Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie-Kanarie schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:53:
[...]
En dat vind ik persoonlijk ook niet erg, straks loopt iedereen er mee, mag wel, maar ik vind leuker van niet, net als nu met mn 3 jaar oude CMD-J7, ook maar weinig mensen mee zien lopen.

Ik las net iets over het bewerken/aanmaken van playlisten. Is dit alleen mogelijk met de software Disc2Phone, of kan dit ook op je telefoon zelf? Tis wel te doen met software, maar als het echt een geavanceerde mediaplayer zou zijn, dan moet het toch ook op de telefoon kunnen.
En zijn er al mensen die ervaring hebben met verschillende manieren van dataoverdracht, usb2-datakabel vs. bluetooth (lijken mij de meeste gebruikte manieren daarvoor)
Kan op telefoon zelf. Tracks kan je ook in volgorde zetten zoals jij wilt. Playlisten kan je bewerken ;)
Dataoverdracht nog niet geprobeerd, enkel IR (20 kb/s :+ )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:11

-tom-562

Oliesjeik

@arie, idd, ik heb dat liever ook, dat is ook 1 van de redenen waarom ik een w800 koop en geen k750, er zijn nu al best veel mensen die een k750 hebben, straks heeft iedereen die (bij wijze van spreken), hoop dat 't met de w800 minder is. Paar jaar geleden had ik dat ook, met de siemens M35, ik dacht ik neem een gele M35 ipv een gewone c35. paar maanden later komt de postbank met zo''n actie dat je een M35 gratis krijgt 8)7

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

-tom- schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:36:
@arie, idd, ik heb dat liever ook, dat is ook 1 van de redenen waarom ik een w800 koop en geen k750, er zijn nu al best veel mensen die een k750 hebben, straks heeft iedereen die (bij wijze van spreken), hoop dat 't met de w800 minder is. Paar jaar geleden had ik dat ook, met de siemens M35, ik dacht ik neem een gele M35 ipv een gewone c35. paar maanden later komt de postbank met zo''n actie dat je een M35 gratis krijgt 8)7
Tjah. als je bij wil blijven dan moet je om de 3 maanden een nieuwe phone kopen. wat rukt het nou dat anderen hem hebben. doe je toch nix aan. het gaat er toch om wat jezelf mooi vind.

Ik had in oktober de D500 besteld. eind november had ik hem. maandje later hadden genoeg anderen hem ook die ik ken.

Er zijn genoeg mensen die een W800i willen dus die zie je strax ook genoeg.
Reden dat ik voor de K750i ben gegaan is omdat zoals de D500 toen gare firmware had omdat het de 1e versie was. de K750i heeft er inmiddels een paar nieuwe versies bij. en persoonlijk vind ik et een mooier uiterlijk. ben niet zo op oranje/koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:00:
[...]

Bij belcompany zeiden ze dat die W800 bij telfort 200 voor 1 jaar op de online shop geLOCKED was... erg jammer. Toch maar even navragen bij telfort voor de zekerheid, simlock-vrij zou anders wel een hele goeie aanbieiding zijn!!!
[...]
Alle toestellen van Telfort worden simlockvrij geleverd. Behalve de pre-paid toestellen en bij Abo's kunnen siemens toestellen weleens lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn broer en ik hebben 3 bugs in de firmware ontdekt:
  1. In het menu-item “bestandsbeheer” onder “afbeeldingen” kan gekozen worden “weergavemodus” via de knop “meer”.
    Daar kan gekozen worden voor “5 X 5” en “7.5 X 7.5”. Deze 2 zijn echter omgewisseld, want “5 X 5” geeft 4 grote afbeeldingen en “7.5 X 7.5” geeft 9 kleinere afbeeldingen.
  2. Wanneer via de walkman functie een film op “Volledig scherm” bekeken word is het niet mogelijk om terug te gaan naar de normale afspeel modus. De knop “vorige” gaat terug naar het videokeuze menu. Wanneer je een lange film afspeelt op “volledig scherm” en je wilt terug naar normaal dan moet je de film dus opnieuw starten en dat is erg onhandig.
  3. Bij het opstartscherm word na het drukken op “info” vermeld dat je het opstartgedrag aan kan passen via: Instellingen->algemeen->opstarten. maar dit menu is niet aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:16:
  1. knip
  2. knip
  3. knip
'bug' 1 en 2 komen ook in de K750 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
En "bug" 1 is gewoon een domme vertaling :P

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:19:
[...]

'bug' 1 en 2 komen ook in de K750 voor.
zijn deze nog niet gefixxed dan? met die nieuwe firmware ofzo..
wij hebben iig ook een mailtje naar sony gestuurd met dezelde informatie.

en trouwens, is er een mogelijkheid om de snelheid waarmee een film word dooegespoelt te veranderen? dir gaat namelijk erg traag

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:16:
  1. In het menu-item “bestandsbeheer” onder “afbeeldingen” kan gekozen worden “weergavemodus” via de knop “meer”.
    Daar kan gekozen worden voor “5 X 5” en “7.5 X 7.5”. Deze 2 zijn echter omgewisseld, want “5 X 5” geeft 4 grote afbeeldingen en “7.5 X 7.5” geeft 9 kleinere afbeeldingen.
  2. Wanneer via de walkman functie een film op “Volledig scherm” bekeken word is het niet mogelijk om terug te gaan naar de normale afspeel modus. De knop “vorige” gaat terug naar het videokeuze menu. Wanneer je een lange film afspeelt op “volledig scherm” en je wilt terug naar normaal dan moet je de film dus opnieuw starten en dat is erg onhandig.
  3. Bij het opstartscherm word na het drukken op “info” vermeld dat je het opstartgedrag aan kan passen via: Instellingen->algemeen->opstarten. maar dit menu is niet aanwezig
Bug 1 is volgens mij ook een domme/slordige vertaalfout en niet echt bug toch?
Bug 2 is wel irritant en wordt hopelijk opgelost
Bug 3 In de (online)handleiding staat:
Het opstartscherm uitschakelen
1. Instellingen > Algemeen > Menu Radio uit
2. Selecteer Nooit weerg.

Weet niet of dat is wat je zoekt, maar anders is het inderdaad een klein bugje.
Zijn tot nu toe dus vooral slordigheden van SE (programmeurs)

[ Voor 42% gewijzigd door Arie-Kanarie op 12-08-2005 20:47 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 22:05
het enige dat je kan doen is uw film in delen opsplitsen en als aparte bestanden op uw gsm plaatsen. Vond ik best irritant op de k750i en het is teleurstellend dat ze daar geen wijzigingen in hebben gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem net gekocht en nu ff proberen of het werkt. Nu krijg ik het alleen niet voor elkaar om hem aan pc te koppelen zou de usb-kabel niet werken of kan het iets anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:38:
[...]

zijn deze nog niet gefixxed dan? met die nieuwe firmware ofzo..
wij hebben iig ook een mailtje naar sony gestuurd met dezelde informatie.

en trouwens, is er een mogelijkheid om de snelheid waarmee een film word dooegespoelt te veranderen? dir gaat namelijk erg traag
Is niet gefixed anders had ik het wel gezegd natuurlijk. Het doorspoelen kan jammergenoeg niet sneller (tenminste, niet bij de K750); had pas 20 minuten gepielt voordat ik hem een uur had doorgespoeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie-Kanarie schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:41:
Bug 1 is volgens mij ook een domme/slordige vertaalfout en niet echt bug toch?
Bug 2 is wel irritant en wordt hopelijk opgelost
Bug 3 In de (online)handleiding staat:
Het opstartscherm uitschakelen
1. Instellingen > Algemeen > Menu Radio uit
2. Selecteer Nooit weerg.

Weet niet of dat is wat je zoekt, maar anders is het inderdaad een klein bugje.
Zijn tot nu toe dus vooral slordigheden van SE (programmeurs)

Hoe je moet spoelen staat in de handleiding (die wordt toch wel bijgeleverd? RTM :P)
dit gaat volgens mij gewoon door > en < ingedrukt te houden. tenminste dat staat in de handleiding die ik van SE-site geplukt
ja spoelen kan inderdaad wel maar gaat zeer traag, het "Menu Radio uit" kan ik wel vinden dus dit is ook niet echt een bug dus alleen nog een slordigheid zoals bug 1. dan dus alleen het probleem nog van dat volledig scherm.. wat dus ook al bij de K750i zo was..
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:43:

Is niet gefixed anders had ik het wel gezegd natuurlijk. Het doorspoelen kan jammergenoeg niet sneller (tenminste, niet bij de K750); had pas 20 minuten gepielt voordat ik hem een uur had doorgespoeld.
dit is dan wel heel erg jammer als dit zo blijft. zo schiet het echt niet op..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:49:
[...]

ja spoelen kan inderdaad wel maar gaat zeer traag, het "Menu Radio uit" kan ik wel vinden dus dit is ook niet echt een bug dus alleen nog een slordigheid zoals bug 1. dan dus alleen het probleem nog van dat volledig scherm.. wat dus ook al bij de K750i zo was..

[...]
...
Ja dat als ik toen ik gepost had, niet helemaal goed gelezen. Maar wel jammer dat dat spoelen zo langzaam gaat.
Ik moet nog ff wachten op loon, dus misschien dat SE nog wat updates bedenkt in de tussentijd.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook, topdingetje :D

Op verzoek wil ik er wel wat foto's van maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:13

The Legend

*Plop*

Verzoek bij deze :P

Heb hem woensdag bij 2call besteld, hoop echt dat ze hem morgen leveren..

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt ontzettend tevreden. Ik wordt vooral door het gebruik van de 'walkman' tijdens andere dingen doen met deze telefoon positief verrast.

Het ding voelt super aan, en ja, wat kan ik zeggen... ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m ook, ben er zeer tevreden over! Erg mooi en de koptelefoon is ook geweldig. Leuk ook dat er een convertertje bij zit zodat je hem in je pc kan inlezen in het formaat van een memory stick. Hele mooie foto's trouwens!

Het enige waar ik aan moet wennen (en wat ik ook vervelend vind) is dat telkens als ik m uit mn broekzak haal ( op toetsenbord lock ) trek ik (tegen mn broekzak) de camera open waardoor die aan gaat. Wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fotootje van vandaag met de W800 :)

Afbeeldingslocatie: http://img131.imageshack.us/img131/8105/dsc000059ds.th.jpg
Click!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 10:00

Amiet01

Master_A

Ik heb hier al een aantal keer zien langskomen dat je bij een abbo voor 1 jaar bij telfort en 200 minuten (26 E per maand) het toestel gratis krijgt. Ik weet niet waar jullie die info vandaan hebben, maar als ik op de site kijk gaat het om een 2 jarig contract. Dan kun je dus voordeliger uitkomen met het abbo bij belcompany icm. KPN mobiel 25 (10 maanden 50% korting).
Nou ff snel w8en tot de 23ste en dan kan ik em ook eindelijk kopen :) .

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Hehe :) @ zandvoort :Y)

toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is vanaf een 300 abo voor 1 jaar gratis :

http://shop.telfort.nl/info.php?id=13486&wls=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee het is zolder :) close!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:06:
Ik heb hier al een aantal keer zien langskomen dat je bij een abbo voor 1 jaar bij telfort en 200 minuten (26 E per maand) het toestel gratis krijgt. Ik weet niet waar jullie die info vandaan hebben, maar als ik op de site kijk gaat het om een 2 jarig contract. Dan kun je dus voordeliger uitkomen met het abbo bij belcompany icm. KPN mobiel 25 (10 maanden 50% korting).
Nou ff snel w8en tot de 23ste en dan kan ik em ook eindelijk kopen :) .
wtf??

Het stond toch echt op de site dat hij gratis was met een telfort 200 1 jaar. Nu is hij opeens €59...

Foutje geweest dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de headset van de W800 beter dan de K750 qua geluid?? En zijn deze al los te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag ook opgehaald, bij de T for Telecom in Utrecht was een zwaar pwnende actie. Bij de W800i kreeg je gratis een Bluetrek G2 Bluetooth headset. Best mooi dingetje:

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmweb.nl/gsmweb/images/bluetooth/bluetrek/bluetrekg2.jpg

Maar over het toestel zelf... wonderful! :) Echt een mooi ding. Heel helder beeld etc. En die oordopjes... die zijn echt rlxt! Goeie kwaliteit en ze dempen achtergrond geluid heel erg. Radio is ook nice.

edit: voor Martin; ja, de headset van de w800 is (iig de oordopjes) beter dan die van de k750. Ik weet niet of die los te koop is.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:26:
Is de headset van de W800 beter dan de K750 qua geluid?? En zijn deze al los te koop.
Deze is zeker beter alleen of ze al los te koop zijn weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:28:
[...]

Deze is zeker beter alleen of ze al los te koop zijn weet ik niet.
Als je het gaat vragen in een willekeurige telefoonzaak staan ze je raar aan te kijken en komen ze met hele andere headfoons (mono-shit).

thankz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk wel dat ze binnenkort zullen uitkomen hoor, alleen het ding is net vandaag te koop :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:26
hoi,

Ik heb hem ook sinds vandaag, nu heb ik echter in windows dat bijgeleverde kaartje geformat en nu zegt mn foon dat mn memorycard niet beschikbaar is. Ik heb zowel FAT(16) als FAT32 geprobeerd maar de melding gaat niet weg.

In windows kan ik wel gewoon bestanden naar het kaartje slepen (terwijl hij in de foon zit via USB kabel verbonden).

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eerder dat het zo storm liep/populair was, dat ze de prijs veranderd hebben....
Heb hem namelijk vandaag nog in de shop afgesloten met een 1 jarig 200 voor noppes....
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:14:
[...]

wtf??

Het stond toch echt op de site dat hij gratis was met een telfort 200 1 jaar. Nu is hij opeens €59...

Foutje geweest dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in the pocket!

orange shop lijnbaan rotterdam: 12 maanden/€42,50 bundel/1 bundel gratis/geen aansluitkosten/ toestel €10,-/na zes maanden bundel downgraden/simlock vrij.

net thuis, dus nu pas tijd om te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag ook gekocht. Alleen is me iets raars opgevallen, er zit een blauwe memory stick van Sandisk bij. Hoort dit niet een oranje van Sony zelf te zijn? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
heb gelezen dat de theme's van de w800i anders zijn. Ik zou graag de theme "WAVE" van de k750i hebben. Kan iemand die voor mij uploaden? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:24
Magnolia schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:56:
hoi,

Ik heb hem ook sinds vandaag, nu heb ik echter in windows dat bijgeleverde kaartje geformat en nu zegt mn foon dat mn memorycard niet beschikbaar is. Ik heb zowel FAT(16) als FAT32 geprobeerd maar de melding gaat niet weg.
NOOIT je MemoryStick formateren met Windows zelf. Het wordt zelfs afgeraden in de handleiding van Sandisk, maarja volgens mij is er een oplossing te vinden op de site van Sandisk zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een hoop gespeel met me nieuwe foon ben ik achter nog iets gekomen, als ik een mp3 als ringtone zet word deze veerl harder afgespeeld dan via de walkman functie. iemand een id waarom dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

hoi,

In windows kan ik wel gewoon bestanden naar het kaartje slepen (terwijl hij in de foon zit via USB kabel verbonden).
USB kabel eruit halen, dan kun je er wel bij :)
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:59:
na een hoop gespeel met me nieuwe foon ben ik achter nog iets gekomen, als ik een mp3 als ringtone zet word deze veerl harder afgespeeld dan via de walkman functie. iemand een id waarom dit is?
Instellingen -> Geluiden & signalen -> Volume..

Ik merkte wel dat de kwaliteit van een mp3 ringtone lager is als je de mp3 gewoon luistert.

[ Voor 86% gewijzigd door Nyana op 13-08-2005 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 17:13
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:27:edit: voor Martin; ja, de headset van de w800 is (iig de oordopjes) beter dan die van de k750. Ik weet niet of die los te koop is.
De oordopjes zijn in ieder geval wel te koop. Het zijn de Sony MD-71SL dopjes, onder andere te koop bij de mediamarkt voor een prijs van ongeveer 50 euro. Verkrijgbaar in zowel wit als zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:10:
ja dan kun je het volume van je ringtone aanpassen, deze gaat tot 8. dit is harder dan het topvolume van de walkman functie, ik wil dus de walkman net zo hard als de ringtone kunne zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:43:
[...]

ja dan kun je het volume van je ringtone aanpassen, deze gaat tot 8. dit is harder dan het topvolume van de walkman functie, ik wil dus de walkman net zo hard als de ringtone kunne zetten
Misschien kun je de mp3 die je ervoor wilt gebruiken eerst aanpassen kwa db's anders kan het niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh... ze hebben het dus aangepast... Ik weet *zeker* dat het anders was, want ik heb 't de afgelopen dagen vaak genoeg opgezocht... Naja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:43:
[...]
.,...veel Sony MP3-spelers (in ieder geval die 20GB HD speler, geloof ik) hadden een 'veiligheid' ingebouwd waardoor ze niet te hard gezet konden worden. Voor veel mensen is het volume dan alleen te zacht.... Met een systeem-hack is het mogelijk om in het systeemmenu te komen en dat uit te zetten. Zou me niks verbazen als dat ook op deze 'walkman' zit. Kwestie van afwachten totdat iemand heeft uitgevonden waar die optie zit. Misschien is de toegang tot het systeemmenu hetzelfde als opd e K750 en kan iemand eens kijken of ie die functie kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-07 13:19
Ziet er goed en goed gestylt uit, S.E. heeft er goed aan gewerkt om betere telefoons te leveren.

workstation server laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:10
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 09:10:
[...]

Heh... ze hebben het dus aangepast... Ik weet *zeker* dat het anders was, want ik heb 't de afgelopen dagen vaak genoeg opgezocht... Naja...
uhm, ik zie nog steeds 0 euro staan bij telfort 200 met w800i, hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
zouden jullie kunnen aub ophouden met constant te praten over die abo's? Toen het toestel nog niet uit is, is het nog verstaanbaar, maar nu hij uit is zijn er toch wel andere zaken over te praten zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:59:
wat bedoel je met de walkman-functie? Bedoel je daarmee de flight-modus of eerder wanneer je de headset op hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 13:10
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:27:
Ik heb hem vandaag ook opgehaald, bij de T for Telecom in Utrecht was een zwaar pwnende actie. Bij de W800i kreeg je gratis een Bluetrek G2 Bluetooth headset. Best mooi dingetje:

[afbeelding]

Maar over het toestel zelf... wonderful! :) Echt een mooi ding. Heel helder beeld etc. En die oordopjes... die zijn echt rlxt! Goeie kwaliteit en ze dempen achtergrond geluid heel erg. Radio is ook nice.

edit: voor Martin; ja, de headset van de w800 is (iig de oordopjes) beter dan die van de k750. Ik weet niet of die los te koop is.
is dat een lokale introductieactie, zie niets op de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
nog een interessant weetje:

de MS van Scandisk zijn sneller dan die van Sony zelf, misschien dat ze daarom de Scandisk MS bijsteken bij de w800i ;)

http://hardware.gamespot.com/Story-ST-20872-2229-x-x-x

edit: zo te zien is Scandisk de oorspronkelijke fabrikant van de MS en sony heeft gewoon een licentie om ze onder hun naam te verkopen...interessant weetje :)

[ Voor 29% gewijzigd door pina op 13-08-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:13

The Legend

*Plop*

Dat is idd vaak zo, Sandisk maakt ook de xD picture cards voor Fuji en Olympus.

Ontopic, heeft iemand hem bij 2call besteld en al binnen gekregen :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
kan ik dezelfde drivers als die van de k750i als ik mijn w800i aan mijn pc hang? Of moet ik daarvoor nieuwe drivers installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkChylde schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:39:
[...]

is dat een lokale introductieactie, zie niets op de site?
Ja idd, was alleen in het T for Telecom filiaal in Utrecht. Weet ook niet of dat nog steeds. Was iig; als je hem 11 aug reserveerde voor de volgende dag kreeg je die erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 13:38
pina schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:19:
kan ik dezelfde drivers als die van de k750i als ik mijn w800i aan mijn pc hang? Of moet ik daarvoor nieuwe drivers installeren?
Zoals al vaker gezegd is het dezelfde telefoon maar met een andere cover, en een flight-mode..
Lijkt me dat de drivers dus identiek zijn.

Zijn er mensen die zowel de W800 als de K750 in hun handen hebben gehad? Ik heb al een paar keer gelezen dat de knoppen en joystick op de K750 minder fijn zijn. Klopt dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een foto wil maken, maakt de lens een 'klak' geluidje (tijdens het scherpstellen), en ik voel hem tegen iets aan komen (binnenin). Is dit normaal?
De foto's zijn overigens wel scherp en goed, maar wie weet dat hij kapot zou gaan na een maandje ofzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:47:
Als ik een foto wil maken, maakt de lens een 'klak' geluidje (tijdens het scherpstellen), en ik voel hem tegen iets aan komen (binnenin). Is dit normaal?
De foto's zijn overigens wel scherp en goed, maar wie weet dat hij kapot zou gaan na een maandje ofzo :'(
Dit is het scherpstellen. Hoort zo. Niet druk om maken :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 09:15:
[...] Misschien is de toegang tot het systeemmenu hetzelfde als opd e K750 en kan iemand eens kijken of ie die functie kan vinden.
Weet iemand hoe je bij de K750 in dat menu komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Staat in de startpost van het K750 topic. Een of andere code met sterretjes;
edit;
Door de volgende code in standby modus in te voeren kom je in het service menu
code:
1
 > * < < * < *

De pijltjes voer je in met de joystick
Volgens deze pagina - http://www.sonyericsson.c...mplate=pp3&zone=pp&lm=pp3 - ondersteund de W800 wel een Memorystick Duo, en de K750 niet (zie Organizer).
Volgens die pagina heeft de K750 ook een bureaublad met 12 pictogrammen (het menu) welke de W800 weer niet zou hebben (zie Besturingselementen). Klopt dat wel?!! Gaat in de K750 de oudere normale memorystick, en vreet de W800 het snellere, kleinere broertje?
Volgens de specificatie pagina van de K750i gaan daar namelijk ook gewoon de Duo-kaartjes in.

[ Voor 50% gewijzigd door frickY op 13-08-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
pina schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:39:
nog een interessant weetje:

de MS van Scandisk zijn sneller dan die van Sony zelf, misschien dat ze daarom de Scandisk MS bijsteken bij de w800i ;)

http://hardware.gamespot.com/Story-ST-20872-2229-x-x-x

edit: zo te zien is Scandisk de oorspronkelijke fabrikant van de MS en sony heeft gewoon een licentie om ze onder hun naam te verkopen...interessant weetje :)
Scandisk is een programma van Microsoft wat je hardeschijf controleerd als je systeem gecrashed is... Sandisk daarintegen is wel een geheugen fabrikant...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:32:
zouden jullie kunnen aub ophouden met constant te praten over die abo's? Toen het toestel nog niet uit is, is het nog verstaanbaar, maar nu hij uit is zijn er toch wel andere zaken over te praten zeker?
Mijn idee. 90% van de berichten gaat over hoe je nog beter je betaling kunt spreiden (waar daar komt het op neer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:34:
Staat in de startpost van het K750 topic. Een of andere code met sterretjes;
edit;

Door de volgende code in standby modus in te voeren kom je in het service menu
code:

> * < < * < *

De pijltjes voer je in met de joystick
Deze had ik al geprobeerd, maar helaas kun je daar niets instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een berichtje uit het K750i topic:
SimonMc schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:56:
Ben net de trotse eigenaar geworden van een K750i :) .
Kan alleen niet begrijpen dat een mp3 zoveel luider wordt afgespeeld als ik gebeld word, dan als ik hem normaal beluister.
Kun je het volume misschien nog ergens opkrikken?
ik kan alleen geen reactie vinden voor de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De SOS functie met het licht op mijn w800i werkt niet. Net geprobeerd, maar niemand komt me helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de w800 ook net gehaald. Erg strak dingetje..
Kheb m nu nog in de lader zitten dus ik zal nog ffies moeten wachten :'(
offtopic (kweet dat t eigelijk niet mag maja)
Aanbieding van telfort is op internet verandert maar in de winkel is ie nog steeds t zelfde!
nog wel ..ze hebben nog geen nieuwe prijslijst of wat dan ook binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Hallo

Ik heb nu een T610 en ben nog aan het twijfelen om de W800i aan te schaffen tegen eind dit jaar.

Enige nadeel aan mijn huidig toestel vindt ik de snelle internetlink. Daarom mijn vraag of de W800i ook zo'n snelkoppeling heeft. Als je naar boven gaat met de joystick ga je meteen het net op en betaal je dus kosten. De andere richtingen zouden SMS en zo moeten zijn maar omwille van het feit dat ik in het begin al te veel problemen daar mee had gebruik ik die niet.

Hopelijk heeft de nieuwe dit niet en dan krijgt hij weer een beetje meer kans om gekocht te worden. En anders wordt het de P910i of een Nokia. Nokia is het merk dat ik vroeger had maar na veel problemen niet meer wou voor de nieuwe telefoon. En ik heb mijn overstap nog niet beklaagd.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
co0lman schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:43:
Hallo

Ik heb nu een T610 en ben nog aan het twijfelen om de W800i aan te schaffen tegen eind dit jaar.

Enige nadeel aan mijn huidig toestel vindt ik de snelle internetlink. Daarom mijn vraag of de W800i ook zo'n snelkoppeling heeft. Als je naar boven gaat met de joystick ga je meteen het net op en betaal je dus kosten. De andere richtingen zouden SMS en zo moeten zijn maar omwille van het feit dat ik in het begin al te veel problemen daar mee had gebruik ik die niet.

Hopelijk heeft de nieuwe dit niet en dan krijgt hij weer een beetje meer kans om gekocht te worden. En anders wordt het de P910i of een Nokia. Nokia is het merk dat ik vroeger had maar na veel problemen niet meer wou voor de nieuwe telefoon. En ik heb mijn overstap nog niet beklaagd.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Neej dat is niet meer. Ik heb hem hier standaard voor me liggen en als je met je joystick naar boven navigeert, kom je in n menu met snelkoppelingen, links berichten, rechts camera en onder contacten. Maar dit is allemaal ook aan te passen naar eigen voorkeur.

Verder is het apparaat echt een strak ding! Ben blij dat ik hem gehaald heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierboven al beantwoord toen ik aan het typen was

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
frickY schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:42:
[...]

Zoals al vaker gezegd is het dezelfde telefoon maar met een andere cover, en een flight-mode..
Lijkt me dat de drivers dus identiek zijn.

Zijn er mensen die zowel de W800 als de K750 in hun handen hebben gehad? Ik heb al een paar keer gelezen dat de knoppen en joystick op de K750 minder fijn zijn. Klopt dat??
het zijn dus andere drivers, heb het net getest.

en ja, de joystick bij de w800i is véél beter dan bij de k750i. Bij de k750i zit die losser, en als ik die indruk, navigeer ik soms ipv in een menu te gaan. Bij de w800 is dat niet want de joystick zit vaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abcor2003 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:49:
[...]

Neej dat is niet meer. Ik heb hem hier standaard voor me liggen en als je met je joystick naar boven navigeert, kom je in n menu met snelkoppelingen, links berichten, rechts camera en onder contacten. Maar dit is allemaal ook aan te passen naar eigen voorkeur.

Verder is het apparaat echt een strak ding! Ben blij dat ik hem gehaald heb!
Daar komt nog eens bij dat je deze menu's helemaal kunt aanpassen voor zover ik snel heb kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:01:
[...]

Daar komt nog eens bij dat je deze menu's helemaal kunt aanpassen voor zover ik snel heb kunnen zien.
Dat zeg ik toch ook. "Aan te passen naar eigen voorkeur" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik huiver wel bij die headset :(

dat zit in uw oorkanaal, en vind het toch maar vreemd om bijna volledig geïsoleerd te worden van de buitenwereld...die band dat je dan in uw nek moet hangen vind ik ook maar vies. Ik vraag me dan nog af of de microfoon dan niet te laag ligt? Tegenover de k750i headset is dat alleszins zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:02:
ik huiver wel bij die headset :(

dat zit in uw oorkanaal, en vind het toch maar vreemd om bijna volledig geïsoleerd te worden van de buitenwereld...die band dat je dan in uw nek moet hangen vind ik ook maar vies. Ik vraag me dan nog af of de microfoon dan niet te laag ligt? Tegenover de k750i headset is dat alleszins zo...
Ik heb 'm ook niet zo graag... Je moet dat ding zo diep duwen wil je goeie geluidskwaliteit hebben :/
Lijkt wel of er iets verkeerd is met m'n oren :X
Ik heb er gewoon andere Sony oordopjes in, en die geven veel betere geluidskwaliteit, blijven goed zitten en laten nog buitengeluid door. Draad is wel te lang O-)
De micro kan je vasthangen met een clipje (aan je kraag ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:11:
[...]

Ik heb 'm ook niet zo graag... Je moet dat ding zo diep duwen wil je goeie geluidskwaliteit hebben :/
Lijkt wel of er iets verkeerd is met m'n oren :X
Ik heb er gewoon andere Sony oordopjes in, en die geven veel betere geluidskwaliteit, blijven goed zitten en laten nog buitengeluid door. Draad is wel te lang O-)
De micro kan je vasthangen met een clipje (aan je kraag ofzo)
als de dopjes niet fijn in je oor zitten moet je er eens de grotere of kleinere dopjes opzetten, dan zitten ze mss wel fijn. ik vond de orginele zelf het fijnste van de 3 maten.

maar inderdaad dat in de nek hangen ben ik ook nie zo kapot van, mss is dat ding open te snijden zodat je alleen de kabeltjes overhoud. die zijn dan meteen lekker kort

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Bedankt voor het snelle antwoord. Fijn te weten dat het nu veranderd is. Het leuke is ook dat je andere headsets kunt gebruiken. Zo kan je die van een iPod gebruiken in plaats van diegene die je er bij krijgt. Vindt die best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een tip voor degenen die het nog niet weten.
Je kan door even langer op de volume/zoom knop te duwen van track wisselen / naar volgend radiostation gaan.
Ik vind het maximum volume nu niet om te zeggen dat je er doof van wordt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:44:
Nog een tip voor degenen die het nog niet weten.
Je kan door even langer op de volume/zoom knop te duwen van track wisselen / naar volgend radiostation gaan.
Ik vind het maximum volume nu niet om te zeggen dat je er doof van wordt :X
je moet maar eens een mp3 al ringtone zetten en dan na je mobiel bellen, dit gaat veel harder. nu moet het alleen nog unlocked worden bij het gewone mp3 afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:14:
[...]

wtf??

Foutje geweest dan??
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:57:
Ik denk eerder dat het zo storm liep/populair was, dat ze de prijs veranderd hebben....
Heb hem namelijk vandaag nog in de shop afgesloten met een 1 jarig 200 voor noppes....

[...]
ja helaas, dat was een tijdelijke actie van telfort (samen met de Nokia 6310i)

Telfort 200 voor 1 jaar

Voor de W800 i.c.m goedkope abonnement klik
Skype schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:10:
[...]

USB kabel eruit halen, dan kun je er wel bij :)

[...]

Ik merkte wel dat de kwaliteit van een mp3 ringtone lager is als je de mp3 gewoon luistert.
hoi,

Formateren van de memorystick MOET ALTIJD via de W800i zelf, -> ext. geh. formatt.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:16:
[...]

als de dopjes niet fijn in je oor zitten moet je er eens de grotere of kleinere dopjes opzetten, dan zitten ze mss wel fijn. ik vond de orginele zelf het fijnste van de 3 maten.

maar inderdaad dat in de nek hangen ben ik ook nie zo kapot van, mss is dat ding open te snijden zodat je alleen de kabeltjes overhoud. die zijn dan meteen lekker kort
Die rare beugel is om in je nek te hangen, of over je oor te doen? Ik snap er geen reed van, leg eens even uit :)

Overigens, die oordopjes heeft Sony al een tijd. De bedoeling ervan was ook dat je geen last had van geluid van buitenaf, én dat de bassen beter door kwamen. Tis maar net wat je prettig vind, en gelukkig kun je gewone andere koptelefoons gebruiken, zonder dat je er speciale stekkertjes voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
pina schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:48:
heb gelezen dat de theme's van de w800i anders zijn. Ik zou graag de theme "WAVE" van de k750i hebben. Kan iemand die voor mij uploaden? O-)
Kan iemand mij vertellen welke theme's er allemaal op de W800i op zitten en ze eventueel online zouden kunnen zetten :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:17:

Die rare beugel is om in je nek te hangen, of over je oor te doen? Ik snap er geen reed van, leg eens even uit :)
ja dit is voor in je nek, maar ik vind het nogal onhandig
vanpeltje schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:21:

Kan iemand mij vertellen welke theme's er allemaal op de W800i op zitten en ze eventueel online zouden kunnen zetten :)
Default.thm
Equalizer.thm
Soundwave.thm
Techno.thm

ik heb geen webspace maar ik kan ze je wel mailen als je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

De standaard themes kan je hier downloaden:

http://www.se-nse.com/forum/showthread.php?t=1006

Derde bestand, eerste post.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Eggy schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:38:
De standaard themes kan je hier downloaden:

http://www.se-nse.com/forum/showthread.php?t=1006

Derde bestand, eerste post.
thank youuuuuuuu very much! die site is handig :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:42:
Mijn idee. 90% van de berichten gaat over hoe je nog beter je betaling kunt spreiden (waar daar komt het op neer).
Ik kan me voorstellen dat de eigenaren van een W800 dit irritant vinden, maar zonder die posts van die aanbieding op de Telfort site had ik em nooit besteld en had ik nu met een K750 gezeten. (Welke ik dan ook had aangeschaft door een post in het K750 topic, anders was ik gewoon tevreden geweest met mn huidige toestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik snap ook niet waarom bij een nieuw toestel hierover niet gepraat mag worden, ervaringen zijn mijns inziens net zo belangrijk als hulp bieden aan mensen die het toestel graag willen hebben. Zolang het informeren over abo's ed maar een beetje met mate geplaatst wordt zodat het niet topicvervuilend werkt moet het toch gewoon kunnen?

Zelf heb ik ook een vraag wat een actie betreft, waar ze bij telecomvergelijker op modden: Ik lees weinig wat geheimzinnige post op telecomvergelijker over super saturday ivm dit toestel, heeft iemand hier enig idee wat dit inhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMess
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2018
Beveiliging eraf slopen zodat volume harder kan :| .
Ik mag aan nemen dat het een beveilging tegen gehoorbeschadiging is.
Dus dan zou de head set nu zp'n 80 á 90 dB op je trommel vlies moeten zetten (en met de vermindering van achtergrond geluiden) in mijn ogen hard zat.
Is wel vervelend als hij onder die grens zit.
Maar als ie al zo'n 90 eruit kan jassen en je moet harder dan soliciteer je naar een gehoorproblemen :P .

Als je geen beveiliging eraf wil slopen en toch harder wil dan kun je ook oortjes kopen met een hogere gevoeligheid (rendement). Maar dit is natuurlijk op eigenrisico O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
weet iemand of het mogelijk is om de kaders van de k750i te gebruiken op de w800? De kaders zijn echt veel leuker bij het vorige model. Met kaders bedoel ik de frames die je kan verkrijgen bij het nemen van een foto (zoals een apenlijf met de foto van iemand in)

verder vroeg ik me af hoe het komt dat bij het afspelen van een video de optie 'frame vastleggen' niet selecteerbaar is?

[ Voor 20% gewijzigd door pina op 13-08-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn W800i aan mijn PC link staat er in apparaatbeheer gewoon prima dat het een Sony Ericsson W800i is en dat hij correct werkt. Maar bij File Manager van SE staat er gewoon not connected en nergens staat een extra harde schijf ofzo :( :( Iemand een idee van hoe dit te fixen? Thanks in advance!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:52:
Als ik mijn W800i aan mijn PC link staat er in apparaatbeheer gewoon prima dat het een Sony Ericsson W800i is en dat hij correct werkt. Maar bij File Manager van SE staat er gewoon not connected en nergens staat een extra harde schijf ofzo :( :( Iemand een idee van hoe dit te fixen? Thanks in advance!!
Was bij mij ook. Even geduld hebben. Kan tot een 2 minuten duren voordat de pc hem gevonden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:09:
[...]

Ik kan me voorstellen dat de eigenaren van een W800 dit irritant vinden, maar zonder die posts van die aanbieding op de Telfort site had ik em nooit besteld en had ik nu met een K750 gezeten. (Welke ik dan ook had aangeschaft door een post in het K750 topic, anders was ik gewoon tevreden geweest met mn huidige toestellen)
Daar heb ik ook wel begrip voor, maar om 16 keer een T-mobile abo voorbij zien te komen wat dan bij een 6e internetshop weer 1 euro per maand goedkoper is, en 2 dagen later weer wordt hersteld omdat het een typefout is, vind ik teveel van het goede. Daar wordt het ook niet duidelijker van. En vervolgens begint dan het gezeur dat ze weer 1 of 2 weken moeten wachten omdat het ding niet op voorraad is of het contract weer niet goed of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
pina schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:48:
Natuurlijk :+
http://members.chello.nl/eprui/SE750/Themes/Wave.thm @ 246kb

(als ik m download renamed IE hem naar *.tar, maar ik hem heb online staan als Wave.thm, zoals hij uit mijn gloedjenieuwe foon komt. Winrar kan hem blijkbaar gewoon openen _/-\o_ )

[ Voor 28% gewijzigd door frickY op 13-08-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:25:
[...]

ja dit is voor in je nek, maar ik vind het nogal onhandig

[...]

Default.thm
Equalizer.thm
Soundwave.thm
Techno.thm

ik heb geen webspace maar ik kan ze je wel mailen als je dat wil.
Mail anders maar naar het adres is mn profiel. Kan ik n verzamelingetje maken met de K750i theme's er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het SE K750i thema topic staan ze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf al sinds dag 1 een k750i en ik ben er nog steeds blij mee.
Me vriendin wil nu ook van die mooie foto's maken enzo, maar dan met de w800i ;)

Volg al een tijdje dit topic en telcomcomwijzer, waar ik 'm het goedkoopst kan halen met een orange abbo voor 1 jaar. Mag het duurste abbo zijn (82,50), want die belt ze toch mak-ke-lijk op. |:(

Overal is het bijbetalen. Alleen 2 jarig betekent gratis telefoon.

Dankzij een post een paar bladzij geleden kwam ik op de orange shop. 8)7
Daar was hij dus wel gratis en nu de speciale acties erbij (1 maand gratis belbundel, 3 maanden gratis smsbundel, etc..). Gelijk bestelt uiteraaard voor d'r. O-)

Zijn al die posts over abbo's toch nog ergens goed voor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:17:
Verzoek bij deze :P

Heb hem woensdag bij 2call besteld, hoop echt dat ze hem morgen leveren..
Misschien een beetje laat, maar me batterijen waren leeg, foto's zijn hier te vinden:
webspace
net even snel gemaakt, dus let niet op de kwaliteit..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds na opnieuw aanzetten je sms configureren :? Dacht dat dat wel zou zijn opgelost :X
En als ik iets verstuur via BT en goedkeuren op altijd heb staan,moet ik nog steeds op me gsm op "ja"klikken voor hij iets ontvangt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:36:
Nog steeds na opnieuw aanzetten je sms configureren :? Dacht dat dat wel zou zijn opgelost :X
En als ik iets verstuur via BT en goedkeuren op altijd heb staan,moet ik nog steeds op me gsm op "ja"klikken voor hij iets ontvangt 8)7
Heb hem een paar keer uit en weer aangezet maar hoef niks te configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt met deze W800i de MMS werkende te krijgen met een Hi abonemment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:13:
[...]

Was bij mij ook. Even geduld hebben. Kan tot een 2 minuten duren voordat de pc hem gevonden heeft.
Geduldig ben ik wel, maar wanneer moet hij hem vinden? Want als hardware pakt hij hem wel. Ik hoor het windows geluidje van usb aangesloten en hij zegt bij apparaatbeheer dat hij correct werkt... maar de SE File Manager pakt hem gewoon niet :( Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:17:
[...]

Geduldig ben ik wel, maar wanneer moet hij hem vinden? Want als hardware pakt hij hem wel. Ik hoor het windows geluidje van usb aangesloten en hij zegt bij apparaatbeheer dat hij correct werkt... maar de SE File Manager pakt hem gewoon niet :( Anyone?
een keer klikken op dat vraagteken helpt bij mij.
TheMess schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:26:
Beveiliging eraf slopen zodat volume harder kan :| .
Ik mag aan nemen dat het een beveilging tegen gehoorbeschadiging is.
Dus dan zou de head set nu zp'n 80 á 90 dB op je trommel vlies moeten zetten (en met de vermindering van achtergrond geluiden) in mijn ogen hard zat.
Is wel vervelend als hij onder die grens zit.
Maar als ie al zo'n 90 eruit kan jassen en je moet harder dan soliciteer je naar een gehoorproblemen :P .

Als je geen beveiliging eraf wil slopen en toch harder wil dan kun je ook oortjes kopen met een hogere gevoeligheid (rendement). Maar dit is natuurlijk op eigenrisico O-)
hij moet dus niet harder met de oordopjes erin dit is voldoende, maar op de speaker bij een gewone mp3 gaat ie zachter dan bij een ringtone

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mml.com.tw/topicdetail.php?f=195&t=51581

Jammer dat wij die superbox niet hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg me email niet aan de praat:?

Heb quicknet,en mijn gsmprovider is T-mobile.Als ik het handmatig invul op de SE site,klopt er helemaal niks van als ik hem na opsturen heb opgeslagen,voer ik het zelf in zegt ie steeds.........server niet gevonden :?

Wie kan me hier a.u.b mee helpen?
Met welke werk je nou:T-zonesGPRS of T-Mobile of T-mobileGPRS,kom er echt niet uit 8)7

Wie wil het me stap voor stap uitleggen alsjeblieft :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 01:00 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.