Motorola MPx200 Smartphone [deel 2]

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.086 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Maite schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:51:
geschiedenis niet maar wel favorieten. Die zijn onder Storage, windows, favorites

als je daar wat aan heb. Is trouwens wel handig, kun je al je favorieten van je pc naar je gsm kopieren
Nee, het gaat puur om de geschiedenis. Ik wil dit namelijk als bewijslast gebruiken, aangezien ik met Vodafone in de clinch lig, betreffende mijn data gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
kijk maar onder Storage, Windows, profiles, guest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Maite schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:26:
kijk maar onder Storage, Windows, profiles, guest
Storage is bij mij IPSM. Maar ik vind in Windows wel profiles.xml maar niet iets van guest. Maar dat gaat over de verbindingen. Maar die zijn gewijzigd naar de soft-reset, dus daar kan ik niks mee.
Ik heb wel onder IPSM/Windows/History/index.dat gevonden, kan je dat met iets openen op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
die heb ik ook gevonden (ook het het bij mij iets anders, komt zeker door wm2003) probeer eens het file naar je harde schijf te kopieren en dan met kladblok te openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Maite, weet jij waar je bookmarks van Opera zich bevinden?

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
nee daar was ik ook al op zoek, heb het ff in het opera forum gevraagd. Als ik een reactie krijg hoor je het wel

edit: als het goed is moet het dit file zijn: /storage/application data/opera/opera6.adr

jammer dat het niet zo is als bij de IE (gewoon in een folder). Wat ook mooi zal zijn als je de bookmarks van de IE zou kunnen importeren in opera

[ Voor 57% gewijzigd door Maite op 08-04-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ja dat zou idd super zijn. maar goed, als ik een bestand heb wat ik kan back-uppen dan ben ik ook al heel blij. Dus ik ga er eens even naar kijken. Thnx maite

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
@maite: Hij wil het bestand niet naar mijn schijf kopieren. (fout bij het delen. mogelijk is het bestand in gebruik)
robert-630 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:38:
lastige vraag, denk ik; :P

Weten jullie of het mogelijk is dat programma's via GPRS verbinding maken om data (bijv registratie code's) te verzenden?? Zo ja, hebben jullie dan wel eens een melding gehad, waarin wordt gevraagd om een bevestiging te geven voor het toestaan van een GPRS-verbinding?? Als dit sowiezo wel eens gebeurt is dat dan wanneer je een programma gebruikt of kan het ook als je zelf verbinding maakt met GPRS door bijvoorbeeld te gaan internetten??

Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

robert-630 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:46:
@maite: Hij wil het bestand niet naar mijn schijf kopieren. (fout bij het delen. mogelijk is het bestand in gebruik)

[...]

Iemand??
kopieer hem eerst binnen je telefoon naar een andere map, en verplaats dat bestand naar je HD werkt bij mij wel wanneer ik het bovenstaande tegen kom.

Verder wordt mij nooit gevraagt of er verbinding via GPRS gemaakt mag worden. Hij doet dit wanneer hij het zelf nodig vind (MSN opgestart wordt, email binnen gehaalt moet worden, de IE een pagina moet openen etc)

[ Voor 21% gewijzigd door martijn12345 op 08-04-2005 17:58 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmerpeter
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-12-2024

Farmerpeter

`'t kan verkeren

ik heb een vraagje over deze telefoon
ik zou deze telefoon graag als vervanger zien voor mijn mp3 speler en telefoon,
maar is de telefoon in een computer het zelfde aan te sluiten als een simpel USB stickie of moet je met speciale drivers gaan werken, wat niet zo handig is op school

als ik het goed begrijp zijn er wel headsetjes voor deze telefoon maar niet zo makkelijk te vinden omdat het geen standaard is 8)7 is die 2.5 mm plug een beetje stevig of gaat ie loszitten na een jaartje?

AM2 X2 3600 @ 3.0Ghz Asrock AliveNF4G-DVI OCZ pc5300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Af dit gaat werken hangt af van wat jij verwacht van de kwaliteit. Ik gebruik hem vaak als MP3 speler, zit met 1 dopje in mijn oor in de trein te luisteren en de krant te lezen, en dit bevalt prima. Maar de kwaliteit haalt het niet bij een echte MP3 speler, ik ga 9 v.d 10 keer voor het gemak van alles in 1. maar als ik op vakantie ga, en weet dat het lekker een weekje met muziek en een boekje aan het zwembad liggen, wordt, dan gaat toch echt mijn Archos MP3 jukebox mee, en niet omdat ik kick op die 20Gb. Ben je dus iemand die voor echte kwaliteit gaat, dan gaat het niet werken, ga je voor het gemak van alles in 1, dan is het ideaal.

Die plugjes zijn idd lastig te vinden, maar niet onmogelijk, en als je een fatsoenlijk programma gebruikt, de equalizer instelt en een goede koptelefoon hebt, is het geluid op zijn minst om aan te horen.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog tot 18.100hz horen, dus mijn gehoor is zeker niet slecht, maar ik hoor echt niet dat de kwaliteit van deze headset slecht is :P Ik gebruik dan wel een Sennheiser PMX60 :)

Ik heb zelf een mooi 2.5 naar 3.5mm plugje, en mijn koptelefoonplugje moet er een stukje uit, waarna het perfect werkt. Voor een kleine vergoeding kan ik hem naar je opsturen :)

Om nog wat verdere vragen te beantwoorden: Nee, je kunt hem niet als usb stick gebruiken, je hebt hoe dan ook Active Sync nodig om er bestanden op te zetten. Een MP3 van 3mb duurt ongeveer 2 minuten om erop te zetten :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ja ik heb ook zo'n ding van 2,5 naar 3,5 maar dan met standaard layout, dus moet ik net als jij het stekkertje er een stukje uit trekken voor stereo geluid, dit klinkt niet onaardig, maar het gedoe begint als bij het stekkertje eruit. Dit blijft prima zitten als in de trein zit, maar als ik door het zuid-limburgse heuvelland ga fietsen en her en der even flink op de pedalen moet staan, blijft dit stekkertje niet zitten wat resulteert in een geluid -> irritatie, en dan stop ik hem er dus maar helemaal in (= mono geluid) en dat gaat prima (misschien ook wel net zo veilig in het verkeer :9

Zoals ik al zei, wanneer je moeite doet is het geluid niet onaardig, maar voor muziek alleen vind ik mijn MP3 speler 10x praktischer.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP3 SPELER is gewoon beter kwaliteit echt persee daar op gemaakt! dus lijkt mij ook dat de mp3 spler op de phone zit meer vroor de grap is als je keer niks te doen hebt! ik ga denk de phone binnen kort halen! hij llijkt me zo vet:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-01-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 10:23:
MP3 SPELER is gewoon beter kwaliteit echt persee daar op gemaakt! dus lijkt mij ook dat de mp3 spler op de phone zit meer vroor de grap is als je keer niks te doen hebt! ik ga denk de phone binnen kort halen! hij llijkt me zo vet:D
Ik ben het met Mr.Vishengel eens wat betreft MP3 speler.
Het is een extra functie van de MPx200,en omdat het een extraatje is,hoeft de kwaliteit niet altijd perfect te zijn.
Menig camera wat er nu in veel foontjes zit,hoef je ook (nog) geen 7 megapixel beelden van te verwachten.
Het is ook een extraatje.
:Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 14:33
Dus de kwaliteit van de mp3 speler is crappy?
Hoe komt dat dan? door de bitrate? Kan toch niet?
Of komt het door het ge-eikel met de uitgang? (plugjes)

Voor mij is namelijk die mp3 speler functie belangrijk (zit te overwegen het ding te kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ben het helemaal eens met iedereen die zegt dat het een extra'tje is. Zo zie ik het ook, en ik ben er dik tevreden over. De kwaliteit is ook een beetje afhankelijk van jezelf. Gebruik je de standaard Media Speler, en een paar oordopjes uit de 1 euro bak van de gamma, dan zal het zeker crappy klinken. Wanneer je een speelt met verschillende mediaspelers, de moeite neemt de equalizer goed in te stellen, en een goede koptelefoon gebruikt, is de kwaliteit zeker niet crappy, hij is voor de gemiddelde luisteraar en iedereen die het ziet als extra'tje dik in orde. Alleen mensen die verwachten dat je senheizer koptelefoon dezelfde volle klanken produceerd als wanneer hij aan je Ipod hangt, komen bedrogen uit.

Wat eigenlijk een must is om echt fatsoenlijk te kunnen luisteren, ook wanneer je niet stil zit, is die speciale plug, ik heb in Maastricht rond gevraagd bij de betere electrozaken, en die snapten mijn probleem, maar hadden die plug niet, ook nog nooit gezien. Misschien dat er ergens anders zaken zitten die wel de juiste plug hebben, of je moet hem online bestellen / zelf solderen. Als je dan goede dopjes hebt, dan heb je niks te klagen.

Trouwens nog een raar verhaal in de serie 'Wat doet mijn MPx nu weer' : Gisteravond zoals iedere avond voor ik ga pitten nog ff het laatste nieuws op FOK.nl gelezen. Daarna de GPRS verbinding verbroken en de phone weg gelegt. Vanmorgen was hij uit... toen ik hem aanzette was er gelukkig niks weg, maar de batterij was helemaal leeg :s (gisteravond helemaal vol). Gelukkig is er niks weg, maar het is weer een raar verhaal.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn12345 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 00:17:
Ja ik heb ook zo'n ding van 2,5 naar 3,5 maar dan met standaard layout, dus moet ik net als jij het stekkertje er een stukje uit trekken voor stereo geluid, dit klinkt niet onaardig, maar het gedoe begint als bij het stekkertje eruit. Dit blijft prima zitten als in de trein zit, maar als ik door het zuid-limburgse heuvelland ga fietsen en her en der even flink op de pedalen moet staan, blijft dit stekkertje niet zitten wat resulteert in een geluid -> irritatie, en dan stop ik hem er dus maar helemaal in (= mono geluid) en dat gaat prima (misschien ook wel net zo veilig in het verkeer :9

Zoals ik al zei, wanneer je moeite doet is het geluid niet onaardig, maar voor muziek alleen vind ik mijn MP3 speler 10x praktischer.
Je moet niet je plug iets uit je telefoon trekken, maar je hoofdtelefoon uit je omzetstukje trekken. Blijft veel beter zitten :)

Het geluid is inderdaad niet je van het nee :{ Net ff goed lopen beluisteren, en viel inderdaad tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
Welke telefoon is dan een aanrader met ingebouwde mp3 speler?
Ik produceer namelijk muziek, en goede kwaliteit is een must voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ff een vraagje... ik hem mijn mpx nu een jaar maar als ik wil gaan internetten dan verbreek ie de verbinding en krijg ik de melding crash? iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen een telefoon heeft goede kwaliteit (ik neem aan dat je hoge eisen hebt, als muziek producer :) ), omdat er geen volledige Audigy 4 inpast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Misschien de aankomende serie van SE, de 'walkman-serie' o.a deze : Sony Ericsson K750i

maar is nog even koffiedik kijken.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 13:18:
hallo ff een vraagje... ik hem mijn mpx nu een jaar maar als ik wil gaan internetten dan verbreek ie de verbinding en krijg ik de melding crash? iemand?
Klink alsof er iets software matig niet goed is. Ik zou eens een hard-reset proberen

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30
leuk, heb mpx200 nog geen maand, zijn beide lipjes van sim kaart houder afgebroken :/

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doe je dat nou weer :?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Venxir schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 15:24:
leuk, heb mpx200 nog geen maand, zijn beide lipjes van sim kaart houder afgebroken :/
Ik wil je graag even quoten:
"If it aint broke, fix it till it is" >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Kozz op 09-04-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unlock

Gisteren bij de firma in UK ( zie eerder in dit forum) mijn vodafoon locked toestel vrij kunnen geven voor alle simkaaten. Eeen en ander was binnen 5 minuten gedaan ( incl paypal betaling)

Het enige dta mij vandaag opvalt is dat hij vandaag al 2* zichzelf heeft uit en aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Laatst online: 11:37

911GT2

en blazen maar!

Ik snap er echt geen hol meer van :?

Ik heb alle instellingen nu al geprobeerd, op google, hier, motorola, pocketpcclub enz.

Kan iemand me nou aub precies de instellingen geven voor I-mode en mms die wel werken want anders is er denk ik strax 1 mpx200 minder in deze wereld |:(

Ik heb dus KPN HI met I-mode en een mpx200 met smartphone 2002 (omdat ik 2003 ook al nergens kan vinden, dus tips mogen in mijn mail ;) )

[ Voor 20% gewijzigd door 911GT2 op 09-04-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
911GT2 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:02:
Ik snap er echt geen hol meer van :?

Ik heb alle instellingen nu al geprobeerd, op google, hier, motorola, pocketpcclub enz.

Kan iemand me nou aub precies de instellingen geven voor I-mode en mms die wel werken want anders is er denk ik strax 1 mpx200 minder in deze wereld |:(

Ik heb dus KPN HI met I-mode en een mpx200 met smartphone 2002 (omdat ik 2003 ook al nergens kan vinden, dus tips mogen in mijn mail ;) )
Heb je al in de SP gekeken? Daar staat een link naar een tutorial van mij. Hij is niet echt superduidelijk, maar zo heb ik ooit eens I-mode werkend gekregen ook op de mpx200 met sp2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:40:
[...]

Je moet niet je plug iets uit je telefoon trekken, maar je hoofdtelefoon uit je omzetstukje trekken. Blijft veel beter zitten :)

Het geluid is inderdaad niet je van het nee :{ Net ff goed lopen beluisteren, en viel inderdaad tegen :)
Heb dit geprobeerd, maar het geluid wordt heel blikkerig als ik dat doe. Probeer het maar eens, wanneer je de adapter uit de telefoon trekt klinkt het geluid veel beter als wanneer je je oordopjes uit de adapter trekt. klinkt raar maar je snapt vast wat ik bedoel. Net mijn sennheiser van de pc er eens aan gehangen... Dat klinkt toch echt niet slecht moet ik zeggen :)

Verder heb ik Sprite Backup eens geprobeerd, maar de back-up file is niet meer dan 203Kb dus ik vraag me af wat er precies gebackupt wordt. Op de site staat : ' U kunt alle gegevens, zoals contactpersonen, e-mailadressen, documenten etc. op de geheugenkaart of op een PC veilig stellen.' Maar dit is natuurlijk vrij ruim... Hoopte dat je echt een soort Ghostimage kon maken, Dus zeg maar een Hard-Reset, en in 1 handeling al je programma's weer terug.
Contactpersonen en email adressen zijn d.m.v. outlook in weze al gebackupt, dus het enige nuttige is dat hij 'documenten' backup ... tja nu weet ik dus nog niks

[ Voor 32% gewijzigd door martijn12345 op 09-04-2005 17:58 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag gebruikers,
vanwege de superactie van Vodafone verwacht ik dat er meer mensen op zoek gaan naar het unlockmysterie. Na diverse sessies gelezen te hebben (dus niet alleen doorgebladerd) ziet het er naar uit dat dit een lastig iets is.
Maar: gewoon alle wegen bewandelen en mededelen. Morgen vertrek ik naar een bekende zwarte markt, om eens de stemming te peilen. In mijn woonplaats lukte het alvast niet bij de plaatselijke telefoonshops. :(
Voor de rest: goed apparaat: verwachtingen worden nog dagelijks overtroffen. Alleen dat draaiknopje heeft een eigen willetje: hoe ik ook druk en met welke vinger dan ook, ik krijg meestal alleen het koptelefoonvolume. Zal wel een truuk op zijn, maar ik heb hem nog niet gevonden. }:O
Oh ja, ondanks dat de mp3 speler een leuk extraatje is ben ik tevreden met de kwaliteit, net als betaplayer, de wav-ringtones, de fotoviewer, en alles wat ik er nog meer op ga zetten :)
Nu nog WM2002, straks misschien updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

robert-630 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:49:
[...]

Heb je al in de SP gekeken? Daar staat een link naar een tutorial van mij. Hij is niet echt superduidelijk, maar zo heb ik ooit eens I-mode werkend gekregen ook op de mpx200 met sp2002
die werken dus helemaal niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:56:

Voor de rest: goed apparaat: verwachtingen worden nog dagelijks overtroffen. Alleen dat draaiknopje heeft een eigen willetje: hoe ik ook druk en met welke vinger dan ook, ik krijg meestal alleen het koptelefoonvolume. Zal wel een truuk op zijn, maar ik heb hem nog niet gevonden. }:O
Tis inderdaad een beetje oefenen, je moet hem recht induwen.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Ik heb wel werkende MMS instellingen gecopieerd vanuit mijn v600

je gaat naar bureau assecoires>mms setup>profiel>proefiel>bewerken:

Profiel:profile 1
mmsc:http://mp.mobiel.kpn/mmsc
dataverbindingen: i-mode (voor gebruikte i-mode instellingen zie startpost)
Gateway: wap 1.0 gateway
ip-adres:010.010.100.010
poort:9201
decoderen:binaire coderen

zo werkt bij mij de mms in ieder geval, imode nog niet dat zoek ik zsm uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
911GT2 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:53:
[...]

die werken dus helemaal niet!
Heb je wel een G (in een vierkant) op je scherm (op de taakbalk)?
Anders moet je I-mode eerst telefonisch laten activeren.

edit: blijkbaar heb je gprs geactiveerd, concludeer ik uit het mms-verhaal. Je hebt dus al mms ontvangen of verzonden om het uit te testen!?

[ Voor 23% gewijzigd door robert-630 op 09-04-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

ja gprs werkte al een tijdje op mijn v600 en ook in mijn taakbalk krijg ik hem in beeld...
en idd mms-en lukt al wel alleen dat &Y^%&^% i-mode werkt nog niet, en de instellingen van mijn v600 helpen me hier niet verder, omdat die totaal anders ingevoerd zijn...

In de mpx heb ik nog niet kunnen vinden war die instellingen staan... maar nu ga ik eerst bier zuipen, mogen weer een dag :D

[ Voor 24% gewijzigd door 911GT2 op 09-04-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik mijn telefoon maar ga terugflashen :z

Vanmiddag om 18:00 had ik hem losgekoppeld van mijn computer, hij stond toen al een dik half-uur op 99%. 1 telefoontje van 26 seconden gepleegd, 1 smsje gekregen. Batterij-status om 23:20: 64%

Damn, dat gaat echt hard. Ik had deze week al 3 maal dat hij gewoon helemaal dood in mijn broek zat :( Ook meerdere telefoontjes gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al JAVA aan de praat ?

Ik heb wat java games gedownload met de extensie .jad en .jav , maar ik krijg ze niet geopent..ik heb al javaman en MIDP-AMS, wat de site www.coolsmartphone.com adviseerde. Echter kan ik met deze 2 applicaties nog steeds geen weg wijs.

Mijn mpx200 is overigens niét simlock vrij...vorige week aangeschaft bij dixons NL.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G11G2: Ik heb in dit topic toch een leuke tip gegeven dacht ik zo?

Wat betreft het niet meer accepteren van de originele Vodafone kaart na het flashen naar WM2003:

Dat is een bekend probleem. Ik las ergens dat terugflashen de situatie weer terug zou draaien, maar dat kan ik niet bevestigen. Voor de 2002 firmware, diezelfde tip die ik gegeven heb moet genoeg zijn om hem te vinden, helaas mogen we geen directe link achter laten hier maar geloof me, hij is echt te vinden zelfs op het www (maar niet echt gemakkelijk als je mijn tip niet doorhebt :P)

Op http://www.imei-check.co.uk/mpx200unlock.php kunnen ze hem unlocken, het kost alleen wel ongeveer 28 euro, hieronder de tekst van hun website:

SPECIAL FOR VODAFONE HOLLAND USERS:If you phone still accept the original vodafone card, then just buy the code from us. You'll receive an email with 2 codes(the second code is NOT on the support page!). IF your phone asks for SERVICE PROVIDER PIN, then just enter the second code received from us. IF the phone asks for SERVICE PROVIDER PUK, then email the support team to tell you how to enter the code (It will require that you have the ORIGINAL card and phone accepting it!!!). If you flashed your phone with other firmware and now ur phone not accept even the original card, then WE CAN'T HELP YOU!

Veel plezier met je MPx200, gooi hem nog niet uit het raam, 't is een fantastich apparaatje!

PS: Heeft er iemand een goedkopere site gevonden waar hij ook te unlocken is? Tips zijn welkom! Posten over unlocken mag wel, mits het legaal unlocken is, dus niet met firmware flashes of provider tools, anders dan dat is unlocken van de telefoon in Nederland gewoon toegestaan, het is immers je eigen telefoon (maar niet je eigen simlockvrije firmware of provider tools, dus dat is illegaal)

Als iemand nog leuke spelletjes zoekt: kijk eens naar Tennis Addict & Mini Golf, en Worms Worldparty, allemaal echt fantastisch!

Als iemand nog problemen heeft met Skins op z'n telefoon zetten, gooi de MMS software eraf, de plugin van Motorola is niet helemaal compatible met de meeste homescreens... (damn ik zit wel vol met advies op de late avond :P ) Voor leuke homescreens kijk eens op de franse site www.lemondeduskins.com (wereld van de skins voor onze minder internationale vrienden), die site is geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal ik flashen naar 2003??

ik heb nu een unlocked vodafoon toestel met 2002 erop, zal ik deze flashen naar 2003 ??
ik lees tegengestelde berichten in dit forum?

En wie kan mij de namen geven van de besatnden waar ik naar moet zoeken 2003 en 2002 voor als ik toch weer terug wil/moet naar 2002

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat blijft een lastige vraag, hoe dan ook zorg ervoor dat je ergens de nederlandse 2002 krijgt, anders kan je niet meer terug. (alleen naar de engelse 2002).

2003 biedt niet heel veel extra's, laat je moto lopen op 133 ipv 120 (dus sneller door je batterij).

Zorg ervoor dat je flashed met een volle batterij, en daarna een reset doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren m'n Vodafone lock ge-unlocked met behulp van www.imei-check.co.uk. Is prijzig maar het werkt wel 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wel interesse in deze telefoon omdat er een mp3 speler in zit maar lees dat de kwaliteit niet zo best is maar ligt dit aan de telefoon of aan de headphone/set die jullie gebruiken?
Misschien een goedkoop passend headphone kopen en hiervan de draad gebruiken om er een adapter van te maken,dus bv een 3,5 female jackplugje op solderen zodat je wel een stevige verbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:27:
Ik heb ook wel interesse in deze telefoon omdat er een mp3 speler in zit maar lees dat de kwaliteit niet zo best is maar ligt dit aan de telefoon of aan de headphone/set die jullie gebruiken?
Misschien een goedkoop passend headphone kopen en hiervan de draad gebruiken om er een adapter van te maken,dus bv een 3,5 female jackplugje op solderen zodat je wel een stevige verbinding hebt.
De kwaliteit is best goed,maar er zijn mensen die verwachten kwaliteit van een losse MP3 speler.
Als je dat ook verwacht,kan het wat tegenvallen.
Maar valt verder reuze mee.
Een telefoon met ingebouwde camera weet je ook dat je er geen 7 megapixel beelden van hoeft te verwachten,maar je hebt een beeld.
Camera en MP3 spelers zijn extraatjes op de telefoon.Stel er niet te hoge eisen aan.
Met deze foon is het net zo.
Je hebt prima kwaliteit muziek,zonder dat je er nog weer een speler voor hoeft mee te nemen.
De MP3 functie bevalt mij in elk geval prima. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Er is géén NL versie van WM2002, je kunt dus NOOIT terug, even iets recht zetten wat hierboven gezegt was.

2003 biedt meer voordelen dan alleen een lichte OC. Hier is al meer over gepost.

Wat betreft de verneukte homescreens door de MMS software. Dit probleem is op te lossen door de motorola MMS patch, die zwerft rond op internet en is makkelijk te vinden. Ook kun je dit probleem handmatig in het register oplossen. Veel meer hierover vind je op modaco.com in het MPx200 forum, want het is een bekend probleem. (voor mij gaf de patch problemen met mijn internet instellingen, maar ik was de enige voor zover ik gelezen heb :s )
Ook dat is dus eigenlijk een voordeel van 2003, want dan werkt je MMS gewoon zonder dat je rare dingen hoeft te doen.

Voor mensen die opera gebruiken, ik kreeg een onwijs handige tip van Maite, om in een keer al je bookmarks over te zetten : http://bookmarkbridge.sourceforge.net/downloads.html

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Begrijp ik nou goed dat mms i.c.m wm2003 goed werkt? Die mms-problemen doen zich voor met wm2002? Ik heb zeker dus nooit opgelet, maar ik dacht dat de problemen met mms op wm2003 sloegen. Bij werkt mms (ook) (nog) niet goed i.c.m 2002! Denk dat ik een hard-reset ga uitvoeren, en dan zien we wel verder. Mijn telefoon is nu toch ruk, door die soft-reset die hij heeft uitgevoerd (active-sync herkent het apparaat en software nu niet meer, zoals eerder gemeld. :( )

Maar het probleem heeft iets met de homescreens te maken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
inderdaad, de mms software die op de meegeleverde CD zit veroorzaakt het probleem dat de Homescreen die niet standaard op de MPX200 zitten niet goed daargesteld word.

Voor diegene die Duits spreken:
Bedingt durch den JMMs Client auf dem MPx200 ist bei Nutzung anderer als der vorinstallierten HS die Anzeige verschoben.
Wer nun andere, oder eigene HS nutzen will muß die Anzeige Fixen, dazu gibt es 2 Möglichkeiten:

1. Ihr nutzt MMs sowieso nicht und deinstlliert den Client unter Programme->Einstellunge->Programme entfernen. Nach einem Neustart passt alles.

2. Es muß ein Wert in der Regestry angepasst werden. Dafür wird ein RegEditor benötig (download). Den zu ändernden Wert findet ihr unter:
/HKEY_CLASSES_ROOT/CLSID/{2F930BF0-4A53-9E17-88E9247BAB48}

Unter InprocServer33 -> Value -> Default den Eintrag unter Value data durch "tpcutil.dll" ersetzen und mit Done übernehmen.

RegEditor verlassen und das Phone neu starten.

Het bestaat ook een MMS fix file die kan geinstalleerd worden om de bug te fixen (ik heb wel een link naar dit mms fix file maar weet niet of die hier geplaatst mag worden)

[ Voor 12% gewijzigd door Maite op 10-04-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 23:27:
Ik denk dat ik mijn telefoon maar ga terugflashen :z

Vanmiddag om 18:00 had ik hem losgekoppeld van mijn computer, hij stond toen al een dik half-uur op 99%. 1 telefoontje van 26 seconden gepleegd, 1 smsje gekregen. Batterij-status om 23:20: 64%

Damn, dat gaat echt hard. Ik had deze week al 3 maal dat hij gewoon helemaal dood in mijn broek zat :( Ook meerdere telefoontjes gemist.
Vanochtend om 13:00 is de telefoon officieel dood gevallen. Ik heb hier wel een 2002 rom, dus wel zeker dat ik deze erop ga zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Mag ik vragen welke versie van WM2003 je op je toestel had. Heb WM2003 nu ca. 3 weken erop en nog geen echte crash of andere problemen mee gehad. Batterij gaat ca 2 dagen mee met relatief veel gebruik van Opera en af en toe en potje Jawbreakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet wel zeggen dat ik hem heb geupgrade bij 99% accu, omdat hij niet verder wou naar de 100%. Zal dit het zijn geweest? Ik pak zo ff mijn lader, kan ik gelijk zien welke versie ik heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie nog zoekt naar beide ROMS, WE MOGEN GEEN LINKS HIER PLAATSEN

Maar google eens naar olly@bplondon.org :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
ben voornamelijk benieuwd naar de naam van het img file en de grote ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn MPX200
De batterij houdt het maar 8 uur uit (in standby mode). Een tweede MPX200 doet het wel gewoon goed.
Op de slechte MPX heb ik de motorola-2 ROM gezet met WM 2003. Dat is eigenlijk het enige verschil :|

Weet iemand hoe het komt dat de batterij zo snel op is?
- slechte batterij?
- WM 2003 upgrade
- GPRS?? (ik weet niet hoe het werkt, ik hoef het ook niet, maar dat G-tje krijg ik niet weg)
- Slechte ontvangst (ja, Telfort)
- Standby modus is niet echt standby? (het hoofdscherm staat wel uit, en is dicht geklapt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
lees dit forum ff door. Veel topics over batterij problemen en ook oplossingen ervoor:

http://www.modaco.com/index.php?showforum=46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook geupdrade naar WM2003. Bevalt uitstekend en nog geen last gehad van accu problemen (accu nog steeds op 80% na 4 uurtjes). Alleen hij is in het Engels en de nederlandse taal is niet kiesbaar? (Klopt dit, moet ik een andere versie downloaden? Zo ja welke?)

Heeft er al iemand gebeld naar Vodafone over dat je geen GPRS kunt gebruiken? Anders doe ik dat zo ff en lul ze wel ff mooi uit (bij orange hebben ze dat wel blablabla). Anders stap ik mooi over naar Orange (ik heb mazzel gehad, mijn phone is simlockvrij).. iemand nog belang bij een prepaid kaartje met 45 euro beltegoed (na 1e x opwarderen) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:00:
ben voornamelijk benieuwd naar de naam van het img file en de grote ervan
Motorola MPx200 2003 OS.img 22,7 MB (23.883.400 bytes)

Dankzij de tip van Sannr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier ook 2x de MPX200,nu weer allebij op 2002,in mijn vorige posting´s had ik mijn ervaringen al verteld met 2003.
Er zijn mensen bij wie het gewoon goed gaat,maar bij de meesten komen er toch wat probleemen om de hoek kijken.
De batterij kwestie heb ik zelf niet echt gehad,ik deed er wel iets korter mee maar da´s normaal om dat de "super-moto 2" rom het processortje ietwat overklokt.
Ook speelt de ontvangst bij dit toestel een groote rol !!!!!,bij 5 streepjes doe je langer met de batterij als met 1 of 2 ,daar dit toestel dan blijft zoeken (scannen) naar een sterker signaal.
Het volledig opladen van de accu kan het best gebeuren met een uitgeschakeld toestel op de 230v lader (dus niet via USB),tot het moment dat het toestel 3x trilt,dan gaat het laadproces over in een druppel-lading waarbij hij het toestel oplaad tot zijn maximum capaciteit.
De MPX geeft dan ±98% aan hooger komt ie niet.
Ik merk zelf niet veel verschil tussen 2002 en 2003 in snelheid,en ook het stotteren van het geluid heb ik hier zelf met beide toestellen niet gehad(enkel simkaart error´s met 2003)

Als je onverhoopt toch terug wilt naar 2002 ben je wel het nederlandse deel kwijt,en het lijkt mij dat de orginele rom (nl) toch nog iets stabieler is.

Groeten,Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig om software op mn mpx te installeren alleen nu installeert ie standaard naar de telefoon zelf waar het niet op past. Ik heb er wel een SD-kaart inzitten mar ik krijg geen optie om deze op de SD te installeren ipv de telefoon.

heb t ondertussen al opgelost

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar even "Receive incoming beams" uitgeschakeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag Gebruikers,

Ben net terug van Beverwijk (zwarte markt) het was even zoeken maar het is gelukt voor een schappelijke prijs (25 euro). Reacties varieren overigens van 40 euro tot "onmogelijk, kom over drie weken terug". Het was in hal 25 (middenrij, eerste GSM-smid links). Aardige jongen met bril, geassisteerd door zijn vader. Duurde 1 uur en is met behulp van zo te zien codes unlocked. Alle 2002 mappen zijn intact gebleven. ;)

Veel geld? Och, laten we het er op houden dat ik haast er mee had en toch voor DVD's naar de markt moest... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ik heb met mijn gsm (wm2002) juist geen probleem met schermindelingen/homescreens i.c.m MMS-software, maar juist het MMSen werkt niet, ik heb geen ingang om MMSen aan te maken en het ontvangen van MMS lukt ook niet.

Aangezien ik toch nooit gebruik maak van MMS, is dat niet echt een probleem. Maar wat een bug van Motorola/Microsoft! Eigenlijk is het ook raar dat er nooit standaard een mms-programma i.c.m WM 2003 toestellen is verkocht. Maar die is er dus wel... Ik overweeg nu ook om misschien naar WM 2003 te flashen, alleen de laatste posten ontmoedigen een beetje ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Dan heb je waarschijnlijk de MMS software er niet goed opstaan. Het stomme is dat je dat kunt zien als je achtergrond verneukt in 2002. In 2003 werkt het wel goed idd.

Heb trouwens (om te kijken of de backup functie daarin wel unabled zou zijn, i.t.t. de 3.8 versie) de nieuwe 4.0 versie van ActiveSync geistalleerd. Maar dit brengt zo op het eerste gezicht geen veranderingen met zich mee.

[ Voor 41% gewijzigd door martijn12345 op 10-04-2005 19:15 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doe je een hard-reset op een MPX200?
LAMA: 1e google hit:

"Hard reset - Press and Hold the blue action key and power key at the same time for longer and you will see a menu asking if you want to do a hard reset."

Maarja, deze info stond nog niet in de FAQ ^_^

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Misschien omdat dit gewoon in het boekje van je telefoon staat ...

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb het dus wel net voor elkaar gekregen...*zucht*

2003 geflasht over 2002 en nu is de lock er ook bij terugflashen naar 2002 ...

Iemand die mij Ben-6-1000-034 toe kan sturen of een link kan aanwijzen?

Bovengenoemde rom werkt niet...
Quote:
-----------

Maar google eens naar olly@bplondon.org
-----------------

...of een andere oplossing?

Dank!

Floris.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heyzz mensen heir kun je games ringtones en van die wappapers enzo afhalen!
http://www.airfagev.com/t...ingtones&pinoy=&username=
je ziet het wel! ik hoor jullie reacties wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 20:56:
Hallo, ik heb het dus wel net voor elkaar gekregen...*zucht*

2003 geflasht over 2002 en nu is de lock er ook bij terugflashen naar 2002 ...

Iemand die mij Ben-6-1000-034 toe kan sturen of een link kan aanwijzen?

Bovengenoemde rom werkt niet...
Quote:
-----------

Maar google eens naar olly@bplondon.org
-----------------

...of een andere oplossing?

Dank!

Floris.
Bij mij precies hetzelfde zit al heeel wat dagen te vogelen om mijn toestel weer werkend te krijgen maar steeds geen succes als iemand mij ook een linkje wilt mailen ,heel graag
:) :)
die olly@bplondon.org heb ik ook gemailt maar die kan mij niet daarbij helpen
_/-\o_

ik heb van iemand een linkje gehad maar met dat linkje kan ik alleen iets uploaden en daar heb ik
dus niets aan helaas even goed bedankt daarvoor

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Zo inmiddels ook naar WM2003 overgeschakeld. Het eerste wat me opviel was toch dat lettertype en de resource manager. (batterijmeter, geheugenstatus & taakmanager. Even getest, volgensmij is ie iets sneller, in ieder geval start mediaplayer 3x zo snel op...

batterij so far so good...

@charles: Ik heb een 2002 rom, weet niet welke, heb je daar misschien wat aan?

[ Voor 13% gewijzigd door robert-630 op 12-04-2005 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robert ik wel. Ik zou hem heel graag van je ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
@charles

Ik zou dat linkje nog eens goed lezen en ff iets naar beneden scrollen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 14:04
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:16:
Hoe doe je een hard-reset op een MPX200?
LAMA: 1e google hit:

"Hard reset - Press and Hold the blue action key and power key at the same time for longer and you will see a menu asking if you want to do a hard reset."

Maarja, deze info stond nog niet in de FAQ ^_^
Nu wel :Y)
Je kan de hardreset ook vanuit het Engineering menu oproepen.
Voor het Engineering menu kies * # * * 3 6 4 #

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
@OSOS: Moet je ff je e-mail in je profiel zetten (kan onder msnadres ingevuld worden), dan stuur ik je wel de URL van de site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
Ik ga er zo ook een halen bij de Kijkshop, in de hoop dat het ding niet gesimlockt is.
Je weet nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
Helaas... gelockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

besou022(AT)planet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een mazzel heb ik gehad! :D Mijndes wat niet gelocked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
Ook bij de kijkshop gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:37:
[...]

Wat een mazzel heb ik gehad! :D Mijndes wat niet gelocked :P
De mijne was ook nie gelocked.(kruidvat)
Volgens mij zijn die best zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Davidoff_Smoker schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:23:
[...]

De mijne was ook nie gelocked.(kruidvat)
Volgens mij zijn die best zeldzaam.
Heb je het nu niet over de versie van EUR 200,- ? Die heb ik nl. ook.
Volgensmij heeft kruidvat nooit de vodafone-prepaid versie verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
robert-630 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:28:
[...]

Heb je het nu niet over de versie van EUR 200,- ? Die heb ik nl. ook.
Volgensmij heeft kruidvat nooit de vodafone-prepaid versie verkocht?
In de advertentie stond toen dat het simlock vrije waren.
Was ook niks geen sim ofzo bij.
Mjin eigen (Hi) kaartje erin,ff laden en bellen maar.
Hij was toen wel wat duurder dan ze nu nog zijn,maar ben blij dat ik dan wat meer heb betaald. ;)
Zit nu nie te klooien met een lock van vodafone of orange. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij probleem opgelost. :-)
Het telefoontje is echt een klein wondertje voor die 130€
Papyrus-agenda is echt een superieur programma. IMHO verslaat het DateBK, Agendus Pro 9, Sony PIM (van de Palm).
Ook TomTom 2005 werkt uitstekend op de mpx200. Jammer dat de GPS niet kan, maar iig wel een stratenboek van... heel europa 8-) in de telefoon. Wie had dat 4 jaar geleden kunnen denken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Er zijn ook kijkshop toestellen (geweest) die simlockvrij waren/zijn. De eerste serie die daar in de aanbieding was ( toen 119 ) daar heb ik er namelijk een van.

maar goed, het unlocken is dus mogelijk, zijn voldoende adressen de revue gepasseerd die het konden. Uiteindelijk heb je dan nog een schitterend apparaat voor ongeveer 130 euro.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

Dan had ik die zeker te pakken! Mijndes was de laatste daar.. volgens mij hebben de die uit de vitrine gehaald :D:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 08:26:
@charles

Ik zou dat linkje nog eens goed lezen en ff iets naar beneden scrollen ;)
Ik heb het begrepen heb het binnen en ik laat ff weten als het gelukt is thx

Mijn mpx200 werkt weer !

Alleen heb ik een unlockcode gekocht die ik nog niet werkend krijg ,
ik laat het maar zo want ik kan weer bellen yessss !

Maite hartelijk dank daarvoor _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nou wel of niet mogelijk om tomtom te draaien?
Is tomtom niet mogelijk zonder bluetooth ofzo?

Oook had ik een vraagje: als je mp3 luistert, dan kan je tog wel gewoon het klepje dichtdoen?je hoeft je telefoon tog niet open te laten?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:11:
Is het nou wel of niet mogelijk om tomtom te draaien?
Is tomtom niet mogelijk zonder bluetooth ofzo?

Oook had ik een vraagje: als je mp3 luistert, dan kan je tog wel gewoon het klepje dichtdoen?je hoeft je telefoon tog niet open te laten?

alvast bedankt!
Dat van Tomtom durf ik niet te zeggen,maar volgens mij wil het wel draaien,maar zit je met de GPS ontvanger.
Daar is volgens mij geen voor.(correct me if I am wrong)

Mp3 kun je gewoon afspelen en het klepje kan dan gewoon dicht.No problemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomtom kan zonder bluetooth.
En als je Mp3's wilt beluisteren kan dat bet het klepje dicht maar tijdens het klepje dicht doen begint dat ding wel te stotteren maar dat is daarna snel over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de MPX 220 nu twee maanden. Ben er zeer tevreden mee. Alle contactpersonen nu gesynchroniseer met PC thuis. Dus nu altijd alle telefoonummers, adrsssen en e-mails correct en kan het altijd aan passen thuis, op telefoon of op kantoor. Op kantoor gebruikt men ONebride van Extend Connect om te synchroniseren met Lotus Notes. Dat werkt ook perfect. Dus mijn afspraken heb ik altijd bij me. Emails staan Er loopt op kantoor nu een proef om op afstand te synchroniseren. instellen MMS koste wat moeite. Maar moet zeggen helpdesk Orange is echt geweldig.

Ook al veel handige software geinstaleerd zoals PowerTask en van Ilium Soft ewallet. Voor e-wallet is grandioos. Al mijn wachtwoorden, pincodes, etc in een handige kluisje op de telefoon. Kan je ook met PC thuis synchroniseren. Met een SD minicard van 250 MP kun je redelijk wat MP3/WMA kwijt dus altijd muziek bij de hand. Mis inderdaad de radio. Nu wachten op tom tom Mobile 5 dan heb je ook meteen een navigatiesysteem.

Ja de telefoon wil wel eens vastlopen. Soms wel 3 keer per week. Als je even wacht komt hij er zelf wel uit. Dan maar even aan en uit zetten en hij doet het weer zonder problemen. Wacht ook met smart op een update. All in all ben ik toch zeer tevreden over het toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:17:
Tomtom kan zonder bluetooth.
En als je Mp3's wilt beluisteren kan dat bet het klepje dicht maar tijdens het klepje dicht doen begint dat ding wel te stotteren maar dat is daarna snel over :)
Bedankt:) maar kan je tomtom volledig gebruiken dan? je moet zeker wel eerst flashen naar 2003?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 17:42:
[...]

Ik heb het begrepen heb het binnen en ik laat ff weten als het gelukt is thx

Mijn mpx200 werkt weer !

Alleen heb ik een unlockcode gekocht die ik nog niet werkend krijg ,
ik laat het maar zo want ik kan weer bellen yessss !

Maite hartelijk dank daarvoor _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
gewoon contact opnemen met de unlocker, die kunnen je wel helpen op een ander manier dan de gewone manier de code in te geven. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:30:
[...]

Bedankt:) maar kan je tomtom volledig gebruiken dan? je moet zeker wel eerst flashen naar 2003?
TomTom draait bij mij gewoon op wm 2002. maar je hebt er niet zo heel veel aan, omdat je geen gps ontvanger op de MPx200 kan aan sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTom draait bij mij gewoon op wm 2002. maar je hebt er niet zo heel veel aan, omdat je geen gps ontvanger op de MPx200 kan aan sluiten.
komt dit doordat een mpx200 geen bluetooth heeft of omdat er geen gps ontvanger verkrijgbaar is voor de mpx200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Beide... Omdat er geen blauwe tandjes op zitten, is er geen GPS ontvanger voor. Opties via USB functioneren om hardware-technische redenen ook niet.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPS is wel beschikbaar voor op de mobiel.. alleen dan via een tussen route. Eerst een bluetooth SD kaartje kopen en daarna een connectie maken met de GPS ontvanger via die bluetooth SD kaart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar als je dan verbinding hebt, hoe start je dan tomtom op die OOK op een sc card staat..?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluetooth sd kaarten? Heb je een NL link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Volgens mij kan dat niet... WM 2002/2003 ondersteund geen add-on kaartjes met dit soort functionaliteiten (kom niet op de naam...). Je hebt ook al SD-kaartjes met GPS (steek heel ver uit, dus niet praktisch, maar zelfs in theorie zou het niet werken)

Dit is een functionaliteit die alleen bij Pocket PC (phones) bestaat, en pas met de komst van WM2005 beschikbaar komt voor de smartphone.

EDIT: SDIO kaart, dat was de term die ik zocht.

(Dit zijn dus kaarten die je in een SD/CF/etc slot stopt, en die je WIFI/GPS/Blue Tooth geven.)

[ Voor 17% gewijzigd door martijn12345 op 13-04-2005 16:18 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wachten we tot Windows 2005 gereleased is :D
Wanneer is dat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:50:
Dan wachten we tot Windows 2005 gereleased is :D
Wanneer is dat eigenlijk?
Zal ie op de mpx200 gaan werken, hij wordt momenteel op de mpx220 getest. De schermresolutie gaat wel veranderen, en je zit met kloksnelheid en dergelijke toch? 'T zal mij benieuwen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ik denk het haast niet. Los van het feit dat er 200MHz en 64MB Ram worden genoemd als systeem eisen, denk ik niet dat iemand de tijd en moeite neemt WM2005 compatible te gaan maken met de MPx200. Er is tenslotte ook nooit sprake geweest van een 2003SE voor de MPx200. De reden dat 2003 er is voor de MPx200 is dat het oorspronkelijk plan was hem daarmee te lanceren, maar met op het laatste moment toch voor 2002 heeft gekozen, maar toen is er een korte periode geweest dat de MPx200 toch met 2003 uitkwam, en er werd een ROM gratis en legaal aangeboden. Echter, later is deze weer ingetrokken, en is het geheel illegaal geworden.

Een WM2005 ROM voor de MPx220 zit er dus wel heel dik in. Lijkt me een mooi moment voor een upgrade :D

[ Voor 9% gewijzigd door martijn12345 op 13-04-2005 17:34 ]

Geen inspiratie

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.