Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 01:42:
Ik heb sinds gistermiddag ong 4 uur ook een W800I, met een T-mobile abbo 21.50 per maand voor 2 jaar lang gratis gekregen. (bij TForTelecom)
Ikvind het een gaaf toestel, kheb er al 50+ MP3s opstaan en wat spelletjes (Rainbow Six3, leuk spelletje)
De MP3 functie is imho geweldig, en het geluid door de headset vind ik imho bizar goed... had ik nooit verwacht zulke geluiden.

Geweldig ding..

Hier een snelle panaroma shot genomen via het raam.. nixt ingesteld van de camera nog though (alsdat moet) gewoon op panaroma gedrukt en een foto genomen.. (niet echt goed dus :P)

http://img202.imageshack.us/img202/3875/dsc000573aw.jpg

Ik heb alleen 1 vraag, hoe verander ik mn code van mn simkaart... ik kan het echt niet vinden..
Ik vind trouwens de handleiding ook een beetje kl*te, staat erg weinig in over de andere opties , alleen over de Camera, MP3 speler, en agenda etc functies staat er echt veel...
**04*oudecode*nieuwecode*nogeenkeernieuwecode#

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Ginz _/-\o_
Dankje :) gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
Amiet01 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:18:
Kan je niet gewoon een m3u playlist met winamp ofzo maken en die daarin doen? Wel natuurlijk de m3u in dezelfde map opslaan. Of kan de w800i dat soort playlists niet aan?
Je kon toch wel gewoon een playlist maken van de volgorde waarin jij die liedjes wil?
je kan enkel een playlist aanmaken, en bij het aanmaken ervan de volgorde wijzigen. Maar achteraf kan je (bij het invoegen van een nieuw liedje) de volgorde niet wat veranderen. Het liedje dat je er dan bijvoegt, zit dan helemaal onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
zijn er meer mensen die de w800i besteld hebben bij 2call.nl en nu twee weken moeten wachten voordat de nieuwe lading daar binnen komt |:( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens nog goede proggama's waarmee ik mn telefoon (goed) kan syncen, endan bijv op de PC berichtjes typen etc ...
Ik heb Floats mobile agent geprobeerd, maar die loopt de hele tijd vast bij mij, en hij wilt mn telefoonboek niet syncen..
Ikwil er best wat geld voor betalen maar niet teveel.
Igg alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:35:
zijn er meer mensen die de w800i besteld hebben bij 2call.nl en nu twee weken moeten wachten voordat de nieuwe lading daar binnen komt |:( ?
Jups ik ook en kheb een kapotte tel dus ik baal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:26
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:30:
Zijn er trouwens nog goede proggama's waarmee ik mn telefoon (goed) kan syncen, endan bijv op de PC berichtjes typen etc ...
Ik heb Floats mobile agent geprobeerd, maar die loopt de hele tijd vast bij mij, en hij wilt mn telefoonboek niet syncen..
Ikwil er best wat geld voor betalen maar niet teveel.
Igg alvast bedankt voor de reacties.
Zelfde probleem bij mij. Alles werkt in float, behalve het telefoonboek syncen met mijn telefoon. Op de telefoon verschijnt dan ook de melding Sessie Mislukt. Die snap ik niet, maargoed. Ik zou zo geen andere programma's weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyPhoneExplorer werkt tot nu toe alles perfect, alles was binnen sec. gesynced!

http://www.downloadcounte...etup.exe&user=zillertaler

# Features:
# Adressbook
# Organizer
# SMS - Verzenden, Ontvangen
# Databrowser
# Mobiele telefoonklok synchroniseren met atoomklok
# en veel meer zoals: De status van het geheugen ophalen, De profielen instellen...

ff snel overgekopierd van SE K750 topic..

Deze werkt dus ook, bij helemaal perfect...

Mischien dit een aanrader>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Wiew, vandaag telefoon besteld bij telfort (abo verlenging). Helaas duurt het 8 werkdagen voor dat hij binnen is.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Evil M@V schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:40:
Wiew, vandaag telefoon besteld bij telfort (abo verlenging). Helaas duurt het 8 werkdagen voor dat hij binnen is.
Het duurt ruim twee weken voor ie binnen is, als je via de Telfort internet shop hebt besteld... Je verlengingsaanvraag wordt namelijk pas na acht dagen verwerkt, lees de bevestiging maar eens goed. Tot die tijd kun je evt. nog je bestelling wijzigen of annuleren, erna niet meer.

Edit: en als na die 8 dagen blijkt dat je bestelde telefoon op dat moment niet op voorraad is, zoals bij mij met de bestelde K750i, dan wordt je bestelling gewoon 'on hold' gezet en kun je nog langer wachten. Ze reserveren niet van tevoren alvast een telefoon voor je. Bij mij loopt het in totaal op tot minstens 3 weken.

[ Voor 25% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-08-2005 12:46 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
SnoeiKoei schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:43:
[...]

Het duurt ruim twee weken voor ie binnen is, als je via de Telfort internet shop hebt besteld... Je verlengingsaanvraag wordt namelijk pas na acht dagen verwerkt, lees de bevestiging maar eens goed. Tot die tijd kun je evt. nog je bestelling wijzigen of annuleren, erna niet meer.

Edit: en als na die 8 dagen blijkt dat je bestelde telefoon op dat moment niet op voorraad is, zoals bij mij met de bestelde K750i, dan wordt je bestelling gewoon 'on hold' gezet en kun je nog langer wachten. Ze reserveren niet van tevoren alvast een telefoon voor je. Bij mij loopt het in totaal op tot minstens 3 weken.
Ja ik heb hem telefonisch besteld, maar dat maakt voor de rest nix uit ik moet idd 7 dagen wachten en dan gaan ze idd pas mijn telefoon opsturen. Ja het is een nieuw model, de k750 is er natuurlijk al wat langer. Ik hoop daarom dat ze gelijk goed ingekocht hebben. Want mijn oude SE 610 is helaas overleden en moet het al een half jaar doen met een N*kia 3330...

Zijn er meer die de W800 bij telfort hebben besteld (7 dagen geleden of langer)?

[ Voor 5% gewijzigd door Mavvie op 17-08-2005 12:54 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Aghanim schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:35:
Ja, ik weet niet of je er ook vanuit moet gaan.

mn 1e bestelling @ 2call. (D500) zelfde mailtje 1 tot 2 weken. duurde een maand.
mn 2e bestelling @ 2call. (K750i) zelfde mailtje 1 tot 2 weken. dag erna, uw bestelling is verstuurd.

Zij kunnen hier ook weinig over zeggen. Ze krijgen een levering maar waneer dat weten ze nooit exact. Afhankelijk van de importeur. en de voordaden bij 2call zijn niet zo groot volgens mij.

Maarja. tis gewoon een indicatie die ze krijgen.

Ik weet dat het klote is maar je doet er nix aan :'(

Overigens heeft het me toen wel 120 euro bespaard op die D500 omdat de prijzen inmiddels veranderd waren. Misschien heb je dat geluk ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Nyana op 17-08-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hey even vraagje. Belbundel bij Telfort. Hoe zit het met bellen van Telfort naar andere providers? Wordt het van Belbundel afgehaald of gewoon apart berekend? Dit vanwege mijn slechte ervaring met Orange en mijn collega zegt dat Telfort ook hetzelfde is.

[ Voor 24% gewijzigd door DJkim op 17-08-2005 16:10 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:00:
Hey even vraagje. Belbundel bij Telfort. Hoe zit het met bellen van Telfort naar andere providers? Wordt het van Belbundel afgehaald of gewoon apart berekend?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 20:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hey even vraagje. Belbundel bij Telfort. Hoe zit het met bellen van Telfort naar andere providers? Wordt het van Belbundel afgehaald of gewoon apart berekend? Dit vanwege mijn slechte ervaring met Orange en mijn collega zegt dat Telfort ook hetzelfde is.
Wordt wel apart vermeld op je maandelijkse overzicht maar het valt gewoon onder je belbundel ;)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
The Legend schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:12:
• Hoe kun je zien hoeveel smsjes een bericht telt, danwel hoeveel tekens je over hebt voor 1 sms bericht?
hij telt pas op het einde van een bericht af, als je nog iets van 20 tekens te gaan hebt. Dan kun je lekker gaan frotten en pielen om alles nog passend te krijgen in 1 sms bericht. Hij begint dus nooit bij het begin met (af)tellen. Super onlogisch en super irritant. Daarom hoef ik al geen SE eerlijk gezegd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:28
offtopic:
Een beetje off-topic, maar wat bedoel je met slechte ervaring bij Orange? Ik ben nl van plan daar een abbo te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
weet er iemand of er een mogelijkheid zou zijn dat we de playlist naar het extern geheugen kunnen exporteren? Indien dat zou gaan, is het mogelijk om deze ergens te importeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Ben bijna zeker van plan om dit toestel aan te kopen. Maar even nog 2 vraagjes voor de huidige bezitters.

1) Is er mogelijkheid om uitgebreid te kiezen uit SMS-tonen. Bij T610 zijn die namelijk beperkt en niet uit te breiden. Hoe zit dat bij dat toestel.
2) De agenda, veel gebruikt, bevat die ook uur en zo en is deze te synchen. Gebruik deze functie sinds kort weer volledig.

Alvast bedankt en nog veel geWalkmand toegewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook sinds gisteren middag de gelukkige eigenaar van deze mobiele telefoon.
Ik ben er onderanderen ook al gewend aan de joy-stick dit was nieuw voor mij maar het bevald mer erg goed en kan ondertussen niet meer zonder.
Op mijn telefoon heb ik al 10tallen thema`s van de k750i staan en deze werken allemaal.
Ook heb ik met de theme creater van SonyEricsson al een thema gemaakt om zo de telefoon nog meer te personialiseren. Ook heb ik al een stuk of 30 java games op mijn telefoon geinstaleerd en deze werken perfect.
Vanavond zal een een kleine review posten die ik geschreven heb om zo de mensen die twijfelen over de streep te helpen met het aanschaffen van een gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMess
  • Laatst online: 11-10-2018
Ik heb zelf afgelopen donderdag een w800 bij telfort besteld.
ook wacht periode van min 8 werkdagen.

offtoppic.
Ik denk vraag of die periode er tussenuit kan, mevrouw @ klantenservice jah da kan moet u brief of fax sturen naar dit en die afdeling van telfort.
Ik zelfde dag nog mooie brief + handteking op de bus.
Bel vandaag nog es naar klantenservice aangezien de status van mijn bestelling nog niet verandert was.
Owh u heeft een brief gestuurd jah da kan nog wel even duren want wij hebben een postsoorteer afdeling dat kant tot 5 werkdagen duren 8)7 .

Dus je kunt netzo goed gewoon wachten. Zolans ons pa al zei, jah moet je ook nooit doen tussen automatisch systeem komen bij bedrijven dan gaat het altijd mis :P vrees dat ie weer gleijk heeft

Btw bij telfort zie het wel op je rekening of het telfort nummer is of niet maar het kost er niet meer of minder om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

co0lman schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:16:
Ben bijna zeker van plan om dit toestel aan te kopen. Maar even nog 2 vraagjes voor de huidige bezitters.

1) Is er mogelijkheid om uitgebreid te kiezen uit SMS-tonen. Bij T610 zijn die namelijk beperkt en niet uit te breiden. Hoe zit dat bij dat toestel.
2) De agenda, veel gebruikt, bevat die ook uur en zo en is deze te synchen. Gebruik deze functie sinds kort weer volledig.

Alvast bedankt en nog veel geWalkmand toegewenst.
1) Ja, je kan elk geluid kiezen wat je wilt. Er zitten er 6 standaard in, maar de laatste kan je vervangen met een eigen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
de nieuwe firmware zou uit zijn voor w800i, maar bij mij zegt hij niets over een mogelijke update...

[ Voor 49% gewijzigd door pina op 18-08-2005 00:02 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
jammer dat ie weer eens zoals elk toestel van SE bijna, nauwelijks leverbaar is, ben een maand bezig geweest een k750i aan te schaffen, die hoop maar opgegeven.

nu wil de ik de w800i maar ook dat is me niet gegund. had em graag gehad voor ik op vakantie ga, maar met de belachelijke levertijden is dat dus onmogelijk...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• DJkim

DJkim

Hey er zijn genoeg W800i bij Belcompany in Amsterdam. Check daar maar even.

Lucky Goldstar

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 00:00:
jammer dat ie weer eens zoals elk toestel van SE bijna, nauwelijks leverbaar is, ben een maand bezig geweest een k750i aan te schaffen, die hoop maar opgegeven.

nu wil de ik de w800i maar ook dat is me niet gegund. had em graag gehad voor ik op vakantie ga, maar met de belachelijke levertijden is dat dus onmogelijk...
Ga dan ook naar gsmtrack,dan had je hem allang gehad _/-\o_

Verwijderd

pina schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:50:
de nieuwe firmware zou uit zijn voor w800i, maar bij mij zegt hij niets over een mogelijke update...
Op de nederlandse site staat de updateservice er ook nog niet eens bij :? Waar keek jij dan?

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter

Tja, volgens mij ligt dit echt aan jou...

Ik weet niet waar jij woon, maar gewoon in de randstad is het geen probleem. Laatst gewoon eventjes langs goedkoopste.nu gefietst en 2x een K750 gehaald. W800 kan ik ook zo bij verschillende winkels los kopen.

-

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Ginz schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 02:19:
[...]

Tja, volgens mij ligt dit echt aan jou...

Ik weet niet waar jij woon, maar gewoon in de randstad is het geen probleem. Laatst gewoon eventjes langs goedkoopste.nu gefietst en 2x een K750 gehaald. W800 kan ik ook zo bij verschillende winkels los kopen.
tja in de randstad maybe, maar hier "down under" in Limburg niet...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:10

Doe je echt iets fout hoor?
Heb vorige week een K750 bij de Oange shop in Breda gehaald, en mn vriendin ook daar gister een W800i

Verwijderd

Na een hoop gespeel met me nieuwe foon ben ik achter nog iets gekomen, als ik een mp3 als ringtone zet word deze veel harder afgespeeld dan via de walkman functie. Iemand een speciale code om de walkman harder te krijgen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:56:
Na een hoop gespeel met me nieuwe foon ben ik achter nog iets gekomen, als ik een mp3 als ringtone zet word deze veel harder afgespeeld dan via de walkman functie. Iemand een speciale code om de walkman harder te krijgen?
Was het maar zo,is ook al eerder gevraagd hier.Maar al wordt er wat op gevonden hou ik me ook aanbevolen :9

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
Phusebox schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 07:53:
[...]

tja in de randstad maybe, maar hier "down under" in Limburg niet...
Ik had mijn k750i via Telfort (verlenging) toch binnen 2 weken in huis.

• DJkim

DJkim

Ik heb net W800i gehaald icm T-mobile 150 2jr. Gratis toestel en 4 maanden korting op abo van 21 euro per maand. Alleen voelt toestel heel erg plasticactig :D misschien mijn huidige Razor te zwaar is weet ik niet. Die oordopjes gaan op zich goed maar Sharp klinkt toch wat beter.

Lucky Goldstar

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

DJkim schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:59:
Ik heb net W800i gehaald icm T-mobile 150 2jr. Gratis toestel en 4 maanden korting op abo van 21 euro per maand. Alleen voelt toestel heel erg plasticactig :D misschien mijn huidige Razor te zwaar is weet ik niet. Die oordopjes gaan op zich goed maar Sharp klinkt toch wat beter.
Hij is in ieder geval een stuk zwaarder dan mijn oude K700i en qua plasticachtig, dat vind ik nogal mee vallen, alleen de achterkant heeft dat enigszins.

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

• co0lman
Ontving net een e-mail van SE met volgend bericht:
Beste Pieter,

We willen graag onze excuses aanbieden voor een kleine fout in onze vorige mail over de nieuwe W800i telefoon. De MMC-60 muziek kabel wordt helaas niet in het W800i pakket meegeleverd.
Alle andere genoemde kenmerken en accessoires worden wel meegeleverd.

Met vriendelijke groet,
Het Sony Ericsson Team
Spijtig maar ja dan gebruik ik toch gewoon de huidige die ik heb en sluit ik deze aan op de headphone uitgang. Of maakt die kabel er een line-out van?

EDIT: Er komt weldra een nieuwe Walkman aan zag ik op de SE site maar die camera is maar 1,5 megapixel. En ook zie ik niet meteen een toetsenbord.

[ Voor 14% gewijzigd door co0lman op 18-08-2005 14:16 ]

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-08 21:08
Ik heb hem nu net ook besteld bij 2call. Ik hoop dat in niet te lang hoef tewachten voor ik hem binne krijg ;)
Bij 2call word dan het bedrag wat je nog voor het toestel moet betalen van je rekening afgeschreven?

• DJkim

DJkim

Hey weet iemand hoe die klik geluid van camera uit kan zetten? Het is erg irritant.

Lucky Goldstar

Verwijderd

DJkim schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:37:
Hey weet iemand hoe die klik geluid van camera uit kan zetten? Het is erg irritant.
Kanniet! :X

• gentile
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-07 12:54
Is er al nieuws over evt vastlopers? Of ander problemen met software of firmware? :r

Ik wilde eerst een K750i, maar heb daar vanaf gezien omdat ik veel las over trouble met vastlopers.

Any news?

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
gentile schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 17:11:
Is er al nieuws over evt vastlopers? Of ander problemen met software of firmware? :r

Ik wilde eerst een K750i, maar heb daar vanaf gezien omdat ik veel las over trouble met vastlopers.

Any news?
Die zijn er al lang niet meer, ook niet bij de K750i

• gentile
  • Laatst online: 20-07 12:54
In dat geval... W800i, come to daddy!! >:)

• Dutch
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

MOL-20.000 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:28:
Ik heb hem nu net ook besteld bij 2call. Ik hoop dat in niet te lang hoef tewachten voor ik hem binne krijg ;)
Bij 2call word dan het bedrag wat je nog voor het toestel moet betalen van je rekening afgeschreven?
Nee, alleen maar onder rembours!

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Verwijderd

Hej, Moet op de W800i de MMS eerst ingesteld worden ofzo om het te kunnen ontvangen..
Ik ontvang gewoon SMSjes, maar ik kreeg gister een MMSje met dit bericht

Je hebt een MMS ontvangen van: **** Ga naar www.t-mobile.nl/MMS om je bericht te bekijken. Je berichtcode is ****

Waarom kan ik hem niet gewoon bekijken op mn telefoon....

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:15

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:01:
Hej, Moet op de W800i de MMS eerst ingesteld worden ofzo om het te kunnen ontvangen..
Ik ontvang gewoon SMSjes, maar ik kreeg gister een MMSje met dit bericht

Je hebt een MMS ontvangen van: **** Ga naar www.t-mobile.nl/MMS om je bericht te bekijken. Je berichtcode is ****

Waarom kan ik hem niet gewoon bekijken op mn telefoon....
Meestal moet je eerst zelf een mms gestuurd hebben om ze te kunnen ontvangen.

Tweakers Discord

Verwijderd

Chaser2600 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 17:14:
[...]

Die zijn er al lang niet meer, ook niet bij de K750i
Hmmm dan moet ik spijtig genoeg wel eens mijn gedacht zeggen...
Ik heb dus de W800 en heb al een viertal keer een 'white screen' gehad. Ik had niets speciaals gedaan, de ene keer gewoon bij het trekken van een foto, ander keer bij het afspelen van een mp3. Ik kreeg gewoon een wit scherm - deed niks. Ik zet hem uit. Even later weer aan en ik kon direct weer voortwerken - zonder PIN code in te type... Wel onnozel, sta je daar dan foto's te trekken, vraagt iemand om ze te bekijken: "Sorry mijn telefoon hangt vast" :X
Maar afgezien van die kleine probleepjes (die maar heel weinig voorgekomen zijn, maar kom) is het werkelijk een super telefoon!
Wie het nog niet zeker is: bekijk deze pic maar eens! (recht uit de 'foon)
Afbeeldingslocatie: http://img199.imageshack.us/img199/4305/dsc001615tc.th.jpg

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Hoi.

Ik heb nu een k750i, same as the w800, alleen dan een andere kleur en een minder flitsende lay out.

Super ding btw! Heb hem in de winkel vastgehad. De K750 was echter goedkoper voor mij, dus heb ik deze genomen.

Even een vraag.

Mijn thema's kan ik gewoon kopieren naar de memorystick, is dat ook mogelijk met jullie w800?

In dat geval zou ik super graag het "walkman"-theme hebben, ik vind het een mooi logo/screensaver en de kleuren spreken mij wel aan.

Kan iemand alle meegeleverde thema's voor mij kopieren?

ze zouden niet al te groot moeten zijn.

bvd.

Verwijderd

Faust schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:56:
Hoi.

Ik heb nu een k750i, same as the w800, alleen dan een andere kleur en een minder flitsende lay out.

Super ding btw! Heb hem in de winkel vastgehad. De K750 was echter goedkoper voor mij, dus heb ik deze genomen.

Even een vraag.

Mijn thema's kan ik gewoon kopieren naar de memorystick, is dat ook mogelijk met jullie w800?

In dat geval zou ik super graag het "walkman"-theme hebben, ik vind het een mooi logo/screensaver en de kleuren spreken mij wel aan.

Kan iemand alle meegeleverde thema's voor mij kopieren?

ze zouden niet al te groot moeten zijn.

bvd.
gebruik even de search button in dit topic, ze staan al ergens online.

ik heb het al even voor je gedaan :
http://www.se-nse.com/forum/showthread.php?t=1006

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:08:
[...]

gebruik even de search button in dit topic, ze staan al ergens online.

ik heb het al even voor je gedaan :
http://www.se-nse.com/forum/showthread.php?t=1006
-XXX-

hartelijk bedankt enzo!

Als je ooit iets van de k750i wil hebben, let me know eh? ;)

• pina
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 21:38:
Wie het nog niet zeker is: bekijk deze pic maar eens! (recht uit de 'foon)
[afbeelding]
mooie pic, maar ik snap zelf iets niet goed. Ik probeerde al een aantal keren een bloem te trekken in macro mode, maar het lukt de camera maar niet om hem te focussen...als ik verder sta, lukt het dan weer wel, maar dan is het toch te ver vind ik...

hier heb je 2 voorbeelden (macro stond toch aan):
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pina/02-sm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pina/03-sm.jpg
zou het aan de belichting kunnen liggen? Die zijn wel binnen getrokken maar ze stonden aan het raam...

weet er iemand hoe het komt dat ik bij deze foto (en bij sommige andere ook) zoveel van die horizontale lijnen heb? Dat had ik ook bij de k750i...
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pina/01-sm.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door pina op 18-08-2005 23:55 ]

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:02
Je moet macro modus aanzetten & dan behoorlijk eindje inzoomen. Dan krijg je mooi beeld. Minstens 20 cm afstand houden van je object & je krijgt haarscherpe foto's!

Kijk maar me foto's ( gequote uit de k750i topic)

Smakelijk broodje KipBurger :9 ( Gemaakt met normale modus )
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroen-zelle.dds.nl/afbeeldingen/se/DSC00048(WinCE).JPG

Euroshopper logo op een siroopbus :Y) ( Gemaakt met Close-Up ingeschakeld & 4 x zoom)
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroen-zelle.dds.nl/afbeeldingen/se/DSC00049(WinCE).JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 14:48
Beetje rare conclusie is dat, op macro zetten en dan nog gaan zoomen. Bij iedere 'gezonde' camera is het in de macro-modus niet zo verstandig om te gaan zoomen (of in ieder geval verre van nodig). Staat er iets in het boekje over de minimale afstand die je in de macro-stand kunt bereiken?

[ Voor 10% gewijzigd door guillaume op 19-08-2005 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 21:19

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Toestel stil houden is best lastig ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/Dsc0006.jpg

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Jeroenz18 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:58:
Je moet macro modus aanzetten & dan behoorlijk eindje inzoomen. Dan krijg je mooi beeld. Minstens 20 cm afstand houden van je object & je krijgt haarscherpe foto's!

Kijk maar me foto's ( gequote uit de k750i topic)

Smakelijk broodje KipBurger :9 ( Gemaakt met normale modus )
[afbeelding]

Euroshopper logo op een siroopbus :Y) ( Gemaakt met Close-Up ingeschakeld & 4 x zoom)
[afbeelding]
ah...dat wist ik niet...ik gebruik niet graag die zoom want dat zou slechte kwaliteit leveren, maar zo te zien valt het wel mee :)

alvast bedankt.

Heeft er nog iemand last van die horizontale lijnen in de foto's? Dat had ik ook bij de k750i...
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pina/01-sm.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door pina op 19-08-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Je hebt te weinig licht bij deze foto, daardoor krijg je een raster en/of een sneeuwerige foto.
Met de avondmodus is het wat beter, maar je kunt beter met wat meer licht fotograferen ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Hey ik zit nu al uren te kloten met PCSuite. Ik krijg gewoon toegang tot memory stick maar Filemanager enzo krijg ik niet aan de praat. Iemand een tip?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al de bleutooth connection wizard doorlopen in je configuratie scherm? Verder kan het behoorlijk lang duren hoor eer hij hem voor de eerste keer gevonden heeft. Geef ff wat meer info zodat het probleem duidelijker word.

Ik heb ook nog iets anders: als ik hem aansluit via USB en er vervolgens mp3tjes op zet in de juiste map, (verwisselbare harde schijf\mp3) kan ik deze niet terug vinden op mijn foon. Heeft iemand idee waar je dan moet kijken?

Overigens een top telefoon! Geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestandsbeheer> Geluiden, daar staan alle MP3's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch niet. uiteraard had ik daar gekeken maar daar staat niets, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:49:
Heb je al de bleutooth connection wizard doorlopen in je configuratie scherm? Verder kan het behoorlijk lang duren hoor eer hij hem voor de eerste keer gevonden heeft. Geef ff wat meer info zodat het probleem duidelijker word.

Ik heb ook nog iets anders: als ik hem aansluit via USB en er vervolgens mp3tjes op zet in de juiste map, (verwisselbare harde schijf\mp3) kan ik deze niet terug vinden op mijn foon. Heeft iemand idee waar je dan moet kijken?

Overigens een top telefoon! Geweldig
Probeer ze eens in verwisselbare harde schijf\mp3\artiest\album te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is dat de data pas verwerkt wordt nadat de verbinding is verbroken. Beetje apart, maar daarom zag ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:17:
Het probleem is dat de data pas verwerkt wordt nadat de verbinding is verbroken. Beetje apart, maar daarom zag ik niets.
En waar staan ze dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de map bestandsbeheer/geluiden

Weet er iemand trouwens al iets om de W800 als webcam te gebruiken?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:25:
In de map bestandsbeheer/geluiden

Weet er iemand trouwens al iets om de W800 als webcam te gebruiken?
volgens mij is dit niet mogelijk, ik heb in ieder geval nog met geen een programma de camera op het beeld kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
Bij mij werken mp3tjes pas als ze in de map \mp3\naamartiest\naamcd\ staan... wma werkt helaas niet bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:17:
Schrijf-cache noemen ze dat.
Daarom altijd het apparaat 'veilig ontkoppelen' zodat alles uit de cache wordt weggeschreven.

Ik wil me over een poosje eens in Java gaan verdiepen om het een en ander voor de foon te gaan schrijven. Ik weet niet of je vanuit java de foon's camera kunt benaderen, maar als dat kan zou je van je foon een Bluetooth webcam moeten kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Mijn W800 werd opeens wel door WinXP goed herkend en ik heb toegang verkregen via filemanager. Qua design vind ik K750i wel toch iets mooier. Maar verder is het echt goeie toestel. Ik heb Razor weggedaan en verder heb ik veel Samsung en Nokia toestellen gehad maar W800 is toch qua functies en mogelijkheden een van beste toestel. Normaal gesproken word ik niet wakker van gms wekker maar dit W800i had me toch wakker gemaakt dus tering herrie uit kleine toestel. :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Waw, dit zijn hier allemaal foto's van goeie kwaliteit. Je zou hast niet zeggen dat ze van een GSM afkomstig zijn. En weten dat ik twee jaar geleden nog hoorde dat dit een gadget is. Dit is gewoon een fototoestel. Maar dan eentje waar je mee kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Laatst online: 14-09 12:58
co0lman schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:03:
Waw, dit zijn hier allemaal foto's van goeie kwaliteit. Je zou hast niet zeggen dat ze van een GSM afkomstig zijn. En weten dat ik twee jaar geleden nog hoorde dat dit een gadget is. Dit is gewoon een fototoestel. Maar dan eentje waar je mee kan bellen.
Om eerlijk te zijn vind ik die foto's niet eens zo super en je kan ze echt NIET vergelijken met die van een fototoestel. Die van de nokia n-serie met carlzeist lens is veel beter.

Ik vind dit dan ook geen toestel dat je aanschaft voor de camera, maar eerder voor de mp3 functies ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evolutionz schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:32:
[...]

Om eerlijk te zijn vind ik die foto's niet eens zo super en je kan ze echt NIET vergelijken met die van een fototoestel. Die van de nokia n-serie met carlzeist lens is veel beter.
Wat zei je :+
http://www.gsmarena.com/n...icsson_w800-review-46.php

Niet dus ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu een firmware versie van de 800 op de 750 zet..... zou die dan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:56:
Als ik nu een firmware versie van de 800 op de 750 zet..... zou die dan werken?
Ja werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
ik heb een vraagje. mijn vriendin heeft de w800i en daarop zit het spelletje quadrapop 8) dit vind ik dus een leuk spelletje alleen heb ik een s700i en daar staat die niet op. weet iemand waar ik dit spelletje kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
mijn vriendin heeft deze telefoon ook en het is echt een geweldig apparaat, ik kies zelf liever voor een smartphone, maar afgezien daarvan vind ik dit het beste apparaatje op de markt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de searchfunctie meerdere malen gebruikt maar ik vind nergens hoe je de k750i moet flashen naar w800i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:56

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:09:
Ik heb de searchfunctie meerdere malen gebruikt maar ik vind nergens hoe je de k750i moet flashen naar w800i.
Dit is dan ook niet het K750 topic? Probeer het daar is 8)7

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb vandaag ook de W800i gehaald icm Telfort 200 1 jarig. Bij de Telfortshop in Den Haag was 'ie niet meer op voorraad, maar Phonehouse had er zat :)

Maar ik heb alleen één probleempje. Dat Disc2Phone-programma wil maar niet opstarten. Krijg de eerste keer een foutmelding over language-bug ofzo. En daarna reageert het programma helemaal niet meer. Iemand ook dit probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:41:
Nou, ik heb vandaag ook de W800i gehaald icm Telfort 200 1 jarig. Bij de Telfortshop in Den Haag was 'ie niet meer op voorraad, maar Phonehouse had er zat :)

Maar ik heb alleen één probleempje. Dat Disc2Phone-programma wil maar niet opstarten. Krijg de eerste keer een foutmelding over language-bug ofzo. En daarna reageert het programma helemaal niet meer. Iemand ook dit probleem gehad?
Is hij nog steeds gratis bij Telfort 200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceszz
  • Laatst online: 20:25
Vanmiddag de telefoon gehaald en ben er echt helemaal tevreden mee.

Echt een top telefoon en waren er zat bij de bel company in beverwijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds vind mijn PC mijn W800i niet. Bij Mobile Phone manager staat er ook alleen een COM1 poort. Eerder in dit topic gaf iemand mij de tip daar de pporten op enabled te zetten, maar er staat bij mij alleen COM1 :/ Iemand een tip want ik ben nu echt deperate om mijn foto's eindelijk eens op mijn pc te knallen :) Thanks in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Evolutionz schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:32:
[...]

Ik vind dit dan ook geen toestel dat je aanschaft voor de camera, maar eerder voor de mp3 functies ed.
Ahum.....

Carl Zeiss maakt sinds de jaren 80 geen lensen meer :X

Het is niet meer dan een naampje...

Maar, zoals andere al posten. Het maakt helemaal niks uit, de K750 maakt toch nog zeer redelijke foto's

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:41:

ik weet niet wat voor besturingssysteem je gebruikt maar disc2phone wordt pas ondersteund vanaf windows2000. geen windows millenium edition, anders dan dus dan vermelde systeemeisen op de verpakking van de cd-rom. dit bevestigd gekregen van sony-helpdesk.

'vind het raar trouwens dat je niet meer via [opties] kunt aangegeven of je per gesprek je nummer wel of niet wilt meezenden. of heeft iemand deze functie ergens in de w800i ontdenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:51:
Nog steeds vind mijn PC mijn W800i niet. Bij Mobile Phone manager staat er ook alleen een COM1 poort. Eerder in dit topic gaf iemand mij de tip daar de pporten op enabled te zetten, maar er staat bij mij alleen COM1 :/ Iemand een tip want ik ben nu echt deperate om mijn foto's eindelijk eens op mijn pc te knallen :) Thanks in advance!
De andere poorten bij mij komen van BT (2x) en de usbkabel.
Bij phone monitor options zie ik het maximaal mogelijke aantal compoorten staan (16), waarvan 1 t/m 4 enabled zijn (kun je zelf doen in phone monitor bij tabje com Ports).
Heb je in de lijst hieronder maar 1 compoort staan :?

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/phonemon.jpg

Waar haal je mobile phone manager vandaan, die gebruik ik helemaal niet B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:27:
[...]

ik weet niet wat voor besturingssysteem je gebruikt maar disc2phone wordt pas ondersteund vanaf windows2000. geen windows millenium edition, anders dan dus dan vermelde systeemeisen op de verpakking van de cd-rom. dit bevestigd gekregen van sony-helpdesk.
Ik gebruik gewoon XP Prof. editie. Zou moeten werken zou je denken.. Maar ja, ik lig altijd al in de clinch met Sony programma's; vroeger met m'n MD, webcam, cdbrander en nu weer met de GSM :( Maar goed, maakt niet uit. Ik knip en plak alle MP3tjes van m'n harde schrijf naar de MS Pro Duo. Dan maar op deze manier, werkt net zo goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar wat zijn nu de verschillen tussen de K750i en de W800i, afgezien van de prijs, het uiterlijk en de meegeleverde memorystick?

Waarom zou men voor de een of de ander kiezen? Is er softwarematig iets anders? Is de camera anders? Kan de een meer dan de ander?

Op de SE site kan je ze vergelijken, maar het enige verschil is daar het "bureaublad met 12 pictogrammen" op de K750i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Even een vraagje over de camera, kan het kloppen dat het met bewolkt weer als vandaag, je binnenshuis erg veel noise krijgt op de foto's?! Want het ziet er nu niet echt uit moet ik zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telfort abonement verlengt met w800i maar wat gebeurt er precies na 7 werkdagen...krijg ik dan weer een nieuw contract thuis gestuurd of gewoon meteen de telefoon?

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

Met mijn K750i kan ik niet in MP3tjes skippen (beetje jammer voor livesets van anderhalf uur).

Is dit met een W800i wel mogelijk ?

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yGiDoRp schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:42:
Met mijn K750i kan ik niet in MP3tjes skippen (beetje jammer voor livesets van anderhalf uur).

Is dit met een W800i wel mogelijk ?
Ja, joystick naar links of rechts vasthouden in mediaplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:48:
[...]

Ja, joystick naar links of rechts vasthouden in mediaplayer
Verrek, dat werkt dus ook met de K750i. Stom van mij! B)

Alleen jammer dat het niet zo snel gaat. Zou mooi zijn als je zou kunnen kiezen naar welke minuut seconden hij zou moeten zappen.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
OK, maar ik meen ooit mooiere foto's van de n90 gezien te hebben.
Maar alsnog zou je de camera niet kunnen vergelijken met een echte fototoestel, tenzij je het misschien hebt over een of andere wegwerpcamera oid. Dus alsnog vind ik dit geen tel om aan te schaffen voor het maken van foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Evolutionz schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:54:
[...]

OK, maar ik meen ooit mooiere foto's van de n90 gezien te hebben.
Maar alsnog zou je de camera niet kunnen vergelijken met een echte fototoestel, tenzij je het misschien hebt over een of andere wegwerpcamera oid. Dus alsnog vind ik dit geen tel om aan te schaffen voor het maken van foto's.
Toch is de camera wel serieus opgezet, met een Exif file viewer kun je de sluitertijden en alles zien en met een BT fotoprinter kun je direct vanaf de foon foto's uitprinten ;)
Bedenk ook dat de eerste digitale camera's begonnen met 1,0 Mpixel en dat deze stukken groter waren dan de K750i.
Focusseren werkt overigens ook prima, je moet alleen wel op de lichtomstandigheden letten, dus evt. de flitser erbij aanschaffen als je in het donker wilt kieken.
Met flitser zijn de kleuren bijzonder goed en rode ogen zie je niet meer, met belichtingslamp vind ik de resultaten echt heel acceptabel.
Een gemis is een schroefaansuiting voor een statief, maar eigenlijk ga je dan wat te ver denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
De resultaten zijn zeker acceptabel.
Maar het gaat me erom, dat je het niet kan vergelijken met foto's van een echte fotocamera. Anders weet ik echt niet waarmee jullie foto's maken. Dat is mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Evolutionz schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:08:
De resultaten zijn zeker acceptabel.
Maar het gaat me erom, dat je het niet kan vergelijken met foto's van een echte fotocamera. Anders weet ik echt niet waarmee jullie foto's maken. Dat is mijn punt.
De sharp 903 komt wat dat betreft nog iets dichter in de buurt. Maarja, deze is dan ook weer wat groter. Het is echter wel mooi om te zien hoe de cameras in telefoons zo snel beter worden.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Laatst online: 14-09 10:09
Speedy-Andre schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:02:
[...]

Toch is de camera wel serieus opgezet, met een Exif file viewer kun je de sluitertijden en alles zien en met een BT fotoprinter kun je direct vanaf de foon foto's uitprinten ;)
Bedenk ook dat de eerste digitale camera's begonnen met 1,0 Mpixel en dat deze stukken groter waren dan de K750i.
Correctie; ik heb hier de allereerste HP digitale camera met een resolutie van 640x480 hoor ;-)
Dat zijn 307.200 pixels, ergo 0,3Mpix.
Ding is huge, zwaar, en werd geleverd met een 4 MB CF kaartje, goed voor 17 foto's.
Werkt nog goed, maar wat moet je ermee. Uiteraard ook geen lcd om je foto op terug te zien haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de w800 een top ding, al heb ik nog geen gsm op het moment. Alleen wil ik graag af en toe internetten en mijn email ophalen (outlook?). Nu gaat dit het fijnste en goedkoopste met Edge. Deze foon heeft dit volgens mij, jammer genoeg, niet. Wat kan ik nu het beste doen; deze foon kopen en internetten via Gprs, of een ander toestel zoeken met deze functies + Edge...?

Thanks voor jullie advies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:27
als ik de fotos hier zie zijn ze van vele slechtere kwaliteit dan mijn W800i
ik krijg er echt super foto's uit!! ik zal er eens 1tje online zetten.
geen verschil met canon powershot 5.1!!!!!! echt in het zonnetje komen er hele
mooie fotos uit met zeer mooie kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Laatst online: 26-08 20:27
en als er nou wat minder zon is zal die canon wel mooiere fotos maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
nurk schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:20:
als ik de fotos hier zie zijn ze van vele slechtere kwaliteit dan mijn W800i
ik krijg er echt super foto's uit!! ik zal er eens 1tje online zetten.
geen verschil met canon powershot 5.1!!!!!! echt in het zonnetje komen er hele
mooie fotos uit met zeer mooie kleuren
Ook ik ben erg tevreden over de fotos uit mijn K750 en uit de W800 van mijn vriendin, maar nu overdrijf je wel een beetje. Kijk nog maar eens heel goed. Vooral als de belichting niet perfect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:27
idd

hij maakt goede fotos overdag, maar wat minder licht betekend gewoon een slechtere foto
langere sluitertijd dus minder scherp.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.