Het Grote PS2 Topic - Part VI

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 12.180 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-09 16:06

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Vanaf "dag 1"?

De PS2 is toch wel een van de best verkochte consoles... denk eerder dattie te duur was waardoor er minder mensen in deze topics zaten. Niet de interesse..

Btw, post 1000 8)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:17

Vrijdag

De Zwarte

Dan maken we het volgende topic toch het "Grote" topic? ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de volgende bericht bij gamespot gevonden :

http://www.gamespot.com/p...dex.html?q=god%20of%20war

Is het geloofwardig of wordt de tweede deel van god of war voor de ps3 ??

Ps; Binnenkort godfather lijkt me wel gaaf (GTA style) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Vorige week op gamer.nl waren al wat vage screens te zien. Dat was duidelijk PS2.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit die Blaze RGB Scart kabel die zo goed moet zijn?
http://www.nl.bol.com/is-...04000000033&Section=GAMES

en weet iemand hoe het zit met deze kabel:
http://www.nl.bol.com/is-...04004000000185&tag=EPDSRE

ik kan het namelijk niet van het plaatje afzien of in de beschrijving lezen

en hoe zit het met de kwaliteit, ik heb meningen gezien waarbij het zou aanvoelen alsof je de stekker kapot maakte als je hem in de PS2 zou doen? klopt dit

het gaat erom dat ik ook dvd's wil kijken zonder die groene waas en zonder allerlei kabels te gaan zitten omwisselen

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Dat is het geval met meer 3rd-party kabels. Ik gebruik ook nog een echte rgb-kabel van de PS1, die ging ook stroef in de PS2... na een paar keer verwisselen echter niet meer.

Btw; volgens mij is het nog niet mogelijk om gewoon RGB-signaal door te geven met films? :?
Dan zit er waarschijnlijk zo`n stekkertje op de kabel, waarmee je voor films gewoon composiet doorgave krijgt of een disc die eerst de RGB-beveiliging uitschakelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat snap ik, dat heb ook al meer gelezen.

waar kun je trouwens, voor een normale prijs de officiele RGB kabel van sony vinden, ik heb al zitten zoeken maar ik kan zelf echt niets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Met de Blaze kun je de schakelaar omhalen om hem op composite te zetten (en dan kun je dus DVD kijken). Heb jarenlang tot volle tevredenheid gebruikt. Via RGB kun je (legaal) geen DVD kijken helaas.

[ Voor 14% gewijzigd door Shiver23 op 01-04-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem net besteld, samen met the island dvd, die oplichters hebben hem wel net op het laatste moment ff 2 euro duurder gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: Ik heb een satin silver ps2 en dan heb ik het niet over de zilveren pstwo.
Ik zou graag een fliptop willen kopen hiervoor, alleen weet ik niet welke versie
het is. V9 ofzow.

Weet iemand welke versie de satin silver is??

Edit: Nevermind, SCPH50004, dus de V9 en V10

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nog iemand die Guitar Hero gaat aanschaffen? Als het goed is zou hij vrijdag uit moeten komen.

Zie www.guitarherogame.co.uk, na de andere spellen van harmonix (frequency, amplitude etc.) zal ik deze ook zeker gaan aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:46:
Nog iemand die Guitar Hero gaat aanschaffen? Als het goed is zou hij vrijdag uit moeten komen.

Zie www.guitarherogame.co.uk, na de andere spellen van harmonix (frequency, amplitude etc.) zal ik deze ook zeker gaan aanschaffen :)
Dude, heb 'm gister al gekocht bij Replay. Superspel! Die gitaar is geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb 'm in de grotere winkels helaas nog niet gezien....morgen nogmaals kijken.....

Die gitaar ziet er goed uit....ben heel benieuwd hoe fijn die controller speelt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:45:
Heb 'm in de grotere winkels helaas nog niet gezien....morgen nogmaals kijken.....

Die gitaar ziet er goed uit....ben heel benieuwd hoe fijn die controller speelt....
ik verwacht niet dat je 'm in de "grotere winkels" zult gaan aantreffen. Er is nu nog maar een beperkte hoeveelheid beschikbaar (dat zou rond augustus meer moeten worden). De enige winkels die 'm verkopen (of tenminste op hun site hebben staan) zijn Replay en DimensionPlus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Hij staat wel op de site van Dixons...dus het kan nog wel meevallen wat betreft beschikbaarheid....

Kom zojuist van de Toys'R'Us, ze hadden 'm daar ook....gelijk gekocht...dus ben benieuwd...

[ Voor 33% gewijzigd door Walkman op 06-04-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat kost die en wat vind je ervan? Ik ben bang dat de lol er snel af is. Dus ik ben nog een beetje afwachtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik ben zelf een groot fan van rhythm action games, dus ik zal me er zeker lang mee kunnen vermaken. Hij was 85 euro.

Heb er een tijdje mee gespeeld en sluit me aan bij alle positieve reviews...echt fantastisch spel....ik wilde op een gegeven moment stoppen...toen nog maar een nummertje extra...vervolgens bleef dat door gaan en was ik weer een half uur verder....ben net gestopt omdat je het toch begint te voelen...die houding ben je dan niet zo gewend....maar echt een aanrader!

[ Voor 57% gewijzigd door Walkman op 06-04-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Zijn er eigenlijk hier mensen die kunnen verklaren waarom alle vette Street Fighter spellen alleen in Japan en de US zijn gereleased :/ ik doel dan met name op Street Fighter III: Third Strike, die alleen in Japan is gereleased, en Street Fighter Anniversery Collection waar deze ook bij zit.

Ik bedoel dus niet de Fighting Jam/Evolution die vrijwel alle coole chars mist, noch de Hyper SF2 Anniversary Edition. Die is een soort vage remake van de oude SF2 met alle oude chars, ziet eruit alsof het rechtstreeks van de Snes komt :/ Zuurste is dan nog, dat de SF Anniversery Collection zowel SF III: Third Strike EN de Hyper SF2 heeft, en bovendien ook nog eens wél in de EU op de Xbox maar niet op de PS2 is gereleased. Why?! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 12:42
Omdat we hier altijd genaaid worden met releases. Als ze al uikomen zijn het crappy PAL conversies in 50Hz met balken en 1,5x zo duur als in de US/Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:00

Aight!

'A toy robot...'

Haha, Kingdom Hearts II, wat een super game, alleen shit van die black screen, dat word dus zeker legaal halen. Ik wil hem gewoon, hij is zooo vet.

Vind het alleen raar dat hij het niet met de HDD doet, wel slim van de uitgever natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Zal vast een patch voor zijn/komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hmm hier werkt hij gewoon.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Levo schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:27:
Zijn er eigenlijk hier mensen die kunnen verklaren waarom alle vette Street Fighter spellen alleen in Japan en de US zijn gereleased :/ ik doel dan met name op Street Fighter III: Third Strike, die alleen in Japan is gereleased, en Street Fighter Anniversery Collection waar deze ook bij zit.

Ik bedoel dus niet de Fighting Jam/Evolution die vrijwel alle coole chars mist, noch de Hyper SF2 Anniversary Edition. Die is een soort vage remake van de oude SF2 met alle oude chars, ziet eruit alsof het rechtstreeks van de Snes komt :/ Zuurste is dan nog, dat de SF Anniversery Collection zowel SF III: Third Strike EN de Hyper SF2 heeft, en bovendien ook nog eens wél in de EU op de Xbox maar niet op de PS2 is gereleased. Why?! :'(
Omdat in Europa geen publisher dit uit wil geven. Waarschijnlijk omdat ze denken dat de games hier niet voldoende verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Die SF Ex serie is hier toch wel te koop ?
Mja.... ik zou de andere ook kopen, ik speel SF2 op de snes nog regelmatig :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik denk dat die spellen niet eens zo heel goed verkopen. Komt doordat dat Street Fighter hier niet zo zichtbaar meer is omdat wij geen speelhallen meer hebben. Bovendien is de console port van Fighting Jam en Street Fighter III erg slecht uitgevoerd. De animatie is zo houterig dat het gewoon triest is. Als je dan vergelijkt met de speelhal versie zie je gewoon dat ze geen moeite gedaan hebben om het speelbaar te houden. De PS2 versie mist zoveel frames dat de timing helemaal fout is en allerlei combo's uit het origineel niet meer werken. Hierdoor is de balans tussen veel chars helemaal weg.

Je kunt overigens altijd nog importeren.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die Minotaur boss bij God of War nu al een paar keer geprobeerd .... t/m no armor kom ik met gemak, daarna wordt ik telkens bruut afgemaakt, tot 50% krijg ik 'm .... net .... heeft iemand tips voor deze gast? 't Is te langzaam als ik elke keer een klein tikje geef, en dan naar achteren spring ... die aanvallen zijn gewoon te snen hij is te langzaam om ze te ontwijken (of ik ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Jij moet gewoon zo veel mogelijk zijn aanvallen ontwijken. En je hebt toch wel dat boomstamkanon links gezien hoop ik?

En over Kingdom Hearts 2, ik heb maar even de US versie besteld, die laadschermen duren echt veel te lang bij die ali-illigali versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

En na het gummi ship, black screen, is shit dat mijn ps 2 geen NTSC aan kan, anders had ik die ook maar gehaald, wil hem zo graag verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Iemand hier trouwens al eens zo'n PS2 Netwerk CD aangevraagd? Enig idee hoelang dat duurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Niet online

Vyo

best lang eigenlijk, duurde volgens mij sowieso langer dan een maand, don't pin me down on it >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Laatst online: 19:20

SkyStreaker

Move on up!

Schweino schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 00:34:
Omdat we hier altijd genaaid worden met releases. Als ze al uikomen zijn het crappy PAL conversies in 50Hz met balken en 1,5x zo duur als in de US/Japan.
oa. Sony heeft zo goed als mogelijk nu gelijktijdige wereldwijde releases beloofd, maar hou me d'r niet op aan. Dit is eerder "beloofd".

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Niet online

Vyo

hmm yeah maar denk alsnog niet dat ze die Street Fighter gaan uitbrengen, ik vermoed inderdaad niet het geschikte publiek.. Helaas, vooral als je dan ook nog eens ziet dat Kingdom Hearts II NOG STEEDS NIET HIER UIT IS.

I feel f'd in the a. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Vyo op 10-04-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Levo schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:31:
Helaas, vooral als je dan ook nog eens ziet dat Kingdom Hearts II NOG STEEDS NIET HIER UIT IS.

I feel f'd in the a. :(
Ben maar blij, als je ziet hoe ze de originele Kingdom Hearts hebben verkracht voor de PAL regio...... Ik koop ook alleen maar NTSC spellen om die reden. Moet niet meer kunnen in deze tijd vind ik. Als je kijkt naar de Xbox dan zie je dat het goed converteren van NTSC naar PAL prima mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Vaak brengt Action Replay nog een leuke oplossing als x/y fixes, 60hz fixes of NTSC-mode. Helaas in dit geval dus niet. Een beetje TV van zelfs 10! jaar oud kan zelfs SECAM aan. Dit hele PAL/NTSC gedoe is oud. TE oud.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Vandaar dat de xbox360 gelukkig alle spellen in HDTV op je TV knalt. Alles in 720p/1080i dus en je hebt dan geen last meer van 50/60Hz problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk een goede (internet-)winkel waar je US imports van PS2 games kan bestellen (zonder dat het je 70 euro per spel kost)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:45:
Wat is eigenlijk een goede (internet-)winkel waar je US imports van PS2 games kan bestellen (zonder dat het je 70 euro per spel kost)?
Zonder? De Nederlandse regering gooit er graag nog eens belasting overheen, mits je een bedrijf hebt die speciaal voor je een andere vermelding d'r op zet. Zoals dat het bijv. een lading koekblikken is ofzo ^^

[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 11-04-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Schweino schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:25:
Vandaar dat de xbox360 gelukkig alle spellen in HDTV op je TV knalt. Alles in 720p/1080i dus en je hebt dan geen last meer van 50/60Hz problemen.
HDTV heb je nog altijd 50/60Hz probleem. Maar niet het probleem van verschil in resolutie. En dat is al heel wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Hihi voor Kingdom Hearts II is nog altijd geen fix, dat word dus zeker wachten op de PAL versie, of een NTSC Ps 2 bestellen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Of US import Kingdom Hearts 2 met Swap Magic 3.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

swap magic?Dat is toch zoiets als slide card, waarmee je je ps 2 laatje ineens open trekt, niet zo goed voor de hardware lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Schweino schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 08:15:
[...]

Ben maar blij, als je ziet hoe ze de originele Kingdom Hearts hebben verkracht voor de PAL regio...... Ik koop ook alleen maar NTSC spellen om die reden. Moet niet meer kunnen in deze tijd vind ik. Als je kijkt naar de Xbox dan zie je dat het goed converteren van NTSC naar PAL prima mogelijk is.
Platinum versie van KH had dacht ik een 60Hz optie?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Nop die heb ik gekocht, gewoon 50 hertz. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ben eerlijkgezegd nog geen enkel Squaresoft spel op de ps2 tegengekomen waar ze een normale PAL conversie van hebben gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat met de titan in God of war gebeurd ik heb geen zin in om nog een keer uit te spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Schweino schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:08:
Ben eerlijkgezegd nog geen enkel Squaresoft spel op de ps2 tegengekomen waar ze een normale PAL conversie van hebben gemaakt....
Helaas zijn wij niet "belangrijk" genoeg om echt indruk te maken met onze opmerkingen, betreffende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:45:
dvdboxoffice.com
krijg je altijd binnen zonder taxes
daar gewoon bestellen werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

SkyStreaker schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:24:
[...]

Helaas zijn wij niet "belangrijk" genoeg om echt indruk te maken met onze opmerkingen, betreffende.
Het is gewoon kut, latere release van games, pal/ntsc merk je , bagger sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:33:
[...]

dvdboxoffice.com
krijg je altijd binnen zonder taxes
daar gewoon bestellen werkt super.
Helaas heb ik geen creditcard en er zijn zeker vrijwel geen sites die NTSC PS2 games verkopen door middel van Paypal of bankoverschrijving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:00:
[...]

Helaas heb ik geen creditcard en er zijn zeker vrijwel geen sites die NTSC PS2 games verkopen door middel van Paypal of bankoverschrijving?
www.play-asia.com
www.lik-sang.com
Prijzen liggen wel US$10 hoger dan dat je ze direct in Noord-Amerika bestelt.
Kies wel PayPal, voor bankoverschrijving betaal je meestal extra.

[ Voor 9% gewijzigd door Icelus op 15-04-2006 17:51 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight! schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:27:
[...]

Het is gewoon kut, latere release van games, pal/ntsc merk je , bagger sony!
Hoezo bagger Sony?

Sony kan er niets aan doen dat wij geen ntsc kunnen draaien.. het omzetten kost nou eenmaal tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 19:00:
[...]

Hoezo bagger Sony?

Sony kan er niets aan doen dat wij geen ntsc kunnen draaien.. het omzetten kost nou eenmaal tijd.
Dit is dus zwaar achterhaald. Alle moderne TV's (lees: 10 jaar!) kunnen PAL/NTSC/SECAM 50Hz/60Hz draaien. Hoogstens een minder kapitaalkrachtige familie zou dat niet kunnen, maar dan moet je je ook afvragen wat die met zo'n duur ding moeten.

Ik vind dat alle, echt alle, spelfabrikanten hun kop is uit het zand moeten trekken en eens gewoon een formaat moeten vast houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal Gear Solid 3 : Subsistence. Amazon.co.uk meldt 30 Juni en er gaan al geruchten over een September release. Veel MGS fans dachten eerst dat deze game hier wel in Maart/April zou zijn.

Ik verheug me echt op die game, maar dit is wel errug laat |:(

Zou SwapMagic ook werken met de NTSC Subsistence + PStwo ?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:38

Kid Buu

Huh, Pietje?

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:00:
[...]

www.videogamesplus.ca vind ik een erg goede site, en ondersteunt paypal. Na bestellen meestal 2 dagen later al bezorgd.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

[b][message=25589058,noline]
Zou SwapMagic ook werken met de NTSC Subsistence + PStwo ?
Werkt 100%, ook online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de helft van de pics hier dood zijn.. ( in te TS dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ja, dit is dus mij ook opgevallen en het schijnt dat mijn mailaccount gejat is oid. Ze werden dus gehost op mijn @home webspace, maar dat kan nu wel via mijn website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens , is guitar hero een leuk spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Zeg, jou kom ik ook overal tegen :D
Gezonde gamer ;)

http://ps2.ign.com/objects/748/748976.html

Lijkt me wel een interessante game trouwens...alleen vraag ik me af of je zo`n gitaar niet meteen molt als je iets te intensief bezig gaat ermee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom er geen progrresive scan kan op mijn tv. Want bijvoorbeeld met Tomb Raider Legend als ik dan erop zet dan zwart beeld alleen geluid.
Angezien ik een best nieuw tv heb de laaste versie met breedbeld van Sony zou het toch moeten werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Progressive scan is iets wat bijna geen enkele CRT TV doet. Met name LCD of Plasma tv's hebben dit.
Progressive scan werkt sowieso alleen maar via Component (YUV) of HDMI/DVI.
Voor de PS2 betekent dit dat je deze via component aan moeten sluiten op je component-aansluiting van je tv. (3 stekkertjes. Rood, Groen, Blauw) Als je die aansluiting niet hebt gaat het niet werken. (Ook weer een uitzondering want er is een hele enkele tv die component via Scart doet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Kingdom Hearts 2 komt 26 mei hier in Europa!
Maja niet dat ze even een fix zien te vinden, kan ik tenminste NTSC versie al spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:43:
jongens , is guitar hero een leuk spel?
Heb 'm nu twee weken en ik vindt het echt een fantastisch spel, kan er geen genoeg van krijgen. Easy en Medium zijn me gelukt en ben al begonnen aan een paar nummers op hard, maar dan wordt het echt een stuk moeilijker. Dus ik ben terug gegaan naar medium om daar flink te oefenen en m'n performance daar op 4 (of 5) sterren te krijgen). Het is echt een spel waarbij je zoiets hebt van "nog 1 liedje", vervolgens ben je weer 5 nummers verder. Ben ook blij te horen dat deel 2 al is aangekondigd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik zit met een bizar probleem:

Ik heb pas m'n multitap ontvangen. Gekocht via ebay
link: http://cgi.benl.ebay.be/w...ory=54978&item=8273446304

Er staat duidelijk dat hij compatibel is met de pstwo slimline. Ik heb de SCPH-70004 console.

Nu heb ik 'm gebruikt; met fifa 2006.
Alles werkt perfect.
Nu het probleem:
Als ik daarna opnieuw een 1 of 2 player game wil spelen en de multitap loskoppel herkent het eerste controllerslot (waar ik de multitap in stak) mijn controller niet meer. Het lijkt of hij kapot is.
Maar als ik dan opnieuw een 4player game speel, werken wel weer alle controllers.

Maar aangezien de meeste 1 en 2 player games niet werken met een multitap kan ik die niet meer spelen.
Iemand enig idee??

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:59:
[...]

Heb 'm nu twee weken en ik vindt het echt een fantastisch spel, kan er geen genoeg van krijgen. Easy en Medium zijn me gelukt en ben al begonnen aan een paar nummers op hard, maar dan wordt het echt een stuk moeilijker. Dus ik ben terug gegaan naar medium om daar flink te oefenen en m'n performance daar op 4 (of 5) sterren te krijgen). Het is echt een spel waarbij je zoiets hebt van "nog 1 liedje", vervolgens ben je weer 5 nummers verder. Ben ook blij te horen dat deel 2 al is aangekondigd.....
zag em voor 70 euro op het net, waar kan ik alleen de gitaar kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Jack3770 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:13:
Ik zit met een bizar probleem:

Ik heb pas m'n multitap ontvangen. Gekocht via ebay
link: http://cgi.benl.ebay.be/w...ory=54978&item=8273446304

Er staat duidelijk dat hij compatibel is met de pstwo slimline. Ik heb de SCPH-70004 console.

Nu heb ik 'm gebruikt; met fifa 2006.
Alles werkt perfect.
Nu het probleem:
Als ik daarna opnieuw een 1 of 2 player game wil spelen en de multitap loskoppel herkent het eerste controllerslot (waar ik de multitap in stak) mijn controller niet meer. Het lijkt of hij kapot is.
Maar als ik dan opnieuw een 4player game speel, werken wel weer alle controllers.

Maar aangezien de meeste 1 en 2 player games niet werken met een multitap kan ik die niet meer spelen.
Iemand enig idee??

Groetjes,
Eerst nog even een 1/2-player game starten voordat je de multitap losmaakt?
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:33:
[...]

Koninginnedag :D

Bel ff de wat "betere" gameszaken af, zij hebben soms losse (2ehandsjes) exemplaren liggen van leipe controllers :)

[ Voor 4% gewijzigd door Michael Knight op 20-04-2006 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Michael Knight schreef op donderdag 20 april 2006 @ 00:07:
[...]
Eerst nog even een 1/2-player game starten voordat je de multitap losmaakt?
[...]
Geprobeerd. Helpt niet.
Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ps2 in de usa $129 nog maar, da's 107 euro....
wanneer gaat ie hier naar 129 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Importprijzen. Etc. Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar vorige week was de pstwo $149 .
verlaagd dus.
wanneer komt de europese verlaging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:16

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Ik heb Shadow of the Colossus geleend en ben van plan daar deze week eens mee te spelen. Ik heb mijn PS2 echt in tijden niet meer aangeraakt. De games die ik een tijdje terug probeerde vielen allemaal tegen en wisten niet langer te blijven boeien dan een paar dagen. Is de PS2 echt aan het sterven? Bijna iedereen om mij heen heeft of zijn PS2 verkocht of hem in een doos op zolder gelegd.

Ik denk dat dat laatste bij mij ook binnenkort gaat gebeuren om er niet weer vandaan te komen tot de release van de nieuwe Final Fantasy hoewel ik mij sterk afvraag of deze nog wel op de PS2 uit zal komen hier in Europa of in de US.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik zie net dat er alweer 1070 posts zijn gemaakt. Tijd voor een nieuw deel dus. Iemand mag mijn topicstart wel gebruiken mits mijn naam even zal worden vernoemd en er duidelijke links naar de vorige delen worden geplaatst (zoals nu ook in de topicstart). Ik zal zelf geen nieuw deel starten gezien ik de interesse een beetje ben verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 07:57
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:33:
[...]

Gitaren zijn los 40 euro / dollar.

http://www.guitarherogame.co.uk/
of
http://www.redoctane.com/specialty-gh.html

En ja het is een geweldig spel, ik moet ook maar snel een 2de guitaar aanschaffen. Met z'n tweeen moet het er helemaal belachelijk uitzien voor derden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:56:
[...]

Gitaren zijn los 40 euro / dollar.

http://www.guitarherogame.co.uk/
of

En ja het is een geweldig spel, ik moet ook maar snel een 2de guitaar aanschaffen. Met z'n tweeen moet het er helemaal belachelijk uitzien voor derden. ;)
ok, hoeveel zijn de shipping costs vanuit de eerste site naar .nl ?
kan ik niet vinden. is er een site in .nl die alleen de gitaar verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:36:
Ik heb Shadow of the Colossus geleend en ben van plan daar deze week eens mee te spelen. Ik heb mijn PS2 echt in tijden niet meer aangeraakt. De games die ik een tijdje terug probeerde vielen allemaal tegen en wisten niet langer te blijven boeien dan een paar dagen. Is de PS2 echt aan het sterven? Bijna iedereen om mij heen heeft of zijn PS2 verkocht of hem in een doos op zolder gelegd.
Hangt ervan af hoelang je hem hebt natuurlijk. Ik heb hem nu een jaartje of 2 denk ik, maar nog lang niet uitgegamed met de PS2. Ik moet nl. nog zoveel AAA titels spelen dat ik nog wel even zoet ben ;). Ik wacht bv met smart op MGS 3 subsistence die de MG 1 van de msx meelevert, super! (was toendertijd de 1e in NL die hem wist te draaien op een philips msx2 met 128KB mem via een slimme memory manager die bankswitchte met videomemory (ja dat was dus niet legaal, maar ach, je bent jong enzo)).

Ik kan me wel voorstellen dat je er wel een beetje op uitgekeken raakt als je de PS2 al jaaaren hebt staan en al die AAA titels al gezien hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door EfBe op 21-04-2006 20:48 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Het probleem tegenwoordig zijn hersenloze opvolgers die hetzelfde bieden in een ander jasje. In principe dus, gewoon hetzelfde. De meeste nieuwe spellen spreken niet meer tot de verbeelding op een aantal na die je op 1 hand kan tellen. Ik begrijp Bor dan ook heel goed en me dunkt dat wij elkaar wel weer tegenkomen in ps3-land ^^

De enigste spellen die ik dus nog een beetje speel zijn RPG spellen op de ps2, die hebben tenminste een verhaallijn, spelen lekker weg en zijn de godsvermogens waard door de lange speelduur en herspeelbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou het nog de moeite zijn om mijn ps2 te laten ombouwen.
Nu speel ik meer op psp en PC vanwege een kleiner aanbod op de PS2.
Maar PS3 komt er zo aan, zou ik dan ms beter wachten tot PS3. En hoelang zou dat duren tegen dat die te chippen zal zijn?
Ofwel ps2 laten ombouwen en geen PS3 kopen, ofwel wachten en PS3 kopen en laten chippen van zodra die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 17:43:
zou het nog de moeite zijn om mijn ps2 te laten ombouwen.
Nu speel ik meer op psp en PC vanwege een kleiner aanbod op de PS2.
Maar PS3 komt er zo aan, zou ik dan ms beter wachten tot PS3. En hoelang zou dat duren tegen dat die te chippen zal zijn?
Ofwel ps2 laten ombouwen en geen PS3 kopen, ofwel wachten en PS3 kopen en laten chippen van zodra die er zijn.
ik kan je 1 ding zeggen, niemand weet hoe lang dat zal gaan duren. Als sony het zo goed beveiligd als ms kan je daar heel lang op wachten ;) Mijn advies koop een ps3 en ga over op tweedehands spellen :) Moet je weliswaar iets langer wachten op een spel, maar je maakt geen verlies. Zodra je ze hebt uitgespeeld verkoop je ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

PS2 is bij mij nog springlevend. Op dit moment speel ik outrun 2006. Ook begonnen met Driver: Parallel Lines. Een stuk leuker dan the Godfather, maar heeft me nog niet heel erg kunnen pakken.

RE 4 was een toppertje. Ook Black was best goed. SoTC, Kingdom Hearts 2. In mijn ogen komt er nog genoeg kwaliteit op de PS2. In ieder geval een stuk meer dan de andere consoles van dezelfde generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Outrun 2006 heb ik ook even gespeeld. Ik vind hem echt enorm tegenvallen. Behalve de muziek en sommige korte stukjes blijft er weinig van het originele Outrun gevoel over imho. Daarbij zijn de graphics slecht (imho) en zijn er behoorlijk wat bugs te vinden af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Shiver23 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:33:
PS2 is bij mij nog springlevend. Op dit moment speel ik outrun 2006. Ook begonnen met Driver: Parallel Lines. Een stuk leuker dan the Godfather, maar heeft me nog niet heel erg kunnen pakken.

RE 4 was een toppertje. Ook Black was best goed. SoTC, Kingdom Hearts 2. In mijn ogen komt er nog genoeg kwaliteit op de PS2. In ieder geval een stuk meer dan de andere consoles van dezelfde generatie.
Had jij KH2 geimporteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik denk dat we allemaal het antwoord weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 22:25
Bor de Wollef schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:37:
Outrun 2006 heb ik ook even gespeeld. Ik vind hem echt enorm tegenvallen. Behalve de muziek en sommige korte stukjes blijft er weinig van het originele Outrun gevoel over imho. Daarbij zijn de graphics slecht (imho) en zijn er behoorlijk wat bugs te vinden af en toe.
Inderdaad, Outrun 2006 valt mij ook wat tegen. Op de een of andere manier weet het niet je te pakken zoals het origineel. Ik vind de besturing trouwens ook behoorlijk matig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wat vinden jullie trouwens van de SEGA Classics collections die uitgebracht worden op de ps2? Zoals Columns en Opa-opa (ben de US name even vergeten, Fantasy Zone?) die helemaal opnieuw geprogrammeerd zijn voor modernere consoles?

Afbeeldingslocatie: http://www.smspower.org/misc/opaopa.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door SkyStreaker op 23-04-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Shiver23 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:33:
PS2 is bij mij nog springlevend.
En bij vele andere gamers denk ik. 6 jaar oud en ook dit jaar komt er weer een sloot toptitels uit waar je u tegen zegt. Tel voor mezelf voor de rest van het jaar al zo'n 10 exclusives waar ik naar uit kijk. En het afgelopen halfjaar is ook behoorlijk sterk geweest. Dat terwijl de jongere Gamecube en Xbox al in coma liggen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Geef eens voorbeelden? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd ben ik ook erg nieuwsgierig naar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Waar ik naar uitkijk bedoel je? Voor mij persoonlijk:

Ace Combat Zero: The Belkan War
Ape Escape 3
Evolution GT
Final Fantasy XII
God of War II
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Kingdom Hearts II
Metal Gear Solid 3: Subsistence
Okami
Phantasy Star Universe
SEGA Rally 2006
Tourist Trophy: The Real Riding Simulator
Yakuza

Cursief = USA versie gespeeld

En dan heb je nog multiplatform titels (SMB Adventure, Splinter Cell Double Agent etc) en games waar ik geen interesse in heb (PES6, Rogue Galaxy, meeste RPGs etc)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het word denk ik tijd voor een nieuw topic.

En een nieuwe TT met ps3 erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparcle
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

sparcle

ondertitel

Weet iemand iets van of over eventuele opvolgers van Champions: Return to Arms?

thx!

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En iets over guitar hero? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Wat wil je weten? Reviews etc genoeg te vinden: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Guitar Hero? Kopen! zie m'n eerdere indruk in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:39:
Guitar Hero? Kopen! zie m'n eerdere indruk in dit topic

is de dubbel pack en de losse controller uitverkocht. (wel relatief goedkoop zeker omdat het dollars zijn)

Ik ga em denk ik halen. Weet niet precies wanneer. Maar ik moet em hebben ooit. (maar ik heb eigenlijk geen ps2...)

de ps3 is backwards compatible vast.
Dan "leen"(keep until further notice) ik de ps2 van iemand.

Goedkoper zal dit spel niet zo snel worden denk ik.
In NL winkels verkopen ze em ook :D (had ik eigenlijk eerst moeten checken. Alleen niet de losse controller of de multiplayer pack)

En wat ik wou weten. Hoe de lieve mensen in dit topic over het spel denken :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als ik die trailer van God of War II zo eens bekijk dan is het inderdaad weer een Must Have title... :9~

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Maximo vs. Army of Zin voor € 6,50. Grappige platformer en zeer speelbaar zonder kennis van Japans. Aanrader ook voor Tweakers met kinderen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik had ook nog een Guitar Hero vraagje: zijn el cheapo 3rd party gitaren van een paar knaken ook compatible, of moet je de GH gitaar gebruiken?

//edit: en weten jullie nog leuke flight sticks voor straks Ace Combat Zero (en wellicht dat ik er AC4 er dan ook mee speel, aangezien ik die nog nooit heb gespeeld).

[ Voor 42% gewijzigd door Dyxtra op 25-04-2006 21:53 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:57:En wat ik wou weten. Hoe de lieve mensen in dit topic over het spel denken :)
Het is een Guitar Freaks rip-off. Ik zou eerder investeren in een Konami Guitar Freaks controller omdat je dan verzekerd bent je nog meer discs met nieuwe nummers kunt kopen. Er momenteel al vier PS2 spellen die de Guitar Freaks controller gebruiken en twee voor de PS1. Red-Octane is nogal een B-fabrikant en het nog maar de vraag of er in de toekomst nog een vervolg disc gepubliceerd zal worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Van Guitar Hero is ook al een tweede versie aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:53:
[...]
Het is een Guitar Freaks rip-off. Ik zou eerder investeren in een Konami Guitar Freaks controller omdat je dan verzekerd bent je nog meer discs met nieuwe nummers kunt kopen. Er momenteel al vier PS2 spellen die de Guitar Freaks controller gebruiken en twee voor de PS1. Red-Octane is nogal een B-fabrikant en het nog maar de vraag of er in de toekomst nog een vervolg disc gepubliceerd zal worden...
maar guitar hero krijgt veel betere recensies dan guitar freaks!
de gitaar van guitar freaks kost overigens maar $10 bij lik-sang !
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.