Motorola MPx200 Smartphone [deel 2]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.085 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:18
@DesertStorm

moet je maar voor de gein Opera installeren op je WM2003. Dit alleen is het al waard om te flashen naar 2003.

[ Voor 6% gewijzigd door Maite op 05-04-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
In 2002 kan je ook je systeemgeluiden uitzetten. Dit doe je zo: Programma's->Instellingen->Profielen->Selecteer profiel->Menu->Bewerken->Volume systeemgeluid (onderaan) Uit. Indien gewenst dit bij alle profielen (waar het mogelijk is) dit zo instellen. Done :)

Het zou toch gek zijn als dat niet mogelijk zou zijn. Hoewel ik wel verbaasd was na aanschaf hoe compleet en incompleet een smartphone toch kan zijn. En zo doe je alles op de tast en zo (moet je na aankoop) kan je iets weer niet vinden. Een goed voorbeeld daarvan is deze instelling. Ook het menu voor de GPRS instellingen is als je het niet gewend bent, erg gaar. Het is misschien iets te uitgebreid.

@ hille & dessertstorm: Jullie hebben mij ook helemaal in de war gestuurd >:) !

@ maite: -sorry, een beetje een lang verhaal (8> -
Ik heb een simlockvrije (te duur gekochte) mpx, met SP2002. Ik vond het nooit de moeite waard om te upgraden. Alleen Opera, TrendMicro Virusscan & TomTom zetten me aan het denken. Punt is alleen TomTom is gein, daarvoor ga ik niet speciaal upgraden. TrendMicro is nog niet noodzakelijk, gelukkig :) . Zowel voor Trendmicro als Opera geldt dat er momenteel gratis (beta) versies van zijn (of waren; ik moet even wat research doen :P ) Uit mijn hoofd verloopt de Beta van Opera ergens in Juni/Juli. Weet jij wat ze ($) er dan voor gaan vragen? Ik neem aan dat je het programma helaas d.m.v een code die via Gprs verstuurd wordt moet registreren. Dat speelt zonder meer me in mijn keuze om te gaan flashen. Ik vind de toegevoegde waarde tot nu toe namelijk nihil overkomen. Ik heb een gprs abo bij Vodafone (weloverwogen keuze) om mee te gprsen op het portal. Op deze foon via het wsp-adres. Dit gaat volgensmij over wap en niet over internet zegmaar. Standaard internet je via Opera over internet ook als het adres met wsp begint. Het punt is dan ook is dit te veranderen? Zo ja, makkelijk en duidelijk. Het tweede punt is doordat ik abonnee ben heb ik niet goed inzicht in mijn GPRS-kosten. Ik kan dan ook niet op een goede instelling gokken, zegmaar.

Is Opera dan ook zo echt zoveel beter als IE? (in mijn geval) (wat zijn je ervaringen?)
Hopelijk kan je ook antwoord geven op de paar vragen in de tekst (over die instellingen en de beta-versie die bijn verloopt) Dank je!!

Oowja..... Hopelijk begrijp je mijn verhaal een beetje. Geef (figuurlijk :P ) een gil als je er niks van begrijpt. Hopelijk (her)ken je de Vodafone of Orange Gprs-situaties. Anders maak ik nog wel een overzichtje (tabelletje) misschien kan ik me dat werk anders besparen.

[ Voor 67% gewijzigd door robert-630 op 05-04-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doh! Ik dacht dat je al een MPX200 bezat :D Maar het keysoundje is uit te zetten door:
A) Je profiel op stil te zetten
B) Je "System Sound Volume", dus je volledige systeem geluid (dus alle piepjes enzo) uit te zetten.Hiermee zet je niet je beltoon, alarm, sms en agenda biepjes uit!

Maite, ik zal het eens proberen, maar ik surf eik. nooit op mijn mobiel :)

Robert, ik vond het nog redelijk simpel te vinden. Nu ben ik wel al een paar keer eerder in dit menu geweest :P Maar ja, het is enorm uitgebreid, en toch mist het een stopwatch en een notes functie ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:20

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Nope, ik heb zo'n ding nog niet. ;) De cursorsound bij lang ingedrukt houden heb je dus ook niet als je je systeemgeluidjes uithebt? Da's mooi, anders lijkt het me een aardig bugje in dat systeem. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Maite, ik zal het eens proberen, maar ik surf eik. nooit op mijn mobiel
oh, ja dan heb je er niet veel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo, is er ook een demo te vinden van WP 2002 . Ik heb op google niks kunnen vinden (alleen een simpele demostratie van wp2003)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WP2002 is bijna gelijk aan WP2003, dus dat zal geen probleem zijn.

Het verschil tussen Opera en Internet Explorer (IE)

Links: Opera. Rechts: IE
Google.nl
Afbeeldingslocatie: http://img30.exs.cx/img30/2889/googleopera4ru.gifAfbeeldingslocatie: http://img30.exs.cx/img30/3573/googleie9ph.gif
Zie ook hoe lelijk "Nederland" eruit ziet in IE
pda.tweakers.net
Afbeeldingslocatie: http://img30.exs.cx/img30/7606/tweakersopera2fe.gifAfbeeldingslocatie: http://img30.exs.cx/img30/3416/tweakersie9qj.gif
Afbeeldingslocatie: http://img179.exs.cx/img179/3996/tweakersheadlineopera0my.gifAfbeeldingslocatie: http://img179.exs.cx/img179/948/tweakersheadlineie4iy.gif
In Opera passen duidelijk véél meer headlines, en is de titel bij het openen van een headline veel kleiner :)

Bij het openen van een headline in Opera, slaat DU-Meter 2.2kb/s uit, in een periode van onder de seconde. Het openen van een pagina duurt iets meer dan een seconde

Bij het openen van een headline in IE, slaat DU-Meter 2.8kb/s uit, in een periode van onder de seconde. Het openen van een pagina duurt ongeveer 3 a 4 seconde.

Ik had tijdens deze test wel een speciaale viewer draaien, in verband met de screenshots. Dit heeft de laadtijden negatief beinvloed.

[ Voor 136% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
wat ook een +punt is van opera: minder dataverbruik, belangrijk voordiegene die geen orange hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een pluspunt: Opera heeft geen horizontaal scrollen. Het naarbeneden scrollen van een pagina gaat met stappen van 1 "beeld", itt IE waar hij bij het drukken van pijl naar beneden elke link in de pagina afgaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
@DesertStorm

Welke software gebruikt je voor je screenshots?

Edit: heb er een gevonden. SmartSS :)

[ Voor 25% gewijzigd door Maite op 05-04-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Interessante screenies weer Desert! Opera is, als je gaat browsen, dan toch wel wat fijner. Zelf ben ik ook een fan van de wat kleinere headlines zoals Opera ze laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de screenies gebruik ik "Active Sync Remote Display". Deze tool zat in het Windows Mobile Powertoys pakket, waar nog meer applicaties bijzaten. Je kan met dit programma je volledige telefoon overnemen (ala VNC), en ook je toetsenbord gebruiken!! Werkt super, echter wel wat traag. Met 2002 gebruikte ik het altijd om SMSjes te typen :) Onder 2003 werkt het typen met toetsenbord helaas nog niet.

Nog een pluspunt aan Opera: "Tabbed" browsen, doormiddel van meerdere vensters waar je met de 0 toets snel doorheen kan bladeren :) (firefox / opera gebruikers weten waar ik het over heb)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Opera brengt de sites zo dat je idd niet horizontaal hoeft te scrollen, en opera ondersteunt frames pIE niet. Dat is ook een groot voordeel. Jammer dat het geen HTTPS sites ondersteunt, dan was het helemaal perfect.

Weet iemand waar opera zijn bookmarks opslaat ?

Over de hoeveelheid SMSjes en de opslag locatie. Dit is alle 2 aan te passen in het register, dus in principe is het mogelijk 1Gb aan smsjes te sparen op je SD-kaartje ;)

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, ik had even 4 pagina's aan start-menu knopjes. Het mooie is dat je je eigen start-menu indeling kan maken, lang leve windows :P

Als iemand nog screenshots of vragen heeft, please ask :) Het enige wat ik zelf nog zoek is GoT in smartphone formaat :P

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
hoe bedoel je GoT in smartphone formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pda.gathering.tweakers.net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
ik lees GoT altijd via Opera op mijn MPX200. Ik zet dan wel "load images" uit dan gaat het iets sneller

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~regula.roelofsen/ss005.bmp Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~regula.roelofsen/ss006.bmp Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~regula.roelofsen/ss007.bmp

[ Voor 50% gewijzigd door Maite op 06-04-2005 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een dezer dagen een nieuw geheugen kaartje kopen voor mijn MPX 200, en toen zat ik te kijken naar wat ie allemaal lust :)

MMC
SD

Nu is mijn vraag, maakt het qua stroom verbruik nog uit of je MMC of SD erin stopt?

Verder zag ik dat er ook SD-HS(high speed) kaarten zijn, zou dit veel uitmaken, in prijs zijn deze namelijk 9 euro duurder op 256 MB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30
Hmm, moet toch maar ff sparen voor die unlock bij imeicheck, andere manier is er niet.

kost verdomme €28 :X

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venxir schreef op woensdag 06 april 2005 @ 02:04:
Hmm, moet toch maar ff sparen voor die unlock bij imeicheck, andere manier is er niet.

kost verdomme €28 :X
IMEI kan je "nog" niet helpen als je een Vodafone simlok hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SD-HS lijkt mij bullshit, aangezien de "reader" in de telefoon bij mij niet veel hoger dan 100kb/s gaat. Of je moet een externe USB2.0 cardreader erbij nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Idd, heeft totaal geen nut in dit toestel.

ik poste gister zelf dat het grote voordeel van Opera was dat je niet horizontaal hoefde te scrollen, kwam er vanmorgen achter dat ook de pIE een layout optie heeft, en je hiermee vaak ook pagina's fatsoenlijk op hierop te zien krijgt. Echter blijft Opera 10x beter.

Wat ik nu probeer, echter nog zonder succes, is om via de gratis rss reader fusd.rss dit topic te volgen. Dit zou moeten kunnen lijkt mij. Hij verifieerd heel kort het adres en zegt dan een minuut of 2 'downloading' en komt dan pas met de error 'Couldn't find specified server. Please check URL setting in feed option'

Nu ben ik niet erg thuis in dat hele RSS gedoe dus ik ga eerst nog maar eens wat lezen. Maar voor op de smartphone lijkt het me erg prettig, dan kan hij allerlei zaken met 1 druk op de knop binnen slurpen zijn eigen tijd, waarna ik het rustig kan lezen. Althans dit is het plan. Dit moet toch kunnen of zeg ik nu iets heel raars.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmartSS is een top-programma! Zo maar even PicoDrive installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ik krijg de RSS reader niet aan de gang. Iemand dit wel eens geprobeert ? De link hier onder aan de pagine werkt prima in een desktopreader, dus dat is het niet. Ik vermoedt dat het programma moeite heeft met de internet connectie. Ik heb zowel 'Orange World' als 'Internet Access' geprobeert (al prefereer ik die laatste natuurlijk zeker niet. Maite misschien een idee? Die is een meester met Orange dataverbindingen :)

Even de internet verbinding op Automatisch gezet en de telefoon via de USB aan de PC gehangen, en in de IE pakt hij idd mijn internetverbinding via de PC. Maar de RSS reader download, zegt nu zelfs 'finished' en daarna kotm hij toch nog met de melding 'Can't open specified URL.Check connection settings'. Heb ik nu een probleem met mijn verbinding, of toch iets anders ?

[ Voor 33% gewijzigd door martijn12345 op 06-04-2005 09:29 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook hoe je in Opera de proxy instelt? Ik moet hier op school verplicht via de proxy, en kan normaal dus géén connectie maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Welke proxy zoek je ? Om via Orange flat-free te kunnen surfen ?

Anyway, de proxy wordt ingestelt in het bestand opera.ini en die vind je in \Storage\Application Data\Opera

[ Voor 53% gewijzigd door martijn12345 op 06-04-2005 10:00 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil surfen via de USB-verbinding, wat thuis perfect gaat, maar hier niet. Ik wil dus "10.5.254.2" instellen als proxy-server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Nou, de mijne is dus in bestelling. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 03:54:
[...]

IMEI kan je "nog" niet helpen als je een Vodafone simlok hebt.
Ze kunnen het nu wel ook staat er dat het niet kan, heb ze gemaild erover :)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op woensdag 06 april 2005 @ 11:25:
Nou, de mijne is dus in bestelling. ;)
Haha, mooi te horen :) Als je nog problemen hebt, tips wilt of iets niet snapt, roep maar :)

Trouwens, je kunt ipv. alle systeemgeluiden ook alleen het klikgeluid uitzetten. Moet je naar sounds gaan, en dan je "Keyboard Tone" op "None" zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Da's de belangrijkste die ik uit wil hebben, maar ik gok dat het zichzelf allemaal wel wijst. Op m'n andere telefoons kon ik dergelijke dingen ook zonder problemen vinden. ;)

Eigenlijk kijk ik enorm uit naar de flexibiliteit van een fatsoenlijk OS (windows, palm, linux) op een telefoon. Dat gelul met m'n huidige toestel (S65) waar je beperkt bent in iets stompzinnigs als de hoeveelheid SMS'jes valt me sterk tegen. D'r zit een 32MB kaartje in, maar wat heb je daaraan? En gelukkig heeft de mpx200 ook geen camera. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
martijn12345 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:23:
Ik krijg de RSS reader niet aan de gang. Iemand dit wel eens geprobeert ? De link hier onder aan de pagine werkt prima in een desktopreader, dus dat is het niet. Ik vermoedt dat het programma moeite heeft met de internet connectie. Ik heb zowel 'Orange World' als 'Internet Access' geprobeert (al prefereer ik die laatste natuurlijk zeker niet. Maite misschien een idee? Die is een meester met Orange dataverbindingen :)

Even de internet verbinding op Automatisch gezet en de telefoon via de USB aan de PC gehangen, en in de IE pakt hij idd mijn internetverbinding via de PC. Maar de RSS reader download, zegt nu zelfs 'finished' en daarna kotm hij toch nog met de melding 'Can't open specified URL.Check connection settings'. Heb ik nu een probleem met mijn verbinding, of toch iets anders ?
Wilde het ff voor je testen maar weet niet wat ik fout gedaan heb maar kon de telefoon alleen nog door een hardreset weer aan de gaan krijgen. Heb nu zo een beetje alles weer erop staan :)

Bestaat er geen tool om van je hele telefoon een backup te maken? Met al die manuele aanpassingen zou dat wel handig zijn voor het geval dat je een hardreset nodig heb :9

[ Voor 8% gewijzigd door Maite op 06-04-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen backup-functie kunnen ontdekken :)

Wat relaxed zou zijn, is als je de laatste 10 tweakers.net headlines + bijbehoordende artikelen kon downen, en die offline door kon lezen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Heb gelukkig orange dus zou er niet zo veel aan hebben. Doe het gewoon met de opera browser (is toch gratis, behalve die 6 euro/mnd dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn Ericsson R380W heb ik ooit eens een halfuurtje / uurtje lopen surfen, met mijn vodafone abbo was dat een euro of 5 :X

Maar kun jij met je Orange onbeperkt surfen? :9~

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

hahaha, okee... Dus ik kom er met een alleen niet werkende RSS reader nog genadig vanaf :P sorry maite ;)

Met de tonen kun je alles doen wat je wilt, uit/aan andere toon. Het mooie is dat windows werkt met een register, en in dat register kun je alles aanpassen :7 Enige wat jammer is dat alle tonen in WAV formaat ipv MP3 gaan. Maar goed, niemand gebruikt een hele CD als ringtone.

Ik geef het nog niet zo 1,2,3 op met die RSS reader. Want het idee lijkt me echt super. Je zet er alle topics in die je volgt op tweakers, de fok nieuws pagine (bijna alle sites hebben een RSS seed)etc etc, wat je maar wilt. Met 1 druk op de knop worden al deze zaken gesynchroniseerd. En dan kun je rustig lezen wat je wilt (zei er net niet iemand dat hij dat wilde met de tweakers FP... voilá hiermee moet het kunnen)

Dit is minstens zo handig voor de mensen die niet zoals Maite en ik Orange World hebben. Wij kunnen het ook wel gewoon downloaden als we in de trein zitten ofzo. Maar als je 's morgens tijdens je ontbijt met 1 druk op de knop al deze zaken synchroniseerd over je thuis verbinding... Dat is in 1 minuut gebeurd, en geeft je mogelijkerwijs uren lang offline leesplezier in de trein.

Aangezien ik niet volmondig durf te roepen: Installeer allemaal fusd.rrs reader ! (al is er bij mij niks gecrast) zou ik het wel super vinden als iemand me kan helpen. Kent er iemand een andere RSS reader als fusd.rss? EDIT: Er zijn er meer heb ik inmiddels gezien, maar niet gratis. Ga nu eerst kijken of ze überhaubt werken

ook handig voor dit topic, heb de rss seed (van onder aan de pagine) in mijn RSS reader op de desktop gezet, en die kijkt iedere 10 minuutjes even of er iets gepost wordt :) Krijg ik een keurig beschaaft klingeltje O+ Ja deze zooi heeft absoluut potentie :o

[ Voor 4% gewijzigd door martijn12345 op 06-04-2005 13:02 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 12:46:
Op mijn Ericsson R380W heb ik ooit eens een halfuurtje / uurtje lopen surfen, met mijn vodafone abbo was dat een euro of 5 :X

Maar kun jij met je Orange onbeperkt surfen? :9~
Meer info hierover is al gepost, en kun je vinden ik het Orange World topic. Maar door een open gelaten mogelijkheid bij de configuratie van de Orange World proxy server, kun je binnen het Orange World profiel (onbeperkt 'internet'voor 6 euro per maand) het echte internet op.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
nou, ik moet nu naar de tandarts (bah) maar misschien dat ik het vanavond nog een probeer. Heb jij een aanleiding gevonden voor dit programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Je kunt idd surfen met opera en zo alle draadjes doorlezen. Maar dit kost tijd, en de constante GPRS verbinding vreet batterij (hoe decadent... je gprs minder willen gebruiken omdat het batterij vreet :P)

En tja, de beste aanleiding: nieuwsgierigheid. net als toen met MMS, er zit geen camera op, en foto's versturen zou ik makkelijk per mail kunnen doen. Maar MMS moet werken, omdat het KAN. Nou ja we zijn hier bij tweakers.net , dus je snapt ut wel ;)

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fusd.rss werkt perfect :? Win2k3, dat wel.

Heeft iemand niet toevallig een leuke RSS feeds met complete verhalen erin? Die halve ingekorte tweakers.net verhaaltjes zijn een beetje irri, omdat ze dus geknipt zijn :P

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb ook 2k3 :S welk adres connect je naar toe, en hoe ?

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn fusd.rss.config:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<settings>
  <urls>
    <item>http://www.tweakers.net/feeds/mixed.xml</item>
    <item>http://nu.nl/deeplink_rss2/index.jsp?r=Internet</item>
    <item>http://flitsservice.com/rss2.xml</item>
  </urls>
  <titles>
    <item>Tweakers.net</item>
    <item>NU.nl Internet</item>
    <item>Flitsservice Snelheidscontroles</item>
  </titles>
  <descs>

<item>
    </item>
    <item>NU.nl Rich Site Summary</item>
    <item>actuele snelheidscontroles aangeboden door Flitsservice.nl</item>
  </descs>
  <UpdateFeedInfo>True</UpdateFeedInfo>
  <LargeMainFont>True</LargeMainFont>
  <LargeNewsFont>False</LargeNewsFont>
  <PlainText>False</PlainText>
  <OpenAdded>False</OpenAdded>
</settings>

Te vinden in \IPSM\Program Files\fusd.rss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Waarom vergeet ik toch steeds weer dat somige dingen een reboot vergen 8)7

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hhahaha, werkt het nu wel weer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ja nu werkt het wel :D Althans, thuis over het internet, nu moet ik hem nog over Orange World aan de praat krijgen en ik ben helemaal het mannetje 8)

Als je nog leuke/grappige/interessant RSS linkjes vindt, post je ze dan ff ?

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
<settings>
  <urls>
    <item>http://www.tweakers.net/feeds/mixed.xml</item>
    <item>http://nu.nl/deeplink_rss2/index.jsp?r=Internet</item>
    <item>http://flitsservice.com/rss2.xml</item>
    <item>http://www.flabber.nl/index.rdf</item>
    <item>http://www.retecool.com/index.xml</item>
    <item>http://www.geenstijl.nl/index.xml</item>
    <item>http://www.jaggle.nl/rss.xml</item>
  </urls>
  <titles>
    <item>GeenStijl.nl</item>
    <item>Nu.nl - Internet</item>
    <item>Flitsservice.com</item>
    <item>Flabber.nl</item>
    <item>Retecool.com</item>
    <item>Geenstijl.nl</item>
    <item>Jaggle.nl</item>
  </titles>
  <descs>
    <item>De stofzuiger van het internet</item>
    <item>
    </item>
    <item>
    </item>
    <item>
    </item>
    <item>
    </item>
    <item>
    </item>
    <item>
    </item>
  </descs>
  <UpdateFeedInfo>True</UpdateFeedInfo>
  <LargeMainFont>True</LargeMainFont>
  <LargeNewsFont>False</LargeNewsFont>
  <PlainText>False</PlainText>
  <OpenAdded>False</OpenAdded>
</settings>

8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

1e potentieële probleem al ontdekt... De cach staat ook in die map. En dus niet op je SDkaartje, maar in het 'heilige' telefoon geheugen.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja, het is vaak niet meer dan 30kb / file, ik weet niet wat jij allemaal opent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ik weet nog niet wat dit gaat worden. Of ik overmorgen besluit dat dat hele RSS niks is en de boel eraf lazer of ik over een half jaar iedere ochtend 49 linkjes synchroniseer.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Hij wilt niet synchroniseren over GPRS...zowel niet over 'Orange World' als 'Internet Access'

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

49 links???? Hoeveel sites bezoek jij wel niet :P Om maar te zwijgen over de sms-duim die je krijgt na het invoeren van al die links :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je er bij de Kijkshop ook een SD kaartje bij? Want die is niet gesimlocked he?
Anders wordt het dixons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

waarschijnlijk alle 2 vodofone simlocked.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautaonline
  • Laatst online: 01:29
Bij de dixons krijg je er ook GEEN SD kaartje bij, maar die heeft momenteel een in de aanbieding voor 50 euro, 512mb.

Ben benieuwd of ze bij de Kijkshop simlock vrij zijn...

Ik heb nogsteeds geen mail van vodafone terug.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 512mb bij een tijdelijke openings stunt, voor 32,50 (ex btw) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
heb een Backup programma gevonden

http://pocketland.nl/prod...pf=pocketpc&prod_id=16812

is wel duur maar misschien is er nog ergens een freeware :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Oh jeetje, het bestaat dus wel. Dat wist ik niet. Ik ga vanavond of morgen een zoekactie op touw zetten om hem te vinden :)

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
martijn12345 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:48:
Oh jeetje, het bestaat dus wel. Dat wist ik niet. Ik ga vanavond of morgen een zoekactie op touw zetten om hem te vinden :)
Orange World heeft volgensmij toch een back-up tool? Helaas moet je volgensmij de data wel betalen (over Internet Access dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surfen via de USB aansluiting? Hoe doen jullie dat?

edit: sorry gevonden, zit dus in Active Sync B)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Is het op dezelfde manier (met een PocketPC pda'tje bijvoorbeeld) mogelijk om te surfen via bluetooth? Gewoon op de bank liggen en van je PC gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 14:04
Hillie schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:33:
Is het op dezelfde manier (met een PocketPC pda'tje bijvoorbeeld) mogelijk om te surfen via bluetooth? Gewoon op de bank liggen en van je PC gebruik maken.
Uhm de Mpx200 heeft geen bluetooth, dus surfen via Bluetooth is dan ook niet aan de orde. :+
Zoals reeds eerder genoemd in dit topic kan dit wel via je USB kabel...
(dus gewoon een lange USB-kabel, dan kan jij surfen op de bank!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Waarom denk je dat ik het ook niet expliciet over de mpx200 had? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
robert-630 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:52:
[...]

Orange World heeft volgensmij toch een back-up tool? Helaas moet je volgensmij de data wel betalen (over Internet Access dus)
volgens mij is dit alleen voor smartphones met de orange software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Hillie schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:02:
Waarom denk je dat ik het ook niet expliciet over de mpx200 had? ;)
Laat ik mezelf even verduidelijken. ;) Ik bedoelde te vragen of het met die activesync-zwik mogelijk is om te browsen over de beschikbare verbindingen. Dus naast USB ook serieel, IR, BT, of WiFi, als die op het apparaat zitten. Dat zou wel erg fijn zijn, als je gewoon elke verbinding in zou kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook gekocht! Super mobieltje!
Maar der is 1 probleem. Mijn geheugen is vol en start nu hartstikke traag op. Maar ik kan helemaal geen bestanden verwijderen. Ik heb geprobeerd om worms worldparty erop tezetten maar toen gaf hij aan dat ik te weinig ruimte had. Nu heb ik geen ruimte meer over en kan de halve install van worms nergens verwijderen.

Nog een vraagje.. hoe installeer je stuff op je SD kaart? Want hij geeft aan dat er te weinig ruimte is maar ik heb er wel een lege 16mb SD in.. weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
bij het installeren wordt je gevraagd of je het op je telefoon of op de SD wilt installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt voor je snelle reactie!
Maar nu heb ik dus 0.00mb opslag ruimte. Hoe kan ik dit oplossen?
Hard Reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
lukt het je niet onder instellingen -> verder -> programma verwijderen

[ Voor 9% gewijzigd door Maite op 07-04-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Je moet je programmaatjes ook weer afsluiten nadat je ze opgestart hebt, misschien dat het daarom zo traag loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hai.

Net de mpx200 opgehaald bij de kijkshop (net weer vers binnen)
Goeie deal natuurlijk, 99 eurie, maar nu nog simunlocken om mijn telfort-kaart erin te kunnen
rammen.

Iemand goed advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mensen die hem voor 199 euro hebben gekocht balen nu denk ik wel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk het wel ;-)
maar voorlopig is ie nog behoorlijk gelocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook bij de kijkshop vandaan. Werkt dus perfect!
Maar toch moest ik ff testen of ie ook gesimlocked is. KPN kaartje erin. En jahoor! tot mijn grote verbazing accepteerde hij hem ook nog! :D

Nog een vraagje.. klopt het dat er op de doos van de mobiel 15 euro beltegoed staat? Want volgens mij moet dit 45 euro zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik heb hem voor 125 besteld. Voordeel is wel dat 'ie simlockvrij binnenkomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zuigt.
heel erg hard.

Kom er net achter dat al die online knakkers de vodafone lock niet
kunnen achterhalen.

sjongejonge.100 eurie.voor NIKS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Imei kon het toch wel? Ik las zoiets dat ze het op de site niet zeiden, maar als je om info vroeg dat het wel kon.... En anders even vodafone lief aankijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
ik zou ze ff een mailtje sturen, het kan namelijk wel, misschien dat hun site niet up to date is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie ook nog minpunten?
ofzo iets wat erge ovallend is?
en hebben ook zoon routeplanner proggie voor in de auto? (gewoon dat je alleen de route laat zien dus niet dat die zegt van u moet over 300 meter af hee dat niet maar gewoon dat je route kunt plannen dat je toch kunt zien hoe je moet rijden!)
batterij met normaal gebruik(half uur in totaal bellen en 10 smsjes per dag) hou die dan 48 uur vol?
ik hoor het wel! ik ben namelijk zo aan het twijfelen nu je er ook 45 euro beltegoed bij kunt krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis inmiddels gelukt
nu mijn contactpersonen nog over krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:49:
en hebben ook zoon routeplanner proggie voor in de auto? (gewoon dat je alleen de route laat zien dus niet dat die zegt van u moet over 300 meter af hee dat niet maar gewoon dat je route kunt plannen dat je toch kunt zien hoe je moet rijden!)
batterij met normaal gebruik(half uur in totaal bellen en 10 smsjes per dag) hou die dan 48 uur vol?
ik heb gewoon tomtom mobile erop als routeplanner :) (maar weet niet of dit ook met WM2002 werkt?)

[ Voor 5% gewijzigd door Maite op 07-04-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:03:

Nog een vraagje.. klopt het dat er op de doos van de mobiel 15 euro beltegoed staat? Want volgens mij moet dit 45 euro zijn.
* Beltegoed van e. 45,- is als volgt opgebouwd:
- e. 5,- via SIM-kaart
- e. 10,- via opgeven van N.A.W.-gegevens bij provider
- e. 30,- na eerste keer opwaarderen
Deze actie is geldig t/m 31 mei 2005.

Bron : www.kijshop.nl

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:06:
[...]

* Beltegoed van e. 45,- is als volgt opgebouwd:
- e. 5,- via SIM-kaart
- e. 10,- via opgeven van N.A.W.-gegevens bij provider
- e. 30,- na eerste keer opwaarderen
Deze actie is geldig t/m 31 mei 2005.

Bron : www.kijshop.nl
volgensmij ook nog een opwaardering van €20,- minstens, en in ieder geval zeker binnen een bepaalde periode. Je moet tevens ook binnen een bepaalde termein een z.g.n first-call maken. De voledige voorwaarden kan je op de Vodafone site vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is wel makkelijk verdiend als je da toch doet!
ik bedoel je hoefd maar 1 kee ropwaderen!
maar jullie raden hem aan of af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:24:
Quote:
Mr. Jinx schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:33:
Ai, ik heb 'm geflashed naar WM2003 en opeens komt ie met de simlock 8)7
Ook al doe ik de vodafone prepaid erin..

@Mr. Jinx

Heb je al een oplossing voor dit probleem. Heb vandaag mijn mx200 ook geflasht naar WM2003 en heb nu het zelfde probleem
Wheeee ik heb dit ook
na 1 keer de 4 cijferige code komt ie hier mee :

This phone can only be
used with sims from a
specific service provider .
Contact your customer
service center for the
unlock code, or insert a
sim from a valid service
provider .

Ohow help me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik zit met het vodafoon simlock hobbeltje, kan dus mijn telfort abbo niet gebruiken GRRRRRR.

heeft iemand al een oplossing??

hij is verder nog helemaal clean ( w2002)

alvast bedankt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je 'm wel gehardreset na het flashen? Anders nog eens hardresetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:24:
[...]

Wheeee ik heb dit ook
na 1 keer de 4 cijferige code komt ie hier mee :

This phone can only be
used with sims from a
specific service provider .
Contact your customer
service center for the
unlock code, or insert a
sim from a valid service
provider .

Ohow help me
Wat je nu moet doen is de laatste versie van de WM2002 rom vinden. Alleen die kan namelijk om met de speciale simlock van vodafone.
Dan kan je in ieder geval je telefoon weer gebruiken. Vervolgens kan je er voor kiezen om een unlock code te kopen, maarja dat kost wel geld :)
Is de enige manier om gebruik te maken van WM2003 op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
lastige vraag, denk ik; :P

Weten jullie of het mogelijk is dat programma's via GPRS verbinding maken om data (bijv registratie code's) te verzenden?? Zo ja, hebben jullie dan wel eens een melding gehad, waarin wordt gevraagd om een bevestiging te geven voor het toestaan van een GPRS-verbinding?? Als dit sowiezo wel eens gebeurt is dat dan wanneer je een programma gebruikt of kan het ook als je zelf verbinding maakt met GPRS door bijvoorbeeld te gaan internetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 19:46
Ik vind t eigenlijk enigzins misleidend... MP3 ringtones..
Je moet ze omzetten naar WAV van weet ik veel hoe groot voordat je ze uberhaupt kunt gebruiken..
Ben hier eigenlijk niet zo blij mee... ringtone van 15sec en 4MB.. :(

En hoe installeer ik eigenlijk nieuwe programma's?
ActiveSync word ik ook niet echt wijs uit.. Add/Remove programs maar ik kan nergens kiezen welke file ik wil installen |:( 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door DaRKoNe op 08-04-2005 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKoNe schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 00:32:
Ik vind t eigenlijk enigzins misleidend... MP3 ringtones..
Je moet ze omzetten naar WAV van weet ik veel hoe groot voordat je ze uberhaupt kunt gebruiken..
Ben hier eigenlijk niet zo blij mee... ringtone van 15sec en 4MB.. :(
Stond er volgens mij duidelijk bij hoor, wav ringtone.
Maar je overdrijft wel een beetje 15 sec 4 MB.

Je WAV hooeft geen stereo te zijn (1 boxje) en de geluidskwaliteit kan ook wel iets omlaag. Het verschil hoor toch niet op dat kleine boxje in de MPX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 19:46
Mjah is ook mijn fout eigenlijk.. heb t met Nero Wave Editor gedaan.. 8)7
maarehm.. op de doos lees ik wel Polyfone/MP3 beltonen, dus dan ga ik er eigenlijk ook wel een beetje van uit dat t .mp3 formaat is :P

Ik maak er zo wel wat van met Cool Edit.. Nu nog eens kijken of er een mogelijkheid is om m (al dan niet betaald, en niet al te duur) Simlockvrij te laten maken zodat ik m'n T-Mobile abo kaartje erin kan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog steeds op mijn unlockcode, nu inmiddels al bijna 2 weken, als iemand een goeie unlock methode weet houd ik me aanbevolen...

Weet iemand misschien wat Vodafone hier zelf voor rekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

De WAVjes kun je een stuk kleiner maken door de kwaliteit te verlagen, kan al heel simpel met de standaard recorder in windows. Open je WAVje en sla hem weer op op een lagere kwaliteit.

@p3gasus. Ik zou ff een hard reset geven en dan alles op je SDkaartje zetten. Sommige programma's vereisen gewoon een stukje geheugen van de telefoon, en daarmee komt hij als je veel programma's gebruikt toch nog aardig vol te zitten. Ik heb ook maar 2 Mb over, en dat terwijl alles op de SDkaart staat. Maar dat zijn bijv. files van Opera, en wat temp files en ook telefoonnr's/SMSjes etc worden op de telefoon opgeslagen. Kan ook op de SDkaart, maar dan ben je alles kwijt als je de kaart eruit haalt en terug erin stopt. Althans, dat is mij 1 keer gebeurd en daar werd ik niet vrolijk van.

Ik ga ook eens TomTom Mobile erop zetten voor de lol :)

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 14:33
Hmm... wil hem wel gaan kopen, maar die simlock :S
Is er intussen al meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Haal hem dan bij Typhone, 125 voor het toestel, zonder simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Dikke kans dat hij bij de Vodafone prepaid toestellen erop zit. Er lijkt grote moeite om hem eraf te krijgen, sommige mensen wenden zich met een 'smoesje' of een zeer kloppend verhaal tot vodafone en vragen om de unlock code zodat ze een vodafone abbo kunnen gebruiken. Berichten over unlock services van verschillende websites lijken tegenstrijdig, de een zegt dat ze het wel kunnen, de ander zegt van niet, en weer anderen wachten al weken.

mijn advies, als het je niet uitmaakt, neem de gok en loop risico op een simlock. Wil je absoluut je eigen niet vodafone abbo gebruiken (heb je vodafone, vraag lief om een code...) bestel hem dan ergens simlock vrij, want de kijkshop prijs + alle tijd en kosten om de simlock eraf te krijgen... kun je beter meteen een simlock vrije kopen.
EDIT: idd, 25 euro duurder, maar als je kijkt wat een unlockcode (al dan niet werkend) bij websites kost, heb die kosten er al weer uit. Scheelt je een hoop gedoe.

[ Voor 11% gewijzigd door martijn12345 op 08-04-2005 10:02 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercash
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Weet iemand als je een mpx200 hebt van Orange UK en ik heb hem gesim unlocked en als je een update doet van 2002 naar 2003 dat hij terug gesimlocked gaat zijn?

Tis namelijk omdat ik de code niet bij gehouden heb. en heb geen zin om terug te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
En vandaag is mijne weer eens gecrasht!! :( Hij heeft een soort van soft-reset uitgevoerd, bij het opstarten. Het boot-scherm was ook langer in beeld, dan normaal tijdens het opstarten.

Gisteren wilde mijn geschiedenis bekijken maar hij had na 5 min. nog niet ingeladen. Toen het nogmaals geprobeerd, zonder resultaat. Vervolgens de foon gisterenavond nog eens opgestart alles ging goed, maar het lukte nog steeds niet. En hij was tergend langzaam geworden, kon niet meer door het menu scrollen, ik heb dus de foon uitgedaan. En in de ochtend doe ik hem dus weer aan met het volgende resultaat:

-De taal staat op engels.
-Geen wallpaper maar een (voor mij bekende) error-melding
-Komt ineend de Moto-wallpaper, die ik niet gebruikte op mijn scherm.
-Hij heeft een andere scherm-indeling ingeladen.
-Mijn eigen indeling onder programma's is verplaats.
-Verwijderde snelkoppelingen zijn weer terug.
-Instellingen zijn veranderd (scherm gaat ineens uit na 5sec.)
-Data verbindingen zijn verwijderd en enkele (fabrieks-)data instellingen zijn terug.
-IE favorites heeft ie onthouden, maar ook (standaard-)instellingen teruggeplaats.
- Onder programma's vewijderen komen geen programma's meer voor.
--- Probleem is dat active-sync ze wel denkt geinstalleerd te hebben. Koppelingen tussen programma's op de SP en de desktop-PC-versie is niet meer. Groot probleem bij een programma zoals SplasPhoto.
- Systeemgeluiden zijn weer terug!

- Ik kan nog steeds niet mijn IE geschiedenis bekijken, te vaag!

- SMS & Emails + Contactenlijst is wel behouden, gelukkig :)

Zo ben je weer uren kwijt met alles te herstellen. :r Ik kan nu wel een hard-reset uitvoeren, na de contactenlijst op mijn sim gezet te hebben :( Anders komt ie mischien in de knel met de programma-koppeling met active-sync (zoals boven beschreven)

Belachelijk dat een smartphone zo kan crashen. Volgensmij ligt het puur aan het OS en niet aan de foon zelf. Volgensmij hebben hier meer mensen vaker last van gehad (chaosonline jij hebt toch ook een keer zoiets meegemaakt, dat ik me herinner.) Ik ga dit keer Motorola op de hoogte stellen, en een fatsoenlijke oplossing eisen. Het kan niet dat een OS bij het minste geringste crasht! Ik ben het spuugzat! :(

@Maite: WM2002. Met de garantie zit het dus nog wel goed. :) . Als oplossing wil ik dat OS wel legaal proberen te krijgen op mijn foon, door Motorola. Maar hun mogen eerst nog volgensmij 3 reparaties uitvoeren, alvorens ik geld of een nieuwe telefoon kan eisen. Maar het ligt natuurlijk aan het OS en niet aan de foon. Ik heb in ruim drie maanden, al op zijn minst 3 crashes om mijn oren gehad!

Voor mij belangrijk: Weet iemand of en zo ja: hoe je je geschiedenis via de PC kan bekijken van je Smartphone IE??

[ Voor 14% gewijzigd door robert-630 op 08-04-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
heb je wm2002 of wm2003? Heb er in die 4 weken echt nog nooit een crash gehad, behalve die ene die ik zelfs veroorzaakt heb

[ Voor 71% gewijzigd door Maite op 08-04-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
geschiedenis niet maar wel favorieten. Die zijn onder Storage, windows, favorites

als je daar wat aan heb. Is trouwens wel handig, kun je al je favorieten van je pc naar je gsm kopieren

[ Voor 29% gewijzigd door Maite op 08-04-2005 11:56 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.