(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
http://www.gamespot.com/p...dex.html?q=god%20of%20war
Is het geloofwardig of wordt de tweede deel van god of war voor de ps3 ??
Ps; Binnenkort godfather lijkt me wel gaaf (GTA style)
PSN: Shiver23
Verwijderd
http://www.nl.bol.com/is-...04000000033&Section=GAMES
en weet iemand hoe het zit met deze kabel:
http://www.nl.bol.com/is-...04004000000185&tag=EPDSRE
ik kan het namelijk niet van het plaatje afzien of in de beschrijving lezen
en hoe zit het met de kwaliteit, ik heb meningen gezien waarbij het zou aanvoelen alsof je de stekker kapot maakte als je hem in de PS2 zou doen? klopt dit
het gaat erom dat ik ook dvd's wil kijken zonder die groene waas en zonder allerlei kabels te gaan zitten omwisselen
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 01:34 ]
Btw; volgens mij is het nog niet mogelijk om gewoon RGB-signaal door te geven met films?
Dan zit er waarschijnlijk zo`n stekkertje op de kabel, waarmee je voor films gewoon composiet doorgave krijgt of een disc die eerst de RGB-beveiliging uitschakelt.
Verwijderd
waar kun je trouwens, voor een normale prijs de officiele RGB kabel van sony vinden, ik heb al zitten zoeken maar ik kan zelf echt niets vinden
[ Voor 14% gewijzigd door Shiver23 op 01-04-2006 15:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou graag een fliptop willen kopen hiervoor, alleen weet ik niet welke versie
het is. V9 ofzow.
Weet iemand welke versie de satin silver is??
Edit: Nevermind, SCPH50004, dus de V9 en V10
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 23:37 ]
Zie www.guitarherogame.co.uk, na de andere spellen van harmonix (frequency, amplitude etc.) zal ik deze ook zeker gaan aanschaffen
Verwijderd
Dude, heb 'm gister al gekocht bij Replay. Superspel! Die gitaar is geweldig!Walkman schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:46:
Nog iemand die Guitar Hero gaat aanschaffen? Als het goed is zou hij vrijdag uit moeten komen.
Zie www.guitarherogame.co.uk, na de andere spellen van harmonix (frequency, amplitude etc.) zal ik deze ook zeker gaan aanschaffen
Die gitaar ziet er goed uit....ben heel benieuwd hoe fijn die controller speelt....
Verwijderd
ik verwacht niet dat je 'm in de "grotere winkels" zult gaan aantreffen. Er is nu nog maar een beperkte hoeveelheid beschikbaar (dat zou rond augustus meer moeten worden). De enige winkels die 'm verkopen (of tenminste op hun site hebben staan) zijn Replay en DimensionPlus...Walkman schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:45:
Heb 'm in de grotere winkels helaas nog niet gezien....morgen nogmaals kijken.....
Die gitaar ziet er goed uit....ben heel benieuwd hoe fijn die controller speelt....
Kom zojuist van de Toys'R'Us, ze hadden 'm daar ook....gelijk gekocht...dus ben benieuwd...
[ Voor 33% gewijzigd door Walkman op 06-04-2006 14:56 ]
Heb er een tijdje mee gespeeld en sluit me aan bij alle positieve reviews...echt fantastisch spel....ik wilde op een gegeven moment stoppen...toen nog maar een nummertje extra...vervolgens bleef dat door gaan en was ik weer een half uur verder....ben net gestopt omdat je het toch begint te voelen...die houding ben je dan niet zo gewend....maar echt een aanrader!
[ Voor 57% gewijzigd door Walkman op 06-04-2006 22:43 ]

Ik bedoel dus niet de Fighting Jam/Evolution die vrijwel alle coole chars mist, noch de Hyper SF2 Anniversary Edition. Die is een soort vage remake van de oude SF2 met alle oude chars, ziet eruit alsof het rechtstreeks van de Snes komt

Vind het alleen raar dat hij het niet met de HDD doet, wel slim van de uitgever natuurlijk.
Omdat in Europa geen publisher dit uit wil geven. Waarschijnlijk omdat ze denken dat de games hier niet voldoende verkopen.Levo schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:27:
Zijn er eigenlijk hier mensen die kunnen verklaren waarom alle vette Street Fighter spellen alleen in Japan en de US zijn gereleasedik doel dan met name op Street Fighter III: Third Strike, die alleen in Japan is gereleased, en Street Fighter Anniversery Collection waar deze ook bij zit.
Ik bedoel dus niet de Fighting Jam/Evolution die vrijwel alle coole chars mist, noch de Hyper SF2 Anniversary Edition. Die is een soort vage remake van de oude SF2 met alle oude chars, ziet eruit alsof het rechtstreeks van de Snes komtZuurste is dan nog, dat de SF Anniversery Collection zowel SF III: Third Strike EN de Hyper SF2 heeft, en bovendien ook nog eens wél in de EU op de Xbox maar niet op de PS2 is gereleased. Why?!
Mja.... ik zou de andere ook kopen, ik speel SF2 op de snes nog regelmatig
Smiling as the shit comes down...
Ik denk dat die spellen niet eens zo heel goed verkopen. Komt doordat dat Street Fighter hier niet zo zichtbaar meer is omdat wij geen speelhallen meer hebben. Bovendien is de console port van Fighting Jam en Street Fighter III erg slecht uitgevoerd. De animatie is zo houterig dat het gewoon triest is. Als je dan vergelijkt met de speelhal versie zie je gewoon dat ze geen moeite gedaan hebben om het speelbaar te houden. De PS2 versie mist zoveel frames dat de timing helemaal fout is en allerlei combo's uit het origineel niet meer werken. Hierdoor is de balans tussen veel chars helemaal weg.Ik bedoel dus niet de Fighting Jam/Evolution die vrijwel alle coole chars mist, noch de Hyper SF2 Anniversary Edition. Die is een soort vage remake van de oude SF2 met alle oude chars, ziet eruit alsof het rechtstreeks van de Snes komtZuurste is dan nog, dat de SF Anniversery Collection zowel SF III: Third Strike EN de Hyper SF2 heeft, en bovendien ook nog eens wél in de EU op de Xbox maar niet op de PS2 is gereleased. Why?!
Je kunt overigens altijd nog importeren.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
En over Kingdom Hearts 2, ik heb maar even de US versie besteld, die laadschermen duren echt veel te lang bij die ali-illigali versie.
oa. Sony heeft zo goed als mogelijk nu gelijktijdige wereldwijde releases beloofd, maar hou me d'r niet op aan. Dit is eerder "beloofd".Schweino schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 00:34:
Omdat we hier altijd genaaid worden met releases. Als ze al uikomen zijn het crappy PAL conversies in 50Hz met balken en 1,5x zo duur als in de US/Japan.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
I feel f'd in the a.
[ Voor 3% gewijzigd door Vyo op 10-04-2006 21:31 ]
Ben maar blij, als je ziet hoe ze de originele Kingdom Hearts hebben verkracht voor de PAL regio...... Ik koop ook alleen maar NTSC spellen om die reden. Moet niet meer kunnen in deze tijd vind ik. Als je kijkt naar de Xbox dan zie je dat het goed converteren van NTSC naar PAL prima mogelijk is.Levo schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:31:
Helaas, vooral als je dan ook nog eens ziet dat Kingdom Hearts II NOG STEEDS NIET HIER UIT IS.
I feel f'd in the a.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Zonder? De Nederlandse regering gooit er graag nog eens belasting overheen, mits je een bedrijf hebt die speciaal voor je een andere vermelding d'r op zet. Zoals dat het bijv. een lading koekblikken is ofzo ^^Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:45:
Wat is eigenlijk een goede (internet-)winkel waar je US imports van PS2 games kan bestellen (zonder dat het je 70 euro per spel kost)?
[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 11-04-2006 14:39 ]
HDTV heb je nog altijd 50/60Hz probleem. Maar niet het probleem van verschil in resolutie. En dat is al heel wat waard.Schweino schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:25:
Vandaar dat de xbox360 gelukkig alle spellen in HDTV op je TV knalt. Alles in 720p/1080i dus en je hebt dan geen last meer van 50/60Hz problemen.
Platinum versie van KH had dacht ik een 60Hz optie?Schweino schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 08:15:
[...]
Ben maar blij, als je ziet hoe ze de originele Kingdom Hearts hebben verkracht voor de PAL regio...... Ik koop ook alleen maar NTSC spellen om die reden. Moet niet meer kunnen in deze tijd vind ik. Als je kijkt naar de Xbox dan zie je dat het goed converteren van NTSC naar PAL prima mogelijk is.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
Helaas zijn wij niet "belangrijk" genoeg om echt indruk te maken met onze opmerkingen, betreffende.Schweino schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:08:
Ben eerlijkgezegd nog geen enkel Squaresoft spel op de ps2 tegengekomen waar ze een normale PAL conversie van hebben gemaakt....
Verwijderd
dvdboxoffice.comVerwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:45:
Wat is eigenlijk een goede (internet-)winkel waar je US imports van PS2 games kan bestellen (zonder dat het je 70 euro per spel kost)?
krijg je altijd binnen zonder taxes
daar gewoon bestellen werkt super.
Het is gewoon kut, latere release van games, pal/ntsc merk je , bagger sony!SkyStreaker schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:24:
[...]
Helaas zijn wij niet "belangrijk" genoeg om echt indruk te maken met onze opmerkingen, betreffende.
Verwijderd
Helaas heb ik geen creditcard en er zijn zeker vrijwel geen sites die NTSC PS2 games verkopen door middel van Paypal of bankoverschrijving?Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:33:
[...]
dvdboxoffice.com
krijg je altijd binnen zonder taxes
daar gewoon bestellen werkt super.
www.play-asia.comVerwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:00:
[...]
Helaas heb ik geen creditcard en er zijn zeker vrijwel geen sites die NTSC PS2 games verkopen door middel van Paypal of bankoverschrijving?
www.lik-sang.com
Prijzen liggen wel US$10 hoger dan dat je ze direct in Noord-Amerika bestelt.
Kies wel PayPal, voor bankoverschrijving betaal je meestal extra.
[ Voor 9% gewijzigd door Icelus op 15-04-2006 17:51 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
Hoezo bagger Sony?Aight! schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:27:
[...]
Het is gewoon kut, latere release van games, pal/ntsc merk je , bagger sony!
Sony kan er niets aan doen dat wij geen ntsc kunnen draaien.. het omzetten kost nou eenmaal tijd.
Dit is dus zwaar achterhaald. Alle moderne TV's (lees: 10 jaar!) kunnen PAL/NTSC/SECAM 50Hz/60Hz draaien. Hoogstens een minder kapitaalkrachtige familie zou dat niet kunnen, maar dan moet je je ook afvragen wat die met zo'n duur ding moeten.Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 19:00:
[...]
Hoezo bagger Sony?
Sony kan er niets aan doen dat wij geen ntsc kunnen draaien.. het omzetten kost nou eenmaal tijd.
Ik vind dat alle, echt alle, spelfabrikanten hun kop is uit het zand moeten trekken en eens gewoon een formaat moeten vast houden.
Verwijderd
Ik verheug me echt op die game, maar dit is wel errug laat

Zou SwapMagic ook werken met de NTSC Subsistence + PStwo ?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 18:03 ]
www.videogamesplus.ca vind ik een erg goede site, en ondersteunt paypal. Na bestellen meestal 2 dagen later al bezorgd.Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:00:
[...]
Helaas heb ik geen creditcard en er zijn zeker vrijwel geen sites die NTSC PS2 games verkopen door middel van Paypal of bankoverschrijving?
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Werkt 100%, ook online.[b][message=25589058,noline]
Zou SwapMagic ook werken met de NTSC Subsistence + PStwo ?
Gezonde gamer
http://ps2.ign.com/objects/748/748976.html
Lijkt me wel een interessante game trouwens...alleen vraag ik me af of je zo`n gitaar niet meteen molt als je iets te intensief bezig gaat ermee
Verwijderd
Angezien ik een best nieuw tv heb de laaste versie met breedbeld van Sony zou het toch moeten werken ?
Progressive scan werkt sowieso alleen maar via Component (YUV) of HDMI/DVI.
Voor de PS2 betekent dit dat je deze via component aan moeten sluiten op je component-aansluiting van je tv. (3 stekkertjes. Rood, Groen, Blauw) Als je die aansluiting niet hebt gaat het niet werken. (Ook weer een uitzondering want er is een hele enkele tv die component via Scart doet.)
Maja niet dat ze even een fix zien te vinden, kan ik tenminste NTSC versie al spelen
Heb 'm nu twee weken en ik vindt het echt een fantastisch spel, kan er geen genoeg van krijgen. Easy en Medium zijn me gelukt en ben al begonnen aan een paar nummers op hard, maar dan wordt het echt een stuk moeilijker. Dus ik ben terug gegaan naar medium om daar flink te oefenen en m'n performance daar op 4 (of 5) sterren te krijgen). Het is echt een spel waarbij je zoiets hebt van "nog 1 liedje", vervolgens ben je weer 5 nummers verder. Ben ook blij te horen dat deel 2 al is aangekondigd.....Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:43:
jongens , is guitar hero een leuk spel?
Ik heb pas m'n multitap ontvangen. Gekocht via ebay
link: http://cgi.benl.ebay.be/w...ory=54978&item=8273446304
Er staat duidelijk dat hij compatibel is met de pstwo slimline. Ik heb de SCPH-70004 console.
Nu heb ik 'm gebruikt; met fifa 2006.
Alles werkt perfect.
Nu het probleem:
Als ik daarna opnieuw een 1 of 2 player game wil spelen en de multitap loskoppel herkent het eerste controllerslot (waar ik de multitap in stak) mijn controller niet meer. Het lijkt of hij kapot is.
Maar als ik dan opnieuw een 4player game speel, werken wel weer alle controllers.
Maar aangezien de meeste 1 en 2 player games niet werken met een multitap kan ik die niet meer spelen.
Iemand enig idee??
Groetjes,
Verwijderd
zag em voor 70 euro op het net, waar kan ik alleen de gitaar kopen?Walkman schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:59:
[...]
Heb 'm nu twee weken en ik vindt het echt een fantastisch spel, kan er geen genoeg van krijgen. Easy en Medium zijn me gelukt en ben al begonnen aan een paar nummers op hard, maar dan wordt het echt een stuk moeilijker. Dus ik ben terug gegaan naar medium om daar flink te oefenen en m'n performance daar op 4 (of 5) sterren te krijgen). Het is echt een spel waarbij je zoiets hebt van "nog 1 liedje", vervolgens ben je weer 5 nummers verder. Ben ook blij te horen dat deel 2 al is aangekondigd.....
Eerst nog even een 1/2-player game starten voordat je de multitap losmaakt?Jack3770 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:13:
Ik zit met een bizar probleem:
Ik heb pas m'n multitap ontvangen. Gekocht via ebay
link: http://cgi.benl.ebay.be/w...ory=54978&item=8273446304
Er staat duidelijk dat hij compatibel is met de pstwo slimline. Ik heb de SCPH-70004 console.
Nu heb ik 'm gebruikt; met fifa 2006.
Alles werkt perfect.
Nu het probleem:
Als ik daarna opnieuw een 1 of 2 player game wil spelen en de multitap loskoppel herkent het eerste controllerslot (waar ik de multitap in stak) mijn controller niet meer. Het lijkt of hij kapot is.
Maar als ik dan opnieuw een 4player game speel, werken wel weer alle controllers.
Maar aangezien de meeste 1 en 2 player games niet werken met een multitap kan ik die niet meer spelen.
Iemand enig idee??
Groetjes,
KoninginnedagVerwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:33:
[...]
zag em voor 70 euro op het net, waar kan ik alleen de gitaar kopen?
Bel ff de wat "betere" gameszaken af, zij hebben soms losse (2ehandsjes) exemplaren liggen van leipe controllers
[ Voor 4% gewijzigd door Michael Knight op 20-04-2006 00:08 ]
Geprobeerd. Helpt niet.Michael Knight schreef op donderdag 20 april 2006 @ 00:07:
[...]
Eerst nog even een 1/2-player game starten voordat je de multitap losmaakt?
[...]
Iemand nog een idee?
Verwijderd
ja maar vorige week was de pstwo $149 .SkyStreaker schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:34:
Importprijzen. Etc. Etc.
verlaagd dus.
wanneer komt de europese verlaging?
Ik denk dat dat laatste bij mij ook binnenkort gaat gebeuren om er niet weer vandaan te komen tot de release van de nieuwe Final Fantasy hoewel ik mij sterk afvraag of deze nog wel op de PS2 uit zal komen hier in Europa of in de US.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Gitaren zijn los 40 euro / dollar.Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:33:
[...]
zag em voor 70 euro op het net, waar kan ik alleen de gitaar kopen?
http://www.guitarherogame.co.uk/
of
http://www.redoctane.com/specialty-gh.html
En ja het is een geweldig spel, ik moet ook maar snel een 2de guitaar aanschaffen. Met z'n tweeen moet het er helemaal belachelijk uitzien voor derden.
Verwijderd
ok, hoeveel zijn de shipping costs vanuit de eerste site naar .nl ?sanderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:56:
[...]
Gitaren zijn los 40 euro / dollar.
http://www.guitarherogame.co.uk/
of
http://www.redoctane.com/specialty-gh.html
En ja het is een geweldig spel, ik moet ook maar snel een 2de guitaar aanschaffen. Met z'n tweeen moet het er helemaal belachelijk uitzien voor derden.
kan ik niet vinden. is er een site in .nl die alleen de gitaar verkoopt?
Hangt ervan af hoelang je hem hebt natuurlijk. Ik heb hem nu een jaartje of 2 denk ik, maar nog lang niet uitgegamed met de PS2. Ik moet nl. nog zoveel AAA titels spelen dat ik nog wel even zoet benBor de Wollef schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:36:
Ik heb Shadow of the Colossus geleend en ben van plan daar deze week eens mee te spelen. Ik heb mijn PS2 echt in tijden niet meer aangeraakt. De games die ik een tijdje terug probeerde vielen allemaal tegen en wisten niet langer te blijven boeien dan een paar dagen. Is de PS2 echt aan het sterven? Bijna iedereen om mij heen heeft of zijn PS2 verkocht of hem in een doos op zolder gelegd.
Ik kan me wel voorstellen dat je er wel een beetje op uitgekeken raakt als je de PS2 al jaaaren hebt staan en al die AAA titels al gezien hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door EfBe op 21-04-2006 20:48 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
De enigste spellen die ik dus nog een beetje speel zijn RPG spellen op de ps2, die hebben tenminste een verhaallijn, spelen lekker weg en zijn de godsvermogens waard door de lange speelduur en herspeelbaarheid.
Verwijderd
Nu speel ik meer op psp en PC vanwege een kleiner aanbod op de PS2.
Maar PS3 komt er zo aan, zou ik dan ms beter wachten tot PS3. En hoelang zou dat duren tegen dat die te chippen zal zijn?
Ofwel ps2 laten ombouwen en geen PS3 kopen, ofwel wachten en PS3 kopen en laten chippen van zodra die er zijn.
Verwijderd
ik kan je 1 ding zeggen, niemand weet hoe lang dat zal gaan duren. Als sony het zo goed beveiligd als ms kan je daar heel lang op wachtenVerwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 17:43:
zou het nog de moeite zijn om mijn ps2 te laten ombouwen.
Nu speel ik meer op psp en PC vanwege een kleiner aanbod op de PS2.
Maar PS3 komt er zo aan, zou ik dan ms beter wachten tot PS3. En hoelang zou dat duren tegen dat die te chippen zal zijn?
Ofwel ps2 laten ombouwen en geen PS3 kopen, ofwel wachten en PS3 kopen en laten chippen van zodra die er zijn.
RE 4 was een toppertje. Ook Black was best goed. SoTC, Kingdom Hearts 2. In mijn ogen komt er nog genoeg kwaliteit op de PS2. In ieder geval een stuk meer dan de andere consoles van dezelfde generatie.
Had jij KH2 geimporteerd?Shiver23 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:33:
PS2 is bij mij nog springlevend. Op dit moment speel ik outrun 2006. Ook begonnen met Driver: Parallel Lines. Een stuk leuker dan the Godfather, maar heeft me nog niet heel erg kunnen pakken.
RE 4 was een toppertje. Ook Black was best goed. SoTC, Kingdom Hearts 2. In mijn ogen komt er nog genoeg kwaliteit op de PS2. In ieder geval een stuk meer dan de andere consoles van dezelfde generatie.
Inderdaad, Outrun 2006 valt mij ook wat tegen. Op de een of andere manier weet het niet je te pakken zoals het origineel. Ik vind de besturing trouwens ook behoorlijk matig...Bor de Wollef schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:37:
Outrun 2006 heb ik ook even gespeeld. Ik vind hem echt enorm tegenvallen. Behalve de muziek en sommige korte stukjes blijft er weinig van het originele Outrun gevoel over imho. Daarbij zijn de graphics slecht (imho) en zijn er behoorlijk wat bugs te vinden af en toe.

[ Voor 15% gewijzigd door SkyStreaker op 23-04-2006 13:56 ]
En bij vele andere gamers denk ik. 6 jaar oud en ook dit jaar komt er weer een sloot toptitels uit waar je u tegen zegt. Tel voor mezelf voor de rest van het jaar al zo'n 10 exclusives waar ik naar uit kijk. En het afgelopen halfjaar is ook behoorlijk sterk geweest. Dat terwijl de jongere Gamecube en Xbox al in coma liggen.Shiver23 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:33:
PS2 is bij mij nog springlevend.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
idd ben ik ook erg nieuwsgierig naarSkyStreaker schreef op zondag 23 april 2006 @ 14:40:
Geef eens voorbeelden? ^^
Waar ik naar uitkijk bedoel je? Voor mij persoonlijk:SkyStreaker schreef op zondag 23 april 2006 @ 14:40:
Geef eens voorbeelden? ^^
Ace Combat Zero: The Belkan War
Ape Escape 3
Evolution GT
Final Fantasy XII
God of War II
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Kingdom Hearts II
Metal Gear Solid 3: Subsistence
Okami
Phantasy Star Universe
SEGA Rally 2006
Tourist Trophy: The Real Riding Simulator
Yakuza
Cursief = USA versie gespeeld
En dan heb je nog multiplatform titels (SMB Adventure, Splinter Cell Double Agent etc) en games waar ik geen interesse in heb (PES6, Rogue Galaxy, meeste RPGs etc)
f.k.a D³
Wat wil je weten? Reviews etc genoeg te vinden: klik
Verwijderd
http://www.redoctane.com/specialty-gh.htmlWalkman schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:39:
Guitar Hero? Kopen! zie m'n eerdere indruk in dit topic
is de dubbel pack en de losse controller uitverkocht. (wel relatief goedkoop zeker omdat het dollars zijn)
Ik ga em denk ik halen. Weet niet precies wanneer. Maar ik moet em hebben ooit. (maar ik heb eigenlijk geen ps2...)
de ps3 is backwards compatible vast.
Dan "leen"(keep until further notice) ik de ps2 van iemand.
Goedkoper zal dit spel niet zo snel worden denk ik.
In NL winkels verkopen ze em ook
En wat ik wou weten. Hoe de lieve mensen in dit topic over het spel denken
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 12:24 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
//edit: en weten jullie nog leuke flight sticks voor straks Ace Combat Zero (en wellicht dat ik er AC4 er dan ook mee speel, aangezien ik die nog nooit heb gespeeld).
[ Voor 42% gewijzigd door Dyxtra op 25-04-2006 21:53 ]
f.k.a D³
Het is een Guitar Freaks rip-off. Ik zou eerder investeren in een Konami Guitar Freaks controller omdat je dan verzekerd bent je nog meer discs met nieuwe nummers kunt kopen. Er momenteel al vier PS2 spellen die de Guitar Freaks controller gebruiken en twee voor de PS1. Red-Octane is nogal een B-fabrikant en het nog maar de vraag of er in de toekomst nog een vervolg disc gepubliceerd zal worden...Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:57:En wat ik wou weten. Hoe de lieve mensen in dit topic over het spel denken
Verwijderd
maar guitar hero krijgt veel betere recensies dan guitar freaks!ari3 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:53:
[...]
Het is een Guitar Freaks rip-off. Ik zou eerder investeren in een Konami Guitar Freaks controller omdat je dan verzekerd bent je nog meer discs met nieuwe nummers kunt kopen. Er momenteel al vier PS2 spellen die de Guitar Freaks controller gebruiken en twee voor de PS1. Red-Octane is nogal een B-fabrikant en het nog maar de vraag of er in de toekomst nog een vervolg disc gepubliceerd zal worden...
de gitaar van guitar freaks kost overigens maar $10 bij lik-sang !
Dit topic is gesloten.