Oke nou omdat ik niks te doen heb en de telefoon al een beetje onder de knie heb schrijf ik wel een kleine review.
-Eerste indruk:
Ik kocht de telefoon 2 dagen geleden en ik moet er ook bij zeggen dat ik enthousiaster was bij de aankoop dan toen ik de verpakking losmaakte.
Ik was thuis en rukte de doos open... Maar ik vond de telefoon wel een beetje lomp overkomen?
Niet dat hij niet compact is maar hij is best wel dik...
Maar zo erg was dat niet aangezien het van de rest echt een hele mooie glimmende foon is..
Echt bling bling dus zeer stijlvol vind ik.
Verder instaleerde ik de sim kaart (vodafone lock

) en deed de telefoon aan.
Het eerste wat mij opviel, hoe scherp dit lcd schermpje wel niet is in verglijking met mijn siemens m55.
Al bij al was ik toen nog heel blij...
-Instalatie:
Toen de laptop opgestart was heb ik direct de foon eraan gehangen, de instalatie van activesync was geen moeite dit wijzigt zich allemaal zelf en je hoeft er geen moeite voor te doen....
Maar op gegeven moment had ik de telefoon eraan gehangen en baalde ik wel een beetje van de aankoop.
Aangezien je nergens komt zonder sd kaartje (want er is maar 5 mb vrij op de telefoon zelf) kon ik er nog niks mee..
Maar ik had er later die dag een sd kaartje bijgekocht en zo'n beetje alles erop geinstalleerd wat ik kon vinden en hierna ben ik toch blij dat ik de telefoon niet door heb verkocht ofzo...
Ik zeg er wel bij dat de telefoon veel tijd in beslag neemt want je moet even alles bekijken hoe alles werkt... (Maar dit is juist leuk aangezien je allemaal leuke dingen ontdekt

)
-De telefoon zelf:
De telefoon zelf is opzicht heel mooi echt bling bling. (heb ik dat niet eerder gezegt

)
Hij is ook echt stevig en voelt fijn aan.. Het 65k schermpje is echt ultrascherp en je tovert er heel wat leuke plaatjes op

...
-Is het de aankoop waard:
Oke dit is dus een moeilijke vraag voor sommige mensen dus zet ik het er maar bij...
Als je graag een smartphone wil hebben en echt gebruik gaat maken van de functies is hij het dubbel en dwars waard... Dan zou ik er zelfs wel 200 euro voor willen neerleggen...
Hou er ook rekening mee dat je er wel een sd kaartje bij moet kopen (wil je volledig gebruik maken van de telefoon), en tijd in de telefoon moet steken want je hebt alles niet ineenkeer door...
Ik hoop dat mensen wat aan deze kleine indruk hebben

...