Ik ben weer helemaal terug in een van mijn teergeliefde topics ^^
Op dit moment heb ik "God Of War" uitgespeeld, ik moet zeggen een zeer volwassen game, zeker voor de wat "oudere jeugd". Heel vermakelijk en uitzonderlijke goede graphics worden het systeempje uitgeperst. De verhaallijn is mooi, de manier van vechten en het doorlopen van het spel voelt heel natuurlijk en soepeltjes aan. Het enige minpunt is toch echt dat het te kort van duur is voor de prijs. Huur hem of neem hem 2e hands, zeker niet nieuw uit de winkel.
Op dit moment speel ik ook "A Bard's Tale", ben er alleen nog niet zover in om een echt oordeel erover te geven, beetje "Baldur's Gate meets Monthy Python", mooie graphics daarentegen, goed battle-systeem, leuke humor.
Ook speel ik digital devil 1 (Shin Megame Tensei), een beetje echt hardcore RPG met een op zich best origineel verhaal. Heel vermakelijk.
De spellen waar ik op wacht en uiteindelijk ook spelen wil zijn:
Hulk - Ultimate Destruction
De FF7 opvolger op de PS2.
Kingdom Hearts 2
FFXII
Digital Devil 2 (Shin Megame Tensei 2)
Dragon Quest VII (weet het eigenlijk net even niet uit het hoofd die titel)
offtopic:
Ik heb een stapel oude games waar ik vanaf wil, in een keer, mail mij hierover. Allemaal legale spellen!
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding