Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 01:32

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
De SonyEricsson W800:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52931/full.jpg

Specs:

Afmetingen:
• 100 x 46 x 20.5 mm

Gewicht:
• 100 gram

Kleuren:
• ??

Display:
• 262.144 kleuren
• 176x220 pixel
• 2,2" TFT

Intern geheugen:
• 38MB

Extern geheugen:
• MemoryStick Duo Pro, tot een maximum van 1GB, 512MB bijgeleverd

Camera:
• Foto resolutie: 2 MegaPixel
• Ingebouwde flitser
• Video resolutie: ???x??? (????)
• 4x Digital Zoom

Accu:
• ????mAh
• Standbytijd tot ??? uur[b]
• Spreektijd tot ? uur
• Speeltijd (muziek) tot 30 uur

Verbindingen:
• GSM 900 MHz/1800 MHz/1900 MHz
• GPRS (General Packet Radio Service)
• CSD (Circuit Switched Data, ook bekend als GSM-data)
• Bluetooth 1.2 protocol class 2 (Maximaal 10 meter)
• Infrarood Interface (Maximaal 115,200 bps)
• Mini USB

Messaging:
• SMS
• EMS
• MMS
• E-mail, meerdere accounts

Audio/Video:
• Polyfoon geluid (40 kanaals)
• MP3 ringtones
• MP3 speler (MP3 en AAC)
• FM Radio, 20 voorkeur zenders.

Overige:
• Music DJ Advanced Ringtone Composer
Wireless Village
• File Manager
• Picture Editor
• Voice dialling and control
• Voice recording
• Predictive text input (T9)
• Java 3D (Mascot Capsule 3D Graphics)

Persbericht:
LondonSony Ericsson today kick-started its entry into the mobile music market with the announcement of the W800, the first Walkman branded mobile phone. It will now be possible to listen to music, handle phone calls and take great pictures and video, all with one device and with no compromise on quality. The Sony Ericsson W800 is the first product to combine a mobile phone, a Walkman-quality digital music player with up to 30 hours’ battery life, and a 2 Megapixel camera. All of this is packaged in a slim, lightweight device with ultra-stylish design.
Vanavond maak ik gezamelijk met de Z800 startpost deze ook weer in de gehele SonyEricsson Template style herorganiseren, zodat alle toekomstige informatie hier ook weer in de startpost te vinden zal zijn

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-01-2024
Hmm, strak design, leuke specs, email mogelijkheden... ik ruik een bestseller!

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Sony Ericsson maakt echt te mooie telefoons! _/-\o_

Eindelijk het quikshare logo er af kom het sony walkman logo erop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 17:16
Ginz is er weer als eerste bij, hoe kan het ook anders : ) ontopic: weer een prachtig toestel. Het lijkt me nu wel duidelijk dat de fusie tussen SE en Sony meer dan hun vruchten alleen werpt : )

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:28

Piggen

Lekker bakkie

Ziet er leuk uit. Weer een mogelijke opvolger voor mijn T610. Alleen zal de prijs wel hoog liggen door het Walkman-gedoe, wat ik eigenlijk niet nodig heb. Maar wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:43
Mooi ding, afgezien van de kleurtjes. Maar het intern geheugen is toch, net als de k750i, "slechts" 38 MB? Zie de NL info van SE zelf?

Wat SE niet echt duidelijk maakt in de press releases is wat nu qua "walkmansnufjes" het voordeel is van de W800 over de K750i. Voor zover ik het heb begrepen is het enige interessante verschil de oordopjes en het feit dat er standaard een 512 MB m-stick bij wordt geleverd? Dan begrijp ik SE niet dat ze de W800 aanprijzen als
The Sony Ericsson W800 is the first product to combine a mobile phone, a Walkman-quality digital music player with up to 30 hours’ battery life, and a 2 Megapixel camera.
De K750i zal 3 maanden eerder uitkomen. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:01
Ziet er goed uit opzich. De kleuren en dat Sony walkman logo had ik liever anders gezien, maar het ziet er toch niet slecht uit. Maar wat is nu het grote verschil tussen de K750i en deze W800? Het enige verschil behalve het uiterlijk wat ik uit de specs op kan maken is dat deze W800 MSD Pro ondersteunt, is dit dan alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93468

Ondersteund deze ook Dvix of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
blogbuster schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 14:06:
Ginz is er weer als eerste bij, hoe kan het ook anders : ) ontopic: weer een prachtig toestel. Het lijkt me nu wel duidelijk dat de fusie tussen SE en Sony meer dan hun vruchten alleen werpt : )
Nope, Deuxani was er eerder bij. Hij krijg de credits:

deuxani in "Sony Ericsson K750i"

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

Heeft de W800 net als de K750 autofocus? Ik zie verder geen EDGE, terwijl Telfort deze zomer een landelijk EDGE netwerk zal hebben. De Z500 en de S710 hebben wél EDGE..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Dan komt er misschien een aangepaste versie voor telfort?

Gewoon nog mooier dan de K750i :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
de w800 wordt in september verwacht voor 450 euro
een van de walkman snufjes is dat je mp3's kan afspelen terwijl de mobiel uit staat.
een maximuum van 1Gb? de 750i kan max van 2Gb aan en de w800 komt 3 maanden later uit terwijl deze de muziek phone is dus dat lijkt me niet logisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Telfort is véél te klein voor Sony Ericsson om een speciale versie te maken. Speciale versies worden gemaakt voor bedrijven zoals Orange, T-Mobile en vooral Vodafone met tientallen miljoenen klanten over de hele wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Laatst online: 16:28

Piggen

Lekker bakkie

Telfort is ook echt niet de enige die EDGE ondersteund, dus het zou geen verkeerde keuze zijn om het te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-04 20:02
D!ablo schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 14:25:
een van de walkman snufjes is dat je mp3's kan afspelen terwijl de mobiel uit staat.
een maximuum van 1Gb? de 750i kan max van 2Gb aan en de w800 komt 3 maanden later uit terwijl deze de muziek phone is dus dat lijkt me niet logisch..
Op clubsonyericsson en mobileburn staat dat de W800 maar maximaal 512MB aan kan. (En die krijg je trouwens ook meteen als je 'm koopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Dat zou wel een domme stunt zijn van SonyEricsson, maarja helaas doen ze wel eens gekke dingen.

Ik vraag me trouwens af of de W800 ook over een FM radio beschikt. EDGE staat nog nergens vermeld, maar staat ook nergens vermeld dat hij het niet heeft, maar dat zien we wel. Ik hoop het in ieder geval van wel, want ik ben erg tevreden met Telfort...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
jah hij heeft wel een fm radio net als de k750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Flint schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:05:
[...]

Op clubsonyericsson en mobileburn staat dat de W800 maar maximaal 512MB aan kan. (En die krijg je trouwens ook meteen als je 'm koopt)
Dat komt volgens mij door een misverstand. In de press release stond dat hij geleverd werd met een 512 MB kaart, daarna had Eldar op Mobile-Review geplaatst dat dat het maximum was wat hij aan kon. Dit lijkt dus meer op een vergissing waarna deze sites dit hebben overgenomen. Het zou ook niet echt logisch zijn.... Wel MSD Pro maar toch beperkt 8)7

offtopic:
Er is trouwens ook een nieuw SE forum online gekomen namelijk http://www.se-nse.com/forum/, ik heb me al geregistreerd (Eggy of course), deze site kan best wel wat beloven geloof ik...

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vittek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-12-2024
Hij staat ook gewoon al op SE-site.

http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

ondersteund dit ding nou atrac? ik snap zo onderhand echt geen ruk meer van sony
voorheen was het zo dat alleen sony walkmans het atrac formaat ondersteunen, hun dvd spelers, autoradio's, homecinema sets etc ondersteunen het niet... met de komst van deze walkman/telefoon raakt de consument zo onderhand de weg kwijt 8)7 :r

nu brengen ze een walkman telefoon uit om apple/motorola een stap voor te zijn, welke een "itunes telefoon" in de planning hebben staan. dus dan zou dit een telefoon moeten zijn die hun connect music store ondersteund, dat gaat alleen niet zonder atrac support :X |:( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05 14:38
Woei... zou mooi straks bij mijn PSP passen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-05 09:59
als ik hiermee ook makkelijk kan syncen met apple address book is ie van mij :)

weg met spv c500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:13

DaWaN

'r you wicked ??

Past hier nou een 3,5mm jack in? Anders moet je weer solderen ofzow :/ En wat houd 'High Speed Data' nu in? Staat op SE site onder GPRS :?

[ Voor 33% gewijzigd door DaWaN op 01-03-2005 17:56 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
september pas? ;|

vreemd dat er nu al zo veel over bekend is dan? zou eerder denken pver 2 maanden ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67363

Enige wat ik echt brak vind is dat vierpuntjes joystickje wat na 3 maanden helemaal brak is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-05 15:59

Shunt

Boe

Anoniem: 67363 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:51:
Enige wat ik echt brak vind is dat vierpuntjes joystickje wat na 3 maanden helemaal brak is....
heb hier nu 2 se's in mijn bezit.
een T300 en een T610 en allebij hebben ze zo'n 4 punts ding en allebij doen ze het allebij nog 100% hoor de T300 is nu al 2 jaar oud en de T610 nu een jaar of wat. dus tja denk eerder dat het de manier is hoe je er mee om gaat ;).

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128699

Wat een mooie strakke telefoon!

ik weet nu al wat de opvolger word van mijn t630

deze telefoon de w800 heeft de dingen die de t630 net mist

wat een super toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:23

TMC

Wat gaat ie ongeveer kosten? Niet geheel onbelangrijk lijkt me :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Laatst online: 22:31
de w800 wordt in september verwacht voor 450 euro...
Hij is dus redelijk tot goed geprijst. In tegen stelling tot de (in het begin) way-overpriced S700i. Deze was gewoon 749 euro bij de lancering!

Sonyericsson brengt dit jaar veel telefoons uit die erg op elkaar lijken. Qua functies lijken de K300i en de J300i erg veel op elkaar, maar het design zorgt er weer voor dat de telefoons verschillende mensen aantrekt. Dit zijn echte low/mid-end telefoons.
Hetzelfde geld voor de S700i en de Z-V800i. Ook hier zijn ze qua functies nagenoeg hetzelfde (behalve UMTS voor de Z-V800i), maar het gaat om een totaal anders design. Dit zijn dan weer zogenaamde High-end telefoons.

Hetzelfde geld ook voor de W800i en de K750i, wat gewoon echte High-end telefoons zijn. Echter is het verschil mij niet echt duidelijk. Ok..de W800i wordt op de markt gebracht als een soort "walkman". Daarentegen heeft de K750i ook een soort gelijke functie wat voor mij de bedoeling van Sonyericsson onduidelijk maakt (geld buiten beschouwing latend.).
Dan blijven de K600i (mid-end UMTS telefoon) en de Z1010 (high-end UMTS telefoon) nog over als UMTS telefoons (de Z-V800i natuurlijk ook)!
  • Low/Mid-end
  1. J300i vs. K300i - verschil -> design
  • Mid-end
  1. K600i vs. K700i - verschil -> UMTS
  2. K500i vs. F508i - verschil -> tja...verschil? beetje design
  • High-end
  1. S700i vs. Z800i - verschil -> design, UMTS (duidelijk verschil)
  2. Z1010 vs. Z800i - verschil -> beetje design, (redelijk verschil)
  3. W800i vs. K750i - verschil -> tja...walkman functie? design?
Eén ding is duidelijk....SE maakt veel High-end telefoons!! Keep 'm coming!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:15
Even wat feitjes:

Wanneer komt hij?
In september

Zijn de K750 en de W800 eigenlijk hetzelfde?
Ja

Wat is er dan zo uniek aan de W800?
- De W800 wordt opgenomen in het connect programma.
Dit is een soort iTunes van Sony waar je muziek etc. kan downloaden
- ook komt er een speciaal programma voor op je pc zodat je direct
bestanden kan uitwisselen met je device en pc en andersom.
- Ipv. de internet button is er een muziek button

Is 512MB echt het grootst?
Nee, eind dit jaar of begin volgend jaar komt Sony met een 4GB kaartje welke past

Is de W800 High end?
Nee, volgens SE zelfs (Bron Portfolio) zijn de V800 en de K600 high end.
De W800 staat tussen de K750i en de high end toestellen

Is de W800 het enige Walkman toestel wat SE gaat brengen?
Nee ;)

[ Voor 17% gewijzigd door nils7 op 01-03-2005 19:25 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
O dus de 750 komt eerder? Ik vind deze kleuren leuker eerlijk gezegd maar dat hele connect programma kan me gestolen worden eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Low-Fi schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:31:
O dus de 750 komt eerder? Ik vind deze kleuren leuker eerlijk gezegd maar dat hele connect programma kan me gestolen worden eigenlijk...
Ik vind hem zelf ook mooier!
Ik weet niet maar de K750 heeft iets wat me niet ligt!

De W800 vind ik echt een vet ding. Helaas niet gezien vandaag
maar volgende week zeker!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Zolang er geen Symbian opdraait zal het nooit een handige foon worden zoals iedereen wilt hebben. Divx kan je al een lange tijd gewoon op Symbian foons kijken..doe ik nu ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Niet iedereen wil divx kijken op zin telefoon... Ik kan nu ook divx kijken op me windoos smartphone maar er zijn andere dingen die ik belangrijker vind. :)

Goed kunnen syncen met me apple bv. En aangezien een k700 dat kan ga ik er een beetje vanuit dat het met de 750 en de w800 ook wel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122762

450 euro, is dat niet DUUR?

Ik bedoel, het is een telefoon die mp3tjes afspeelt. Meer niet. Camera is een leukigheidje. En hij kan MP3s spelen terwijl de GSM uitstaat, wat heb je daar aan??? Wie doet zijn telefoon nou uit???

Doe mij maar een Windows Smartphone + 512MB SD-Geheugen. Ook die kan mp3's spelen met de telefoon uit, en daar is het geheugen véél maar dan ook véél goedkoper (100% goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114895

hmm, deze telefoon is wel heel mooi.. maar is 20.5 mm niet een beetje dik?? mijn 3210 van 5 jaar oud (ja.. opvolger nodig) is maar 2 mm dikker bij het scherm, en bij het toetsenbord zelfs dunner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
In vergelijking met...(SE 700i - Z800i, Samsung D500, Nokia 6630 etc.)vind ik het niet echt duur nee! Maar zoals jij het bekijkt geef ik je ook wel gelijk. Het is eigenlijk maar een apparaatje waarmee je mp3's kan afspelen, foto's kan maken, video's kan maken, film(pjes) kan afspelen, radio kan luisteren, "games" kan spelen, e-mails kan versturen en ophalen, geheugen kan uitbreiden en niet te vergeten mee kan bellen!!. Tja dat is dan wel erg duur voor zo'n apparaatje wat bijna niks kan en GEEN smartphone is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Anoniem: 122762 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 20:11:
450 euro, is dat niet DUUR?

Ik bedoel, het is een telefoon die mp3tjes afspeelt. Meer niet. Camera is een leukigheidje. En hij kan MP3s spelen terwijl de GSM uitstaat, wat heb je daar aan??? Wie doet zijn telefoon nou uit???

Doe mij maar een Windows Smartphone + 512MB SD-Geheugen. Ook die kan mp3's spelen met de telefoon uit, en daar is het geheugen véél maar dan ook véél goedkoper (100% goedkoper)
Mijn spv c500 kost los 300 euro ofzo en 512mb geheugen minisd kost ook iets van 75 euro....

Das 75 euro goedkoper idd maar niet zo heel veel DUURDER toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67363

Shunt schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:55:
[...]

heb hier nu 2 se's in mijn bezit.
een T300 en een T610 en allebij hebben ze zo'n 4 punts ding en allebij doen ze het allebij nog 100% hoor de T300 is nu al 2 jaar oud en de T610 nu een jaar of wat. dus tja denk eerder dat het de manier is hoe je er mee om gaat ;).
Ik ga er gewoon mee om. Ik ben niet zo een persoon die zijn telefoon misbruikt.
Maarja verder vind ik dat joystickje ook niet al te practisch maar dat is wat anders...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 67363 op 01-03-2005 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-05 15:46
nils7 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:23:
Even wat feitjes:

Is de W800 High end?
Nee, volgens SE zelfs (Bron Portfolio) zijn de V800 en de K600 high end.
De W800 staat tussen de K750i en de high end toestellen

Is de W800 het enige Walkman toestel wat SE gaat brengen?
Nee ;)
Volgens mij is de K750i een van de meest geavanceerde toestellen van SE op dit moment, de K600 heeft alleen UMTS, maar verder mindere specs (1.3Mpix vs. 2 Mpix, geen geheugenkaartslot vs. wel een geheugenkaartslot). Kan me niet voorstellen dat de K750i daaronder staat, en dan de W800 vanwege een grotere meegeleverde geheugenkaart daartussen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dirtbiter schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 09:26:
[...]

Volgens mij is de K750i een van de meest geavanceerde toestellen van SE op dit moment, de K600 heeft alleen UMTS, maar verder mindere specs (1.3Mpix vs. 2 Mpix, geen geheugenkaartslot vs. wel een geheugenkaartslot). Kan me niet voorstellen dat de K750i daaronder staat, en dan de W800 vanwege een grotere meegeleverde geheugenkaart daartussen staat.
K600 wordt toch JUIST als een goedkoop UMTS-toestel gebracht, met wel alle UMTS-functionaliteiten, dus dat lijkt me inderdaad onjuist.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117098

Er stond vandaag een mooi artikel in de Metro over dit toestel. (helaas heb ik hem in de trein laten liggen 8)7 dus ik kan helaas nix citeren) Ik verwachtte al dat er iniddels een topic over dit toppertje te vinden was op Tweakers :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Laatst online: 01-04 09:49
en ook nog eff een linkje met wat info over dit ding en een shitload fotos.... (page 2 fotos....)

http://www.mobileburn.com...sp?Id=1178&source=HOMETOP

ik vind het een stoer ding zou hem best wel willen hebben :+

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand die oordopjes gezien, van de Sony MDR-EX serie afgeleid ... :9~ :9~ :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 31180 op 02-03-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106797

Dit ziet er wel heel goed uit, wat een vet ding zeg. Ik ben verliefd!!!!!

In februari loopt mijn abo af van mn t630, het duurt nog een hele tijd ..maar ik weet geloof ik al wat mn volgende foon wordt :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

hele mp3 functie voor deze phoon ontgaat me een beetje, tis gewoon identiek aan de k750 met wat mindere specs toch??

Afbeeldingslocatie: http://www.mobileburn.com/media/sonyericsson/k750/K750_side_on_Low.jpeg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobileburn.com/media/sonyericsson/w800/W800_Side_Low.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Kijk eens naar de voorkant.
K750 heeft een internetknop
W800 een muziekknop
Verder is het inderdaad dezelfde telefoon.

Vooral omdat de W800 een paar maanden later komt dan de K750, denk ik dat er in de software het nodige wordt aangepast om het afspelen van muziek makkelijker en beter geïntegreerd te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106797

filmpje ..voor zolang hij het doet
mms://qstream-wm.qbrick.com/01550/W-800-384.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
De mediaplayer is anders zeiden ze:
Playlists zit wel in de W800 en niet in de K750!

Portfolio:
Afbeeldingslocatie: http://www.symbianworld.nl/images/stories/Nieuws/Algemeen_nieuws/01_03_2005_Sonyericsson_Pressmeeting/100_1422s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Dat van die playlists is wel apart. De V800 heeft zelf playlists...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 09:07

MaDLiVe

.-Observer-.

Weet iemand trouwens iets van de aansluiting waarmee je de phone moet aansluiten? Zal deze hetzelfde zijn als van de t610/t68i?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nee, die is hetzelfde als de K750i, en die is anders:

Afbeeldingslocatie: http://forums.mobileburn.com/attachment.php?attachmentid=815

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Laatst online: 01-04 09:49
Ginz schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:17:
Nee, die is hetzelfde als de K750i, en die is anders:

[afbeelding]
is dat net zo als die nieuwe nokia's dus niet meer met gewoon met een plugje maar gewoon een ingewikkeld gammer kut ding wat je erin moet doen!! ze zouden er gewoon normale headphones in moeten kunnen laten doen!! das veel beter dan met een headset muziek luisteren

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een plugje zit niet gezekerd, een "gammer" plugje zoals deze wel, en kan alleen met een beweging van 45 graden losgekoppeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:23

TMC

Waarom worden de W800/K750i topics niet samengevoegd? Zijn nagenoeg hetzelfde. Iemand met een W800 kan ook net zo goed meepraten met mensen met een K750i, en kan er ook zijn vragen kwijt.

Was ook altijd al zo irritant bij de T610 en T630 topics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is omdat ze te veel verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ja ik zag ook dat artikel over dit foontje in de Metro, volgens mij stond erbij dat dit toestel in september op de markt komt. Duurt dat echt nog zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

Ja helaas wel, hij komt 3 maanden na de K750i op de markt....

Wel echt een mooie foon zeg! :D

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/W800i.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 03-03-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44875

en wat moeten we van de camera verwachten ??
vergelijk baar met een stand alone 2 mp camera ??
En de flitser is die sterk genoeg om in red. donkere ruimtes foto's te maken ??

Afbeeldingslocatie: http://www.mobileburn.com/media/sonyericsson/w800/W800_camera_Low.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 13:18

Dries Arnolds

*bling bling*

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/53154/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/53155/full.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Dries Arnolds op 03-03-2005 12:32 . Reden: oeps, dubbelpost :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135440

Nou snap niet waarom deze telefoon 3 maanden later uitkomt dan zijn broer(tje).
Dan pak ik me dus echt die andere...

Och ja, we zullen wel zien, ze zien er iig strak uit...en het belangrijkste, hebben alle functies in een "nornale" telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Deze telefoon wordt opzeker m'n opvolger van m'n K700i! Prachtig toestel dit!

EDIT: Ik zat net op nieuwemobiel.nl maar ik heb nog wat kleine aanmerkingen en vraagjes:
-wat houd 'flight modus' in dat staat op nieuwemobiel.nl!? Is dit landscape-modus voor films of niet? Dus kun je nu filmpjes fullscreen bekijken of niet? Dit vond ik wel een gemis op de K700i en S700i namelijk!

-jammer dat hij films op 176 x 144 ik had wel QVGA (320 x 240) willen filmen.

-is er bekend hoeveel java-applicaties je op de telefoon kunt zetten. bij de K700i was hier een limiet van 80 java-applicaties is dat bij deze ook of is dit onbeperkt?

[ Voor 103% gewijzigd door CLB op 05-03-2005 15:52 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flight mode is normaal gesproken een feature om alles communicatie mogelijkheden (GSM, GPRS, Bluetooth etc) uit te zetten. Op die manier kan je dan lekker in het vliegtuig je telefoon aan houden en een mp3'tje afspelen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 31180 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:15:
Flight mode is normaal gesproken een feature om alles communicatie mogelijkheden (GSM, GPRS, Bluetooth etc) uit te zetten. Op die manier kan je dan lekker in het vliegtuig je telefoon aan houden en een mp3'tje afspelen bijvoorbeeld.
Ahaa daarom dus flight (vliegtuigvlucht) Hmm jammer dat ik al m'n eigen conclusies had getrokken over dat fullscreen zien van films. Hmm dat is iets minder, maar ja misschien kan 't toch nog wel. Dankje _/-\o_

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122133

Vind deze lang niet zo mooi als de K750i... vind em te speels

geef mij maar het heerlijke zakelijke uiterlijk van de 750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 122133 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 20:29:
Vind deze lang niet zo mooi als de K750i... vind em te speels

geef mij maar het heerlijke zakelijke uiterlijk van de 750
Ik vind 'm teveel lijken op de T610. Zo recht en strak. Misschien dat hij er beter uitziet in 't zilver (als deze uitkomt in Nederland??) maar zo'n zwarte (of donkere dan) versie zou ik er niet van willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:18
Ik vind de K750 er ook veel mooier uit zien, dat oranje van deze hoeft van mij echt niet. En hij komt 3 maanden eerder uit... waarom zou je dan op die W800 wachten....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

LordLynx schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:31:
Ik vind de K750 er ook veel mooier uit zien, dat oranje van deze hoeft van mij echt niet. En hij komt 3 maanden eerder uit... waarom zou je dan op die W800 wachten....?
Omdat je een goede headset en 512mb wilt hebben?
Als je mp3speler belangrijk vindt, dan kan dat ook een reden zijn.

Nokia brengt al jaren (bijna) identieke toestellen op de markt met kleine verschillen. Dat maakt de ontwikkeling een stuk goedkoper en kan je meer klanten aanspreken. Ik vind het erg slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

LordLynx schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:31:
Omdat de K750 gewoon een kloon is van de T610 qua design. Nu helemaal donker gemaakt en hij gewoon niet mooi is. Misschien dat de zilveren versie nog wat leuker is, maar de W800 is voor mij gewoon veel chillerder. Ik vind 'm veeeeeeel en veeeeeeel mooier qua design / 512 MB geheugen erbij is ook wel zo relaxed (zal dus wel stuk duurder zijn dan K750i maar ja pech) en hij heeft lekker flighmode (waarvan ik pas 2 dagen weet wat het is :P )

EDIT: weet iemand al of de zilveren versie uitgebracht zal worden? Net als de rode en blauwe versie van de SE T610 en de 'exclusieve' zilveren versie van de Samsung D500

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 07-03-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
k750 heeft ook zon lelijk schuifje over de camera heen? Ik vind ht op de w800 ook niet heel mooi gedaan maar iig een stuk beter...

En ik vind oranje een mooiere kleur als een saai zwart of iets van diaree bruin ofzo wat die 750 moet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/53154/full.jpg

Wat is dat grijze ronde plasticje onder het woordje 'zoom' van de camera? Op m'n SE K700i zit ook zo'n grijzig dingetje maar wat is dat nou precies :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Laatst online: 14-03 14:09
Daar kan een eventuele antenne van een carkit in als je het verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien om de afstand tot het te fotograferen object te bepalen, en hier vervolgens de camera op te focussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Laatst online: 14-03 14:09
Anoniem: 122762 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:28:
Misschien om de afstand tot het te fotograferen object te bepalen, en hier vervolgens de camera op te focussen?
Right, daarom heeft mijn Z600 er ook 1, wel op het onderste deel van de telefoon (terwijl de camera in het bovenste gedeelte zit..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rustig maar, ik gok ook maar :{

Kalm, kalm,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Heeft iemand ergens kunnen vinden of deze telefoon het Bluetooh profiel A2DP ondersteund?

Dit profiel maakt namelijk Bluetooth Stereo Audio Headet mogelijk... Dat zou wel relaxed zijn

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ginz schreef op maandag 07 maart 2005 @ 23:34:
Heeft iemand ergens kunnen vinden of deze telefoon het Bluetooh profiel A2DP ondersteund?

Dit profiel maakt namelijk Bluetooth Stereo Audio Headet mogelijk... Dat zou wel relaxed zijn
Wat ik in eerste instantie gelezen heb, maar nu nergens meer terug kan vinden is dat de K750 (en dus ook W800) gebruik maken van bluetooth 1.2. Of hier ook A2DP bij zit durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik denk dat we gewoon moeten wachten totdat de whitepaper uit is, daar staat het namelijk gewoon in vermeld. Maar ik ga het aankomende weekend toch naar de CeBIT, dus daar ga ik het ook vragen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ginz schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 00:01:
Ik denk dat we gewoon moeten wachten totdat de whitepaper uit is, daar staat het namelijk gewoon in vermeld. Maar ik ga het aankomende weekend toch naar de CeBIT, dus daar ga ik het ook vragen.
offtopic:
Ga je met de trein of niet? Met welke en wat is de prijs van een retourtje? (ik moet er in Den Haag in) Maar op www.ns.nl kan k niks vinden over prijzen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 23:07

The Legend

*Plop*

Ik vind dit wel een waardige opvolger van m'n Siemens M55 :P Wat ik me alleen afvraag, wordt dat camera gedeelte niet snel vies cq beschadigd, omdat het helemaaal open is :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

The Legend schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:55:
Ik vind dit wel een waardige opvolger van m'n Siemens M55 :P Wat ik me alleen afvraag, wordt dat camera gedeelte niet snel vies cq beschadigd, omdat het helemaaal open is :?
Er zit wel een beschermschuifje voor de lens, dus dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
CLB schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:13:
[...]

offtopic:
Ga je met de trein of niet? Met welke en wat is de prijs van een retourtje? (ik moet er in Den Haag in) Maar op www.ns.nl kan k niks vinden over prijzen enzo
Ik ga eerst met de auto of de trein naar Maastricht, en daarna ga ik met de auto naar Hannover toe.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Shiver23 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:57:
[...]

Er zit wel een beschermschuifje voor de lens, dus dat zit wel goed.
Alleen over de lens? Of zoals bij de K750i over het hele camera gedeelte?

Nuttige acc. ook btw :P

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_9477high_35_0_4000.jpg
Bluetooth™ Auto CAR-100

Je bent wat je rijdt! En de Bluetooth™ Auto CAR-100 is een indrukwekkend statement. Daarbij is het ook nog een onweerstaandbare fun-gadget. Gebruik je Sony Ericsson Bluetooth™ mobiele telefoon om de CAR-100 te besturen en je hebt uren plezier. Gaming hoeft niet altijd een stuk software te zijn!

[ Voor 48% gewijzigd door The Legend op 08-03-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 25-04 20:02
Ik lees net op clubsonyericsson dat ook de W800 gewoon tot 2GB MS Pro Duo aan kan, dus niet zoals eerdere te lezen was 512MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Flint schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:29:
Ik lees net op clubsonyericsson dat ook de W800 gewoon tot 2GB MS Pro Duo aan kan, dus niet zoals eerdere te lezen was 512MB.
In de topic start staat dat hij sowieso 1GB aan kan. De 512mb gaat alleen over het bijgeleverde geheugen, niet het maximale geheugen, dat is 1 of 2GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85967

Weet iemand of de W800 over een externe speaker beschikt, waarmee je dus je MP3s zonder de koptelefoon kunt afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
The Legend schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:54:
[...]

Alleen over de lens? Of zoals bij de K750i over het hele camera gedeelte?

Nuttige acc. ook btw :P

[afbeelding]
[...]
Dat autootje is er al lang maar gaat denk ik niet werken aangezien de oplader op de W800 anders is dan die van de Car100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Anoniem: 85967 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:01:
Weet iemand of de W800 over een externe speaker beschikt, waarmee je dus je MP3s zonder de koptelefoon kunt afspelen?
Er zit een handsfree mode op, dus ik neem aan dat je daar ook muziek over af kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
De T-Mobile versie de D750: http://www.sonyericsson.com/cebit/flash.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Das ook wel een mooie! Alleen jammer dat er weer zo'n lelijk t-mobile/t-zones logo opstaat
Wel een verwarrende naam trouwens.
D-serie doet me aan Samsung denken
Net als de V800 (dat lijkt weer op Motorola)

Al die letters. Wordt er niet duidelijker op.

[ Voor 25% gewijzigd door Shiver23 op 10-03-2005 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Shiver23 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 09:50:
[...]

Das ook wel een mooie! Alleen jammer dat er weer zo'n lelijk t-mobile/t-zones logo opstaat
Wel een verwarrende naam trouwens.
D-serie doet me aan Samsung denken
Net als de V800 (dat lijkt weer op Motorola)

Al die letters. Wordt er niet duidelijker op.
Die versie is wel veel mooier dan die donkere! Die vind ik niet cool. Die van T-mobile wel. Alleen T-mobile vind ik weer niks (bereik en simlock) dus tsjaa dat is afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94239

Heeft de 800w ook de Video DJ zolas de K750i

Creatief met VideoDJ™
Laat je creativiteit de vrije loop met VideoDJ™ Combineer geluiden, videoclips, afbeeldingen en tekst. Sla je creatie op je telefoon op of verzend deze als een leuk bericht naar vrienden en familie.

en heeft ie ook de RDS FM radio ik zie alleen FM radio staan en bij de K750i staat het er echt bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 94239 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:14:
Heeft de 800w ook de Video DJ zolas de K750i

Creatief met VideoDJ™
Laat je creativiteit de vrije loop met VideoDJ™ Combineer geluiden, videoclips, afbeeldingen en tekst. Sla je creatie op je telefoon op of verzend deze als een leuk bericht naar vrienden en familie.

en heeft ie ook de RDS FM radio ik zie alleen FM radio staan en bij de K750i staat het er echt bij.
wat is 't verschil tussen RDS FM radio en FM radio? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
CLB schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:02:
[...]
wat is 't verschil tussen RDS FM radio en FM radio? 8)7
Op zich geen verschil maar met RDS fm radio kan je berichten/informatie ontvangen als, naam van het radio station, file informatie, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Laatst online: 21-05 12:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09-2024
BurkaN schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:10:
[...]

Op zich geen verschil maar met RDS fm radio kan je berichten/informatie ontvangen als, naam van het radio station, file informatie, etc.
Ja idd, en als ik mij niet vergis, zou de frequentie ook automatisch worden aangepast als er te veel storing op zou zijn, maar of je dit ook zou kunnen met de w800/k750i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

FORUM DOOD? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Geen nieuws he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

nee, maar misschien wel een inspiratiebron voor velen om weer is te komen met updates/ plaatjes/ foto's/ vragen of andere info

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.