Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.805 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dit geval denk ik dat de FS 1437 beter is. De 9700 is bij mijn weten slechter dan een X700. Daarnaast betwijfel ik of het scherm chrystalview heeft. Dit vind ik toch belangrijke aspecten. Daarnaast weet ik ook niet of het mogelijk is om extra garantie bij te kopen.
nORush! schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:00:
Enn.... er is weer een Lidl laptop!

Kunnen jullie misschien beoordelen of deze flaptop zijn 1199,- euro's waard is?

Even de specs:

# AMD Mobility Athlon 64 3000+ (62 Watt)
# Power Now Technology, 1024 KB L2 Cache, 128 KB L1 Cache met Hyper Transport Technology, werkt op 1800 MHz.
# AMD Solution Chipset (Via K8T800)
# ATI Mobile Radeon 9700 grafische kaart, 128 MB DDR-RAM
# Aansluitingen: 1 x PCMCIA Type II, 4 x USB 2.0, 1 x FireWire, Mic-in, hoofdtelefoonaansluiting, RJ45 Ethernet, VGA-out, SVHS Video-out
# Pioneer Dual Layer multiplatform DVD-brander
# Geïntegreerde stereoluidspreker
# Geïntegreerde 56k V.90 modem
# Geïntegreerde 10/100Mbit Controller netwerkkaart
# Wireless Mini PCI LAN Card (802.11g/54 Mbit/sec.)
# Afm.: 354 x 262 x 42 mm.
# Gewicht: 3,55 kg. incl. accu
# Windows XP Home Edition
# DJ-functie onder Windows Media Player
# Geïntegreerde 7.2 lezer voor o.a.: Memory Stick/Pro, Compact Flash I/II, SecureDigital card, Multimedia card
# Software: Pinnacle Studio 9.2, Cyberlink Power Cinema, Nero brandsoftware, Worksuite 2005
# Incl. 64 MB USB 2.0 Memory Stick, draadloze muis en afstandsbediening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, maar die 3438 heeft ook 160 gb aan hd capaciteit wat voor mij als DJ die zn laptop icm stanton final scratch 2.0 gebruikt heeeeel interessant maakt ook al is ie dan 650 euro duurder en de grafische kaart is beter :) en snellere proc de 760 dus.. ja, ik denk dat het toch de 3438 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:59
enig idee wanneer er weer een Aldi desktop aanbieding komt? De site supermarktpc.net is al lang niet meer upt to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:39
willy1986 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:35:
Weer aanbeiding van Mediamarkt! :)

Fujitsu Siemens Amilo M 1437
"een Centrino laptoppie"met een Pentium M 1,7 Ghz (533Mhz, 2mb L2)
Ati X700 graka 128 MB DDR1
1 Gb werkgeheugen (2 x 512 mb )
80 Gb SATA hdd ( 5400 rpm)
15,4inch WXGA crystal view scherm :9~ (en dat is echt super mooi! vandaag gezien in de MM van Utrecht)
WIFI 802.11 b/g
DVD Dual layer DVD+/-R(W)

DVI-i uitgang (+ CRT adapter)en S-video uitgang
ab en instant on
3x USB 2.0 en 1 x Firewire
4 in 1 cardreader (SD, MS, MMC, MS Pro )
geintr. speakers+ subwoofer :9
Azalia 7.1 SDPIF geluid

Voorgeinstalleerd met Win XP SP2,,Powercinema, Works 8.0, Power DVD Nero en Record Now.
Prijs: €1199,-

Wel een heel relaxed en mooi! laptoppie 8) Ik vind het een mooi design hebben en alle aansluitingen zitten aan de linker/rechter/achter kant, niet vooraan dus (zoals bij de Acer 169x serie) zelfs een opbergvakje in de laptop voor de afstandsbediening! _/-\o_
en hij is " HD ready "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:10
Mooi ding die FJ M1437, ik zat er ook net naar te kijken..
Bijna dezelfde specs als een Acer 1692 (alleen 20gb minder) voor hetzelfde geld.
De Acer is een laptop die me qua specs wel erg aanspreekt, alleen het merk en garantiebepalingen e.d. weer minder :( Weet niet hoe dat zit bij FJ overigens..

Maargoed, als de accu van de FJ maar 2 uur meegaat is dat wel een domper zeg. De Acer zou toch wel zo'n 3u moeten halen volgens de specificaties. Waarom zou de FJ er dan zoveel minder lang mee doen, gezien dezelfde specs? slechtere accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maargoed, als de accu van de FJ maar 2 uur meegaat is dat wel een domper zeg. De Acer zou toch wel zo'n 3u moeten halen volgens de specificaties. Waarom zou de FJ er dan zoveel minder lang mee doen, gezien dezelfde specs? slechtere accu?
Tis een 6-cell accu...kweet niet wat Acer voor 1 heeft ?!

Greetz,

Jurrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Maar is die aanbieding van de Lidl nog een beetje goed? Mijn moeder wilt hem kopen om veel office en branden te doen. Dus geen spellen. Is het dan een prijs/kwaliteit topper?

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat hd ready pcies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

HD ready betekent dat de laptop HDTV kan weergeven, denk ik.

[ Voor 18% gewijzigd door MetroidPrime op 19-10-2005 14:32 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o.. ik dacht zoiets van hij is klaar om nog een hd erbij te stoppen zonder iets te moeten veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 08:21
IK(en me papa) denken eraan om ook misschien de laptop van de MM te kopen. Maar weet iemand hoeveel garantie erbij zit?(en hoe het dan geregeld is). En misschien weet iemand ook of je er een 5(6).1 geluidssetje kan creative op kan aansluiten? En zal het mogelijk zijn om de accu te vervangen door een krachtiger exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mediamarkt Eindhoven een HP nx 6110 voor 555euro. Ik heb er zelf een (voor 599 grrrr :/ ) en het is een prima basic laptop om mee te textverwerken, internetten en excellen, alleen wel even wat geheugen erbij plaatsen.

Specs:
Celeron M 360 1.4Ghz
256mb, maar in 5 minuten te upgraden
15" scherm
40 Gb 4200rpm
DVD/CD combo drive
en de rest van normale reutel

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fysiootje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10-2023
Ik heb mijn Lidl laptop van 1,5 jaar oud 2 weken terug ingeleverd en mijn geld terug gekregen. Niet zonder slag of stoot.
De laptop is zo'n 8x kapot geweest. 2x scherm en 5x ! scharnieren. De laptop is elke x keurig opgehaald en weer teruggebracht. De dode pixels na aankoop vielen niet onder de garantie. Later ging gelukkig het hel beeldscherm stuk. De scharnieren scheurden elke x al na een paar dagen. De laatste x echter kwam er een rekening van 457,- euro en geen laptop terug. De USB poorten aan de achterzijde waren stuk aan dat zouden wij zelf gedaan hebben. Er moest een nieuw moederbord in. We hebben onze rechtsbijstandsverzekering ingezet. Lidl noch Targa reageerde echter op de brieven. Na 3 maanden kwam er ineens een brief dat we ons geld (1500 euro) terug kregen. De laptop hadden wij ongerepareerd al eerder teruggekregen.
Gisteren heb ik na bestudering van veel tests, reviews en forum een Amilo M1437G bij de Mediamarkt gekocht. Start aanvankelijk niet goed op. Maar nu doet hij het perfect. Vooral het beeldscherm is prachtig. Veel scherper dan de supermarkt laptop. Inderdaad is de X700 een veel snellere videokaart dan de Radeon 9700. Hij is bovendien te vervangen. En ja er kan een 2e harde schijf in (HD ready). Een mobiele processor lijkt mij ook beter dan een normale (minder warm en minder energie verbruik). De Amilo is ook aanzienlijk lichter in gewicht. De extra's van de Lidl laptop (muis Memory Stick, Software e.d.) wegen hier niet tegen op. De garantie is dus een relatief begrip. Voor ons dus geen supermarkt laptop meer. De betrouwbaarheid van de Fujitsu moet uiteraard nog blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus het is een pci-e module en met wat kun je em allemaal vervangen? en dat van hd ready echt waar want ik hoor van iedereen dat dat high definition blala is, maar als er nog een schijf in kan ist perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fysiootje
O ja, Er zit 2 jaar garantie op de Fujitsu-Siemens (zelf wegbrengen en halen) eventueel om te zetten in 1 jaar pickup en return. Weet niet of er krachtiger accu's voor komen. De accu is klein, smal. Een 2e accu is wellicht een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fysiootje
Te vervangen door toekomstige snellere videokaart. wel ergens gelezen dat 128mb het maximum is bij dit type moederbord. Staat bij Fujitsu Siemens zelf op een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en die schijf dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fysiootje
Schijf ? In de laptop kan een 2e harde schijf worden gezet. Staat duidelijk in de handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o das wel netjes staat er ook bij hoe groot die 2e schijf max mag zijn want dan koop ik er morgen gelijk 1 bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fysiootje
Staat geen max grootte vermeld. Wel dat het dan als RAID functioneerd. Ga er zelf zeker ook 1 bij plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
IK denk dat ik dan zaterdag maar met mijn pa naar alkmaar rijd. Maar als je laptop kapot is, waar moet je hem dan heen brnegen? En zal hij er zaterag nog zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fysiootje
Brengen. Naar de Mediamarkt. Gisteren waren er in Amsterdam nog 350. Ik had gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het een 2 of 8mb cache , HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 20:35
Vanaf morgen HP NX 6110 in de aanbieding bij de mediamarkt eindhoven.

http://www.mediamarkt.nl/...sh/168_opening/index.php3

Celeron 1.4
256 mb
40 gig hdd

555 euro.

Lijkt me zeer nette prijs voor een laptopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fysiootje
Kan ik niet terug vinden (2 of 8 mb cache)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja, ik zit toch niet mis met deze schijf of wel?
http://www.sallandautomat...o.php?pid=16889&catId=33#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fysiootje schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:28:
O ja, Er zit 2 jaar garantie op de Fujitsu-Siemens (zelf wegbrengen en halen) eventueel om te zetten in 1 jaar pickup en return. Weet niet of er krachtiger accu's voor komen. De accu is klein, smal. Een 2e accu is wellicht een optie.
En hoelang kan je nu met die accu doen? Ongeveer die 2 uur die op de site staat?

Nog een vraag ;): Hoe kom je op die 2 jaar garantie? Die kan je zeker om laten zetten in de winkel dan ofzo?

:)

Greetz

Jurrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De officecentre heeft een laptop in de aanbieding

http://www.officecentre.n...D9/709/Zwartwit_F2272.pdf

deze die op de 1e pagina in het pdf bestandje staat.

Lijkt me allemaal wel erg goedkoop voor 512 geheugen en 80 gig schijf ? 729 euro ?
Wat vinden jullie van deze aanbieding ?
Ik weet dat het nog excl btw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja de processor en het shared videogeheugen vallen dan weer 'tegen'
lijkt mij idd wel super goedkoop. Lijkt mij ook wel wat :)
zou ik er een beetje fatsoenlijk op kunne fotosoeppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
Xtuv schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:48:
Mooi ding die FJ M1437, ik zat er ook net naar te kijken..
Bijna dezelfde specs als een Acer 1692 (alleen 20gb minder) voor hetzelfde geld.
De Acer is een laptop die me qua specs wel erg aanspreekt, alleen het merk en garantiebepalingen e.d. weer minder :( Weet niet hoe dat zit bij FJ overigens..

IS het nou slimmer om die acer te nemen of die fuji? Want die acer heeft een betere accu op zich, maar bij de fuji krijg je weer een groter softwarepakket. Als k de pfd van de fabrikant moet geloven. En denken jullie dat de mediamarkt weer zo'n soort aanbieding krijgt binnen 5 weken. Tis namelijk voor een cadeau,...eind november moeten we het hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:09
Hier in bedrijf hebben we de meeste problemen met Acer laptops.
HP & Toshiba zijn veel duurzamer.
Fujitsu laptops geen ervaring mee maar hun desktops zijn iig erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
jassie256 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:25:
[...]

IS het nou slimmer om die acer te nemen of die fuji? Want die acer heeft een betere accu op zich, maar bij de fuji krijg je weer een groter softwarepakket. Als k de pfd van de fabrikant moet geloven. En denken jullie dat de mediamarkt weer zo'n soort aanbieding krijgt binnen 5 weken. Tis namelijk voor een cadeau,...eind november moeten we het hebben
Als ik jou was zou ik deze maar gaan halen, want voor de prijs van die FS krijg je gewoon niks beters en dan ook zeker niet meer voor eind november... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
objectief2 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:31:
[...]

Als ik jou was zou ik deze maar gaan halen, want voor de prijs van die FS krijg je gewoon niks beters en dan ook zeker niet meer voor eind november... :)
Die acer 1692 is toch ook ongeveer 1200? En die is zo goed als gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik heb problemen met het installen van win xp pro, elke keer tijdens de voorbereidingen voor het installen gaat ie niet verder, iemand ervaring mee? volgens mij ligt het aan het feit dat ik geen vaste schijf kan opgeven tijdens het installen aangezien deze s-ata is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
jassie256 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:46:
[...]

Die acer 1692 is toch ook ongeveer 1200? En die is zo goed als gelijk.
In zijn algemeenheid staat FS net iets beter aangeschreven als Acer. Volgens mij (zou ik navragen) heeft FS ook 2 jaar garantie en Acer slechts 1 jaar. Ik heb zelf een Asus A6Va met vergelijkbare specs, voor 1178 (laagste prijs), maar dan zou je er zelf een reepje geheugen bij in moeten stoppen a plusminus 50 euro meerprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe het zit met dat geluid, er staat 7.1 maar je hebt maar 1 line out, zijn er verloopjes voor van 1 line-out/spdif naar 3x jacks van rear,front,sub net als bij de audigy pcmcia versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fysiootje schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:21:
Ik heb mijn Lidl laptop van 1,5 jaar oud 2 weken terug ingeleverd en mijn geld terug gekregen. Niet zonder slag of stoot.
De laptop is zo'n 8x kapot geweest. 2x scherm en 5x ! scharnieren. De laptop is elke x keurig opgehaald en weer teruggebracht. De dode pixels na aankoop vielen niet onder de garantie. Later ging gelukkig het hel beeldscherm stuk. De scharnieren scheurden elke x al na een paar dagen. De laatste x echter kwam er een rekening van 457,- euro en geen laptop terug. De USB poorten aan de achterzijde waren stuk aan dat zouden wij zelf gedaan hebben. Er moest een nieuw moederbord in. We hebben onze rechtsbijstandsverzekering ingezet. Lidl noch Targa reageerde echter op de brieven. Na 3 maanden kwam er ineens een brief dat we ons geld (1500 euro) terug kregen. De laptop hadden wij ongerepareerd al eerder teruggekregen.
Gisteren heb ik na bestudering van veel tests, reviews en forum een Amilo M1437G bij de Mediamarkt gekocht. Start aanvankelijk niet goed op. Maar nu doet hij het perfect. Vooral het beeldscherm is prachtig. Veel scherper dan de supermarkt laptop. Inderdaad is de X700 een veel snellere videokaart dan de Radeon 9700. Hij is bovendien te vervangen. En ja er kan een 2e harde schijf in (HD ready). Een mobiele processor lijkt mij ook beter dan een normale (minder warm en minder energie verbruik). De Amilo is ook aanzienlijk lichter in gewicht. De extra's van de Lidl laptop (muis Memory Stick, Software e.d.) wegen hier niet tegen op. De garantie is dus een relatief begrip. Voor ons dus geen supermarkt laptop meer. De betrouwbaarheid van de Fujitsu moet uiteraard nog blijken.
Op welke wet hebben jullie het gespeeld? Mijn laptop, nog geen jaar oud, van de aldi gaat weer voor de 4x terug namelijk. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fysiootje
Ik heb een stuk van de brief hieronder gekopieerd. Succes.

In artikel 7:17 BW staat vermeld dat een zaak aan de overeenkomst moet beantwoorden. Een zaak beantwoordt niet aan de overeenkomst indien zij, mede gelet op de aard van de zaak en de mededelingen die de verkoper over de zaak heeft gedaan, niet de eigenschappen bezit die de koper op grond van de overeenkomst mocht verwachten. De koper mag verwachten dat de zaak de eigenschappen bezit die voor een normaal gebruik daarvan nodig zijn en waarvan hij de aanwezigheid niet behoefde te betwijfelen, alsmede de eigenschappen die nodig zijn voor een bijzonder gebruik dat bij de overeenkomst is voorzien. Gezien de hoeveelheid van gebreken is cliënt het vertrouwen in het product kwijt geraakt en wenst geen herstel dan wel vervanging en verzoekt u de overeenkomst te ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thank you!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
IK las net op het FTD forum dit:
Hallo,

Vanaf 2 november zal er in de aldiwinkels een Multimedia Design Notebook te koop worden aangeboden.

Dus geen PC deze keer.....

Gr. Mens
Nu vraag ik me af, is dat dezelfde laptop als die NU in duitsland in de aanbieding is bij de aldi? Ik vind hem dan namelijk niet super anatrekkelijk. Want dan is dat van de mediamarkt op izch goedkoper. Maar daar mis je dan wel die garantie van 3 jaar, maar heb je wel weer andere software(studio 9SE bijv. als ik de pdf van fuji mag geloven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Gezien op www.aldi.de ;

• Intel® Centrino™ Mobiltechnologie mit Intel® Pentium® M Prozessor 740
(2MB L2 Cache, 1.73GHz, 533MHz FSB) und Intel® 915 PM Chipsatz
• Microsoft® Windows® XP Home sp2
• 15,4“ Hochglanz-TFT W-XGA Breitbildschirm (1280 x 800 Pixel)
• Große 100 GB Festplatte, 8MB Cache mit 5400 U/min
• DVB-T: Digital- und Analog-TV3 und Radio
• Bluetooth: Unterstützung zur drahtlosen Verbindung zu Mobiltelefon,
PDA, Smartphone, u.v.m. …
• ATI® Mobility™ Radeon™ X700XL PCI-Express Technologie mit 128 MB DDR RAM
• 1024 MB DDR II RAM Arbeitsspeicher (beide Speicherbänke belegt)
• W-LAN: Mobil und flexibel mit Wireless-LAN dem schnellen drahtlosen
Netzwerkzugang5 802.11b/g mit bis zu 54 Mbit/s
z.B. in Internet-Cafés; auf Flughäfen oder von zuhause aus
• 8x Multi-Standard DVD-/CD-Brenner mit DVD RAM und Dual Layer Unterstützung4
• 8 in 2 Multikartenleser (Karten nicht im Lieferumfang enthalten)
• Hochleistungs Li-Ionen Akku
• VDE/GS geprüftes Netzteil
• 8 Kanal High Definition Audio Out
(Analog + S/P-DIF) Heimkinoerlebnis mit optimalem Klang2
• 2 integrierte Hochleistungs-Lautsprecher
• 4 Schnellstarttasten
• Multifunktionstouchpad
• 4x USB 2.0
• FireWire IEEE 1394 – Ihr direkter Anschluss an die digitale Zukunft
• Netzwerkcontroller 10/100 Mbit/s., 56K/V90 Modem inkl. Modemkabel
• LED Tastaturbeleuchtung
• Fingerabdruck-Sensor

Prijs € 1299 (wellicht iets duurder zometeen in nederland!?)

Ik neem aan dat deze binnekort ook in nederland te koop zal zijn. De specs zijn redelijk vergelijkbaar met de Fijitsu Siemens laptop die op dit moment in de aanbieding is, al lijkt de aldi laptop iets meer waar voor zijn geld te bieden.

Nu ben ik redelijk geinteresseerd in deze laptop dus kom maar op met de voor en tegens of ervaringen met eerdere aldi/medion laptops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
Op het FTD forum had iemand de advertentie van de aldi laptop.:
Nou oke, daar gaatie dan:

Vanaf 2 november

MUTIMEDIA DESIGN NOTEBOOK
Intel Pentium M 740-processor
(1,73 GHz, 2MB L2-cache, FSB 533 met Intel 915PM-chipset)

Wereldpremiere ! Biometrische veiligheid
(maximale veiligheid via biometrische codering m.b.v. uw vingerafdruk)

* Analoge TV
* FM-radio Tuner
(Via de geintregeerde radio tuner gebruikt u uw notebook als FM-radio)
* 15,4" hoogglans TFT W-XGA breedbeeldscherm
* Bluetooth Draadloze verbinding met uw mobiele telefoon,PDA, enz.
* 8x multistandaard CD-/DVD-brander met DVD-Ram + Dual Layer
* High End grafische kaart ATI Mobility Radeon X700 XL met 128 MB DDR Ram
* Samsung 100GB harde schijf met 5400 RPM
* Werkgeheugen 1024 MB DDR II RAM
* 8-kanaals High Definition audio-uitgang
* Multifunctioneel touchpad met verlichte sneltoetsen
* Afstandsbediening
* Headset met microfoon
* USB scroll muis

Software meegeleverd:
Microsoft Windows XP Home Edition SP2
Microsoft Works Suite 2005
MS Flight Simulator 2004
Medion Home Cinema (voorgeinstalleerd en op cd/dvd)
Analoge televisie ontvanger
Nero Burning ROM 6
Nero Recode 2-SE
eTrust AntiVirus
Videon

En dan tenslotte de prijs :
€ 1399,=
Helaas geen scanner in mijn bezit (voor een plaatje van de folder)
Groet, Mens
Mij lijkt die mediamarkt laptop me dan toch intressanter. Dezelfde speciaficaties zeg maar, maar wel 200euro goedkoper en meer software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op supermarktpc.net wordt nu ook door iemand anders 2 november genoemd als datum voor de nieuwe flaptop...van de Aldi

Jurrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Meestal wel goeie garantie voorwaarden (als in 3 jaar pick up and return, op die aldi laptops dus).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu dit een beetje aan het lezen, is dezelfde laptop, maar dan in Australie:

http://forums.whirlpool.n...s-archive.cfm/411508.html

Eu...tis niet allemaal even positief om het even lichtelijk te brengen :/

Jurrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Die aldi laptop die hier boven genoemd wordt staat nu in de folder van volgende week, leuk ding als je het mij vraagt :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SithWarrior schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:28:
Die aldi laptop die hier boven genoemd wordt staat nu in de folder van volgende week, leuk ding als je het mij vraagt :)
Jammer dat er in Australie zo ontieglijk veel problemen mee zijn......

:(

Jurrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 09:43
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:34:
[...]

Jammer dat er in Australie zo ontieglijk veel problemen mee zijn......

:(

Jurrie
FAQ : Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielson schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:46:
[...]

FAQ : Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken. :)
Dankje ;)

Maar wat vind "men" hiervan...van die link??....Ik denk nog niet dat het opgelost is ... en ben misschien van plan het ding wel te kopen, maar ben nu dus erg aan het twijfelen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je twijfeld, koop hem gewoon, test hem uit, bevalt hij niet, stuur je hem terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarja, wat staat er weer niet bij de specs van de nieuw aldi laptop, de accuduur, toch wel belangrijk lijkt me, en ook het gewicht staat er niet bij. Iemand een id wat dit is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:07:
Maarja, wat staat er weer niet bij de specs van de nieuw aldi laptop, de accuduur, toch wel belangrijk lijkt me, en ook het gewicht staat er niet bij. Iemand een id wat dit is ?
Staat er wel tussen....tenminste, in die link(s) op internet etc...Gewicht is net geen 3 kilo en accuduur plm 3-3,5 uur

Jurrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O, dan heb ik daaroverheen gekeken, maar bedankt !
Niet slecht overigens. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu dus net die fujitsu siemens gekocht bij de mediamarkt :)
qua gaming is het een super laptop kan er vlekkeloos FEAR op spele,
ik wou iig wel een betere accu erbij kopen deze is maar 6cells.
Bijv een 8 of 9 cells.
kan er alleen niks over vinden, iemand een site waar ik die batterijen kan vinden voor de amilo 1437?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Laatst online: 23-08 23:39
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:33:
Ik heb nu dus net die fujitsu siemens gekocht bij de mediamarkt :)
qua gaming is het een super laptop kan er vlekkeloos FEAR op spele,
ik zat te twijfelen of ik wel deze zou nemen, maar jij bent wel tevreden over deze laptop?is ie snel??wat vond jij er nog meer goed aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em net een dag, maar tot nu toe bevalt ie goed.
Ik had een notebook voor school nodig (photoshop e.d), maar wil er ook wel eens een spel op spelen.
In ut2004 haalt mn laptop een hogere fps dan mijn amd64 3200+, 1gig Corsair mem, FX5900XT desktop pc :)
enige beetje nadeel vind ik dat de batterij dus niet echt superlang mee gaat, denk dat je zon 3 uur haalt als je gewoon wat typt e.d.
qua batterijduur zou ik dan voor de 1692 gaan, maar voor betrouwbaarheid de fujitsu.
ik vond het ook ideaal dat je bij de mediamarkt je laptop voor 3 jaar kan verzekeren en de garantie ook tegelijk verlengen, bijna gegarandeerd dat er iets mee gebeurt als je em 5 dagen in de week meesjouwt naar school.
en ik heb ook een tijd zitte zoeke naar die afstandsbediening haha :p
vind trouwens een pluspunt dat de warmte wel goed word verdeelt, vind het wel plezierig dat waar je je polsen etc hebt een beetje lekker verwamd is. Het is een aangename temperatuur en niet te heet.
Ander pluspunt is dat je gewoon meteen een 2e HDD er in kan zette en ze dan in RAID zette, dit ben ik binnenkort zeker van plan.
tot nu toe ben ik tevreden met de laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@oane,

Kzat te twijfelen of ik evt die laptop misschien moest nemen, maar vond de batterijduur inderdaad te kort...Maar als je zegt dat als je alleen textverwerkt enzo, dat je dan er 3 uur mee kan doen...das iig al een hogere waarde dan dat Siemens opgeeft (2:00) uur...zou je dat misschien een keer kunnen uitproberen ofzo?

En bij deze zat toch geen TV-Tuner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afstandsbediening bedoel je?
die zit er wel bij.
en ben net wat aan het gamen geweest ong een half uur ut2004 online, daarna 2 downloads aan en 3 internet browsers en toen hield ie het in totaal zon 1 uur en 3 kwartier vol.
3 uur zou dus makkelijk moeten lukken, zeker in de fluisterstand (processor etc op lagere kloksnelheid)
valt me nu ook op nu het zo stil om me heen is dat ie superstil is :)
actie duurt trouwens tot en met zaterdag dus snel de knoop doorhakken

edit: om nog even over die batterijduur door te gaan, ik denk dat acer etc hun duur wat ophemelen, door echt de tijd te noemen die de laptop neemt als je brightness op laagst hebt, geen randapparatuur, power saving mode e.d. en ik heb het idee dat fujitsu juist wat meer een gemiddelde tijd heeft genomen als je wat zwaardere dingen doet en wat minder zware.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was even bij trekpleister en vond daar dit

Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/2720/trekpleister1et.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentbeer
  • Laatst online: 12-09 12:45
Volgende week bij de Aldi ( Link )

Multimedia design notebook
per stuk 1399.-

• Intel® Pentium M 740-processor (1,73GHz, 2MB L2-cache, FSB 533) met Intel® 915PM-chipset
• ANALOGE TV
• FM-radio Tuner
• 15,4" hoogglans TFT W-XGA breedbeeldscherm (resolutie 1280x800 pixel)
• draadloze verbinding met uw mobiele telefoon, PDA, etc.
• 8x multistandaard CD-/DVD-brander met DVD RAM en ondersteuning voor Dual Layer
• High End grafische kaart ATI® MobilityTM RadeonTM X700 XL PCI-Express technology met 128MB DDR RAM
• 100GB harde schijf met 5400 RPM
• 1024MB DDR II RAM beide geheugenbanken bezet
• 8-kanaals High Definition audio-uitgang (analoog + S/P-DIF) Voor de digitale thuisbioscoopervaring met optimaal geluid. (Alleen bij een - niet inbegrepen - passend luidsprekersysteem.)
• Intel® Pro/Wireless 2200
• IEEE 802.11b/g WLAN 54 Mbit/s
• 2 geïntegreerde luidsprekers
• 8 in 2 multikaartlezer
• 56K/V.90 modem incl. aansluitkabel
• LED-toetsverlichting
• netwerkcontroller 10/100 MBit/s
• Inclusief: afstandsbediening,
headset met microfoon,
draagtas,
TV antenne,
DVI adapter,
USB scroll muis,

[ Voor 4% gewijzigd door Zentbeer op 28-10-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:54:
ik heb em net een dag, maar tot nu toe bevalt ie goed.
Ik had een notebook voor school nodig (photoshop e.d), maar wil er ook wel eens een spel op spelen.
In ut2004 haalt mn laptop een hogere fps dan mijn amd64 3200+, 1gig Corsair mem, FX5900XT desktop pc :)
enige beetje nadeel vind ik dat de batterij dus niet echt superlang mee gaat, denk dat je zon 3 uur haalt als je gewoon wat typt e.d.
qua batterijduur zou ik dan voor de 1692 gaan, maar voor betrouwbaarheid de fujitsu.
ik vond het ook ideaal dat je bij de mediamarkt je laptop voor 3 jaar kan verzekeren en de garantie ook tegelijk verlengen, bijna gegarandeerd dat er iets mee gebeurt als je em 5 dagen in de week meesjouwt naar school.
en ik heb ook een tijd zitte zoeke naar die afstandsbediening haha :p
vind trouwens een pluspunt dat de warmte wel goed word verdeelt, vind het wel plezierig dat waar je je polsen etc hebt een beetje lekker verwamd is. Het is een aangename temperatuur en niet te heet.
Ander pluspunt is dat je gewoon meteen een 2e HDD er in kan zette en ze dan in RAID zette, dit ben ik binnenkort zeker van plan.
tot nu toe ben ik tevreden met de laptop :)
Interessante laptop inderdaad! Maar hoe duur is de garantie en verzekering als je die er extra bijkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

175 euro voor 3 jaar verzekering en garantie.
is wel super, als ie over 2,5 jaar kapot gaat/gejat word krijg ik de nieuwwaarde die ik er toen voor neergelegd heb dus weer 1200 euries :)
denk dat er sowieso wel iets mee gaat gebeuren in de komende 3 jaar, moet de laptop iedere dag in de bus/trein meeslepen naar school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zentbeer schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:09:
Volgende week bij de Aldi ( Link )

Multimedia design notebook
per stuk 1399.-
tja,als je het vergelijkt met:

Acer Aspire 1694wlmi

intel centrino 760 2.0 ghz
15.4 wxga
512 mb
80 gb
ati x600
wifi /bluetooth
etc
€999,-

info http://www.officecentre.n.../INTERN_OC_BP_23_2005.pdf

dan ga ik toch wel twijfelen, zeker als je de problemen in australie in het achterhoofd houdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Bij die prijs van 999 euro wel ff de btw bijtellen he, totaal wordt het dus 1000+19%=1190 euro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik idd even overheen gekeken. Sorry. Desalniettemin blijft bij mij de vraag staan of het aldi aanbod deze keer wel zo scherp is. Als ik kijk wat ik bij computerpirates voor een dergelijke prijs kan krijgen, dan blijft die vraag groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het aanbod van de Aldi is niet scherp. De aanbieding van de Office Centre helemaal niet aangezien er maar een X600 in zit in plaats van een X700.

Vorige week zag ik de FS 1437 in de aanbieding (Pentium 740, 1024 MB, 80 GB 5400, 128MB X700) voor 970 euro. Dus ik wilde die meteen bestellen. Later werd ik opgebeld dat de de leverancier de partij die ze zouden krijgen, niet zou krijgen in verband met problemen met Fujitsu Siemens... :(

Maar deze laptop voor 970 euro... Dat zou pas een scherpe aanbieding zijn geweest! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de Acer TM 4102 vergelijk qua kwaliteit met een de FS van Mediamarkt. Specs gelijk. Wat is een betere keus. Anders gezegd specs gelijk en we nemen drie merken: FS, HP en Acer. Nog kwaliteits verschillen en zoja welke beste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:10:
Het aanbod van de Aldi is niet scherp. De aanbieding van de Office Centre helemaal niet aangezien er maar een X600 in zit in plaats van een X700.

Vorige week zag ik de FS 1437 in de aanbieding (Pentium 740, 1024 MB, 80 GB 5400, 128MB X700) voor 970 euro. Dus ik wilde die meteen bestellen. Later werd ik opgebeld dat de de leverancier de partij die ze zouden krijgen, niet zou krijgen in verband met problemen met Fujitsu Siemens... :(

Maar deze laptop voor 970 euro... Dat zou pas een scherpe aanbieding zijn geweest! :)
Dat is nou een mooie aanbieding, 970euro.Denk je dat hij later nog komt? En zat er 1gig gehuegen in of 512mb? Waar was die aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jassie256 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:51:
[...]

Dat is nou een mooie aanbieding, 970euro.Denk je dat hij later nog komt? En zat er 1gig gehuegen in of 512mb? Waar was die aanbieding
Er zat 1 gig geheugen in. Het is precies dezelfde laptop als die van de mediamarkt, maar dan een stuk goedkoper... totdat FS het afkeurde...

De aanbieding was op: http://www.pcboulevard.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Laatst online: 31-08 02:01
Heb net de fujitsu siemens van media markt gekocht. Echt een toplaptop. Ziet er goed uit. Is stil en alles lijkt het perfect te doen. Nu wil ik alleen af en toe een spelletje fifa 2005 op deze laptop spelen, maar wat is dat ding traag zeg, echt niet normaal. Ik las een paar posts hierboven dat iemand het een top laptop vond wua gaming, dus ik hoop dat ik iets verkeerd heb ingesteld, want als ik fifa 2005 opstart dan komen de beginschermen zelfs al ontzettend traag in beeld. Drivers zijn goed geinstalleerd en ook directX 9c staat erop. Wat moet ik veranderen wil ik gewoon kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:35:
[...]

tja,als je het vergelijkt met:

Acer Aspire 1694wlmi

intel centrino 760 2.0 ghz
15.4 wxga
512 mb
80 gb
ati x600
wifi /bluetooth
etc
€999,-

info http://www.officecentre.n.../INTERN_OC_BP_23_2005.pdf

dan ga ik toch wel twijfelen, zeker als je de problemen in australie in het achterhoofd houdt
De nieuwe 1694wmli
heeft 1024mb ddrII
100 gb
en ATI x700 256mb

Van plan volgende week te gaan halen. Maja het merk Acer en medion zit toch wel wat verschil in :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastamasta schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:54:
Heb net de fujitsu siemens van media markt gekocht. Echt een toplaptop. Ziet er goed uit. Is stil en alles lijkt het perfect te doen. Nu wil ik alleen af en toe een spelletje fifa 2005 op deze laptop spelen, maar wat is dat ding traag zeg, echt niet normaal. Ik las een paar posts hierboven dat iemand het een top laptop vond wua gaming, dus ik hoop dat ik iets verkeerd heb ingesteld, want als ik fifa 2005 opstart dan komen de beginschermen zelfs al ontzettend traag in beeld. Drivers zijn goed geinstalleerd en ook directX 9c staat erop. Wat moet ik veranderen wil ik gewoon kunnen spelen?
heel apart, ik heb de laptop ook.
Ik speel nu gewoon CoD op 1280*800, op mid detail en het loopt nog lekker, lijkt mij dat fifa 2005 dan helemaal zou moeten draaien. UT2004 heb ik 100+ fps.
Ik raad je aan ff te formateren en dan de drivers opnieuw te installeren, voor mijn gevoel is ie nu nog sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Laatst online: 31-08 02:01
Bedankt voor je reactie. Ik ga ermee aan de slag, want de laptop is nu trager dan mijn 3 jaar oude laptop met 64mb shared video geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:58:
[...]

De nieuwe 1694wmli
heeft 1024mb ddrII
100 gb
en ATI x700 256mb

Van plan volgende week te gaan halen. Maja het merk Acer en medion zit toch wel wat verschil in :S ?
Waar ga je hem halen, en hoe duur is hij dan? Volgens mij zit er wel maar een 4200 rpm harddisk in...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 00:06:
[...]

Waar ga je hem halen, en hoe duur is hij dan? Volgens mij zit er wel maar een 4200 rpm harddisk in...
Hij heeft een 5400rmp schijf en ik ga hem halen bij www.obcs.nl voor 1420incl btw

Aspire 1694WLMib_256,
Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 2.0GHz(Dothan 760/2MB/533MHz),
Microsoft® Windows® XP Home Edition SP2,
15.4"WXGA Acer CrystalBrite,
1024MB DDRII RAM (2x 512),
100GB HDD (5400rpm),
Double Layer DVD-RW (slot),
LiIon, 56K modem,
Wired & Wireless 802.11g Lan,
4 in 1 card reader,
no FDD, Bluetooth,
ATI X700 256MB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:58:
[...]

De nieuwe 1694wmli
heeft 1024mb ddrII
100 gb
en ATI x700 256mb

De kwaliteit van Acer is de afgelopen paar jaar sterk verbetered vind ik. Goed, medion oogt mooier, alleen het voordeel van de Acer vind ik persoonlijk dat je een merk koopt, al is het nog een goedkoop merk. Ik heb zelf erg negatieve ervaringen met Medion, hierdoor is mogelijk mijn visie wat gekleurd.
(die acer ziet er trouwens erg mooi uit)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:10
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 07:59:
[...]

De kwaliteit van Acer is de afgelopen paar jaar sterk verbetered vind ik. Goed, medion oogt mooier, alleen het voordeel van de Acer vind ik persoonlijk dat je een merk koopt, al is het nog een goedkoop merk. Ik heb zelf erg negatieve ervaringen met Medion, hierdoor is mogelijk mijn visie wat gekleurd.
(die acer ziet er trouwens erg mooi uit)
Nog even over Acer, Acer is idd laatste jaren v.w.b kwaliteit en bouw sterk vooruitgegaan.

Heb onlangs zelf een Acer Aspire 3002 WLMi_CB gekocht voor € 697,18 ( obcs.nl ) snap niet
hoe ze het ervoor kunnen doen :? de LX.A5505.346 bye the way.

Specs --> AMD Sempron Mobile 2800+, 256 MB, 40 GB, 15,4" breedbeeld Crystal Brite TFT,
WiFi 802.11b/g, DVD-RW dual, SiS M760GX Integrated ( 64 MB shared ).

( zit inmiddels 2 x 256 MB in....heb namelijk 256 Mb extra gekocht op marktplaats.nl voor € 16,00 )

Ik speel hier gewoon Quake III Arena en Battlefield 1942 mee. Ander games moet ik nog proberen.
Maar voor een simpel onboard kaartje valt het me voorlopig niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt idd erg goed.

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd of er iemand vanmorgen voor de Aldi heeft gelegen/gezeten/gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb vandaag die laptop van de aldi gehaald mooi ding

is een mooi ding goed vorm gegeven , vingerafdruk scanner en touchpad kan ook gebruikt worden als multimedia controller zal nu ff een 3d markje draaien

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:21:
heb vandaag die laptop van de aldi gehaald mooi ding
foto's? wat vind je ervan? 3dmark? stabiel? scherm? etc etc....

[ Voor 9% gewijzigd door willy1986 op 02-11-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:10:

Ik heb nu bij de mycom mega magazijn opruiming een mooie laptopje gekocht..

Mycom huismerk:
P-M 1.5ghz (de echte, geen celeron)
512DDR
40 gig schijf
DVD-RW
15,4" scherm
Intel extreme graphics (= gaar weet ik:))
incl win XP + andere software

Voor 599 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog meer mensen die die Multimedia Design notebook hebben en kunnen zeggen of het wat is? een klasgenoot van me heeft em vanochtend gekocht, zag er wel leuk uit enzo.. iemand hier nog meer ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v164/hermanrietema/Temp/fuji.jpg

istwat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
sempron? let op lage batterij tijd tenzij het een mt28 is, maar dat blijkt het wel te zijn. en wat wil je er verder mee doen? gamen gaat niet echt met die trage kaart die al 128 mb van je geheugen snoept

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb een Cybermaxx MD95448 gekocht
Ik weet dat heb een Medion is maar dat is ook zo'n verzamelnaam. Heeft iemand een idee wat het echte merk eronder is ik weet namelijk dat een laptop vaak onder 10 tallen merken worden uitgebracht.

er zit een winbond wireless in W89C33 maar ik kan de win XP64 driver niet vinden :(( heeft iemand ervaring of antwoorden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
djmurcielago schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 19:30:
sempron? let op lage batterij tijd tenzij het een mt28 is, maar dat blijkt het wel te zijn. en wat wil je er verder mee doen? gamen gaat niet echt met die trage kaart die al 128 mb van je geheugen snoept
onzin, de sempron mobile verbruikt net zoveel als een mt28 (dat is een turion 64 trouwens) namelijk 25 watt, waar je wel naar moet kijken is dat de accu minimaal 6 cellen is (8 is leuker), wil je het een beetje uithouden.

Het is een leuke aanbieding maar voor 720 euro koop je ook een asus z92u met wel een iets minder snelle cpu, de sempron 3000+, 8cells accu, maar voor de rest nagenoeg gelijk.

edit: hmm de asus heeft wel 40gb minder hddspace....

[ Voor 10% gewijzigd door duncanvdlinden op 06-11-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Jaja, al gespot in Duitsland. De nieuwe Aldi pc, gedoopt Titanium MD 8800. De specs en het design liegen er niet om:

Intel® Pentium®
D Prozessor 830
3.0 GHz, 2 x 1MB L2 Cache, 800 MHz FSB Zukunftssichere Technologie durch 64Bit Unterstützung Optimale Performance durch 2MB Cache, Dual Core Technologie

• Das Multifunktions-Display:
- Aktuelle TV-Sender
- Titel und Interpret von Musikstücken
- Aufnahme/Wiedergabe und Lautstärke
- Eingang von E-Mails
• Die Data-Bay:
• Multimedia auf Knopfdruck per Schnellstarttaste
• Hochglanzfront
• Geräuschpegel:
Extrem geräuscharm durch optimiertes Wärmemanagement dank neuer BTX-
Gehäusetechnologie, Heatpipekühlern und leisen Lüftern
• Fernsehen:
3x doppelt Fernsehen eingebaut: Gleichzeitig ein Programm sehen, während Sie ein anderes aufnehmen 2x DVB-S digitaler Satellitenempfang2 2x DVB-T das digitale Überall TV3
2x Analog-TV/Kabel-TV4

NVIDIA® GeForce™ 6700 XL High End Grafikkarte
TV-Out Anschlüsse über: SCART, S-Video, Composite oder Component (YUV; YPrPb) High Definition.
Superschneller GDDR3 Speicher mit 1100MHz. NVIDIA® GeForce™ 6700 XL Grafikprozessor mit 525 MHz 128 MB PCI-Express x16 Bus-Konzept.

1024 MB
DDR2-SRAM 1024 MB Arbeitsspeicher DDR2 SDRAM 533 MHz 64 Bit, dual channel memory (1 Bank frei zur Aufrüstung)

Sony 16x Dual Layer Multi-Standard
DVD-/CD-Brenner (5)
mit Lightscribe-Technologie

Sony 16x DVD-ROM

2x DVB-T
2x DVB-S
2x analog
3 x doppelt fit für's Fernsehen, gleichzeitig fernsehen und ein weiteres Programm aufnehmen.

Seagate 250 GB Festplatte 8MB Cache S-ATA 150 Interface Superschnelle 7200 U/Min.

Medion WLAN 54 MBit/s IEEE 802.11g 802.11b kompatibel Drahtloser Netzwerkzugang

Karten- Leser Integrierter 8in1 USB 2.0 Kartenleser

USB 2.0 6x USB 2.0
2 x Front, 4 x Rückseite

FireWire 2 x FireWire (IEEE 1394)
1 x Front, 1 x Rückseite

DOLBY DIGITAL
"Dolby Certified Power DVD included" 8 Kanal Intel® High Definition Audio

DSL & Network Ready! Netzwerkcontroller on board Fast Ethernet 10/100 MBit/s

Medion V.90 PCI Daten Fax Modem inklusive Telefon-Anschlusskabel

Anschlüsse Frontseite:
• 2 x USB 2.0,
• 1 x FireWire,
• 1 x Kopfhörer,
• 1 x Audio-In,
• 1 x S-Video-In,
• 1 x Composite In,
• 1 x Mikrofon
Anschlüsse Rückseite:
• 2x PS/2 Port (Maus, Tastatur),
• 1 x COM Port,
• 1 x LPT1 Port (Parallel Port),
• 1 x SPDIF in (optisch),
• 1 x SPDIF out (optisch),
• 1 x SPDIF in (coaxial),
• 1 x SPDIF out (coaxial),
• 4 x USB Port,
• 1 x Netzwerkanschluss,
• 1 x Firewire (IEEE 1394),
• 1 x Modem,
• 2 x DVB-S,
• 2 x Analog/DVB-T,
• 2 x Monitor (D-Sub VGA, DVI-I),
• 1 x TV-out (S-Video, Composite,
Scart-RGB Component)
Audio Anschlüsse:
• 1 x Back surround line out,
• 1 x Audio in,
• 1 x Mikrofon,
• 1 x Front surround out,
• 1 x Surround out
• 1 x Center-Subwoofer line out
Betriebssystem

Microsoft® Windows® XP
Home Edition SP2
OEM-Version vorinstalliert und auf Recovery CD-ROM

Software

Microsoft® WorksSuite® 2006
vorinstalliert und auf DVD-ROM
(OEM Versionen)
Bestehend aus:
• Word
• Works 8.5
• Foto 2006 Standard Edition
• Encarta Enzyklopädie 2006
• AutoRoute 2006 Essentials

MEDION® HOME CINEMA XL
OEM-Versionen, vorinstalliert und auf CD/DVD, OEM Versionen
Bestehend aus:
• Power Cinema 4.7
• PowerDirector 4.0 SE
• Power Producer 3
• Power DVD 6
• Media Show SE

Weitere Software:
OEM-Versionen, vorinstalliert und auf Recovery-CD/DVD, OEM Versionen
Bestehend aus:
• eTrust Antivirus
inklusive 90 Tage Update aus dem Internet
• Videon
• Nero Burning ROM 6 ***
• Nero Recode 2 SE ***
• WISO Mein Geld 2006
• AOL 9.0
• DivX OEM Version
• System Recovery powered by Symantec
• Headset mit Mikrofon

Prijs € 999 (zie ook zie ook http://www.aldi-essen.de/ of http://www.medion.de/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:45
999,- das nie slecht!

Komt deze ook langzaam naar nederland overgewaaid?

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@WaZaa, ik denk niet dat die pc ook 999,-€ in Nederland gaat kosten:(. Een hele mooie pc trouwens voor dat prijsje, als je serieus geïnteresseerd bent gewoon in Duitsland halen.:)
Die videokaart is de overstap tussen de nvidea 6600 en 6800? Is die videokaart beter dan de 6600GT, ik kan er namelijk moeilijk informatie over vinden. :?

edit: misschien een domme vraag, maar waar ergens staat de moederbord beschreven :X

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Laatst online: 06-04 00:29
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:03:
@WaZaa, ik denk niet dat die pc ook 999,-€ in Nederland gaat kosten:(. Een hele mooie pc trouwens voor dat prijsje, als je serieus geïnteresseerd bent gewoon in Duitsland halen.:)
Die videokaart is de overstap tussen de nvidea 6600 en 6800? Is die videokaart beter dan de 6600GT, ik kan er namelijk moeilijk informatie over vinden. :?

edit: misschien een domme vraag, maar waar ergens staat de moederbord beschreven :X
Uit ervaringen in het verleden blijkt dat de prijs in NL meestal iets hoger uitpakt, ik gok € 1049,-
De moederborden zijn meestal oem versies van MSI borden.
In Duitsland halen zou ik niet doen: Duitse software, toetsenbord, enz.
DVB-T zal er overigens in bij de Nederlandse versie ook niet opzitten, omdat wij geen free-to-air DVB-T kennen, in Duitsland wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Henk007 op 12-11-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 21:09

TDB

Henk007 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:38:
[...]

Uit ervaringen in het verleden blijkt dat de prijs in NL meestal iets hoger uitpakt, ik gok € 1049,-
Daar doe ik het ook voor ;)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Prosessor met 3.0 GHz is dat niet "weinig" ???
De laatste Lidl PC had er 3.5 GHz of 3.7 GHz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Laatst online: 20-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:41:
Een Prosessor met 3.0 GHz is dat niet "weinig" ???
De laatste Lidl PC had er 3.5 GHz of 3.7 GHz...
Het is een dual core processor, gab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastamasta schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:54:
Kijk even in het fifa topic hier op got. Het heeft te maken met je batterijstand. Die moet je gewoon op high zetten herstarten en dan loopt fifa als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6800 Ultra6700XL
Clockspeed400 Mhz525 Mhz
Memory Speed1100 Mhz1100 Mhz
Memory Size256mb128mb
Memory Interface256-bit256-bit
Memory Bandwidth35.2 GB/s?

Als je dit zo bekijkt is het zeker geen rare videokaart.

Alleen jammer dat er geen Amd X2 in zit, aangezien die beter presteren en zuiniger zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ik kreeg net deze folder binnen van de Hofer (Zit in Oostenrijk en zo heet de Aldi hier)

Afbeeldingslocatie: http://www.hofer.at/images/data_product/590893536436f2fbaa0afb.jpg

Titanium MD 8800 Design PC

* Intel Pentium D Processor 830
* 1.024 MB DDR2 SDRAM (ja, dat zegt de folder dus is het nou DDR2 of SD?) met mhz 533, 64 bit dual channel (1 bankje vrij voor uitbreiding)
* 360 GB Harddisk
* NVIDIA® GeForceTM 6700 XL (is dat wat, kan bar weinig over die kaart vinden)

*3x tv kijken,
2x DVB-t - digitale TV
2x DVB-s Digitaal satelliet
2x Analoog kabel TV
*16x dual layer, multi stantard DVD-cd brander met cd bedruk funktie
*wlan draadloos kaartje
*8 in 1 usb kaartenlezer
*8 kanal intel high def audio
*netwerk kaart onboard
*software pakket met alle mogelijke
*draadlose muis, keyboard en afstandsbediening
*enz enz

op www.hofer.at staat hij, direct link werkt niet.

De videokaart zit ik toch het meeste mee, ik wilde al een dezer dagen een nieuwe pc bouwen, kan ik met dit ding dan ook een lange tijd vooruit (games gezien)

Ist wat of kan ik beter en goedkoper om zelf wat in elkaar knutselen

[ Voor 61% gewijzigd door H3llSiNG op 15-11-2005 19:11 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kun je beter naar Aldi Duitsland.
Daar kost hij nl. € 999,-

http://www.aldi-essen.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Laatst online: 06-04 00:29
De mannen van discountfan.de zijn sinds vanmorgen driftig in de weer om de MD8800 aan de tand te voelen. Zie deze review, die continu wordt ge-update.

[ Voor 12% gewijzigd door Henk007 op 16-11-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H3llsing schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:37:
Ik kreeg net deze folder binnen van de Hofer (Zit in Oostenrijk en zo heet de Aldi hier)

[afbeelding]

Titanium MD 8800 Design PC

* Intel Pentium D Processor 830
* 1.024 MB DDR2 SDRAM (ja, dat zegt de folder dus is het nou DDR2 of SD?) met mhz 533, 64 bit dual channel (1 bankje vrij voor uitbreiding)
* 360 GB Harddisk
* NVIDIA® GeForceTM 6700 XL (is dat wat, kan bar weinig over die kaart vinden)

*3x tv kijken,
2x DVB-t - digitale TV
2x DVB-s Digitaal satelliet
2x Analoog kabel TV
*16x dual layer, multi stantard DVD-cd brander met cd bedruk funktie
*wlan draadloos kaartje
*8 in 1 usb kaartenlezer
*8 kanal intel high def audio
*netwerk kaart onboard
*software pakket met alle mogelijke
*draadlose muis, keyboard en afstandsbediening
*enz enz

op www.hofer.at staat hij, direct link werkt niet.

De videokaart zit ik toch het meeste mee, ik wilde al een dezer dagen een nieuwe pc bouwen, kan ik met dit ding dan ook een lange tijd vooruit (games gezien)

Ist wat of kan ik beter en goedkoper om zelf wat in elkaar knutselen
23 november in nederland..!!
Voo 1089,- eurotjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 21:09

TDB

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:25:
[...]

23 november in nederland..!!