10 dollar voor die friek guitar? damn..
waarom is guitar hero zo duur dan?
En Er zijn dus geen goedkopere alternatieven?
waarom is guitar hero zo duur dan?
En Er zijn dus geen goedkopere alternatieven?
Verwijderd
Dat is een third party (met meer knoppen).Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:58:
[...]
maar guitar hero krijgt veel betere recensies dan guitar freaks!
de gitaar van guitar freaks kost overigens maar $10 bij lik-sang !
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 00:55 ]
Denk dat het de House of the Dead serie is. Deel 1 op Saturn/PC, deel 2 op dreamcast/PC, deel 3 op Xbox/PC. Typing of the dead, is trouwens een geweldige spinoff van deel 2... Zombies kapot schieten door de woorden boven hun hoofd in te tikken.Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 00:55:
*openbaring. voor welke console zijn meeste van deze games gemaakt? Ervaringen van mede tweakers? Herinnert zich een spel met zombies, glibber slang beesten, dikke zombies en een eindbaas die gruwelijk groot met een harnas aan en en een irri eindbaas die vloog. Mijn god wat had ik daar veel geld aan besteed. Resident evil shooter is het mss.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Viel mij ook al op. Ik gaf eerder al aan geen nieuw deel meer te maken nadat ik de vorige delen heb gepost. Ik heb simpelweg de interesse in de PS2 verloren op dit moment en het ziet er naar uit dat deze alleen terug zal komen als FFXII nog uit kotm op de PS2.SkyStreaker schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:22:
Valt mij op dat niemand, maar dan ook niemand zich geroepen voelt om een deel 6 aan te maken Oo. Hier val ik ook onder in alle eerlijkheid.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 50% gewijzigd door Michael Knight op 27-04-2006 01:42 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Met volledige credits mag je de startpost van mij overnemen hoorMichael Knight schreef op donderdag 27 april 2006 @ 01:27:
Zal ik een nieuwe TS doen dan?
Ga ik deze dagen dan mee bezig, dan komt ie eind deze week online!
Etiquette vraagje
Mag ik zo de layout en inhoud overnemen? Uiteraard met volledige credits.
Ik zal dan proberen de info bij te werken en misschien nog wat leuke verssingen toe te voegen
Verwijderd
ik denk dat dat ze zijn ja.sanderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 14:02:
[...]
Denk dat het de House of the Dead serie is. Deel 1 op Saturn/PC, deel 2 op dreamcast/PC, deel 3 op Xbox/PC. Typing of the dead, is trouwens een geweldige spinoff van deel 2... Zombies kapot schieten door de woorden boven hun hoofd in te tikken.
Verwijderd
Zolang je het maar met plezier doet en er iets leuks van maaktMichael Knight schreef op donderdag 27 april 2006 @ 01:27:
Etiquette vraagje
Ik zal dan proberen de info bij te werken en misschien nog wat leuke verssingen toe te voegen
Ik heb eventueel wel een flinke hap serverspace aan te bieden, met alles d'r op en d'r aan (geen @home shit)Michael Knight schreef op donderdag 27 april 2006 @ 01:27:
Etiquette vraagje
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
De Virtua Cop collectie (VC 1 en 2) is ook voor de ps2 te krijgen, volgens mij iets van 20 euro bij mediamarkt. Ze zien er alleen net zo crap uit als in de arcade.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:58:
[...]
ik denk dat dat ze zijn ja.
Je had ook nog iets met virtual cop enzo toen.
Vind het eigenlijk wel typische ps2 games.
Lijkt me echt geweldig als je met je ps2 een gedeelte van die arcade hal in je huiskamer kan brengen. Met de dansmatten de gitaren en dan ook de lightguns (alleen daar zijn dan niet alle goede spellen beschikbaar voor)
Verwijderd
Dat klint ook erg tof. Op meer jaren plan zetsanderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:24:
[...]
De Virtua Cop collectie (VC 1 en 2) is ook voor de ps2 te krijgen, volgens mij iets van 20 euro bij mediamarkt. Ze zien er alleen net zo crap uit als in de arcade.
Je kan trouwens ook je lightgun en een dansmat (voor het bukken/herladen) gebruiken voor time crisis, voor dat 'echte arcade' gevoel.
[ Voor 11% gewijzigd door Michael Knight op 01-05-2006 00:02 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk staat er een corrupte file op je MS. Ik heb dit ook wel eens gehad. (Ik had het bij RE4)Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:43:
Hey kan iemand mij mss helpen
heb een speedlink expansion 32 mb memory card
had echt veel savegames erop staan
tot op een dag zag mijn ps2 hem niet meer
hij kan wel switchen naar 8 mb en die ziet hij wel
maar die 32 mb ziet hij niet hij geeft ook aan GEEN DATA
plz help me voor een uitleg om het mss te kunnen recoveren
PSN: Shiver23
[ Voor 17% gewijzigd door SkyStreaker op 01-05-2006 16:38 ]
Welke programma gebruik jij dan voor memorycard managers?SkyStreaker schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:36:
Ten derde, gebruik niet de memorycard managers van Action Replay. 100% BAGGER. Geloof mij.
[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 01-05-2006 22:43 ]
Verwijderd
pssst geld kopen?
Verwijderd
www.schweino.com/eyetoy_drivers.rardark rule161 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:38:
Mischien een ideetje voor in de startpost.
en zou iemand hem op een makkelijkere site kunnen hosten?
link naar eyetoy drivers :)
WOOOOT JE CAPS STAAT AAAAN!!!!Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:50:
OMG ik heb action replay max
starte action replay op
zie ik met verbaasde ogen 2 CORRUPTED FILES
maar SHIVER je hebt GELijk
HOE KAN IK HET BESTE DIE 2 eruit GOOIEN
iemand een idee een programma ervoor
tnx
[ Voor 64% gewijzigd door Schweino op 03-05-2006 14:02 ]
Verwijderd
ja heb Qaboot ook gebruikt en tnx
hdloader word bij mij ook herkend als corrupted files op me memorycard, waarschijnlijk waren het niet echte corrupted files.Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:50:
OMG ik heb action replay max
starte action replay op
zie ik met verbaasde ogen 2 CORRUPTED FILES
maar SHIVER je hebt GELijk
HOE KAN IK HET BESTE DIE 2 eruit GOOIEN
iemand een idee een programma ervoor
tnx
Verwijderd
This space is occupied
Verwijderd
waarom moeilijk doen als het makkelijk kanSkyStreaker schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:05:
Geen probleem. Erg moedig, action replay gebruiken. Sporadisch lukt het....
Het spul is mijn inziens veelste snel geprogrammeerd en niet echt de bugs d'r uit gehaald.
Tetris werkt prima ^^Michael Knight schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 01:16:
Gamen kan dus WEL met de remote
Het speelt alleen niet lekker en je kan maar een handeling tegelijk uitvoeren.
Dus een combinatie van rechts + driehoekje gaat niet goed lukken.
* Boegel zit ook te wachten op een prijsdalingTheEvilCuber schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:39:
Ja, het zit er in dat de PStwo afgeprijst gaat worden binnenkort. US, Jap en EU zijn onafhankelijk maar volgen elkaar wel altijd.
Je kan niet gamen met de remote.
boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen
Signature?
Ik speel al met 1 controller vanaf het PS1 tijdperk en nog niks is kapot dus hoe je dat dan voor mekaar krijgtOsdorp-Dude schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:23:
Hier ben ik ook erg nieuwsgierig naar, heb zelf een neppert met een draad dat maar de helft zo lang is als het origineel, maar origineel heb ik nu al 2x moeten openschroeven om loszittend plastic en trigger knoppen weer goed te zetten om verder te kunnen spelen...
De remotes liggen nu trouwens voor een tientje bij de MediaMarkt (Utrecht in ieder geval), dus iedereen uitproberen, nu!Michael Knight schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 01:16:
Gamen kan dus WEL met de remote
Het speelt alleen niet lekker en je kan maar een handeling tegelijk uitvoeren.
Dus een combinatie van rechts + driehoekje gaat niet goed lukken.
Signature?
Kuri Kuri Mix, klinkt vreemd (en is het eigenlijk ook). Een puzzle-actie-spel waarbij de ene speler de andere moet helpen om verder te komen in het level.Osdorp-Dude schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:06:
Weet iemand nog wat leuke Ko-op games?
"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk
Verwijderd
Verwijderd
er zijn/zullen toch 2 games zijn? mss kun je allebei de packs halenVerwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 00:32:
Zo, van de week Guitar Hero gekocht, wat een superspel!
Echt lachen. 70 euro bij de Makro, wel veel geld, maar echt fun.
Waarom kunnen we in .nl geen losse gitaar kopen? Heeft iemand hier twee gitaren?
De 2 player mode schijnt geweldig te zijn !
This is the Way.
Verwijderd
In .usa kun je het spel los kopen, de gitaar los kopen, spel + 1 gitaar in een pack kopen en spel + 2 gitaren in pack kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:22:
[...]
er zijn/zullen toch 2 games zijn? mss kun je allebei de packs halen
Signature?
wat een ontzettend lulverhaal op die site zeg.. de resolutie van tv hebben ze al mis en dan messcherp interpoleren naar 1200x1600 zekerOsdorp-Dude schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:15:
Hebben mensen ervaring met de VGA Box van Blaze?
VGA Box (Blaze)
Heel eerlijk, ik vind het spel geen bal aan....Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 21:59:
Niemand hier die Guitar Hero heeft ?
Dreamcast had / heeft wel zo'n vga box die signaal echt omzet in haarscherp VGA signaal.frogger3d schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:19:
[...]
wat een ontzettend lulverhaal op die site zeg.. de resolutie van tv hebben ze al mis en dan messcherp interpoleren naar 1200x1600 zeker(errug vreemde resolutie...)
Signature?
Verwijderd
Heb je em met gitaar of heb je de .iso gedownload?SkyStreaker schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:25:
[...]
Heel eerlijk, ik vind het spel geen bal aan....
Nieuwe heb ik er 100% zeker opgezet , ga ff proberen of het lukt met battereien. En het mobo lijkt niet echt beschadigd, maar er ziet er wel iets niet lekker uit , zal zo ff pic maken.Michael Knight schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 16:03:
Heb je de nieuwe wel in je PS2 gezet en niet per ongeluk dezelfde teruggezet (ja ik weet het, maar het kan de beste overkomen)
Check of je ergens een verbrand/rot iets hebt op je mobo.
Zitten alle stekkertjes goed vast?
Kun je het motortje laten draeien mbv een setje batterijen?
Dan kun je meteen uitsluiten of het aan je PS2 ligt of aan het motortje.
[ Voor 11% gewijzigd door Madnessy op 04-06-2006 11:43 ]
Even contact opnemen met hotbit.nl, ik meende dat hun wel losse chips hadden. Niet zeker.Madnessy schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 16:11:
[...]
Nieuwe heb ik er 100% zeker opgezet , ga ff proberen of het lukt met battereien. En het mobo lijkt niet echt beschadigd, maar er ziet er wel iets niet lekker uit , zal zo ff pic maken.
edit :
Leuk net wat zitten lezen. Dvd controller schijnt nogal vaak bij v9 en v10 door te fikken
en laat ik nou net een v10 hebben![]()
![]()
![]()
[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 05-06-2006 08:39 ]
of je blaast door een rietjePuDy schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:59:
Even een tip voor wat ps2 gebruikers:
Voor mensen die de ps2 niet durven open te maken en toch graag stofvrij willen maken:
[afbeelding]
Chemtronics - ultra jet. Dit busje spuit pure lucht op een zeer hoge snelheid door een tuitje en alle stof vliegt zo je ps2 uit, zag zo'n busje op mn werk en werkt dus zeer goed bij mn ps2.. na de 'spuit sessie' () las mijn ps2 een stuk sneller de dvd's/games.
Of je spuit het stof op plekken waar je het juist helemaal niet wilt hebben en waar je het erg moeilijk weer weg krijgt. De PS2 heeft namelijk bijna nergens echt een open stuk waar het stof makkelijk uit kan. Dit gaat zeker niet werken wanneer de grid echt vol met stof zit.PuDy schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:59:
Even een tip voor wat ps2 gebruikers:
Voor mensen die de ps2 niet durven open te maken en toch graag stofvrij willen maken:
[afbeelding]
Chemtronics - ultra jet. Dit busje spuit pure lucht op een zeer hoge snelheid door een tuitje en alle stof vliegt zo je ps2 uit, zag zo'n busje op mn werk en werkt dus zeer goed bij mn ps2.. na de 'spuit sessie' () las mijn ps2 een stuk sneller de dvd's/games.
[ Voor 41% gewijzigd door SkyStreaker op 05-06-2006 23:58 ]
Hmmm okay. Dat is dus wel te doen.SkyStreaker schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:53:
@ MadNessy:
http://www.lik-sang.com/i...ory=132&products_id=4351&
Lik-Sang is betrouwbaar. Ga even bij de betere electro-repair shop langs om de chip te laten vervangen. Dit is fijn soldeerwerk, tenzij je zelf handig bent natuurlijk ^^
Diagram: http://www.project-design...S2_LA6508(RII)diagram.jpg
Deze chip heeft ook geen last van oververhitting, maar ik meende (dus, niet zeker) dat er ruimte is voor een passief koelblokje (van het brede type dat je ook op het gehuegen van 3d-kaarten kan plakken ahw).
boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen
Uhm was dit voor mij bedoeld ? (zo ja , zou je het verder uit kunnen leggen, ben niet zo`n ster met electronicaMichael Knight schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 08:29:
Yup, denk aan fragments van bv 1/2/3/4 Gb he, das niet zo`n ramp
Over een gewone ps2 heb ik het, die heeft bij mij meerde ventilatie mogelijkheden, dus ik snap je punt niet echt.Bor de Wollef schreef op maandag 05 juni 2006 @ 18:21:
[...]
Of je spuit het stof op plekken waar je het juist helemaal niet wilt hebben en waar je het erg moeilijk weer weg krijgt. De PS2 heeft namelijk bijna nergens echt een open stuk waar het stof makkelijk uit kan. Dit gaat zeker niet werken wanneer de grid echt vol met stof zit.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Staan de PS2 games die het wel doen toevallig op DVD? Want dan kan het zijn dat de lens problemen heeft met het lezen van CDs, waardoor dus PSX en PS2 spellen op CD niet werken.GZ schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:24:
Ik weet niet of ik het hier kan/mag vragen, maar mijn omgebouwde PS2 leest mijn PSX en PS2 backups niet meer. Alhoewel, sommige PS2 backups doen het nog wel. Van de PSX helemaal niet meer. Weet iemand hoe dit kan en wat ik ertegen kan doen?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Om even terug te komen op mijn VGA vraag.Osdorp-Dude schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:27:
[...]
Dreamcast had / heeft wel zo'n vga box die signaal echt omzet in haarscherp VGA signaal.
Maar al die ps2 boxen zijn zo vaag, kan vrijwel niets goeds vinden over die dingen.
Opzich lijkt me dit misschien de oplossing om vga signaal op m'n tv te krijgen via de HDMI ingang. Moeten wel weer de nodige convertors tussen helaas...Qware Video to S-VGA converter
Met deze VGA converter kun je perfect je console (Xbox, Playstation of Gamecube) direct aansluiten op je pc monitor, LCD of plasma TV. Het probleem is namelijk dat de huidige consoles nog geen VGA ondersteunen. Dit apparaatje, kleiner dan je vuist, lost dit probleem op. Ik heb hem nog nieuw liggen. Heb er een te veel. Ben zelf erg onder de indruk van dit apparaatje. Zeker gezien de lage prijs.
Kenmerken:
- Dit apparaatje wordt veel gebruikt bij X-box, Playstations en Gamecube’s
- Zeer hoge kwaliteit!
- Plug & Play installatie (Geen drivers nodig)
- Ondersteund samengestelde VIDEO, S-VIDEO en VGA input.
- Afstandbediening incl batterij voor het instelen van de vele opties
- Audio versterker
- Super compact!
- OSD (On screen Display) functie
Voor de techneuten:
Ondersteund het alle gangbare videonormen o.a.
- PAL BGHI/NTSC M,
- NTSC4,43 (50 Hz)/PAL4,43 (60 Hz)
- PAL NTSC4,43 (60)
- NTSC N/PAL M
- SECAM
Signature?
Ik zou gewoon via Lik-Sang een componentkabel bestellen. Koste mij iets van 12 euro. Altijd beter dan zo'n VGA kastje.Osdorp-Dude schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:53:
[...]
Om even terug te komen op mijn VGA vraag.
Ben nu in het bezit van een Philips 28PW9551 TV, met HDMI en Component ingang.
Nu wilde ik van de week een component kabeltje halen, maar helaas bijna nergens in normale winkels te vinden. Straks ff bij MediaMarkt kijken wat ze daar kosten. Online zijn ze rond de 15 euro, maar betwijfel of ik hier kwaliteit vooruit gaat gezien de prijs van het kabeltje.
Nu kwam ik echter deze tegen op 2dehands.nl:
[afbeelding]
Advertentie: Video to VGA converter
[...]
Opzich lijkt me dit misschien de oplossing om vga signaal op m'n tv te krijgen via de HDMI ingang. Moeten wel weer de nodige convertors tussen helaas...
Echter is m'n ps2 omgebouwd en ik kan via config menu van de modchip ook signaal op vga zetten? Waarom kan ik dan nergens een vga kabel vinden voor de ps2?
Ga denk ik ook maar voor component, hele VGA verhaal blijft me te vaag.Shiver23 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:02:
[...]
Ik zou gewoon via Lik-Sang een componentkabel bestellen. Koste mij iets van 12 euro. Altijd beter dan zo'n VGA kastje.
Alleen nog klein vraagje. Ik kan niet achterhalen of de official component kabel van Sony gold plated is. Kom nu deze kabels tegen op ebay:Playstation 2:
-1 Official Sony component kabel voor HD-TV (of via VGA box)
-2 Official Sony RGB kabel of Blaze RGB kabel
-3 S-video
-4 Standaard meegeleverde composite kabel
-5 RF-kabel
Link: EbayApplication
Connect PS2 to your TV or AMP for superior picture quality.
Features:
- -24k gold plated Connectors
- True 75 ohm, OFC Video Cable
- Dual Shielding
- Moulded Full Metal Connectors for extra strength.
[ Voor 1% gewijzigd door Mesh op 09-06-2006 15:48 . Reden: bold is bettah ]
Signature?
Verwijderd
Verwijderd
Geen idee of dat wat is, maar dit is zeker wat:Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:45:
Beste iedereen;
Kan iemand mij vertellen of dit:
http://www.futuremax.nl/p...ath=28_45&products_id=204 een goede RGB kabel is voor mijn PS2?
Verwijderd
Bedankt voor je snelle reactie, ik zal nog ff bekijken welke ik daadwerkelijk ga nemenExocet schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:57:
[...]
Geen idee of dat wat is, maar dit is zeker wat:
Ultimate scart cable Blaze (bij bol.com)
Afgelopen vrijdag gekregen en wat een beeld en ook voortreffelijk geluid, een flinke verbetering tov de standaard PS2 kabel.
Heb em nu ook, het verschil is overduidelijk te merken!Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 21:17:
[...]
Bedankt voor je snelle reactie, ik zal nog ff bekijken welke ik daadwerkelijk ga nemen
Signature?
Gaat mij om de combinatie van i480 + progressive scanSchweino schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:11:
480i kan je met elke kabel op je tv tevoorschijn toveren, zelfs met een RF kabel.
Signature?
480p heet dat....Osdorp-Dude schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:44:
[...]
Gaat mij om de combinatie van i480 + progressive scan
Ik denk dat niemand dit echt wil doen, kan je zien dat de intresse gewoon helemaal op is. Of te weinig PS2-fans hierBor de Wollef schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:50:
Het word tijd voor een nieuw topic mensen. Ik zal zelf geen nieuw deel meer aanmaken omdat ik de interesse in de PS2 gewoon kwijt ben geraakt. Indien je een nieuw topic wilt maken kun je mijn startpost gebruiken mits je maar even noemt dat ie van mij komt.
Et voila:Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:50:
Het word tijd voor een nieuw topic mensen. Ik zal zelf geen nieuw deel meer aanmaken omdat ik de interesse in de PS2 gewoon kwijt ben geraakt. Indien je een nieuw topic wilt maken kun je mijn startpost gebruiken mits je maar even noemt dat ie van mij komt.
[ Voor 5% gewijzigd door SD5k op 16-06-2006 20:34 ]
Thanks voor de eervolle vermelding.-Sander schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 20:33:
[...]
Et voila:
Het PS2 Topic - Part VII
Heb er alleen weinig aan verandert, maar toch beter dan niks.![]()
nog nooit een werkende versie van gezien van dit kabeltjeVerwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:45:
Beste iedereen;
Kan iemand mij vertellen of dit:
http://www.futuremax.nl/p...ath=28_45&products_id=204 een goede RGB kabel is voor mijn PS2?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Verwijderd
Laat ik hem nou toch gekocht hebben en perfect werkende hebbenDutchzilla schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 14:31:
[...]
nog nooit een werkende versie van gezien van dit kabeltje![]()
koop gewoon de blaze kabel
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq