frickY op 11-08-2005 16:38 ]

• Dutch

Dutch

Alfisti

frickY schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:37:
[...]

En dat is inclusief;
3 maanden gratis bundel
Dit is toch alleen maar bij een nieuw abonnement, dus deze aanbieding is niet voor verlengingen. Of zie ik dit verkeerd?

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik vind het bij Sony Ericsson toestellen altijd super irritant dat je bij het SMS'en alleen op het einde krijgt te zien hoeveel tekens je nog over hebt, ik wil dat gewoon vanaf het begin weten. Dus altijd een tellertje in beeld.. Weet iemand of je dit bij dit model kunt activeren op de een of andere manier??

• Matjan
  • Laatst online: 08:21

Matjan

:D

Hij is wel KEWL!!!! Hij zit wel in een geinige verpakking.... Hard plastic waardoor je hem kan zin zonder de doos open te maken....

De Headset bestaat uit twee delen.... De onderstuk plug je in de W800 en het bovenste deel is er gewoon eentje met een normale headphone plug!!!!

Je kan je gewone headset erop aansluiten!!!!! (denk ik :? )

Qua menustructuur ziet hij er hetzelfde uit als de k750...

Schiedam | 4050 Wp ZZO

• DarkChylde
maar je zal niet snel een andere headset gebruiken. het zijn echt goede oordopjes, die los ook rond de 50 euro zijn...

Verwijderd

TELFORT 200

Abonnement van Telfort is voordelig.

* altijd gratis minuten naar vaste nummers in de daluren (20:00 - 08:00)
* gratis bellen naar je eigen voicemail
* geen aansluitkosten

Kies uit 10 verschillende belbundels en 6 sms-bundels. Hoe groter de bundel, hoe voordeliger het wordt.

Prijs per maand: € 26,-
Prijs per minuut: € 0,13
------------------------------------------

[[ Nu de vraag... hoe zit het met smsjes... betaal je die appart ?? of hoe zit dit ?? ]]

( edit: aah ik zie het al.. je moet nog een sms bundel erbij doen.. Jammer.. ik vind toch Hi nog het beste.. maar als je goedkoop dit mobieltje in korte tijd wilt hebben doe dit ( of je smst niet veel )

Quote van website: Als je geen sms-bundel hebt, of als je sms-bundel op is, betaal je € 0,22 per bericht

p.s. laten jullie ook een w800i voor mij over hahahahah..

En voor de mensen die hem los willen kopen :) koop gewoon dit abo en Unlock hem :D tadaa... en dan betaal je gewoon in termijnen eigenlijk en goedkoper ;) jajajaja

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 17:23 ]

• -tom-562
  • Laatst online: 11:06

-tom-562

Oliesjeik

De phonehouse heeft ook een mooie aanbieding. Debitel bij vodafone, 100 belminuten ofzo, 17,50 euro per maand, 2 jarig abbo, en de telefoon 65 euro. Dat klinkt voor mij erg aantrekkelijk. Ik ga vanavond ff naar stad om ff wat info in te winnen overal (en daarna naar de premiere van The Island :9)

Vaak bu'j te bang!

• The Legend

The Legend

*Plop*

frickY schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:37:
[...]

En dat is inclusief;
3 maanden gratis bundel
Wat Dutch al zei, de Orange shop heeft alleen nieuwe abo's en ik ben nogal gehecht aan m'n huidige nummer dus wil gewoon verlengen :)

Gefaxt naar 2Call, net al een mailtje:

Status: aanvraag akkoord, wacht op W800i, 11/8/2005

*D

• frickY
Via de shop kun je niet verlengen nee, maar dat kan wel telefonisch.
En als ze ook maar een beetje klant-gericht zijn gelden voor bestaande klanten minimaal dezelfde kortingen als voor nieuwe klanten. Alleen de shop-software ondersteunt dat niet :P

• DarkChylde
hmz, bel net met belcompany... de telfort aanbieding kunnen ze nu niet matchen.
dus ik vraag, als ie volgende week bij jullie met hetzelfde abbo goedkoper is, krijg ik dan het prijsverschil terug? antwoord: nee, dat is niet zo..

snap er niets meer van.
zie site : http://www.belcompany.nl/...Vragen/VragenSerGar.htm#5
Wat nu als ik net na de aankoop mijn toestel ergens anders goedkoper zie?
BelCompany geeft je de Laagste Toestelprijs Garantie. Als je het nieuwe toestel in combinatie met hetzelfde abonnement onder gelijke voorwaarden binnen een week ergens anders voordeliger kunt kopen, betaalt BelCompany je het verschil terug. Dit geldt niet voor aanbiedingen die op internet worden aangeboden. Er is dus altijd een offerte of folder nodig van een winkel.
denk dat ik 'm gewoon in de telfort shop bestel

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

gsm.nl heeft nu ook een actie, debitel 90 bij KPN, voor 2 jaar, 18,33 per maand (1e 2 maanden gratis). Opzich leuke actie, alleen worden de sms'jes bij debitel KPN uit de bundel gehaald? Of moet je een aparte sms bundel kiezen?

Vaak bu'j te bang!

• pina
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:06:
Zojuist gebeld met The Phone House & Belcompany. Beiden leveren de telefoon morgen aan 469 euro.
En die CRIMINELEN geven maar 20 euro voor m'n T68i'jte :'( 8)7 }:O :O ;(

(dit bericht geldt voor Belgie)

Woehoo! Zojuist eentje apart laten leggen :9
Wanneer hij binnen is horen jullie het asap van me :9~
ik ga er morgen in de fnac of in phone house achter. Heb gelezen dat phone house een minimumovername doet van 20 euro voor een oude gsm, geldt dit dan ook voor mijn héél oude gsm b panasonic die ik 6 jaar geleden heb gekocht?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://martijn.atlantux.net/uploadbestanden/W800%20teller2.jpg

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik ben ook van plan om de w800 te gaan kopen.
De aanbieding van Telfort die ik hier zag staan is voor mij zeer interessant aangezien ik zelf al een ander abbonement heb.
Ik begin trouwens zowat te denken dat er een luchtje aan moet zitten bij Telfort. Het betekent dus dat ik t toestel voor 312 euri kan kopen, en exclusief voor nog minder omdat ik m op me vaders bedrijf laat zetten, en dit dan ook nog es met 200 min. per maand.

En over dat unlocken van de telefoon als je telfort 200 neemt...dat is toch nooit nodig bij een toestel+abbo? Zijn toch altijd al simlock vrij?

Verder had ik nog een vraagje...
Weet iemand wat voor soort "internet" er op zit? Kan je een Vodafone (Live!) simkaartje gewoon in de w800 stoppen? Werkt dit dan zeg maar?

Verwijderd

Wat mij trouwens opviel toen ik de telefoon toenet ff in me handen mocht hebben in de winkel is dat de zijkant die oranje lijkt/is nogal koperachtig is :P Ik hoop niet dat dat eerder beschadigt..

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 11:50
Vögel schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:34:
En over dat unlocken van de telefoon als je telfort 200 neemt...dat is toch nooit nodig bij een toestel+abbo? Zijn toch altijd al simlock vrij?

Weet iemand wat voor soort "internet" er op zit? Kan je een Vodafone (Live!) simkaartje gewoon in de w800 stoppen? Werkt dit dan zeg maar?
Uhm... bij un abo + tel kan best un simlock op zitten orr... (laat staan die belachelijke aangepaste software die Vodafone er altijd op gooit 8)7 )
Telfort zet normaliter nooit un simlock op hun toestellen met abo.. je kunt dit beter voor de zekerheid ff navragen in de winkel :) en int begin als het toestel net uit is, loop je ook minder kans op simlock, omdat het telecombedrijf dan eerst ff alle toestellen simlock moet geven :)

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

al bekend wat de headset gaat kosten ? Los... ?

Verwijderd

Skype schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:53:
Volgens mij had ik ergens gelezen dat het zo rond de 50 euro zal liggen. Ik wil ze ook wel, die van de K750 zitten niet echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:49:
[...]

Uhm... bij un abo + tel kan best un simlock op zitten orr... (laat staan die belachelijke aangepaste software die Vodafone er altijd op gooit 8)7 )
Telfort zet normaliter nooit un simlock op hun toestellen met abo.. je kunt dit beter voor de zekerheid ff navragen in de winkel :) en int begin als het toestel net uit is, loop je ook minder kans op simlock, omdat het telecombedrijf dan eerst ff alle toestellen simlock moet geven :)
Ja wat dat betreft is Vodafone echt kut. Ik heb dan nu zown umts toestel..maar er kunnen alleen maar andere ook Vodafone simkaartjes in. Van iedere andere provider pakt ie m niet :r
Enig idee of een umts telefoon valt te unlocken? :) Zodat bijv. KPN er ook in kan en dan gebruik kan maken van de functies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm de counter doet ook raar.. na 1 minuut gaatie ineens op 1 dag ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm we moeten nog 2 dagen wachten aldus de ericsson website :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 11:50
Vögel schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:01:
[...]

Enig idee of een umts telefoon valt te unlocken? :) Zodat bijv. KPN er ook in kan en dan gebruik kan maken van de functies..
Elke telefoon valt te unlocken... mss de meeste modellen int begin niet... maar na verloop van tijd kun je elke telefoon unlocken orr :)
Over hoe je dit kan doen, ga ik verder niet op in, omdat dat volgens de policy van GoT niet mag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:12:
[...]

Elke telefoon valt te unlocken... mss de meeste modellen int begin niet... maar na verloop van tijd kun je elke telefoon unlocken orr :)
Over hoe je dit kan doen, ga ik verder niet op in, omdat dat volgens de policy van GoT niet mag...
ohh..zou je me dan misschien ffies kunnen toevoegen op msn ? of mailen .. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja waarschijnlijk ga ik hem met koopavond ff kopen :) morgen( eigenlijk vandaag vrijdag ) enuuuh met een Hi abbo.. 25 eu denk ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:15

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Skype schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:53:
Ik heb €30 in Duitsland gezien, lijkt me redelijk ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Ik heb de headset van de K750i gemod, zo'n 3.5 mm plug eraan. en daar de MDR-EX71 aan ;)
Uber geluidje vette bass, goed bereik.

Offtopic:
Misschien wel beter geluid als mn iPod levert :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Skype schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:50:
Ik heb de headset van de K750i gemod, zo'n 3.5 mm plug eraan. en daar de MDR-EX71 aan ;)
Uber geluidje vette bass, goed bereik.

Offtopic:
Misschien wel beter geluid als mn iPod levert :X
maak eens een pic? :D

oops, de teller op de site heeft wat problemen zo te zien :)

[ Voor 10% gewijzigd door pina op 12-08-2005 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic begint wel hard te gaan, zelfs zo laat 8)

Niemand die in de winkel gestaan heeft deze nacht/erg vroege morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 15-08 16:13
Modbreak:Willen even de aandacht dat het 'waar te krijgen', 'welk abonnement waar het goedkoopste voor welke periode' etc niet de bedoeling is.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik vraag me nu af of je in de playlists nu deftig uw mp3's kan sorteren? (dus niet enkel op naam, artiest,...)

je kan zo te zien toch wel de camera gebruiken in flight-modus :)
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0503/sonyericssonw800i/s/b19_s.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door pina op 12-08-2005 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

pina schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:57:
[...]
maak eens een pic? :D

oops, de teller op de site heeft wat problemen zo te zien :)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/van.hunnik/DSC00006.JPG
Klik

Shot with K750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 16-09 17:13
Ik wil dan wel niet flauw zijn, maar had dan gewoon ook een zwarte plug hiervoor gebruikt...

Waar heb je deze trouwens vandaan? Ik heb namelijk zelf de Sony 71SL oordopjes, maar ik wil toch niet mijn kabel hiervoor slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

TranceSetter schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:23:
[...]

Ik wil dan wel niet flauw zijn, maar had dan gewoon ook een zwarte plug hiervoor gebruikt...

Waar heb je deze trouwens vandaan? Ik heb namelijk zelf de Sony 71SL oordopjes, maar ik wil toch niet mijn kabel hiervoor slopen.
in eerste instantie vanuit japan bij audiocubes. die leverde toen witte doppies. hiervan raakte ik echter zo'n rubbertje kwijt en heb ik nieuwe besteld bij pdashop. die verkoopt ze nu ook in het wit. vandaar dat het wit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ter info, de headset die bij de w800i zit is de Sony 71SL. dus je hoeft 'm niet te modden als je een k750 hebt. als je een ander headset voor de k750 wil, kan je gewoon een w800i headset kopen (is ongeveer over duur als modden + een sony 71SL)

maar wie heeft 'm al... en hoe voelt ie aan in de hand? beetje luxe materiaal, of meer plasticachtig?
Skype schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:29:
[...]
in eerste instantie vanuit japan bij audiocubes. die leverde toen witte doppies. hiervan raakte ik echter zo'n rubbertje kwijt en heb ik nieuwe besteld bij pdashop. die verkoopt ze nu ook in het wit. vandaar dat het wit is ;)
waar staan trouwens de losse rubbertjes, op site? (ben er ook 1 kwijt)

[ Voor 39% gewijzigd door DarkChylde op 12-08-2005 04:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon vandaag al even in de winkel in m'n handen kunnen houden... er vielen me gelijk 2 dingen op:

- het oranje aan de zijkant van de telefoon blinkt echt ontzettend, opzich wel vet...
- de keypad is een beetje stijfjes, je moet de toetsen best hard indrukken vond ik...

Verder echt een mooie telefoon, ga morgen maar eens kijken waar ik het goedkoopst m'n orange abo kan verlengen... bij de orange shop is verlengen dus niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaaaah ik word helemaal gek... ik moet hem hebben :) Vanavond !! yeah :P eerst stom zitten werken.

Maar ja het design is gewoon uber vet, en ook de functie's weet iemand ook of je er op kunt Interneten en je mail bekijken enzoo ?? dat lijkt me zeer handig.. Mail functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
CLB schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:20:
[afbeelding]

Wat is dat grijze ronde plasticje onder het woordje 'zoom' van de camera? Op m'n SE K700i zit ook zo'n grijzig dingetje maar wat is dat nou precies :? 8)7
Als je een foto van jezelf wil maken kun je in da spiegeltje zien wat er op de foto komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Triac
  • Laatst online: 20-08 23:08
Ik vraag me af of het mogelijk is om draadloos (BlueTooth) muziek te luisteren EN te telefoneren.. ?
Ik neem aan dat het ook mogelijk is om je muziek ("en andere audio") ook volgens een mappen-struktuur te bekijken ? (Ik ben niet zo'n MP3-"Nummertjes"-mens)....

(Niet te gelijk natuurlijk) :-) (Al was het desnoods maar in mono) :-(
(Er bestaat een BlueTooth-zonnebril maar die is een beetje lelijk dacht ik...)
Nu nog even wachten tot hij betaalbaar wordt voor een "weinig-beller"....
Misschien wel bij die winkel op de hoek bij uh , o, sorry... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
nurk schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:12:
[...]

weet je dat zeker?? ik kan het namelijk nergens vinden op de site van telfort????
anders is dat het voordeligste voor iedereen die een losse telefoon wil kopen!!

edit:
net iemand van telfort gebeld. maar zegt dat dat niet kan cashen van geld. toch is het nog
het voordeeligste alleen zit ik met de verzekering die erbij zit. Die is niet echt super.
niet verzekerd tegen vochtschade etc. erg balen!! want ergens anders verzekeren zit er
volgens mij niet echt in??
www.bundelcasher.nl

Ik heb vorige maand 50 minuten gecashed en vandaag het geld op m'n rekening gehad. Je kan via die site naar een gewoon 06-nummer bellen en voor iedere 5 minuten krijg je 25 eurocent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Vögel schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:38:
Wat mij trouwens opviel toen ik de telefoon toenet ff in me handen mocht hebben in de winkel is dat de zijkant die oranje lijkt/is nogal koperachtig is :P Ik hoop niet dat dat eerder beschadigt..
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 04:15:
Ik heb de telefoon vandaag al even in de winkel in m'n handen kunnen houden... er vielen me gelijk 2 dingen op:

- het oranje aan de zijkant van de telefoon blinkt echt ontzettend, opzich wel vet...
- de keypad is een beetje stijfjes, je moet de toetsen best hard indrukken vond ik...

Verder echt een mooie telefoon, ga morgen maar eens kijken waar ik het goedkoopst m'n orange abo kan verlengen... bij de orange shop is verlengen dus niet mogelijk?
haha! ik heb hem gisteren even mogen vasthouden en testen in de winkel.. man wat is die w800 lelijk! :r Dat oranje valt zo ontzettend tegen als op de foto's en die witte voorkant dan, is van lelijk spul gemaakt.. had liever een mooie glimmende gladde witte voorkant gehad..

2 pluspunt: de vele extra's, coole headset en 512 mb memorystick + vind dat cameraklepje beter dan die van de K750i.

Persoonlijk: ik hou het maar lekker op de K750i, want die is gewoon mooier *zwart 8) * en verschilt haast niks qua software met de w800i (kon gisteren helaas niet de Flightmode ontdekken, kan iemand bij vertellen waar die zit?) en is veel goedkoper!
DarkChylde schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:21:
hmz, bel net met belcompany... de telfort aanbieding kunnen ze nu niet matchen.
dus ik vraag, als ie volgende week bij jullie met hetzelfde abbo goedkoper is, krijg ik dan het prijsverschil terug? antwoord: nee, dat is niet zo..

snap er niets meer van.
zie site : http://www.belcompany.nl/...Vragen/VragenSerGar.htm#5

[...]

denk dat ik 'm gewoon in de telfort shop bestel
Vögel schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:34:
Hallo iedereen,

Ik ben ook van plan om de w800 te gaan kopen.
De aanbieding van Telfort die ik hier zag staan is voor mij zeer interessant aangezien ik zelf al een ander abbonement heb.
Ik begin trouwens zowat te denken dat er een luchtje aan moet zitten bij Telfort. Het betekent dus dat ik t toestel voor 312 euri kan kopen, en exclusief voor nog minder omdat ik m op me vaders bedrijf laat zetten, en dit dan ook nog es met 200 min. per maand.

MyNameIs schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:49:
[...]

Bij belcompany zeiden ze dat die W800 bij telfort 200 voor 1 jaar op de online shop geLOCKED was... erg jammer. Toch maar even navragen bij telfort voor de zekerheid, simlock-vrij zou anders wel een hele goeie aanbieiding zijn!!!
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:59:
[...]

Volgens mij had ik ergens gelezen dat het zo rond de 50 euro zal liggen. Ik wil ze ook wel, die van de K750 zitten niet echt super.
zou hem ook willen hebben, ik zoek momenteel nog een goedkope memorystick... had al eentje gevonden voor 50 euro voor 512 mb en 95 voor 1 GB :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
vanpeltje schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:00:
Persoonlijk: ik hou het maar lekker op de K750i, want die is gewoon mooier *zwart 8) * en verschilt haast niks qua software met de w800i (kon gisteren helaas niet de Flightmode ontdekken, kan iemand bij vertellen waar die zit?) en is veel goedkoper!
Je kan evt. de w800 software in je K750 laten zetten. Dan heb je ook die flightmodus. En misschien iets betere foto's. Voor 25 euro bij gsmdelft.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu maar hopen dat het niet zo'n brak ding is als de K750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:11
rare vraag.. wat is flightmodus. en waaro is dat goedkoper?
hmm die software op de k750i

dan wist ik wel welke ik ging kopen.. die w800i is wel een mooi edingetje, maar dat wit ziet er erg goedkoop uit, in vergelijking metd at blinkend oranje.wel beter dat er ruimte zit tusen de knopjes. bij de 750i liggen de knopjes tegen elkaar.. volgens mij is dat niet zo handig.

de betere software voor je pc, en de drect muziek knop ontbrekt dan wel bij de 750, en je hebt een mindere headset, maar ja..
ze moeten gewoon de w800 in een fatsoenlijke kleur leveren. dan koop ik hem direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

Flightmodus betekent dat de GSM capaciteiten uitstaan, dus in feite is het toestel uit, maar je kunt dan wel gewoon MP3s luisteren. Je kunt dan niet gebeld worden, handig voor in een vliegtuig! Moet je natuurlijk wel de stewardessen ervan overtuigen dat het toestel daadwerkelijk uit staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:23:
En nu maar hopen dat het niet zo'n brak ding is als de K750i
Ja want dat is zo'n brak ding. 90% van de mensen met een K750 is er hardstikke tevreden mee.
Waarom is het zo'n brak ding volgens jou?

Tja, ik ga maar eens kijken of ik snel W800 firmware op mijn K750 kan gaan zetten.
En niet bij gsmdelft! Dikke spammer....

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
djmartyn schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:18:
[...]

Je kan evt. de w800 software in je K750 laten zetten. Dan heb je ook die flightmodus. En misschien iets betere foto's. Voor 25 euro bij gsmdelft.nl :)

voor Sony Ericsson W800i bezitters (ook voor niet-bezitters :P)

http://www.sonyericsson.com/w800/mainpage.aspx

ps.

iemand die de w800 al in zijn/haar bezit heeft?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem misschien zo halen. Als hij niet zo lelijk is als vanpeltje zegt.
En mijn collega's moeten even zonder mij kunnen.

Anders neem ik toch maar de K750i. Ik vraag me af of deze inmiddels weer op voorraad zijn.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
daarstraks in mijn handen gehad, heb even de software mogen testen, en het design ervan is ongelooflijk schoon!

ik heb de k750i net teruggebracht, maar kocht de w800i nog niet, want ik dacht dat de mediaplayer beter zou zijn op de w800i...niet dus. Die is gewoon hetzelfde met als gevolg: ik kan niet een playlist editen zodat ik achteraf nog een liedje ergens kan tussensteken, wat ik persoonlijk enorm lastig vind.

ik wil de mogelijkheid hebben om een liedje dat ik er achteraf bijplaats, dat ik dat dan ergens bovenaan of ergens tussen 2 liedjes in kan plaatsen. Dat gaat dus niet wat ik enorm jammer vind. (ik hoop dat ik ongelijk heb). De enige mogelijkheid is om een nieuwep laylist aan te maken, maar in de veronderstelling dat ik 500 liedjes zou hebben, begin daar maar eens aan... heel erg jammer want nu ben ik aan het twijfelen :(

de toetsen zijn alleszins veel beter, de joystick is veel vaster en zoals eerder gezegd is het design enorm knap! Maar dat er geen extra mogelijkheden zijn vwb playlisten vind ik wel een enorm minpunt en niet zijn geld waar om zoveel bij te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem!!!

Zalig dingkje.... Ik zal later wel wat foto's posten, eerst nog voortspelen ermee :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Iemand die al wat ervaringen wil delen? De foon is uit en ineens is het verdacht stil in dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
Shiver23 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:28:
[...]

Ja want dat is zo'n brak ding. 90% van de mensen met een K750 is er hardstikke tevreden mee.
Waarom is het zo'n brak ding volgens jou?

Tja, ik ga maar eens kijken of ik snel W800 firmware op mijn K750 kan gaan zetten.
En niet bij gsmdelft! Dikke spammer....
Ik heb niets met gsmdelft hoor, ben er nog nooit geweest! Ik geef alleen maar aan dat het daar kan. Dan weet je zeker dat het goed gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:06:
daarstraks in mijn handen gehad, heb even de software mogen testen, en het design ervan is ongelooflijk schoon!

ik heb de k750i net teruggebracht, maar kocht de w800i nog niet, want ik dacht dat de mediaplayer beter zou zijn op de w800i...niet dus. Die is gewoon hetzelfde met als gevolg: ik kan niet een playlist editen zodat ik achteraf nog een liedje ergens kan tussensteken, wat ik persoonlijk enorm lastig vind.

ik wil de mogelijkheid hebben om een liedje dat ik er achteraf bijplaats, dat ik dat dan ergens bovenaan of ergens tussen 2 liedjes in kan plaatsen. Dat gaat dus niet wat ik enorm jammer vind. (ik hoop dat ik ongelijk heb). De enige mogelijkheid is om een nieuwep laylist aan te maken, maar in de veronderstelling dat ik 500 liedjes zou hebben, begin daar maar eens aan... heel erg jammer want nu ben ik aan het twijfelen :(

de toetsen zijn alleszins veel beter, de joystick is veel vaster en zoals eerder gezegd is het design enorm knap! Maar dat er geen extra mogelijkheden zijn vwb playlisten vind ik wel een enorm minpunt en niet zijn geld waar om zoveel bij te leggen.
Je kunt de playlist aanpassen via de software Disc2phone die bij de W800 is geleverd. weliswaar niet tijdens het spelen dan, maar je kunt wel albums samenstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het toestel gehhald vanmorgen bij een telfort winkel en de aanbieding is het zelfe als op het internet gratis met een 1 jarig telfort 200 abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

DarkChylde schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 04:06:
ter info, de headset die bij de w800i zit is de Sony 71SL. dus je hoeft 'm niet te modden als je een k750 hebt. als je een ander headset voor de k750 wil, kan je gewoon een w800i headset kopen (is ongeveer over duur als modden + een sony 71SL)

maar wie heeft 'm al... en hoe voelt ie aan in de hand? beetje luxe materiaal, of meer plasticachtig?

[...]

waar staan trouwens de losse rubbertjes, op site? (ben er ook 1 kwijt)
http://www.audiocubes.com...SL_EX70SL_EX51SP_NX1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
Ik vind het echt klote oordopjes. Heb de telefoon zelf nog niet maar heb wel de normale 71 gehad. Die waren na een maand stuk en ik heb nooit echt een goede seal kunnen krijgen. Bovendien klinken ze ook erg dof.

Ik zal ze dan ook niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Laatst online: 15-09 23:38
lowfi schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:00:
Ik vind het echt klote oordopjes. Heb de telefoon zelf nog niet maar heb wel de normale 71 gehad. Die waren na een maand stuk en ik heb nooit echt een goede seal kunnen krijgen. Bovendien klinken ze ook erg dof.

Ik zal ze dan ook niet gebruiken.
en dat matige geluid heeft niks met je naam te maken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook. Samen met nog 2 klanten. Anyway, misschien straks plaatjes even kloten ... Oja, en werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werk bij een telecombedrijf. Van ieder 10 verkochte k750i's hadden 8 software problemen en het probleem werd erkend door Sony Ericsson). Klant kan dit zelf verhelpen maar als je nieuw toestel koopt wil je niet na een paar dagen een software update (open eigen risico) doen. Vandaar de opmerking dat ik hoop dat dit type niet zo brak is als eerstgenoemde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:05:
Werk bij een telecombedrijf. Van ieder 10 verkochte k750i's hadden 8 software problemen en het probleem werd erkend door Sony Ericsson). Klant kan dit zelf verhelpen maar als je nieuw toestel koopt wil je niet na een paar dagen een software update (open eigen risico) doen. Vandaar de opmerking dat ik hoop dat dit type niet zo brak is als eerstgenoemde
Mijn eerste halve dag is met succes verlopen. waarschijnlijk heeft SE geleerd van de 750 release en hier de goeie sw ingestopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:20:
[...]

Je kunt de playlist aanpassen via de software Disc2phone die bij de W800 is geleverd. weliswaar niet tijdens het spelen dan, maar je kunt wel albums samenstellen
ah zo, maar die software kan je eigenlijk ook met de k750i gebruiken...

nu ja, heb gedacht (en gelezen) dat het een geavanceerde mediaplayer zou zijn, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Sorry, heb niet alle posts gelezen over deze telefoon maar euhmm waar gaat alle ophef nou over? Waarom is dit ding zo'n hype? Dat mensen hem ontzettend mooi vinden vind ik prima enzo maar naar mijn idee ziet hij eruit als een... tja... telefoon zoals er al duizenden zijn gemaakt. En de functies zijn ook niet wereldschokkend. Ik ben absoluut geen SE hater zoals er hier wel anderen rondlopen, sterker nog, ik heb een paar SE telefoons gehad maar dit is er nou niet een waar ik van wakker lig ofzo. Hebben jullie bovendien gezien hoe duur die Memory stick dingen zijn! Ik heb hier een gigabyte in mijn GSM zitten voor 50 Euro (SD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens, er werd mij bij T for Telecom in Leidschendam maar 429,99 euro gerekend, ipv de 469,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xvanwaart schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:23:
Sorry, heb niet alle posts gelezen over deze telefoon maar euhmm waar gaat alle ophef nou over? Waarom is dit ding zo'n hype? Dat mensen hem ontzettend mooi vinden vind ik prima enzo maar naar mijn idee ziet hij eruit als een... tja... telefoon zoals er al duizenden zijn gemaakt. En de functies zijn ook niet wereldschokkend. Ik ben absoluut geen SE hater zoals er hier wel anderen rondlopen, sterker nog, ik heb een paar SE telefoons gehad maar dit is er nou niet een waar ik van wakker lig ofzo. Hebben jullie bovendien gezien hoe duur die Memory stick dingen zijn! Ik heb hier een gigabyte in mijn GSM zitten voor 50 Euro (SD).
You're asking the wrong people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Als je het mij vraagt: K750i vs. W800i

Andere cover, firmware. Betere headset en meer geheugen.
volgens mij is er geen hardwarematig verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Skype schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:25:

inderdaad, maar het moet wel gezegd worden dat de toetsen een heel pak beter zijn, en vooral de joystick... Jammer dat je de cover niet op een normale manier kan vervangen.

Het komt er gewoon op neer dat je meer betaalt wegens de headset en het geheugen want als je die apart koopt, kom je aan een extra kostprijs van +- 100 euro.

[ Voor 16% gewijzigd door pina op 12-08-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
boefje79 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:02:
[...]

en dat matige geluid heeft niks met je naam te maken? ;)
Mss :P

maar ik gebruik nu shure e4c en die bevallen (uiteraard) beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Skype schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:25:

edit: oops sorry Skype _/-\o_ ben aan het werk dus lette niet goed op..

Software verschil: K750i vs W800i

- Andere mediaplayer
- Flightmode functie (die ik overigens niet heb kunnen vinden gisteteren)

[ Voor 10% gewijzigd door vanpeltje op 12-08-2005 15:39 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broer en ik hebben hem dus gisternacht aangeschaft, inclusief 4 gratis tickets.

we hebben al veel gestest en geprobeerd maar we kunnen 1 ding niet opgelost krijgen.. als je via de walkman functie een filmpje afspeeld, dan heb je de mogelijkheid om hem op volledig scherm te zetten.
het probleem zit hem nu in het teruggaan van volledig scherm naar normaal. we weten niet hoe dit moet.
met de knop vorige stopt het filmpje en kom je trug in het menu. de bedoeling is dus dat je hem op pauze kan zetten en terug naar gewone view zodat je het progress balkje kan zien bij het doorspoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:57:
[...]
Flightmode functie (die ik overigens niet heb kunnen vinden gisteteren)
Je kunt tussen "Phone" en "Musicplayer" mode kiezen als je de telefoon aanzet.. eenmaal aangezet kun je niet tussen de verschillende modussen kiezen... je zult hem dus opnieuw aan en uit moeten zetten om te switchen van modus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
[...]

hardware verschil: K750i vs W800i

- Andere mediaplayer
dat is dus software ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
[...]

hardware verschil: K750i vs W800i

- Andere mediaplayer
wat is er dan anders aan de mediaplayer volgens u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Edit: pcies

[ Voor 72% gewijzigd door Nyana op 12-08-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:03:
[...]

Je kunt tussen "Phone" en "Musicplayer" mode kiezen als je de telefoon aanzet.. eenmaal aangezet kun je niet tussen de verschillende modussen kiezen... je zult hem dus opnieuw aan en uit moeten zetten om te switchen van modus..
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w800/pic10.jpg
pina schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:08:
[...]
wat is er dan anders aan de mediaplayer volgens u?
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w800/pic12.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w800/pic9.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w800/pic9-1.jpg

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

xvanwaart schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:23:
Sorry, heb niet alle posts gelezen over deze telefoon maar euhmm waar gaat alle ophef nou over? Waarom is dit ding zo'n hype?
Sorry hoor, maar deze telefoon vind ik niet echt gehyped enzo. Er is weinig media aandacht gegeven (ofja, weinig promotie etc, jullie weten wel wat ik bedoel) aan deze telefoon. Pas enkele dagen voor de release stond hij pas op de grote telecomsites. Echt gehyped vind ik 'm niet.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

-tom- schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:02:
[...]

Sorry hoor, maar deze telefoon vind ik niet echt gehyped enzo. Er is weinig media aandacht gegeven (ofja, weinig promotie etc, jullie weten wel wat ik bedoel) aan deze telefoon. Pas enkele dagen voor de release stond hij pas op de grote telecomsites. Echt gehyped vind ik 'm niet.
En dat vind ik persoonlijk ook niet erg, straks loopt iedereen er mee, mag wel, maar ik vind leuker van niet, net als nu met mn 3 jaar oude CMD-J7, ook maar weinig mensen mee zien lopen.

Ik las net iets over het bewerken/aanmaken van playlisten. Is dit alleen mogelijk met de software Disc2Phone, of kan dit ook op je telefoon zelf? Tis wel te doen met software, maar als het echt een geavanceerde mediaplayer zou zijn, dan moet het toch ook op de telefoon kunnen.
En zijn er al mensen die ervaring hebben met verschillende manieren van dataoverdracht, usb2-datakabel vs. bluetooth (lijken mij de meeste gebruikte manieren daarvoor)

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.