Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:57:
Hallo, k heb sinds 3 weken de Motorola Mpx200 telefoon en k zit met een probleem:
K heb Tomtom Mobile 4.4 erop gezet met de Benelux kaart(Via P2P gedownload)
het programma start maar hij zegt dan: No maps found; geen kaarten gevonden hoewel er toch de benelux kaart erop zit.
Alles zit op de storage card.
Hoe moet k ervoor zorgen dat hij de Benelux kaart vindt?
Alvast bedankt.
Ik zelf had ook dat probleem, ik had een mapje voor tomt tom gemaakt en daar alle mappen (let op!
niet maps) ingezet, dat werkt blijkbaar niet. Je moet alle mappen op je foon in de root zetten, in het geval van een SD-card dus op: \Mounted Volume. Ik heb daar de volgende mapjes: 2577, Benelux Navigator Map & TomTom. Een map in mijn .zip file is niet nodig voor WM, die is er voor Symbian bijgezet.
Ik hoop dat dit ook bij jouw de reden van je probleem is, dan heb je nu de simpele oplossing
@ chaosonline: een goed begin, ik hoop dat de newbies bij pagina 1 beginnen en niet gelijk op ''last'' klikken!

Ik heb dat knopje wel is gezien, maar ik zelf kan het nu niet meer vinden. Misschien omdat ik ben ingelogt.
Toch nog een tip (bij vele al bekend): Als je iets wilt zoeken (in deze thread) kan je ook het volgende doen: Typ in je browser dit adres in:
http://gathering.tweakers...sage/23375955/?=limit=999 . Dan laat automatisch het hele topic in, wel geduld hebben, naar het inladen (ik moet in IE wachten ander loopt me Explorer vast, bij FF niet) op HOME en vervolgens op CTRL-F drukken en kies de juiste zoekterm!
Als je denkt dat het antwoord wel ergens op GOT te vinden is, maar je weet niet in welke thread, kan je in google het volgende invoeren: site:http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/ {zoekterm}
Hebben jullie de volgende
bugs ook al ondervonden:
- Als je internet via Opera, wil soms het volgende gebeuren: Het scherm gaat op zwart (1sec) licht op, en je komt uit bij het homescreen, vervolgens moet je met de back-toets terug naar Opera. In IE wil dit ook nog wel is voorvallen. Dit na een korte periode van inactiviteit.
- Als je in Opera internet, en je beëindigd de GPRS-verbinding d.m.v de rode toets, en je wil op den duur verder internetten, dan maakt Opera geen verbinding, je moet persé op ''reload'' klikken of een internet-adres opgeven.
- Ooit val CellTrack gehoord? Dit wil bij mij niet opstarten!?
- Als je TomTom niet beëindigd via het TT menu, en vervolgens op home klikt en iets anders gaat doen, komt TomTom soms weer ''naar voren'' en moet je weer de ''back-toets'' gebruiken.
- Mijn foon wil sommige dingen al niet meer instaleren, omdat hij zgn. te weinig ruimte heeft. Géén enkel programma is op het telefoongeheugen gëinstaleerd. Er zijn slechts een paar homescreens opgeslagen op het telefoongeheugen verder niks, iemand een idee waar ik wat kan verwijderen?
[
Voor 60% gewijzigd door
robert-630 op 13-05-2005 18:25
]