Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 22:05
weet er iemand of het gerucht klopt van dat de w800 minderwaardige onderdelen zal bevatten? (scherm en camera zouden onderdoen voor de k750i)

[ Voor 25% gewijzigd door pina op 03-08-2005 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
pina schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 00:54:
iemand al berichten gehoord over de de software? Is die ook even knullig als die van de k750i?
Ga jij eerst een is even 'knullig' funderen...

Want dat de firmware knullig is, dat is een loze uitspraak die slaat als een tang op een varken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
je weet best wel wat ik bedoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 21:28
haha..... heeft pina een k750i gehaald en nu probeert die de w800 een beetje af te kraken...... zucht

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 01:09:
weet er iemand of het gerucht klopt van dat de w800 minderwaardige onderdelen zal bevatten? (scherm en camera zouden onderdoen voor de k750i)
Lees even het forum door, daar staat dat gerucht ook en er staat direct bij dat dat niet zo is, door bijvoorbeeld: de W800 kan een ander plexiglazen schermpje hebben (dus wat voor het kleurenscherm zit) waardoor de kleuren anders lijken. Maar qua techniek is deze telefoon gelijk aan de W800, er zitten een paar extra's op, zoals de mp3 speler die afzonderlijk van de telefoon gebruikt kan worden (dus telefoon uit, wel mp3speler) en er wordt een grotere geheugenkaart meegeleverd (512 mb) welke gemiddeld 60 eurie duurder is dan die van de K750i. De prijs van de telefoon kan dus ook best 60 euro hoger uitvallen.

Maar nogmaals, lees het hele forum even door en daar vindt je alle informatie over de telefoon en de verschillen met de K750i. Momenteel gaat het er bijna alleen nog maar over waar de beste aanbieding te vinden is, dat is wel erg belangrijk op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens goed, de w800 is een SONYEricsson telefoon en ze zetten er een Skandisk geheugenkaart bij ipv een SONY geheugenkaart, nou vraag ik je.........
Afbeeldingslocatie: http://martijn.atlantux.net/uploadbestanden/CWS31AFW_12508high_35_0_4000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Mouki_9 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 07:54:
haha..... heeft pina een k750i gehaald en nu probeert die de w800 een beetje af te kraken...... zucht
ik zie niet in waarom jij beweert dat ik de w800i "afkraak"?

ik heb inderdaad de k750i (nog steeds in mijn bezit), en ik vind het een prachtig toestel (cfr SE topic), maar de problemen met de firmware vind ik toch wel wat lastig, en overweeg daarom om eventueel die w800i te kopen, maar als die minderwaardig zou zijn, dan niet natuurlijk...

is het ook zo dat de uitgang voor de headphones anders is op deze telefoon? Dat is toch wel een belangrijke factor, want de headset bij mijn k750i laat het soms afweten (het rechteroortje dan), en een headset kan wel snel verslijten. Bijgevolg moet je bij de k750i verplicht een headset van SE kopen dat veel duurder is dan een normale...

ik hoop ook nog dat het oranje op het scherm enkel maar de kleur is van het thema, want dat is niet echt geslaagd vind ik.

[ Voor 49% gewijzigd door pina op 03-08-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 11:41

-tom-562

Oliesjeik

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:07:
Kijk eens goed, de w800 is een SONYEricsson telefoon en ze zetten er een Skandisk geheugenkaart bij ipv een SONY geheugenkaart, nou vraag ik je.........
[afbeelding]
Dat vroeg ik me ook al af, waarom doen ze er een sandisk kaartje bij? En niet een origineel Sony kaartje?
Enja, als die 60 euro duurder is ofzo, dat heb ik er wel voor over. Als je een K750i koopt, wil je uiteindelijk toch een groter kaartje hebben, en dan kom je toch wel ongeveer aan dat bedrag. Én de w800i heeft betere oordopjes, die zijn vaak ook redelijk prijzig.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Net ff doorgelezen, ze zeggen wat de andere reviewers ook zeggen, niks nieuws dus :P
Koop 'm alleen als je echt walkman fan bent :P
Ik zit nu wel te twijfelen, wil eerst ff de prijzen afwachten, aangezien je de k750i ook gratis kan krijgen bij abbo's van 12 euro enzo (gsm.nl).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 19:19
Ik denk zelf toch de w800 aan te schaffen...ondanks de combo k750 + 512 memstick = goedkoper.
Koptelefoon van w800 zou beter zijn en evt. uitwisselbaar met een beter exemplaar. Maar idd, wat gaan de prijzen worden.
Afgelopen maandag even met belcompany gebeld, deze wisten niet eens dat de w800 12 augustus verkocht zou worden!? In ieder geval wel al gereserveerd bij hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht toch mooi op de w800, ookal is ie een stuk duurder. ik vind hem gewoon veel mooier. het oranje vind ik wel appart, geen overdreven lenzenkapje en de mp3 functie is gewoon fijn. dus geen losse mp3 speler meer meedragen gewoon telefoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
austin_77 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:28:
Ik denk zelf toch de w800 aan te schaffen...ondanks de combo k750 + 512 memstick = goedkoper.
Koptelefoon van w800 zou beter zijn en evt. uitwisselbaar met een beter exemplaar. Maar idd, wat gaan de prijzen worden.
Afgelopen maandag even met belcompany gebeld, deze wisten niet eens dat de w800 12 augustus verkocht zou worden!? In ieder geval wel al gereserveerd bij hen.
meestal weten die medewerkers niet wanneer de telefoon precies uitkomt omdat dit ook voor hun geheim wordt gehouden. (dr komt op een dag gewoon een lading met de nieuwste toestellen en promotie-posters etc. arme jongens ;) )

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMplaza heeft de prijzen op het internet gezet:

307 met Hi 15

137 met Hi 20

117 met Hi 25

enz.

Sony-Ericsson W800i € 307,- € 137,- € 117,- € 107,- € 77,- € 57,- € 57,- € 47,-

Dit vindt ik nog vrij prijzig, maar als ik zo kijk is gsmplaza.nl ook niet de goedkoopste, wordt dus nog verder kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hallo, heb me net geregistreerd omdat ik van plan ben om dit forum een beetje te gaan volgen. Ik was eigenlijk op zoek naar een nieuwe gsm en ben tijdens het surfen op dit forum beland. Na het topic volledig gelezen te hebben was ik overtuigd en heb ik me gelijk de nieuwe w800 besteld op http://www.astel.be prijs was 449,- voor de gsm zonder abo. Ze beloven in ieder geval dat hij de 13e aug geleverd zal worden. Ik kijk er naar uit en zal zeker dit topic blijven volgen! saluuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de w800 ckers een mooi telefoontje, maar ben op het moment nog sterk aan het twijfelen of ik niet zal wachten op de n91van nokia. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/eric.pelt1/vanpeltje/GOT/countdown.bmp

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 09:53
Ik vind die n91 lelijk met zon schuifje voor het keyboard. Hou sws niet van klepjes schuifjes andere fragile dingen. Bovendien schijnt een SE het beter te doen onder OSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 20:48:
Ik vind de w800 ckers een mooi telefoontje, maar ben op het moment nog sterk aan het twijfelen of ik niet zal wachten op de n91van nokia. :?
De N91 is als het goed is uitgesteld to februari :s

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12 Augustus wordt hij in NL uitgeleverd. Wij hebben vandaag in de winkel al reclame materiaal ontvangen die we op die datum mogen gaan tonen. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:57:
12 Augustus wordt hij in NL uitgeleverd. Wij hebben vandaag in de winkel al reclame materiaal ontvangen die we op die datum mogen gaan tonen. Ben benieuwd :)
wat bedoel je met "Tonen" ?? niet verkopen ??? of... najha ik vind hem nogal prijzig met die HI abbo .... wordt vast goedkoper :P want de k750i krijg je al gratis bij een 10 euro abbo per maand :S dus ja.. is gewoon nieuwigheid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 21:28
hoe zit het met batterijverbruik? phone als mp3 speler gebruiken naast phone functies is natuurlijk leuk, maar als de batterij daardoor de helft of minder mee kan, dan heeft zo'n 512mb kaartje weinig nu om vol te douwen met mp3's.....

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:30:
[...]

wat bedoel je met "Tonen" ?? niet verkopen ??? of... najha ik vind hem nogal prijzig met die HI abbo .... wordt vast goedkoper :P want de k750i krijg je al gratis bij een 10 euro abbo per maand :S dus ja.. is gewoon nieuwigheid :D
Een release van zo'n soort telefoon gaat gepaard met heel wat reclame materiaal en alle andere heisa daar omheen. Als die w800 de 12e binnenkomt dan wordt dat materiaal ook getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:35:
hoe zit het met batterijverbruik? phone als mp3 speler gebruiken naast phone functies is natuurlijk leuk, maar als de batterij daardoor de helft of minder mee kan, dan heeft zo'n 512mb kaartje weinig nu om vol te douwen met mp3's.....
Is het zo moeilijk om het topic te lezen of om zelf iets op te zoeken? ;(

30 uur op mp3 modus (flight mode - dus geen gsm)
+/- 10 uur op gsm en/of mp3 afspelen

En als er hier nog één dat durft vragen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:39:
[...]

Is het zo moeilijk om het topic te lezen of om zelf iets op te zoeken? ;(

30 uur op mp3 modus (flight mode - dus geen gsm)
+/- 10 uur op gsm en/of mp3 afspelen

En als er hier nog één dat durft vragen })
En 400 uur standbye tijd en 9 uur bellen (volgens de officiele site!).

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 10:42
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:30:
[...]

Ik kan ook haast niet geloven dat dat de prijzen zijn!!!

Ik heb gekeken op de site en of je nou een orange free 32, 42 of 82 doet de tel blijft 24 euro...

Meestal hoe duurder het abbo hoe goedkoper de tel...

Maja we zullen zien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Idd, ik had ook gekeken, zelfs met het duurste KPN Hi abbo (2jaar) moest je nog bijbetalen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat trouwens ook al in de pricewatch pricewatch: Sony Ericsson W800i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
jongens, hij is nog niet uit... wacht nou maar eventjes min. 7 dagen na de release (ik weet dat het moeilijk is) dan komt iedereen met geweldige acties!!!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:38:
jongens, hij is nog niet uit... wacht nou maar eventjes min. 7 dagen na de release (ik weet dat het moeilijk is) dan komt iedereen met geweldige acties!!!
Nog 7 dagen wachten? Ben een paar weken geleden jarig geweest en zit er sindsdien op te wachten. De prijs is dus in mijn geval niet zo relevant, mijn enige zorg is de kwaliteit van de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:10

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 19:07:
[...]

Nog 7 dagen wachten? Ben een paar weken geleden jarig geweest en zit er sindsdien op te wachten. De prijs is dus in mijn geval niet zo relevant, mijn enige zorg is de kwaliteit van de software.
Dan is het ook verstandig een paar dagen te wachten en de reacties hier en op andere plaatsen af te wachten.
Persoonlijk kan ik pas vanaf 21 augustus mijn abo verlengen en zal dus ook dan pas de w800i kunnen halen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Dit schatje, gaat de 12e Augustus mijn MuVo 2 vervangen! :D

Er zit 512mb bij en de maximale capaciteit is 4gb, ik werk bij een grote telecom winkel en heb het apparaat al in het magazijn mogen bewonderen, ik was gelijk verkocht en heel toevallig loopt m'n abonnement over niet al te lang af.

Iemand geintresseerd in m'n MuVo 2 Mp3-speler? Check m'n sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha heel snugger: "...Helaas moet deze MP3-speler weg omdat ik nu in het bezit ben van een Sony Ericsson W800i Mobiele telefoon die dezelfde functies biedt..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb mijn K750 omgebouwd tot W800.
In dat topic staat de beschrijving.
hier wat fototjes van het eindresultaat.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1983.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1984.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1986.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1987.JPG

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 21:37:
haha heel snugger: "...Helaas moet deze MP3-speler weg omdat ik nu in het bezit ben van een Sony Ericsson W800i Mobiele telefoon die dezelfde functies biedt..."
Ach ja, in m'n trots wilde ik even pronken, naderhand zag ik het ook wel in ;)

De Phonehouse heeft de SE W800I voor 99 Euro bij een 1-jarig Telfort abonnement. Bij een Telfort 200min abo.

[ Voor 19% gewijzigd door Mathizsias op 04-08-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Shiver23 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 22:00:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heel netjes gedaan Shiver23! ook met de w800 firmware?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoW! Hij is toch mooier als dat ik dacht! Ik zie dat dit frontje toch geen T-zone knop heeft in het midden zoals wel aangegeven staat op de site waar je hem gekocht hebt!

Nog een vraagje: de play/pauze knop lijkt niet goed te passen op je foto. (uit K750 topic) Is dit gezichtsbedrog? of...

/me TinuX denkt nog even na maar de grens wel/niet kopen komt naderbij! *

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nog niet.
Wil ik nog even mee wachten totdat de officiele firmware hiervan uit is.

edit: ik had ook T-zones toetsenbord verwacht, maar gelukkig kreeg ik deze erbij :)
edit2:
Plaatje van de knop:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1989.JPG
De W800 heeft oranje knopjes dus zal dat randje niet opvallen.
Ik hoop in de toekomst die knopjes nog wel te kunnen vinden ergens, misschien....
Maar ik vind het wel grappig hoe het er zo uitziet.

[ Voor 82% gewijzigd door Shiver23 op 04-08-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik zou hem nog willen kopen, maar dat oranje backlight baart mij wel zorgen. Dat doet mij denken aan de oude gsm's. Ik vraag me trouwens af hoe het nu eigenlijk kan dat je de kleuren deftig kan zien met zo'n oranje backlight? Dat is toch in principe onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

Ik heb mijne gisteren besteld bij 2call, ik wilde toch al mijn orange abo verlengen, dus 2 vliegen in 1 klap geslagen. Ik kan niet wachten tot volgende week vrijdag/zaterdag!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@Pina: Ik mag toch hopen dat alleen het toetsenbord oranje backlight heeft, en niet het scherm ook?!?

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 05-08-2005 10:05 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SnoeiKoei schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:05:
@Pina: Ik mag toch hopen dat alleen het toetsenbord oranje backlight heeft, en niet het scherm ook?!?
Uiteraard heeft alleen het toetsenbord oranje backlight.
Het scherm is gewoon hetzelfde. Deze heeft zijn eigen normale backlighting. Zou een mooie boel worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ik heb hem ook net besteld bij 2call.

94 euro met 1 jarig 42.50 euro abo verlening van orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij wordt straks heel goedkoop bij Telfort. Reken op gratis of lichte bijbetaling bij abo van € 21,- of € 26,- voor 1 jaar. Misschien zelfs gratis.

Als ik jullie was nog ff wachten. Doe ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ik wil geen telfort bovendien heb ik nog 200 euro tegoed van orange ;) Die 70 euro zal ik dan ook niet echt missen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

lowfi schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:53:
Ik wil geen telfort bovendien heb ik nog 200 euro tegoed van orange ;) Die 70 euro zal ik dan ook niet echt missen :P
Ik zit in eenzelfde situatie, nog 120 euro beltegoed en goede ervaringen met orange (dat alles uit één bundel vind ik erg fijn!). Afwachten tot dat de W800 eindelijk komt!!!!!! Ga alvast wat MP3s uitzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

telfort kan wel zo goedkoop zijn, maar niet iedereen zit op telfort te wachten. Naar mijn idee is Hi het goedkoopste abonnement qua belminuten en smsjes ( 1 belminuut staat voor 2 smsjes)...

er komen vanzelf goede aanbiedingen met andere aanbieders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Shiver23 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:31:
[...]

Uiteraard heeft alleen het toetsenbord oranje backlight.
Het scherm is gewoon hetzelfde. Deze heeft zijn eigen normale backlighting. Zou een mooie boel worden :)
hmm dat kan nog een mooi effect geven tenzij men een andere cover op zou plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Shiver23 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 22:00:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmm is het ook mogelijk om die oranje zijkanten weg te laten ? en het gewoon zwart te laten? lijkt me mooier, vindt dat oranje beetje cheap uitzien

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 23:24

Matjan

:D

Muhahahaha!!!!

Hij komt eind volgend week binnen en ik ga ERMEE SPELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De W800i is bij een HI25 al gratis, dus ik denk niet dat hij meer dan 450 euro gaat kosten!!!

I'll keep you up to date!!! >:) ;) :)

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Woei, bij Hi abbo van 20 euro per maand is hij ook al gratis, en dat al meteen bij de release _/-\o_ Dat abbo neem ik. Naja, ik kijk wel wat voor acties er komen, m'n abbo verloopt pas 20 september ofzo.
Edit: dus niet :@ misleidende info van the phonehouse

[ Voor 14% gewijzigd door -tom-562 op 05-08-2005 17:56 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

JAAAAHHH Hij staat eindelijk in onze kassa!!!!!

De prijs is 469,95 en GRATIS bij een HI20!!!!!!!

Vanaf 12 augustus LEVERBAAR!!!!!
;)

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

-tom- schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 17:54:
Woei, bij Hi abbo van 20 euro per maand is hij ook al gratis, en dat al meteen bij de release _/-\o_ Dat abbo neem ik. Naja, ik kijk wel wat voor acties er komen, m'n abbo verloopt pas 20 september ofzo.
Edit: dus niet :@ misleidende info van the phonehouse
Maar dan kon je toch al vanaf 21 juni dit jaar verlengen???
:/

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matjan schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:09:
JAAAAHHH Hij staat eindelijk in onze kassa!!!!!

De prijs is 469,95 en GRATIS bij een HI20!!!!!!!

Vanaf 12 augustus LEVERBAAR!!!!!
;)
welke winkel is onze winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:17:
[...]

welke winkel is onze winkel?
TFORTELECOM ROTTERDAM ZUIDPLEIN!!!!!!!!!!!!!

Je mag hem komen halen, maar de EERSTE is voor MEZELF!!!!!!

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Bij een Hi 20 euro abbo gratis dus????!! Hoppah :D :D

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
nou, vanaf 12 augustus zal dit topic toch gaan lopen! Ginz, Tinuxie, be prepared t/m Deel 4 ofzo :) :+

trouwens, de k750 is toch veel mooier! dat oranje.. poeh! ga liever voor zakelijk 8) dan hip }:O

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

De reden waarom ik de W800 koop ipv een K750, is zeker ook het uiterlijk. Samen met de uitgebreidere MP3-functie (ok, stelt niet veel voor), én omdat al veel mensen de K750 hebben. Hoop dat de w800 wat minder verkocht word (niet ten nadele van SE heur :P) :)
BTW, ben benieuwd of SE ook nog andere kleuren voor de toekomst gepland hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door -tom-562 op 05-08-2005 21:23 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
vanpeltje schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 20:52:
nou, vanaf 12 augustus zal dit topic toch gaan lopen! Ginz, Tinuxie, be prepared t/m Deel 4 ofzo :) :+

trouwens, de k750 is toch veel mooier! dat oranje.. poeh! ga liever voor zakelijk 8) dan hip }:O
ik ben hip

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik denk dat de gsm veel mooier is als je hem in het echt ziet ipv enkel op foto's. Met de k750i is dat ook wel zo. Hij bevalt me veel meer nu ik hem zelf in het bezit ben :)

de 2 grootste redenen waarom ik heel sterk overweeg om de w800i te nemen is omdat die batterij langer meegaat, en dat er een gewone 3,5mm uitgang is op voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RtN
  • Laatst online: 08:35

RtN

Mooi, dan ga ik deze halen :)
Heeft tfortelecom ook een webwinkel oid?

[edit]
Shop gevonde alleen de w800 is er nog nie te pre orderen :'(

[ Voor 34% gewijzigd door RtN op 06-08-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat de w800 voorzien is van een standaard 3,5 mm plug, dacht namelijk dat dit niet het geval was. Zou een enorme plus zijn voor de w800 (ben namelijk dus nog aant twijfelen tussen de w800 en de n91, waarvan ik zeker weet dat die van een 3,5 mm plug is voorzien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 10:40:
Weet je zeker dat de w800 voorzien is van een standaard 3,5 mm plug, dacht namelijk dat dit niet het geval was. Zou een enorme plus zijn voor de w800 (ben namelijk dus nog aant twijfelen tussen de w800 en de n91, waarvan ik zeker weet dat die van een 3,5 mm plug is voorzien)
ja dit is zeker, lees anders even een stukje terug in het forum dan had je het zelf ook geweten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Inderdaad... de hardware is exact het zelfde als de K750i en deze heeft ook geen 3,5 mm plug.
Het is wel mogelijk maar dan moet je een verloop kabeltje aansluiten en kan je dus niet direct de hoofdtelefoon in de telefoon zelf steken.

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.doml.net/images/adpt-k7501.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door AP3X op 06-08-2005 11:19 . Reden: image toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:07:
[...]

ja dit is zeker, lees anders even een stukje terug in het forum dan had je het zelf ook geweten
het zij dus niet zo, maargoed, dit is en blijft bij mij dus een minpunt van de w800. Een walkmanphone waar je niet direct een standaard headphone plug in kwijt kunt. Maar verder wel een zeer strak telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Chaser2600 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:18:
[...]

Inderdaad... de hardware is exact het zelfde als de K750i en deze heeft ook geen 3,5 mm plug.
Het is wel mogelijk maar dan moet je een verloop kabeltje aansluiten en kan je dus niet direct de hoofdtelefoon in de telefoon zelf steken.

Deze dus:
[afbeelding]
Lul niet zo slap.
De W800 heeft een speciale headset. Hierin kan je gewoon 3,5mm plug kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ja, zoals alle andere al vermelden: Hij heeft een 3,5mm plug....

En, de N91 schijnt uitgesteld te zijn tot februari. Veel succes met wachten, dan is ondertussen de W600 ook al gelanceerd.... De Walkman versie van de S600 :9~

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
dit heb ik gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://www.clubsonyericsson.com/products/w800/w800_offlineout.jpg

betekent dit dan dat de headphones bestaat uit die 2 uitgangen?
waar is die uitgang te vinden? Ook onderaan de telefoon? Want daar is er niet echt veel plaats meer voor nog een extra plug hé...

Afbeeldingslocatie: http://web.mobiguru.ru/web/pictures/686.jpg

rechts vd telefoon zie ik wel iets vreemds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Kijk dit topic nou eens door.
Plaatje wat een paar pagina's terug staat:
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_15864high_35_0_4000.jpg
Hier kan je dus in de microfoon van je headset elke willekeurige 3,5mm plug steken. Hierbij zitten ook supergoede Sony dopjes, dus weinig reden om je eigen koptelefoon hierop aan te sluiten. Tenzij je graag met oorwarmers loopt ;)
Dus ook de audiokabel met 2 tulkstekkertjes om je W800 op je Versterker oid aan te sluiten.
Je sluit dus je 3,5mm plug aan op die microfoon met opneem/ophang knopje. Niet op de telefoon zelf.

Qua aansluitingen, binnenwerk e.d. is de W800 identiek aan de K750.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 06-08-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Ginz schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 12:32:
[...]

Ja, zoals alle andere al vermelden: Hij heeft een 3,5mm plug....

En, de N91 schijnt uitgesteld te zijn tot februari. Veel succes met wachten, dan is ondertussen de W600 ook al gelanceerd.... De Walkman versie van de S600 :9~
En Ophira misschien ook met HDD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

pina schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:34:
dit heb ik gevonden:

[afbeelding]

betekent dit dan dat de headphones bestaat uit die 2 uitgangen?
waar is die uitgang te vinden? Ook onderaan de telefoon? Want daar is er niet echt veel plaats meer voor nog een extra plug hé...
Dat kabeltje kan je in principe bij iedere audioboer kopen, wss voor flink wat minder geld als bij sonyericsson zelf :)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
hier vind je een vrij oppervlakkige review:

http://www.se-nse.com/forum/showthread.php?t=1011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik heb eigenlijk nog een vraag:

de 'activity button' is bij de w800i vervangen, maar is dat dan dat het niet meer mogelijk is om zoals bij de k750i een venster te krijgen met de "nieuwe gebeurtenissen" ? Dat is best wel handige feature...

en volgens http://www.bengalboy.com/modules/news/article.php?storyid=18 zou de lcd van een slechtere kwaliteit zijn, ik hoop dat dit niet klopt :(

het spijtige aan de adapter bij de headset is wel zo, dat indien je uw eigen headphones zou op aansluiten, dat de draad nog eens dubbel zo lang wordt. Ik denk dan dat de microfoon dan veel te laag zou hangen

[ Voor 54% gewijzigd door pina op 07-08-2005 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het nu voor eens en altijd zeggen:

I will conclude this small review with a word of relief that all the rumours about SE downgrading the quality of parts used in the W800 were not true (except perhaps for the Sandisk MSDP :o) ... The handset is well built; the screen is the same as that in the K750 and the overall quality and feel is superb.

van de review van se-nse

Als er nu nog een beweerd dat de kwaliteit slechter is }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Dat is natuurlijk wel gebaseerd op de waarnemingen van de reviewer, niet op feiten. BengalBoy schreef geloof ik wel dat het scherm minder was in zijn review. Ook al is er echter een ander scherm gebruikt verschil in kwaliteit is er blijkbaar niet echt zichtbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een keer dan maar: lees eens terug in het topic.

Daar staat zovaak dat de kwaliteit niet minder is. Maar dat dit misschien zo lijkt doordat er misschien een ander plexiglazen plaatje voor het LCD-scherm zit. Heeft dus niets met het scherm te maken, maar met de behuizing (volgens geruchten). Zoals al eerder is gezegd is de hardware gelijk aan de K750i en dus ook het scherm.

Nog 5,5 dag en dan is ie er!!!

[img]Http:\\www.zerodimension.net/ mt/archives/w800.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Ik zit ook op de W800i te wachten. Maar wat mensen hier allemaal zorgen over kunnen maken.
Kom op, so be it als de scherm iets minder is het is je leven toch niet :P Net of je de hele dag naar de scherm zit te koekeloeren. Daar hebben meer mensen last van op GoT. Blind staren naar de specs.. :P
Maar ik spreek uit ervaring, dat je de eerste paar dagen/weken hele tijd met de telefoon zit spelen.
Daarna beschouw je weer als een normale telefoon :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
pina schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 02:45:
ik heb eigenlijk nog een vraag:

de 'activity button' is bij de w800i vervangen, maar is dat dan dat het niet meer mogelijk is om zoals bij de k750i een venster te krijgen met de "nieuwe gebeurtenissen" ? Dat is best wel handige feature...

en volgens http://www.bengalboy.com/modules/news/article.php?storyid=18 zou de lcd van een slechtere kwaliteit zijn, ik hoop dat dit niet klopt :(

het spijtige aan de adapter bij de headset is wel zo, dat indien je uw eigen headphones zou op aansluiten, dat de draad nog eens dubbel zo lang wordt. Ik denk dan dat de microfoon dan veel te laag zou hangen
ik heb van deze dingen:

Afbeeldingslocatie: http://www.ipoditude.com/archives/Bluesumanjinfunky.jpg

en wat odsmolik al zegt telefoons gaan echt heel snel vervelen. Eerste maand leuk daarna vind ik niet meer erg dat ie valt enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:09:
Nog een keer dan maar: lees eens terug in het topic.

Daar staat zovaak dat de kwaliteit niet minder is. Maar dat dit misschien zo lijkt doordat er misschien een ander plexiglazen plaatje voor het LCD-scherm zit. Heeft dus niets met het scherm te maken, maar met de behuizing (volgens geruchten). Zoals al eerder is gezegd is de hardware gelijk aan de K750i en dus ook het scherm.

Nog 5,5 dag en dan is ie er!!!

[[url=Http:\\www.zerodimension.net/ mt/archives/w800.jpg]afbeelding[/url]]
Je hoeft niet zo arrogant te reageren hoor...

Ik zeg ook niet dat het scherm van een andere kwaliteit is, ik denk zelf namelijk dat dit niet zo is. Ik zeg alleen maar dat als een reviewer zegt dat het niet zo is dat niet perse waar is. De eerdere geruchten over goedkopere onderdelen (iig van een andere fabrikant) hadden overigens niet alleen betrekking op het scherm. Het gebeurt ten slotte wel eens vaker dat er tijdens de productie van een product een onderdeel veranderd wordt wat normaliter geen verschil maakt voor de consument. Net alsof alles wat hier op GoT staat sowieso waar is :p

In singapore is er blijkbaar een start aanbieding met oa bose speakers die bij de w800 komen. In Engeland heb ik van iemand op M-R en se-nse gehoord dat bij hun demo W800 pakket ook een speaker zat. Opzich zou het wel leuk zijn als er in Nederland ook een dergelijke aanbieding kwam :)

Limited Edition Singapore: http://www.se-nse.com/forum/showthread.php?t=992

Demo W800i: http://www.se-nse.com/forum/showthread.php?t=1007

PS: er staat trouwens een spatie teveel in je link ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Eggy op 07-08-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik had ook nog een vraagje, zit er ook iets van een grafische equalizer op? Ik had wel gelezen dat je een paar standaard equalizer standen kan kiezen (megabass enzo), maar zit er ook een werkende grafische equalizer op?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
-tom- schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:22:
Ik had ook nog een vraagje, zit er ook iets van een grafische equalizer op? Ik had wel gelezen dat je een paar standaard equalizer standen kan kiezen (megabass enzo), maar zit er ook een werkende grafische equalizer op?
jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Vet, leuk hebbedingetje voor erop 8)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX
  • Laatst online: 04-09 13:11

RicX

Het leven is geen ponypark

ik ga em me morgen bestellen... vodafone 27,50 p/m voor 2 jaar :P (gratis toestel :P )

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
2 jaar is echt dom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Een gemiddelde telefoon bij mij gaat 2 jaren mee..soms 3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 18-09 20:52
Evolutionz schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 18:52:
[...]

Een gemiddelde telefoon bij mij gaat 2 jaren mee..soms 3..
dan heb jij goede telefoons gekocht...alleen mn nokia 3310 leeft nog na 3 jaar. de rest allemaal dood naar 1 a 1.5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Dan heb jij slechte telefoon gekocht...

Mijn telefoons doen het ongeveer 3 à 4 jaar. Ik heb zelfs nog verschillende toestellen uit 1999 en 1998. Dat zijn Ericsson T28's en nog oudere Ericssons

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ik heb het mezelf afgeleerd toen ik een 2 jarig abo nam om een t68i goedkoop te krijgen. Ding is 4x in een half jaar tijd naar SE opgestuurd voor reparatie. Na de laatste keer was ik het zo spuugzat dat ik maar een ander los toestel heb gekocht van geloof ik 300 euro.

Nooit meer een 2 jarig abo voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 16-09 14:09
Ik heb hier zelfs nog oudere telefoons liggen die allemaal nog werkte voordat ik ze gesloopt had >:) Maar dan weer ff ontopic, ik vind dit dus echt een heel mooi toestel, jammer dat ik nog een jaar moet met mn T630, anders had ik deze zeker wel willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Met 1 jaar abbo is de telefoon weer stervensduur. Als je normaal met je telefoon omgaat, gaat 'ie echt wel langer als 2 jaar mee.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
vind 94 euro wel meevallen voor een 1 jarig abo wel meevallen

bovendien ben ik persoonlijk na 1 jaar een telefoon weer zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben de meeste telefoons al na 6 maanden zat.... daar zouden ze is abonnementen voor moeten verzinnen ;)

Heb ook 1 keer de fout gemaakt om een 2jarig abbo te nemen en echt nooooooooit meer !!!

Ben erg benieuwd wat de prijzen bij Orange gaan worden voor de W800

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het zou wel gepast zijn bij orange.... Majha
KPN en HI blijven toch mijn favoriet.

Ik vind deze mobiel echt uber vet, Lekker hip! B) en wie dah nie is... die vind weer de k750i mooi. Klaar :*)
Kan iedereen ook weer zijn mp3 speler verkopen....altans ik wel :7 Tenzij je een iriver heb.. hehehe.

Can't wait till the 12th ! ik gaat de 13 op vakantie.. denk niet dat ik hem nog voor de vakantie koop.
1 weekje erna :) vallen er vast goeie aanbiedingen. :|

En nog iets... is de camera van de w800i even goed als de k750i ?? had ik ook weer us iets over gelezen. Achjah.. want tsja met de k750i wordt dikke reclame mee gemaakt met die cam. :D

Kheb al zin in Deel zoveel na 12 augustus... Dit wordt een veels te populair mobieltje heb ik mijn gevoel. En dan nog willen bepaalde mensen de d500 haha.... ][_ (()) ][_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
lowfi schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:04:
vind 94 euro wel meevallen voor een 1 jarig abo wel meevallen

bovendien ben ik persoonlijk na 1 jaar een telefoon weer zat
Welke provider is dat dan?

Ik ga deze tel waarschijnlijk ook aanschaffen, zat eerst nog te twijfelen tussen de nokia n-series, maar die zijn allemaal te lomp en zwaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
orange 42.50 euro abo verlenging van 1 jaar

geregeld via 2call.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien zijn alle k750 thema's ook bruikbaar op de w800. :)
In Themes Creator 1.8 van SE zelf is de w800 toegevoegd.
Wanneer ik de telefoon kies en vervolgens een thema open dan werkt dat gewoon.
Bij b.v. de j300 komt er een melding:
You are trying to load a version 4.0 theme.
Version 3.0 themes are used for J300

Themes Creator will import the theme
and convert it to a version 3.0 theme.
Bij de w800 komt deze melding niet en wordt het thema gewoon weergegeven.
Zo te zien werkt dat dus gewoon en het is ook logisch dat SE de thema indeling voor deze phone niet opnieuw gaat bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:28:
Zo te zien zijn alle k750 thema's ook bruikbaar op de w800. :)
In Themes Creator 1.8 van SE zelf is de w800 toegevoegd.
Wanneer ik de telefoon kies en vervolgens een thema open dan werkt dat gewoon.
Bij b.v. de j300 komt er een melding:

[...]

Bij de w800 komt deze melding niet en wordt het thema gewoon weergegeven.
Zo te zien werkt dat dus gewoon en het is ook logisch dat SE de thema indeling voor deze phone niet opnieuw gaat bedenken.
Ik heb het W800 thema dan ook op mijn K750 staan. Is al een tijdje geleden op het forum gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtshoppen voor Walkman Phone

Sony Ericsson trekt alle registers open om de verkoop van de eerste telg uit de Walkman Phone-familie luister bij te zetten. De fabrikant heeft een aantal telefoonwinkels zo gek gekregen om op 12 augustus vanaf klokslag middernacht hiervoor de winkeldeuren te openen.

http://www.telegraaf.nl/i...n_voor_Walkman_Phone.html

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/W800.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 05:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 05:10:
Nachtshoppen voor Walkman Phone

Sony Ericsson trekt alle registers open om de verkoop van de eerste telg uit de Walkman Phone-familie luister bij te zetten. De fabrikant heeft een aantal telefoonwinkels zo gek gekregen om op 12 augustus vanaf klokslag middernacht hiervoor de winkeldeuren te openen.

http://www.telegraaf.nl/i...n_voor_Walkman_Phone.html
Wil je zeggen dat om 12 uur snachts op 12 augustus word gerleasd ?? Tsss... ik wil hem smiddags of savonds op koopavond kopen.. en niet snachts want de 13e ben ik weg...

en idd ik twijfel tussen 1 en 2 jarig abbo, als je na 1 jaar toch niet zat van ben :) kan je er gewoon een verlenging aanvragen ?? dus 1 jarig is wel mooi... als je mobieltje maar niet duurder word als 100 euro ..

En staat er al een show modelletje in de winkels jongens ?? Of word er nog geen reclame gemaakt voor dit ding nog :?
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.