Motorola MPx200 Smartphone [deel 2]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.088 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt maar bij mij is het de 0 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Ok ik heb even advies nodig.. 8)

Ik heb nu de Samsung C100 icm T-Mobile prepaid.
Inmiddels ben ik T-Mobile spuugzat en wil ik zo snel mogelijk een ander toestel en een andere provider.

Is een Mpx200 icm Vodafone Prepaid een verstandige keus dan?
(Rekening houdend met het feit dat ie niet te unlocken is.)

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Als je prepaid wil is het verstandig, wil je een abbonement is het niet verstandig.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:37

911GT2

en blazen maar!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:40:
bedankt maar bij mij is het de 0 8)
Sorry dat bedoelde ik ;)

Niemand goede wekkersoftware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-01-2023
911GT2 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:23:
[...]

Sorry dat bedoelde ik ;)

Niemand goede wekkersoftware?
Als je alles een beetje goed had doorgelezen,voordat je een vraag stelt,had je gezien dat wekker software al een keer was besproken door Martijn12345
martijn12345 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 08:13:
Heb er geen ervaring mee. Maar er zijn meer wekker programma's met MP3 functionaliteit zoals:

http://www.eldos.com/chronos/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:unlockzooi doen we hier niet; zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 74% gewijzigd door Korakal op 27-04-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Laatst online: 11:37

911GT2

en blazen maar!

Davidoff_Smoker schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:50:
[...]

Als je alles een beetje goed had doorgelezen,voordat je een vraag stelt,had je gezien dat wekker software al een keer was besproken door Martijn12345

[...]
:D

[ Voor 48% gewijzigd door 911GT2 op 20-04-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:14:
Vodafone Prepaid ondersteunt geen GPRS en er zijn nog geen plannen om dit binnenkort wel te laten ondersteunen. Dus internet/msn zal niet gaan met je vodafone prepaid phone. Moch je dit nu percee willen dan moet je overstappen naar Orange en daar voor 6 euro per maand onbeperkt gebruiktemaken van GPRS (2mb data :P)

Edit: Email ophalen lukt wel.. maar dan dmv. een wap verbinding met vodafone live!
[ gemiereneuk ]

met prepaid van Vodafone kan je wel een gprs-verbinding (of UMTS) opzetten, echter de enige diensten die mogelijk zijn via prepaid-gprs zijn wap via gprs (Vodafone Live! en andere wappagina's), MMS, en het emailen via de mailclient in een ondersteund toestel.

Hiermee is internet via de gsm of via een laptop/pda met de telefoon als modem fungerend dus niet mogelijk.

[/ gemiereneuk ]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup dit heb ik ook al aangehoord door zon Vodafone mederwerker. Wat ben ik blij dat ik een simlockvrij toestel heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Lange leve Orange World >:)

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:56
Bij het opstarten krijg ik eerst een HelloMoto schermpje en daarna smartphone 2002 en daaropvolgend een schermpje met oranje en blauw: Mobile Operator

Is dat aan te passen?

Als ik de telefoon aanzet krijg ik eerst het HelloMoto Schermpje, daarna een smartphone 2002 schermpje en daaropvolgens een MOBILE OPERATOR schermpje in het oranje en blauw met witte achtergrond. Is die laatste aan te passen?

[ Voor 38% gewijzigd door .NCK op 20-04-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je alle gif-files in je IPSM > Windows map afgaan, ik weet zeker dat 1 daarvan hoe dan ook die mobile operator is. Ik kon alleen niet ff op de naam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:43:
Dan moet je alle gif-files in je IPSM > Windows map afgaan, ik weet zeker dat 1 daarvan hoe dan ook die mobile operator is. Ik kon alleen niet ff op de naam :P
Ik heb alle gif bestanden nageken, alle mapjes maar ben nergens "de" afbeelding tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar :? Ik kan echt zweren dat hij ergens instond :)

Misschien moet je even GIF files in een andere systeemmap openen :) Ik weet 100% zeker dat het een simpel GIF file ergens is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad. schreef op woensdag 20 april 2005 @ 01:03:

Inmiddels ben ik T-Mobile spuugzat en wil ik zo snel mogelijk een ander toestel en een andere provider.

Is de Mpx200 icm. een Vodafone prepiad kaartje helemaal niet te unlocken dan ?
Ook niet via die site en die hier liever niet dus

[ Voor 11% gewijzigd door Korakal op 27-04-2005 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:25:
[...]

Is de Mpx200 icm. een Vodafone prepiad kaartje helemaal niet te unlocken dan ?
Ook niet via die site
Lijkt me wel, ze zeggen van wel tenminste, ik heb een code gevraagd daar, dus dat is proberen :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Korakal op 27-04-2005 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:53

netblade

Sunrise

Mad. schreef op woensdag 20 april 2005 @ 01:03:

Telfort?
Zijn bezig met edge en volgens mij mogen prepaid klanten hier ook gebruik van maken.
heb zelf zo'n gratis telfort kaartje, maar de dekking is hier erg slecht in huis en ik krijg de instellingen niet zo goed op de rails in dit toestel (WM2003)
Voor de rest wel aardige tarieven en gratis voicemail

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Maar wij kunnen bij telfort alleen van GPRS gebruik maken, (dat lukt bij mij zelfs niet; iets met de sim), we hebben namelijk geen EDGE (3G) gsm! Maar het is het overwegen waard ook Vodafone (prepaid) UMTS wordt steeds voordeliger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen unlockzooi hier ajb

hier heb ik mijn telefoon laten unlocken

[ Voor 32% gewijzigd door Korakal op 27-04-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unlock MPX200 Vodafone NL
Vandaag Unlock uitgevoerd via onze ENGELSE vrienden. Binnen een paar minuten geregeld, speciale code in de mail voor Vodafone NL. Na reboot (uit/aan) vroeg hij echter steeds weer opnieuw nar de code. Mailtje naar support, en voila, binnen een half uur response met de oplossing.
Super service, aanrader !!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:32

Khaine

Python liefhebber

Owk ... een totale n00b-vraag :

Ik heb nu een Nokia-ding ... 3310 denk ik, en ik zag dit gelikte telefoontje liggen bij dixons. Daar wastie 99 euro en dan kreeg je er nog eens 45 euro beltegoed bij (ik bel prepaid ... doe wel 3 maanden met 20 euro ofzo :X ) , dus ik dacht .. kom ... ff wat info inwinnen.

Maar zoals ik al zei ben ik een totale n00b op het gebied van telefonie. Ik heb pas een jaartje of 2 een mobiel en het is altijd deze nokia geweest. Het telefoonnummer van mijn huidige telefoon is goed te onthouden en erg simpel dus die wil ik graag behouden. Ik heb nu een prepaid simkaart van Vodafone en volgens mij was die bij dixons ook van vodafone. Als dat zo is , zou ik dan dat pakket van 99 euro kunnen nemen en me eigen telefoonnummer behouden ? Dat zou ik wel erg relax vinden namelijk.

Ik heb ook dringend een nieuwe foon nodig, de huidige is na 2 dagen stand-by helemaal leeg .. en er zit geeneens een trilfunctie op...

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Khaine666 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:39:
Owk ... een totale n00b-vraag :

Ik heb nu een Nokia-ding ... 3310 denk ik, en ik zag dit gelikte telefoontje liggen bij dixons. Daar wastie 99 euro en dan kreeg je er nog eens 45 euro beltegoed bij (ik bel prepaid ... doe wel 3 maanden met 20 euro ofzo :X ) , dus ik dacht .. kom ... ff wat info inwinnen.

Maar zoals ik al zei ben ik een totale n00b op het gebied van telefonie. Ik heb pas een jaartje of 2 een mobiel en het is altijd deze nokia geweest. Het telefoonnummer van mijn huidige telefoon is goed te onthouden en erg simpel dus die wil ik graag behouden. Ik heb nu een prepaid simkaart van Vodafone en volgens mij was die bij dixons ook van vodafone. Als dat zo is , zou ik dan dat pakket van 99 euro kunnen nemen en me eigen telefoonnummer behouden ? Dat zou ik wel erg relax vinden namelijk.

Ik heb ook dringend een nieuwe foon nodig, de huidige is na 2 dagen stand-by helemaal leeg .. en er zit geeneens een trilfunctie op...
je oude vodafone kaartje is zo over te zetten, geen probleem.
kwa standby tijd zul je er met deze telefoon niet veel op vooruit gaan, die van mij is binnen 3 dagen leeg zonder te hebben gebeld of iets anders uitgevoerd te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:51:
Vandaag Unlock uitgevoerd via onze ENGELSE vrienden. Binnen een paar minuten geregeld, speciale code in de mail voor Vodafone NL. Na reboot (uit/aan) vroeg hij echter steeds weer opnieuw nar de code. Mailtje naar support, en voila, binnen een half uur response met de oplossing.
En wat is die oplossing?

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:19:
Raar :? Ik kan echt zweren dat hij ergens instond :)

Misschien moet je even GIF files in een andere systeemmap openen :) Ik weet 100% zeker dat het een simpel GIF file ergens is :)
Ik zie er 2 staan in de map Windows dus niet in de map "IPSM"

carrier_splash en carrier_shutdown

Helaas kan ik die niet kopieren, als ik dat wel doe en plak ze ergens gebeurt er verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:11
Ik kan nergens op de site iets vinden over een camera, zit deze er wel op? of op de opvolger?

en voor de rest lijkt het me wel een geschikte mobiel voor me :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
FoutTM schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:10:
Ik kan nergens op de site iets vinden over een camera, zit deze er wel op? of op de opvolger?

en voor de rest lijkt het me wel een geschikte mobiel voor me :)
In de 200 zit geen ingebouwde als je dat bedoeld.
Hier http://www.zimac.de/mobile/mobmpx.htm staat wel één aan een geheugenkaartje.
Dat is de CM35D.

En dit zijn de specs volgens Direct Mobile Accessories
Specifications:
Image Sensor type: 300K Pixels CMOS
Lens: 180° rotation
Photo shot format: VGA 640x480, 24-bit colour JPEG
Video file format: 160x120 AVI, 24-bit color AVI, 8 frames/second

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:07

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Gelukkig zit er geen camera op, dat zijn toch stuk voor stuk kutdingen. Een goede camera heeft een fatsoenlijk objectief met goed scherpstelmechanism, niet dat bucht wat op telefoons zit. Maar goed, ik loop dan ook gewoon met een dikke camera rond wanneer nodig. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:28

Theo

moederbord

Hillie schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:35:
Gelukkig zit er geen camera op, dat zijn toch stuk voor stuk kutdingen.
Helemaal mee eens! ik heb nog een oude 0.8 Mpixel fotocamera liggen (powershot A5), en die maakt echt veel betere foto's dan welke 1.3 Mpixel telefooncameratje dan ook! Zo'n telefooncameraatje is leuk om ff snel iets vast te leggen, maar echte foto's kan je er niet mee maken.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Daarnaast mogen we ze hier officieel niet op de foon hebben, dus het scheelt dat er ook nog fatsoenlijke toestellen zijn zonder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Mijn ogen zijn ook gevallen op de Motorola MP200. Een Telefoon met alle functies die ik wil, maar (gelukkig) zonder Camera. Je kan bijna nergens een leuke foon krijgen zonder camera. :/ Afijn, ik las dat de Standby tijd 110 uur. Dit vind ik nog wel wat aan de mindere kant, en vroeg ik me af wat dit in het praktijk betekend.

Vooral de leuke progsels trekken mij aan. Lekker gamen onderweg enzo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

In praktijk betekent dit 3 dagen bij weinig gebruik, 2 dagen bij normaal gebruik, 1 dag bij intensief gebruik.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Ik heb m 's nachts uitstaan, en daarmee haal ik de twee dagen wel bij intensief gebruik (ongeveer 30 min bellen in totaal, wat games en muziek, geen gprs) en de drie dagen bij normaal gebruik (10 min bellen, soms ff een muzieknr of een potje patience).
Voordeel van de mpx200 is ook dat als je m aan de computer hangt voor synchronisatie of softwareinstallatie dat ie ook gelijk wordt op/bijgeladen

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 22:42:
[...]

Is dat niet toevallig http://www.imei-check.org/mpx200unlock.php ?
Daar staat nog steeds op de site dat ze werken aan een oplossing...
SEEMS THAT VODAPHONE HOLLAND USE DIFFERENT CODE THAN ORANGE AND AT&T NETWORK AND OUR CODE IS NOT BEEN ACCEPTED BY THE PHONE!!JUST NOW WE WORKING TO FIX THIS PROBLEM!!!

Ik wacht al twee maanden op een fix, maar kennelijk gaat het niet van harte... :/
Ik heb met succes bij hun een unlockcode aangevraagd voor mijn vodafoon lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een unlockcode aangevraagd bij www.unlockcode.nl werkt die code gewoon niet ;( Ik heb ze eerst es gemailt, ik ga niet betalen voor een code waar ik niks mee kan natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

de prijs van een vodafone prepaid met een vodafonePREPAID gelockte mpx200 is 100 euro. (kan alleen prepaid van vodafone in, geen abo van vodafone) Wil je m unlocken ben je algauw 30/40 euro kwijt. Voor 130 euro kan je ook een sim-lock vrije mpx200 kopen op www.typhone.nl , hoef je ook niet moeilijk te doen met unlocken enzo

[ Voor 5% gewijzigd door Theo op 22-04-2005 14:55 ]

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

Ik heb dit toestel gisteren ook aangeschaft (vodafone prepay pakket)

Nu vind ik een headset wel erg handig ivm het gebruik van het toestel als mp3 speler.
Om nou 20e voor zo'n ding neer te gaan leggen terwijl hier een mooi setje sennheisers ligt ging mij een beetje te ver. Vandaar dat ik maar een mooi verloopje heb gemaakt wat ook echt werkt (zonder hem er halverwege in te hoeven duwen ;))

Misschien wel interresant voor andere gebruikers hier :)

Afbeeldingslocatie: http://img247.echo.cx/img247/7944/teleph35sm7zs.jpg

Wat ik dus gedaan heb is het volgende:

De normale ground gebruikt als rechter oordopaansluiting
De normale rechter oordopaansluiting gebruikt als linker oordopaansluiting
De normale linkeroordopaansluiting gewoon niet gebruikt

Aan de andere kant zit dan gewoon een 3.5mm jackplug socket die aangesloten zit op de normale manier (alleen dan zonder ground aangezien die niet meer gebruikt wordt)

Dit werkt tot nu toe zonder problemen en was erg goedkoop (in totaal voor 2,15e aan onderdelen)
:)

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Dat heb je dan idd keurig in elkaar geflanst. Well done :)

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag willen weten waar je zo'n 2.5mm naar 3.5mm plugje kan kopen, sorry als dit al gezegd is maar het was wel erg veel werk om alles door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 14:04
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 00:30:
Ik zou graag willen weten waar je zo'n 2.5mm naar 3.5mm plugje kan kopen, sorry als dit al gezegd is maar het was wel erg veel werk om alles door te lezen.
Bovenaan dit topic zit dit knopje : Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/zoek.gif
Met dat knopje kun je het topic op "vrije text" doorzoeken.

Succes! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

chaosonline schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 00:35:
[...]

Bovenaan dit topic zit dit knopje : [afbeelding]
Met dat knopje kun je het topic op "vrije text" doorzoeken.

Succes! :Y)
Idd. Schitterend systeem is dat ;) :D

Ik heb opeens een heel ander lettertype in mijn Opera browser, en heb dit bij eigen weten, niet ingestelt. Heeft iemand ooit ergens een optie daarvoor gezien, of weet iemand hoe ik het terug krijg ? Mijn letter zijn nu heel groot, en het scherm is al zo klein... schiet echt niet op...

[ Voor 29% gewijzigd door martijn12345 op 23-04-2005 09:13 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:51:
Inderdaad, ik heb het ook gedaan. Binnen een paar minuten een werkende code. De kosten zijn 30 euro. Dit is overigens de tweede die ik heb laten unlocken. De eerste heb ik bij www.unlockitnow.com gedaan, al was het daar iets duurder en duurde het een week voordat ze de vodafone code hadden gevonden. Deze Engelse vrienden doen het dus het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het topic een beetje doorgelezen al ben in van pagina 7 ofzo naar 20 gegaan..

maar ben niks tegen gekomen over het gebruik van MSN - E-mail En internet explorer..

Ik neem aan dat dat via gprs gaan en niet via een wap(gsm) verbinding en dat je gprs betaald per aantal gedownloade kb/mb... maar is msn-en op je mobiel een beetje kostbaar ?? tenslotte stuur je alleen maar tekst wat dus 1 byte per teken is (altans dat heb ik mij ooit wijs laten maken) maar internetten zal wel wat meer kosten... en e-mailen ?? is dat gewoon een prijs van een e-mail (zoals bijv. in i-mode telefoons) of betaal je voor de gprs verbinding..

Zo ja als je voor grps betaald is deze verbinding constant of is deze alleen als je gebruik maakt van het internet applicaties zoals msn of ie ? En als het dan alleen per gebruik makend is van IE of MSN betaal je dan een start tarief..

Hoe dan ook.. is het gebruik maken van de GPRS internet verbinding duur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
hey
ik ben hier nieuw en ik heb een paar vraagjes over de mpx200

1:waarom schokt mijn mpx200 als ik tijdens het afspelen van muziek de telefoon dichtklap?
2:bestaan er sd/mmc kaartjes van 2GB? van 1 GB zijn ze er wel,maar waar vind ik de goedkoopste
3:ik wil mijn mpx200 upgraden naar windows OS 2003,ik heb een simlock van vodafone,zal ik het risico nemen?
4:kan je een symbian OS draaien op de mpx200?
5:waarom kan ik geen mp3tjes als beltoon instellen?
6:hoe moet ik homescreens installeren in .xml formaat .hme formaat kan wel
7:ik heb een java emulator geinstaleerd,maar de games gaan langzaam waarom?

ik heb nog een paar vragen maar die ben ik even vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zal er een aantal beantwoorden ;)
fox-hound schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 14:39:
1:waarom schokt mijn mpx200 als ik tijdens het afspelen van muziek de telefoon dichtklap?
Welke player gebruik je? Ik heb WM2003 met betaplayer, die speelt zonder schokken door bij mij.
2:bestaan er sd/mmc kaartjes van 2GB? van 1 GB zijn ze er wel,maar waar vind ik de goedkoopste
Er zijn zeker 2GB kaartjes, maar ik heb nog niemand gezien die dat ook daadwerkelijk in een mpx200 heeft getest. Voor goedkoop kijk je toch ff in de pricewatch? (http://www.tweakers.net/pricewatch)
Of op Ebay, daar heb je soms hele goedkope buitenlandse aanbiedingen. Had er eentje gekocht van Lexar, 512MB, 12MB/s (80x). Kwam inclusief verzendkosten op 33 euro.
3:ik wil mijn mpx200 upgraden naar windows OS 2003,ik heb een simlock van vodafone,zal ik het risico nemen?
Je hoeft geen risico te nemen want dat werkt toch niet. Je zult eerst moeten unlocken. Daarna kun je er op los flashen :)
4:kan je een symbian OS draaien op de mpx200?
Nope, en er is ook nog geen symbian emulator voor windows mobile gesignaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
martijn12345 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 09:12:
[...]

Idd. Schitterend systeem is dat ;) :D

Ik heb opeens een heel ander lettertype in mijn Opera browser, en heb dit bij eigen weten, niet ingestelt. Heeft iemand ooit ergens een optie daarvoor gezien, of weet iemand hoe ik het terug krijg ? Mijn letter zijn nu heel groot, en het scherm is al zo klein... schiet echt niet op...
Hey martijn, ik kan niet helpen maar vind het wel raar want heb net op een Duits forum gelezen dat iemand precies het zelfde probleem heeft. Hij had ineens een grote Italic fonts. Ook opnieuw installeren heeft bij hem niet geholpen. Lees wel op het opera forum dat het een bekent probleem is

[ Voor 9% gewijzigd door Maite op 23-04-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
hey
waar kan ik de sd camera het goedkoopst krijgen?
En zijn het goede kwaliteit foto's?kan iemand een paar fotos posten?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

via google ga je de camera vinden. het is een VGA camera... dus vul zelf in wat de kwaliteit is...

@Maite: Wat stom is dat he... lijkt er wel op alsof het ingebouwd zit vanaf een datum dan ofzo. Nog meer mensen bij wie Opera opeens heel raar is ?

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
Mr. Jinx schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 15:18:

[...]

Welke player gebruik je? Ik heb WM2003 met betaplayer, die speelt zonder schokken door bij mij.

[...]

Er zijn zeker 2GB kaartjes, maar ik heb nog niemand gezien die dat ook daadwerkelijk in een mpx200 heeft getest. Voor goedkoop kijk je toch ff in de pricewatch? (http://www.tweakers.net/pricewatch)
Of op Ebay, daar heb je soms hele goedkope buitenlandse aanbiedingen. Had er eentje gekocht van Lexar, 512MB, 12MB/s (80x). Kwam inclusief verzendkosten op 33 euro.

[...]

Je hoeft geen risico te nemen want dat werkt toch niet. Je zult eerst moeten unlocken. Daarna kun je er op los flashen :)

[...]

Nope, en er is ook nog geen symbian emulator voor windows mobile gesignaleerd.
ik heb WM2002 en het schokken tijdens het dichtklappen van de telefoon gebeurt bij mediaplayer en betaplayer

En waarom kan ik niet normaal midis afspelen,soms hoor je ze maar te vals en hard,en soms hoor je alleen gerinkel :S
Is er een midi player verkrijgbaar ergens? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
fox-hound schreef op zondag 24 april 2005 @ 10:55:
[...]

ik heb WM2002 en het schokken tijdens het dichtklappen van de telefoon gebeurt bij mediaplayer en betaplayer

En waarom kan ik niet normaal midis afspelen,soms hoor je ze maar te vals en hard,en soms hoor je alleen gerinkel :S
Is er een midi player verkrijgbaar ergens? :?
Ik heb ook vaak dat hij midi's NIET afspeelt en dan geeft hij gewoon een rinkeltje of een waarschuwing. Het is in ieder geval zeer irritant. Ik zet nu mijn midi files wel om in wav files als dat de enigste manier is.

Ik las net op het mpx200.org forum dat je midi's moet omzetten naar midi 0 ipv midi 1 of 2.
Dat kan met behulp van: Midi Converter

Ik ga het nu dus even proberen...

[ Voor 30% gewijzigd door .NCK op 24-04-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ik had zoiets ook onder WM2002. Via het instellingen-menu naar de midi's als je dan een ringtone selecteert gaat hij super hard af, draai je aan de volumeknop en dan stopt ie met afspelen! Deze bug is onder WM2003 opgelost, hij speelt een ringtone op normaal volume af en je kan de volumeknop gebruiken (hij speelt wel elke ringtone op normaal niveau af, m.a.w als je je volume naar beneden hebt gedraaid tijdens ringtone 1 gaat hij weer harder bij ringtone 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
dan ga ik hem maar unlocken en flashen naar WM2003,want WM2002 heeft te veel bugs :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Waarom wil je midi's afspelen op dit toestel ?

Verder ben ik erachter dat het lettertype probleem in Opera een beetje random gebeurt. Na een reboot is het weg, en op een willekeurig moment komt het terug.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 03-09 23:03
fox-hound schreef op zondag 24 april 2005 @ 13:05:
dan ga ik hem maar unlocken en flashen naar WM2003,want WM2002 heeft te veel bugs :r
Niet om het een of ander maar je hebt wel te maken met een Windows product. Voor sommige zaken heb je nu eenmaal 3rd party tooltjes nodig. Heb je een toestelletje die realmusic tones kan afspelen, waarom zou je dan nog midi willen.....
En die Windows 20003 is helemaal een beta, dus ik weet niet wat je daarvan verwacht.....

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb um nu... maar mijn vraag is of je ook MP3 ringtones kan doen ??... lijkt me toch wel een leuke functie op zoon "geadvanceerd" toestel.

En waar moet ik me midi/wav files neerzetten om ze als ringtone in te kunnen stellen ?
Gister had ik ze in de eerste windows map gezet (dus niet onder de IPSM/windows map) maar na een reset dan zijn ze allemaal weer weg.. (heb ze niet eens kunnen testen want had um gelijk gereset.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mp3 ringtones is niet mogelijk. Wav en Midi ringtones willen wel, deze moet je in de map
"Storage\Application Data\Sounds" zetten.

Veel Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niet ergens een programma'tje voor waar dat wel mee kan ?? die wav files zijn ook niet alles... maarja... een beetje mp3 op 8000 bit ofzo is al 2 mb.... en dan kun je bijna nog beter een opname doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 00:03:

hier heb ik mijn telefoon laten unlocken
Iemand anders hier ook al laten unlocken? Kost € 20 dus goedkoper dan de engelsen.

[ Voor 6% gewijzigd door Korakal op 29-04-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syngrow schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 18:54:
Ik heb dit toestel gisteren ook aangeschaft (vodafone prepay pakket)

Nu vind ik een headset wel erg handig ivm het gebruik van het toestel als mp3 speler.
Om nou 20e voor zo'n ding neer te gaan leggen terwijl hier een mooi setje sennheisers ligt ging mij een beetje te ver. Vandaar dat ik maar een mooi verloopje heb gemaakt wat ook echt werkt (zonder hem er halverwege in te hoeven duwen ;))

Misschien wel interresant voor andere gebruikers hier :)

[afbeelding]

Wat ik dus gedaan heb is het volgende:

De normale ground gebruikt als rechter oordopaansluiting
De normale rechter oordopaansluiting gebruikt als linker oordopaansluiting
De normale linkeroordopaansluiting gewoon niet gebruikt

Aan de andere kant zit dan gewoon een 3.5mm jackplug socket die aangesloten zit op de normale manier (alleen dan zonder ground aangezien die niet meer gebruikt wordt)

Dit werkt tot nu toe zonder problemen en was erg goedkoop (in totaal voor 2,15e aan onderdelen)
:)
K heb dus ook zelf een headset gemaakt, ik heb een 2,5mm plug gekocht bij radio centrum (www.radiocentrum.nl), een gewone stereo en een 4polige, 4polige is onbegonne werk, is veelste teer om daar aan vast te solderen!

de gewone 2,5mm stereo is wel goed te doen, alleen heb ik het snoer van 1 van de oortjes aan de massa gesoldeerd, en het andere oortje aan 1 van de contacten op de plug voor de links of rechts, en het andere oortje aan de massa, vreemd geneog was dit de enige manier om t werkend te krijgen maar zit nu goed vast en werkt perfect stereo:D ben er heel blij mee:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
ik heb gnuboy geinstalleerd,alles werkt perfect behalve het geluid,dat hapert enorm,is dat ook bij WM2003?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal,

ik heb de mpx200 vandaag aangeschaft, alleen ik weet niet hoe ik liedjes alvast op de telefoon kan zetten, ik heb nog geen memory card gehaald

de software wat op de cd staat heb ik inmiddels wel geinstaleerd, maar ik kom er niet uit, iemand die me kan helpen

alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Dat niet iedereen het hele topic wilt door lezen, kan ik inkomen, maar (wie de schoen past, trekke hem aan ) een blik in het boekje werpen zou toch echt geen kwaad kunnen voor sommige.

Hoe zet ik liedjes op mijn nieuwe telefoon: stop de ene kant van het kabeltje in uw kompjoeter en de andere in de telefoon. Deze zal nu spoorslags verschijnen in uw windows verkenner. Deze zeer handige geintegreerde interfees stelt u in staat allerlei bestanden te kopieeren naar uw nieuwe telefoon. Zo ook liedjes.

En zoals een paar post eerder gezegt. de storage(ISPM ofzo onder WM2002)\application data\sounds is een verstandige keus wanneer deze liedjes als ringtone gebruikt zouden willen worden.

[ Voor 10% gewijzigd door martijn12345 op 25-04-2005 11:07 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Weet je wat het minst gelezen boek is?

De handleiding !
8)7
(altijd zo geweest trouwens :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry jongens, maar ik vind het echt niet in de boekje, of ik ben echt scheel :S

kan iemand van jullie vertellen welke pagina, er staat wel iets over media player,

maar dat van de kabel in me tel en pc heb ik al gedaan, maar de pc zegt, te weining geheugen, ik neem aan dat je OOK zonder memory card op zekers 1 of 2 liedjes moet kunnen overzetten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Misschien moet je wat meer geheugen in je PC doen? Of even duidelijker aangeven wat er exact fout gaat. ;)

Op (ik heb engels als taal staan, dus vertaal zelf maar naar NL's of Swahili, of wat er op je telefoon draait) Settings -> About (optie 5 bij mij meen ik) kun je zien hoeveel storage er nog vrij is op je telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
in de handleiding staat niets over gnuboy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbar2 ;)

En dat met dat geheugen.. het aantal mp3's hangt natuurlijk af vanwat je er allemaal op hebt staan. Je kunt onder settings wel ergens bekijken hoeveel geheugen je nog vrij hebt op je phone. En 2 Mp3's op je phone zonder geheugen zal niet gaan lukken ( als het 2x goeie kwaliteit muziek is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Je moet toch wel een paar nrs kwijt kunnen als je een goede bitrate kiest. De mpx200 heeft maar één speaker, dus waarom zou je mp3-tje dan stereo-geluid moeten bevatten? Ook komt het speakertje echt niet tot 20 Khz en is het ook niet echt erg zuiver. Hij kan wel hard, maar het blijft "telefoonklaliteit", dus lijkt mij WMA indeling, 48 Kbs en mono een goede keuze. Zo duurt een nummer van vier minuten nog (maar) 1.4 MB, tegen 5.8 MB op 192 kbs...

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
theodouma schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:51:
Je moet toch wel een paar nrs kwijt kunnen als je een goede bitrate kiest. De mpx200 heeft maar één speaker, dus waarom zou je mp3-tje dan stereo-geluid moeten bevatten? Ook komt het speakertje echt niet tot 20 Khz en is het ook niet echt erg zuiver. Hij kan wel hard, maar het blijft "telefoonklaliteit", dus lijkt mij WMA indeling, 48 Kbs en mono een goede keuze. Zo duurt een nummer van vier minuten nog (maar) 1.4 MB, tegen 5.8 MB op 192 kbs...
maar als je een stereo headset aansluit,heb je dan wel stereo kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Uiteraard dan wel ja.
Over GNUboy ga je niks vinden in de handleiding, maar dat staat allemaal gewoon in de start post. En een beetje zoeken kun je toch wel.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Hij speelt toch niet WMA (Windows Media Audio -file)!!?
Wel WAV & mid. Dus een mp3 dien je op de juiste bitrate om te zetten in wav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal,

er staan dus alleen standaard programma's op tel ik heb zelf NIETS erop gezet

ter info via de telefoon INFO kom ik dit tegen :

beschikbaare opslag 4.82 MB

totale opslag : 11.03MB
beschikbaar geheugen : 16.68 MB
totaal geheugen 24.89 MB
processor : AMR OMAP710

Rom-updateversie :
operator 1.0.70.1
fabrikant : 1.0.70.1
microsoft : 3.0.13258.0
taal : 1.0.70.1

bestandsysteem : 3.0.13258.0

dus ik weet het echt niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo beste mensen, ik was zo stom om mijn MPX200 te flashen naar 2003. Helaas het dingetje is nu dood, hij vraagt om service code ofzo? als je hem aanzet. Is er nog mogelijkheid om weer aan de praat te krijgen; zeg maar teryg naar 2002? Alvast bedankt voor hulp.

MPX200 Vodafone.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:39:
Hallo beste mensen, ik was zo stom om mijn MPX200 te flashen naar 2003. Helaas het dingetje is nu dood, hij vraagt om service code ofzo? als je hem aanzet. Is er nog mogelijkheid om weer aan de praat te krijgen; zeg maar teryg naar 2002? Alvast bedankt voor hulp.

MPX200 Vodafone.
Hoe krijg je het voor elkaar 8)7 Nog geen tien posts terug wordt dit gezegt:
Mr. Jinx schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 15:18:

[...]

martijn12345 BIJ hetepost.bedrijf . Stuur ik je een 2002 versie die de boel weer aan de gang gaat helpen.

[ Voor 13% gewijzigd door martijn12345 op 25-04-2005 22:47 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:20:
hoi allemaal,

er staan dus alleen standaard programma's op tel ik heb zelf NIETS erop gezet

ter info via de telefoon INFO kom ik dit tegen :

beschikbaare opslag 4.82 MB

totale opslag : 11.03MB
beschikbaar geheugen : 16.68 MB
totaal geheugen 24.89 MB
processor : AMR OMAP710

Rom-updateversie :
operator 1.0.70.1
fabrikant : 1.0.70.1
microsoft : 3.0.13258.0
taal : 1.0.70.1

bestandsysteem : 3.0.13258.0

dus ik weet het echt niet :S
dus weet iemand hoe ik tenminste 1 liedje erop kan krijgen, en ik welke map, dus welke stappen moet ik nemen?

ik probeer het wel maar er staat not enough space on hard disk, bedoelt ie tel of pc ?
op pc heb ik echter genoeg ruimte, maar hij moet dan toch van pc naar tel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je dus een mp3 er opzetten van 4.82 MB of lager. Ik raad je dan aan om wma formaat te gebruiken, dies namelijk nog veel kleiner. Je kunt gewoon dmv. Active Sync een muziekbestandje kopieren naar een willekeurige map, dat muziek bestandje open je met Windows Media Player via File Manager..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:06:
Dan moet je dus een mp3 er opzetten van 4.82 MB of lager. Ik raad je dan aan om wma formaat te gebruiken, dies namelijk nog veel kleiner. Je kunt gewoon dmv. Active Sync een muziekbestandje kopieren naar een willekeurige map, dat muziek bestandje open je met Windows Media Player via File Manager..
ik zal het proberen

dank je wel voor je advies

weet jij of iemand nog hoe ik aan een click camera kom?
ik heb em er niet bijgehad, en een headsetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:04:
[...]

dus weet iemand hoe ik tenminste 1 liedje erop kan krijgen, en ik welke map, dus welke stappen moet ik nemen?

ik probeer het wel maar er staat not enough space on hard disk, bedoelt ie tel of pc ?
op pc heb ik echter genoeg ruimte, maar hij moet dan toch van pc naar tel?
Theoretisch kan je dus een mp3/wav van 4.82 MB erop zetten. In de praktijk zal de maxium grote echter lager zijn, de telefoon gaat anders (+/- bij 1mb) zeuren, dat je te weinig ruimte hebt. De melding die je beschreef slaat dus op het telefoongeheugen.

Je kan je mp3 comprimeren (o.a. met dBpowerAMP) ook kan je knippen en plakken ( o.a. met Audacity). Je conventeert hem dan naar Mono WAV bijv. en stelt de kwaliteits (hertz) naar beneden bij, bij mijn test-file bleef de grote dan ongewijzigd.

Zoals hierboven /\ vermeld, de plaats maakt niks uit, om hem als ringtone te kunnen selecteren, moet je hem overigens hier plaatsen:

Dit is de folder onder 2002: "IPSM\Application Data\Sounds"
en dit is de folder onder 2003: "Storage\Application Data\Sounds"

[ Voor 23% gewijzigd door robert-630 op 25-04-2005 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aram
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-08 19:19
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:58:
[...]

Iemand anders hier ook al laten unlocken? Kost € 20 dus goedkoper dan de engelsen.
Deze gasten uit groningen beweren dat ze het ook kunnen, maar dan voor 10 euro :o
Modbreak:[rml]Korakal in "Motorola MPx200 Smartphone [ deel 2]"[/rml]

[ Voor 19% gewijzigd door Korakal op 27-04-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
Hoe moet je mp3 naar wav converten?k wil dezelfde grootte en kwaliteit behouden...
ik heb nu een converter,maar die is niet goed,want als ik een mp3tje convert,wordt de wav file 40 mb ofzo...
welke gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.SiniSter
  • Laatst online: 09-02 12:28
Vandaag na maanden wachten (was niet op voorraad) mijn moto hs 525 stereo headset binnen gekregen. Besteld via blueunplugged en klinkt best goed! Jammer dat ze nu opeens twee keer zo duur zijn, gelukkig was ik op tijd. Voor mensen die nog zoeken en geen zin in gepruts hebben met stekkertjes die er half in moeten:

http://www.blueunplugged....lay.aspx?productKey=99381
http://www.gsmgigant.nl/c464.html
http://www.bestekeus.nl/s...rs_id/71/products_id/7396

Weet iemand of er een mogelijkheid is om die irri LOW BATTERY message uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eR1k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 20:51
Heb vandaag de mpx200 gehaald voor 99 euri :+ Maar ik wilde dus mijn sony headphone in het toestel doen, kom ik er achter dat het totaal niet past. Moet ik dan perse zo'n officiele van motorola aanschaffen. Oordopjes zie ik namelijk niet zo zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

fox-hound schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:14:
Hoe moet je mp3 naar wav converten?k wil dezelfde grootte en kwaliteit behouden...
ik heb nu een converter,maar die is niet goed,want als ik een mp3tje convert,wordt de wav file 40 mb ofzo...
welke gebruiken jullie?
Ja dat heb je wel eens dat een wavje met dezelfde kwaliteit als een mp3tje heel groot is. Daarom is MP3 uitgevonden ;)
Dus kwaliteit omlaag, want je hoort het verschil echt niet... En verder is een ringtone van 3 minuten beetje overkill. Dus je kunt hem gewoon inkorten. Ik heb zelf een aantal ringtones. kies gewoon een passage in een nummer wat ik vet vind (van een seconde of 10-15) en die zet ik om naar wav. zijn rond de 100kb (door kwaliteit omlaag te brengen, simpel met de standaart windows recorder). Die zet ik gewoon op mijn SDkaart, en dan gebruik ik Jeyo Personalizer om ze in te stellen.

succes

[ Voor 5% gewijzigd door martijn12345 op 26-04-2005 17:18 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

fox-hound schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:14:
welke gebruiken jullie?
Voor converteren van/naar wave/wma/mp3/ogg gebruik ik het gratis " CHD media wizard" (valt gewoon te downen), en voor het bewerken (fade in/out, echo, volume, knippen enz)van wave/mp3 gebruik ik een proggie van creative (creative wavestudio) die op de drivercd stond van me geluidskaart.

btw, als je een waf bestand heb, van laten we zeggen 48Khz 16 bit stereo en 4 minuten(cdkwaliteit), dan is dat waf bestandje dus 48000* (16/8) *4*60 *2 = 46 MB groot! (1500 Kb/s) Zoals ik al eerder heb gezegd, je heb deze kwaliteit echt niet nodig op de mpx200. een 8 bit 24KHz mono wafje klinkt net zo goed en is acht maal zo klein. Pak je ook nog eens de mooiste 20 seconden hiervan (zolang gaat de telefoon over voordat ie op voicemail springt) dan is dit wafje nog maar 450 KB groot.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Laatst online: 05-09 12:38
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:56:
[...]

K heb dus ook zelf een headset gemaakt, ik heb een 2,5mm plug gekocht bij radio centrum (www.radiocentrum.nl), een gewone stereo en een 4polige, 4polige is onbegonne werk, is veelste teer om daar aan vast te solderen!

de gewone 2,5mm stereo is wel goed te doen, alleen heb ik het snoer van 1 van de oortjes aan de massa gesoldeerd, en het andere oortje aan 1 van de contacten op de plug voor de links of rechts, en het andere oortje aan de massa, vreemd geneog was dit de enige manier om t werkend te krijgen maar zit nu goed vast en werkt perfect stereo:D ben er heel blij mee:D
het is inderdaad pielen: solderen aan een 4 polige 2,5 plug, maar eea werkt nu perfect. Btw. ikheb de russische variant gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zitten jullie nou moeilijk te doen? :P
Gewoon een verloop stukje bij de Handyman halen voor €2,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
theodouma schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:41:
[...]

Voor converteren van/naar wave/wma/mp3/ogg gebruik ik het gratis " CHD media wizard" (valt gewoon te downen), en voor het bewerken (fade in/out, echo, volume, knippen enz)van wave/mp3 gebruik ik een proggie van creative (creative wavestudio) die op de drivercd stond van me geluidskaart.

btw, als je een waf bestand heb, van laten we zeggen 48Khz 16 bit stereo en 4 minuten(cdkwaliteit), dan is dat waf bestandje dus 48000* (16/8) *4*60 *2 = 46 MB groot! (1500 Kb/s) Zoals ik al eerder heb gezegd, je heb deze kwaliteit echt niet nodig op de mpx200. een 8 bit 24KHz mono wafje klinkt net zo goed en is acht maal zo klein. Pak je ook nog eens de mooiste 20 seconden hiervan (zolang gaat de telefoon over voordat ie op voicemail springt) dan is dit wafje nog maar 450 KB groot.
Super bedankt man
CHD media wizard gedownload (wel een trial)heb een mp3 tje van 4 mb geconvert naar een wave bestand van 4mb (24khz, mono, 8bit, 128kb/ps)zonder kwaliteits verlies,echt bedankt
maar ik heb mijn wave files nu op mijn memorycard gezet,>>memorycard>>application data>>sounds ,maar ik kan ze niet in dat ringtone selecteer lijstje vinden,kan het misschien niet vanaf een memorycard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onders WM2002 moet je smarttones gebruiken om ringtones van je memory card te kunnen spelen.

Onder WM2003 kun je ze ook in de root van je memory card mikken en dan ziet WM2003 ze zelf al onder de instellingen.

Ringtones zijn maximaal 20 seconden lang... langer hoeft dus niet want dat zul je toch nooit horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:08:
Onders WM2002 moet je smarttones gebruiken om ringtones van je memory card te kunnen spelen.

Onder WM2003 kun je ze ook in de root van je memory card mikken en dan ziet WM2003 ze zelf al onder de instellingen.

Ringtones zijn maximaal 20 seconden lang... langer hoeft dus niet want dat zul je toch nooit horen.
ok dan maar smarttones gebruiken tot ik mijn mpx200 laat unlocken en flashen,
btw bestaat er een WM2004 versie?2005 bestaat wel,maar die kan niet op de mpx200...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
fox-hound schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:12:
[...]

ok dan maar smarttones gebruiken tot ik mijn mpx200 laat unlocken en flashen,
btw bestaat er een WM2004 versie?2005 bestaat wel,maar die kan niet op de mpx200...
Nee, en 2005 (Magneto) moet ook nog uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik een camera voor mijn mpx200 krijgen, ik kan ze maar niet op het NET vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier

sorry, ik besef me net dat het misschien slim zou zijn je te vertellen dat je een SDIO camera zoekt ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

aj niet zo netjes dessertstorm, zou het ff fixen als ik jou was.

Verder heb ik na een week die nieuwe 2003 rom te hebben gedraait besloten dat Super_Moto_2 toch echt beter was, ben nu dus weer terug. Die andere rom heeft een iets mindere batterijduur en de tekstinvoer werkt anders (vervelend) en reageert gewoon minder fijn.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de 2003 update gedaan en vreemd genoeg in T9 kan ik met 0 of * niet kiezen tussen Maar en Naar. Ik hoor alleen een pieptoon als ik op 0 druk... Voor de rest is de flash update wel goed gelukt.

--
Alexander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje offtopic, maar het is me gelukt een leuke ringtone in te stellen :)

Me So Horny van de 2 Live crew :') Ik voel hem al komen als ik op het station sta te wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Topicstarter
ik geloof dat we hier weer massaal aan Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware voorbij schieten. Ajb géén info / verwijzingen naar dingen die met unlocken/flashen te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
hoe moet je themes installeren?.hme themes lukken makkelijk,maar soms krijg ik themes in .xml formaat en een paar plaatjes,hoe moet ik deze installeren?

Het lukt mij ook niet om themes met van die metertjes te installeren
zoals deze
Afbeeldingslocatie: http://www.airfagev.com/skins/images/tn_uzumaki_naruto.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
fox-hound schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:14:
hoe moet je themes installeren?.hme themes lukken makkelijk,maar soms krijg ik themes in .xml formaat en een paar plaatjes,hoe moet ik deze installeren?

zoals deze
[afbeelding]
Voor die metertjes heb je een extra aplicatie nodig, ik denk aan xbar(2)

Uit mijn hoofd moet je .xml en e.v.t extra mapje(s) met als inhoud wallpapers; via ActiveSync hier heen kopiëren: IPSM/Aplication Data/Home

onder wm2003 is IPSM -> Storage.

edit: Het lijkt erop dat die screen ook je font (lettertype) aanpast, normaal heb je daar ook een andere app voor nodig .. (wel wijs >:) )

[ Voor 10% gewijzigd door robert-630 op 27-04-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
robert-630 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:31:
[...]

Voor die metertjes heb je een extra aplicatie nodig, ik denk aan xbar(2)

Uit mijn hoofd moet je .xml en e.v.t extra mapje(s) met als inhoud wallpapers; via ActiveSync hier heen kopiëren: IPSM/Aplication Data/Home

onder wm2003 is IPSM -> Storage.

edit: Het lijkt erop dat die screen ook je font (lettertype) aanpast, normaal heb je daar ook een andere app voor nodig .. (wel wijs >:) )
ok bedankt man.voor sommige homescreens heb je bepaalde plugins nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
fox-hound schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:14:

zoals deze
[afbeelding]
http://smartphone.kleinweder.ch/downloads/index.php

Op deze link staat het ook goed beschreven.
En hij heeft ook nog homescreens ter download op zijn site staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een hard reset heb ik ineens de helft van de menu's in het nederlands en de andere helft in het engels! Hoe kan ik dat oplossen?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.