Motorola MPx200 Smartphone [deel 2]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.084 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01
zo, nu werkt opera bij mij ook via Orange World (zonder dat het van mijn 2mb afgaat :) ) dankzij de post van Jerome in het C500 topic

De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 2)

Ik wilde mijn mpx200 al verkopen omdat browsen met de IE echt veel te traag ging, maar nu met opera gaat het net zo lekker als met mijn Nokia 7610

[ Voor 50% gewijzigd door Maite op 19-03-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier stond een onnodige post, omdat ik half zat te slapen toen ik het topic las.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Maite schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:09:
zo, nu werkt opera bij mij ook via Orange World (zonder dat het van mijn 2mb afgaat :) ) dankzij de post van Jerome in het C500 topic

De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 2)

Ik wilde mijn mpx200 al verkopen omdat browsen met de IE echt veel te traag ging, maar nu met opera gaat het net zo lekker als met mijn Nokia 7610
Super, dat is goed nieuws. Zometeen maar eens Windows 2003 erop gooien. :D

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Probleem. Heb ergens iets verkeerd gedaan met het hernoemen van romfiles. Wie kan me vertellen :
- welk ROM nr ik moet hebben, de beste/nieuwste WM2003 versie dus (tel is simlockvrij voor zover ik weet)

Als iemand me ff kan helpen, erg bedankt email: martijn12345@hotmail.com

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Ik heb er Super_moto_2 (2003) erop. Welke nr. dit is weet ik helaas niet maar het bestandje is 22,7 MB groot als je dat wat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Die heb ik ook ja. Is dit de nieuwste ?

Welke gebruiken de andere mensen hier ?

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Maite schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:40:
Ik heb er Super_moto_2 (2003) erop. Welke nr. dit is weet ik helaas niet maar het bestandje is 22,7 MB groot als je dat wat helpt
Heb nog een half uurtje gezocht, maar kon nergens een spoor vinden wat erop leek dat er een nieuwere rom bestaat dan deze. Dus deze erop gezet. Ziet er goed uit, draait zoals anderen al zeiden een stukje soepeler gevoelsmatig.
Iemand enige ervaring met de Arcsoft MMS client, voor zover ik weet de enige MMS client die beschikbaar is voor WM2003. Echter, naar ik gelezen heb, is deze in het chinees, en is er een engels patch voor. Het chinese programma heb ik, maar met bijgevoegde Tsjechische handleiding ga ik niet ver komen :S. Weet niet of ik de engels patch heb :S

[ Voor 36% gewijzigd door martijn12345 op 21-03-2005 00:29 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna elke week heb ik wel een sim-error :? Vaak moet ik dan de simkaart er even uithalen, en hem opnieuw opstarten :?

En nu trok ik hem net uit mijn broekzak, stond hij uit :? Vage telefoon, laatst was hij ook opeens uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30
Heeft iemand hier al een succesvolle unlock met Vodafone MPx200 ? Zoja zou diegene me kunnen mailen.

Ik heb gsmdokter ook gemaild, kijken of hun het kunnen.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
martijn12345 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:05:
[...]

Iemand enige ervaring met de Arcsoft MMS client, voor zover ik weet de enige MMS client die beschikbaar is voor WM2003. Echter, naar ik gelezen heb, is deze in het chinees, en is er een engels patch voor. Het chinese programma heb ik, maar met bijgevoegde Tsjechische handleiding ga ik niet ver komen :S. Weet niet of ik de engels patch heb :S
Heb hem geinstalleerd en zojuist mijn 1e mmsje verstuurd met mijn mpx200 (WM2003) :9

ps: hij was in het engels (kan ook geen Tsjechisch maar handleiding heb je toch niet nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:12:
[...]

Heb hem geinstalleerd en zojuist mijn 1e mmsje verstuurd met mijn mpx200 (WM2003) :9

ps: hij was in het engels (kan ook geen Tsjechisch maar handleiding heb je toch niet nodig)
Zou je een hint kunnen geven waar je 'm vandaan hebt of misschien kunnen mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-01-2023
Wie weet hoe ik het probleem van een hangend profiel kan oplossen?
Ik heb mijn profiel op "Automatisch" staan,zodat ie schakeld tussen "Vergadering" en "Normaal".
Als ik dan een afspraak in mijn agenda heb staan,gaat ie netjes naar "Vergadering",maar vaak als het dan is afgelopen gaat ie niet terug naar "Normaal".
Alle geluiden blijven gedempt.
Handmatig moet ik mijn telefoon dan weer op "Normaal" en dan weer op "Automatisch" zetten.
Wie weet waar hem dat in kan zitten?
Ik draai nog steeds 2002.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Maite schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:12:
[...]

Heb je mijn emailadres nog ;) ?

Want ik vermoedt dat in de Tsjechische handleiding staat hoe ik zorg dat het progje NIET in het chinees is. En dan kom ik uiteindelijk net wat talenkennis tekort :)

[ Voor 21% gewijzigd door martijn12345 op 22-03-2005 12:51 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind trouwens, als ik een telefoonnummer intoets, echt enorm stoer hij hij daar bijpassende mensen in je telefoonboek / oproepenlijst bijzoekt.

Stel, ik typ 1341 in, krijg ik alle mensen te zien die 1341 in hun telefoonnummer hebben staan, en alle mensen die ik ooit eens gebeld heb waar 1341 in het telefoonnummer voorkwam.

Of ik typt 5337 in, zoekt hij automatisch naar "Kees" :9~

Té vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Dat is idd een super systeem hé _/-\o_

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Heb eindelijk een alarm clock programma gevonden die ook mp3's afspeeld

http://www.burroak.on.ca/pta.html (het is een demo versie 30 dagen)

weet iemand nog een ander programma voor dit, zodat ik nog een vergelijk heb bevor ik het programma koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Heb er geen ervaring mee. Maar er zijn meer wekker programma's met MP3 functionaliteit zoals:

http://www.eldos.com/chronos/

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
bedankt, ga hem ff testen. Weet je toevallig ook nog een freeware programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Die ben ik nog nooit tegengekomen. Ik zie er persoonlijk ook weinig in. Ik vind niet ieder deuntje even prettig om door gewekt te worden. Maar UB40 mag mij wekken, heb dus 1 WAVje, en dat is mijn wekker.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:42:
Ik heb vorig week vrijdag ook de mpx200 gekocht, heb een week niks mee gedaan en afgelopen donderdag ook een Highspeed SD gekocht. Het leek allemaal goed te werken, maar als ik een muziekje of een ringtone afspeel en ik doe de de klep tijdens het afspelen dicht/open dan gaat 'ie haperen. ik heb het niet altijd maar meestal doetie dat en is heel irritant. Heb een stuk opgenomen om het duidelijkder te maken wat ik bedoel: members.chello.nl/a.ahmed4/geluidhapert.mp3 . Daarnaast heb ik ook een Master reset gedaan zonder resultaat

Heeft iemand anders dit gehad? Zo ja, is het tijdelijk (dus na verloop van tijd geen last meer?)?
Of is er iets binnen de telefoon niet goed, bv. een kabeltje of een aansluiting? misschien verstandiger om het terug te brengen??

langs de weg: ik heb hem bij kijkshop gekocht.
Mijn broer en twee andere vrienden hebben de telefoon (met vodafone pripaid) ook gekocht en die hadden precies dezelfde probleem (een bij kijkshop en de andere twee bij dixon). Persoonlijk denk ik dus dat het aan de simlock van vodafone ligt. Heb inmiddels de mijne bij kijkshop terug gebracht voor reparatie en de twee bij dixon zijn ook terug gebracht. Ik zou graag willen weten of het ook bij meer mensen zo is die vodafone pripaid hebben. Controleer door gewoon een ringtone af te spelen en dan meteen (tijdens afspelen) de klep dicht te doen, als het goed is moetie dus gaan happeren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik had hetzelfde, maar WM2003 for SP heeft dit opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Inderdaad, is een bekent probleem van de mpx200 met wm2002. Had het ook toen ik er nog wm2002 erop had staan. Nu met wm2003 geen problemen meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 22:43:
[...]

Mijn broer en twee andere vrienden hebben de telefoon (met vodafone pripaid) ook gekocht en die hadden precies dezelfde probleem (een bij kijkshop en de andere twee bij dixon). Persoonlijk denk ik dus dat het aan de simlock van vodafone ligt. Heb inmiddels de mijne bij kijkshop terug gebracht voor reparatie en de twee bij dixon zijn ook terug gebracht. Ik zou graag willen weten of het ook bij meer mensen zo is die vodafone pripaid hebben. Controleer door gewoon een ringtone af te spelen en dan meteen (tijdens afspelen) de klep dicht te doen, als het goed is moetie dus gaan happeren :P.
Ik vind het totaal niet hinderlijk (ik heb het ook). Ik kan dus terug gaan naar de Kijkshop, maar er is dan een grote kans dat ik eentje van de nieuwe levering MET simlock terugkrijg :{

Sja, ik kan wel naar WM2003 flashen, maar als ik mag kiezen tussen garantie + hapering en geen garantie + geen hapering, dan is de keuze toch makkelijk gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 00:37:
[...]

Ik vind het totaal niet hinderlijk (ik heb het ook). Ik kan dus terug gaan naar de Kijkshop, maar er is dan een grote kans dat ik eentje van de nieuwe levering MET simlock terugkrijg :{

Sja, ik kan wel naar WM2003 flashen, maar als ik mag kiezen tussen garantie + hapering en geen garantie + geen hapering, dan is de keuze toch makkelijk gemaakt :)
Nou, ik luisterde soms een mp3'tje, maar de telefoon open geklapt op z'n bek leggen en luisteren vond ik niet handig... een andere vriend heeft weer geen last van (simlock en geen vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen? Ik heb nu een *.rom file om weer terug te keren naar de Vodafone prepaid. Maar eh, hoe installeer je zo'n ding?

De motorola mobile upgrade wizard verwacht een img of bin. De rom blijft hangen op 1%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Ik kan je helpen maar ik zie je email adres nergens. Je heb het mpx upgrade tool nodig

[ Voor 30% gewijzigd door Maite op 27-03-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

[ Voor 163% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 03:15:
[...]

Nou, ik luisterde soms een mp3'tje, maar de telefoon open geklapt op z'n bek leggen en luisteren vond ik niet handig... een andere vriend heeft weer geen last van (simlock en geen vodafone)
Uhm, bij mij is het denk ik anders, dat haperen:

Ik selecteer een liedje, en als ik dan mijn klepje dichtdoe, stotert hij even voor een paar seconden, niks ernstigs :) Daarna speelt hij gewoon rustig verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heyz mensen!
ik zit te denken over de mpx200 want is namelijk nu bij de dixons 100 euro + 45 eurobelte goed bij krijgen.
maar ik heb paar vragen:
1 is de wisslende ontvangst? of valt het mee of is het erg? of helmeaal nit meegemaakt??
2 alsje 3 uur perdag filmpjes kijkt en belt en dus dingen doet samen tot 3 uur perdag! houd die het dan 2 dagen vol?
3 raden jullie me aan deze telefoon? of af? zo ja welke dan?
4 waar halen jullie proggie's van?
5 weten jullie iets over een batterijfix? daar had iemand die ik hoord eover die was van motterola zelf!
ik hoop snel en goed andwoord te krijgen alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1: Niets meegemaakt
2: 2 dagen vol is krap met 3 uur film per dag
3: Tuurlijk raden we je deze telefoon aan, maar iedereen die dit topic checkt zegt hetzelfde, aangezien we allemaal eigenaars zijn :P Zelfde als vragen of mercedes zuigt bij de mercedes dealer :P
4: Google :+
5: Battery-fix? Pfff, nooit van gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Misschien een wat vreemde vraag, maar zijn er hier mensen die een mpx200 en een Sendo X bezitten? Ik vraag me nl. af welke van de twee in de praktijk sneller is, en dan bedoel ik vooral het openen en wisselen van apps. Ik weet dat de mpx200 1 snellere cpu (@200mHz) heeft, (wel tegen 2 x 120mHz cpu's in de X) maar merk je dat dan ook?

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om in Outlook 2002 direct naar je contacten kan bellen? Ik kan kiezen uit een H323, een IPCONF en mijn 56k lijn, maar niet mijn telefoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
@trimakassi
ben je niet in de waar met de MPX220?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar iemand mee van wisselend bereik? maar jullie denken dat ik in totaal met 3 uur perdag met da ding bezig te zijn bellen enzo en speltjes pelen geen 48 uur online zou blijven? hoelang denken jullie? bij de dixons is die 100 euro nu + 15 beltegoed maar je kunt er 30 bij krijgen als je tussen ebepaalde tidj belt:P maar dat zijn mij vragen zo ook aan andere! alvast bedankt! als ik die batterijfix krijg van die gast! en het werkt zet iik hem hier ook wel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Maite schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 10:03:
@trimakassi
ben je niet in de waar met de MPX220?
Je hebt gelijk, maar ik bedoel wel de mpx200. Volgens mij draait 'ie op 132mHz? Dan nog vraag ik me af welke sneller is. De mpx200 of de Sendo X.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen weet niet of iemand weet of deze forum klopt!
want ik weet niet of dit ook voor windows 2002 is! het is een batterij fix"!
ik hoor het wel van iemand of deze ook op 2002 werkt!
http://www.modaco.com/lofiversion/index.php/t111723.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

De MPx200 werkt normaal gesproken op 120MHz, echter er schijnen WM2003 ROMs te zijn waarmee de MPx als het ware wordt overgeklokt tot 132 Mhz. Ik weet niet wat de effecten zijn, maar ga ervan uit dat je de telefoon ietsie pietsie sneller zal zijn, en de batterij ook wat eerder leeg.

Verder is die batterij FIX niet zoiets als de GSM-FIX. Tis gewoon een opsomming van dingen die je kunt doen om de batterijduur te verbeter / goed te houden. Sommige dingen kun je altijd doen (programma's helemaal sluiten wanneer je klaar bent) andere dingen zijn specifiek WM2003 (disable incoming beams bijv.) De GSM-Fix doet volgens mij niks anders als zorgen dat de GPRS niet aan blijft staan. Bij WM2002 wordt de verbinding verbroken als je iets van en halve minuut niets doet. Bij WM2003 is dit standaart niet zo, wat je ook instelt :( , en de GSM-fix, fixt dit. Absoluut niks noodzakelijks, ik irriteerde me nog wel eens aan WM2002 die net iets te snel de verbinding verbrak. Nu met WM2003 gebruik ik internet en blijft de verbinding open staan, ook als ik 3 minuten iets lees en dan verder surf. En wanneer ik helemaal klaar ben, druk ik 2 keer op ophangen, en wordt de verbinding verbroken, dan sluit ik netjes met de taskmanager de IE helemaal af. En dit werkt prima. Ik merk geen verschil in stanby-tijd tussen WM2002 en 2003.

Edit: GSM-fix is handig wanneer je phone automatisch ieder Xtijd email binnenhaalt en verstuurt, omdat je dan niet altijd handmatig de verbinding zult sluiten.

Verder kun je zien op hoeveel Mhz je telefoon draait. Installeer BetaPlayer, en ga naar Settings, hier zie je aantal dingen over je telefoon, waaronder Clockspeed, bij mij in WM2003 idd 133 Mhz

Hoop dat hiermee weer het e.e.a. duidelijk is. Mocht er iets niet kloppen in mijn verhaal, hoor ik het wel.

[ Voor 13% gewijzigd door martijn12345 op 29-03-2005 22:23 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar iemand mee van wisselend bereik? maar jullie denken dat ik in totaal met 3 uur perdag met da ding bezig te zijn bellen enzo en speltjes pelen geen 48 uur online zou blijven? hoelang denken jullie? bij de dixons is die 100 euro nu + 15 beltegoed maar je kunt er 30 bij krijgen als je tussen ebepaalde tidj belt:P maar dat zijn mij vragen zo ook aan andere! alvast bedankt! als ik die batterijfix krijg van die gast! en het werkt zet iik hem hier ook wel op!

aanraden of raden julie me een andere tel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Betaplayer gedownload en wil dit installeren op mijn MPX versie 2002.
Ik krijg echter de volgende meldingen:
---------------------------
Setup
Could not write uninstall information.
OK

en vervolgens:

Ongeldige Windows CE Setup-bestanden
Toepassingsbeheer kan deze toepassing niet installeren op het mobiele apparaat vanwege een ongeldig Setup-bestand. Installeer dit opnieuw en probeer het nogmaals.
OK

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Overigens doet dit zich ook voor als ik b.v. de Themchanger wil installeren.
Alvast bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:05:
Ik heb Betaplayer gedownload en wil dit installeren op mijn MPX versie 2002.
Ik krijg echter de volgende meldingen:
Setup
Could not write uninstall information.
OK

en vervolgens:

Ongeldige Windows CE Setup-bestanden
Toepassingsbeheer kan deze toepassing niet installeren op het mobiele apparaat vanwege een ongeldig Setup-bestand. Installeer dit opnieuw en probeer het nogmaals.
OK

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Overigens doet dit zich ook voor als ik b.v. de Themchanger wil installeren.
Alvast bedankt voor de reactie!
Nooit eerder gezien die melding. Weet je zeker dat je de smartphone versie hebt gedownload ?

[ Voor 84% gewijzigd door martijn12345 op 29-03-2005 23:15 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 22:24:

ZEIKMODE: Als je wilt dubbelposten, neem in ieder geval de moeite om je spelfouten eruit te halen

Als je uren per dag wilt bellen/GPRS gebruiken, nog wat spelletjes spelen etc etc. Gaat je telefoon het zwaar krijgen langer als de kantooruren te draaien zonder bij te laden. Laatst 4 uur in de trein gezeten. Op de heenreis van 2 uur muziek geluisterd, half uurtje internet gebruikt en wat word bestanden gelezen. Op de terug reis 15 minuutjes internetten, muziek aan, en paar potjes Worms World Party. En een half uur voor ik thuis was krijg ik battery low berichten. Alles uit gezet, nog 3 minuten gebeld en het gehaald tot thuis. Heb die dag ook nog een 10 tal sms berichten verstuurd en ongeveer een half uur gebeld. Ik had de avond van de voren voor het laatst opgeladen, maar in minder dan 24 uur tijd was de batterij leeg. Het was een vrij extreme dag, daarvan gaat hij er hoe dan ook geen 2 achter elkaar trekken zonder op te laden.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn12345 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:09:
[...]

Nooit eerder gezien die melding. Weet je zeker dat je de smartphone versie hebt gedownload ?
Yep. Nog een keer gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 22:24:

Maakt geen donder uit welke foon je gebruikt,voor zo'n intensief gebruik is er geen één die het dan 48 uithoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Kan best kloppen, want heb ook een SE K500i gehad, en toen ik net orange world had, en er 100+ spelletjes op had staan, kreeg ik die ook in 1 dag leeg. Zal niet zeggen dat er geen enkele telefoon is die het kan. Maar kan wel zeggen dat er geen enkele smart/ppc-phone is die het vol gaat houden.
Geloof dat philips een toestel heeft waarmee ze bij normaal gebruik een maand stanby-tijd vermelden (in praktijk delen door 2, maar goed, das nog 2 weken )

[ Voor 22% gewijzigd door martijn12345 op 30-03-2005 10:21 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Hier ging iets mis

[ Voor 95% gewijzigd door martijn12345 op 30-03-2005 10:21 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 12:51:
[...]

Uhm, bij mij is het denk ik anders, dat haperen:

Ik selecteer een liedje, en als ik dan mijn klepje dichtdoe, stotert hij even voor een paar seconden, niks ernstigs :) Daarna speelt hij gewoon rustig verder
Dat bedoel ik ook, heb in eerdere posts ook vermeld, maar dat was een reactie op iemands reply :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercash
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Kan iemand mij helpen met de kabels van de headset van de originele mpx200?

Ik heb nu een headset voor de mpx200, nu wil ik die overknippen of zelf één maken en deze aansluiten op mijn radio==>namelijk voor het geluid

Ik heb op mijn radio een 'aux in' hier dacht ik dan een deel van de headset aan te koppelen zodat ik geluid van de gsm op mijn radio hoor.

En de micro dacht ik dan zo te zetten dat hij aan mijn zonneklep zit.

Maar hiervoor moet ik de output en een schema hebben.

Ik heb een schema gevonden maar spijtig genoeg in het russisch begrijp het wel wat er staat behalve bij één ding bij die schakelaar in streepjeslijn
Misschien dat iemand zo kan uitmaken wat dat zou moeten zijn of zelf als zoiets heeft gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/mrcash/mpx200/sheme.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Op Modaco ga je je antwoord zeker vinden. Heb ik ook de layout van de pinnetjes vandaan gehaald en een dag de stad onveilig gemaakt opzoek naar deze plug. Ik heb alleen al die spullen niet bij de hand. Maar ga je daar zeker vinden.

Verder zit ik met een serieus probleem, begon net meer en meer verslaafd te raken aan Worm World Party, en nu doet hij het opeens niet meer: Not enough memory worms world party will shut down.

Heb al met taskmanager alles gesloten, met free mem geheugen vrij gemaakt, opnieuw opgestart, en het spel er opnieuw op gezet. Maar niks helpt, en vroeger deed hij het altijd ;(

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hadware reset maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Dat is het me net niet waard hahahaha.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haah dat zal vast wel werken maarja! je moet het zelf natuurlijk oook willen! anders zet je je proggies enzo op je pc? maarja komt vast goed! het blifjt een pc he;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Het terugzetten van alles kost best veel tijd. Maar zou aanzienlijk verkort kunnen worden als ik bijvoorbeeld niet al mijn bookmarks in Opera handmatig in moet voeren. Kan iemand me vertellen waar Opera deze bewaard, want kan het zo op het eerste gezicht niet vinden.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Jinx schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:10:
Ter informatie, mijn mpx200 is nu opgestuurd naar een bedrijf dat alles wat los en vast zit kan unlocken. Aangezien het bij mij niet werkte waren ze heel benieuwd wat er anders is aan dit nederlandse model.
To be continued...
Is dat niet toevallig http://www.imei-check.org/mpx200unlock.php ?
Daar staat nog steeds op de site dat ze werken aan een oplossing...
SEEMS THAT VODAPHONE HOLLAND USE DIFFERENT CODE THAN ORANGE AND AT&T NETWORK AND OUR CODE IS NOT BEEN ACCEPTED BY THE PHONE!!JUST NOW WE WORKING TO FIX THIS PROBLEM!!!

Ik wacht al twee maanden op een fix, maar kennelijk gaat het niet van harte... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

dit probleem was toch al opgelost met de nieuwe ROM waar Maite mee op de proppen kwam, of vergis ik me nu ?

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 22:42:
[...]

Is dat niet toevallig http://www.imei-check.org/mpx200unlock.php ?
Daar staat nog steeds op de site dat ze werken aan een oplossing...
SEEMS THAT VODAPHONE HOLLAND USE DIFFERENT CODE THAN ORANGE AND AT&T NETWORK AND OUR CODE IS NOT BEEN ACCEPTED BY THE PHONE!!JUST NOW WE WORKING TO FIX THIS PROBLEM!!!

Ik wacht al twee maanden op een fix, maar kennelijk gaat het niet van harte... :/
Daar had ik 'm naar opgestuurd ja. Vreemd dat het zolang moet duren, want hij had het erover dat er een aantal unlock-codes voor zo'n mpx200 werden gegenereerd, en de 3e of 4e code werd in nederland gebruikt.

Ik had die codes per mail opgestuurd gekregen, maar dat wilde niet werken omdat ik een te oude rom had geflashed (ook al was het wm2003). Uiteindelijk hebben ze een nieuwe rom erin gezet (had ik achteraf ook zelf kunnen doen, maar dat wisten we toen nog niet) en issie unlocked met één van de 8 beschikbare codes.

Als je www.imei-check.org vraagt of ze alles codes willen sturen doen ze dat wel denk ik.. zijn aardige lui.
martijn12345 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 22:58:
dit probleem was toch al opgelost met de nieuwe ROM waar Maite mee op de proppen kwam, of vergis ik me nu ?
Daarmee kan je weer met je telefoon werken, maar hij is dan nogsteeds niet unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel raar dat Vodafone er een simlock opgezet heeft. Zonder simlock zou hij veel beter verkocht worden!

Okok, dan zouden ze wel minder inkomsten hebben ivm. prepaid :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Vodafone verdient niks op die toestellen denk ik. Enige hoop die ze hebben is dat mensen als een gek gaan wappen met hun pre-paid kaart (Mijn god, wie zou zoiets überhaubt doen... mensen die een smartphone gebruiken hebben doorgaans een fatsoenlijk abbonement denk ik)

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Hey martijn, ik heb er ook maar een prepaid kaartje erin (abo zit in de 7610) maar ik heb wel Orange ;) (met Orange world) maar je heb wel gelijk. Ik denk ook dat ze erop hopen dat je veel data gebruik zou maken. Het was niet normaal hoe snel mijn vodafone kaartje leeg was door alleen ff een beetje te surfen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

bellen met je abbo. en dan surfen met een prepaid orange kaartje waar je dus 6 euro per maand van gebruikt... Dat is best een goed idee :)

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben druk op zoek naar die firmwares, ik snap wel dat niemand er naar mag linken, maar kan iemand me een hintje geven waar te zoeken? :+ :?

En heeft er iemand een idee of de MPX200 is uit te breiden met bluetooth of GPS? Ik heb van allebei wel iets gevonden, allebei via de USB poort, maar aan de andere kant lees ik veel vaker dat het niet mogelijk is omdat de telefoon alleen een host is?

Verder ben ik nog geinteresseerd in toetsenborden, iemand al ervaring met een IR toetsenbord? Ik vond wel iets over een toetsenbord, maar dan wel via WM2003,en die heb ik dus nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS: Zoeken op google naar SUPER_MOTO_2_MPX200(2003).img levert me alleen maar hits op naar forums waarin gezegd wordt dat er niet meer naar verwezen mag worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etwasietsmet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-09 17:30
Ik heb een vraag

Ik heb 2 weken geleden de mpx200 gekocht met een vodafone simlock
Hoe gevaarlijk is het om mijn mobiel te updaten naar wm2003?

Kan iemand voor mij daar even naar kijken

M'n info is:
Versie 3.0 (build 13258)

Rom-updateversies:
operator: 1.0.70.1
Fabrikant: 1.0.70.1
Microsoft: 3.0.13258.0
Taal: 1.0.70.1

Alvast bedankt

[ Voor 13% gewijzigd door etwasietsmet op 04-04-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo stom geweest om voor me eerst te laten informeren mn mpx200 van vodafone te upgraden naar 2003... kan iem me vertellen of mailen om me aan een weer werkende image te helpen omdat ik bijna alle img al geprobeert heb en er geen een werkt... had t kunnen weten mar ik lees nooit eerst, als iemand me zou kunnen redden zou t heel fijn zijn

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mpx200 ± een week geleden geflasht naar 2003,dit was voor mij absoluut geen suc6 !!!!
Ten eerste viel de telefoon om de 4 uur in storing met de melding dat de simkaart er niet in zat (uiteraard zat hij er wel goed in)
En ten tweede,was de batterij-levensduur aanzienlijk korter,en dit omdanks alle voorzorgs maat regelen die je moet nemen voor het flashen(propvolle batterij)
De "super-moto"flash overklokt het processortje naar 133Mhz en dit scheelt enorm in batterij verbruik!!(hier zijn meerdere topic´s over te vinden op o.a.MGN)
Ik heb zaterdag de 2002 er weer op geflasht,en alles lijkt weer oké
Ook heb ik nu weer goeie mms software standaard er op zitten,en heb ik van bovengenoemde probleemen geen last meer.

Zo bezint eer ge begint,het is immers geen door MOTOROLA ondersteunde software !!!

Groeten,Ray.

PS:zoveel voordelen biedt WM2003 ook weer niet,ik draai nog steeds de zelfde progies!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo trotse MPx200 bezitters,
Ik zit eraan te denken om ook zon ding (met vodafone prepaid te gaan halen)
Eerst nog ff wat vraagjes!

1) Kun je echt niet online met MSN en Internet via GPRS? (Prepaid)
2) En mail checken? Dat lukt dus ook niet?

Eest wel ff genoeg zo.

Het lijkt me een schitterende mobiel.

B.V.D Pegasus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon gekocht met prepaid maar nu wil ik graag mijn abbo kaartje erin hebben, alle 2 van vodafone, weet iemand een site ofzo waar ik mijn telefoon kan laten unlocken? Bij de meeste van die sites doen ze alleen nokia en de enige site die ook motorola doen leveren momenteel geen unlockcodes ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Heb in dit topic wel gelezen dat iemand met het zelfde probleem gewoon vodafone gebelt heeft voor de unlockcode (met het smoesje dat de verkoper hem vertelt had dat hij ook zijn abo kaart ermee kon gebruikten)

Is het proberen waard denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:29
Ik heb hem vanmiddag ook gekocht,

maar ik kan niet via GPRS op MSN, maar via de Pass-Trough-Connection wel weer. (via USB naar pc).

Internet over GPRS werkt wel weer. Of heb ik hier een Live! tegoed voor nodig?

Ben tot nu toe zeer te spreken over de phone, 512mb SD kaartje erin, en luisteren maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Veel van de vragen die vandaag zijn gestelt zijn al eerder beantwoord, dus een beetje lezen kan geen kwaad. Maar zal even wat helpen :)

Als je telefoon een vodafone simlock heeft, kun je problemen krijgen met WM2003. Voor iedereen die dit heeft, er is een nieuwe 2002 versie waarmee je je telefoon weer aan de gang krijgt. Maite heeft hier eerder al iets over gepost.

Niet iedereen heeft batterij problemen na het flashen naar 2003, maar komt regelmatig voor. Kijk op de modaco site voor 1001 tips om de problemen te verhelpen.

Grote voordeel van 2003 in mijn ogen is dat de lichte overklok het toestel net iets sneller maken, want ik bijzonder prettig vind werken. Verder is je email nu mooi gescheiden van je sms, dit loopt bij 2002 door elkaar. En voor iedereen die Orange World heeft, en na een beetje research dus flat-free kan surfen, is 2003 een groot voordeel, omdat de Opera browser niet werkt onder 2002, maar VELE malen beter is als de pocketIE.

Ook voor 2003 is een MMS client te vinden. Als ik je vertel dat hij ArcSoft MMS client heet, ga je hem wel vinden.

Bluetooth/GPS werkt niet op dit toestel, meerdere discussies zijn hierover geweest, en het kan gewoon niet, dat is de conclusie van iedere discussie.

Het verhaal van de simkaart error heb ik eerder gehoord, lijkt alleen met vodafone voor te komen, heel wazig, krijg het zelf NOOIT met Orange.
Hoe het precies werkt met GPRS i.c.m. prepaid Vodafone weet ik niet. Maar lijkt me dat dat gewoon moet kunnen werken.

Tot slot nog over de verschillende ROM versies die over het net zwerven, die zijn niet moeilijk te vinden voor iedereen die bekend is met het fenomeen P2P en Torrent. Maar als je er niet uit komt mag je me wel even mailen.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toestel vrijdag gekocht, en vind em super,alles loopt vlekkeloos.

Alleen mis ik de mogelijkheid om een foto toe te voegen aan een contactpersoon, is er een programma die deze functie toevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautaonline
Goed, ik had ook nog ff met de klantenservice gebeld, die zeggen dat Live buiten de portal voor Prepaid klanten niet mogelijk is!..

Mooi k*t dus!... :(

Anders maar eens dat truukje uithalen met switchen naar abbo ;)

En ik ga nou maar naar Orange dan, want daar ken je tenminste wel fatsoenlijk GPRSSen..

WM2003, zal es zien of ik dat ga proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gister een mpx200 gekocht bij de kijkshop./ vodafone. Nu heb ik een t-mobile abbo er in zitten, in eerste instantie geen problemen. Nu heb ik vandaag wm2003 erop gezet. had ik na een tijdje geen bereik meer. De telefoon bleef maar zoeken naar het netwerk (t-mobile). Na een tijdje was ik het zat, dacht ik ach laat ik wm2002 er weer opzetten. Oke, in het begin geen probleem... maar na een tijdje weer géén netwerk met t-mobile kaart. Dus ik probeer mijn Vodafone kaartje ook nix.
Wanneer ik beide kaartjes in een andere telefoon doe ... wel ontvangst! Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms krijg ik ook vage netwerkproblemen, dat hij opeens heel mijn sim-kaart niet meer pakt :(

Vaak ff rebooten, of op fligth-mode zetten en weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 00:20:
ik heb gister een mpx200 gekocht bij de kijkshop./ vodafone. Nu heb ik een t-mobile abbo er in zitten, in eerste instantie geen problemen. Nu heb ik vandaag wm2003 erop gezet. had ik na een tijdje geen bereik meer. De telefoon bleef maar zoeken naar het netwerk (t-mobile). Na een tijdje was ik het zat, dacht ik ach laat ik wm2002 er weer opzetten. Oke, in het begin geen probleem... maar na een tijdje weer géén netwerk met t-mobile kaart. Dus ik probeer mijn Vodafone kaartje ook nix.
Wanneer ik beide kaartjes in een andere telefoon doe ... wel ontvangst! Iemand een idee?
Vreemde problemen, maar het werkt dus wel in principe ? Want dat zou betekenen dat de toestellen bij kijkshop nu weer (soms ? ) simlock-vrij geleverd worden...

Hoe goed je bereik is kan ook per ROM versie verschillen. Mijn bereik is met 2003 ook iets minder als met 2002. Althans, thuis had ik altijd steevast 5 streepjes, en nu wilt hij nog wel eens zakken naar 4 of 3, geen probleem verder, maar viel me wel op. De nieuwste 2002 ROM ( de versie gepost door maite, die ook met simlock vodafone werkt ) heb ik ook even gebruikt, hiermee was mijn bereik ook iets minder als met de originele.

Succes is ieder geval. Wat je kunt doen is een andere ROM erop gooien, of als je denkt dat het dat niet is, zou je een hard-reset kunnen geven om eventuele andere dingen uit te sluiten.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog ff terug te komen op mijn vorige posting:
Mijn MPX200 houdt het nu weer met gemak 2 volle dagen uit bij intensief gebruik (zakenlijk) met 2002.
Tuurlijk lopen progies sneller als het procesortje iets sneller loopt,maar het feit blijft dat daarmee je accu sneller leeg is.
Ik ben in bezit van de nieuwste sim-kaart (niet vodafone) dus daar kunnen de errors niet van komen,en zoals ik al zij werkt het met 2002 weer perfect.

Tevens heb ik (omdat het toestel nu zo goedkoop is) een 2e aangeschaft en deze was (heelaas) gesimlocked.
Ik heb nu bij vodafone een unlock-code aangevraagt met het (smoesje) dat ik het toestel heb gekregen,en hem met een abo wilt gebruiken,kreeg vanmorgen een mail dat de code per brief wordt toegestuurd!!!!!!,dit gratis en voor niks.
Nu heb ik een exstra accu en voeding,en een reserve toestel,voor de prijs van een accu en een voeding!!!.

Mijn vorige posting was niet bedoeld om de upgrade naar 2003 af te kraaken,ik wil alleen maar waarschuwen,dat het in sommige gevallen niet altijd goed werkt,en je ook het nederlandse menu kwijt bent,wat voor sommige mensen een gemis kan zijn.

Ik wens één ieder met een MPX200 veel gebruikers-plezier toe want het is een heel fijn toestel met zeer veel mogenlijkheden!!!

Groeten,Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautaonline
Ik heb ook net een mail verstuurd naar vodafone, ben benieuwd. Heb ook n smoesje verzonnen...

Hoop dat ik een unlock code krijg, dan kan ik mooi naar Orange toe! (Of iets anders, maar orange lijkt me het beste voor prepaid, ik mag/wil geen abbonnement hebben.)

Jullie horen van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat smoesje trappen ze bij mij dus niet in :'( en ik ben niet zo goed in zomaar even dingenerop veranderenen erin zetten enz dus ik moet maar gewoon wachten tot die site weer motorola code's geeft ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
heb je gebelt of gemailt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Even iets betreffende ROM's
Op http://www.haosmultimedia.com/mpx200/ kun je wat info vinden over ROM's voor MPx200.
Ook vragen ze meningen van anderen.

@Chaosonline,ideeetje voor in de SP,deze link?

[ Voor 4% gewijzigd door Davidoff_Smoker op 05-04-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beide maar ze zeiden dat een verkooper dat nooit gezegd kan hebben omdat die wel weten dat er niet alleen een provider lock op zit maar ook een prepaid-abbo lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels de ROMS gevonden, zowel de 2002 als de 2003, ze staan echt op internet (niet alleen op P2P), alleen mag ik hier de link niet geven. Wel wil ik nog even opmerken dat deze persoon erbij had gezet dat

"If you've been pointed at this page after paying for an ebay advert, please contact me & cancel your payment to the seller, and fill out a fraud report"

niet voor betalen dus ;) (ff googlen :+)

Is het iemand gelukt om z'n telefoon buiten vodafoon om te laten unlocken? Ik wacht al eindeloos lang op mijn code na m'n IMEI gegeven te hebben...

Ook zoek ik nog een goeie stratengids, ik ken Mapopolis en TomTom, zijn er nog andere die niet speciaal voor GPS zijn bedoeld? Of zijn er GPS apparaten te krijgen die niet bluetooth zijn, oftwel aan te sluiten op de MPx200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows Mobile 2002 begint me een beetje uit de gaten te komen, maar voordat ik hem upgrade naar 2003 moet ik dus op de volgende dingen letten:

-Batterij op zowel laptop als telefoon helemaal vol
-SD-Card eruit
-Data backupen? Alle contacts + calender staan al in mijn outlook, sms is niet boeiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30
Ik moet nog steeds van die simlock van vodafone af, maar imeicheck schiet niet op :(. Wil namelijk WM2003 erop, want kan niet eens fatsoenlijk midi spelen.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:15

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik heb een simpel vraagje over deze phone (eigenlijk een smartphone-vraag, maar goed ;)): Wat is het maximale aantal sms'jes wat je in de phone opslaat? Is dat max 20 of 50 ofzo, of is dat afhankelijk van de hoeveelheid geheugen? Verder: Is het mogelijk een SD-kaartje te gebruiken als opslag (of in ieder geval groot dump-archief) van sms'jes?

Zelf blijf ik denk ik bij 2002, want zoveel grote voordelen zie ik niet in 2003 (ik heb liever langer leven in de phone, dan dat 'ie sneller wordt in de apps ;)).

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2003 heeft voor een sms'er meer voordeel, doordat mail en sms gescheiden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Mjah, dat las ik ook al. Maar ik zal m'n telefoon eigenlijk niet voor mail gebruiken. Hoe gescheiden is het eigenlijk? Bedoel je 2 aparte inboxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik zag in een review van Smartphone 2003 dat de hoeveelheid messages die je aankunt afhankelijk zijn van de hoeveelheid geheugen in de phone, en er dus niet (zoals bij m'n huidige S65) een limiet van 50 (meen ik) berichten is. Da's mooi. :) Ik neem aan dat dat ook voor 2002 geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nú upgraden, als alles goed gaat kan ik je dat over een uurtje vertellen :)

edit: Na het upgraden mijn USB-kabel eruit gehaald. Nu drukte ik hem aan, maar komt hij niet verder dan het hellomoto logo :'(

edit2: ff de accu eruit gedaan, erin, en opnieuw booten. dat Windows Mobile 2003 bootlogo ziet er gelikt uit! Als hij maar verder komt dan dit scherm... en ja, hij komt idd niet verder dan het Windows Mobile 2003 logo

edit3: nu kan ik hem schijnbaar wel zo afsluiten als dat het hoort. maar bij opnieuw booten, blijft hij wéér hangen op het hellomoto logo :( shitze, morgen maar ff naar de kijkshop :(

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Da's niet zo mooi, dat geklooi met die firmwares. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
De 1e keer opstarten naar het flashen duurt altijd lang, misschien ff iets langer wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, je had gelijk Maite. Ik ben maar gaan eten, en toen ik hem uit mijn broek haalde was hij geboot :X

Hillie, screenshots van het gescheiden SMS gebeuren komen eraan

En helaas, Win2k3 ondersteunt helaas géén notes :( Wel AA op alle fonts :9~ en een veel gelikter uiterlijk :9~

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 14:04
Davidoff_Smoker schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:06:
Even iets betreffende ROM's
Op http://www.haosmultimedia.com/mpx200/ kun je wat info vinden over ROM's voor MPx200.
Ook vragen ze meningen van anderen.

@Chaosonline,ideeetje voor in de SP,deze link?
Sp, geupdate! Ik denk dat door de prijszakking dit topic nog meer volgers krijgt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Waarom denk je dat ik zo'n ding gehaald heb Chaos? ;)

DesertStorm: Cheil, ik zou wel wat screenies willen zien. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt je inbox, deze staat (zie de titel) nu op de account "ActiveSync". Hier staan alleen je mailtjes
Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/9053/inbox10ne.gif
Dan ga je naar het menu
Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/4443/inbox26ro.gif
Om vervolgens naar Accounts / Folders te gaan
Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/4523/inbox37mb.gif
Daar klik je op SMS (zie ook het blauwe eentje achter ActiveSync, wat duid op het feit dat er 1 nieuw e-mailtje is)
Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/1745/inbox49ov.gif
En hier zie je vervolgens alleen maar je SMSjes (zie opnieuw weer die titel :) )
Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/6753/inbox54gr.gif

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ben erg geinteresseerd in deze telefoon maar alleen jammer dat hij geen bluetooth heeft, maarja voor 99 euro krijg je al ruim genoeg. Valt er nog wat leuks over deze telefoon te vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hijs perfect voor:
MP3 (mits je een SD-Card hebt)
Video (mits je een SD-Card hebt)
Games ala Duke3D, Quake, Doom (mits je een SD-Card hebt)
Agenda
MSN
Internet-Explorer
IR-Transfer van contactpersonen

Ik zie nu vast en zeker iets over het hoofd, maar dit zijn zeker de key-stones van dit product :)

Trouwens, nog een voordeel aan 2003: geen eindeloos klikgeluidje bij het ingedrukt houden van de omlaag cursor

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Kun je de key-sounds in 2002 niet uitzetten dan? Brrr, dat zou ellende zijn.

Leuke screens trouwens, bedankt! Is dit in 2002, of 2003? Ennuhh, is het ook mogelijk om het switchen van account met een soort 'hotkey' te doen in die app? Cursor naar links/rechts ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou in 2002 voor de grap eens de pijltje naar beneden cursor ingedrukt, dan hoor je vaak zo een mooie TRRRRRRRRRRRRRRRR, en met 2003 niet.

De screenshots komen uit 2003 :) En verrek, met pijltje naar links kun je ook van profiel swappen :o Bedankt voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Nee maar, en ik heb nog nooit zo'n ding in m'n handen gehad. ;)

Dat geluidje, is dat met key-sounds aan of uit? Want die zet ik standaard al uit.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.