nee agile messenger werkt alleen over de internet APN. Ik gebruikte dit program ook op mijn 7610 maar ben vanwege het feit dat het niet over orange world loopt overgestapt naar wireless village, wat mij prima bevalt
Heb je wireless village nu op je MPx200 ? Hoe doe je dit dan ?
Geen inspiratie
Ik dacht al. Maar goed, er is tot dusver dus geen mogelijkheid MSN te gebruiken binnen Orange World op de MPx200 ?
Geen inspiratie
Verwijderd
Ik ga zo even een "prank-call" met een klasgenoot maken, maar kan ik dit gesprek i.c.m. spraaknotities opnemen?
Ow en ja, beide partijen vinden het goed dat het gesprek opgenomen word
Ook hij kan vaak wel lachen om dit soort grapjes 
Als ik tijdens een gesprek naar het menu ga, en vervolgens spraaknotities, gebeurt er niks als ik op opnemen druk
Ow en ja, beide partijen vinden het goed dat het gesprek opgenomen word
Als ik tijdens een gesprek naar het menu ga, en vervolgens spraaknotities, gebeurt er niks als ik op opnemen druk
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 17:39 ]
eeehm ik kan geen smsjes meer versturen??? als ik op verzenden druk gebeurt er nix?
Toevallig niet je inbox vol staan?0xrubennft schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 17:30:
eeehm ik kan geen smsjes meer versturen??? als ik op verzenden druk gebeurt er nix?
Of veel weggegooid en niet opnieuw gestart?
Of je telefoon staat vol?
Had hetzelfde een keer namelijk.
Alle mappen geleegd en opnieuw gestart en het probleem was over
Voor de mensen die een niet gesimlockte versie van de mpx200 willen hebben kun je hem het beste gewoon bij typhone.nl bestellen, Hier heb je hem namenlijk los voor 119 euri, dat is het zelfde als bij de kijkshop
Verwijderd
Ik ben al een paar weken bezig mijn MPX unlocked te krijgen. Ik heb het via imei-unlock.co.uk geprobeert, ik was 1 van de eersten bij wie ontdekt werd dat het niet werkte (via die site) Ik ben overigens heel correct geholpen en heb mijn geld terug gekregen. Vorige week heb ik 3 uur op de zwarte markt in Beverwijk rondgelopen om iemand te vinden.
Vanaf morgen wordt de vernieuwde methode live gezet op imei check dus dat ga ik proberen. Nu vraag ik me af of ik de mpx moet flashen met de eerder genoemde BEN rom versie, alvorens ik kan unlocken? Zo ja, dan moet ik maar eens op zoek naar de BEN versie.
Vanaf morgen wordt de vernieuwde methode live gezet op imei check dus dat ga ik proberen. Nu vraag ik me af of ik de mpx moet flashen met de eerder genoemde BEN rom versie, alvorens ik kan unlocken? Zo ja, dan moet ik maar eens op zoek naar de BEN versie.
Heel erg bedankt!Maite schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:55:
versie nr is: Ben-6-1000-034, mailtje is onderweg
Nee de genoemde Ben-versie is (als het goed is) de versie die nu op je foon staat.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:58:
Ik ben al een paar weken bezig mijn MPX unlocked te krijgen. Ik heb het via imei-unlock.co.uk geprobeert, ik was 1 van de eersten bij wie ontdekt werd dat het niet werkte (via die site) Ik ben overigens heel correct geholpen en heb mijn geld terug gekregen. Vorige week heb ik 3 uur op de zwarte markt in Beverwijk rondgelopen om iemand te vinden.
Mensen in dit topic die hem willen hebben hadden hun versie vervangen door Windows2003 wat resulteerde in een lock van zelfs de meegeleverde vodafone sim.
Het terug zetten van de originele ROM was de enige oplossing, die versie is er dus nu...
moet toch zien dat ik de lock op mijn mpx200 eraf krijg.Vodafone gprs is gewoon belachelijk duur. Vind alleen dat ze op die online sites best veel voor vragen voor het unlocken, maar ja als ik mijn orange kaartje erin kan doen heb ik het zo weer uit
Hier stond onwaarheid
[ Voor 91% gewijzigd door martijn12345 op 05-03-2005 00:34 ]
Geen inspiratie
Verwijderd
Heb vandaag mijn mpx200 gekocht bij de kijkshop in Ede. Simlock vrij dus dat is leuk.
Even een vraagje. Ik weet dat die G in dat witte vakje betekent dat je GPRS kunt ontvangen en dat je dan nog geen verbinding hebt. Dat zou pas zo zijn als er een G bij de signaalsterkte zou staan. Dat is aan de binnenkant niet het geval
Kijk ik echter op het kleine schermpje aan de voorkant daar zie ik dus een G bij de signaalsterkte staan. Wat betekent dat dan?
Even een vraagje. Ik weet dat die G in dat witte vakje betekent dat je GPRS kunt ontvangen en dat je dan nog geen verbinding hebt. Dat zou pas zo zijn als er een G bij de signaalsterkte zou staan. Dat is aan de binnenkant niet het geval
Kijk ik echter op het kleine schermpje aan de voorkant daar zie ik dus een G bij de signaalsterkte staan. Wat betekent dat dan?
Als je GPRS gebruikt zal je G ook "wit" worden met een "zwart" vierkant (invert zeg maar) op je bovenste schermpje. En staat gewoon die G op precies dezelfde plek in het binnenste scherm als op het bovenste scherm.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 02:35:
Heb vandaag mijn mpx200 gekocht bij de kijkshop in Ede. Simlock vrij dus dat is leuk.
Verwijderd
in het binnenscherm staat die G in het midden en op het buitenscherm staat die G rechts bij de signaalsterkte.
Maar ik zou toch in mijn tellers moeten zien of er GPRS oproepen lopen. Dat staat toch in de data teller?
Maar ik zou toch in mijn tellers moeten zien of er GPRS oproepen lopen. Dat staat toch in de data teller?
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 17:24:
Ik ga zo even een "prank-call" met een klasgenoot maken, maar kan ik dit gesprek i.c.m. spraaknotities opnemen?
Ow en ja, beide partijen vinden het goed dat het gesprek opgenomen wordOok hij kan vaak wel lachen om dit soort grapjes
Na de kabels uit hong kong, heb ik nog een ander adres gevonden die kabels had. Is een beetje een kruising tussen de 2 kabels van de eerste leverancier. Een kort kabeltje, met in het midden een microfoontje en een knopje en waar je je eigen stereo headset in kan pluggen.
Bij Expansys is dat kabeltje te koop voor € 20,95. 2 nadelen: 1. de prijs, 2. kort kabeltje en de microfoon zit in het kabeltje. Heb je je mobiel aan je riem hangen of in broekzak zitten, is die microfoon wel een heel eind bij je mond vandaan.
Bij Expansys is dat kabeltje te koop voor € 20,95. 2 nadelen: 1. de prijs, 2. kort kabeltje en de microfoon zit in het kabeltje. Heb je je mobiel aan je riem hangen of in broekzak zitten, is die microfoon wel een heel eind bij je mond vandaan.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
na wat twijfelen ga ik waarschijnlijk toch een motorola mpx200 halen maar ik heb de volgende vraag:
iemand hier die bijd e kijkshop tilburg een simlock vrije x200 heeft gehaalt?
anders bestel ik het wel bij typhone.nl voor 10 euro meer.. ( verzendkosten)
want zoals ik al vermoedde zijn er eigenlijk 2 bestelladingen , de oude lading is nog simlockvrij en de nieuwe niet .
*hoe bevalt de batterijduur?
ik heb nu van 1 user pas zijn evaluatie daarvan gehoort en dat was 1 dag ..
iemand hier die bijd e kijkshop tilburg een simlock vrije x200 heeft gehaalt?
anders bestel ik het wel bij typhone.nl voor 10 euro meer.. ( verzendkosten)
want zoals ik al vermoedde zijn er eigenlijk 2 bestelladingen , de oude lading is nog simlockvrij en de nieuwe niet .
*hoe bevalt de batterijduur?
ik heb nu van 1 user pas zijn evaluatie daarvan gehoort en dat was 1 dag ..
[ Voor 33% gewijzigd door k5052 op 05-03-2005 13:19 ]
Verwijderd
Heeft iemand het schema met de contactpunten van de 4-aderige 2.5mm minijack die in de MPX-200 zit? Ik wil voor de MP3's een serieuze koptelefoon aan dat ding kunnen hangen en het 2,5mm <-> 3,5mm verloopje kan ik net zo goed zelf klussen. Als ik dan toch in de weer ga, kan ik er net zo goed een mic inbouwen. Maar dan moet ik dus weten welke contactpunten waarvoor zijn.
PS: Mbt MMS onder WM2003 zag ik recent een programmaatje voorbij komen op Usenet. Zoekt en gij zult vinden (en vervolgens veel te veel geld uit geven aan die stomme MMSjes).
PPS: Als iemand MPX200 modem-drivers heeft voor OSX, hoor ik het ook graag!
PS: Mbt MMS onder WM2003 zag ik recent een programmaatje voorbij komen op Usenet. Zoekt en gij zult vinden (en vervolgens veel te veel geld uit geven aan die stomme MMSjes).
PPS: Als iemand MPX200 modem-drivers heeft voor OSX, hoor ik het ook graag!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 14:05 ]
In Deel 1 stond het volgende: vanaf de tip: microfoon, links, rechts, aardeVerwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 13:20:
Heeft iemand het schema met de contactpunten van de 4-aderige 2.5mm minijack die in de MPX-200 zit? Ik wil voor de MP3's een serieuze koptelefoon aan dat ding kunnen hangen en het 2,5mm <-> 3,5mm verloopje kan ik net zo goed zelf klussen. Als ik dan toch in de weer ga, kan ik er net zo goed een mic inbouwen. Maar dan moet ik dus weten welke contactpunten waarvoor zijn.
Probeer maar eens een 4 voudige 2,5 mm plug te vinden. Het goedkoopste werd ook al besproken: koop een goedkope Nokia headset en zet daar de schaar in. Maar omdat ik het gewoon goed wil, met een knap werkende mic en knopje, bestel ik de Expansis optie.

[ Voor 6% gewijzigd door Rudi Vader op 05-03-2005 14:02 ]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Verwijderd
Errr, die 4-polige stekkers zijn gewoon te koop. En als je het zelf klust, weet je iig zeker dat de mic niet bij je gulp hangt 
*edit* Hmm, iniddels op Modaco een goed schema gescoord, maar daar is iedereen wel flink aan het zeiken over de geluidskwaliteit. Op de E200 nooit zo'n probleem mee gehad, maar dit schijnt doffe ellende te zijn. Iemand daar ervaring mee?
*edit* Hmm, iniddels op Modaco een goed schema gescoord, maar daar is iedereen wel flink aan het zeiken over de geluidskwaliteit. Op de E200 nooit zo'n probleem mee gehad, maar dit schijnt doffe ellende te zijn. Iemand daar ervaring mee?
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 14:36 ]
In de SP vertelde ik dat ik voor $15 een Moto Headset gekocht. (0.01+14.99 verzendkosten)Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:12:
Errr, die 4-polige stekkers zijn gewoon te koop. En als je het zelf klust, weet je iig zeker dat de mic niet bij je gulp hangt
De kwaliteit van de koptelefoon is redelijk goed, alleen ja zoals eerder genoemd "weinig" bass, maar dat is op te lossen met andere spelers op de foon. Handfree gespreken gaan zeer goed! (met knopje en microfoon in je nek zoals het hoort!)
Ebay link
Verwijderd
Ik denk dat niemand echt iets over de batterij-duur kan zeggen, omdat iedereen hem wel een paar uur oid per dag hem aan de computer heeft hangen 
Bij mij zit die oplader zelfs nog in plastic, en heeft de telefoon maar 1 keer echt onder de 10-20% accu gezeten (dan begint hij te piepen)
Bij mij zit die oplader zelfs nog in plastic, en heeft de telefoon maar 1 keer echt onder de 10-20% accu gezeten (dan begint hij te piepen)
Mooi, die dingen was ik naar op zoek. Kon die dingen nergens vinden, zelfs niet bij www.Electronica-online.nl. Nu wordt het weer interessant om te kijken. Is dat schema hier ook te posten?Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:12:
Verwijderd
Holy crap! Mijn batterij is in 6 minuten van 16% naar 42% gegaan! Laad de batterij zo snel op?
Verwijderd
Kan iemand me helpen dit ding in te stellen want ik heb een punthoofd gekregen.
Alles werkt wanneer ik de usb-kabel heb aangesloten,maar wanneer ik draadloos wil surfen,mailen en MSN-en doet niets hiervan het
B.d.v.
Edit: het gaat om het Kijkshop toestel met Vodafone pre-pay.
Edit 2: Heb nog eens (voor de tiende keer) op de Vodafone site en Vodafone Live gekeken maar ik kan niets vinden wat erop duidt dat dit toestel met prepay te gebruiken is zoals ik dat graag zou willen.
Alles werkt wanneer ik de usb-kabel heb aangesloten,maar wanneer ik draadloos wil surfen,mailen en MSN-en doet niets hiervan het

B.d.v.
Edit 2: Heb nog eens (voor de tiende keer) op de Vodafone site en Vodafone Live gekeken maar ik kan niets vinden wat erop duidt dat dit toestel met prepay te gebruiken is zoals ik dat graag zou willen.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 13:03 ]
Verwijderd
SP Task Manager flipt als de ziekte
12:41, battery 50%
12:43, battery 48%
12:47, battery 12%
12:48, battery 19%
WTF is dit? Kan het ermee te maken hebben dat hij van mjn laptop die op accu draait zijn stroom haalt?
12:41, battery 50%
12:43, battery 48%
12:47, battery 12%
12:48, battery 19%
WTF is dit? Kan het ermee te maken hebben dat hij van mjn laptop die op accu draait zijn stroom haalt?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 13:48 ]
Verwijderd
Ik heb gelezen dat grote SD kaarten hem snel leeg kunnen trekken en mogelijk heeft jouw laptop een energiespaar mode aan staan waardoor de usb misschien niet helemaal kan bijladen of de twee apparaten fluctueren omdat ze beide op accu lopen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 12:58 ]
Verwijderd
Ik heb de headset gevonden bij een Nederlandse Website. Je kunt hem kopen op:
http://www.eu-gsm.nl/moto...t_CHYN4516A_Motorola.html
Dat is exact dezelfde als ik heb voor $15 van ebay. (inc verzending)Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:00:
Ik heb de headset gevonden bij een Nederlandse Website. Je kunt hem kopen op:
Verwijderd
Ik heb een probleempje met mijn phone
als ik een programma wil instaleren krijg ik de melding van kijk op je display voor eventuele verdere stappen en als ik dan kijk is ie een heel ander programma aan het instaleren die hij gelijkt afkapt en boven in display staat een icoontje van synchronisatie error.
hoe los ik dat op?
als ik een programma wil instaleren krijg ik de melding van kijk op je display voor eventuele verdere stappen en als ik dan kijk is ie een heel ander programma aan het instaleren die hij gelijkt afkapt en boven in display staat een icoontje van synchronisatie error.
hoe los ik dat op?
Verwijderd
Ik heb gezocht bij ebay, maar niets gevonden...chaosonline schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:05:
[...]
Dat is exact dezelfde als ik heb voor $15 van ebay. (inc verzending)
er staat ergens een link gepost ernaa.Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:21:
[...]
Ik heb gezocht bij ebay, maar niets gevonden...
hij is ook bij sommige bc's te krijgen, hij moet dan wel besteld worden, de prijs is dan €25,- (hij staat niet in de z.g.n back-order-system. maar ze kunnen hem op verzoek bij hun levarancier bestellen. niet elke bc is zo klantvriendelijk om het te doen en verkopen dan dus nee. maar het is dus wel mogelijk
Verwijderd
Ik ben het beu hij gaat NU terug (koopzondag),ik zit al dagen te flikkerstralenVerwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 12:00:
Kan iemand me helpen dit ding in te stellen want ik heb een punthoofd gekregen.
Alles werkt wanneer ik de usb-kabel heb aangesloten,maar wanneer ik draadloos wil surfen,mailen en MSN-en doet niets hiervan het![]()
B.d.v.

Verwijderd
Zo,nu ff kijken of ik geen andere provider kan krijgen Vodafone suks.Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:53:
[...]
Ik ben het beu hij gaat NU terug (koopzondag),ik zit al dagen te flikkerstralen
Ik gebruik een 1Gb SD kaartje( met zo'n 850 Mb ook nog aardig vol), en als het al zo is dat de grootte uitmaakt, dan valt het allemaal wel mee. Want bij gewoon normaal gebruik, beetje bellen en een paar smsjes per dag, gaat de batterij een dikke 2 dagen mee. Volgens mij redelijk normaal voor deze telefoon.Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 12:56:
Ik heb gelezen dat grote SD kaarten hem snel leeg kunnen trekken en mogelijk heeft jouw laptop een energiespaar mode aan staan waardoor de usb misschien niet helemaal kan bijladen of de twee apparaten fluctueren omdat ze beide op accu lopen.
Dessertstorm: het is mij ook opgevallen dat je de batterijmeter niet al te serieus moet nemen. Ik heb de volgende zaken gemerkt:
- De eerste dag lijkt de batterij heel sterk, en zakt maar 20-25 % in. Maar als ie eenmaal onder de 50 % komt... Dan vliegt het naar beneden, en een paar uur later krijg je een melding dat er nog maar 20% is. Heb nog nooit geprobeert hoe lang hij het dan nog volhoudt.
- Het weergegeven percentage wisselt heel sterk wanneer je de lader los of vast maakt. Check maar eens het % als het rond de 80% zit, en wat er gebeurt als je de lader erin duuwt, zakt in één keer 7%, trek je de lader na 3 tellen weer los, stijgt ie in één keer weer 8 %.
Tis net als de benzine meter in een auto, het is een indicatie, maar niet meer dan dat. Wil je echt weten hoe sterk de batterij is, moet je het proberen, maar als je rekent met de percentages ( in 1 dag van 100 -> 80 ) en denkt dat je telefoon het 5 dagen volhoudt, kom je heel bedrogen uit.
[ Voor 3% gewijzigd door martijn12345 op 06-03-2005 23:22 ]
Geen inspiratie
Ik zoek me echt rot, en kom er gewoon niet uit. Dat ik niet kan MSN'en op een manier die binnen Orange World valt, daar kan ik nog mee leven, en moet het toch kunnen lijkt me... Á la Wireless Village.
Maar het lukt me ook op geen enkele manier om mijn hotmail na te kijken, terwijl ik zeker weet dat het me een keer is gelukt, probleem is, ik weet niet meer hoe. Heb HTTPmail geprobeert, waarmee je je hotmail gewoon zou moeten kunnen syncen in het emailprogramma. Dit zou wel de netste oplossing zijn, maar ik ontvang erg veel spam... maar goed. Als het had gewerkt, was ik allang blij. maar hoe ik het ook instelde, hij deed niks (probeerde niet eens verbinding te maken...)
Maar liever zou ik gewoon via de IE inloggen en mijn hotmail nakijken, omdat dit binnen de Orange World bundel zou vallen. Nogmaals, het moet kunnen want heb het eerder gedaan, weet alleen niet hoe. Heb in deel 1 van MPx topic gezocht, in het SPV topic, in het Orange World topic, en op Modaco. Alles wat ik tegenkwam heb ik geprobeert, maar NIKS werkt tot nu toe. Wie o wie heeft een link voor me die werkt ?
Maar het lukt me ook op geen enkele manier om mijn hotmail na te kijken, terwijl ik zeker weet dat het me een keer is gelukt, probleem is, ik weet niet meer hoe. Heb HTTPmail geprobeert, waarmee je je hotmail gewoon zou moeten kunnen syncen in het emailprogramma. Dit zou wel de netste oplossing zijn, maar ik ontvang erg veel spam... maar goed. Als het had gewerkt, was ik allang blij. maar hoe ik het ook instelde, hij deed niks (probeerde niet eens verbinding te maken...)
Maar liever zou ik gewoon via de IE inloggen en mijn hotmail nakijken, omdat dit binnen de Orange World bundel zou vallen. Nogmaals, het moet kunnen want heb het eerder gedaan, weet alleen niet hoe. Heb in deel 1 van MPx topic gezocht, in het SPV topic, in het Orange World topic, en op Modaco. Alles wat ik tegenkwam heb ik geprobeert, maar NIKS werkt tot nu toe. Wie o wie heeft een link voor me die werkt ?
Geen inspiratie
Verwijderd
en weet iemand al waarom mijn wav ringtones en mp3's het na een tijdje niet meer doen? (ze doen het weer als ik me foon even heb uitgezet).
Verwijderd
Ik zit inmiddels al een paar dagen duimen-draaiend te wachten op mijn vrienden van imei-check.co.uk. Dat ik moet betalen voor het unlocken van een phone die achteraf voor dezelfde prijs unlocked in de winkel blijkt te liggen, heb ik achter me gelaten. Maar dan moeten die imei-vrienden wel werk afleveren. Heeft iemand anders gehoord of zij het MPX200-probleem opgelost hebben?
ik heb mijn unlockcode bij een andere site besteld maar mij werd gezegd dat ze vanaf vandaag of eventl. pas morgen het nieuwe systeem hadden om de vodafone lock eraf te halen, dus nog ff wachten en dan lekker mijn orange kaartje erin
Misschien handig voor degene die wil upgraden met een andere ROM?
Ik kwam deze link tegen met wat extra info betreffende ROMS
Ik kwam deze link tegen met wat extra info betreffende ROMS
Ik weet dat ik de zoveelste ben die dit vraagt, maar kan iemand me vertellen hoe ik internet, MSN, etc werken kan krijgen met Vodafone prepaid ?
Kheb zo'n beetje alle mogelijke instellingen geprobeerd: die van hier, die van de motorola site, en nog 1 die ik met google vond.
Ik ben ook nog langs de Vodafone winkel geweest, maar die konden we niet helpen, omdat ze het toestel niet kenden
p.s.:De vorige die dit vroeg kreeg geen respons, laat iemand ajb nu wel reageren
Kheb zo'n beetje alle mogelijke instellingen geprobeerd: die van hier, die van de motorola site, en nog 1 die ik met google vond.
Ik ben ook nog langs de Vodafone winkel geweest, maar die konden we niet helpen, omdat ze het toestel niet kenden
p.s.:De vorige die dit vroeg kreeg geen respons, laat iemand ajb nu wel reageren
de hele mikmak dan maar doen...Sanderfox schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:13:
Ik weet dat ik de zoveelste ben die dit vraagt, maar kan iemand me vertellen hoe ik internet, MSN, etc werken kan krijgen met Vodafone prepaid ?
p.s msnen kan ook maar kost op zijn minst 0,75 p./15min. hou daar rekening mee.
Dit is de eerste keer dat ik het helemaal post, en de bedoeling is ook de laatste keer, wat een zooi data!
bron: vodafone klantenservice
Motorola MPX200 - WAP via GPRS/UMTS
Motorola MPX200 - E-mail instellingen* EERST DE GPRS INSTELLINGEN
* Ga naar 'Programma's'
* Kies 'Instellingen'
* Kies 'Dataverbindingen'
* Kies 'Menu'
* Selecteer 'Verbind. bewerken'
* Kies 'GPRS-verbindingen'
* Kies 'Menu'
* Selecteer 'Toevoegen' als er nog geen 'Vodafone GPRS' profiel aanwezig is, kies anders 'Bewerken'
* Beschrijving: Vodafone GPRS
* Maakt verbinding met: Internet
* Toegangspunt: live.vodafone.com
* Gebruikersnaam: vodafone
* Wachtwoord: vodafone
* Primaire DNS: 0.0.0.0
* Secundaire DNS: 0.0.0.0
* IP-adres: leeg laten
* Kies 'Gereed' om de instellingen op te slaan
* DE WAP INSTELLINGEN
* Ga terug naar het menu 'Verbindingen'
* Kies 'Proxyverbindingen'
* Kies 'Menu'
* Selecteer 'Toevoegen' als er nog geen 'Vodafone WAP' profiel aanwezig is, kies anders 'Bewerken'
* Beschrijving: Vodafone WAP
* Maakt verbinding van: Internet
* Maakt verbinding met: WAP-netwerk
* Proxy (naam:poort): 192.168.251.150:9201
* Type: WAP
* Gebruikersnaam: leeg laten
* Wachtwoord: leeg laten
* Kies 'Gereed' om de WAP-instellingen gebruiken
* Ga naar terug het scherm 'Dataverbindingen'
* WAP-verbinding: Vodafone GPRS
* Ga terug naar het hoofdscherm
* Kies 'Programma's'
* Kies 'Internet Explorer'
* Kies 'Menu'
* Kies 'Opties'
* Kies 'Verbindingen'
* Vink uit: 'Instellingen automatisch detecteren'
* Netwerk selecteren: WAP-netwerk
* Kies 'Gereed' om deze instellingen op te slaan
* Ga terug naar het hoofdscherm van 'Internet Explorer'
* Kies 'Menu'
* Kies 'Favoriet toevoegen'
* Naam: Vodafone WAP
* Adres (URL): wsp://mmm.vodafone.nl
* Map: Favorites
* Kies 'Toevoegen'
* Klik nu op de favoriet 'Vodafone WAP' om het toestel verbinding te laten maken met de homepage van VodafoneLET OP: de Internet Explorer kan alleen WAP pagina's vinden als het adres met 'wsp://mmm.vodafone.nl' wordt ingevoerd in plaats van 'http://mmm.vodafone.nl'
* EERST DE GPRS INSTELLINGEN
* Ga naar 'Programma's'
* Kies 'Instellingen'
* Kies 'Menu'
* Kies 'Menu'
* Selecteer 'Toevoegen' als er nog geen Internet profiel aanwezig is, kies anders 'Bewerken'
* Beschrijving: Vodafone internet
* Maakt verbinding met: Internet
* Verlaat het menu
* DE E-MAILINSTELLINGEN
* Ga naar 'Programma's'
* Kies'Postvak IN'
* Kies 'Menu'
* Kies 'Opties'
* Kies 'Verzenden'
* Vink de optie 'Verificatie vereist voor server' aan
* Kies 'Gereed'
* Kies 'E-mailinstellingen'
* Kies 'Volgende'
* Uw naam: naam die de ontvanger bij ontvangst van de e-mail te zien krijgt
* E-mailadres: eigen Vodafone e-mailadres
* Servertype: POP3
* Kies 'Volgende'
* E-mailserver inkomend: pop3.vodafone.nl
* E-mailserver uitgaand: authsmtp.vodafone.nl
* Netwerk: Internet
* Kies 'Volgende'
* Gebruikersnaam: eigen gebruikersnaam (deel van het e-mailadres voor '@vodafone.nl'). Let op hoofd- en kleine letters!
* Wachtwoord: eigen wachtwoord. Let op hoofd- en kleine letters!
* Domein: leeg laten
* Vink 'Wachtwoord opslaan' aan
* Kies 'Voltooien' om de instellingen op te slaan
* Nu is het mogelijk om e-mail te verzenden en te ontvangen via Postval IN
Motorola MPX200 - MMS instellingen
MMS werkt bij mij nog steeds niet, heeft ooit wel eens gewerkt. als ik bij postvak IN op nieuw klik kan ik ook niet voor sms kiezen (ook niet voor e-mail btw) denk dat het aan het mms programma ligt.* EERST DE GPRS INSTELLINGEN
* Ga naar 'Programma's'
* Kies 'Instellingen'
* Kies 'Menu'
* Kies 'Menu'
* Selecteer 'Toevoegen' als er nog geen MMS profiel aanwezig is, kies anders 'Bewerken'
* Beschrijving: Vodafone MMS
* Maakt verbinding met: MMS-verbinding
* Verlaat het menu
* DE MMS INSTELLINGEN
* Ga naar 'Programma's'
* Kies 'Meer' (2x)
* Kies 'Bureau-accessoires'
* Kies 'MMS Setup'
* Kies 'Profiel'
* Selecteer een profiel
* Kies 'Profiel' en 'Bewerken'
* Profiel: Vodafone MMS
* MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
* Data verbindingen: Vodafone MMS
* Gateway: WAP 2.0 Gateway
* IP Adres: 192.168.251.150
* Poort: 8799
* Decoderen: Binair coderen
* Zorg dat 'Vodafone MMS' het actieve profiel is, door het te activeren via 'Profiel'
* Kies 'Klaar' (2x) om de instellingen op te slaan
* Via het 'Postvak IN' kunnen nu MMS-berichten worden verzonden en worden ontvangen
bekende problemen daarmee hebben alleen betrekking op de homescreens toch ??
Misschien weet iemand dit nog: valt het ophalen ven e-mail binnen het live-portal tarief ?? m.a.w is het gratis bij een live-tegoed budget of 25 ct per keer als je geen live-tegoed hebt?
[offtopic] Hoe krijg je die f#cking OVR uit op got (ik heb dit alles 3 keer ingetypt

Bij Orange valt het ophalen van email niet binnen de Orange World bundel... weet niet hoe het voor andere zit. Iemand die mij kan vertellen hoe mijn hotmail na te kijken?
Geen inspiratie
Verwijderd
Vóór de master reset had ik in het menu een "Camera" item. Als ik hier op klikte, kreeg ik uiteraard de error dat de camera het niet deed, maar daarna zag ik vaak een mooi slideshow programma. Hoe kom ik hieraan? Of is dit hetzelfde als het filemanager programma, dat nog niet op mijn telefoon staat?
Die link heb ik meteen verwijderd. Wat een onzin!Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:27:
Vóór de master reset had ik in het menu een "Camera" item. Als ik hier op klikte, kreeg ik uiteraard de error dat de camera het niet deed, maar daarna zag ik vaak een mooi slideshow programma. Hoe kom ik hieraan? Of is dit hetzelfde als het filemanager programma, dat nog niet op mijn telefoon staat?
Maar 2 the-point dat programma wat ie opende heet photos. Het staat op de cd-rom. Het vreemde is wel dat het standaard nederland is (of beter gezegd was) en na installatie vanaf de cd engels. (maar dat is niet zo'n punt)
Ik vraag me echt af hoe dat bij Vodafone zit..martijn12345 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:07:
Bij Orange valt het ophalen van email niet binnen de Orange World bundel... weet niet hoe het voor andere zit. Iemand die mij kan vertellen hoe mijn hotmail na te kijken?
Ik heb ook van Orange World gebruik gemaakt en ook wel is mn hotmail ingekeken. Dit deed ik d.m.v de link na msn op de foon, dit ging echter wel van mijn 2mb-bundel af. Het is ook mogelijk het via (wsp://)tutch.nl te aanschauwen, echter ik heb dit nooit geprobeerd daar ik niet graag met wachtwoorden rondstrooi..
[ Voor 34% gewijzigd door robert-630 op 07-03-2005 23:10 ]
Verwijderd
Dan denk ik dat we hem bij dezelfde site hebben aangevraagd aangezien ik hetzelfde antwoord kreeg. Was het unlock***ow? Bij mij werkte de code. Ik ben even nieuwsgierig naar iets hierover. Zou je mij even wilen emailen hierover? Mijn adres is voord250 [a t] planet.nl.Maite schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:21:
ik heb mijn unlockcode bij een andere site besteld maar mij werd gezegd dat ze vanaf vandaag of eventl. pas morgen het nieuwe systeem hadden om de vodafone lock eraf te halen, dus nog ff wachten en dan lekker mijn orange kaartje erin
Verwijderd
Bij Kijkshop wisten ze me enkel naar de Vodafonewinkel te sturen (op de vraag wat moet ik waar instellen kreeg ik geen antwoord),bij City Point kenden ze het toestel niet,bij een lokale telefoonboer kon ik het aan de gang krijgen als ik er een abbonnementje zou afsluiten (daarom koop je pre-pay om er meteen een abbo van te maken...),zondag is ie retour gegaan,ik bel nu weer met mijn M21i,en zelfs de mail doet het
Verwijderd
http://securemouse2mobile.wdsdevelopment.com/clients/HelloMoto/
HIER KUN JE AUTOMATISCH JE INSTELLINGEN NAAR JE MPX200 LATEN STUREN STELT ZICH ZELF IN
HIER KUN JE AUTOMATISCH JE INSTELLINGEN NAAR JE MPX200 LATEN STUREN STELT ZICH ZELF IN
Aangezien mijn browser ingestelt staat via Orange World te werken, gaat wat ik met de IE benader niet van mijn tegoed af. Ik heb uiteraard ook die site geprobeert, maar het werkt niet voor mij. Ik kom nog het meest ver met deze link : wsps://mobile.passport.net/si/default.aspx (gevolgt door lange reeks codes en getallen) . Dit geeft mij het vul je gebruikersnaam en wachtwoord scherm in. Echter wanneer ik dit doe, krijg ik dat mijn paspoort ongeldig is (zal wel zijn dat je moet betalen). Ook nog ergens een andere site gevonden, adres zo 1,2,3, niet bij de hand, want ook daar lukte het niet mijn mail op te halen.robert-630 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 23:06:
Ik vraag me echt af hoe dat bij Vodafone zit..![]()
Ik heb ook van Orange World gebruik gemaakt en ook wel is mn hotmail ingekeken. Dit deed ik d.m.v de link na msn op de foon, dit ging echter wel van mijn 2mb-bundel af. Het is ook mogelijk het via (wsp://)tutch.nl te aanschauwen, echter ik heb dit nooit geprobeerd daar ik niet graag met wachtwoorden rondstrooi..
Het moet toch iemand lukken

Geen inspiratie
Verwijderd
Shit,nu begin ik toch weer te twijfelen,het n.l. een prima foontje en wanneer ie goed werkt een echt koopje.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 07:27:
http://securemouse2mobile.wdsdevelopment.com/clients/HelloMoto/
Verwijderd
Ik heb ook de mpx200 bij de kijkshop gekocht, en deze was ook gelockt.
heb vodafone gebeld en sturen mij zonder enig probleem de unlockcode op.
dat bespaard je heel wat euro's
heb vodafone gebeld en sturen mij zonder enig probleem de unlockcode op.
dat bespaard je heel wat euro's
lol
wat heb je als reden gebruikt ? want volgens mij mogen ze wel gelockt zijn (na 1 jaar mag het er eignelijk pas eraf , als je het ervoor af wilt hebben moet je 50€ dokken)
wat heb je als reden gebruikt ? want volgens mij mogen ze wel gelockt zijn (na 1 jaar mag het er eignelijk pas eraf , als je het ervoor af wilt hebben moet je 50€ dokken)
Als je het online doet betaal je hoeveel ? Toch ook zo'n beetje de helft, en dan moet je wachten en duimen dat het werkt... Tis niet zo gek om het via vodafone te doen vind ik, heb je wel zekerheid. Tis zonde om hem nu nog bij de kijkshop te halen, nu hij elders even duur is, en simlockvrij. maar daar koop je weinig voor als je hem al hebt gekocht.kenny89 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:44:
lol
Geen inspiratie
Verwijderd
Heb verteld dat ik mijn abo sim er in wou, en dat ze mij verteld hadden dat ie in ieder vodafone toestel kon(is niet helemaal waar natuurlijk) en dat dat dus niet zo is.
ze hebben de code opgevraagd bij motorola en naar mij door gestuurd voor nop hahaha
het is toch ook te stom voor woorden dat ze nu ook al onderschijd maken tussen prepaid en abbo's
ze hebben de code opgevraagd bij motorola en naar mij door gestuurd voor nop hahaha
het is toch ook te stom voor woorden dat ze nu ook al onderschijd maken tussen prepaid en abbo's
Verwijderd
Hey misschien weer een domme vraag maar ik mis de wekker!
of moet dat soms allemaal via de agenda??
of zie ik iets over het hoofd potjandorie
of moet dat soms allemaal via de agenda??
of zie ik iets over het hoofd potjandorie
Verwijderd
volgens mij moet dat met je agenda en dan moet je phone ook aan houden bij andere phones gaan ze soms ook af als je phone uitstaan
Verwijderd
Ga naar instellingen, naar tijd en datum en stel je wekker in. Hij gaat gewoon af. Stond ook in je handleiding oet

Verwijderd
Inmiddels is mijn MPX200 unlocked, heb ik er een fijne variant van WM2003 op staan en is alle software geinstalleerd. Conclusie: een stuk minder multi-mediaal dan de SPV E200 (die echt een stuk sneller is), maar wel compacter en een stuk flitsender. (Met de SPV krijg je nog wel eens van die meewarige blikken als mensen denken dat je opgescheept bent met een oostblok-telefoon
)
De batterij is niet zo'n issue als dat ik vreesde. Na de flash reset met een volle batterij en met een zorgvuldig oog op de openstaande applicaties (hoe meer apps open, hoe sneller je batterij leeg vreet: zorg voor een goeie taskmanager), loopt die phone met mij goed mee. Ontvangst is aan de slechte kant van gemiddeld, maar dat hoort bij die form-factor. Erg irritant dat er geen bluetooth in zit en dat OSX de modem niet herkend: had ik maar een echte laptop moeten kopen
Voor een telefoon is-ie nog best lomp (en vooral erg dik). Voor een PDA is-ie weer erg klein. Ik zou deze telefoon dus ook alleen aanraden aan mensen die de smartphone-extra's op het gebied van connectivity en office gebruiken, anders kan je beter een kleinere, lichtere en hippere Symbian-telefoon nemen. Wil je liever een draagbare media-player, dan zou ik toch voor de SPV gaan. Zorg in ieder geval voor een grote SD-kaart en, zodra je flink wat apps gaat installeren, maak je eigen mappen-verdeling in je startup-menu. Zo kan de MPX voorlopig nog goed mee als reader/browser/mailer/pim.
En klaar
De batterij is niet zo'n issue als dat ik vreesde. Na de flash reset met een volle batterij en met een zorgvuldig oog op de openstaande applicaties (hoe meer apps open, hoe sneller je batterij leeg vreet: zorg voor een goeie taskmanager), loopt die phone met mij goed mee. Ontvangst is aan de slechte kant van gemiddeld, maar dat hoort bij die form-factor. Erg irritant dat er geen bluetooth in zit en dat OSX de modem niet herkend: had ik maar een echte laptop moeten kopen
Voor een telefoon is-ie nog best lomp (en vooral erg dik). Voor een PDA is-ie weer erg klein. Ik zou deze telefoon dus ook alleen aanraden aan mensen die de smartphone-extra's op het gebied van connectivity en office gebruiken, anders kan je beter een kleinere, lichtere en hippere Symbian-telefoon nemen. Wil je liever een draagbare media-player, dan zou ik toch voor de SPV gaan. Zorg in ieder geval voor een grote SD-kaart en, zodra je flink wat apps gaat installeren, maak je eigen mappen-verdeling in je startup-menu. Zo kan de MPX voorlopig nog goed mee als reader/browser/mailer/pim.
En klaar
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 12:03 ]
Welke ROM versie van 2003 heb je erop gezet? Wat maakt de SPV sneller, want dacht dat de MPx200 exact dezelfde hardware heeft. En je draait nu ook hetzelfde OS, toch.
nog steeds niemand die mij kan vertellen hoe mijn hotmail te gebruiken met de MPx200 (sorry dat ik heb blijf vragen, kan er nog steeds niet bij dat dit niet zo gaan)
nog steeds niemand die mij kan vertellen hoe mijn hotmail te gebruiken met de MPx200 (sorry dat ik heb blijf vragen, kan er nog steeds niet bij dat dit niet zo gaan)
Geen inspiratie
Verwijderd
Weet iemand nog een linkje voor Betaplayer? Degene die hier vermeld staat werkt niet meer...
ajb : http://www.airfagev.com/downloads.asp?cat=ApplicationsVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:04:
Weet iemand nog een linkje voor Betaplayer? Degene die hier vermeld staat werkt niet meer...
Geen inspiratie
De link in de SP werkt bij mij gewoon hoor.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:04:
[rml]chaosonline in "Motorola MPx200 Smartphone [ deel 2]"[/rml]
Omdat hier al een aantal keer vragen over waren, en om eens te kunnen vergelijken met anderen, heb ik me gedurende 3 dagen beheerst en mijn MPx200 niet aan een USB kabel gehangen.
Om kwart voor 11, op maandag 7 maart, heb ik voor het laatst gesynchroniseerd, en hem toen losgetrokken. Toen ik vanmorgen wakker werd, stond de telefoon op punt van uitvallen.
Kortom, een krappe 3 dagen is de batterijduur bij mij. Heb een paar korte gesprekken gevoerd, paar keer per dag via GPRS mijn email binnen gehaald, maar was niet meer dan paar tekstbestanden.
Verder kijk ik iedere avond voor ik ga slapen nog even op FOK.nl voor het laatste nieuws, en heb ik gister een kwartiertje Wormd World Party gespeelt. Ben zelf best tevreden over standbytijd. Oh ja, zoals eerder vermeldt, maak ik gebruik van een 1Gb SDkaartje, wat voor 850 Mb vol staat. Dus denk dat daarmee wel bewezen is, dat puur de aanwezigheid van het kaartje, de batterij niet leegtrekt.
Ik let wel zeer zorgvuldig op of er niet teveel programma's onnodig open staan, dit vreet uiteraard wel stroom.
iemand hotmail aan de gang
?
Om kwart voor 11, op maandag 7 maart, heb ik voor het laatst gesynchroniseerd, en hem toen losgetrokken. Toen ik vanmorgen wakker werd, stond de telefoon op punt van uitvallen.
Kortom, een krappe 3 dagen is de batterijduur bij mij. Heb een paar korte gesprekken gevoerd, paar keer per dag via GPRS mijn email binnen gehaald, maar was niet meer dan paar tekstbestanden.
Verder kijk ik iedere avond voor ik ga slapen nog even op FOK.nl voor het laatste nieuws, en heb ik gister een kwartiertje Wormd World Party gespeelt. Ben zelf best tevreden over standbytijd. Oh ja, zoals eerder vermeldt, maak ik gebruik van een 1Gb SDkaartje, wat voor 850 Mb vol staat. Dus denk dat daarmee wel bewezen is, dat puur de aanwezigheid van het kaartje, de batterij niet leegtrekt.
Ik let wel zeer zorgvuldig op of er niet teveel programma's onnodig open staan, dit vreet uiteraard wel stroom.
iemand hotmail aan de gang
Geen inspiratie
Bedanktmartijn12345 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 08:40:........zoals eerder vermeldt, maak ik gebruik van een 1Gb SDkaartje, wat voor 850 Mb vol staat. Dus denk dat daarmee wel bewezen is, dat puur de aanwezigheid van het kaartje, de batterij niet leegtrekt. Ik let wel zeer zorgvuldig op of er niet teveel programma's onnodig open staan, dit vreet uiteraard wel stroom
[ Voor 7% gewijzigd door Kozz op 10-03-2005 19:13 ]
Heb je ook echt Vodafone. Ik wil hem ook kopen als tussen telefoon. Hij is nu toch zo goedkoop.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:02:
Heb verteld dat ik mijn abo sim er in wou, en dat ze mij verteld hadden dat ie in ieder vodafone toestel kon(is niet helemaal waar natuurlijk) en dat dat dus niet zo is.
Hotmail probleem is opgelost, na een aantal uren ploegen door het Orange World topic.
Geen inspiratie
Hoe heb je het opgelost dan?martijn12345 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:25:
Hotmail probleem is opgelost, na een aantal uren ploegen door het Orange World topic.
Wat zijn de instellingen?
Ik weet niet wie eigenlijk de credits hiervoor moet krijgen, maar ik link naar een post van ReBr in het Orange World topic, omdat hier een duidelijke uitleg staat. Het is niet zeker dat het geheel legaal is. Maar m.i. is de huidige houding van de meesten 'Als Orange de boel niet goed beveiligd, en het dus mogelijke is, doe je niks illegaals'. Desalniettemin, wil ik toch vermelden dat het niet duidelijk is wat Orange hiervan vind, en of het een staartje gaat krijgen. Dus alles is op eigen risico. maar goed, hier de link. Sinds deze instelling kan ik gewoon op Hotmail inloggen.
[rml]ReBr in "[ GPRS] Orange World"[/rml]
Ik heb mijn smartphone nu zo goed als helemaal hoe ik hem hebben wil. Tijd voor Deel 2: opnieuw beginnen met WM2003
Met o.a. als voordeel dat Opera voor mobiele telefoons (werkt alleen met WM2003) sneller en beter werkt als de mobiele IE -> http://www.msmobiles.com/news.php/3431.html
Wat ik nu eigenlijk alleen nog mis (en krijg niet voor elkaar simpelweg een snelkoppeling te plaatsen in \documents and settings\username\sendto ) is de mogelijkheid om via 'rechtermuisknop' -> 'Kopieer Naar' bestanden te plaatsen in de \Storage Card\ map op mijn telefoon. Iemand dit wel eens geprobeerd?
[rml]ReBr in "[ GPRS] Orange World"[/rml]
Ik heb mijn smartphone nu zo goed als helemaal hoe ik hem hebben wil. Tijd voor Deel 2: opnieuw beginnen met WM2003
Met o.a. als voordeel dat Opera voor mobiele telefoons (werkt alleen met WM2003) sneller en beter werkt als de mobiele IE -> http://www.msmobiles.com/news.php/3431.html
Wat ik nu eigenlijk alleen nog mis (en krijg niet voor elkaar simpelweg een snelkoppeling te plaatsen in \documents and settings\username\sendto ) is de mogelijkheid om via 'rechtermuisknop' -> 'Kopieer Naar' bestanden te plaatsen in de \Storage Card\ map op mijn telefoon. Iemand dit wel eens geprobeerd?
[ Voor 42% gewijzigd door martijn12345 op 11-03-2005 15:00 ]
Geen inspiratie
Verwijderd
Ja ik heb vadofonejoke_name schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 22:27:
[...]
Heb je ook echt Vodafone. Ik wil hem ook kopen als tussen telefoon. Hij is nu toch zo goedkoop.
Verwijderd
Heeft iemand via solder-tricks deze telefoon weten te overclocken? Ik wil als het ff kan net dat beetje meer power zodat ik mp3tjes kan luisteren en gelijktijdig erop kan zetten
Hmm dat klinkt wel heel bruut. Bestaat er in wm2002/3 geen bios achtig iets waarin je kan tweaken?
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Wat vodafone prepaid betreft...
Met GPRS over vodafone prepaid kun je NIKS anders doen, dan de wap gateway benaderen. Dus geen email, geen browsen, geen msn, alleen wappen...
Met een vodafone abo valt het benaderen van de vodafone mail servers binnen de live tarieven, dus 25 cent per 15 minuten zonder bundle, of gratis met een live bundle.
Met GPRS over vodafone prepaid kun je NIKS anders doen, dan de wap gateway benaderen. Dus geen email, geen browsen, geen msn, alleen wappen...
Met een vodafone abo valt het benaderen van de vodafone mail servers binnen de live tarieven, dus 25 cent per 15 minuten zonder bundle, of gratis met een live bundle.
Gamertag: FinrazielNL
Wat boeiendVerwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:23:
Heeft iemand via solder-tricks deze telefoon weten te overclocken? Ik wil als het ff kan net dat beetje meer power zodat ik mp3tjes kan luisteren en gelijktijdig erop kan zetten
OCen is wel gaaf, maar gaat je tel niet stabieler maken, en voor de batterij wordt het ook zeker geen gunstig verhaal.
Geen inspiratie
Opera is inderdaad veel beter en sneller als de IE. Alleen jammer dat het alleen via de Internet APN gaat. Op mijn 7610 kan ik opera zo instellen dat hij over de APN Wap gaat en dus onbeperkt is
Dat moet toch op de MPx200 ook kunnen. Als je de Proxy en de poort handmatig invoert ? Of was het nu zo dat dat bij de smartphone versie nog niet kon. Heb er wel het e.e.a. over gelezen in het Orange World topic, maar weet het niet precies meer.
Geen inspiratie
Bij de symbian versie kun je onder opties bij Opera instellen welke verbinding hij moet nemen en de proxy en poort aangeven. Bij de smartphone versie bestaat deze optie niet
[ Voor 11% gewijzigd door Maite op 12-03-2005 14:22 ]
Verwijderd
Deze telefoon is trouwens wel goed spatwaterdicht
Net in de volle regen nog redelijk goed kunnen bellen 
Gister met hagel ook gewoon mp3tjes kunen starten
Gister met hagel ook gewoon mp3tjes kunen starten

Let daarmee op, want 1 druppeltje wat langs het randje van je scherm naar binnen sijpelt, en het is afgelopen.
Geen inspiratie
Verwijderd
Weet iemand waar op de telefoon je sms-jes worden opgeslagen en zijn die gewoon op je pc te openen met bijv. kladblok of moet je daar een special progje voor hebben?
Dit is een handige taskmanager: http://www.binarys.com/taskmanager_en.asp
Hiermee kun je ook in één keer alle ongebruikte programma's sluiten om geheugen vrij te maken.
Hiermee kun je ook in één keer alle ongebruikte programma's sluiten om geheugen vrij te maken.
Hallo, een vraag over synchroniseren van oa contacts van Smartphone naar Outlook 2002 en terug.
Het volgende probleem doet zich voor.
Als ik in mijn 'contactpersonen' iets wijzig (bijvoorbeeld gewijzigd 06-nummer bij bestaand contact) en vervolgens synchroniseer met de PC, dan ziet activesync de wijziging en krijg ik de melding dat gesynchroniseerd wordt.
Als ik vervolgens echter op mijn PC in Outlook 2002 kijk binnen mijn contacts, is de wijziging niet doorgevoerd.
In de omgekeerde volgorde werkt wél alles goed; als ik op mijn PC in Outlook een wijziging aanbreng en vervolgens synchroniseer, dan gaan de data ook over naar de Smartphone.
Ik heb ook een pda en als ik bovenstaande stappen met pda en pc uitvoer, gaat alles in beide richtingen goed.
Ik heb zitten denken dat het mogelijk aan de engelse windows omgeving ligt van mijn pc tegenover de nederlandse windows omgeving van de smartphone. Het is nog niet helemaal logisch, omdat het in één richting wél gaat en in de andere richting niet.
De activesync settings voor de smartphone zijn:
o Sync options:
- calendar
- contacts
- tasks
(inbox bewust niet gesynced, geen behoefte aan)
o Contact synchrnisation (settings achter contacts)
- synchronise all contacts
o Schedule
- continuously while the device is connected
o Rules
- conflict resolution: desktop: leave the item unresolved (ik heb hier mee geexperimenteerd, maar dat hielp niks)
Om even te vergelijken, de settings op mijn pda zijn identiek.
Wie-o-wie heeft hier een oplossing voor?
Moet ik iets wijzigen op mijn smartphone?
Als ik in mijn 'contactpersonen' iets wijzig (bijvoorbeeld gewijzigd 06-nummer bij bestaand contact) en vervolgens synchroniseer met de PC, dan ziet activesync de wijziging en krijg ik de melding dat gesynchroniseerd wordt.
Als ik vervolgens echter op mijn PC in Outlook 2002 kijk binnen mijn contacts, is de wijziging niet doorgevoerd.
In de omgekeerde volgorde werkt wél alles goed; als ik op mijn PC in Outlook een wijziging aanbreng en vervolgens synchroniseer, dan gaan de data ook over naar de Smartphone.
Ik heb ook een pda en als ik bovenstaande stappen met pda en pc uitvoer, gaat alles in beide richtingen goed.
Ik heb zitten denken dat het mogelijk aan de engelse windows omgeving ligt van mijn pc tegenover de nederlandse windows omgeving van de smartphone. Het is nog niet helemaal logisch, omdat het in één richting wél gaat en in de andere richting niet.
o Sync options:
- calendar
- contacts
- tasks
o Schedule
o Rules
- conflict resolution: desktop: leave the item unresolved (ik heb hier mee geexperimenteerd, maar dat hielp niks)
je hele 'outlook' dus email en sms enzo worden (mits niet verandert in het register) opgeslagen in de \ipsm\ map. Hier bevinden zich een aantal bestanden. Lees hier meer over in de post van Davidoff_Smoker in het vorige MPx200 topic : Davidoff_Smoker in "Motorola MPx200 Smartphone"Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:33:
Weet iemand waar op de telefoon je sms-jes worden opgeslagen en zijn die gewoon op je pc te openen met bijv. kladblok of moet je daar een special progje voor hebben?
[ Voor 3% gewijzigd door martijn12345 op 13-03-2005 22:46 ]
Geen inspiratie
Ik weet niet wat de oplossing is, maar weet wel dat ik heb gemerkt dat wanneer het op een conflict aankomt, de ingestelde regels niet goed worden toegepast. Als hij dat bij mij zou doen, zou op de desktop nooit iets verandert mogen worden, en altijd op het toestel. Toch vind ik regelmatig gewijzigde contactpersonen aan. (naam omgedraait bijv). Heb verschillende versies van Active Sync gebruikt, maar het gebeurde bij allemaal.j0p3Y schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:28:
Hallo, een vraag over synchroniseren van oa contacts van Smartphone naar Outlook 2002 en terug.
o Sync options:
- calendar
- contacts
- tasks
o Schedule
o Rules
Geen inspiratie
Verwijderd
Minder, als ik bij PocketSnes ALPHA 1 op Load Rom klik, hangt heel dat PocketSnes 
Heb ik net nog heel die key in moeten stellen
Wat kan ik hier aan doen?
Heb ik net nog heel die key in moeten stellen

[ Voor 165% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 11:04 ]
Ik heb het niet vaak gebruikt, maar weet zeker dat ik een keer Super Mario Kart heb gespeelt. Als je de map sellecteert waar de roms in staan, en er staan veel roms in die map. kan het enige tijd duren voordat het toestel weer reageert. Probeer het anders nog een keer, of zet een paar roms apart in een andere map. Het moet wel werken, maar als je teveel tegelijk wilt, dan gaat het toestel op zijn bek. Wat dat betreft is het net Windows 95. (ook kwa hardware van ut toestel) daar moest je ook niet teveel gekke dingen tegelijk doen.
Geen inspiratie
Verwijderd
Ik heb op mijn storage card nu 2 roms staan. PocketSnes.exe staat in het startmenu (dus niet als shortcut). Ik ga het eens proberen met PocketSnes.exe los in de map
Als ik internet explorer gebruik verbreekt m'n foon heel de verbinding. Soms direct, soms als ik een gedeelte van een site binnenheb. Ik heb niets aan instellingen ofzo veranderd en eerst werkte het perfekt. Harde reset geprobeerd, instellingen gedownload en nog eens proberen, zelfde probleem. Bij mailen en msn geen probleem. Iemand ervaring hiermee?
@Martijn12345martijn12345 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 09:23:
[...]
Ik weet niet wat de oplossing is, maar weet wel dat ik heb gemerkt dat wanneer het op een conflict aankomt, de ingestelde regels niet goed worden toegepast. Als hij dat bij mij zou doen, zou op de desktop nooit iets verandert mogen worden, en altijd op het toestel. Toch vind ik regelmatig gewijzigde contactpersonen aan. (naam omgedraait bijv). Heb verschillende versies van Active Sync gebruikt, maar het gebeurde bij allemaal.
Kun je me aangeven hoe JOUW instellingen van Activesync zijn? Knip-en-plak maar het instellingenlijstje van mij, en vul jouw waarden maar in... dan kan ik es experimenteren of dat de oplossing biedt.
De activesync settings voor MIJN smartphone zijn:
o Sync options:
- calendar
- contacts
o Schedule
- Manually (handmatig)
o Rules
- conflict resolution: desktop: Altijd het item op mijn apparaat vervangen.
niet erg verschillend dus. Succes
o Sync options:
- calendar
- contacts
o Schedule
- Manually (handmatig)
o Rules
- conflict resolution: desktop: Altijd het item op mijn apparaat vervangen.
niet erg verschillend dus. Succes
Geen inspiratie
Nog ff een kleine tip voor mensen die net als ik BetaPlayer uitstekend vinden werken, maar zich ook afvroegen waarom je niet in beeld kreeg welk nummer je aan het luisteren was (met 1 Gb kan er ook zoveel op
) is er nu goed nieuws. Ik zat nog met versie 0.04. Inmiddels is er op de site van de maker versie 0.5 te downloaden. Ik weet niet wat die doet, maar ik heb de unstable versie gedownload (
, leek me leuker ) en kan in ieder geval melden dat deze versie je laat zien welk nr je afspeelt.

Geen inspiratie
damn... nóg niet gelukt.... &^%-windows spul, tis altijd wat zeg.....
Misschien nog meer ideeën omtrent het syncen van de mpx200 met een win2k-machine met outlook2002?
kHeb MSOffice XP erop staan (vandaar Outlook2002) en krijg dus mijn mpx200 niet gesynced met de pc. Kan wel handmatig de data die ik zowel in Outlook (op de PC) als in mijn mpx200 wil hebben, in mijn outlook op de PC zetten en dán syncen, dan werkt t wel... maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van syncen ;-)
Misschien nog meer ideeën omtrent het syncen van de mpx200 met een win2k-machine met outlook2002?
kHeb MSOffice XP erop staan (vandaar Outlook2002) en krijg dus mijn mpx200 niet gesynced met de pc. Kan wel handmatig de data die ik zowel in Outlook (op de PC) als in mijn mpx200 wil hebben, in mijn outlook op de PC zetten en dán syncen, dan werkt t wel... maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van syncen ;-)
[ Voor 8% gewijzigd door j0p3Y op 15-03-2005 23:17 ]
Verwijderd
Valt jullie het ook op dat de trilfunctie (té) hard is? Als hij op een stalen kast ligt, word ik er zelfs wakker van! Hij trilt dan ook nog ff lekker 3 seconden door voor een smsje
Als je er last van hebt,dan zet je het toch gewoon uit.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 23:54:
Valt jullie het ook op dat de trilfunctie (té) hard is? Als hij op een stalen kast ligt, word ik er zelfs wakker van! Hij trilt dan ook nog ff lekker 3 seconden door voor een smsje
Of je legt hem ergens anders neer dan op een stalen kast.
Verwijderd
Nah het is geen probleem, en ik heb hem juist altijd op trilfunctie, maar de bedoeling van trilfunctie is nog altijd dat het discreet is
Ok danVerwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 17:55:
Nah het is geen probleem, en ik heb hem juist altijd op trilfunctie, maar de bedoeling van trilfunctie is nog altijd dat het discreet is

Beste mensen,
Ik heb een trotse gebruiker van een MPX200 (WM2003) no battery problems.
Ik heb de laatste dagen "last" van een irritante hoge piep als ik een gesprek beeindig zodra ik het klepje dicht doe. De gene aan de telefoon hoort dat dan ook.... ik heb volgensmij geen instellingen veranderd.
Weet iemand hoe dit komt?
ps als ik het besprek gewoon beeindig (rode knoppie) komt het niet voor.
Ik denk dat de oor-spreker dan te laat uit gaat en dattie te dicht bij het microfoontje zit voordat hij uitgaat. Zo'n toontje is het....
Ik heb een trotse gebruiker van een MPX200 (WM2003) no battery problems.
Ik heb de laatste dagen "last" van een irritante hoge piep als ik een gesprek beeindig zodra ik het klepje dicht doe. De gene aan de telefoon hoort dat dan ook.... ik heb volgensmij geen instellingen veranderd.
Weet iemand hoe dit komt?
ps als ik het besprek gewoon beeindig (rode knoppie) komt het niet voor.
Ik denk dat de oor-spreker dan te laat uit gaat en dattie te dicht bij het microfoontje zit voordat hij uitgaat. Zo'n toontje is het....
Damn it's good 2b a Tweaker!
Verwijderd
Het is gewoon een sound loop, doordat hij het gesprek afbreekt pas als de klep volledig dicht is
Dit topic is gesloten.