Ik heb het daar geprobeerd, ik mag er niet over babbelen op tweakers.netThe Legend schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:35:
[...]
Dit is dan ook niet het K750 topic? Probeer het daar is

Verwijderd
Ik heb het daar geprobeerd, ik mag er niet over babbelen op tweakers.netThe Legend schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:35:
[...]
Dit is dan ook niet het K750 topic? Probeer het daar is
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Perfect. Ik wil zelf verlengen en zit er hard over te denken deze te nemen.-tom- schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:45:
Ik heb ff wat dingetjes in een worddocumentje gezet. Waar hij erg goedkoop is te krijgen en de sites die me wel interresant leken. Het zijn allemaal 2 jarige abbo's van rond de 20 euro's!
http://rapidshare.de/file...on_w800i_prijzen.doc.html
Verwijderd
Mjah das inruil korting. maar nee. het is niet mogelijk om je phone in te ruilen. wie wil er nu een gebruikte phone kopenVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 00:35:
Hallo,
Ik heb de 750 is het mogelijk om hem ergens om te ruilen met de w800 met natuurlijk wat geld erbij?
Ik las een bericht van mad_boy1986 dat hij zijn T68i voor 20 euro kwijt kon ofzo bij The Phone House & Belcompany??
Gr,
Kurdy
Verwijderd
Welke post bedoel je? Ik kan hem zo gauw niet vinden
[ Voor 31% gewijzigd door bjck op 21-08-2005 15:28 . Reden: Warez aanbieden mag niet! Vragen om ook niet. ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 11:17:
[...]
Welke post bedoel je? Ik kan hem zo gauw niet vinden
[ Voor 16% gewijzigd door bjck op 21-08-2005 15:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
hier precies zo. voor wat betreft pics. 'kan ze wel uploaden (met image editor, die ik dan weer wel geinstalleerd kreeg van de pc suite) van pc naar w800, niet andersom.Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 02:16:
[...]
Ik gebruik gewoon XP Prof. editie. Zou moeten werken zou je denken.. Maar ja, ik lig altijd al in de clinch met Sony programma's; vroeger met m'n MD, webcam, cdbrander en nu weer met de GSMMaar goed, maakt niet uit. Ik knip en plak alle MP3tjes van m'n harde schrijf naar de MS Pro Duo. Dan maar op deze manier, werkt net zo goed.
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door bjck op 21-08-2005 15:27 . Reden: Warez aanbieden mag niet! ]
[ Voor 19% gewijzigd door bjck op 21-08-2005 15:26 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Met een BT headset kun je wel gesprekken aannemen, maar voor muziek heb je er niets aan.Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:37:
Gaan de meeste hem nog gebruiken met een bluetooth headset? Of gebruiken jullie gewoon de bijgeleverd (met draad) set?
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Jah.Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:13:
Even een vraagje, is het de bedoeling dat als je de headset op hebt, je het verdikte/rubberen stukje aan het snoertje in je nekt hangt ?
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
2.0 BT dongle, is dat een echte Bluetooth versie 2.0 dongle, of bedoel je BT klasse 2 (10m bereik)Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:36:
Oja, ik typ dit van mn mobiel...
Die draadloze internet verbinding via mn 2.0 BT dongle is geweldig, de PC staat boven aan, ennik zit beneden in de tuin (mijn PC staat op de 2de verdieping) lekker te internetten , nieuws checken
[ Voor 11% gewijzigd door Speedy-Andre op 22-08-2005 00:32 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Oké, zal het even aan TinuXie vragen. Dan wil hij vast wel zijn K750 startpost wijzigen, zodat het een K750/W800/D750 startpost gaat worden.bjck schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:56:
Is misschien wel een optie inderdaad om geen apart W800 topic meer te hebben. Zo voorkom je ook dubbelposten etc.
-
Verwijderd
Verwijderd
achja geduld is een schone zaak.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:11:
Dan wordt het alleen geen dinsdag dat ik um ga posten. Er moet dan wel even aardig wat omgebouwd worden. Jullie zouden dan toch nog een paar daagjes moeten wachten
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Verwijderd
Heb je hier weinig aan in nederlandArie-Kanarie schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:31:
Vodafone heeft sinds kort zon zonnelader te koop. Deze is wel geschikt voor de K700i, is die dan ook geschikt voor de K750i en de W800i? Ik weet niet precies of deze allemaal dezelfde aansluitingen en voltage specs enz. hebben. Want daar zal het aan liggen.
En zijn er misschien mensen die ervaring met zon ding hebben?
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
De W800i heeft iig andere aansluitingen dan de K700i, want ik kan mijn oude adapter niet meer gebruiken. Dus ik neem aan dat die zonnelader niet voor de W800i is!Arie-Kanarie schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:52:
[...]
niet zo negatief, ooit zal hier de zon ook schijnen. Volgend jaar is er weer een kans op een zomer.
maar heb net ff op de SE site gekeken en volgens mij verschillen de aansluiting van de K700i en de K750i+W800i (accesoires zijn iig niet compatible)
Verwijderd
Ik zie idd echt alleen maar COM1, ook geen anderen disabled... arghSpeedy-Andre schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:22:
[...]
De andere poorten bij mij komen van BT (2x) en de usbkabel.
Bij phone monitor options zie ik het maximaal mogelijke aantal compoorten staan (16), waarvan 1 t/m 4 enabled zijn (kun je zelf doen in phone monitor bij tabje com Ports).
Heb je in de lijst hieronder maar 1 compoort staan![]()
[afbeelding]
Waar haal je mobile phone manager vandaan, die gebruik ik helemaal niet
Verwijderd
Zag vandaag in een folder van mediamarkt 1tje staan van versie 1.2. Had een bereik van 150 m. ofzoVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:06:
Welke bluetooth dongle zouden jullie op dit moment aanraden? Ik wil hem gebruiken voor afstandbedeniening en bestandsoverdracht. Graag een beetje een goedeEn waar kan je ze goedkoop bestellen? Tia! :x
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Hmm, zit hier nergens een mediamarkt in de buurt (Woon in Nijmegen), is dat ff balen. Zou je er ook mee naar andere winkels kunnen gaan en zeggen van "ja bij de mediamarkt is 'ie gratis, zou ik 'm hier dan ook gratis kunnen krijgen?", of trappen de meeste winkels daar niet in, zoja, welke winkel is het beste om dat te doenengelbertus schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:49:
als reactie op een document met een antal prjijzen. bij de mediamarkt is ie gratis bij hi20
dus een stuk goedkoper dan in dat document, en bij belcompany met een kpn mobiel abo is ie ook gratis, maar dan heb je wel 10 maanden 50 % abonementsgeld korting.
een gecombineerd topic over de k750i en de w800i ben ik vor zodat ook iedereen daar de verschillen kan vinden ( zoveel mogelijk in de startpost?)
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
De Office Center...-tom- schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:49:
[...]
Hmm, zit hier nergens een mediamarkt in de buurt (Woon in Nijmegen), is dat ff balen. Zou je er ook mee naar andere winkels kunnen gaan en zeggen van "ja bij de mediamarkt is 'ie gratis, zou ik 'm hier dan ook gratis kunnen krijgen?", of trappen de meeste winkels daar niet in, zoja, welke winkel is het beste om dat te doen
Vaak bu'j te bang!
Kijk hier maar eensVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:40:
Weet iemand hier een goede site met gratis Java (.jar/.jad etc) files die op de w800i werken?? applicatie's en games etc ??
-
Verwijderd
Je tikt vooral dit nietin in google: "download games for k750i". Dan ga je zéker niet naar het vierde resultaat van M-R. Eenmaal daar moet je al helemaal zot zijn om op de link te klikken in de tweede post, waar je al helemaal géén games vindt....Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:40:
Weet iemand hier een goede site met gratis Java (.jar/.jad etc) files die op de w800i werken?? applicatie's en games etc ??
Tja, misschien heb je andere BT drivers dan van Widcomm, want die werken meestal wel meteenVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:03:
[...]
Ik zie idd echt alleen maar COM1, ook geen anderen disabled... argh
Verwijderd
Verwijderd
Moet je het filmpje via de walkman functie bekijken en dan "meer->volledig scherm"Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:00:
En hoe kan je switchen naar full screen mode als je een filmpje bekijkt met 176 bij 144 resolutie?
Verwijderd
Verwijderd
Geen probleem. Maar volgende keer kan je daar ook deVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:32:
Sorry sorry ik moet eerst ook ff kijken voordat ik iets typ: de software is Float's Mobile Agent...
-
Verwijderd
Verwijderd
Lees effe terug in dit draadje.Faust schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:24:
vraagt iemand svp aan een mod om het k750i topic te wijzigen in
k750i en w800 topic, dan spammen we daar verder
en het volgende "k750i topic" is dan een combinatie van de 2
ej, goed idee or what?
Verwijderd
vastlopers??? daar weet k nix van hij doettet nog steeds perfect hor bna n maand of 2Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:39:
Ik kijg 'm hopelijk vrijdag binnen, ik heb tot nu toe nog geen problemen gezien op het forum.
er zijn dus geen vastlopers net zoals de k750i? O.I.D?
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Er is een winkel die 2e hands telefoons in ruilt tegen nieuwe... Ik zelf kom uit utrecht en heb een keer mijn oude telefoon ingeruilt in ijsselstein.. Als je tel er nog een beetje uit ziet krijg je er nog best veel voor terug.Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 00:35:
Hallo,
Ik heb de 750 is het mogelijk om hem ergens om te ruilen met de w800 met natuurlijk wat geld erbij?
Ik las een bericht van mad_boy1986 dat hij zijn T68i voor 20 euro kwijt kon ofzo bij The Phone House & Belcompany??
Gr,
Kurdy
Verwijderd
dit wil ik ook graag wetenVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:50:
Weet iemand hoe je sms'jes bijvoorbeeld op je geheugenkaartje kan gaan opslaan? Ik krijg nu al berichten dat mijn inbox voor 95% vol zit. Terwijl ik pas op 69 berichten in de inbox zit
Verwijderd
Mag ik ook antwoorden?MOL-20.000 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:24:
FF een vraagje voor Ginz.
Jij heb hem toch bij 2call.nl besteld en heb van hun een mailtje gehad dat hij niet leverbaar is? Want ik heb hem vorigen woensdag besteld en ik heb een bevestiging gehad dat me abo is in gevoerd is maar verder hoor ik er niks meer van. Weet jij of hij al weer leverbaar is?
[ Voor 7% gewijzigd door RicX op 23-08-2005 23:53 ]
Honesty is the best policy, but insanity is a better defense
Ja idd ik zit met een soort gelijk probleem want ik heb me abo opgezegt en deze loop deze week afVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:44:
[...]
Mag ik ook antwoorden?ik heb ook op 13augustus een w800i bij 2call besteld en kreeg vorige week ergens te horen dat ze uit de voorraad waren en dat dit 2 weken duurt maar verder ook niets meer vernomen dus heb ik ze strax maar een email gestuurd want t duurt me tog wel vrij lang..nu gaat ut voordeel van online bestellen ook een btje verloren vind ik...vooral als je met een kapotte tel zit
-
mooi ge-fotoshopped
[ Voor 24% gewijzigd door pina op 24-08-2005 14:13 ]
Verwijderd
Ik ben erachter gekomen dat hij ook de sms'jes meetelt die in de "verzonden items" staan. Daar had ik ook al ~130 sms'jes. Kennelijk begint hij dus bij ~200 sms'jes vol te raken.low_n_slow schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:43:
[...]
dit wil ik ook graag weten
bij mn huidige nokia 6600 kan dit namelijk wel! erg handig! al word ie na 2000 smsjes wel traag
Verwijderd
Kick!Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:06:
Welke bluetooth dongle zouden jullie op dit moment aanraden? Ik wil hem gebruiken voor afstandbedeniening en bestandsoverdracht. Graag een beetje een goedeEn waar kan je ze goedkoop bestellen? Tia! :x
Verwijderd
Bluetooth is bluetooth.Evolutionz schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:06:
[...]
Kick!
Niemand goede ervaringen met bepaalde merken?
PSN: Shiver23
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 14:29 ]
Nee, maar je kan FMA wel installeren op een pc met internetverbinding, daar patchen en dan de EXE menemen naar de andere pc en over de bestaande installatie gooien. Je kan de updates ook los downloaden van http://fma.sourceforge.net/updates en dan 'offline' patchen op je andere pc.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:25:
ik was van plan om FMA even op mn pc te zetten (werkt ook met w800i) alleen heb je voor de setup internet nodig en heb ik dat nou net niet op die pc zitten .. dus wat ik me afvroeg of er ook een FMA setup is die al gedowload is "totaal pakket" zonder inet update zeg maar
We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher
Helemaal niet mooi ge-soept. De soeper zou toch moeten weten dat de term "Quickshare" niet wordt gebruikt op de "Walkman"-telefoonspina schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 02:20:
[...]
mooi ge-fotoshoppedik denk dat het een fake picture is... Indien het echt het prototype zou zijn van de opvolger, dan zijn er er wel serieus op achteruit gegaan.
Hoogstwaarschijnlijk je pc rebooten en daarna moet het wel lukken!!!Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:23:
Nadat ik de sofware geinstalleerd heb op mijn pc, staat er een pictogram op mijn bureaublad van SE file manager wat niet te verwijderen is. Weet iemand daar een truc voor?
Verwijderd
Ik heb ze vandaag gemailt en daar stond dit inAghanim schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:46:
ik wacht ook al sinds 14-8 op de W800i bij 2call.nl
Snap ook niet waarom ze afhankelijk zijn van een leverancier met betrekking tot het aantal toestellen dat binnen komt en waarom dit 2 weken moet duren....
Verwijderd
Helaas, mijn pc is inmiddels al tig keer gereboot maar het icoontje heeft geen zin om mijn bureaublad per direct te verlaten.quote:
ProtectorHNZ schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:23:
Nadat ik de sofware geinstalleerd heb op mijn pc, staat er een pictogram op mijn bureaublad van SE file manager wat niet te verwijderen is. Weet iemand daar een truc voor?
Hoogstwaarschijnlijk je pc rebooten en daarna moet het wel lukken!!!
Lijkt me heel sterk dat je hem niet kan verwijderen als het gewoon een icoontje is!
Verwijderd
Master_A
Verwijderd
Heb je ook de SE usb driver op je pc geïnstalleerdVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:33:
Ik heb een vraag hoe komt het dat wanneer ik muziek van mijn computer over wil dragen aan mijn telefoon (w800i) er dan komt te staan dat ik mijn telefoon aan moet sluiten aan de usb kabel, terwijl ik dat heb gedaan.?.?.?
Groetjes ilse
Da's niet alles, ook bij SE op de website staat nog een usb driver, die bijv. een usb WMC modem installeert van je foon.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:47:
Ja, dat was toch die cd-rom?
Verwijderd
Met tweak UI kan je hem weghalenVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:53:
Hier precies hetzelfde probleem![]()
Ook al geprobeerd hem naar prullenbak te slepen, maar dat heeft ook geen nut.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 00:51 ]
Het geluid dat uit het apparaat komt, heeft mij aangenaam verrast. Qua bass is dit zeker de nieuwe norm voor gsm mp3 spelers. Ik ben juist teleurgesteld in de bijgeleverde earphones. Ik heb eveneens de geluidskwaliteit vergeleken met de bijgeleverde earphones en mijn ex-71 SL. Mijn conclusie is, dat het draagcomfort van de ex-71 veel beter is dan dat van de bijgeleverde set. Het stukje waar de draad als het ware de earphone in gaat, is bv flexibel (buigbaar) bij de ex-71. Bij de bijgeleverde dopjes is dit onbuigbare harde plastic. Hierdoor kan ik de ex-71 beter plaatsen. Bovendien irriteer ik mij mateloos aan de zogenaamde beugel die is verwerkt in de bijgeleverde set. Deze verschuift constant bij mij en bovendien komt mijn haar vast te zitten tussen de beugel en mijn nek. Hierdoor moet ik om de haverklap mijn oordopjes weer ''herplaatsen''.Amiet01 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:09:
Ik ben sinds vandaag ook een trotse eigenaar van de w800i en ik moet zeggen het geluid dat eruit komt is werkelijk fantastisch. Voor degene die zeiden dat de meegeleverde oortjes dezelfde zijn als de EX-71SL; ik denk dat ik jullie ongelijk moet geven. Heb es allebei (mijn 4 maanden oude EX-71SL en de meegeleverde) aangesloten tijdens hetzelfde nummer en de meegeleverde oortjes klinken toch beter (betere bass) en luider.
Al met al is dit gewoon een toptoestel.
Verwijderd
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Verwijderd
Hey bedankt man !!!Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 00:39:
[...]
Met tweak UI kan je hem weghalen
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Ik neem aan dat dit het zelfde is als bij mijn K750i. Bij de K750i zit daar het speakertje achter.risp schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:14:
Weet iemand waarom er een opening aan de achterkant zit onder de lens? Ik vind het maar raar want daar zal wel veel stof en zand in gaan zitten, wat me niet goed lijkt voor de telefoon.
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq