Motorola MPx200 Smartphone [deel 2]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.089 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:05:
Na een hard reset heb ik ineens de helft van de menu's in het nederlands en de andere helft in het engels! Hoe kan ik dat oplossen?
de nederlandse taal instellen in het instellingen menu,en daarna opnieuw opstarten

[ Voor 61% gewijzigd door fox-hound op 28-04-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik een lossen camera halen of bestellen via internet?

moet wel leverbaar zijn in omgeving Den Haag

dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:14:
waar kan ik een lossen camera halen of bestellen via internet?

moet wel leverbaar zijn in omgeving Den Haag

dank u
klik

je moet op zoek gaan naar een SDIO camera

[ Voor 4% gewijzigd door fox-hound op 28-04-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een gratis pdf viewer voor de mpx200. De viewer moet wel grafisch zijn, dus niet alleen tekst weergeven. Ik heb wat op het net gezocht en kon alleen betaalde programmas vinden en gratis programmas die alleen tekst weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vroeg me ook af of iemand heeft geprobeerd om een sd wifi kaartje te gebrijken met de mpx200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
als ik een .cab of .hme file vanaf de sd card installeer,wordt ie automatisch verwijderd,waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:04:
ik vroeg me ook af of iemand heeft geprobeerd om een sd wifi kaartje te gebrijken met de mpx200
ze zijn er wel,maar ik weet niet of die werkt,als iemand het nou probeert :*)
er zijn ook sd bluetooth kaartjes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

fox-hound schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:05:
als ik een .cab of .hme file vanaf de sd card installeer,wordt ie automatisch verwijderd,waarom?
Dat is gewoon het systeem, het is een setup programma, als je het uitvoert is het weg. Als je via Active Sync iets installeert kopieert en installeert hij ook een CAB bestand, voor de niets vermoedende gebruiker zou het niet prettig zijn als deze allemaal bleven staan in het toestel. Voordeel van het installeren via active sync, is dat je het makkelijk kunt verwijderen, en opnieuw erop zetten (na bijvoorbeeld een hard reset) maar wel gruwelijk irritant en slordig dat dit lukraak tussen de programma's op je desktop PC komt te staan. had heel graag gezien dat MS daar een speciaal tabblad of iets voor zou maken, in ieder gevasl scheiden die zooi.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik gevonden heb op internet is dat je wel een sd wifi kaart op de mpx200 met windows 2002 zou kunnen gebruiken als er een driver voor zou zijn die er dus niet is. ;(

het zou wel moeten kunnen op windows 2003 met of zonder driver, dat weet ik niet

heeft iemand dit al geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fox-hound schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:56:
[...]

klik

je moet op zoek gaan naar een SDIO camera
waarom een sdio ?

die zijn zeer duur, is er geen zwarte standaard camera leverbaar meer?
deze dus

http://www.motorola.co.za...px200/features_need05.jpg

in welke winkel zouik hem kunnen bestellen of moet het per se vanaf het internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:13:
[...]

waarom een sdio ?

die zijn zeer duur, is er geen zwarte standaard camera leverbaar meer?
deze dus

http://www.motorola.co.za...px200/features_need05.jpg

in welke winkel zouik hem kunnen bestellen of moet het per se vanaf het internet
Moet je voor de grap nog eens die link van fox-hound aanklikken en dan op de google pagina gaan kijken bij de afbeeldingen.
De SDIO camera is dezelfde als die jij in jou link hebt staan.
De zwarte camera van de Moto site is een afbeelding van een ZWARTE SDIO camera :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow dat is balen dan, zijn ze nergens goedkoper ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze phone nu ook, erg cool dingetje.
met pocketdivx encoder (http://divx.ppccool.com/) zet je makkelijk filmpjes om en betaplayer kijkt ze vlekkeloos af!.

Ik heb alleen 1 probleem: mijn menu is in het nederlands en engels.
Bv: er staat regional settings, en als ik daarheen ga zie ik alles in het nederlands (taal,landinstellingen). Die staan overigens gewoon op nederlands/dutch.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals hierboven gezegd alles naar nederlands instellen en herstarten :) werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem op engels gezet, toen weer op nederlands toen gerestart, en nu is het weer goed!
Bedankt! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:53:
Ik heb deze phone nu ook, erg cool dingetje.
met pocketdivx encoder (http://divx.ppccool.com/) zet je makkelijk filmpjes om en betaplayer kijkt ze vlekkeloos af!.

Ik heb alleen 1 probleem: mijn menu is in het nederlands en engels.
Bv: er staat regional settings, en als ik daarheen ga zie ik alles in het nederlands (taal,landinstellingen). Die staan overigens gewoon op nederlands/dutch.

iemand een idee?
pocketdivxencoder is inderdaad een goeie,ik converteer episodes van south park van .avi naar een gecomprimeerde .avi en speel ze daarna af met betaplayer
Maar ik wil films:P daarom ga ik een 1gb sd kaartje kopen,2 gb zijn er ook maar ik kan ze nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
ik heb er hier een gevonden
http://www.memoryshop.nl/product/12289
maar 209 euro is te duur,
dan kan ik beter 2x 1gb kopen,die zijn 70 eurox2=140 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 15:53
Kan iemand mij mischien helpen ik heb betaplayer geinstalleerd voor de mobiele telefoon.

Maar elke filmpje dat ik afspeel stotters of het nou mpeg is of avi, Divx :? .

Weet iemand hier de oplossing voor?

Ik gebruik de stable version 0.5

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fox-hound schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:28:
[...]

pocketdivxencoder is inderdaad een goeie,ik converteer episodes van south park van .avi naar een gecomprimeerde .avi en speel ze daarna af met betaplayer
Maar ik wil films:P daarom ga ik een 1gb sd kaartje kopen,2 gb zijn er ook maar ik kan ze nergens vinden
Precies werkt perfect, een serie (a 20 min) word iets van 30 a 40 mb, en een volledige film iets van 150 a 200mb. Ik denk dat je uberhaupt aan 1 gb sd kaart genoeg hebt.. maarja dat is je eigen keuze.

@ DarkMaster: Zie mijn post hier iets naar boven, zet ze eerst om met pocketdivx encoder :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:43:
[...]

Precies werkt perfect, een serie (a 20 min) word iets van 30 a 40 mb, en een volledige film iets van 150 a 200mb. Ik denk dat je uberhaupt aan 1 gb sd kaart genoeg hebt.. maarja dat is je eigen keuze.

@ DarkMaster: Zie mijn post hier iets naar boven, zet ze eerst om met pocketdivx encoder :>
Dank je ja ik zat er al naar te kijken en probeerde het direct uit geweldig jongen deze telefoon is tha bomb :+ ...

Vooral het schermpje wat erop zit damn wat strak...

[ Voor 6% gewijzigd door Dark Master op 29-04-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Nog 1 vraagje trouwens hoe werkt die mart tones 2.2 nou eigenlijk ik zie nergens een beschrijving :/ ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb vanmiddag de MPx 200 gekocht maar ik kom er echt niet uit hoe ik een WAV geluid als beltoon moet instellen wie kan mij helpen?? :?

_/-\o_ alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik heb een domme vraag, maar ik ben dan ook blond.

ik heb op basis van mijn IMEI een unlock code gekregen, maar hoe en waar kan ik die invoeren?

kan iemand mij dit stap voor stap uitleggen, pretty please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Oke nou omdat ik niks te doen heb en de telefoon al een beetje onder de knie heb schrijf ik wel een kleine review.

-Eerste indruk:

Ik kocht de telefoon 2 dagen geleden en ik moet er ook bij zeggen dat ik enthousiaster was bij de aankoop dan toen ik de verpakking losmaakte.
Ik was thuis en rukte de doos open... Maar ik vond de telefoon wel een beetje lomp overkomen?
Niet dat hij niet compact is maar hij is best wel dik...
Maar zo erg was dat niet aangezien het van de rest echt een hele mooie glimmende foon is..
Echt bling bling dus zeer stijlvol vind ik.
Verder instaleerde ik de sim kaart (vodafone lock :( ) en deed de telefoon aan.
Het eerste wat mij opviel, hoe scherp dit lcd schermpje wel niet is in verglijking met mijn siemens m55.
Al bij al was ik toen nog heel blij...

-Instalatie:

Toen de laptop opgestart was heb ik direct de foon eraan gehangen, de instalatie van activesync was geen moeite dit wijzigt zich allemaal zelf en je hoeft er geen moeite voor te doen....
Maar op gegeven moment had ik de telefoon eraan gehangen en baalde ik wel een beetje van de aankoop.
Aangezien je nergens komt zonder sd kaartje (want er is maar 5 mb vrij op de telefoon zelf) kon ik er nog niks mee..
Maar ik had er later die dag een sd kaartje bijgekocht en zo'n beetje alles erop geinstalleerd wat ik kon vinden en hierna ben ik toch blij dat ik de telefoon niet door heb verkocht ofzo...
Ik zeg er wel bij dat de telefoon veel tijd in beslag neemt want je moet even alles bekijken hoe alles werkt... (Maar dit is juist leuk aangezien je allemaal leuke dingen ontdekt ;) )

-De telefoon zelf:

De telefoon zelf is opzicht heel mooi echt bling bling. (heb ik dat niet eerder gezegt :+ )
Hij is ook echt stevig en voelt fijn aan.. Het 65k schermpje is echt ultrascherp en je tovert er heel wat leuke plaatjes op ;) ...

-Is het de aankoop waard:

Oke dit is dus een moeilijke vraag voor sommige mensen dus zet ik het er maar bij...
Als je graag een smartphone wil hebben en echt gebruik gaat maken van de functies is hij het dubbel en dwars waard... Dan zou ik er zelfs wel 200 euro voor willen neerleggen...
Hou er ook rekening mee dat je er wel een sd kaartje bij moet kopen (wil je volledig gebruik maken van de telefoon), en tijd in de telefoon moet steken want je hebt alles niet ineenkeer door...

Ik hoop dat mensen wat aan deze kleine indruk hebben ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb net de MPX 200 gekocht maar kom er niet uit met die beltonen instellen van af mn PC
wie weet hoe ik dit moet doen

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 09:28

Theo

moederbord

Even een vraagje voor iedereen die wm2003 op de mpx200 heben staan? Zouden jullie mischien oderstaande pol in kunnen vullen zodat het voor anderen duidelijk wordt hoe 2003 is tegenover 2002?

Poll: De accu gaat langer mee onder 2003
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=59767&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: De telefoon loop onder 2003 minder vaak vast
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=59768&layout=1&sort=prc

Poll: waarom heb je 2003 erop gezet
het leek me erg handig, 2003 is actueler
leek me gewoon leuk,
2002 zuigt
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=59776&layout=1&sort=prc

Poll: De telefoon regeert sneller / is sneller onder 2003
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=59769&layout=1&sort=prc

Poll: welke taal is 2003 bij jou?
Alles is engels behalve T9
Deels is Nederlands
Alles is in het Nederlands
overige
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=59770&layout=1&sort=prc

Poll: met 2003 kan je meer dan 2002
mee eens
niet mee eens
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=59771&layout=1&sort=prc

Poll: hoe verliep de installatie van 2003?
Alles ging in één keer goed
na de weede keer ging het goed
het lukte niet, ik heb 2002 weer erop gezet
telefoon is dood, ik kan er niets meer mee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=59774&layout=1&sort=prc

Poll: ben je tevreden over de update
Ja
ik zie geen verschil tussen 2003 en 2002
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=59775&layout=1&sort=prc

Poll: wat voor cijfer krijgt wm2003 als 2002 "neutraal" is?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=59777&layout=1&sort=prc

[ Voor 3% gewijzigd door Theo op 30-04-2005 14:41 ]

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:50
t was toch gewoon dom om 2003 erop te zetten :? Ivm met simlock ofzo

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

spyros schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 09:31:
t was toch gewoon dom om 2003 erop te zetten :? Ivm met simlock ofzo
Als je sim-lock heb kun je beter niet upgraden. Of je moet er natuurlijk van houden dat je helemaal niets meer kan met je telefoon (behalve m uit t raam gooien). Het is niet zo dat je kans loopt dat het niet werkt als je upgraded, ik kan 100% garanderen dat het niet werkt. Je moet eerst de sim-lock eraf halen.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 19:50
met koninginnedag is t niet zo;n gek idee :P Kan je meedoen met telefoon slingeren :9~

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb nu die GB emulator erop staan maar als ik een spel erop zet dan doet ie het alleen de eerste keer en daarna als ik op gnuboy druk en dan op een spel dan loopt ie gewoon compleet vast en kan ik helemaal niks meer

iemand een oplossing hiervoor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvliegje
  • Laatst online: 10-07 09:17
Heb nu ook deze telefoon gehaald jawel bij de kijkshop :P

Super telefoon mooi design _/-\o_ Ik had in het begin wel wat problemen met bereik in huis maar dat lijkt nu over te zijn (vodafone) Nu binnen kort nog even een sd kaartje halen >:)

Maar mijn vraag op mijn telefoon zal ook wel een sim lock zitten. Maar kan ik nu wel een abbo van vodafone er in gooien?? Heb nu vodafone prepaid en wil graag dit abbo nemen http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Informatie.php?action=859 Lekker goedkoop ;)

Vuur(Vliegende)Vogel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
vuurvliegje schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 23:48:

Super telefoon mooi design _/-\o_ Ik had in het begin wel wat problemen met bereik in huis maar dat lijkt nu over te zijn (vodafone) Nu binnen kort nog even een sd kaartje halen >:)

Maar mijn vraag op mijn telefoon zal ook wel een sim lock zitten. Maar kan ik nu wel een abbo van vodafone er in gooien?? Heb nu vodafone prepaid en wil graag dit abbo nemen http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Informatie.php?action=859 Lekker goedkoop ;)
Helaas niet, hij heeft ook een productlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds een week stage en zag in de trein in de "metro" en "spits" een pagina grote advertentie van de mpx200 (een paar dagen achter elkaar)

Maar daar staat toch bij de lijst mogelijkheden dat er echt staat MP3 RINGTONES..

Dus hoe zit dat nou ?

Oh.. heb na even wat zoeken op de site van de "metro" een pdf bestand gevonden waar deze pagina instond :

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.ulrich1/mpx200.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 02:19:
ik heb sinds een week stage en zag in de trein in de "metro" en "spits" een pagina grote advertentie van de mpx200 (een paar dagen achter elkaar)

Maar daar staat toch bij de lijst mogelijkheden dat er echt staat MP3 RINGTONES..

Dus hoe zit dat nou ?

Oh.. heb na even wat zoeken op de site van de "metro" een pdf bestand gevonden waar deze pagina instond :

[afbeelding]
Dat klopt niet, hij ondersteund geen MP3 ringtones!

Wel wav en mid (en volgensmij onder wm2003 ook wma !?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

vuurvliegje schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 23:48:

ik had hetzelfde. Ik heb ook een vodavone abo, en ik kocht ook dit toestel, ook bij de kijkshop, maar mijn vodavonde abo wilde er dus mooi niet in! Ook andere vodafone abo's wilde er niet in Het toestel is vodavone prepaid gelocked vertelde de vodafone-dealer mij. ook de helpdesk en een unlockwinkeltje konden dit beämen....
Je kan wel het toestel unlocken, maar voor hetzelfde geld heb je ook een sim-lock vrij toestel van typhone.nl. En dan weet je teminste wel zeker dat alles het nog gewoon doet.

En betreft heb abonenement, dat kan nog goedkoper. Ik heb éénjarig vodafone 150 (23.50 p/m), en ik heb totaal 530 euro teruggekregen!

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 02:19:

Dus hoe zit dat nou ?

[afbeelding]
is foutje, onder wm2002 kan je alleen maar wafjes en MIDI gebruiken als ringtone.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat interne geheugen is maar 11 mb (waarvan ik nu nog maar 2 mb heb...)
Ik dacht ergens gezien te hebben een programma waarmee je de ringtones ook van een SD kaart kunt halen... iemand die daar meer van weet ?

(waar kan je trouwens de meest recente MIDI's downloaden ??? als ik zoek krijg ik meestal alleen van die previews van 10 seconden ofzo en anders moek betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
o.a. smarttones, zie o.a. sp + deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 17:18:
(waar kan je trouwens de meest recente MIDI's downloaden ??? als ik zoek krijg ik meestal alleen van die previews van 10 seconden ofzo en anders moek betalen)
Eerste hit op google met [midi free download] :9

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Ik kan wel gewoon mp3's op de telefoon zetten hoor....
Daarbij komt ook nog bij dat ze in exact hetzelfde formaat blijven MP3 dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Laatst online: 15-01 14:18
Ik vraag af: Wat zit iedereen hier toch met het programma 'smarttones'?

Ik heb de ringtones (in wav formaat) gewoon op m'n SD kaartje gezet en ik kan ze ook gewoon zien en gebruiken als ringtone voor m'n gsm. Je moet alleen wel, als je je ringtone op je mobiel hebt gezet, even de gsm uit en aandoen.

[ Voor 17% gewijzigd door OCTheEagle op 01-05-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik het toestel goed en goedkoop kan laten unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvliegje
  • Laatst online: 10-07 09:17
Ja daar ben ik ook naar opzoek maar volgens mij mag dat hier niet. Dus ik ga ff lekker googlen :)

Wil vodafone hem ook niet unlocken als je een vodafone abbo er in stopt worden hun toch niks minder van.

Vuur(Vliegende)Vogel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Alleen onder 2003 kan je direct via het menu ringtones van de SD benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:11:
Iemand enig idee waar ik het toestel goed en goedkoop kan laten unlocken?
In plaats van een gelocked toestel kopen (100 euro), en daarna laten unlocken (vaak >30 euro) kan je ook voor 129.50 euro de mpx200 sim-lock vrij kopen op typhone.nl, en dan heb je m ook thuis bezorgd. Zonder lock, met garantie, 100% legaal (wat unlocken niet is), en ook nog eens goedkoper....

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

vuurvliegje schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:16:

Wil vodafone hem ook niet unlocken als je een vodafone abbo er in stopt worden hun toch niks minder van.
Willen ze niet. De lock zit er OF op, OF niet op, en het kan er niet half op zitten. Dus je kan wel zeggen dat je een vodavone abo heb maar dan unlocken ze m eg nie. Ik had ook een mpx200 vodafone prepaid pakket, en ook een vodafone abo, maar ze konden het niet zo regelen dat ik de mpx200 kon gebruiken met mijn vodafone abo. Ik heb toen met heel veel moeite mijn geld terug weten te krijgen bij de kijkshop omdat ik het pakket terugbracht..

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
bij http://www.vikingdirect.n...Sku.aspx?PR=QH5&ID=MPX200 kun je de mpx200 bestellen voor 122 inclusief belasting en verzendkosten en simlock vrij.

[ Voor 6% gewijzigd door Kanivan op 02-05-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theodouma schreef op maandag 02 mei 2005 @ 02:42:
[...]

In plaats van een gelocked toestel kopen (100 euro), en daarna laten unlocken (vaak >30 euro) kan je ook voor 129.50 euro de mpx200 sim-lock vrij kopen op typhone.nl, en dan heb je m ook thuis bezorgd. Zonder lock, met garantie, 100% legaal (wat unlocken niet is), en ook nog eens goedkoper....
Punt is dat ik de MPX200 al in huis heb :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb de MPx200 ook aangeschaft, vorige week, nu paar daagjes in bezit en al t een en ander met t apparaatje gedaan. Tis dat die voor 99 euro incl 45 euro beltegoed verkrijgbaar was en mijn vorige gsm aan t dementeren is, anders had ik m niet gedaan. Anyway, t is voor mij ook een probeer telefoontje, nog wat software voor gaan schrijven enzo, maar ook van de nuttige synchronisatie features gebruik maken. Maar ik kan mij voorstellen dat sommigen die t aan zouden willen schaffen liever met zekerheid een goed telefoontje willen. Daarom de minpunten die mij tot nu toe opvielen op een rij gezet. Voor mij geen reden om m weer terug te brengen.

- Complexe midi's (ookal zijn ze omgezet naar t juiste midi formaat), wil hij niet correct afdraaien, loopt er zelfs op vast.
voor h- Loopt zowieso wel eens vast. Maar kan ook aan mijzelf liggen omdat ik wel eens ongeduldig snel wil navigeren.
- Tril alarm is zwak! Zelfs zonder het meegeleverde hoesje merk ik niet dat die afgaat.
- Na WAP activatie via motorola site maar zeer beperkte toegang tot WAP, wordt vaak geweigerd.
- Menu's werken trager dan ik had verwacht.
- Als je kleine gsm's gewend bent is deze echt wennen, is vrij dik.
- Megeleverde broekriemhouder is handig, maar het mobieltje kan er bij verschillende bewegingen makkelijk uit.

Verder de vraag of iemand weet of t nuttig is om een high speed SD erin te zetten ipv een normale? Kost nauwelijks meer en snelheid is t dubbele. Kwil progs erop installeren en misschien wat muziek en video, maar dit moet dus net zo snel kunnen draaien als intern geheugen. Kan dat?

En bovendien, is de output et display aan de buitenkant ook programmeerbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:24

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Voor de menu's is er een registerfix meen ik. Wat jij merkte met het trilalarm had ik ook. Nogal zwakjes.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:34:
ben er erg benieuwd naar hoe het afloopt.Hoop voor jou, BassO, mij en al diegene die met het zelfde probleem zitten dat het lukt

edit:
ik heb mijn mpx200 weer aan de gaan, yuppie :9 Heb de nieuwste rom file gevonden van WM2002 en hiermee herkent de mpx200 de vodafone simkaart weer. Ben erg opgelucht, dacht al dat ik mijn nieuwe motorola de prullebak in kon

Ik wilde jullie (Mr. Jinx en BassO) een mail sturen maar staat er helaas niet bij jullie profile
Ik heb zelfde probleem, mijn mobiel ligt nu al weken dood op tafel. Ik weet niet meer wat ik moet doen, alvast bedankt.

Vodafone prepaid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Waarom zou ik eigelijk het OS moeten upgraden naar 2003? In de Poll is immers naar voren gekomen dat onder 2003 de accu minder lang meegaat, de telefoon vaker vast loopt, de taal wordt veranderd, ik kans heb dat de telefoon dood gaat en dat de telefoon iets sneller is.
Is deze snelheidsverhoging echt zoveel waard?

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik zit ook met het probleem van vodafone, als iemand weet welke rom file ik moet gaan gebruiken zodat hij de simkaart weer herkent ontvang ik graag een email.

mvg boksbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzke
  • Laatst online: 25-07 21:17
Hillie schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:39:
Voor de menu's is er een registerfix meen ik.
Heb je een URL daarvoor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:24

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik meen op airfagev.com

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Ik heb gisteren ook een Motorola MPx200 gekocht voor 99 euro. Ik heb er ook een SD kaartje van 128 bijgenomen, maar die is de kassa meneer vergeten te scannen :9 Dus dat is mooi meegenomen. (Eigen schuld, hij stond gewoon te slapen :D )

Ik las ook op simlockvrijmaken.nl (eindhoven) dat ze daar maar 10 euro vragen voor simlock vrij te maken (alleen deze week) maar helaas is het ze nog niet gelukt om een MPx200 te unlocken.

Verder vind ik het mobieltje erg handig en leuk. Hij is wel een beetje dik, maar daar wen je wel aan.
Voor de rest heb ik al een aantal games gedownload en programma's, gaat allemaal vlot.

Groetjes Mark >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, wat ik van de week ben tegengekomen. Een goede vriend van me heeft ook een Motorola MPX 200. Maar zijn processor is veel sneller dan de mijne :/ . Ik vind het zo maf, want die van hem draai op 133Mhz en de mijne gewoon op 120Mhz. Hij draait zelf nu 2003 maar zei, dat hij dat ook al had met 2002. Iemand een verklaring hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige romfiles overclocken de processor, ik dacht de supermoto-2 (van motorola zelf) zet em op 133 MHz terwijl de originele vaak op 120 MHz draait.
Ik heb beide roms geprobeerd en merk dit verschil niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 14:04
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:48:
[...]

Ik heb zelfde probleem, mijn mobiel ligt nu al weken dood op tafel. Ik weet niet meer wat ik moet doen, alvast bedankt.

Vodafone prepaid :(
:X
Misschien de startpost lezen, kopje FAQ => Kan ik windows 2003 draaien op de MPx200?
[rml]chaosonline in "Motorola MPx200 Smartphone [ deel 2]"[/rml]
Daar staat welke ROM je nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Dat maakt het menu echt veel sneller :D
Lijkt het trouwens maar zo of gaat alles sneller?? Ik kan nu wel een film vloeiend afspelen terwijl ik ingezoomd heb, terwijl dat eerst nogal schokkerig ging

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
die mpxboost werkt inderdaad heel goed! :D
De menu's zijn heel wat sneller geworden! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 14:33
Heb gisteren gemerkt dat msn niet werkt met vodafone prepaid.
Wat zijn nu de opties? Kan het ook niet met een andere msn client?
Want e-mail, mms en internet gaat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is waarschijnlijk al heel vaak langs gekomen en waarschijnlijk een domme vraag maar hoe installeer ik cad files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:08:
het is waarschijnlijk al heel vaak langs gekomen en waarschijnlijk een domme vraag maar hoe installeer ik cad files
Als je een.cad file download van het internet, kopieer en plak je hem in je motorola met het programma ActiveSync. Als je een storage card hebt, dan zet je hem gewoon in de root van de storage card. Dan ga je naar file manager, en dan ga je naar je storage card. Dan open je die .cad file en dan gaat hij hem installaren. Hij vraagt dan nog wel of je hem op je telefoon of storage card wilt installeren.

Als je geen storage card hebt, dan zet je hem gewoon in de root van IPSM.

Succes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt, maar dat om de menus sneller te maken

http://www.modaco.com/index.php?showtopic=103234

dat is een .xml en zie ik dus ook als tekst in internet explorer als ik het op mijn telefoon zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook n mpx200 gekocht, werkt prima.
ik heb net Imenu geinstalleerd, ging prima.

maar ik wilde er ook wat games op zetten, heb Wolfenstein 3D in een mapje gekopierd in de telefoon (programfiles/games) en vanuit daar de Setup.XML gedaan..hij deed wat, en toen kreeg ik een soort van html code te zien, dit was ook zo bij Imenu..maar dat werkt nu wel, als ik op de aan/uit knop druk krijg ik het snelmenu.

maar waar wolfenstein nu geinstalleerd is weet ik echt niet, ik kan het helemaal nergens terug vinden dat het geinstalleerd is, alleen de install bestanden staan er nog op.

iemand die weet waar de games worden geinstalleerd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:33:
ik heb ook n mpx200 gekocht, werkt prima.
ik heb net Imenu geinstalleerd, ging prima.

maar ik wilde er ook wat games op zetten, heb Wolfenstein 3D in een mapje gekopierd in de telefoon (programfiles/games) en vanuit daar de Setup.XML gedaan..hij deed wat, en toen kreeg ik een soort van html code te zien, dit was ook zo bij Imenu..maar dat werkt nu wel, als ik op de aan/uit knop druk krijg ik het snelmenu.

maar waar wolfenstein nu geinstalleerd is weet ik echt niet, ik kan het helemaal nergens terug vinden dat het geinstalleerd is, alleen de install bestanden staan er nog op.

iemand die weet waar de games worden geinstalleerd ofzo?
dat had ik dus ook met mpxboost en weet dus niet of het nu wel of niet geinstalleerd. hoe zie ik dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben toch al lekker aan het posten.

als je betaplayer open hebt staan maar niet gebruikt. kan je telefoon dan korter aan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:44:
ik ben toch al lekker aan het posten.

als je betaplayer open hebt staan maar niet gebruikt. kan je telefoon dan korter aan staan
ja, volgensmij benut ie continue je geheugen. Daarom zo nu en dan e.v.t App Killer of iets dergelijks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik GBC roms spelen met die emulator want alleen de 1ste keer doet ie het en als ik dan exit doe en een andere keer wil gaan spelen dan loopt mn toestel copmleet vast

iemand een oplossing?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chaosonline schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 08:16:
[...]

:X
Misschien de startpost lezen, kopje FAQ => Kan ik windows 2003 draaien op de MPx200?
[rml]chaosonline in "Motorola MPx200 Smartphone [ deel 2]"[/rml]
Daar staat welke ROM je nodig hebt...
Bedankt voor uw hulp, als ik het goed begrijp deze rom Ben-6-1000-034?, werkt het dan gewoon met Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzke
  • Laatst online: 25-07 21:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:40:
[...]

dat had ik dus ook met mpxboost en weet dus niet of het nu wel of niet geinstalleerd. hoe zie ik dit
Als ik het goed begrijp, zet jij de .xhtml bestand(en) op je telefoon? Je moet de .cad file niet uitpakken, gewoon als .cad laten staan en zo openen op je telefoon! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel erg bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag de Motorola mpx 200 bij Kijkshop gekocht. Kom thuis doe de sim kaart en batterij erin, zet hem aan zie dat de batterij ver leeg is doe hem onder de lader.
Een uur later kijk ik en doet hij niets meer is niet meer aan te krijgen. Heeft iemand ervaring met dit of moet ik gewoon maar terug gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat loopt iedereen over .cad files te ouwehoeren... het zijn CAB (cabinet) files maargoed kleine (erg aan irriterende) fout...

Maar hoe zit dat met die mpxboost ?? ik heb het via de "underground" way maar het zal vast wel niet illegaal zijn als ik het hier zo hoor... maar ik heb alleen een xml bestand... wat moet je daar nou mee.... (soms heb ik ook van die dingen die je kunt instaleren en heb je van die blabla.001 blabla.002 enz. bestanden... met ook zoon xml bestand...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
ja wat kan je met mpxboost,word je mpx200 overclockt,van 120 naar 133 mhz?
ik heb het geinstalleerd (cab file) maar ik zie geen verschil :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:20:
wat loopt iedereen over .cad files te ouwehoeren... het zijn CAB (cabinet) files maargoed kleine (erg aan irriterende) fout...

Maar hoe zit dat met die mpxboost ?? ik heb het via de "underground" way maar het zal vast wel niet illegaal zijn als ik het hier zo hoor... maar ik heb alleen een xml bestand... wat moet je daar nou mee.... (soms heb ik ook van die dingen die je kunt instaleren en heb je van die blabla.001 blabla.002 enz. bestanden... met ook zoon xml bestand...)
Zoals ik net al zei, je moet de .CAB files NIET uitpakken. gewoon zo op je foon zetten en dan pas openen! Meestal download IE de .CAB files automatisch, dit moet je dus annuleren en dan Save Target As....

[ Voor 2% gewijzigd door MarkieNL op 04-05-2005 13:17 . Reden: veranderd naar CAB :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 10:19
als ik er een koop met kpn simlock, kan ik die wel gewwon flashen naar WM2003

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid iedereen roept CAD-files maar het gaat om CAB-files!!
Martin11468 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:36:
als ik er een koop met kpn simlock, kan ik die wel gewwon flashen naar WM2003
1) Waar denk je er een met KPN simlock te vinden, voor zover is Vodafone de enige aanbieder i.c.m prepaid. Ook is dit géén exlusief KPN abo (gsm) modeltje, dus niet gesimlockt als je het mij vraagt.
2) Natuurlijk gaat het zelfde verhaal op als bij Vodafone, het gaat dus niet lukken.

[ Voor 75% gewijzigd door robert-630 op 03-05-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fox-hound schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:11:
ja wat kan je met mpxboost,word je mpx200 overclockt,van 120 naar 133 mhz?
ik heb het geinstalleerd (cab file) maar ik zie geen verschil :/
volgensmij zorgt dit programma ervoor dat de telefoon meer geheugen toegewezen krijgt om programmas open te laten staan. als programmas open blijven staan dan zijn ze sneller geladen. dit programma clock de processor niet over

maar ik kan het fout hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
robert-630 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:59:
Even voor de duidelijkheid iedereen roept CAD-files maar het gaat om CAB-files!!
Damn ja, je hebt gelijk.

@tema1 ik zou er mee terug gaan. Ik heb er niet veel over gehoord maar garantie zit er toch nog op :Y)

[ Voor 29% gewijzigd door MarkieNL op 04-05-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ik heb mpxboost er ook op gegooit, merk nog niet echt noemenswaardige verschillen. Voor me gevoel opent het menu alleen sneller, scrollen gaat niet nog sneller. Maar dit alles is pas het geval bij de tweede keer dat ik het menu open, logisch vanaf dat moment wordt namelijk het proces actief.

@ terma1 (e.a.) Zat er geen sticker op het buiten scherm, met in het engels de melding dat je eerst je telefoon geheel dient op te laden voor het eerste gebruik! Dit was bij namelijk het geval. Anders kunnen de winkel & motorola zich hierachter verdedigen. Het is natuurlijk wel onaceptabel dat de telefoon zich nu dood houdt. Motorola moet er dan toch wat aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Laatst online: 12-09 12:29
Bij welke instellingen moet ik zijn om te zorgen dat backlight, wat langer aanblijft. En niet gelijk na vijf seconden uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Chiii schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:45:
Bij welke instellingen moet ik zijn om te zorgen dat backlight, wat langer aanblijft. En niet gelijk na vijf seconden uitgaat.
Bij Power Management onder de Settings. Vervolgens Backlight time out. In de nederlandse versie energiebeheer of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
robert-630 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:07:
[...]

Bij Power Management onder de Settings. Vervolgens Backlight time out. In de nederlandse versie energiebeheer of iets dergelijks.
bedankt ik had het ondertussen al gevonden, heb dat mpxboost ook tegen haperingen bij mp3's ben nogal vergeetachtig, heb nu namelijk geen last meer van haperingen als ik het klepje dicht doet. Maar ik weet niet meer of dat voor dat ik mpxboost had geinstalleerd of daarna,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiii schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:55:
[...]

bedankt ik had het ondertussen al gevonden, heb dat mpxboost ook tegen haperingen bij mp3's ben nogal vergeetachtig, heb nu namelijk geen last meer van haperingen als ik het klepje dicht doet. Maar ik weet niet meer of dat voor dat ik mpxboost had geinstalleerd of daarna,
volgensmij werkt het daar niet tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnend
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-04-2022
Ik heb sinds gisteren ook deze prachtige telefoon echt een super toestel. Alleen heb ik nu een raar probleem. Als ik naar mijn inbox ga om me smsjes te lezen dan word de telefoon ongelovelijk traag. En kan ik de smsjes niet openen. Ik heb de telefoon al opnieuw opgestart, ik heb al geprobeerd om met een taskmanager de inbox af te sluiten en dan opnieuw te openen maar niks mag helpen :'(

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 20:16:
[...]

volgensmij werkt het daar niet tegen
nee klopt hij hapert weer :(, voor heel even dan.

zijn er nog geen oplossingen er voor gevonden, besides dat je wm2003 moet opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Burnend schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 20:43:
Ik heb sinds gisteren ook deze prachtige telefoon echt een super toestel. Alleen heb ik nu een raar probleem. Als ik naar mijn inbox ga om me smsjes te lezen dan word de telefoon ongelovelijk traag. En kan ik de smsjes niet openen. Ik heb de telefoon al opnieuw opgestart, ik heb al geprobeerd om met een taskmanager de inbox af te sluiten en dan opnieuw te openen maar niks mag helpen :'(

Iemand een idee??
Je smsjes staan zeker nog op je (oude) simkaart? Dan moet je ze ff met Sim Manager onder Accessoires over zetten naar je telefoongeheugen. Volgensmij worden smsjes normaal standaard op het telefoon geheugen opgeslagen. Misschien dat ie daarom vastloopt. Als dit alles niet zo is, is het erg vreemd.

Volgensmij ruist de telefoon ook niet meer als je via betaplayer afspeelt. De nieuwste versie van BetaPlayer geeft trouwens aan welk nr hij afspeelt, dit i.t.t. de oude versie, die dat niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
Ik had beta 0.5, ik ga nu 0.96 proberen. maar werd aangegeven als mogelijk instabiel. maar ik heb wel gewoon haperingen bij ringtone beluisteren op zich niet erg.

kan het niet zijn dat er onvoldoende geheugen/schijfruimte is, waarvan enige deel als cache wordt gebruikt?
ik heb nog geen SD/mmc kaartje, telefoon geeft aan dat de schijfruimte onvoldoende is/bijna vol. Dat kan op zich wel 2 korte mp3tjes staan er op.

[ Voor 45% gewijzigd door Chiii op 05-05-2005 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnend
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-04-2022
robert-630 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 00:13:
[...]

Je smsjes staan zeker nog op je (oude) simkaart? Dan moet je ze ff met Sim Manager onder Accessoires over zetten naar je telefoongeheugen. Volgensmij worden smsjes normaal standaard op het telefoon geheugen opgeslagen. Misschien dat ie daarom vastloopt. Als dit alles niet zo is, is het erg vreemd.
Het waren smsjes op mijn nieuwe simkaart die ik bij de tel kreeg. Maar ik heb de telefoon maar laten syncen met de pc en toen vervolgens een Harde reset gedaan. En weer gesynct en nu werkt het perfect :) Maar wel ontzettend raar.

Ik had gistermiddag ook al dat mijn menu's na het opnieuw aanzetten van de telefoon half nederlands was en half engels en dan ook nog eens verschillende theme's door elkaar hielt :X Zo was het programma menu de theme standaard en was het menu instellingen orange. Maja dat was gelukkig gauw opgelost door even de taal te veranderen en opnieuw op te starten.

Maar als er allemaal van deze rare bugs zijn waarom brengt motorola eigenlijk geen sofware update uit eventueel ism vodaphone want ik neem dat dit wel op te lossen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een programma dat het buitenste schermpje helemaal uit zet. net zoals de meeste samsungs.
hierdoor zo de telefoon volgensmij langer stand-by kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
@ Chiii. Ik gebruik overigens de stable version van Betaplayer. Misschien zit ik er naast met het geluid, ik draai nl. niet vaak mp3's vanaf me foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand mij een link kunnen geven naar de BEN-6-1000-034 rom, mijn toestel is nu dood ( vraagt naar unlock code ) zou heel dankbaar zijn _/-\o_

ejtATwanadoo.nl

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:53:
zou iemand mij een link kunnen geven naar de BEN-6-1000-034 rom, mijn toestel is nu dood ( vraagt naar unlock code ) zou heel dankbaar zijn _/-\o_

ejtATwanadoo.nl
Helaas mag dat niet volgens de GOT policy .. uhm, de link mag alleen niet op het forum. < verkeerde gelezen, je wilde het per mail > btw. dat berichtje van jouw mag eigenlijk hier ook niet.

[ Voor 21% gewijzigd door robert-630 op 05-05-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
Waar kan je eigenlijk betere accu's kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi hoi

ik zit met een probleem, ik heb een headset aangeschafd

dit is het model : Stereo headset CHYN4516A Motorola - Motorola V700

via het website : http://www.eu-gsm.nl/motorola-V700.html

het probleem is nu als volgt, ik kan nu geen laatst gekozen nummer bellen met het headset en ik kan niet ophangen, als ik zelf een nummer draai handmatig, terwijl het headsetje wel aangsloten is, en het geluid wel goed functioneert?

is dit normaal of moet ik ff contact opnemen met de leverancier?

graag jullie advies hierover

mvg,

Sir12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:31:
hoi hoi

ik zit met een probleem, ik heb een headset aangeschafd

dit is het model : Stereo headset CHYN4516A Motorola - Motorola V700

via het website : http://www.eu-gsm.nl/motorola-V700.html

er staat wel V700 erbij maar het is gewoon een XP200

het probleem is nu als volgt, ik kan nu geen laatst gekozen nummer bellen met het headset en ik kan niet ophangen, als ik zelf een nummer draai handmatig, terwijl het headsetje wel aangsloten is, en het geluid wel goed functioneert?

is dit normaal of moet ik ff contact opnemen met de leverancier?

graag jullie advies hierover

mvg,

Sir12
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.