Te ernstig, al 2 weken hier geen internet via @home meer (regio Almelo).
Het volgende heeft zich voortgedaan. Op dinsdag 14 Juni wordt er onaangekondigd
onderhoud gepleegd door @home. 3 servers in Almelo worden vervangen. Echter dit
alles loopt flink uit de hand en de mensen die zijn aangesloten op deze servers
hebben 2 dagen geen internet. Hier werkt het na 2 dagen nog niet.. gelijk maar even
bellen naar de klantenservice. Deze hebben ondertussen 10tallen keren mijn modem
opnieuw aangemeld. Vervolgens krijg ik een nieuwe splitter opgestuurd, de huidige zou
oud zijn. Alles aangesloten, maar het werkt nog niet..
Gelijk maar weer bellen! (nu begint de ellende pas echt!)
Open woensdag 22 word er een afspraak gemaakt voor een monteur, deze komt netjes de
volgende dag. Deze geeft gelijk aan dat de fout bij hun ligt en de boel niet correct is aangesloten
in de wijkcentrale. De beste man geeft trouwens ook aan dat mijn 'oude' splitter veel beter was!
(grrr alles voor niet aangesloten dus). De monteur verteld me dat de boel vanavond nog werkt
en anders morgenvroeg. Hij zou nog terugkomen om de oude splitter terug te monteren.
Met goede moed gaat de vogende dag van de meterkast open... helaas nog GEEN internet.
Nu woensdag 29 juni nog niets vernomen van de monteur, nog steeds geen internet via @home.
De klantenservice is me ook zat aan het worden, deze geeft aan dat het probleem nu bij essent
ligt en dat ik maar moet wachten. Als ik vervolgens vraag of er geen spoed o.i.d. kan worden achter
gezet hangt de helpdeskmedewerker op

Op dit moment me ISDN modem maar uit de kast geplukt, zo kan ik tenminste enkele rekeningen
nog betalen via internetbankieren.
Vrolijker word je er niet van... maar de mentaliteit van de helpdesk moet toch echt veranderen! De hoorn erop gooien dat kan naar mijn mening ook niet.
Een storing is ok, het kan voorkomen. Maar op vele dagen kan me vaak niet verteld worden wat
ze nu precies aan het doen zijn. Hier irriteer ik me mateloos aan. Het lijkt er of er totaal niet aan
mijn probleem wordt gewerkt.
Uit irritatie zal ik maar gewoon elke dag blijven bellen en zeuren hoever het staat met de storing.
Mocht het nog iets uitmaken.