Ow, dus een klacht per mail is niet geldig. Kom op zeg. Als een hele straat klaagt, ga je ze stuk voor stuk trouble shooten??
Ga dus maar fijn @Home de schuld geven van het niet oplossen van problemen terwijl jij niet wilt bellen. Denk jij dat ze helderziend zijn en zo maar even alles gaan checken? Plus dat e-mail support ook niet voor dergelijke problemen is.
Mss niet voor dergelijke problemen, maar wel voor klachten. Maar daar wordt niks mee gedaan.
En 10ct/min is een schijntje. Gewoon netjes even de checklist doorlopen - die mensen doen ook maar hun werk - en wordt uiteindelijk doorverbonden met de 2e lijn, welke een ticket uit gaan zetten, en je probleem opgelost wordt.
Als jij 10ct/min een schijntje vind.. Ok dan.
Maar het gaat wel wat verder. Ook tijd bijvoorbeeld.
1. Wachtrij
2. Checklist (nutteloos)
3. Reboot modem
4. Wachtrij
5. Weer uitleggen, heeel mss 2de lijn.
6. Weer wachtrij enz.
Kom op zeg, been there done that LOTS of times.
En ga niet liegen over bijvoorbeeld het direct zonder router geprobeerd te hebben terwijl je dat niet gedaan hebt, want STEL dat het daar wel eens in zit.
Ik ga daar niet over liegen. Ik hoef het niet zonder te proberen. Tis geen lullig routertje. Draait een volwaardige debian firewall. Netwerk kaartje testen is as simpel as switch eth in firewall, en ff reconfigure. Speedtests gaan rechtstreeks naar nic en modem, zonder tussenkomst van wazige andere shit.
Geloof me, heb hem vaak genoeg er tussen uit gehad, maar heb er inmiddels blind vertrouwen in. Ik draai een speedtest, en als die put is ligt het probleem niet bij mij. En wat te bedenken van de 20 disconnects per dag inmiddels? En als je gaat kijken ligt het modem er uit, niet de router

Kom op zeg...
Ik heb weldegelijk problemen met @Home gehad (kijk maar een paar pagina's terug), en ze zijn altijd (niet altijd even snel, though. Daar mogen ze nog best wel aan werken) opgelost.
Ok, geloof ik best. Maar mijn ervaring is van de tig keren dat ik de procedure zoals jij hem beschrijft heb doorlopen, dit nog nooit iets heeft opgeleverd behalve een vette telefoonrekening. En dan moet je je voorstellen dat je al 30 euro per maand verlies hebt (er van uit gaande dat je de snelheden van een budget abbo haalt, wat hier bij lange na niet het geval is).
Je klinkt wat gepikeerd... Zeker nog niet vaak genoeg in de clinch gelegen met @home?
Zoals ik al zei, zolang het goed gaat is er niks aan de hand. Maar krijg maar eens gegronde zeik. Ze doen er NIETS aan. Heb ooit 70% packet loss gehad. Rekening van 40 euro helpdesk, en weet ik hoeveel uren aan de lijn gehangen. Opgelost? Nee tuurlijk niet. Probleem lag _echt_ niet bij hun. Twee weken later perfect, zonder enige wijziging aan mijn kant.
Mijn ervaring is dat ze nooit zullen erkennen dat ze een probleem hebben.....
Voor mij geen @home meer, zodra er iets anders beschikbaar is....