ik heb op een website gelezen dat een ventje zijn usb-stick in zijn ps2 heb geprickt en hij zloeg gewoon zijn gamesave op
Op lik-sang staat een third party component kabel voor $ 6.99ari3 schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:08:
[...]
Hier is hij $30 inclusief verzending. Dit is de officiële Sony kabel. Naast de Sony kabel is er ook een kabel van Hori die goede kwaliteit is. De Hori kabel is meestal duurder dan de Sony.
Verwijderd
Ik heb de USBextreme DVD aangeschaft, maar m'n externe HD wordt niet herkend. Ik krijg netjes de melding: Insert a USB Device.
Mn PC herkent m wel. Ik heb m dus eerst geformateerd als NTFS, vervolgens met de tools van USBextreme nogmaals geformatteerd en er daarna een game naar geinstalleerd. Tot zover ging t goed, maar de PStwo ziet m gewoon niet.
ik ben dit probleem in dit topic 1x tegen gekomen, maar er was niet echt een oplossing bij te vinden.
Het gaat om een Maxtor 80gig in een Conceptronic usb behuizing.
Mn PC herkent m wel. Ik heb m dus eerst geformateerd als NTFS, vervolgens met de tools van USBextreme nogmaals geformatteerd en er daarna een game naar geinstalleerd. Tot zover ging t goed, maar de PStwo ziet m gewoon niet.
ik ben dit probleem in dit topic 1x tegen gekomen, maar er was niet echt een oplossing bij te vinden.
Het gaat om een Maxtor 80gig in een Conceptronic usb behuizing.
Verwijderd
ik weet neit hoe t komt maar jij heb mij wel geholpen met een vraag
wou weten of er hardisks verkrijgbaar waren voor de pstwo (slimline model)
n ik heb ook nog een andere vraag word de pstwo wel gekoeld?
-miss beetje rare vraag maar wil t tog weten
wou weten of er hardisks verkrijgbaar waren voor de pstwo (slimline model)
n ik heb ook nog een andere vraag word de pstwo wel gekoeld?
-miss beetje rare vraag maar wil t tog weten
ja, wordt gewoon gekoeld (anders had je 't vast wel gemerkt als 't niet zo was
).
Kwam net wel een belangrijk bericht tegen!!!
Kwam net wel een belangrijk bericht tegen!!!
BELANGRIJK VOOR PS2 SLIMLINE BEZITTERS
Wat Microsoft gebeurde met zijn kabel is Sony nu gebeurd met de externe poweradaptar van de PS2 slim line black version.
Een serie poweradaptars van de bovengenoemde versie kan veel te warm worden, zo warm dat men zich eraan zou kunnen verbranden. Het gaat om de modellen SCPH70002, 70003 en 70004. Kijk onder op je poweradaptar of daar het volgende staat:
model number "HP-AT048H03 en een van de volgende 5 productie data van toepassing is:
2004.8, 2004.9, 2004.10, 2004.11, 2004.12.
Is dat zo of weet je het niet zeker kijk dan op deze site:
http://www.ps2ac.com/welcome.asp
Sony neemt alle genoemde adaptars terug en vervangt ze gratis voor een nieuwe. Kijk voor alle info op de bovengenoemde site
Verwijderd
ok erg bedankt hiervoor
maar als je 1 van die adapters heb kun je er dan mee teruggaan naar de winkel?
of moet je ze terugsturen naar sony? (hoop ik niet_
want wil namelijk de pstwo kopen (je je hoort t goed) ben nog de enisgte zonder pstwo
of moet je ze terugsturen naar sony? (hoop ik niet_
want wil namelijk de pstwo kopen (je je hoort t goed) ben nog de enisgte zonder pstwo
neeVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:28:
jaof moet je ze terugsturen naar sony? (hoop ik niet_
Dan zit er zowizo niet zo`n adapter in...want wil namelijk de pstwo kopen (je je hoort t goed) ben nog de enisgte zonder pstwo
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
zeker weten?
want ik wil namelijk het paket kopen : pstwo = ratchet and clan3 en jak3 ziten in 1 pak voor 175 euro?
volgens mijn iis dat tog al een oud paket?
want ik wil namelijk het paket kopen : pstwo = ratchet and clan3 en jak3 ziten in 1 pak voor 175 euro?
volgens mijn iis dat tog al een oud paket?
Voor wie het koopjes topic niet leest is dit mischien toch interessant: Nieuwe weekaanbieding van Play-Asia: namCollection - 50th Anniversary . Goede PS1 klassiekers voor slechts 11 euro incl. verzending. Mr. Driller alleen al kost tweede hands veel meer.... Goede deal dus!
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Hey ik kwam deze aanbieding vandaag tegen op veilingkijker:
http://www.speurders.nl/c...12996547/advertentie.html
die weer linkt naar:
http://playstation.leesgigant.nl
ze beweren een playstation 2, inclusief een blad en een demo cd te verkopen voor slechts 9,88(exclusief verzendkosten).
Ik heb nog niet gevonden hoeveel de verzendkosten zijn maar dit ziet er toch echt te mooi om waard te zijn uit. Waar zit het addertje onder het gras?
Ik mezelf alwel opgegeven dus ik merk het iig wel. Iemand anders hier nog geen ervaring mee?
Gegroet.
die weer linkt naar:
ze beweren een playstation 2, inclusief een blad en een demo cd te verkopen voor slechts 9,88(exclusief verzendkosten).
Ik heb nog niet gevonden hoeveel de verzendkosten zijn maar dit ziet er toch echt te mooi om waard te zijn uit. Waar zit het addertje onder het gras?
Ik mezelf alwel opgegeven dus ik merk het iig wel. Iemand anders hier nog geen ervaring mee?
Gegroet.
Ik heb net me ps2 omgebouwd met een hardeschijf en hdadvance 3!!!
Hdadvance 3 is echt super. Ik kan er alles mee converteren op me hardeschijf en heb hdadvance ook voor een mooi prijsje kunnen halen
echte aanrader versie 3 ondersteunt ook dvd-9 en backup spellen
Dat doe maar niet
Hdadvance 3 is echt super. Ik kan er alles mee converteren op me hardeschijf en heb hdadvance ook voor een mooi prijsje kunnen halen
Dat doe maar niet
[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 15-09-2005 12:01 ]
Is er al iemand die Burnout Revenge binnen heeft? Ik vond de vorige delen echt meesterlijk
Ik hoop dat dit deel echt weer iets nieuws brengt waar ik mij tijden mee kan bezighouden. Ik raak een beetje uitgekakt wat betreft de PS2 games. Er lijken bijna geen nieuwe leuke games uit te komen de laatste tijd vind ik.
Hoe is dat bij jullie? Ik game op dit moment in "vlagen" op de PS2, dwz bij gebrek aan leuke PC games komt mijn PS2 weer onder een laag stof vandaan.
Hoe is dat bij jullie? Ik game op dit moment in "vlagen" op de PS2, dwz bij gebrek aan leuke PC games komt mijn PS2 weer onder een laag stof vandaan.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Niemand hier ervaring mee??... moet ik die dvd dan maar terug sturen???..Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:34:
Ik heb de USBextreme DVD aangeschaft, maar m'n externe HD wordt niet herkend. Ik krijg netjes de melding: Insert a USB Device.
Natuurlijk is het een scam. Die PlayStation 2 is waarschijnlijk een sleutelhanger met een miniatuur PS2 er aan ofzo. Dit kan natuurlijk niet. 10 euro voor blad met freebie DVD is nog steeds duur.Shifty-PK schreef op donderdag 15 september 2005 @ 01:57:
Hey ik kwam deze aanbieding vandaag tegen op veilingkijker:
die weer linkt naar:
Gegroet.
Waarom worden in Europa eigenlijk geen freebie CDs in de winkels uitgedeeld. In Japan kun je altijd wel een paar demo disc krijgen.... Hier natuurlijk weer niet
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Gisteren heb ik Burnout Revenge even mogen spelen. Ik zal hieronder een kleine impressie geven.
Burnout Revenge lijkt erg op zijn voorgangers. Revenge verschilt van zijn voorgangers doordat je nu ook al het meerijdend verkeer kan laten crashen mits dit geen bussen of trucs met opleggers zijn. Je beukt nu dus als het ware al het verkeer zo maar voor je uit waar je nog punten voor krijgt ook. Vooral in de allereerste track die je speelt lijkt dit erg onrealistisch. Ik vind het dan ook geen goede set.
Het aantal banen is uitgebreid, het kiezen van de auto's ligt niet meer zo voor de hand als de eerste keer. De crash courses zijn ook iets aangepast. Je moet nu zelf zorgen voor een goede "start" (als in wegrijden) met een soort systeem wat de spelers van golfspelletjes wel zullen herkennen (hierop is wel iets aangepast). Ik heb het idee dat de crash courses wel iets moeilijker zijn geworden. Nieuw hierbij is ook de "target car" die je moet wrecken tijdens het crashen voor nog meer punten.
Wat vooral opvalt aan het spel zijn de erg lange laadtijden. Voor het kleinste ding moet er geladen worden, en niet zo kort ook. Tijdens dit laden krijg je tekeningen van de auto's te zien die er eerlijk gezegt niet uit zien. Alsof mijn kleine zusje die getekend heeft!
De ingame graphics zijn niet tot nauwlijks verbeterd. De crashcam is enorm achteruit gegaan. Vaak mis je daardoor de action omdat die zich gewoon buiten het beeld afspeelt.
Al met al moet ik wennen aan deze versie Burnout. Ik denk dat het zeker een game is met potentie als je door de laadtijden etc heen kunt kijken. Helaas was na een uurtje de tijd voor mij alweer op.
Ik heb een uurtje mogen spelen en had al 11% van de game completed. Natuurlijk zal de game in een later stadium moeilijker worden maar ik vond dat ik die 11% toch veel te snel gehaald heb.
Burnout Revenge lijkt erg op zijn voorgangers. Revenge verschilt van zijn voorgangers doordat je nu ook al het meerijdend verkeer kan laten crashen mits dit geen bussen of trucs met opleggers zijn. Je beukt nu dus als het ware al het verkeer zo maar voor je uit waar je nog punten voor krijgt ook. Vooral in de allereerste track die je speelt lijkt dit erg onrealistisch. Ik vind het dan ook geen goede set.
Het aantal banen is uitgebreid, het kiezen van de auto's ligt niet meer zo voor de hand als de eerste keer. De crash courses zijn ook iets aangepast. Je moet nu zelf zorgen voor een goede "start" (als in wegrijden) met een soort systeem wat de spelers van golfspelletjes wel zullen herkennen (hierop is wel iets aangepast). Ik heb het idee dat de crash courses wel iets moeilijker zijn geworden. Nieuw hierbij is ook de "target car" die je moet wrecken tijdens het crashen voor nog meer punten.
Wat vooral opvalt aan het spel zijn de erg lange laadtijden. Voor het kleinste ding moet er geladen worden, en niet zo kort ook. Tijdens dit laden krijg je tekeningen van de auto's te zien die er eerlijk gezegt niet uit zien. Alsof mijn kleine zusje die getekend heeft!
De ingame graphics zijn niet tot nauwlijks verbeterd. De crashcam is enorm achteruit gegaan. Vaak mis je daardoor de action omdat die zich gewoon buiten het beeld afspeelt.
Al met al moet ik wennen aan deze versie Burnout. Ik denk dat het zeker een game is met potentie als je door de laadtijden etc heen kunt kijken. Helaas was na een uurtje de tijd voor mij alweer op.
Ik heb een uurtje mogen spelen en had al 11% van de game completed. Natuurlijk zal de game in een later stadium moeilijker worden maar ik vond dat ik die 11% toch veel te snel gehaald heb.
Ik heb een korte vraag over het spel sonic mega collection plus (ps2). Hoe is de cooperative gameplay van dit spel?
Als iemand anders nog leuke spellen weet die een goede cooperative gameplay hebben dan hou ik me aanbevolen!
Als iemand anders nog leuke spellen weet die een goede cooperative gameplay hebben dan hou ik me aanbevolen!
Ik heb gisteren ook even een half uurtje Burnout 4 gespeeld en ik vind deze versie toch minder dan de vorige.
Punten die ik negatief vind:
- Meerijdend verkeer kan je nu als wapen gebruiken, wat heel de spanning weghaalt om je tussen het verkeer door te wormen
- Nieuwe mode waarbij je de tijd verlengd door tegen al het meerijdend verkeer te rijden verveelde al meteen
- Tracks zijn een stuk breder, inclusief shortcuts waardoor er dus veel meer ruimte is
- Belichting: in de eerste level irriteerde ik me zeer aan de zon, het is veel moeilijker te zien wat er aan komt als je tegen het verkeer inrijdt
- EA invloed, o.a. alle tussenfilmpjes waarin alles in detail uitgelegd wordt, EA trax
- Crash is niet meer zo leuk met het hele golf gebeuren aan het begin
Ik ben dus nog niet overtuigd of het wel zo goed is dat er een nieuw deel is. Ik zal het nog wat meer moeten spelen, maar op het moment speel ik dan toch liever deel 2 of deel 3. Ik ben er in ieder geval niet zo enthousiast over....
Punten die ik negatief vind:
- Meerijdend verkeer kan je nu als wapen gebruiken, wat heel de spanning weghaalt om je tussen het verkeer door te wormen
- Nieuwe mode waarbij je de tijd verlengd door tegen al het meerijdend verkeer te rijden verveelde al meteen
- Tracks zijn een stuk breder, inclusief shortcuts waardoor er dus veel meer ruimte is
- Belichting: in de eerste level irriteerde ik me zeer aan de zon, het is veel moeilijker te zien wat er aan komt als je tegen het verkeer inrijdt
- EA invloed, o.a. alle tussenfilmpjes waarin alles in detail uitgelegd wordt, EA trax
- Crash is niet meer zo leuk met het hele golf gebeuren aan het begin
Ik ben dus nog niet overtuigd of het wel zo goed is dat er een nieuw deel is. Ik zal het nog wat meer moeten spelen, maar op het moment speel ik dan toch liever deel 2 of deel 3. Ik ben er in ieder geval niet zo enthousiast over....
Ik heb nu al wat meer gespeeld maar vond het vorige deel toch beter. De redenen geef je zelf al goed aan vind ik. De graphics zijn trouwens op sommige punten ook minder lijkt het wel. Ik krijg het idee dat er minder zorg is besteed aan de gameplay.
Verwijderd
Ik heb een vraagje,
Ik heb de memorycard exploit gebruikt voor het laden van hdloader. Het partitioneren van de hardeschijf via me computer gaat ook alles goed en spellen erop zetten via winhiip ook. De hardeschijf die ik gebruik staat gewoon bij de lijst van werkende hardeschijven en de jumpers staan op master, maar als ik nu mijn hardeschijf in me ps2 plaatst geeft hij hem toch niet aan bij hdloader. Van alles geprobeert andere jumper settings opnieuw geprobeert te partitioneren maar nadat is het toch nog niet gelukt. Iemand misschien een idee van hoe ik dit kan oplossen ?
Ik heb de memorycard exploit gebruikt voor het laden van hdloader. Het partitioneren van de hardeschijf via me computer gaat ook alles goed en spellen erop zetten via winhiip ook. De hardeschijf die ik gebruik staat gewoon bij de lijst van werkende hardeschijven en de jumpers staan op master, maar als ik nu mijn hardeschijf in me ps2 plaatst geeft hij hem toch niet aan bij hdloader. Van alles geprobeert andere jumper settings opnieuw geprobeert te partitioneren maar nadat is het toch nog niet gelukt. Iemand misschien een idee van hoe ik dit kan oplossen ?
Ik heb het hele PS2 topic doorgespit en af en toe lees ik er wel over, maar zijn er nou mensen die zo'n apparaatje hebben om een ps2 toetsenbord en muis aan te sluiten op de PS2?
Het lijkt mij erg handig om fps games te spelen, maar ik vraag me af hoe die knoppen toegewezen worden, want uiteindelijk sluit je alles op een normale controller poort aan.
Het lijkt mij erg handig om fps games te spelen, maar ik vraag me af hoe die knoppen toegewezen worden, want uiteindelijk sluit je alles op een normale controller poort aan.
Over wat voor aparaatje heb je het nu? Die kunnen toch gewoon in de usb poort? Overigens ondersteunen de meeste games (ik ken er zelfs geen een) het keyboard en de muis niet in FPS. Het is meestal alleen goed voor ingame chat etc.
In het OPM2 blad stond een apparaatje van futuremax, die je op een normale controller poort aansluit, waarmee je dus een keyboard en muis kan aansluiten.
In de omschrijving staat dus dat de game zelf geen support hoeft te bieden, vandaar dat ik mij af vroeg hoe dat werkt met het toekennen van knoppen.
Voor een beetje beeld hier de link:
http://www.futuremax.nl/p...ath=28_45&products_id=528
In de omschrijving staat dus dat de game zelf geen support hoeft te bieden, vandaar dat ik mij af vroeg hoe dat werkt met het toekennen van knoppen.
Voor een beetje beeld hier de link:
http://www.futuremax.nl/p...ath=28_45&products_id=528
Waarschijnlijk zit er dan software bij die bepaalde toetsen kan toekennen als zijnde PS2 controller knoppen. Maar je kan ook een USB toetsenbord en muis aansluiten op de console. Welke spellen dat ondersteunen weet ik niet.
Verwijderd
ik vond burnout 3 erg goed maar 4 vind ik nog beter
je kan zoveel varieeren met craches enzo geweldig
Verwijderd
waar is de codebreaker cheating cd ps2 te verkrijgen? (uberhaupt in NL?)
wat zijn andere cheating progjes die usb ondersteunen?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 00:56 ]
Doe mij maar burnout 3, revenge ligt al weer in de kast uitgespeeld en alVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:50:
ik vond burnout 3 erg goed maar 4 vind ik nog beter
Ik heb burnout revenge ook al weer zowat uitgespeeld. Tot nu toe zit er niet veel uitdaging in vind ik. Het lijkt wel een stuk makkelijker dan de vorige versie. Dat je nu al het meerijdend verkeer dat net zo "groot" is als jou aan de kant kunt beuken voor score en boost vind ik een misser. Dat haalt echt een groot stuk spanning uit de game.
Hmm, ik ben niet zo'n die-hard racer dus voor mij zou deel4 wel es heel leuk kunnen zijn
deel3 heb ik al, maar niet uitgespeeld. die time trials vind ik nogal erg pittig, vooral die met die formule 1 wagen
Het spel is in hoofdlijnen gewoon hetzelfde als deel 3. Er is wat betreft racen niets veranderd. Het enige verschil is dat je nu het meerijdende verkeer aan de kant kunt "beuken" voor score. Als je deel 3 te veel racen vind zal je dat van deel 4 ook vinden en is dit gewoon geen game voor jou.
Verwijderd
idd deeltje 4 lijkt me meer serious sam alleen dan in de vorm van racen, met nog minder uitdaging.
hmm, spreekt me wel aan. lekker beuken
en die time trials waren soms zo kut in deel3
Verwijderd
niemand?Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 00:28:
waar is de codebreaker cheating cd ps2 te verkrijgen? (uberhaupt in NL?)
Wanneer komt de nieuwe GTA uit?
Elect a clown, expect a circus.
voor een nieuwe gta moet je in een ps3 topic zijn...
Dat soort spellen vind ik helemaal niet leuk op een console. Dat geldt ook voor FPS. Op de een of andere manier spelen die nooit lekker op iets anders dan een PC. De hardware van de PS2 trekt de grafische pracht meestal ook niet echt meer met een goede performance en gameplay.
je bedoeld dan eerder fps en rts. sportspellen zijn juist veel beter geschikt voor consoles. wie speelt er nou fifa of pes met een toetsenbord
Voor de PC bestaan ook gamepads-RazieL- schreef op donderdag 22 september 2005 @ 08:09:
je bedoeld dan eerder fps en rts. sportspellen zijn juist veel beter geschikt voor consoles. wie speelt er nou fifa of pes met een toetsenbord
Ik speel persoonlijk ook liever PES op de PC dan op de PS2. Op de PC loopt het net iets soepeler en ziet het er wat mooier uit.
Hoewel PES natuurlijk een topper is kan de PS2 helaas gewoon niet meer meekomen met een game als Fifa 2006. Bekijk hem straks maar eens op de PC en op de PS2. Het word gewoon te zwaar allemaal.-RazieL- schreef op donderdag 22 september 2005 @ 08:09:
Verwijderd
En niet te vergeten je kunt tegen elkaar gamen op een groot TV (tenminste daar ga ik van uit)-RazieL- schreef op donderdag 22 september 2005 @ 08:09:
en dat lijkt net als een echt voetbal wedstrijd
Dat kan met een PC toch ook gewoon?Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:42:
[...]
En niet te vergeten je kunt tegen elkaar gamen op een groot TV (tenminste daar ga ik van uit)
en dat lijkt net als een echt voetbal wedstrijd
Verwijderd
Misschien iets om bij de startpost te zetten:
Absoluut het beste beeld krijg je door de PS2 zelf een Progressive Scan (480p) / VGA signaal uit te laten sturen, dit kan op meerdere manieren:
* Via de officiële kabel die bij de PS2-Linux kit geleverd wordt, op een monitor die SoG ondersteunt.
* Via component kabels naar een lcd / plasma / monitor die 480p ondersteunt.
* Via Component kabels op een YPrPb2RGB Converter naar je monitor.
* Via de Blaze kabel naar je monitor.
* Via een zelfgemaakte vga kabel op een standaard monitor.
Ik gebruik de zelfgemaakte kabel, gemaakt van een mediamark kabel van 10 euro, en dat geeft een perfect beeld.
Tekken5, Jak3 en Gran Turismo 4 Zien er nu stukken beter uit.
Absoluut het beste beeld krijg je door de PS2 zelf een Progressive Scan (480p) / VGA signaal uit te laten sturen, dit kan op meerdere manieren:
- Bij sommige spellen kun je dit instellen in de grafische opties.
- Blaze heeft een bootdisc waarmee spellen in progressive scan draaien.
- Er bestaan modchips met een "Force VGA" optie, O2Mod en Matrix Infinity
* Via de officiële kabel die bij de PS2-Linux kit geleverd wordt, op een monitor die SoG ondersteunt.

* Via component kabels naar een lcd / plasma / monitor die 480p ondersteunt.

* Via Component kabels op een YPrPb2RGB Converter naar je monitor.

* Via de Blaze kabel naar je monitor.

* Via een zelfgemaakte vga kabel op een standaard monitor.

Ik gebruik de zelfgemaakte kabel, gemaakt van een mediamark kabel van 10 euro, en dat geeft een perfect beeld.
Tekken5, Jak3 en Gran Turismo 4 Zien er nu stukken beter uit.
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2005 19:38 . Reden: ps2-Linux kabel toegevoegd ]
Maar het kan wel 
Ik heb een tool gebruikt van iemand die de codelist die je bij codejunkies download aan kan passen voor je naar eigen behoefte.
wat ik bedoel is dat ik alleen de games in de codelist wil hebben die ik zelf wil en zo dus een codelist krijg van nog geen 400Kb!!!! ipv 2,5Mb weet alleen ff de naam niet meer
vervolgens zet ik deze codelist op mijn usb en met de Action Replay Max EVO browser kopieer ik de codelist naar de memcard en klaar
de codelist staat dus altijd op je memcard aangezien je geen Dongle meer nodig hebt in de huidige ARM versie
Hier staat een stukkie van CodeJunkies zelf:
How to update your Action Replay MAX EVO code list using your EVO Drive
* EVO Drive is dus niks anders dan een USB stick niks meer en minder alleen hun hadden de behoefte er een speciale naam er aan moeten te geven
:update:
Tooltje gevonden
MAX Codelist Manager
Ik heb een tool gebruikt van iemand die de codelist die je bij codejunkies download aan kan passen voor je naar eigen behoefte.
wat ik bedoel is dat ik alleen de games in de codelist wil hebben die ik zelf wil en zo dus een codelist krijg van nog geen 400Kb!!!! ipv 2,5Mb weet alleen ff de naam niet meer
vervolgens zet ik deze codelist op mijn usb en met de Action Replay Max EVO browser kopieer ik de codelist naar de memcard en klaar
Hier staat een stukkie van CodeJunkies zelf:
How to update your Action Replay MAX EVO code list using your EVO Drive
* EVO Drive is dus niks anders dan een USB stick niks meer en minder alleen hun hadden de behoefte er een speciale naam er aan moeten te geven

:update:
Tooltje gevonden
MAX Codelist Manager
[ Voor 35% gewijzigd door schumi2004 op 07-10-2005 14:25 ]
Progressive scan over Scart?? Vind jij maar eens een TV die dat ondersteunt........Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:18:
* Via RGB-Scart naar een lcd / plasma / hdtv die 480p ondersteund.
Verwijderd
Ik hoef geen tv te vinden die dat ondersteund
Ik speel gewoon PS2 om mijn TFT.
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 15:34 ]
Ik heb nog nooit een TV gezien waarbij dat het geval is....
En volgens http://www.answers.com/topic/scart :
SCART cannot carry component video (Y-Cr-Cb) signals.
Verwijderd
Elektrisch gezien kan dat gewoon hoor, alleen weet ik niet wat een huis tuin en keuken TV-tje ermeeSchweino schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:51:
SCART cannot carry component video (Y-Cr-Cb) signals.
doet, maar op de ps2 kun je instellen of er RGsB of YsPrPb uitgestuurd wordt, in beide gevallen zit
de Sync on Green. Dit geld ook voor progressive scan. misschien een duurdere LCD kopen??
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 18:40 . Reden: Schweino ]
binnenkort op 25 oktober komt Taito Legends voor PS2 uit. Dat is een verzameling van 29(!) oude Taito games waaronder de gungames Operation Wolf, Operation Thunderbolt en Space Gun.
Weet iemand ook of de PS2-lightgun ondersteund wordt of niet? Dus of je Operation Wolf etc. ook met guncon kan spelen?
Weet iemand ook of de PS2-lightgun ondersteund wordt of niet? Dus of je Operation Wolf etc. ook met guncon kan spelen?
[ Voor 5% gewijzigd door BdR op 10-10-2005 19:16 ]
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Voor zover de bronnen die ik hoorde betrouwbaar zijn (die speelden de import versie) is er geen ondersteuning voor lightguns. Het zijn min of meer "cheap" arcade conversies.BdR schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:15:
binnenkort op 25 oktober komt Taito Legends voor PS2 uit. Dat is een verzameling van 29(!) oude Taito games waaronder de gungames Operation Wolf, Operation Thunderbolt en Space Gun.
Verwijderd
Dit lijkt mij niet zo heel interessant
[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 11-10-2005 17:12 ]
Mooie poll, ben benieuwd.... Ik heb er een DMS4 pro + HDD inhangen
[ Voor 111% gewijzigd door Schweino op 11-10-2005 14:23 ]
DMS3 (beetje brak.) met HD-explorer
PSN: Shiver23
* Creepy gebruikt hem origineel met HD Loader 
Maar of zo'n poll nu echt boeit.......
Maar of zo'n poll nu echt boeit.......
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
* DaWaN Gebruikt Memorycard exploit + Patched HD loader @ HD
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
O2mod al sinds 04-10-2004 met "Force VGA" optie 
Aan de reacties te zien Boeit het dus wél aardig.
Aan de reacties te zien Boeit het dus wél aardig.
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 20:18 . Reden: Boeie ]
Ik heb de poll weggehaald, omdat deze niet echt nuttig is en teveel aanzet tot een opsomming van redelijk loze replies
Verwijderd
Volgens mij was ie wel nuttig, dan weten we teminste wat voor soort mensen hier rondhangen.
maar ik had dit eerlijk gezegd al verwacht (alleen niet zo snel 3:53
)
zal ik anders een "wat voor modchip heb jij" poll maken??? hebben jullie ook geen geen "loze" replies meer.
maar ik had dit eerlijk gezegd al verwacht (alleen niet zo snel 3:53
zal ik anders een "wat voor modchip heb jij" poll maken??? hebben jullie ook geen geen "loze" replies meer.
Verwijderd
Battlefield Modern Combat komt bijna uit. Ik moet toch eens zien of ze zo'n succesvolle pc-game ook tot een succes kunnen maken op de consoles.
Verwijderd
Ik ben nu bezig met SPARTAN total warrior en moet zeggen echt een verslafend en een leuk game
okay, een paar topics geleden heeft hier iemand een homebrew programma gedumpt om je memorycards (8mb) te controleren, copieren en te formateren. Ik heb de search gebruikt maar ik kan het gewoon niet vinden. Ingepakte bestand was iets van 300kb ofzo. en gerared.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
gisteren heb ik voor mijn ps2 een netwerk adapter gekocht. Nadat ik PES5 had gespeeld, leek het me erg leuk online daarmee te kunnen.
Echter, de zooi werkt niet. Ik heb een versatel 20mbit verbinding en heb de ps2 rechtstreeks op de modem/router aangesloten middels een netwerkkabel (straight). Mijn computers zitten via een wireless accesspoint "aangesloten" op de andere poort van de router.
Deze computers krijgen zoals gebruikelijk hun ip's dynamisch toegewezen (DHCP). Wanneer ik dat instel op de ps2, krijg ik de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Dan maar handmatig instellen, dacht ik.
Nadat ik dat had gedaan, kreeg hij wel verbinding maar nu loopt hij telkens tegen een DNS connectie probleem aan. Ik heb de dns servers van versatel eerst automatisch geprobeerd, wat niet werkte, en toen handmatig ingesteld. Ook dat werkt niet.
Op de fora van versatel zijn er verschillende mensen met hetzelfde probleem, maar niemand weet de oplossing. Ik heb toen de klantenservice van versatel gebeld, die mij doorverwezen naar sony. Bij sony zei men dat alles goed was ingesteld en dat het probleem toch echt bij Versatel ligt. Versatel dus weer bellen en die gaven ineens geen ondersteuning meer, en die zeiden gewoon letterlijk dat dat mijn probleem was, en dat ik dat maar op moest lossen. De beleefdheid op zaterdagmorgen is ver te zoeken daaro...
Maar goed, ik kan nu dus nog steeds niet online. Heb ook de fora op tweakers afgezocht, maar er staat helemaal niets over.
Iemand die toevallig wel weet wat ik moet doen?
Hier mijn instellingen:
ip van de ps2: 192.168.1.50 (handmatig ingesteld)
gateway: 192.168.1.1 (mijn router)
subnetmask: 255.255.255.0
dns 1: 62.58.50.5 (via versatel site achter gekomen)
dns 2: 62.58.50.6
Ik heb in mijn router DMZ ingesteld op het ip van mijn ps2. Ook dat werkt niet.
Verder staan alle vereiste poorten open.
Echter, de zooi werkt niet. Ik heb een versatel 20mbit verbinding en heb de ps2 rechtstreeks op de modem/router aangesloten middels een netwerkkabel (straight). Mijn computers zitten via een wireless accesspoint "aangesloten" op de andere poort van de router.
Deze computers krijgen zoals gebruikelijk hun ip's dynamisch toegewezen (DHCP). Wanneer ik dat instel op de ps2, krijg ik de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Dan maar handmatig instellen, dacht ik.
Nadat ik dat had gedaan, kreeg hij wel verbinding maar nu loopt hij telkens tegen een DNS connectie probleem aan. Ik heb de dns servers van versatel eerst automatisch geprobeerd, wat niet werkte, en toen handmatig ingesteld. Ook dat werkt niet.
Op de fora van versatel zijn er verschillende mensen met hetzelfde probleem, maar niemand weet de oplossing. Ik heb toen de klantenservice van versatel gebeld, die mij doorverwezen naar sony. Bij sony zei men dat alles goed was ingesteld en dat het probleem toch echt bij Versatel ligt. Versatel dus weer bellen en die gaven ineens geen ondersteuning meer, en die zeiden gewoon letterlijk dat dat mijn probleem was, en dat ik dat maar op moest lossen. De beleefdheid op zaterdagmorgen is ver te zoeken daaro...
Maar goed, ik kan nu dus nog steeds niet online. Heb ook de fora op tweakers afgezocht, maar er staat helemaal niets over.
Iemand die toevallig wel weet wat ik moet doen?
Hier mijn instellingen:
ip van de ps2: 192.168.1.50 (handmatig ingesteld)
gateway: 192.168.1.1 (mijn router)
subnetmask: 255.255.255.0
dns 1: 62.58.50.5 (via versatel site achter gekomen)
dns 2: 62.58.50.6
Ik heb in mijn router DMZ ingesteld op het ip van mijn ps2. Ook dat werkt niet.
Verder staan alle vereiste poorten open.
PSN: Sluuz
Verwijderd
hey wie kan me helpen
ik heb een dolby surround 5.1 pakket
maar ik wil hem graag kunnen aansluiten aan m'n ps2:
6 output cinch aansluitingen , waar ik m'n speakers op aan gesloten heb
en
6 input cinch aansluiting
maar hoe kan ik m'n set het best op m'n ps2 aan sluiten
http://www.mysilvercrest.de/de/artikel.php?a=10
tnx
en
tnx
Verwijderd
Hoi, ik heb net Pro EvolutionSoccer 5 gekocht. Me laser van me PlatStation is kapot. Heb Hdd loader, werkte voorheen prima. Pes5 op de Hdd loader geinstalleerd. Succesvol geinstalleerd krijg ik, maar als ik dan het spel wil starten krijg ik zwart beeld. Heb meerdere keren geinstalleerd en geporbeerd geen resultaat. Iemand die mij kan helpen?
Heb je al verschillende modi geprobeerd (Select indrukken in het HDLoader menu en dan verschillende combinaties proberen). Als ook dat niet werkt moet je misschien eens op google zoeken naar informatie over PES 5 + HDLoader ofzo.
jep, pes5 draait op mode 3 
Ik heb trouwens ook een vraagje. Ik heb zo'n blaze scart kabel maar als ik nu dvd's wil kijken op m'n ps2 is het beeld groen (zijn wel japanse dvd's maar met m'n oude kabeltje werkte het wel gewoon). Ligt dit aan m'n tv of is m'n kabeltje brak?
Ik heb trouwens ook een vraagje. Ik heb zo'n blaze scart kabel maar als ik nu dvd's wil kijken op m'n ps2 is het beeld groen (zijn wel japanse dvd's maar met m'n oude kabeltje werkte het wel gewoon). Ligt dit aan m'n tv of is m'n kabeltje brak?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Dan moet je het schakelaartje even omzetten
Die zit gewoon op het snoer vlak achter de aansluiting in je PS2.
[ Voor 42% gewijzigd door Wekko306 op 22-10-2005 18:01 ]
d0h! tnx, dat schakelaartje was me nooit opgevallen
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Helaas dit heeft sony zo bedoelt, die staan het niet toe dat een dvd via RGB kabel bekeken kan worden.amahusu schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:42:
Als je handig bent met een soldeerbout kun je ergens in je ps2 een draadbrug solderen zodat je hier geen last meer van hebt, en in perfecte kwaliteit dvd's kijken.
ah ok, dus dat schakelaartje omzetten heeft ook geen enkele nut? Ik ga eens ff googlen naar dat soldeerverhaal, een draadbrugje maken lijkt me niet zo ingewikkeld toch? Of het moet echt een miniscuul kleine brug zijn.
Met dat schakelaartje schakel je tussen de RGB en de gewone stand. RGB is mooier, maar Sony heeft ervoor gezorgd dat je normaal gesproken geen DVD in de RGB stand kan kijken. Als je een DVD Region-X of Action Replay heb kan je dat softwarematig omzeilen, kennelijk via dat soldeertrucje ook hardwarematig.
Het betreft een simpel lijntje soldeertin tussen twee punten op je mobo, zo gedaan..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
niet om je regionx af te zeiken, maar het beeld is ook minder. Ik heb het zelf nl. uitgetest. De DVD wordt niet in true RGB afgespeeld, maar wel zonder die groene waas.Wekko schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:39:
Met dat schakelaartje schakel je tussen de RGB en de gewone stand. RGB is mooier, maar Sony heeft ervoor gezorgd dat je normaal gesproken geen DVD in de RGB stand kan kijken. Als je een DVD Region-X of Action Replay heb kan je dat softwarematig omzeilen, kennelijk via dat soldeertrucje ook hardwarematig.
De beste manier is vooralsnog via s-video dvd's kijken, met de region x gaat de kwaliteit omlaag.
Het doorsolderen werkt echter wel goed.
tnx voor de link marcel, morgen maar es ff lekker knutselen 
btw, weet iemand hier nog een winkel (liefst in NL) waar ze maxdrives verkopen? Bij play.com issie nu maar 10 pond alleen hij is daar uitverkocht
.
btw, weet iemand hier nog een winkel (liefst in NL) waar ze maxdrives verkopen? Bij play.com issie nu maar 10 pond alleen hij is daar uitverkocht
Verwijderd
waarom zon ding kopen, gebruik gewoon je mp3 of usb stick. Werkt bij mij prima.amahusu schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:29:
tnx voor de link marcel, morgen maar es ff lekker knutselen
btw, weet iemand hier nog een winkel (liefst in NL) waar ze maxdrives verkopen? Bij play.com issie nu maar 10 pond alleen hij is daar uitverkocht.
je normale usb stick als memcard gebruiken? Dacht dat dat niet kon
Verwijderd
oh als mem card kan het idd niet, ik dacht dat je het wilde gebruiken om saves over te zetten. Never mind
[ Voor 169% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 22:53 ]
Verwijderd
updatje:
wat ik hieruit begrijp
is dat je je saves van je memory card (niet tijdens het spel zelf) over kan zetten op de max drive en eventueel ook naar de pc. Dat komt er op neer dat het een gewone mp3 of usb stick is. Overigens je hier ook Action replay max bij nodig hebben, om de max drive of wat voor andere usb stick uberhaupt te kunnen lezen. Ik spreek uit ervaring, zonder max drive dan
wat ik hieruit begrijp
bron: dimensionplus.nlMax Drive is de snelle, makkelijke en veilige manier om files tussen PS2 en PC te wisselen.
Niet genoeg ruimte op je memorycard? Max Drive heeft 2 keer de ruimte van een Memorycard, de perfecte backup oplossing voor je saves en om ze mee te kunnen nemen naar vrienden. Je kunt zelfs de files van de Maxdrive op de harde schijf van de pc zetten voor nog meer ruimte.
Download de nieuwste game saves, rosters en high scores met de pc en zet ze met de Maxdrive over op je PS2 om zo de games verder te spelen.
Max Drive™ is compatible met USB 1.1 and USB 2.0 ports op de PC,
is dat je je saves van je memory card (niet tijdens het spel zelf) over kan zetten op de max drive en eventueel ook naar de pc. Dat komt er op neer dat het een gewone mp3 of usb stick is. Overigens je hier ook Action replay max bij nodig hebben, om de max drive of wat voor andere usb stick uberhaupt te kunnen lezen. Ik spreek uit ervaring, zonder max drive dan
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 22:54 ]
Verwijderd
Heb van de week een 2e ps2 kado gekregen een grote
zo goed als nieuw
Krijg van de week ook nog een berg games kado legaal
das wel lief.
Ben nu bezig met god of war. Moet wel zeggen dat het erg vet is, alleen wordt die wel een beetje saai.
weet ok niet of ik hem wel wil uitspelen.
had er meer van verwacht.
iemand nog lekkere games die echt even moet spelen?
Krijg van de week ook nog een berg games kado legaal
Ben nu bezig met god of war. Moet wel zeggen dat het erg vet is, alleen wordt die wel een beetje saai.
weet ok niet of ik hem wel wil uitspelen.
iemand nog lekkere games die echt even moet spelen?
hmm, nu begin ik ook te twijfelen..Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:53:
updatje:
wat ik hieruit begrijp
[...]
bron: dimensionplus.nl
van wat ik heb gehoord krijg je speciale software bij je maxdrive zodat ie dus wel rechtstreeks gelezen kan worden op je ps2 en dus gewoon dient als een memcard.
Je hebt een versterker nodig met een optische digitale ingang....Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:26:
hey wie kan me helpen
en
tnx
[ Voor 3% gewijzigd door Schweino op 24-10-2005 11:58 ]
En ingebouwde decoder
Dat is ook zo geloof ik, maar met je dan elk spel wel opstarten door middel van de Action Replay.amahusu schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:40:
[...]
hmm, nu begin ik ook te twijfelen..
van wat ik heb gehoord krijg je speciale software bij je maxdrive zodat ie dus wel rechtstreeks gelezen kan worden op je ps2 en dus gewoon dient als een memcard.
Het is weer te merken dat het richting kerst gaat, er zijn weer een hoop goede spellen die uit gaan komen...kijk uit naar Soul Calibur 3, Buzz, Shadow of the Colossus en The Warriors...
ff lachen
http://gamesindustry.biz/content_page.php?aid=12554Sakamoto's comments came after Sony published a list of games which are not compatible with the new silver slimline PS2 console, due to go on sale in Japan next month. A total of 38 PSone and nine PS2 games were listed, including Tekken 5, Hitman: Contracts and Resident Evil.
offtopic:
zo nu weer genoeg ps2 bashing voor vandaag
zo nu weer genoeg ps2 bashing voor vandaag
Gelukkig hebben wij geen zilveren NTSC modellen staan hier
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Even een waarschuwing voor degenen die van plan zijn Buzz te kopen en een hekel hebben om spellen in het Nederlands te spelen.....het is in de nederlandse versie niet mogelijk om voor engels te kiezen (volgens mij wel duits/frans/italiaans, maar ja). Ik verbaasde me er meteen over en heb sony er ook maar even over gemaild. Ik denk toch dat dit spel veel verliest bij een vertaling (en ik was eigenlijk wel benieuwd hoe Jason Donovan die quizmaster heeft ingesproken).
Heb een vraagje omtrent het spelen van spellen vanaf de Hardeschijf.
Heb wat originele spellen nu op een oude 120gb gebackuped. Werkt allemaal perfect via HDloader en scheelt m'n oude ps2 weer flink wat minder lens slijtage.
Alleen als je dus een spel verwijderd via HDLoader is het spel wel weg, maar ben je de ruimte wel kwijt op je HD.
Bestaat hiervoor een manier om dit weer vrij te maken? Of moet ie dan weer helemaal geformateerd worden?
Heb wat originele spellen nu op een oude 120gb gebackuped. Werkt allemaal perfect via HDloader en scheelt m'n oude ps2 weer flink wat minder lens slijtage.
Alleen als je dus een spel verwijderd via HDLoader is het spel wel weg, maar ben je de ruimte wel kwijt op je HD.
Bestaat hiervoor een manier om dit weer vrij te maken? Of moet ie dan weer helemaal geformateerd worden?
Signature?
Ah dat is wel minder. Verleden week op Ps2/Playstation party in Amsterdam fijn Buzz gespeeld (en een Buzz lollie gewonnen) en ik vond de stem wel relaxed van die quizmaster. Kan me nu niet voorstellen hoe dat nu gaat worden in het nederlandsWalkman schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:10:
Even een waarschuwing voor degenen die van plan zijn Buzz te kopen en een hekel hebben om spellen in het Nederlands te spelen.....het is in de nederlandse versie niet mogelijk om voor engels te kiezen (volgens mij wel duits/frans/italiaans, maar ja). Ik verbaasde me er meteen over en heb sony er ook maar even over gemaild. Ik denk toch dat dit spel veel verliest bij een vertaling (en ik was eigenlijk wel benieuwd hoe Jason Donovan die quizmaster heeft ingesproken).

Was een grappig spel, vooral als je wat biertjes op had
PS2 Party? Stonden anders ook genoeg PSP hoor.
Maak er maar Playstation feestje van...
[ Voor 25% gewijzigd door BeZaX op 29-10-2005 10:09 ]
Ja, je hebt gelijk:+ Leuke is natuurlijk nog dat ik meer bij de PSP's stond dan bij de Ps2, alleen voor king kong en buzz dan.BeZaX schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:09:
PS2 Party? Stonden anders ook genoeg PSP hoor.Maak er maar Playstation feestje van...
Is DBZ Budokai Tenkaichi eigenlijk al in Nederland gesignaleerd?
Ik ben hem hier nog in geen enkele winkel tegen gekomen, ook bij Nederlandse webshops zie ik hem niet alhoewel de website van de FRS een releasedatum van 14-10 aangeeft. Bij Play.com is hij wel op voorraad, ik kan hem natuurlijk gewoon daar bestellen, maar ik vind het wel een beetje vreemd.
Of is ie gewoon overal uitverkocht?
Oh ik zie nu bij FRS dat de levertijd 10-12 werkdagen is.
Nou dan bestel ik hem wel bij Play, scheelt toch ook weer 12 eurootjes.
Ik ben hem hier nog in geen enkele winkel tegen gekomen, ook bij Nederlandse webshops zie ik hem niet alhoewel de website van de FRS een releasedatum van 14-10 aangeeft. Bij Play.com is hij wel op voorraad, ik kan hem natuurlijk gewoon daar bestellen, maar ik vind het wel een beetje vreemd.
Of is ie gewoon overal uitverkocht?
Oh ik zie nu bij FRS dat de levertijd 10-12 werkdagen is.
Nou dan bestel ik hem wel bij Play, scheelt toch ook weer 12 eurootjes.
[ Voor 20% gewijzigd door Zamorano op 01-11-2005 17:43 ]
Wanneer je er een nieuwe game opzet dan gebruikt hij de ruimte welke al "eerder gebruikt is". Formatteren is niet nodig. Hij laat alleen niet zo lekker zien hoeveel je nog vrij hebt.Osdorp-Dude schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:11:
Heb een vraagje omtrent het spelen van spellen vanaf de Hardeschijf.
Verwijderd
wat een afgeragd *** spel is the warriors zeg. Is het een vecht spel, moet je een beetje gaan rondspringen om van het ene het andere platform met een dramatisch slecht uitgewerkt springsysteem. Hij kan zich niet aan iets vastpakken en springt nooit, als dat niet mogelijk is. Zit ik op een gegeven moment in een level, moet je een spray op een bepaalde plek neerzetten. Ik daar helemaal naar toe geslopen. Was een sluip level, op zich wel grappig. Ben ik daar eenmaal aangekomen wil ik gaan sprayen, is mijn spuitbus leeg. Ik dus weer terug want in het vorige deel van de stad/level was er genoeg van te halen. Kan ik niet meer terug
Zit ik dus gewoon vast in een level door zon vage *** bug. Echt een super slecht spel, is misschien wel van de makers van rockstar, maar voelt ongelovelijk slecht afgewerkt. BAH!!

Dus als ik em volledig zou vullen met spellen, media, applicaties, etc en alles zou deleten, zou m'n 120gb HD dus voor zo'n 120GB aan fragmented files hebben, maar kan dus nog wel gewoon alles kopieren?Shiver23 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:30:
[...]
Wanneer je er een nieuwe game opzet dan gebruikt hij de ruimte welke al "eerder gebruikt is". Formatteren is niet nodig. Hij laat alleen niet zo lekker zien hoeveel je nog vrij hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Mesh op 02-11-2005 18:10 ]
Signature?
Dit topic is gesloten.