Toon posts:

Motorola MPx200 Smartphone [deel 2]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.175 views sinds 30-01-2008

• sleepzak
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 24-06-2005
bedankt jongens, heb de BEN-6-1000-034 rom inmiddels gevonden alles werkt weer naar behoren, alleen jammer dat de nederlandse taal er niet bij zit...............
misschien hebben jullie daar nog een oplossing voor :)

• robert-630
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
sleepzak schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:59:
bedankt jongens, heb de BEN-6-1000-034 rom inmiddels gevonden alles werkt weer naar behoren, alleen jammer dat de nederlandse taal er niet bij zit...............
Je kan hem wel half op nederlands krijgen, meer is niet mogelijk. Hier staat meer over in de Startpost (pagina 1) in de F.A.Q.

• sleepzak
nog 1 vraag, in welke map op mijn sd kaart moet ik mijn ringtones zetten zodat ik ze kan gebruiken ?
als ik ze op mijn sd knal ziet mijn toestel ze niet.............
moet ik een specifieke map aanmaken ofzo, kan hier eigenlijk niet veel over vinden

• aRuCaRd_esp
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 30-08-2009
Welke van de volgende 2 akku's denken jullie beter te zijn?
- Akku mit max. 1700 mAh LI-ION
- Akku mit 1200 mAh LI-POLY
Als jullie ook geintreseerd zijn wil ik wel de website posten waar je ze kan kopen...

• Oguz286
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 05-11 09:33
Hallo iedereen,

Ik was van plan deze telefoon te kopen aangezien 99,95 niet zoveel is voor wat ie allemaal kan. Maar als ik zo lees dat er een simlock op zit/kan zitten, dan wordt ik toch wel wat defensief. Ik kan hem ook bestellen voor 99 euro maar dan heb ik maar 7 euro beltegoed, en ik zou best eerst die 45 euro op willen maken voordat ik mijn eigen kaart weer gebruik. Hoe groot achten jullie de kans dat er een simlock op zit (bij kijkshop of dixons)? Ik ga er ook vanuit dat ik hem niet terug kan brengen als er wel een simlock op zit?

• robert-630
  • Niet online
Oguz286 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:59:
Hallo iedereen,

Ik was van plan deze telefoon te kopen aangezien 99,95 niet zoveel is voor wat ie allemaal kan. Maar als ik zo lees dat er een simlock op zit/kan zitten, dan wordt ik toch wel wat defensief. Ik kan hem ook bestellen voor 99 euro maar dan heb ik maar 7 euro beltegoed, en ik zou best eerst die 45 euro op willen maken voordat ik mijn eigen kaart weer gebruik. Hoe groot achten jullie de kans dat er een simlock op zit (bij kijkshop of dixons)? Ik ga er ook vanuit dat ik hem niet terug kan brengen als er wel een simlock op zit?
99%

• Oguz286
Waar hebben de mensen die een unlocked telefoon hebben, hem vandaan dan? Ik las in dit topic dat er wel een paar waren die hem gewoon bij de kijkshop vandaan hadden en geen simlock hadden.

• robert-630
  • Niet online
Oguz286 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:42:
[...]

Waar hebben de mensen die een unlocked telefoon hebben, hem vandaan dan? Ik las in dit topic dat er wel een paar waren die hem gewoon bij de kijkshop vandaan hadden en geen simlock hadden.
Dat van de kijkshop was echt aan het begin, toen het stunten begon. Typhone of zoiets wordt wel is genoemd als winkel. Moet je even in dit forum kijken. Bij Telecom Vergelijker wordt Viking wel is genoemd, moet je even de consumentshop opzoeken. Bij beide is de foon circa €120,-

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 11-07-2010
robert-630 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:04:
[...]

Dat van de kijkshop was echt aan het begin, toen het stunten begon. Typhone of zoiets wordt wel is genoemd als winkel. Moet je even in dit forum kijken. Bij Telecom Vergelijker wordt Viking wel is genoemd, moet je even de consumentshop opzoeken. Bij beide is de foon circa €120,-
Viking staat op dit moment op € 99.99.Met € 7 KPN beltegoed.
En het is een simlock vrije

http://www.vikingdirect.nl/(ftdmpv45zlypx3vkibdyg145)/catalogSku.aspx?PR=QH5&ID=MPX200

• Oguz286
Vandaag besteld, morgen geleverd... da's mooi ;) Die wordt het dus

• robert-630
  • Niet online
Davidoff_Smoker schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:36:
[...]

Viking staat op dit moment op € 99.99.Met € 7 KPN beltegoed.
En het is een simlock vrije

http://www.vikingdirect.nl/(ftdmpv45zlypx3vkibdyg145)/catalogSku.aspx?PR=QH5&ID=MPX200
EXCLUSIEF BTW!

Dus kom je toch nog op €119 uit!

• Honk
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 12-09-2005
ik heb hem dus ook..de mpx200..en 2 vodafone simkaarten, maar met beide kaarten blijft hij maar Zoeken naar het netwerk..(er blijft zoeken staan linksboven) ik kan dus niet bellen en gebeld worden met beide simkaarten.

iemand n idee wat dit kan wezen?

1 + 2 = 12

• robert-630
  • Niet online
Honk schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:08:
ik heb hem dus ook..de mpx200..en 2 vodafone simkaarten, maar met beide kaarten blijft hij maar Zoeken naar het netwerk..(er blijft zoeken staan linksboven) ik kan dus niet bellen en gebeld worden met beide simkaarten.

iemand n idee wat dit kan wezen?
Vaag. Je hebt nooit een melding zoals ''sim lost'' of zoiets gekregen?

• Chiii
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18:16
aRuCaRd_esp schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:59:
Als jullie ook geintreseerd zijn wil ik wel de website posten waar je ze kan kopen...
Ik zou het niet weten, wat is het verschil tussen LI-Poly en LI-ION, orginele accu is trouwens LI-ION, misschien moet je dan gewoon LI-Ion nemen. Zijn het trouwens wel gewoon van het merk Motorola en niet een of ander onbekend merk?

• Chiii
Oguz286 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:59:
Hallo iedereen,

Dat met dat 45 euro beltegoed vind nogal omslachtig, alleen maar omdat ze jou gegevens willen hebben. Standaard op de sim zit vijf euro, bij het pakket zit een kaart die je moet opsturen, ingevuld en wel, er staat ook nog iets van ''je gegevens ter beschikbaar stellen'' en dan moet je iets aanvinken maar er staat geen optie van ''nee liever niet''. Als je die kaart hebt opgestuurd, krijg je 10 euro, daarna als je dat gedaan hebt. Moet je tussen zoveel mei en zoveel juni, 20euro opwaarderen (van je eigen zakgeld ;)), en een ''first call'' maken. Dan om zoveel juni als aan alle voorwaarden zijn gedaan (gegevens verzonden etc.) dan krijg je de overige 30 euro. Ik heb niet zo zin in om mijn gegevens te koppelen aan mijn mobiele nummer, dus heb ik eigenlijk 100 - 5 euro voor betaald. Dus als je het ongeveer hetzelfde over denkt dan zou ik voor die kpn gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
robert-630 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:00:
[...]

EXCLUSIEF BTW!

Dus kom je toch nog op €119 uit!
Voor die € 119 zit je niet met een lock te klooien. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:53
Oguz286 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:42:
[...]

Ik heb hem ooit voor € 119,- bij de kijkshop vandaan. Met zeer weinig beltegoed (weet niet eens meer hoeveel). Even later was hij € 119,- met € 45,- beltegoed (ik balen maar achteraf wel blij omdat toen die simlock er nog nergens af te halen was).

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 15:49

Theo

moederbord

aRuCaRd_esp schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:59:
waar kan je zo'n accu halen??

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0Henk 'm!

• markie1987
  • Laatst online: 22-09-2005
hey

ik heb even een vraag!

ik heb men telefoon na 2 dagen al moeten "master resetten" en nu missen er in 1 keer een aantal programma's die er eerst wel opstonden, zoals photo view en file manager enzo...

zou iemand mij deze files weer toe kunnen sturen... of een link waar ik deze weer kan vinden!
ik zou er heel blij me zijn!

terpstra_mAThotmail.com

BvB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pierre232930
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16-05-2005
sleepzak schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:59:
Heb je met deze versie wel nederlandse T9?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
RudiVader schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 07:55:
[...]

Ik heb hem ooit voor € 119,- bij de kijkshop vandaan. Met zeer weinig beltegoed (weet niet eens meer hoeveel). Even later was hij € 119,- met € 45,- beltegoed (ik balen maar achteraf wel blij omdat toen die simlock er nog nergens af te halen was).
Ach ik heb er simlockvrij € 200,- voor betaald, net voor het stunten begon. En nu mag jij raden bij welke provider ik (abo) klant ben!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
markie1987 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:32:
hey

ik heb even een vraag!

ik heb men telefoon na 2 dagen al moeten "master resetten" en nu missen er in 1 keer een aantal programma's die er eerst wel opstonden, zoals photo view en file manager enzo...

zou iemand mij deze files weer toe kunnen sturen... of een link waar ik deze weer kan vinden!
ik zou er heel blij me zijn!

terpstra_mAThotmail.com

BvB
Probeer de bijgeleverde CD eens

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sir12
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 11-08-2005
hoi hoi

ik zit met een probleem, ik heb een headset aangeschafd

dit is het model : Stereo headset CHYN4516A Motorola - Motorola V700

via het website : http://www.eu-gsm.nl/motorola-V700.html

er staat wel V700 erbij maar het is gewoon een XP200

het probleem is nu als volgt, ik kan nu geen laatst gekozen nummer bellen met het headset en ik kan niet ophangen, als ik zelf een nummer draai handmatig, terwijl het headsetje wel aangsloten is, en het geluid wel goed functioneert?

is dit normaal of moet ik ff contact opnemen met de leverancier?

graag jullie advies hierover

mvg,

Sir12

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aRuCaRd_esp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• minitjuh89
  • Laatst online: 08-08-2008
kan iemand mij mischien stap voor stap uileggen hoe ik die GBC emulator kan laten werken

als ik er een rom opzet dan doet ie het maar 1 keer

iemand een oplossing?

Asus M2N-SLI, Athlon 64 X2 5000+, 2x GeForce 8600GTS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepzak
pierre232 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:46:
[...]

Heb je met deze versie wel nederlandse T9?
Geen idee, was da, hoe kan ik dat zien

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tema1
  • Laatst online: 06-05-2005
Heb gelukkig een nieuwe gekregen van Kijkshop. Maar heb het volgende ontdekt(wat een gezeur).
Als hij of beter zij niet helemaal is opengeklapt zit er best wel veel speling tussen scherm en toetsenbord. Is dat normaal of moet ik weer terug???? Als hij/zij dicht of helemaal is opengeklapt is dat niet zo. Iemand ervaring hiermee???

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Honk
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 12-09-2005
robert-630 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:45:
[...]

Vaag. Je hebt nooit een melding zoals ''sim lost'' of zoiets gekregen?
nee er staat verder niets, alleen zoeken...

1 + 2 = 12

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Honk schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:27:
[...]

nee er staat verder niets, alleen zoeken...
Heel ergt vaag. Het ging om Vodafone? Misschien weten zij meer...

@terma1: Dat is normaal, erg veel speling als hij niet helemaal is opengeklapt. Als je hem helemaal open doet valt ie pas in de klik, en is het een brok kwaliteit (stevigheid)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuPpA WoBbE
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 06-07-2007
Hey, ik heb ook deze phone met een abbo van Orange en ik zit er over te denken om me nu aan te melden voor Orange World. Ik heb af en toe dit topic een beetje doorgelezen en las af en toe iets over dat het goedkoper was met Opera ofzow :S. Ik ben een redelijke noob op dit moment, dus heeft iemand nog tips voordat ik me aan ga melden bij Orange World en heeft iemand misschien de link met alle instellingen nog een keer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Orange World Internet via Internet Explorer
* let op! eerst Orange World via telefoonnr. 1200 aan laten zetten!

GPRS data verbindingen
Voeg een GPRS-verbinding toe.
Vul bij 'Beschrijving' in: 'Orange World'
Selecteer bij 'Maakt verbinding met': 'Internet'
Vul bij 'Toegangspunt' in: 'wap'
Voeg een tweede GPRS verbinding toe
Vul bij 'Beschrijving' in: 'Internet Access'
Selecteer bij 'Maakt verbinding met': 'Internet'
Vul bij 'Toegangspunt' in: 'internet'

WAP proxy configuratie
Voeg een nieuwe proxy toe
Vul bij 'Beschrijving' in: wap proxy
Selecteer bij 'Maakt verbinding van': 'Internet'
Selecteer bij 'Maakt verbinding met': 'WAP-netwerk'
Vul in, bij 'Proxy (naam:poort): 10.250.255.188
Selecteer bij 'Type': 'WAP'

Type verbinding
Selecteer bij 'Internet-verbinding': 'Internet Access'
Selecteer bij 'Werkverbinding': Automatisch of Geen beschikbaar
Selecteer bij 'WAP'-verbinding': 'Orange World'
Beveiligde 'WAP-verb.': 'Automatisch of Geen beschikbaar'

IE verbindingsinstellingen
Kies voor 'Opties in Internet Explorer'
Kies voor 'Verbindingen'
Zet het vinkje uit, selecteer bij 'Netwerk selecteren': WAP-netwerk

Orange-World startpagina toevoegen
Bookmark de volgende url in IE: wsp://wap.orange.nl/login/login.cfm of deze: wsp://wap.orange.nl/

Orange World Internet via http-proxy
* Sommige sites (zoals Orange e-mail) kunnen na deze wijziging niet meer bezocht worden!

Verander Proxy (name:port):(10.250.255.188:9201) in 10.250.255.188:5080
Verander Type (wap) in http

Orange World Internet via Opera
* aanvulling op Orange World Internet via Internet Explorer

Verander het volgende onder Dataverbindingen: Selecteer bij 'Internet-verbinding': 'Orange World'
Een file moet gewijzigd worden, kopieer de file naar je pc en open het met kladblok o.i.d. Het betreft de volgende file: opera.ini meestal te vinden in de volgende map: \Storage\Application Data\Opera. Let wel, de file niet wijzigen wanneer Opera is running!
Wijzig het volgende in de file: Ga naar [Proxy], vervolgens naar HTTP Server=mdp.opera.com:9080 wijzig dit in HTTP Server=10.250.255.188:5080. Verander verder niks in het bestand.
Verwijder het oude opera.ini bestand van de smartphone.en upload het nieuwe opera.ini bestand naar dezelfde map.

Controleren of Orange World gratis verloopt.
* Dit is te testen op de volgende manieren (in zowel IE als Opera):

Ga naar www.google.com/t.pdf er moet nu een melding verschijnen, dat je het opnieuw moet proberen via Internet Access.
Het is ook mogelijk om je dataverbruik in te zien via ‘’Mijn Orange’’ vanaf je PC of via wsp://wapkiosk.orange.nl/gprsusage#Internet vanaf je Smartphone (alleen via Internet Explorer).

[Voor 17% gewijzigd door robert-630 op 26-05-2005 13:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

als ik jou was zal ik voor de 1700mAh variant gaan. Deze is goedkoper en heeft meer vermogen

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aRuCaRd_esp
thanx voor de reply :P ik dacht al dat het verloren zou gaan tussen al die anderen ^^, ik zou er ook voor gaan maar ik wantrouw een beetje want het is toch erg goedkoop.. 0.o
Maar ik heb al op i-net gezocht en heb weinig verschill tussen li-poly en li-ion gevonden...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuPpA WoBbE
He thanks robert-630, ik ga me morgen meteen aanmelden voor Orange World en dan alles instellen. Weet iemand trouwens of je je makkelijk af kan melden voor Orange World en die € 6,- gaat toch gewoon van je belbundel af, of komt er € 6,- bovenop je normale maandelijkse rekening?

EDIT: Nog ff een vraagje, :P ik wil nu Opera gaan downe, maar daar zie ik alleen een versie voor Windows Mobile 2003, kan opera ook gewoon op 2002 of moet ik echt 2003 gaan installeren, want dat heb ik liever niet.

[Voor 29% gewijzigd door SuPpA WoBbE op 06-05-2005 22:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Orange World e-mail via e-mail client op je telefoon
* het dataverbruik van e-mail gaat van de internet access -bundel af!

* Gebruik pop.orange.nl of imap.orange.nl als serveradres voor het ontvangen van e-mails.
* Gebruik smtp.orange.nl als serveradres voor het verzenden van e-mails.
* Gebruik je alias (de tekst voor het @-teken in je Orange e-mail adres) als gebruikersnaam.
* Gebruik je wachtwoord voor 'mijn Orange' als wachtwoord (maar vul het wachtwoord in met hoofdletters).
* Voer als toeganspunt "internet" in.

[Voor 97% gewijzigd door robert-630 op 26-05-2005 13:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martin11468
  • Laatst online: 03-12 16:25
robert-630 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:59:
Even voor de duidelijkheid iedereen roept CAD-files maar het gaat om CAB-files!!

[...]

1) Waar denk je er een met KPN simlock te vinden, voor zover is Vodafone de enige aanbieder i.c.m prepaid. Ook is dit géén exlusief KPN abo (gsm) modeltje, dus niet gesimlockt als je het mij vraagt.
2) Natuurlijk gaat het zelfde verhaal op als bij Vodafone, het gaat dus niet lukken.
srry, het was een simlockvrije mobiel, maar er was een actie waarbij je bij elke mobiel een gratis prepaid kaart kreeg, bij vikingdirect 99 euro SIMLOCKVRIJ : http://www.vikingdirect.n...Sku.aspx?PR=QH5&ID=MPX200

MRTN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Martin11468 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:31:
[...]

srry, het was een simlockvrije mobiel, maar er was een actie waarbij je bij elke mobiel een gratis prepaid kaart kreeg, bij vikingdirect 99 euro SIMLOCKVRIJ : http://www.vikingdirect.n...Sku.aspx?PR=QH5&ID=MPX200
Inmiddels ben ik daar ook achter, let wel het bedrag is zonder btw (dus hij komt op €119,-) nog goedkoop! & het gaat om een kpn-DEBITEL prepaid kaartje. Wel een leuke actie btw.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuPpA WoBbE
He, nogmaals thanks robert-630, misschien dat ik over een tijdje dan wel over stap op 2003, maar voorlopig moet ik het dan maar bij 2002+IE houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuPpA WoBbE
Ik heb me dus net aangemeld en m'n telefoon helemaal ingesteld op de manier zoals robert-630 zegt, maar als ik nu probeer om op internet te gaan met m'n phone dan zegt die: bezig met kiezen en zie ik zo'n 'G' in een wit blokje rechts bovenaan mijn scherm, maar dan na een paar seconden komt er deze foutmelding: Kan niet kiezen. Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen, zodat het wel gaat werken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
tema1 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:19:
Heb gelukkig een nieuwe gekregen van Kijkshop. Maar heb het volgende ontdekt(wat een gezeur).
Als hij of beter zij niet helemaal is opengeklapt zit er best wel veel speling tussen scherm en toetsenbord. Is dat normaal of moet ik weer terug???? Als hij/zij dicht of helemaal is opengeklapt is dat niet zo. Iemand ervaring hiermee???
Ik heb dat ook, heb er verder niet zo heel veel last van. Een beetje raar is het wel, maar zoals je zegt, open- en dichtgeklapt zit 'ie wel strak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
skip (dubbelpost)

[Voor 98% gewijzigd door robert-630 op 07-05-2005 14:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
SuPpA WoBbE schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:37:
Ik heb me dus net aangemeld en m'n telefoon helemaal ingesteld op de manier zoals robert-630 zegt, maar als ik nu probeer om op internet te gaan met m'n phone dan zegt die: bezig met kiezen en zie ik zo'n 'G' in een wit blokje rechts bovenaan mijn scherm, maar dan na een paar seconden komt er deze foutmelding: Kan niet kiezen. Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen, zodat het wel gaat werken?
Wil je gaan internetten via de wap- of http-proxy?
m.a.w. ga je alleen wap sites bezoeken of ook http://-sites?

Je hebt wel dekking? Ikzelf heb dat in de woonkamer namelijk niet!

[Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 07-05-2005 13:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuPpA WoBbE
Ja, ik heb wel dekking, en het gaat om http sites die ik wil bezoeken, wap boeit me niet zo heel veel.

Ik twijfel eigenlijk of die gozer aan de telefoon me wel goed heeft aangemeld voor Orange World, kan ik dat ergens zien?

[Voor 38% gewijzigd door SuPpA WoBbE op 07-05-2005 13:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
SuPpA WoBbE schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 13:54:
Ja, ik heb wel dekking, en het gaat om http sites die ik wil bezoeken, wap boeit me niet zo heel veel.

Ik twijfel eigenlijk of die gozer aan de telefoon me wel goed heeft aangemeld voor Orange World, kan ik dat ergens zien?
Ja, je moet een G in beeld hebben op je homescreen op de taakbalk. Niet rechts bij de ontvangstmeter (antenne) maar ongeveer in het midden bovenaan en vrij groot.

Dit kan bij uitzondering anders zijn, namelijk als je een homescreen van internet hebt gehaald of er zelf een hebt gemaakt, je kan dan dit soort dingen weglaten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuPpA WoBbE
Nee, die G heb ik niet. Moet die er altijd staan of alleen als je verbinding probeert te maken, want ik heb wel als ik verbinding probeer te maken rechtsboven een G, maar dat is hem dan waarschijnlijk niet he?

Ik bel zo Orange anders nog wel ff.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AirX
  • Laatst online: 02-12 21:42

AirX

Tweak Guru

Martin11468 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:31:
[...]

Dat is echt een goedkoop adres :D, bijna zelfde prijs als bij Vodafone en dan ook nog simlock/applock vrij. Hier kan ik dus zonder problemen Windows 2003 (mobile) op zetten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
AirX schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 14:15:
[...]

Dat is echt een goedkoop adres :D, bijna zelfde prijs als bij Vodafone en dan ook nog simlock/applock vrij. Hier kan ik dus zonder problemen Windows 2003 (mobile) op zetten?
Jep, alleen de garantie vervalt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pierre232930
He Mensen,

Ik zou graag willen weten welke firmware jullie hebben en of je de nederlandse taal hebt.

Ik weet inmiddels dat als je versie 1.0.25.70 hebt, het image BEN-6-0700-025 hebt.
De 0700 staat voor de software versie en de 025 voor de regio. De 025 regio bevat Nederlands en Engels (US,UK). (deze mpx200 komt van viking, simlockvrij)

Misschien weten jullie welke regio codes ook nederlands bevatten?

Misschien een polletje?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knorry
  • Laatst online: 05-08-2005
wie kan mij helpen mijn verknalde mxp200 weer op orde te brengen????
ik heb win2003 erop gezet terwijl hij nog gesimloct was.

moet ik hem nu maar in de kast laten liggen ????

wie ow wie kan mij helpen 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pierre232930
Tja beetje stom, als je even door deze thead leest kom je vast wel een oplossing tegen, anders:mail maar ff: p_voorthuijsen [at] heetmail . com

[Voor 5% gewijzigd door pierre232930 op 07-05-2005 15:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuPpA WoBbE
He, er was iets niet goed gegaan bij Orange, maar gelukkig werkt alles nu bij mij. Alleen als ik naar www.google.com/t.pdf om te testen of alles wel gratis is, dan moet je een of andere bericht krijgen dat je het nog een keer moet proberen via Internet Access alleen ik krijg deze melding: Onvoldoende saldo. Betekend dit dat ik er nu voor betaal ofzow :S of wat heb ik nou fout gedaan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knorry
  • Laatst online: 05-08-2005
pierre232 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 15:29:
Tja beetje stom, als je even door deze thead leest kom je vast wel een oplossing tegen, anders:mail maar ff: p_voorthuijsen [at] heetmail . com
en hoe moet ik je mailen dan ?????? kan niet naar dat adres.
mail anders even naar mij toe mail2knorry@yahoo.com alvast bedankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
SuPpA WoBbE schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 15:43:
He, er was iets niet goed gegaan bij Orange, maar gelukkig werkt alles nu bij mij. Alleen als ik naar www.google.com/t.pdf om te testen of alles wel gratis is, dan moet je een of andere bericht krijgen dat je het nog een keer moet proberen via Internet Access alleen ik krijg deze melding: Onvoldoende saldo. Betekend dit dat ik er nu voor betaal ofzow :S of wat heb ik nou fout gedaan?
Ik heb alle informatie ook maar bij elkaar geraapt. Heb het gisteren getest: IE zegt bij mij: Ongeldige URL en Opera zegt: EROR 404 (of zoiets) als ik google.com/t.pdf bezoek, ik hou gewoon de teller in de gaten maar (mijn orange of gebruiksoverzicht via wap/orange world)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuPpA WoBbE
Ok thx, ja die teller blijft bij mij op 0 staan en m'n beltegoed blijft ook gelijk, dus het zal wel goed zijn denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Kan iemand mij ook vertellen of je ook in Landscape-mode kunt werken als je er windows 2003 (mobile) op zet? (ivm films)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Nog een vraagje: ik kwam de volgende website tegen, zou het op deze manier gebruiken van IRDA ook werken op de smartphone? :D

http://home.tiscali.nl/~t_aalberts

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Standaard kan je niet in landscape-modus werken, wel kan je (onder zowel WM 2002 als WM 2003) met Betaplayer films in landscape modus bekijken, precies wat je wilt.

Dat van dat IrA is een intressante ontwikkeling, maar ik ben bang dat het niet werkt met de mpx200. Puur mijn gevoel hoor, technisch niet onderbouwd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coole kikker
  • Laatst online: 14-09-2006
Gisteren de mpx200 gekocht bij MediaM**** voor 119

Wil MSN en IE aan de praat krijgen, maar lukt niet! :X

Krijg foutmelding " FOUT kan niet kiezen" .

Heb Telfort prepay abbo en heb bij de Motorola site (zie start post) de settings opgevraagd, maar helaas ontvang ik geen SMS van Motorola, ook bij Telfort werkt het versturen van de settings per SMS niet :'(

Kan iemand de Telfort gprs/wap/etc settings voor mobiel internet via mpx200 posten s.v.p. _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cpootjes
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 17-08-2010
Wie kan mij even mailen met een link
voor de BEN-6-1000 rom met wm2002 ??

alvast bedankt,

cor

diamonds are forever

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Kunnen jullie mij ook vertellen of de SDkaart van de telefoon gewoon te bereiken is als extra hardeschijf vanaf je PC? (dus zonder speciaal programma/driver te installeren onder XP)

[Voor 4% gewijzigd door AirX op 08-05-2005 20:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DesertStorm|IA
  • Niet online
KUTKUTKUTKUTKUTKUTZOOI!

Heb hem laten vallen op steen :( Allemaal krassen en deuken overal :'(

Sorry, beetje offtopic, maar ik voel me nogal verdrietig :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

AirX schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:53:
Kunnen jullie mij ook vertellen of de SDkaart van de telefoon gewoon te bereiken is als extra hardeschijf vanaf je PC? (dus zonder speciaal programma/driver te installeren onder XP)
ja, gewoon in de kaartlezer steken (moet je dus wel hebben) en bij XP verschijnt er een extra station bij "Stations met verwisselbaar medium". Dit kan je gewoon behandelen als bijv. je C-schijf

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pierre232930
AirX schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:53:
Je krijgt een icoontje bij je explorer. Dan kan je naar storagecard browsen. Helaas gaat bestand overzetten heeeeeeeel traag en kan je beter het kaartje in je cardreader doen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pierre232930
AirX schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:41:
Nog een vraagje: ik kwam de volgende website tegen, zou het op deze manier gebruiken van IRDA ook werken op de smartphone? :D

http://home.tiscali.nl/~t_aalberts
Ik zag dat westtek een tool te koop heeft waarmee je kan printen met je irda poort. Als je een driver voor wm2002 hebt die net als op de pc een com-poort aanmaakt op je irda is het prima te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

pierre232 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:24:
[...]

Je krijgt een icoontje bij je explorer. Dan kan je naar storagecard browsen. Helaas gaat bestand overzetten heeeeeeeel traag en kan je beter het kaartje in je cardreader doen...
Waarom zou dat zou traag werken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JvdS
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 01-12 20:46
De klok van mijn feun staat automatisch een uur verder als ik hem aanzet. Wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kamiel_de_hond
  • Laatst online: 22-11-2005
aRuCaRd_esp schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:31:
thanx voor de reply :P ik dacht al dat het verloren zou gaan tussen al die anderen ^^, ik zou er ook voor gaan maar ik wantrouw een beetje want het is toch erg goedkoop.. 0.o
Maar ik heb al op i-net gezocht en heb weinig verschill tussen li-poly en li-ion gevonden...
heb je hem al geprobeerd. Ik ben wel benieuwd of deze goed werkt, want nu gaat de telefoon wel heel snel uit als je alle functies gebruikt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 03-12 21:07

netblade

Sunrise

DesertStorm schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:03:
KUTKUTKUTKUTKUTKUTZOOI!

Heb hem laten vallen op steen :( Allemaal krassen en deuken overal :'(

Sorry, beetje offtopic, maar ik voel me nogal verdrietig :'(
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ik voel met je mee, had ik ook toen ik net mijn lieve T610 SE had gekocht :'( :'(

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aRuCaRd_esp
kamiel_de_hond schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:40:
[...]

heb je hem al geprobeerd. Ik ben wel benieuwd of deze goed werkt, want nu gaat de telefoon wel heel snel uit als je alle functies gebruikt.
Nee, nog niet uitgeprobeert zal nog wel een weekje of 2 duren voordat ik hem heb... -_-

Maar ik heb nog een vraagje, denken jullie dat onze mpx200 de nieuwe windows mobile 2005 magnetto aan zal kunnen???

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
aRuCaRd_esp schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:07:
[...]

Nee, nog niet uitgeprobeert zal nog wel een weekje of 2 duren voordat ik hem heb... -_-

Maar ik heb nog een vraagje, denken jullie dat onze mpx200 de nieuwe windows mobile 2005 magnetto aan zal kunnen???
fox-hound schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:12:
[...]

ok dan maar smarttones gebruiken tot ik mijn mpx200 laat unlocken en flashen,
btw bestaat er een WM2004 versie?2005 bestaat wel,maar die kan niet op de mpx200...
robert-630 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:13:
[...]

Nee, en 2005 (Magneto) moet ook nog uitkomen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vuurvliegje
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 01-12 15:25
Ik heb een probleem mijn telefoon blijft hangen bij het hellomoto opstart scherm :'(

Ik had sd kaartje gekocht mooi wat muziek en games er op. Doen heb gisteravond uit en krijg hem nu ddus niet meer aan. Power knop en knopje van de joystick tegelijk gebeurt er niks en de pc vind mijn telefoon ook niet meer.

Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Edit heb het inmiddels opgelost. Eerst de blauwe knop van de joystick in drukken en dan de powerbutton. En toen deed de hard reset het wel. :9

[Voor 18% gewijzigd door vuurvliegje op 10-05-2005 10:48]

Vuur(Vliegende)Vogel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepzak
knorry schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 15:07:
wie kan mij helpen mijn verknalde mxp200 weer op orde te brengen????
ik heb win2003 erop gezet terwijl hij nog gesimloct was.

moet ik hem nu maar in de kast laten liggen ????

wie ow wie kan mij helpen 8)7
mail me maar op haaibaaiATgmail.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JvdS
JvdS schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:35:
De klok van mijn feun staat automatisch een uur verder als ik hem aanzet. Wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
probeer de regionale instellingen is, en dan de tijdzone op amsterdam + 1 zetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JvdS
robert-630 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:54:
[...]
probeer de regionale instellingen is, en dan de tijdzone op amsterdam + 1 zetten.
Daar staat ie al op ingesteld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dunic
  • Laatst online: 22-09-2008
Ik kon van de een op de andere dag opeens internetten met mijn mpx200 prepaid vodafone telefoon, terwijl dit eerst niet kon (en soweiso niet mogelijk schijnt te zijn)...enige wat ik me kan herinneren is dat ik me voicemail in heb gesteld...rare bedoeling.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

dunic schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:12:
Ik kon van de een op de andere dag opeens internetten met mijn mpx200 prepaid vodafone telefoon, terwijl dit eerst niet kon (en soweiso niet mogelijk schijnt te zijn)...enige wat ik me kan herinneren is dat ik me voicemail in heb gesteld...rare bedoeling.
Had je je telefoon niet toevallig aan de USB te hangen? }:O

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dunic
  • Laatst online: 22-09-2008
nope, 't kost me nu ook 75 cent elke keer dat ik IE opstart..das wel klote aangezien je 'm niet echt kan afsluiten ik vrij snel per ongeluk die "vorige" toets indruk en zo weer in IE kom

[Voor 96% gewijzigd door dunic op 10-05-2005 14:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
Wat kan je eigenlijk doen met die modem optie?
ik denk dat je je mpx aan je laptop moet verbinden en kan internetten op je laptop van je beltegoed,maar ik weet het niet zeker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
dunic schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:29:
nope, 't kost me nu ook 75 cent elke keer dat ik IE opstart..das wel klote aangezien je 'm niet echt kan afsluiten ik vrij snel per ongeluk die "vorige" toets indruk en zo weer in IE kom
Waarschijnlijk kunnen ze de mogelijkheid wel uitschakelen bij Vodafone, bel /e-mail gewoon de klantenservice, vroeger moest je het namelijk ook zelf aanzetten.

Overigens is gprsen op dit moment helemaal geen goed idee, vodafone heeft namelijk problemen met het facturatiesysteem daardoor betaal je altijd 0,75 per kwartier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dmwmyk
  • Laatst online: 13-05-2005
Ik heb pas een mpx200 aangeschaft inclusief een geheugen kaartje waar inmiddels aardig wat mp3's op staan. Ik heb alleen geen stereo headset. Ik hoor dat de HS525 een goede is.

Weet iemand of ik deze kan bestellen op een nederlandse site?
Of zijn er nog andere suggesties als het gaat om een goed werkende stereo headset ?????
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThE-ShoX
  • Laatst online: 01-12 11:02
Is het ook mogelijk om op de motorola mpx200 gebruik te maken van umts?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
ThE-ShoX schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:41:
Is het ook mogelijk om op de motorola mpx200 gebruik te maken van umts?
Nee

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Offtopic: Erg leuk, ik lees net dat Windows Mobile 2005 zijn opwachting maakt, de smartphone-club heeft een review :)

Edit:
Het gaat om de pda versie |:( ! Dat had ik ff gemist, misschien komen enkele dingen wel overeen, bij microsoft gaan sp + ppc nu toch als mobile door het leven.

[Voor 34% gewijzigd door robert-630 op 10-05-2005 22:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
ik heb een vraagje:
er zijn zogenaamde 3.5 mm >> 2.5 mm converters,maar werken deze op de mpx200?

http://www.speechtechnology.com/images/olympus/pa1.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chiii
fox-hound schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:05:
ik heb een vraagje:
er zijn zogenaamde 3.5 mm >> 2.5 mm converters,maar werken deze op de mpx200?

[afbeelding]
nee je moet een 3,5mm stereo - converter - naar 2,5mm stereo (met 3 pinnen/geen 2) maar die zijn
volgens mij nergens te vinden. (overige pin is dan voor de mic volgens mij)

[Voor 7% gewijzigd door Chiii op 10-05-2005 23:59]

• AirX

AirX

Tweak Guru

Chiii schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:58:
[...]

nee je moet een 3,5mm stereo - converter - naar 2,5mm stereo (met 3 pinnen/geen 2) maar die zijn
volgens mij nergens te vinden. (overige pin is dan voor de mic volgens mij)
Dus je kunt in feite de MP3 speler alleen in Mono gebruiken?

• KraveN
  • Laatst online: 03-12 14:56
Ik heb sinds gister ook de mpx 200 gekocht, 99 euro prepaid. Maar goed alles werkt tot nu toe en ben er wel tevreden over. Alleen heb ik problemen met thema's te installeren. Hij blijft heel lang bezig zonder resultaat. Sommige werken half maar dan staat er van allerlei tekst door elkaar. Iemand misschien een idee waar het aan zou kunnen liggen ?

ik gebruik een theme pack en theme changer van http://homepages.inspire.net.nz/~gambit/
en wat andere losse themes van http://smartphone.kleinweder.ch/downloads/index.php
De stappen op de laatste site heb ik ook uitgevoerd.

Heb dit topic globaal doorgekeken maar kon het zo snel niet vinden. En anders heb ik er misschien overheen gekeken.

• tommyrodrigues
  • Laatst online: 20-12-2006
Vraagje ben nu met de tweede rom versie van 2003 supermoto_2 bezig en heb daarbij mijn batterij leven zeker al weten te rekken tot 24 uur in tegenstelling tot de eerdere 12 uur. :)

Maar mijn externe display geeft heel apart geen signaal aan terwijl hij dat wel heeft met het wel bekende kruisje. Als ik hem in een andere stijl zet dan geeft hij aan dat hij in flightmode zit eveneens terwijl dit niet zo is. Mijn vraag is wat kan ik doen aan die externe display en de toch nog wat korte batterijleven. (is dit te verhelpen met bijvoorbeeld GSM_FIX). :(

• tommyrodrigues
  • Laatst online: 20-12-2006
Voor iedereen die een vodafone versie van de motorola heeft willen verversen van rom versie met de lock er nog op. Leg hem niet in de kast maar breng hem weg en laat dat slot eraf halen want ik heb precies hetzelfde gedaan en hij doet het prima. Kost je alleen wel wat geld om hem vrij te maken van dat slot. :)

• Theo

Theo

moederbord

robert-630 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:15:
Offtopic: Erg leuk, ik lees net dat Windows Mobile 2005 zijn opwachting maakt, de smartphone-club heeft een review :)

Edit:
Het gaat om de pda versie |:( ! Dat had ik ff gemist, misschien komen enkele dingen wel overeen, bij microsoft gaan sp + ppc nu toch als mobile door het leven.
op http://www.pocketpcmag.com/_archives/jul05/winmobile5.asp staan screenshots van een smartphone met wm2005

7400 Wp op het dak

• AirX

AirX

Tweak Guru

AirX schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:39:
[...]

Dus je kunt in feite de MP3 speler alleen in Mono gebruiken?
Is er nu al iemand die een fatsoenlijke hoofdtelefoon de MPx200 heeft die stereo is? (Echt stereo)

[Voor 3% gewijzigd door AirX op 11-05-2005 12:47]

• kamiel_de_hond
  • Laatst online: 22-11-2005
AirX schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:46:
[...]

Is er nu al iemand die een fatsoenlijke hoofdtelefoon de MPx200 heeft die stereo is? (Echt stereo)
ik heb hem zelf gemaakt. Een 4 kanaals male 2.5 mm en een 3 kanaals 3.5 mm female. met draadjes de goede connectoren verbinden. dit is bij de 2.5 mm een beetje lastig en dan heb je je mp3 in stereo.

voordat ik zelf dit verloopstukje heb gemaakt gebruikte ik een nokia headset maar die kon niet zo hard en de speakers waren van niet de beste kwalliteit en ook geen stereo

[Voor 4% gewijzigd door kamiel_de_hond op 11-05-2005 13:39]

• AirX

AirX

Tweak Guru

Bedankt voor het antwoord. Kan iemand mij verder zeggen hoe lang de telefoon op een accu draait als je hem niet gebruikt? De echte standby tijd dus.
En hoe lang kan de accu mee als je een divx zit te kijken?

[Voor 17% gewijzigd door AirX op 11-05-2005 14:11]

• robert-630
  • Niet online
AirX schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:00:
Bedankt voor het antwoord. Kan iemand mij verder zeggen hoe lang de telefoon op een accu draait als je hem niet gebruikt? De echte standby tijd dus.
En hoe lang kan de accu mee als je een divx zit te kijken?
Een speciaal programma op de smartphone kan mij dat altijd vertellen, na het opladen (100%) geeft hij 2 dagen en enkele uren aan, niet zo lang dus.

• dmwmyk
  • Laatst online: 13-05-2005
KraveN schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:00:
Ik heb sinds gister ook de mpx 200 gekocht, 99 euro prepaid. Maar goed alles werkt tot nu toe en ben er wel tevreden over. Alleen heb ik problemen met thema's te installeren. Hij blijft heel lang bezig zonder resultaat. Sommige werken half maar dan staat er van allerlei tekst door elkaar. Iemand misschien een idee waar het aan zou kunnen liggen ?

ik gebruik een theme pack en theme changer van http://homepages.inspire.net.nz/~gambit/
en wat andere losse themes van http://smartphone.kleinweder.ch/downloads/index.php
De stappen op de laatste site heb ik ook uitgevoerd.

Heb dit topic globaal doorgekeken maar kon het zo snel niet vinden. En anders heb ik er misschien overheen gekeken.
Ik heb een los thema van die tweede site gedownload en op men phone gezet maar ik krijg die indeling niet goed.

Gebeurt dat alleen bij mij of hebben andere mensen hetzelfde probleem?
Kan iemand me hiermee helpen?

• KraveN
  • Laatst online: 03-12 14:56
dmwmyk schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:49:
[...]

Ik heb een los thema van die tweede site gedownload en op men phone gezet maar ik krijg die indeling niet goed.

Gebeurt dat alleen bij mij of hebben andere mensen hetzelfde probleem?
Kan iemand me hiermee helpen?
Dat probleem heb ik ook, de indeling werkt meestal niet :(

• alwinv
  • Laatst online: 18-02-2009
Nog een vodafone MPx200 met probleempjes

Ik heb pas een MPx200 gekocht prepaid vodafone. Ik had (zonder dit forum te lezen) een update gedaan naar SM2003 software en daarna begon de ellende. De telefoon herkent de simkaart niet meer, het lijkt erop dat hij gelocked is.

Hoe kan ik nu weer terug? ik heb al diverse keren gelezen dat het mensen gelukt is. Kan iemand mij helpen????

thx

• AirX

AirX

Tweak Guru

Hoe weet ik welke W2003 firmware ik het beste kan gebruiken? Ik heb er twee gedownload. Één heeft als datum (van de img) 18-7-2004 en heeft een groote van 23.8883.400 bytes (alleen de img)

de andere is van 23-12-2004 en is 32.673.610 bytes groot. Deze laatste is de super_moto release, maar er staat niet een 2 bij, is dit dus de oude versie van Supermoto?

Om mijn vraag even duidelijk te maken: welke van de twee kan ik het beste gebruiken?
Ik heb het met opzet zo geschreven dat alleen mensen die de bestanden zelf hebben er achter kunnen komen, want anders gaan we natuurlijk tegen de GoT regels in ;)

Als iemand mij nog wat meer info over de roms kan geven, mail dan aub naar arjandj AT gmail.com
Bij voorbaat dank! (ik wil namelijk niet mijn phone kapot flashen :P)

[Voor 15% gewijzigd door AirX op 12-05-2005 10:34]

• Bibo
  • Laatst online: 21-03-2016

Bibo

of gewoon Sanne

Ik heb mijn telefoon met simlock doorverkocht en zelf een simlockvrije gekocht bij typhone, wat een heerlijke service!! Ik had mijn bestelling gedaan en volgens mijn internetbankieren zou vandaag mijn geld daar aankomen, net ging de bel, mijn telefoon al! Hij ligt nu aan de lader maar ik ga er straks even mee spelen. Maar ik heb nog even een vraagje, als iemand belt gaat die ringtone maar zo kort, weet iemand hoe ik dat in kan stellen dat ie langer belt?
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee