Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 23:10
Shiver23 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:37:
Hey, ik zie dat ze de cameraring toch wit hebben gemaakt ipv zwart.
Ik wil mijn K750 ombouwen naar W800. Alleen toetsenbord is dus nog een probleem. En daarbij is de backlighting oranje. Ben benieuwd of dit door de toetsen komt, of door een andere kleur ledjes.
Komt door de leds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik werk bij sony heb het aan een collega gevraagt van SonyEricsson wanneer hij te koop is dit kreeg ik als reactie :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12 augustus a.s. is "WALKMAN DAY", dan liggen ze in de winkels!

-----Original Message-----
From: *snip* [mailto:*snip*@EU.SONY.COM]
Sent: Tuesday, July 19, 2005 2:52 PM
To: *snip*
Subject: Vraagje over de W800i

Hoi *snip*,

Weet jij misschien wanneer de w800i in Nederland verkrijgbaar is?

Groetjes,
*snip*

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 29-09-2010 23:20 . Reden: Op verzoek naam verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:52

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:05:
Hoi,

Ik werk bij sony heb het aan een collega gevraagt van SonyEricsson wanneer hij te koop is dit kreeg ik als reactie :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12 augustus a.s. is "WALKMAN DAY", dan liggen ze in de winkels!

-----Original Message-----
From: *snip* [mailto:*snip*@EU.SONY.COM]
Sent: Tuesday, July 19, 2005 2:52 PM
To: *snip*
Subject: Vraagje over de W800i

Hoi *snip*,

Weet jij misschien wanneer de w800i in Nederland verkrijgbaar is?

Groetjes,
*snip*
Je neemt het niet zo nauw met het bedrijfsgeheim zie ik ;)

Die laatste review rept trouwens met geen woord over een mogelijk slechter display van de W800 tov de K750 :?

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 29-09-2010 23:20 . Reden: Op verzoek naam verwijderd ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
The Legend schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:16:
[...]

Je neemt het niet zo nauw met het bedrijfsgeheim zie ik ;)

Die laatste review rept trouwens met geen woord over een mogelijk slechter display van de W800 tov de K750 :?
lekker slim om ook je *snip*@EU.SONY.COM adres te laten zien aan ons.. nu wordt je dood gegooid met vragen want JIJ bent ons aanspreekpunt over de Sony Ericsson W800i

:7

[ Voor 1% gewijzigd door RobIII op 29-09-2010 23:20 . Reden: Op verzoek naam verwijderd ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:56

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Kijk maar ff naar z'n posts, je hebt wel erg veel geduld nodig om z'n volgende post te zien ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 23:16:
Kijk maar ff naar z'n posts, je hebt wel erg veel geduld nodig om z'n volgende post te zien ;)
Ben niet bepaalt een actieve poster nee ;) Ik vind het niet zo erg dat mijn mail adres zichtbaar is of de naam van die collega. Die collega is een Marketing figuur, en ik ga binnen kort bij een ander bedrijf werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Zou je het gerucht kunnen controleren dat het display van de W800 slechter zou zijn dan dat van de K750? In sommige reviews staat dat genoemd als minpunt en voor mij is dat wel een erg belangrijk minpunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg dit antwoord:

Is niet waar, ze hebben beiden een scherm van 262.000 kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Beter dan! Ik kijk erg uit naar deze telefoon.
Hopelijk dat'ie tegen het einde van dit jaar met een mooie aanbieding te krijgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:00:
Ik kreeg dit antwoord:

Het aantal kleuren is niet alleen bepalend, ook het aantal pixels. Kijk naar het verschil tussen Nokia 6230i en 8800. Beide 262k kleuren met de 6230i met 36608 pixels en de 8800 met 43264 pixels geeft een behoorlijk verschil in beeldkwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:24:
[...]

Het aantal kleuren is niet alleen bepalend, ook het aantal pixels. Kijk naar het verschil tussen Nokia 6230i en 8800. Beide 262k kleuren met de 6230i met 36608 pixels en de 8800 met 43264 pixels geeft een behoorlijk verschil in beeldkwaliteit
6230i heeft 65000 kleuren.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 19:17

trimakassi

haapsie is eepsie!

Nou, dat behoorlijke verschil valt wel mee. Volgens mij hebben beide wel dezelfde resolutie, 208x208 maar kan de 8800 meer kleuren laten zien. Daarbij komt nog dat de resolutie niet per se de afmeting van het scherm bepaald. Als je je scherm kleiner maakt maar het aantal pixels behoud wordt het beeld imo wel beter. Bij de mdacompact bijv. Wel een rel. hoge resolutie, 240x320 maar op een kleiner scherm gepropt. (Vergeleken met de meeste ppc's.)
Maar goed, veel te veel ot dit. Zoals bij elke lancering van een nieuwe gsm doen er vaak wilde verhalen de ronde. Het zou ook niet echt logisch zijn dat de w800i een slechter scherm dan de k750i zou krijgen. Iemand doet een keer zo'n uitspraak en voor je 't weet krijg je zo'n verdraaid verhaal dat de w800i het scherm van een 3310 ofzo zou krijgen... ;) :D Ok, beetje overdreven misschien. Maar met wat gezond verstand kun je heel wat bs-verhalen zo de deur uit doen.

[ Voor 78% gewijzigd door trimakassi op 21-07-2005 00:41 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Daarnaast is het aantal pixels toch alleen bepalend voor de grote van het scherm :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 19:17

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ja euh..Edit :P , zie post boven je...hehe, pcies tegelijkertijd gepost... ;)

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Aaarrgg.....Onthoud nu eens voor eens en voor altijd dat de W800 GEEN slechter scherm gaat krijgen en ook GEEN slechtere resolutie.
Waarom zouden ze een toestel dat op alle vlakken gelijk of beter is dan de K750i nu plots gaan uitrusten met een slechter scherm !
De verklaring waarom het scherm slechter LIJKT, zou kunnen komen door een bepaalde laag van het scherm, hier aangetoond in een vergelijkende test van het scherm tussen de K750i en de S600 :

In actual fact, the screen should be completely the same as in the Sony Ericsson K750i. All the characteristics coincide. Showing 262 K, 176x220 pixels (29x36 mm, 1.8"), TFT. No dirty trick was expected from the younger model, and a picture quality was tested then. And the first comparisons of the screens showed greater brightness and picture saturation of the Sony Ericsson K750i, and the results repeated in all the samples. Thus a seditious idea that an elder model has an artificially worsened picture, in order to the elder model could have priority. But the very next day, in a daylight we managed to open the secret. In fact, the S600's screen is the same, but has another mat, with less transparency factor. That influences the indoors photos, they get less right and saturated. At the same time, in the sun light outdoors the S600's display is seen the same way, no changes, but the K750's one gets dull, and you'll have to peer at it. This technology was mass used in Siemens products till today, but there they served for the entire product line (CX65/M65/S65), here we see a selective approach. A compromise screen version was made for those who are often outdoors. The picture quality is a critical factor for a youth device, and the S600 shows a good solution.

Bron : http://www.mobile-review....onyericsson-s600-en.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 22:40
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:00:
Ik kreeg dit antwoord:

Ze roepen ook dat er in de K750 een CCD module zit maar die zit er ook niet in (een Cmos maar).

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

nils7 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:33:
[...]

Ze roepen ook dat er in de K750 een CCD module zit maar die zit er ook niet in (een Cmos maar).
Die zat in de testmodellen wel en zal waarschijnlijk later er weer inkomen. Maar de fotokwalitiet van beiden is hetzelfde. CMOS is niet meteen gelijk aan een slechte chip. Canon 300D heeft bijv. ook een CMOS chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zeggen dat de W800 de eerste is met ‘Walkman’-geluid. Maar zou er echt verschil zijn in geluidskwaliteit in vergelijking met de K750? Zo ja, waar ligt dat dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zeggen dat de W800 de eerste is met ‘Walkman’-geluid. Maar zou er echt verschil zijn in kwaliteit in vergelijking met de K750? Zo ja, waar ligt dat dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zeggen dat de W800 de eerste is met ‘Walkman’-geluid. Maar zou er echt verschil zijn in geluidskwaliteit in vergelijking met de K750? Zo ja, waar ligt dat dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Aan de bijgeleverde headset.

Voor de rest is de K750 hardwarematig identiek aan de W800

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

De W800 is de enige telefoon die het merk "Walkman" mag dragen, daarom is het de eerste met Walkman-geluid. Het geluid zelf is identiek aan dat van de K750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het gewoon zo dat ze je meer laten betalen voor een "Walkman-phone" en je betaalt ook voor het design denk ik zo... Ik weet niet of ik de enige ben die m misschien los wil gaan kopen maar ik heb m los voor 392€ gezien: http://www.gsmhuis.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah baby... 8) 8)

Ik kan niet wachten het is gewoon de telefoon van me dromen,
Me favoriete kleur was al oranje... Ik heb namlijk nu een Siemens m55 :r
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1047992768.jpg

En ik krijg me mp3 speler niet eens terug van de garantie... en ik mis um heel erg.
En us een CAM wil.. en E-mail enz.. zeer handig allemaal.
En de accu van de m55 ging zeeer snel leeg en siemens staat bekend om zijn sloomheid.
Is dit gewoon de perfecte voor mij :)

Ik vind alleen de camera afdeking van de k750i mooier, maar ik geil eenmaal op oranje dus ja :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:22:
Volgens mij is het gewoon zo dat ze je meer laten betalen voor een "Walkman-phone" en je betaalt ook voor het design denk ik zo... Ik weet niet of ik de enige ben die m misschien los wil gaan kopen maar ik heb m los voor 392€ gezien: http://www.gsmhuis.nl
Denk je dat een 512MB pro duo stick en de betere headset niets kosten :?
Het prijsverschil valt me best nog mee als je ziet dat de headset minimaal €50 kost en de 512MB stick ook zoiets ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:30:
Daarnaast is het aantal pixels toch alleen bepalend voor de grote van het scherm :?
Nee, niet helemaal. Als je een scherm van dezelfde grootte voorzien van meer pixels wordt het beeld scherper. Kijk naar de fotowereld waar digicamera's zijn van 1 tot 8 Mpixel, maar waarbij de CMOS evengroot is. Bij de afdruk van de opname zie je het verschil in pixels als de afdrukken even groot zijn. Veel minder van belang is het aantal kleuren: het verschil tussen 65k en 262k zie je bijna niet meer op zo'n klein telefoonschermpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:15:
[...]

Nee, niet helemaal. Als je een scherm van dezelfde grootte voorzien van meer pixels wordt het beeld scherper. Kijk naar de fotowereld waar digicamera's zijn van 1 tot 8 Mpixel, maar waarbij de CMOS evengroot is. Bij de afdruk van de opname zie je het verschil in pixels als de afdrukken even groot zijn. Veel minder van belang is het aantal kleuren: het verschil tussen 65k en 262k zie je bijna niet meer op zo'n klein telefoonschermpje
Ok, duidelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
65k en 256k zie je duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de verschillen tussen de headsets van de k750 en de w800? En zit er op de k750 ook rds-radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 10:52:
Wat zijn de verschillen tussen de headsets van de k750 en de w800? En zit er op de k750 ook rds-radio?
Volgens mij is die vraag hier al vaker langsgekomen, en anders wel in t k750-topic :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 10:52:
Ja, dat heeft de K750i ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis gewoon een zeer geil telefoontje.. en gewoon GOED !! ik kan niet wachten.. hopelijk gratis bij een 25 euro per maand abbo of minder..
Pics:
Afbeeldingslocatie: http://blogimg.goo.ne.jp/user_image/59/30/35b1485315650227392f7c48a5cd5e85.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.clubsonyericsson.com/products/w800/w800_layingside.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.clubsonyericsson.com/products/w800/w800_memorystick.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.clubsonyericsson.com/products/w800/w800_zoomjoystick.jpg

Maar ja dus 12 augustus komt hij uit! toch ? En weet iemand al bij wat voor abbonement etc.
Als ik onder de 50 euro moet bij betalen vind ik het ook niet erg, een goed abbonement kan je ook EURO's schelen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Pff k was al maanden aan het wachten en heb toen lekker 'n SPV M500 gekocht.
K koop deze wel los en simlockvrij om lekker mee te nemen met het uitgaan.
Lekker klein toestelletje (SPV M500 is niet zo 1 2 3 mee te nemen)
en ook nog is supergeil design, waarmee je al die meiden horny kan maken :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GGS_106 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 10:58:
[...]

Volgens mij is die vraag hier al vaker langsgekomen, en anders wel in t k750-topic :)
Ach ja gemak dient de mens :P;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 09:53
CLB schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:08:
Pff k was al maanden aan het wachten en heb toen lekker 'n SPV M500 gekocht.
K koop deze wel los en simlockvrij om lekker mee te nemen met het uitgaan.
Lekker klein toestelletje (SPV M500 is niet zo 1 2 3 mee te nemen)
en ook nog is supergeil design, waarmee je al die meiden horny kan maken :9
het is een telefoon geen penisverlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
Als ik het goed begrijp heeft de bijgeleverde koptelefoon/headset HPM-70 gewoon een normale 3.5mm connectie op de mic? Kan dus gewoon een "echte" koptelefoon er aan hangen?

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_15864high_35_0_4000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ja dat klopt.
Maar er zit ook al een "echte" koptelefoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Mij lijkt het meer op een 2,5mm

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 27-07-2005 20:29 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Ginz schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:39:
mij lijkt het meer op een 2,5mm
Zou kunnen, maar voor 2,5 -> 3,5mm is heel eenvoudig een verloopstukje te kopen/maken. Makkerlijker dan zelf solderen, zoals nu gedaan wordt bij de oortjes van de K750

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Arie-Kanarie schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:06:
[...]

Zou kunnen, maar voor 2,5 -> 3,5mm is heel eenvoudig een verloopstukje te kopen/maken. Makkerlijker dan zelf solderen, zoals nu gedaan wordt bij de oortjes van de K750
That's true, maar ja verloopstukjes zijn nou niet bepaald relaxed. Het werkt wel goed enzo, maar er steekt wel 'n centimetertje plastic uit je telefoon wat nou niet bepaald handig is.

SE DOE ER 3,5 mm AANSLUITINGEN OP!! :X

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 23:10
CLB schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:23:
[...]

That's true, maar ja verloopstukjes zijn nou niet bepaald relaxed. Het werkt wel goed enzo, maar er steekt wel 'n centimetertje plastic uit je telefoon wat nou niet bepaald handig is.

SE DOE ER 3,5 mm AANSLUITINGEN OP!! :X
Van de sony ericsson site:

Can I connect the headphones to my stereo?
Yes, you can. This product is delivered with a 3.5 mm stereo connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMEN !! :)

kan ik me mp3 speler verkopen en me oude :P als ik een abbo neem van 20 euro of 25 moet je vast nog tussen de 0 en 80 euro bij betalen dus kan ik dat geld wel goed gebruiken :)

12 AUGUST ! En dan wil me vriendin nog zown d500 OMG.... zegt ze wow hij kan filmpjes maken .. en zown schuif klepje :P wauw. Majha is vaak wel waar meiden kijken alleen hoe zown mobiel eruit ziet. toch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 10:42
Dan ben ik net 2 dagen op vakantie!!!

Naja dan maar meteen halen als ik terug ben van vakantie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Hum.... Dan wil ik ook wel zo'n kabeltje.

Ik heb zelf mijn K70 headset gemod met mijn mooie Sony headsetjes. Maar een 3,5mm plug is wel een stukje makkelijker.

Alleen zit je dan weer met een probleem dat de los te kopen headsets allemaal vrij lang zijn, waardoor de microfoon opeens weer redelijk ver weg van je mond is. Maar valt vast wel op een bepaalde manier op te lossen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:04

-tom-562

Oliesjeik

Ben benieuwd hoeveel de telefoon gaat kosten icm een abbo. Ben bereid tot de 50/60 euro bij te betalen met een 2 jarig abbo van 20 euro ofzo. Naja, we zien wel :)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af wat hij los gaat kosten

/me verloor zijn k700 na 1 maand en zit nu inmiddels 4 jaar met een gare t68i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op eBay is hij al te koop blijkbaar. Er zijn een aantal winkels aldaar die zeggen dat ze het ding op stock hebben.
http://cgi.benl.ebay.be/w...9023&item=6417078395&rd=1
http://cgi.benl.ebay.be/w...4355&item=5792754151&rd=1

Prijs zal volgens mij rond de 400 - 500 Euro liggen.
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:35:
Vraag me af wat hij los gaat kosten

/me verloor zijn k700 na 1 maand en zit nu inmiddels 4 jaar met een gare t68i
Heela geen stoute woorden over de T68 hé O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
t68 was echt een klote ding hoor....

maar goed eind aug loopt me huidige abo af dus komt mij allemaal wel goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:04

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:22:
Je bent niet de enige die 'm los gaat kopen. Na de Sony CMD-C1 die ik nu gebruik, is het echt tijd geworden voor een andere telefoon. Ik verbruik zo'n 40€ in het jaar dus ik zou gek zijn als ik een abo neem denk ik. Ook heeft de provider de telefoon dan niet volgestopt met reclame of beperkingen als ik 'm los koop.

Is de W800 de eerste SE telefoon met MegaBass of had de K750i dit ook al? MegaBass is wel iets kenmerkends voor Walkmans.

[ Voor 3% gewijzigd door PD2JK op 28-07-2005 18:47 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
rare verhouding? 40 euro telefoon kosten per jaar maar wel een telefoon van 400 euro willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Laatst online: 08:04

PD2JK

ouwe meuk is leuk

lowfi schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:51:
rare verhouding? 40 euro telefoon kosten per jaar maar wel een telefoon van 400 euro willen?
Dus jij beweert dat wanneer je een dure telefoon hebt ook veel moet bellen? 8)7

Ik vertik het gewoon om een vast maandelijks bedrag te betalen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door PD2JK op 28-07-2005 18:59 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prutz0r schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:58:
[...]

Ik bel ook ongeveer voor zo'n 60 euro in de maand. Ik zal deze telefoon kopen vooral omdat hij een mp3-functionaliteit heeft (en omdat je ermee kan bellen 7(8)7 ). ik was eerst van plan om een iPod mini te kopen, maar zal nu hiermee naar muziek luisteren :Y) Ook het feit dat 'ie een vrij goeie camera heeft is wel tof :9

Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel een héél populaire telefoon zal worden... })

Weet iemand overigens of het mogelijk is om FM-radio op te nemen met deze telefoon? En met de K750i, is dat daarmee mogelijk? Zou wel cool zijn :9~

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Prutz0r schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:58:
[...]

nee vind het gewoon een rare verhouding.

Ik koop een ferarri om 5km verder me boodschappen bij de albert heijn te doen. Tuurlijk kan dat vind het alleen tja wat vreemd dus.

Maar goed... niet belangrijk het viel me gewoon alleen op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:12:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel een héél populaire telefoon zal worden... })
Ik denk (en hoop :P) dat dat wel mee zal vallen, de grote massa is namelijk al voor de K750 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prutz0r schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:47:
[...]

Je bent niet de enige die 'm los gaat kopen. Na de Sony CMD-C1 die ik nu gebruik, is het echt tijd geworden voor een andere telefoon. Ik verbruik zo'n 40€ in het jaar dus ik zou gek zijn als ik een abo neem denk ik. Ook heeft de provider de telefoon dan niet volgestopt met reclame of beperkingen als ik 'm los koop.

Is de W800 de eerste SE telefoon met MegaBass of had de K750i dit ook al? MegaBass is wel iets kenmerkends voor Walkmans.
K750i heeft ook megabass hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey,

de w800i _/-\o_ is toch wel een telefoon die nog veel mensen zullen kopen. Hij stond tegelijk met de K750i op de SE site. Wacht al een hele tijd op deze telefoon en heb al geregeld naar SE gemaild, maar ze doen er heel vaag over 8)7 . Ze zeggen wel dat hij in augustus komt, dus het zal wel gewoon de 12de worden. Gsmhuis.nl biedt hem overigens al aan, maar daar hebben ze geen Hi abonnementen. Want ik wil hem gewoon met een Hi abonnement (is naar mijn weten het goedkoopst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12 augustus. Dat wordt de dag. Verkoop begint al wat eerder dus houd de diverse webshops in de gaten.

Inkoopprijs ligt zo'n 60 euro hoger dan de K750i. Reken dus op dezelfde prijzen als nu bij de K750i, maar dan .... 60 tientjes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:31:
12 augustus. Dat wordt de dag. Verkoop begint al wat eerder dus houd de diverse webshops in de gaten.

Inkoopprijs ligt zo'n 60 euro hoger dan de K750i. Reken dus op dezelfde prijzen als nu bij de K750i, maar dan .... 60 tientjes meer.
Dat zou wel heel duur worden denk je ook niet.

6 tientjes bedoel je zeker :P

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach de winkels hebben hem over een weekje vast alwel in de winkels liggen. Alleen ze mogen hem nog niet verkopen. :9 En jah, verder voor de rest is het gewoon goed kijken overal op internet voor de beste aanbieding. En belminuten etc. B) Ik koop hem in ieder geval zo spoedig mogelijk :9~

Bij de 750i zag ik dat je snachts goeie fotows kon maken, Dus goed voor uitgaans gelegenheden etc.
En ben ook dol op zakelijke functie's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 14:40:
En jah, verder voor de rest is het gewoon goed kijken overal op internet voor de beste aanbieding. En belminuten etc. B)
[quote]

Ja, als je wat vind, zet het hier even op het forum, kunnen anderen (zoals ik) er ook van profiteren...

Ik haal hem ook zo spoedig mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.myworldphone.com/w800i.htm

Hier hebben ze hem al!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is ook al wel op meerdere plekken verkrijgbaar... in het buitenland... en bij www.gsmhuis.nl maar daar wordt hij ook nog niet geleverd... In Nederland wordt het gewoon wachten tot 12 augustus.

P.S. Heb je trouwens de prijs gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja......... ze willen snel rijk worden daar denk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En kijk eens wat je erbij krijgt:
1 Chinese User Manual
1 Chinese User Manual

Lijkt me overigens zo'n vage shop :X

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
W800 wordt nu ook gebruikt in reclames (bedrijf De Roos rijdt achteruit met auto tegen andere auto aan)... ziet er goed uit... mag nu toch wel heel snel 12-08 worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al bekent of er op de w800i ook navigatie kan bij voorkeur TomTom _/-\o_ of anders Route66?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ja, Nee!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Met mijn huidige K700i kan ik via de telefoon (bluetooth) Powerpoint presentaties besturen, weet iemand of dat met de W800i ook kan????

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dutch schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:37:
Met mijn huidige K700i kan ik via de telefoon (bluetooth) Powerpoint presentaties besturen, weet iemand of dat met de W800i ook kan????
Ja dit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij www.gsmhuis.nl staat nu weer dat de telefoon pas leverbaar is in september-oktober 2005.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Prima, dan wordt het wachten tot de 12e en dan kopen!!!!!

Ik zie inderdaad dat op andere plaatsen het toestel pas rond september wordt verwacht....dat zou balen zijn!

[ Voor 23% gewijzigd door Dutch op 01-08-2005 15:32 ]

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
ik zoek nog steeds een goedkope 1 GIG memorystick duo pro voor dit toestel :) iemand met aanbevelingen?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Pricewatch al gekeken?
Nog 11 nachtjes slapen Afbeeldingslocatie: http://www.versevis.com/images/smilies/dans.gif

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom- schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:50:
Pricewatch al gekeken?
Nog 11 nachtjes slapen [afbeelding]
pricewatch: Sony Ericsson W800i

Jaja geld ligt al klaar,nu de tellie nog _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:24:
[...]

Prima, dan wordt het wachten tot de 12e en dan kopen!!!!!

Ik zie inderdaad dat op andere plaatsen het toestel pas rond september wordt verwacht....dat zou balen zijn!
De telefoon wordt in augustus geleverd hebben ze mij bij Sony Ericsson gemeldt. Ik heb een mail gestuurd, maar de officiële datum willen ze maar niet bekend maken. Maar ik neem aan dat het gewoon de 12de wordt, aangezien iedereen die datum noemt. Ze zullen bij SE ook wel niet zo gek zijn om nog langer te wachten. De concurrentie zit ook niet stil moet je maar denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

vanpeltje schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:46:
ik zoek nog steeds een goedkope 1 GIG memorystick duo pro voor dit toestel :) iemand met aanbevelingen?
Hier misschien ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag vandaag bij een Tell Me filiaal de w800 met vodafone 27,50 2 jaar (introductie op 12 aug). Wat denken jullie, goeie deal? Goede ervaringen met vodafone? (ken het zelf niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 20:06:
Ik zag vandaag bij een Tell Me filiaal de w800 met vodafone 27,50 2 jaar (introductie op 12 aug). Wat denken jullie, goeie deal? Goede ervaringen met vodafone? (ken het zelf niet)
Een aantal vrienden van mij hebben vodafone, hoor ze vaak klagen over dat ze over hun bundel heen gaan en dat het dan verrekte duur bellen is. voor sms betaal je dan ook aanzienlijk. 14 eurocent per sms binnen de bundel en 25 eurocent per bericht erbuiten (bij vodafone 27,50). Dit is bij Hi beter. Bij Hi 25 sms je voor 7 cent binnen de bundel en voor 12 cent erbuiten.

Succes met zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou even wachten totdat elke provider zijn aanbieding doet.
Kan je ff flink vergelijken :9

Kpn is het mooiste netwerk majha.... de k750i kan je nu als hele goeie deals krijgen 10 tot 20 euro in de maand heb je dat ding al gratis. Ik denk dat dit zo is omdat de w800i er komt en bang zijn de k750i niet meer kwijt te raken...

En ik zelf wil rond de 150/200 belminuten OF smsjes... zeg maar in 1 bundel, Had hoort van kpn dat je daar 2 smsjes = 1 belminuut majha.. of het waar is. :)

We zien wel ff en als mensen goeie aanbieding zien etc. gewoon posten hier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 20:16:
[...]

Een aantal vrienden van mij hebben vodafone, hoor ze vaak klagen over dat ze over hun bundel heen gaan en dat het dan verrekte duur bellen is. voor sms betaal je dan ook aanzienlijk. 14 eurocent per sms binnen de bundel en 25 eurocent per bericht erbuiten (bij vodafone 27,50). Dit is bij Hi beter. Bij Hi 25 sms je voor 7 cent binnen de bundel en voor 12 cent erbuiten.

Succes met zoeken...
Daarbij dat bij Vodafone vaak galm klinkt of het netwerk bezet is. Kortom: 2e rangs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 06:34:
Kpn is het mooiste netwerk majha.... de k750i kan je nu als hele goeie deals krijgen 10 tot 20 euro in de maand heb je dat ding al gratis. Ik denk dat dit zo is omdat de w800i er komt en bang zijn de k750i niet meer kwijt te raken...
Ik denk niet dat ze bang zijn de K750 niet meer te verkopen. Niet iedereen wil namelijk met een oranje/witte telefoon rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

En ik zelf wil rond de 150/200 belminuten OF smsjes... zeg maar in 1 bundel, Had hoort van kpn dat je daar 2 smsjes = 1 belminuut majha.. of het waar is. :)

Idd, zo'n abbo wil ik ook. Denk ook van Hi, zat net te kijken op hi.nl
Voor maar 25 euro heb je bijvoorbeeld al 175 belminuten, of 350 sms'jes. Eén belminuut is dus net zoveel waard als 2 sms'jes. En, hoe meer je belt en sms't, hoe minder je betaalt per minuut of sms!
Wat bedoelen ze met dat laatste? Is dat alleen als je buiten je bundel belt (als je eroverheen belt)?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dat je voor dubbel zo veel geld MEER dan dubbel zoveel kunt bellen of SMS-en lijkt me. Is toch bij ieder mobiel abonnement?

Edit: voor de duidelijkheid, ze hebben het dan dus gewoon over een duurder abonnement, is relatief goedkoper (gezien per belminuut of berichtje).

[ Voor 38% gewijzigd door SnoeiKoei op 02-08-2005 11:58 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ah zo, weer wat geleerd :)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

12 augustus word 'ie gereleased, check www.sonyericsson.nl, daar hebben ze een grote teller staan tot wanneer die verkocht word :D

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
(8>

Ik heb mn K750i icm Hi 20 (en ik ga downgraden naar Hi 15) en dat bevalt me gewoon uitstekend! Hi is da best en je kunt ook nog je saldo checken :*)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Kenden jullie deze al?

http://www.sonyericsson.com/w800/

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niet nee maar dit is zeker wel goed nieuws!!
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/w800/media/seed_europebanner.jpg
-tom- schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:34:
12 augustus word 'ie gereleased, check www.sonyericsson.nl, daar hebben ze een grote teller staan tot wanneer die verkocht word :D
waar zie je die teller dan ?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Gewoon, naar sonyericsson.nl gaan, dan staat 'ie vol in beeld hoor :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi.tweakers
  • Laatst online: 14-10-2022
Ik heb geen zin om alle 16 pagina's van dit topic te gaan doorspitten maar kan iemand mij vertellen wat deze telefoon verschilt met de k750i naast het mooiere design?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

jordi.tweakers schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 14:56:
Ik heb geen zin om alle 16 pagina's van dit topic te gaan doorspitten maar kan iemand mij vertellen wat deze telefoon verschilt met de k750i naast het mooiere design?
Ik heb geen zin om je dat vertellen maar de verschillen zijn minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordi.tweakers schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 14:56:
Ik heb geen zin om het je uit te leggen.

Vind de site overigens een beetje tegenvallen. Er is duidelijk minder uitgepakt dan bij de K750i. Maar ik vind het best. Ik wil niet iedereen straks rond zien stappen met het ding. Ik hoop niet dat ze aan dit exclusieve een te hoog prijskaartje hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de w800i is gewoon een update van k750i zeg maar.

De w800i heeft iets andere OS. heeft 512mb geheugen kaartje erbij en topklasse oordopjes.
En het design is anders. Verder nagenoeg hetzelfde.

En toch wacht ik op de w800i omdat hij gewoon mooier is en omdat er wat meer geled is op de mp3.
En volgens mij was de accu ook anders.. vanwege mp3 functie betere accu.. dit weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 17:19:
En volgens mij was de accu ook anders.. vanwege mp3 functie betere accu.. dit weet ik niet zeker.
Dat geloof ik niet hoor. Waar heb je dit gelezen?

Ik denk (bijna haast wel zeker) dat ik (als ze iets goedkoper worden en in nederland verkrijgbaar zijn zonder T-zone logo's oid. erop) het frontje wel ga kopen zodat ik af en toe om kan ruilen tussen K750 - W800. Het enige wat ik minder vind aan de W800 is dat ie een beetje boos kijkt door deze vorm:
Afbeeldingslocatie: http://martijn.atlantux.net/uploadbestanden/W800%20toetsen.jpg

<+:) _/-\o_ _/-\o_ Wel grappig zo'n teller _/-\o_ _/-\o_ <+:)
Afbeeldingslocatie: http://martijn.atlantux.net/uploadbestanden/W800%20teller.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
seauw wat een mega geile phone!

t enige is wat ik me nou afvraag.... of er veel verschil is met een symbian os.
ik heb namelijk nou een nokia 6600 en dat symbian gebeuren bevalt me wel :)

daarvoor had ik een SE t-68i en dat smsen ging daar zoooo traag mee damn,
hopelijk heeft deze dat niet...

iemand een verhelderende visie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik bedoel dus de Sony 1GB stick ;)
Deze is sneller en goedkoper dan de Sandisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

low_n_slow schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:06:
seauw wat een mega geile phone!

t enige is wat ik me nou afvraag.... of er veel verschil is met een symbian os.
ik heb namelijk nou een nokia 6600 en dat symbian gebeuren bevalt me wel :)

daarvoor had ik een SE t-68i en dat smsen ging daar zoooo traag mee damn,
hopelijk heeft deze dat niet...

iemand een verhelderende visie hierover?
je kunt symbian helemaal niet vergelijken met deze software,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 16-09 22:05
iemand al berichten gehoord over de de software? Is die ook even knullig als die van de k750i?
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.