Motorola MPx200 Smartphone [deel 2]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.087 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou er dus ook een nederlandse versie van wm2003 moeten rond dwalen ergens als ik het goed begrijp?

waar heeft die rom ooit gestaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 18:28:
Dan zou er dus ook een nederlandse versie van wm2003 moeten rond dwalen ergens als ik het goed begrijp?

waar heeft die rom ooit gestaan dan?
Ik weet niet of ze ook al een nederlandse versie hadden. Maar ik weet wel dat de foon in een of ander azaiatisch land met wm2003 is uitgebracht.

Zal echt nog nooit iemand de moeite genomen hebben deze foon (en sommige spv) compatible te maken met WM2003 SE !? Of is dat te ingewikkeld?

edit:

Trouwens mijn batterij lijkt beter vol te blijven dan ooit te voren met WM2003! Hij hangt wel regelmatig aan de usb, daardoor is het vast ook zo dat ik hem nog nooit onder de 80% gezien heb, geweldig zo'n usbkabel. Voor het flashen heb ik hem 4 keer helemaal opgeladen, waarvan 3 keer met de lader en dus 1 keer met de usb en 2 hardresets voor het flashen en 1 hardreset na het flashen uitgevoerd, vervolgens hem de tijd gegeven op te starten (<15min) en alles was perfect :)
Wel jammer dat er geen favorite manager (kan je de menu-indeling mee aanpassen) of iets dergelijks opzit, had dat eigenlijk wel verwacht. maar dat is blijkbaar wm2003 SE.

Alleen Opera krijg ik d'r niet op, misschien omdat ik een of ander progie automatisch de cab file dr op laat knallen. Ik zal hem zo handmatig eerst op de SD zetten en vervolgens uitpakken. Wat wel uber handig was, dat is dat je eerst een progie dr op moet zetten, waarmee je de SD kan formatteren, ik kon de mogelijkheid dr toe namelijk niet vinden! Een geheugenkaart van 256MB moet genoeg zijn voor Opera ! :Y)

edit: nou ik krijg opera d'r niet op, het ging trouwens om zo' msi-installer die de cab dan naar je foon stuurt. Ik heb wel degelijk genoeg ruikmte maar hij doet het niet, wat doe ik fout? De ERROR is: ''Unable to install ''Opera Software Opera'' at this location''. terwijl ik voor /Mounted Volume kies. Space needed:4761 KB Beschikbaar: 243791 KB. Hij hoeft toch niet op het telefoongeheugen te staan??

[ Voor 64% gewijzigd door robert-630 op 13-04-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:28

Theo

moederbord

ehhm, ik zal wel erg dom zijn ofzo, maar als ik in een programma zit (bijv patience of mediaspeler) heb ik geen mogleijkheid om deze af te sluiten. Ik kan geen menuoptie vinden hiervoor, en met de "homeknop" wordt het programma niet afgesloten, net als met de returnknop. Ik kan alleen via een gedownloade taskmanager programma's be&#127;ëndigen. Ik heb de telefon nu één dag en heb nog gewoon WM2002. wat doe ik fout, wat moet ik doen om progs af te sluiten? (of mappen die nog open staan op de achtergrond)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:09

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Voor zover ik weet moet je dat inderdaad met de taskmanager doen. Hier kun je wat freeware spul vinden, en volgens mij ook wat appjes om daar meer flexibiliteit in te krijgen: www.airfagev.com Ook in de startpost staan wat links naar handige appjes.

[ Voor 59% gewijzigd door Hillie op 13-04-2005 19:30 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ja, het is de bedoeling dat je niks afsluit met windows sp. Ik vond het eerst ook vrij vreemd maar het is smartphone-eigen zegmaar. Als je je baterrij wil besparen is het idd verstandig om een taskmanager te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Microsoft heeft er in zijn PocketPC en Smartphone producten voor gekozen het geheugenbeheer automatisch te laten verlopen. Dwz. als er meer geheugen nodig is worden er programma's afgesloten die niet meer nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

En het heeft als voordeel, dat wanneer alle programma's die je regelmatig gebruikt, in principe al open staan, dat de laadtijden flink verkort worden.

Verder als mensen problemen hebben met het installeren van grote programma's. Ik had dit niet met Opera maar bijv met Worms World Party: Kopieer het CAB bestand naar je SDkaart en installeer het vanaf daar, dan werkt het altijd (bij mij).

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ik weet niet of ik met een losse flodder kom. Maar ik DENK, dat er een nieuwe versie is opgedoken van WM2003. Ik kwam het volgende tegen (zie onder). Nu lees ik hier niks wat anders is als de versie die ik nu gebruik. Echter, dit bericht is van 11 April... op een site die eerder ook al 2003 hadden. Dus ik denk dat het nieuw is. mijn vraag is nu dus: welke ROM versie heeft de super_moto_2 ROM ?

---> Antwoord Super_moto_2, die ik draai is ROM versie 3.70.23.0 deze 'nieuwe' ROM is 3.70.12.0 Dat lijkt niet nieuwer...Echter blijf ik erbij dat hij nu op een aantal plaatsen opduikt, en voor zover ik russisch en tsjechisch begrijp, gaat het om een nieuwe versie.

* It is now possible to choose a type of incoming call ring in profile (ring, vibrate, ring and vibrate, vibrate and then ring, etc.)
* It uses now a bit more RAM (32% opposite to 18% in SP2002), but works a lot more faster.
* New version of Internet Explorer. It can hold now different encodings. You can now browse web sites using only vertical scroll. Font has been optimized for smartphone screen resolution; you can now see a lot more information on the screen.
* E-mail and SMS are now different accounts, so now they are stored in different places.
* MP3 playback is now smoother when opening/closing phone.
* Simmenu driver is completely rewritten. You can now change providers with simemu as many times, as you want without restarting.
* "SIM Failure" problem is now fixed.
* "+" is now on 0 button in SMS and contacts.
* If you want to include symbol through “*” it will stay in all positions.
* Error with appearance of excessive symbols when typing an SMS is now fixed.
* Fixed end call button.
* Added a new game – Jawbreaker.
* CPU clock is adjusted to 132MHZ to obtain better performance. (In other ROM versions CPU clock was 120 Mhz).
* Fixed the bug with SIM Manage focus loss after attemting to run SIM->Contacts function
* Windows Media Player settings adjusted to suit TI OMAP 710 CPU.
* The latest GSM module version is built in.
* Updated version of File manager (some new options: select none and invert selection; sort by ascending and descending)
* Voice recognition activation bug fixed.
* Fixed the "Send file via IrDA" bug
* Fixed the the bug with Power on hang up if charger plug-in - the codes to set backlight off in display driver were added

UPDATE: Heb deze versie inmiddels binnen. En kan 1 ding met zekerheid zeggen: Het is een andere versie !! Grootte van de door iedereen hier gebruikte Super_Moto_2 : 23324 Kb
Grootte van de nieuwe versie 29855 Kb. Ik kan dus (nog) niks zeggen over welke beter/sneller/stabieler etc is. Maar het lijkt erop dat er idd een nieuwe versie ergens vandaan is gelekt.

[ Voor 27% gewijzigd door martijn12345 op 14-04-2005 14:33 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jij kan ons natuurlijk wel ff vertellen waar die vandaan komt ;)

*hint*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

martijn12345 bij hotmail . ben online op MSN

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn12345 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:20:
martijn12345 bij hotmail . ben online op MSN
zal k vanaaf ff doen, zit nu op stage :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ martijn, zoek je wel ff op hotmail vanavond,ben zeer nieuws gierig naar die versie!!!!
Ik had namelijk die simkaart errors

Kun je dat bestandje ff op een server zetten of zo?????

mail ff naar rada@quicknet.nl als je wilt

Ik kan dan die versie voor iedereen hoosten op mijn http-server!!!!!!!!

Zodat een ieder die het wil hem ook kan testen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Dara, dat mag natuurlijk niet he. Ik zou als ik jou was in ieder geval niet publiekelijk het adres gaan melden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee,dat weet ik,maar daar zijn wel foefjes voor hoor, een ieder mag mij mailen,das niet verkeerd

Gr,Ray.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Voor wie een adres wilt, voeg me toe op MSN en je leest het vanzelf. Mocht de link zo weer down zijn, kan je op persoonlijke aanvraag het bestand downloaden van mijn webspace. Het hele ROM gedoe is zoals bekend ILLEGAAL, en wil er dus hier niet teveel posts over genereren.

[ Voor 16% gewijzigd door martijn12345 op 14-04-2005 12:46 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ martijn,komt helemaal goed,voeg je vanavond wel ff toe op msn.(uur of 6)

Dan babbelen we wel ff verder,Groeten Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang kunne jullie trouwens gemiddeld mp3tjes luisteren totdat de batterij leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen flauw idee, en ik denk dat niemand daar een goed antwoord op heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:19:
Hoelang kunne jullie trouwens gemiddeld mp3tjes luisteren totdat de batterij leeg is?
Niemand heeft ooit alleen maar MP3'tjes geluisterd en verder niks gedaan. Maar denk als je het zou doen in de vliegtuigmodus dat je het wel een dagje volhoudt... maar nogmaals, puur natte vinger werk.

Over de ROM's ben er inmiddels uit wat de versies zijn (de nr's) zouden mensen die 2003 draaien hun versie nummer even willen posten ? Je vind dit (voor wie het niet weet) bij Settings -> About -> Manufacturer

[ Voor 16% gewijzigd door martijn12345 op 14-04-2005 14:32 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:23:
Geen flauw idee, en ik denk dat niemand daar een goed antwoord op heeft :)
Ja maar k bedoelde: als je gewoon ff muziek wil5t luisteren in de trein, houdt hij het dan ff vol of houdt hij het voor gezien na een half uur!:P

Wat is vliegtuig modus? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Dan klappen er 2 vleugels uit en wordt de straalmotor gestart >:)

Dan wordt je 'afgemeld' op het netwerk, dus als het ware wordt het telefoon gedeelte van je telefoon uitgeschakelt en hoe je een zakcomputer over ( deze modus is vernoemd naar het feit dat alleen op deze manier het gebruik van een telefoon veilig is in een vliegtuig).
Onnodig om te vermelden dan dit een zeer gunstig effect heeft op de batterijduur :P

Ik zit regelmatig in de trein ( M'tricht - A'dam en vice versa ) en als ik niet zou internetten zou ik met een opgeladen batterij zonder problemen de hele reistijd naar MP3 tjes kunnen luisteren

[ Voor 4% gewijzigd door martijn12345 op 14-04-2005 16:17 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn12345 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:58:
Dan klappen er 2 vleugels uit en wordt de straalmotor gestart >:)

Dan wordt je 'afgemeld' van het netwerk, dus als het ware wordt het telefoon gedeelte van je telefoon uitgeschakelt en hoe je een zakcomputer over ( deze modus is vernoemd naar het feit dat alleen op deze manier het gebruik van een telefoon veilig is in een vliegtuig).
Onnodig om te vermelden dan dit een zeer gunstig effect heeft op de batterijduur :P

Ik zit regelmatig in de trein ( M'tricht - A'dam en vice versa ) en als ik niet zou internetten zou ik met een opgeladen batterij zonder problemen de hele reistijd naar MP3 tjes kunnen luisteren
danku voor de uitleg:) k neem aan dat je dan niet gebeld kan worden?
Waar heb jij overigens zon headset vandaan?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Je kunt dan niet gebeld worden ofzo nee.
2,5 -> 3,5 adaptertje met mijn eigen oordopjes.Hierover is al heel veel gezegt, dus moet je maar ff wat lezen, want je moet behoorlijke moeite doen om dat goed voor elkaar te krijgen (wanneer je fatsoenlijk stereo geluid ambieërt)

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:05:
[...]

danku voor de uitleg:) k neem aan dat je dan niet gebeld kan worden?
Waar heb jij overigens zon headset vandaan?
Als je niet wil klooien met een half uitstekend stekkertje dan kun je het beste deze bestellen. Wordt zonder verzendkosten met een eenmalige machtiging thuisgestuurd, erg makkelijk. Het is wel een beetje een aparte headset. Oordopjes zijn niet erg ergonomisch maar het geluid vind ik redelijk (voor een mp3 afspelende telefoon dan)

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang is dat ongeveer in totaal dan marthijn? houd die dat met gemakt vol dat mp3 luisterne noz? en hoelang is da?? ongeveer datje dan zogebruikt!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:22:
hoelang is dat ongeveer in totaal dan marthijn? houd die dat met gemakt vol dat mp3 luisterne noz? en hoelang is da?? ongeveer datje dan zogebruikt!?
Na wat puzzelen wat de vraag is ;), wil je waarschijnlijk horen dat hij enkele uren wel kan hebben met mp3 (op mijn wm2002).

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:22:
Jhoww man, letssFF op jhu spelling ... :/

Zoals gezegt, zonder internetten zou hij het makkelijk volhouden Maastricht - Amsterdam - Maastricht, mp3tjes af te spelen. Dus dat is een uur of 5,5 - 6.

Hoe lang een telefoon het volhoudt is persoonlijk en van 1001 dingen afhankelijk. hou voor deze maar aan:

Intesief gebruik : 1 dag
normaal gebruik : 2 dagen
weinig gebruik : 3-4 dagen En begin nu niet met 'Wat is normaal gebruik 8)7 ?' Denk dat iedereen dit zelf wel kan invullen.

[ Voor 23% gewijzigd door martijn12345 op 14-04-2005 16:32 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RudiVader schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:19:
[...]

Als je niet wil klooien met een half uitstekend stekkertje dan kun je het beste deze bestellen. Wordt zonder verzendkosten met een eenmalige machtiging thuisgestuurd, erg makkelijk. Het is wel een beetje een aparte headset. Oordopjes zijn niet erg ergonomisch maar het geluid vind ik redelijk (voor een mp3 afspelende telefoon dan)
Klooien met een half uitstekend stekkertje? Hij steekt er voor nog geen milimeter uit, en zit zo stabiel als een rots :)

Ik ben nu wel ff me omzetstukje kwijt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:22:
[...]

Klooien met een half uitstekend stekkertje? Hij steekt er voor nog geen milimeter uit, en zit zo stabiel als een rots :)

Ik ben nu wel ff me omzetstukje kwijt :z
Klooien is misschien wel een groot woord. Maar een echt goede oplossing vind ik het niet. Ik had ergens gelezen dat iemand z'n phone ermee had opgeblazen door een verkeerde plug te gebruiken maar kan de link niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

nieuwe rom: so far...no good. Dara heeft hem geprobeert, maar 2 keer bleef hij bij 24% hangen.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 14:04
martijn12345 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:48:
Je kunt dan niet gebeld worden ofzo nee.
2,5 -> 3,5 adaptertje met mijn eigen oordopjes.Hierover is al heel veel gezegt, dus moet je maar ff wat lezen, want je moet behoorlijke moeite doen om dat goed voor elkaar te krijgen (wanneer je fatsoenlijk stereo geluid ambieërt)
Zie de SP en [rml]chaosonline in "Motorola MPx200 Smartphone [ deel 2]"[/rml]
Nog even over de headset welke ik gekocht heb (dezelfde als in onderstaande post, maar dan voor 15$ thuis / 0,01$ geboden + 14,99$ verzenden)
Ja je kan er wel meegebeld worden.
Ja het is fatsoenlijk stereo.
Ja ik kan ermee opnemen en beeindigen.
Ik gebruik hem altijd voor het fietsen, en met betaplayer (waarschijnlijk ook de normale m-player) gaat de muziek netjes uit en gaat mn telefoon over;
- ik druk de knop voor accepteren,
- ik voer mijn gesprek,
- ik sluit af met de knop / of niet
- de muziek gaat na beeindiging weer verder!
RudiVader schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:19:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik overigens zo cool vind aan deze telefoon, is dat ik hem bij vrienden via hun playstation op kan laden B)

Als ik met mijn 3 euro omzetstukje gebeld word, haal ik 1 dopje uit mijn oor, plaats het voor mijn mond en ga lullen. Werkt perfect! En dat voor maar 3 euro!

Je mag mijn methode geklooi noemen, maar iets via Ebay bestellen, laten overvliegen en via credit-card betalen vind ik meer geklooi!

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn mpx200 spring regelmatig naar een buitenlands netwerk ondanks dat ik de netwerk instellingen op handmatig heb staan.

Wat kan ik hieraan doen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verhuizen :P

Nee sorry, geen flauw idee. Klopt het trouwens dat hij NIET trilt als hij aan de USB aan het opladen is en dus vol is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09-2020
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:09:
mijn mpx200 spring regelmatig naar een buitenlands netwerk ondanks dat ik de netwerk instellingen op handmatig heb staan.

Wat kan ik hieraan doen?????
Woon je toevallig vlak bij de grens? Zoja dan valt er wijnig aan te doen.
Ik woon zelf ongeveer een halve kilometer van de Duitse grens, en de duitste zenders spammen mijn huis voor 3/4 onder met hun signalen. Ik weet nu wel precies waar ik moet staan als ik niet via Duitsland wil bellen :D . Wat ook erg leuk is zijn de "welkom in Duitsland" sms'jes als ik naar de keuken loop :| .
Helaas valt er wijnig aan te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt de netwerkselectie op 'handmatig' zetten, dan blijft ie altijd op het gekozen netwerk.

Als je dan eens naar het buitenland gaat zul je wel zelf een buitenlands netwerk moeten selecteren of de netwerkselectie weer op 'automatisch' zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo peoples,
Ik heb sinds enkele weken ook deze geweldige telefoon, wat een mogelijkheden voor zo weinig geld. Bijna niet te geloven.

Het enige probleem dat ik op dit moment heb is dat de batterij erg snel leeg is ... veel over gelezen en eigenlijk kom ik tot een conclusie dat ik WM2003 wel eens wil proberen. Daarom een aantal vraagjes aan de experts :

1. Hoe zie ik of mijn telefoon simlocked is?
2. Als er een simlock opzit en ik upgrade werkt het dan nog steeds? (Zit bij t-mobile)
3. Nog andere dingen waar ik op moet letten?
4. Hoe maak ik een backup van mijn huidige wm2002?

Als het antwoord op vraag 2 : geen probleem is dan gaan we ervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff klein vraagje nog van mij!

veel mensen vragen nog steeds over de headset!

als ik het goed begrijp is het standaard headset plugje 2,5mm ofso? maar dan moet je tog gewoon een verloopstukje hebben naar 3,5mm?

http://www.radiocentrum.c...oon_artikel&artikel=10802

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 14:04
offtopic:
2x Wijnig met een ij oei oei...
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:22:
1. Hoe zie ik of mijn telefoon simlocked is?
2. Als er een simlock opzit en ik upgrade werkt het dan nog steeds? (Zit bij t-mobile)
3. Nog andere dingen waar ik op moet letten?
4. Hoe maak ik een backup van mijn huidige wm2002?
1. Als je telefoon simlock vrij is gaat er een andere dan de vodafone sim in...
2. Werkt het nu? Dan werkt het straks ook. Werkt het nu niet, dan niet upgrade anders werkt Vodafone in 2003 ook niet meer (zie ook SP)
3. Lees de SP en dit topic eens door, er zijn er velen je voor gegaan.
4. Je kunt alleen je contactpersonen, etc backuppen, niet Wm2002 helaas.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:55:
ff klein vraagje nog van mij!

veel mensen vragen nog steeds over de headset!

als ik het goed begrijp is het standaard headset plugje 2,5mm ofso? maar dan moet je tog gewoon een verloopstukje hebben naar 3,5mm?

http://www.radiocentrum.c...oon_artikel&artikel=10802
Nee zoals je kunt lezen in de Startpost is het een 4 polige aanlsluiting, stereo is 3 polig (link, rechts, aarde). De vierde pool is voor het "knopje" waar mee je je gesprek kan opnemen.
Op Radiocentrum staat een overzichtje welke die verhaal duidelijker maakt:
klik
De bovenste is de goeie! (als je alle functionaliteit wilt gebruiken van de MPx200)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik heb hem net opgepikt van het postkantoor en hij hangt hier nu aan de lader. Straks eens kijken hoe smartphone me bevalt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk2607
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-04-2005
Maite schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:34:
ben er erg benieuwd naar hoe het afloopt.Hoop voor jou, BassO, mij en al diegene die met het zelfde probleem zitten dat het lukt

edit:
ik heb mijn mpx200 weer aan de gaan, yuppie :9 Heb de nieuwste rom file gevonden van WM2002 en hiermee herkent de mpx200 de vodafone simkaart weer. Ben erg opgelucht, dacht al dat ik mijn nieuwe motorola de prullebak in kon

Ik wilde jullie (Mr. Jinx en BassO) een mail sturen maar staat er helaas niet bij jullie profile
!!! Ben al een tijdje op zoek naar deze rom file 8)7 . Ik zou ook graag een mailtje ontvangen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
zet ff je email adres in je profile ;) of stuur mij een mailtje

[ Voor 25% gewijzigd door Maite op 15-04-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vanmorgen overgestapt op WM2003 alles ziet er goed uit. Menu is iets gelikter maar het opstarten van de phone duurde erg lang. Nu loopt alles goed etc. alle progjes weer ingestalleerd.

Heb nu alleen een probleem, via activesync probeer ik nu via de explorer een aantal files naar de SD kaart te kopieren. Maar na een minuut of 5 a 10 stopt dit gewoon en ziet de activesync geen connectie meer. Hetzelfde alsof de telefoon eraf gehaald zou zijn.
Wat kan dit zijn?
Ik heb geprobeerd een e-book te lezen zodat de phone bezig zou zijn maar dit mocht niet baten. Ik kan nu niet meer dan 17 or 18 Mb kopieren naar de telefoon, best lastig als je videofiles 70 Mb is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Dat probleem had ik ook... je kunt 1001 dingen proberen, maar het blijft toch VRESELIJK traag. Oplossing: kaartlezertje, ben je voor hooguit 2 tientjes van al het gedoe af.

Tentamen achter de rug (praying... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ) Maar nu tijd voor de nieuwe ROM. Mijn
MPxje heeft de hele reis van Breda naar Maastricht een GPRS verbinding moeten onderhouden in een trein... dus nu is hij moe... Hij ligt te slapen aan het infuus, als ie vol is gaan we beginnen :)

[ Voor 47% gewijzigd door martijn12345 op 15-04-2005 15:16 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Alleen de eerste keer duurt het opstarten na het flashen bijzonder lang (en na een vastlopper). En het klopt dat het langer duurt dan bij een gewone gsm, maar dat hoort bij een smartphone.

Heb je al de nieuwste versie van activesync (3.8)?? Activesync 4 die hier laatst genoemd werd is namelijk een beta. 3.8 is de laatste stabiele versie!

Als het echt niet werkt kan je overwegen een geheugenkaartuitlezer te gaan gebruiken, het gaat dan schijnbaar sneller (heb ik hier gelezen) en het werkt wel goed met zeer grote bestanden.

@martijn12345: te gelijk :)

[ Voor 10% gewijzigd door robert-630 op 15-04-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik activesync 3.8 de laatste van de microsoft.com site te downloaden. Ik heb geen kaartlezer omdat ik die nog niet nodig heb gehad.
Traag is geen probleem maar als die verbinding maar niet wegvalt onder WM2002 duurde een hele film erop zetten ook een uur ofzo, maakt niet uit als die het na een uur dan maar doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:25:
Ik gebruik activesync 3.8 de laatste van de microsoft.com site te downloaden. Ik heb geen kaartlezer omdat ik die nog niet nodig heb gehad.
Traag is geen probleem maar als die verbinding maar niet wegvalt onder WM2002 duurde een hele film erop zetten ook een uur ofzo, maakt niet uit als die het na een uur dan maar doet :)
Dat is echt vervelend aan dat activesync, misschien lijkt het maar zo dat hij blijft hangen.
Ik vind hem bij enkele mp3tjes al sloom, dus heb nooit een hele film geprobeerd.

@martijn12345: Als je dat ding zo erg uitgeput hebt, is het misschien verstandig om hem 3 keer of zo op te laden in totaal, helemaal tot hij vol aangeeft. Bij mij was het namelijk zo dat ik hem eerst vol had via usb, maar dat is onbetrouwbaar, hij kon verder laden aan de oplader, toen een hardreset gedaan, toen kon ie maar liefst weer een 1/2 uur bij laden. Na een kwartier kon ik er weer wat bij laden, terwijl hij de hele tijd uit was geweest m.u.v de hardreset.

Het beste kan je hem uit opladen en als ie gaat trillen direct loskoppelen. Aangezien hij niet helemaal op lijkt te laden, kan je het naar mijn mening beter meerdere keren doen. Ik heb er namelijk geen batterij problemen aan overgehouden, lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ja dit is ook altijd mijn taktiek uittrekken en nog een keer opladen. Lees echter op modaco weer dat mensen zeggen dat dat met de huidige generatie batterijen weer slecht is, en ze door het 'overchargen' eerder schade dan capaciteitswinst zullen ondervinden... Ik heb zelf werkelijk GEEN idee. Dus als iemand wat zinnigs kan vertellen over wat de beste manier is om moderne batterijen op te laden, zou ik diegene best wel erkentelijk zijn :)

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Als je elke keer een minuutje bij gaat chargen, lijkt het me idd niet zo goed, maar ik kon hem zo een kwartier er bij laden! Op het laatst kon ik nog 5 min. bij laden. Toen leek het me meer dan genoeg, bovendien laadt hij toch weer door aan de usb. En dan snel flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Jouw verhaal gaat in ieder geval niet op voor mijn MPx (misschien was mijn batterij al goed...)

Opgeladen aan USB tot 100 %
Aan het stopcontact gehangen: 1 minuut later weer vol
Hard Reset gegeven en weer aan het stopcontact gehangen: 1 minuut later weer vol

1 ding is nu zeker: Mijn batterij is vol >:)

Nu flashen die hap.

Omdat ik met die nieuwe ROM kwam, moet ik hem toch in ieder geval zelf proberen, gister bij Dara bleef hij hangen... Bij mij is het wel gelukt.

1e wat me opviel. Het toestel starte bijna net zo snel op als normaal, de eerste keer dat ik hem aanzette, de 2 keer was hij helemaal snel, absoluut sneller als SM2
2e wat me opviel, was dat ik binnen een minuut een SIM error kreeg, niet toevallig had ik tijdelijk mijn Vodafone kaartje erin... Snap nu wat jullie probleem is en ga er direct mijn Orange kaartje weer instoppen. Kan dus al melden dat het SIM-error probleem NIET is opgelost met deze versie.

Om de vraag te beantwoorden in welke talen deze ROM is : engels (UK en US), deutsch en italiano.

[ Voor 58% gewijzigd door martijn12345 op 15-04-2005 17:46 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Nou, ben weer up-and-running. En dit ging flitsend, eerder hebben maite en ik een korte discussie gehad over het programma 'Sprite Backup' Ik heb gisteren een backup gemaakt van alles, en die net terug laten zetten, konden we dat programma ook meteen testen. nou in 1 woord: TOP

ALLES is in 1 keer terug. mijn SMSjes en Emails in pOutlook, mijn startmenu, mijn snelkoppelingen, mijn programma's, mijn data-instellingen (ik vermoed AL mijn instellingen ).

In tegenstelling tot wat ik eerst dacht, werkt het dus bijna net als Norton Ghost... Ben in ieder geval up and running met de 3.70.12.0 ROM. Hij start dus sneller op, en verder kan ik er nog helemaal niks over zeggen.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Mooi programma, ga het ook downloaden.. :9

En Opera werkt nu ook bij mij !!
:) :)

Blijkbaar kan een zeer grote .cab de instalatie niet goed doorlopen, als je telefoongeheugen bijna vol is. Ik was vergeten dat ik voor 3mb aan foto's op mijn telefoongeheugen had! Daardoor kreeg ik opera d'r niet op.

Offtopic: Er is een nieuw, naar mijn leuk topic op GOT geopend (eigenlijk gemerged met een bestaand topic) waarin WM SmartPhone users kunnen aangeven welke software zij een must-have vinden. Lijkt een beetje op dat onderdeel in onze SP, maar dit gaat alle WM SP-users aan (voluit: Windows Mobile Smart-Phone Users :) )

edit: topic: Beste Software voor je ms Smartphone!!

Ik heb er nu ook een virusscanner op (trendmicro), die zal je wel nodig hebben ;)

[ Voor 14% gewijzigd door robert-630 op 15-04-2005 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:03:
je kunt de netwerkselectie op 'handmatig' zetten, dan blijft ie altijd op het gekozen netwerk.

Als je dan eens naar het buitenland gaat zul je wel zelf een buitenlands netwerk moeten selecteren of de netwerkselectie weer op 'automatisch' zetten.
Ondanks dat ik de netwerk selectie op hand heb gezet blijft hij toch naar duitsland gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sadar schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:40:
[...]

Woon je toevallig vlak bij de grens? Zoja dan valt er wijnig aan te doen.
Ik woon zelf ongeveer een halve kilometer van de Duitse grens, en de duitste zenders spammen mijn huis voor 3/4 onder met hun signalen. Ik weet nu wel precies waar ik moet staan als ik niet via Duitsland wil bellen :D . Wat ook erg leuk is zijn de "welkom in Duitsland" sms'jes als ik naar de keuken loop :| .
Helaas valt er wijnig aan te doen :(
ja ik woon zowel bij de duitse als bij de belgische grens, als ik niet uitkijk stijgen mijn belkosten door roaming. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Is het trouwens mogelijk om de afspeelvolgorde te wijzigen in wm2002? Als ik nieuwe mp3's op mijn gsm zet dan worden die gewoon willekeurig bij de mp3's, die er al opstaan, toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
zo ik heb nu ook ff de nieuwe versie van WM2003 erop gezet. Helaas ging bij mij de backup niet helemaal vlekkenlos en moest ik al mijn Dataverbindingen weer op nieuw maken maar voor de rest was alles gerestored gelukkig.

Hij lijkt inderdaad iets sneller te reageren. Tekstinvoer is iets minder mooi. Zo kun je geen ciffers meer invoeren door iets langer op bv. de 1 te drukken. De lijst van Symbolen is ook iets verandert. Ook heeft deze versie weer de optie "mms-verbindingen" onder de datasettings. Als mij nog meer veranderingen opvallen meld ik die hier wel. Ben benieuwd hoe lang de batterij het doet met deze versie, dus voorlopig laat ik hem nog zo.

@OCTheEagle
Ik gebruik BetaPlayer en daar kun je wel een Playlist samenstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Idd, die T9 en symbolen enzo is :| . Geef het nog de voordeel van de twijfel aangezien alles wat in dit soort gevallen anders is als je gewend bent, tegen valt... Maar echt ideaal is het niet. Verder uiterst tevreden over deze rom. het lijkt erop dat ik iets meer geheugen vrij houdt met deze ROM. Batterij lijkt me ook prima in orde, maar zal nog wel even duren voor ik hier echt iets over kan zeggen.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn 12345: Dat probleem had ik ook... je kunt 1001 dingen proberen, maar het blijft toch VRESELIJK traag. Oplossing: kaartlezertje, ben je voor hooguit 2 tientjes van al het gedoe af.

Dag Martijn, ik heb dit gedaan, maar succes is beperkt tot een 128 mb MMC kaartje.
Alles daarboven geeft problemen. 1 Gb SD Sandisk via cardreader volgeplempt met films, mp3 en games: na twee dagen werden ze opeens allemaal niet meer herkend. Je telefoon constant aanhouden voorkomt dit voor enkele bestanden (alleen niet voor de titels :X ), ben ik achter, maar goed.

Haal ik de kaart uit de mpx200 en stop hem er direct weer in, dan krijg ik alleen de vraag of ik wil formatteren. Druk ik Nee: onleesbare bestanden, Druk ik Ja: alles weg (duh...).

Ik heb de SDkaart vervolgens op alle mogelijke manieren geprobeerd aan de praat te krijgen, (o.a. formatteren onder fat, fat32, etc.) na drie pc's ben ik ermee gestopt, want het liep vast in de explorer. 8)7 |:(

Nu heb ik de 1 gb gewoon in de telefoon geformat en via active sync zet ik alles erop wat ik wil. De tijd neem ik maar voor lief, want steeds alles kwijtraken is nog waardelozer (wil je ff stoer een film -laten- zien op je mpx, blijkt íe verdwenen te zijn... }:O :( )

Maar: theoretisch moet het anders kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb die kaart gekocht, en nog nooit geformateerd... Gewoon in de telefoon gedaan, en toen dat traag werkte, een kaartlezer gekocht en er bestanden op gezet, en dan stop ik hem weer in de telefoon. Ik krijg nooit een error, ik hoef nooit te formateren... Dus ik zou het niet weten.

Enige wat ik heb gemerkt, is dat wanneer je in het register instelt dat SMSjes enzo op de geheugenkaart worden opgeslagen, deze weg zijn wanneer je de kaart verwijdert en later weer terug stopt. Verder nooit problemen gehad.

En als je de kaart nu in de kaartlezer stopt, en dan weer terug, is alles weg?

[ Voor 12% gewijzigd door martijn12345 op 16-04-2005 12:45 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 14:33
Hoe groot mag een ringtone maximaal zijn?
Want ik heb net een wav file (44 khz, mono) van 1.6 mb op de feun gezet, maar hij doet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'middag!

heeft iemand al Java proggie's (*.jar/*.jad) draaien in wm2003?
voor wm2002 zijn er wel programma's te "verkrijgen" om Java te draaien, maar in wm2003 werken ze niet...

en wat moet er veranderd worden in t register dat wm2003 SMS'jes op de geheugenkaart opslaat?

bvd,
Hansie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Heb java nooit aan de gang gekregen, ook niet echt behoefte aan. Had mijn oude tel vol met java dingen en er is niks wat ik mis.

Op de meeste downloadsites vind je een register-tweak-progje, daarmee kun aantal dingen aanpassen, waaronder de geheugenlocatie van een aantal zaken. Dus daarmee kun je dat instellen.
O.a. hier: http://www.airfagev.com hebben ze dat.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigRonnyV
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 20:00
Eumpff, al heel veel doorgelezen over de MPx, maare snel vraagje verstandig om te uppen naar 2003?
Iemand een rommie opsturen met hl? TnXzZzz

We sit together, The mountain and I, 'Til only the mountain remains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emule en andere P2P software.. succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoontje is inmiddels zonder problemen unlocked bij www.imei-check.co.uk, ze geven twee codes waarvan de tweede speciaal voor Nederlandse Vodafone gebruikers is :)

Ging echt heel makkelijk en snel, ik had nog geen Paypal account, is niet direct nodig maar had ik ook meteen gemaakt, ik denk dat ik inclusief dat 2 minuten kwijt was en m'n telefoon was unlocked :D Kost wel 30 euro (20 pond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Computer-hal Beverwijk naast het grote inkt-stalletje,20Euries 36sec,vanmiddag met een vriend geweest.

Mijn eerste toestel geflasht naar div versies van 2003,bij alle simkaart-errors.
tweede toestel,draait op 2002,werkt perfect en daar blijf ik dus vanaf !!!

conclusie:2003 mpxje is nu voor onderdelen.

Moet er wel bijzeggen dat het bij een heel hoop mensen wel goed gaat,helaas bij mij niet.

Gr,Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
@dara

weet je wel zeker dat het eerste toestel simlock vrij was. Lijkt er sterk erop dat het unlocken niet goed gedaan is. Heb je al probeert hem terug te flashen naar WM2002 (versie Ben 6-1000-034?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Maite,Ja toestel is simlock-vrij ik heb er één gezien gezien die dat niet was,en die pakte meteen de sinkaart niet.
Het kan ook aan mijn simkaart liggen,dealniettemin gaat het in het huidige toestel met 2002 wel goed.
Toen het andere toestel nog op 2002 draaide had ik weken geen probleemen.

Het Errortje verschijnd alleen als ik met het toestel van regio verrander,ik rij vaak grote stukken,en dan ineens hoor je um piepen,en meld hij een simkaart-error.
Als ik b.v. weken in mijn eigen regio zou blijven,zou er niets aan de hand zijn.(uitgetest)

En zoals ik al eerder heb gezegt,de orgineele rom werkt prima voor mij,op een paar kleine dingen na vind ik het verschil niet zo groot.

Gr,Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
maar als je hem toch terug flasht naar 2002 kun je hem toch gewoon gebruiken. Vind het een beetje jammer om hem alleen voor onderdelen te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Volgens mij heeft dit toestel gewoon een hekel aan Vodafone... Ik heb altijd mijn orange kaartje erin, en NOOIT een error, tijdens het upgraden van de ROM het vodafone kaartje erin (zodat ik gewoon bereikbaar was met Orange in een ander toestel) en na nog geen minuut kreeg ik een error. Ik heb geen simlock, geen mislukte unlock, en ik was ook niet on the move, maar zat gewoon achter mijn bureau thuis.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Dat kan natuurlijk ook. Heb mijn vodafone kaartje nooit erin gehad met wm 2003. (gepost met mijn 7610 over adsl via bt)

[ Voor 7% gewijzigd door Maite op 17-04-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 14:33
JvdS schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:25:
Hoe groot mag een ringtone maximaal zijn?
Want ik heb net een wav file (44 khz, mono) van 1.6 mb op de feun gezet, maar hij doet het niet...
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-01-2023
Ik heb ze paar honderd kb en max 20 sec lang.
dan moet het goed gaan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn12345 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:44:

En als je de kaart nu in de kaartlezer stopt, en dan weer terug, is alles weg?
Ja, helaas. :X

Vandaag weer verder experimenteren met een andere kaartlezer (transcend, wordt via de USB2 poort herkend als 4 afzonderlijke schijfstations) Ik heb een vermoeden dat de vaste kaartlezers op de andere PC's moeite hebben met 1GB. |:(
Loopt het eenmaal fout met het uitlezen op een PC, dan kan de MPX er ook niets meer mee. Dat rijmt, maar is niet leuk.

Oh ja, langebestandsnamen geeft ook een behoorlijk probleem: appleseed.part1._crackedbyAneOne_mpx200.avi gaat 1 keer goed, daarna geven zowel Betaplayer als mediaplayer het op. Er verschijnen dan blokjes ipv letters in de bestandsnamen.
Grappig is wel dat een GEDEELTE van de film opgeslagen wordt, omdat zelfs bij een gewist kaartje de film 5 minuten lang gewoon te zien was? Kennelijk weet Betaplayer na een format de restgegevens te vinden van de track die het laatst openstond.... :?

Net twee divx bestanden omgezet (direct van externe HD naar SD card via PC en voornoemde transcend) en hernoemd naar korte bestandsnaam: geen problemen meer!
Ik geloof dat die cardreaders deze week in de aanbieding komen bij de Aldi....

Nu nog een paar vette games erop, en ik ben voorlopig klaar..... O-)
Iemand tips? Alvast dank! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Maite,hij is weer 2002!!!!!,maar niet de orgineele,daar zit dus ook verschil in!!!

@Jvds,Ring-tones kun je zo groot maken als je wilt,alleen bij te groote file´s komt er een kleine vertraging,Ik maak ze zelf met wavepad,dan kun je zelf een stukje van een CD kiezen,en!!! het volume 200% opkrikken,zodat ze lekker hard klinken.

Wist je trouwens dat je ze gewoon in de root op je SD kaart kunt zetten????,in het sound-menu vindt ie ze vanzelf (dan maakt ook de groote niet zoveel meer uit) met een 1GB kaartje.

Groeten,Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen creditcard dus ik kan geen paypal aanmaken en op die site laten unlocken |:(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook iemand met een creditcard zoeken, en de kosten delen, en de code aan elkaar doorgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desertstorm, hoe bedoel je de code doorgeven? Iedere code is toch telefoon-afhankelijk?

Anders mag iedereen mijn code wel hebben hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maareh... kijk eens bij je bank voor een creditcard, de zomer komt eraan dus het is sowieso wel praktisch op vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O, ik wist niet dat de code telefoon-afhankelijk was :) Foutje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Met ABN-Amro kan je via internetbankieren eenmalig een code genereren, misschien heb je hier wat aan...

een creditcard code/nr wel te verstaan .. :)

[ Voor 20% gewijzigd door robert-630 op 17-04-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand al gewoon browsen met zijn telefoon over het internet? Als ik mijn telefoon aansluit via het usb kabeltje kan ik gewoon naar elke site gaan, maar zodra ik hem loskoppel en ik laat hellomoto.com die instellingen sturen dan kiest hij eerst, en daarna zegt hij de pagina is niet gevonden. Ik heb nog voldoende beltegoed enzo dus daar kan het niet aan liggen gok ik.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Operator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja, Vodafone prepaid. Email ophalen bij mn wanadoo account gaat overigens wel met de instellingen die ik heb laten sturen via die hellomoto service.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone Prepaid ondersteunt geen GPRS en er zijn nog geen plannen om dit binnenkort wel te laten ondersteunen. Dus internet/msn zal niet gaan met je vodafone prepaid phone. Moch je dit nu percee willen dan moet je overstappen naar Orange en daar voor 6 euro per maand onbeperkt gebruiktemaken van GPRS (2mb data :P)

Edit: Email ophalen lukt wel.. maar dan dmv. een wap verbinding met vodafone live!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom staat er dan wel een g-tje bovenin mn schermpje en kan ik me mail wel checekn via gprs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondersteunt echt wel GPRS, hoe kon ik dan anders op internet met mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat GPRS symbooltje zegt dat er GPRS ontvangst is. Maar dat hoeft niet te betekenen dat je het ook kunt gebruiken.

Op internet.. via wap of usb kabel zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallooo,,, ik heb net me phone geflashd naar wm2003 versie 4.20.0... nou,helemaal niet verkeerd hoor!!! paar extra functies erbij... maar nu heb ik een vraagje,nu zijn al mijn gprs settings verdwenen.weet iemand de instellingen van t-mobile internet? ik heb al gekeken op de t-mobile site maar helaas........ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:00:
hallooo,,, ik heb net me phone geflashd naar wm2003 versie 4.20.0... nou,helemaal niet verkeerd hoor!!! paar extra functies erbij... maar nu heb ik een vraagje,nu zijn al mijn gprs settings verdwenen.weet iemand de instellingen van t-mobile internet? ik heb al gekeken op de t-mobile site maar helaas........ :?
Heb je de startpost op de allereerste pagina van deze topic al geprobeert?
Daar staat er een link namelijk naar de vorige topic waar de settings haarfijn zijn uitgelegd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
heb vandaag mijn mpx200 verkocht maar voor diegene die nog een simlockvrije zoeken. Bij Viking Direct is hij nu ook te koop voor 99 euro, simlockvrij + KPN prepaid met 7 euro beltegoed :)

http://www.vikingdirect.n...Sku.aspx?PR=QH5&ID=MPX200

(lees net dat die prijs excl. Btw is)

[ Voor 8% gewijzigd door Maite op 19-04-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Waarom heb je hem eigenlijk weggedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
te wenig tijd om er mee te spelen :) en mijn 7610 bevalt mij toch beter. Had hem voornamelijk gekocht om windows mobile eens goed te testen.

edit: de MPX200 is een prima telefoon en Windows Mobile viel mee helemaal niet tegen, toch vind ik symbian fijner ;) , ik zal zeker de geluidskwaliteit van de MPX missen want die is stukken beter als die van de 7610. Hoop dat dit bij mijn volgende gsm beter is (de 6680)

[ Voor 50% gewijzigd door Maite op 19-04-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik heb hem nu sinds vrijdag en het bevalt me wel goed. Het enige minpunt vind ik dat je moet herstarten voor een ander t9 dictionary. Ik hoop dat daar gauw een fix voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:56
Ik ben van plan deze telefoon bij viking te halen, maar ik zit nu met een vraagje: Welke taal heeft de software op het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlands, Engels en nog wel een paar.
Zodra je hem flashed dan is ie niet meer in het Nederlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:56
ik heb wel afgelopen weekend bij Correct in rotterdam zijn opvolger mogen proberen, is hij kwa bediening (menu's) te vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Jep, allemaal smartphone. Alleen de mpx220 heeft 2003, hoewel je die ook op de 200 kunt flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze telefoon net en ik vroeg me af:

als ik het woord "naar" wil typen dan met t9 aan verschijnt het woord "maar". Hoe kan ik kiezen tussen verschillende woorden met t9 aan

ik heb dit zo snel nog niet kunnen vinden in de handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Laatst online: 11:37

911GT2

en blazen maar!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:11:
ik heb deze telefoon net en ik vroeg me af:

als ik het woord "naar" wil typen dan met t9 aan verschijnt het woord "maar". Hoe kan ik kiezen tussen verschillende woorden met t9 aan

ik heb dit zo snel nog niet kunnen vinden in de handleiding
Druk op * 8)

Weet iemand toevallig goede wekker software? ik vind die van windows mobile niet echt handig :O
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.