En vandaag is mijne weer eens gecrasht!! 
Hij heeft een soort van soft-reset uitgevoerd, bij het opstarten. Het boot-scherm was ook langer in beeld, dan normaal tijdens het opstarten.
Gisteren wilde mijn geschiedenis bekijken maar hij had na 5 min. nog niet ingeladen. Toen het nogmaals geprobeerd, zonder resultaat. Vervolgens de foon gisterenavond nog eens opgestart alles ging goed, maar het lukte nog steeds niet. En hij was tergend langzaam geworden, kon niet meer door het menu scrollen, ik heb dus de foon uitgedaan. En in de ochtend doe ik hem dus weer aan met het volgende resultaat:
-De taal staat op engels.
-Geen wallpaper maar een (voor mij bekende) error-melding
-Komt ineend de Moto-wallpaper, die ik niet gebruikte op mijn scherm.
-Hij heeft een andere scherm-indeling ingeladen.
-Mijn eigen indeling onder programma's is verplaats.
-Verwijderde snelkoppelingen zijn weer terug.
-Instellingen zijn veranderd (scherm gaat ineens uit na 5sec.)
-Data verbindingen zijn verwijderd en enkele (fabrieks-)data instellingen zijn terug.
-IE favorites heeft ie onthouden, maar ook (standaard-)instellingen teruggeplaats.
- Onder programma's vewijderen komen geen programma's meer voor.
--- Probleem is dat active-sync ze wel denkt geinstalleerd te hebben. Koppelingen tussen programma's op de SP en de desktop-PC-versie is niet meer. Groot probleem bij een programma zoals SplasPhoto.
- Systeemgeluiden zijn weer terug!
- Ik kan nog steeds niet mijn IE geschiedenis bekijken, te vaag!
- SMS & Emails + Contactenlijst is wel behouden, gelukkig
Zo ben je weer uren kwijt met alles te herstellen.

Ik kan nu wel een hard-reset uitvoeren, na de contactenlijst op mijn sim gezet te hebben

Anders komt ie mischien in de knel met de programma-koppeling met active-sync (zoals boven beschreven)
Belachelijk dat een smartphone zo kan crashen. Volgensmij ligt het puur aan het OS en niet aan de foon zelf. Volgensmij hebben hier meer mensen vaker last van gehad (chaosonline jij hebt toch ook een keer zoiets meegemaakt, dat ik me herinner.) Ik ga dit keer Motorola op de hoogte stellen, en een fatsoenlijke oplossing eisen. Het kan niet dat een OS bij het minste geringste crasht! Ik ben het spuugzat!
@Maite: WM2002. Met de garantie zit het dus nog wel goed.

. Als oplossing wil ik dat OS wel legaal proberen te krijgen op mijn foon, door Motorola. Maar hun mogen eerst nog volgensmij 3 reparaties uitvoeren, alvorens ik geld of een nieuwe telefoon kan eisen. Maar het ligt natuurlijk aan het OS en niet aan de foon.
Ik heb in ruim drie maanden, al op zijn minst 3 crashes om mijn oren gehad!
Voor mij belangrijk: Weet iemand of en zo ja: hoe je je geschiedenis via de PC kan bekijken van je Smartphone IE??
[
Voor 14% gewijzigd door
robert-630 op 08-04-2005 11:46
]