Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Aan: demon-dsl-downgrade-status-20050225@nl.demon.net

Ik heb dus ook dat mailtje gehad ... maar moet het niet zijn:
Aan: demon-dsl-upgradegrade-status-20050225@nl.demon.net

Verwijderd
Verwijderd
Het valt me trouwens nu pas op dat tijdens die smtp 'storingen' ik ook geen mail kan ophalen. Dwz .. pop3 checken gaat prima maar ik heb dan geen nieuwe mail. Zodra de smtp weer werkt zoals moet en ik doe dan pop3 checken .. dan heb ik vaak mail. Ik dacht eerst dat dat toeval was maar ik krijg het idee dat zolang de smtp dus niet goed werkt de pop3 ook niet thuisgeeft qua mailstatus.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 02:18 ]
De DNS-servers van Demon echter wel en die zijn voor mijn gevoel de laatste tijd erg langzaam.
Bij Firefox zie ik onderaan steeds waar 'ie mee bezig is (looking up...., waiting for..., transferring...., done) en tegenwoordig is dat per pagina een hele tijd "looking up...", soms wel zo'n 5 sec.
Dat is, naast de traagheid van sommige sites (fok bijv) erg irritant bij het surfen.
Had er iemand nog een lijstje snelle DNS-servers die gebruikt kunnen worden vanaf het Demon netwerk en is iemand anders dit ook al opgevallen? Of ligt het ergens anders aan? Mijn pingtijden en down- en upload snelheden zijn prima.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Volgens het bandje als je de support lijn belt is er een storing aan wat centrale netwerk apparatuur waardoor een paar klanten (met name die in Hilversum) een onderbreking van de dienst hebben. En volgens mij is het zelfs alleen bij mensen die BaByXL hebben.
Alleen zeer vervelend dat ik nergens op de demon status pagina iets kan vinden over wat het probleem precies is.
Ik moet er wel bij zeggen dat we nu sinds februari 2004 Demon adsl hebben, en op wat problemen met vaak verdwijnende linesync na nooit problemen gehad.
http://www.demon.nl/cgi-b...s/dslstatus.pl?record=200Wolfensteijn schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:39:
Zijn er meer Demon gebruikers uit Hilversum hier die al sinds 11/12 uur gisteren geen verbinding meer hebben? Ik ben nu via zonnet ingebeld, maar het blijft zeer vervelend.
Volgens het bandje als je de support lijn belt is er een storing aan wat centrale netwerk apparatuur waardoor een paar klanten (met name die in Hilversum) een onderbreking van de dienst hebben. En volgens mij is het zelfs alleen bij mensen die BaByXL hebben.
Alleen zeer vervelend dat ik nergens op de demon status pagina iets kan vinden over wat het probleem precies is.
Ik moet er wel bij zeggen dat we nu sinds februari 2004 Demon adsl hebben, en op wat problemen met vaak verdwijnende linesync na nooit problemen gehad.
en ook http://www.xs4all.nl/nieu...1&taal=nl&msect=Storingen
Er is een storing bij babyxl
[ Voor 7% gewijzigd door dolby op 01-03-2005 11:49 ]
Dit is de DSL status pagina:
Sinds 28-02 rond 12:00 is er een storing in centrale netwerkapparatuur waardoor klanten met een BaByXL Demon DSL verbinding een onderbreking in de dienstverlening kunnen ervaren.
De storing heeft betrekking op verbindingen aangesloten op de volgende wijkcentrales:
Amersfoort-Leusden
Amersfoort-Zielhorst
Spakenburg
Barneveld- Centrum
Zutphen-Centrum
Helmond-centrum
Weert-Centrum
Waalwijk-Centrum
Almelo-Centrum
Almelo-Schelfhorst
Baarn
Utrecht-Overvecht
Hilversum-Centrum
Hilversum-oost
Laren
Bussum-Centrum
Bussum-Naarden
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Nou ja ik was toch nog bezig met de openingspost. Kan ik de stijl van de plaatjes ook wel weer aanpassenQuote schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:21:
Volgens mij is Demon toch serieus bezig met veranderingen. De site www.dslexpress.nl is helemaal vernieuwd. Ziet er nu beter uit iig. Ik hoop dat ze het nu afgerond hebben, dan komt er wat meer vaart achter die upgrades.
Maar ze staat hier wel heel erg in allerlei bochten te wringen om te kunnen internetten via Demon.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Het probleem lijkt bij BaByXL te zitten, maar dat er nu ruim 24 uur later geen enkele verwachting is wanneer het wordt opgelost is ergerlijk. Had van Demon meer verwacht....... zeker gezien de ervaringen in de afgelopen 3 jaar!! (die prima waren).
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Binnen 4 dagen dat ik de Demon mail niet gecontroleerd staan er ineens 1170 berichten in!

Binnen 4 dagen dat ik de Demon mail niet gecontroleerd staan er ineens 1170 berichten in!

Heeft iemand dit ook zo?
Ik ga namelijk niet 1 voor 1 die berichten selecteren en verwijderen...

Verwijderd
Inderdaad, maar behalve het uiterlijk is er niet veel veranderd. NIet dat dat niet nodig was want die oude jaren negentig site kon echt niet! Maar ik zou graag -met al het nieuws van de afgelopen dagen- zien dat ze nieuwe producten erbij lanceren, zoals (onbeperkt) bellen (naar vaste nummers), VOIP en TV over ADSL2Quote schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:21:
Volgens mij is Demon toch serieus bezig met veranderingen. De site www.dslexpress.nl is helemaal vernieuwd. Ziet er nu beter uit iig. Ik hoop dat ze het nu afgerond hebben, dan komt er wat meer vaart achter die upgrades.
Vooral dat laatste zal mooi uitkomen want ik heb pas mijn kabeltelevisie opgezegd omdat Casema elk jaar maar weer ongevraagd de prijzen verhoogt met 15%!
Ben eigenlijk wel benieuwd of je inmiddels de upgrade wel hebt gehadjll schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:26:
[...]
hoihoihoi ok dan ik heb um nog niet he kijk uit er zit een wezelijk verschil tussen en vooral bij demon
[..]
Verwijderd
Dat vond ik ook en ik heb ze daar dus om opheldering over gevraagd. Ik kreeg echt het meest briljante antwoord ooit terug. Echt een antwoord waar de technische kennis, kunde en betrokkenheid met de klant vanaf druipt. Je merkt ook echt dat ze het even voor je opzoeken, of even navragen bij een persoon die er wat meer vanaf weet.Rio schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:59:
[...]
Waar ik in alle eerlijkheid dan nog wel even aan toe wil voegen dat de webmail van Demon aan alle kanten rammelt.
Ziehier het antwoord:
En natuurlijk ben ik als klant direct tevreden met een dergelijke antwoord op een dienst die al een jaar prut is, vandaar mijn reactie terug:Geachte heer ....,
U schreef:
> main: Ik ben geinteresseerd in de planning betreffende de demon
> webmail software (https://www.webmail.nl.demon.net/nl.html).
>
> Al geruime tijd is de dienst niet tot nauwelijks te gebruiken, van diverse fouten tot verlopen pagina's.
>
> Reeds meer dan een jaar staat er op de website vermeld, dat er in de
> nabije toekomst nieuwe software wordt geintroduceerd.
Bedankt voor uw mail aan Demon.
Het is op dit moment onbekend over de planning van de webmail van Demon.
Met vriendelijke groet,
--
Hung Phi Nguyen
Customer Service | Demon (THUS plc)
Tel: +31(0)205304266 | E-mail: sales@demon.nl
Fax: +31(0)204222001 | Internet: http://www.demon.nl
Demon is een merknaam van THUS plc
Geachte heer Nguyen,
Bent u in staat om de status van de planning, een deadline, een plan van aanpak, of in ieder geval een indicatie op te vragen bij een persoon binnen de Demon organisatie die u daar meer over kan vertellen als u dit onbekend is?
U begrijpt dat ik uw antwoord op zijn minst beperkt vind bij mijn vraagstelling.
Met vriendelijke groet,
...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 21:48 ]
Ik mail ook dagelijks via de SMTP van Demon, maar heb geen problemen ondervonden. De mail wordt gewoon goed verzonden ed.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 01:43:
Zijn er meer mensen die problemen ondervinden bij de demon mailserver? En dan met name smtp. Ik heb nu al een kleine week het probleem dat ik wel een mail kan sturen, en die blijkt ook gewoon aan te komen, maar de smtp server stuurt pas na echt 5 minuten (if at all) of zo een reply terug waarna ik pas de volgende mail de deur uit kan doen. Dat is niet handig bij het beantwoorden van mail uiteraard. Ik kan wel cancellen (netscape messenger oldskool) maar dna staat ie niet in m'n sent items. Dit probleem doet zich echt willekeurig voor op de dag. Het is zeer vervelend. Het lijkt wel alsof de server het ergens heel erg druk mee heeft.
Hmm.. wel problemen dus

[ Voor 6% gewijzigd door Klovan op 02-03-2005 15:52 . Reden: Te vroeg gejuigd :( ]
Je weet nu al dat je niks concreets terugkrijgt. Ben benieuwd met wat voor Wim Kok antwoord ze zullen komen. Komt uit het zelfde boekje als de antwoorden over hoe lang je upgrade nog duurt in ieder geval.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:41:
[...]
Dat vond ik ook en ik heb ze daar dus om opheldering over gevraagd. Ik kreeg echt het meest briljante antwoord ooit terug. Echt een antwoord waar de technische kennis, kunde en betrokkenheid met de klant vanaf druipt. Je merkt ook echt dat ze het even voor je opzoeken, of even navragen bij een persoon die er wat meer vanaf weet.
Ziehier het antwoord:
[...]
En natuurlijk ben ik als klant direct tevreden met een dergelijke antwoord op een dienst die al een jaar prut is, vandaar mijn reactie terug:
[...]
geen idee ben ingesneeuwd in leeuwarden ga of vanavond of morgen naar huis.spokje schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 20:55:
[...]
Ben eigenlijk wel benieuwd of je inmiddels de upgrade wel hebt gehadtis tenslotte de 29e
the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi
Wat is er dan mis met die webmail? Berichten komen altijd aan en het is snel genoeg.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:41:
[...]
Dat vond ik ook en ik heb ze daar dus om opheldering over gevraagd. Ik kreeg echt het meest briljante antwoord ooit terug. Echt een antwoord waar de technische kennis, kunde en betrokkenheid met de klant vanaf druipt. Je merkt ook echt dat ze het even voor je opzoeken, of even navragen bij een persoon die er wat meer vanaf weet.
Ziehier het antwoord:
[...]
En natuurlijk ben ik als klant direct tevreden met een dergelijke antwoord op een dienst die al een jaar prut is, vandaar mijn reactie terug:
[...]
Beetje amateuristisch is het wel, en attachments lezen gaat ook niet altijd even soepel.
Als je je demon mail wil ophalen/zenden kan je dat trouwens ook doen met een yahoo account.
Was een of ander virus in omloop. De data waarop deze actief was lijken inmiddels achter de rug gelukkig.WiNlUx schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:37:
Ik krijg me toch wat spam binnen de laatste 3 dagen op mijn demon mail!
[afbeelding]
Heeft iemand dit ook zo?
Ik ga namelijk niet 1 voor 1 die berichten selecteren en verwijderen...![]()
Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?
kijk hier maar: http://www.dslexpress.nl/abonnementen/express4096.html
De pagina is al aangemaakt, alleen de juiste gegevens staan er nog niet op.
En de link vanaf de site zelf ontbreekt nog natuurlijk
Waar vind ik die nieuwe diensten dan?carnager schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 07:46:
Wel zijn er een aantal andere nieuwe diensten bijgekomen die je bij de wat snellere abo-vormen gratis erbij krijgt, zoals fax-to-email, voice-to-email en email-to-sms...
hier bijvoorbeeld: http://www.demon.nl/support/email/gsmmail.htmlVincent Bovelander schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:17:
[...]
Waar vind ik die nieuwe diensten dan?
Best leuk, die fax-optie is ook wel handig (als er überhaupt nog mensen met een fax zijn).Rio schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:52:
[...]
hier bijvoorbeeld: http://www.demon.nl/support/email/gsmmail.html
Mail -> SMS kan ik alleen nergens vinden.
Ik heb kort geleden voor mijn werk small-business DSL 2/1 aangevraagd:
Deze aanvraag van Demon ging sneller dan het door de KPN aan laten leggen van een extra telefoonlijn. (Het bleek dat je niet een andere DSL-aanbieder kunt gebruiken wanneer je telefoonlijnen via NovaXess gaan)24-02-2005 Ingediend. Demon heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner. **Voor DSL Business Express klanten gaat de order pas naar onze DSL partner nadat wij de ondertekende orderbevestiging per fax of post hebben ontvangen.
25-02-2005 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
25-02-2005 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.
25-02-2005 Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en DSL is mogelijk op uw adres. De lijn zal naar verwachting binnen twee weken worden opgeleverd. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de oplevering naar u worden toegestuurd.
Verzenddatum modem : 01-03-2005
Serienummer modem : *********
TPG Track & Trace nummer : *************
Ik zal die boel dinsdag aansluiten en dan gelijk even kijken welke DSL-partner het is.
* TD-er vermoedt BabyXL.
Verwijderd
Mag ik vragen waarom je hebt gekozen voor een business dsl lijn, ipv een gewone dsl lijn?TD-er schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:02:
Voor Business DSL gaat het aansluiten kennelijk best wel snel.
De business dsl van xs4all ligt er hier vaker uit dan de gewonen dsl verbinding die ook nog is een flink stuk sneller is.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 16:52 ]
er is wat misgegaan bij demon heb net weer even gebeld ze zouden het deze week nog oplossen. ik begin nu echt mijn twijfels te krijgen of de kwaliteit van demon !!!!!!!!!
loljll schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:35:
nou goed ik zit weer thuis en wat denk je ??? idd geen adsl upgrade !!!!!!![]()
er is wat misgegaan bij demon heb net weer even gebeld ze zouden het deze week nog oplossen. ik begin nu echt mijn twijfels te krijgen of de kwaliteit van demon !!!!!!!!!
kennis van me heeft eventjes gebeld nav dat emailtje begin van de week en bbned denkt eind april/mei de vertraging opgelost te hebben.
Op het moment dat we besloten er Demon bij te nemen, was het prijsverschil 5 euro en aangezien het waarschijnlijk een beetje vreemd is wanneer je in een dergelijk bedrijfspand een consumenten lijntje neemt, is besloten de business-DSL variant te nemen.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:51:
[...]
Mag ik vragen waarom je hebt gekozen voor een business dsl lijn, ipv een gewone dsl lijn?
De business dsl van xs4all ligt er hier vaker uit dan de gewonen dsl verbinding die ook nog is een flink stuk sneller is.
Verwijderd
Jah en eind april zeggen ze dat het nog wel tot juni kan duren ...dolby schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:48:
[...]
lol
kennis van me heeft eventjes gebeld nav dat emailtje begin van de week en bbned denkt eind april/mei de vertraging opgelost te hebben.
Nou ik geloof er geen bal van

We gaan pas juichen als er constant 200kb/s op de teller staat

nu heb je als bestaande abonnee dus geen enkel voordeel, ik heb volgens mij ook nog steeds 39 euro betaald voor een 1024/512 lijn ipv 29
[ Voor 64% gewijzigd door Chiron op 03-03-2005 23:25 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
De mogelijkheid om over te stappen naar BBned (telco-hop)
Meteen via de website aangevraagd (moest eerst de helpdesk bellen dat er een bug in de aanmeldprocedure op de site zat, maar dat hebben ze dezelfde dag nog verholpen)
En de prijs van een 2Mbit was ook (nog) 55 euro, is ook inmiddels hersteld.
Nu maar afwachten hoe lang dit gaat duren.. ik schijn (1 van) de eerste te zijn.

Verwijderd
Hoe kunnen zo knullig omgaan met zoveel klanten. Ze hebben hun huiswerk echt niet goed gedaan.
Als ze weten dat BBned knudde is, hadden ze gewoon BabyXL als hun provider moeten kiezen.
BBned is echt fout bezig op dit moment

DEMON: DOE IETS
Verwijderd
Ehhh... staat er al lijn opgeleverd dan???TD-er schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:02:
Voor Business DSL gaat het aansluiten kennelijk best wel snel.
Bij mij welVerwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 01:38:
[...]
Ehhh... staat er al lijn opgeleverd dan???
Dus ik kan nu ophouden met mopperen in dit topic.
nu welVerwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 01:38:
[...]
Ehhh... staat er al lijn opgeleverd dan???
04-03-2005 Opgeleverd. De lijn is opgeleverd. U kunt vanaf nu gebruik maken van uw Demon DSL Express abonnement.
Verwijderd
Het ligt niet aan Demon. Ik heb gehoord dat BBNED met een nieuw ordersysteem werkt die alle vertragingen veroorzaakt.jll schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:35:
nou goed ik zit weer thuis en wat denk je ??? idd geen adsl upgrade !!!!!!![]()
Ik wacht ook al sinds 19 jan op een upgrade van 1024 naar 2048
same hereVerwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:27:
[...]
Het ligt niet aan Demon. Ik heb gehoord dat BBNED met een nieuw ordersysteem werkt die alle vertragingen veroorzaakt.
Ik wacht ook al sinds 19 jan op een upgrade van 1024 naar 2048
Hier 14 januari en mij maakt het wel wat uit, ik zit nu nog steeds met een 512 aboBlubberZwijn schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:48:
[...]
same here17 januari geloof ik.. nouja het maakt me niet zo heel veel uit 100 of 200 kb/s
maar is altijd mooi meegenomen toch?
Een hele rij microsoft certificeringen.
De oplevering verliep overigens erg snel: twee weken geleden de aanvraag ingediend, afgelopen dinsdag het modem binnen en gisteren de opleveringsmail. Nu de boel nog aan de pruttel krijgen.
[edit] Een telefoontje leerde me dat ze de omzetting van m'n oude dial-up abbo naar adsl niet vlekkeloos hebben gedaan... Wordt gefixt.
[ Voor 14% gewijzigd door Marcel op 06-03-2005 14:44 ]
Verwijderd
Ze zijn ook weinig enerverend bezig, weinig of geen nieuws zoals gratis bellen, tv, etc. ofzo...
Ik begrijp er niets van.Nergunsman schreef op zondag 06 maart 2005 @ 22:30:
Ach wees blij dat je alleen maar wacht op een up/down-grade. Ik wacht inmiddels al sinds 2 maanden op een nieuwe aansluiting. Ik had ooit een hoge pet op van Demon, maar 2 maanden wachten vind ik toch wel vrij schandalig... bij xs4all was het in 7 dagen rond....
Zelf vraag ik regelmatig Demon aan voor particulieren, tientallen keren.
Duurt altijd 2 of 3 weken (1 keertje een uitschieter van 6 weken).
En dat is dus met de afkoelperiode van 1 week meegerekend.
Het is wel bijna altijd in mijn woonplaats (Veenendaal).
Misschien dat het ligt aan de telefooncentrale, dat die vol zit in andere plaatsen.
Mijn laatste aanvraag van dit moment ga ik morgen aansluiten.
Opleveringsmailtje zaterdag de 5e gekregen, vrijdag de 18e aanvraag gedaan.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Mee eens, ik heb voor mezelf nu 2 keer aangevraagd, 2 keer binnen 2 weken alles geregeld.cjdijk schreef op maandag 07 maart 2005 @ 09:59:
[...]
Ik begrijp er niets van.
Misschien dat het ligt aan de telefooncentrale, dat die vol zit in andere plaatsen.![]()
Ik neem aan dat je innoverend bedoeld.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 04:02:
Ach, er is altijd wel wat bij Demon. Een jaar geleden waren er ook al problemen. Niet waar gemaakte belofte's van Demon, EUR 50,- betalen om hetzelfde abonnement te behouden i.p.v. een "gratis" upgrade, etc etc. Geen, onzinnige of brutale reacties via e-mail, geen reactie's per telefoon per fax en per brief
Ze zijn ook weinig enerverend bezig, weinig of geen nieuws zoals gratis bellen, tv, etc. ofzo...
Ik moet zeggen dat ik daar totaal niet op zit te wachten. Ik wil adsl voor een redelijke prijs en een fatsoenlijk contract (zodat je er bijvoorbeeld niet telkens een jaar aan vast zit, maar na 1 jaar contract een opzeg termijn van een maand krijgt).
Verwijderd
nogal wiedes, nieuwe klanten krijgen natuurlijk voorrang. Dan downgraders (meer laten betalen dan mensen willen maakt mensen erg boos), en dan pas upgraders.Largow schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:09:
Mee eens, ik heb voor mezelf nu 2 keer aangevraagd, 2 keer binnen 2 weken alles geregeld.
Ik denk dat die volgorde (eerst downgraders dan upgraders) een meer logistieke reden heeft.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:33:
[...]
nogal wiedes, nieuwe klanten krijgen natuurlijk voorrang. Dan downgraders (meer laten betalen dan mensen willen maakt mensen erg boos), en dan pas upgraders.
Wanneer je het andersom zou doen, krijg je namelijk gedurende een korte tijd een stuk zwaardere belasting op je netwerk en dat is niet wenselijk.
Customer Service geeft zelf toe dat het een "zooitje" is bij bbned.TD-er schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:51:
[...]
Ik denk dat die volgorde (eerst downgraders dan upgraders) een meer logistieke reden heeft.
Wanneer je het andersom zou doen, krijg je namelijk gedurende een korte tijd een stuk zwaardere belasting op je netwerk en dat is niet wenselijk.
Mmmm woon ook in V'daal en wordt het wachten (incl. afkoelperiode) vanaf de 13de nu toch wel een beetje beu. Sinds de 20ste op bevestigd maar sindsdien is het nogal tot stilstand gekomen.cjdijk schreef op maandag 07 maart 2005 @ 09:59:
[...]
Ik begrijp er niets van.
Misschien dat het ligt aan de telefooncentrale, dat die vol zit in andere plaatsen.![]()
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Op een zaterdag aangevraagd, donderdag anderhalve week later werkte het (dag ervoor modem ontvangen). Dit was op BabyXL trouwens.
Zal wel een uitzondering zijn, zo snel
Nog niks te klagen gehad, alles werkt, heeft er misschien 2x een paar minuten uitgelegen, maar na een modem reset werkte het weer. Hopelijk verloopt de upgrade naar 4mbit een beetje soepel.
Ik heb na de prijsverlaging ook een upgrade van 1mbit naar 2mbit gedaanVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:33:
[...]
nogal wiedes, nieuwe klanten krijgen natuurlijk voorrang. Dan downgraders (meer laten betalen dan mensen willen maakt mensen erg boos), en dan pas upgraders.
[ Voor 6% gewijzigd door Largo op 07-03-2005 16:17 ]
Verwijderd
Ik heb net de mail binnen!Largow schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:06:
[...]
Ik heb na de prijsverlaging ook een upgrade van 1mbit naar 2mbit gedaan
Geachte klant,
Als reactie op uw verzoek om de snelheid van uw DSL Express verbinding
te wijzigen kunnen wij u mededelen dat wij uw verzoek verwerkt hebben
en dat uw verbinding vanaf vrijdag 11 maart 2005 de nieuwe snelheid
heeft. Demon zal vanaf dit moment het nieuwe tarief in rekening
brengen. Demon wenst u veel plezier met uw DSL Express verbinding.
Whoohoo, werd toch wel eens tijd zegGeachte klant,
Met vriendelijke groet,
[ Voor 16% gewijzigd door @r!k op 07-03-2005 18:46 ]
Everything is better with Bluetooth
Verwijderd
Dat woord zocht ik ja, maar het kan allebeiLargow schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:09:
Ik neem aan dat je innoverend bedoeld.
Uit de startpost: Downgraden van DSL Express accounts is alleen mogelijk na afloop van het eerste jaarcontract. De kosten voor een downgrade zijn eenmalig 10 euro inclusief BTW. (verlaagd m.i.v. 01/12/2004)
Ik was klant van het eerste uur bij Demon. Als "beloning" kon ik voor hetzelfde abonnemt een half jaar het dubbele betalen als nieuwe abonnee's. Om een ongevraagde "upgrade" ongedaan te maken, moest ik een downgrade aanvragen en hiervoor zij Demon mij EUR 50,- te gaan berekenen. Dit geintje heeft mij totaal dus EUR 170,- gekost, de aanlsuitkosten van EUR 120,- maar niet meegerekend. Op 28 mei 2004 is dan het downgrade bedrag afgeschreven, te weten EUR 55.71! Dit is natuurlijk geen tientje! Ik wil dit bedrag nog altijd terughalen maar Demon reageert niet op telefoontjes, e-mail en faxen. Dan maar de laatste maanden niets betalen en wachten tot ze me afsluiten. Met 2 maanden heb ik het er dan uit en als ze dan nog moeilijk doen dan zie ik ze wel voor de rechtbank. Over de verbinding heb ik weinig te klagen maar ze hebben me altijd schofterig behandeld... Daarom stap ik in de zomer over want dit tast me aan in m'n eer
Waarom zijn deze nieuwe pakketten al te bestellen via de website maar moet de huidige klant nog steeds 55 euro betalen? Lijkt me toch een beetje uitmelkerij. Gewoon de huidige klanten lekker nog ff iets langer laten betalen. Voel me beetje genaaid met deze actie van ze.
Ik wil gewoon 32,50 betalen voor 2 mbit zoals ook op de website staat. Waarom moet dat pas eind april???
Verwijderd
maar als ik geupgrade ben zonder problemen ben ik blij

Verwijderd
Hmmz, de geschiedenis herhaalt zich dus blijkbaar helaas...C00KW4US schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:59:
Heb ze net maar even gemaild. Wil toch graag wat meer weten over die prijsverlaging voor huidige abonnees. Ze hebben eind januari al een mail verstuurd met daarin wat info over nieuwe abonnementen. Huidige klanten kunnen of kiezen voor de verhoging of voor hun huidige snelheid en daarmee dus goedkoper uit zijn per maand.
Waarom zijn deze nieuwe pakketten al te bestellen via de website maar moet de huidige klant nog steeds 55 euro betalen? Lijkt me toch een beetje uitmelkerij. Gewoon de huidige klanten lekker nog ff iets langer laten betalen. Voel me beetje genaaid met deze actie van ze.
Ik wil gewoon 32,50 betalen voor 2 mbit zoals ook op de website staat. Waarom moet dat pas eind april???
Met als verschil dat ze je nu zelf de keus geven wat te doen, zeggen ze nu tenminste. Mij beloofde ze dat ik na de snelheidsverhoging gratis zou kunnen downgraden, maar ze schreven dus gewoon 55 euro af i.p.v. 10 euro hiervoor! Mij hebben ze meer dan een half jaar, tot aan het einde van mijn contractperiode de snelheidsverhoging beloofd, (die ik niet eens wilde) maar die is nooit doorgevoerd. Maar ik heb wel 7 maanden het dubbele betaald t.o.v. nieuwe klanten en ook nog eens de downgradekosten! Walgelijke lui daar
Wat betreft de modems, zie hier en je vraag wordt gelijk beantwoord.jeanj schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:37:
Ik zit nog te twijfelen tussen Demon (2mb/1mb, e34,50, newsgroupen) of Tiscali (3mb/640kb, 25e, geen newsgroupen?). Mocht ik voor Demon gaan, kan ik dan kiezen welke modem ik krijg? Welk modem is beter, de ZyXEL Prestige 650R-31 of de Allied Data Copperjet 816-2P ?
Vader van Tobias en Ylana \o/ GoT-Papa clublid
Wanneer hebben jullie (die nu een mailtje hebben gekregen voor 11 maart) het aangevraagd?
edit: ik heb het zelf ongeveer 20 jan aangevraagd. Er is dus hoop begrijp ik! Woehoe, ik zit ziek (gebroken pols) thuis, dus laat maar komen!
[ Voor 40% gewijzigd door Rio op 08-03-2005 12:44 ]
Verwijderd
Met het verschil dat ik graag ook wel actie zie van Demon, maar helaas voor hun met een rechtsbijstandsverzekering wat speelruimte heb. Ze kunnen het proberen, maar dan is deze klant niet zo makkelijk als de andere 90%
Rond 30 januari.Rio schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:30:
Wanneer hebben jullie (die nu een mailtje hebben gekregen voor 11 maart) het aangevraagd?
14 januariRio schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:30:
Wederom jaloers.
Verwijderd
Nergunsman komt toevallig uit Eindhoven?Nergunsman schreef op zondag 06 maart 2005 @ 22:30:
Ach wees blij dat je alleen maar wacht op een up/down-grade. Ik wacht inmiddels al sinds 2 maanden op een nieuwe aansluiting. Ik had ooit een hoge pet op van Demon, maar 2 maanden wachten vind ik toch wel vrij schandalig... bij xs4all was het in 7 dagen rond....
Zit hier zelf ook al 2 maanden te wachten na een verhuizing. BBned zou geen capaciteit hebben tot week 12. Tegen die tijd is het dus 3(!) maanden. En ja, intrekken van je aanvraag mag pas na 3 maanden. Blijf het belachelijk vinden dat ze willens en wetens aanvragen blijven accepteren, maar die vervolgens op een stapel gooien die de eerste maanden niet meer wordt aangeraakt. En vooral niks laten weten natuurlijk. Pas als je na 6 weken MAG bellen krijg je te horen dat je (met geluk) nog 1.5 maand mag wachten.

Ik heb het aangevraag op 21 januari. Ook 11 maart upgrade dus.Rio schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:30:
Wederom jaloers.
Betwijfel het je hebt namelijk een contract getekend voor het bedrag wat je nu betaald, als demon dit met een actie verlaagt HOEVEN ze dat niet te doen voor bestaande abbo's want die hebben dus een andere contracts voorwaarden ( of dit netjes zou zijn is wat anders ). Voor zover ik zie op de website is dit ook een "actie" waarmee ze dit aangeven en aan het einde van de actie ( 1 April )zal dit dus omgezet zal worden in "vaste prijzen voor iedereen", dus zelfs met je rechtsbijstand uitkering kan je het alleen maar vertragen oftewel sarren maar denk dat het uiteindelijk hetzelfde resultaat blijft.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:38:
[...]
Met het verschil dat ik graag ook wel actie zie van Demon, maar helaas voor hun met een rechtsbijstandsverzekering wat speelruimte heb. Ze kunnen het proberen, maar dan is deze klant niet zo makkelijk als de andere 90%
[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 08-03-2005 09:26 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
16 januari aangevraagd
En ik heb op 21 januari m'n upgrade aangevraagd.
Verwijderd
Ik ben blij voor de anderen dat ze meer krijgen voor minder (zoiets) maar ik als trouwe klant zou ook best wel weer eens iets leuks te horen krijgen:
bv: iets meer snelheid, een kortingkje, zoiets......
19.95 per maand is een mooi bedrag, maar tegenwoordig heb je voor 2 tot 5 euro meer per maand al een dubbele snelheid bij andere providers....
meer die mee willen doen in een ludieke actie....
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Helemaal mee eens!d_marf schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:34:
Zijn er nog meer Demon gebruikers met het laagste abo, die stiekem ook wel hoopten dat er voor hun ook een kadootje onder de boom lag?
Ik ben blij voor de anderen dat ze meer krijgen voor minder (zoiets) maar ik als trouwe klant zou ook best wel weer eens iets leuks te horen krijgen:
bv: iets meer snelheid, een kortingkje, zoiets......
19.95 per maand is een mooi bedrag, maar tegenwoordig heb je voor 2 tot 5 euro meer per maand al een dubbele snelheid bij andere providers....![]()
meer die mee willen doen in een ludieke actie....
Het zal eerdaags wel nodig zijn, zie www.quicknet.nl medium -> 1024/512 voor 21 euro per maand!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 13:59 ]
Ik dusspokje schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:28:
Verdorie, zijn er ook nog meer mensen die het in januari hebben aangevraagd die nog geen mailtje van 11 maart hebben gehad?

Edit: Hmm, net effe met helpdesk gebeld, en die vertelde me dat de rest waarschijnlijk een week later oid wordt overgezet. Ze doen alle upgrades in verschillende groepen, en ik zat blijkbaar niet bij de eerste groep
[ Voor 50% gewijzigd door spokje op 08-03-2005 16:56 ]
Fijn... Het duurt even, maar dan heb je ook wat.Als reactie op uw verzoek om de snelheid van uw DSL Express verbinding
Punctuality is the politeness of kings
ik kreeg op 25 feb een mailtje dat op 29-02-05 mijn lijn zou worden geupgrade. Na een week, nu dus , nog niets !!!!
Ik vanmiddag even bellen naar demon. hhm raar dat u dat dan nog niet heeft ???!!!
lang wachten en die meneer maar zoeken. blijkt nu dat ik dat maltje helemaal niet had mogen ontvangen en dat ik gewoon maar moest wachten op een upgrade !!!!!! ik dus even vragen om uitleg
blijkt het zo te zijn dat ik momenteel fisiek een andere verbinding heb, m.a.w op een ander netwerk bij bbned. Em dat heb ik al gemerkt met online gaming.
Dus mensen met een email vetrouw er nog maar niet op dat je snelheid omhoog gaat want demon is voor mij echt knudde. Ik ben dus al even opzoek geweest naar een ander abbo van een kpn netwerk.
gr Jaac
Hetgeen je quote uit de openingspost, geeft al aan dat ten tijde van je "downgrade" de prijs hiervoor nog 50 euro zou zijn.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:56:
[...]
Dat woord zocht ik ja, maar het kan allebei
Uit de startpost: Downgraden van DSL Express accounts is alleen mogelijk na afloop van het eerste jaarcontract. De kosten voor een downgrade zijn eenmalig 10 euro inclusief BTW. (verlaagd m.i.v. 01/12/2004)
Ik was klant van het eerste uur bij Demon. Als "beloning" kon ik voor hetzelfde abonnemt een half jaar het dubbele betalen als nieuwe abonnee's. Om een ongevraagde "upgrade" ongedaan te maken, moest ik een downgrade aanvragen en hiervoor zij Demon mij EUR 50,- te gaan berekenen. Dit geintje heeft mij totaal dus EUR 170,- gekost, de aanlsuitkosten van EUR 120,- maar niet meegerekend. Op 28 mei 2004 is dan het downgrade bedrag afgeschreven, te weten EUR 55.71! Dit is natuurlijk geen tientje! Ik wil dit bedrag nog altijd terughalen maar Demon reageert niet op telefoontjes, e-mail en faxen. Dan maar de laatste maanden niets betalen en wachten tot ze me afsluiten. Met 2 maanden heb ik het er dan uit en als ze dan nog moeilijk doen dan zie ik ze wel voor de rechtbank. Over de verbinding heb ik weinig te klagen maar ze hebben me altijd schofterig behandeld... Daarom stap ik in de zomer over want dit tast me aan in m'n eer
Dus als ik je een tip mag geven, begin in je klacht richting Demon niet over dat dat een tientje zou moeten zijn, want uit je verhaal begrijp ik namelijk dat het gratis zou moeten zijn.
Verwijderd
Wat ik uit je verhaal lees is dat je due vorig jaar al een downgrade hebt gehad, toen moest je inderdaad nog gewoon €50 betalen. Niks schuld van Demon, gewoon even goed lezen. Waar ze dan die 55,71 vandaan halen is mij ook een raadsel, misschien administratiekosten? In ieder geval, zoals je verhaal er nu staat heb je volledig terecht €50,- betaald.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:56:
[...]
Dat woord zocht ik ja, maar het kan allebei
Nee, maar k heb ze een tijdje min of meer gestalked en toen hebben ze me dat meerdere malen handmatig gestuurd, dus kan zijn dat ze me daardoor dat algemene vertragingsmailtje niet hebben gestuurd. Maar kweenie hoor.spokje schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:40:
Had jij wel dat mailtje gehad van dat de boel vertraging op heeft gelopen? Die kwam hier binnen op 28 februari.
Edit: Hmm, net effe met helpdesk gebeld, en die vertelde me dat de rest waarschijnlijk een week later oid wordt overgezet. Ze doen alle upgrades in verschillende groepen, en ik zat blijkbaar niet bij de eerste groep
Verwijderd
Is er iemand met dezelfde problemen of kan iemand mij helpen ??
Dit is trouwens al een keer eerder gebeurd en toen heb ik met een medewerker via de telefoon wat instellingen veranderd in de modem maar ik zit nu weer met hetzelfde laken en pak dus..
Alvast bedankt !!
Laatste dagen werkte de test voor het aantal connections helemaal niet zelfs, en als het wel werkt dan fluctueerd het enorm, ene keer heb je 400, andere keer weer 800 (1024 lijntje that is) er klopt niet echt veel van.
Trouwens 700 connections/minuut kan je prima gamen hoor

Dit topic is gesloten.
Denk bij het posten van een reply even aan de aangescherpte policy die geldt in dit topic!
GEEN statusupdates of ander doelloos gechat. Dit topic is voor problemen, en niet voor "ben jij al geupgraded???" achtige praat.