Toon posts:

Motorola MPx200 Smartphone [deel 2]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.164 views sinds 30-01-2008

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 11-07-2010
Bibo schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:25:
Ik heb mijn telefoon met simlock doorverkocht en zelf een simlockvrije gekocht bij typhone, wat een heerlijke service!! Ik had mijn bestelling gedaan en volgens mijn internetbankieren zou vandaag mijn geld daar aankomen, net ging de bel, mijn telefoon al! Hij ligt nu aan de lader maar ik ga er straks even mee spelen. Maar ik heb nog even een vraagje, als iemand belt gaat die ringtone maar zo kort, weet iemand hoe ik dat in kan stellen dat ie langer belt?
Niet te snel opnemen :P
Of andere ringtone opzetten.Eén die wat langer duurt.
Volgens mij is de afspeelduur niet in te stellen

• Hillie
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 09:55

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Nope, da's m.i. afhankelijk van het geluidje dat je gebruikt.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Camacha: Je hebt nog gelijk ook.

• TheAngel
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 06-10-2014

TheAngel

Ondertitel

wat een domme koe ben ik ook he... flash ik em nog...
en nu pakt ie me eigen prepaid kaartje niet meer :( (Vodafone)
heeft iemand aub een fix/work around aub?
email me theangel at gmail.com (ook msn als dat handiger is..)
ik ben echt dom 8)7

De Tweakers Wildstar Beta lijst vind je hier

• AirX
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 10:32

AirX

Tweak Guru

Kan iemand mij vertellen of de MPX200 RAW (native) infrarood ondersteund? (te vinden bij bv de TomTom instellingen)

• Honk
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 12-09-2005
robert-630 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:45:
[...]

Vaag. Je hebt nooit een melding zoals ''sim lost'' of zoiets gekregen?
Ja nu krijg ik na een tijdje wel Sim Lost te zien, hij zegt dat de sim niet herkend word of invalid is.

1 + 2 = 12

• robert-630
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Honk schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:43:
[...]

Ja nu krijg ik na een tijdje wel Sim Lost te zien, hij zegt dat de sim niet herkend word of invalid is.
Dat hoor je hier wel vaker, ik heb het zelfs ook wel eens in beeld gehad, tijdens het uitdoen van de telefoon (ik heb een simlockvrije gekocht + vodafone als provider). Ik weet niet precies hoe anderen dit hebben opgelost, maar je hebt nu een aanknopingspunt...misschien weet er iemand hier meer over.

• robert-630
  • Niet online
offtopic:
Voor de duidelijkheid een aparte post

Is het misschien een idee om de naam van de ROM versie waarmee een Vodafone locked device mee kan worden teruggeflasht naaar 2002, na een mislukte poging specifiek in vet en nog nadrukkelijker (optie om rood te gebruiken ??) in de startpost te vermelden, dus geen link meer na een post. Tevens kan vermeld worden dat een upgrade er met lock er zonder meer niet in zit, en dat alleen teruggeflasht kan worden. Ik heb stille hoop dat deze thread dan minder vervuilt raakt met dergelijke verzoekjes.

Ik ben ervan op de hoogte, dat de link naar de ROM niet gegeven kan worden, ook niet in de sp(GoT policy)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
robert-630 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:16:
offtopic:
Voor de duidelijkheid een aparte post

Is het misschien een idee om de naam van de ROM versie waarmee een Vodafone locked device mee kan worden teruggeflasht naaar 2002, na een mislukte poging specifiek in vet en nog nadrukkelijker (optie om rood te gebruiken ??) in de startpost te vermelden, dus geen link meer na een post. Tevens kan vermeld worden dat een upgrade er met lock er zonder meer niet in zit, en dat alleen teruggeflasht kan worden. Ik heb stille hoop dat deze thread dan minder vervuilt raakt met dergelijke verzoekjes.

Ik ben ervan op de hoogte, dat de link naar de ROM niet gegeven kan worden, ook niet in de sp(GoT policy)
Let op! Mocht je in het bezit komen van windows2003 en je wilt je gesimlockte Vodafone Prepaid toestel upgraden, NIET DOEN. De simlock zorgt ervoor dat bij up/downgrade de lock voor iedere (ook de vodafone!) SIM geldt!! Als je dit toch gedaan hebt en je wilt terug dan kun je deze ROM proberen.

In de SP is er al voor gewaarschuwd,maar als mensen niet de moeite nemen om eerst lekker relaxt te gaan zitten lezen en gewoon doen dan helpt zelfs een kleurtje niet.
Door de gehele post staan,sorry als je je voelt aangesproken,stommiteiten waar al meerdere waarschuwingen/oplossingen voor zijn geweest.
Als je de foon koopt en iets niet kunt/weet,lees eerst deze topic door,desnoods ook de eerste.
Kom dan met vragen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Davidoff_Smoker schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 00:35:
[...]

Let op! Mocht je in het bezit komen van windows2003 en je wilt je gesimlockte Vodafone Prepaid toestel upgraden, NIET DOEN. De simlock zorgt ervoor dat bij up/downgrade de lock voor iedere (ook de vodafone!) SIM geldt!! Als je dit toch gedaan hebt en je wilt terug dan kun je deze ROM proberen.

In de SP is er al voor gewaarschuwd,maar als mensen niet de moeite nemen om eerst lekker relaxt te gaan zitten lezen en gewoon doen dan helpt zelfs een kleurtje niet.
Door de gehele post staan,sorry als je je voelt aangesproken,stommiteiten waar al meerdere waarschuwingen/oplossingen voor zijn geweest.
Als je de foon koopt en iets niet kunt/weet,lees eerst deze topic door,desnoods ook de eerste.
Kom dan met vragen
Natuurlijk hou je dat wel, maar de laatste pagina's staan vol met constant dezelfde vraag. Daarom leek mij het verstandiger ''de oplossing'' bovenaan in de f.a.q te zetten of bovenaan in de sp. Met name dat linkje is een beetje verscholen, mensen zien het niet, daarom denk ik dat het beter is het ROM nr. nadrukkelijker te vermelden in de sp.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Kan iemand mij vertellen of de "olly@bplondon.org" win2003 ROM goed werkt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: april 2005
  • Niet online
wat is het verschil tussen sd en mmc en welke is beter?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 25-11 16:28
robert-630 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:36:
[...]

Natuurlijk hou je dat wel, maar de laatste pagina's staan vol met constant dezelfde vraag. Daarom leek mij het verstandiger ''de oplossing'' bovenaan in de f.a.q te zetten of bovenaan in de sp. Met name dat linkje is een beetje verscholen, mensen zien het niet, daarom denk ik dat het beter is het ROM nr. nadrukkelijker te vermelden in de sp.
Als mensen niet de moeite nemen de hele FAQ te lezen, lezen ze het niet. Kan..
Maar als je hier binnenkomt, dit topic opent en nog geen eens de moeite neemt, iets te lezen of te zoeken in dit topic (Ja mensen dat kan echt via dit knopje => http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/zoek.gif)
Dan lees ik alleen nog dit topic en geef alleen op zinnige / niet gestelde vragen antwoord...
Sorry voor de uitspatting maar ik wordt van de laatste vragen in dit topic echt moe... :z

* chaosonline strijkt over zijn hart

Maar ik zal voor het win2003 probleem een rode waarschuwing in de SP zetten...misschien stopt dat de grootste onzin posts hier...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ziyaziya
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 10-08-2005
Hallo, k heb sinds 3 weken de Motorola Mpx200 telefoon en k zit met een probleem:
K heb Tomtom Mobile 4.4 erop gezet met de Benelux kaart(Via P2P gedownload)
het programma start maar hij zegt dan: No maps found; geen kaarten gevonden hoewel er toch de benelux kaart erop zit.
Alles zit op de storage card.
Hoe moet k ervoor zorgen dat hij de Benelux kaart vindt?
Alvast bedankt.

Motorola MPx200Z

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
ziyaziya schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:57:
Hallo, k heb sinds 3 weken de Motorola Mpx200 telefoon en k zit met een probleem:
K heb Tomtom Mobile 4.4 erop gezet met de Benelux kaart(Via P2P gedownload)
het programma start maar hij zegt dan: No maps found; geen kaarten gevonden hoewel er toch de benelux kaart erop zit.
Alles zit op de storage card.
Hoe moet k ervoor zorgen dat hij de Benelux kaart vindt?
Alvast bedankt.
Ik zelf had ook dat probleem, ik had een mapje voor tomt tom gemaakt en daar alle mappen (let op! niet maps) ingezet, dat werkt blijkbaar niet. Je moet alle mappen op je foon in de root zetten, in het geval van een SD-card dus op: \Mounted Volume. Ik heb daar de volgende mapjes: 2577, Benelux Navigator Map & TomTom. Een map in mijn .zip file is niet nodig voor WM, die is er voor Symbian bijgezet.

Ik hoop dat dit ook bij jouw de reden van je probleem is, dan heb je nu de simpele oplossing :)

@ chaosonline: een goed begin, ik hoop dat de newbies bij pagina 1 beginnen en niet gelijk op ''last'' klikken! >:) Ik heb dat knopje wel is gezien, maar ik zelf kan het nu niet meer vinden. Misschien omdat ik ben ingelogt.

Toch nog een tip (bij vele al bekend): Als je iets wilt zoeken (in deze thread) kan je ook het volgende doen: Typ in je browser dit adres in: http://gathering.tweakers...sage/23375955/?=limit=999 . Dan laat automatisch het hele topic in, wel geduld hebben, naar het inladen (ik moet in IE wachten ander loopt me Explorer vast, bij FF niet) op HOME en vervolgens op CTRL-F drukken en kies de juiste zoekterm!

Als je denkt dat het antwoord wel ergens op GOT te vinden is, maar je weet niet in welke thread, kan je in google het volgende invoeren: site:http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/ {zoekterm}

Hebben jullie de volgende bugs ook al ondervonden:

- Als je internet via Opera, wil soms het volgende gebeuren: Het scherm gaat op zwart (1sec) licht op, en je komt uit bij het homescreen, vervolgens moet je met de back-toets terug naar Opera. In IE wil dit ook nog wel is voorvallen. Dit na een korte periode van inactiviteit.
- Als je in Opera internet, en je beëindigd de GPRS-verbinding d.m.v de rode toets, en je wil op den duur verder internetten, dan maakt Opera geen verbinding, je moet persé op ''reload'' klikken of een internet-adres opgeven.
- Ooit val CellTrack gehoord? Dit wil bij mij niet opstarten!?
- Als je TomTom niet beëindigd via het TT menu, en vervolgens op home klikt en iets anders gaat doen, komt TomTom soms weer ''naar voren'' en moet je weer de ''back-toets'' gebruiken.
- Mijn foon wil sommige dingen al niet meer instaleren, omdat hij zgn. te weinig ruimte heeft. Géén enkel programma is op het telefoongeheugen gëinstaleerd. Er zijn slechts een paar homescreens opgeslagen op het telefoongeheugen verder niks, iemand een idee waar ik wat kan verwijderen?

[Voor 60% gewijzigd door robert-630 op 13-05-2005 18:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ziyaziya
Ik zelf had ook dat probleem, ik had een mapje voor tomt tom gemaakt en daar alle mappen (let op! niet maps) ingezet, dat werkt blijkbaar niet. Je moet alle mappen op je foon in de root zetten, in het geval van een SD-card dus op: \Mounted Volume. Ik heb daar de volgende mapjes: 2577, Benelux Navigator Map & TomTom. Een map in mijn .zip file is niet nodig voor WM, die is er voor Symbian bijgezet.
-------------------------
Hallo, Robert-630,
volgens mij heb ik t zelfde probleem, maar ksnap niet echt wat je met root en \Mounted Volume bedoelt; moet ik dan een mounted volume aanmaken ofzo iets? :S?
of moet ik een root(nieuwe map) aanmaken op de telefoon?
K heb hier wel iets aan, Dank! :)

Motorola MPx200Z

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ziyaziya
Hallo, Robert-630,
volgens mij heb ik t zelfde probleem, maar ksnap niet echt wat je met root en \Mounted Volume bedoelt; moet ik dan een mounted volume aanmaken ofzo iets? :S?
of moet ik een root(nieuwe map) aanmaken op de telefoon?
K heb hier wel iets aan, Dank!
---
Oow , ksnap t al, het is gelukt!
Dank Je R,:)

Motorola MPx200Z

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarkieNL
  • Laatst online: 25-11 21:32
Ik heb zojuist iemand ondekt via MSN, en die heeft mijn MPx200 simlockvrij gemaakt door een .img te installeren via Motorola Upgrade Wizard. Hij vroeg er 15 euro voor, en dat vond ik wel oke.

Het is helemaal vlot verlopen, en hij is nu mooi simlockvrij!
Mag ik hier zijn msn neerzetten? (soort van reclame)

Het gaat als volgt: Je krijgt van hem een bestandje, dat maakt een soort backup van je mpx200 (output = .RAW file) die stuur je naar hem op, en hij decrypt het en maakt er een .img van. Deze upgrade je met Motorola Wizard Upgrade en dan is het al goed. Wel zorgen dat je batterij 100% volledig opgeladen is, en na de upgrade aan hard reset natuurlijk.

Ik hoor het wel van een moderator.

Groetjes Markie ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tommy2d
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 14-05-2005
Misschien is het toeval...maar ik krijg GPRS/Internet/Msn niet meer aan de praat sinds ik de boel heb geflashed en daarna weer terug heb gedowngrade. Hij probeert steeds in te bellen terwijl het ding gewoon GPRS moet gebruiken zoals voorheen.....Ik heb de instellingen van hellomoto al 10x toegepast zoals dit in het begin zo mooi werkte maar niks schijnt te baten. Ook handmatig de instellingen toepassen haalt niks uit...

• sunoke
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
robert-630 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:45:
Hebben jullie de volgende bugs ook al ondervonden:

- Als je internet via Opera, wil soms het volgende gebeuren: Het scherm gaat op zwart (1sec) licht op, en je komt uit bij het homescreen, vervolgens moet je met de back-toets terug naar Opera. In IE wil dit ook nog wel is voorvallen. Dit na een korte periode van inactiviteit.
Heb ik ook, heb WM2003 met grootste ROM. Het probleem bestond voor mij niet met supermoto 2.
robert-630 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:45:- Als je in Opera internet, en je beëindigd de GPRS-verbinding d.m.v de rode toets, en je wil op den duur verder internetten, dan maakt Opera geen verbinding, je moet persé op ''reload'' klikken of een internet-adres opgeven.
Blijkbaar checkt Opera alleen of er een verbinding is als je bovenstaande handelingen uitvoert, niet als je een link volgt.
robert-630 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:45:- Ooit val CellTrack gehoord? Dit wil bij mij niet opstarten!?
Wel van gehoord, niets mee gedaan
robert-630 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:45:- Als je TomTom niet beëindigd via het TT menu, en vervolgens op home klikt en iets anders gaat doen, komt TomTom soms weer ''naar voren'' en moet je weer de ''back-toets'' gebruiken.
Zelfde bug als eerste.
robert-630 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:45:- Mijn foon wil sommige dingen al niet meer instaleren, omdat hij zgn. te weinig ruimte heeft. Géén enkel programma is op het telefoongeheugen gëinstaleerd. Er zijn slechts een paar homescreens opgeslagen op het telefoongeheugen verder niks, iemand een idee waar ik wat kan verwijderen?
Nee.

• OCTheEagle
  • Laatst online: 25-11 10:07
Vraagje:
Als de wekker afgaat en je kiest voor 'uitstellen', dan gaat de wekker over 5 minuten nog een keer af.
Kun je die waarde van 5 minuten ergens aanpassen?

• Hans_K
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 12-09-2006

Hans_K

If in doubt, increase boost.

[...]

- Ooit val CellTrack gehoord? Dit wil bij mij niet opstarten!?
werkt jammer genoeg (nog..) niet op de MPX200....staat in de FAQ, en op t forum..
k hoop dat er wel een versie van komt voor de MPX200...

adios,
Hansie :)

-=luv2xlr8=-

• mpx200_05
  • Laatst online: 21-11 10:26
[quote]robert-630 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:45:
[...]

Ik hoop dat dit ook bij jouw de reden van je probleem is, dan heb je nu de simpele oplossing :)

Tomtom inmiddels via bovenstaande tip aan de praat gekregen, maar:

1. blijft zoeken naar gps verbinding: op zich logisch, maar is dat op 1 of andere manier uit te zetten?
2. het draaischijfje dat zichtbaar is bij het opstarten van een programma komt snel in beeld en daarmee loopt de foon vast.

iemand een oplossing?

• ziyaziya
Hallo, kheb de windows mobile 2003 rom gevonden op internet en kwil graag mijn motorola MPx200 updaten.
Kheb vodafone prepaid, en er zit een simlock op.
Kan ik niet direkt updaten naar wm 2003 of moet ik eerst de simlock eraf halen?
Als ik hem met simlock erop update kan ik dan gewoon windows mobile gebruiken???(of geeft hij een foutbericht??)
Thanks,

Motorola MPx200Z

• fox-hound
  • Niet online
ziyaziya schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 20:06:
Hallo, kheb de windows mobile 2003 rom gevonden op internet en kwil graag mijn motorola MPx200 updaten.
Als ik hem met simlock erop update kan ik dan gewoon windows mobile gebruiken???(of geeft hij een foutbericht??)
Thanks,
Nogmaals

Let op! Mocht je in het bezit komen van windows2003 en je wilt je gesimlockte Vodafone Prepaid toestel upgraden, NIET DOEN. De simlock zorgt ervoor dat bij up/downgrade de lock voor iedere (ook de vodafone!) SIM geldt!! Als je dit toch gedaan hebt en je wilt terug dan kun je de ROM proberen welke luistert naar de naam Ben-6-1000-034.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
ziyaziya schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 20:06:
Thanks,
Zie je wel dat mensen niet lezen,maar gewoon vragen.
Check eerst de SP. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
[quote]mpx200_05 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:26:
[...]

Tomtom inmiddels via bovenstaande tip aan de praat gekregen, maar:

1. blijft zoeken naar gps verbinding: op zich logisch, maar is dat op 1 of andere manier uit te zetten?
2. het draaischijfje dat zichtbaar is bij het opstarten van een programma komt snel in beeld en daarmee loopt de foon vast.

iemand een oplossing?
Aan het eerste is volgensmij niks te doen, en wanneer loopt ie precies vast (tijdens het opstarten?)

Sunoke & Hans_K bedankt voor jullie antwoorden! Nooit op dat forum iets over celltrack en de mpx200 gelezen! |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Casemod
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 23-09-2006
Ik heb een vraag, Is Tom Tom gratis?, of gaat het van je beltegoed af als je verbinding maakt?. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Casemod schreef op zondag 15 mei 2005 @ 10:31:
Ik heb een vraag, Is Tom Tom gratis?, of gaat het van je beltegoed af als je verbinding maakt?. Alvast bedankt.
Als je kijkt op P2P dan is ie gratis.
In de winkel niet.
Het programma wil verbinding maken met GPS,niet met GPRS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rjw
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16-04-2014
Davidoff_Smoker schreef op zondag 15 mei 2005 @ 11:23:
[...]

Als je kijkt op P2P dan is ie gratis.
In de winkel niet.
Het programma wil verbinding maken met GPS,niet met GPRS
En hoe maak je verbinding met GPS met dit toestel :? (leekmode)

Antec SLK3700AMB,Intel i3 2100,MSI H67MA-ED55,Crucial DDR3 Cas7 2x2GB,OCZ Onyx 32GB,WD EARS 1,5GB GP,Seasonic S12II 330W,Samsung 206BW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Casemod
Nee, ik bedoel het zo: kost het geld (beltegoed) als je maakt verbinding met GPS.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
rjw schreef op zondag 15 mei 2005 @ 11:34:
[...]

En hoe maak je verbinding met GPS met dit toestel :? (leekmode)
niet.
voor zover ik weet is er nog geen goede gps unit voor de mpx200.
voor de mpx220 zou een verbinding via bluetooth kunnen.

iemand ervaring met tom tom waarbij het wel werkt,correct me if i'm wrong

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Casemod
O.k; erg bedankt voor uw hulp :) .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mpx200_05
[quote]robert-630 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 01:11:
mpx200_05 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:26:

[...]

Aan het eerste is volgensmij niks te doen, en wanneer loopt ie precies vast (tijdens het opstarten?)

Sunoke & Hans_K bedankt voor jullie antwoorden! Nooit op dat forum iets over celltrack en de mpx200 gelezen! |:(
Loopt vast bij: plan route: oftewel niet meer doen dus.
Op de MPX werkt Plan van A naar B wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gerarddg
  • Laatst online: 20-03-2009
Heel erg bedankt Maite,

Ik had ook een nieuwe versie van SP 2002 op mijn mpx-200 gezet maar toen zag hij mijn vodafone niet meer.

Maar met jouw hulp is het wel gelukt om de goeie versie erop te zetten.

Heel erg bedankt!

(kan ik tenminste weer films kijken op mijn mobiel :P)

GDG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 11:15
gdg16 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 18:34:
Heel erg bedankt Maite,

Ik had ook een nieuwe versie van SP 2002 op mijn mpx-200 gezet maar toen zag hij mijn vodafone niet meer.

Maar met jouw hulp is het wel gelukt om de goeie versie erop te zetten.

Heel erg bedankt!

(kan ik tenminste weer films kijken op mijn mobiel :P)
zijn die films dan neit onwijs schokkerig 8)7

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wizzke
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 27-02-2018
En klein?! (8>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tommyrodrigues
  • Laatst online: 20-12-2006
fox-hound schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 20:58:
[...]

Nogmaals

Let op! Mocht je in het bezit komen van windows2003 en je wilt je gesimlockte Vodafone Prepaid toestel upgraden, NIET DOEN. De simlock zorgt ervoor dat bij up/downgrade de lock voor iedere (ook de vodafone!) SIM geldt!! Als je dit toch gedaan hebt en je wilt terug dan kun je de ROM proberen welke luistert naar de naam Ben-6-1000-034.
BEN het zo niet eens met iedereen die zegt dat een vodafone gelockte versie niet te upgraden is naar win 2003. Heb zelf eerst een andere rom erop gegooid waarna idd geen enkele sim meer werd gepakt, ook de originele waarmee hij geleverd werd. MAAR ik heb m gewoon laten unlocken in Adam voor 15 euro en hij pakt nu iedere simkaart.
Dus of je m nu unlockt na of voor het upgraden, weg is weg en hij komt niet meer terug die lock. Heb daarna namelijk nog een andere rom erop gegooid en de lock was er nog steeds van af

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
tommyrodrigues schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:11:
[...]

BEN het zo niet eens met iedereen die zegt dat een vodafone gelockte versie niet te upgraden is naar win 2003. Heb zelf eerst een andere rom erop gegooid waarna idd geen enkele sim meer werd gepakt, ook de originele waarmee hij geleverd werd. MAAR ik heb m gewoon laten unlocken in Adam voor 15 euro en hij pakt nu iedere simkaart.
Dus of je m nu unlockt na of voor het upgraden, weg is weg en hij komt niet meer terug die lock. Heb daarna namelijk nog een andere rom erop gegooid en de lock was er nog steeds van af
eigenlijk zou er idd moeten staan dat een andere optie unlocken is, maar dat mag je volgensmij hier niet te hard roepen..! :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Casemod
Ik hoop dat het ooit komt; een andere optie om het te unlocken, 15 euro vind ik beetje teveel 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09:11
feit blijft dat hij simlockvrij moet zijn wil je jou toestel naar het flashen naar WM2003 nog gebruikten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pierre232930
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16-05-2005
AirX schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:06:
Kan iemand mij vertellen of de MPX200 RAW (native) infrarood ondersteund? (te vinden bij bv de TomTom instellingen)
Welke versie van tomtom gebruik je ?? Ik heb zelf lopen te proberen om met de pc een ir GPS na te bootsen en de telefoon op com3(irda) te zetten, zonder succes (met mapopolis)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Casemod
Weet iemand hoe je IRDA beam ooit in WM2002 kan uitschakelen i.v.m batterijlevensduur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bibo
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21-03-2016

Bibo

of gewoon Sanne

Weet iemand hoe duur MSNen ongeveer is met vodafone abo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maite
bij vodafone word het volgens mij per 15 min. afgerekent, dacht 75 cent/15min. (moet je ff op vodafone kijken). De hoeveelheid datagebruik is dus niet van belang bij vodafone (behalve als je boven de 1 mb komt, maar dat zal je niet lukken met 15 min. msnen :) )

[Voor 26% gewijzigd door Maite op 16-05-2005 17:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dydefox
  • Laatst online: 13-11-2005

Dydefox

lache

netblade schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:45:
[...]

:'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ik voel met je mee, had ik ook toen ik net mijn lieve T610 SE had gekocht :'( :'(
|:( 1 dag in gebruik, zat er een nogal grote zandkorrel tussen scharnier en beeldscherm, waarschijnlijk via jaszak. Kras in beeldscherm en keypad tot op het kale metaal. Beeldscherm gepolijst, maar ik kan de metallicgrijze verf niet vinden die exact overeenkomt. Hou nu angstvallig de hoes erom heen.
Ben nog steeds blij met mijn mpx200 (1gb films en mp3 via SD) en helaas ook verslaafd geraakt aan patience.... O+

lache

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 26-11 15:19

Theo

moederbord

Dydefox schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:51:
[...]
en helaas ook verslaafd geraakt aan patience.... O+
Ik merk wel dat ik de patience op de mpx200 veel miner vaak uit kan spelen dan de patience in XP of CE3.0, ligt dat aan mij of zijn er meerdere die dat merken?

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 05-04 18:24

martijn12345

Geen inspiratie

theodouma schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:24:
[...]

Ik merk wel dat ik de patience op de mpx200 veel miner vaak uit kan spelen dan de patience in XP of CE3.0, ligt dat aan mij of zijn er meerdere die dat merken?
Als je dit soort nuances kunt onderscheiden ben je echt die-hard speler hahaha.

En voor WM2003 moet je unlocken, net zoals je een rijbewijs moet hebben voor je een auto mag rijden. Dat je ook EERST een auto kunt kopen alvorens het behalen hiervan is dan toch totaal niet nuttig.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Casemod schreef op maandag 16 mei 2005 @ 16:52:
Weet iemand hoe je IRDA beam ooit in WM2002 kan uitschakelen i.v.m batterijlevensduur.
Staat voor zover ik weet,standaard uit.
Kan hem namelijk gerust naast mijn laptop leggen,en dan gebeurt er niks.
Moet eerst de verbinding activeren via active sync en dan wordt ie wel gezien door de laptop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spone
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Als ik het dus goed begrijp uit de reacties in dit topic en SP natuurlijk ;) moet je hem (in het geval van een Vodafone Prepaid toestel) als je er Windows Smartphone 2003 op wilt zetten:

- eerst unlocken/laten unlocken
- daarna flashen met een bepaalde rom

Begrijp ik het zo goed?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DesertStorm|IA
  • Niet online
Casemod schreef op maandag 16 mei 2005 @ 16:52:
Als het aan staat, gaat je telefoon maar 10 uur mee. Ik neem aan dat dit niet het geval is, en je IRDA waarschijnlijk al uit staat ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RONIN
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 10-03-2012

RONIN

Search for second 3

kan iemand al meer vertellen over de levensduur en de snelheid en of die veranderd 1 gig sd kaart gaat gebruiken?

Sick Nick : "K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
spone schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 00:43:
Als ik het dus goed begrijp uit de reacties in dit topic en SP natuurlijk ;) moet je hem (in het geval van een Vodafone Prepaid toestel) als je er Windows Smartphone 2003 op wilt zetten:

- eerst unlocken/laten unlocken
- daarna flashen met een bepaalde rom

Begrijp ik het zo goed?
Voor de verandering iemand die eerst leest en dan vraagt.
Jij hebt het goed begrepen. :P
Het is althans beter om hem te unlocken en dan te flashen
Volgens tommyrodrigues kan het ook andersom,maar het is niet aan te raden.
Zijn meerderen mpxjes aan overleden.
tommyrodrigues schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:11:
[...]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kamiel_de_hond
  • Laatst online: 22-11-2005
heeft iemand ooit gebruik gemaakt van smartvnc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mpx200_05
Ik wil de trial van eWallet op de mpx200 zetten, maar helaas lukt dit niet. Na wat mailtjes op en neer met de servicedesk van Ilium Software kreeg ik het volgende antwoord:

Unfortunately, the eWallet synchronization will not work with your phone. The problem is that your phone is "uncertified". It's like having a device with no serial number. This is a problem because the Smartphone OS and the carriers devised a system to "lock" the phones. This system lets them control whether certain types of software (like our sync engine) will work on the device. In order to function, the software needs a special bit of code in it that the phone recognizes as an indication of "approved software".

To make this recognition though, there has to be a certification on the device to be compared against. Without that certification the end result is a 'failed match' and the software won't run. This is what is happening with your device.

I couldn't say why your phone has no certification. This is an extremely unusual state and I simply couldn't say how it got this way. The only thing I can say is that at this point the sync engine can't run on your phone.

Zijn er nog meer gebruikers die dit probleem hebben?

Is dit de zogenaamde software lock?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
mpx200_05 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:49:
Ik wil de trial van eWallet op de mpx200 zetten, maar helaas lukt dit niet. Na wat mailtjes op en neer met de servicedesk van Ilium Software kreeg ik het volgende antwoord:

Unfortunately, the eWallet synchronization will not work with your phone. The problem is that your phone is "uncertified". It's like having a device with no serial number. This is a problem because the Smartphone OS and the carriers devised a system to "lock" the phones. This system lets them control whether certain types of software (like our sync engine) will work on the device. In order to function, the software needs a special bit of code in it that the phone recognizes as an indication of "approved software".

To make this recognition though, there has to be a certification on the device to be compared against. Without that certification the end result is a 'failed match' and the software won't run. This is what is happening with your device.

I couldn't say why your phone has no certification. This is an extremely unusual state and I simply couldn't say how it got this way. The only thing I can say is that at this point the sync engine can't run on your phone.

Zijn er nog meer gebruikers die dit probleem hebben?

Is dit de zogenaamde software lock?
Lijkt idd op een beschrijving van een softwarelock.
Maar wees gerust deze foon heeft géén softwarelock (tenmiste zeker de simlockvrij niet. I.c.m. vodafone prepaid heb ik er nooit iemand over gehoord, dus lijkt me dat die ook niet de lock hebben)

Bij de hellomoto Phone-Setup site wordt van het volgende melding gemaakt:
Note:
Owners of the MPx200 & MPx220 should be aware that some versions of these handsets cannot receive settings over the air due to a security feature within the firmware.
This is being addressed and we apologise for any inconvenience caused. Once this issue is resolved this message will no longer be visible.
Deze melding krijg je niet via de link via de sp (met dank aan google), als je via de nederlandse motorola site de instellingen opvraagt krijg je wel deze melding. Misschien moet hiervan even melding worden gemaakt in de F.A.Q. als blijkt dat het gebeuren niet meer goed werkt, kan altijd nog een andere link worden gezocht.

Nog een paar vraagjes aan alle gebruikers van deze foon i.c.m vodafone live! :
- gebruik je de instellingen uit de sp, of andere? (indien hellomoto phone set-up; gekozen voor wap of internet?
- internet je altijd on-net?
- indien ja, worden de kosten on-net dan goed berekend? (0,25 p/15.min zonder bundel)
- indien nee, worden de off-net kosten / on- net kosten goed berekend?
- ben je prepaid of abonnee? (indien abonnee ook een live!-bundel?)

thnx :Y)

[Voor 50% gewijzigd door robert-630 op 17-05-2005 18:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kamiel_de_hond
hoeveel mb is de supermoto 2 img precies

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kamiel_de_hond
kamiel_de_hond schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:24:
hoeveel mb is de supermoto 2 img precies
en wat zijn de verbeteringen met de 2002 firmware

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RONIN
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 10-03-2012

RONIN

Search for second 3

martijn12345 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 23:21:
[...]

Ik gebruik een 1Gb SD kaartje( met zo'n 850 Mb ook nog aardig vol), en als het al zo is dat de grootte uitmaakt, dan valt het allemaal wel mee. Want bij gewoon normaal gebruik, beetje bellen en een paar smsjes per dag, gaat de batterij een dikke 2 dagen mee. Volgens mij redelijk normaal voor

.
is je mpx langzamer geworden door de 1 gig sd card? of merk je er niks van?

Sick Nick : "K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kamiel_de_hond
ik heb mijn telefoon geflashed met de supermoto 2 rom en ik vroeg me af hoe ik hiermee tijdens het typen van een smsje het woord verander bijvoorbeeld: zelfs naar zeker

ik weet het ik heb dit al een keer gevraagd

het werkt niet met 0

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Ik heb een programma gevonden waarmee je je SD kaart tijdelijk kunt uitschakelen om stroom te besparen :). http://members.home.nl/jo...e/programs/BLmanualSD.CAB
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd omdat ik nog geen SD kaart heb, maar het lijkt mij iig super handig. Misschien dat er een script te schrijven is dat hij automatisch de SD uit zet als je de klep dicht doet en weer aan als de klep open gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Casemod
overdrunk schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:26:
Ik heb ook de mpx200 bij de kijkshop gekocht, en deze was ook gelockt.
heb vodafone gebeld en sturen mij zonder enig probleem de unlockcode op.
dat bespaard je heel wat euro's
En wat was de smoes? 8)7 Thanks voor hulp :) .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaRKoNe
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 29-07 20:25
Casemod schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:08:
[...]

En wat was de smoes? 8)7 Thanks voor hulp :) .
Ik heb dit ook geprobeerd.. Ze waren heel vriendelijk en begrepen mijn probleem..
Ik had namelijk gezegd dat ik ook nog een ander SIMkaartje had liggen dat ik naast de
Vodafone Prepaid wilde gebruiken.. "Geen probleem, ik mail U het formulier om de unlockcode aan te vragen."

Zo gezegd zo gedaan, maar ik vertrouwde het niet helemaal.. Dus toen ik op t punt stond om de brief
op de post te doen heb ik alsnog maar even naar de klantenservice gebeld om te vragen of t nog wat ging kosten..
"Ja dit kost €100,- als U de telefoon binnen een jaar na aankoop simlockvrij wenst te maken."
Dat zou worden afgeschreven van je beltegoed of anders zou het in rekening worden gebracht dmv acceptgiro..

Ik heb dus meteen de brief verscheurd en laat m binnenkort wel unlocken door iemand die er verstand van heeft..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Casemod
Woow dat wist ik niet, laat dan maar zitten 8)7 Als ik het goed begrijp kan je na een jaar gratis simlock unlockcode aanvragen? Bedankt voor hulp.

• Davidoff_Smoker
kamiel_de_hond schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:32:
ik heb mijn telefoon geflashed met de supermoto 2 rom en ik vroeg me af hoe ik hiermee tijdens het typen van een smsje het woord verander bijvoorbeeld: zelfs naar zeker

ik weet het ik heb dit al een keer gevraagd

het werkt niet met 0
kamiel_de_hond schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:11:
ik heb deze telefoon net en ik vroeg me af:

als ik het woord "naar" wil typen dan met t9 aan verschijnt het woord "maar". Hoe kan ik kiezen tussen verschillende woorden met t9 aan

ik heb dit zo snel nog niet kunnen vinden in de handleiding
Je eigen vraag met een antwoord op je eigen vraag

• kamiel_de_hond
Davidoff_Smoker schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:40:
[...]

[...]

[...]

Je eigen vraag met een antwoord op je eigen vraag
ja maar deze keer heb ik mijn telefoon geflashed met supermoto 2 en ben ik erachter gekomen dat het niet werkt met * of met 0 maar met de pijltjes toetsen. naar boven en naar onderen :D

• Davidoff_Smoker
kamiel_de_hond schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:04:
[...]

ja maar deze keer heb ik mijn telefoon geflashed met supermoto 2 en ben ik erachter gekomen dat het niet werkt met * of met 0 maar met de pijltjes toetsen. naar boven en naar onderen :D
Je bent de eerste die ik hier over hoor :?

• robert-630
  • Niet online
Niemand die Vodafone live! gebruikt? Zie mijn al eerder gestelde vragen:
robert-630 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:46:

Nog een paar vraagjes aan alle gebruikers van deze foon i.c.m vodafone live! :
- gebruik je de instellingen uit de sp, of andere? (indien hellomoto phone set-up; gekozen voor wap of internet?
- internet je altijd on-net?
- indien ja, worden de kosten on-net dan goed berekend? (0,25 p/15.min zonder bundel)
- indien nee, worden de off-net kosten / on- net kosten goed berekend?
- ben je prepaid of abonnee? (indien abonnee ook een live!-bundel?)

thnx :Y)

• Maite
lukt dat dan wel? Volgens mij is de MPX200 geen Vodafone live toestel

• AirX

AirX

Tweak Guru

Maite schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:57:
Ik denk dat het wel kan hoor. Ik kan nu ook gewoon het journaal bekijken op mijn MPX200. (via kabelverbinding, anders wordt het te duur ;)).

• JvdS
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 06:01
Heb net geprobeerd GPRS via Telfort erop te zetten, maar het ding wil geen verbinding maken.
Wat kan er verkeerd zijn aan de volgende instellingen?

Naam: telfort internet
Toegangspunt: internet
IP: 193.113.200.195
Proxy: 8080

Geen dns.

• JvdS
JvdS schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:33:
Heb net geprobeerd GPRS via Telfort erop te zetten, maar het ding wil geen verbinding maken.
Ook via hellomoto.com geprobeerd. Instellingen ontvangen.
Maar verbinding... ho maar!

• robert-630
  • Niet online
Maite schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:57:
AirX schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:01:
[...]
Ik denk dat het wel kan hoor. Ik kan nu ook gewoon het journaal bekijken op mijn MPX200. (via kabelverbinding, anders wordt het te duur ;)).
Dat met die kabelverbinding heeft er niks mee te maken, helaas :)

Het is mogelijk om ermee te live!-en zowel prepaid als met een abonnement i.c.m. live-bundel is het me gelukt. Je moet alleen niet schrikken als je erachter komt dat al dat dataverkeer EUR 0,75 per 15 minuten kost. Ook al internet je on-net, het wordt door het facturatiesysteem van voda als off-net aangezien, een foutje in hun systeem. Daardoor krijg ik vervolgens rekeningen van € 75, - !! (i.p.v. 12,50)

Dit probleem treed op bij meerdere gebruikers, aldus vodafone. Het heeft niet met het toestel en/of de instellingen te maken. Je hebt er last van of niet. Volgensmij hebben ze liever niet dat je live! gebruikt met een niet-live-toestel maar ik kon de (foute!) instellingen bij hellomoto (phone-setup) krijgen voor mijn toestel en bij de vodafone klantenservice. Op het informatieblad hebben ze het wel constant over wap en gprs en niet over live! (alleen onder APN/toegangspunt) maar dat hoort schijnbaar zo, hoewel ik hier nog over twijfel.. :/ Ook op het portal staat op de titelbalk na overal het woordje live! Dit wijst erop dat het wel mogelijk is. Ze hebben me ook nooit verteld dat het niet kon ..(.... in de VCP of via de klantenservice including data services). Ook prepaid lukte het nog 3/4 maanden geleden ofzo.... :)
JvdS schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:33:
Wat kan er verkeerd zijn aan de volgende instellingen?

Naam: telfort internet
Toegangspunt: internet
IP: 193.113.200.195
Proxy: 8080

Geen dns.
Telfort lukt bij mij ook niet, komt denk ik door mijn sim (al tig keer geprobeerd)
Bij alle andere providers die ik heb geprobeerd heb ik nog nooit een IP hoeven invullen, ook denk ik dat proxy 8080 een port nummer is, de proxy zou bijv. als volgt kunnen zijn: 10.10.100.10:8080
JvdS schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:32:
[...]

Ook via hellomoto.com geprobeerd. Instellingen ontvangen.
Maar verbinding... ho maar!
Heb je mijn berichtje al gelezen!? .... \/
Bij de hellomoto Phone-Setup site wordt van het volgende melding gemaakt:

Note:
Owners of the MPx200 & MPx220 should be aware that some versions of these handsets cannot receive settings over the air due to a security feature within the firmware.
This is being addressed and we apologise for any inconvenience caused. Once this issue is resolved this message will no longer be visible.
Het staat er pas enkele weken na de komst van de mpx220 en nadat Vodafone een (''?eigen?'') ROM heeft uitgegeven!

[Voor 31% gewijzigd door robert-630 op 18-05-2005 18:34]

• JvdS
Heb inmiddels 3 keer de helpdesk van Telfort aan de telefoon gehad.
Telnummer van Motorola gekregen, ga ze morgen bellen.

• kamiel_de_hond
Davidoff_Smoker schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:50:
[...]

Je bent de eerste die ik hier over hoor :?
raar

door een keer kort op de * toets te drukken verander ik t9 naar T9

Heb ik dan we de supermoto 2 rom

hoe groot is deze precies

• Casemod
Ik ben van plan om 2,5 mm jack plug (zonder microfoon aansluiting) te halen bij lokale elektro boer. Nou mijn vraag: kan ik gewoon normale 2,5 mm jack plug kopen en oordoppen eraan solderen?

• Hillie
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 09:55

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Kamiel,

Da's ook op de standaardrom zo hoor. * = t9-shit, 0+ = alternatieve woorden. Ik ga ervan uit dat dat met de diverse rom-versies niet verandert.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Camacha: Je hebt nog gelijk ook.

• coole kikker
  • Laatst online: 14-09-2006
JvdS ben heel benieuwd naar je bevindingen bij Motorola, ook ik heb al vele pogingen gedaan om mobiel internet (GPRS) van Telfort (prepaid abo) aan de praat te krijgen op de mxp200, helaas zijn bij Telfort helpdesk de settings voor de Mpx200 niet bekend, waardoor we het moeten doen met de settings die per sms verstuurd worden van de motorola site.

Maar toch zit daar iets niet goed in, want heb nu a 3 keer settings ontvangen( en oudere verwijdert uiteraard) van Motorola site en nog steeds geen Telfort mobiel internet verbinding via de Internet Explorer.

Nog even een extra aandachtspuntje, toen ik gisteren belde met de helpdesk bleek dat GPRS in eerste instantie nog niet was geactiveerd in het netwerk voor mijn mobiel. Dit is rechtgezet en ik heb sinds gisteren een 'G' in de taakbalk, dat is dus een andere G dan 't kleine Gtje bij de antenne icoon, zodra er verbinding gezocht wordt.

Maar helaas nog steeds geen mobiel internet van Telfort. ;(

De volgende combinatie van settings heb ik al vele malen geprobeerd, zonder resultaat
http://telfort.custhelp.c...#Instellingen%20overzicht

en ook de Telfort settings van deze site zonder resultaat.
http://www.modaco.com/lofiversion/index.php/t203111.html

• mpx200_05
Casemod schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:28:
Ik ben van plan om 2,5 mm jack plug (zonder microfoon aansluiting) te halen bij lokale elektro boer. Nou mijn vraag: kan ik gewoon normale 2,5 mm jack plug kopen en oordoppen eraan solderen?
ik heb dit ook gedaan met de instructie die elders op het forum te vinden is. er staat daar beschreven hoe je door 2 verbindingen te maken eea aan de praat kan krijgen, maar ik geloof nooit dat je dan stereo hebt.

Ik heb gisteren maar een verloopje besteld in Hongkong via: pc-mobile.net. De MP35A 3.5mm Headphone Adapter for MPx200. alles bijelkaar zo'n € 9,- en een beetje.

Volgende week waarschijnlijk pas per airmail in huis dus dan weten we pas meer!

• robert-630
  • Niet online
@ coole kikker: Je hebt al meer bereikt dan ik. De klantenservice kreeg het bij mij nogeens voor elkaar om die G in beeld te krijgen. Dit was wel enkele maanden terug, toen GPRS voor prepaid klanten net werd geintroduceerd. Het is ook zo dat je onder mijn vodafone zei ik vodafone bedoel natuurlijk: mijn telfort het e.e.a je kan laten toesturen, ik krijg onder IE mijn foon niet geselecteerd, tenmiste ik kan niet op ''volgende'' drukken, dit lukt wel onder FF, maar dan komen de instellingen weer niet aan. Maar give it a try, maybe werkt het wel bij jou als je die site nog niet geprobeerd had. Ik moest het toen (paar maanden terug) ook van de KS proberen, maar toen stond die optie dr nogeens tussen! >:)

[Voor 8% gewijzigd door robert-630 op 18-05-2005 23:34]

• JvdS
Misschien kan de topicstarter in het openingstopic vermelden dat GPRS niet mogelijk is met de MPX200 in combinatie met Telfort Prepaid.
Heb 5 keer met de helpdesk van Telfort gebeld en 2 keer met die van Motorola, geen resultaat:
"Het is erg vervelend voor u, meneer, maar wij kunnen er ook niets aan doen bla bla bla...".

Vodafone prepaid biedt wel GPRS, maar ondersteunt geen msn.
Iemand andere suggesties om msn werkend te krijgen?

• JesterRace
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 02-11-2010

JesterRace

Car Modeller

Ik heb een vaag irritant probleem met mijn MPX200, sind een maand of 2 draai ik leuk op WM2003. Zonder enig probleem (de gebruikelijke wekelijkse vastlopers nog wel etc).
Plots afgelopen weekend loopt ie vast en na het proces van batterij verwijderen en weer terug stoppen wordt de SIM niet meer herkent... ach ja effe controleren.
En jawel hij ziet em weer, testen even bellen ja het schijnt allemaal te werken. 10 minuten later BEEEP, SIM onbekent.. ehm ik had er toch net mee zitten bellen.

Het is nu dus zo dat ik mijn T-Mobile sim voor een minuut of 2-10 kan gebruiken voordat ie onbekend wordt, is vrij lastig. Ben ik hier de enige in? Kan iemand mij vertellen wat te doen om dit ope te lossen. Als ik terug moet naar WM2002 is dat ok maar hoop ik wel dat iemand mij hiermee kan helpen (leander AT mutsaers.us)

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

• Renze1989
  • Laatst online: 20-05-2005
hallo
ik heb nu sinds een paar weken een mpx200. ik ben er erg blij mee maar ik wilde er wel eens een video mee kijken (ik heb ergens gelezen dat het kon). het erop zetten ging allemaal goed, maar als ik het wilde kijken ging het beeld heel traag en het geluid op normale snelheid. weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?
alvast bedankt.

• Davidoff_Smoker
Renze1989 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:58:
hallo
ik heb nu sinds een paar weken een mpx200. ik ben er erg blij mee maar ik wilde er wel eens een video mee kijken (ik heb ergens gelezen dat het kon). het erop zetten ging allemaal goed, maar als ik het wilde kijken ging het beeld heel traag en het geluid op normale snelheid. weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?
alvast bedankt.
beeldkwaliteit te hoog gezet?
meerdere dingen nog op de achtergrond draaien?
verkeerde player?

• robert-630
  • Niet online
JesterRace schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:22:
Ik heb een vaag irritant probleem met mijn MPX200, sind een maand of 2 draai ik leuk op WM2003. Zonder enig probleem (de gebruikelijke wekelijkse vastlopers nog wel etc). ....
Ik heb zo goed al nooit vastlopers, hoe zit dat bij jullie?

Ik heb wel een homescreen met alarm-plugin, maar die werkt niet goed, hij staat gekoppeld aan het ''eigenaar''-menu. Als je dan cancel of done drukt reageert hij niet meer, je kan wel omhoog en naar beneden lopen, maar de rest (waaronder ''home'''werkt niet), een vastloper van jewelste, ik kan dan alleen de accu er nog uit gooien.

En voor de laatste keer, niemand gebruikt dit ding met vodafone live! hier hé? Iedereen is zeker prepaid en vind het geen nut hebben, wel of niet vanwege het tarief.

[Voor 15% gewijzigd door robert-630 op 19-05-2005 15:41]

• spone
  • Niet online
Geirriteerd? >:)
niemand gebruikt dit ding met vodafone live! hier hé? Iedereen is zeker prepaid en vind het geen nut hebben, wel of niet vanwege het tarief.
Ik zit hier met Vodafone Prepaid, maar ik internet er niet op aangezien dat niet echt lekker voor je beltegoed. :z

• robert-630
  • Niet online
spone schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:48:
[...]

Geirriteerd? >:)

[...]

Ik zit hier met Vodafone Prepaid, maar ik internet er niet op aangezien dat niet echt lekker voor je beltegoed. :z
Nee hoor :)
En naar mijn eigen evaringen zal ik het ook niemand aanbevelen....! 8)
Neem lekker Orange World als je bereik het toelaat :) (met de nadruk op het laatste, hier = orange :'( )

• rijckhart
  • Laatst online: 27-06-2020
kan iemand mijn een link geven waar ik de ben-6-1000-034 kan downloaden.
hij vraagt steeds om een unblock code, zo ver ze tegen mijn vertelde is dit de simlock 2 van het toestel graag hulp hier bij. _/-\o_

• Renze1989
Davidoff_Smoker schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:00:
[...]

beeldkwaliteit te hoog gezet?
meerdere dingen nog op de achtergrond draaien?
verkeerde player?
ik gebruik Betaplayer.
Hoe en waar verander je de beeldkwaliteit?
alvast bedankt _/-\o_

• coole kikker
  • Laatst online: 14-09-2006
@ robert-630
Ik heb geprobeerd via 'mijn telfort instellingen', maar zonder resultaat, want de pagina komt op http://www.telfort.nl/shop/ i.p.v. op de instelling pagina zodra ik op 'verder' klik wanneer "ander toestel" geselecteerd wordt (want de mpx200 staat niet in het lijstje).

Helaas :'( geen resultaat.

't begint zo langzamerhand wel knap irritant te worden dit GPRS drama. Wellicht is er toch iemand die (gprs) mobiel internet van Telfort op de mpx200 aan de praat heeft gekregen.. Iemand?? _/-\o_

Of zou het helpen om het upgradepad van WM2002 naar 2003 te gaan bewandelen bij mijn simlock vrije mxp200? :?

• JvdS
Ik heb de hoop eerlijk gezegd beetje opgegeven, terwijl ik dat echt niet snel doe!

• Davidoff_Smoker
Renze1989 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:54:
[...]

ik gebruik Betaplayer.
Hoe en waar verander je de beeldkwaliteit?
alvast bedankt _/-\o_
Welk programma gebruik je dan om de film om te zetten voor je foon?

• Renze1989
Davidoff_Smoker schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:36:
[...]

Welk programma gebruik je dan om de film om te zetten voor je foon?
ImTOO 3GP Video Converter.
als ik het filmpje omzet naar 3pg dan krijg ik geen geluid maar wel blokkerig beeld. en als ik het omzet naar avi dan heb ik wel geluid maar dan happert het beeld heel erg. dan krijg ik om de 15 sec 1 beeld fragment te zien

• Stitch12
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 28-05-2006
coole kikker schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:59:
@ robert-630
Ik heb geprobeerd via 'mijn telfort instellingen', maar zonder resultaat, want de pagina komt op http://www.telfort.nl/shop/ i.p.v. op de instelling pagina zodra ik op 'verder' klik wanneer "ander toestel" geselecteerd wordt (want de mpx200 staat niet in het lijstje).

Helaas :'( geen resultaat.

't begint zo langzamerhand wel knap irritant te worden dit GPRS drama. Wellicht is er toch iemand die (gprs) mobiel internet van Telfort op de mpx200 aan de praat heeft gekregen.. Iemand?? _/-\o_

Of zou het helpen om het upgradepad van WM2002 naar 2003 te gaan bewandelen bij mijn simlock vrije mxp200? :?
Hallo,

Ik heb GPRS met TElfort (abo) aan de praat, wellicht heb je hier wat aan:
Bij Dataverbindingen de volgende instellingen:
Interbet verbinding: Telfort GPRS ISP
WAP verbinding: Telfort GPRS WAP

Instellingen GPRS ISP: maak verbinding met internet, toegangspunt internet, verder niks ingevuld
GPRS WAP: idem

Ik heb ook via de moto site de instellingen naar mijn MPX laten sturen (Zowel voor wap als internet) en dat werkte direkt. Ik heb het op 2 toestellen op deze manier aan de praat gekregen, maar misschien is het voor prepaid wel anders?

• Davidoff_Smoker
Renze1989 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:43:
[...]

ImTOO 3GP Video Converter.
als ik het filmpje omzet naar 3pg dan krijg ik geen geluid maar wel blokkerig beeld. en als ik het omzet naar avi dan heb ik wel geluid maar dan happert het beeld heel erg. dan krijg ik om de 15 sec 1 beeld fragment te zien
Als je Mobile Media Maker van Makayama (op makayama.com) eens probeert dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepzak
  • Laatst online: 24-06-2005
rijckhart schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:25:
kan iemand mijn een link geven waar ik de ben-6-1000-034 kan downloaden.
hij vraagt steeds om een unblock code, zo ver ze tegen mijn vertelde is dit de simlock 2 van het toestel graag hulp hier bij. _/-\o_
mail me maar op haaibaai@gmail.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Renze1989
Davidoff_Smoker schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:57:
[...]

Als je Mobile Media Maker van Makayama (op makayama.com) eens probeert dan?
Hey thnx hij doet het _/-\o_ . Alleen jammer dat het maar 2 min is. heel erg bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dunic
  • Laatst online: 22-09-2008
theodouma schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:24:
[...]
Ja! Same here.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• relax-it
  • Laatst online: 22-12-2007
Hallo allemaal :-).

Ik heb nu een paar maanden een Motorola MPx200 met vodafone prepaid.
Heeft altijd goed gewerkt,alleen kan ik sinds een paar dagen geen smsjes meer ontvangen.
Weet iemand aan welke instellingen dit kan liggen?

http://www.emulelinks.nl,de startpagina voor emule gebruikers!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xvanwaart
  • Laatst online: 19-10 15:36
Werkt de MPx200 ook met TomTom Mobile en een SDIO GPS antenne dat iemand hier weet? aangezien die antennes steeds goedkoper worden (zag hem vandaag voor €94.99) lijkt me dat wel een goeie deal... stel je vind op straat die TomTom software dan heb je voor minder dan 200 eurie's een navigatie systeem!

ps zit ik nog wel even met de vraag waar ik dan de kaarten ga plaatsen...

[Voor 13% gewijzigd door xvanwaart op 20-05-2005 16:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Volgens mij ondersteunt deze phone geen SDIO?

Hmm volgens http://www.diskidee.nl/hardware/testen/index.htms/5069/3 toch wel :)

[Voor 51% gewijzigd door spone op 20-05-2005 18:14]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee