Ik gebruik al een hele tijd de 512mb van ExtreMemory zonder problemen!!Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:51:
[...]
Even een kleine noot wat betreft Extrememory mmc, ik heb een 256mb in mijn 6230 gehad, ook van Extrememory en dit werkte prima. Draaide op firmware 5.26 zonder problemen. Wellicht is de 6230 alleen compatibel t/m 256mb van Extrememory en dat het daarboven niet meer wilZeg dus niet gelijk dat deze kaartjes maar van de lijst moeten worden gehaald, want bij mij werkte het prima en ze zijn nog cheap ook.
Verwijderd
is het mogelijk dat ik mijn map mijn afbeeldingen op me pc laat synces met mijn mijn afdeelding en op me mmc kaarjte in me gsm.
ik heb het prog alway sync om me usb stick te syncen met pc.
maar dat prog werk niet met me gsm zoiezo staan op me pc dan rara gsm snelkoppeling files.
iemand een manier om dat te doen , dit zou moeten gaan over een bluetooth verbinding.
ik heb het prog alway sync om me usb stick te syncen met pc.
maar dat prog werk niet met me gsm zoiezo staan op me pc dan rara gsm snelkoppeling files.
iemand een manier om dat te doen , dit zou moeten gaan over een bluetooth verbinding.
Verwijderd
Maar jij gebruikt dan ook firmware 5.26, en ik 4.44. Wellicht dat daar het probleem ligt. In het lijstje met mmc kaartjes is er geen sprake van het feit dat Extrememory 512MB niet zou werken met 4.44. Vandaar dat ik zeg: aanpassen die lijst.Ramonkey schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:10:
[...]
Ik gebruik al een hele tijd de 512mb van ExtreMemory zonder problemen!!
btw: nog iemand hier zinnige ideeën over:
Oh ja nog iets: wanneer ik me alarm laat afgaan kies ik er altijd voor om een mp3'tje te gebruiken ipv die standaard toon. Nu merk ik wel dat het alarm slechts 20 sec. (ong.) afgaat voordat ie afspringt. Is er een manier om de wekker langer te laten aflopen, zodat ik die mp3 volledig kan beluisteren (ik blijf nl. 's morgens altijd nog een 5-tal min. liggen)
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 12:47 ]
Probleem:
als ik een film op mijn gsm zet (geconverteerd naar 3gp, redelijk beeld) is het geluid echt bagger... weet iemand hoe ik dit kan oplossen? (bijv. bepaalde instelling bij MMconverter?) tnx
als ik een film op mijn gsm zet (geconverteerd naar 3gp, redelijk beeld) is het geluid echt bagger... weet iemand hoe ik dit kan oplossen? (bijv. bepaalde instelling bij MMconverter?) tnx
no
dat is imho gewoon een beperking van het .3gp formaat..julio6230 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:20:
Probleem:
Verwijderd
Echt irritant, sinds twee dagen hoor ik een luid gepiep als ik op de toetsen 3 6 9 en *.. (in de stand-by modus) Als je de overige toetsen indrukt, hoor je de normale lagere toon maar nu een hoog gepiep. Denk dat ik er mee naar de Nokia Store ga, of zal een FW upgrade dit probleem niet verhelpen?
Ik heb al terug naar fabrieksinstellingen gedaan, zonder succes.
Probleem is weg, zonder wat te hebben gedaan of laten doen.. Zal wel de eeuwenoude remedie zijn, lang genoeg wachten, dan gaat vanzelf over
Ik heb al terug naar fabrieksinstellingen gedaan, zonder succes.
Probleem is weg, zonder wat te hebben gedaan of laten doen.. Zal wel de eeuwenoude remedie zijn, lang genoeg wachten, dan gaat vanzelf over
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 01:09 ]
julio6230 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:20:
Probleem:
dat is imho gewoon een beperking van het .3gp formaat..
ok, maar dan nog, wat zijn de beste instellingen bij MMconverter? bij video kan ik namelijk qcif en sub-qcif en frame-rate en bit rate en bij audio ook vanalles>>> welke zijn de best instellingen?
Probleem:
dat is imho gewoon een beperking van het .3gp formaat..
ok, maar dan nog, wat zijn de beste instellingen bij MMconverter? bij video kan ik namelijk qcif en sub-qcif en frame-rate en bit rate en bij audio ook vanalles>>> welke zijn de best instellingen?
no
Verwijderd
Ik heb 'm op 5.35 laten zetten, en ik vind het een verbetering.. De telefoon is (bij mij) sneller met bladeren over de MMC, en WEB stond er al in toen ik de telefoon kreeg (v5.24). Jij had waarschijnlijk wel al een heel oude firmware?THE_BASE schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 09:34:
Iemand al softwareversie v5.35.
Persoonlijk vind ik het géén verbetering. Dingen als Nw contact tvgn of Web ipv Internet. Beetje vreemd allemaal! Kan wel eindelijk de Music Player als sneltoets plaatsen!
Hmmz ik wil ook update op dezelfde dag maar goed is er een nokia centre in utrecht? 
Edit:
Mensen niet zeuren van topicstart want die link werkt niet
Edit:
[ Voor 30% gewijzigd door Meneer iCy op 07-04-2005 13:58 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Hmm, ze hebben de site opbouw een beetje aangepast. Link in topicstart werkt nu weer WELiCeWiRe schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:57:
Hmmz ik wil ook update op dezelfde dag maar goed is er een nokia centre in utrecht?
Edit:
http://www.nokia.be/nl/support/serviceP.html?cn=nl
[ Voor 7% gewijzigd door Haan op 07-04-2005 15:09 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
wat zijn de beste instellingen bij MMconverter? bij video kan ik namelijk qcif en sub-qcif en frame-rate en bit rate en bij audio ook vanalles>>> welke zijn de best instellingen?
no
Blergh al stuk of 10 nokia centres gebeld die me wel wat leken (in de buurt enzo) Maar nog geen 1 gevonden die het op zaterdag (in een bepaalde tijd) doet
Ben onderhand verdoemd om me telefoon overhoop te rijden en een nieuwe te halen via me verzekering <.< Ik kan geen week / 2 weken zonder me telefoon.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
In de FAQ staat trouwens:Chillem.nl schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:21:
Check dan ook deze headset HS-6 die volgens Nokia Q2 2005 uitkomt.
...
edit:
Ik zie nu pas dat deze alléén voor de 6230i is. Jammer.
11. Which phones are compatible with the Nokia Display Headset?
At the moment, the Nokia Display Headset is compatible with the Nokia 6101 and 6230i phones.
Ik heb hoop dat 6230 dan toch binnenkort op het lijstje staat, die heeft alle mogelijkheden die de headset uit buit...
Voor jou misschien een stukje verder weg, maar het servicepunt in Arnhem doet het in 5 minuten. Ook op zaterdag, laatst nog gedaan.iCeWiRe schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:02:
Blergh al stuk of 10 nokia centres gebeld die me wel wat leken (in de buurt enzo) Maar nog geen 1 gevonden die het op zaterdag (in een bepaalde tijd) doetBen onderhand verdoemd om me telefoon overhoop te rijden en een nieuwe te halen via me verzekering <.< Ik kan geen week / 2 weken zonder me telefoon.
De 512 mb van Etrmememory werkt ook prima onder FW 4.44. (persoonlijke ervaring)Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 12:30:
[...]
Maar jij gebruikt dan ook firmware 5.26, en ik 4.44. Wellicht dat daar het probleem ligt. In het lijstje met mmc kaartjes is er geen sprake van het feit dat Extrememory 512MB niet zou werken met 4.44. Vandaar dat ik zeg: aanpassen die lijst.
btw: nog iemand hier zinnige ideeën over:
[...]
Verwijderd
Ben al enige tijd aan het zoeken op dit forum naar mijn volgende probleem (eigenlijk 2 problemen);
1. Wil bij mijn bellersgroepen verschillende beltonen (mp3 tjes) die op mijn (Transcend) 1gb mmc kaart staan toewijzen. Als iemand van een van de nummers van de bellersgroepen mij belt geeft hij helemaal geen beltoon meer. Alleen op mijn scherm wordt weergeven wie er belt. Bij de bellersgroepen staat wel dat hij het bepaalde nummer van de kaart als beltoon heeft.
De enige mp3 beltoon die wel wordt weergegeven is die in de map muziekbestanden van de telefoon zelf staat. Met mijn oude 32 mb kaartje had ik dit probleem niet. Hier werd gewoon de geselecteerde beltoon weergegeven.
2. Het afspelen van de mp3 tjes geeft in principe geen enkel probleem, behalve dat ik niet meer dan 100 nummers los op de kaart kwijt kan. Hierna moet ik weer een nieuwe map aanmaken en daarna kan ik de rest van de nummers in kwijt totdat de kaart vol is.
Heb versie 4.44
Neem me niet kwalijk als e.e.a. toch al ergens staat.
1. Wil bij mijn bellersgroepen verschillende beltonen (mp3 tjes) die op mijn (Transcend) 1gb mmc kaart staan toewijzen. Als iemand van een van de nummers van de bellersgroepen mij belt geeft hij helemaal geen beltoon meer. Alleen op mijn scherm wordt weergeven wie er belt. Bij de bellersgroepen staat wel dat hij het bepaalde nummer van de kaart als beltoon heeft.
De enige mp3 beltoon die wel wordt weergegeven is die in de map muziekbestanden van de telefoon zelf staat. Met mijn oude 32 mb kaartje had ik dit probleem niet. Hier werd gewoon de geselecteerde beltoon weergegeven.
2. Het afspelen van de mp3 tjes geeft in principe geen enkel probleem, behalve dat ik niet meer dan 100 nummers los op de kaart kwijt kan. Hierna moet ik weer een nieuwe map aanmaken en daarna kan ik de rest van de nummers in kwijt totdat de kaart vol is.
Heb versie 4.44
Verwijderd
ik heb ook de nokia 6230 sins kort. maar nu wilde ik een filmpje coderen met het nokia multimedia converter. maar deze stopt bij 93% tijdens het encoding video. ik heb alle instellingen standaard gelaten.
bij korte filmpjes van bv 1-5 minuten doet hij het niet. maar bij langeren wel van 5+
wie weet hoe ik dit kan verhelpen. bvd
bij korte filmpjes van bv 1-5 minuten doet hij het niet. maar bij langeren wel van 5+
wie weet hoe ik dit kan verhelpen. bvd
Ok ik wordt beetje gek hier.
Mijn vriendin heeft deze foon en heeft dus zo'n datakabel. Soms lukt de verbinding, soms niet, soms een hele tijd zonder problemen en dan soms weer niet. We worden er gek van.
Nokia pc suite 6.41, laatste usb drivers ook, is er nog wat nodig wat we over het hoofd zien of is er een speciale stappenplan om dit alles werkende te krijgen?
Mijn vriendin heeft deze foon en heeft dus zo'n datakabel. Soms lukt de verbinding, soms niet, soms een hele tijd zonder problemen en dan soms weer niet. We worden er gek van.
Nokia pc suite 6.41, laatste usb drivers ook, is er nog wat nodig wat we over het hoofd zien of is er een speciale stappenplan om dit alles werkende te krijgen?
Verwijderd
dat probleem had ik met mijn bluethoof. gewoon alles aansluiten. en dan de pc rebooten
dan gaat hij hem ws gewoon vinden. erg vreemd maar waar
dan gaat hij hem ws gewoon vinden. erg vreemd maar waar
Verwijderd
Ik heb ondertussen wat zoekwerk verricht omdat mijns inziens ik geen fouten kan gemaakt hebben bij het steken van mijn mmc kaartje. Er zijn blijkbaar twee soorten mmc kaartjes van Extrememory op de markt, een zilveren versie en een zwarte versie. Ik heb de zilveren versie en die blijkt niet te werken in de nokia 6230. En als er nu nog mensen zijn die beweren dat hun zilveren kaartje wel wordt gelezen door hun nokia 6230 dan mogen ze mij dat persoonlijk eens laten zien. Nu soit, ik ben bijna van mijn kaartje af....Ramonkey schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 20:31:
[...]
De 512 mb van Etrmememory werkt ook prima onder FW 4.44. (persoonlijke ervaring)
Verwijderd
Hoi iedereen, Ik heb een nokia 6230 met firmware 05.24. als ik hier mee mijn"My contacts" uit wil lezen via nokia pc suite versie 6.50 dan zie ik hier maar 1 contact staan.
in het begin klopte dit ook want ik had toen 90 contacten op de sim en 1 in de telefoon.
Nu omdat te veranderen heb ik al mijn sim contacten gekopieerd naar mijn telefoon. Als ik in mijn telefoon door mijn telefoonboekje loop zie ik ook echt iedereen dubbel staan.
Maar als ik dan weer een goede bluethooth connectie maak, laat hij enkel maar 1 contact persoon welk voor het kopieren ook al had staan, Hij ziet dus de andere contacten die op de gsm zelf staan niet.
wie kan mij vertellen wat ik fout doe?
alvast bedankt
in het begin klopte dit ook want ik had toen 90 contacten op de sim en 1 in de telefoon.
Nu omdat te veranderen heb ik al mijn sim contacten gekopieerd naar mijn telefoon. Als ik in mijn telefoon door mijn telefoonboekje loop zie ik ook echt iedereen dubbel staan.
Maar als ik dan weer een goede bluethooth connectie maak, laat hij enkel maar 1 contact persoon welk voor het kopieren ook al had staan, Hij ziet dus de andere contacten die op de gsm zelf staan niet.
alvast bedankt
Verwijderd
contacten op simkaart ipv op telefoon ?Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:07:
Hoi iedereen, Ik heb een nokia 6230 met firmware 05.24. als ik hier mee mijn"My contacts" uit wil lezen via nokia pc suite versie 6.50 dan zie ik hier maar 1 contact staan.
alvast bedankt
bij mij staan alle contactpersonen ip me telefoon en hij sync zonder problemen met me outlook adressen book
(office 2003)
3 dagen geleden mijn 6230 gehaald met hi20 abo 2 jaar bij Primafoon
Telefoontje werkt perfect net als het abonnement. Het is een supertelefoontje maar dat wisten jullie na dit topic te hebben gelezen.
Kom net terug van het park en heb een zooi foto's geschoten van ons mooie parkje; foto's zijn verrassend mooi geworden vind ik zelf:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10
Foto 11
Foto 12
Foto 13
Foto 14
Foto 15
Foto 16
Foto 17
Foto 18
De een wat beter als de ander misschien maar toch wel leuk
Telefoontje werkt perfect net als het abonnement. Het is een supertelefoontje maar dat wisten jullie na dit topic te hebben gelezen.
Kom net terug van het park en heb een zooi foto's geschoten van ons mooie parkje; foto's zijn verrassend mooi geworden vind ik zelf:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10
Foto 11
Foto 12
Foto 13
Foto 14
Foto 15
Foto 16
Foto 17
Foto 18
Verwijderd
weet iemand of er ook iets van een qwerty toetsenbordje bestaat dat je aan kunt sluiten op je 6230 al dan niet met bluetooth??
ik bedoel bijvoorbeeld zoiets als dit:
http://darlamack.blogs.co...5/03/nokia_wireless_.html
Is T9 dan nog niet snel genoeg voor je? Of wil je het voor iets anders dan sms gebruiken?Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:52:
weet iemand of er ook iets van een qwerty toetsenbordje bestaat dat je aan kunt sluiten op je 6230 al dan niet met bluetooth??
Verwijderd
je kunt in een notitie of mail 3000-5000 tekens kwijt. Dat is ongeveer een a4 aan tekst. Dus met zo'n qwerty toetsenbordje heb je een zeer goedkope laptop vervangende oplossing als je alleen ff snel een kort verslagje wil tikken in de trein of met dit mooie weer buiten(en wat is nou één keer per a4 een nieuw bestand aan maken)pierre-oord schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:06:
[...]
Is T9 dan nog niet snel genoeg voor je? Of wil je het voor iets anders dan sms gebruiken?
met de 6600 en andere symbian/smartphones kan het sowieso, dus ik vroeg me af of het met onze geweldige 6230 ook niet kon... maar ik vind een beetje tegenstrijdige info. Op een site vond ik dat t de 6230 werkte met dergelijke bluetooth toetsenbordjes, maar op de site van nokia zelf staat dat hij ze niet ondersteund:
http://www.nokia.com/nfb/overview_matrix.html
(rij 7 van de matrix)
Is er misschien iemand al aan het tweaken geweest?? Technisch moet het toch mogelijk zijn?
Verwijderd
Wat zou hier gratis aan zijn?GRATIS (MMS/WAP/GPRS) settings door Nokia.com:
MMS settings voor diverse providers
WAP/GPRS settings voor diverse providers
EMAIL settings voor diverse providers
Verwijderd
Nou ik heb ze nu op me phone en op me sim staan. maar hij wil er echter maar 1tje uitlezen en die is van de phone afkomstig, ook met outlook Sync.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:58:
[...]
contacten op simkaart ipv op telefoon ?
bij mij staan alle contactpersonen ip me telefoon en hij sync zonder problemen met me outlook adressen book
(office 2003)
hij haalt er maar 1tje op.
Iemand nog een idee wat ik fout doe?
Verwijderd
Je krijgt die instellingen gratis naar je telefoon ge-smst. Zijn dezelfde als je bij je provider krijgt.
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:49:
werken de apacer mmc kaartjes in een nokia 6230
Ietsje netter kicken mag wel, vind ik eerlijk gezegd, maar goed.
Heb je de startpost doorgelezen? Daar staan een paar links naar sites met compatibele geheugenkaartjes, daar zou je wel iets wijzer moeten kunnen worden.
Nomen nescio
Verwijderd
Vraagje: als je nou een leuk plaatje wilt importeren als zogenaamd "operator-logo" dan moet dit uiteraard kunnen met dit programma. De hamvraag (voor mij) is alleen wat voor resolutie dit plaatje moet zijn. Iemand enig idee?Mocht je je operator logo willen wissen maar je hebt geen GPRS dan heeft
Bandicoot hier de oplossing:
Maak een transparant gifje van 1x1 pixel.
Download/koop het programmatje SmartSMS
Stuur met SmartSMS het gifje als operator logo naar je phone.
En dan nog een vraag: Iemand ervaring met sweex bluetooth dongle icm 6230
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 00:04 ]
Lol groen is wel heel erg aanwezig in die foto's. En niet alleen door het gras en of bomens0nic schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:02:
3 dagen geleden mijn 6230 gehaald met hi20 abo 2 jaar bij Primafoon
Ook zit er overal zo'n paarse waas over... Probeer maar niet met minder licht foto's te maken.

Verwijderd
Mensen,
ik heb een probleempje, In nokia audio manager 4.1 ging alles tot voor kort prima met playlists maken maar als ik nou via bluetooth de gsm verken en ik druk in audio manager op de map playlist, dan loopt audio manager vast. Waar kan dit aan liggen, en zijn er eventueel al updates te vinden?
ik heb een probleempje, In nokia audio manager 4.1 ging alles tot voor kort prima met playlists maken maar als ik nou via bluetooth de gsm verken en ik druk in audio manager op de map playlist, dan loopt audio manager vast. Waar kan dit aan liggen, en zijn er eventueel al updates te vinden?
Verwijderd
Ehm, ik heb een zilveren (aluminium) Extremememory van 512Mb en daar heb ik echt nog geen problemen mee gehad. Niet met 4.16 en sinds een uur blijkt ie het ook prima te doen met 5.35...Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:04:
[...]
Ik heb ondertussen wat zoekwerk verricht omdat mijns inziens ik geen fouten kan gemaakt hebben bij het steken van mijn mmc kaartje. Er zijn blijkbaar twee soorten mmc kaartjes van Extrememory op de markt, een zilveren versie en een zwarte versie. Ik heb de zilveren versie en die blijkt niet te werken in de nokia 6230. En als er nu nog mensen zijn die beweren dat hun zilveren kaartje wel wordt gelezen door hun nokia 6230 dan mogen ze mij dat persoonlijk eens laten zien. Nu soit, ik ben bijna van mijn kaartje af....
Behoorlijke verbetering trouwens, 5.35. Je hoeft ook geen afspeellijsten meer te hebben om mp3tjes uit mappen af te kunnen spelen met musicplayer.Daar had ik volgens mij nog niemand over gehoord?
Verwijderd
Ik heb Puppetmaster op mijn pc maar hij doet het niet. Als hij connect komt er bij me mobiel in beeld : bluetooth verbinding mislukt en bij mijn pc komt in beeld : Unable to negotiate connection with nokia 6230. Weet iemand wat het probleem kan zijn ? En hoe kan ik erachter komen welke firmware ik heb ? Alvast bedankt,
Startpost lezen! daarin staat:Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:04:
Ik heb Puppetmaster op mijn pc maar hij doet het niet. Als hij connect komt er bij me mobiel in beeld : bluetooth verbinding mislukt en bij mijn pc komt in beeld : Unable to negotiate connection with nokia 6230. Weet iemand wat het probleem kan zijn ? En hoe kan ik erachter komen welke firmware ik heb ? Alvast bedankt,![]()
Handige Codes
Deze beginnen altijd met *# (LEES: sterretje hekje) en worden afgesloten met een # (LEES: hekje). Hier volgen de combinaties:
* *#0000# - Firmware
Heb ik ook gehad... en het is niet moeilijk op te lossen... ga eerst naar de "preferences" van puppetmaster op je pc, verwijder daad je 6230 uit het lijstje... laat het programma wel draaien.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:04:
Ik heb Puppetmaster op mijn pc maar hij doet het niet. Als hij connect komt er bij me mobiel in beeld : bluetooth verbinding mislukt en bij mijn pc komt in beeld : Unable to negotiate connection with nokia 6230. Weet iemand wat het probleem kan zijn ? En hoe kan ik erachter komen welke firmware ik heb ? Alvast bedankt,![]()
ga op je GSM (ik neem aan dat je Puppetmaster.jar geïnstalleerd hebt op je 6230... zo niet, dan moet je de java client hebben... overbrengen met de optie programma's installeren van nokia PC suite..
Vervolgens open je puppetmaster op je GSM (ik heb de mijne eerst laten herstarten voor ik dat deed... dan werkt hij redelijk feilloos)... vervolgens laat je je puppetmaster op je GSM (je bluetooth moet wel aan staan) zoeken naar je pc, connecten en hallekidee het werkt...
Survival of the W-est
Kon al sinds firmware 5.24Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:19:
[...]
Ehm, ik heb een zilveren (aluminium) Extremememory van 512Mb en daar heb ik echt nog geen problemen mee gehad. Niet met 4.16 en sinds een uur blijkt ie het ook prima te doen met 5.35...
Behoorlijke verbetering trouwens, 5.35. Je hoeft ook geen afspeellijsten meer te hebben om mp3tjes uit mappen af te kunnen spelen met musicplayer.Daar had ik volgens mij nog niemand over gehoord?
hmm gunstig, voor de laatste keer dan maar om een SW update vragen! wist het nog niet waren ook veel mensen die om die rede dat ding ook niet namen
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Verwijderd
Moet ik gewoon naar de belcompany gaan voor een nieuwe firmware ?? Ik zit ook met die afspeellijsten en heb firmware 3.15. Dat is behoorlijk irritant. En hebben jullie allemaal de gehele versie van puppetmaster gekocht ?? Alvast bedankt..
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 06:33 ]
Verwijderd
Zie net dat je met 5.35 ook animatedgifs als achtergrond kan instellen
maar weet al iemand hoe het kan dat als ik filmpjes langer dan 5 minuten wil coderen. dat mijn nokia media converter bij 93% vast loopt?
Bedankt alvast
Verwijderd
someone?Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:35:
[...]
Vraagje: als je nou een leuk plaatje wilt importeren als zogenaamd "operator-logo" dan moet dit uiteraard kunnen met dit programma. De hamvraag (voor mij) is alleen wat voor resolutie dit plaatje moet zijn. Iemand enig idee?
En dan nog een vraag: Iemand ervaring met sweex bluetooth dongle icm 6230
Waar haal ik dat *.jar bestandje vandaan ?wpuntnl schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:24:
[...]
Heb ik ook gehad... en het is niet moeilijk op te lossen... ga eerst naar de "preferences" van puppetmaster op je pc, verwijder daad je 6230 uit het lijstje... laat het programma wel draaien.
ga op je GSM (ik neem aan dat je Puppetmaster.jar geïnstalleerd hebt op je 6230... zo niet, dan moet je de java client hebben... overbrengen met de optie programma's installeren van nokia PC suite..
Vervolgens open je puppetmaster op je GSM (ik heb de mijne eerst laten herstarten voor ik dat deed... dan werkt hij redelijk feilloos)... vervolgens laat je je puppetmaster op je GSM (je bluetooth moet wel aan staan) zoeken naar je pc, connecten en hallekidee het werkt...
[ Voor 86% gewijzigd door zzz16 op 14-04-2005 07:52 ]
Verwijderd
als ik zo lees een firm upgrade de moeite waard...
heb nog 4.28
maar ja kan natuurlijk nergens in utrecht....
binnenkort voor stage naar A'dam misschien wil die wel ergens voor mij stoppen.
telefoon opsturen is een optie ben ik geen fan van
....
na FW 5.35 koop ik er een 1GB kaartje in en maak een headset mod mooie mp3 speler
.
heb nog 4.28
maar ja kan natuurlijk nergens in utrecht....
binnenkort voor stage naar A'dam misschien wil die wel ergens voor mij stoppen.
telefoon opsturen is een optie ben ik geen fan van
na FW 5.35 koop ik er een 1GB kaartje in en maak een headset mod mooie mp3 speler
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 09:44 ]
Kan die bij jou worden aangeschaft dan??? Zo ja: hoeveel geld moet je hebben en wat is de betaalwizje? Zo nee: hoe kan ik Puppetmaster kopen zonder een creditcard o.i.d.?Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:56:
[...] En hebben jullie allemaal de gehele versie van puppetmaster gekocht ?? Alvast bedankt..
Verwijderd
Nou ergens bij dat programmatje kun je je laten registreren en dan moet je 20 dollar betalen via creditcard en dan krijg je het hele programma. Ik weet niet of je hem direct helemaal kunt kopen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 15:49 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:48:
Nou ergens bij dat programmatje kun je je laten registreren en dan moet je 20 dollar betalen via creditcard en dan krijg je het hele programma. Ik weet niet of je hem direct helemaal kunt kopen.
en anders een andere manier kopen behalve CC is er niet als het niet anders kan heb ik er wel $20 voor over.
[ Voor 12% gewijzigd door Korakal op 16-04-2005 00:26 ]
die staat in de map Java client onder program files --> puppetmaster op je pc.
Survival of the W-est
Verwijderd
Ja, als iemand mij het kan sturen erg graag. Mijn e-mail staat wel in me profiel van xpumax..
Alvast bedankt,
Ligt het aan mijn dikke varkenspoten, of hebben meer mensen moeite om de menuknop mooi in het midden in te drukken?
..Zal je even aan moeten wennen, na een tijdje gaat het veel makkelijker
tip: als je hem indrukt, leg dan je hele duim erop (vlakke deel van je duim zeg maar) zodat je de gehele knop indrukt en niet met het topje van je vinger zit te pielen
tip: als je hem indrukt, leg dan je hele duim erop (vlakke deel van je duim zeg maar) zodat je de gehele knop indrukt en niet met het topje van je vinger zit te pielen
Verwijderd
Zat net op de site van nokia te kijken,
nieuwe PCsuite is uit. Heb XpressClick yes niet meer nodig.
Heb met de phonebrowser ook een hidden folder op de telefoon gevonden met het gifje wat wordt afgespeeld als je hem aanzet
En ja, die kan je dus vervangen. (Niet de nokia animatie met die twee handen maar de T-mobile animatie met dat soort van schaakbord).
Hoe de rest van PCsuite is verbeterd weet ik nog niet.
nieuwe PCsuite is uit. Heb XpressClick yes niet meer nodig.
Heb met de phonebrowser ook een hidden folder op de telefoon gevonden met het gifje wat wordt afgespeeld als je hem aanzet
Hoe de rest van PCsuite is verbeterd weet ik nog niet.
Maar als ik in het menu van een spelletje zit dan is het wel huilen. Als ik dan precies in het midden druk als dat ik normaal doe dan schiet ie altijd 1 optie naar boven toes0nic schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:23:
..Zal je even aan moeten wennen, na een tijdje gaat het veel makkelijker
Verwijderd
Ha Donny,Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 21:18:
Ben al enige tijd aan het zoeken op dit forum naar mijn volgende probleem (eigenlijk 2 problemen);
Heb versie 4.44
Ik ken iemand die ook dat probleem had, en bij mij één en ander uitgeprobeerd heeft. Als ik tegenwoordig gebeld wordt door 'Vrienden', krijg ik de Nokia Tune te horen, terwijl ik die helemaal niet ingesteld heb!
Bedankt! Donny!
Edz
Verwijderd
Misschien een upgrade? Effe naar Bosch Car Comfort?Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 21:18:
Heb versie 4.44

Verwijderd
Ik heb hier Puppetmaster een tijdje geleden gekocht voor mn 6230. Heb nu 'n 7610, dus gebruik t niet meer. Mail me maar
. Zie proefiel.
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:56:
Mensen,
ik heb een probleempje, In nokia audio manager 4.1 ging alles tot voor kort prima met playlists maken maar als ik nou via bluetooth de gsm verken en ik druk in audio manager op de map playlist, dan loopt audio manager vast. Waar kan dit aan liggen, en zijn er eventueel al updates te vinden die dit kunnen verhelpen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 12:51 ]
Verwijderd
Ik had dat probleem ook. Maar bij mij blijkt het gewoon heel lang te duren om de een of andere reden. Audiomanager 4.1, fw was 4.16 is 5.35 Heb met fw 5.35 nog niet geprobeerd trouwens. Hoeft ook niet meerVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:56:
Mensen,
Ik heb vanmiddag mn software laten upgraden (naar 5.35) en keek voor de grap eens in het service menu (*#92702689#) en zie opeens dat mijn serial number 0000000000000000000 is. heeft iemand anders dit ook ondervonden na een software update?
Even een vraagje hier:
Ik heb sinds vandaag de nokia 6230i. Ik heb daarin een 512MB PEAK kaartje gezet (mmc) maar deze kaart doet het niet goed; de telefoon vind hem, geef iets van 480MB vrij aan, maar zodra ik een bestand erop wil zetten krijg ik een melding dat dat niet kan, als ik iets wil kopieren idem. Met de standaard meegeleverde 32mb kaart gaat het wel.
is dit een bekend probleem? Ik heb de kaart al eens geformatteerd in de telefoon, in windows (snel en normaal), en de telefoon een extra keertje aan en uit gedaan. Mappen kan ik overigens wél aanmaken, maar dus geen bestanden. Via een cardreader kan ik wel bestanden op het kaartje zetten in windows.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn met dat kaartje? 32 mb is _echt_ veel te weinig
Ik vraag het in dit topic omdat met de 6230i nog niemand ervaring heeft omdat die net uit is. Misschien weet iemand hier meer over de PEAK kaartjes. Of andere 512 kaartjes met een bekend probleem; misschien moet ik wachten op een firmware update voor de telefoon ofzo?
Ik heb sinds vandaag de nokia 6230i. Ik heb daarin een 512MB PEAK kaartje gezet (mmc) maar deze kaart doet het niet goed; de telefoon vind hem, geef iets van 480MB vrij aan, maar zodra ik een bestand erop wil zetten krijg ik een melding dat dat niet kan, als ik iets wil kopieren idem. Met de standaard meegeleverde 32mb kaart gaat het wel.
is dit een bekend probleem? Ik heb de kaart al eens geformatteerd in de telefoon, in windows (snel en normaal), en de telefoon een extra keertje aan en uit gedaan. Mappen kan ik overigens wél aanmaken, maar dus geen bestanden. Via een cardreader kan ik wel bestanden op het kaartje zetten in windows.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn met dat kaartje? 32 mb is _echt_ veel te weinig
Ik vraag het in dit topic omdat met de 6230i nog niemand ervaring heeft omdat die net uit is. Misschien weet iemand hier meer over de PEAK kaartjes. Of andere 512 kaartjes met een bekend probleem; misschien moet ik wachten op een firmware update voor de telefoon ofzo?
Verwijderd
Heb je de mmc kaart al een naam gegeven?pierre-oord schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 23:30:
Even een vraagje hier:
Verwijderd
Zijn er onder jullie die een batterij van een N-Ggage gebruiken?
De BL-6C dacht ik...
Wat zijn de ervaringen?
langere stb tijd?
De BL-6C dacht ik...
Wat zijn de ervaringen?
langere stb tijd?
Verwijderd
@ Mad_Cow
In dat servicemenu staat alles op 0 trouwens. Alleen de life timer niet.
@ mrstm
Ik heb m besteld, komt als het goed is volgende week binnen, zal ik zodra ik ervaringen heb posten
Hmm, volgens het servicemenu is mijn serienummer ook allemaal 0-en. Maar *#06# geeft wel nog steeds mijn goede serienummer/imei.Mad_Cow schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 23:22:
Ik heb vanmiddag mn software laten upgraden (naar 5.35) en keek voor de grap eens in het service menu (*#92702689#) en zie opeens dat mijn serial number 0000000000000000000 is. heeft iemand anders dit ook ondervonden na een software update?
In dat servicemenu staat alles op 0 trouwens. Alleen de life timer niet.
@ mrstm
Ik heb m besteld, komt als het goed is volgende week binnen, zal ik zodra ik ervaringen heb posten
Ja, dat heb ik gedaan, in windows, en via de telefoon zelf. Wat ik zo vreemd vind ik dat de telefoon de kaart dus wel "ziet". Ik ga hem vanmiddag bij iemand in een 6230 (normale) doen, kijken of die dan wel werkt.Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 08:52:
[...]
Heb je de mmc kaart al een naam gegeven?
Weet je toenvallig of je voor die 512MB kaartjes van PEAK op de 6230 nog een nieuwe firmware nodig hebt? Ik denk niet dat die firmware van dat toestel erg uptodate is namelijk...
Ik gebruik een BL-6C, werkt voortreffelijk.. Toch een goeie 36 a 48 uur langer standby..Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:02:
Zijn er onder jullie die een batterij van een N-Ggage gebruiken?
De BL-6C dacht ik...
Wat zijn de ervaringen?
langere stb tijd?
Hoeveel kosten die dan en waar?ScSi_009 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:50:
[...]
Ik gebruik een BL-6C, werkt voortreffelijk.. Toch een goeie 36 a 48 uur langer standby..
Verwijderd
Ik zweer bij marktplaats.nl, tik ff in rechtsbovenin de zoekfunctie; BL-6C en je vind er vast eentje voor de helft vd nieuwprijs en nieuw in een gesealde Nokia verpakking. Dit werkte bij mij ook, ik heb op deze manier een BL-5C accu gekocht.
Edit: en kijk hier eens; http://www.marktplaats.nl...arktplaats.nl/plaats.php3
Edit: en kijk hier eens; http://www.marktplaats.nl...arktplaats.nl/plaats.php3
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 23:55 ]
Verwijderd
Dus hij gaat 36 uur langer boven op de normale standby tijd ??ScSi_009 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:50:
[...]
Ik gebruik een BL-6C, werkt voortreffelijk.. Toch een goeie 36 a 48 uur langer standby..
Mijn 6230 begint ook gaar te worden volgens mij. Telkens wanneer ik bijv. in een winkel ben geweest en mijn bereik is weggevallen, dan zoekt hij geen netwerk meer als ik weer buiten sta. Wanneer ik de telefoon weer uit- en aanzet, heb ik weer vol bereik. Dit is natuurlijk super irritant, want ik kijk echt niet de hele dag op mijn telefoon om te kijken naar bereik.
Heb geen problemen met het switchen naar een andere mast.
FW 5.26
Provider: KPN
Heb geen problemen met het switchen naar een andere mast.
FW 5.26
Provider: KPN
Met al die niet-nokia accu's of nep-accu's vind ik toch wel beetje eng; kennen jullie die verhalen niet van mensen waarbij het mobieltje ontplofte, of beter, de batterij, door gebruik van verkeerde batterijen in het toestel? Kan allemaal heel goed kloppen, want ik geloof dat als er bij een li-ion batterij lucht in kan komen, het ding dan idd explodeerd.
Verwijderd
Ik wil mijn nokia 6230 gebruiken als mp3 speler maar ik wil nu een goeie headset hebben. Weet iemand wat een goeie is of waar ik ze op het internet kan vinden ?
Er zijn niet echt goede headsets van nokia voor de echte audiofiel. Wat je zou kunnen doen is eens in de startpost kijken en een soldeerbout erbij pakken. Dan kan je de draden op een koptelefoon aansluiting solderen om de headset geschikt te maken voor elke koptelefoon.Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:40:
Ik wil mijn nokia 6230 gebruiken als mp3 speler maar ik wil nu een goeie headset hebben. Weet iemand wat een goeie is of waar ik ze op het internet kan vinden ?
Inderdaad, dat viel mij zojuist ook al op!Mad_Cow schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 23:22:
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Verwijderd
Geef je telefoon dan maar aan mij; de laatste 2 ontploffingen waren met een orginelepierre-oord schreef op zondag 17 april 2005 @ 15:51:
Met al die niet-nokia accu's of nep-accu's vind ik toch wel beetje eng; kennen jullie die verhalen niet van mensen waarbij het mobieltje ontplofte, of beter, de batterij, door gebruik van verkeerde batterijen in het toestel? Kan allemaal heel goed kloppen, want ik geloof dat als er bij een li-ion batterij lucht in kan komen, het ding dan idd explodeerd.
wat zou een bijna 1 jarige nokia 6230 nog opleveren? dezer dagen?
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Verwijderd
@Underworld, ik heb onlangs mijn 5 maanden oude 6230 verkocht. Incl. alle toebehoren en met 256mb MMC kreeg ik er €190,- voor op marktplaats. Reken dus op eentje van een jaar oud op ongeveer €165 tot €175,-
Gr. Bounzer
Gr. Bounzer
Sinds vandaag iets vreemd aan de hand met me foon. Ik kan nog zonder probleem bij me berichten en nummers die op de foon opgeslagen zijn, ook bij games en apps. Mijn gallery geeft echter enkel de empty status...
Dus geen foto's, ringtones, memory card, etc... Ook heb ik een gewone blanco achtergrond als wallpaper terwijl daar normaal een schaarsgeklede dame staat. Kan ook geen foto's meer maken, omdat hij in de gallery dus geen plaats vind om iets op te slaan.
Iemand dit probleem gehad en mogelijke oplossingen?
Dus geen foto's, ringtones, memory card, etc... Ook heb ik een gewone blanco achtergrond als wallpaper terwijl daar normaal een schaarsgeklede dame staat. Kan ook geen foto's meer maken, omdat hij in de gallery dus geen plaats vind om iets op te slaan.
Iemand dit probleem gehad en mogelijke oplossingen?
Life is simple, make choices, don't look back...
Bosch Car Comfort Zit dat toevalligerwijs in Den Bosch? Ben namelijk al enige tijd op zoek naar een servicepunt in Den Bosch waar ik me telefoon kan laten uppen terwijl ik wacht.... Iemand misschien een andere locatie gevonden in Den Bosch? Er staan er geen op de Nokia site. Wel een in Uden, maar da's een beetje moeilijk gezien mijn situatie...Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 00:21:
[...]
Misschien een upgrade? Effe naar Bosch Car Comfort?
Alle servicepoints staan op de nokia site.
Wees blij dat er nog een in de buurt zit..
Ik woon in groningen en dichtsbijzijnde nokia service point is in leeuwarden mijlenver verwijderd van het centraal station. Of ik moet naar emmen, maar dat zou dan met de bus moeten omdat de treinverbinding via amersfoot gaat.
Bosh car comfort zit overigens in Zoetermeer.
Ik woon in groningen en dichtsbijzijnde nokia service point is in leeuwarden mijlenver verwijderd van het centraal station. Of ik moet naar emmen, maar dat zou dan met de bus moeten omdat de treinverbinding via amersfoot gaat.
[ Voor 8% gewijzigd door job op 18-04-2005 10:38 ]
Het probleem is dus vooral het telefoongeheugen zelf. Als ik de MMC eruit haal en in me pc steek staat alles er nog op.
Update... na wat geprul met MMC, batterij en SIM kaart kan ik terug aan alle geheugens. Ze zijn wel allemaal gereset op de een of andere manier. Ook wel vreemd: bij tones staat 0,0k gebruikt en de map is leeg, maar ik kan wel al de tonen die er vroeger inzaten afspelen.
Update... na wat geprul met MMC, batterij en SIM kaart kan ik terug aan alle geheugens. Ze zijn wel allemaal gereset op de een of andere manier. Ook wel vreemd: bij tones staat 0,0k gebruikt en de map is leeg, maar ik kan wel al de tonen die er vroeger inzaten afspelen.
Life is simple, make choices, don't look back...
Verwijderd
Weet iemand nu al hoe je kunt zorgen dat een animated wallpaper ook gewoon blijft draaien?
Hmz... ok, kon zijn dat Bosch was afgeleid van Den Bosch, maar nee dus. Mja... Normaal zou dat idd kunnen, gewoon de bus pakken naar uden en klaar ben je, maar het wordt wat moeilijker als bussen niet toegankelijk voor je zijn. Voor mij gezien is Uden dus wat verder uit de buurt... Misschien maar even wachten tot de zomer doorbreekt en eens naar Uden fietsen ofzow... En anders wachten tot ik weer eens in A'dam kom.job schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:36:
Alle servicepoints staan op de nokia site.
Verwijderd
weet iemand zo uit ze hoofd of er een service punt in de buurt van RAI in adam is ... daar ik ga nl dinsdag heen ivm tine...
als het uitkomt gelijk langs zo service poin
kan je de 6230 ook syncen met thunderbird of alleen met outlook
als het uitkomt gelijk langs zo service poin
kan je de 6230 ook syncen met thunderbird of alleen met outlook
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 16:36 ]
Verwijderd
Hey,
Ik heb al een tijdje de 6230, en gebruik hem ook al mp3 speler... waarom niet?
Nouja, omdat ik vaak hele cds (70 minuten aaneengesloten muziek) erop heb staan. Stel dat ik naar het stukje wil luisteren dat op 30 minuten begint, moet ik eerst dat knopje met de 'scroll' functie 5 minuten inhouden. Dat komt omdat hij steeds slechts 5 seconden overslaat
Kortom: hoe kan ik sneller scrollen.
Ik heb hem in mei gekocht, dus bedenk maar welke firmware erop staat...
Toen ik aan het einde van mijn berichtje aan nokia vermeldde dat ik een Apacer 256 Mb MMC gebruikte, zeiden ze alleen dat ze dat niet ondersteunen - dat heeft er volgens mij niets mee te maken - een lekkere baan hebben die gasten daar!
Hopelijk kunnen jullie me van m'n zere duim afhelpen!
Ik heb al een tijdje de 6230, en gebruik hem ook al mp3 speler... waarom niet?
Nouja, omdat ik vaak hele cds (70 minuten aaneengesloten muziek) erop heb staan. Stel dat ik naar het stukje wil luisteren dat op 30 minuten begint, moet ik eerst dat knopje met de 'scroll' functie 5 minuten inhouden. Dat komt omdat hij steeds slechts 5 seconden overslaat
Ik heb hem in mei gekocht, dus bedenk maar welke firmware erop staat...
Toen ik aan het einde van mijn berichtje aan nokia vermeldde dat ik een Apacer 256 Mb MMC gebruikte, zeiden ze alleen dat ze dat niet ondersteunen - dat heeft er volgens mij niets mee te maken - een lekkere baan hebben die gasten daar!
Hopelijk kunnen jullie me van m'n zere duim afhelpen!
Verwijderd
Ik denk dat het enige wat je daaraan kan doen is zelf je mp3 in stukken knippen en dan op je geheugenkaart zetten zodat je meerdere tracks hebt... Een andere oplossing zie ik zo 123 niet..
Verwijderd
Ja, daar had ik ook al aan gedacht... het is alleen een tijdrovend werkje als je dat steeds gaat doen.
Ik heb ooit iets gelezen over mp3 player programmatjes voor je telefoon, dus niet de standaard music player van Nokia. Weten jullie daar meer over? Zo ja, werkt het goed; kan je snel scrollen en waar kan ik het krijgen?
Ik heb ooit iets gelezen over mp3 player programmatjes voor je telefoon, dus niet de standaard music player van Nokia. Weten jullie daar meer over? Zo ja, werkt het goed; kan je snel scrollen en waar kan ik het krijgen?
Verwijderd
HELP!
Ik heb 2 nokia's, waarvan een 8310 en een 6230. Gezien het gebruiksgemak van de 6230 heb ik mijn SIM-kaarten verwisseld van de éne in de andere foon en resultaat:
mijn 6230 flipt!
Mijn galerij is leeg, heb meteen kaarten terug verwisseld maar dat lost niets op. Ben al mijn mappen kwijt en als ik een foto wil maken, zegt hij dat het geheugen van de galerij vol is en ik zaken moet wissen, maar de galerij is compleet leeg....zelfs geen mappen meer.
Ik ben naast mijn persoonlijke savings ook mijn polyfonisch beltonen, afbeeldingen en achtergronden kwijt....
Wie kan me helpen??
Thx!
Lina
Ik heb 2 nokia's, waarvan een 8310 en een 6230. Gezien het gebruiksgemak van de 6230 heb ik mijn SIM-kaarten verwisseld van de éne in de andere foon en resultaat:
mijn 6230 flipt!
Mijn galerij is leeg, heb meteen kaarten terug verwisseld maar dat lost niets op. Ben al mijn mappen kwijt en als ik een foto wil maken, zegt hij dat het geheugen van de galerij vol is en ik zaken moet wissen, maar de galerij is compleet leeg....zelfs geen mappen meer.
Ik ben naast mijn persoonlijke savings ook mijn polyfonisch beltonen, afbeeldingen en achtergronden kwijt....
Wie kan me helpen??
Thx!
Lina
Check je geheugenkaart eens met een cardreader.
Verwijderd
Little Bear....we zitten met hetzelfde probleem...
ik heb mijn geheugenkaart kwijtgelegd (al een tijdje) en had deze zelfs nog niet gebruikt. (grr, dochterlief is ermee weg denk ik!) ;-)
ik word gek van deze geflipte toestanden!
Hopelijk volgt er snel een oplossing.
greetzz
Lina
ik heb mijn geheugenkaart kwijtgelegd (al een tijdje) en had deze zelfs nog niet gebruikt. (grr, dochterlief is ermee weg denk ik!) ;-)
ik word gek van deze geflipte toestanden!
Hopelijk volgt er snel een oplossing.
greetzz
Lina
Dat is voorzover ik weet inderdaad de enige oplossing.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:05:
Ik denk dat het enige wat je daaraan kan doen is zelf je mp3 in stukken knippen en dan op je geheugenkaart zetten zodat je meerdere tracks hebt... Een andere oplossing zie ik zo 123 niet..
Kater? Eerst water, de rest komt later
Best mogelijk dat zulke programma's bestaan, maar in elk geval niet voor de 6230, omdat op deze telefoon het zo is dat de geheugenkaart niet te benaderen is door midlets. Je zou dan dus alleen mp3'tjes kunnen afspelen die in het telefoongeheugen staan.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:25:
Ja, daar had ik ook al aan gedacht... het is alleen een tijdrovend werkje als je dat steeds gaat doen.
En dat is wat mij betreft hét grote nadeel aan deze telefoon.
Overigens, zo tijdrovend is dat knippen niet hoor MarXism, met bijv. GoldWave is het zo gepiept (doe ik het altijd mee).
Verwijderd
Zeg jongens over die MP3-tjes he, ik dacht, doe meteen stoer en koop een gieg. Dus sinds vandaag in bezit van een Traxdata 1 Gb kaartje (overgekocht van iemand anders voor 50 euri). Maar de kwaliteit van de mp3tjes is ronduit bagger. Ik gebruik Nokia Multimedia Converter 2.0. Als ik dan muziek omzet in .amr dan kan ik een maximale bitrate van 12.2 kiezen. WB amr (= .awb) dat wil ie niet afspelen? Ik moet toegeven dat ik dan niet in de music player zelf zit maar ik brows dan gewoon de geheugenkaart (via 'Galerij'). In de music player zie ik geen bestanden (behalve diegenen die op de telefoon zelf staan). Ik heb via mijn geheugen-cardreader de muziekjes in de root gezet!
Ergens in 14 topics maal 40 pagina's staat vast wel het antwoord, maar kan iemand mij zeggen wat de beste kwaliteit geeft? tnx
Ergens in 14 topics maal 40 pagina's staat vast wel het antwoord, maar kan iemand mij zeggen wat de beste kwaliteit geeft? tnx
waarom zet je ze om naar .amr? ik heb gewoon mp3tjes op mijn geheugenkaart gezet en die speelt hij gewoon af via music player... duurt wel een eeuwigheid voor hij alle 240 mp3tjes heeft ingelezen... maar het werkt.
en de kwaliteit is gewoon normaal.
en de kwaliteit is gewoon normaal.
Survival of the W-est