Moet je ff goed googlen op torrents.Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:32:
[...]
Hey thnx hij doet het. Alleen jammer dat het maar 2 min is. heel erg bedankt
dan vind je hem wel.
Ook voor de volle 100%
Moet je ff goed googlen op torrents.Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:32:
[...]
Hey thnx hij doet het. Alleen jammer dat het maar 2 min is. heel erg bedankt
Post 1001
[ Voor 9% gewijzigd door robert-630 op 20-05-2005 22:58 ]
Werkt niet, helaas. Want de MPX200 ondersteund mogelijk wel SDIO, maar er is geen SDIO NOW! driver uitgebracht door Motorola voor de MPX200, dus beginnen we nog niks.xvanwaart schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:11:
Werkt de MPx200 ook met TomTom Mobile en een SDIO GPS antenne dat iemand hier weet? aangezien die antennes steeds goedkoper worden (zag hem vandaag voor €94.99) lijkt me dat wel een goeie deal... stel je vind op straat die TomTom software dan heb je voor minder dan 200 eurie's een navigatie systeem!
ps zit ik nog wel even met de vraag waar ik dan de kaarten ga plaatsen...
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
De nieuwe startpost zal ongetwijfeld een schaamteloze kopie worden van de huidigerobert-630 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:33:
[...]
Post 1001uhm 1002..
![]()
Erg toevallig, ik keek echt net voordat ik het topic opende naar het aantal posts (in tijden niet gedaan) ik zag pagina 4441, dus dacht ook al wordt weer tijd voor een vervolg!
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Niet helemaal, onder voorgaande delen kan dit topic gezet worden!spone schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 11:12:
[...]
De nieuwe startpost zal ongetwijfeld een schaamteloze kopie worden van de huidige
[ Voor 12% gewijzigd door robert-630 op 21-05-2005 13:05 ]
Wie de SP wil copy-en en aanvullen... be my guest...robert-630 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:59:
[...]
Niet helemaal, onder voorgaande delen kan dit topic gezet worden!![]()
Ook kan de link naar hellomoto-phone-setup weg (werkt met deze foon toch niet meer, kan iedereen het ff testen !?) en er kan vermeld worden dat GPRS met Telfort i.c.m deze foon niet werkt!
EDIT: Ook moet het plaatje veranderd worden!? Deel 2 ......uhm..3!
Verwijderd
Zoveel hoeft er volgensmij nou ook niet te veranderen, ikzelf heb de aankomende 2 weken tentamens maar die paar wijzigingen kan ik wel doorvoeren. Als mensen aanvullingen/verbeteringen hebben, laat het s.v.p. het liefst nu al weten..chaosonline schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 19:23:
[...]
Wie de SP wil copy-en en aanvullen... be my guest...
Robert jij bent nogal actief hiero de laatse tijd, ik heb er geen tijd voor de komende weken...
Wel heb ik alvast de banner aangepast!
[afbeelding]
(klikker-de-klik)
Als mijn ontvangst het toeliet zat ik daar ook al, voda was (/is nog) mijn favoriete provider, maar als ze mijn klachten niet serieus (gaan) nemen, dan is het snel over...Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 19:31:
@ robert-630
Uit frustratie dat ik GPRS (mobiel Internet) van Telfort (prepaid) niet aan de praat kon krijgen, ben ik een Orange winkel in gegaan en heb daar gecontroleerd of mijn Mpx200 wel werkt met Orange, en ja, dat ging in 1 keer goed! (uiteraard thuis de settings ingesteld zoals in de startpost staat.)
Moest voor MSN Messenger nog wel even switchen van Orange World naar Internet Access bij 'Internet Verbinding', en ook MSN werk nu ! Eindelijk geen geklooi meer met settings![]()
Dus Bye Bye Mobiel InterNOT van Telfort & Hello Orange (Internet) World voor mijn Mpx200.
[ Voor 5% gewijzigd door robert-630 op 22-05-2005 19:32 ]
Doe maar zelf hoor... maar neem wel even contact met de modjes, zij kunnen deze sluiten..robert-630 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 15:45:
[...]
Zoveel hoeft er volgensmij nou ook niet te veranderen, ikzelf heb de aankomende 2 weken tentamens maar die paar wijzigingen kan ik wel doorvoeren. Als mensen aanvullingen/verbeteringen hebben, laat het s.v.p. het liefst nu al weten..![]()
Zal ik dan het nieuwe topic openen of doe je het liever zelf, dat ik je dan de nieuwe sp mail?
Heeft iemand dit al geprobeerd met een Telfort Prepay pakket?Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:49:
[...]
Hallo,
Ik heb GPRS met TElfort (abo) aan de praat, wellicht heb je hier wat aan:
Bij Dataverbindingen de volgende instellingen:
Interbet verbinding: Telfort GPRS ISP
WAP verbinding: Telfort GPRS WAP
Instellingen GPRS ISP: maak verbinding met internet, toegangspunt internet, verder niks ingevuld
GPRS WAP: idem
Ik heb ook via de moto site de instellingen naar mijn MPX laten sturen (Zowel voor wap als internet) en dat werkte direkt. Ik heb het op 2 toestellen op deze manier aan de praat gekregen, maar misschien is het voor prepaid wel anders?
Yep, werkt niet. Ik ga maar een Telfort abbo nemen voor 2,50 per maand.Aram schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:47:
[...]
Heeft iemand dit al geprobeerd met een Telfort Prepay pakket?
Verwijderd
Thanks idd, geen stereo soundmpx200_05 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:18:
[...]
ik heb dit ook gedaan met de instructie die elders op het forum te vinden is. er staat daar beschreven hoe je door 2 verbindingen te maken eea aan de praat kan krijgen, maar ik geloof nooit dat je dan stereo hebt.
Ik heb gisteren maar een verloopje besteld in Hongkong via: pc-mobile.net. De MP35A 3.5mm Headphone Adapter for MPx200. alles bijelkaar zo'n € 9,- en een beetje.
Volgende week waarschijnlijk pas per airmail in huis dus dan weten we pas meer!
Oow als ik het goed begrijp werkt het allemaal niet prepay, maar dus wel met een abonnement. Ik zal dit in de nieuwe startpost (sp) opnemen. Het is wel zeker dat die instellingen juist zijn (werken) ?JvdS schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:23:
[...]
Yep, werkt niet. Ik ga maar een Telfort abbo nemen voor 2,50 per maand.
Dan werkt het wel en heb er gelijk 500 belminuten bij.
Verwijderd
je hebt een 4 kanaals 2,5 mm jack nodig. Als je het nu goed soldeer dan zul je stereo geluid hebben. Ik heb het gedaan en het werktVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:42:
[...]
Thanks idd, geen stereo soundIk snap er niets meer van; ik heb een 2,5 mm jack met drie draden (R,L en GND). Deze draden soldeer ik op 3,5 mm jack en ja hoor niets doet het
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 18:15 ]
Ik ben erg benieuwd hoe je het aan de praat gekregen hebt en welke versie je gebruikt.AirX schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:09:
Ik wil nog even melden dan TomTom gewoon werkt onder Smartphone 2002. Ik blijf dan ook fijn met 2002 werken
Leuke lamp, overigens !!
Ik heb netjes een 4 polige gebruikt, maar geen stereo. In theorie kun je met het solderen van slechts 2 draadjes ook geen stereo hebben ... en in de praktijk had ik dat ook duidelijk niet. Ook het verbinden met de massa leverde geen stereo op. Waarom er dan wel (redelijk) geluid te horen is....Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:55:
Ja, elektro boer had geen 4 polig 2,5 mm jackIk ga maar op zoek naar 4 polig jack
Edit.
Iemand een vier polig 2,5 mm jack liggen?, ik heb interesse.
[ Voor 51% gewijzigd door mpx200_05 op 24-05-2005 16:17 . Reden: foutje ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 16:47 ]
Wellicht bestaan er toch meerdere type's 4 polige jack plugjes....???Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:46:
Ik heb het al voor elkaar gekregen, ik heb voor test een 4 polig jack van oude headset (een oordopje en mic) genomen. Ik sloot het aan volgens deze schema:
[afbeelding]
Ik kreeg toen mooi stereo geluid, nu maar effe 2,5 4 polig bstellen
.
De proef op de som genomen: MPX200 aangesloten via line in op mijn audio installatie. Sennheiser hdr 45 op mijn hoofd. Geen enkel probleem met de bass. Maar wie schets mijn verbazing bij het omschakelen van stereo naar mono (met het knopje op de versterker): GEEN geluid meer!!!!mpx200_05 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:29:
[...]
Wellicht bestaan er toch meerdere type's 4 polige jack plugjes....???![]()
Mijn draadjes zitten op dezelfde wijze gemonteerd. Ik heb met alleen links en rechts gemonteerd als geluid en dat zou niet moeten kunnen. De aarde is zelfs niet gemonteerd. Doe ik dat wel dan veranderd er niets!!
Verwijderd
Verwijderd
helaas ... klopt. Ik had ook bijna deze set aangeschaft via ebay, en nadat ik erachter kwam dat het geluid inderdaad mono op 1 oor zou zijn was het hopen op een hoger bod ...Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:07:
Ik heb bij mijn MPX200 de FM100 headset gekocht (zie plaatje).
Nu blijkt dat als ik muziek luister vanaf de telefoon er maar in 1 oor (kanaal) dit te horen is, terwijl als ik radio luister, dit wel via 2 kanalen te horen is.
Klopt dit?![]()
Of heb ik een MPX200 waarbij helaas de headset aansluiting verrot is, waardoor ik maar 1 kanaal hoor bij een stereo headset.![]()
[afbeelding]
Het is meer blauw, en piano-zwartpisart schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:00:
Heeft er iemand een goede foto van de voorkant van de MPx200? De foto's wat ik vind zijn ofwel onduidelijk ofwel echt paars. Ik zou het toch liever een donkerdere voorkant hebben, ben niet zo voor paars.
[ Voor 4% gewijzigd door robert-630 op 25-05-2005 18:35 ]
Verwijderd
Die zal ik dan ook in de SP zetten.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 21:07:
Die exploit met Orange World, zodat je onbeperkt kunt internetten (internet acces zonder 2 mb datalimiet) werkt perfect! Zowel IE als opera, hoewel ik in opera steeds van die irritante meldingen krijg (weet iemand hier een oplossing voor?)
echt super!
[ Voor 5% gewijzigd door robert-630 op 25-05-2005 21:24 ]
Inmiddels het verloopje uit Hong Kong ontvangen: het werkt perfect! Eindelijk stereo uit mijn Smartphone en met een verloopje naar een bijna 30 jaar oude Sennheiser HD 400 zelfs bass!mpx200_05 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:39:
[...]
De proef op de som genomen: MPX200 aangesloten via line in op mijn audio installatie. Sennheiser hdr 45 op mijn hoofd. Geen enkel probleem met de bass. Maar wie schets mijn verbazing bij het omschakelen van stereo naar mono (met het knopje op de versterker): GEEN geluid meer!!!!
Als je dat ook eens probeert met je zelf gemaakt verloopje???
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb al aan de moderators door gegeven dat het topic dicht kan.Gaarne hier niet meer posten!
... Maar in de opvolger van dit topic: [rml]Motorola MPx200 Smartphone [ deel 3][/rml]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq