Veel van de vragen die vandaag zijn gestelt zijn al eerder beantwoord, dus een beetje lezen kan geen kwaad. Maar zal even wat helpen
Als je telefoon een vodafone simlock heeft, kun je problemen krijgen met WM2003. Voor iedereen die dit heeft, er is een nieuwe 2002 versie waarmee je je telefoon weer aan de gang krijgt. Maite heeft hier eerder al iets over gepost.
Niet iedereen heeft batterij problemen na het flashen naar 2003, maar komt regelmatig voor. Kijk op de modaco site voor 1001 tips om de problemen te verhelpen.
Grote voordeel van 2003 in mijn ogen is dat de lichte overklok het toestel net iets sneller maken, want ik bijzonder prettig vind werken. Verder is je email nu mooi gescheiden van je sms, dit loopt bij 2002 door elkaar. En voor iedereen die Orange World heeft, en na een beetje research dus flat-free kan surfen, is 2003 een groot voordeel, omdat de Opera browser niet werkt onder 2002, maar VELE malen beter is als de pocketIE.
Ook voor 2003 is een MMS client te vinden. Als ik je vertel dat hij ArcSoft MMS client heet, ga je hem wel vinden.
Bluetooth/GPS werkt niet op dit toestel, meerdere discussies zijn hierover geweest, en het kan gewoon niet, dat is de conclusie van iedere discussie.
Het verhaal van de simkaart error heb ik eerder gehoord, lijkt alleen met vodafone voor te komen, heel wazig, krijg het zelf NOOIT met Orange.
Hoe het precies werkt met GPRS i.c.m. prepaid Vodafone weet ik niet. Maar lijkt me dat dat gewoon moet kunnen werken.
Tot slot nog over de verschillende ROM versies die over het net zwerven, die zijn niet moeilijk te vinden voor iedereen die bekend is met het fenomeen P2P en Torrent. Maar als je er niet uit komt mag je me wel even mailen.