@ Talita:
Ga je nu op Het K750i en W800i dezelfde vragen posten

Verwijderd
Verwijderd
Ja die instellingen zijn toch hetzelfde,misschien heeft daar iemand het aan de gang:)Skype schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 01:15:
@ Talita:
Verwijderd
Antwoord op eerste vraag is ja, maar het werkt alleen bij het mediaplayer schermVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 03:01:
Even een paar vragen over dingen die ik zelf nog niet gevonden heb:
Kan je de keypad locken in music only mode??
Kan je vanuit de phone mode naar de music only mode zonder hem uit te moeten zetten? (andersom kan wel)
Kan je de camera gebruiken in music only mode?
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 10:43 ]
SWEET!Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:33:
http://www.mml.com.tw/topicdetail.php?f=195&t=51581
Jammer dat wij die superbox niet hebben
Verwijderd
Ja, mijn 512mb is al vol.DarkChylde schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:32:
[...]
SWEET!
dat is nou de uitvoering die ik ook wil hebben 1gb msdp + remote controle...
waarom nou nooit in europa
En ik heb hem pas woensdag besteldGoedemiddag,
We hebben een kleine hoeveelheid W800i’s binnen gekregen en zullen maandag gaan verzenden.
Afhankelijk van de positie van uw order, zal uw order afgehandeld worden.
U ontvangt hierover dan nog een mailtje.
Met vriendelijke groeten,
Daniel de Boer
2Call B.V.
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Ok vet doe ik dat fffrickY schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:27:
@Phyrexian
Bij Orange heb ik MMS eerst moeten activeren door de klantenservice te bellen. Ik kan ook geen MMSjes naar mijn vriendin sturen, omdat zij het nog niet heeft laten activeren (oviergens beide een abbo). Kijk eens op de site van je provider of jij oko niet eerst iets aan moet zetten.
Vaak kun je ook de kant-en-klare dienstinstellingen downloaden van de site van je provider.
Verwijderd
Waar zit die MegaBass?Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 10:33:
Kom er net pas achter dat ie een equalizer heeft met verschillende standen inclusief Sony MegaBass (tm) en je m ook zelf kan instellen.. sweet!
kijk op de Hi site en gebruik de instellingen van de K700 en dan werkt ie ook gewoonVerwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:16:
Is het iemand al gelukt met deze W800i de MMS werkende te krijgen met een Hi abonemment?
vanpeltje
Verwijderd
Dan zie ik enkel vijf balkjesVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 15:32:
[...]
Bij het afspelen kiezen voor 'meer' -> 'equalizer'.
Verwijderd
Dat heb ik geprobeerd, maar werkt ook nietvanpeltje schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 15:20:
[...]
kijk op de Hi site en gebruik de instellingen van de K700 en dan werkt ie ook gewoon
Bij mij werkt ie wel met m'n K750i, het ziet er zo uit:Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:58:
[...]
Maar nog steeds pakt mijn File Manager mijn W800i niet, iemand een idee?
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik wil voor de eerste keer gebruik maken van MMS. Hoe werkt dit?Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 15:52:
[...]
Dat heb ik geprobeerd, maar werkt ook nietHeb ook iets gelezen over GPRS eerste werkende krijgen. Kan dat ermee te maken hebben?
vanpeltje
PSN: Shiver23
Wat gek! zie het MS Duo kaartje als externe hdd en het telefoongeheugen kan ik uitklappen onder "Mijn Sony Ericsson K750" . Waarom heb jij beide geheugen onder "Mijn Sony Ericsson K750" staan? Ik heb alle COM-poorten enabled.Speedy-Andre schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:20:
[...]
Bij mij werkt ie wel met m'n K750i, het ziet er zo uit:
[afbeelding]
Verwijderd
ik heb ook alleen het telefoon geheugen hier staan, en de memmory stick als een verwisselbare schijfwilly1986 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:05:
[...]
Wat gek! zie het MS Duo kaartje als externe hdd en het telefoongeheugen kan ik uitklappen onder "Mijn Sony Ericsson K750" . Waarom heb jij beide geheugen onder "Mijn Sony Ericsson K750" staan? Ik heb alle COM-poorten enabled.
Misschien omdat ik de kabel niet aan de foon heb zittenwilly1986 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:05:
[...]
Wat gek! zie het MS Duo kaartje als externe hdd en het telefoongeheugen kan ik uitklappen onder "Mijn Sony Ericsson K750" . Waarom heb jij beide geheugen onder "Mijn Sony Ericsson K750" staan? Ik heb alle COM-poorten enabled.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
More info Pleasepina schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 01:43:
er is een emulator uit waarbij het mogelijk is om NES-games te spelen!![]()
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Verwijderd
Radio is erg goed! Binnenshuis heb ik goede ontvangst, buiten heb ik nog niet getest. Om zelfs meer te zeggen: ik heb minder ruis van mijn gsm dan de radio van m'n stereootjeNozel schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:13:
Heeft er al iemand ervaring met de radio? Is de ontvangst goed, zowel binnen als buiten?
Thanx!
J
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als je mp3's hebt met goed ingevulde Id3tags en je importeert ze met disc2phone, dan zet hij ze netjes onder artiesten naar en album ( nets als in een Ipod eigenlijk ). Is dat wat je bedoelde?Vögel schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:22:
Verder heb ik een vraagje:
Bij het walkmangedeelte onder "tracks" worden alle nummer los neergezet alleen helaas niet automatisch in alfabetische volgorde. Iemand enig idee of dit wel mogelijk is ?
Verder denk ik dat ik die beugel er ook af ga halen want erg lekker zit t niet.
Verwijderd
Verwijderd
Heeft iemand emailen via T-mobile al aan de gang,kom er echt niet uit,ook niet na laten versturen van de SE site af,server niet gevonden krijg ik telkensSkype schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 01:15:
@ Talita:
Voor zover ik weet is het niet mogelijk om te mailen met T-Mobile.Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:44:
[...]
Heeft iemand emailen via T-mobile al aan de gang,kom er echt niet uit,ook niet na laten versturen van de SE site af,server niet gevonden krijg ik telkens
Verwijderd
Jawel hoor,ik heb met de D500 gemaild en met de SE K750i ook,maar weet de instellingen niet meer,mailde via mijn eigen account van quicknet via T-mobileSkype schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:47:
[...]
Voor zover ik weet is het niet mogelijk om te mailen met T-Mobile.
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind ze super. Er zijn mensen die klagen over het feit dat je niets hoort van buitengeluiden. Ikzelf vind dat juist fijn. De lage tonen komen ook gewoon over zoals ze moeten. Ben er zeer over te spreken.Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:25:
Wat vinden jullie eigenlijk van de meegeleverde oordopjes? Tevreden over de geluidskwaliteit?
Willen 1 van deze mensen hun dopjes verkopen danVerwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:35:
[...]
Ik vind ze super. Er zijn mensen die klagen over het feit dat je niets hoort van buitengeluiden. Ikzelf vind dat juist fijn. De lage tonen komen ook gewoon over zoals ze moeten. Ben er zeer over te spreken.
Ik heb mijn telefoon vandaag gehaald bij Orange shop (verlening van 2 jaar, 32,50. Heb zelfs nog 6 maanden 50% korting gehad, das ruim 40 euro meer dan dat ik bij een online shop zou kunnen krijgen. maar goedVerwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:53:
bij se t610 kon ik tijdens een binnenkomende oproep de [c] indrukken. het ringtonevolume werd dan gedempt tot 0, terwijl de oproep nog wel actief was. m.a.w. de beller kwam dus na de normale tijd in de voicemailbox en niet direct. bij de w800i wordt de oproep na het indrukken van de [c] wel direct doorgeleid naar voicemailbox. iemand ervaringen? 'prefereer de werking van c-toets bij de se t610.
.
[ Voor 3% gewijzigd door boefje79 op 15-08-2005 16:16 ]
Voorzover ik weet kun je altijd de eigen software gebruiken, active sync is alleen geschikt voor Pocket PC en die mobiele telefoon versie en daar voldoet deze telefoon natuurlijk niet aan! Dat gaat je helaas niet lukken dus!boefje79 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:14:
Ik heb hem ook zojuist opgehaald bij de Telfortshop (nogsteeds gratis bij T200, 1 jaar).
Mooi apparaatje hoor!
Vraag maar raak, als je wat wil weten.
Iemand een idee, of de agenda middels active sync te repliceren is?
Ik mag alleen maar active sync gebruiken op het werk namelijk...(en dat wil ik niet omzeilen)
hhm, ok...installatie van suites is niet toegestaan namelijk, vandaar.Dutch schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:16:
[...]
Voorzover ik weet kun je altijd de eigen software gebruiken, active sync is alleen geschikt voor Pocket PC en die mobiele telefoon versie en daar voldoet deze telefoon natuurlijk niet aan! Dat gaat je helaas niet lukken dus!
Als dit werkt dan ben ik zeer geinteresseerd, want ik heb het niet zo op die SE suite om te synchroniseren! Hou me aub op de hoogte (evt. via e-mail). Bedankt!boefje79 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:17:
[...]
hhm, ok...installatie van suites is niet toegestaan namelijk, vandaar.
en googlen levert wel wat vage dingen op, dus wellicht is er wel wat mogelijk...?
Je kunt altijd nog www.mobical.net gebruiken.Dutch schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:29:
[...]
Als dit werkt dan ben ik zeer geinteresseerd, want ik heb het niet zo op die SE suite om te synchroniseren! Hou me aub op de hoogte (evt. via e-mail). Bedankt!
Kan je niet als je een stil profiel geactiveerd hebt, het geluid van je smsjes uitzetten. Dan bewaart hij die instelling als je weer naar een ander profiel wisselt? Zo kan het op mijn Z600 wel iig...boefje79 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:53:
ligt het aan mijn slechte speurneus, of kan je niet aangeven in de profielen, dat je bij een smsje geen geluid wil horen?
het geluid voor sms komt nu namelijk standaard door, ook bij een stil profiel...
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
Uhm nee dat bedoel ik eigelijk niet. Daar zet ie ze indd wel gewoon alfabetisch neer ja. Alleen echt onder "tracks" bedoel ik....Daar zet ie ze gewoon in willekeurige volgorde onder elkaar. Gewoon t gedeelte zeg maar waar alleen de namen van de liedjes staan ..Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:49:
[...]
Als je mp3's hebt met goed ingevulde Id3tags en je importeert ze met disc2phone, dan zet hij ze netjes onder artiesten naar en album ( nets als in een Ipod eigenlijk ). Is dat wat je bedoelde?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
dit lijkt mij vrij onlogisch maar het zou kunnen. ik zal het vanavond eens uittesten, mss meer mensen dit al getest?boefje79 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:53:
ligt het aan mijn slechte speurneus, of kan je niet aangeven in de profielen, dat je bij een smsje geen geluid wil horen?
het geluid voor sms komt nu namelijk standaard door, ook bij een stil profiel...
de band in de nek durf ik niet open te snijden omdat er toch ergens een splitsing zit van 1 draad naar 2.Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:31:
Sinds 14 aug in mijn zak en doet het nog steeds
ben alleen wel zon plastic oordopje kwijt(dat stuktje dat zorgt voor het afsluiten van je oor), vallen die dingen er bij jullie ook steeds af? Zijn ze los te koop in de winkel??
Zijn er al mensen die die plastic band hebben verwijderd bij de headset. (dat ding dat lekker zou moeten liggen in je nek.) Ik denk namelijk dat het er wel af kan... snijden misschien??
Handig hoor die walkmanfuctie, maar fotos maken en muziek luisteren gaat niet samen. Bij het scherpstellen stopt de muziek..
Voor de rest topding, mijn kindje...
Verwijderd
In de trein van Breda naar Tilburg begon SlamFM een beetje te storen.. Noordzee FM kwam nog kraakhelder overNozel schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:13:
Heeft er al iemand ervaring met de radio? Is de ontvangst goed, zowel binnen als buiten?
Thanx!
J
Dat heb ik ookals ik de kabel gebruik. Zelfs als ik de verwisselbare schijf 'ontkoppel', en dan pas de File Manager start, zie ik mn memory stick niet. Beetje irritant.willy1986 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:05:
Da.Rock schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:41:
Is er al iemand die hem via een webshop heeft?
Ben benieuwd of deze shops hem ook al op voorraad hebben....
* The Legend is blijGoedendag,
Wij hebben uw aanvraag met ordernummer 32564 ontvangen en verwerkt.
Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen twee werkdagen onder rembours
bij u afgeleverd worden.
Uw GSM-telefoonnummer is : Retteket naar beter bed
Wij danken u voor uw order en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen
zijn.
Met vriendelijke groeten,
Daniel de Boer
2Call B.V.
Ik had eenzelfde mail vanmiddag!!
TofDutch schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:52:
[...]
Ik had eenzelfde mail vanmiddag!!
* Dutch is ook erg blij!!!
Ik gok op morgen (dinsdag) dus!!!! Een echte optimist!The Legend schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:09:
[...]
TofWat denk je, morgen of woensdag pas iemand aan de deur?
Vandaag op m'n werk de eerste gevonden die de W800 had, ff een minuut in mn handen gehad, heerlijk ding
2 dagen is alleen maar omdat de TPG kan blunderen, waardoor het voor kan komen dat een pakketje er langer als 1 dag over doet. Ga maar van 1 dag uitDutch schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:23:
[...]
Ik gok op morgen (dinsdag) dus!!!! Een echte optimist!
Verwijderd
Dat laatste doet Disc2Phone ook. Dat is adh van de gracenote dbase idd. Maar dat kan niet bij losse mp3's (logisch)pina schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 03:27:
ik gebruik nu dat disc2phone programma, maar...ik kan daar de volgorde van de liedjes niet wijzigen?? Dat kan toch niet?? Daarmee bedoel ik dan, na het verslepen van de liedjes in de lijst, is er geen enkele manier om de volgorde ervan nog te wijzigen... Is dat normaal?
Verder vraag ik me ook nog af of er geen ander deftiger programma is dat ook alles automatisch kan plaatsen in folder zoals dat programma?
Het is nu ook zo dat niet al mijn mp3's een (volledige) ID3-tag hebben. als ik dat dan overzet, staat dat in de folder unknown album etc. Is er soms geen programma dat automatisch een id3-tag kan (aan-)vullen?
Ik heb een mp3RIP en wanneer je daar een cd opent, detecteert hij automatisch de cd en de tracknames adh van een online dbase...Zou in principe hier ook moeten gaan denk ik.
Vet, moet ik alleen nog ff geld pinnen anders moet die dude straks dat pakje weer meenemenSkype schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 02:25:
[...]
2 dagen is alleen maar omdat de TPG kan blunderen, waardoor het voor kan komen dat een pakketje er langer als 1 dag over doet. Ga maar van 1 dag uit
Verwijderd
bij kopieren krijg je toch niet de namen en titels van de liedjes/artiesten mee? bij het gebruik van het progje in ieder geval welboefje79 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:42:
Ik kopieer gewoon mapjes met mp3's via de "verwijderbare schijf" in de verkenner.
Op de telefoon een playlist eraan en klaar...die hele tool kan mijn rug op
wat betreft die sms op stil, ik wil per profiel kunnen instellen, wat voor geluid een sms maakt, maar
dat kan ik dus niet vinden. een stil profiel is dus stil voor oproepen, maar niet voor sms. sms op stil,
betekent weer stil in alle profielen en dat wil ik ook weer niet.
Bij Neukia kon je gewoon per profiel een sms-geluid instellen, zie ik iets over het hoofd?
ja, maar als je nu morgen 2 liedjes wil toevoegen, dan zitten die onderaan uw playlist hé...(om maar een vb te geven)boefje79 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:42:
Ik kopieer gewoon mapjes met mp3's via de "verwijderbare schijf" in de verkenner.
Op de telefoon een playlist eraan en klaar...die hele tool kan mijn rug op
wat betreft die sms op stil, ik wil per profiel kunnen instellen, wat voor geluid een sms maakt, maar
dat kan ik dus niet vinden. een stil profiel is dus stil voor oproepen, maar niet voor sms. sms op stil,
betekent weer stil in alle profielen en dat wil ik ook weer niet.
Bij Neukia kon je gewoon per profiel een sms-geluid instellen, zie ik iets over het hoofd?
[ Voor 15% gewijzigd door pina op 16-08-2005 12:20 ]
had em woensdag bestelds bij gsmtrack.nl en heb em gister binnengekregen!Da.Rock schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:41:
Verwijderd
Vrijdag Besteld en zaterdagmorgen om half 12 in huisDa.Rock schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:41:
ja, dan staan ze onderaan de lijst...en wat betreft de extra info, hij laat album, artiest en titel gewoon zien hoor...pina schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:18:
[...]
ja, maar als je nu morgen 2 liedjes wil toevoegen, dan zitten die onderaan uw playlist hé...(om maar een vb te geven)
stel: ik heb profiel normaal, en ik zet daarna stille modus aan, dan is alles stil (* inhouden). Daarna mag het geluid weer aan (bvb na de les), dan zet je stille modus af (* weer) en heb je weer je gewoon sms-geluid...zo is het toch bij mij
* The Legend heeft 'm ook binnenDutch schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:38:
Scooby doobie doo!!!! Hij is binnen, spelen dus!
Bij mij zat er gewoon een oranje Sony kaart bij. DusVerwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:31:
Ik heb hem vandaag ook gekocht. Alleen is me iets raars opgevallen, er zit een blauwe memory stick van Sandisk bij. Hoort dit niet een oranje van Sony zelf te zijn?
Verwijderd
ooohh man neem zelf de moeite eens om terug te te lezen, dit is allemaal al zo vaak gevraagd.engelbertus schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:41:
als ik een kaartlezer heb die ms pro kan lezen, kan die dan ook overweg met ms pro duo?
ik wordt niet goed van al die benamingen
iemand al een goed argument om de w800i te kiezen ipv de k750i?
hoe verhouden de headsets zich tov van elkaar?
en de besturing, is die hetzelfde? of heb je andere werking?
bediening van de camera (klepje bijvoorbeeld) is die beter dan de k750i ?
beide zijn ze tegenwoordig al gratis bij een klein abonement...
Dat kan zeker (via 'n virtuele COM-poort, wel de drivers installeren dus, maar das logischengelbertus schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:56:
dat floats programma ziet er goed uit, kan dat ook gewoon via een usb kabel?
[ Voor 6% gewijzigd door guillaume op 16-08-2005 16:45 ]
Verwijderd
En waar kan ik die koptelefoon van de W800i dan kopen?? Juist....nergens!DarkChylde schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 04:06:
ter info, de headset die bij de w800i zit is de Sony 71SL. dus je hoeft 'm niet te modden als je een k750 hebt. als je een ander headset voor de k750 wil, kan je gewoon een w800i headset kopen (is ongeveer over duur als modden + een sony 71SL)
maar wie heeft 'm al... en hoe voelt ie aan in de hand? beetje luxe materiaal, of meer plasticachtig?
[...]
waar staan trouwens de losse rubbertjes, op site? (ben er ook 1 kwijt)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 11:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
uhhm een convertor, gevonden bij de orginele dingen. (had iemand een link naar gezet)Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:43:
Is het offtopic om te vragen wat voor extra applicaties mensen allemaal op hun W800i hebben gezet?
zoniet; kom maar op en en vertel gelijk waar je ze vandaan hebt.
[ Voor 37% gewijzigd door frickY op 16-08-2005 20:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
er is nog niks te updatefrickY schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:24:
Volgens mij had de eerste firmware hier last van. Al geupdate?
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door The Legend op 16-08-2005 23:28 ]
Master_A
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq