Dan zou er dus ook een nederlandse versie van wm2003 moeten rond dwalen ergens als ik het goed begrijp?
waar heeft die rom ooit gestaan dan?
Verwijderd
Ik weet niet of ze ook al een nederlandse versie hadden. Maar ik weet wel dat de foon in een of ander azaiatisch land met wm2003 is uitgebracht.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 18:28:
Dan zou er dus ook een nederlandse versie van wm2003 moeten rond dwalen ergens als ik het goed begrijp?
[ Voor 64% gewijzigd door robert-630 op 13-04-2005 19:57 ]
7400 Wp op het dak
[ Voor 59% gewijzigd door Hillie op 13-04-2005 19:30 ]
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Geen inspiratie
[ Voor 27% gewijzigd door martijn12345 op 14-04-2005 14:33 ]
Geen inspiratie
Geen inspiratie
Verwijderd
zal k vanaaf ff doen, zit nu op stagemartijn12345 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:20:
martijn12345 bij hotmail . ben online op MSN
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 12:26 ]
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 12:43 ]
[ Voor 16% gewijzigd door martijn12345 op 14-04-2005 12:46 ]
Geen inspiratie
Verwijderd
Niemand heeft ooit alleen maar MP3'tjes geluisterd en verder niks gedaan. Maar denk als je het zou doen in de vliegtuigmodus dat je het wel een dagje volhoudt... maar nogmaals, puur natte vinger werk.Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:19:
Hoelang kunne jullie trouwens gemiddeld mp3tjes luisteren totdat de batterij leeg is?
[ Voor 16% gewijzigd door martijn12345 op 14-04-2005 14:32 ]
Geen inspiratie
Verwijderd
Ja maar k bedoelde: als je gewoon ff muziek wil5t luisteren in de trein, houdt hij het dan ff vol of houdt hij het voor gezien na een half uur!:PVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:23:
Geen flauw idee, en ik denk dat niemand daar een goed antwoord op heeft
[ Voor 4% gewijzigd door martijn12345 op 14-04-2005 16:17 ]
Geen inspiratie
Verwijderd
danku voor de uitleg:) k neem aan dat je dan niet gebeld kan worden?martijn12345 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:58:
Dan klappen er 2 vleugels uit en wordt de straalmotor gestart![]()
Dan wordt je 'afgemeld' van het netwerk, dus als het ware wordt het telefoon gedeelte van je telefoon uitgeschakelt en hoe je een zakcomputer over ( deze modus is vernoemd naar het feit dat alleen op deze manier het gebruik van een telefoon veilig is in een vliegtuig).
Onnodig om te vermelden dan dit een zeer gunstig effect heeft op de batterijduur
Ik zit regelmatig in de trein ( M'tricht - A'dam en vice versa ) en als ik niet zou internetten zou ik met een opgeladen batterij zonder problemen de hele reistijd naar MP3 tjes kunnen luisteren
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 15:07 ]
Geen inspiratie
Als je niet wil klooien met een half uitstekend stekkertje dan kun je het beste deze bestellen. Wordt zonder verzendkosten met een eenmalige machtiging thuisgestuurd, erg makkelijk. Het is wel een beetje een aparte headset. Oordopjes zijn niet erg ergonomisch maar het geluid vind ik redelijk (voor een mp3 afspelende telefoon dan)Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:05:
[...]
danku voor de uitleg:) k neem aan dat je dan niet gebeld kan worden?
Waar heb jij overigens zon headset vandaan?
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Verwijderd
Na wat puzzelen wat de vraag isVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:22:
hoelang is dat ongeveer in totaal dan marthijn? houd die dat met gemakt vol dat mp3 luisterne noz? en hoelang is da?? ongeveer datje dan zogebruikt!?
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Jhoww man, letssFF op jhu spelling ...Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:22:
hoelang is dat ongeveer in totaal dan marthijn? houd die dat met gemakt vol dat mp3 luisterne noz? en hoelang is da?? ongeveer datje dan zogebruikt!?
[ Voor 23% gewijzigd door martijn12345 op 14-04-2005 16:32 ]
Geen inspiratie
Verwijderd
Klooien met een half uitstekend stekkertje? Hij steekt er voor nog geen milimeter uit, en zit zo stabiel als een rotsRudiVader schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:19:
[...]
Als je niet wil klooien met een half uitstekend stekkertje dan kun je het beste deze bestellen. Wordt zonder verzendkosten met een eenmalige machtiging thuisgestuurd, erg makkelijk. Het is wel een beetje een aparte headset. Oordopjes zijn niet erg ergonomisch maar het geluid vind ik redelijk (voor een mp3 afspelende telefoon dan)
Klooien is misschien wel een groot woord. Maar een echt goede oplossing vind ik het niet. Ik had ergens gelezen dat iemand z'n phone ermee had opgeblazen door een verkeerde plug te gebruiken maar kan de link niet vinden.Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:22:
[...]
Klooien met een half uitstekend stekkertje? Hij steekt er voor nog geen milimeter uit, en zit zo stabiel als een rots
Ik ben nu wel ff me omzetstukje kwijt
Geen inspiratie
Zie de SP en [rml]chaosonline in "Motorola MPx200 Smartphone [ deel 2]"[/rml]martijn12345 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:48:
Je kunt dan niet gebeld worden ofzo nee.
2,5 -> 3,5 adaptertje met mijn eigen oordopjes.Hierover is al heel veel gezegt, dus moet je maar ff wat lezen, want je moet behoorlijke moeite doen om dat goed voor elkaar te krijgen (wanneer je fatsoenlijk stereo geluid ambieërt)
RudiVader schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:19:
[...]
Als je niet wil klooien met een half uitstekend stekkertje dan kun je het beste deze bestellen. Wordt zonder verzendkosten met een eenmalige machtiging thuisgestuurd, erg makkelijk. Het is wel een beetje een aparte headset. Oordopjes zijn niet erg ergonomisch maar het geluid vind ik redelijk (voor een mp3 afspelende telefoon dan)
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 21:46 ]
Verwijderd
Verwijderd
Woon je toevallig vlak bij de grens? Zoja dan valt er wijnig aan te doen.Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:09:
mijn mpx200 spring regelmatig naar een buitenlands netwerk ondanks dat ik de netwerk instellingen op handmatig heb staan.
Wat kan ik hieraan doen?????
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
1. Als je telefoon simlock vrij is gaat er een andere dan de vodafone sim in...Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:22:
1. Hoe zie ik of mijn telefoon simlocked is?
2. Als er een simlock opzit en ik upgrade werkt het dan nog steeds? (Zit bij t-mobile)
3. Nog andere dingen waar ik op moet letten?
4. Hoe maak ik een backup van mijn huidige wm2002?
Nee zoals je kunt lezen in de Startpost is het een 4 polige aanlsluiting, stereo is 3 polig (link, rechts, aarde). De vierde pool is voor het "knopje" waar mee je je gesprek kan opnemen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:55:
ff klein vraagje nog van mij!
veel mensen vragen nog steeds over de headset!
als ik het goed begrijp is het standaard headset plugje 2,5mm ofso? maar dan moet je tog gewoon een verloopstukje hebben naar 3,5mm?
http://www.radiocentrum.c...oon_artikel&artikel=10802
!!! Ben al een tijdje op zoek naar deze rom fileMaite schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:34:
ben er erg benieuwd naar hoe het afloopt.Hoop voor jou, BassO, mij en al diegene die met het zelfde probleem zitten dat het lukt
edit:
ik heb mijn mpx200 weer aan de gaan, yuppieHeb de nieuwste rom file gevonden van WM2002 en hiermee herkent de mpx200 de vodafone simkaart weer. Ben erg opgelucht, dacht al dat ik mijn nieuwe motorola de prullebak in kon
Ik wilde jullie (Mr. Jinx en BassO) een mail sturen maar staat er helaas niet bij jullie profile
[ Voor 25% gewijzigd door Maite op 15-04-2005 11:38 ]
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door martijn12345 op 15-04-2005 15:16 ]
Geen inspiratie
[ Voor 10% gewijzigd door robert-630 op 15-04-2005 15:12 ]
Verwijderd
Dat is echt vervelend aan dat activesync, misschien lijkt het maar zo dat hij blijft hangen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:25:
Ik gebruik activesync 3.8 de laatste van de microsoft.com site te downloaden. Ik heb geen kaartlezer omdat ik die nog niet nodig heb gehad.
Traag is geen probleem maar als die verbinding maar niet wegvalt onder WM2002 duurde een hele film erop zetten ook een uur ofzo, maakt niet uit als die het na een uur dan maar doet
Geen inspiratie
[ Voor 58% gewijzigd door martijn12345 op 15-04-2005 17:46 ]
Geen inspiratie
Geen inspiratie
[ Voor 14% gewijzigd door robert-630 op 15-04-2005 19:39 ]
Verwijderd
Ondanks dat ik de netwerk selectie op hand heb gezet blijft hij toch naar duitsland gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:03:
je kunt de netwerkselectie op 'handmatig' zetten, dan blijft ie altijd op het gekozen netwerk.
Als je dan eens naar het buitenland gaat zul je wel zelf een buitenlands netwerk moeten selecteren of de netwerkselectie weer op 'automatisch' zetten.
Verwijderd
ja ik woon zowel bij de duitse als bij de belgische grens, als ik niet uitkijk stijgen mijn belkosten door roaming.sadar schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:40:
[...]
Woon je toevallig vlak bij de grens? Zoja dan valt er wijnig aan te doen.
Ik woon zelf ongeveer een halve kilometer van de Duitse grens, en de duitste zenders spammen mijn huis voor 3/4 onder met hun signalen. Ik weet nu wel precies waar ik moet staan als ik niet via Duitsland wil bellen. Wat ook erg leuk is zijn de "welkom in Duitsland" sms'jes als ik naar de keuken loop
.
Helaas valt er wijnig aan te doen
Geen inspiratie
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door martijn12345 op 16-04-2005 12:45 ]
Geen inspiratie
Verwijderd
Geen inspiratie
We sit together, The mountain and I, 'Til only the mountain remains.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Geen inspiratie
[ Voor 7% gewijzigd door Maite op 17-04-2005 10:34 ]
Niemand?JvdS schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:25:
Hoe groot mag een ringtone maximaal zijn?
Want ik heb net een wav file (44 khz, mono) van 1.6 mb op de feun gezet, maar hij doet het niet...
Ik heb ze paar honderd kb en max 20 sec lang.
Verwijderd
Ja, helaas.martijn12345 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:44:
En als je de kaart nu in de kaartlezer stopt, en dan weer terug, is alles weg?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 15:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door robert-630 op 17-04-2005 17:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 13:53 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 14:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heb je de startpost op de allereerste pagina van deze topic al geprobeert?Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:00:
hallooo,,, ik heb net me phone geflashd naar wm2003 versie 4.20.0... nou,helemaal niet verkeerd hoor!!! paar extra functies erbij... maar nu heb ik een vraagje,nu zijn al mijn gprs settings verdwenen.weet iemand de instellingen van t-mobile internet? ik heb al gekeken op de t-mobile site maar helaas........
[ Voor 8% gewijzigd door Maite op 19-04-2005 14:57 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Maite op 19-04-2005 14:40 ]
Verwijderd
Verwijderd
Druk op *Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:11:
ik heb deze telefoon net en ik vroeg me af:
als ik het woord "naar" wil typen dan met t9 aan verschijnt het woord "maar". Hoe kan ik kiezen tussen verschillende woorden met t9 aan
ik heb dit zo snel nog niet kunnen vinden in de handleiding
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq