CamU schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:57:
[...]
Weten onze geliefde helpdeskers hier ook meer van? Lijkt me toch vreemd als @Home (want dat is bij mijn weten nog altijd de provider voor ons allemaal, of het nu over de kabel van Essent, Cogas, Kabelnoord of Castel gaat) voor 1 abonnement verschillende specificaties gaat hanteren.
Tsja, dat het jij het nog nooit gemerkt hebt betekend niet dat het niet eerder 'voorkwam'.
Vraag maar eens aan @home abonnees in (de regio) maastricht:
- slechts 1 pakket mogelijk; breedband. Basis en budget zijn daar niet mogelijk
- abonnementsgeld word via de nutsmaas bedrijven geint
- het is al vaker voorgekomen dat snelheidsverhogingen daar niet of later doorgevoerd worden.
- andere algemene voorwaarden dan 'de rest van het essentgebied' (
link
- modem moet na beinigen contract ALTIJD geretourneerd worden. Moet ingeleverd worden en kan niet naar een antwoordnummer in roosendaal gestuurd worden.
en zo zullen er nogwel meer verschillen zijn.
het is dus al eerder aan de hand geweest. (al moet ik toegeven dat maastricht/nutsmaas hier wel een vreemde eend in de bijt is.)
wel apart dat je mensen daar nooit over hoort, totdat het in hun nadeel gaat werken... (no flame intended)
.
Blue_White_Army schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:12:
Het is toch van de gekke dat @home prospects al een maand laten " testen " met een modem die 4 x per etmaal gereset moet worden. En het enige wat ze kunnen zeggen is dat er aan gewerkt wordt....
Ik begrijp het niet .Dat er problemen zijn ok, maar dat ze gewoon tering modem blijven uitdelen... Ze hebben mijn eerste motorola vervangen door een andere motorola met hetzelfde probleem.....
ook weer een beetje naief. Denk je dat @home voor zijn lol wacht met het releasen van de nieuwe firmware? Ze krijgen dagelijks een redelijk aantal telefoontjes hierover (en ELK telefoontje kost @home geld, het levert niets op).
Echter wat gebeurt er als ze een firmware releasen die niet getest is? dan kan het zijn dat er een nog grotere bug geintroduceerd word waardoor het zou kunnen dat je helemaal geen verbinding meer hebtvoor meerdere dagen (weken?)
Ik hoor de reacties van de mensen nu al:
"had @home maar beter getest, en hadden ze maar langer gewacht. 'Toen' hoefde ik alleen maar mijn modem te resetten om weer verbinding te krijgen... nu heb ik helemaal geen verbinding meer !!! <insert huilsmiley>"
overigens is 4 keer per dag idd wel vaak (er zijn ook mensen die 1 keer per dag, of meerdere keren per week moeten resetten).
[
Voor 34% gewijzigd door
Maestro.mosjuh op 07-11-2005 19:53
]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.