Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Van de BC weet ik dat 3 filialen snachts open gaan om 24.00 uur, in Amsterdam, Utrecht & Den Haag Rotterdam.
Ze gaan 1 uur lang open, in elk filiaal krijgen de eerste 50 klanten 2 gratis concert kaarten voor het concert van Jamiroquai.

[ Voor 5% gewijzigd door Sur_G op 08-08-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het maar vreemd. Als ze vrijdag om 0.00 open gaan, is hij officieel pas 13 augustus beschikbaar. Ik vermoed dus dat het donderdagnacht is. Maar daar ik vast niet naar het concert van Jamiroquai hoef, laat ik dat maar gaan. Ik ben vrijdag-avond de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

12 augustus is 12 augustus.
Donderdag om 12 uur 's nachts wordt het vrijdag 12 augustus. Wel weer goede marketing van Sony, ik weet alleen niet of een mobieltje in Nederland wel geschikt is voor dit soort akties, omdat hier toch iedereen een nieuw abonnement neemt of het abonnement verlengt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Shiver23 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 09:51:
12 augustus is 12 augustus.
Donderdag om 12 uur 's nachts wordt het vrijdag 12 augustus. Wel weer goede marketing van Sony, ik weet alleen niet of een mobieltje in Nederland wel geschikt is voor dit soort akties, omdat hier toch iedereen een nieuw abonnement neemt of het abonnement verlengt.
Ben het hier helemaal mee eens, ze proberen het inderdaad te hypen (en terecht), maar ik vrees dat wij als kleine kikkerlandje toch niet hier aan mee doen.....

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 16-09 13:10
ik neem aan dat je hem met deze actie ook gewoon met een abbo/verlenging kan krijgen.
bijna niemand in nl koopt los een mobieltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

DarkChylde schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:11:
ik neem aan dat je hem met deze actie ook gewoon met een abbo/verlenging kan krijgen.
bijna niemand in nl koopt los een mobieltje...
Natuurlijk kan je hem halen met een abonnement, maar hoe willen ze dat gaan doen?
Om 12 uur 's nachts krijg je echt geen goedkeuring van je provider en mag je het toestel dus niet meenemen.
In andere landen waar je een los abonnement hebt en alsnog de volle pond voor je mobiel moet betalen snap ik de aktie. Maar ik denk niet dat dit bij "ons" gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem wel los kopen, maar mensen, ik ben echt niet het type dat met een stelletje doorgedraaide gsm-fans voor een deur gaat staan wachten. Al is het alleen om de temperatuur dan om die tijd. Wellicht als ze hier de aanbieding met de speakers zouden hebben, zou ik het overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Shiver23 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:18:
[...]

Natuurlijk kan je hem halen met een abonnement, maar hoe willen ze dat gaan doen?
Om 12 uur 's nachts krijg je echt geen goedkeuring van je provider en mag je het toestel dus niet meenemen.
Jawel hoor....

Dat gaat tegenwoordig geautomatiseerd. Kan wel dus....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:47

-tom-562

Oliesjeik

Béétje overdreven die actie. Denk ook alleen dat er doorgewinterde Jamerquai dinges fans komen, ik zie mezelf voor een telefoon nog niet om 0.00 's nachts voor een winkel liggen :) (alhoewel 't wel mooi uitkomt, donderdagavond=stapavond bij de meesten, dan ben je toch in de stad :P)

[ Voor 7% gewijzigd door -tom-562 op 08-08-2005 14:22 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom- schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:13:
Béétje overdreven die actie. Denk ook alleen dat er doorgewinterde Jamerquai dinges fans komen, ik zie mezelf voor een telefoon nog niet om 0.00 's nachts voor een winkel liggen :) (alhoewel 't wel mooi uitkomt, donderdagavond=stapavond bij mij, ben dan toch in de stad :P)
en dat is precies waarom ze het donderdag avond doen, studentenavond...aan de ene kant snap ik het ook niet helemaal deze actie, maar tis dat ik weg ben deze week, anders had ik zeker wel mailtje naar utrecht gestuurd vragen of ik mocht werken, leek me wel vet lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
mwa, ik ben ook niet zo'n concertgangen, dus ik verkoop die kaarten mooi door. (als ik dus bij die eerste 50 hoor). hoop alleen niet dat ze op naam staan of zo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:27:
[...]
en dat is precies waarom ze het donderdag avond doen, studentenavond...
Dat is natuurlijk dikke onzin.
Ze doen dit op donderdagavond omdat ze dat zo gepland hebben. Dat het studentenavond is heeft er helemaal niets mee te maken. De launch is in heel Europa op de 12e. Gewoon een groot evenement, waarschijnlijk gepaard met een grote marketingactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dit overigens op een ander forum:
Klopt, in Amsterdam (Muntplein), Rotterdam (korte Lijbaan) en Utrecht (achter Clarenburg) gaan de winkels om middernacht open en sluiten een uur later weer (dus van 00:00-01:00 uur). Van 11 op 12 augustus. De eerste 150 klanten krijgen ook nog eens gratis kaartjes voor het Jamiroquai concert erbij.
Kan iemand mij vertellen waar ik nu het echte verhaal kan lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 16-09 22:05
vandaag in de fnac gaan vragen wanneer en hoeveel de w800i zou kosten, en ze zeiden mij daar dat:

1) datum nog onbekend
2) prijs: 569 EUR !!!

hopelijk is dat verouderde informatie, want 569 EUR is toch wel ERG duur :(
overal lees ik dat hij tussen 400 EUR en 500 EUR zou kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 13:11

RicX

Het leven is geen ponypark

op zo een bedrag maken 69 euro toch ook niet meer uit, wel?

nog even tussendoor: ik vind het nogal een lame actie om een telefoonwinkel om 12 uur snachts open te doen bij de lancering van een nieuw toestel. Kunnen ze beter een leuke actie erbij doen, zoals de eerste 5 uur na opening van de winkel gratis die bose-boxjes erbij... :P
Ik ga em iig ook kopen, maar weet iemand of je hem wellicht kunt bestellen ? Ik wilde morgen sowieso even naar de stad fietsen, maar als iemand het nu al weet ? Ik had net wel al op www.belcompany.nl gekeken en daar staat dat je hem gewoon kun kopen (ben zover gegaan tot ik nog net hoefde af te rekenen). Ik wilde hem namelijk met een 2 jarig vodafone abo €27,50 kopen...

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso is 69 euro in de pocket houden altijd lekker, kan je nog best wel wat leuke dingen mee doen. Daarbij is 69 euro nog steeds meer dan 10% van 600 euro (de prijs ruim genomen, dus nog meer % van de echte prijs), en dat is best een flink percentage :)

Ik heb de telefoon een paar dagen geleden met een Hi 25 - 2 jaar abo besteld bij The Phone House. Ik hoop echt heel erg dat hij donderdag de 12e er is :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
hij is trouwens wel relatief duur als je nu bij de belcompany kijkt bij de 1 jaar abo's
dacht dat ie wel met een 1-jarig abo voor rond de 100 euro te krijgen zou zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw, bij de Phone House is hij los € 489,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:27
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 15:46:
Btw, bij de Phone House is hij los € 489,99 :)
waarom een :) als ik vragen mag. Bij gsmhuis is ie 392. Dat scheelt bijna 100 euro

Weet iemand hoe het zit met de laagste prijs garantie bij BCC.
Zou ik mijn gsm daar kunnen kopen dmv www.gsmhuis.nl op te geven?
Ik koop namelijk liever iets in een echte winkel ivm garantie etc want mijn
T610 was naar 1 jaar en 1 maand dood dmv "waterschade"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

nee, webwinkels tellen niet bij deze garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ik gaat hier ook nog ff navragen hoe het met die actie zit.. lijkt me wel zo duidelijk..
Dus het is de avond van donderdag dus he ??
Maarjah wie wil er stomme concert kaarten ... Als ik die boxjes erbij kreeg had ik het gedaan..
Ik kom geowon lekker vrijdag avond als het koop avond is :) ... ik moet van 5 tot 8 werken dus ja..
Ik gaat mischien wel ff heen donderdag nacht om te kijken wat voor soort mensen er komen :D
Mischien nog wat pics maken :+

En achjah ze proberen het zo spectaculair te maken maar... alles draait om geld.. zo moet je maar denken Why the fuck zou je snachts heen gaan dan :D

Achjah .... Ik koop um >:) hahaha En idd zown Hi abbo van 25 eurie per maand is hij dan gratis ?? wij hebben hier alleen maar een phone house...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nurk schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:31:
[...]

waarom een :) als ik vragen mag. Bij gsmhuis is ie 392. Dat scheelt bijna 100 euro

Weet iemand hoe het zit met de laagste prijs garantie bij BCC.
Zou ik mijn gsm daar kunnen kopen dmv www.gsmhuis.nl op te geven?
Ik koop namelijk liever iets in een echte winkel ivm garantie etc want mijn
T610 was naar 1 jaar en 1 maand dood dmv "waterschade"
ALs ik jou was ... heen gaan en proberen :+ :+ :+ :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurk
als ze hem dan bij BCC ook maar de 12de hebben............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus ook van plan om deze gsm aan te schaffen, maar ik ben aan het twijfelen over een gsm verzekering.
ik wil dus graag van jullie weten of jullie dit doen ja of nee, en zo ja bij wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:02:
Ik ben dus ook van plan om deze gsm aan te schaffen, maar ik ben aan het twijfelen over een gsm verzekering.
ik wil dus graag van jullie weten of jullie dit doen ja of nee, en zo ja bij wie?
Verzekering? JA!
Waarom? Mijn laatste tel. was gejat..
Waar? Geen id..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enigste verzekering die ik kan vinden is van actua, deze hanteren 3 premies:
  • Silver service
  • Gold service
  • Platinum Service
De voorwaarden zijn echter niet bepaald gunstig en de kosten zijn hoog.
  • eigen risico van € 25,00 per gebeurtenis
  • binnen 6 maanden en de leeftijd < 25 jaar = extra eigen risico van 25% van het schadebedrag, echter met een maximum van € 65,00
  • vergoeding: apparatuur tot 6 maanden oud: 95% apparatuur ouder dan 6 en niet ouder dan 12 maanden: 85% apparatuur ouder dan 12 maanden: 75%
  • onmiddellijk na uitkering van schade op basis van totaal verlies wanneer assuradeuren aan hun maximale betalingsverplichting hebben voldaan eindigd de verzekering
Deze lijst is nog een heel eind uit te breiden en voor een schadeverzekering ( silver ) is dit niet aan te raden. Zelf je schade betalen is dan veel goedkoper. Een complete behuizing heb je al voor ongeveer 25 dollar.
http://www.mobilefun.co.uk/product/7126.htm

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
De prijs van BelCompany zoals hij vandaag in de computers staat/stond = 469,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:22:
[...]

• Silver service
  • Gold service
  • Platinum Service
  • binnen 6 maanden en de leeftijd < 25 jaar = extra eigen risico van 25% van het schadebedrag, echter met een maximum van € 65,00
  • vergoeding: apparatuur tot 6 maanden oud: 95% apparatuur ouder dan 6 en niet ouder dan 12 maanden: 85% apparatuur ouder dan 12 maanden: 75%
  • onmiddellijk na uitkering van schade op basis van totaal verlies wanneer assuradeuren aan hun maximale betalingsverplichting hebben voldaan eindigd de verzekering
Deze lijst is nog een heel eind uit te breiden en voor een schadeverzekering ( silver ) is dit niet aan te raden. Zelf je schade betalen is dan veel goedkoper. Een complete behuizing heb je al voor ongeveer 25 dollar.
[afbeelding]
Nee, maar Actua is dan ook niet de voordeligst....

Probeer de verzekering van T for Telecom eens

offtopic:
Nee, ik werk niet bij T for Telecom. Juist bij een andere die Actua verkoopt.... :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:28

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hé ik volg dit forum vanaf het begin, kan helaas pas in oktober orange abo verlengen. Bij eerdere posts ben ik 2call als site tegengekomen waar je goedkoop de W800 >:) kan krijgen.
Nu is mijn vraag wat jullie ervaringen zijn met 2call, dus met name service en levertijd.

Verder heb ik bevestigd gekregen via mail van SE dat het scherm echt niet anders is (ook geen ander "glaasje" ervoor. Zou volgens hun geen verschil moeten kunnen zien.)

Nog paar dagen, kunnen we de eerste reacties lezen. Ben benieuwd. Hoop echt dat hij niet allerlei bugs heeft als de K750 eerste serie.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:22:
[...]

• Silver service
  • Gold service
  • Platinum Service
Ik weet uit ervaring dat Belcompany goede verzekering heeft. Vragen niet wat er gebeurd is, krijgt vervanging (wel simpel toestel als vervanging) en ze bellen wanneer je telefoon is gerepareerd.
In mijn geval ging het om een P900 waarvan de zijknop het niet meer deed door zand erin

Kosten zijn trouwens 6 of 7 euro per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
RicX schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 15:30:
op zo een bedrag maken 69 euro toch ook niet meer uit, wel?
errm...als jij 69 euro geen geld vindt, dan mag je dat voor mij betalen hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
nomad85 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:10:
Hé ik volg dit forum vanaf het begin, kan helaas pas in oktober orange abo verlengen. Bij eerdere posts ben ik 2call als site tegengekomen waar je goedkoop de W800 >:) kan krijgen.
Nu is mijn vraag wat jullie ervaringen zijn met 2call, dus met name service en levertijd.

Verder heb ik bevestigd gekregen via mail van SE dat het scherm echt niet anders is (ook geen ander "glaasje" ervoor. Zou volgens hun geen verschil moeten kunnen zien.)

Nog paar dagen, kunnen we de eerste reacties lezen. Ben benieuwd. Hoop echt dat hij niet allerlei bugs heeft als de K750 eerste serie.
Allerlei bugs :?

Dan mag jij ze aan mij vertellen. Want ik als K750 bezitter ken ze niet.....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:57:
[...]

Ik had ook 1 van de eerste,maar hou op schei uit kan er een krant over schrijven :X ..........(inmiddels geen last meer _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

nomad85 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:10:
Ik zou zeggen kijk eens hier: http://www.tweakers.net/shopsurvey/4657.
Wel zo handig die Tweakers Shopsurvey ;)

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
heb naar the phone house gebeld vandaag en daar zeiden ze dat er geen info bekend was omtrent de release ;( ;( Dat is vreemd, eerst de fnac en nu the phone house...waarom weten ze daar van niks ;(

[ Voor 4% gewijzigd door pina op 09-08-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:35:
heb naar the phone house gebeld vandaag en daar zeiden ze dat er geen info bekend was omtrent de release ;( ;( Dat is vreemd, eerst de fnac en nu the phone house...waarom weten ze daar van niks ;(
Ben je Belg?
Informatie vinden in Belgie rond deze telefoon is moeilijk, erg moeilijk :/ Ik heb hem tot nu toe op maar één website zien staan: die van The Phone House, waar hij 469 euro kost :/ :'(
De rest (Photo Hall, Belcompany, ...) weet van niets...
Heeft er iemand een idee of dat de winkels hier in Belgie ook 12/12 om 24u zullen opengaan? Ik heb zo'n vermoeden van niet.
Iemand een idee hoeveel ik terug krijg voor mijn t68i bij inruilen/overname?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurk
RicX schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:19:
nee, webwinkels tellen niet bij deze garantie
even over de laagste prijs garantie bij bcc.

dit zijn de algemene voorwaarden: http://www.bcc.nl/modules...ault/default/?itemId=1080
en daar staat niks over in dat het niet in een webshop mag!
er staat wel dat het alleen voor winkels geld die zij hebben geselecteerd.
en daar staan hun niet bij.... :(

ik ga er donderdag heen. De prijs van BCC zal wel rond de 470 liggen.

mijn prijs word dan 392-(0.25*(470-392)) = 372.5 euro!!
ik ga het in ieder geval proberen! maja t zal wel niet lukken

[ Voor 13% gewijzigd door nurk op 09-08-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:42:
[...]

Ben je Belg?
Informatie vinden in Belgie rond deze telefoon is moeilijk, erg moeilijk :/ Ik heb hem tot nu toe op maar één website zien staan: die van The Phone House, waar hij 469 euro kost :/ :'(
Heeft er iemand een idee of dat de winkels hier in Belgie ook 12/12 om 24u zullen opengaan? Ik heb zo'n vermoeden van niet.
ik ben inderdaad van belgië. Daarnet in Dixons geweest en daar zei de verkoper in het wilde weg eind augustus. Daarnaast snap ik het niet waarom gespecialiseerde gsm-winkels zelf amper op de hoogte zijn van nieuwe toestellen. Dat zou ik toch verwachten van zo een zaak. In belgië zullen de winkels niet open zijn, aangezien ze zelf niet eens weten wanneer het toestel wordt uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik heb daarnet naar de hotline gebeld van The Phone House en heb daar iemand aan de lijn gehad en hij verzekerde me dat de gsm op 12 augustus leverbaar zou zijn. Daarna vroeg ik of dit ook voor de filialen zo zou zijn en hij zei van wel ondanks het feit dat ik had gebeld naar 1 van de filialen en ze daar van niets wisten. >:) >:) :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Jongens ik heb het denk ik even gemist maar waarom is deze telefoon beter dan de K750i?
(Behalve dan dat je bij deze een 512 mb card erbij krijgt ipv een 64mb, dat je muziek kunt spelen als de telefoon uit is, en er een speciale walkman knop op zit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:53
Dat is het enige eigenlijk ja. En ik vind hem er persoonlijk mooier uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Largow schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:30:
Jongens ik heb het denk ik even gemist maar waarom is deze telefoon beter dan de K750i?
(Behalve dan dat je bij deze een 512 mb card erbij krijgt ipv een 64mb, dat je muziek kunt spelen als de telefoon uit is, en er een speciale walkman knop op zit?)
waarom stel je een vraag met het antwoord erbij 8)7
tevens ziet ie wat flitsender uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

RicX schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:49:
[...]

waarom stel je een vraag met het antwoord erbij 8)7
tevens ziet ie wat flitsender uit...
Hehe ja dat klopt maar ik ben verbaasd over de commotie rond de launch van dit ding.
Technisch niets anders dan een reeds 3 maanden geleden geintroduceerd model en nu gaan er zelfs winkels 'snachts open om de early adopters te bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Largow schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:59:
[...]

Hehe ja dat klopt maar ik ben verbaasd over de commotie rond de launch van dit ding.
Technisch niets anders dan een reeds 3 maanden geleden geintroduceerd model en nu gaan er zelfs winkels 'snachts open om de early adopters te bedienen?
Puur omdat de naam walkman weer een extra impuls wordt gegeven. Allemaal marketing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het al eens vermeld maar zal het nog eens herhalen voor diegene die niet heel het topic willen lezen: In België kan je ze online bestellen op http://www.astel.be voor 449,- btw incl. en je hoeft niet op voorhand te betalen als je niet wil. Ze leveren de 13de aan huis!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Ik ben het helemaal met je eens... maar sad enough reageer ik er toch op... of ja... in a way... ik ga niet om middernacht naar zo een winkel toe, maar ik ga em me wel kopen... lijkt me nu namelijk wel de leukste telefoon die er te krijgen is en mn abo loopt af :P

offtopic:
je hebt wel helemaal gelijk: je moet wel zwakzinnig zijn, wil je om middernacht naar een winkel krassen om een telefoon te kopen die dan pas een seconde te koop is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:23:
ik heb het al eens vermeld maar zal het nog eens herhalen voor diegene die niet heel het topic willen lezen: In België kan je ze online bestellen op http://www.astel.be voor 449,- btw incl. en je hoeft niet op voorhand te betalen als je niet wil. Ze leveren de 13de aan huis!:)
ik geloof niet dat dat iets met belgië te maken heeft... kan ook in NL hoor. Kijk maar o.a. op belcompany.nl enzovoorts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoelde dit ook meer als reply op mad_boy1986 zijn schrijven... ;)
[...]

Ben je Belg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Ben vandaag ff naar de Belcompany geweest. Ze hebben daar een echte goeie actie van Hi. Bij een abbo van 25 E is de w800i gratis (wisten we al), maar daar komt ook nog eens bij dat je de eerste 10 maanden alleen de helft hoeft te betalen (12,50 E dus). Gemiddeld kom je dus uit op een bedrag van ongeveer 19,80 E per maand (alles bij elkaar 475 E).
Ik denk dat dit een hele aantrekkelijke aanbieding is voor degene die nu een W800i willen aanschaffen en een niet al te hoge abbonementsprijs per maand willen betalen. Ik denk dat ik voor deze actie ga (moet nog wel ff w8en tot 23 augustus; ben ik 18 :) )

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
ik ben verbaasd over de commotie rond de launch van dit ding.
Het is gewoon de eerste telefoon die SE onder de walkman naam uitbrengt dus dat is wel een big deal voor ze... en bovendien is de walkman software die erin zit wel wat geavanceerder dan de mp3 speler software in de K750i... that's all :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:32:
Ben vandaag ff naar de Belcompany geweest. Ze hebben daar een echte goeie actie van Hi. Bij een abbo van 25 E is de w800i gratis (wisten we al), maar daar komt ook nog eens bij dat je de eerste 10 maanden alleen de helft hoeft te betalen (12,50 E dus). Gemiddeld kom je dus uit op een bedrag van ongeveer 19,80 E per maand (alles bij elkaar 475 E).
Ik denk dat dit een hele aantrekkelijke aanbieding is voor degene die nu een W800i willen aanschaffen en een niet al te hoge abbonementsprijs per maand willen betalen. Ik denk dat ik voor deze actie ga (moet nog wel ff w8en tot 23 augustus; ben ik 18 :) )
Perfect.... jammer dat er geen belcompany hier zit.... zoiets zoek ik ook :D 20 eu per maand is een prachtig bedrag... en je krijgt nog meer belminuten ook !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
[...]

Ben je Belg?
Hij staat in het Makro reclameblaadje van deze week. In iedergeval toch in Deurne. Ook voor €469 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
denk dat ik ook maar voor die belco actie ga..
ze kunnen het toch zo regelen, dat je kpn abo pas ingaat op het moment dat je oude abo afloopt?
(dus geen dubbele abokosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:16
Net ff met vodafone gebeld, maar daar hebben ze hem nog niet binnen.

Ze kunnen ook niet zeggen wanneer deze binnen komt. Nu net ik m'n abbo wil verlengen. Nog ff wachten dan maar. Ik heb tot 19 sep.

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurk
ik heb al een sim only van 5.99- > 300 min van vodafone

maar moet nu dus de telefoon los kopen
Wie gaan hem nog meer los kopen en zoja waar?
ik wil iets waar ik wat extra garantie erbij kan kopen

:| :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amour021 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:39:
[...]

Hij staat in het Makro reclameblaadje van deze week. In iedergeval toch in Deurne. Ook voor €469 :)
Dan is gsmtrack goedkoper _/-\o_ 421 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is hij bij gsmhuis nog goedkoper. 392 euro!

Ik koop hem wel liever in de winkel maar als ik bijna 69 euro meer moet betalen enkel voor de winkel :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Amiet01 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:32:
He dat is best een leuke actie, ik was van plan om 'm met een Hi20 abbo te halen ofzo, maar dit klinkt aantrekkelijker :) je bent in principe hetzelfde kwijt, alleen heb je meer belminuten.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Matjan schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:40:
[...]

TFORTELECOM ROTTERDAM ZUIDPLEIN!!!!!!!!!!!!!

Je mag hem komen halen, maar de EERSTE is voor MEZELF!!!!!!
He, jij vermeldde in dit topic dat de w800 gratis was bij een Hi20 abbo bij tfortelecom. Ik heb ff op de tfortelecom site zitten kijken, maar daar staat dat je bij een 2 jarig hi 20 abbo 50 euro moet bijbetalen. Is hij nou gratis of moet je 50 euro bij betalen?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even over dat nachtelijk winkelen.

ik kan dus vinden dat dit bij belcompany te doen is. weet iemand waar dit nog meer kan? want utrecht/rotterdam/amsterdam is nogal ver weg voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Check dit btw
http://www.marktplaats.nl...ieuw_zoek.php3%3Fq%3Dw800
Wat zou dit zijn? echte W800's? Of omgebouwde K750's?
Edit:
Omgebouwd naar mijn mening, check het backlight van de knopjes.... Wit licht... En geen oranje joystickje volgens mij

[ Voor 30% gewijzigd door -tom-562 op 09-08-2005 21:27 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn mening is het niet eens een omgebouwde k750. Het is gewoon een oplichter die mensen geld probeert af te troggelen. Kijk eens naar zijn engels, althans wat er op lijken moet. Is gewoon een oplichter uit een ander land, Roemenie of iets dergelijks. Maarja, als je het erop wil gokken, be my guest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:37:
Naar mijn mening is het niet eens een omgebouwde k750. Het is gewoon een oplichter die mensen geld probeert af te troggelen. Kijk eens naar zijn engels, althans wat er op lijken moet. Is gewoon een oplichter uit een ander land, Roemenie of iets dergelijks. Maarja, als je het erop wil gokken, be my guest.
Hoe vaak je ook waarschuwt voor slecht Engels schrijvende verkopers met woonplaats Amsterdam, met een niet bestaand telefoonnummer en de bankrelatie bij Western Union, er zijn altijd van die dummies die er weer intrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 18-09 14:42
Oktober loopt mn Orange Free40 abbonement af, en ben mn huidige Nokia 7210 spuugzat.
Denken jullie dat ik een kans maak deze telefoon te krijgen (dus zonder bijbetaling) als ik mn abbo verleng? Ik ziter inmiddels bijna 2 jaar. Bij T For Telecom krijg je m ook gratis bij een abbo...
Ben me alvast een beetje aan het oriënteren want vorig jaar belde ze ook uit zichzelf op of ik wilde verlengen, en wil dan wel mn verlanglijstje klaar hebben liggen :P

-edit
Ik zit nu op 2call.nl te kijken en daar durven ze nog €273 euro te vragen als ik mn Free20 abbo verleng (heb nu 40, maar wil naar 20 want houd veel teveel bundel over). Kan ik beter mn abbo laten verlopen en een nieuwe afsluiten, krijg je de foon gratis. Ook geen service naar vaste klanten...

[ Voor 28% gewijzigd door frickY op 09-08-2005 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:37:
Alleen al de vraagprijs icm het verhaal dat hij er 15 heeft liggen ruikt naar....

[ Voor 73% gewijzigd door martijn12345 op 09-08-2005 22:10 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:08
Ik zit zo eens naar de toetsen te kijken van de W800.. zulle die niet snel kaal worden? heb nu de K700 en die toetsen zijn van hardplasic(doorzichtig) en die kunne dus niet kaal worden..
Wat denken jullie er van..

Gr. Angela..

PS mar ik ga hem vrijdag toch halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ginz schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:57:
[...]

Ik weet niet onder welke steen jij hebt gezeten (of ben je net terug van space?), maar lees ook het forum van de K750 maar eens. Genoeg mensen die bugs hadden. Telefoon viel uit, of camera deed het niet meer naar FW, enzovoort enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

frickY schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:07:

-edit
Ik zit nu op 2call.nl te kijken en daar durven ze nog €273 euro te vragen als ik mn Free20 abbo verleng (heb nu 40, maar wil naar 20 want houd veel teveel bundel over). Kan ik beter mn abbo laten verlopen en een nieuwe afsluiten, krijg je de foon gratis. Ook geen service naar vaste klanten...
Ik hou ook teveel orange bundel over. Had ook 40 euro, wil ook liever 20 euro.
Vooral ook omdat je nu niet zoveel meer met je beltegoed kan doen. Kon vroeger gewoon incashen :9~
tegenwoordig is orange nogal streng heb ik begrepen. Helaas, heb nog 215 euro en abo loopt nog. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Dutch schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:21:
[...]

Ik zou zeggen kijk eens hier: http://www.tweakers.net/shopsurvey/4657.
Wel zo handig die Tweakers Shopsurvey ;)
Dank je wel, ik wist niet dat tweakers het zo uitgebreid bijhield. Heb het even doorgelezen. Klinkt goed dat 2call. Ga hem nu zeker weten daar bestellen.

Zijn er meer mensen die daar gaan kopen, goedkoper heb ik hem nog nergens gezien (voor orange iig)

Nu ook wel weer genoeg gepost :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff.. wat is het verschil tussen HI en KPN... op die 2call.nl hebben ze dezelfde prijzen etc |:(
Somebody ?/ B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

We verwachten de W800i eind deze week/begin volgende week binnen te krijgen.
Wij hebben geen winkel, maar werken wel samen met de Phoneshop, Korte Pote 5 in Den Haag, waar je het toestel eventueel kan afhalen.

Met vriendelijke groeten,

Daniel de Boer
2Call B.V.
Komt mij wel goed over, maar ik weet dus nog niet wanneer zij hem daadwerkelijk hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
frickY schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:07:
heb je wel verder gekeken dan je neus lang is? want bij verlenging met 22.50 is het inderdaad 273. Nieuwe abbo met 22.50 is de w800i 298.
Misschien heb je niet goed gekeken. Op het schema van 2call kan je zien dat het toestel in prijs omlaag springt bij 32,50 abbo en dan stagneert. Deze ga ik dus bestellen(zit namelijk ook met veel beltegoed over). Orange promoot al enige tijd de 32,50 abbo.

Het goedkoopste dat je hem kan krijgen op dit moment is met een nieuw vodafone bel&sms van 17,50 en 207 betalen. Hierbij zijn de aansluitkosten en 2 maanden gratis.

[ Voor 4% gewijzigd door pang op 10-08-2005 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 20:52
martijn12345 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:10:
[...]

Alleen al de vraagprijs icm het verhaal dat hij er 15 heeft liggen ruikt naar....
en dat laatste zinnetje : Buy with confidance!!!!!! <- WAHAHA :o :X :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
als je naar de teller kijkt op de site kan je toch nog iets opmerken: nu staat er 2 dagen 14 uur etc... maar als het op 0 komt, dan is het al zaterdag...of kijk ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
nomad85 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 02:43:
[...]

Ik weet niet onder welke steen jij hebt gezeten (of ben je net terug van space?), maar lees ook het forum van de K750 maar eens. Genoeg mensen die bugs hadden. Telefoon viel uit, of camera deed het niet meer naar FW, enzovoort enzovoort.
offtopic:
Nou, ik denk meer op de hoogte ben van bugs en problemen met bepaalde firmware dan een gemiddelde GoT bezoeker. En de bugs die bij de K750 voorkomen zijn er maar heel weinig....

En over dat ik forum moet gaan lezen... Dan wil ik je graag even wijzen op alle informatie die jij uit de startpost haal, die door TinuXie en mij gemaakt is....

Dus graag even een iets beter gefundeerde uitspraak....

En om nog een beetje ontopic te komen.

De bugs die bekend ( :? ) waren bij de eerste firmware van de K750 dat zijn er echt niet meer dan normaal. Ik vraag me af of er een andere toestel is dat echt veel minder bugs heeft gehad als de K750

En dan heb ik het dus niet over jou, of iemand anders zijn mening, maar over de statistieken.....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:03
hellboy123 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:18:
[...]
en dat laatste zinnetje : Buy with confidance!!!!!! <- WAHAHA :o :X :r
Moet je eens kijken naar de andere advertenties die die geplaatst heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurk
ik heb net even gebeld.

GSmhuis.nl kan ze voorlopig nog niet leveren. Leveranciers zeggen oktober/ september,
maar zelf gaan ze ervanuit dat het wel binnen deze maand kan.

en 2call.nl verw8 dat de leveranciers ze vrijdag binnenkrijgen en dat ze maandag uitgeleverd
kunnen worden. maar daar durven ze geen zekerheid over te geven.

dus walkman day halen geen van beiden. echter 2call zal volgende week al leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ nomad85: Wil je ajb de volgende keer als je drie keer achterelkaar wat wil posten de Edit knop gebruiken? dat is iets overzichtelijker. Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
pang schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 09:00:
[...]

heb je wel verder gekeken dan je neus lang is? want bij verlenging met 22.50 is het inderdaad 273. Nieuwe abbo met 22.50 is de w800i 298.
Misschien heb je niet goed gekeken. Op het schema van 2call kan je zien dat het toestel in prijs omlaag springt bij 32,50 abbo en dan stagneert. Deze ga ik dus bestellen(zit namelijk ook met veel beltegoed over). Orange promoot al enige tijd de 32,50 abbo.

Het goedkoopste dat je hem kan krijgen op dit moment is met een nieuw vodafone bel&sms van 17,50 en 207 betalen. Hierbij zijn de aansluitkosten en 2 maanden gratis.
Aangezien je bij de BC de telefoon blijkbaar gratis krijgt bij een Hi20 abbo, vind ik €273 nogal duur voor een al 2-jarige klant ja. Dus als Orange me die telefoon niet wilt geven als ik mn Free20-abbo verleng, eventueel een Free30, dan laat ik m verlopen en ga ik vrolijk bij Hi verder.
Ga geen geld neertellen voor een telefoon als je hem elders op de hoek voor niets krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:34:
@ nomad85: Wil je ajb de volgende keer als je drie keer achterelkaar wat wil posten de Edit knop gebruiken? dat is iets overzichtelijker. Bvd
Sorry, lijkt inderdaad niet zo mooi, was erg laat :O

Gebeurt niet weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
frickY schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:45:
[...]

Aangezien je bij de BC de telefoon blijkbaar gratis krijgt bij een Hi20 abbo, vind ik €273 nogal duur voor een al 2-jarige klant ja. Dus als Orange me die telefoon niet wilt geven als ik mn Free20-abbo verleng, eventueel een Free30, dan laat ik m verlopen en ga ik vrolijk bij Hi verder.
Ga geen geld neertellen voor een telefoon als je hem elders op de hoek voor niets krijgt...
je bent ervan op de hoogte dat dit een 2 jarige abbo betreft toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
nomad85 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 02:57:
[...]

Dank je wel, ik wist niet dat tweakers het zo uitgebreid bijhield. Heb het even doorgelezen. Klinkt goed dat 2call. Ga hem nu zeker weten daar bestellen.

Zijn er meer mensen die daar gaan kopen, goedkoper heb ik hem nog nergens gezien (voor orange iig)

Nu ook wel weer genoeg gepost :o
Ik heb m'n huidige telefoon bij 2Call gekocht, en ik ben tevreden over hoe zij te werk gaan. Ik heb de telefoon wel twee weken later gekregen dan was gepland, maar dat komt omdat er problemen waren met de levering en niet met de winkel zelf. Op mailtjes reageren ze ook vrij snel, als je sommige bedrijven mailt, krijg je pas over een week een mail terug, hier meestal de volgende dag al, ookal zijn de antwoorden heel erg kortaf.
En voor het rembours-verzenden vragen ze geen extra kosten, da's ook weer fijn.

M'n abo is pas in december afgelopen, en ik wil deze telefoon erg graag. Hopen dattie tegen die tijd wat goedkoper is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik had die kerel van marktplaats.nl een emailtje gestuurd. Hij beweert dat het echte w800's zijn. Hij heeft ze uit Malayasia, z'n broer werkt daar en hij stuurt ze op :\ Daar zijn ze toch nog helemaal niet te koop?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

-tom- schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:02:
Ik had die kerel van marktplaats.nl een emailtje gestuurd. Hij beweert dat het echte w800's zijn. Hij heeft ze uit Malayasia, z'n broer werkt daar en hij stuurt ze op :\ Daar zijn ze toch nog helemaal niet te koop?
dat ligt eraan wat voor werk zijn broer doet ^^

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurk
geloog nou niet in die onzin. Zo'n advertenties staan al maanden op Ebay.
Precies hetzelfde gelul...

even ontopic,
als ik zo over de prijsnadenk is het toch wel verekte veeel. daar heb je een
hele leuke PDA voor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RtN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:35

RtN

frickY schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:45:
[...]

BC = BelCompany?
Ik kan namelijk nergens op de site iets vinden van dat de w800 bij 20euro abonnement al gratis is :?

En opde site van belcompany staat ook nie da de 1e 10 maanden gratis zijn van een hi 2 jaar abonnement, dit is alleen het geval bij abonnementen van KPN mobiel (ff nagevraagd per mail). Is di mss alleen in sommige vestigingen zo?

[ Voor 16% gewijzigd door RtN op 10-08-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

KPN mobiel of Hi, zit daar veel verschil in? Volgens mij is hi alleen de hippe versie ofzo..
En idd, op de belcompany site staat dat je voor een 2 jarig hi abbo van 20 euro pm nog steeds iets van 70 euro moet bijbetalen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Het toestel is toch wel erg hot zeg, elke 'zelfrespecterende' telecomshop verkoopt het toestel nu al, maar levert het pas op de 12e ( beetje gsm.nl 'praktijken' :P ). Ik kreeg 5 augustus een mailtje van de Phonehouse:

Geachte meneer, mevrouw,

De Sony Ericsson W800i is vanaf dit moment al te bestellen bij The Phone House.
Levering van het toestel zal vanaf 12 augustus plaatsvinden.

Voor een aanbieding i.c.m. dit toestel kunt u contact met ons opnemen via het gratis nummer 0800 444 0800. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17.30 uur. Natuurlijk kunt u ook direct een bestelling plaatsen op onze website www.phonehouse.nl.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

The Phone House Netherlands B.V.
Afdeling Telesales
0800 444 0800

Wel link want wat als SE niet uitlevert of de toestellen vertonen allen een defect? Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe het zal gaan de 12e van augustus met de verkopen en wat iedereen überhaupt vindt van het gebruik van het toestel.

[ Voor 18% gewijzigd door Le0032 op 10-08-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom- schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:33:
KPN mobiel of Hi, zit daar veel verschil in? Volgens mij is hi alleen de hippe versie ofzo..
En idd, op de belcompany site staat dat je voor een 2 jarig hi abbo van 20 euro pm nog steeds iets van 70 euro moet bijbetalen.
Is inderdaad alleen met KPN Mobiel, KPN mobiel heeft andere voordelen dan Hi, belminuten blijven een jaar geldig, in het buitenland bellen zonder extra kosten en nog wat dingetjes.
Ik heb toch voor Hi (25) gekozen omdat je bij Hi meer belminuten krijgt, en 2x zoveel smsjes binnen bundel. Bovendien is Hi een stukje goedkoper als je buiten de bundel belt/smst.
Heb overigens een K750i als leen telefoon tot vrijdag/zaterdag meegekregen, ook leuk om tot die tijd mee te speulen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
pang schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:13:
je bent ervan op de hoogte dat dit een 2 jarige abbo betreft toch?
Nee, dat was ik niet.
Maar dan nog zou het goedkoper zijn dan de €94 bij een 2-jarig Orange Free40 abbo.
Al zie ik al een paar posts welke tegenspreken dat BC (inderdaad BelCompany) deze actie voert.

Heb gister avond een review van de W800 en de K750 gelezen.. en ik denk dat ik maar voor de K750 ga. Is goedkoper, ziet er zakelijker uit, en kan hetzelfde. Bovendien vind ik de achterkant vele male mooier en subtieler. Misschien dat Orange die wel gratis wilt geven. Eerst maar eens afwachten of ik weer automatisch wordt gebelt mbt de verlenging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:25:
[...]

Is inderdaad alleen met KPN Mobiel, KPN mobiel heeft andere voordelen dan Hi, belminuten blijven een jaar geldig, in het buitenland bellen zonder extra kosten en nog wat dingetjes.
Ik heb toch voor Hi (25) gekozen omdat je bij Hi meer belminuten krijgt, en 2x zoveel smsjes binnen bundel. Bovendien is Hi een stukje goedkoper als je buiten de bundel belt/smst.
Heb overigens een K750i als leen telefoon tot vrijdag/zaterdag meegekregen, ook leuk om tot die tijd mee te speulen :)
serieus? mss ga ik wel aan de kpn dan aangezien ik 90% van de tijd in het buitenland zit....

kan het niet terug vinden op kpn site? :/

[ Voor 4% gewijzigd door lowfi op 10-08-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:28
lowfi schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:01:
[...]
serieus? mss ga ik wel aan de kpn dan aangezien ik 90% van de tijd in het buitenland zit....
kan het niet terug vinden op kpn site? :/
Bel de klantenservice even.... 0800-0105. Is toch gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ik zit nu dus in het buitenland dus 0800 kan ik niet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:29

The Legend

*Plop*

Ik ga hem denk ik bestellen bij 2call.nl met een 1 jarige verlenging van m'n Free 30 naar Free 32,50 + €94 bij lappen :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

frickY schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:35:
[...]
Heb gister avond een review van de W800 en de K750 gelezen.. en ik denk dat ik maar voor de K750 ga. Is goedkoper, ziet er zakelijker uit, en kan hetzelfde. Bovendien vind ik de achterkant vele male mooier en subtieler...
Het grote verschil van de W800 is idd het andere uiterlijk, de muziekfuncties, de 512MB MS stick en de oordopjes... maar de K750 ziet idd zakelijker uit, dat ben ik met je eens...

Verwijderd

tjah het is toch ieder zijn eigen smaak. degene die zakelijk wil koopt de K750i en degene die een wat hipper of coolere 8) mobiel willen gaan voor de W800i. het is nu donderdag, dus ik moet nog 1 dag wachten. 8)7

Verwijderd

yep klopt nog 1 dag :D :D :D Woei !!

Nou maar hopen dat ze goeie aanbieding voro mij hebben met HI of KPN.... voor 20 euro of heel mischen 25... :*) anders gaat het echt niet door:)

Maarja ik ga zelf niet of haast nooit naar buitenland... in vakantie alleen..dus neem lekker Hi denk ik

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
We hebben 'm net binnen gehad, hij zit in een mooie "WalkMan" verpakking. Wel apart dat oranje als je 'm aanzet... Nog even wachten jongens, morgen start officiele verkoop!

Verwijderd

BC verkoopt het toestel op de nacht van 11 augustus naar 12 augustus van 24:00 uur tot 01:00

bij deze 3 bc winkels

Rotterdam - Korte Lijnbaan 2

Amsterdam - Muntplein 4/Kalverstraat 223

Utrecht - Achter Clarenburg 23

voor de mensen die het nog niet wisten, hij is gratis bij een KPN mobile 25 2jr en de eerste 10 maanden 50% korting. Je betaald maar €12,50 de eerste 10 maanden.

dus je hoeft niet te wachten tot dat de winkels open gaan om 09:30

weet nu al, die ene w800i is van mij.

• pina
ha ze hebben zo te zien de teller gecorrigeerd :D
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.