Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

@ Talita:

Ga je nu op Het K750i en W800i dezelfde vragen posten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een paar vragen over dingen die ik zelf nog niet gevonden heb:

Kan je de keypad locken in music only mode??
Kan je vanuit de phone mode naar de music only mode zonder hem uit te moeten zetten? (andersom kan wel)
Kan je de camera gebruiken in music only mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 01:15:
@ Talita:

Ja die instellingen zijn toch hetzelfde,misschien heeft daar iemand het aan de gang:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 03:01:
Even een paar vragen over dingen die ik zelf nog niet gevonden heb:

Kan je de keypad locken in music only mode??
Kan je vanuit de phone mode naar de music only mode zonder hem uit te moeten zetten? (andersom kan wel)
Kan je de camera gebruiken in music only mode?
Antwoord op eerste vraag is ja, maar het werkt alleen bij het mediaplayer scherm :)

Antwoord op de laatste vraag is waarschijnlijk nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, was even bang dat de wekker met hardcore muziek me niet wakker zou krijgen, maar daar had ik het toch mis :D

Kom er net pas achter dat ie een equalizer heeft met verschillende standen inclusief Sony MegaBass (tm) en je m ook zelf kan instellen.. sweet!

Of ben ik de enige die te lui was het boekje door te lezen?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 15:10
Lol. Ik heb mijn boekje (K750) ook nog niet doorgelezen. Vind het altijd leuker om na een maand opeens wat nieuws te ontdekken :P Ben je er weer een uurtje extra blij mee :P

@Phyrexian
Bij Orange heb ik MMS eerst moeten activeren door de klantenservice te bellen. Ik kan ook geen MMSjes naar mijn vriendin sturen, omdat zij het nog niet heeft laten activeren (oviergens beide een abbo). Kijk eens op de site van je provider of jij oko niet eerst iets aan moet zetten.
Vaak kun je ook de kant-en-klare dienstinstellingen downloaden van de site van je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 15-09 21:38
SWEET!

dat is nou de uitvoering die ik ook wil hebben 1gb msdp + remote controle...

waarom nou nooit in europa :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkChylde schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:32:
[...]

SWEET!

dat is nou de uitvoering die ik ook wil hebben 1gb msdp + remote controle...

waarom nou nooit in europa :(
Ja, mijn 512mb is al vol.

Misschien dat ik morgen een zooi fotows online zet die ik met m gemaakt heb, maar dat zal ik nog laten weten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:31

The Legend

*Plop*

Aiiiiiiiii :'(
Goedemiddag,

We hebben een kleine hoeveelheid W800i’s binnen gekregen en zullen maandag gaan verzenden.
Afhankelijk van de positie van uw order, zal uw order afgehandeld worden.

U ontvangt hierover dan nog een mailtje.

Met vriendelijke groeten,

Daniel de Boer
2Call B.V.
En ik heb hem pas woensdag besteld :X Dat wordt nog ff wachten :( :(

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:27:
@Phyrexian
Bij Orange heb ik MMS eerst moeten activeren door de klantenservice te bellen. Ik kan ook geen MMSjes naar mijn vriendin sturen, omdat zij het nog niet heeft laten activeren (oviergens beide een abbo). Kijk eens op de site van je provider of jij oko niet eerst iets aan moet zetten.
Vaak kun je ook de kant-en-klare dienstinstellingen downloaden van de site van je provider.
Ok vet doe ik dat ff :)

Maar nog steeds pakt mijn File Manager mijn W800i niet, iemand een idee? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 10:33:

Kom er net pas achter dat ie een equalizer heeft met verschillende standen inclusief Sony MegaBass (tm) en je m ook zelf kan instellen.. sweet!
Waar zit die MegaBass? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:16:
Is het iemand al gelukt met deze W800i de MMS werkende te krijgen met een Hi abonemment?
kijk op de Hi site en gebruik de instellingen van de K700 en dan werkt ie ook gewoon ;)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het afspelen kiezen voor 'meer' -> 'equalizer'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 15:32:
[...]

Bij het afspelen kiezen voor 'meer' -> 'equalizer'.
Dan zie ik enkel vijf balkjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 15:20:
[...]

kijk op de Hi site en gebruik de instellingen van de K700 en dan werkt ie ook gewoon ;)
Dat heb ik geprobeerd, maar werkt ook niet :/ Heb ook iets gelezen over GPRS eerste werkende krijgen. Kan dat ermee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:13

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:58:
[...]

Maar nog steeds pakt mijn File Manager mijn W800i niet, iemand een idee? :(
Bij mij werkt ie wel met m'n K750i, het ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/SEfmanager.jpg

Om te communiceren moet je compoorten enablen:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/phonemon.jpg

Ik denk dat daar het probleem zit :/
Deze setup kun je via controlpanel\phone monitor options bereiken ;)
Andere programma's kunnen een poort bezet houden, dus let ff op wat je hebt draaien.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 15:52:
[...]

Dat heb ik geprobeerd, maar werkt ook niet :/ Heb ook iets gelezen over GPRS eerste werkende krijgen. Kan dat ermee te maken hebben?
Ik wil voor de eerste keer gebruik maken van MMS. Hoe werkt dit?

Antwoord
Wat heb je nodig?

een Hi-abonnement of Hi PrePay met GPRS (bijvoorbeeld i-mode)
een toestel dat MMS ondersteunt en met de juiste toestelinstellingen
MMS-tegoed (alléén wanneer je gebruik maakt van Hi PrePay zonder i-mode)
Voordat je een MMS-bericht kan versturen, moeten bepaalde handelingen zijn verricht:

Het activeren van het GPRS-netwerk
De juiste MMS-instellingen op het toestel zelf
Een MMS versturen voor aanmelding
MMS-tegoed opwaarderen (alléén wanneer je gebruik maakt van PrePay zonder i-mode)

Bron

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozel
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-08 12:01

Nozel

Behold the beerbelly!

Heeft er al iemand ervaring met de radio? Is de ontvangst goed, zowel binnen als buiten?

Thanx!
J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Niet dat het te lezen is, maar hier staan plaatjes van de "touch".
Afstandsbediening voor de W800.
Ziet er goed uit! Ik hoop dat deze ook nog eens naar Nederland komt.
Hier plaatjes

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:20:
[...]

Bij mij werkt ie wel met m'n K750i, het ziet er zo uit:

[afbeelding]
Wat gek! zie het MS Duo kaartje als externe hdd en het telefoongeheugen kan ik uitklappen onder "Mijn Sony Ericsson K750" . Waarom heb jij beide geheugen onder "Mijn Sony Ericsson K750" staan? Ik heb alle COM-poorten enabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy1986 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:05:
[...]

Wat gek! zie het MS Duo kaartje als externe hdd en het telefoongeheugen kan ik uitklappen onder "Mijn Sony Ericsson K750" . Waarom heb jij beide geheugen onder "Mijn Sony Ericsson K750" staan? Ik heb alle COM-poorten enabled.
ik heb ook alleen het telefoon geheugen hier staan, en de memmory stick als een verwisselbare schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:13

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

[...]

Misschien omdat ik de kabel niet aan de foon heb zitten ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:47
er is een emulator uit waarbij het mogelijk is om NES-games te spelen! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

pina schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 01:43:
er is een emulator uit waarbij het mogelijk is om NES-games te spelen! _/-\o_ _/-\o_
More info Please >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Een op java gebaseerde NES emulator!?

Voor smartphones weet ik dat er wel NES emulators bestaan maar voor de W800i lijkt me vrij sterk :?

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nozel schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:13:
Heeft er al iemand ervaring met de radio? Is de ontvangst goed, zowel binnen als buiten?

Thanx!
J
Radio is erg goed! Binnenshuis heb ik goede ontvangst, buiten heb ik nog niet getest. Om zelfs meer te zeggen: ik heb minder ruis van mijn gsm dan de radio van m'n stereootje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij se t610 kon ik tijdens een binnenkomende oproep de [c] indrukken. het ringtonevolume werd dan gedempt tot 0, terwijl de oproep nog wel actief was. m.a.w. de beller kwam dus na de normale tijd in de voicemailbox en niet direct. bij de w800i wordt de oproep na het indrukken van de [c] wel direct doorgeleid naar voicemailbox. iemand ervaringen? 'prefereer de werking van c-toets bij de se t610.

disc2phone-module werkt in praktijk niet met windows millenium. dit in tegenstelling tot vereiste systeemeisen, zoals aangegeven op verpakking van cd-rom. 'ben nog met se helpdesk in de weer. bestanden slepen via explorer werkt gelukkig wel... de andere modules op de pc suite w800 waren wel te installeren via windows me.

werkt de disc2phone-module op apple middels mac os x tiger? waar software beschikbaar?

idd, de beugel in de nek zuigt. heeft iemand hem er al af gesneden?

thnx, en nog steeds content met deze handset, tzt maar eens stick van 2gb aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb t toestel nu 2 dagen. Topdingetje. Geen vastloper of iets dergelijks gehad..
Alles werkt, alleen heb ik af en toe met het joystickje als ik bijv. naar beneden wil gaan dat ik m gelijk in druk zeg maar. Maja misschien heb ik daarwel te dikke vingers voor :)

Verder heb ik een vraagje:
Bij het walkmangedeelte onder "tracks" worden alle nummer los neergezet alleen helaas niet automatisch in alfabetische volgorde. Iemand enig idee of dit wel mogelijk is ?
Verder denk ik dat ik die beugel er ook af ga halen want erg lekker zit t niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vögel schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:22:
Verder heb ik een vraagje:
Bij het walkmangedeelte onder "tracks" worden alle nummer los neergezet alleen helaas niet automatisch in alfabetische volgorde. Iemand enig idee of dit wel mogelijk is ?
Verder denk ik dat ik die beugel er ook af ga halen want erg lekker zit t niet.
Als je mp3's hebt met goed ingevulde Id3tags en je importeert ze met disc2phone, dan zet hij ze netjes onder artiesten naar en album ( nets als in een Ipod eigenlijk ). Is dat wat je bedoelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
weet iemand hier als ik mijn fotos toevoeg aan mijn verwisselbare schijf bijvoorbeeld in de map waar de telefoon de gemaakte foto's opslaat, hoe ik ze dan kan zien op mijn telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geheel offtopic, maar 'probeer het toch maar ff...

In een Orange shop een free-abonnement i.c.m. sony ericsson w800i afgesloten. Eenmaal thuis aangekomen leek het alsof telefoonnummer nog niet geactiveerd was. In database van telefonische klantenservice van Orange kwam ik als klant niet voor. Ook imeinummer en telefoonnummer was daar niet bekend. Orange shop-medewerker had op het contract een totaal ander imei-nummer ingevuld. Op dit imei-nummer, dat al was uitgegeven, was een andere klant bekend, met een ander telefoonnummer. Orange klantenservice verwees mij naar de Orange shop.

Mijn vraag, want ik hoop nu geheel gratis een w800i in de pocket te hebben, zonder abonnement (handset is niet gelocked):

Als ik me niet meer meld bij de Orange shop, zal ik dan nog facturen ontvangen? Lijkt me een vraag voor iemand die in een Orange shop werkt of bij een dealer.

Bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 15-09 21:38
uhm, je facturen zal je gewoon ontvangen. want die gegevens hebben ze wel.
en als jij niet aangeeft dat je nummer niet werkt, dan betaal je gewoon voor een niet werken nummer.

want als zij niet weten dat jouw nummer niet werkt, moet je wat hun betreft gewoon betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Dit lijkt me geen goede situatie, ik zou ook naar de zaak terug gaan......

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Ik heb een probleem tijdens de installatie van de drivers en software:

1> Tijdens installatie pc-suite krijg ik deze melding:
- Module C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile\File Manager\fmgrobex.dll kan niet registreren.
HRESULT - 2147220473. Neem contact op met het ondersteuningspersoneel.

2> Als ik camera insteek kan hij de drivers voor OBEX niet vinden en voor Device Management.
Obex zal wel te maken hebben met de DLL denk ik, maar krijg het niet opgelost.

Ik kan via de file manager ook niet connecten tot mijn telefoon!
Iemand die me hierbij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 01:15:
@ Talita:

Heeft iemand emailen via T-mobile al aan de gang,kom er echt niet uit,ook niet na laten versturen van de SE site af,server niet gevonden krijg ik telkens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:44:
[...]

Heeft iemand emailen via T-mobile al aan de gang,kom er echt niet uit,ook niet na laten versturen van de SE site af,server niet gevonden krijg ik telkens :?
Voor zover ik weet is het niet mogelijk om te mailen met T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:47:
[...]

Voor zover ik weet is het niet mogelijk om te mailen met T-Mobile.
Jawel hoor,ik heb met de D500 gemaild en met de SE K750i ook,maar weet de instellingen niet meer,mailde via mijn eigen account van quicknet via T-mobile |:( Maar weet niet meer hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie eigenlijk van de meegeleverde oordopjes? Tevreden over de geluidskwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:25:
Wat vinden jullie eigenlijk van de meegeleverde oordopjes? Tevreden over de geluidskwaliteit?
Ik vind ze super. Er zijn mensen die klagen over het feit dat je niets hoort van buitengeluiden. Ikzelf vind dat juist fijn. De lage tonen komen ook gewoon over zoals ze moeten. Ben er zeer over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:07
zo ik heb hem nu ook 3 adgen.. echt een fijn toestel...
Maar toch een vraagje..

dat het geluid niet apart in te stellen is..

voorbeeld: stel je luisterd naar de radio en je zet de volume op 1 streepje..
dan sluit je de radio af en al het geluid op je toestel sta gewoon op 1 streepje!! zelf al je dan iemand beld sta deze ook op 1 dan moet je telkens je volume weer harder zette om die persoon goed te kunne horen..
dan ga je terug naar radio en dan sta de volume weer op hard,het zelfde dus wanneer je net iemand belde,ik vind dit best wel irr. eigelijk

maar Is dit nu normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:35:
[...]

Ik vind ze super. Er zijn mensen die klagen over het feit dat je niets hoort van buitengeluiden. Ikzelf vind dat juist fijn. De lage tonen komen ook gewoon over zoals ze moeten. Ben er zeer over te spreken.
Willen 1 van deze mensen hun dopjes verkopen dan >:) LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
  • Laatst online: 15-09 07:38
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:53:
bij se t610 kon ik tijdens een binnenkomende oproep de [c] indrukken. het ringtonevolume werd dan gedempt tot 0, terwijl de oproep nog wel actief was. m.a.w. de beller kwam dus na de normale tijd in de voicemailbox en niet direct. bij de w800i wordt de oproep na het indrukken van de [c] wel direct doorgeleid naar voicemailbox. iemand ervaringen? 'prefereer de werking van c-toets bij de se t610.
.
Ik heb mijn telefoon vandaag gehaald bij Orange shop (verlening van 2 jaar, 32,50. Heb zelfs nog 6 maanden 50% korting gehad, das ruim 40 euro meer dan dat ik bij een online shop zou kunnen krijgen. maar goed ;))

Je kan ipv door op C te drukken op je w800, op # drukken. Dat doet hetzelfde als C. (Heb ik uit het tips en trucs menu van de telefoon ;))

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Ik heb hem ook zojuist opgehaald bij de Telfortshop (nogsteeds gratis bij T200, 1 jaar).

Mooi apparaatje hoor!
Vraag maar raak, als je wat wil weten.

Iemand een idee, of de agenda middels active sync te repliceren is met outlook2003?
Ik mag alleen maar active sync gebruiken op het werk namelijk...(en dat wil ik niet omzeilen ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door boefje79 op 15-08-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

boefje79 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:14:
Ik heb hem ook zojuist opgehaald bij de Telfortshop (nogsteeds gratis bij T200, 1 jaar).

Mooi apparaatje hoor!
Vraag maar raak, als je wat wil weten.

Iemand een idee, of de agenda middels active sync te repliceren is?
Ik mag alleen maar active sync gebruiken op het werk namelijk...(en dat wil ik niet omzeilen ;) )
Voorzover ik weet kun je altijd de eigen software gebruiken, active sync is alleen geschikt voor Pocket PC en die mobiele telefoon versie en daar voldoet deze telefoon natuurlijk niet aan! Dat gaat je helaas niet lukken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Dutch schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:16:
[...]

Voorzover ik weet kun je altijd de eigen software gebruiken, active sync is alleen geschikt voor Pocket PC en die mobiele telefoon versie en daar voldoet deze telefoon natuurlijk niet aan! Dat gaat je helaas niet lukken dus!
hhm, ok...installatie van suites is niet toegestaan namelijk, vandaar.
en googlen levert wel wat vage dingen op, dus wellicht is er wel wat mogelijk...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

boefje79 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:17:
[...]

hhm, ok...installatie van suites is niet toegestaan namelijk, vandaar.
en googlen levert wel wat vage dingen op, dus wellicht is er wel wat mogelijk...?
Als dit werkt dan ben ik zeer geinteresseerd, want ik heb het niet zo op die SE suite om te synchroniseren! Hou me aub op de hoogte (evt. via e-mail). Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
ligt het aan mijn slechte speurneus, of kan je niet aangeven in de profielen, dat je bij een smsje geen geluid wil horen?

het geluid voor sms komt nu namelijk standaard door, ook bij een stil profiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dutch schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:29:
[...]

Als dit werkt dan ben ik zeer geinteresseerd, want ik heb het niet zo op die SE suite om te synchroniseren! Hou me aub op de hoogte (evt. via e-mail). Bedankt!
Je kunt altijd nog www.mobical.net gebruiken.
Werkt altijd en overal.

Oh en om de ringtone uit te zetten op het moment dat je gebeld wordt zonder op te hangen (dus zodat de beller naar de voicemail gaat) moet je eens op het - knopje drukken aan de zijkant.
Op mijn K750i werkt dat zo dus dat moet op de W800 ook werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
boefje79 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:53:
ligt het aan mijn slechte speurneus, of kan je niet aangeven in de profielen, dat je bij een smsje geen geluid wil horen?

het geluid voor sms komt nu namelijk standaard door, ook bij een stil profiel...
Kan je niet als je een stil profiel geactiveerd hebt, het geluid van je smsjes uitzetten. Dan bewaart hij die instelling als je weer naar een ander profiel wisselt? Zo kan het op mijn Z600 wel iig...

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:49:
[...]

Als je mp3's hebt met goed ingevulde Id3tags en je importeert ze met disc2phone, dan zet hij ze netjes onder artiesten naar en album ( nets als in een Ipod eigenlijk ). Is dat wat je bedoelde?
Uhm nee dat bedoel ik eigelijk niet. Daar zet ie ze indd wel gewoon alfabetisch neer ja. Alleen echt onder "tracks" bedoel ik....Daar zet ie ze gewoon in willekeurige volgorde onder elkaar. Gewoon t gedeelte zeg maar waar alleen de namen van de liedjes staan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:27
ik heb hum net gehaald

gratis bij 1 jarig telfort 200 abbonement bij phonehouse,

zit nu nog ff in de lader maar wel snel uitproberen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 14 aug in mijn zak en doet het nog steeds :)

ben alleen wel zon plastic oordopje kwijt(dat stuktje dat zorgt voor het afsluiten van je oor), vallen die dingen er bij jullie ook steeds af? Zijn ze los te koop in de winkel??
Zijn er al mensen die die plastic band hebben verwijderd bij de headset. (dat ding dat lekker zou moeten liggen in je nek.) Ik denk namelijk dat het er wel af kan... snijden misschien??

Handig hoor die walkmanfuctie, maar fotos maken en muziek luisteren gaat niet samen. Bij het scherpstellen stopt de muziek..

Voor de rest topding, mijn kindje... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de telefoon nu ook al enkele dagen, geen spijt dat ik hem gekocht heb!
ben vandaag is op zoek gegaan naar apps om erop te zetten, maar met weinig succes, ik heb wel enkele spelletjes gevonden... als iemand er heeft, ergens op internet weet staan, laat iets weten ;)

Grtz Fritzor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boefje79 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:53:

dit lijkt mij vrij onlogisch maar het zou kunnen. ik zal het vanavond eens uittesten, mss meer mensen dit al getest?
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:31:
Sinds 14 aug in mijn zak en doet het nog steeds :)

ben alleen wel zon plastic oordopje kwijt(dat stuktje dat zorgt voor het afsluiten van je oor), vallen die dingen er bij jullie ook steeds af? Zijn ze los te koop in de winkel??
Zijn er al mensen die die plastic band hebben verwijderd bij de headset. (dat ding dat lekker zou moeten liggen in je nek.) Ik denk namelijk dat het er wel af kan... snijden misschien??

Handig hoor die walkmanfuctie, maar fotos maken en muziek luisteren gaat niet samen. Bij het scherpstellen stopt de muziek..

Voor de rest topding, mijn kindje... :>
de band in de nek durf ik niet open te snijden omdat er toch ergens een splitsing zit van 1 draad naar 2.
foto's maken en muziek gaat niet zo goed samen nee, wat wel kan is bellen(handsfree) en een foto maken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag een zooi foto's gemaakt voor nieuwemobiel,en wat me opviel was als ik in mijn foto map keek er een paar zwarte tussen stonden,na verzenden naar pc gewoon zichtbaar,maar in mijn foto map dus een zwart vlakkie.Buggie?Had de K750i ook al:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Is er al iemand die hem via een webshop heeft?
Ben benieuwd of deze shops hem ook al op voorraad hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Nozel schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:13:

Thanx!
J
In de trein van Breda naar Tilburg begon SlamFM een beetje te storen.. Noordzee FM kwam nog kraakhelder over :)
Dat heb ik ookals ik de kabel gebruik. Zelfs als ik de verwisselbare schijf 'ontkoppel', en dan pas de File Manager start, zie ik mn memory stick niet. Beetje irritant.

Hoe krijg je overigens het icoon van de File Manager van je bureaublad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Da.Rock schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:41:
Goedendag,

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer 32564 ontvangen en verwerkt.

Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen twee werkdagen onder rembours
bij u afgeleverd worden.

Uw GSM-telefoonnummer is : Retteket naar beter bed

Wij danken u voor uw order en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen
zijn.

Met vriendelijke groeten,

Daniel de Boer
2Call B.V.
* The Legend is blij *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

Ik had eenzelfde mail vanmiddag!!

* Dutch is ook erg blij!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Dutch schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:52:
[...]

Ik had eenzelfde mail vanmiddag!!

* Dutch is ook erg blij!!! 8)
Tof :) Wat denk je, morgen of woensdag pas iemand aan de deur?

Vandaag op m'n werk de eerste gevonden die de W800 had, ff een minuut in mn handen gehad, heerlijk ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
heb de w800i vandaag bij 2call.nl besteld en volgens hen was de levertijd nu 2 weken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

The Legend schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:09:
[...]

Tof :) Wat denk je, morgen of woensdag pas iemand aan de deur?

Vandaag op m'n werk de eerste gevonden die de W800 had, ff een minuut in mn handen gehad, heerlijk ding :D
Ik gok op morgen (dinsdag) dus!!!! Een echte optimist! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Dutch schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:23:
[...]

Ik gok op morgen (dinsdag) dus!!!! Een echte optimist! ;)
2 dagen is alleen maar omdat de TPG kan blunderen, waardoor het voor kan komen dat een pakketje er langer als 1 dag over doet. Ga maar van 1 dag uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik gebruik nu dat disc2phone programma, maar...ik kan daar de volgorde van de liedjes niet wijzigen?? Dat kan toch niet?? Daarmee bedoel ik dan, na het verslepen van de liedjes in de lijst, is er geen enkele manier om de volgorde ervan nog te wijzigen... Is dat normaal?

Verder vraag ik me ook nog af of er geen ander deftiger programma is dat ook alles automatisch kan plaatsen in folder zoals dat programma?

Het is nu ook zo dat niet al mijn mp3's een (volledige) ID3-tag hebben. als ik dat dan overzet, staat dat in de folder unknown album etc. Is er soms geen programma dat automatisch een id3-tag kan (aan-)vullen?

Ik heb een mp3RIP en wanneer je daar een cd opent, detecteert hij automatisch de cd en de tracknames adh van een online dbase...Zou in principe hier ook moeten gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 03:27:
ik gebruik nu dat disc2phone programma, maar...ik kan daar de volgorde van de liedjes niet wijzigen?? Dat kan toch niet?? Daarmee bedoel ik dan, na het verslepen van de liedjes in de lijst, is er geen enkele manier om de volgorde ervan nog te wijzigen... Is dat normaal?

Verder vraag ik me ook nog af of er geen ander deftiger programma is dat ook alles automatisch kan plaatsen in folder zoals dat programma?

Het is nu ook zo dat niet al mijn mp3's een (volledige) ID3-tag hebben. als ik dat dan overzet, staat dat in de folder unknown album etc. Is er soms geen programma dat automatisch een id3-tag kan (aan-)vullen?

Ik heb een mp3RIP en wanneer je daar een cd opent, detecteert hij automatisch de cd en de tracknames adh van een online dbase...Zou in principe hier ook moeten gaan denk ik.
Dat laatste doet Disc2Phone ook. Dat is adh van de gracenote dbase idd. Maar dat kan niet bij losse mp3's (logisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Ik erger mij dus enorm aan dat programma. Er is dus geen mogelijkheid om een playlist te maken of te editeren, hoe achterhaald !!! En dat wil dan de concurrentie aangaan met i-tunes... grmbl!

de "editor" in de gsm zelf trekt ook op niet veel, ik heb geen zin om dagelijks een volledig nieuwe playlist te maken als ik er 1 liedje aan toevoeg. De enige oplossing is het laten sorteren op artiest, en dan de filenames overal veranderen dmv een cijer ervoor te plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Skype schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 02:25:
[...]

2 dagen is alleen maar omdat de TPG kan blunderen, waardoor het voor kan komen dat een pakketje er langer als 1 dag over doet. Ga maar van 1 dag uit :P
Vet, moet ik alleen nog ff geld pinnen anders moet die dude straks dat pakje weer meenemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Ik kopieer gewoon mapjes met mp3's via de "verwijderbare schijf" in de verkenner.
Op de telefoon een playlist eraan en klaar...die hele tool kan mijn rug op ;)

wat betreft die sms op stil, ik wil per profiel kunnen instellen, wat voor geluid een sms maakt, maar
dat kan ik dus niet vinden. een stil profiel is dus stil voor oproepen, maar niet voor sms. sms op stil,
betekent weer stil in alle profielen en dat wil ik ook weer niet.

Bij Neukia kon je gewoon per profiel een sms-geluid instellen, zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boefje79 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:42:
Ik kopieer gewoon mapjes met mp3's via de "verwijderbare schijf" in de verkenner.

wat betreft die sms op stil, ik wil per profiel kunnen instellen, wat voor geluid een sms maakt, maar
dat kan ik dus niet vinden. een stil profiel is dus stil voor oproepen, maar niet voor sms. sms op stil,

Bij Neukia kon je gewoon per profiel een sms-geluid instellen, zie ik iets over het hoofd?
bij kopieren krijg je toch niet de namen en titels van de liedjes/artiesten mee? bij het gebruik van het progje in ieder geval wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
boefje79 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:42:

ja, maar als je nu morgen 2 liedjes wil toevoegen, dan zitten die onderaan uw playlist hé...(om maar een vb te geven)

stel: ik heb profiel normaal, en ik zet daarna stille modus aan, dan is alles stil (* inhouden). Daarna mag het geluid weer aan (bvb na de les), dan zet je stille modus af (* weer) en heb je weer je gewoon sms-geluid...zo is het toch bij mij

[ Voor 15% gewijzigd door pina op 16-08-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartholomew
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04-2024
had em woensdag bestelds bij gsmtrack.nl en heb em gister binnengekregen!

weet iemand hoe je een gesprek direct op de speaker kan zetten als gebeld word? ik krijg een binnenkomend gesprek alleen op de speaker als ik normaal opneem en dan op 'meer' druk en dan op 'speaker'. das nogal onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
een toets inhouden, ik dacht dat het # was. Staat in de handleiding denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag Besteld en zaterdagmorgen om half 12 in huis _/-\o_ www.gsmtrack.nl
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

Scooby doobie doo!!!! Hij is binnen, spelen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
pina schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:18:
[...]
ja, maar als je nu morgen 2 liedjes wil toevoegen, dan zitten die onderaan uw playlist hé...(om maar een vb te geven)

stel: ik heb profiel normaal, en ik zet daarna stille modus aan, dan is alles stil (* inhouden). Daarna mag het geluid weer aan (bvb na de les), dan zet je stille modus af (* weer) en heb je weer je gewoon sms-geluid...zo is het toch bij mij
ja, dan staan ze onderaan de lijst...en wat betreft de extra info, hij laat album, artiest en titel gewoon zien hoor...

wat betreft het * inhouden, dat had ik nog niet ontdekt, even mee spelen...dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Dutch schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:38:
Scooby doobie doo!!!! Hij is binnen, spelen dus!
* The Legend heeft 'm ook binnen :) Hangt inmiddels 20 min aan de lader :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Laatst online: 13-09 14:48
Iemand floAt's Mobile Agent (http://fma.sourceforge.net/) al geprobeerd met de W800i? Dit is in ieder geval de manager die ik graag wil gaan gebruiken omdat deze opensource is en wel wat weg heeft van wat ik gewend ben bij m'n Nokia 6100: Oxygen Phone Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:31:
Ik heb hem vandaag ook gekocht. Alleen is me iets raars opgevallen, er zit een blauwe memory stick van Sandisk bij. Hoort dit niet een oranje van Sony zelf te zijn? 8)7
Bij mij zat er gewoon een oranje Sony kaart bij. Dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
dat oranje is toch gewoon het doosje...aangezien sandisk de oorspronkelijke fabrikant is en sony enkel de licentie heeft om de naam te gebruiken is het niet zo onlogisch. Bovendien zijn de sandisk-ms een stukken sneller dan die van sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:13
als ik een kaartlezer heb die ms pro kan lezen, kan die dan ook overweg met ms pro duo?
ik wordt niet goed van al die benamingen :s

iemand al een goed argument om de w800i te kiezen ipv de k750i?
hoe verhouden de headsets zich tov van elkaar?
en de besturing, is die hetzelfde? of heb je andere werking?
bediening van de camera (klepje bijvoorbeeld) is die beter dan de k750i ?

beide zijn ze tegenwoordig al gratis bij een klein abonement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

engelbertus schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:41:
als ik een kaartlezer heb die ms pro kan lezen, kan die dan ook overweg met ms pro duo?
ik wordt niet goed van al die benamingen :s

iemand al een goed argument om de w800i te kiezen ipv de k750i?
hoe verhouden de headsets zich tov van elkaar?
en de besturing, is die hetzelfde? of heb je andere werking?
bediening van de camera (klepje bijvoorbeeld) is die beter dan de k750i ?

beide zijn ze tegenwoordig al gratis bij een klein abonement...
ooohh man neem zelf de moeite eens om terug te te lezen, dit is allemaal al zo vaak gevraagd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
dat floats programma ziet er goed uit, kan dat ook gewoon via een usb kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Laatst online: 13-09 14:48
engelbertus schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:56:
dat floats programma ziet er goed uit, kan dat ook gewoon via een usb kabel?
Dat kan zeker (via 'n virtuele COM-poort, wel de drivers installeren dus, maar das logisch B) ). Er is trouwens ook een Tweakert met de ontwikkeling van dit programma gemoeid zag ik zojuist: Merijn Bosma (zie 'About' op de website).

Ik baal nu verschrikkelijk dat ik me nooit heb verdiept in VBScript, je kunt er echt leuke dingen mee doen in fMA ;(

[ Voor 6% gewijzigd door guillaume op 16-08-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkChylde schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 04:06:
ter info, de headset die bij de w800i zit is de Sony 71SL. dus je hoeft 'm niet te modden als je een k750 hebt. als je een ander headset voor de k750 wil, kan je gewoon een w800i headset kopen (is ongeveer over duur als modden + een sony 71SL)

maar wie heeft 'm al... en hoe voelt ie aan in de hand? beetje luxe materiaal, of meer plasticachtig?

[...]

waar staan trouwens de losse rubbertjes, op site? (ben er ook 1 kwijt)
En waar kan ik die koptelefoon van de W800i dan kopen?? Juist....nergens!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Bij gsmtrack staat de w800i aangegeven als direct leverbaar, misschien daar eens proberen?
Door het gebrek aan aanbiedingen heb ik zelf maar gekozen voor een totaal andere oplossing te gaan, een k300i met een Mini DV recorder erbij. Toch iets meer waar voor mijn geld denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
bij de mediamartkt? dar kon je hem zo ophalen, al de dag voor de foficiele "lancering" maar dan moest je dat wel toevallig opmerken in de winkel.

daaar krijg je hem gratis bij hi20 en als je hi25 neemt en wat zeurt krijg je er nog wel een bluetoothheadset of dongle bij.

bij de k7501 bodem ze me aan er een headset en dongle bij te doen icm hi20 ( ipv zo'n fotoprinter )
ook aanbieding in lwd, met hi 20, of 25 een bluetooth carkit voor de k750i

/offtopic
jemig. en natuurlijk. ga ik een hele bijbel lezen over een w800i, terwijl ik alleen wil weten of een mspro kaartlezer ook overweg kan met een mspro duo stick.

ik vind al die benamingen over memory* maar knap stinken wat dat betreft.

en dan opmerken dat ik de rest van het topic moet lezen is meer letters dan een ja of nee, en voegt verder ook nog eens helemaal niks toe.
ja ik ben makkelijk en lui, maar dat mag iedereen zelf weten. en constateren. DAAR hadden we je hulp niet voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het offtopic om te vragen wat voor extra applicaties mensen allemaal op hun W800i hebben gezet?

zoniet; kom maar op en en vertel gelijk waar je ze vandaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:43:
Is het offtopic om te vragen wat voor extra applicaties mensen allemaal op hun W800i hebben gezet?

zoniet; kom maar op en en vertel gelijk waar je ze vandaan hebt.
uhhm een convertor, gevonden bij de orginele dingen. (had iemand een link naar gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik heb heel perongeluk ( O-) ) een open-dir gevonden op http://www.themobilegamer.co.uk..dus die ben ik nu aant rippen })
edit:
Zijn helaas maar 8 games

Is er al een emulator zodat ik spelletjes op mn pc kan proberen voor ik ze op mn foon zet?

[ Voor 37% gewijzigd door frickY op 16-08-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe dat ik m'n SE d750i kan flashen naar dat van een SE K750i of een W800i?
Top dingetje,maar ik ben niet zo'n fan van die tmobile rotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de W800 nu drie dagen en vind hem helemaal geweldig...

maar.............. ik vind dat hij soms enorm traag is in de menu's en ook zit er een seconde verschil
in bij het nemen van een foto, en het daadwerkelijk opslaan ervan.. !!!

Toevallig nog meer mensen die hier last van hebben en/of weten hoe dit komt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Volgens mij had de eerste firmware hier last van. Al geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:24:
Volgens mij had de eerste firmware hier last van. Al geupdate?
er is nog niks te update :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik ook al meteen naar gekeken... dacht zoiets gelezen te hebben in het K750 topic.... maar ja helaas geen updates op de SE site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Sorry, ben in de war met het K750-topic.
De W800 is natuurlijk pas net uit, dus het kan nog wel even duren tot de eerste updates uitkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

Zijn er mensen hier die de W800i al hebbeb kunnen gebruiken als afstandbediening (powerpoint bijv.)? Welke WIDCOMM Software versie gebruiken ze, mij is het iig nog niet gelukt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik heb nu ook een tijdje kunnen klooien, super :)

Paar dingetjes:

• Hoe kun je zien hoeveel smsjes een bericht telt, danwel hoeveel tekens je over hebt voor 1 sms bericht?
• Hoe stel je ringtones per profiel in :?

Die handleiding is echt vrij karig.

Toevoeging :P

• Kun je de Walkman functie ook gebruiken zonder te ouwehoeren met ID3 Tags ed? Ik wil gewoon net zoals mn MP3 speler een aantal mappen hebben waar ik alles in knikker, ding op shuffle, klaar. Nu kan ik wel een mapje maken maar dat zie je alleen in "bestandsbeheer", en via bestandsbeheer kunje dan weer niet shuffle en equalizer ed aanpassen :/

• Ook bv. mp3s die ik alleen als ringtone wil gebruiken, moeten die ook verplicht in de main map? Die worden dan ook meegenomen als ik gewoon muziek luister, je kunt ze niet vanaf de pc in de ringtone map zetten?

[ Voor 58% gewijzigd door The Legend op 16-08-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 10:00

Amiet01

Master_A

Kan je niet gewoon een m3u playlist met winamp ofzo maken en die daarin doen? Wel natuurlijk de m3u in dezelfde map opslaan. Of kan de w800i dat soort playlists niet aan?
Je kon toch wel gewoon een playlist maken van de volgorde waarin jij die liedjes wil?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gistermiddag ong 4 uur ook een W800I, met een T-mobile abbo 21.50 per maand voor 2 jaar lang gratis gekregen. (bij TForTelecom)
Ikvind het een gaaf toestel, kheb er al 50+ MP3s opstaan en wat spelletjes (Rainbow Six3, leuk spelletje)
De MP3 functie is imho geweldig, en het geluid door de headset vind ik imho bizar goed... had ik nooit verwacht zulke geluiden.

Geweldig ding..

Hier een snelle panaroma shot genomen via het raam.. nixt ingesteld van de camera nog though (alsdat moet) gewoon op panaroma gedrukt en een foto genomen.. (niet echt goed dus :P)

http://img202.imageshack.us/img202/3875/dsc000573aw.jpg

Ik heb alleen 1 vraag, hoe verander ik mn code van mn simkaart... ik kan het echt niet vinden..
Ik vind trouwens de handleiding ook een beetje kl*te, staat erg weinig in over de andere opties , alleen over de Camera, MP3 speler, en agenda etc functies staat er echt veel...
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.