Het Grote PS2 Topic - Part VI

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 12.183 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Michael Knight schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:36:
Ik zie ook zo snel geen officiele Sony...wel veel mensen die ernaar vragen.
Ik denk dat een belletje naar de support van Sony de oplossing biedt.

In kwaliteit met andere component-kabels zal het nauwelijks schelen, tenzij je met een budget-kabel van 5 euro vergelijkt...
Alles wat te koop is is budget (13 euro is niet bepaald duur). Of Monstercable van 70 euro.

Ik vraag me trouwens af hoe Amerikanen hun PS2 normaal gesproken aansluiten. Alleen via Composite of S-VHS? Aangezien ze daar geen SCART kennen.

[ Voor 19% gewijzigd door Shiver23 op 08-01-2006 17:39 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:57

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Composite denk ik, daarom krijgen wij in europa zo`n verloop-scart-stekkertje meegeleverd in onze doos :)

Die van 15 euro zijn niet budget, dat noem je third-party...

Met budget bedoel ik echt goedkoop/kwalitatief minder...

[ Voor 38% gewijzigd door Michael Knight op 08-01-2006 17:46 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 12:42
Jup, meestal composite of s-video in de VS. Hoewel TVs met component aansluitingen daar al een stuk langer te koop zijn. Heb ze in 2001 al in de winkels zien staan (480p only CRT TVs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-09 20:52
Ik heb mijn component kabel binnen (en ja Unicorn, heb hem toch stieken via psxshop.nl gekocht) , en ik heb mijn scherpte weer terug een veel minder lag! Ik heb helaas nog geen progresive scan kunnen proberen. :(

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
/me Even een vraagje voor de mensen met een YPrPb component kabel en multimeter:
Zitten de signaalpinnen aangesloten op pin 9, 11, 12 net als bij RGB (wat ik verwacht), of zit er 1 pin (Y) op pin 5 net als bij Svideo?
http://www.gamesx.com/avpinouts/psxav.htm
De YPrPb zit inderdaad op dezelfde pinnen als RGB. En om jouw vraag specifiek te beantwoorden: de component Y zit op pin 12 (G). De Y van Svideo op pin 5 wordt niet gebruikt voor component video.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Koopje bij Play-Asia: Critical Velocity voor 9 euro. Best een vet spel voor die prijs.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:23

SkyStreaker

Move on up!

Nu ik eigenlijk FFXI Online heb geproefd, merk ik heel erg bij mezelf dat ik zwaar teleurgesteld ben. Ik hoop dan ook heel, heel erg dat FFXXII wel bij het simpelere en vooral overzichtelijkere vorige delen blijft. Helaas is het zo dat, als dat niet zo is.... Ik voor de eerste keer in mijn leven echt FF af ben. XI Online heeft totaal niet het FF-gevoel.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wacht maar af op FFXII

Ik heb mijn componentkabel ontvangen. Strak beeldje! Zeker in progressive scan. Dit maakt een stuk meer verschil dan met het kijken van een DVDtje. Je kunt alleen wel zien dat het een goedkopere kabel is, want de kwaliteit zou nog beter kunnen. Maar ik ben zeker tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wie heeft er hier ervaring met Pro Evo 5 online te spelen? Hoe is de setup, moet je nog ergens registreren etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 19:44

Snijkoek

Metal up your ass

Ik heb een probleem met mijn PS2 Aqua (50004). De meeste games doen het wel aardig, maar bijvoorbeeld filmpjes en intro's stotteren vreselijk. Als ik dan Singstar wil laden, duurt het een eeuwigheid.

Naief als ik ben, dacht ik dat het door een gammele DVD drive kwam, dus heb ik er een HD ingezet in combinatie met HD Advance 3. Werkt allemaal een stuk beter, maar Singstar duurt nog steeds 12 tot 13 minuten om alleen al te laden.

HDD met alles erop omgewisseld met een vriend, en dan blijkt dat het niet aan de netwerk adapter, HD of HD Advance ligt (Hij heeft versie 1).

Het ligt dus niet aan de HDD of de DVD drive. Wat zou het kunnen zijn, voordat ik hem openbreek en de boel erger maak :?

Owja, bij bijvoorbeeld Lego Starwars of GTA SA is de besturing nogal instabiel. Soms vliegt het beeld alle kanten op, wat bijvoorbeeld de race bij level 4, episode 1, onmogelijk maakt. Een andere controller bood ook al geen uitkomst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

PS2 toevallig een keer op de grond gedonderd?

Ik zou bijna zeggen dat je PS2 te heet wordt oid... of een los draadje :?

Als ik jou was, zou ik ik de PS2 gewoon eens open maken encontroleren of alles goed vast zit..

Denk ik opeens aan:

Slechte kopietjes, worden natuurlijk niet beter (op laadtijden na) als je ze op je HD zet...zijn het niet toevallig van die mooie dvd rips, waar een beetje mee gerotzooid is? GTA is bv een DVD9 game die eigenlijk niet op je HD kan ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Michael Knight op 28-01-2006 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 19:44

Snijkoek

Metal up your ass

Michael Knight schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 01:19:
PS2 toevallig een keer op de grond gedonderd?

Ik zou bijna zeggen dat je PS2 te heet wordt oid... of een los draadje :?

Als ik jou was, zou ik ik de PS2 gewoon eens open maken encontroleren of alles goed vast zit..

Denk ik opeens aan:

Slechte kopietjes, worden natuurlijk niet beter (op laadtijden na) als je ze op je HD zet...zijn het niet toevallig van die mooie dvd rips, waar een beetje mee gerotzooid is? GTA is bv een DVD9 game die eigenlijk niet op je HD kan ;)
Mjah ik weet niet :? Fan draait wel, misschien toch maar een keer openmaken. De spellen die vreemd doen, zijn gewoon origineel op HDD gezet (welliswaar via PC om de laser te ontlasten, maar dat moet volgens mij niet uitmaken). Zelf zit ik al meer in de richting van gammele I/O gedeelte of wellicht gare databus of pad op het moederbord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Wow, bijna twee weken geen post meer in de PS2-draad! Laat ik jullie melden dat Soul Calibur III (english) en Shadow of the Colossus (multilingual) zwaar afgeprijst zijn bij Play-Asia. Respectievelijk € 17,50 en € 12,00. Mischien dat jullie dan je PS2 weer eens afstoffen en hier posten! :P

Ander leuk nieuwtje is dat Trizeal (ja, die shooter die vorig jaar voor de Dreamcast uitkwam) naar PS2 geport wordt. Toch goed te zien dat 2D shooters nog steeds gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:00

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
De enige game waar ik mijn PS2 weer voor van zolder ga halen is de nieuwe Final Fantasy als deze nog mocht uitkomen op de PS2 denk ik. De tijd van console gaming is een beetje voorbij voor mij.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb sinds gisteren Tourist Trophy. Alleen nog niet de mogelijkheidgehad om te proberen. Ik houd jullie op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:54:
Ik heb sinds gisteren Tourist Trophy. Alleen nog niet de mogelijkheidgehad om te proberen. Ik houd jullie op de hoogte :)
dacht dat die veel later zou uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
ari3 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:52:
Wow, bijna twee weken geen post meer in de PS2-draad! Laat ik jullie melden dat Soul Calibur III (english) en Shadow of the Colossus (multilingual) zwaar afgeprijst zijn bij Play-Asia. Respectievelijk € 17,50 en € 12,00. Mischien dat jullie dan je PS2 weer eens afstoffen en hier posten! :P
Meh, Shadow of the Colossus is uitverkocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 14:14:dacht dat die veel later zou uitkomen
Is inmiddels een week uit in Japan. Blijkbaar dezelfde game engine als Gran Turismo 4. Ook dit keer weer 480p en 1080i ondersteuning. Ziet er wel gelikt uit. Zodra deze in prijs zakt zal ik hem wel aanschaffen. Voorlopig speel ik nog even Moto GP 4. Die speelt best lekker, maar is grafisch niet echt bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Vooral 1080i is een leuke optie die je in de Europese nooit terug zal vinden helaas.
Met GT4 gebruik ik het ook en ziet er toch wel stukkie scherper uit. (Ook al is het geen echte 1080i, maar de helft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon nix relevants vinden met de search, dus probeer het hier eens!

Situatie:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~n.esseveld/pics/untitled.JPG

Weet iemand of er een switch-box oid is voor hetgeen wat ik wil?

Dat is dus: Een force feed-back stuurtje aansluiten op zowel mijn PS2 als mijn PC, zonder kabels te hoeven wisselen maar gewoon met een knopje omschakelen.

Ik weet dat er stuurtjes zijn die op zowel de PS2 en PC aangesloten kunnen worden. En er zijn ook oplossingen om je PS2 controller op je PC aan te sluiten, maar dat is het net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heet een usb-switchbox, te koop bij belkin

Afbeeldingslocatie: http://images.belkin.com/F1U201ea/FUL1_F1U201ea.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 13:25:
dat heet een usb-switchbox, te koop bij belkin

[afbeelding]
Ja natuurlijk, kijken of dat iets is.

THX ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

*hoest de boel even omhoog net na middernacht*

Jongens, ik ben op zoek naar een compatibility lijst voor o.a. HDLOADER en TOXIC-OS. Ooit had ik een waanzinnig goede site gevonden (ik heb voor zover ik weet alle links hier bekeken) maar vind hem nergens meer.

De site was voornamelijk wit met lichtblauw meende ik, heel erg up-to-date. Of spellen het deden op HDD-loader, HD-advance 3 (ofzo) en op Toxic-OS voor de DMS3. Ook specifieke info werd allemaal gegeven. De enigste grote aanwijzing die ik nog geven kan is dat er dan in de balk van internet ong. zoiets stond als dit: "we are just like aids..... blabla", ik hoop dat iemand het weet.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Outta control.. sorta like AIDS, but not as bad ;)

Voor compatibility van harde schijven: http://ps2drives.x-pec.com/

Voor compatibility van games: http://list.ps2hd.com/

[ Voor 28% gewijzigd door Michael Knight op 17-02-2006 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is in hemelsnaam die limited edition van Shadow of the Colossus te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:49
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 13:31:
Hoe ziet die eruit dan?
Ik heb hem met kartonnen doosje incl. een paar kaarten.

Het is echt een prachtige game, supermooi designed en veel unieker dan dit zie je niet vaak.
Toppertje!

EDIT: Ik zie net dat de mijne een limited editie is.
Ik heb hem woensdag bij de Mediamarkt Enschede gekocht.

[ Voor 31% gewijzigd door Mutatie op 18-02-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 13:31:
http://dimensionplus.com/link.asp?pid=361641

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag de limited edition gehaald. Ik hoop dat het nog wat uitdagender wordt want ik ben na een half avondje al bij de 3e colossus.
Maar wat een sfeer en design..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:39:
Ik heb vanmiddag de limited edition gehaald. Ik hoop dat het nog wat uitdagender wordt want ik ben na een half avondje al bij de 3e colossus.
Ik ben nu op weg naar nummer 8 na bijna 4,5 uurtjes.
Echt een geweldige game. Ik geloof dat het wel uitdagender wordt maar als je eenmaal hoe je een colossus verslaat wordt het idd makkelijk.
Wat ook mooi is is dat als je een beetje rondzoekt in de wereld je bepaalde dingen tegenkomt waar je wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:39:
Hij wordt wel uitdagender, maar nogsteeds niet echt lang hoor.

Ik heb een US import, en die had ik na 2 dagen uitgespeeld. De teller stond op 12u bij uitspelen.

Maar het is echt een spel dat ik nooit zal vergeten, nog nooit heb ik een spel gespeeld dat zoveel met emoties deed. Maar misschien ben ik ook maar een van de weinigen die dit zo ervaren heeft..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op zondag 19 februari 2006 @ 04:07:
[...]

Hij wordt wel uitdagender, maar nogsteeds niet echt lang hoor.

Ik heb een US import, en die had ik na 2 dagen uitgespeeld. De teller stond op 12u bij uitspelen.

Maar het is echt een spel dat ik nooit zal vergeten, nog nooit heb ik een spel gespeeld dat zoveel met emoties deed. Maar misschien ben ik ook maar een van de weinigen die dit zo ervaren heeft..?
heb je wel eens ico gespeeld? Die doet bijna hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:18:
[...]

heb je wel eens ico gespeeld? Die doet bijna hetzelfde
Jup, heb ik al meerdere keren uitgespeeld, mn vriendin is er ook helemaal weg van.

Zo mogelijk nog genialer van SotC, want soms ergerde ik me wel erg aan de framerateproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05:19

Aight!

'A toy robot...'

Di krijg ik eindelijk ook mijn HDD, kijken of ik dan de Japanse Kingdom Hearts II kan spelen, vond 1 zo gaaf, wil 2 gewoon gelijk doen. Na wat ik gezien op ign ben ik wel heel erg benieuwd.

Ook eindelijk DMC3 eens uitspelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De laatste paar dagen ben ik Tourist Trophy gespeeld.
Ik moet zeggen dat ik het zeer vermakelijk vindt. Motoren is toch wel een heel groot verschil met auto's en dat komt goed naar voren.
Het is een stuk minder uitgebreid dan GT4, maar dat is eigenlijk wel zo overzichtelijk.
Je hebt challenges om nieuwe motoren te winnen.
Je hebt een aantal races/kampioenschappen zoals bij GT4.
Er zijn uiteraard licenses om te behalen.
In de races is de photomode nog iets uitgebreider. Aan het einde van de race kun je TT automatisch een aantal snapshots laten genereren van de race.
En in 1080i ziet het er echt geweldig uit.

Wat ik leuk vind is dat het allemaal wat overzichtelijker blijft dan GT4, wat wel heeeeeel uitgebreid was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

god of war is trouwens ook een prachtig spel. Een soort devil may cry, maar dan echt een veel betere sfeer. De dingen die je af en toe in het spel ziet zijn echt uniek, nog bij geen enkel ander spel gezien.

Je moet wel ff door het eerste stuk heen bijten, aangezien het in het begin niet veel meer is dan een beetje om je heen slaan met vrij weinig moves. Maar goed echt een aanrader. Shadow of the colossus is mooi maar deze is zeker net zo mooi op zijn eigen manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, weet iemand waar ik op moet letten als ik twee logitech wireless precision controllers (met 2 recievers) aan mijn slimline ps2 wil hangen? Ik synchroniseer eerst de 1 dan de ander maar ze doen het niet. ik dacht dat die recievers slim genoeg waren om 2 totaal verschillende frequenties op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb dus net even heerlijk Grandia 3 zitten spelen en.... mijn god! Wat een heerlijk spel!

Het speelt vanaf het begin meteen lekker weg, heerlijk makkelijke en duidelijke controls en de manier van vechten is om je vingers bij af te likken. Je komt vijanden rondlopend tegen en je kan ze stunnen om te ontwijken om snel dat kistje te pakken bijv. Als je dan het gevecht aangaat is het een beetje final fantasy meets RTC. Er zijn combo's mogelijk (een megageile move die ik net heb ontdekt is als je een vijand zijn aanval annuleert en in de lucht vliegt van de klap ^^ dan kan je een getimede combo doen en dat gebeurt dan in de lucht, VET STOER!) ...

Ach, wat lul ik nou :) Vlieg naar gamespot of neem mijn advies aan als frequent RPG-speler dat deze game gewoonweg roeleert! :D :D

[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 20-02-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Mutatie schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 13:39:
[...]

Hoe ziet die eruit dan?
Ik heb hem met kartonnen doosje incl. een paar kaarten.

Het is echt een prachtige game, supermooi designed en veel unieker dan dit zie je niet vaak.
Toppertje!

EDIT: Ik zie net dat de mijne een limited editie is.
Ik heb hem woensdag bij de Mediamarkt Enschede gekocht.
Wat kostte die bij de MM? In de FRS etc. ligt de kartonnen versie ook voor €59,-

/edit: Net even .hack// gekocht voor €12,-, zit nu de film te kijken :)
Nu nog Ico en SotC.

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 20-02-2006 21:16 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:06

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

SkyStreaker schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:48:
Ach, wat lul ik nou :) Vlieg naar gamespot of neem mijn advies aan als frequent RPG-speler dat deze game gewoonweg roeleert! :D :D
Ik ben heel erg benieuwd naar Dragon Quest VIII. Lijkt me zo'n gaaf en humorvol spel :)

Hij komt in april uit:

Dragon Quest: The Journey Of The Cursed King
Due for release on 07/04/2006

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-02-2006 21:46 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Is dragon quest VII een aanrader? 3 vond ik wel leuk met het draakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

uchiha tijntje schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:45:
[...]

Ik ben heel erg benieuwd naar Dragon Quest VIII. Lijkt me zo'n gaaf en humorvol spel :)

Hij komt in april uit:

Dragon Quest: The Journey Of The Cursed King
Due for release on 07/04/2006
Die heb ik ook al netjes geimporteerd :P Een enorm heerlijk character die Jessica heet spel :P
Het verhaal speelt zich ook net iets anders dan wat je normaal gewend bent van een RPG. Er is veel bewegingsvrijheid op een gegeven moment en je kan naar hartelust gamen :D De gfx zijn geweldig, de stijl van spelen is lekker. Er zijn makkelijke gevechten en er zijn (zeer) moelijke gevechten. Het is een goed afgewogen spel en waar voor je geld imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Sonic Heroes voor € 11 inclusief verzending. Best een leuk spel. Jammer dat de Game Cube versie niet afgeprijst is want die verdient de voorkeur wegens progressive scan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
TroonStaal schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:15:
[...]

Wat kostte die bij de MM? In de FRS etc. ligt de kartonnen versie ook voor €59,-

/edit: Net even .hack// gekocht voor €12,-, zit nu de film te kijken :)
Nu nog Ico en SotC.
Zelfde, 59,99.
Volgens mij zijn ze allemaal limited/collecters edition.

11 Colossi down and still lovin' every minute of it!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Mutatie schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:19:
[...]

Zelfde, 59,99.

Ik heb 'm vanmiddag bij de FRS gekocht, samen met ICO. Nu nog tijd vinden om het te spelen :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik die vga kabel voor playstation 2 kan kopen die ook bij de linux kit zat
maar dan wil ik hem los.
en kun je hier ook games mee spelen of is het enkel voor linux en doen games het niet op deze kabel.
bij sony noemen ze hem Monitor Cable Adaptor (for PlayStation® 2)
ik heb gezocht alleen ome google bracht mij niet verder.

hopelijk kan een tweakertje mij verder helpen
of wordt het dan toch een vga box? en hoe is de kwaliteid van die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:37:
weet iemand waar ik die vga kabel voor playstation 2 kan kopen die ook bij de linux kit zat
maar dan wil ik hem los.
Ja, wil ik ook maar wordt niet los geleverd :(
en kun je hier ook games mee spelen of is het enkel voor linux en doen games het niet op deze kabel. bij sony noemen ze hem Monitor Cable Adaptor (for PlayStation® 2)
De meeste spellen die progressive scan ondersteunen (525p/480p resolutie) zullen werken. Spellen die geen progressive scan ondersteunen werken niet met de Sony VGA kabel.

Houdt er bovendien rekening mee dat de officiële Sony kabel het sync signaal alleen SOG (sync-on-green) doorgeeft. Je monitor moet dit ondersteunen anders gaat het niet werken.
of wordt het dan toch een vga box? en hoe is de kwaliteid van die dingen?
De kwaliteit van een betaalbare VGA box is zeer slecht. Behoorlijke upscan apparaten beginnen vanaf 200 euro. Als het minder kost is moet je ernstige consessies doen aan de beeldkwaliteit. Let met name op colorbleed artifacts en deinterlacing artifacts (begewegingswaas bij snelle bewegende beelden). Overigens komt Micomsoft, producent van de kwalitatief goede upscan converters, binnenkort met een nieuw model van hun XRGB-Upscan product. Wellicht de moeite waard dit in de gaten te houden.

[ Voor 4% gewijzigd door ari3 op 22-02-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Mutatie schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:19:
[...]

Zelfde, 59,99.

5 Colossi down and also still lovin' every minute of it!! ;)

Zo'n ontzettend sfeervol spel. Zelfs als ik niet tegen de Colossi aan het vechten ben, (wat is Colossie 5 gaaf :P) verveel ik me geen minuut. Lekker met Agro rondspollen en proberen overal op te klimmen wat enigszins klimbaar lijkt :).

Ben erg benieuwd naar de rest van het spel!

spoiler:
Iemand enig idee of je sterker wordt (langer kunt klimmen) naarmate het spel vordert? want ik heb namelijk een manier gevonden volgens mij om op de 'starttempel' te klimmen, alleen haal ik de hoogte niet omdat men krachtmetertje eerder op is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:45:

spoiler:
Iemand enig idee of je sterker wordt (langer kunt klimmen) naarmate het spel vordert? want ik heb namelijk een manier gevonden volgens mij om op de 'starttempel' te klimmen, alleen haal ik de hoogte niet omdat men krachtmetertje eerder op is :)
spoiler:
ik heb op enkele reviewsites gelezen dat je, als je het spel éénmaal hebt uitgespeeld, je sterker bent en dat er meer dingen te verzamelen zijn waar je eerst niet bij kon komen. Gewoon na het uitspelen nog eens proberen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ok, dankje :) Want dat klimmen vind ik gewoon tof. Ik ga nu weer ff verder met waar ik gister gebleven was. De 6e Colossi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Over stamina en leven in SotC:
spoiler:
- Je krijgt meer stamina als je de salamanders met een witte (of was het groen?) staart opeet. Je stamina-bal wordt zo groot dat hij rechts en onderin buiten het beeld komt.

- Je levensbalk wordt groter als je het fruit dat in sommige bomen hangt opeet. Je levensbalk kan zo breed als het scherm worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Man eindelijk mijn HDD binnen en zit erin met een paar ISO's maar nu wil ik hem zonder dat ik weer mijn HDD uit mijn PS 2 moet halen als FTP herkennen en zo andere iso's overpompen.

Weet iemand hoe het moet, ik vind alleen maar dat je hem weer eruit moet halen een of ander wazig proggie erop moet zetten en dan kan het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand het spel 'Black' al es even gespeeld?

Afbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/ps2/boxes/362343.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:21:
Ik heb de demo gespeeld.

Lijkt me wel een geinig spel. Maar heb nog men handen vol aan Shadow of the Colossus, en Fahrenheit :)

Tevens lijkt het me wel wat te kort. Op zich is dat niet erg want dat is SotC ook wel op zich, maar das toch een andere ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij hebt het voorlopig dus ook druk genoeg!
Ik ken dat probleem, heb hier steeds meer spellen liggen die niet uitgespeeld zijn terwijl de opvolger al bijna weer in de winkel ligt.

Ik ben geen diehard gamer in dit genre maar ik moet zeggen dat het heerlijk gamed en het geluid erg goed klinkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Aight! schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:55:
Man eindelijk mijn HDD binnen en zit erin met een paar ISO's maar nu wil ik hem zonder dat ik weer mijn HDD uit mijn PS 2 moet halen als FTP herkennen en zo andere iso's overpompen.

Weet iemand hoe het moet, ik vind alleen maar dat je hem weer eruit moet halen een of ander wazig proggie erop moet zetten en dan kan het.
Gaat TRAAG, 1GB doet er 1 tot 2 uur over om te uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:21:
Ja, het leuke aan het spel is dat wel bijna alles kapot kan. Verder vind ik het verhaal en de bestuuring een beetje poep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De demo van Black is niet te vergelijken met het uiteindelijke spel.

Behalve dat de besturing wat traag is, is het echt een meesterlijk spel moet ik zeggen.
Het gevoel van vrijheid is zeer groot (na de eerste missie).Ziet er super uit blijft tot nu toe erg soepel lopen. Geluid is supergaaf. En het verhaal moet nog op gang komen denk ik. (nu bij missie 2)
Alleen de AI is niet al te goed, maar ja, welk spel had dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Shiver23 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 22:27:

Het gevoel van vrijheid is zeer groot (na de eerste missie)
Juist dit vond ik een beetje tegen vallen na de eerste missie, had gehoopt wat meer aanflarden te kunnen shieten :)

Verder ziet het er idd allemaal erg mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Toen ik in het bos rondliep in missie 2 had ik niet bepaald een idee dat ik recht op mijn doel afging, zoals bij 9 van de 10 FPS games.
Ik denk dat het nog het meeste op farcry lijkt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

SkyStreaker schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 21:33:
[...]

Gaat TRAAG, 1GB doet er 1 tot 2 uur over om te uppen.
Nou via WINHIIP doet ie er ook 1 uur over voor een game, 1,7 a 2,0 mb/s.
Maja, ik wacht wel, dadelijk Black en RE4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

RE4 is echt supergaaf. Heb er nu al 32 uur opzitten en nog niet uitgespeeld.
En het blijft afwisselend. Echt een topper. Hierna maar weer verder met Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Aight! schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:31:
[...]

Nou via WINHIIP doet ie er ook 1 uur over voor een game, 1,7 a 2,0 mb/s.
Maja, ik wacht wel, dadelijk Black en RE4 :)
Ik haal toch regelmatig 20 MB/sec met winhiip in combinatie met een usb 2 enclosure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ja... USB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Tja ik moet hem altijd via IDE aan mijn poort hangen, trouwens RE4 is echt fucking vet. Ben nu net in dat huis geweest met al die zombies/mensen? Leuk, lekker knallen :D.

Nu moet ik kijken of ik links of rechts ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Mja,das een lastige keuze want je kunt daarna niet meer terug.
Ik heb rechts genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

^^ Hij leeft nog, goed teken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Shiver23 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:58:
RE4 is echt supergaaf. Heb er nu al 32 uur opzitten en nog niet uitgespeeld.
En het blijft afwisselend. Echt een topper. Hierna maar weer verder met Black.
Dat is wel heeeel lang, de eerste keer op de Cube deed ik er 22u ongeveer over, op de PS2 had ik hem de eerste keer binnen 15uurtjes uitgespeeld.

En over dat rechts/links gaan:
Links is het makkelijkst. Rechts het moeilijkst, maar wel meer treasures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik dacht dat dit de mogelijkheden zijn
spoiler:
rechts is die reus nog een keer, links een dorp met veel mannetjes

of was het andersom :X

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 01-03-2006 15:45 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Ik ben gewoon terug gegaan, eerst links, die wazige vrouwen met hun ketting zagen, toen geen ammo meer maar toch rechts gegaan en paar keer met de hand gun op dat beest geschoten en voor de rest het mes :D

Nu ben ik in het kasteel, die ene vent was wel makkelijk zeg waar je het oog krijg, maar ik heb nu helemaal geen poen meer :|

Heb de Black Tail als handgun, rifle en shotgun en de TMP en dan nog de mine trower, maar nu ik even die schat kaart gekocht en toen no money :P.
Maja speelde toenet even verder:
spoiler:
Gingen ze me gewoon bekogelen met van die katapulten
wat zijn dat voor een mafkezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Speelt iemand toevallig Metal Gear Solid 3 Subsistence met headset? Ik zou graag weten welke USB headsets gebruikt kunnen worden met het spel. Ik heb namelijk al de USB headset die bij het spel Operator's Side zat: de ASC-1609SC. Ik vraag me dus af of deze headset compatible is met de headset die bij MGS3 Subsistence geleverd wordt: de LAPC-50000. Zou wel mooi zijn als het met de ASCII headset ook zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Subsistence? :?

[ Voor 13% gewijzigd door Schweino op 02-03-2006 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 08:05

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Is Subsistence al uit???? Dat heb ik even gemist.. meteen ff zoeken :)

Edit: aaah.. de US versie is uit. Ik zit nog te wachten op de EU release.

Schweino: Subsistence is MGS3 + online mogelijkheden + nog wat uitbreidingen + de originele Metal Gear 1 & 2 (Metal Gear 1 & 2 ja, van de MSX, niet Metal Gear Solid 1 + 2).

[ Voor 14% gewijzigd door Creepy op 02-03-2006 09:15 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
okidoki, weet ik dat ook weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu met Black bezig, opzich leuk game maar de levels zijn echt lang en je mag niet tussen door saven wat ik echt irritant vindt. Want soms heb je zin in om ongeveer een half uurtje te speelen maar dat kan niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Creepy schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:11:
Is Subsistence al uit???? Dat heb ik even gemist.. meteen ff zoeken :)

Edit: aaah.. de US versie is uit. Ik zit nog te wachten op de EU release.

Schweino: Subsistence is MGS3 + online mogelijkheden + nog wat uitbreidingen + de originele Metal Gear 1 & 2 (Metal Gear 1 & 2 ja, van de MSX, niet Metal Gear Solid 1 + 2).
Je vergeet de volledige 3D camera (ala Splinter Cell). En de mogelijkheid om het hele verhaal in (gerenderde) filmvorm te kijken, met toevoeging van nieuw beeldmateriaal.

Weet iemand al een duidelijke EU releasedatum? Ik zie hier en daar 'March 2006' en 'TBA' staan, maar niks duidelijks.

[ Voor 10% gewijzigd door SD5k op 03-03-2006 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Tourist Trophy voor € 20 inclusief verzending naar Nederland. Goede deal lijkt me. Het spel draait op de engine van Gran Turismo 4 en heeft nagenoeg dezelfde opties (1080i, breedbeeld, foto's exporteren naar USB mass storage, Dolby Digital, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

RE4 begint nu wel eng te worden, net in die base van het Island, niks voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Ik heb net Shadow of the Colossus uitgespeeld.
Damn... wat een meesterlijk einde, echt geweldig.

Het lijkt op wel een prequel van ICO.

Nu MOET ik eigenlijk ICO (die ik nooit echt gespeeld heb) spelen voor een paar stukjes van de puzzel.

SPOILERS:

spoiler:
Ik weet zo net nog niet of je het meisje wel echt gered hebt, van andere fora heb ik vernomen dat zij misschien de queen is uit ICO, dat een deel van Dormin in haar is: te horen aan Dormin's stem aan het eind, eerst had hij een mannelijke stem en een vrouwelijke tegelijk en aan het eind alleen een mannelijke stem.
Echt alleen is ze niet, Wander is nog bij haar als baby omdat alle evil (van Dormin, die zijn lichaam overnam, en zichzelf) uit hem is gezogen aan het eind en pure onschuld overbleef.
Als het goed is zijn de gegoornde jongetjes uit ICO een reincarnatie van Wander die nog altijd moet boeten voor zijn zonden.
Al met al is dit wel een erg mooi einde.

[ Voor 12% gewijzigd door Mutatie op 12-03-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Mutatie schreef op zondag 12 maart 2006 @ 22:59:
Ik heb net Shadow of the Colossus uitgespeeld.
Damn... wat een meesterlijk einde, echt geweldig.

Het lijkt op wel een prequel van ICO.

Nu MOET ik eigenlijk ICO (die ik nooit echt gespeeld heb) spelen voor een paar stukjes van de puzzel.
Het is toch echt een sequel hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Een sequel is het volgens mij niet en zeer zeker geen directe opvolger, de makers noemen het niks anders dan een spirituele opvolger van ICO, ze zeggen dus niet of het een prequel of sequel is maar het eerste lijkt er meer op.
Als het toch een sequel is vind ik dat wel een beetje jammer voor het einde wat in m'n spoiler staat want daarin staat oa. een mooie verklaring voor hoe het begon met gehoornde jongens en wat er met ze gebeurd.

Misschien is het aan de speler om het verhaal te interpreteren en staat er simpelweg niks vast.

[ Voor 19% gewijzigd door Mutatie op 12-03-2006 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hmm.. Resident Evil 4 klinkt erg goed hier.. :)

En Black vanmiddag 'even' gespeeld..
Meteen ook uitgespeeld op normal mode..
Erg leuk spel om je weer even te vermaken op de PS2.. :D

MGS lijkt me ook erg vet.. Njahh.. keuze genoeg nog op zo'n "oude console".

Speel nu nog regelmatig SSX On Tour & Gran Turismo 4..

Heb SotC v/d week gezien maar vond het niet erg boeiend uitzien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Over het verhaal van SotC:
spoiler:
In een interview met een van de makers las ik dat de gehoornde baby aan het einde van het spel gewoon de allereerste van het gehoornde volk is. Niet ICO zelf dus. Dit hebben ze er trouwens speciaal ingedaan als link met ICO, eerst waren ze van plan om er een gewone baby van te maken maar ze dachten dat de fans het zo wel op prijs zouden stellen.
Daarnaast spelen beide spellen zich ook in dezelfde wereld af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
@-Sander

Dat was precies wat ik bedoelde. Ik vind het wel een mooie link en het voegt wat toe aan het verhaal.

@endless

MGS is echt een supergame die je eigenlijk wel gespeeld moet hebben. Ik wwet niet of je de vorige MGS games gespeeld hebt maar het verhaal is erg goed.
SotC is, als de sfeer je aanspreekt, echt een masterlijke game. Een regelrechte classic als je het mij vraagt. Het is er wel een die je of supergoed vind of niks aan. 1 ding is wel zeker en dat is dat het geen mainstream game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben een heel klein beetje begonnen met SotC maar ik moet die controls echt onder de knie krijgen. Heel wat anders dan een potje 1945 bijvoorbeeld :+ Die eerste colossus kom ik maar niet op, hooguit een stukje op de hoef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

TroonStaal schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:24:
Ik ben een heel klein beetje begonnen met SotC maar ik moet die controls echt onder de knie krijgen. Heel wat anders dan een potje 1945 bijvoorbeeld :+ Die eerste colossus kom ik maar niet op, hooguit een stukje op de hoef.
spoiler:
Je moet ook eerst op de achterkant van zijn linkerbeen klimmen, dan met je zwaard in zn been steken. Vervolgens zakt hij door zn knie en kan je verder klimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Weet iemand eingelijk nog een paar leuke en mooi uitzien RPG"s voor de PS 2?

FFX, Kingdom Hearts, iets in die stijl. Mis er wel een paar RE 4 heb ik bijna uit geloof ik, black vind ik saai, MGS 3 spreekt me ook niet echt aan, wacht met smart op Kingdom Heats II, NTSC maakt niet uit, beschikt over HDD Loader dus dat is wel relax :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

-Sander schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:03:
[...]

spoiler:
Je moet ook eerst op de achterkant van zijn linkerbeen klimmen, dan met je zwaard in zn been steken. Vervolgens zakt hij door zn knie en kan je verder klimmen.
Dankje, die is iig gelukt, nu de rest nog. Het is heel anders dan een beetje dom ergens op schieten/steken. Bovendien ziet het er ook erg indrukwekkend uit, zo'n rondwandelende kolos. Kan er best lang naar kijken.

@ Aight!: Ik heb laatst .hack//infection gekocht, ziet er ook best mooi uit en is een soort simulated mmorpg.
Misschien is Shadow Hearts: Covenant wat voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Aight! schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:52:
Weet iemand eingelijk nog een paar leuke en mooi uitzien RPG"s voor de PS 2?

FFX, Kingdom Hearts, iets in die stijl. Mis er wel een paar RE 4 heb ik bijna uit geloof ik, black vind ik saai, MGS 3 spreekt me ook niet echt aan, wacht met smart op Kingdom Heats II, NTSC maakt niet uit, beschikt over HDD Loader dus dat is wel relax :).
Kijk eens kerel:

http://www.gamespot.com/g...l&sort=views&dlx_type=all

En de besten en mooisten staan ook daadwerkelijk bovenaan :) In mijn mening.

ik moet wel zeggen, er zitten een paar tussen, dat zijn de wat zwaardere RPG's. Even wat pittiger qua gebruik en mogelijkheden, echter het resultaat mag er vaak zijn. Persoonlijk ben ik van mening dat jij het beste je eigen keuze kan gaan maken. Persoonlijk raad ik Grandia 3 aan, Dragon Quest 7, Tales of Legendia en Dark Cloud 2 aan.

[ Voor 22% gewijzigd door SkyStreaker op 14-03-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

En Dragon Quest VIII natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik ben nu met DQ8 bezig, en moet zeggen dat ik lange tijd niet zo'n goede rpg heb gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
SkyStreaker schreef op zondag 12 maart 2006 @ 23:29:
[...]

Het is toch echt een sequel hoor :D
Riep hier iemand ICO? Een van de beste PS2 titels en een van de games met de beste sfeer imho? En sequel zei je? * Bor haalt zijn PS2 onder het stop vandaan en rent naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Bor de Wollef schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:27:
[...]

Riep hier iemand ICO? Een van de beste PS2 titels en een van de games met de beste sfeer imho? En sequel zei je? * Vrijdag haalt zijn PS2 onder het stop vandaan en rent naar de winkel.
SotC is niet echt een sequel, maar qua sfeer is het ongeveer hetzelfde als ICO. Ook hetzelfde team trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

-Sander schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:03:
En Dragon Quest VIII natuurlijk. :)
Die bedoelde ik eigenlijk Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Wat ik uit reviews begrijp is dat het een soortgelijke sfeer heeft waar ik testijds echt helemaal verliefd op werd. Wat dat betreft zal het wel goed zitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Ga eens naar die Dragon Quest kijken, lijkt me wel leuk.

Naja eindelijk RE4 uitgespeeld, einde viel tegen, meer van verwacht
spoiler:
Vrij makkelijk als je het eenmaal door hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geweldig game GOD of WAR :9 :9 :*) _/-\o_
Ik heb hem jammer genoeg uitgespeeld maar wat een game!!!
Het einde viel mij een beetje tegen een beetje Happy end maar verder echt een top game.

Er komt toch wel een vervolg toch ? omdat de makers ook dat zeggen in de extra's (over dat vette design van de hoofdrol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik vond het niet echt een happy end.

spoiler:
Hij kon zn vrouw en kind niet redden en was min of meer verdoemd om de nieuwe God of War te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Zo, nog 3 en dan zijn we na iets meer dan een jaar eindelijk op de 1000 posts :) ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Hoe komt het eigenlijk dat er van de PS2 zo weinig "het grote.."-topics zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Misschien steeds minder interesse in de PS2 in het algemeen :?

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.