Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:35:
[...]

Dit is dan ook niet het K750 topic? Probeer het daar is 8)7
Ik heb het daar geprobeerd, ik mag er niet over babbelen op tweakers.net |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier trouwens nog een (IMO) redelijke close-up foto....

Afbeeldingslocatie: http://img389.imageshack.us/img389/9916/resizeddsc001754lt.th.jpg

Uiteraard gemaaakt met de W800i :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:55

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb ff wat dingetjes in een worddocumentje gezet. Waar hij erg goedkoop is te krijgen en de sites die me wel interresant leken. Het zijn allemaal 2 jarige abbo's van rond de 20 euro's!
http://rapidshare.de/file...on_w800i_prijzen.doc.html

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom- schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:45:
Ik heb ff wat dingetjes in een worddocumentje gezet. Waar hij erg goedkoop is te krijgen en de sites die me wel interresant leken. Het zijn allemaal 2 jarige abbo's van rond de 20 euro's!
http://rapidshare.de/file...on_w800i_prijzen.doc.html
Perfect. Ik wil zelf verlengen en zit er hard over te denken deze te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb de 750 is het mogelijk om hem ergens om te ruilen met de w800 met natuurlijk wat geld erbij?
Ik las een bericht van mad_boy1986 dat hij zijn T68i voor 20 euro kwijt kon ofzo bij The Phone House & Belcompany??
Gr,

Kurdy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 11:34

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 00:35:
Hallo,

Ik heb de 750 is het mogelijk om hem ergens om te ruilen met de w800 met natuurlijk wat geld erbij?
Ik las een bericht van mad_boy1986 dat hij zijn T68i voor 20 euro kwijt kon ofzo bij The Phone House & Belcompany??
Gr,

Kurdy
Mjah das inruil korting. maar nee. het is niet mogelijk om je phone in te ruilen. wie wil er nu een gebruikte phone kopen 8)7

die 20 euro is blijkbaar een vaste prijs. ze gaan niet zeggen ow die is net nieuw we geven je 100 bij wijze van. waarom wil je een w800i. zelfde phone ander frontje + firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Graag niet vragen om illegale software of links!

[ Voor 82% gewijzigd door bjck op 21-08-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Geen verwijzingen maken naar waar illegale software te downloaden is.

[ Voor 79% gewijzigd door bjck op 21-08-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip..

[ Voor 43% gewijzigd door bjck op 21-08-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke post bedoel je? Ik kan hem zo gauw niet vinden

[ Voor 31% gewijzigd door bjck op 21-08-2005 15:28 . Reden: Warez aanbieden mag niet! Vragen om ook niet. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 11:17:
[...]

Welke post bedoel je? Ik kan hem zo gauw niet vinden
Modbreak:Dit is niet de bedoeling

[ Voor 16% gewijzigd door bjck op 21-08-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 14% gewijzigd door bjck op 21-08-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Newsbin Pro, hoe gebruik ik die FTD code's?

Lijkt me namelijk wel leuk om eindelijk wat spelletjes op mn SE te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 02:16:
[...]

Ik gebruik gewoon XP Prof. editie. Zou moeten werken zou je denken.. Maar ja, ik lig altijd al in de clinch met Sony programma's; vroeger met m'n MD, webcam, cdbrander en nu weer met de GSM :( Maar goed, maakt niet uit. Ik knip en plak alle MP3tjes van m'n harde schrijf naar de MS Pro Duo. Dan maar op deze manier, werkt net zo goed. :)
hier precies zo. voor wat betreft pics. 'kan ze wel uploaden (met image editor, die ik dan weer wel geinstalleerd kreeg van de pc suite) van pc naar w800, niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door bjck op 21-08-2005 15:27 . Reden: Warez aanbieden mag niet! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-07 08:48
Modbreak:De eerst volgende die een post maakt waar ook maar een verwijzing naar een bron voor illegale software krijgt direct een Officiele Waarschuwing!

Dit zelfde geldt ook voor het quoten van een ander met een verwijzing!

[ Voor 19% gewijzigd door bjck op 21-08-2005 15:26 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik post dit bericht via de Opera mini browser. Ik dacht laat ik het eens proberen, en het werkt perfect, lekker snel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Iemand die een nieuw deel wil opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-07 15:26

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
tinuXie gaat dat weer doen.

Die gaat morgen het K750 topic omturnen naar een W800 topic, en zal dat dinsdag gaan posten.....

En misschien is het een optie om ze in de toekomst zelfs te mergen. Als de verschillen van de 2 toestellen duidelijk gemaakt worden in de startpost, dan kan de rest hetzelfde blijven.......

Maarja, dat is misschien voor later.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Is misschien wel een optie inderdaad om geen apart W800 topic meer te hebben. Zo voorkom je ook dubbelposten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-07 23:47
Ja, idd, 1 topic voor de K750i, D750i en de W800i is veel makkelijker, dan wordt niet alles dubbel neergezet en hoef je niet 2 topics bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, is het de bedoeling dat als je de headset op hebt, je het verdikte/rubberen stukje aan het snoertje in je nekt hangt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan de meeste hem nog gebruiken met een bluetooth headset? Of gebruiken jullie gewoon de bijgeleverd (met draad) set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:37:
Gaan de meeste hem nog gebruiken met een bluetooth headset? Of gebruiken jullie gewoon de bijgeleverd (met draad) set?
Met een BT headset kun je wel gesprekken aannemen, maar voor muziek heb je er niets aan.
Ik heb meestal beide bij me, zodat ik zonder de foon te zoeken gesprekken kan beantwoorden en als ik zin heb zet ik een muziekje op met de headset (= aangepast voor goede hoofdtelefoon).
Krijg ik dan een telefoontje, dan is de bedrade headset klaar om te antwoorden.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet nog 4 weken wachten totdat ik eindelijk mijn abbo kan verlengen maar dan is dit vette toestel ook van moi :) jeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 08:32

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:13:
Even een vraagje, is het de bedoeling dat als je de headset op hebt, je het verdikte/rubberen stukje aan het snoertje in je nekt hangt ?
Jah.

Verder is een algemeen topic voor de K750 en W800 opzich wel handig.

* The Legend stemt voor.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-07 12:45
als reactie op een document met een antal prjijzen. bij de mediamarkt is ie gratis bij hi20
dus een stuk goedkoper dan in dat document, en bij belcompany met een kpn mobiel abo is ie ook gratis, maar dan heb je wel 10 maanden 50 % abonementsgeld korting.

een gecombineerd topic over de k750i en de w800i ben ik vor zodat ook iedereen daar de verschillen kan vinden ( zoveel mogelijk in de startpost?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej, ik ben ook voor voor een samengesmolten topic, of iniedergeval een nieuwe met een waardige startpost, want ik vind dat de W800i zichzelf nu wel heeft bewezen...
;)
Oja, ik typ dit van mn mobiel...
Die draadloze internet verbinding via mn 2.0 BT dongle is geweldig, de PC staat boven aan, ennik zit beneden in de tuin (mijn PC staat op de 2de verdieping) lekker te internetten , nieuws checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:36:

Oja, ik typ dit van mn mobiel...
Die draadloze internet verbinding via mn 2.0 BT dongle is geweldig, de PC staat boven aan, ennik zit beneden in de tuin (mijn PC staat op de 2de verdieping) lekker te internetten , nieuws checken :P
2.0 BT dongle, is dat een echte Bluetooth versie 2.0 dongle, of bedoel je BT klasse 2 (10m bereik) :?
De BT2.0 dongles zijn nl. slecht verkrijgbaar en duur, ik ben benieuwd of je de Cellink dongle bedoelt ...
Als het er echt een is, dan zou de snelheid hoog moeten zijn als je een mp3 naar je foon of MS kopieert :)

[ Voor 11% gewijzigd door Speedy-Andre op 22-08-2005 00:32 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
bjck schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:56:
Is misschien wel een optie inderdaad om geen apart W800 topic meer te hebben. Zo voorkom je ook dubbelposten etc.
Oké, zal het even aan TinuXie vragen. Dan wil hij vast wel zijn K750 startpost wijzigen, zodat het een K750/W800/D750 startpost gaat worden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wordt het alleen geen dinsdag dat ik um ga posten. Er moet dan wel even aardig wat omgebouwd worden. Jullie zouden dan toch nog een paar daagjes moeten wachten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:11:
Dan wordt het alleen geen dinsdag dat ik um ga posten. Er moet dan wel even aardig wat omgebouwd worden. Jullie zouden dan toch nog een paar daagjes moeten wachten O+
achja geduld is een schone zaak.
mij lijkt 1 topic ook beter want het is gewoon bijna dezelfde telefoon. even de verschillen melden in de startpost en dan krijgen we daar ook geen vragen meer over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Vodafone heeft sinds kort zon zonnelader te koop. Deze is wel geschikt voor de K700i, is die dan ook geschikt voor de K750i en de W800i? Ik weet niet precies of deze allemaal dezelfde aansluitingen en voltage specs enz. hebben. Want daar zal het aan liggen.
En zijn er misschien mensen die ervaring met zon ding hebben?

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie-Kanarie schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:31:
Vodafone heeft sinds kort zon zonnelader te koop. Deze is wel geschikt voor de K700i, is die dan ook geschikt voor de K750i en de W800i? Ik weet niet precies of deze allemaal dezelfde aansluitingen en voltage specs enz. hebben. Want daar zal het aan liggen.
En zijn er misschien mensen die ervaring met zon ding hebben?
Heb je hier weinig aan in nederland }) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:44:
[...]

Heb je hier weinig aan in nederland }) O-)
:p niet zo negatief, ooit zal hier de zon ook schijnen. Volgend jaar is er weer een kans op een zomer.
maar heb net ff op de SE site gekeken en volgens mij verschillen de aansluiting van de K700i en de K750i+W800i (accesoires zijn iig niet compatible)

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Arie-Kanarie schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:52:
[...]

:p niet zo negatief, ooit zal hier de zon ook schijnen. Volgend jaar is er weer een kans op een zomer.
maar heb net ff op de SE site gekeken en volgens mij verschillen de aansluiting van de K700i en de K750i+W800i (accesoires zijn iig niet compatible)
De W800i heeft iig andere aansluitingen dan de K700i, want ik kan mijn oude adapter niet meer gebruiken. Dus ik neem aan dat die zonnelader niet voor de W800i is!

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:22:
[...]

De andere poorten bij mij komen van BT (2x) en de usbkabel.
Bij phone monitor options zie ik het maximaal mogelijke aantal compoorten staan (16), waarvan 1 t/m 4 enabled zijn (kun je zelf doen in phone monitor bij tabje com Ports).
Heb je in de lijst hieronder maar 1 compoort staan :?

[afbeelding]

Waar haal je mobile phone manager vandaan, die gebruik ik helemaal niet B)
Ik zie idd echt alleen maar COM1, ook geen anderen disabled... argh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke bluetooth dongle zouden jullie op dit moment aanraden? Ik wil hem gebruiken voor afstandbedeniening en bestandsoverdracht. Graag een beetje een goede :) En waar kan je ze goedkoop bestellen? Tia! :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier een goede site met gratis Java (.jar/.jad etc) files die op de w800i werken?? applicatie's en games etc ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:06:
Welke bluetooth dongle zouden jullie op dit moment aanraden? Ik wil hem gebruiken voor afstandbedeniening en bestandsoverdracht. Graag een beetje een goede :) En waar kan je ze goedkoop bestellen? Tia! :x
Zag vandaag in een folder van mediamarkt 1tje staan van versie 1.2. Had een bereik van 150 m. ofzo :?

Was iets van 15 eurootjes

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

engelbertus schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:49:
als reactie op een document met een antal prjijzen. bij de mediamarkt is ie gratis bij hi20
dus een stuk goedkoper dan in dat document, en bij belcompany met een kpn mobiel abo is ie ook gratis, maar dan heb je wel 10 maanden 50 % abonementsgeld korting.

een gecombineerd topic over de k750i en de w800i ben ik vor zodat ook iedereen daar de verschillen kan vinden ( zoveel mogelijk in de startpost?)
Hmm, zit hier nergens een mediamarkt in de buurt (Woon in Nijmegen), is dat ff balen. Zou je er ook mee naar andere winkels kunnen gaan en zeggen van "ja bij de mediamarkt is 'ie gratis, zou ik 'm hier dan ook gratis kunnen krijgen?", of trappen de meeste winkels daar niet in, zoja, welke winkel is het beste om dat te doen :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom- schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:49:
[...]

Hmm, zit hier nergens een mediamarkt in de buurt (Woon in Nijmegen), is dat ff balen. Zou je er ook mee naar andere winkels kunnen gaan en zeggen van "ja bij de mediamarkt is 'ie gratis, zou ik 'm hier dan ook gratis kunnen krijgen?", of trappen de meeste winkels daar niet in, zoja, welke winkel is het beste om dat te doen :P
De Office Center... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Hmm ff pasje regelen dan :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:40:
Weet iemand hier een goede site met gratis Java (.jar/.jad etc) files die op de w800i werken?? applicatie's en games etc ??
Kijk hier maar eens :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:40:
Je tikt vooral dit nietin in google: "download games for k750i". Dan ga je zéker niet naar het vierde resultaat van M-R. Eenmaal daar moet je al helemaal zot zijn om op de link te klikken in de tweede post, waar je al helemaal géén games vindt....

Nogmaals: je mag daar zeker niet naartoe gaan, want de links zijn niet te vinden mbv google en een beetje zoektalent :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:03:
[...]

Ik zie idd echt alleen maar COM1, ook geen anderen disabled... argh :(
Tja, misschien heb je andere BT drivers dan van Widcomm, want die werken meestal wel meteen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke java games zijn nou helemaal geweldig om te spelen op de k750i of de w800i?

En hoe kan je switchen naar full screen mode als je een filmpje bekijkt met 176 bij 144 resolutie? Dat heb ik nog nergens gevonden...wel dat het kan, en dat je de weergave modus voor afbeeldingen kunt wijzigen naar 7,5 bij 7,5 maar heb niks kunnen vinden om het weergaveformaat van video te veranderen

Kun je de tijd instellen dat je scherm actief blijft? Bij mij schiet ie na een minuut op zwart, misschien kun je dat ergens verlengen?

Sorry jongens misschien allemaal vragen die allang beantwoord zijn maar ik heb de antwoorden nog niet kunnen vinden; maar mnisschien kan ik ook niet zoeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:00:
En hoe kan je switchen naar full screen mode als je een filmpje bekijkt met 176 bij 144 resolutie?
Moet je het filmpje via de walkman functie bekijken en dan "meer->volledig scherm"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super! Bedankt, ik had dit net ook gevonden op een ander forum, volledig scherm werkt alleen via de walkman en niet via bestandsbeheer maar goed dat maakt nie uit ik ben allang blij :)

En op m'n tweede vraag over die software heb ik ook al wat gevonden; de software heet Float Manager en werkt via bluetooth maar m'n pc heeft geen bluetooth dingetje kaartej dus daar kan ik nog niet zoveel mee dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry sorry ik moet eerst ook ff kijken voordat ik iets typ: de software is Float's Mobile Agent... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er al een EN-NE woordenboek beschikbaar is? er zijn wel woordenboeken voor vage talen te vinden maar EN-NE valt nog niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:32:
Sorry sorry ik moet eerst ook ff kijken voordat ik iets typ: de software is Float's Mobile Agent... 8)7
Geen probleem. Maar volgende keer kan je daar ook de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif voor gebruiken. Die is rechtsboven je gemaakt post te vinden. Dan kan je gemaakte post namelijk wijzigen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Laatst online: 20-07 11:34

Nyana

Who?!

Offtopic:

Waar blijft deeltje 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
vraagt iemand svp aan een mod om het k750i topic te wijzigen in

k750i en w800 topic, dan spammen we daar verder
en het volgende "k750i topic" is dan een combinatie van de 2

ej, goed idee or what?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijg 'm hopelijk vrijdag binnen, ik heb tot nu toe nog geen problemen gezien op het forum.

er zijn dus geen vastlopers net zoals de k750i? O.I.D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:24:
vraagt iemand svp aan een mod om het k750i topic te wijzigen in

k750i en w800 topic, dan spammen we daar verder
en het volgende "k750i topic" is dan een combinatie van de 2

ej, goed idee or what?

;)
Lees effe terug in dit draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:39:
Ik kijg 'm hopelijk vrijdag binnen, ik heb tot nu toe nog geen problemen gezien op het forum.

er zijn dus geen vastlopers net zoals de k750i? O.I.D?
vastlopers??? daar weet k nix van hij doettet nog steeds perfect hor bna n maand of 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 08:32

The Legend

*Plop*

Gister in de bus was ik muziek aan het luisteren en wilde toen tegelijkhertijd ff dat Quadrapop proberen, kreeg ik de melding "gebruikt teveel geheugen". Ook met de muziek uit, foon ff uit en aan gezet, opgelost.. bugje :p

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-07 11:49
Ik ben vorige week naar de orange shop geweest hier in de buurt. Waren ze daar die week niet geleverd dus ik moest ff een weekje wachten... Nu wordt ik morgen als het goed is gebeld of ze nu wel binnen zijn of niet..

Maar wat hebben die flikkers intussen gedaan. Het 1 jarig abbonement van 42,50 waar ik voor zou kiezen, de kosten voor de telefoon eens lekker vehoogd met 20 euro!!!

Mooi bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je sms'jes bijvoorbeeld op je geheugenkaartje kan gaan opslaan? Ik krijg nu al berichten dat mijn inbox voor 95% vol zit. Terwijl ik pas op 69 berichten in de inbox zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ok, 1 goede tip nog. Dixons heeft nu een mooie aanbieding. 2 jarig t-mobile relax 150 (21,50 euro per maand), w800 gratis erbij, en een gratis bluetooth headseat twv €79,95 en 2 gratis cd's naar keuze (om te downloaden)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 00:35:
Hallo,

Gr,

Kurdy
Er is een winkel die 2e hands telefoons in ruilt tegen nieuwe... Ik zelf kom uit utrecht en heb een keer mijn oude telefoon ingeruilt in ijsselstein.. Als je tel er nog een beetje uit ziet krijg je er nog best veel voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
wat is de huidige (nieuwste) software versie en wanneer komt er een nieuwe?

Nog even een mededeling over het wel of geen betere scherm van de K70i:
Ik heb een aantal andere themes geïnstalleerd en als je die gebruikt is je scherm in één keer veel helderder dan met de default w800 theme. Bij het default theme lijkt het of je scherm niet helder is, maar met een andere denk je daar wel anders over. Ik heb het vergeleken met mijn neef die een 750 heeft en er is absoluut geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Laatst online: 24-07 14:53
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:50:
Weet iemand hoe je sms'jes bijvoorbeeld op je geheugenkaartje kan gaan opslaan? Ik krijg nu al berichten dat mijn inbox voor 95% vol zit. Terwijl ik pas op 69 berichten in de inbox zit
dit wil ik ook graag weten :)
bij mn huidige nokia 6600 kan dit namelijk wel! erg handig! al word ie na 2000 smsjes wel traag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-06 11:32
FF een vraagje voor Ginz.
Jij heb hem toch bij 2call.nl besteld en heb van hun een mailtje gehad dat hij niet leverbaar is? Want ik heb hem vorigen woensdag besteld en ik heb een bevestiging gehad dat me abo is in gevoerd is maar verder hoor ik er niks meer van. Weet jij of hij al weer leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOL-20.000 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:24:
FF een vraagje voor Ginz.
Jij heb hem toch bij 2call.nl besteld en heb van hun een mailtje gehad dat hij niet leverbaar is? Want ik heb hem vorigen woensdag besteld en ik heb een bevestiging gehad dat me abo is in gevoerd is maar verder hoor ik er niks meer van. Weet jij of hij al weer leverbaar is?
Mag ik ook antwoorden? :P ik heb ook op 13augustus een w800i bij 2call besteld en kreeg vorige week ergens te horen dat ze uit de voorraad waren en dat dit 2 weken duurt maar verder ook niets meer vernomen dus heb ik ze strax maar een email gestuurd want t duurt me tog wel vrij lang..nu gaat ut voordeel van online bestellen ook een btje verloren vind ik...vooral als je met een kapotte tel zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX
  • Laatst online: 19-05 11:24

RicX

Het leven is geen ponypark

Ik heb em me eergisteren aangeschaft... Ik verbaasde mij echt over de scherpte en helderheid van het schermpje ! Ook de kwaliteit van de foto's valt me reuze mee. Het enige nadeel is dat de zijtoetsen niet verlicht zijn... Maar daar valt ook wel over heen te komen. Voor de rest:

De gadgetfactor is rete-hoog !!!

[ Voor 7% gewijzigd door RicX op 23-08-2005 23:53 ]

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:44:
[...]

Mag ik ook antwoorden? :P ik heb ook op 13augustus een w800i bij 2call besteld en kreeg vorige week ergens te horen dat ze uit de voorraad waren en dat dit 2 weken duurt maar verder ook niets meer vernomen dus heb ik ze strax maar een email gestuurd want t duurt me tog wel vrij lang..nu gaat ut voordeel van online bestellen ook een btje verloren vind ik...vooral als je met een kapotte tel zit :(
Ja idd ik zit met een soort gelijk probleem want ik heb me abo opgezegt en deze loop deze week af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Check de nieuwste SE Walkman telg:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/65130/full.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 24-08-2005 01:36 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Nu online
mooi ge-fotoshopped ;) ik denk dat het een fake picture is... Indien het echt het prototype zou zijn van de opvolger, dan zijn er er wel serieus op achteruit gegaan.

[ Voor 24% gewijzigd door pina op 24-08-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

low_n_slow schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:43:
[...]

dit wil ik ook graag weten :)
bij mn huidige nokia 6600 kan dit namelijk wel! erg handig! al word ie na 2000 smsjes wel traag :/
Ik ben erachter gekomen dat hij ook de sms'jes meetelt die in de "verzonden items" staan. Daar had ik ook al ~130 sms'jes. Kennelijk begint hij dus bij ~200 sms'jes vol te raken.
Wel vaag, ik meen me te herinneren dat mijn oude 6610 er wel een beetje meer had.... maar ik kan 't me ook wel fout herinnerne :P
Ik zal straks even checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag gistere de aanbieding staan in de folder van de MM voor deze tel icm Hi-€ 20 en een gratis BT Headset.

Op zich al aantrekkelijk, maar nu zag ik ook dat Hi deze actie heeft,

http://www.hi.nl/hishop/actie8.asp .

Nu is mijn vraag weten jullie of dit ook geldt als je een abbo afsluit bij de MM of alleen via de Hi webshop ?

Het wordt nl. niet echt duidelijk vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-07 07:00
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:06:
Kick!
Niemand goede ervaringen met bepaalde merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik de sofware geinstalleerd heb op mijn pc, staat er een pictogram op mijn bureaublad van SE file manager wat niet te verwijderen is. Weet iemand daar een truc voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Evolutionz schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:06:
[...]

Kick!
Niemand goede ervaringen met bepaalde merken?
Bluetooth is bluetooth.
Het beste is een 2.0 adapter. Deze zijn wel een stukje duurder. Verder maakt het allemaal niet zoveel uit. Verschil is prijs zit hem vooral in de afstand. (10m of 100m) en in de bijgeleverde software.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal mn w800i vrijdag op, nadat ik te horen had gekregen dat mijn d500 niet meer was te fixen :( Ik was eerst van plan om nog te wachten tot de d600 uit komt, maar ik vind deze toch niet echt de moeite waard om zolang op te wachten!
Ik had nog een paar vragen:
  • ik was van plan om FMA even op mn pc te zetten (werkt ook met w800i) alleen heb je voor de setup internet nodig en heb ik dat nou net niet op die pc zitten .. dus wat ik me afvroeg of er ook een FMA setup is die al gedowload is "totaal pakket" zonder inet update zeg maar
  • is er al een nieuwe firmware versie uit voor de w800i en alle bugs die in k750i zitten zijn die al vervangen in de firmware van de w800i?
  • is het mogelijk je smsjes op een geheugenkaart te zetten?
alvast bedankt! :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:25:
ik was van plan om FMA even op mn pc te zetten (werkt ook met w800i) alleen heb je voor de setup internet nodig en heb ik dat nou net niet op die pc zitten .. dus wat ik me afvroeg of er ook een FMA setup is die al gedowload is "totaal pakket" zonder inet update zeg maar
Nee, maar je kan FMA wel installeren op een pc met internetverbinding, daar patchen en dan de EXE menemen naar de andere pc en over de bestaande installatie gooien. Je kan de updates ook los downloaden van http://fma.sourceforge.net/updates en dan 'offline' patchen op je andere pc.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 09-07 15:06
pina schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 02:20:
[...]
mooi ge-fotoshopped ;) ik denk dat het een fake picture is... Indien het echt het prototype zou zijn van de opvolger, dan zijn er er wel serieus op achteruit gegaan.
Helemaal niet mooi ge-soept. De soeper zou toch moeten weten dat de term "Quickshare" niet wordt gebruikt op de "Walkman"-telefoons |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
  • Laatst online: 03-07 11:49
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:23:
Nadat ik de sofware geinstalleerd heb op mijn pc, staat er een pictogram op mijn bureaublad van SE file manager wat niet te verwijderen is. Weet iemand daar een truc voor?
Hoogstwaarschijnlijk je pc rebooten en daarna moet het wel lukken!!!

Lijkt me heel sterk dat je hem niet kan verwijderen als het gewoon een icoontje is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik wacht ook al sinds 14-8 op de W800i bij 2call.nl
Snap ook niet waarom ze afhankelijk zijn van een leverancier met betrekking tot het aantal toestellen dat binnen komt en waarom dit 2 weken moet duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, even een snel vraagje want kan het dus echt niet vinden in mijn instellingen (of ik kijk er nu al 3 keer overheen);;

Hoe zet je de schermverlichting uit tijdens het bellen? Als ik bel blijft het scherm continue aan met als gevolg dat de batterijen veel te snel op gaan :(

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
Aghanim schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:46:
ik wacht ook al sinds 14-8 op de W800i bij 2call.nl
Snap ook niet waarom ze afhankelijk zijn van een leverancier met betrekking tot het aantal toestellen dat binnen komt en waarom dit 2 weken moet duren....
Ik heb ze vandaag gemailt en daar stond dit in

De aanvraag staat momenteel in behandeling bij Vodafone en wacht op het
akkoord voor nummerbehoud van Orange.
Gemiddeld gaat hier 1 a 2 weken overheen.

Ik ga ze morgen ff mail en vragen of ze hem niet gewoon op kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
ProtectorHNZ schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:23:

Hoogstwaarschijnlijk je pc rebooten en daarna moet het wel lukken!!!

Lijkt me heel sterk dat je hem niet kan verwijderen als het gewoon een icoontje is!
Helaas, mijn pc is inmiddels al tig keer gereboot maar het icoontje heeft geen zin om mijn bureaublad per direct te verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier precies hetzelfde probleem :?

Ook al geprobeerd hem naar prullenbak te slepen, maar dat heeft ook geen nut. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Laatst online: 25-07 11:53

Amiet01

Master_A

Ik ben sinds vandaag ook een trotse eigenaar van de w800i en ik moet zeggen het geluid dat eruit komt is werkelijk fantastisch. Voor degene die zeiden dat de meegeleverde oortjes dezelfde zijn als de EX-71SL; ik denk dat ik jullie ongelijk moet geven. Heb es allebei (mijn 4 maanden oude EX-71SL en de meegeleverde) aangesloten tijdens hetzelfde nummer en de meegeleverde oortjes klinken toch beter (betere bass) en luider.
Nou heb ik alleen 1 probleempje: ik krijg de beltoon wanneer ik de headset aansluit niet door mijn oordopjes te horen, maar gewoon uit de luidspreker. Waar kan ik dit instellen aangezien er nix in de handleiding hierover staat.
Nog één vraag. Denken jullie dat er nog een progje komt of een firmware update waarbij je de playlists handmatig kunt veranderen (dus niet dat het geschikt wordt op de volgorde waarmee je de nummers toevoegt) of is dit mss al mogelijk?
Al met al is dit gewoon een toptoestel.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag hoe komt het dat wanneer ik muziek van mijn computer over wil dragen aan mijn telefoon (w800i) er dan komt te staan dat ik mijn telefoon aan moet sluiten aan de usb kabel, terwijl ik dat heb gedaan.?.?.?

Groetjes ilse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:33:
Ik heb een vraag hoe komt het dat wanneer ik muziek van mijn computer over wil dragen aan mijn telefoon (w800i) er dan komt te staan dat ik mijn telefoon aan moet sluiten aan de usb kabel, terwijl ik dat heb gedaan.?.?.?

Groetjes ilse
Heb je ook de SE usb driver op je pc geïnstalleerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat was toch die cd-rom?

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 23:48 ]

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Da's niet alles, ook bij SE op de website staat nog een usb driver, die bijv. een usb WMC modem installeert van je foon.
Voor het updaten van de firmware heb je daarnaast nog een aparte driver nodig, zie startpost (K750) :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:53:
Hier precies hetzelfde probleem :?

Ook al geprobeerd hem naar prullenbak te slepen, maar dat heeft ook geen nut. :|
Met tweak UI kan je hem weghalen _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v205/tellyfreak/tweakUI.png

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 00:51 ]

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Amiet01 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:09:
Ik ben sinds vandaag ook een trotse eigenaar van de w800i en ik moet zeggen het geluid dat eruit komt is werkelijk fantastisch. Voor degene die zeiden dat de meegeleverde oortjes dezelfde zijn als de EX-71SL; ik denk dat ik jullie ongelijk moet geven. Heb es allebei (mijn 4 maanden oude EX-71SL en de meegeleverde) aangesloten tijdens hetzelfde nummer en de meegeleverde oortjes klinken toch beter (betere bass) en luider.
Al met al is dit gewoon een toptoestel.
Het geluid dat uit het apparaat komt, heeft mij aangenaam verrast. Qua bass is dit zeker de nieuwe norm voor gsm mp3 spelers. Ik ben juist teleurgesteld in de bijgeleverde earphones. Ik heb eveneens de geluidskwaliteit vergeleken met de bijgeleverde earphones en mijn ex-71 SL. Mijn conclusie is, dat het draagcomfort van de ex-71 veel beter is dan dat van de bijgeleverde set. Het stukje waar de draad als het ware de earphone in gaat, is bv flexibel (buigbaar) bij de ex-71. Bij de bijgeleverde dopjes is dit onbuigbare harde plastic. Hierdoor kan ik de ex-71 beter plaatsen. Bovendien irriteer ik mij mateloos aan de zogenaamde beugel die is verwerkt in de bijgeleverde set. Deze verschuift constant bij mij en bovendien komt mijn haar vast te zitten tussen de beugel en mijn nek. Hierdoor moet ik om de haverklap mijn oordopjes weer ''herplaatsen''.
Het verschil in geluid tussen beide, is dat de ex-71 mijns inziens veel zuiverder, meer uitgebalanceerd geluid geeft. De standaard set is veel rauwer. Gewoon een agressieve speelstijl. In mijn ogen vergelijkbaar met bv JBL boxen/woofers in een auto, of bv het geluid in een discotheek. Luide en zeer aanwezige bass, maar niet (altijd even) mooi. Ik vind de bass met de standaard set overdreven (op megabass). Het overstemt de midden en hoge tonen. De nr's klinken gewoon niet mooi meer. De ex-71 is meer verfijnd en dreunt bv iets langer na, het lijkt wel alsof deze earphones lager gaan, vergelijkbaar bv met Alpine woofers. De midden en hoge tonen blijven netjes aanwezig. Wel levert de bijgeleverde set harder geluid bij dezelfde volumestand tov de ex-71.
Gelukkig kan de walkman behoorlijk hard. En de speler levert weinig vervorming op (als de megabass) is ingeschakeld bij hoge volumes (goede kwaliteit mp3's). Als je de equalizer op bass zet, dan kan je de hoge en midden tonen aanpassen. Zo kan je best zuiver geluid krijgen. Handig als je bv de hi-hats net wat scherper wil horen.

Wat betreft de camera: indoor foto's leveren behoorlijk wat ruis op. Bij genoeg licht, bv buitenshuis, kan je wel redelijke foto's maken. Meer dan een gadget is deze camera helaas niet.
De gesprekskwaliteit van het toestel is goed voor elkaar: luid, zonder vervorming en geen hinderlijke ruis (T-Mobile).

Flickr

Verwijderd

Op 12-08-2005 besteld bij Telfort InternetShop.
Nadat de bestelling 7 werkdagen is vastgehouden is de bestelling op 22-08-2005 in behandeling genomen. Op 23-08-2005 is de bestelling verwerkt en op 24-08-2005 verstuurd.
Morgen (26-08-2005) wordt hij thuis verwacht.
In totaal duurt het dus 2 weken voordat je hem hebt.

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Leuk stukje over die oordopjes, ben benieud. Ik heb 't tot nu toe altijd gedaan met die standaarddoppen die bij m'n mp3speler zaten (een unitech, nu al bijna 3,5 jaar oud), dus dan zal dit wel een hele verbetering zijn :P
Alleen de vergelijking met die subs vind ik niet opgaan, want het ligt allemaal maar net aan welke kist die sub zit (gesloten, gepoort, bandpass), en hoeveel liter die kist is, dat maakt héél veel uit hoe ;t geluid/bass klinkt.

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een w800i maar ben ook niet kapot van de standaard oordopjes, dus gebruik ik de doppen die bij mijn Creative Labs MP3-speler zaten. Nadeel is wel dat je met een kilometer snoer over straat loopt; en da's soms wat vervelend als je alleen de Walkman functie gebruikt.
Nu heb ik op eBay van die verloop stekkertjes gezien waar ze de aan de telefoonplug een 3,5mm plug hebben; zijn die verloop snoertjes ook hier te koop, of kun je ze alleen uit de VS laten komen? :)

Verwijderd

Hey bedankt man !!! :>

Soms is t zo simpel dat je er niet eens aan denkt :D

Verwijderd

Yes! Ook ik ben vanaf deze week de trotse eigenaar van een w800i! Super, gaaf, tof geluid en noem al die voordelen nog maar eens op. Maar zoals het cliché kent: elk voordeel heeft z'n nadeel.

Mijn probleem
De fantastische wekker blaast mij 's morgens met Mach 10 het bed uit. Handig, snel en uiteraard zeer effectief. Maar op deze manier heb ik niet de tijd nog even rustig te genieten van mijn favoriete muziek; het volume gaat steeds harder en harder!

Heeft iemand al de functie ontdekt waarmee je het volume van de wekker tot een bepaald maximum kan beperken? Ik kan het in zowel dit topic als de handleiding, de sony/ericsson website of aan de hand van google-searches niet vinden.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ik ben nu ook een weekje de trotse eigenaar van de SE W800i!

Ben er zeer blij mee, gadgetfactor ligt erg hoog, maakt aardig foto's en de walkman is heel handig.

Één vraagje, is het mogelijk, op welke manier dan ook om het klikgeluid bij het maken van een foto uit te zetten? Zo kun je natuurlijk moeilijk in de les foto's maken...

Hier een paar voorbeeldfoto's van afgelopen week:
Afbeeldingslocatie: http://givemealook.com/ipw-web/gallery/albums/album215/DSC00162.sized.jpg
Panorama in het parkje

Afbeeldingslocatie: http://givemealook.com/ipw-web/gallery/albums/album215/DSC00147.sized.jpg

Afbeeldingslocatie: http://givemealook.com/ipw-web/gallery/albums/album215/DSC00022.sized.jpg

Afbeeldingslocatie: http://givemealook.com/ipw-web/gallery/albums/album215/DSC00024.sized.jpg

Afbeeldingslocatie: http://givemealook.com/ipw-web/gallery/albums/album215/DSC00030.sized.jpg

Afbeeldingslocatie: http://givemealook.com/ipw-web/gallery/albums/album215/DSC00080.sized.jpg
Close up met LED-flits
Afbeeldingslocatie: http://givemealook.com/ipw-web/gallery/albums/album215/DSC00103.sized.jpg
Slechte belichting...

Meer foto's later, als jullie die nog willen zien natuurlijk :D

• DarkChylde
  • Laatst online: 22:56
Ik moet ook tot dezelfde conclusie komen, wat de oordopjes betreft.
de ex-71's zijn duidelijk beter.

ga van de week proberen de meegeleverde dopjes "in te spelen", zoals ook aangeraden werd bij de ex'sjes op got..

verder topfoon. menu is snel, interface is intuitief... alles werkt super!

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Weet iemand waarom er een opening aan de achterkant zit onder de lens? Ik vind het maar raar want daar zal wel veel stof en zand in gaan zitten, wat me niet goed lijkt voor de telefoon.

• sjirafje
  • Laatst online: 25-07 13:31

sjirafje

No inspirational quotes here

risp schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:14:
Weet iemand waarom er een opening aan de achterkant zit onder de lens? Ik vind het maar raar want daar zal wel veel stof en zand in gaan zitten, wat me niet goed lijkt voor de telefoon.
Ik neem aan dat dit het zelfde is als bij mijn K750i. Bij de K750i zit daar het speakertje achter. ;)

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.